Ova stranica koristi kolačiće koje u svakom trenutku možete kontrolirati postavkama u vašem internet pregledniku

Ako ne promijenite postavke preglednika slažete se s korištenjem kolačića Vise o kolacicima

Razumijem i prihvacam

Suhozidi su vrijedna baština, a ne građevinski materijal

Korisnička ocjena:  / 0
LošeNajbolje 

suhozid Edukativna kampanja za vrednovanje i zaštitu suhozida koju je prošle godine započeo Centar za zdravo odrastanje nastavljena je postavljanjem velike promotivne poruke u centru grada.

 

Na istočni zid zgrade Riva lošinjskih kapetana 31 postavljen je jumbo plakat sa porukom Suhozidi su vrijedna baština, a ne građevinski materijal. Plakat je grafički oblikovala slikarica Dunja Janković, koja zajedno sa timom Centra za zdravo odrastanje najavljuje liniju upotrebnih predmeta sa temom suhozida.

Plakat je postavljen u suradnji s Gradom Malim Lošinjem. Edukativnu kampanju o suhozidima podržavaju Ministarstvo znanosti, obrazovanja i športa te Uprava za otoke Ministarstva mora, prometa i infrastrukture.

jumbo

jumbo1

 

Komentari: 

0 0 # ZALJUBLJENIK U STARINEZagor 2009-02-20 13:37
što je sa suhozidima na Koludarcu, tamo ne vrijedi zšštita.
Tko je nadležan????? radi li svoj posao ili prima li tko plavu koverticu.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Poruka AndrejiIvan 2009-02-20 18:56
Andrea uz gradski deponij u ograðenoj parceli sa desna ima jedna ogromna hrpa kamena od suhozida. Znači da je netko negdje devastirao.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # odgovor Ivanuðokica 2009-02-20 19:06
To ti je Goran Jančić sebi pripremio gromače za drobljenje odmah tik do deponija, a i svi znaju ko je rovario po koludarcu!
Gdje je sad komunalni redar?
Gdje je sad eko udruga?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # prpa 2009-02-20 19:14
I ti ðokice imaš obraza prozivat eko udrugu za nešto što ni ne zna da se dogodilo. Eto, ti znaš ko je rovario po Koludarcu ali nisi prijavio komunalnom redaru.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # JAČI SMO OD SUDBINE...NEMOŽE NAM KIKO NIŠTA 2009-02-20 19:18
Ðokica nisi se valjda ponadao da će neko nekoga? pa šta nisi znao da je jančić u HDZ-u A sestra ðurðica (desna ruka od Garija) šefica turističke?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # PjesqaKBK 2009-02-20 19:21
To je sve Gregorina kriva da Jurekoviću nije kamenolom zatvorila nebi ljudi gromače drobili...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # prpiðokica 2009-02-20 19:25
Koliko ja znam nema komunalnih redara na koludarcu, neka ga prijave ovi s koludarca, ja sam prijavio kad je čupao te iste gromače telefonom pa su rekli da će ić provjerit, al čovijek si je dok su oni došli već "SPASIO" gromaču. prošla baba s kolačima
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # isprika ðokiciprpa 2009-02-20 19:31
ðokice imaš moju ispriku. I svaka čast!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # prpiðokica 2009-02-20 19:49
Ma sve ok. Nesporazumčić
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ...Ðole 2009-02-21 10:34
2 poruka Gregorini, pored mosta na Rujnici je druga velika hrpa kamenja od gromaca. A u more se baca zemlja i kamenje kako bi prosirili cestu.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Bojana Genov 2009-02-21 11:30
Suhozidi nisu svete krave i nije niti potrebno, niti opravdano niti moguće da bude sačuvan svaki zidić. Izgradnja ceste je važan zahvat za sve stanovnike otoka i nikome ni ne pada na pamet da se cesta ne proširi zbog očuvanja suhozida. Odlična je praksa kojom su gradske vlasti tražile da se nakon proširenja ceste suhozid ponovo postavi. Ista praksa postoji u Istri i prenesena je iz drugih zemalja u kojima postoje suhozidne gradnje. Ako se pak graðevinski materijal baca u more, to je sigurno stvar za prijavu.
Na tribini o suhozidima, koju je organizirao Centar za zdravo odrastanje, prof Faber, meðunarodna stručnjakinja za suhozidne gradnje i voditeljica projekta HAZU, rekla je da je osnovna odlika suhozida da su to montažne gradnje, to znači da ih se može presložiti s mjesta na drugo. Jasno je da se to neće raditi sa nekim tisućama godina starim zidinama (mada su i Abu Simbel u Egiptu premjestili, a nije montažnog karaktera ), ali preslože li se zidovi uz cestu ili neke druge gradnje nije ništa loše.
Bitno je da se suhozidi ne ruše sustavno kako bi se dobio graðevinski materijal. Svi oni koji znaju da se to dešava trebali bi potaknuti Grad da ojača i aktualizira staru odluku kojom je to zabranjeno. Lošinj i Cres ušli su u anale zbog donošenja te odluke i dalekovidnosti i osjetljivosti za zaštitu jadranskog pejzaža, pa bi bilo glupo da naši gradovi idu natrag dok ostali idu naprijed u zaštiti kulturnih i krajobraznih vrijednosti.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Roling Stone 2009-02-21 11:38
Komunalni redari ionako ništa na rade nego samo gledaju gdje će ušićariti besplatnu kavu na terasama sa prevelikim brpjem stolova i stolica. Šteta novca koji ide u njihove plaće. Sve su gradske odluke bez veze, donesene samo da izgledaju dobro na papiru. Zabrana postavljanja klima ureðaja, zabrana postavljanja zvučnika vani, obaveza ureðenja fasada, zabrana plastičnih vrata i prozora, zabrana rušenja suhozida, sve su to odlične odluke koje ničemu ne služe, nitko ih se ne drži, nitko ih ne pokušava sprovesti i nikome ništa.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # prijave i inicijativeinspektor 2009-02-21 11:41
Sve prijave podnosite nadležnim službama. Malo graðanske hrabrosti ili manje lijenosti i neodgovornosti. Uz nužnu kritičnost zadavog razuma. Živimo vrlo komotno i bahato, onako općenito. I to je u podlozi odreðenih mentaliteta koji nisu protestantski, asketski, štedljivi, ne-hedonistički . Ova inicijativa je odlična i koliko nas bude više sudjelovalo imati će više smisla.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Hihotica 2009-02-22 00:15
Svaka cast projektu! :-)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Odvrata retorikaVeljko 2009-02-22 11:41
Neki navodi nasih vrlih, "Ekologa", tu prvenstveno mislim na gospoðu Bojanu Genov i gospoðicu Andreu Gregorinu, mjenjaju smjer za 180 stupnjeva.

Sada nam propovjedaju o gromačama, a pred koji mjesec dana kada se je povela rasprava o "Kamenolomu brdo Kušć" gospoðica Andrea Gregorina, tvrdila je kako ona nije uzimala pjesak od Dada jer da tada nije niti postojao kamenolom.

Na to sam je primjetio da su njeni izgradila kuću od gromača i to tuðih. Na ovo nije imala kometar.

Tada je naime bila hajka na Dada i na njegovo, ja bih se usudio reći apsolutno efikasno, postrojenje za iskorištavanje i preradu kamena. I tada umjesto da smo ga prisilili da napravi asfaltnu bazu mi smo mu zatvorili kamenolom i prelazimo na kokošarenje kao naši noni, svatko u svojoj ograici melje kamici na naftu. Napredak za poludjeti, vračamo se tri generacije unatrag.

EKOLOGIJA my ass

Mislim da "Ekolozi" misle da je svaka pametna koja dolazi od njih pa makar mjenjali smjer za 180 stupnjeva u manje od godinu dana.

Ponasate se kao Faraoni iz Egipta koje vidim gospoða Genov jako dobro poznaje.

Pozdrav Veljko
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ilegalaginco 2009-02-22 12:56
Veljko, ko smo to "mi" da smo zatvorili kamenolom? Ja sam mislio da ga je zatvorila Država, tj Ministarstvo a ne mi jer bio je ilegalan :D :D :D
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Bojana Genov 2009-02-22 13:59
Kamenolom je ilegalan, a to što gospodin Veljko tvrdi da je efikasan nije nikakva preporuka za njegovo postojanje. Meni su jednom maznuli novčanik u metrou i to je bilo vrlo efikasno, ali zato ne i dozvoljivo.
Kamenolom ne moze zatvoriti i zabraniti mu rad netko zato jer je budala, zlonamjeran ili ekološki zaslijepljen. Može to samo ako postoje zakonske pretpostavke za zatvaranje, a kamenolom Brdo Kušć je te zakonske pretpostavke vjerojatno ispunio.

Pored toga mislim da nije točno da kamenolom ne radi, mada ilegalan on posluje i dalje.

Logička je pogreška dovoðenje u uzročno - posljedičnu vezu kamenoloma i uništavanja suhozida. Kamenolom na Lošinju nije predviðen nijednim prostornim planom niti državnom strategijom, postoji kamenolom na Cresu i on treba biti izvor graðevinskog materijala za nas. Suhozidi ne smiju biti korišteni za graðevinski materijal čak niti da nema kamenoloma ni na Cresu, zato jer su kulturno dobro i zato jer ne trebamo biti divljaci. U tržišno orijentiranoj privredi, za koju su se graðani RH opredijelili, uobičajeno je da se graðevinski materijal kupuje.

Što se tiče "argumenata" protiv djelovanja i tvrdnji Andreje Gregorine koji se odnose na njenu obitelj i graðevinski materijal kojim su napravili kuću, oni su takoðer logički pogrešni. kako god da su gradili kuću, o čemu nemam nikakvih spoznaja, u tome nije sudjelovala Andreja. Kuća je starija od nje. Svi mi imamo pravo odgovarati samo za svoje čine, a ne čine naših roditelja. Ideologija tla i krvi malo vam je previše zamutila razmišljanje.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # debiliVeljko 2009-02-22 14:02
debili ste vi, što smo dobili "legalno" drobljenje gromača, pa ako je bio ilegalan trebalo je naći način da postane legalan, samo ovo nije ok
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # debili i lopovilopina 2009-02-22 14:15
A čuj Veljko, ako je zatvaranje ilegalnog kamenoloma uzrok da se ilegalno drobe suhozidi značilo bi da su lošinjani nepopreavljive lopine pa ne mogu bez kraðe. A kraða nije OK. I ne kradu svi nego samo neki, a debil je ko to podrzava.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Kamen na kamenmare 2009-02-22 14:27
Meni je nevjerovatno da od inicijative koja promovira kulturnu i graditeljsu baštinu koja je zanemarena, zapuštena, nedovoljno popularizirana i turistički verificirana netko doðe do ovakvih gnjusnih komentara. Kakve veze imaju kamenolomi, ilegalne radnje. Ovdje su ljudi potpuno glupi i zlobni
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Gromača 2009-02-23 18:28
Ma ovo je odlična zamisao. Bravo Idem i ja! Plakat je odličan i poučan. I ono što se radi sa djecom izleti i popravak gromača je isto odlično. Moje djete to voli i jedva čeka da ide opet. To je nešto što treba podržati.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Kritičar 2009-02-26 11:51
Autorica je stvarno talentirana! Izvrsno Dunja! Plakat je izvrstan. Mogli bi je angažirati iz Turističke zajednice da ne zagaðuju grad onim strahotama koje vjese uokolo. Narančasti Apoksiomen, zabrane oplakatiranja na kič razglednicama, rješenja banera...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # rockffeller 2009-03-31 16:35
a gdje je nestao plakat nakon samo mjesec dana. Lud zbunjenog!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj

Dodaj komentar

Komentari koji nemaju veze s temom članka uz koji su uneseni bit će uklonjeni. Za unos "off topic" komentara mogu se koristiti stranice SVAŠTARA 2, SVAŠTARA, ŠKOVACA i SATIRIČKI PRILOZI. Uredništvo ne snosi odgovornost za sadržaj komentara.

Sigurnosni kod
Osvježi

galerije1

mi-logo
wonline
yrno
Vremenska prognoza
za Lošinj


Članak 69. Ustava RH

Volim LošinjSvatko ima pravo na zdrav život.
Volim LošinjDržava osigurava uvjete za zdrav okoliš.
Volim LošinjSvatko je dužan, u sklopu svojih ovlasti i djelatnosti, osobitu skrb posvećivati zaštiti zdravlja ljudi, prirode i ljudskog okoliša.

setnja

ubojstvoborocid

ZADNJI KOMENTARI

  • »Zašto baš sada?!?»

    DZS 16.10.2019 18:44
    Ako laže koza, ne laže rog
    Nisam očekivao ovako jadan i imbecilan odgovor, ali vjerovatno ne možeš bolje. Pogledaj si ...
     
  • »Zašto baš sada?!?»

    gost 16.10.2019 18:26  
  • »Zašto baš sada?!?»

    Hranitelj tuljana 16.10.2019 18:19
    Osnove biologije
    Žene. Mene su u školi učili da žene rađaju djecu. Ni država ni grad. Žene. Nekad nije bilo ...
     
  • Svaštara br. 3

    Snob 16.10.2019 18:15
    Istina o istini
    Srećom, zaista nismo svi isti. Neki od nas znaju da se pod istinom valja smatrati slaganje ...
     
  • »Zašto baš sada?!?»

    DZS 16.10.2019 18:13
    Na putu prema dolje
    Naravno da su neki umrli, ali su se neki i rodili, a neki su postali punoljetni. Uobičajeni ...
     
  • »Smrdiš, ali barem si svoj gazda...«

    gost 16.10.2019 17:55
    Plavica protiv Kvarnera
    Zanimljivo zapažanje; "U tvornici Plavica na Cresu moglo se živjeti dobro, uzeti kredit ...
     
  • »Zašto baš sada?!?»

    gost 16.10.2019 17:49
    Neka vlast brani istinu
    Ako nedostaje 700 birača jer su ljudi pomrli, to znači da u isto vrijeme 700 osoba nije ...
     
  • Svaštara br. 3

    hranitelj tuljana 16.10.2019 17:24
    nek nam živi živi rad
    Da to nije onaj koji dijeli prezime s jednom "našom" umjetnicom?
     
  • Svaštara br. 3

    hranitelj tuljana 16.10.2019 17:22
    ...
    Da, vjerujem da ljudima kojima ne postoji objektivna istina a vjerojatno ni u moral ne ...
     
  • »Zašto baš sada?!?»

    hranitelj tuljana 16.10.2019 17:15
    Fake News
    Kako znate da je tih 700 "pobjeglo" sa Lošinja a ne da se radi o starcima koji su umrli? I ...
     
  • »Zašto baš sada?!?»

    RDx 16.10.2019 16:01
    Malo tko se više sjeća onoga što se desilo prije gotovo dvije godine
    Državni tajnik za demografiju podnio ostavku pred zaprepaštenom ministricom Murganić: 'Ove ...
     
  • »Zašto baš sada?!?»

    Eugenik 16.10.2019 15:14
    Demografija za početnike
    Pitanje je i tko će ostati u Hrvatskoj kad Hrvatska odumire, a Plenković se ljuti na novinare.
     
  • »Zašto baš sada?!?»

    Otočan 16.10.2019 12:09
    Ljudi bježe a baba se češlja
    Prevedeno na ekonomski rječnik, to je više od 700 radno sposobnih ljudi. Ljudi bježe s ...
     
  • Svaštara br. 3

    Didi 16.10.2019 09:41
    Krstitelj jarića
    Kao prvo, objektivna istina ne postoji, a kao drugo u čemu je problem ako se pravi motivi o ...
     
  • Svaštara br. 3

    hranitelj tuljana 16.10.2019 06:54
    Volitelji
    Da, ako stavimo na lokalnu razinu, pitanje je veliko štite li t.zv. volitelji Lošinja ...
     
  • Deus ex machina

    Gost 15.10.2019 19:29
    Što desnije to besnije
    Bivši navijač Zvezde je mala beba naspram notornog Đapića koji prijeti ambasadoru SAD-a ...
     
  • Svaštara br. 3

    Didi 15.10.2019 09:37
    Liberalna teorija urote
    Istina stvarno boli. Samo pitanje je što je istina. skeptic.com/.../...
     
  • Svaštara br. 3

    hranitelj tuljana 15.10.2019 06:59
    Istina boli
    Zanimljiv članak koji govori o prikrivenim motivima "borbe za okoliš": www.liberal.hr/.../ ...
     
  • »Zašto baš sada?!?»

    Promatrač 14.10.2019 18:32
    Izlet
    Cijeli izlet se događao pod budnim okom najvećeg mozga na Lošinju DARIA HORVATA.
     
  • »Zašto baš sada?!?»

    Gonzo 14.10.2019 15:39
    Bandiera bianca e bandiera verde
    Ana se sada može dičiti Zelenom zastavom da ne zaostane za bivšim šefom Kapelijem koji si je ...
     
  • »Zašto baš sada?!?»

    zločko 14.10.2019 15:15
    .....
    znači, neka institucije i dalje rade svoj posao?
     
  • »Zašto baš sada?!?»

    živko 14.10.2019 14:52
    povuci ga a malo i potegni
    Na koji dignitet koje institucije misliš ? Pa Lošinj je već dugo izvan kontrole svih ...
     
  • »Zašto baš sada?!?»

    Purgativ 14.10.2019 14:42
    Tajna brilijantne probave
    Uopće ne moraš piti Donat Mg, dovoljno je samo povremeno zalutati na taj profil.
     
  • »Zašto baš sada?!?»

    Vazelinko 14.10.2019 14:32
    umjetnost ušupčivanja
    Ima Čazo konkurenciju u umjetnosti ušupčivanja. Vidi ovo: Nemam čast i zadovoljstvo da ...
     
  • »Zašto baš sada?!?»

    dr House 14.10.2019 13:50
    psihodelično
    svrš, svrš, svrš...
     
  • »Zašto baš sada?!?»

    gost 14.10.2019 12:06
    Depopulacija Grada Malog Lošinja
    A tobožnji Prvi od tisuću nazaduje. O tome je bilo pitanje i komentar prije deset dana.
     
  • »Zašto baš sada?!?»

    SN 14.10.2019 11:00
    .....
    U skladu sa uobičajenom praksom, ako se sa neta prenese neka vijest, onda se na kraju objave ...
     
  • »Zašto baš sada?!?»

    gost 14.10.2019 09:19
    Požderi se Ana ... Krk je bolji!
    Krk je u tri kategorije bio u grupaciji najboljih malih gradova u Hrvatskoj 2018. i ...
     
  • »Zašto baš sada?!?»

    Bumbar 14.10.2019 08:34
    Krčki trijumf, jad Malog Lošinja
    A onda se Aninom piscu FB objava iz sjene u pokušaju smanjenja štete od lošeg ishoda ...
     
  • »Zašto baš sada?!?»

    Vox Populi 13.10.2019 14:36
    notorno
    Iz ovoga bi uskoro mogla nastati afera veća od one bivšeg ministra na Braču. Hoće li ...