Odgovori kandidata na pitanja postavljena na tribini

Korisnička ocjena:  / 8
LošeNajbolje 

usklObjavljujemo odgovore na pitanja postavljena kandidatima koji su se odazvali pozivu na građansku tribinu Nezavisnog odbora za praćenje javnih politika inicijative »Čovjek po mjeri otoka«

 


Pitanja i odgovore predstavljamo građanima sa željom da do dana izbora doznaju što o njima misle kandidati i kandidatkinje kako bi znali kome će povjeriti da u njihovo ime upravlja prostorom, plažama, proračunom i drugim zajedničkim resursima.


Uvodno izlaganje


1. Predstavite tri najvažnija projekta / prioriteta kojim biste se bavili kao obnašatelj lokalne vlasti.

2. Koji je Vaš stav prema dosadašnjoj prodaji najvrjednijih prirodnih resursa i namjeravate li i nadalje puniti gradski proračun prodajom nefinancijske imovine?

4. Koji je Vaš stav prema planiranim hotelskim objektima s planiranih 8 katova? Mislite li da je to doprinos brendu Lošinja?

5. Imate li stav o tome koji je optimalni broj turističkih kapaciteta; podržavate li pretvaranje svih kapaciteta u 5 zvjezdica? Ako nemate o tome mišljenje, koju vrstu stručnih podloga odnosno istraživanja namjeravate i od koga zatražiti?

6. Jeste li za reviziju prostornoplanske dokumentacije u smislu smanjenja kapaciteta i dokidanja dalje betonizacije? Mislite li da treba spriječiti dalju sječu na Bojčiću i urbanizaciju Valdarki?

7. Mislite li i na koji način zaštititi najvrjednije resurse Čikata i Sunčane uvale (obala, plaže, putevi, šuma) od najavljenih postupaka privatizacije i koncesioniranja? Što bi bile javne plaže za slobodno korištenje lokalnog stanovništva i njihovih gostiju?

8. Što planirate s borovom šumom unutar zaštićene park šume Čikat i Podjavori? Imate li konkretan plan ili barem namjeru zaštititi je od daljnje nepotrebne sječe, tražiti sanitarnu sječu, inicirati sadnju novih kultura sukladno stručnim podlogama?

10. Smatrate li da je potrebno načiniti lokalnu strategiju Natura 2000? Biste li to učinili i osigurali financijska sredstva u proračunu?

11. Važeći prostorni planovi određuju spajanje kanalizacijskog sustava turističkih kapaciteta Čikata i Sunčane uvale na sustav javne kanalizacije Kijac. Jeste li spremni naručiti i koristiti stručnu nezavisnu ekspertizu i vrednovanje postojećeg idejnog projekta, koje neće uzeti u obzir samo troškove, nego i utjecaj na okoliš, rizike i utjecaj na lokalnu zajednicu?

1.      Predstavite tri najvažnija projekta / prioriteta kojim biste se bavili kao obnašatelj lokalne vlasti.

 

2.      Koji je Vaš stav prema dosadašnjoj prodaji najvrjednijih prirodnih resursa i namjeravate li i nadalje puniti gradski proračun prodajom nefinancijske imovine?

 

3.      Ako je Vaš odgovor DA, jeste li spremni objaviti godišnji plan prodaje s detaljima o zemljišnim česticama i nekretninama koje su na prodaju?

 

4.      Koji je Vaš stav prema planiranim hotelskim objektima s planiranih 8 katova? Mislite li da je to doprinos brendu Lošinja?

 

5.      Imate li stav o tome koji je optimalni broj turističkih kapaciteta; podržavate li pretvaranje svih kapaciteta u 5 zvjezdica? Ako nemate o tome mišljenje, koju vrstu stručnih podloga odnosno istraživanja namjeravate i od koga zatražiti?

 

6.      Jeste li za reviziju prostornoplanske dokumentacije u smislu smanjenja kapaciteta i dokidanja dalje betonizacije? Mislite li da treba spriječiti dalju sječu na Bojčiću i urbanizaciju Valdarki?

 

7.      Mislite li i na koji način zaštititi najvrjednije resurse Čikata i Sunčane uvale (obala, plaže, putevi, šuma) od najavljenih postupaka privatizacije i koncesioniranja? Što bi bile javne plaže  za slobodno korištenje lokalnog stanovništva i njihovih gostiju?

 

8.      Što planirate s borovom šumom unutar zaštićene park šume Čikat i Podjavori? Imate li konkretan plan ili barem namjeru zaštititi je od daljnje nepotrebne sječe, tražiti sanitarnu sječu, inicirati sadnju novih kultura sukladno stručnim podlogama?

 

9.      Kako mislite održavati ostale šume unutar građevinskog područja, koje su direktno u nadležnosti Grada? Namjeravate li organizirati službu za održavanje šuma unutar i izvan naselja?

 

10.  Smatrate li da je potrebno načiniti lokalnu strategiju Natura 2000? Biste li to učinili i osigurali financijska sredstva u proračunu?

 

11.  Važeći prostorni planovi određuju spajanje kanalizacijskog sustava turističkih kapaciteta Čikata i Sunčane uvale na sustav javne kanalizacije Kijac. Jeste li spremni naručiti i koristiti stručnu nezavisnu ekspertizu i vrednovanje postojećeg idejnog projekta, koje neće uzeti u obzir samo troškove, nego i utjecaj na okoliš, rizike i utjecaj na lokalnu zajednicu?

 

12.  Biste li podržali uređenje obale i plaže Zagazinjine, Bojčić, Borik, Sunčana uvala, Valdarke i nudističke plaže koji uključuju nasipavanje mora i promjenu obalne crte?

Biste li podržali koncesioniranje tih plaža?

 

13.  Podržavate li izgradnju golf terena na Punti Križa? Kakav je vaš stav prema bojazni za narušavanje prirodne ravnoteže (zelenilo, voda za navodnjavanje, voda za prateće objekte)?

 

 

14.  Na potezu od trga do Mlječnog ima barem 4 glavna pravca prema gornjim djelovima M.L, od Studenca, Tritona, Mlječnog: zapušteni putevi, kamenje staro, glatko i odlomljeno, neriješene oborinske vode nema pa se slijevaju bujice i za manjih kiša, nedovoljna rasvjeta. Smatrate li nužnim da se sredstva ulažu u kvalitetnije uređenje, popločenje i rasvjetu malih uličica unutar naselja Malog Lošinja? Što planirate i u kojem roku na uređenju puteva koji vode od centra prema Gornjoj i Donjoj Bričini?

 

15.  Kakav je Vaš stav prema pretvaranju javnih površina u rezervirana parkirna mjesta? Smatrate li uspješnom i pravednom sadašnju politiku parkiranja koju provodi Lošinj usluge? Imate li viziju uređenja parkiranja na drugi način i koji? Planirate li gradnju parkirališne zgrade i gdje?

 

16.  Planirate li i na koji način i kojim okvirnim rokovima poduzeti mjere za zaštitu  i obnovu suhozida?

 

17.  Ukoliko prođe predloženi Zakon o komunalnom gospodarstvu koji omogućuje privatizaciju komunalnih poduzeća, biste li dozvolili privatizaciju poduzeća u vlasništvu grada ili ne?

 

18.  Kojim mjerama namjeravate potaknuti još neke oblike gospodarstva osim turizma?

 

19.  Na koji način namjeravate zaštititi ovčarstvo i poljoprivredu od alohtonih vrsta i u kojim rokovima?

 

20.  Kojim mjerama namjeravate raditi na zadržavanju i stjecanju uvjeta za zapošljavanje mladog lokalnog stanovništva? Mislite li da je Gradu ML potrebna lokalna politika za mlade? Ako da, u kojim rokovima biste ju usvojili?

 

21.  Imate li namjeru realizirati projekt poduzetničkog inkubatora, u kojem roku i na kojem zemljištu?

 

22.  Kojim sredstvima i mjerama namjeravate oživjeti i potpomoći nezavisnu kulturu i kulturu mladih?

 

23.  Koje projekte namjeravate realizirati za poboljšanje života osoba treće dobi?

 

24.  Hoćete  li osigurati rad dječjeg vrtića u dvije smjene?

 

25.  Jeste li zadovoljni radom lokalne uprave i brojem zaposlenih koji se je udvostručio u posljednjih 15 godina?

 

26.  Hoćete  li nastaviti i unaprijediti proces sudjelovanja građana u donošenju proračuna na dosadašnji način?

 

27.   Hoćete li pokrenuti postupak osnivanja mjesnih odbora u naselju Mali Lošinj?

 

28.  Hoćete li objaviti financijska izvješća komunalnih poduzeća koja su u vlasništvu GML?

 

29.  Imate li plan za poboljšanje komunikacije s građanima i njihovo uključivanje u proces donošenja odluka? Hoćete li provoditi praksu savjetovanja sa zainteresiranom javnošću? Hoćete li napraviti interaktivni veb?

 

30.  Mislite li da je poželjna praksa da komunalna poduzeća preuzimaju ulogu građevinskih poduzetnika?  (Lošinj usluge su sagradile i prodale nekoliko stanova)

 

31.  Imate li stambenu politiku za socijalno ugrožene? Kakvu?

 

32.  kako tumačite dosadašnji zanemarivi rezultat u povlačenju sredstava EU fondova (usprkos višegodišnjeg postojanja djelatnika za to u upravi)?  Što ćete Vi učiniti na tom planu  kako bi se rasteretio proračun?

 

33.  Što namjeravate učiniti na pitanju konačnog uređenja ceste D 100, koji projekt je trebao biti završen 2010.god? Kako ocjenjujete dosadašnju aktivnost gradskih vlasti na tom kapitalnom projektu za stanovnike otoka?

 

34.  Usprkos višegodišnjoj sinergiji političkih opcija na lokalnoj i državnoj razini dosadašnja vlast nije postigla nikakav pomak prema preuzimanju bivših vojnih objekata u lokalne ruke. Za što ćete se zalagati u njihovoj prenamjeni?

 

35.  Stare školske zgrade su u vlasništvu Grada i nema uspjeha u namjeri da se prodaju. Što planirate sa starim školskim zgradama?

 

36.   Na čiju podršku računate ako biste formirali vlast? S kime ćete koalirati? Jeste li spremni objaviti koalicijske sporazume?

 

Povezani članci
Predstavka zbog smrada iz UPOV KIJAC
Stanari naselja Zagazinjine: »Imamo pravo znati«
Snimak s tribine - projekt Kijac

13. Podržavate li izgradnju golf terena na Punti Križa? Kakav je vaš stav prema bojazni za narušavanje prirodne ravnoteže (zelenilo, voda za navodnjavanje, voda za prateće objekte)?

14. Na potezu od trga do Mlječnog ima barem 4 glavna pravca prema gornjim djelovima M.L, od Studenca, Tritona, Mlječnog: zapušteni putevi, kamenje staro, glatko i odlomljeno, neriješene oborinske vode nema pa se slijevaju bujice i za manjih kiša, nedovoljna rasvjeta. Smatrate li nužnim da se sredstva ulažu u kvalitetnije uređenje, popločenje i rasvjetu malih uličica unutar naselja Malog Lošinja? Što planirate i u kojem roku na uređenju puteva koji vode od centra prema Gornjoj i Donjoj Bričini?

 

 15. Kakav je Vaš stav prema pretvaranju javnih površina u rezervirana parkirna mjesta? Smatrate li uspješnom i pravednom sadašnju politiku parkiranja koju provodi Lošinj usluge? Imate li viziju uređenja parkiranja na drugi način i koji? Planirate li gradnju parkirališne zgrade i gdje?

16. Planirate li i na koji način i kojim okvirnim rokovima poduzeti mjere za zaštitu i obnovu suhozida?

17. Ukoliko prođe predloženi Zakon o komunalnom gospodarstvu koji omogućuje privatizaciju komunalnih poduzeća, biste li dozvolili privatizaciju poduzeća u vlasništvu grada ili ne?

18. Kojim mjerama namjeravate potaknuti još neke oblike gospodarstva osim turizma?

19. Na koji način namjeravate zaštititi ovčarstvo i poljoprivredu od alohtonih vrsta i u kojim rokovima?

20. Kojim mjerama namjeravate raditi na zadržavanju i stjecanju uvjeta za zapošljavanje mladog lokalnog stanovništva? Mislite li da je Gradu ML potrebna lokalna politika za mlade? Ako da, u kojim rokovima biste ju usvojili?

22. Kojim sredstvima i mjerama namjeravate oživjeti i potpomoći nezavisnu kulturu i kulturu mladih?


23. Koje projekte namjeravate realizirati za poboljšanje života osoba treće dobi?

24. Hoćete li osigurati rad dječjeg vrtića u dvije smjene?

25. Jeste li zadovoljni radom lokalne uprave i brojem zaposlenih koji se je udvostručio u posljednjih 15 godina?


26. Hoćete li nastaviti i unaprijediti proces sudjelovanja građana u donošenju proračuna na dosadašnji način?
27. Hoćete li pokrenuti postupak osnivanja mjesnih odbora u naselju Mali Lošinj?
28. Hoćete li objaviti financijska izvješća komunalnih poduzeća koja su u vlasništvu GML?

29. Imate li plan za poboljšanje komunikacije s građanima i njihovo uključivanje u proces donošenja odluka? Hoćete li provoditi praksu savjetovanja sa zainteresiranom javnošću? Hoćete li napraviti interaktivni web?


30. Mislite li da je poželjna praksa da komunalna poduzeća preuzimaju ulogu građevinskih poduzetnika? (Lošinj usluge su sagradile i prodale nekoliko stanova)

31. Imate li stambenu politiku za socijalno ugrožene? Kakvu?

32. Kako tumačite dosadašnji zanemarivi rezultat u povlačenju sredstava EU fondova (usprkos višegodišnjeg postojanja djelatnika za to u upravi)? Što ćete Vi učiniti na tom planu kako bi se rasteretio proračun?


33. Što namjeravate učiniti na pitanju konačnog uređenja ceste D 100, koji projekt je trebao biti završen 2010.god? Kako ocjenjujete dosadašnju aktivnost gradskih vlasti na tom kapitalnom projektu za stanovnike otoka?

35. Stare školske zgrade su u vlasništvu Grada i nema uspjeha u namjeri da se prodaju. Što planirate sa starim školskim zgradama?


36. Na čiju podršku računate ako biste formirali vlast? S kime ćete koalirati? Jeste li spremni objaviti već sklopljene i buduće koalicijske sporazume?

Komentari: 

012 # Kako da znam što misle?gost 2017-05-15 14:11
"Pitanja i odgovore predstavljamo građanima sa željom da do dana izbora doznaju što o njima misle kandidati i kandidatkinje kako bi znali kome će povjeriti da u njihovo ime upravlja prostorom, plažama, proračunom i drugim zajedničkim resursima." A kako da znamo što o ovim pitanjima misle Ana Kučić, Dejan Nekić, Andrino Maglevaz i Siniša Dakich kad samo dijele letke i darove, srdačno se smješkaju, rukuju i recitiraju trule fraze :sad:
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
06 # Pitanjao zdravlju 2017-05-15 14:18
Da istina čak me pitaju i za zdravlje, "kako ste kako zdravlje" do sada nije bilo niti "dobar dan -noć".
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
07 # STRAH OD SUČELJAVANJAAgent WD 41 2017-05-16 08:52
Po ovome što sam vidio i čuo sa nekoliko snimaka (nisam bio na tribin) mogu reći da su se po mojem mišljenju Kučićka, Dakić, Nekić i Magljevac osramotili što nisu prisustvovali. Nedolazak se ne može ničim braniti pa ni prozirnom laži o "ranije preuzetim obvezama" ili maloumnim odbijanjem prisustvovanja zbog naziva i djelovanje inicijative koji nisu njiova razina.
Izostanak s tribine može se tumačiti i opravdavati na različite načine, ali nema tog načina da ga se prikaže demokratskim, uljudnim, hrabrim postupkom i iskazom poštivanja birača. Po meni, radi se o čistom kukavičluku iz straha od sučeljavanja. Naprotiv, sudionici tribine, od organizatora do sučeljenih kandidata, pokazali su primjernu političku kulturu, demokratičnost i međusobno uvažavanje, a samim dolaskom i uvažavanje birača.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
03 # Prstom u okoGost 2017-05-16 09:34
Citat Agent WD 41:
Po meni, radi se o čistom kukavičluku iz straha od sučeljavanja.
Baš me zanima kako bi reagirala obnašateljica da joj je netko od kandidata postavio zahtjev kao ova Crikveničanka svome gradonacelniku (Novi list od 12.5.)

Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
06 # Svjetonazorska koalicijaMatrix 2017-05-16 09:59
Gospođa kaže da su lokalni izbori prvenstveno komunalni, a manje stranački i svjetonazorski izbori. Možda je tako u njenom gradu ali mi na ovom otoku imamo svjetonazorsku koaliciju s Anom Kučić i Antom Nedićem na čelu. Član te koalicije je HRAST kojem je predsjednica bila Željka Markić, a sada je Ladislav Ilčić Prigodom potpisivanja sporazuma predsjednik lošinjskog HRAST-a je jasno rekao da "svojim svjetonazorom misle doprinijeti i na državnoj i na lokalnoj razini", te da su "obitelj i demografska obnova temelj", a ne komunalni problemi.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
06 # Giacomo CasanovaG.C. 2017-05-17 07:21
Citat Matrix:
Prigodom potpisivanja sporazuma predsjednik lošinjskog HRAST-a je jasno rekao da "svojim svjetonazorom misle doprinijeti i na državnoj i na lokalnoj razini", te da su "obitelj i demografska obnova temelj", a ne komunalni problemi.
Dotični predsjednik lošinjskog Hrasta mogao bi nam više govoriti o svingerima nego o kršćanskom svjetonazoru. :-?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
21 # Nema odmora dok traje demografska obnovaMatrix 2017-05-17 12:02
Citat G.C.:
Citat Matrix:
Prigodom potpisivanja sporazuma predsjednik lošinjskog HRAST-a je jasno rekao da "svojim svjetonazorom misle doprinijeti i na državnoj i na lokalnoj razini", te da su "obitelj i demografska obnova temelj", a ne komunalni problemi.
Dotični predsjednik lošinjskog Hrasta mogao bi nam više govoriti o svingerima nego o kršćanskom svjetonazoru. :-?
HRAST se zalaže za demografsku obnovu u skladu s kršćanskim svjetonazorom znači seks bez kontracepcije pa lošinjski predsjednik preporuča svinganje s probušenim kondomima. Inspiraciju dobio iz filma Svećenikova djeca:
Radnja filma vrti se oko mladog svećenika koji dolazi na mali neimenovani dalmatinski otok na kojem se, u nadi da će povećati natalitet izumirućeg otoka, udružuje s lokalnim prodavačem i ljekarnikom s kojima zajedno buši kondome i pušta ih u prodaju.

U otočnom gradiću neznanog imena mladi katolički svećenik don Fabijan zavidi starijem svećeniku popularnost među građanima. Nakon što je Papa odredbom dopustio uporabu kondoma u nekim slučajevima, mladi svećenik počinje bušiti kondome koje bogobojazni Petar prodaje na svojem kiosku. Što će se iz toga izroditi kad im počne pomagati i lokalni domoljubni ljekarnik Marin ne treba pogađati tri puta...[12]

Glavni likovi će se upuštati u sve bezobzirnije laži, špijuniranje i manipuliranje tuđim životima. Jednog će mladića prisiliti da se oženi promiskuitetnom djevojkom slagavši mu da je otac djeteta, djevojka će biti oteta i zatvorena na "šufitu" kako ne bi mogla učiniti abortus, jedna će žena glumiti da je trudna kako bi ilegalno posvojila dijete, a djevojčica, žrtva pedofila će se ubiti.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
04 # Nema vrdanjaČvarak 2017-05-16 10:17
Citat Agent WD 41:
Po meni, radi se o čistom kukavičluku iz straha od sučeljavanja. Naprotiv, sudionici tribine, od organizatora do sučeljenih kandidata, pokazali su primjernu političku kulturu, demokratičnost i međusobno uvažavanje, a samim dolaskom i uvažavanje birača.
Slažem se. Dobar primjer je Rudijev pokušaj da izbjegne vruću temu po snimku br 7 Koncesije, lošinjskih plaža i koncesija, način kako ga je Genovica opomenula da odgovori na ono što ga se pita i njegov odgovor :lol:

Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Pitanje gospođi Bojaniproučavatelj suhozida 2017-05-16 11:23
Spomenuli ste da neke lokalne samouprave daju poticaje vlasnicima terena za obnovu suhozida! Koje su to? Hvala!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
04 # poticajiBojana Genov 2017-05-16 13:19
Znam da je Vodnjan davao bespovratne poticaje vlasnicima parcela kako bi obnovili suhozide - to su poljske kućice kažuni - na svojim parcelama.radil i su to još neki gradovi, ali ne znam koji. S Vodnjanom smo uspostavili suradnju i išli tamo na radionice. Oni su davali male poticaje, 3000 kuna i stručnu pomoć, odnosno edukacija o tome kako se to radi. Vodnjan je svojim aktivnostima na zaštiti suhozida stekao sve uvjete za upis u UNESCO listu zaštićenih kulturnih dobara. Znam isto tako da je za vlade Jadranke Kosor ministarstvo poljoprivrede najavilo mjeru da će oni davati poticaje, ali se promjenom vlade to izjalovilo.
U svakom slučaju Grad Vodnjan je dobar primjer kako se ta baština dobro turistički eksploatira. Udruga IDEM i ja vodila je lošinjsku djecu na radionicu izgradnje kažuna, u cilju razvijanja svijesti o važnosti baštine. Neka od te djece su već birači :-).
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
010 # Prvi u lažimaHaDeZe 2017-05-16 22:14
www.gradonacelnik.hr/.../

Za poduzetnike je najviše izdvojila Komiža.
za predškolsko obrazovanje najviše je izdvojio Vis.
Ploče najbolje u korištenju mjera aktivnog zapošljavanja.
Hvar izdvajanjima u kulturi ostvario nedodirljivi rekord.
Mali Lošinj prvi je među 1000 u obmanjivanju i mlaćenju prazne slame.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
26 # Hvala, ne pušim!Marlboro man 2017-05-17 08:34
Citat HaDeZe:
www.gradonacelnik.hr/.../
Mali Lošinj prvi je među 1000 u obmanjivanju i mlaćenju prazne slame.
Nije Mali Lošinj prvi među 1000 u obmanjivanju, nego su to profesionalni lažovi koji rade za Anu Kučić i Anta Nedića kao lica kampanje za reizbor posluge ruskog kapitala.

Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
03 # Monologom do vlastiRV 2017-05-17 09:24
Pojava i dijeljenje ovih dviju zbirki političke poezije u žanru hvalospjeva režimu u Sjevernoj Koreji uz bojkot ove tribine od strane koalicije koja nam potura ovaj politički šund pokazuju da je Bojana Genov bila u pravu napisavši da sudionici bojkota tribine namjeravaju vlast osvojiti monolozima (i cateringom).
No napisala je još ponešto vrijedno pozornosti pa ću ovdje ponoviti taj komentar:

Gradom kruže priče kako kandidati velikih koalicija nagovaraju one malih koalicija da ne dođu na građansku tribinu. Kandidat male koalicije smatra da mu dolazak na građansku tribinu može samo naštetiti pa se radije izlaže kritici za netranparentnos t nego kritici navodnih političkih oponenata. Kandidati, znači javne osobe koje pretendiraju na to da toliko impresioniraju građane da im povjere upravljanje gradom, sakrili su se u mišju rupu i ne žele doći na tribinu u strahu da ne bi naletjeli na pitanje na koje ne mogu odgovoriti (n)i da (n)i ne.
Izostanak kandidata s ove jednostavno zamišljene tribine koja bi, logično, trebala biti u korist svim kandidatima jer im omogućuje bolje predstavljanje njihovih zamisli građanima, a naročito bi trebala biti u korist onoj koaliciji čiji je jedini dosad predstavljeni program onaj povećanje transparentnost i rada gradske uprave, njihov izostanak pokazuje posvemašnji prezir prema građanima.
Oni, međutim zaboravljaju da kad se spušta jednom postavljena letvica, oni koji je spuštaju budu izloženi posljedicama poznate kineske kletve „dabogda imao pa nemao“. Bez obzira na brojne kritike upućene bivšem gradonačelniku i bez obzira na njegovu nevoljkost prema povećanju transparentnost i, ostaje činjenica da je letvica već podignuta. Grad Mali Lošinj drugi je grad u Hrvatskoj u kojemu je provedeno participativno budžetiranje, provedeno je savjetovanje sa zainteresiranom javnošću o predloženom urbaniziranju plaža i rezultat tog savjetovanja je prihvaćen. Letvica je podignuta i građani više ne pristaju da budu samo objekt politike, naročito kad je posljedica politike izmijenjen otok, izmijenjen grad, izmjenjena mogućnost za život i zaradu. Mi znamo da je vlast samo servis građana i vlast to isto mora naučiti i prihvatiti. Neka si nitko ne zamišlja da će moći carski voditi grad i carskim gardom otkloniti svaku mogućnost da bude pozvan na odgovornost. Model demokracije 18. stoljeća je prošlost i nužnost je da se političari opravdaju, dokažu i pokažu pred građanima koji na njih prenose svoj suverenitet.
....... Lošinj je na velikoj prekretnici i ne drži vodu zamisao da može proći samo rasprava za ručkom u Velom žalu, bez rasprave pred širokom javnošću.
Minimum te rasprave je dolazak na tribinu i odgovor da ili ne na jednostavno pitanje tipa „hoćete li uvesti drugu smjenu u vrtić?“. Sve ostalo je ljudski i moralni poraz kandidata koji namjeravaju osvojiti vlast monolozima i cateringom.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
04 # Kupujte HDZ-ovsko!Gost 2017-05-17 09:52
Znakovit je i tajming raspačavanja Aninog socrealističkog monologa "Lošinj je, i mora ostati PRVI OD 1000 OTOKA". U ovih nekoliko dana preostalih do izbora savjestan birač koji ne želi kupiti mačka u vreći ne stigne ni provjeriti tvrdnje o "ostvarenom", "prvenstvu" pred svim drugim otocima, a kamo li raspraviti realnost datih obećanja. Drugim riječima, ovaj materijal nije namijenjen savjesnim, promišljenim biračima svjesnim vlastite odgovornosti za biračku odluku.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
03 # Statističke lažiPišem uz vjetar 2017-05-17 10:21
Citat Gost:
ovaj materijal nije namijenjen savjesnim, promišljenim biračima svjesnim vlastite odgovornosti za biračku odluku.
Trebalo je na njega staviti upozorenje kakvo se stavlja na kutije s cigaretamaa.

Prije desetak dana jutarnji je objavio članak
ŠAMPIONI KVALITETE ŽIVOTA
VELIKA ANALIZA PO ČAK 40 KRITERIJA: OVO SU HRVATSKI GRADOVI U KOJIMA SE NAJBOLJE ŽIVI
Ocjenjivani su svi hrvatski gradovi (njih 128), u kojima se nastojala utvrditi ukupna kvaliteta života koju uživaju tamošnji stanovnici

Lošinj NIJE prvi među otocima jer Krk je u ukupnom plasmanu 12., a Lošinj tek 21.

Istaknuto je da ima najveći broj turističkih noćenja u 2016. - gotovo 1,9 milijuna - no nije jasno kakve to veze ima s kvalitetom života stanovnika. Također je istaknuto da 7,4 učenika idu na jednog učitelja u srednjim školama, ali ne spominje se da je to i pokazatelj depopulacije.

Visoko mjesto na ljestvici, ali tek iza Krka, Lošinj je dobio i po najvećoj izgradnji kvadrata novih stanova na broj stanovnika. Što me podsjeća na statističku laž kako prosječan Hrvat jede sarmu kad ih pola jede samo kupus, a polovica samo meso.
www.jutarnji.hr/.../6011861
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
02 # nitko nije otokj.m. simmel 2017-05-17 11:59
Citat Gost:
Znakovit je i tajming raspačavanja Aninog socrealističkog monologa "Lošinj je, i mora ostati PRVI OD 1000 OTOKA".
Uzalud se Ana napreže da postane gradonačelnica, nitko joj više ne vjeruje.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
03 # tvoje lice zvuči poznatosansigot 2017-05-17 14:38
Citat j.m. simmel:
Uzalud se Ana napreže da postane gradonačelnica, nitko joj više ne vjeruje.
Vjerojatno si htio reći Vinko joj više ne vjeruje. Zato je ubacio u igru svog kandidata sa pješčanog otoka.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
02 # proučavatelj suhozidakažuni i gromače 2017-05-17 10:56
Hvala! Ima li na Lošinju nečeg sličnog kažunima ili bunjama? Mislim da su takve građevine daleko atraktivnije - pa i za poticaje - nego "obične" gromače, jer su ipak nekakva arhitektura, a i ima ih konačan broj :) Odakle informacija o Vodnjanu i UNESCO-u?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
03 # kažuni i gromačeBojana Genov 2017-05-17 14:23
Citat kažuni i gromače:
Hvala! Ima li na Lošinju nečeg sličnog kažunima ili bunjama? Mislim da su takve građevine daleko atraktivnije - pa i za poticaje - nego "obične" gromače, jer su ipak nekakva arhitektura, a i ima ih konačan broj :) Odakle informacija o Vodnjanu i UNESCO-u?
Informacija o UNESCO je na službenim stranicama Grada Vodnjana. Slažem se, kažuni su daleko atraktivniji nego obični suhozidi. No upravo obični suhozidi čine jadranski krajobraz tako karakteristični m i privlačnim. Na svakoj je zajednici da katalogizira one suhozide koje treba sačuvati i da onda potakne ljude da to i učine. Jasno je da ne treba i da nije moguće sačuvati svaki zidić, ali i da ne treba sve suhozide prepustiti stihiji. Postoji Europska mreža za očuvanje suhozida, postoji deklaracija o tome, svijet zna cijeniti i "obične" gromače, a ne samo kažune. Inače, broj kažuna u Istri raste.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # proučavatelj suhozidakažuni i gromače 2017-05-17 14:53
Hvala na odgovoru! Imate li kakav kontakt iz te Europske mreže?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # Suočavanje u gradskom parkuŠmajser 2017-05-17 12:34
Kako to sa sučeljavanjem ide u Malom selu, a kako u velikom, pravom gradu (Status s FB grupe Čovjek po mjeri otoka): Dok lokalna koalicija SDP-PGS-Hrvatsk i laburisti-HSU na čelu s politički anonimnim kandidatom Nekićem elitistički poručuje građanima da nisu na njihovoj razini te stoga odbija dolazak na građansku tribinu, kandidati za gradonačelnika Zagreba suočit će se u lokalnom parku.

Rijetko viđeno nepoznavanje civilnog društva udruženo s političkim kukavičlukom upravo one političke opcije koja na izbore izlazi sa sloganom Uključi se smješta Mali Lošinj sve dublje i dublje na ljestvici političke kulture.

Lokalna tribina sučeljavanja gradonačelnički h kandidata "Park Savica - borba za javni prostor. Kakvo upravljanje Gradom želimo."
Sudjeluju: Ivan Lovrinović, Anka Mrak - Taritaš, Sandra Švaljek, Tomislav Tomašević
Moderatorica: Jelena Berkovic GONG
Teme sučeljavanja:
Kako se u Zagrebu odlučuje o lokalnim temama i kako se upravlja gradom kroz primjer parka na Trnjanskoj Savici?
Kako građani mogu sudjelovati u odlučivanju o intervencijama u prostoru koje direktno utječu na njihov svakodnevni život?
Može li se suradnja na lokalnoj razini poboljšati i kako?
Napomena: opis događaja će se mijenjati ovisno o potvrdi sudjelovanja budući da su pozvani svi gradonačelnički kandidati.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
31 # razlikeloza 2017-05-17 15:08
Citat Šmajser:
Kako to sa sučeljavanjem ide u Malom selu, a kako u velikom, pravom gradu (Status s FB grupe Čovjek po mjeri otoka): Dok lokalna koalicija SDP-PGS-Hrvatski laburisti-HSU na čelu s politički anonimnim kandidatom Nekićem elitistički poručuje građanima da nisu na njihovoj razini te stoga odbija dolazak na građansku tribinu, kandidati za gradonačelnika Zagreba suočit će se u lokalnom parku.
Rijetko viđeno nepoznavanje civilnog društva udruženo s političkim kukavičlukom upravo one političke opcije koja na izbore izlazi sa sloganom Uključi se smješta Mali Lošinj sve dublje i dublje na ljestvici političke kulture.
Lokalna tribina sučeljavanja gradonačelničkih kandidata "Park Savica - borba za javni prostor. Kakvo upravljanje Gradom želimo."
Sudjeluju: Ivan Lovrinović, Anka Mrak - Taritaš, Sandra Švaljek, Tomislav Tomašević
Moderatorica: Jelena Berkovic GONG
Teme sučeljavanja:
Kako se u Zagrebu odlučuje o lokalnim temama i kako se upravlja gradom kroz primjer parka na Trnjanskoj Savici?
Kako građani mogu sudjelovati u odlučivanju o intervencijama u prostoru koje direktno utječu na njihov svakodnevni život?
Može li se suradnja na lokalnoj razini poboljšati i kako?
Napomena: opis događaja će se mijenjati ovisno o potvrdi sudjelovanja budući da su pozvani svi gradonačelnički kandidati.
Zanimljivo je da je ovdje moderatorica iz GONG-a, a u Lošinjskoj verziji je to Genov koja je u nekoliko navrata pokazala privrženost Devčiću.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
03 # Velegrađani i maloseljaniŠmajser 2017-05-17 15:42
Citat loza:
Citat Šmajser:
Kako to sa sučeljavanjem ide u Malom selu, a kako u velikom, pravom gradu (Status s FB grupe Čovjek po mjeri otoka): Dok lokalna koalicija SDP-PGS-Hrvatsk i laburisti-HSU na čelu s politički anonimnim kandidatom Nekićem elitistički poručuje građanima da nisu na njihovoj razini te stoga odbija dolazak na građansku tribinu, kandidati za gradonačelnika Zagreba suočit će se u lokalnom parku.
Rijetko viđeno nepoznavanje civilnog društva udruženo s političkim kukavičlukom upravo one političke opcije koja na izbore izlazi sa sloganom Uključi se smješta Mali Lošinj sve dublje i dublje na ljestvici političke kulture.
Lokalna tribina sučeljavanja gradonačelničkih kandidata "Park Savica - borba za javni prostor. Kakvo upravljanje Gradom želimo."
Sudjeluju: Ivan Lovrinović, Anka Mrak - Taritaš, Sandra Švaljek, Tomislav Tomašević
Moderatorica: Jelena Berkovic GONG
Teme sučeljavanja:
Kako se u Zagrebu odlučuje o lokalnim temama i kako se upravlja gradom kroz primjer parka na Trnjanskoj Savici?
Kako građani mogu sudjelovati u odlučivanju o intervencijama u prostoru koje direktno utječu na njihov svakodnevni život?
Može li se suradnja na lokalnoj razini poboljšati i kako?
Napomena: opis događaja će se mijenjati ovisno o potvrdi sudjelovanja budući da su pozvani svi gradonačelnički kandidati.
Zanimljivo je da je ovdje moderatorica iz GONG-a, a u Lošinjskoj verziji je to Genov koja je u nekoliko navrata pokazala privrženost Devčiću.
Od svega napisanog zamijetio si kao zanimljivo samo da je moderatorica iz GONG-a. A ne smeta ti nesporna i sada opće poznata činjenica da "lokalna koalicija SDP-PGS-Hrvatsk i laburisti-HSU na čelu s politički anonimnim kandidatom Nekićem elitistički poručuje građanima da nisu na njihovoj razini te stoga odbija dolazak na građansku tribinu" dok će se kandidati za gradonačelnika velegrada Zagreba suočiti u lokalnom parku jer oni ne smatraju da su birači ipod njihove razine kako si to umišljaji ovi maloselski politikanti.
Usput da ti dadem besplatnu lekciju iz političke kulture: Postoji bitna razlika između privrženosti nekome i privrženosti nečemu, tj. osobi odnosno politici. Ako je Genov pokazala privrženost, to je privrženost određenoj politici i političkim stavovima, a ne osobi. Da si bio na zadnjoj tribini vidio bi da nije pokazala privrženost ni prema kome, a drugim javnim istupima pokazala je da beskompromisno rastura i "lijevo" i "desno". No kako bilo da bilo, Genov nije kandidat, a politika za koje se ona zalaže nisu tajna. Pa ako se Devčićevi stavovi podudaraju s njenima zašto ga ne bi podržavala? Pokušavajući nju diskreditirati glupavim povezivanjem s GONG-om ne možeš Nekića izvući iz gliba u koji je zbog vlastite arogancije sam upao.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
05 # PrivrženostBojana Genov 2017-05-17 15:57
Zanimljivo je da je ovdje moderatorica iz GONG-a, a u Lošinjskoj verziji je to Genov koja je u nekoliko navrata pokazala privrženost Devčiću.

Riječ privrženost posve promašuje odnos mene kao aktivistkinje i kandidata Devčića, a posve pokazuje nerazumijevanje funkcioniranja civilnog društva. Podsjećam da je osnovno načelo djelovanja civilnog društva nema trajnih prijatelja, nema trajnih neprijatelja, ne u smislu mijenjanja političkih etiketa kako je to uobičajeno na hrvatskoj nacionalnoj i lokalnoj razini, nego u smislu da se određujemo prema pojavama, a ne osobama, tako da se može dogoditi i događa se da je neka osoba u vezi sa nekom pojavom hvaljena, a u vezi sa drugom pojavom kritizirana. Ovakva vrsta dosljednosti - mada naravno da je i ona neobjektivna, odnosno vođena osobnim ili grupnim kriterijima i vrijednostima - vrlo je malo prakticirana u javnom diskursu na ovim prostorima, gdje se svi više vole obrušiti ili uzdizati u nebesa jednom izabrane „prijatelje“ ili „neprijatelje“.
U slučaju predizborne analize, bilo da je čine poznati politolozi i eksperti ili da je čine neuke građanske aktivistkinje, uvijek se radi o diskursu koji uključuje vlastite vrijednosti, svjetonazor i politička uvjerenja. U slučaju mog aktivističkog angažmana radi se o promociji vrijednosti, načela i koncepata koji ja kao građanska aktivistkinja zastupam i u javnosti promoviram. Te vrijednosti koje sam postavila kao (vlastiti) kriterij za odluku o osobama koji ih zastupaju i koje je postavila inicijativa Čovjek po mjeri otoka mogu biti prihvaćene ili neprihvaćene, i svatko može u svoje kriterije ugraditi svoje vlastite vrijednosti i načela. Moji su neodgodiva zaštita okoliša, socijalna osjetljivost, društvena pravednost, poštivanje pravne države, angažman u lokalnoj zajednici, fair play prema protivnicima, sekularizam. Pisci komentara imaju legitimno pravo uzeti posve druge kriterije, ali kriterij je sastavni dio svake debate i kao takav subjektivan i dakako podložan prosudbi baš kao i argumenti koji iz kriterija prizlaze.
Vjerujem da je jasno svakome, pa i zlonamjernom piscu komenara, da ćemo se i ja i ostali akteri Inicijative Čovjek po mjeri otoka spremno i bez privrženosti obrušiti na Devčića bude li u prilici da stavi u proceduru glasovanja prijedlog urbanističkog plana Sunčana uvala koji čeka izglasavanje u ladici kako bi tvrtka Jadranka mogla pikamirati, minirati, nasipavati i koncesionirati obalu na kojoj se kupaju lošinjska djeca.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
02 # Noćna smjenaUdarnik 2017-05-18 09:36
Citat Šmajser:
Kako to sa sučeljavanjem ide u Malom selu, a kako u velikom, pravom gradu (Status s FB grupe Čovjek po mjeri otoka): Dok lokalna koalicija SDP-PGS-Hrvatski laburisti-HSU na čelu s politički anonimnim kandidatom Nekićem elitistički poručuje građanima da nisu na njihovoj razini te stoga odbija dolazak na građansku tribinu, kandidati za gradonačelnika Zagreba suočit će se u lokalnom parku.
Nekićeva koalicija je imala noćnu radnu akciju napuhavanja rezultata anktete na otoci.net. Za kratko vrijeme broj glasova je podvostručen a sve u korist SDP d.o.o. :lol:
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
124 # pitaGenov 2017-05-17 12:53
Da ne okolišam.. Doktor bi trebao pojasniti kako se u par dana bez natječaja ulazi u zakup čestice u vlasništvu Grada. I nije to obična čestica. To je ogromna čestica a on je tražio i dobio jedan samo dio, njemu interesantan. Znakovito je i da je predmetna čestica po UP-u u sportsko-rekrea cijskoj zoni i time bi zakup trebao biti nemoguć..Hoćemo doznati kao se to ulazi u "deal" sa Gradom.. Hoće li Genov pitati svog favorita ima li vatre gdje ima dima???
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
110 # počela pluvačnicapitaj u gradu 2017-05-17 15:07
Citat Genov:
Da ne okolišam.. Doktor bi trebao pojasniti kako se u par dana bez natječaja ulazi u zakup čestice u vlasništvu Grada. I nije to obična čestica. To je ogromna čestica a on je tražio i dobio jedan samo dio, njemu interesantan. Znakovito je i da je predmetna čestica po UP-u u sportsko-rekreacijskoj zoni i time bi zakup trebao biti nemoguć..Hoćemo doznati kao se to ulazi u "deal" sa Gradom.. Hoće li Genov pitati svog favorita ima li vatre gdje ima dima???
Nemoj okolišati, odgovor na isti način kao i Nedić, Satalić i Badurina zemljišta i ruševine na Sv. Martinu, male valdarke i Nerezinama.
Samo za razliku od njih doktor je tražio u zakup za okućnicu.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
43 # Kvadratpo kvadrat 2017-05-17 15:21
Citat pitaj u gradu:
Citat Genov:
Da ne okolišam.. Doktor bi trebao pojasniti kako se u par dana bez natječaja ulazi u zakup čestice u vlasništvu Grada. I nije to obična čestica. To je ogromna čestica a on je tražio i dobio jedan samo dio, njemu interesantan. Znakovito je i da je predmetna čestica po UP-u u sportsko-rekreacijskoj zoni i time bi zakup trebao biti nemoguć..Hoćemo doznati kao se to ulazi u "deal" sa Gradom.. Hoće li Genov pitati svog favorita ima li vatre gdje ima dima???
Nemoj okolišati, odgovor na isti način kao i Nedić, Satalić i Badurina zemljišta i ruševine na Sv. Martinu, male valdarke i Nerezinama.
Samo za razliku od njih doktor je tražio u zakup za okućnicu.
Po proceduri se nema šta pitati u gradu.. Po proceduri se takve čestice daju u zakup temeljem javnog natječaja a ovo mi smrdi na pogodovanje. Znam dosta sličnih slučajeva gdje su ljudi tražili u zakup pa su im iz grada stigle odbijenice je Gradu nije u interesu..
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
02 # krug-prstenkrug 2017-05-17 17:36
Citat po kvadrat:
Citat pitaj u gradu:
Citat Genov:
Da ne okolišam.. Doktor bi trebao pojasniti kako se u par dana bez natječaja ulazi u zakup čestice u vlasništvu Grada. I nije to obična čestica. To je ogromna čestica a on je tražio i dobio jedan samo dio, njemu interesantan. Znakovito je i da je predmetna čestica po UP-u u sportsko-rekreacijskoj zoni i time bi zakup trebao biti nemoguć..Hoćemo doznati kao se to ulazi u "deal" sa Gradom.. Hoće li Genov pitati svog favorita ima li vatre gdje ima dima???
Nemoj okolišati, odgovor na isti način kao i Nedić, Satalić i Badurina zemljišta i ruševine na Sv. Martinu, male valdarke i Nerezinama.
Samo za razliku od njih doktor je tražio u zakup za okućnicu.
Po proceduri se nema šta pitati u gradu.. Po proceduri se takve čestice daju u zakup temeljem javnog natječaja a ovo mi smrdi na pogodovanje. Znam dosta sličnih slučajeva gdje su ljudi tražili u zakup pa su im iz grada stigle odbijenice je Gradu nije u interesu..
Svatko tko je tražio u najam teren za okućnicu je dobio.
A ti kvadratu trebaš razlikovat teren na malim valdarkama i teren u naselju za okućnicu.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
12 # .Cuk 2017-05-18 09:28
Stavio si sam Devčića u isti koš sa svima njima. Oni su upravo na isti način dobili nešto bez javnog natječaja i tu ja vidim problem.. Busanje o prsa o poštenju, principijelnost i, vjerodostojnost i na koncu ovdje pokazuje pravo lice. Bože sačuvaj da bi glasao za HDZ i upravo mi ovo govori da sa oprezom treba razmisliti dali je Devčić njihov igrač ili netko sa njegoce liste pa se ovakvi ustupci rade sad pred izbore..
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
12 # Kako pobijediti na izborim pomoću trikovaSpin majstor 2017-05-18 09:56
Citat Cuk:
Stavio si sam Devčića u isti koš sa svima njima. Oni su upravo na isti način dobili nešto bez javnog natječaja i tu ja vidim problem.. Busanje o prsa o poštenju, principijelnosti, vjerodostojnosti na koncu ovdje pokazuje pravo lice. Bože sačuvaj da bi glasao za HDZ i upravo mi ovo govori da sa oprezom treba razmisliti dali je Devčić njihov igrač ili netko sa njegoce liste pa se ovakvi ustupci rade sad pred izbore..
A ja sam tebe stavio u isti koš sa svima drugima koji Devćića smatraju ozbiljnim konkurentom pa sad potiču nepovjerenje prema njemu kao nečijem podmetnutom trojanskom konju. Koristiš metodu s prvih stranica priručnika "kako pobijediti na izborim pomoću trikova", a vjerojato si HDZ-ov trol. Na to ukazuje ono tvoje "Bože sačuvaj da bi glasao za HDZ". Lukavo, nema šta :lol:
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
112 # DemagogNa kvadrat 2017-05-17 15:12
Svi imaju putra po glavi pa tako i naš doktor ili si mislio da je on jedini prava oporba??? Hahahahaha moš mislit..
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
09 # Kad nemaš....Plutarh 2017-05-17 16:47
Citat Na kvadrat:
Svi imaju putra po glavi pa tako i naš doktor ili si mislio da je on jedini prava oporba??? Hahahahaha moš mislit..
Kad nemaš što reći u svoju korist, onda pljuješ po drugome da dokažeš da je i on kao ti.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
02 # .....štrumf 2017-05-17 18:00
Citat Na kvadrat:
Svi imaju putra po glavi pa tako i naš doktor ili si mislio da je on jedini prava oporba??? Hahahahaha moš mislit..
Budalo, može se biti oporba, i to prava oporba, a imati putra na glavi.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
03 # DevčićZlobo 2017-05-17 16:02
Osjećam da nervoza raste. Je li to zbog rezultata ankete na otoci.net?
Nemojte se sekirati, kad se zbroje postotci za HDZ i ostale loše prikrivene koalicijske partnere, ipak je HDZ u većini. kao i svaki put dosad kad je bez potrebne većine svojih glasova lako pribrojio glasove takozvane opozicije.
A što se ankete tiče, dovoljno je poslati SMS na sve one brojeve osoba koje ste zadužili tokom 12 godina vlasti i anketa će pokazati ono što vi želite.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
32 # .Nono 2017-05-17 16:51
Citat Zlobo:
Osjećam da nervoza raste. Je li to zbog rezultata ankete na otoci.net?
Nemojte se sekirati, kad se zbroje postotci za HDZ i ostale loše prikrivene koalicijske partnere, ipak je HDZ u većini. kao i svaki put dosad kad je bez potrebne većine svojih glasova lako pribrojio glasove takozvane opozicije.
A što se ankete tiče, dovoljno je poslati SMS na sve one brojeve osoba koje ste zadužili tokom 12 godina vlasti i anketa će pokazati ono što vi želite.
U takozvanu opoziciju možemo dodati i Devčića i njegovu listu, vidjet ćete
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
07 # Ajmo ovako:štrumf 2017-05-17 17:56
Citat Nono:
U takozvanu opoziciju možemo dodati i Devčića i njegovu listu, vidjet ćete
Da li su vijećnici SDP, PGS, HNS, IDS bili takozvana oporba jer su glasovali ko da su HDZ? Jesu!
Da li je jedan vijećnik s Devčičeve liste prešao na stranu HDZ-a za visoku nagradu? Jeste!
Da li je Devčić ostao vjeran izbornom sloganu liste i glasovao protiv rasprodaje? Jeste!



E sad reci po čemu ga možemo dodati, na pr. ljigama u vijeću i na listama kojima je Šolić šef?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
6 0 # drMama 2017-05-17 16:52
Ja nisam pas, moj doktor nije veterinar. Da, ok je titula ali tko se od vas kod njega liječi?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
02 # Analna analiza i prognozaPiko bodljić 2017-05-17 17:28
Citat Nono:
Citat Zlobo:
Osjećam da nervoza raste. Je li to zbog rezultata ankete na otoci.net? Nemojte se sekirati, kad se zbroje postotci za HDZ i ostale loše prikrivene koalicijske partnere, ipak je HDZ u većini. kao i svaki put dosad kad je bez potrebne većine svojih glasova lako pribrojio glasove takozvane opozicije.
U takozvanu opoziciju možemo dodati i Devčića i njegovu listu, vidjet ćete
Imaš li ti neku osnovu da to tvrdiš ili si tu svoju prognozu iščačkao iz šupka?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
05 # Dr zabolesti glave 2017-05-17 18:46
Citat Mama:
Ja nisam pas, moj doktor nije veterinar. Da, ok je titula ali tko se od vas kod njega liječi?
Što tebe boli? Probaj se liječiti kod njega možda te to prođe jer vidim da te tvoj doktor nije izliječio.
Što imaš protiv dr pa nije plagijat kao i tvoji.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # komunistapop 2017-05-17 17:42
Osjećam da nervoza raste. Je li to zbog rezultata ankete na otoci.net?
Nemojte se sekirati, kad se zbroje postotci za HDZ i ostale loše prikrivene koalicijske partnere, ipak je HDZ u većini. kao i svaki put dosad kad je bez potrebne većine svojih glasova lako pribrojio glasove takozvane opozicije.
Ovaj put vas ne će spasiti ni sa oltara podrška kako hdzu tako i Sdpu za one iz oltara su isti, samo su drugi (koji nisu dobri vjernici) oni koji glasaju protiv rasprodaje i protjerivanja mladih fakultetsko obrazovanih nepodobni za crkvu i one na oltaru.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
52 # Di ste luzeriDorijan 2017-05-18 14:43
Vidite što znači imati informstičara na listi. Nekić sve pretekao u anketi.
Primitivci iz Devčićevog stožera već su počeli slsviti, a onda preokret- Nekić.
Ali ipak vratitete se u stvarnost: Ana i Anto u prvom krugu.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Svoj svogaTkog koga 2017-05-18 14:54
Citat Dorijan:
Vidite što znači imati informstičara na listi. Nekić sve pretekao u anketi.
Primitivci iz Devčićevog stožera već su počeli slsviti, a onda preokret- Nekić.
Ali ipak vratitete se u stvarnost: Ana i Anto u prvom krugu.
Čekaj nešto sam propustia, a tko je informatčar?
I Nekić i Devčić preko noći došli na vrh ankete :) baš se pitam tko će sutra na vrh.
Devčić je isto preko noći sve ostavio izasebe. U anketi ima više glasova nego što če izaći ljudi na izbore :))))
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
14 # Prevara sistemagost 2017-05-18 15:19
Nije točno. Devčić je do večeri vodio, a onda ga je u noći Nekić prestigao u kratkom vremenu. Očito se radi o prevari sistema na način koji znaju mnogi korisnici interneta, ne nužno informatičari po struci. Jedan takav je na listi koalicije koja podržava Nekića. Svojedobno je držao tečajeve informatike za umirovljenike.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # 2Tkog koga 2017-05-18 16:19
Citat gost:
Nije točno. Devčić je do večeri vodio, a onda ga je u noći Nekić prestigao u kratkom vremenu. Očito se radi o prevari sistema na način koji znaju mnogi korisnici interneta, ne nužno informatičari po struci. Jedan takav je na listi koalicije koja podržava Nekića. Svojedobno je držao tečajeve informatike za umirovljenike.
Nije istina! Devčić je vodstvo preuzeo preksinoć- do jutra ostavio Kučićk i Nekića iza sebe, a noćas je to Nekić napravio.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
04 # Izborni lov na divlje svinjeKaktus 2017-05-17 21:04
Odgovor na 19. pitanje s tribine "Na koji način namjeravate zaštititi ovčarstvo i poljoprivredu od alohtonih vrsta i u kojim rokovima?" adezejci nisu dali kroz tri mandata, da bi sada uoči izbora obećali još jedno hitno rješenje dok kažeš keks. Na gradskoj stranici je dramatična predizborna poruka biračima u korist adezeja: GRAD MALI LOŠINJ I MINISTARSTVA TURIZMA I POLJOPRIVREDE PROTIV ALOHTONE DIVLJAČI. S ciljem bržeg i konačnog rješavanja problema alohtone divljači koja otocima Cresu i Lošinju radi velike probleme i štetu, danas je u gradskoj vijećnici održan sastanak o.d. gradonačelnika Malog Lošinja Ane Kučić sa ministrom turizma Garijem Cappellijem i Ivicom Francetićem, pomoćnikom ministra poljoprivrede, Uprava šumarstva, lovstva i drvne industrije. S obzirom da je alohtona divljač bla, bla, truć ... kao da se za taj problem nije znalo i prije 12 godina. [censored] državu i njenu demokraciju kad državni dužnosnici na račun proračuna vode kampanje u korist lokalnih vladajućih kamarila.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
04 # Divlje svinjevode kampanju 2017-05-17 23:51
Tko je kada mislio da će divlje svinje biti glavni akteri u predizbonoj kampanji'
Sjatili se svi ministri direktno u lošinj da jednim potezom pera riješe divlje svinje ali samo ako ostanu na vlasti.
ako ih ne birate dovesti će nove svinje i reći narodu evo vam ga na moglo vam je biti bolje.

Netko ima amneziju ili nagli napad prosvjetljenja jer donedavna se nije time opterećivao.

Blago nama bar će nam još koji ministar doći jer mi imamo još problema.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
07 # Izborna škovaceraFFF 2017-05-18 12:50
"nezavisni" Siniša Dakić iz solidarnosti sa glavnim koalicijskim ortakom nije bio na tribin, pa je našao dobar medij za izbornu promidžbu svoje liste. Kontejner za škovacu ispred Lidla :lol:

Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
06 # sliku tvoju ljubimovisnik 2017-05-18 15:50
Citat FFF:
"nezavisni" Siniša Dakić iz solidarnosti sa glavnim koalicijskim ortakom nije bio na tribin, pa je našao dobar medij za izbornu promidžbu svoje liste. Kontejner za škovacu ispred Lidla :lol:

Konačno je našao pravo mjesto za postavljanje plakata.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
82 # Evo Vam čovjekaOraH 2017-05-18 13:25
Evo vam čovjeka

imgur.com/a/rxXoi

postenjacina u krivolovu.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
09 # ima mudaORaH 2017-05-18 15:51
Citat OraH:
Evo vam čovjeka
imgur.com/a/rxXoi
postenjacina u krivolovu.
Od onih koji bez potpisa seru po drugima gori su još samo oni koji koriste tuđa imena kako bi se skrivali iza njih i podmetali im. ORaH nema potrebe srati po drugim kandidatima i smatra da je jadan pokušaj diskreditacije protivničkog kandidata fotografijom jedne ribice. naročito ako se to čini u ime ORaHa, čije metode to nisu niti će ikada biti.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
14 # Lažno predstavljanjeSilvano Perožić 2017-05-18 16:10
ORaH se piše ovako a ne ovako OraH , a lažno predstavljanje je prekršaj a i krivično djelo koje se prijavljuje Policiji i Sudu, koji mogu bez imalo problema doći do IP adrese sa koje je lažno predstavljanje odaslano .
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
32 # SvetacMeđu svecima 2017-05-18 23:32
Citat OraH:
Evo vam čovjeka
imgur.com/a/rxXoi
postenjacina u krivolovu.
Voli čovjek pecat, pa šta?? Ali voli i dobit Gradsku zemlju (građevinsku) bez natječaja, e to je već problem.. A nije još ni došao na vlast .
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
02 # utopijapljuvaonica 2017-05-18 23:55
Dok ti vodiš računa o drugima u birtiji po nalogu hdzeja, čovjek peca za razliku od tebe koji loviš ribu u tanjuru i bocu vina kada ti drugi plača.
A to oko zemljišta,da nisi dobio državni stan, da si izgardio kuču onda bi normslno tražio najam državnu zemlju za okucnicu za koju plačaš najam za cijenu koje je odredilo GV, da nebi hdzejci iz ljubomore i velike zloće dali prstenašima i pajdašima za gradsko parkiralište.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # SvetacMeđu svecima 2017-05-19 00:05
Citat pljuvaonica:
Dok ti vodiš računa o drugima u birtiji po nalogu hdzeja, čovjek peca za razliku od tebe koji loviš ribu u tanjuru i bocu vina kada ti drugi plača.
A to oko zemljišta,da nisi dobio državni stan, da si izgardio kuču onda bi normslno tražio najam državnu zemlju za okucnicu za koju plačaš najam za cijenu koje je odredilo GV, da nebi hdzejci iz ljubomore i velike zloće dali prstenašima i pajdašima za gradsko parkiralište.
Hejjj """BEZ NATJEČAJA""".. Imaš nešto suvislo za napisati??
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # HaloBing 2017-05-19 06:06
Citat Među svecima:
Citat pljuvaonica:
Dok ti vodiš računa o drugima u birtiji po nalogu hdzeja, čovjek peca za razliku od tebe koji loviš ribu u tanjuru i bocu vina kada ti drugi plača.
A to oko zemljišta,da nisi dobio državni stan, da si izgardio kuču onda bi normslno tražio najam državnu zemlju za okucnicu za koju plačaš najam za cijenu koje je odredilo GV, da nebi hdzejci iz ljubomore i velike zloće dali prstenašima i pajdašima za gradsko parkiralište.
Hejjj """BEZ NATJEČAJA""".. Imaš nešto suvislo za napisati??
a tko mu je to dao sa ili bez natječaja?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
04 # Grijeh za 100 OčenašaMakjaveli 2017-05-19 13:16
Nediću, za nekoga ko liže oltare i redovito je na misi da bi se pričestio i pokazao na prozivci posegnuo si za takvom podlošću kakve bi se postidio i najcrnji nevjernik. Kao navodnom kršćaninu maksima da cilj posvećuje sredstvo trebala bi ti biti neprihvatljiva a primjena u borbi za vlast grijeh vrijedan barem stotinu Očenaša. Budi muško i priznaj ga na ispovijedi.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # deveti krugdante 2017-05-19 13:48
Citat Makjaveli:
Nediću, za nekoga ko liže oltare i redovito je na misi da bi se pričestio i pokazao na prozivci posegnuo si za takvom podlošću kakve bi se postidio i najcrnji nevjernik.
Za ono što je radio sa Gariem u zadnje 4 godine ne pomažu ni tisuću Očenaša.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
02 # Oprostgrijeha 2017-05-19 14:35
Citat Makjaveli:
Nediću, za nekoga ko liže oltare i redovito je na misi da bi se pričestio i pokazao na prozivci posegnuo si za takvom podlošću kakve bi se postidio i najcrnji nevjernik. Kao navodnom kršćaninu maksima da cilj posvećuje sredstvo trebala bi ti biti neprihvatljiva a primjena u borbi za vlast grijeh vrijedan barem stotinu Očenaša. Budi muško i priznaj ga na ispovijedi.
Koliko je meni poznato ispovjediš se i opet radiš po starom tako da je najvjerojatnije to i ispovjedio te dobio oprost.
Preko veze možda mu je oprošteno i za neki perio unaprijed.
Matalda sve prašta.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
04 # borci za vlastitu koristterco 2017-05-19 16:49
Citat grijeha:
Koliko je meni poznato ispovjediš se i opet radiš po starom tako da je najvjerojatnije to i ispovjedio te dobio oprost.
Preko veze možda mu je oprošteno i za neki perio unaprijed.
Matalda sve prašta.
Najveći vjernici su ujedno i najveći lopovi u Lošinju, samo im je falila ruska obavještajna zajednica da budu kompletni.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
6 0 # Evo vam covjekaOraH 2017-05-18 13:31
Evo Vam covjeka
Poštenjačina u krivolovu.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
04 # Rasprodajabez natječaja 2017-05-19 14:18
Na dvije teme razapeli ste Devčića, TEREN I RIBA?

Baš ste mi jaki pored svih vrsta "krivolova" raspodjele prema principu pokloni državno - gradsko a meni u džep vi o dijelu terena i jednoj ribi?

Već je rečeno da se radi o djelu terena to ste sami napisali i naveli ste da je to ZAKUP a ne prodaja.
Ponavljamo da je zakup moguć bez natječaja.
To za one koji ne žele čuti.

Dobro je tu napomenuto da je njemu dano u zakup ali on je kriv a što je s onima koji su mu to dozvolili ako nije po propisu?
Devčić ih je prisilio čine oružjem?
želite reći da je to trgovina?
Tko vam je na drugoj strani pulta?
Tko je prodao dao u zakup?

Za onu ribu ako je bio krivolov pošaljite mu sve ministre iz zagreba da ga kazne - u Remetinec s njim!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
04 # vatrometOpaka 2017-05-19 18:00
Večeras je na trgu je vatromet. Zadnja predizborna poruka biračima da ih se smatra potpunim budalama.

Danas je na trgu bila bila proslava dana škole. Za razliku od proteklih godina kad se slavilo u školi, ove na trgu s velikom binom na kojoj je bila, gle čuda! opet Ana Kučić.

Da ne bi bilo sumnjivo, danas ujedno i neka neobična proslava dana sporta (Svjetski dan sporta je 31. svibnja). Malko je uranio, kao što je proslava obljetnice Jadranke slučajno okasnila (60. obljetnica proslavljena je u veljači :lol: )

Danas na radiju nakon serijala predstavnika kandidacijskih lista s po pola sata škrtog termina, još k tome prekidanog sugestivnim upadicama Marte Fazlić, OPET! Ana Kučić.

E baš me zanima je li za HDZ korisno da su tako izdašno trošili skrivene proračunske stavke Grada na kampanju svojih kandidata ili će im se to obiti o glavu.

Ovi su izbori svojevrstan test inteligencije :lol:
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
03 # Stvaranje kulta ličnostiDe Bill 2017-05-19 18:39
Citat Opaka:
Večeras je na trgu je vatromet. Zadnja predizborna poruka biračima da ih se smatra potpunim budalama.
Danas je na trgu bila bila proslava dana škole. Za razliku od proteklih godina kad se slavilo u školi, ove na trgu s velikom binom na kojoj je bila, gle čuda! opet Ana Kučić.
Da ne bi bilo sumnjivo, danas ujedno i neka neobična proslava dana sporta (Svjetski dan sporta je 31. svibnja). Malko je uranio, kao što je proslava obljetnice Jadranke slučajno okasnila (60. obljetnica proslavljena je u veljači :lol: )
Danas na radiju nakon serijala predstavnika kandidacijskih lista s po pola sata škrtog termina, još k tome prekidanog sugestivnim upadicama Marte Fazlić, OPET! Ana Kučić.
Ovi su izbori svojevrstan test inteligencije :lol:
Dodaj svemu ovom i izdavanje lusuzno opremljene knjige o povijesti Jadranke i turizma na Lošinju (jer to je valjda isto). Ne okrivljujte autora za bezobrazno ciljani sadržaj stvaranja kulta ličnosti Garija Kapelija, pri čemu nisu zaboravljene ni usluge njegovog pajaca Ante Nedića koji nije stizao pregledati planove za Ruse ali je sjednice vodio da ih se usvoji. Knjigu je uredila Đurđica Šimićić koja je iz Kapelijeve agencije prešla u TZ, a zasluge za Ruse otvorile su joj managersko mjesto u Jadranki. Koliko im je za ostvarenje planova bio Vitez bez mača vidi se po tome što je u knjizi posebno istaknuto kad je postao predsjednik gradskog vijeća. Možda mu postave i spomen ploču na Mataldi ...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
23 # agitpropnikolaj 2017-05-19 19:24
Citat De Bill:
Dodaj svemu ovom i izdavanje lusuzno opremljene knjige o povijesti Jadranke i turizma na Lošinju (jer to je valjda isto). Ne okrivljujte autora za bezobrazno ciljani sadržaj stvaranja kulta ličnosti Garija Kapelija, pri čemu nisu zaboravljene ni usluge njegovog pajaca Ante Nedića koji nije stizao pregledati planove za Ruse ali je sjednice vodio da ih se usvoji. Knjigu je uredila Đurđica Šimićić
Knjiga je obični politički pamflet u režiji Julijana i Đurđice i nema veze sa Jadrankom i svima onima koji su je mukotrpno 70 godina stvarali.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
03 # Nedić, mjera za demagogijuDoReMi 2017-05-19 19:31
Citat De Bill:
Koliko im je za ostvarenje planova bio Vitez bez mača vidi se po tome što je u knjizi posebno istaknuto kad je postao predsjednik gradskog vijeća. Možda mu postave i spomen ploču na Mataldi ...
Svojedobno je Vitez bez mača održao demagošku propovijed da otočani ne mogu biti objekt apetita kapitala No kapital je i nakon toga s otokom i na otoku radio što god mu se prohtjelo, a ciljane izmjene planova koje je naručivao plaćali su otočani. Kasnije je Nedić - predsjednik vijeća, a ujedno i član Odbora za prostorno planiranje - na tribini priznao da je nemoćan jer da u kratkom vremenu između primitka materijala za sjednicu i podizanja ruku na njoj on i ostali vijećnici jedva imaju vremena vidjeti o čemu se uopće radi. Dakle, gradonačelnik, dogradonačelnic a, predsjednik gradskog vijeća, gradski vijećnici i članovi odbora pojma nisu imali o tome kakve su odluke donosili. Dizali su ruke kao marionete u kazalištu lutaka za prostorno planska rješenja koja su im poturali izrađivači planova prema narudžbama kapitala znajući da ih nitko ni ne pogleda nego automatski diže ruku. Osim jednog vijećnika, da ga ne imenujem da netko ne pošalje njegovu fotku s upecanom ribicom :lol:
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
02 # ZNA SEVJERODOSTOJNO 2017-05-19 19:38
Citat De Bill:
Citat Opaka:
Večeras je na trgu je vatromet. Zadnja predizborna poruka biračima da ih se smatra potpunim budalama.
Danas je na trgu bila bila proslava dana škole. Za razliku od proteklih godina kad se slavilo u školi, ove na trgu s velikom binom na kojoj je bila, gle čuda! opet Ana Kučić.
Da ne bi bilo sumnjivo, danas ujedno i neka neobična proslava dana sporta (Svjetski dan sporta je 31. svibnja). Malko je uranio, kao što je proslava obljetnice Jadranke slučajno okasnila (60. obljetnica proslavljena je u veljači :lol: )
Danas na radiju nakon serijala predstavnika kandidacijskih lista s po pola sata škrtog termina, još k tome prekidanog sugestivnim upadicama Marte Fazlić, OPET! Ana Kučić.
Ovi su izbori svojevrstan test inteligencije :lol:
Dodaj svemu ovom i izdavanje lusuzno opremljene knjige o povijesti Jadranke i turizma na Lošinju (jer to je valjda isto). Ne okrivljujte autora za bezobrazno ciljani sadržaj stvaranja kulta ličnosti Garija Kapelija, pri čemu nisu zaboravljene ni usluge njegovog pajaca Ante Nedića koji nije stizao pregledati planove za Ruse ali je sjednice vodio da ih se usvoji. Knjigu je uredila Đurđica Šimićić koja je iz Kapelijeve agencije prešla u TZ, a zasluge za Ruse otvorile su joj managersko mjesto u Jadranki. Koliko im je za ostvarenje planova bio Vitez bez mača vidi se po tome što je u knjizi posebno istaknuto kad je postao predsjednik gradskog vijeća. Možda mu postave i spomen ploču na Mataldi ...


Najveća vrijednost ovoga grada je gospodin Anto Nedić !!!

Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # prstenhdze 2017-05-19 20:11
Citat VJERODOSTOJNO:
Citat De Bill:
Citat Opaka:
Večeras je na trgu je vatromet. Zadnja predizborna poruka biračima da ih se smatra potpunim budalama.
Danas je na trgu bila bila proslava dana škole. Za razliku od proteklih godina kad se slavilo u školi, ove na trgu s velikom binom na kojoj je bila, gle čuda! opet Ana Kučić.
Da ne bi bilo sumnjivo, danas ujedno i neka neobična proslava dana sporta (Svjetski dan sporta je 31. svibnja). Malko je uranio, kao što je proslava obljetnice Jadranke slučajno okasnila (60. obljetnica proslavljena je u veljači :lol: )
Danas na radiju nakon serijala predstavnika kandidacijskih lista s po pola sata škrtog termina, još k tome prekidanog sugestivnim upadicama Marte Fazlić, OPET! Ana Kučić.
Ovi su izbori svojevrstan test inteligencije :lol:
Dodaj svemu ovom i izdavanje lusuzno opremljene knjige o povijesti Jadranke i turizma na Lošinju (jer to je valjda isto). Ne okrivljujte autora za bezobrazno ciljani sadržaj stvaranja kulta ličnosti Garija Kapelija, pri čemu nisu zaboravljene ni usluge njegovog pajaca Ante Nedića koji nije stizao pregledati planove za Ruse ali je sjednice vodio da ih se usvoji. Knjigu je uredila Đurđica Šimićić koja je iz Kapelijeve agencije prešla u TZ, a zasluge za Ruse otvorile su joj managersko mjesto u Jadranki. Koliko im je za ostvarenje planova bio Vitez bez mača vidi se po tome što je u knjizi posebno istaknuto kad je postao predsjednik gradskog vijeća. Možda mu postave i spomen ploču na Mataldi ...


Najveća vrijednost ovoga grada je gospodin Anto Nedić !!!


Ovo nije on,to je bilo na početku karijere, on sjedi za stolom : janjetina riba škampi i boteljirano vino, molim ljepo.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # HDZ sistemPr 2017-05-20 10:19
Citat De Bill:
Citat Opaka:
Večeras je na trgu je vatromet. Zadnja predizborna poruka biračima da ih se smatra potpunim budalama.
Danas je na trgu bila bila proslava dana škole. Za razliku od proteklih godina kad se slavilo u školi, ove na trgu s velikom binom na kojoj je bila, gle čuda! opet Ana Kučić.
Da ne bi bilo sumnjivo, danas ujedno i neka neobična proslava dana sporta (Svjetski dan sporta je 31. svibnja). Malko je uranio, kao što je proslava obljetnice Jadranke slučajno okasnila (60. obljetnica proslavljena je u veljači :lol: )
Danas na radiju nakon serijala predstavnika kandidacijskih lista s po pola sata škrtog termina, još k tome prekidanog sugestivnim upadicama Marte Fazlić, OPET! Ana Kučić.
Ovi su izbori svojevrstan test inteligencije :lol:
Dodaj svemu ovom i izdavanje lusuzno opremljene knjige o povijesti Jadranke i turizma na Lošinju (jer to je valjda isto). Ne okrivljujte autora za bezobrazno ciljani sadržaj stvaranja kulta ličnosti Garija Kapelija, pri čemu nisu zaboravljene ni usluge njegovog pajaca Ante Nedića koji nije stizao pregledati planove za Ruse ali je sjednice vodio da ih se usvoji. Knjigu je uredila Đurđica Šimićić koja je iz Kapelijeve agencije prešla u TZ, a zasluge za Ruse otvorile su joj managersko mjesto u Jadranki. Koliko im je za ostvarenje planova bio Vitez bez mača vidi se po tome što je u knjizi posebno istaknuto kad je postao predsjednik gradskog vijeća. Možda mu postave i spomen ploču na Mataldi ...
Da li se zna ko sve to sve plaća. Možda po ovom sistemu

Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
11 # BingoVinko 2017-05-19 18:38
Terco, Terco,Mahjaveli i društvo tko ste vi da sudite bez ijednog argumenta. Kada vam je tako poznat sakramenata ispovjedi i tako dobro poznate crkvu, vodite računa da vam Svevišnji nebi sudio vašim metrom. Hvala, pusa!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj

Dodaj komentar

Komentari koji nemaju veze s temom uz koju su uneseni bit će premješteni u "škovacu" ili uklonjeni. Uredništvo ne snosi odgovornost za sadržaj komentara.

Sigurnosni kod
Osvježi

mi-logo
wonline
yrno
Vremenska prognoza
za Lošinj


Anketa

Što je najvažnije čime treba raspolagati kandidat za gradonačelnika?

Članak 69. Ustava RH

Volim LošinjSvatko ima pravo na zdrav život.
Volim LošinjDržava osigurava uvjete za zdrav okoliš.
Volim LošinjSvatko je dužan, u sklopu svojih ovlasti i djelatnosti, osobitu skrb posvećivati zaštiti zdravlja ljudi, prirode i ljudskog okoliša.

setnja

ubojstvoborocid

ZADNJI KOMENTARI

  • Vodič kroz pritiske na lokalnim izborima

    pregolema 22.05.2017 21:12
    "Tuga"
    Otkud vam sada 2.000 glasača, zar nisu zvanični podatci istiniti? Lako vam je bilo s načim ...
     
  • Vodič kroz pritiske na lokalnim izborima

    Spavač 22.05.2017 21:01
    Tuga
    Tužno je kako vas četvero glavnih zagovarača antihdz kampanje misli da ste u pravu, a da ...
     
  • Vodič kroz pritiske na lokalnim izborima

    Bre 22.05.2017 20:41
    Ajde bre
    Ovaj put je dobio i bez Garia.
     
  • Vodič kroz pritiske na lokalnim izborima

    give me five 22.05.2017 18:28
    sveto ime Gari
    HDZ bez Garia i Ane dobio bi 2 vijećnika kao što dobiva SDP sa Nekićem. :-x
     
  • Šlampavost odgovornih

    Gost 22.05.2017 18:25
    Idemo dalje!
    Uzalud naričeš. Ekipi koja je dopustila da se s*ebe Čikat i dade u koncesiju Lošinjani ...
     
  • Šlampavost odgovornih

    Gost 22.05.2017 18:17
    Užas na Zaosiri
    Nećeš ništa postići javljanjem na ovoj stranici. Pošalji e-mail s priloženom fotkom na neku ...
     
  • Vodič kroz pritiske na lokalnim izborima

    Krivo 22.05.2017 18:14
    Platit će neko drugi
    Sve će platiti Pejić jer forsira razgovore s Devčićem. A ni ga ni u vijeću. Brižni.
     
  • Vodič kroz pritiske na lokalnim izborima

    Laž 22.05.2017 18:10
    Nije istina
    Istina je da je Deva platio turu u Brusketi ex Klubu kapetana.
     
  • Vodič kroz pritiske na lokalnim izborima

    Obojana 22.05.2017 18:07
    Hvala Šoliću
    Je li istina da je Šolić platio jamčevinu za puštanje Obojane iz ćorke.
     
  • Vodič kroz pritiske na lokalnim izborima

    WD 41 22.05.2017 18:06
    Za planove spremni
    Mihi može biti svejedno tko je pobijedio i on to zna. Da je pobijedio Nekić, hadezejci bi ga ...
     
  • Vodič kroz pritiske na lokalnim izborima

    Arso 22.05.2017 18:03
    Ja, Kiko i više niko
    Mani se svojih sranja.
     
  • Vodič kroz pritiske na lokalnim izborima

    Hod za 22.05.2017 17:51
    Nije mu lako
    Nije mu lako, jebe ga Crkva i Država.
     
  • Vodič kroz pritiske na lokalnim izborima

    Šerbet 22.05.2017 17:48
    Hvala za zasluge
    Ne bih baš rekao da ih se ismijava zato što zahvaljuju građanima, nego zato što se ne ...
     
  • Vodič kroz pritiske na lokalnim izborima

    Jerko 22.05.2017 17:31
    Samohvala
    Hajde Nediću ne piši laude samome sebi. Ovaj mandat sigurno nisi donio ti nego lova ulupana ...
     
  • Vodič kroz pritiske na lokalnim izborima

    HDZ 22.05.2017 17:24
    Popuši bobana
    Samo sanjaj snove, HDZ ima gradonačelnika i dogradonačelnik a i 6 vijećnika u GV. Nemoguća ...
     
  • Vodič kroz pritiske na lokalnim izborima

    Vlast 22.05.2017 17:09
    Bobo
    Bobane,Bobane sav si vražji i izuzetno informiran. Molim te da nas o svemu informiraš. Hvala ...
     
  • Vodič kroz pritiske na lokalnim izborima

    boban 22.05.2017 16:59
    lupila im vlast u glavu
    Počela je bespoštedna borba oko podjele plijena u HDZ-u između dviju nepomirljivih frakcija.
     
  • Vodič kroz pritiske na lokalnim izborima

    Spavač 22.05.2017 16:26
    Hmmm
    Ne bih se složio s tobom. Ovdje se nitko ne ruga načinima da se dobiju izbori, nego upravo ...
     
  • Vodič kroz pritiske na lokalnim izborima

    lg 22.05.2017 16:21
    moralnost
    Ruganje nekim načinima da se dobiju izbori nije ne priznavanje demokratskih rezultata.
     
  • Vodič kroz pritiske na lokalnim izborima

    maksimović 22.05.2017 15:30
    pogodak u 98. minuti
    Koštati će ga ovi izbori, morali su skupljati glasove po Velom skoro do ponoći.
     
  • Vodič kroz pritiske na lokalnim izborima

    e 22.05.2017 15:05
    ....
    Na kojoj listi je taj bio ?
     
  • Vodič kroz pritiske na lokalnim izborima

    gošća 22.05.2017 14:10
    a pozivaju se na moralnost
    Jadno i nisko ne priznavati demokratske rezultate!
     
  • Vodič kroz pritiske na lokalnim izborima

    Spavač 22.05.2017 13:33
    ???
    Spavaš li mirno, dragi naš Kiko? Gdje je dostojanstvenos t dok se gubi? Više sreće za 4 ...
     
  • Vodič kroz pritiske na lokalnim izborima

    Espumisan 22.05.2017 13:25
    Zahvala za novu rundu
    Kradezeovi uhljebi hodaju gradom ozarenih lica a noćas su uresili plakate zahvalnicom za ...
     
  • Vodič kroz pritiske na lokalnim izborima

    BB 22.05.2017 12:47
    Dakićev most do vlasti
    Siniša je siguran. Na izbore je izišao s podrškom Mosta (to su oni što su umalo opet srušili ...
     
  • Vodič kroz pritiske na lokalnim izborima

    mario 22.05.2017 12:02
    svaka ptica svome jatu leti
    Sve je već posloženo, Siniša i Elvis daju suport HDZ-ovoj listi i gradsko vijeće je o.k. a ...
     
  • Vodič kroz pritiske na lokalnim izborima

    Netko 22.05.2017 11:48
    Ovce
    Kod nas postoje tri vrste ovaca ,jedne ovce vode pastiri ,drugu vrstu ovaca vode alternativni ...
     
  • Vodič kroz pritiske na lokalnim izborima

    Nick Titanick 22.05.2017 10:16
    Znaju oni kako s nama
    i.imgur.com/Aoy7k5P.jpg (http://i.imgur.com/Aoy7k5P.jpg)
     
  • Vodič kroz pritiske na lokalnim izborima

    gost 22.05.2017 08:46
    vuk sit i ovce na broju
    Ipak je ovo veliki uspjeh koji opravadava svaku našu kunu investiranu u reizbor Mihinih ...
     
  • Vodič kroz pritiske na lokalnim izborima

    šola 22.05.2017 08:11
    miha
    previše su love potrošili za tako mali uspjeh?