Ova stranica koristi kolačiće koje u svakom trenutku možete kontrolirati postavkama u vašem internet pregledniku

Ako ne promijenite postavke preglednika slažete se s korištenjem kolačića Vise o kolacicima

Razumijem i prihvacam

Promjena da ne bude promjene

Korisnička ocjena:  / 10
LošeNajbolje 

Već i površan pregled video snimka prve sjednice Gradskog vijeće u novom sastavu, a pod predsjedanjem vijećnika Dubravka Devčića opreznog gledatelja navodi na sumoran zaključak da će se i u ovom sazivu raditi isto kao i u prethodnom. Skeptičan građanin koji ne pripada ni jednoj interesnoj skupini, pa na maloselske političke simicalice gleda bez emocija i navijačkog zanosa zaključit će da će Gradsko vijeće i nadalje biti tek glasačka mašina s većinom vijećnika koji će kao pasivni kotačići uglavnom bez čitanja materijala, bez pogovora i bez razmišljanja usvjati sve predložene odluke uz ignoriranje primjedbi opet male i nemoćne oporbe četiri vijećnika, ali u promijenjenom sastavu. Razlika će biti samo u tome što će na čelu tog i takvog vijeća biti bivši vođa u prošlom sazivu male i nemoćne oporbe – Dubravko Devčić.

Gradsko vijeće će umjesto Elvisa Živkovića (HNS) opet voditi marioneta interesne skupine oko gradonačelnice, sitni politički trgovac koga sadržaji Statuta i Poslovnika o radu Gradskog vijeća zanimaju tek toliko da ih može ignorirati ili zaobići, a ne zanimaju ga ni elementarne zakonske odredbe. Da će tome biti tako novi predsjednik, koji je to postao tajnom trgovinom s gradonačelnicom pokazao je već na prvoj, konstituirajućoj sjednici. Pa je odmah nakon izbora za predsjednika i preuzimanja vođenja sjednice krenuo u besramno kršenje poslovnika.

Bez imalo krzmanja naveo je ukroćenu većinu Vijeća da izabere dva potpredsjednika iz redova vladajućih, iako vrlo jasna odredba čl.10. st.2. Poslovnika utvrđuje: „Predsjednik i jedan potpredsjednik bira se iz reda predstavničke većine, a drugi potpredsjednik iz reda predstavničke manjine, na njihov prijedlog". Iako je odredba jasna da ne može biti jasnija novi predsjednik Vijeća nije mario za to već je u prvim minutama svog mandata tvrdoglavo prekršio vlastiti Poslovnik kako bi ispunio politički deal s gradonačelnicom i bivšim predsjednikom Gradskog vijeća. Tako je za nagradu što je potpisao kandidaturu Dubravka Devčića za predsjednika Vijeća bivši predsjednik Vijeća Elvis Živković dobio utješnu funkciju drugog potpredsjednika koja prema Poslovniku pripada isključivo manjini, odnosno opoziciji.

300U svega desetak minuta vođenja sjednice novi predsjednik je više puta prekršio poslovnik Gradskog vijeća koga se obvezao poštovati, pa je ležerno prihvatio kandidaturu Živkovića za drugog potpredsjednika Vijeća kao pravovaljanu, iako je prijedlog bio potvrđen od samo 4 vijećnika. Naime, Poslovnik traži potpise 1/3 vijećnika odnosno pet vijećnika. Da je ta odredba poznata i novoizabranom predsjedniku Vijeća pokazuje činjenica da je njegovu kandidaturu potpisalo pet a ne (samo) četri vijećnika. Zahvaljući nedorečenosti Poslovnika bilo je moguće i samokandidiranje, pa je među tih pet vijećnika bio i on sam. Radi kamufliranja sramne političke trgovine s gradonačelnicom i HDZ-om ni jedan HDZ-ov vijećnik mu nije potpisao kandidaturu, tako da je morao kandidirati samoga sebe. No svaki HDZ-ov vijećnik je prema tajnom dogovoru glasao za Devčića, koliko god svi oni o tome šutjeli.

A zašto je Devčić kršio poslovnik i prihvatio nevaljalu kandidaturu? Vrlo jednostavno – folirao je dobronamjernost. Znao je da kandidat oporbe neće proći jer je sve već bilo dogovoreno unutar nove većine koju čine HDZ, „nezavisna lista" Dubravka Devčića i Akcija madih, a prema javnosti se time želio prikazati kao nekakav demokrat.

Vjerojatno pod adrenalinom uslijed velikog uzbuđenja funkcijom koju je dobro istrgovao novi predsjednik Vijeća je nakon odglasane zadnje točke dnevnog reda zaključio konstituirajuću sjednicu – ali je i nakon toga nastavio s radom. Neformalno se nakon završetk s par riječi, kako je svoj govor sam nazvao, obratio vijećnicima te je pozvao i gradonačelnicu da se obrati Vijeću.

Nečasno šurovanje
U tih par riječi se zahvalio biračima koji su njemu i njegovim kolegicama omogućili da uđe u Vijeće. No više nego tim riječima, on im se „zahvalio" vjerojatno neočekivanom prijevarom dogovorivši podržavanje vlasti HDZ-a i njegove gradonačelnice. Također se zahvalio i Akciji mladih koja je prepoznala njegov dosadašnji rad i dala mu podršku. Nije dao objašnjenje kako li je od Akcije mladih, ali i od oko 700 birača prepoznat njegov dosadašnji rad kao jedinog pravog i napotkupljivog protivnika dosadašnje vlasti, kad je na vidjelo došla skandalozna činjenica da je sklopio prešućenu, od javnosti zatajenu, neformalnu i u naravi sablažnjivu koaliciju s HDZ-om, odnosno dosadašnjom vlasti kojoj je bio oporba.

U svjetlu ovih grotesknih činjenica pomalo ironično djeluju predizborne objave Akcije mladih. Tako je u docirajućem tonu, 3. svibnja 2021. objavljena mudrost „Temelj demokratskog sustava je da se vlast može smijeniti mirnim putem. Ne treba vam sila za promjene, samo volja! 16.05.2021. izađite na izbore i glasajte za promjenu!". A sada, nakon izbora na kojima je 75% izašlih birača odlučilo da je vrijeme za smjenu HDZ-a, oni koji su nekoć bili nepokolebljivi protivnici HDZ poput nezavisnog Devčića i oni koji su zazivali smjenu vlasti mirnim putem poput Akcije mladih, neprobavljivom političkom trgovinom ostavljaju HDZ na vlasti.

U svom prigodnom govoru nakon završetka sjednice novi predsjednik je pružio ruku suradnje opoziciji koju je pozvao da se uključi u rad Vijeća. Koliko je to bio iskren poziv pokazao je time što je već nakon pet minuta svoga predsjedanja uskratio toj istoj opoziciji pravo koje ima prema Zakonu i Poslovniku – da ima drugog potpredsjednika GV. U kratkom i praznom govoru novi predsjednik Vijeća je koristio osobnu zamjenicu mi kojom ne želeći to javno priznati obuhvaća dogovorenu suradnju s gradonačelnicom i HDZ-om u faktičnoj, ali neprirodnoj i neformalnoj koaliciji.

Je li to znak da ga je možda sram priznati ili pred biračima pokušava prikazati čisto lice? No da s ulaskom u ovu neprirodnu tajnu koaliciju s elementima zavjere imaju ozbiljan etički problem pokazuju svi sudionici ovog nečasnog šurovanja. Naime, ni jedna od sastavnica ove novosklepane vlasti nije o suradnji objavila niti slova. Ni HDZ, ni „nezavisni" Devčić, ni Akcija mladih, a ni HNS o tome nisu objavili niti jedne jedine riječi. Kao da se srame tog čina.

A da poslovični vuk dlaku mijenja, ali ne i čud pokazuje i kratki govor gradonačelnice. Odmah nakon čestitiki i recitala demagoških fraza prigovorila je opozciji da joj je teško čestitati ili zapljeskati suparniku na uspjehu u svečanom trenutku. Gradonačelnica dakle misli da je konstituiranje Gradskog vijeća svečanost a ne ishod političke borbe u kojoj se pokušava formirati dio vlasti nadređen izvršnoj vlasti.

O iskrivljenoj slici stvarnosti kao i o demokratskom deficitu u gradonačelnice govori njen iskazani stav da bi prevareni građani i izigrani gradski vijećnici morali pljeskati Dubravku Devčiću zato što je voljom HDZ-ovih vijećnika izabran za predsjednika Vijeća. Čestitati i pljeskati Dubravku Devčiću na uspješnoj prevari birača i samo njemu korisnoj trgovini s HDZ-om bio bi prema iskrivljenom shvaćanju predsjednice lošinjskog HDZ-a dokaz političke kulture.

 

Komentari: 

236 # ...Licemjer 2021-06-20 12:45
Vidim ovaj Hromi Daba ili zna više nego ostatak Lošinja ili je vidovit.
Kako bi bilo lijepo da napiše nešto konkretno, a ne da samo kmeči.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
025 # Prije i sadagost 2021-06-20 12:55
Citat Licemjer:
Vidim ovaj Hromi Daba ili zna više nego ostatak Lošinja ili je vidovit.
Kako bi bilo lijepo da napiše nešto konkretno, a ne da samo kmeči.
Napisao je ono što smo svi mogli vidjeti i čuti, a video snimak je na fejsu facebook.com/.../... pa vidi i sam.
A ti napiši što tu nije konkretno, i gdje si vidio kmečanje. Mislim da podsjećanje na lice koje je Deva prikazivao prije i kakvo prikazuje sada nije kmečanje nego obično zapažanje. Zar ti ne vidiš razliku?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
029 # Pomirimo se ....Tovar 2021-06-20 13:04
Mislim da ova izreka kaže sve što treba znati o većini političara i što od njih očekivati, a naročito o HDZ-ovcima i njihovim pomagačima. Zašto bi Lošinj mogao biti izuzetak? HDZ je svuda HDZ, a žetončića za prodaju se uvijek nađe.

Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
09 # DjedovinaTovar 2021-07-01 20:09
U izbornoj kampanji je gradonačelnica zaneseno govorila "Lošinj je otok mojih djedova", a tako se i ponaša skupa sa svojom obitelji. Kao da im je Lošinj djedovina.



Očevu firmu nije dala ovršiti radi dugovanja, okolnost oko vodovoda do obiteljskih imanja su sumnjiva, ne zna se gdje su novci od prodaje stare škole. A brat David se upustio u sumnjive poslove na državnom zemljištu i manipulacije s koncesijom. Inače, brat je preko svoje firme bio jedan od dva u službenom izviješću prikazana velika donatora sestrine izborne kampanje.
Detalji na portalu glasotoka.hr/.../...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
07 # Jok, nema sukoba interesaČiča Goriot 2021-07-01 20:21
Hm, hm...sada bi po propisima na teren trebali izaći gradski komunalni redari i izdali rješenje za uklanjanje nezakonitog objekta.

Naravno da se uopće ne radi o sukobu interesa kad sestra donosi godišnji Plan upravljanja pomorskim dobrom i u njega uvrsti ono što brat zaželi. Stvarno kao da je to otok njihovih djedova.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
04 # Ne daj BožeBez komentara 2021-07-02 08:56
Ne daj Bože, iako fotografije pokazuju činjenično stanje, nema tu nikakvih nelegalnih radova ni sukoba interesa, sve su to politička podmetanja i zli jezici.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
08 # ...Psihić 2021-07-01 20:53
Gledam sliku i nju...ne odaje dojam staloženog političara, više kao da je u kakvom predhisteričnom transu...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
02 # na gradskom webu nema ništaasd 2021-07-02 10:42
A da netko od gradskih vijećnika na današnjem gradskom vijeću zatraži objavu kompletne dokumentacije?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
123 # ...... 2021-06-20 13:12
Dubravko Devčić kao i Ana Kučić i Elvis Živković pod povećalom su medija, institucija i Uskoka. O njihovom poštenju, odnosno nepoštenju govorit će institucije. Svjesni svega toga jasna je stoga primjetna nervoza i kod Devčića i kod Kučićke na konstituirajućo j sjednici, a tko nije gledao može to učiniti na fejsu Grada Malog Lošinja.

Imamo vlast koju je legitimno izabrao narod. Kakav narod, takva vlast.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
025 # Vlast prevaranatagost 2021-06-20 13:42
Citat ...:
Imamo vlast koju je legitimno izabrao narod. Kakav narod, takva vlast.
Zapravo na Lošinju već 16 godina nemamo vlast koju je legitimno izabrao narod. Narod na Lošinju nije ni sada izabrao HDZ, ali kad glasaš za Akciju mladih ili Devčićevu listu, a oni se nakon izbora uortače s HDZ-om dobiješ vlast za koju nisi glasao.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # *****PB 2021-07-02 08:16
Citat gost:
Citat ...:
Imamo vlast koju je legitimno izabrao narod. Kakav narod, takva vlast.
Zapravo na Lošinju već 16 godina nemamo vlast koju je legitimno izabrao narod. Narod na Lošinju nije ni sada izabrao HDZ, ali kad glasaš za Akciju mladih ili Devčićevu listu, a oni se nakon izbora uortače s HDZ-om dobiješ vlast za koju nisi glasao.
Istina.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
019 # Vlast nam izabrali šibicariZ.T. 2021-06-20 14:52
Citat ...:
Imamo vlast koju je legitimno izabrao narod. Kakav narod, takva vlast.
Ne bih baš rekao. Nemamo vlast koju je izabrao narod, nego vlast koju su nam izabrali politički šibicari. Jer oko 47 % naroda uopće nije glasalo, a za HDZ nije glasalo oko 40 %. HDZ je s ostatkom glasova ipak na vlasti.

Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
021 # POLITIKA & KRIMINALgost 2021-06-20 20:12
Citat ...:
Dubravko Devčić kao i Ana Kučić i Elvis Živković pod povećalom su medija, institucija i Uskoka. O njihovom poštenju, odnosno nepoštenju govorit će institucije.
Nadrealno. Plenkovićev tata objavio je istraživanje o medijima, proziva ih ako ne pišu lijepo o Vladi njegovog sina, javlja Telegram. Da li će i Anin tata reagirati na pisanje Telegrama o njegovim dugovima Gradu i tajanstvenom nestanku love od prodaje zgrade škole.
telegram.hr/.../...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
015 # A. K. ima većinu u GV unatoč aferamaBambi 2021-06-21 10:15
Citat gost:
Citat ...:
Dubravko Devčić kao i Ana Kučić i Elvis Živković pod povećalom su medija, institucija i Uskoka. O njihovom poštenju, odnosno nepoštenju govorit će institucije.
Nadrealno. Plenkovićev tata objavio je istraživanje o medijima, proziva ih ako ne pišu lijepo o Vladi njegovog sina, javlja Telegram. Da li će i Anin tata reagirati na pisanje Telegrama o njegovim dugovima Gradu i tajanstvenom nestanku love od prodaje zgrade škole.
telegram.hr/.../...
USKOK istražuje HDZ-ovu gradonačelnicu zbog afere od 6,5 milijuna kuna koju je otkrio Telegram
U tijeku su izvidi zbog navodnog nenamjenskog trošenja novca u Malom Lošinju
telegram.hr/.../...
USKOK od grada tražio dokumentaciju
Ana Kučić pobijedila je unatoč aferama
Je li prekršen ugovor tri strane?
Poslovni dogovor s donatorom

Trebao bi biti i podnaslov Ana Kučić ima većinu u Vijeću unatoč aferama
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
115 # Lud narodgost 2021-06-21 15:04
Citat Bambi:
USKOK istražuje HDZ-ovu gradonačelnicu zbog afere od 6,5 milijuna kuna koju je otkrio Telegram
U tijeku su izvidi zbog navodnog nenamjenskog trošenja novca u Malom Lošinju
telegram.hr/.../...
Trebao bi biti i podnaslov Ana Kučić ima većinu u Vijeću unatoč aferama
Zato se s pravom komentira; Ludoga naroda. Šta veći lopovi više ih biraju. Koji mazohosti
I kako uopće onda poštovati takvu stranku, vladajuće, Vladu pa i premijera posebno, kada im je sve prepuno lopova.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
09 # Opis posla - korupcijav.d. građanin 2021-06-23 15:56
Citat gost:
Citat Bambi:
USKOK istražuje HDZ-ovu gradonačelnicu zbog afere od 6,5 milijuna kuna koju je otkrio Telegram
U tijeku su izvidi zbog navodnog nenamjenskog trošenja novca u Malom Lošinju
telegram.hr/.../...
Trebao bi biti i podnaslov Ana Kučić ima većinu u Vijeću unatoč aferama
Zato se s pravom komentira; Ludoga naroda. Šta veći lopovi više ih biraju. Koji mazohosti
I kako uopće onda poštovati takvu stranku, vladajuće, Vladu pa i premijera posebno, kada im je sve prepuno lopova.
Kučićka je izazvala komentare općeg, a ne samo lokalnog značaja:
Nisu mi jasni ti HDZ-ovci, odnosno ova žena? Zar je stvarno ulazak u stranku samo iz osobnog koristoljublja! Pa ne prođe niti dan da ne osvane neka možebitna krađa iz te stranke, koja je obećavala 90-ih, no samo tada i nikada poslije! Nakon 1990. g. samo slušamo i čitamo o silnim krađama, pretvorbi, pronevjerama ogromnog novca!
Sumnjam da su svi takvi ali sve više i više me hvata razočarenje kome smo povjerili svoju jedinu Državu RH, a neke druge nemamo!!!

A ovaj ironični komentar izražava bijes zbog nemoći da se kriminal HDZ-ovih političara zaustavi:
Ana Kučić je nedužna i nevina, to će uskoro objaviti USKOK odmah poslije praznika. Uostalom kako HDZ- ovci mogu odgovarati za korupciju kad to stji u opsu njihovih radnih obaveza. Jebeš miliončeke !

Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
019 # Imitacija zaposlenostigost 2021-06-21 10:00
Citat ...:
Dubravko Devčić kao i Ana Kučić i Elvis Živković pod povećalom su medija, institucija i Uskoka. O njihovom poštenju, odnosno nepoštenju govorit će institucije. Svjesni svega toga jasna je stoga primjetna nervoza i kod Devčića i kod Kučićke na konstituirajućoj sjednici, a tko nije gledao može to učiniti na fejsu Grada Malog Lošinja.
Za odmor i relaksaciju od napornog slaganja većine u GV poslužila se, kako ona piše, "našim" logerom kao vlastitom jahtom da bi se pod izlikom nekakve suradnje producirala u Piranu. Nakon što je proglasila da su sa završetkom kampanje završile i podjele i da sada sa svojim timom želi graditi "jaki Mali Lošinj, grad sretnih ljudi i jakog gospodarstva, grad tolerancije i otvorenosti", ako je suditi po objavama na fejsu od gradonačelnički h poslova odradila je samo nazočnost ređenju jednog svećenika.
Zlobnici tvrde da je do Pirana putovala autom, a da bi izgledalo kako je još nešto radila 18.6. je napisala "Povodom posjeta našeg broda Logera slovenskom gradu Piranu, danas je održan prijateljski susret dvaju gradova na kojem sam se susrela sa gradonačelnikom Pirana Đeniem Zadkovićem i Metkom Bradetić, direktoricom predstavništva Hrvatske turističke zajednice u Sloveniji. To je bila prilika da naša dva grada koja su stoljećima povezana pomorskom tradicijom razmjene iskustva te dogovore intenzivniju suradnju na području turizma, kulture, sporta i obrazovanja". Takvih lažno poslovnih susreta i nazočenja radi fotografiranja imala je mnoštvo u prošlom mandatu.
A najbolje je ono o našem brodu Logeru i prilici "da naša dva grada koja su stoljećima povezana pomorskom tradicijom razmjene iskustva te dogovore intenzivniju suradnju na području turizma, kulture, sporta i obrazovanja". Ne znam tko joj piše ovakve pompozne objave, ali barem bi trebao naučiti pravopis. Loger je tip broda, a ne ime broda, pa se ne piše "velikim" L. Ovo je gaf kao da se napiše, na primjer, "moj Frižider Candy".
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
021 # Punokrvna HDZ-ovkaZ.T. 2021-06-21 13:22
Citat ...:
Za odmor i relaksaciju od napornog slaganja većine u GV poslužila se, kako ona piše, "našim" logerom kao vlastitom jahtom da bi se pod izlikom nekakve suradnje producirala u Piranu...
da bi izgledalo kako je još nešto radila 18.6. je napisala "Povodom posjeta našeg broda Logera slovenskom gradu Piranu,
Naš je jer ga je kupila našim novcem, a ne svojim. A to što ga je privatizirala korištenjem za osobnu promidžbu (sjetite se predizbornih video spotova s logerom i nijemim kandidatima za GV kao kulisom) dokazuje da je iz simpatizerke HDZ-a izrasla u punokrvnu HDZ-ovku. Ima velike izglede da bude još češća tema nezavisnih medija čije izvještavanje nije financirano iz izvora bliskih gradskom Proračunu.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
07 # Simbolika curenjaMarinero 2021-06-25 13:22
Citat Z.T.:
Citat ...:
da bi izgledalo kako je još nešto radila 18.6. je napisala "Povodom posjeta našeg broda Logera slovenskom gradu Piranu,
Naš je jer ga je kupila našim novcem, a ne svojim. A to što ga je privatizirala korištenjem za osobnu promidžbu (sjetite se predizbornih video spotova s logerom i nijemim kandidatima za GV kao kulisom) dokazuje da je iz simpatizerke HDZ-a izrasla u punokrvnu HDZ-ovku. Ima velike izglede da bude još češća tema nezavisnih medija čije izvještavanje nije financirano iz izvora bliskih gradskom Proračunu.
Gotovo cijelom plovidbom do Pirana posada je morala izbacivati more koje je nadiralo po krmi zbog loše izvedbe prepravljanja kutera u fol lošinjski loger. Nije potonuo ali budući da je služio kao scenografija za Kučićkin scenski nastup u predizbornoj kampanji možda u tome ima simbolike. Jer priča o isparavanju miliona od prodaje zgrade je nekako procurila prvo do medija a onda i do USKOK-a.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
026 # Muda pod bubregegost 2021-06-21 14:30
Citat gost:
Citat ...:
Dubravko Devčić kao i Ana Kučić i Elvis Živković pod povećalom su medija, institucija i Uskoka. O njihovom poštenju, odnosno nepoštenju govorit će institucije. Svjesni svega toga jasna je stoga primjetna nervoza i kod Devčića i kod Kučićke na konstituirajućoj sjednici, a tko nije gledao može to učiniti na fejsu Grada Malog Lošinja.
Loger je tip broda, a ne ime broda, pa se ne piše "velikim" L. .
Nakon što je obmanula svoje sugrađane, nastavlja s obmanama i van granica. Tako sad Slovencima prodaje priču o logeru iako je na ovoj stranci objavljen službeni povijesni povijesni izvadak u kome je vidljivo da se ne radi o logeru već o kuteru. Izvorno je obnovljeni brod bio kuter (s jednim jarbolom) a nakon rekonstrukcije je postao loger (s dva jarbola). Sad i Slovence pravi budalama.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
171 # Jarbolna teorijahranitelj tuljana 2021-06-22 10:55
Citat gost:
Citat gost:
Citat ...:
Dubravko Devčić kao i Ana Kučić i Elvis Živković pod povećalom su medija, institucija i Uskoka. O njihovom poštenju, odnosno nepoštenju govorit će institucije. Svjesni svega toga jasna je stoga primjetna nervoza i kod Devčića i kod Kučićke na konstituirajućoj sjednici, a tko nije gledao može to učiniti na fejsu Grada Malog Lošinja.
Loger je tip broda, a ne ime broda, pa se ne piše "velikim" L. .
Nakon što je obmanula svoje sugrađane, nastavlja s obmanama i van granica. Tako sad Slovencima prodaje priču o logeru iako je na ovoj stranci objavljen službeni povijesni povijesni izvadak u kome je vidljivo da se ne radi o logeru već o kuteru. Izvorno je obnovljeni brod bio kuter (s jednim jarbolom) a nakon rekonstrukcije je postao loger (s dva jarbola). Sad i Slovence pravi budalama.
Ima li dva jarbola? Ima. Onda je loger. Kuter / loger podjela ne postoji u prirodi,, radi se o socijalnom konstruktu. EOD
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
015 # Lažna tradicijaVJ 2021-06-22 11:49
Citat hranitelj tuljana:
Citat gost:
Sad i Slovence pravi budalama.
Ima li dva jarbola? Ima. Onda je loger. Kuter / loger podjela ne postoji u prirodi,, radi se o socijalnom konstruktu. EOD
Nije bitno je li to loger, kuter ili dvojarbolni škuner kako tvrdi jedan stručnjak, bitno je što nije. A nije zadnji primjerak lošinjskog logera i nema veze s lošinjskom brodograditeljs kom tradicijom kako ga skupina oko gradonačelnice "prodaje" naivnima. Da bi opravdala što je za naš novac sebi kupila igračku.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
014 # Radi se, radi ...vVv 2021-06-22 08:57
Citat gost:
ako je suditi po objavama na fejsu od gradonačelničkih poslova odradila je samo nazočnost ređenju jednog svećenika.
Odmah nakon izleta u Piran predvodila je ritualno obilježavanje Dana antifašističke borbe s paljenjem svijeća i polaganjem vijenaca te objavila 10 fotki o ceremoniji.


Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
023 # ...PR 2021-06-22 10:37
Možda bi joj netko trebao objasniti da je Dan antifašističke borbe primjerenije obilježavati na sam dan, 22. lipnja, umjesto dan ranije.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Slava imhranitelj tuljana 2021-06-22 11:50
Citat PR:
Možda bi joj netko trebao objasniti da je Dan antifašističke borbe primjerenije obilježavati na sam dan, 22. lipnja, umjesto dan ranije.
Ovaj dan svakako trebamo radosno obilježiti isticanjem lijepih hrvatskih zastava i obilježja koje su i sami antifašisti u svojoj borbi za voljenu slobodnu, cjelovitu i neovisnu Hrvatsku tako rado nosili. Neka im je laka hrvatska gruda koju su toliko voljeli i slobodnu Hrvatsku možemo njima zahvaliti. Izvjesimo zastave, pjevajmo domoljubne pjesme, njima u čast! Slažem se da je gđa Kučić pokazala nepažnju odabirom datuma, jer 21. lipnja antifašisti nisu znali da će krenuti operacija Barbarossa te da će se njihovi socijalistički saveznici okrenuti protiv njih te stoga nisu mogli ni znati da će morati u ilegalu. Pretpostavljala su oba partnera da će jednog dana u okršaj ali nisu mislili da će to biti tako brzo.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
023 # LicemjerjeGost 2021-06-22 12:57
Citat PR:
Možda bi joj netko trebao objasniti da je Dan antifašističke borbe primjerenije obilježavati na sam dan, 22. lipnja, umjesto dan ranije.
Obilježavanje Dana antifašističke borbe joj je radna obveza i prilika za promociju svoje svestranosti. Odmah nakon svečanog ređenja svećenik poklonila se oslobodiocu na Velopinu. Na radni dan da si ne pokvari neradni.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
026 # ...Argeta 2021-06-22 13:13
Neradni dan je neradni upravo iz razloga da se na miru može pokloniti žrtvama. Osim ako nema nekog važnijeg vanprotokolarno g posla.

Evo baš gledam, predsjednik i premijer pomalo kiseli, ali jedan do drugoga u Brezovici, danas, ne jučer.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
121 # izvan protokolaVanzemaljac 2021-06-23 11:35
Citat Argeta:
Neradni dan je neradni upravo iz razloga da se na miru može pokloniti žrtvama. Osim ako nema nekog važnijeg vanprotokolarnog posla.
Kao na primjer skočiš u Trst na kavu.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
012 # Druženje uz harmonikašeDS 2021-06-30 12:34
Citat vVv:
Citat gost:
ako je suditi po objavama na fejsu od gradonačelničkih poslova odradila je samo nazočnost ređenju jednog svećenika.
Odmah nakon izleta u Piran predvodila je ritualno obilježavanje Dana antifašističke borbe s paljenjem svijeća i polaganjem vijenaca te objavila 10 fotki o ceremoniji.
Svaki povod iskoristi za fotkanje pa je jučerašnje nazočenje na Iloviku popratila s čak 26 fotografija i ganutljivom čestitkom "dragim Ilovčanima" na proslavi blagdana Sv. Petra i Pavla, zaštitnika otoka Ilovika! (Uskličnik je njezin, ne znam zašto viče). Izvješćuje "I ove godine proslavili smo Petrovu uz svetu misu, procesiju mjestom i zajedničko druženje uz harmonikaše!" (I ovaj uskličnik je njezin, ali ne znam zašto viče). No iz nekog razloga ne javlja o prezentaciji EU-fondova za vijećnike održanoj još u četvrtak. To je malo čudno s obzirom da je za realizaciju svog izbornog programa navela korištenje EU fondova.

Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
012 # EUpitanje 2021-06-30 12:54
kako se EU fondovi mogu prezentirati?
Molim te pojasni mi jer sam bio uvjerenja da se za bilo koju prijavu mora raspisati javni natječaj?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
013 # Prezentacija EU fondovaDS 2021-06-30 13:22
Citat pitanje:
kako se EU fondovi mogu prezentirati?
Molim te pojasni mi jer sam bio uvjerenja da se za bilo koju prijavu mora raspisati javni natječaj?
Pojma nemam kako se EU fondovi mogu prezentirati, ali da je bila neka prezentacija sam saznao iz članka na otoci.net. Spomenuo ju je Devčić da bi opanjkao Frankovića.

otoci.net/.../...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
010 # Tko to tamo lažev.d. građanin 2021-06-30 18:30
Citat DS:
Citat pitanje:
kako se EU fondovi mogu prezentirati?
Molim te pojasni mi jer sam bio uvjerenja da se za bilo koju prijavu mora raspisati javni natječaj?
Pojma nemam kako se EU fondovi mogu prezentirati, ali da je bila neka prezentacija sam saznao iz članka na otoci.net. Spomenuo ju je Devčić da bi opanjkao Frankovića.
otoci.net/.../...
Ispada da Deva sada okrivljuje Frankovića što je on, ljuta oporba HDZ-u morao sklopiti pakt sa HDZ-om. Za otoci.net je kazao da je "cijelo vrijeme traženo da idemo s njima, a mi smo uzvratili kontrapitanjem - zašto vi ne idete s nama?". Odgovor na pitanje kontrapitanjem obično znači izbjegavanje da se da odgovori, a ukazuje i na mogućnost prevare. Pošteni ljudi izravno odgovaraju na pitanje, a oni koji na pitanje postavljaju protupitanje žele pobjeći od odgovora. Napomenuo je kako "od strane HDZ-a ništa nije traženo niti uvjetovano, a rekli su da će dati podršku".
No za otoci.net je Franković rekao da je nakon izbora za Vijeće postojala "mogućnost za promjene", no da Dubravko Devčić nije bio zainteresiran za suradnju s njegovim taborom. U istom članku Purić podsjeća da je Devčić već desetak dana prije izjavio da "ima naznaka" da će dohvatiti željeni "broj ruku", a zna se po ishodu prve sjednice na koje ruke je računao.

otoci.net/.../...

No vrhunac izmotavanja je tvrdnja "Kroz te se razgovore pokazalo da opcija Frankovića, SDP-a i Ivkovića uopće ne misli na suradnju", a svoju dalekovidnost ističe djetinjastim navodom "Recimo, u četvrtak smo imali prezentaciju EU-fondova za vijećnike, pa se nitko od njih nije pojavio."
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
07 # Kad lažeš laži pametno!Gost 2021-07-01 10:43
Citat v.d. građanin:
Ispada da Deva sada okrivljuje Frankovića što je on, ljuta oporba HDZ-u morao sklopiti pakt sa HDZ-om. Za otoci.net je kazao da je "cijelo vrijeme traženo da idemo s njima, a mi smo uzvratili kontrapitanjem - zašto vi ne idete s nama?".
Otoci.n et - Franković: S Devčićem sam prije nekoliko mjeseci dogovorio međusobnu podršku
otoci.net/.../...
Otoci.n et - Devčić: Davanje podrške nekom drugom značilo bi kraj naše nezavisnosti
otoci.net/.../...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
08 # Vet prodaje muda pod bubregeGost 2021-07-01 15:07
Citat v.d. građanin:
Citat DS:
Pojma nemam kako se EU fondovi mogu prezentirati, ali da je bila neka prezentacija sam saznao iz članka na otoci.net. Spomenuo ju je Devčić da bi opanjkao Frankovića.
otoci.net/.../...
Ispada da Deva sada okrivljuje Frankovića što je on, ljuta oporba HDZ-u morao sklopiti pakt sa HDZ-om.
....
No vrhunac izmotavanja je tvrdnja "Kroz te se razgovore pokazalo da opcija Frankovića, SDP-a i Ivkovića uopće ne misli na suradnju", a svoju dalekovidnost ističe djetinjastim navodom "Recimo, u četvrtak smo imali prezentaciju EU-fondova za vijećnike, pa se nitko od njih nije pojavio."
Prodaje muda pod bubrege, konstatira netko uz članak i kaže: Treba biti imbecil da povjeruješ kako mu HDZ nije uvjetovao podršku. A da opravda dil s HDZ-om kaže da se kroz razgovore pokazalo da opcija Frankovića, SDP-a i Ivkovića uopće ne misli na suradnju. A to da ne misle na suradnju pokušava dokazati time što su nakon konstituiranja vijeća imali prezentaciju EU-fondova za vijećnike, a da se nitko od njih nije pojavio. Mislim da ovi što se nisu pojavili nisu htjeli biti dekoracija za još jednu gradonačelničin u predstavu kojom stvara privid da nešto radi. Uvjeren sam da su to neki profesionalni konzultanti nudili svoje usluge Gradu koji nema kadrove za izradu EU projekata. Ili još gore; ima ali oni to ne znaju raditi.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
08 # ???obični građanin 2021-07-01 15:28
Mogu li i obični građani nekako vidjeti tu prezentaciju, da ne bi bilo da je
dostupno samo za povlaštenu kastu?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
02 # Profiter prevare biračagost 2021-07-02 10:29
Citat v.d. građanin:
Ispada da Deva sada okrivljuje Frankovića što je on, ljuta oporba HDZ-u morao sklopiti pakt sa HDZ-om. Za otoci.net je kazao da je "cijelo vrijeme traženo da idemo s njima, a mi smo uzvratili kontrapitanjem - zašto vi ne idete s nama?". Odgovor na pitanje kontrapitanjem obično znači izbjegavanje da se da odgovori, a ukazuje i na mogućnost prevare. Pošteni ljudi izravno odgovaraju na pitanje, a oni koji na pitanje postavljaju protupitanje žele pobjeći od odgovora.
Kontrapitanje nikad nije odgovor, a ovo Devčićevo je bio nekulturni ispad arogancije profitera prevare birača nakon ovih izbora. Imao je već sve dogovoreno, i to ne s lokalnom manekenkom HDZ-a nego s regionalnim šefom u Rijeci.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
06 # Fond za oporavak od mandata Ane KučićBezjak 2021-07-01 10:00
Citat DS:
iz nekog razloga ne javlja o prezentaciji EU-fondova za vijećnike održanoj još u četvrtak. To je malo čudno s obzirom da je za realizaciju svog izbornog programa navela korištenje EU fondova.
Vjerojatno će se time producirati sutra na sjednici GV. Lošinj zaslužuje da se omasti sredstvim iz EU fondova po EU planovima za oporavak. Istina, Lošinj nije imao potres ali nakon mandata Ane Kučić mu treba oporavak. Zato je u svoj program Ana Kučić i stavila okretanje fondovima EU.
Ana Kučić u utrci za novi mandat u M. Lošinju: ‘Okrećemo se EU-u kao izvoru novca’
Nabrojili ste mnogo toga, iz kojih sredstava biste to sve podmirili?
– U potpunosti se okrećemo EU-u kao izvoru financiranja. Program oporavka nudi veliki izvor financiranja, a naša je obaveza priprema projektne dokumentacije i u što većoj mjeri očekujemo taj izvor financiranja.

novilist.hr/.../...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
010 # Oporavak od programa Lošinj prvi od 1000 otokaGost 2021-07-01 12:49
Citat Bezjak:
Nabrojili ste mnogo toga, iz kojih sredstava biste to sve podmirili?
– U potpunosti se okrećemo EU-u kao izvoru financiranja.
novilist.hr/.../...
Ana Kučić se uključila u politiku prije 13 godina kad je imenovana u gradsko poglavarstvo. Novim članovima gradskog poglavarstva imenovani su Ana Kučić, Petra Mašće i Ivan Fabijanić. Gradonačelnik je najavio da će se novi članovi poglavarstva angažirati na ekološkim projektima i razradi programa pretpristupnim fondovima EU. Ako je u razradi programa za pretpristupne fondove EU bila uspješna to je jako tajila. Možda će biti uspješnija u dobivanju sredstava za oporavak Grada od njenog prošlog mandata s programom Lošinj prvi od 1000 otoka.

volim-losinj.org/.../...
komentari na vjest su ubitačni :lol:
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
144 # ...Pupi 2021 2021-06-20 19:04
Na svom fejsu, 17.5.2021., Dubravko Devčić je objavio: "Nezadovoljstvo ljudi trenutačnim stanjem opet je pokazano neizlaskom na izbore u većem postotku". To je izjavio dan nakon izbora kad je svima osim njemu bilo jasno da je HDZ izgubio izbore i da su nezadovoljni ljudi većinu glasova dali nezavisnim listama i protivnicima HDZ-a. Svojim postupanjima nezadovoljne ljude je učinio još manje zadovoljnijm. Poput mafijaša je u tajnim pregovaranjem sklopio pakt s Kučićkom. Valjda će vrijeme pokazati zašto je tako besramno prevario svoje birače i što će dobiti ili je možda već dobio za takvu sramnu radnju.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
423 # Sad vidimoBojan 2021-06-21 17:30
Izgleda stvarno da je Glas otoka jedini portal kojem se može vjerovati, nije čudo da je bio toliko napadan! Jedini iza čijeg pisanja ne stoje interesne skupine. Ako netko zna za neki drugi izvor informacija a da nije duboko, duboko kompromitiran recentnim događajima, rado bih čuo.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
029 # moralne veličineJP 2021-06-22 07:51
na ovom otoku svi se prije ili kasnije pridruže osvjedočenim lopovima
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
20 0 # Za šaku kuna?hranitelj tuljana 2021-06-22 08:49
Citat JP:
na ovom otoku svi se prije ili kasnije pridruže osvjedočenim lopovima
Neki su cijelo vrijeme s njima i svim silama se trude u javnosti ostaviti dojam da su protiv njih (sistem "dobar i loš policajac").
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
027 # Taktikagost 2021-06-22 09:02
Citat hranitelj tuljana:
Citat JP:
na ovom otoku svi se prije ili kasnije pridruže osvjedočenim lopovima
Neki su cijelo vrijeme s njima i svim silama se trude u javnosti ostaviti dojam da su protiv njih (sistem "dobar i loš policajac").
To je bila i Devina taktika. Kao protivnika hdz-a ga birači izabrali, a on mu se pridružio.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
024 # Status skvoZoZo 2021-06-23 07:28
Citat gost:
Citat hranitelj tuljana:
Citat JP:
na ovom otoku svi se prije ili kasnije pridruže osvjedočenim lopovima
Neki su cijelo vrijeme s njima i svim silama se trude u javnosti ostaviti dojam da su protiv njih (sistem "dobar i loš policajac").
To je bila i Devina taktika. Kao protivnika hdz-a ga birači izabrali, a on mu se pridružio.
A mogli smo biti HDZ free Grad. Ali Deva i društvo d.d. su bili za status skvo.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
021 # Čuvar lovišta u narednom mandatuGorgonzola 2021-06-23 10:25
Citat ZoZo:
Citat gost:
To je bila i Devina taktika. Kao protivnika hdz-a ga birači izabrali, a on mu se pridružio.
A mogli smo biti HDZ free Grad. Ali Deva i društvo d.d. su bili za status skvo.
Devčić se predstavlja kao branitelj Lošinja od nasrtaja nekakve nepoznate interesne grupe sa Cresa koju navodno zastupa Franković. Ako takva grupa postoji, a radi plašenja birača nazivalo ju se mafijom, Devčić zapravo štiti lovište koje već pripada jednoj drugoj poznatoj interesnoj skupini kolokvijalno nazivanoj mafijom. A tu interesnu skupinu zastupa Ana Kučić. I to bi bilo najjednostavnij e objašnjenje ove nastrane političke romanse kako god ju ortaci budu nazivali.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
017 # Udruženi izborni pothvatOLAF 2021-06-24 09:12
Citat Gorgonzola:
Citat ZoZo:
Citat gost:
To je bila i Devina taktika. Kao protivnika hdz-a ga birači izabrali, a on mu se pridružio.
A mogli smo biti HDZ free Grad. Ali Deva i društvo d.d. su bili za status skvo.
Devčić se predstavlja kao branitelj Lošinja od nasrtaja nekakve nepoznate interesne grupe sa Cresa koju navodno zastupa Franković. Ako takva grupa postoji, a radi plašenja birača nazivalo ju se mafijom, Devčić zapravo štiti lovište koje već pripada jednoj drugoj poznatoj interesnoj skupini kolokvijalno nazivanoj mafijom. A tu interesnu skupinu zastupa Ana Kučić. I to bi bilo najjednostavnije objašnjenje ove nastrane političke romanse kako god ju ortaci budu nazivali.
Kad bacimo pogled unazad možemo zaključiti da su Ana Kučić i Dubravko Devčić sklopili pakt još prije početka izborne kampanje. U tom udruženom pothvatu Devčić je širio teoriju o uroti "creske građevinske mafije", a Kučićka plašila birače "crnilom ideja interesnih skupina". Devčić je na izbore izišao s ratobornom, odvažnom parolom "nema predaje, nema prodaje", a Kučićka s mnoštvom dnevnih parola i tvrdnjom da ima "sigurno provedive programe koji u zajedništvu kvalitetnih ideja Mali Lošinj mogu povući naprijed". S napomenom da financiranje tih "kvalitetnih ideja" prepušta EU fondovima.

Baš me zanima hoće li EU biti tako darežljiva prema gradskoj upravi čija gradonačelnica odbija reći gdje su novci od prodaje gradske nekretnine. Prije ili kasnije do Europskog ureda za borbu protiv prijevara (OLAF) će doći informacija i o tome, tim prije što se već bavi hrvatskim svinjarijama.
Citiram dio članka od lani:

”Iz Europske komisije dobili smo službeni odgovor da će od jeseni krenuti akcija raščišćavanja kriminala u Hrvatskoj – vezanog uz pljačku i devastaciju hrvatskih šuma… RH će se naći na udaru zato što naše institucije ne rade svoj posao, ali i zato jer lažiraju papire ne bi li ostvarili pomoć Europske unije. Na to je Europska komisija vrlo osjetljiva!”, istaknula je nedavno Vesna Grgić predsjednica braniteljske udruge Vidra, koja već mjesecima intenzivno surađuje s nadležnim djelatnicima Europske komisije. ‘O dodjeli novca iz EU fondova odlučuje se s političke razine pa se nerijetko sredstva netransparentno dodjeljuju podobnima. Zato je i moguće da se događaju razne ‘Josipe Rimac i Ane Mandac’. Ministar Marić za rješavanje tog pitanja nije zainteresiran pa bi Hrvatska mogla doći na udar OLAF-a, ali i novog europskog javnog tužitelja”, to je dramatično upozorenje proslijedio visoki izvor blizak Vladi i pravosudnim institucijama”, piše Nacional. ”Hrvatski birokrati i neki dužnosnici su se udružili s nekim prijaviteljima (profesionalni dobitnici), konzultantima te ocjenjivačima (od kojih su neki istovremeno i konzultanti i prijavitelji), s ciljem nezakonitog i nenamjenskog raspodjeljivanj a EU sredstava”, napisala je, pak, u prijavi farmaceutkinja Ljiljana Sović Brkičić…
promise.hr/.../
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
022 # nijenego 2021-06-24 09:47
Jel Ana Kučić od EU već zatražila novce za sportsku dvoranu umjesto namjenskih novaca od prodaje škole koje je znamo već nenamjenski sp.izdila?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
020 # Ortak s nepostojećim programomgost 2021-06-24 11:00
Bez srama je pisala na fejsu "Za razliku od razdvajanja, od svađe, od podjela na naše i vaše, od crnila ideja interesnih skupina, od nepostojećih programa, moj tim i ja nudimo sigurno provedive programe...itd" . A istina je da je baš ona forsirala podjelu na vaše i naše tako da je čak i vlastitu stranku razdvojila na svoje i one koji nisu njezini. A radi većine u GV uortačila se baš s vijećnicima s nepostojećim programom.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
020 # kada institucije rade svoj posaoNN 2021-06-24 17:46
Europska unija uhvatila HDZ-ovog tajkuna, kažu da je varao s milijunima iz fondova

index.hr/.../...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
017 # OLAF na Punti Križa?Muflon 2021-06-24 18:46
Citat OLAF:
Devčić je na izbore izišao s ratobornom, odvažnom parolom "nema predaje, nema prodaje", a Kučićka s mnoštvom dnevnih parola i tvrdnjom da ima "sigurno provedive programe koji u zajedništvu kvalitetnih ideja Mali Lošinj mogu povući naprijed". S napomenom da financiranje tih "kvalitetnih ideja" prepušta EU fondovima.

Baš me zanima hoće li EU biti tako darežljiva prema gradskoj upravi čija gradonačelnica odbija reći gdje su novci od prodaje gradske nekretnine. Prije ili kasnije do Europskog ureda za borbu protiv prijevara (OLAF) će doći informacija i o tome, tim prije što se već bavi hrvatskim svinjarijama.
Umjesto novca od EU gradonačelnica bi mogla dobiti reviziju izgradnje vodoopskrbe na Punti Križa iz EU sredstava koju je izvodio Radnik Križevci, a okoristili se njen otac i stric na svojim zemljištima.
glasotoka.hr/.../...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
010 # Priča o sukobu interesaZC 2021-06-25 15:16
Citat Muflon:
Umjesto novca od EU gradonačelnica bi mogla dobiti reviziju izgradnje vodoopskrbe na Punti Križa iz EU sredstava koju je izvodio Radnik Križevci, a okoristili se njen otac i stric na svojim zemljištima.
glasotoka.hr/.../...
Sad kad su je mediji načeli iz ovog EU vodovoda bi mogla iscuriti lijepa priča o sukobu interesa.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
09 # Tko su donatori A. K.?gost 2021-06-25 18:37
Citat OLAF:
Devčić se predstavlja kao branitelj Lošinja od nasrtaja nekakve nepoznate interesne grupe sa Cresa koju navodno zastupa Franković. Ako takva grupa postoji, a radi plašenja birača nazivalo ju se mafijom, Devčić zapravo štiti lovište koje već pripada jednoj drugoj poznatoj interesnoj skupini kolokvijalno nazivanoj mafijom. A tu interesnu skupinu zastupa Ana Kučić. I to bi bilo najjednostavnije objašnjenje ove nastrane političke romanse kako god ju ortaci budu nazivali.
Iz Izvješća o primljenim donacijama na linku izbori.hr/.../...
vidi se da svi prikazani njeni donatori pripadaju istoj branši - građevinarstvo i promet nekretninama. Naravno, ako promidžbu nije plaćala iz vlastitog džepa ili nedajbože iz gradskog proračuna sigurno je primila još donacija, jer oko 60.000 iskazanih kuna je cijena samo jedne duplerice u Novom listu. A đirevi s Jurkotićem i režirani videospotovi pred logeroma sigurno nisu besplatni. A čak i da jesu morali bi biti iskazani kao donacije. A nisu prikazani. Mislim da bi i ovo trebalo zanimati USKOK ili barem državnu reviziju.




Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
08 # ......gost 2021-06-25 21:07
Citat gost:
Iz Izvješća o primljenim donacijama na linku izbori.hr/.../...
vidi se da svi prikazani njeni donatori pripadaju istoj branši - građevinarstvo i promet nekretninama.
Osim što pripadaju istoj branši, svi njeni donatori posluju s Gradom. A jedan je gradonačelničin rođeni brat. Ako se netko čudi što Radnik Križevci nije na spisku donatora treba znati da je sa 20.000 kuna Kučićkinu kampanju podmazala firme Bistra doo čiji osnivač je - Radnik Križevci.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
022 # Na dnu EUgost 2021-06-23 14:24
Citat JP:
na ovom otoku svi se prije ili kasnije pridruže osvjedočenim lopovima
Ne samo na ovom otoku nego i u državi. HDZ nas je negativnom selekcijom kadrova srušio na dno EU, a ni Lošinj nije daleko od toga da postane zadnji umjesto prvi od tisuću otoka kako je Kučićka obećavala.

Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
024 # NovinarstvoMax 2021-06-22 15:35
Citat Bojan:
Izgleda stvarno da je Glas otoka jedini portal kojem se može vjerovati, nije čudo da je bio toliko napadan! Jedini iza čijeg pisanja ne stoje interesne skupine. Ako netko zna za neki drugi izvor informacija a da nije duboko, duboko kompromitiran recentnim događajima, rado bih čuo.
A glas pjaca? :lol:
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
027 # Vidilo se i prije ....gost 2021-06-23 09:12
Citat Bojan:
Izgleda stvarno da je Glas otoka jedini portal kojem se može vjerovati, nije čudo da je bio toliko napadan! Jedini iza čijeg pisanja ne stoje interesne skupine. Ako netko zna za neki drugi izvor informacija a da nije duboko, duboko kompromitiran recentnim događajima, rado bih čuo.
Pa za ovaj portal se na gradskom Vijeću još prije tri godine tražilo da ⯁ Treba stati na kraj takvom načinu pisanja.
volim-losinj.org/.../...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
264 # Da to je bilo dosta upečatljivohranitelj tuljana 2021-06-23 18:29
Citat gost:
Pa za ovaj portal se na gradskom Vijeću još prije tri godine tražilo da ⯁ Treba stati na kraj takvom načinu pisanja.
Posjetite me, molim, za koga je ono ova web stranica (tj. "uredništvo") kao i velika većina komentatora (za koje variraju procjene da su autorstvo od 3 do 5 osoba a hrabriji kažu možda i desetak, na izborima navijala? Ljudi se pitaju - jesu li također nasamareni ili su dio plana.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
131 # Gospodin Devčić je prevario biračealek 2021-06-23 14:45
Gospodin Dubravko Devčić je prevario nas birače. Rekao je da je za promjene, a prema svemu sudeći on je za promjene lokacije poslovnog prostora u kojemu radi. Sramota me takvih ljudi koji su nam pričali jedno, a sada gledamo drugo.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
016 # Nema predaje, nema prodaje!Pipo zloba 2021-06-25 13:00
Citat alek:
Gospodin Dubravko Devčić je prevario nas birače. Rekao je da je za promjene, a prema svemu sudeći on je za promjene lokacije poslovnog prostora u kojemu radi. Sramota me takvih ljudi koji su nam pričali jedno, a sada gledamo drugo.
Jedva čekam da ga vidim kako vodi sjednicu GV s prijedlozima odluka o prodaji gradske imovine na dnevnom redu :P

Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
211 # bla bla blamauuuu 2021-06-24 23:46
bla bla bla bauuu....vidimo se za četiri godine...jadnič ki.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
018 # Aferim majstore!Jadničak 2021-06-25 09:08
Citat mauuuu:
bla bla bla bauuu....vidimo se za četiri godine...jadnički.
Bravo Nedo. Dobro si im rekao. Jadnički misle da se glasanjem može nešto promijeniti. Za četiri godine ćete opet lagati da ste ostvarili sve što ste najavili prije zadnjih izbora. A kad jadnički vide kako ih lažete pa opet glasaju protiv HDZ-a naći ćete nekoliko devčića, elvisa ili andrina da za naknadu nasamare svoje birače i osiguraju vam još četiri godine vlasti.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
121 # Politika otaljavanjaGost 2021-06-25 12:28
Citat Jadničak:
Citat mauuuu:
bla bla bla bauuu....vidimo se za četiri godine...jadnički.
Bravo Nedo. Dobro si im rekao. Jadnički misle da se glasanjem može nešto promijeniti. Za četiri godine ćete opet lagati da ste ostvarili sve što ste najavili prije zadnjih izbora. A kad jadnički vide kako ih lažete pa opet glasaju protiv HDZ-a naći ćete nekoliko devčića, elvisa ili andrina da za naknadu nasamare svoje birače i osiguraju vam još četiri godine vlasti.
Ova uvredljiva, a slavodobitna poruka lošinjskim jadničkima, a jadnički su jer nisu Kučićkini pristaše raskrinkava njenu izjavu na fejsu "Moja politika je politika okupljanja, ne dijeljenja" kao laž. A zluradost ovog pristaše demantira da je to, kako je napisala, "Politika koja razumije, koja ima samo jednu misao - još bolji, još jači Mali Lošinj". U stvarnosti će to biti politika okupljanja njezinih pristaša i klijenata, politika dijeljenja na njene pristaše i one koji to nisu, politika koja razumije želje i prohtjeve donatora, klijenata i ulizica, a kao i u prošlom mandatu biti će to politika otaljavanja poslova i izbjegavanja odgovornosti do narednih izbora. Kad će opet ispaliti istu laž kao i na proteklim izborima: "Ostvarili smo sve što smo najavili".
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
221 # Dosta više...Magda 2021-06-25 13:47
Citat Gost:
Ana ovo, Ana ono...
Dokad još mislite cijediti suhu krpu, zar nemate ništa za raditi? Na koji način pridonosite zajednici?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
215 # A kako ti pridonosiš zajednici?Gost 2021-06-25 15:07
Citat Magda:
Citat Gost:
Ana ovo, Ana ono...
Dokad još mislite cijediti suhu krpu, zar nemate ništa za raditi? Na koji način pridonosite zajednici?
A koji si pa ti faktor da mi možeš narediti "Dosta više ..."? Ako mene pitaš na koji način pridonosim zajednici, odgovor ti je u mom komentaru. Upozoravam da će gradonačelnica i njeno GV probleme otaljavati sve do narednih izbora, a onda će se opet lagati "Ostvarili smo sve što smo najavili".

A kako ti pridonosiš zajednici? Ušutkavanjem da se ne govori istina?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
014 # i u novom mandatu istoZico 2021-06-25 17:06
Citat Magda:
Citat Gost:
Ana ovo, Ana ono...
Dokad još mislite cijediti suhu krpu, zar nemate ništa za raditi? Na koji način pridonosite zajednici?
Pravo pitanje bi bilo: Na koji način gradonačelnica pridonosi zajednici?
Jer sve što vidim od nje je samo nerad, poziranje pred kamerama, kićenje tuđim perjem i teško fejszbučenje.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
010 # Naš doprinos zajednicigost 2021-06-26 09:14
Citat Magda:
Citat Gost:
Ana ovo, Ana ono...
Dokad još mislite cijediti suhu krpu, zar nemate ništa za raditi? Na koji način pridonosite zajednici?
Da je ova krpa suha i čista ne bi ni mediji imalo šta za cijediti. A cijedi ju i USKOK i tako pridonosi zajednici. A mi koji komentiramo pridonosimo zajednici tako što pokazujemo da nismo baš svi ovce kao vijećnici koji su je podržavali. I ovi koji će je sada podržavati.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
013 # prosječna gospođaalek 2021-06-25 16:20
"Moja politika je politika okupljanja, ne dijeljenja". "Politika koja razumije, koja ima samo jednu misao - još bolji, još jači Mali Lošinj". "Ostvarili smo sve što smo najavili". Samo ovo navedeno je sukus potpune prevare građana. Samo prevara osobe prosječnih sposobnosti.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
627 # Nositelj nezavisne liste uzima timeout?Q 2021-06-25 14:41
Zanima me radi kojih razloga je Mario Franković, nositelj nezavisne liste vrlo olako prepustio dvije godine vijećničkog mandata kolegici sa liste.
Nije da na to nema pravo, ali dobijam dojam da su gubitkom utrke za gradonačelnika njegove političke ambicije odjednom nestale. Pomalo neozbiljno.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
45 # AmbicijeGost 2021-06-25 20:54
Njegova jedina ambicija je bila da se uhljebi u Vodovodu.To mu je omogućio bivši gradonačelnik i stranka.Njegova uloga na ovim izborima je bila da u slučaju ako gradonačelnica koja se uprljala do ušiju izgubi izbore ,osigura potrebnu većinu glasova sa druge strane za istu interesnu skupinu koja djeluje kroz više stranaka.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
011 # A Creska mafija?Al Clampone 2021-06-25 21:38
Citat Gost:
Njegova uloga na ovim izborima je bila da u slučaju ako gradonačelnica koja se uprljala do ušiju izgubi izbore, osigura potrebnu većinu glasova sa druge strane za istu interesnu skupinu koja djeluje kroz više stranaka.
A što je s teorijom o creskoj građevinskoj mafiji?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
72 # ...WoW 2021-06-26 10:52
Citat Q:
Zanima me radi kojih razloga je Mario Franković, nositelj nezavisne liste vrlo olako prepustio dvije godine vijećničkog mandata kolegici sa liste.
Nije da na to nema pravo, ali dobijam dojam da su gubitkom utrke za gradonačelnika njegove političke ambicije odjednom nestale. Pomalo neozbiljno.
Totalno je nevjerodostojno da nositelj liste iz čista mira nekome prepušta svoj mandat. Ovime su potvrđene ranije sumnje u stvarni integritet kandidata.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
110 # Pljucanje kratkog dometagost 2021-06-26 11:10
Citat WoW:
Citat Q:
Zanima me radi kojih razloga je Mario Franković, nositelj nezavisne liste vrlo olako prepustio dvije godine vijećničkog mandata kolegici sa liste.
Nije da na to nema pravo, ali dobijam dojam da su gubitkom utrke za gradonačelnika njegove političke ambicije odjednom nestale. Pomalo neozbiljno.
Totalno je nevjerodostojno da nositelj liste iz čista mira nekome prepušta svoj mandat. Ovime su potvrđene ranije sumnje u stvarni integritet kandidata.
Još kad bi obrazložio potvrdu svojih sumnji...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
010 # Preokretanje kaputagost 2021-06-26 12:00
Citat WoW:
Totalno je nevjerodostojno da nositelj liste iz čista mira nekome prepušta svoj mandat. Ovime su potvrđene ranije sumnje u stvarni integritet kandidata.
Još manja je vjerodostojnost bivšeg vođe oporbe koji je pristao da ga za predsjednika vijeća izabere HDZ. Moramo se zapitati šta će dobiti za ovo preokretanje kaputa da bi sada držao štangu Ani Kučić koju je u prošlom mandatu stalno kritizirao.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
012 # TikTok 2021-06-26 12:17
Onaj prvi i onaj drugi.
Jedan je odstupio sa liste koja nosi njegovo vlastito ime, kao da se posrao u vlastiti tanjur. Očito je nakon izbora izgubio interes sponzora.
Onaj drugi je dozvolio da ga izabere HDZ. Šta ćemo sad?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
110 # Kukavičje jajePopaj 2021-06-26 13:04
Citat Tok:
Onaj prvi i onaj drugi.
Jedan je odstupio sa liste koja nosi njegovo vlastito ime, kao da se posrao u vlastiti tanjur. Očito je nakon izbora izgubio interes sponzora.
Onaj drugi je dozvolio da ga izabere HDZ. Šta ćemo sad?
Nije odstupio s liste nego je odlučio odraditi pola mandata. A onaj drugi je bio podmetnut biračima kao kukavičje jaje da biraju njega a dobiju HDZ.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
111 # Pitanje integritetaFiju briju 2021-06-26 12:57
Citat WoW:
Totalno je nevjerodostojno da nositelj liste iz čista mira nekome prepušta svoj mandat. Ovime su potvrđene ranije sumnje u stvarni integritet kandidata.
Prepustio je samo pola mandata. A to je poštenije od onoga što je Kučićka napravila Dragoslovićki u prošlom mandatu. Prema dogovoru trebala je drugu polovicu mandata ona biti predsjednica GV, ali Kučićki je više odgovarao hiperposlušni Živković pa nije dozvolila zamjenu. A sumnje u stvarni integritet Dubravka Devčića su potvrđene time što je radije dao da ga za predsjednika GV izabere HDZ pod vodstvom predsjednice koju istražuje USKOK, nego da ga izaberu oporbeni vijećnici.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
133 # promašena strategijaNeo 2021-06-26 14:31
Da ga je volja, kao nositelj liste bi se odmah prihvatio posla, dok je situacija u vijeću još uvijek relativno nekompromitrana . Na ovaj način ispušta volan iz ruku, odnosno omogućava da se stvari stihijski razviju u područje totalnog kaosa. Ako je uopće moguće nešto popraviti i promijeniti, sada je vrijeme.
Već vidim da će za dvije godine već naći neki alibi, pa će kolegica odraditi cijeli mandat. I time će priča o ovoj neovisnoj listi biti zaključena.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
915 # ygost 2021-06-26 17:19
Samo ti gataj...Frankov ić je ostao neovisan, bar za sada, za razliku od Devčića koji se prodao. I sad je tebi problem neovisni Franković a ne onaj koji se prodao?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
28 # ...Makijaveli 2021-06-27 09:35
Citat gost:
Svi znaju da je on Kapelijev mali od kužine kojega je kao svog namjesnika imao namjeru instalirati na mjesto gradonačelnika. Kad je to propalo digao je ruke od njega.
Priče o creskoj građevinskoj mafiji su izmišljene za birače, njihovi mafijaši su zločestiji od naših, odnosno od nas samih. :lol:
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
416 # Taj vlak je prošaoPopaj 2021-06-26 17:47
Citat Neo:
Da ga je volja, kao nositelj liste bi se odmah prihvatio posla, dok je situacija u vijeću još uvijek relativno nekompromitrana.
Ti kao da si pao s kruške. Situacija u vijeću je kompromitirana na ovoj sjednici izborom Devčića za predsednika i osiguranjem većine Ani Kučić tako da može raditi sve što je radila i u prošlom mandatu.Citat:
Na ovaj način ispušta volan iz ruku, odnosno omogućava da se stvari stihijski razviju u područje totalnog kaosa
Pogledaj video i pročitaj izvještaje pa ćeš vidjeti da sada Devčić provodi istu diktaturu kao Živković u prošlom mandatu. I još mu se ona tuka kojom kao lutkom na koncu upravlja Okmažić ruga da šta nije predložio kandidata da ga mogu nadglasati.
volim-losinj.org/.../...
Citat:
Ako je uopće moguće nešto popraviti i promijeniti, sada je vrijeme.
Taj vlak je prošao kad je Franković ponudio Devčiću podršku za predsjednika vijeća i većinu u GV, a Devčić odbio suradnju. Tada se nešto moglo promijeniti ali Deva je već imao bolju ponudu pa je sklopio dil s gradonačelnicom . Ona ima izvršnu vlast i može mu dati puno više nego jedan zaposlenik u gradskoj firmi.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
611 # Cipelarenje FrankovićaKlokan 2021-06-26 20:49
Citat WoW:
Citat Q:
Zanima me radi kojih razloga je Mario Franković, nositelj nezavisne liste vrlo olako prepustio dvije godine vijećničkog mandata kolegici sa liste.
Nije da na to nema pravo, ali dobijam dojam da su gubitkom utrke za gradonačelnika njegove političke ambicije odjednom nestale. Pomalo neozbiljno.
Totalno je nevjerodostojno da nositelj liste iz čista mira nekome prepušta svoj mandat. Ovime su potvrđene ranije sumnje u stvarni integritet kandidata.
Daj ne lupetaj. Nositelj liste nije nikome prepustio mandat nego je postupio prema ranijem dogovoru o dijeljenju mandata. Zanimljivo je da vam toliko smeta da ga cipelarite i nakon što ste si s Devčićem i ostalim žetončićima kupili većinu u vijeću.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
111 # jadničakZS 2021-06-27 09:15
Cipelarenje - podmuklo udaranje protivnika nogama dok bespomoćno leži na zemlji.
To si htio reći?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
015 # Koalicija HDZ-a s žetončićimasd 2021-06-27 12:04
Citat ZS:
Cipelarenje - podmuklo udaranje protivnika nogama dok bespomoćno leži na zemlji. To si htio reći?
Da, to sam htio reći. Gradom će kao svojom djedovinom vladati Ana Kučić, a Nedić, Volarićeva kći, Dragoslavićka i Fabijanić će zajedno s pet "žetončića" na Devčićev znak dizati ruke za prihvaćanje njenih prijedloga. Frankovićeva grupa i Ivković nemaju šanse za bilo kakav uspjeh kao što ih nije imao ni Devčić u prošlom mandatu. A sad će on drugima raditi ono što su radili njemu. A sve u korist bivše simpatizerke HDZ-a.

žetončić, umanjenica od žeton, predmet bez vlastite vrijednosti koji u igri zamijenjuje pravu vrijednost, na primjer novac.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
07 # tuljančeDidi 2021-06-26 20:09
Meni sad kad čitam u nazad tuljanove komentare odjednom imaju smisla!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
019 # OMGOMG 2021-07-02 16:34
Gradonačelnica ne razumije da je već 12 godina u vlasti, kaže da je 8 godina samo bila dogradonačelnic a. Pa radi toga nema pojma koliko novaca je Grad povukao iz EU fondova. Na neki način.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
016 # Manekenka sa 8 godina stažagost 2021-07-02 17:24
Citat OMG:
Gradonačelnica ne razumije da je već 12 godina u vlasti, kaže da je 8 godina samo bila dogradonačelnica. Pa radi toga nema pojma koliko novaca je Grad povukao iz EU fondova. Na neki način.
Pa koji k. je osam godina radila "samo kao dogradonačelnic a"? Slagala boje komada odjeće da budu u skladu i vukla debelu plaću za ulogu manekenke? Pa mogla je barem pogledati službenu stranicu gdje se vidi da Mali Lošinj nije dobio ni eura vlastitim snagama.
mali-losinj.hr/.../...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
014 # ????????Dodo 2021-07-02 17:41
Citat OMG:
Gradonačelnica ne razumije da je već 12 godina u vlasti, kaže da je 8 godina samo bila dogradonačelnic a. Pa radi toga nema pojma koliko novaca je Grad povukao iz EU fondova. Na neki način.
Ta žena sve dublje tone. Nakon osam godina kao dogradonačelnic a ona nema pojma koliko novaca je Grad povukao iz EU fondova? Je li to stvarno kazala ili si izmislio?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
014 # ...NIck 2021-07-02 18:14
Istina je, osam godina je bila samo zamjenica gradonačelnika.
Pogledaj zadnje 3 minute prvog dijela i početak drugog dijela današnje sjednice gradskog vijeća.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
012 # pismeni odgovor = pokriće za neradRDx 2021-07-02 18:44
Citat NIck:
Istina je, osam godina je bila samo zamjenica gradonačelnika.
Pogledaj zadnje 3 minute prvog dijela i početak drugog dijela današnje sjednice gradskog vijeća.
Dobit ćete pismeni odgovor (jednog dana ako ne prije) i pobjegne sa pozornice.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
07 # ....gradonačelnica Minhauzen 2021-07-03 06:27
Na 29. sjednici gradskog vijeća održanoj 30. listopada prošle godine postavljeno je pitanje...

Na to pitanje, kao ni na mnoga druga pitanja nikada nismo ni čuli ni pročitali odgovor.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
013 # Milijun kunaZZ 2021-07-02 18:45
I to se na naš račun besposleno vucaralo i produciralo 8 godina, odnosno 96 mjeseci i koštalo nas najmanje milijun kuna bruto.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
111 # A malo i višegost 2021-07-02 19:04
Citat ZZ:
I to se na naš račun besposleno vucaralo i produciralo 8 godina, odnosno 96 mjeseci i koštalo nas najmanje milijun kuna bruto.
Tih 96 mjeseci je bliže 2 milijuna kuna nego milijunu. Bez korištenja službenog auta, goriva, putnih troškova.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
014 # Smijurija :-)Gost 2021-07-02 18:28
Citat OMG:
Gradonačelnica ne razumije da je već 12 godina u vlasti, kaže da je 8 godina samo bila dogradonačelnic a. Pa radi toga nema pojma koliko novaca je Grad povukao iz EU fondova. Na neki način.
Jučer sam povodom nekakve prezentacije podsjetio da je kao stručna osoba imenovana u gradsko poglavarstvo baš radi razrade programa pretpristupnim fondovima EU. A ona sada o tome ne zna ništa jer bila je samo dogradonačelnic a :lol:

Da ponovim jučerašnji komentar:
Ana Kučić se uključila u politiku prije 13 godina kad je imenovana u gradsko poglavarstvo. Novim članovima gradskog poglavarstva imenovani su Ana Kučić, Petra Mašće i Ivan Fabijanić. Gradonačelnik je najavio da će se novi članovi poglavarstva angažirati na ekološkim projektima i razradi programa pretpristupnim fondovima EU. Ako je u razradi programa za pretpristupne fondove EU bila uspješna to je jako tajila. Možda će biti uspješnija u dobivanju sredstava za oporavak Grada od njenog prošlog mandata s programom Lošinj prvi od 1000 otoka.
volim-losinj.org/.../...
Pogledajte komentare od prije 13 godina.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
012 # kao da je pala s MarsaVanzemaljac 2021-07-02 19:01
Mislim ono, već 3 mjeseca nas uvjerava kako se okrećemo EU fondovima, a onda ovakva blamaža. Pa tko ju je vukao za jezik da priča nešto o čemu apsolutno nema pojma.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
09 # Papagajski stilgost 2021-07-02 19:25
Citat Vanzemaljac:
Mislim ono, već 3 mjeseca nas uvjerava kako se okrećemo EU fondovima, a onda ovakva blamaža. Pa tko ju je vukao za jezik da priča nešto o čemu apsolutno nema pojma.
A o čemu uopće ima pojma? Aj dobro, zna slagati boje odjeće. Malo papagajski ali može proć. Samo to nije dovoljno za okretanje EU fondovima ni kvalifikacija za gradonačelnicu .
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj

Dodaj komentar

Komentari koji nemaju veze s temom članka uz koji su uneseni bit će uklonjeni. Za unos "off topic" komentara mogu se koristiti stranice SVAŠTARA 2, SVAŠTARA, ŠKOVACA i SATIRIČKI PRILOZI. Uredništvo ne snosi odgovornost za sadržaj komentara.

Sigurnosni kod
Osvježi

● ZADNJI KOMENTARI

  • Vrijeme za podnošenje računa

    Zemo 11.11.2024 08:16
    Tko donira taj profitira
    Malo tko je poslovao s gradovima, općinama i državom pod političkom ingerencijom HDZ-a kao tvrtke Radnik i Bistra u suvlasništvu Mirka Habijanca. U posljednjih desetak godina dobile su stotinjak poslova putem javne nabave u iznosu većem od 400 milijuna ...

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    Nn 11.11.2024 07:25
    Manje važno
    Dan Grada nije senzacija kao talijanski ratni brodovi u "prekrasnoj lošinjskoj luci" i komemoracije Straulinu.

    Read more...

     
  • Očekivano – sve slabiji lošinjski HDZ

    Gost 11.11.2024 07:06
    Što kaže lošinjski HDZ?
    Koga da biram za predsjednika države? Zaglušujuća tišina koja dolazi iz HDZ-a. Što se događa u stožernoj stranci Hrvata? hrvatski-glasnik.com/.../...

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    ML 11.11.2024 06:10
    ????
    Danas je 11. studenog, kažu da je to Dana grada Malog Lošinja. Na gradskom webu još nije objavljen saziv za svečanu sjednicu. Zašto? Da li je svečana sjednica već bila ili će biti? Ili Njoj to nije ni bitno?

    Read more...

     
  • »Naši mali otoci zaslužuju bolje«

    Renco 10.11.2024 16:01
    Fake news
    Iznad naslova i njezine fotke ispisana je reklama Najvećim gradom na hrvatskim otocima, u kojem, unatoč otočnoj sredini živi puno mladih obitelji s djecom, uspješno upravlja gradonačelnica Ana Kučić. Objavljeno 27. ožujka 2021. nakon mandata u ...

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    gost 09.11.2024 19:10
    Tuljanov bijes
    Vrijedi ako je u objavljenom predizbornom programu napisano što je obećano Radniku d.d. Naravno. Obećanje je obećanje. Ovo ti je toliko glupo da nije vrijedno pažnjeNada ti se ostvaruje jer nisam umirovljenik, a i da jesam ne bih bio nasamaren. Nisam ...

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    Nikola 09.11.2024 18:13
    LOL
    Socijalna obećanja ugroženim skupinama stanovništva uspoređuješ sa mogućim nezakonitim radnjama sklopljenim ispod stola potencijalnim donatorima? Pravi si tuljan.

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    hranitelj tuljana 09.11.2024 17:32
    Lol
    Vrijedi li to i za eventualna predizborna obećanja Radniku i sličnim akterima? Ako bi netko obečao po dolasku na vlast ukloniti Novosti sa proračuna, i to ti je u redu? U redu ti je da netko, npr. Trump, zabrani pobačaj, ta obečao je?! Ili to vrijedi ...

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    gost 09.11.2024 15:10
    Glasajmo protiv prevaranata!
    A tko ste to vi s kojima se "jednoglasno slaže komentatorska zajednica"? Mimoilaženja treba li ih za dovođenje Ane Kučić na vlast nagraditi naprosto ne postoje. Postoji civilizacijski stav i demokratski red da se data obećanja moraju ispunjavati. Sve ...

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    hranitelj tuljana 09.11.2024 11:38
    Vox populi
    Možda ali s nama se jednoglasno slaže komentatorska zajednica; za sada 5 zelenih palaca i ni jedan crveni. Jedino postoje mimoilaženja, treba li ih za dovođenje Ane Kučić na vlast, nagraditi ili ne.

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    Freak 09.11.2024 10:19
    Kolateralne žrtve rekonstrukcije
    Uz status s ovom dražesnom fotkom gradonačelnice pod Radnikovim šljemom unesen je komentar: Još da su malo više obazrivi prema susjedima i poduzmu zakonski određenu zaštitu bilo bi puno bolji dojam. Već danima gutamo prašinu, vrt za koji se trudimo ...

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    gost 09.11.2024 10:10
    Na dušu prevaranata
    Ni ti ni Vinko nemate dokaz da su je baš umirovljenici doveli na vlast. A sve loše što se poslije izbora dogodilo ne ide na dušu prevarenih birača nego samo na dušu prevaranata; Ane Kučić i njezine stranačke, donatorske i interesno podupiruće ...

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    gost 09.11.2024 09:43
    Gradonačelnica pod šljemom
    Pa evo se pojavila pod šljemom tvrtke Radnik, Križevci. Vlasnik je jedan od Aninih donatora na zadnjim izborima a darežljiv je i prema njenoj stranci.

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    gost 09.11.2024 09:24
    Skrivanje prljavog veša
    Postavljanje ugodnih, bezazlenih, dupelizačkih pitanja gradonačelnici bit će pravilo sve do zadnje sjednice GV u ovom mandatu. Naredni izbori su na pragu. Oporbi treba otežati iznošenje prljavog veša vlasti a dogovorenim pitanjima vlastodršcima omogućiti ...

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    hranitelj tuljana 09.11.2024 09:05
    Pa ja ovo cijelo vrijeme pišem, oni su je doveli, dakle sve loše što se potom dogodilo ide njima na dušu. I zašto? Za pišljivih 10 eur mjesečno. I smatrao sam i smatram da ih za to njihovo nedjelo ne treba nagrađivati našim novcem! Pa sam za to dobivao ...

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    Nikola 08.11.2024 15:28
    ...
    Meni se čini da se gradonačelnica svim silama trudi isplanirati kako umirovljenicima NE isplatiti obećano dopunsko zdravstveno osiguranje. Sjećam se nekih njenih odgovora još dok je Cavedoni u gradskom vijeću redovito jahao na toj temi. Odgovori su ...

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    gost 08.11.2024 14:42
    Kad smo kod dopunskog prilaže se zanimljiva tabela. IZVRŠENJE 2023. bez podatka. PLAN 2024. 0,00. PLAN 2025. 120.000 PROJEKCIJA 2026. 175.000 PROJEKCIJA 2027. 175.000 i.imgur.com/hAk38cl.jpg (http://i.imgur.com/hAk38cl.jpg) i.imgur.com/hAk38cl.jpg ...

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    Jerk 08.11.2024 13:23
    Plan obećanja za izbornu godinu
    Kad na javno predstavljanje prijedloga proračuna Grada za 2025. dođe samo jedna jedina osoba to nije uvredljivo samo za Devčića kao potpisnika prijedloga jer je predsjednik GV. Još više je uvredljivo za Anu Kučić jer je gradonačelnica i stvarni predlagač ...

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    Vinko 08.11.2024 10:39
    .....
    Umirovljenici su je doveli na vlast, umirovljenici će je i skinuti sa vlasti. Mali Lošinj: Ishodovana građevinska dozvola za izgradnju dnevnog boravka umirovljenicima 13 rujna, 2023 gradonacelnik.hr/.../...

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    nn 08.11.2024 10:29
    Projekti za uslikavanje
    Do narednih izbora umiljato će nam tepat prije prehodnih "napravili smo više nego što smo obećali". A to neće biti laž nego istina, jer obećano za ovaj mandat očito neće ispuniti kao što nije ispunila ni obećanja iz prošlog. Ali zato ima projekat koje ...

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    hranitelj tuljana 08.11.2024 08:19
    ...
    Da. Izgleda da nitko nije zadovoljan. Nisu zadovoljni stanovnici, ruskom kapitalu ne odgovara također (jer inače ne bi dopustili svojim lobistima i komentatorima protiv nje pisati). Stvarno odron, 8 godina izgubljeno. Jedini dobitnici su graditelji ...

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    Game over 08.11.2024 07:44
    The time is up
    Ana kaže napravit ćemo stanove, napravit ćemo vrtić. Napravit ćemo dom zdravlja, napravit ćemo sportsku dvoranu. Napravit ćemo penzionerima dnevni boravak, dat ćemo im besplatno dopunsko. Pa već si osam godina gradonačelnica, zašto već nešto od toga nisi ...

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    Charlie 07.11.2024 19:53
    ...
    Domaći ljudi bi rekli: Odi ća. DJ Trump bi rekao: Ana, you're fired!

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    gost 07.11.2024 19:43
    Proračun za jednu osobu
    Na poziv građanima da dođu na javno predstavljanje prijedloga proračuna Grada za 2025. godinu odazvala se jedna, prema fotografijama na portalu otoci.net čini se ženska osoba. Uz tu osobu nazočili su još gradonačelnica, Anto Nedić i dvije službenice gradske ...

    Read more...

     
  • Škver: Teatar apsurda

    gost 07.11.2024 10:00
    Sadašnji pothvati Škvera
    Pod naslovom U novom izdanju i novi pothvati škvera portal otoci.net izvještava o predstavljenju trećeg, dopunjenog izdanje knjige Julijana Sokolića 'Brodogradnja otoka Lošinja' objavljene povodom 200 godina od izgradne prvog jedrenjaka duge plovidbe ...

    Read more...

     
  • NISMO SVI NJEZINI

    WoW 07.11.2024 05:22
    Dragan Primorac o pobjedi Trumpa: Kad postanem predsjednik, otići ću u Ameriku
    Kaže ovaj wannabe predsjednik da će prvo otići u Ameriku. Ja mislim da se ne ide nikome u goste, dok te domaćin ne pozove. Ali uopće ne sumnjam da ovaj dezerter koji glumi dragovoljca domovinskog rata, a pobjegao je iz RH prije nego li se zapucalo ...

    Read more...

     
  • NISMO SVI NJEZINI

    gost 06.11.2024 20:31
    Ovo postaje sve luđe
    “Tradicija suradnje koju imamo sa SAD-om postoji, a s predsjednikom Trumpom bit će osnažena i ojačana i ne samo kroz međudržavne nego i kroz moje privatne odnose”, rekao je ovaj HDZ-ov predsjednički kandidat.

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    Barbika 06.11.2024 17:03
    g4
    Misliš li da gradonačelnica zna igrati šah?

    Read more...

     
  • Glas za Domovinski pokret bit će glas za HDZ

    gost 06.11.2024 14:47
    Čežnja ....
    Ali ne treba smetnuti s uma da volja za povratkom na staro kod naših susjeda nije nestala. Ima mađarskih političara koji ne mogu prežaliti što im je država ostala bez Međimurja i Baranje, a talijanski predsjednik Carlo Ciampi 2001. god iz nostalgične ...

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    ps 06.11.2024 13:26
    Manekenka HDZ-a
    Izgleda da joj više leži posao prezenterice i najavljivačice događanja nego gradonačelnice. Posao je autsorsala savjetniku, gradskim službama i doglavnicima a sebi pridržava ulogu manekenke svoje stranke. i.imgur.com/3GsleiS.jpg ...

    Read more...

ZADNJI KOMENTARI (desno)

  • Vrijeme za podnošenje računa

    Zemo 11.11.2024 08:16
    Tko donira taj profitira
    Malo tko je poslovao s gradovima, općinama i državom pod političkom ingerencijom HDZ-a kao ...
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    Nn 11.11.2024 07:25
    Manje važno
    Dan Grada nije senzacija kao talijanski ratni brodovi u "prekrasnoj lošinjskoj luci" i ...
     
  • Očekivano – sve slabiji lošinjski HDZ

    Gost 11.11.2024 07:06
    Što kaže lošinjski HDZ?
    Koga da biram za predsjednika države? Zaglušujuća tišina koja dolazi iz HDZ-a. Što se događa ...
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    ML 11.11.2024 06:10
    ????
    Danas je 11. studenog, kažu da je to Dana grada Malog Lošinja. Na gradskom webu još nije ...
     
  • »Naši mali otoci zaslužuju bolje«

    Renco 10.11.2024 16:01
    Fake news
    Iznad naslova i njezine fotke ispisana je reklama Najvećim gradom na hrvatskim otocima ...
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    gost 09.11.2024 19:10
    Tuljanov bijes
    Vrijedi ako je u objavljenom predizbornom programu napisano što je obećano Radniku d.d.
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    Nikola 09.11.2024 18:13
    LOL
    Socijalna obećanja ugroženim skupinama stanovništva uspoređuješ sa mogućim nezakonitim ...
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    hranitelj tuljana 09.11.2024 17:32
    Lol
    Vrijedi li to i za eventualna predizborna obećanja Radniku i sličnim akterima? Ako bi netko ...
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    gost 09.11.2024 15:10
    Glasajmo protiv prevaranata!
    A tko ste to vi s kojima se "jednoglasno slaže komentatorska zajednica"? Mimoilaženja treba ...
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    hranitelj tuljana 09.11.2024 11:38
    Vox populi
    Možda ali s nama se jednoglasno slaže komentatorska zajednica; za sada 5 zelenih palaca ...
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    Freak 09.11.2024 10:19
    Kolateralne žrtve rekonstrukcije
    Uz status s ovom dražesnom fotkom gradonačelnice pod Radnikovim šljemom unesen je komentar ...
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    gost 09.11.2024 10:10
    Na dušu prevaranata
    Ni ti ni Vinko nemate dokaz da su je baš umirovljenici doveli na vlast. A sve loše što ...
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    gost 09.11.2024 09:43
    Gradonačelnica pod šljemom
    Pa evo se pojavila pod šljemom tvrtke Radnik, Križevci. Vlasnik je jedan od Aninih donatora ...
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    gost 09.11.2024 09:24
    Skrivanje prljavog veša
    Postavljanje ugodnih, bezazlenih, dupelizačkih pitanja gradonačelnici bit će pravilo sve ...
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    hranitelj tuljana 09.11.2024 09:05
    Pa ja ovo cijelo vrijeme pišem, oni su je doveli, dakle sve loše što se potom dogodilo ide ...
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    Nikola 08.11.2024 15:28
    ...
    Meni se čini da se gradonačelnica svim silama trudi isplanirati kako umirovljenicima NE ...
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    gost 08.11.2024 14:42
    Kad smo kod dopunskog prilaže se zanimljiva tabela. IZVRŠENJE 2023. bez podatka. PLAN 2024.
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    Jerk 08.11.2024 13:23
    Plan obećanja za izbornu godinu
    Kad na javno predstavljanje prijedloga proračuna Grada za 2025. dođe samo jedna jedina osoba ...
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    Vinko 08.11.2024 10:39
    .....
    Umirovljenici su je doveli na vlast, umirovljenici će je i skinuti sa vlasti. Mali Lošinj ...
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    nn 08.11.2024 10:29
    Projekti za uslikavanje
    Do narednih izbora umiljato će nam tepat prije prehodnih "napravili smo više nego što ...
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    hranitelj tuljana 08.11.2024 08:19
    ...
    Da. Izgleda da nitko nije zadovoljan. Nisu zadovoljni stanovnici, ruskom kapitalu ne odgovara ...
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    Game over 08.11.2024 07:44
    The time is up
    Ana kaže napravit ćemo stanove, napravit ćemo vrtić. Napravit ćemo dom zdravlja, napravit ćemo ...
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    Charlie 07.11.2024 19:53
    ...
    Domaći ljudi bi rekli: Odi ća. DJ Trump bi rekao: Ana, you're fired!
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    gost 07.11.2024 19:43
    Proračun za jednu osobu
    Na poziv građanima da dođu na javno predstavljanje prijedloga proračuna Grada za 2025.
     
  • Škver: Teatar apsurda

    gost 07.11.2024 10:00
    Sadašnji pothvati Škvera
    Pod naslovom U novom izdanju i novi pothvati škvera portal otoci.net izvještava o predstavljenju ...
     
  • NISMO SVI NJEZINI

    WoW 07.11.2024 05:22
    Dragan Primorac o pobjedi Trumpa: Kad postanem predsjednik, otići ću u Ameriku
    Kaže ovaj wannabe predsjednik da će prvo otići u Ameriku. Ja mislim da se ne ide nikome ...
     
  • NISMO SVI NJEZINI

    gost 06.11.2024 20:31
    Ovo postaje sve luđe
    “Tradicija suradnje koju imamo sa SAD-om postoji, a s predsjednikom Trumpom bit će osnažena ...
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    Barbika 06.11.2024 17:03
    g4
    Misliš li da gradonačelnica zna igrati šah?
     
  • Glas za Domovinski pokret bit će glas za HDZ

    gost 06.11.2024 14:47
    Čežnja ....
    Ali ne treba smetnuti s uma da volja za povratkom na staro kod naših susjeda nije nestala.
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    ps 06.11.2024 13:26
    Manekenka HDZ-a
    Izgleda da joj više leži posao prezenterice i najavljivačice događanja nego gradonačelnice.