Ova stranica koristi kolačiće koje u svakom trenutku možete kontrolirati postavkama u vašem internet pregledniku

Ako ne promijenite postavke preglednika slažete se s korištenjem kolačića Vise o kolacicima

Razumijem i prihvacam

U golf teren ulaže se 100 milijuna eura, širi se pista kako bi mogli sletiti i Boeinzi

Korisnička ocjena:  / 15
LošeNajbolje 

golfpolJadranka d.d. očekuje skoro dobivanje građevinske dozvole, pa se s gradnjom na Mataldi može krenuti vrlo brzo, ali prema riječima predsjednika uprave koči je zatvaranje financijske konstrukcije, jer  investicija od 35 milijuna eura je za samo jednu kompaniju, prevelik zalogaj. Stoga se tvrka obratila državi kod koje je naišla na dobru volju, te će joj država izraditi moguće modele financiranja od kojih će  izabrati onaj koji joj odgovara, izjavio je Šolić za prilog Jutarnjeg lista  Novac.hr 

Od najave do dovršetka prve faze "papirologije" prošle su više od tri godine, ali tako stvari, očito, funkcioniraju u Hrvatskoj, posebice s projektima kakvih do sada nije bilo. A golf na Mataldi, na predjelu Punta križe na otoku Cresu, definitivno ulazi među takve.

Investitor, grupacija Jadranka, u tu je svrhu dogovorila s Crkvom, odnosno Krčkom biskupijom korištenje zemljišta, oko 320 hektara na 50 plus 50 godina, a za projektiranje dva championship golf-terena s po 18 rupa angažirali su Ernieja Elsa, jednog od najpoznatijih svjetskih golfera.

Projekt golfa na Mataldi nedavno je prošao glasanje u Županijskoj skupštini te je prihvaćena izmjena i dopuna Prostornog plana Primorsko-goranske županije u koji je "ugrađena" lokacija terena, čime je otklonjena glavna administrativna zapreka za njegovu realizaciju. Prije toga prošao je javnu raspravu i gradska vijeća Cresa i Malog Lošinja, gdje je također dobio podršku većine. Prema riječima Sanjina Šolića, predsjednika Uprave Jadranke d.d., cilj je, kao i sve ostalo što ta hotelijerska kompanija radi, podizanje kvalitete cijele destinacije na razinu pet zvjezdica. Kako ističe Šolić, u projekt golfa Jadranka namjerava uložiti oko 100 milijuna eura, a valja napomenuti da su dosad na Lošinju investirali gotovo 200 milijuna eura.

Osnovni preduvjet
- Sada je stvoren osnovni pravni preduvjet da se uopće može projektirati golf na toj lokaciji. U PP-u je prije bila predviđena druga lokacija za golf na otoku, ali ona nije bila interesantna zbog niza razloga, od konfiguracije tla do vlasničke strukture zemljišta. Matalda se pokazala kao izuzetno atraktivna za golf i mi smo pokrenuli inicijativu, koja je nakon tri godine urodila plodom. Nakon početnih sumnji, Županija je to prihvatila. Trebalo je vremena da im pokažemo kako su to dobri projekt i lokacija. Zavod za prostorno planiranje u prvoj fazi nam je rekao kako bi bilo dobro da pripremimo materijal i ispitamo mogućnost može li se na tom prostoru, s obzirom na mjere zaštite prirode, klimu i sve ostalo, pojaviti golf, što smo i učinili - kaže Šolić, pokazujući opsežni elaborat koji je izrađen prema narudžbi Jadranke.

- Navedene su sve mjere zaštite prirode, tla, vode, životinja... To je opsežan elaborat čija skraćena verzija ima oko 300 stranica. Izrada je trajala oko godinu dana, a na njemu je radilo stotinjak stručnjaka. Uz to, imamo i studiju društveno-ekonomske opravdanosti, koju je izradio Hotelijerski fakultet u Opatiji. Ta dva materijala predana su Zavodu za prostorno planiranje. Radi se o zaštićenom području, ali golf je tamo moguć uza mjere zaštite koje namjeravamo provesti. Mi smo Zavodu predali našu viziju onoga što bismo tamo željeli realizirati, a onda je on morao provesti vlastitu stratešku procjenu utjecaja na okoliš. Kada je sve to bilo zaokruženo, projekt je išao Županijskoj skupštini i dobio je podršku. Sada imamo pravo izraditi idejni projekt koji mora odobriti državna komisija koju imenuje Ministarstvo za zaštitu okoliša. To znači da se radi još jedna studija utjecaja na okoliš, treća - objašnjava Šolić proceduru.

Moguć i heliodrom
Ukupna površina područja iznosi 320 hektara, a na dva igrališta koja Jadranka planira graditi otpada manje od 20 posto zemljišta.

- Samo objekti idu, pak, na dva posto ukupne površine. Predviđen je jedan hotel koji, prema odluci Županije, ne može biti kapaciteta manjeg od 500 osoba. Sveukupni kapacitet koji nam je odobren je 800, od toga, dakle, ne manje od 500 u hotelu, a ne više od 300 u vilama. Ograničena je visina hotela i visina vila, preko koje se ne smije ići. Što se pristaništa tiče, nisu dozvoljene neke klasične marine, nego najnužnije kako bi se moglo omogućiti ljudima s brodovima da tamo pristanu, odigraju golf i vrate se. Također, predviđena je i mogućnost za heliodrom - kaže Šolić.

Ističe da se o konkretnim iznosima još ne može govoriti s obzirom na to da idejni projekt još nije izrađen i još se ne zna hoće li se graditi u etapama ili odjednom.

- Kada se sve zatvori, sumnjam da to može ispasti manje od 100 milijuna eura - kaže Šolić.

Dodaje da je teško govoriti i o rokovima jer ne mogu utjecati na to koliko će državnim tijelima trebati vremena da naprave novu studiju utjecaja na okoliš, ali vjeruje da bi se prvo igralište moglo početi graditi već 2020. Napominje da golf sam po sebi nije profitabilan.

- Ono što je nama važno jest da golf puni objekte izvan udarne sezone. S njime bismo mogli puniti naše hotele cijelu godinu. Drugi veliki efekt je marketinški. Činjenica da se golf pojavljuje na Lošinju osigurava nam da jedna posebna grupa gostiju za Lošinj čuje i da ti ljudi žele doći ovamo. Realno, za nas se još ne zna toliko u svijetu. Cijela će se destinacija time podići - priča Šolić.

Strateška procjena
Što se tiče lokalnih kritičara projekta, Šolić ističe da su oni u zanemarivoj manjini.

- Što god se radi, kritiziraju uvijek isti ljudi, bez ijednog pravog argumenta. Strateška procjena i studija utjecaja na okoliš dokazuju da ne postoji opasnost od negativnog djelovanja na prirodu. Apsolutno se vodilo računa o svakom segmentu zaštite prirode - ističe Šolić.

Proširujemo pistu kako bi mogli pristajati Boeinzi
Jadranka ne staje s investicijama na Lošinju - u tekućem ciklusu, do iduće sezone, ulaže 20-ak milijuna eura. I dalje je aktualan plan proširenja aerodroma na Lošinju, odnosno produljenja piste sa 900 na 1800 metara kako bi ondje mogli pristajati klasični Boeinzi i Airbusovi.

- I s aerodrom je učinjen veliki korak. Uskoro očekujemo dobivanje građevinske dozvole, tako da se, teoretski, s gradnjom može krenuti vrlo brzo. Ono što nas koči jest zatvaranje financijske konstrukcije. Radi se o investiciji od 35 milijuna eura, a to je za samo jednu kompaniju, zaključili smo, prevelik zalogaj. Obratili smo se državi sa zahtjevom da vidimo moguće modele financiranja. Naišli smo na dobru volju i u intenzivnim smo razgovorima, prije svega s Ministarstvom regionalnog razvoja i fondova EU. Država će nam izraditi moguće modele financiranja i mi moramo izabrati koji nam odgovara te krenuti s time. Do sada smo već uložili - u procedure, dozvole, projektiranje, izvlaštenje fizičkih osoba i ostalo - oko 5 milijuna eura - zaključuje Šolić.

Komentari: 

015 # MegalomanijaZ. R. 2019-02-01 10:20
Još jedan u nizu mnoštva sponzoriranih napisa iz PR kuhinje Jadranke d.d. radi reketarenja Države da pripomogne realizaciji projekta za koji se unaprijed zna da nije profitabilan. Nategnuto, vrlo nategnuto i u najmanju ruku neargumentirano ne samo kad je riječ o tobožnjim mjerama zaštite prirode, tla, vode i životinja, nego u vezi s izvorima financiranja jednog nerentabilnog projekta i same zračne luke. U pravi čas; Šolić nastavlja bombardirati javnost megalomanskim planovima u svezi turizma baš u vrijeme kad Držaba likvidira i zadnje ostatke nekoć svjetski slavne brodogradnje u zemlji koja industriju ima još samo u tragovima.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
015 # đukicačikat 2019-02-01 10:45
Kakvi razvojni projekti su pred nama govori i činjenica da ljudi iz Jadranke odlaze. Drugi je problem tko će osigurati praćenje ovih projekata. Rokovi? Financiranje? Sve je tu nejasno, bez kvalitetnih argumenata, ali objektivno i sve to je na dugom štapu. Dobar PR, nema što.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
014 # Zbogom pametiNediljko 2019-02-01 10:50
Nelogičnosti u Šolića kao u priči. Dakle želi graditi neprofitni golf da bi produžili sezonu, 100 mil. €, i to im nije problem ali im je problem graditi neprofitni aerodrom koji im treba a košta po njemu 4 puta manje od golfa...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
112 # razlog je očigledanRDx 2019-02-02 09:43
Citat Nediljko:
Nelogičnosti u Šolića kao u priči. Dakle želi graditi neprofitni golf da bi produžili sezonu, 100 mil. €, i to im nije problem ali im je problem graditi neprofitni aerodrom koji im treba a košta po njemu 4 puta manje od golfa...
treba mu partner koji će solidarno i dugoročno snositi gubitke budućeg aerodroma. za profitabilnu djelatnost mu ne treba partner.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
013 # raspad sistemakukulele 2019-02-01 11:25
Citat čikat:
Kakvi razvojni projekti su pred nama govori i činjenica da ljudi iz Jadranke odlaze. Drugi je problem tko će osigurati praćenje ovih projekata. Rokovi? Financiranje? Sve je tu nejasno, bez kvalitetnih argumenata, ali objektivno i sve to je na dugom štapu. Dobar PR, nema što.
Zar je moguće da će investirati toliko love 100.000.000.- EUR-a, a zaposlenici i menageri masovno odlaze zbog niskih plaća.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
114 # PrešućenoDodo 2019-02-01 12:58
Još više od onoga što u ovom tekstu jest, govori ono čega nema. A to je da Krčka biskupija nije vlasnik zemljišta nego država. koja je istisnula bivšeg vlasnika sudskim putem i već se je uknjižila.
To da su golf tereni neprofitabilni i da se zatvaraju diljem svijeta to je opće znanje. Ono što je prešućeno je prostornim planom predviđena izgradnja apartmana koje tvrtka može, po modelu Punte, prodati i popraviti svoju bilancu. Naravno da to neće produžiti sezonu, ali duža sezona je samo floskula za koju svi znaju da nema veze s realnošću. Može li itko zamisliti dužu sezonu zbog golfa? Ali vjerujem da svi možemo zamisliti kako se unosno prodaju nekretnine na visokovrijednom prostoru i doslovno prirodnom raju.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
012 # 300 stranicaZoro 2019-02-01 13:44
Kaže Šolić "To je opsežan elaborat čija skraćena verzija ima oko 300 stranica." Hajde da pogađamo koji vijećnik je samo prelistao tih 300 stranica kad znamo da su bivši gradonačelnik i sadašnji dogradonačelnik javno priznali da nisu ni pogledali planove o kojima se odlučivalo.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
141 # regresivna manjinahranitelj tuljana 2019-02-01 17:08
Što god da se radi, kritiziraju uvijek jedni te isti ljudi, bez ijednog pravog argumenta. Oni predstavljaju zanemarivu manjinu, istiće Šolić.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
014 # Znanstveno statističko istraživanjejKezić Tihi 2019-02-01 21:09
Citat hranitelj tuljana:
Što god da se radi, kritiziraju uvijek jedni te isti ljudi, bez ijednog pravog argumenta. Oni predstavljaju zanemarivu manjinu, istiće Šolić.
I?
Šolić je inače jako poznat kao vjerodostojan i pouzdan izvor.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
112 # pa opovrgni ga...hranitelj tuljana 2019-02-01 21:45
Citat Kezić Tihi:
Citat hranitelj tuljana:
Što god da se radi, kritiziraju uvijek jedni te isti ljudi, bez ijednog pravog argumenta. Oni predstavljaju zanemarivu manjinu, istiće Šolić.
I?
Šolić je inače jako poznat kao vjerodostojan i pouzdan izvor.
Sigurno imaš vjerodostojan i pouzdan izvor kojim bi potvrdio da se ne radi tek o troje (3) pojedinaca, ali razumijem da ga ne iznosiš, ne želiš hraniti trola.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
010 # ...Kezić Tihi 2019-02-01 22:23
Možda četri gradska vijećnika koji su bili protiv podrške golfu na Mataldi. Noć trole...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
08 # 99 postoDendi 2019-02-02 08:05
Citat hranitelj tuljana:
Citat Kezić Tihi:
Citat hranitelj tuljana:
Što god da se radi, kritiziraju uvijek jedni te isti ljudi, bez ijednog pravog argumenta. Oni predstavljaju zanemarivu manjinu, istiće Šolić.
I? Šolić je inače jako poznat kao vjerodostojan i pouzdan izvor.
Sigurno imaš vjerodostojan i pouzdan izvor kojim bi potvrdio da se ne radi tek o troje (3) pojedinaca, ali razumijem da ga ne iznosiš, ne želiš hraniti trola.
Nisam primijetio da si tražio pouzdan izvor koji bi potvrdio istinitost ove Šolićeve tvrdnje o sjevernokorejsk om mentalitetu Lošinjana:

Citat objavljen u komentarima uz članak Bojane Genov "Privatizacija prava na prostorno planiranje"
volim-losinj.org/.../...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
010 # Ni u Pol Pota bolje nije biloKezić Tihi 2019-02-02 11:07
Zašto se lošinjski turizam spašava isključivo opće opasnim sredstvima i radnjama. Nekad puškom da bi razvijali lovački turizam ili danas palicama za golf. Nekad dovođenjem alohtone divljači a danas krčenjem šuma i zagađivanjem pesticidima.

Što je s produžetkom sezone sa zdravstvenim turizmom, s kulturnim, sportskih ili kongresnim turizmom. Ništa promišljanje, analiziranje, javne rasprave, izrada strategije. Dovoljno je da iznenada na nekakvoj zatvorenoj elitističkoj prezentaciji, nekakav suradnik Jadranke u nekom projektu, kaže golf je spas i svi padaju u nesvijest?

Dovoljno je da Šolić izjavi da ima 99-postotnu podršku za golf i gotova priča.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
010 # sport i rekreacijazgubidan 2019-02-02 11:30
Citat Kezić Tihi:
Što je s produžetkom sezone sa zdravstvenim turizmom, s kulturnim, sportskih ili kongresnim turizmom. Ništa promišljanje, analiziranje, javne rasprave, izrada strategije. Dovoljno je da iznenada na nekakvoj zatvorenoj elitističkoj prezentaciji, nekakav suradnik Jadranke u
nekom projektu, kaže golf je spas i svi padaju u nesvjest?
Lošinjski turizam vode nepismeni i nesposobni menageri koji su se obogatili devedesetih godina bez da su uložili vlastiti kapital. Jedina im je briga kako se dobro zabaviti, a posao ide sam od sebe.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
14 # Žirafe na golf terenuDundo 2019-02-02 17:11
Citat Kezić Tihi:
Zašto se lošinjski turizam spašava isključivo opće opasnim sredstvima i radnjama. Nekad puškom da bi razvijali lovački turizam ili danas palicama za golf. Nekad dovođenjem alohtone divljači a danas krčenjem šuma i zagađivanjem pesticidima.
Što je s produžetkom sezone sa zdravstvenim turizmom, s kulturnim, sportskih ili kongresnim turizmom. Ništa promišljanje, analiziranje, javne rasprave, izrada strategije. Dovoljno je da iznenada na nekakvoj zatvorenoj elitističkoj prezentaciji, nekakav suradnik Jadranke u nekom projektu, kaže golf je spas i svi padaju u nesvijest?
Dovoljno je da Šolić izjavi da ima 99-postotnu podršku za golf i gotova priča.
Prije više od tri godine objavljen je osvrt na prezentaciju projekta golfa na Mataldi održanu u Punti križa u izvedbi Mihe Perenčevića. Osvrt pod naslovom Planiranje najbolje rupa na svijetu potpisao je Skupljač loptica za golf, a ovdje ga prenosim u cijelosti:

Prošlo je već nekoliko mjeseci od prezentacije Golf projekta Matalda koji se održao ove zime u Punti Križa, a nakon što sam dojmove prepričao nekolicini poznanika inzistirali su da ih negdje obznanim. Ovim putem svoje dojmove želim podijeliti sa svima koji ih žele pročitati te eventualno nešto pridodati ako su i sami bili prisutni spomenutoj prezentaciji.

Skup je počeo kašnjenjem izlagača. Više od pedesetak zainteresiranih građana okupilo se u zgradi škole u Punti Križa, a izlagači nisu stizali niti su na bilo koji način pripremili prezentaciju koja je trebala slijediti.

Kada su konačno došli skup je otvorio gospodin Mihailo Perenčević koji je bio glavni izlagač i moderator skupa. Uz njega je došlo još pet - šest osoba. Nekolicina tih osoba sjela se za stol koji je za njh bio pripremljen ispred publike.

Gospodin Perenčević ih je pojedinačno predstavio.

Prstom je pokazao na prvu osobu te rekao: "Ovo je gospodin XY i najbolji je projektant golf igrališta na svijetu. Prihvatio je projektiranje golf igrališta na Mataldi. Prošle je godine projektirao najbolju golf rupu na svijetu za što je i nagrađen, a ovdje planira napraviti još bolju rupu."

Prstom je pokazao na drugog gosta te rekao: "Ovo je gospodin XZ koji je jedan od najboljih igrača golfa na svijetu. I on je također spreman aktivno se uključiti u ovaj projekt."

Treću je osobu predstavio na isti način, a radilo se o gospodinu YK koji je presjednik Njemačkog golf saveza.

Spomenuti gosti su samo potvrdno klimnuli glavama i tijekom prezentacije nisu progovorili ni riječi.

Za prezentaciju nije bio potreban nikakav projektor ni bilo koji radni materijal i dokumentacija; očito je sve bilo u glavama izlagača.

Izlaganje je bilo "spontano" te bi se moglo reći - slikovito.

Gospodin Perenčević je golf igralište Matalda prikazao kao najbolje rješenje za razvitak i prosperitet ovog našeg kraja i šire okolice. Lokacija je izabrana nakon pomnog proučavanja, te je Prostornim planom planirana lokacija oko Ustrina odbačena kao nepogodna. Kao jedan od razloga navedena je i činjenica da je na lokalitetu Matalde samo jedan vlasnik cijelog područja zahvata što olakšava pregovore, a to je Crkva. S Crkvom je već sve dogovoreno te je dogovoren najam za 50+50 g. s mogućnošću produljenja.

Nastavio je obrazlaganjem brojnih prednosti golf igrališta, od kojeg će imati koristi i djeca jer će moći skupljati loptice koje padnu u more. Stvarno super perspektiva za našu djecu.

Nakon prezentacije sljedila su pitanja, te je na pitanje o vjetru koji zna biti dosta jak na području Matalde gospodin Perenčević slikovito odgovorio. "Ja (M. Perenčević) sam bio u Irskoj, a znate kakva je tamo klima, padala je ledena kiša i puhao jak vjetar. Igrao sam golf 5 - 6 sati i na kraju vrlo rado platio za to 1.000,00 EUR. Mi golferi smo čudna stvorenja, a vidjeti ćete kada jednom počnete igrati golf ne možete stati, to je kao ovisnost."

Drugo je pitanje bilo što je s količinama potrebne vode za zalijevanje golf travnjaka.

Sljedio je vrlo brz i temeljit odgovor.

Za vodu "nema problema". U podzemlju oko Matalde na dubinama oko 100 metara pronađeni su izvori koji zadovoljavaju potrebe za vodom, a u slučaju da je ne bude dovoljno, krenut će se s desalinizacijom mora koje je u neposrednoj blizini. O troškovima ili o utjecaju na naš glavni izvor vode – Vransko jezero te na okoliš nije bilo ni potrebno govoriti jer je vrlo jasno već na samom početku obrazlaganja ovog pitanja rečeno da - nema problema.

Sljedeće je pitanje glasilo: Što je sa životinjama koje će dolaziti i oštećivati golf travnjake?

Odgovoreno je da će se za divlje svinje i jelene načiniti odgovarajuća ograda, a ostale životinje među kojima i ovce su dobro došle.

Na ovom se mjestu ubacio g.ospodin Lojen koji je također bio član delegacije koja je došla s M. Perenčevićem te rekao da je i on jedan od strastvenih golfera koji golf upražnjava po cijelom svijetu pa tako i u Južnoafričkoj Republici gdje golf igralištem šetaju žirafe.

Nakon ovako iscrpne prezentacije u publici je vladao muk.

Na kraju prije samog razilaženja skupa na stolu je usput otvorena karta s ucrtanim idajnim projektom golf igrališta. Budući da se tijekom izlaganja nitko nije referirao na kartu ili bilo koji drugi dokument nama slušateljima nije preostalo ništa drugo nego da na brzinu pogledamo kartu, a neki su je slikali mobitelom te jednu takvu sliku prilažem ovom tekstu.

Da više ne dužim s detaljima pokušati ću izraziti glavnu misao koja mi se nakon ovog skupa nametnula.

Investitor: MI IMAMO, MI ZNAMO, MI MOŽEMO i MI HOĆEMO, a VI?

Nemate, ne znate, ne možete i nećete.

Zaključite sami što slijedi.

Link na članak sa zemljovidom terena
volim-losinj.org/.../...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
81 # hmhranitelj tuljana 2019-02-02 12:04
Citat Dendi:
Citat hranitelj tuljana:
Citat Kezić Tihi:
Citat hranitelj tuljana:
Što god da se radi, kritiziraju uvijek jedni te isti ljudi, bez ijednog pravog argumenta. Oni predstavljaju zanemarivu manjinu, istiće Šolić.
I?
Šolić je inače jako poznat kao vjerodostojan i pouzdan izvor.
Sigurno imaš vjerodostojan i pouzdan izvor kojim bi potvrdio da se ne radi tek o troje (3) pojedinaca, ali razumijem da ga ne iznosiš, ne želiš hraniti trola.
Nisam primijetio da si tražio pouzdan izvor koji bi potvrdio istinitost ove Šolićeve tvrdnje o sjevernokorejskom mentalitetu Lošinjana:

Citat objavljen u komentarima uz članak Bojane Genov "Privatizacija prava na prostorno planiranje"
volim-losinj.org/.../...
Sanjin je bio velikodušan, radi se o 99,6%.
Da je protivnika više od toga zasigurno bi ih se negdje vidjelo ili čulo, bio bi neki prosvjed ili slično.
Pogledaj prosvjede protiv Vatikanskih ugovora... jest da je uvijek istih 17 pojedinaca iz uvijek istih 15 udruga, 8 inicijativa i 2 platforme, ali eto, tu su...
Velika većina ljudi želi razvoj otoka, velikoj većini ljudi nije svejedno žive li na otoku Lošinjani ili Sirijci ili Kinezi...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
07 # 99,6%Dendi 2019-02-02 12:15
Citat hranitelj tuljana:
Citat Dendi:
Citat hranitelj tuljana:
Citat Kezić Tihi:
Citat hranitelj tuljana:
Što god da se radi, kritiziraju uvijek jedni te isti ljudi, bez ijednog pravog argumenta. Oni predstavljaju zanemarivu manjinu, istiće Šolić.
I?
Šolić je inače jako poznat kao vjerodostojan i pouzdan izvor.
Sigurno imaš vjerodostojan i pouzdan izvor kojim bi potvrdio da se ne radi tek o troje (3) pojedinaca, ali razumijem da ga ne iznosiš, ne želiš hraniti trola.
Nisam primijetio da si tražio pouzdan izvor koji bi potvrdio istinitost ove Šolićeve tvrdnje o sjevernokorejskom mentalitetu Lošinjana:

Citat objavljen u komentarima uz članak Bojane Genov "Privatizacija prava na prostorno planiranje"
volim-losinj.org/.../...
Sanjin je bio velikodušan, radi se o 99,6%.
Pa da te djelimično citiram: Sigurno imaš vjerodostojan i pouzdan izvor kojim bi potvrdio da je Sanjin bio velikodušan, jer on zna da ima podršku od 99,6%.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
06 # Obećanje ludom za nadanjegost 2019-02-02 12:53
Citat hranitelj tuljana:
Velika većina ljudi želi razvoj otoka, velikoj većini ljudi nije svejedno žive li na otoku Lošinjani ili Sirijci ili Kinezi...
A te želje većini od 99,6 ispunit će Šolić gradnjom neprofitabilnog golfa i aerodroma :P Jao si ga njima.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
010 # Dobit će što je zaslužilagost 2019-02-02 13:16
Citat hranitelj tuljana:
Velika većina ljudi želi razvoj otoka, velikoj većini ljudi nije svejedno žive li na otoku Lošinjani ili Sirijci ili Kinezi...
To što većina želi je jedno, a što će dobiti je nešto sasvim drugo. Dobit će točno ono što zaslužuje jer izabrala je vlast koja je olako odobrila gradnju neprofitabilnog golfa (radi kojeg će se graditi i neprofitabilna zračna luka). Pod parolom cjelogodišnji turizam dobit će cjelogodišnji nekretninski biznis.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
07 # Elementarna logikaKvark 2019-02-02 16:44
Citat hranitelj tuljana:

Sanjin je bio velikodušan, radi se o 99,6%.
Da je protivnika više od toga zasigurno bi ih se negdje vidjelo ili čulo, bio bi neki prosvjed ili slično.
Sanjin je prevarant, a ti si njegov trol. Izostanak prosvjeda protiv nečega ne znači pristanak i podršku za to protiv čega se ne prosvjeduje. To proizlazi iz elementarne logike, nečega što užasava lažljivce, demagoge i trolove. A možda većina ljudi zaista želi razvoj otoka, ali to ne znači da ga očekuje baš od Šolićevog golfa.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
71 # HkNa čemu si ti 2019-02-02 18:16
A čiji si ti trol?! Svi su solicevi, Anini, garijevi trolovi.. Čiji trol si ti?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
06 # a na čemu si tigost 2019-02-02 19:05
Citat Na čemu si ti:
A čiji si ti trol?! Svi su solicevi, Anini, garijevi trolovi.. Čiji trol si ti?
Praviš se budala, zna se tko su i što su trolovi i nema ih puno na ovom portalu. To su objektivno i hranitelj tuljana bivši Ponovno jaše.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
71 # trolanje drugačijim stavomhranitelj tuljana 2019-02-02 19:36
Citat gost:
Citat Na čemu si ti:
A čiji si ti trol?! Svi su solicevi, Anini, garijevi trolovi.. Čiji trol si ti?
Praviš se budala, zna se tko su i što su trolovi i nema ih puno na ovom portalu. To su objektivno i hranitelj tuljana bivši Ponovno jaše.
Ovo je mjesto za plasiranje stavova kako kaže Sanjin, zanemarive manjine. Glumi mjesto za slobodnu javnu raspravu ali ako je netko uporan proglasi ga se trolom. To je način ušutkavanja.
"Imam pravo biti drugačiji" ovdje ne vrijedi.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
06 # trolska poslagost 2019-02-02 19:52
Citat hranitelj tuljana:
Citat gost:
Citat Na čemu si ti:
A čiji si ti trol?! Svi su solicevi, Anini, garijevi trolovi.. Čiji trol si ti?
Praviš se budala, zna se tko su i što su trolovi i nema ih puno na ovom portalu. To su objektivno i hranitelj tuljana bivši Ponovno jaše.
Ovo je mjesto za plasiranje stavova kako kaže Sanjin, zanemarive manjine. Glumi mjesto za slobodnu javnu raspravu ali ako je netko uporan proglasi ga se trolom. To je način ušutkavanja.
"Imam pravo biti drugačiji" ovdje ne vrijedi.
Ti koji zastupaš stavove 99,6% ljudi osjećaš se ugoržen od zanemarive manjine? Čemu potreba trolati takvu jadnu i slabašnu manjinu...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
51 # bogatstvo različitostihranitelj tuljana 2019-02-02 21:52
Davno sam napisao, i ponovit ću.

Da je ta zanemariva manjina iskrena i da u impressumu piše nešto u stilu "ovo je naša platforma i tu nas nekoliko piše stvari koje promoviramo", ja se ovdje ne bih pojavljivao.

Međutim pošto se trude ostaviti dojam da portal predstavlja prevladavajući stav lošinjske javnosti (evo, pa 95% komentara "građana" je istovjetnog stava) i piše da je portal otvoren svima za razmjenu ideja i mišljenja, odlučio sam se zadržati.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
08 # Kako nastaje trolDundo 2019-02-02 19:59
Citat hranitelj tuljana:
Ovo je mjesto za plasiranje stavova kako kaže Sanjin, zanemarive manjine. Glumi mjesto za slobodnu javnu raspravu ali ako je netko uporan proglasi ga se trolom. To je način ušutkavanja. "Imam pravo biti drugačiji" ovdje ne vrijedi.
Trol se ne postaje proglašenjem da si trol nego trolanjem. A trolanje je baš ovo što radiš: Forsiraš temu slobodne rasprave i prava biti drugačiji da se ne raspravlja o Mihinom čovjeku "koji je projektirao najbolju golf rupu na svijetu za što je i nagrađen, a ovdje planira napraviti još bolju rupu."
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
91 # ne, srećohranitelj tuljana 2019-02-02 21:45
Citat Dundo:
Citat hranitelj tuljana:
Ovo je mjesto za plasiranje stavova kako kaže Sanjin, zanemarive manjine. Glumi mjesto za slobodnu javnu raspravu ali ako je netko uporan proglasi ga se trolom. To je način ušutkavanja. "Imam pravo biti drugačiji" ovdje ne vrijedi.
Trol se ne postaje proglašenjem da si trol nego trolanjem. A trolanje je baš ovo što radiš: Forsiraš temu slobodne rasprave i prava biti drugačiji da se ne raspravlja o Mihinom čovjeku "koji je projektirao najbolju golf rupu na svijetu za što je i nagrađen, a ovdje planira napraviti još bolju rupu."
Imati drugačiji stav i držati ga se nije trolanje:
Osoba A: Ana ne valja;
Osoba B: Ana je OK;
Osoba A: Trolaš!
Ne, ne ide to tako. Trolovi uspaljuju raspravu pisanjem besmislica i očitih neistina, kao npr. da je Zemlja pravokutna, da cjepivo uzrokuje psorijazu ili da socijalizam može funkcionirati.. .
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
07 # Trolova ješka ostala bez ulovaZ.R. 2019-02-03 08:45
Citat hranitelj tuljana:
Imati drugačiji stav i držati ga se nije trolanje:
To govore svi ravnozemljaši, kreacionisti i antivakseri.Citat:
Osoba A: Ana ne valja;
Osoba B: Ana je OK;
Osoba A: Trolaš!
Ako osoba A argumentira tvrdnju, a osoba B to ne učini, nego skrene temu na loš TV program, osoba A je u pravuCitat:
Ne, ne ide to tako. Trolovi uspaljuju raspravu pisanjem besmislica i očitih neistina, kao npr. da je Zemlja pravokutna, da cjepivo uzrokuje psorijazu ili da socijalizam može funkcionirati...
Ne, trolovi rade baš ovo što ti upravo radiš: Razvodnjavaš temu nastavka Šolićevog reketarenja Države da pripomogne realizaciji projekta za koji se unaprijed zna da nije profitabilan. I nadaš se da će netko zagristi tvoju ješku o (ne)mogućnosti funkcioniranja socijalizma. To bi bio siguran znak da ti je trolanje polučilo uspjeh.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Reketarenje?Pionirka 2019-02-03 08:50
A šta Jadranka ne uplaćuje u proračun?
A šta ostali ekonomski subjekti u Lošinj ne uplaćuju u proračun?
Kakvo reketarenje?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
8 0 # trolaš tihranitelj tuljana 2019-02-03 08:58
Citat Z.R.:
Citat hranitelj tuljana:
Imati drugačiji stav i držati ga se nije trolanje:To govore svi ravnozemljaši, kreacionisti i antivakseri.Osoba A: Ana ne valja;
Osoba B: Ana je OK;
Osoba A: Trolaš!Ako osoba A argumentira tvrdnju, a osoba B to ne učini, nego skrene temu na loš TV program, osoba A je u pravuNe, ne ide to tako. Trolovi uspaljuju raspravu pisanjem besmislica i očitih neistina, kao npr. da je Zemlja pravokutna, da cjepivo uzrokuje psorijazu ili da socijalizam može funkcionirati...
Ne, trolovi rade baš ovo što ti upravo radiš: Razvodnjavaš temu nastavka Šolićevog reketarenja Države da pripomogne realizaciji projekta za koji se unaprijed zna da nije profitabilan. I nadaš se da će netko zagristi tvoju ješku o (ne)mogućnosti funkcioniranja socijalizma. To bi bio siguran znak da ti je trolanje polučilo uspjeh.
Ne, to su samo primjeri trol tema. Ne pada mi na pamet raspravljati o mogućnosti da je Zemlja pravokutna ili da socijalizam može funkcionirati.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
07 # Trolanje temom trolanjaZ.R. 2019-02-03 09:26
Citat hranitelj tuljana:
Ne, to su samo primjeri trol tema. Ne pada mi na pamet raspravljati o mogućnosti da je Zemlja pravokutna ili da socijalizam može funkcionirati.
I ovaj tvoj komentar je primjer trolanja. Skrećeš raspravu na temu koja nije predmet naslovnog teksta, i pri tome poturaš lažnu tvrdnju o trol temama. Trolaš navođenjem na temu trolanja da ne raspravljamo o putopisnoj crtici s prezentacije golfa pred Aninim Puntarima:
Citat:
Gospodin Perenčević je golf igralište Matalda prikazao kao najbolje rješenje za razvitak i prosperitet ovog našeg kraja i šire okolice. Lokacija je izabrana nakon pomnog proučavanja, te je Prostornim planom planirana lokacija oko Ustrina odbačena kao nepogodna. Kao jedan od razloga navedena je i činjenica da je na lokalitetu Matalde samo jedan vlasnik cijelog područja zahvata što olakšava pregovore, a to je Crkva. S Crkvom je već sve dogovoreno te je dogovoren najam za 50+50 g. s mogućnošću produljenja.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
8 0 # odtrolaj u trolskokuhranitelj tuljana 2019-02-03 11:02
Citat hranitelj tuljana:
Ne pada mi na pamet raspravljati o ...
Citat Z.R.:
Skrećeš raspravu na temu koja nije predmet naslovnog teksta
Mislim stvarno... sad i lažeš... a zašto me jednostavno ne ignoriraš?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
08 # podrška kod Gige u šupiToxic 2019-02-03 09:34
Za početak dokaži tvrdnju o 99,6% podrške.
Gdje, kada, kako?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
07 # Podrška 100 &Zujo 2019-02-03 09:48
Citat Toxic:
Za početak dokaži tvrdnju o 99,6% podrške. Gdje, kada, kako?
Lako ju je dokazati. Na primjer, nitko ne prosvjeduje protiv liste za dodjelu stanova. Znači imamo 100 % podrške za nju.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
08 # najlakše je proglasiti se vladaremToxic 2019-02-03 10:04
Ne sjećam se da sam vidio ikakvu anketu ili neki drugi oblik izjašnjavanja javnosti o temi golfa. Znači, za sada je podrška NULA posto. A pasivna šutnja nezainteresiran ih ili nedovoljno educiranih osoba također nije podrška.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
08 # Sorta specialGost 2019-02-03 10:48
Ali moraš priznati da treba biti posebna sorta čovjeka da unatoč svemu javno izvališ kako imaš 99 % podrške.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
06 # iz čijeg prsta je to isisao?Toxic 2019-02-04 12:18
Citat Toxic:
Za početak dokaži tvrdnju o 99,6% podrške. Gdje, kada, kako?
Još uvijek čekamo vjerodostojan odgovor h.t. o 99,6% podrške javnosti...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
07 # Istinagost 2019-02-04 12:22
Pa od njegovog frenda Sanjina, koji je poznat po tome da govori istinu... dok ga ne demantiraju činjenice.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
06 # Alkoholne paregost 2019-02-04 12:40
Ako je istina da je 99,6% podrške otočke javnosti za golf, a nema razloga sumnjati u to jer je izvor dokazano vjerodostojan, onda možemo reći da GV ne odražava svojim stavovima interese i želje birača. U GV se protiv golfa odnosno podrške golfu izjasnilo 4 vijećnika odnosno više od 26% vijećnika je protiv, bez obzira što ih je Šolić iz pozadine kontrolirao.

Kojom metodom je Šolić uspio nakon takvog glasanja u GV zaključiti da ima 99-postotnu podršku? Možda metodom destilacije alkohola?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # troljavi tuljanToxic 2019-02-09 08:33
Citat Toxic:
Citat Toxic:
Za početak dokaži tvrdnju o 99,6% podrške. Gdje, kada, kako?
Još uvijek čekamo vjerodostojan odgovor h.t. o 99,6% podrške javnosti...
Još uvijek nikakav dokaz od troljavog tuljana.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Bjeg u ezoterijugost 2019-02-09 09:08
Trol biježi od činjenica k'o vrag od tamjana. pobjegao je od dokazivanja u nagađanje hoće li biti nekog članka ili neće biti. Bjeg od činjenica našao je u ezoteriji...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
09 # Pravo na trolanje?Dundo 2019-02-03 07:34
Citat hranitelj tuljana:
Ovo je mjesto za plasiranje stavova kako kaže Sanjin, zanemarive manjine.
Nije mi poznato da je osoba koju u znak svoje velike prisnosti s njom spominješ imenom ikad to rekla za ovaj portal.Citat:
Glumi mjesto za slobodnu javnu raspravu ali ako je netko uporan proglasi ga se trolom. To je način ušutkavanja. "Imam pravo biti drugačiji" ovdje ne vrijedi.
A kako nazvati upornost u skretanju rasprave s teme članka na obranu prava svoje virtualne, nestvarne osobe budeš drugačiji uključujući i pravo da bez obzira na temu članka pokrećeš rasprave o ideološkim pitanjima do trolanjem?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
72 # Um caruje a dundo marojehranitelj tuljana 2019-02-03 14:13
Citat Dundo:
[quoNije mi poznato da je osoba koju u znak svoje velike prisnosti s njom spominješ imenom ikad to rekla za ovaj portal.
Citat Dundo:
Citat hranitelj tuljana:
Ovo je mjesto za plasiranje stavova kako kaže Sanjin, zanemarive manjine.
Nije mi poznato da je osoba koju u znak svoje velike prisnosti s njom spominješ imenom ikad to rekla za ovaj portal.
Da, SŠ je izjavio da su dežurni kritičari svega na Lošinju zanemariva manjina. Imaš u intervjuu koji je prenesen u ovom "članku".
Ne znam je li ikada nešto slično rekao za ovaj portal, zašto?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
16 # Trol podmeće Šoliću?Dundo 2019-02-03 15:23
Citat hranitelj tuljana:
Da, SŠ je izjavio da su dežurni kritičari svega na Lošinju zanemariva manjina. Imaš u intervjuu koji je prenesen u ovom "članku".
Ne znam je li ikada nešto slično rekao za ovaj portal, zašto?
Pa zato što si ti napisao "Ovo je mjesto za plasiranje stavova kako kaže Sanjin, zanemarive manjine." Pa sad ne znam jesi li samo nepismen ili si podmukao, pa podmećeš Šoliću. Ili si oboje istodobno. Ali ni ne zanima me. Da si trol to već svi znaju.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
81 # zarez mijenja smisaohranitelj tuljana 2019-02-03 17:06
Citat Dundo:
Citat hranitelj tuljana:
Da, SŠ je izjavio da su dežurni kritičari svega na Lošinju zanemariva manjina. Imaš u intervjuu koji je prenesen u ovom "članku".
Ne znam je li ikada nešto slično rekao za ovaj portal, zašto?
Pa zato što si ti napisao "Ovo je mjesto za plasiranje stavova kako kaže Sanjin, zanemarive manjine." Pa sad ne znam jesi li samo nepismen ili si podmukao, pa podmećeš Šoliću. Ili si oboje istodobno. Ali ni ne zanima me. Da si trol to već svi znaju.
Ajoj... sumnjao sam, pa si sad potvrdio... ti si, Dundo, nepismen.
Jer da nisi, razumio bi napisano.
Nisam napisao "Ovo je kako kaže Sanjin, mjesto za plasiranje stavova zanemarive manjine". Napisao jesam "Ovo je mjesto za plasiranje stavova kako kaže Sanjin, zanemarive manjine." Dakle (pitaj nekog iz 7. osnovne na više) napisao sam da prevedem na jezik nepismenih: Ovo mjesto je okupljalište i glasilo kritičara, tj. onih "koje Sanjin naziva zanemarivom manjinom".
Je li ovo mjesto okupljalište i platforma kritičara, na koje je SŠ mislio u gore prenesenom intervjuu? Ili nije?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
06 # .....Dundo 2019-02-03 18:16
Što nisi razumio u onome "... ne zanima me. Da si trol to već svi znaju."?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
71 # koprchranitelj tuljana 2019-02-03 18:34
Citat Trol:
Što nisi razumio u onome "... ne zanima me. Da si trol to već svi znaju."?
Lijepo si to zamislio...istr eseš naramak uvreda i pogrešnih na nepismenosti temeljenih objeda i zaključaka, nakon toga kao dijete začepiš uši i "ne čujem te ne čujem teee".
Pišem ne zbog tebe, nego zbog drugih, prozvani se valjda ima pravo braniti...
O jeftinom argumentu ad populum (svi znaju) ne bih trošio riječi...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
06 # Na krivom mjestu pitaš trolegost 2019-02-03 18:28
Citat hranitelj tuljana:
Je li ovo mjesto okupljalište i platforma kritičara, na koje je SŠ mislio u gore prenesenom intervjuu? Ili nije?
To pitaj svoga frenda Sanjina.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
02 # Lošinjski imbecilarijumgost 2019-02-08 09:52
Citat Kvark:
Citat hranitelj tuljana:

Sanjin je bio velikodušan, radi se o 99,6%.
Da je protivnika više od toga zasigurno bi ih se negdje vidjelo ili čulo, bio bi neki prosvjed ili slično.
Sanjin je prevarant, a ti si njegov trol. Izostanak prosvjeda protiv nečega ne znači pristanak i podršku za to protiv čega se ne prosvjeduje. To proizlazi iz elementarne logike, nečega što užasava lažljivce, demagoge i trolove. A možda većina ljudi zaista želi razvoj otoka, ali to ne znači da ga očekuje baš od Šolićevog golfa.
Tumačiti da to što nema prosvjeda protiv nečega znači podršku istome može samo imbecil ili netko tko druge smatra imbecilima. U slučaju golfa Lošinjani su se svojedobno izjasnili anketom o najperspektivni jim turističkim proizvodima Grada Malog Lošinja. Najperspektivni jim smatraju obiteljski, medicinski i nautički turizam, a golf se ne smatra relevantnim. Ali ima netko tko ga proglašava temeljem budućeg razvoja otoka i laže kako ima 99 % podrške kod stanovništva, gradska vlast koja mu "drži ljestve" i trol koji nepostojanje prosvjeda proglašava podrškom.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
011 # vjerodostojan izvor fake newsaToxic 2019-02-03 09:20
Citat Kezić Tihi:
Citat hranitelj tuljana:
Što god da se radi, kritiziraju uvijek jedni te isti ljudi, bez ijednog pravog argumenta. Oni predstavljaju zanemarivu manjinu, istiće Šolić.
I?
Šolić je inače jako poznat kao vjerodostojan i pouzdan izvor.
Na Dražici sigurno postoji dobro objašnjenje kako se to sa dozvolom hoteli grade za tjedan dana ili manje.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
015 # progresivna većinagost 2019-02-02 09:35
Citat hranitelj tuljana:
Što god da se radi, kritiziraju uvijek jedni te isti ljudi, bez ijednog pravog argumenta. Oni predstavljaju zanemarivu manjinu, istiće Šolić.
Šolić je u pravu. Ta manjina koja je pročitala oko 440 stranica elaborata je zaista zanemariva. Gradska i županijska vlast su u rukama vladajuće većine koja nije tamo da čita dosadne elaborate nego da diže ruke za usvajanje projekta.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
013 # Tko zna neće, hoće tko ne znagost 2019-02-02 16:50
Znači, manjina koja je pročitala tih 440 stranica elaborata zna, ali neće golf, a većina koja ih nije pročitala ne zna, ali ga hoće.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
06 # Tko zna neće, tko ne zna hoćeDotur 2019-02-05 08:59
Citat gost:
Znači, manjina koja je pročitala tih 440 stranica elaborata zna, ali neće golf, a većina koja ih nije pročitala ne zna, ali ga hoće.
Mislim da je ovo do sada najtočnija i najsažetija dijagnoza stanja na ovim otocima.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
08 # Vjerodostojan demantigost 2019-02-05 08:46
Citat hranitelj tuljana:
Što god da se radi, kritiziraju uvijek jedni te isti ljudi, bez ijednog pravog argumenta. Oni predstavljaju zanemarivu manjinu, istiće Šolić.
Šolić? Je li to onaj lik što je uoči ruskog preuzimanja Jadranke d.d. u intervju Globusu vjerodostojno "demantirao" glasine da su za ulazak u suvlasništvo Jadranke zainteresirani neki ruski investitori.

Citiram iz članka: Sada se bliži kraj suradnje između EBRD-a i Jadranke, pa su u kuloarima krenule priče o Šolićevoj potrazi za novim strateškim investitorom. Proširila se glasina da su za ulaganje, pa ulazak u suvlasništvo Jadranke, zainteresirani neki ruski investitori. Šolić te glasine demantira. Objašnjava da je priča krenula zato što je kompanija odlučila financirati izradu prostornog plana za uređenje uvale Čikat, kako bi dogodine uzeli koncesiju na uvalu, pa uredili plaže, šumu, šetnicu te povisili kategoriju same uvale.
“U uvali Čikat vlasnici nekretnina nismo samo mi, nego nekoliko luksuznih privatnih vila posjeduju neki naši ljudi koji rade u Rusiji, s njima smo se dogovarali da zajedno financiramo izradu plana i tako je krenula priča da oni Rusi ulaze u Jadranku…”, kaže Šolić.
Pitam ga kako se zovu ti Rusi i koje kompanije posjeduju, ali Šolić ostaje tajnovit. “Ne bih o njima. Oni su privatne osobe”, odgovara.

www.jutarnji.hr/.../4084890
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
41 # tko se nije skriomagarac je bio 2019-02-05 11:44
Citat gost:
Citat hranitelj tuljana:
Što god da se radi, kritiziraju uvijek jedni te isti ljudi, bez ijednog pravog argumenta. Oni predstavljaju zanemarivu manjinu, istiće Šolić.
Šolić? Je li to onaj lik što je uoči ruskog preuzimanja Jadranke d.d. u intervju Globusu vjerodostojno "demantirao" glasine da su za ulazak u suvlasništvo Jadranke zainteresirani neki ruski investitori.
Zašto se proziva samo Šolića a ne i Lekića koji je sve to skuhao ???
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
24 # Kuhari preuzimanja jadrankeRondo 2019-02-05 13:03
Citat magarac je bio:
Zašto se proziva samo Šolića a ne i Lekića koji je sve to skuhao ???
Ništa Lekić nije skuhao. Skuhali su to čovjek koji je donesao prvu košarkašku loptu na Lošinj i igrač Šolić, njegov košarkaški "centar" koji je pomeo sve prepreke do cilja. Lekić je samo prihvatio ponudu koju se ne odbija jer je rješavala sve možebitne moralne dvojbe ;-)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
02 # Skupljači loptica koje padnu u moreDundo 2019-02-05 16:30
Citat magarac je bio:
Ništa Lekić nije skuhao. Skuhali su to čovjek koji je donesao prvu košarkašku loptu na Lošinj
Evo kako je čovjek koji je donesao prvu košarkašku loptu na Lošinj Lekićevim i Aninim Puntarima opisao blagodati golfa na Mataldi:Citat:
Gospodin Perenčević je golf igralište Matalda prikazao kao najbolje rješenje za razvitak i prosperitet ovog našeg kraja i šire okolice. Lokacija je izabrana nakon pomnog proučavanja, te je Prostornim planom planirana lokacija oko Ustrina odbačena kao nepogodna. Kao jedan od razloga navedena je i činjenica da je na lokalitetu Matalde samo jedan vlasnik cijelog područja zahvata što olakšava pregovore, a to je Crkva. S Crkvom je već sve dogovoreno te je dogovoren najam za 50+50 g. s mogućnošću produljenja. Nastavio je obrazlaganjem brojnih prednosti golf igrališta, od kojeg će imati koristi i djeca jer će moći skupljati loptice koje padnu u more. Stvarno super perspektiva za našu djecu.
Cijeli članak:
volim-losinj.org/.../...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj

Dodaj komentar

Komentari koji nemaju veze s temom članka uz koji su uneseni bit će uklonjeni. Za unos "off topic" komentara mogu se koristiti stranice SVAŠTARA 2, SVAŠTARA, ŠKOVACA i SATIRIČKI PRILOZI. Uredništvo ne snosi odgovornost za sadržaj komentara.

Sigurnosni kod
Osvježi

galerije1

mi-logo
wonline
yrno
Vremenska prognoza
za Lošinj


Članak 69. Ustava RH

Volim LošinjSvatko ima pravo na zdrav život.
Volim LošinjDržava osigurava uvjete za zdrav okoliš.
Volim LošinjSvatko je dužan, u sklopu svojih ovlasti i djelatnosti, osobitu skrb posvećivati zaštiti zdravlja ljudi, prirode i ljudskog okoliša.

setnja

ubojstvoborocid

ZADNJI KOMENTARI

  • »Buka je sastavni dio života na moru«

    andrija 19.02.2019 12:09
    ne budi me u zoru
    Bilo je i vrijeme da se stanari dignu protiv buke iz brodogradilišta i protiv autobusa koji ...
     
  • »A je to« detektivsko povjerenstvo

    bravo 19.02.2019 11:57
    ljepota
    To je naša nova ministarka ?
     
  • »Buka je sastavni dio života na moru«

    mateo 19.02.2019 11:35
    čuvaj se senjske ruke
    Protiv buke ili protiv Pinkija ?
     
  • »A je to« detektivsko povjerenstvo

    Zujo 19.02.2019 09:50
    Povlaštene i nepovlaštene udruge?
    Za šport je u proračunu predviđeno milijun kuna, za kulturu 860.000, za predškolski odgoj i ...
     
  • »Buka je sastavni dio života na moru«

    gost 19.02.2019 08:41
    Prosvjed protiv buke iz Škvera
    Danas u 11 sati će stanari okolnih zgrada prosvjedovati kod škvera protiv buke.
     
  • »Svaštara« 2

    objektivno_881 18.02.2019 21:10
    žeđ za viškom tuđeg rada
    U redu, poštujem da ne želiš raspravljati, ali želim zaključno reći da je upravo eksproprijacija ...
     
  • »Svaštara« 2

    hranitelj tuljana 18.02.2019 20:57
    narcizam malih razlika
    Doista se sada može vidjeti kako sam bio u pravu kad sam u jeku najljućeg obračuna aktivisti ...
     
  • »Svaštara« 2

    gost 18.02.2019 20:43
    Stand-up ekonomist
    Vrhunsko preseravanje jednog libertarijansko g stand-up komentatora.
     
  • »Svaštara« 2

    hranitelj tuljana 18.02.2019 20:30
    žeđ za tuđim
    Gle, sve 5. Ustvrdio sam da vas ima, evo ste i potvrdili, kao i ravnozemljaše i vas je ...
     
  • »Svaštara« 2

    gost 18.02.2019 19:58
    Kiselo je grožđe
    Ah, da ... Proradio ti je mehanizam samoobmane poznat iz basne o lisici koja ne može dosegnuti ...
     
  • »Svaštara« 2

    objektivno_881 18.02.2019 19:55
    otimanje otetog
    U marksističkoj ekonomskoj teoriji to je problem prvobitne akumulacije kapitala - kapitalisti ...
     
  • »Svaštara« 2

    hranitelj tuljana 18.02.2019 18:48
    miči šape sa privatnog
    Braniš nobranjivo i koprcaš se da osjećam susramlje zbog tebe...privatno vlasništvo je ...
     
  • »Svaštara« 2

    gost 18.02.2019 18:24
    Vježba prokazivanja sugrađana
    Možeš ti ukidanje privatnog vlasništva nad sredstvima za proizvodnju nazvati kako god želiš ...
     
  • »Svaštara« 2

    hranitelj tuljana 18.02.2019 17:57
    eksproprijatori na našem otoku
    Pisanje o nepostojećim stvarima kao što su ravna Zemlja, jednorozi i funkcionalni socijalizam ...
     
  • »Svaštara« 2

    gost 18.02.2019 16:29
    Tuljanov MO
    I jedno i drugo, a čak i ono što razumije, pod svaku cijenu prikazuje kao negativno, ako ...
     
  • »Svaštara« 2

    objektivno_920 18.02.2019 10:30
    promašuješ metu, tuljane
    Ne predstavljaš lijeve ideje na objektivan način, pa se pitam je li to namjerno kako bi ih ...
     
  • Govor kojim je gradonačelnica začarala Gradsko vijeće

    Skupljač golf loptica 18.02.2019 09:15
    Borba za opstanak
    Dok se Puntarka Ana Kučić svom snagom i položajem gradonačelnice založila da se nakon ...
     
  • »A je to« detektivsko povjerenstvo

    naš ministar 17.02.2019 20:11
    nova ministarka
    indexnew.s3.index.hr/.../ (https://indexnew.s3.index.hr/PXL_170219_23607252.jpg?v1)
     
  • »A je to« detektivsko povjerenstvo

    Skupljač golf loptica 17.02.2019 15:18
    Tradicija lova i golfa
    Stare komunjare i njihovi rođaci su uveli tradiciju elitnog športa lova, a njihovi sinovi i ...
     
  • »A je to« detektivsko povjerenstvo

    Nisam Odavde 17.02.2019 10:17
    vrlo uslužna djelatnost
    pa ne zove se firma za džabe Lošinj usluge
     
  • »A je to« detektivsko povjerenstvo

    Nisam Odavde 17.02.2019 10:06
    OMG
    ... a golf na Punta križi svakako spada u tradiciju i običaje, isto kao i divlje svinje ...
     
  • »A je to« detektivsko povjerenstvo

    Swrab 17.02.2019 09:56
    Zahvala
    Slučaj Ane Kučić, je drastičan primjer uspješne političke mimikrije. S pedigreom pripadnosti ...
     
  • »A je to« detektivsko povjerenstvo

    RDx 17.02.2019 08:43
    #####
    obzirom da nitko ne čita Poslovnik a isti se sustavno krši, mislim da će Gradsko povjerenstvo ...
     
  • »A je to« detektivsko povjerenstvo

    Calculus 17.02.2019 08:25
    Cijena šutnje
    Šutnja je zlato samo ako ti za šutnju netko plaća. Šuti se iz kukavičluka, oportunizma ili ...
     
  • »A je to« detektivsko povjerenstvo

    eol 17.02.2019 08:05
    šutnja je zlato
    Zašto bi propjevao, pa nije na Dori ???
     
  • »A je to« detektivsko povjerenstvo

    priko 16.02.2019 21:56
    zatvor
    Prije ili poslije netko od Ane ili Ante će ići u zatvor ako dirnu Kljakija, a on propjeva.
     
  • »Svaštara« 2

    hranitelj tuljana 16.02.2019 19:27
    I na Apsyrtovim otocima ima simpatizera Radničke fronte... ...pogledajmo kakve ideje zastupaju ...
     
  • »A je to« detektivsko povjerenstvo

    guest 16.02.2019 19:08
    ###
    Nije točno. Ima ih iz emigrantskih ustaških i antikomunističk ih krugova.
     
  • »A je to« detektivsko povjerenstvo

    hranitelj tuljana 16.02.2019 18:57
    Ništa novo...
    Pa, čitav HDZ je iz obitelji podobnih jugokadrova!?
     
  • »A je to« detektivsko povjerenstvo

    gost 16.02.2019 18:52
    Šetebandijere
    Promjena stranačkog dresa im je u genima. Dobar primjer je i Ana Kučić iz obitelji podobnih ...