Ova stranica koristi kolačiće koje u svakom trenutku možete kontrolirati postavkama u vašem internet pregledniku

Ako ne promijenite postavke preglednika slažete se s korištenjem kolačića Vise o kolacicima

Razumijem i prihvacam

Apoksiomen ipak na Lošinju

Korisnička ocjena:  / 0
LošeNajbolje 

    

  

Vjesnik: Apoksiomen u Mali Lošinj

R-1 portal: Apoksiomen ostaje u Malom Lošinju

Večernji list: Apoksiomen ide u Mali Lošinj

Jutarnji list: Apoksiomen ostaje kod kuće, u Palači Kvarner u Malom Lošinju 

Novi list: Apoksiomen trajno u Malom Lošinju

 

Komentari: 

0 0 # Guest 2007-10-05 19:13
CESTITKE GARIJU I NASEM PREMIJERU KOJI JE OD RIJECI
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ...Giordano 2007-10-05 19:31
Nema razloga za čestitke, nije ga Gari doveo doma, a premijer tek treba održati riječ jer Apoksiomen još nije u Lošinju. Uostalom mislim da je neumjesno i ovo oko Apoksiomena povezivati sa politikom, ali to više govori o društvu u kojem živimo pa sve gledamo kroz političku prizmu. Samo obrazloženje (objavljeno u vijestima HTV) govori da su se uzimale u obzir činjenice, a i pozivaju se na obićaj da se naðeni predmet smjesti tamo gdje je pronaðen.
Znači ovakva je odluka i najpravednija.
Na lokalnoj je zajednici da sve osigura da se projekt provede i Apoksiomen napok vrati tamo gdje i pripada... pa možda Apoksiomen ponovno postane lošinjski.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Navijačigost 2007-10-05 19:51
Sad odjednom ne treba cestitat Gariju a kad je izgledalo da ga necemo dobiti svi su napadali Garija i hvalili Baliju. Ali takvi smo mi; sve je politika i politicko navijanje.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # zaslugeroko 2007-10-05 20:19
Naći će se već neko da čistita Baliji jer kao to za Apoksimena je njegova zasluga :D :D :D
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # me 2007-10-06 10:17
daj ljudi ajmo se veseliti ne samo negativne kritike! dobili smo apoksiomena, svi mi, jeeee!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Politički bodoviXman 2007-10-06 11:24
Slažem se da se trebamo veseliti ali smiješno mi je kad netko kao Giordano priča da se sada kad smo dobili Apoksiomena nema što čestitati Gariju, a prije ga se unaprijed okrivljavalo ako ga ne dobijemo.

Kako to da onaj koji bi bio kriv da ga nismo dobili ne zaslužuje čestitke kad smo ga dobili? Odgovor je jasan: to je politka! Prvo ga okrivljuješ za neuspjeh, a kad ipak uspije umanjuješ mu zasluge, a sve to zbog političkih bodova.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # zbunjeni 2007-10-06 12:34
Mjesto i vrijeme u kojem živimo je takvo, kako je najbolje opisano u prethodnim komentarima.
Nema objektivnosti i sve se gleda kroz politikantsku prizmu. Svakako da je zasluga Garija beskonačno veća nego od bilo koga od nas koji sudjeluje u ovoj "raspravi": je li Gari zaslužan ili nije. Mislim da je ipak pravo pitanje, što će Lošinj od toga imati, odnosno postoje li u ovom gradu kapaciteti koji će uspjeti iskoristiti sve potencijale koje donosi Apoksiomen u Lošinju. Da li itko ima ideju, ne daj bože program, kako "iskoristiti" Apoksiomena. Po logici stvari najviše bi se Apoksiomenu trebali radovati u Jadranci i Lošinjskoj. Oni bi kao nositelji turističkog gospodarstva trebali imati i najviše koristi. Ipak, nešto mi govori da Lekić, Šolić, Mužić, Benvin, Sokolić... ne misle svoje napore usmjeritii na temu iskorištavanja mogućnosti koje nudi Apoksiomen nega kao i do sada čuvanju vlastitog, nezakonito stečenog, pljena.
Mi ostali obični smrtnici, radujmo se Apoksipomenu i vjestima s Zagrebačke burze.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Stara kramaGJ 2007-10-06 13:10
Zbunjeni, nisi ti baš zbunjen :D I ja mislim da pobrojanima Apoksiomen znači koliko i lanjski snjeg. Sebi i svojima su već osigurali dovoljno da im ta "stara krama" ni ne treba.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Mali 2007-10-06 21:31
Mislim da bi bilo dobro da bar malo postanemo objektivni i kažemo :da je ostao Balija NIKAD ne bi dobili Apoksiomena !!!!
Pa stoga treba priznati i reći da Gari svaka čast , ne moramo voljeti HDZ i nitko nas na to ne tjera ali VOLIMO LOŠINJ i Lošinjane
Dobili smo takvu dragocjenost da nam svima skupa mora biti jako drago .(ALI vjerovatno nam naša malograðanština to ne dopušta ,jer kod nas na lošinju samo neki mogu biti uspješni, imena je spomenuo zbunjeni)
Nažalost o svemu odlučuje politika o cesti,Aerodromu ,brodskim vezama ,razvoju itd .Stoga ,pruža nam se prilika da naš Gari ode u Sabor gdje će još više moći ućiniti za nas i naš otok , budimo pametni.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ...Giordano 2007-10-07 22:56
Ljudi, ne vidim zašto se uzbuðujete, neumanjujem ja zasluge Cappeliju niti ikome drugome, samo kažem da ne treba sve gledati kroz političku prizmu. Jer od pronalaska statue promjenilo se više ljudi u gradskoj upravi ili vladi i ne pada mi na pamet nekome od njih zahvaljivati za Apoksiomena, ma kako se oni zvali. Vjerojatno neki od vas i za vremensku prognozu zahvaljujete gradoančelniku ili premjeru. Htio sam reći da je povratak Apoksionema jedino pravedno riješenje i očekivan potez i nema razloga zahvaljivati nekome u npr. ZG što ti vraća ono što ti pripada. Blesavo je uopće govoriti da je Lošinj dobio Apoksiomena, jer jedino se može reći da se Apoksiomen vraća.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Pravo i pravdaKnjiski moljac 2007-10-07 23:34
Giordano, ovdje se raspravlja o tome kako NL ovu stvar gleda kroz politicku prizmu i pokusava sve zasluge pripisati bivsoj vladi i bivsem gradonacelniku. A meni se cini da u tome i ti pomazes nastojanjem da razvodnis stvar pricom o pravednom rjesenju.

Kazes da je povratak Apoksionema jedino pravedno riješenje i očekivan potez i da nema razloga zahvaljivati nekome što ti vraća ono što ti pripada. A reci mi, molim te, po cemu taj kip pripada Losinju? Prema zakonu on kao i drugi artefakti koji se nadju u zemlji ili moru pripadaju drzvavi, a ne onome tko ga je nasao ili lokalnoj zajednici na cijem teritoriju je nadjen. Dakle, Apoksiomen pripada drzavi. Nadalje, onakav kakav je bio kad je izvadjen, kip je bio bezoblicna hrpa metala i morskih naslaga i trebalo je utrositi mnogo novca da dodje u sadasnje stanje. Tko je to platio? Platila je drzava, istina i iz novca koji se s Losinja slijeva u Proracun, ali to je tako malen dio da Lošinju ne daje nikakvu prednost pred drugim lokalnim zajednicama. Ima ih koje u Proracun daju puno, puno vise novca. Medjutim, za tebe je pravedno da drugi plate ogroman novac za restauraciju kipa, a da on ode tamo gdje je nadjen. Nije blesavo govoriti da je Lošinj dobio Apoksiomena, nego je blesavo govoriti da se vraća, jer sadasnjui Apoksiomen nije onaj koji je izvadjen iz mora.

Kazes da je ovo ocekivani potez. Pa i jeste jer Losinj je ispunio postavljene zahtjeve i izgurao druge kandidate. Osim toga, Sanader je javno podupro plan razvoja muzejskih djelatnosti u malim sredinama, a Losinj je takva sredina. I na kraju, ali na kraju, A. je nadjen kraj Losinja. Bivsa Vlada i gradonacelnik s ove tri stvari nemaju ama bas nista, svidjalo se to tebi ili ne. Time je postignuta pravda, ali putem prava (zakona), a ne potpisivanjem nekakvih maglovitih sporazuma tipo "racuna bez krcmara".
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ...Giordano 2007-10-08 23:12
Kada sam napisao da Apoksiomen pripada Lošinju onda sam mislio na moralno pravo i činjenicu da je takva praksa (Krapina, Metkovič), a to je na koncu bilo i izneseno kao jedan od argumenata odluke. Po tome statua pripada Lošinju.Moljaci se poziva na zakon, a koliko zakoni vrijede u HRV vidljivo je na svakom koraku (pogledaj ostale teme).
Tko je platio "ureðenje" statue neznam jer nisam vidio račune, Moljac je valjda vidio pa zna. Ako je i platila država, pa što, valjda največe otočko mjesto zaslužuje da država napravi nešto za nj. ili ML nije dio RH kad se djeli lova.

Kada bi Moljče punjenje proračuna bilo glavni adut u donošenju ovakvih odluka, tada je ZG na prvom mjestu po svemu (BDP, cca 1/4 populacije RH itd), a to opet ne bi bilo OK. ML pak puni proračun malo ali više od mnogih lokalnih zajednica u RH. Koliko mi participiramo u proračunu, možda previše...pogle daj samo harač na most KRK. No to i proračun su druga tema.

Apoksiomen se vrača jer je tu pronaðen, zato je lošinjski (ili je i krapinski pračovjek u meðuvremenu postao hrvatski?)
Vrijeðaš se da umanjujem zasluge političarima. Možda, ali svima, a ne samo nekima i po tome si ti politikant, a ne ja. Kada več zahvaljuješ premjeru, zahvali i gosp. René Wouters koji ga je izronio i restauratorima iz Hrv i Italije, ah da oni nisu političari.
Rad bivše vlade isto kao i prošle neželim ovdje komentirao. Napomenuti ću ti da nisam glasao za prošlog gradonačelnika, pa možda malo laškaš. Ako ti pomogne, ajde jedva čekam otvorenje muzeja pa da slušam premjera kako pjeva sa klapom, možda i ti budeš tamo barem po partijskom zadatku.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # PolitikantiKnjiski moljac 2007-10-09 00:51
Giordano, volio bih znati kako li si iz mog posta iscitao nesto sto u njemu nema, a to je da sam se uvrijedio, stovise da sam se uvrijedio sto ti umanjujes zasluge politicara. reagirao sam na tvoju bahatu tvrdnju da se samo po sebi razumije da Apoksiomen pripada Losinju i da se nije moglo dogoditi da ga Losinj ne dobije. E, moglo se dogoditi. Bilo je dovoljno da gradska vlast ne ispuni postavljene uvjete i Apoksiomen bi bio dodijeljen nekom drugom gradu. Ili pak ti mislis da bi ipak pripao Losinju? Pa ako to mislis, znaci da se oslanjas na politicare da presjeku stvar, a u tom sliucaju bilo bi neizbjezno biti im zahvalan. Woutersu koji ga je nasao (nije ga izronio kako ti kazes) treba biti zahvalan jer je naletjeo na njega, no restauratori nisu radili besplatno. Njima je zahvaljeno visokim honorarima i ugledom koji su privilegijom da rade na njemu stekli u strucnim krugovima.

Ono sto je bitno je da je taj kip vlasnistvo drzave, a njime raspolazu oni koji su na vlasti. Slucajno se u vrijeme dodjele Apoksiomen tu zatekao HDZ. Istaknuo sam samo to da se ova vlast pokazala odgovornijom od prethodne jer s tom opcedrustvenom vrednotom nije postupila olako kao prethodna.

I na kraju, Giordano, sluzis se prljavom metodom rasprave. Bez ikakvih dokaza, cak i bez indicija, pripisujes mi da cu na otvorenju muzeja biti po partijskom zadatku. Ti to ne mozes znati, ali podmuklo sugeriras. Tako to rade politikanti.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj

Dodaj komentar

Komentari koji nemaju veze s temom članka uz koji su uneseni bit će uklonjeni. Za unos "off topic" komentara mogu se koristiti stranice SVAŠTARA 2, SVAŠTARA, ŠKOVACA i SATIRIČKI PRILOZI. Uredništvo ne snosi odgovornost za sadržaj komentara.

Sigurnosni kod
Osvježi

galerije1

mi-logo
wonline
yrno
Vremenska prognoza
za Lošinj


Članak 69. Ustava RH

Volim LošinjSvatko ima pravo na zdrav život.
Volim LošinjDržava osigurava uvjete za zdrav okoliš.
Volim LošinjSvatko je dužan, u sklopu svojih ovlasti i djelatnosti, osobitu skrb posvećivati zaštiti zdravlja ljudi, prirode i ljudskog okoliša.

setnja

ubojstvoborocid

ZADNJI KOMENTARI

  • »Smrdiš, ali barem si svoj gazda...«

    pinokio 17.10.2019 16:29
    divlji kapitalizam
    Zgrada tvornice ribe Kvarner i danas je u derutnom stanju, ali su zato direktori postali ...
     
  • »Zašto baš sada?!?»

    Yoda 17.10.2019 16:27
    Prikrivena socijalna eugenika
    Nisam siguran da je taj Kapelijev izabranik za ravnatelja socijalne odgojne ustanove pristaša ...
     
  • »Zašto baš sada?!?»

    Ciciban 17.10.2019 15:54
    Gugutanje na fejsbuku
    Ani instagramuši treba odati priznanje što je zapravo priznala da je ona tu samo radi ...
     
  • »Zašto baš sada?!?»

    DZS 16.10.2019 18:44
    Ako laže koza, ne laže rog
    Nisam očekivao ovako jadan i imbecilan odgovor, ali vjerovatno ne možeš bolje. Pogledaj si ...
     
  • »Zašto baš sada?!?»

    gost 16.10.2019 18:26  
  • »Zašto baš sada?!?»

    Hranitelj tuljana 16.10.2019 18:19
    Osnove biologije
    Žene. Mene su u školi učili da žene rađaju djecu. Ni država ni grad. Žene. Nekad nije bilo ...
     
  • Svaštara br. 3

    Snob 16.10.2019 18:15
    Istina o istini
    Srećom, zaista nismo svi isti. Neki od nas znaju da se pod istinom valja smatrati slaganje ...
     
  • »Zašto baš sada?!?»

    DZS 16.10.2019 18:13
    Na putu prema dolje
    Naravno da su neki umrli, ali su se neki i rodili, a neki su postali punoljetni. Uobičajeni ...
     
  • »Smrdiš, ali barem si svoj gazda...«

    gost 16.10.2019 17:55
    Plavica protiv Kvarnera
    Zanimljivo zapažanje; "U tvornici Plavica na Cresu moglo se živjeti dobro, uzeti kredit ...
     
  • »Zašto baš sada?!?»

    gost 16.10.2019 17:49
    Neka vlast brani istinu
    Ako nedostaje 700 birača jer su ljudi pomrli, to znači da u isto vrijeme 700 osoba nije ...
     
  • Svaštara br. 3

    hranitelj tuljana 16.10.2019 17:24
    nek nam živi živi rad
    Da to nije onaj koji dijeli prezime s jednom "našom" umjetnicom?
     
  • Svaštara br. 3

    hranitelj tuljana 16.10.2019 17:22
    ...
    Da, vjerujem da ljudima kojima ne postoji objektivna istina a vjerojatno ni u moral ne ...
     
  • »Zašto baš sada?!?»

    hranitelj tuljana 16.10.2019 17:15
    Fake News
    Kako znate da je tih 700 "pobjeglo" sa Lošinja a ne da se radi o starcima koji su umrli? I ...
     
  • »Zašto baš sada?!?»

    RDx 16.10.2019 16:01
    Malo tko se više sjeća onoga što se desilo prije gotovo dvije godine
    Državni tajnik za demografiju podnio ostavku pred zaprepaštenom ministricom Murganić: 'Ove ...
     
  • »Zašto baš sada?!?»

    Eugenik 16.10.2019 15:14
    Demografija za početnike
    Pitanje je i tko će ostati u Hrvatskoj kad Hrvatska odumire, a Plenković se ljuti na novinare.
     
  • »Zašto baš sada?!?»

    Otočan 16.10.2019 12:09
    Ljudi bježe a baba se češlja
    Prevedeno na ekonomski rječnik, to je više od 700 radno sposobnih ljudi. Ljudi bježe s ...
     
  • Svaštara br. 3

    Didi 16.10.2019 09:41
    Krstitelj jarića
    Kao prvo, objektivna istina ne postoji, a kao drugo u čemu je problem ako se pravi motivi o ...
     
  • Svaštara br. 3

    hranitelj tuljana 16.10.2019 06:54
    Volitelji
    Da, ako stavimo na lokalnu razinu, pitanje je veliko štite li t.zv. volitelji Lošinja ...
     
  • Deus ex machina

    Gost 15.10.2019 19:29
    Što desnije to besnije
    Bivši navijač Zvezde je mala beba naspram notornog Đapića koji prijeti ambasadoru SAD-a ...
     
  • Svaštara br. 3

    Didi 15.10.2019 09:37
    Liberalna teorija urote
    Istina stvarno boli. Samo pitanje je što je istina. skeptic.com/.../...
     
  • Svaštara br. 3

    hranitelj tuljana 15.10.2019 06:59
    Istina boli
    Zanimljiv članak koji govori o prikrivenim motivima "borbe za okoliš": www.liberal.hr/.../ ...
     
  • »Zašto baš sada?!?»

    Promatrač 14.10.2019 18:32
    Izlet
    Cijeli izlet se događao pod budnim okom najvećeg mozga na Lošinju DARIA HORVATA.
     
  • »Zašto baš sada?!?»

    Gonzo 14.10.2019 15:39
    Bandiera bianca e bandiera verde
    Ana se sada može dičiti Zelenom zastavom da ne zaostane za bivšim šefom Kapelijem koji si je ...
     
  • »Zašto baš sada?!?»

    zločko 14.10.2019 15:15
    .....
    znači, neka institucije i dalje rade svoj posao?
     
  • »Zašto baš sada?!?»

    živko 14.10.2019 14:52
    povuci ga a malo i potegni
    Na koji dignitet koje institucije misliš ? Pa Lošinj je već dugo izvan kontrole svih ...
     
  • »Zašto baš sada?!?»

    Purgativ 14.10.2019 14:42
    Tajna brilijantne probave
    Uopće ne moraš piti Donat Mg, dovoljno je samo povremeno zalutati na taj profil.
     
  • »Zašto baš sada?!?»

    Vazelinko 14.10.2019 14:32
    umjetnost ušupčivanja
    Ima Čazo konkurenciju u umjetnosti ušupčivanja. Vidi ovo: Nemam čast i zadovoljstvo da ...
     
  • »Zašto baš sada?!?»

    dr House 14.10.2019 13:50
    psihodelično
    svrš, svrš, svrš...
     
  • »Zašto baš sada?!?»

    gost 14.10.2019 12:06
    Depopulacija Grada Malog Lošinja
    A tobožnji Prvi od tisuću nazaduje. O tome je bilo pitanje i komentar prije deset dana.
     
  • »Zašto baš sada?!?»

    SN 14.10.2019 11:00
    .....
    U skladu sa uobičajenom praksom, ako se sa neta prenese neka vijest, onda se na kraju objave ...