Domino efekt

Korisnička ocjena:  / 10
LošeNajbolje 

grafVijest da je Gradsko vijeća u hitnom postupku odlučilo smanjiti plaće gradonačelniku, zamjeniku gradonačelnika, naknade predsjedniku gradskog vijeća i dvojici njegovih zamjenika te gradskim vijećnicima i članovima odbora i komisija izazvala je nekoliko ironičnih komentara posjetitelja ovog portala među kojima će se neki, čini se, pokazati proročanskim. »

Komentar kojim je ovo smanjenje plaća i naknada nazvano predizbornom demagogijom s porukom "birajte nas jer smo toliko socijalno osjetljivi da štedimo na samima sebi" potaknuo je dopunu A kad se dočepaju vlasti na foru štedljivosti štediće na nama, a sebi povećati primanja. Na to je pod naslovom Domino efekt osvanuo komentar A onda slijede plaće zaposlenih, pa kresanje socijalnih davanja, pa smanjeno sufinanciranje udruga koje rade za javno dobro ... da bi se jučer, dva tjedna nakon objave tog komentara, na FB stranici Bolji Lošinj pojavila tabela s popisom udruga, njihovih primanja iz gradskog proračuna u prošloj i odobrenim sredstvima u ovoj  godini i razlikom među njima u postocima. Budući da su razlike uglavnom u crvenom, ali ne u jednakom postotku smanjenja za sve udruge, naslov tabele Proračunska sredstva za udruge 2017. godine. Štednja ili uvođenje novih kriterija? očito problematizira kriterije iznenadne predizborne štedljivosti predlagača i vijećnika na pojedinim udrugama.

udruge

 Štednja na plaćama gradonačelnika i dogradonačelnika te naknadama dužnosnicima

funkcije

 

Komentari: 

142 # HRKhranitelj tuljana 2017-04-04 20:34
Razuman čovjek zna da je sve ove novce netko drugi morao zaraditi, tako da ne možemo nego pozdraviti ove mjere, uz nadu da će se nastaviti.
p.s. mala vježba... zbrojite iznose različitih organizacija koje imaju zajednički nazivnik tj. vodi ih ista ili iste osobe...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
110 # Razum i predrasudeLibero 2017-04-05 12:09
Citat hranitelj tuljana:
Razuman čovjek zna da je sve ove novce netko drugi morao zaraditi, tako da ne možemo nego pozdraviti ove mjere, uz nadu da će se nastaviti.
Razuman čovjek zna i da je novce za plaću dogradonačelnik a netko drugi morao zaraditi. Pa kad bi ta funkcija bila počasna, ceremonijalna (što u praksi i jeste jer nema nikakve odgovornosti) a ne plaćena, ušteda bi bila tolika da uopće ne bi trebalo kresati udrugama. Takvu bi mjeru istinski razuman čovjek radije pozdravio nego kresanje djelatnosti udruga.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
011 # kasno paljenjebero 2017-04-05 14:12
Citat Libero:
Razuman čovjek zna i da je novce za plaću dogradonačelnika netko drugi morao zaraditi. Pa kad bi ta funkcija bila počasna, ceremonijalna (što u praksi i jeste jer nema nikakve odgovornosti) a ne plaćena, ušteda bi bila tolika da uopće ne bi trebalo kresati udrugama. Takvu bi mjeru istinski razuman čovjek radije pozdravio nego kresanje djelatnosti udruga.
Đava te odnija, šta se nisi toga sitija prid osam godina.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
141 # slobodahranitelj tuljana 2017-04-04 20:51
Mislim... ne razumijem... netko bi se bavio nečim u slobodno vrijeme ali ne bi podmirivao troškove nego očekuje da zajednica to čini... Možda sam ja zapravo glup, trebao bih osnovati udrugu za big game pa neka porezni obveznici plaćaju.
Ja bih ipak radije manji PDV, parafiskalne namete, naknade, pristojbe, harače i dače, tqko da svakom od nas ostane više novaca na kraju mjeseca pa da si svatko može sam financirati svoje hobije AKO to želi.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
013 # Trol skretničarImpetus 2017-04-05 09:43
Citat hranitelj tuljana:
Mislim... ne razumijem... netko bi se bavio nečim u slobodno vrijeme ali ne bi podmirivao troškove nego očekuje da zajednica to čini... Možda sam ja zapravo glup,
Možda zaista jesi glup. Glup si ako nisi shvatio o čemu se u članku radi. No ako si shvatio, ali razglabaš o samom konceptu djelovanja i financiranja udruga umjesto o predmetu članka onda si trol. Ne baš pametan trol, ali ipak trol s prozirnim ciljem da raspravu skreneš s pitanja "Štednja ili uvođenje novih kriterija?" i eventualne predizborne demagogije drastičnom štedljivošću predlagača i vijećnika na pojedinim udrugama i znatno blažom na samima sebi.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
112 # Civilne udrugeS.P. 2017-04-05 12:47
Citat hranitelj tuljana:
Mislim... ne razumijem... netko bi se bavio nečim u slobodno vrijeme ali ne bi podmirivao troškove nego očekuje da zajednica to čini... Možda sam ja zapravo glup, trebao bih osnovati udrugu za big game pa neka porezni obveznici plaćaju.
Jesi, glup si. Definitivno. Ali ne zato što nisi osnovao udrugu za big game, nego zato što ne znaš koja je uloga civilnih udruga u društvu. Educiraj se, ako za tebe već nije kasno:

S prosječnom ocjenom 3,71 američka nevladina udruga Freedom House svrstala je Hrvatsku na 11. mjesto po demokraciji među 29 tranzicijskih zemalja u izvješću za 2017., u kojem kaže da su populisti uzdrmali posthladnoratov ski poredak u Europi i Euroaziji, ali bi to mogao biti i poziv na buđenje i provedbu reforma.
Ukupna ocjena u izvješću FH objavljenom pod naslovom "Lažna populistička obećanja" izračunata je za svaku pojedinu državu iz zbroja pojedinačnih ocjena za osam kategorija pri čemu je najbolja ocjena 1, a 7 je najlošija.

Svrstana u kategoriju polukonsolidira ne demokracije, Hrvatska je najbolju ocjenu - 2,75 dobila za sektor civilnog društva, a najlošiju za pravosuđe i neovisnost 4,50.

Ispred Hrvatske u regiji su Bugarska (3,36), Rumunjska (3,39), Mađarska (3,54), a iza Srbija (3,82), Crna Gora (3,89), Albanija (4,14), Makedonija (4,43) te Bosna i Hercegovina (4,54).

Za slučaj da nisi shvatio, ovo znači da je razvijeno civilno društvo mjera demokratičnosti neke zemlje. Zato populisti, nacionalisti, klerikalci i razni drugi ekstremisti ne vole civilne udruge koje nisu sami osnovali, jer imaju pretjerano demokratične stavove o pravima svih mogućih manjina. Naravno, udrugama za hodanje za život, molitelje pred klinikama i druge aktivnosti "u ime obitelji" kao ni njihovim simpatizerima ne smeta da zajednica podmiruje njihove troškove.
jutarnji.hr/.../...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
121 # Interestinghranitelj tuljana 2017-04-05 17:11
Citat S.P.:
S prosječnom ocjenom 3,71 američka nevladina udruga Freedom House svrstala je Hrvatsku na 11. mjesto po demokraciji među 29 tranzicijskih zemalja u izvješću za 2017. Za slučaj da nisi shvatio, ovo znači da je razvijeno civilno društvo mjera demokratičnosti neke zemlje.
Dakle ako ne prihvaćam stav jedne (ne)vladine udruge da su (ne)vladine udruge bitne, uz to baš si našao citirati udrugu koju je osnovala 41-ve američka vlada da bi promicala američke ideje i utjecaj diljem svijeta te radila paralno s američkom vladom politički pritisak na druge zemlje a čiji su skoro svi čelnici bivši zaposlenici američkih obavještajnih agencija?

To si htio reći?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
141 # kognitivna disonancahranitelj tuljana 2017-04-05 17:32
Uvijek sam se pitao kako tebi slični žive sa kognitivnom disonancom da se smatraju osobama sa lijevog političkog spektra a gle čuda, njihovi stavovi su u potpunosti indentični stavovima i vrijednostima američke službene politike, establishmenta i State Departmenta, štoviše u njihovom djelovanju ih taj isti State Department, USaid, te recimo neki od najokorjelijih utjelovitelja svega negativnog što kapitalizam predstavlja (budimo iskreni i kapitalizam ima mane)obilato financijski podržava, recimo jedan poznati milijarder koji financira ono što USA službeno nije zgodno, a koji je imao istaknutu ulogu u rušenju socijalističkih ekonomija 80-tih. Naoko nepovezane aktivnosti uvijek na kraju imaju kao rezultat još veće jačanje američkog utjecaja u svijetu i američke ekonomije. Hm... i svi oni daju ogromne novce eto tako, i onda je siroti hranitelj tuljana "glup".
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
111 # To sam htio rećiS.P. 2017-04-05 18:35
Citat hranitelj tuljana:
Citat S.P.:

S prosječnom ocjenom 3,71 američka nevladina udruga Freedom House svrstala je Hrvatsku na 11. mjesto po demokraciji među 29 tranzicijskih zemalja u izvješću za 2017. Za slučaj da nisi shvatio, ovo znači da je razvijeno civilno društvo mjera demokratičnosti neke zemlje.
Dakle ako ne prihvaćam stav jedne (ne)vladine udruge da su (ne)vladine udruge bitne, uz to baš si našao citirati udrugu koju je osnovala 41-ve američka vlada da bi promicala američke ideje i utjecaj diljem svijeta te radila paralno s američkom vladom politički pritisak na druge zemlje a čiji su skoro svi čelnici bivši zaposlenici američkih obavještajnih agencija? To si htio reći?
Ne, nisam to htio rećí. Nisam ja admiral Lošo ni general Glasnović da bih se zajedno s tobom bavio šašavim teorijama zavjere. A to što neki anonimni posjetitelj portala ne prihvaća stav da su nevladine udruge bitne za demokraciju brine me manje od lanjskog snijega na Lošinju. Više me brine što formalni i neformalni pripadnici vlasti znaju da je civilni sektor jedan od temelja demokracije, pa ga uoči izbora nastoje "izbaciti iz jednadžbe". Jedan od načina je uskraćivanje financiranja. Ne znam jesu li navedenim lošinjskim udrugama prihodi skresani od 8 do čak 60 posto da bi ih se ušutkalo, kaznilo ili da bi se time pridobilo glasače tvoje sorte, ali tema napisa nije ono što ti pokušavaš nametnuti za temu rasprave. Dakle, Hrvatska je najbolju ocjenu - 2,75 dobila za sektor civilnog društva To sam htio reći!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
131 # ...hranitelj tuljana 2017-04-05 19:36
Znaći bitno je da je dobila nekakvu "ocjenu" a nije bitno od koga? Otkud tome nekome autoritet i vjerodostojnost da "ocjenjuje" suverene države.
Evo nevladina udruga "U ime obitelji" je dala nekakvu ocjenu nekakvoj državi. Koliko je to vjerodostojno, obvezujuće ili uopće bitno ikome?!
Evo ja tebe ocjenjujem sa 2,5 na temu konstruktivne rasprave. I?
Nego da pridonesem temi, ja bih skresao i svima i sve jer ako su te aktivnosti toliko "bitne" onda valjda korisnici aktivnosti to žele i isfinancirati.
Meni, a vjerujem i mnogima, aktivnosti i postojanje ovih udruga ne znaći ništa, a da bi im išli (i moji) novci.
Postoje članarine i sl.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
111 # Pridobili su te!S.P. 2017-04-05 20:16
Ja u kope ti u spade. Boli me prsluk za to tko, što, koga i kako je ocijenio. Živim u ovoj državi, vidim što se u njoj zbiva, pa sam vjerodostojni autoritet za ocjenu stupnja demokratske retardacije i smatram da su nas Ameri ocijenili nezasluženo visoko. I kako rekoh, brine me što vlastodršci znaju da je civilni sektor jedan od temelja demokracije, pa ga uoči izbora nastoje "izbaciti iz jednadžbe", a ne tvoja, američka, Plenkovićeva ili Putinova ocjena. No tvoja izjava da bi ti skresao svima zaista je doprinos temi ovog članka; potvrđuje tezu da kresanje služi pridobivanju glasače tvoje sorte. Tebe su pridobili.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
131 # istinahranitelj tuljana 2017-04-05 19:38
Citat S.P.:
Nisam ja admiral Lošo ni general Glasnović da bih se zajedno s tobom bavio šašavim teorijama zavjere
Pa dobro šašavi tuljan ima šašave teorije zavjere. Zato ćeš ti meni reći tko je direktor (predsjednik) te udruge i što je radio prije.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
210 # ....S.P. 2017-04-05 20:17
Dosta si trolao. Prestani dosađivati.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
114 # ...THC 2017-04-05 22:57
Citat hranitelj tuljana:
Mislim... ne razumijem... netko bi se bavio nečim u slobodno vrijeme ali ne bi podmirivao troškove nego očekuje da zajednica to čini... Možda sam ja zapravo glup, trebao bih osnovati udrugu za big game pa neka porezni obveznici plaćaju.
Ja bih ipak radije manji PDV, parafiskalne namete, naknade, pristojbe, harače i dače, tqko da svakom od nas ostane više novaca na kraju mjeseca pa da si svatko može sam financirati svoje hobije AKO to želi.
ovaj komentar je dokaz da si glup ko ku*ac
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
23 # StatutUdruga 2017-04-04 23:48
Koliko je meni poznato udruge koje se nisu uskladile sa novim Zakonom o udrugama ne bi smijele dobivati novac iz proračuna, a na ovom spisku ih ima poprilično.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
113 # baš mu zavidimjadnik 2017-04-05 15:18
Budući dogardonačelnik za vrijeme mandata može kupiti stan u Zagrebu ako je kao predsjednik vijeća za tri mandata kupio stan u ZAGREBU
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
012 # neka institucije rade svoj posaospider 2017-04-05 15:50
Citat jadnik:
Budući dogardonačelnik za vrijeme mandata može kupiti stan u Zagrebu ako je kao predsjednik vijeća za tri mandata kupio stan u ZAGREBU
:cry: ovo ne sluti na dobro
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
016 # BosančerosLussigniano 2017-04-05 19:44
Citat spider:
Citat jadnik:
Budući dogardonačelnik za vrijeme mandata može kupiti stan u Zagrebu ako je kao predsjednik vijeća za tri mandata kupio stan u ZAGREBU
:cry: ovo ne sluti na dobro
Svaki pravi rvat iz Bosne mora da imade stan u ZG.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
162 # opet onhranitelj tuljana 2017-04-05 20:43
Citat Lussigniano:
Svaki pravi rvat iz Bosne mora da imade stan u ZG.
Opet naš lussiignano (poznat po nazivanju Slavena, neugodno mi je i ponoviti, kozo*ebima) širi govor mržnje prema onima čiji djedovi i bake nisu imali ricinus-dijetu. Naši sugrađani porijeklom iz drugih krajeva Hrvatske pa i bivše Jugoslavije, vrijedni su radnici i obogaćuju naš grad.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
213 # .....asd 2017-04-05 20:57
A ti ga baš sereš ...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
114 # Ko bi gori, bit će doliLex 2017-04-06 19:47
Citat hranitelj tuljana:
Naši sugrađani porijeklom iz drugih krajeva Hrvatske pa i bivše Jugoslavije, vrijedni su radnici i obogaćuju naš grad.
Kako koji.
Ima i takovih koji vrijedno u restoranima nepoznatog investitora besplatno marendavaju i ručavaju, a potom u gradskom vijeću izglasavaju stvari o kojima pojma nemaju, u korist istih tih da ti pamet stane. Čini mi se da u kaznenom zakonu ima neki naziv za to, pogodovanje, zlouporaba položaja, tako nekako.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
111 # SveznalicaKonobar 2017-04-06 21:25
Ti si sigurno konobar u restoranima nepoznatog investitora pa znaš tko plaća marende, za konobara vidim puno znaš i šteta bi bila da se ne kandidiraš na predstojećim izborima jer zasigurno sve znaš. A ove koji pogoduju prijavi inače si gori od njih jer štitiš kriminalce.
Ili si ti politička konkurencija pa ih nasipavaš blatom ili si ti investitor za izgubiti a ne za poželjeti.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
112 # kibi dabiwatafak 2017-04-06 21:47
Svi su oni već prijavljeni, samo vrana vrani oči ne kopa. Za sada.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
06 # HraniteljLussigniano 2017-04-09 04:10
A koji je to "tvoji grad"? Brčko ili Banja Luka.
A koliko je dotični bosančeros obogatio ML predavanjem banalnih predmeta u skoli, čučanjem u stanici za tehnički pregled ili svojim doprinosom u gradskom vijeću kroz koje je uspio namaknuti sredstva da od doseljenika sa plastičnom vrećicom kupi nekoliko vozila i stanova....To nam ti objasni.
Ponavljam, ono sto talijanima nije uspjelo sa ricinusovo uljem uspjelo je sa npr talijanskim vrticem u ML, jerbo svaki puta kad prođem pored njihovog dvorišta tamo je gomila djece sa roditeljima koji ne mogu biti Talijani niti govore talijanski ali djecu bi odgajali u talijanskom vrticu.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Uspon Volarićevog honorarcagringo 2017-04-11 12:35
Citat Lussigniano:
A koliko je dotični bosančeros obogatio ML predavanjem banalnih predmeta u skoli, čučanjem u stanici za tehnički pregled ili svojim doprinosom u gradskom vijeću kroz koje je uspio namaknuti sredstva da od doseljenika sa plastičnom vrećicom kupi nekoliko vozila i stanova.
A ni vlasništvo nad otočnim (za sada) negrađevnim terenima mu nije mrsko
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
014 # gdje su novcirijetki domaći čovjek 2017-04-05 21:34
nedavno je Lošinj proglašen najbogatiji grad u Hrvatskoj. Istovremeno ova vlast skida udrugama naknade radi uštede, a sebi radi populizma (pa gdje su bili do sada). Postavljam pitanje:gdje su novci od tog bogatstva?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
014 # Mjehur od sapuniceuvijek furešt 2017-04-06 08:51
Bogatstvo Lošinja je mjehur od sapunice, dokazala Genovica analizom u članku
volim-losinj.org/.../...
Napisala je da je to velik, napuhan i šaren mjehur, koji mora ubrzo puknuti. I još je napisala da "Veličini tog balona doprinosi i kreditna zaduženost, pa je Grad Mali Lošinj na zadnji dan godine za koju je proglašen najbogatijim gradom u Hrvatskoj bio dužan 14.433.605,00 kuna, čak 15% od ukupnog proračuna te godine, najvećeg i najnapuhanijeg dosad, odnosno svaki stanovnik Lošinja 1.778,41 kune za kredite koje valja otplatiti." U članku je odgovorila i na tvoje pitanje "gdje su novci od tog bogatstva". Napisala je Budući da građane sljedećih, predizbornih mjeseci, očekuje bombardiranje podacima o investicijama, javnom standardu i ostalim uspjesima lokalnih šerifa, koji će se svi odreda kandidirati za dalje vođenje njihovih financija i upravljanje javnim prostorom, nije naodmet pogledati na koji je način utrošen novac iz ovog rekordnog proračuna i na koji je način poboljšan javni standard ..., te navela podatke uz podnaslov Superhik reforme.

Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
018 # tko totin 2017-04-05 23:27
Tko je to proglasio Mali Lošinj najbogatijim gradom, Apoksiomena najljepšim kipom, plaže najljepšima, najčiščima, okitio ih raznobojnim zastavama, hotele najljepšima na svijetu,...., mislim da nije važno što, nego tko je to proglasio. To što sam sebe hvališ ili si platio nekoga da to čini ne znači ništa, rezultate vidimo. Što se tiće smanjenja plača, možda bi paralelno otpustiti i 50% raznih nepotrebnih uhljeba sa izmišljenih radnih mjesta, to bi bila daleko veča ušteda za grad.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
017 # u laži su kratke nogepinokio 2017-04-06 07:21
Citat tin:
Tko je to proglasio Mali Lošinj najbogatijim gradom,Apoksiomena najljepšim kipom, plaže najljepšima, najčiščima, okitio ih raznobojnim zastavama, hotele najljepšima na svijetu, ...., mislim da nije važno što, nego tko je to proglasio. To što sam sebe hvališ ili si platio nekoga da to čini ne znači ništa, rezultate vidimo.
Samohvala ništa ne vrijedi, sve destinacije grade hotele, dižu kvalitetu u kampovima, grade nove marine samo Lošinj već dvije godine nije uložio ni kune u turizam i ugostiteljstvo. Sve Garieve i Šolićeve priče o 200 miliona EUR-a novih ulaganja, nove zračne luke, golfu, marini na Velopinu, novim modernim trgovinama otišle u vjetar.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
21 # jasnoLOl 2017-04-06 10:33
Vidat cete vi Garia i Anu jos puno godina jer ste glupi
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
142 # baš jadnogajo 2017-04-06 11:21
Najveći domet nekih jadnih komentatora je pljunuti na Bosance, Albance, Srbe, vjernike, furešte ili domaće. Baš jadno i ispod svakog dostojanstva. Ako je to nečiji domet ili ne daj Bože politička platforma onda je ovaj naš otok i društvena zbilja jedno od primitivnijih i zaostalijih mjesta. A prema nekim objavama u medijima smo proglašeni najbogatijim gradom u državi. Ispada da je primitivizam kada je o našem gradu riječ u visokoj korelaciji s primitivizmon, šovinizmom i svakom vrstom isključivosti. A što se tiče Ane i Garija, oni su samo prolaznici, manje ili više uspješni.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
012 # „đavlom podržana bahatost“Kazimir 2017-04-06 15:24
Citat gajo:
Najveći domet nekih jadnih komentatora je pljunuti na Bosance, Albance, Srbe, vjernike, furešte ili domaće. Baš jadno i ispod svakog dostojanstva. Ako je to nečiji domet ili ne daj Bože politička platforma onda je ovaj naš otok i društvena zbilja jedno od primitivnijih i zaostalijih mjesta.
Društvena zbilja ovog otoka ne može biti mnogo bolja od zbilje u državi čija javna televizija, na primjer, čak deset minuta programa posvećuje jednoj Željki Markić kako bi zaprijetila Facebooku žalbom Saborskom odbora za medije jer joj je ukinuo stranicu. Žali se da Facebook radi cenzuru i guši slobodu njenog medija i time ometa kampanju protiv prava na pobačaj i kampanju za gašenje portala Novosti ukidanjem financiranja. Napokon, Lošinj je u državi čiji premijer zubima i noktima štiti svog ministra znanosti i obrazovanja uhvaćenog u prepisivanju tuđih radova. A u Vladi te države kao pomoćnik jednog ministra sjedi lik koji preko Facebooka, medija koji je već od*jebao Markićku, pljuje na protestante, ateiste, agnostike, liberale, ljubitelje životinja ... Ta spodoba čiju visoku plaću i beneficije namirujemo svi javno blati ateiste da je “opće poznato da su oholi ljudi, dostojni sažaljenja, ne samo uobraženi, nego i jednako tako glupi“. “Budući da su zaostali u razvoju, trebalo bi ih čak smatrati djecom slabog razuma…” veli taj dužnosnik hrvatske Vlade. Pomoćniku ministra hrvatske Vlade ne smeta kada netko nekome istrese kantu punu govana na glavu. Dapače, to podržava, pa je kada je netko takvu kantu istresao na glavu književniku Anti Tomiću, ovaj kršćanin, pravi katolik, napisao „tako i treba“. Za pomoćnika ministra notorni je Božidar Alić ni manje ni više nego „lucidan um“, a program kurikularne reforme iz 2013. godine „đavlom podržana bahatost“. Pa kakva da bude društvena zbilja na ovom otoku uz ovakvu vladu u kojoj je, usput rečeno, i jedan otočanin?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
92 # Kazimire, budi objektivnijiroli 2017-04-07 09:48
Kazimire, daj onda budi objektivniji, kada se ne želiš ograničiti na društvenu zbilju našeg otoka, nego si to proširio na visoku politiku i sranja po Hrvatskoj. Zašto onda nisi pobrojao i sranja iz EU, Rusije i USA, pa da to izgleda cjelovito. Ovako si nas ograničio samo na Hrvatsku, kao da nam govna ne pristižu ponajviše sa zapada.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
09 # Zna se i bez mene otkud govnaKazimir 2017-04-07 18:01
Citat roli:
Kazimire, daj onda budi objektivniji, kada se ne želiš ograničiti na društvenu zbilju našeg otoka, nego si to proširio na visoku politiku i sranja po Hrvatskoj. Zašto onda nisi pobrojao i sranja iz EU, Rusije i USA, pa da to izgleda cjelovito. Ovako si nas ograničio samo na Hrvatsku, kao da nam govna ne pristižu ponajviše sa zapada.
Sranja iz EU, Rusije i USA nisam pobrojao iz razloga što živim u ovom slijepom crijevu EU, a svatko iole informiran i bez mene zna otkud stižu kleronacionalis tička govna kojima nas se zasipa. Cilj je od Hrvatske napraviti drugu Poljsku s elementima Orbanove Mađarske.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
116 # Dimna zavjesaŠtednja 2017-04-06 13:29
Da su si srezali plaće i naknade na početku mandata to bi imalo neku težinu a ovako - totalna piz...rija na koju mogu nasjesti samo najgluplji glasači. Koje licemjerje! Nakon 4 godine rasprodaje Čikata i koncesioniranja svega i svačega s jedne strane i besramnog trošenja na kojekakve loše odrađene i preskupo plaćene projekte s druge strane ekipa na odlasku ima obraza prikazati se štedljivom. Pa su zaštedjeli i na sići koju dodjeljuju udrugama. A jadni li ste ako mislite da ćete zavrtanjem financijske špine nekim udrugama popuniti praznu gradsku kasu.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
141 # komantator "štednja" ne razumije??? 2017-04-06 14:20
Prethodni zapjenjeni komentator očigledno ne razumije. Odlično je da su već donijeli tu odluku već sada, a ne poslije izbora na početku novog mandata. Što to njemu nije jasno? Ovako će više uštediti.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
114 # Bijela zastavaDino 2017-04-06 17:07
Citat ???:
Prethodni zapjenjeni komentator očigledno ne razumije. Odlično je da su već donijeli tu odluku već sada, a ne poslije izbora na početku novog mandata. Što to njemu nije jasno? Ovako će više uštediti.
Rekao bih da prethodni komentator itekako razumije. Ne da se prevesti žedan preko vode demagogijom predizborne štednje nakon godina i godina rasprodaje i jeftinog davanja u koncesiju otočnog tla uz bezobraznu rasispnost. Nakon što su nas zadužili do grla, sad štede na lošinjskim udrugama. Ma ne štede oni na udruzi onog hohštaplera Curavića koji naokolo budalama prodaje blef sa Bijelom zastavom nego na Matici hrvatskoj i društvu za zaštitu životinja, bagra pokvarena!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
011 # Bijela zastava, simbol predajeM. D. 2017-04-07 09:22
Citat:
ne štede oni na udruzi onog hohštaplera Curavića koji naokolo budalama prodaje blef sa Bijelom zastavom nego na Matici hrvatskoj i društvu za zaštitu životinja, bagra pokvarena!
Tom hoštapleru su spremno platili godišnji porez za budale, a udruzi koja je pokrenula i koordinirala učešće Lošinja u globalnoj Zelenoj čistki odali su priznanje rekordnim smanjenjem dotacije od čak 60 posto! Da stvar bude apsurdnija, Grad je od dotične udruge preuzeo koordinaciju ove vrijedne akcije pa sada Upravni  odjel za  komunalni sustav, urbanizam, prostorno planiranje i zaštitu okoliša objavljuje poziv na učešće za ovu godinu:
mali-losinj.hr/.../...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
014 # Kristalna kuglaBaba vračara 2017-04-07 11:29
Citat ???:
Prethodni zapjenjeni komentator očigledno ne razumije. Odlično je da su već donijeli tu odluku već sada, a ne poslije izbora na početku novog mandata. Što to njemu nije jasno? Ovako će više uštediti.
Tko kaže da će Ana i Anto dobiti izbore? Nemojte raditi račun bez krčmara. Istina, HDZ je imao puno vremena i sredstava da se dobro interesno umreži, ali dovoljno je da samo dio onih koji su do sada apstinirali izađe na izbore i glasa protiv njih i oni gube izbore.

A što se štednje tiče, HDZ je imao 12 godina vremena da si smanji plaće, a nije to učinio sve do sada. Zašto? Jer znaju da je puno ljudi nezadovoljno njihovim radom zadnjih par godina, pa na brzinu žele popraviti svoj imidž.

Vidjet ćemo da li će Ana i Anto ovakvim trikovima uspjeti zavarati dovoljnu količinu zaboravnih glasača i zadržati vlast ili će nakon tri mandata otići u ropotarnicu povijesti, kao Balija prije njih. Možda je sazrelo vrijeme za promjenu, kakva god ona bila.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
03 # Baba vračara - vračakriki 2017-04-07 15:23
Tvoje vračanje nažalost neće odmoći Kučićki i Nediću, jer ništa, baš ništa nisam čuo ili pročitao od drugih kandidata što to namjeravaju s ovim otokom. I sada bi ja koji sam u pravilu apstinent, trebao izaći na izbore i glasati a da ništa ne znam što to drugi smjeraju, i kako to smjeraju, s kime i u kojim rokovima i uz čiju potporu. Samo ti vračaj, ja ne izlazim, jer nemam za koga glasati.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
19 # Tromblon 2017-04-07 16:09
Citat kriki:
Tvoje vračanje nažalost neće odmoći Kučićki i Nediću, jer ništa, baš ništa nisam čuo ili pročitao od drugih kandidata što to namjeravaju s ovim otokom.
Možda nisi pažljivo čitao. Jer iz svega što sam čuo i pročitao ja sam shvatio da s ovim otokom namjeravaju raditi isto što Kučićka, a to znači nastaviti što i kako se radilo i do sada. Jer za novine i radio Kučićka nije rekla baš ništa novo, nego je ponavljala sve one davno prežvakane fraze o održivom razvoju. A pod okriljem tih frazetina u stvarnosti je prodano sve što se moglo prodati, plesalo se kako su investitori svirali, radili su se i usvajali planovi po njihovoj narudžbi, za sitne pare se davalo u koncesiju što god je tko zatražio, uhljebljivalo se rodijake, prijatelje i njihovu djecu, besramno trošilo i zaduživalo itd. A budući da su sve to do sada podržavali glasovanjem u vijeću, sada ne mogu nuditi nekakve promjene. Mislim da bi glupo zvučao slogan "Više nećemo plesati kako investitori sviraju".

Istina, jedan vijećnik nije sudjelovao u toj raboti, ali taj se još nije oglasio i izjasnio. A možda ni neće ...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
17 0 # GrijehMali 2017-04-07 15:42
Slažem se nije sramota izgubiti izbore.Niko nemože trajati vječno. Grijeh i sramota je lagati i pisati svašta o ljudima, nebuloze, neprovjerene stvari i laži. Nisam domaći ali poznajem ljude na otoku i znam tko je tko. Poznajem i Anu i profesora Nedića i možete piati što hoćete ali neće vam uspjeti. Na žalost Lošinj nema alternativu.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
17 # sve si rekohaha 2017-04-07 18:34
Citat Mali:
Slažem se nije sramota izgubiti izbore.Niko nemože trajati vječno. Grijeh i sramota je lagati i pisati svašta o ljudima, nebuloze, neprovjerene stvari i laži. Nisam domaći ali poznajem ljude na otoku i znam tko je tko. Poznajem i Anu i profesora Nedića i možete piati što hoćete ali neće vam uspjeti. Na žalost Lošinj nema alternativu.
profesor za nagibe i krivine, politički kapacitet u rangu jednog Keruma
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
16 # nema odgovorarijetki domaći čovjek 2017-04-08 08:54
Još uvijek čekam osnovno pitanje.GDJE SU NOVCI !!!!!!!Da li je moguće da nitko iz Gradske vlasti ne čita Volim Lošinj,i pitam se vole li oni ovaj prekrasan gradić koji malo po malo odlazi u tuđe ruke? Ne daj bože da se moji djedovi i bake probude iz vječnog sna, jer kad bi vidjeli što se ovdje radi,odmah bi se vratili u neki drugi raj,nažalost.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
07 # uvijek prvi do loncawatafak 2017-04-08 09:21
Citat rijetki domaći čovjek:
Još uvijek čekam osnovno pitanje.GDJE SU NOVCI !!!!!!!Da li je moguće da nitko iz Gradske vlasti ne čita Volim Lošinj,i pitam se vole li oni ovaj prekrasan gradić koji malo po malo odlazi u tuđe ruke? Nedaj bože da se moji djedovi i bake probude iz vječnog sna, jer kad bi vidjeli što se ovdje radi,odmah bi se vratili u neki drugi raj,nažalost.
pitaj gospodu marendaše gdje su pare, po cijeli dan ništa ne rade, samo šeću i marendavaju po elitnim restoranima i baš im dobro ide.
i da, čitaju oni ovo, čitaju i više nego misliš, ali im je HDZova maca papala jezik
i pare
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
08 # računicarijetki domaći čovjek 2017-04-08 09:26
Što očekivati od novih kandidata da vam se obeća,sve bi bilo magla.Treba izabrati nove koji će stvarno biti štedljivi i izvući nas iz dugova u koji su nas doveli ovi sadašnji veliki političari Ana,Nedić,Badur ina itd.Koliko je ova sadašnja vlast štedljiva čitaj u članku "naknade dužnosnika"
Nedić 12 god predsjednik Gradskog vijeća:
12 god x 12 mj x 3067kn=441,648kn
Njegovi zamjenici(2) 12 god
12 god x 12 mj x 1840kn=264,960k n x2=529,920
Ne zaboravimo da uz to imaju i svoj posao, pa se pitam,kako oni preživljavaju kraj mjeseca u odnosu na obične građane i umirovljenike?
Baš ih žalim, i neka štede !!!!!!!!!!!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
011 # Cappelijeva zamjenicaSrna 2017-04-08 19:44
A koliko je utržila Ana Kučić? Cura koja osim funkcije zamjenice gradonačelnika nije ništa u životu radila... I to 10. godina na plaći od 10 i kusur tisuća kuna... (To joj je isplaćeno) a gdje su još mirovinsko, zdravstveno i ostalo... I ona će nam upravljati gradom... Jest da ima iskustva, ali samo u tome... Ljudi moji šta nas čeka!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
25 # Navala na trguJandro 2017-04-08 11:28
Pucanstvo navalilo na standove sa sadnicama ka da se djele besplatno.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
16 # Kupovina glasovaGiga 2017-04-08 15:54
Citat Jandro:
Pucanstvo navalilo na standove sa sadnicama ka da se djele besplatno.
Tamo gdje su dijelili Ana i Anto su i bile besplatne. Oni vama sadnice, vi njima glasove.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
08 # prljavi igraju prljavoadonis 2017-04-08 16:15
Citat Giga:
Tamo gdje su dijelili Ana i Anto su i bile besplatne. Oni vama sadnice, vi njima glasove.
Sramota što HDZ radi da dobije izbore, koriste se čak i sadnice. :cry:
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
81 # MaliVeli 2017-04-08 16:37
Nisu dijelili Ana i Anto nego gradonačelnica i predsjednik gradskog vijeća grada Malog Lošinja.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
02 # pitanje bez odgovoranarcis 2017-04-08 17:28
Citat Veli:
Nisu dijelili Ana i Anto nego gradonačelnica i predsjednik gradskog vijeća grada Malog Lošinja.
A kaj je Đurđica još uvijek direktorica TZ-a ?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
3 0 # OdgovorKiko mali 2017-04-08 17:33
Vijećnica gradskog vijeća.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
17 # Neka institucije rade svoj posaoT-Rex 2017-04-08 18:11
Citat Veli:
Nisu dijelili Ana i Anto nego gradonačelnica i predsjednik gradskog vijeća grada Malog Lošinja.
Točno tako. Nisu dijelile osobe nego funkcije, ma šta funkcije, institucije! Odgovorna dužnost dijeljenja darova im je u opisu poslova i treba pozdraviti kad institucije rade svoj posao. Pa na šta bi sličilo da su darove dijelili, na pr. mladi iz SŠ ili iz neke udruge?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
23 # nije ... nego ...Panda 2017-04-09 08:27
Citat Veli:
Nisu dijelili Ana i Anto nego gradonačelnica i predsjednik gradskog vijeća grada Malog Lošinja.
Nije govno nego se pas posra, kaže narodna mudrost. Jednako smrdi :oops:
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Čista slučajnost, kako da ne!Tropa 2017-04-11 12:47
Citat Veli:
Nisu dijelili Ana i Anto nego gradonačelnica i predsjednik gradskog vijeća grada Malog Lošinja.
primjedba je na mjestu. Nisu dijelili Ana i Anto sadnice jer ih nisu platili iz svojih džepova. Sadnice su dijelili gradonačelnica i predsjednik gradskog vijeća iz gradskog proračuna, tj. iz naših džepova. Čista slučajnost je da su oni i kandidati HDZ-a na narednim izborima.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
07 # Biće toga jošFirulica 2017-04-08 17:57
Da je samo sadnice! A darovi za valentinovo i karneval, biće i za Uskrs, pa za praznik rada. A sve vrijeme osmjesi od uha do uha kao da si im najmiliji :lol:
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
14 # izboriGovannio 2017-04-08 19:56
Citat adonis:
Citat Giga:
Tamo gdje su dijelili Ana i Anto su i bile besplatne. Oni vama sadnice, vi njima glasove.
Sramota što HDZ radi da dobije izbore, koriste se čak i sadnice. :cry:
Možda su ovdje dobili ideju:
zagreb.hns.hr/.../...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
07 # "Vjerodostojno"Didi 2017-04-08 19:58
Citat Giga:
Citat Jandro:
Pucanstvo navalilo na standove sa sadnicama ka da se djele besplatno.
Tamo gdje su dijelili Ana i Anto su i bile besplatne. Oni vama sadnice, vi njima glasove.
Ali sadnice nisu kupili svojim vlastitim ili stranačkim novcem nego gradskim, tj. našim. A to znači da si djeljenjem darova glasove kupuju našim novcem.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
17 # ima se ima, može se možeračunar 2017-04-08 12:41
"naknade dužnosnika"
Nedić 12 god predsjednik Gradskog vijeća:
12 god x 12 mj x 3067kn=441,648kn
Njegovi zamjenici(2) 12 god
12 god x 12 mj x 1840kn=264,960k n x2=529,920
a di je novac od upravnih, nadzornih i raznoraznih komisija ?
A di su marende, ručkovi i skupa vina ?
A uz to i provizija, kako kome i kako ko ?
Dobro nedić kupio stan u Zgrebu, Badurina ostaoi dalje sa rukama u džepu i prebire sitniš? dakle on nema ništa, a ostali zamjenici oni se samo rotirali pa ih je više.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
03 # MilanMužić 2017-04-08 14:20
Loša ti je matematika 2 mandata Lučano Nikolić, jedan mandat Sergio Spagnol, jedan mandat Milan Mužić i Anto Nedić dva. Kolika je Rudijeva naknada kao dogradonačelnik a i koliku je admin dobio otpremninu iz sveučilišta. Najviše je ipak dobio Arsen on je odradio 6 projekata x Xyz.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Službeni fotografKiko mali 2017-04-08 17:39
A što je Kikić gradski službeni fotograf.
Fotkao je Anu Antu.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
011 # ništa novoCeDeVita 2017-04-08 18:38
Citat Kiko mali:
A što je Kikić gradski službeni fotograf.
Fotkao je Anu Antu.
A zašto se političare ne bi smjelo slikati? U predizborno vrijeme besplatno dijele sadnice plaćene iz gradskog proračuna novcima poreznik obveznika.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
08 # ???Tin 2017-04-08 19:05
Citat CeDeVita:
Citat Kiko mali:
A što je Kikić gradski službeni fotograf.
Fotkao je Anu Antu.
A zašto se političare ne bi smjelo slikati? U predizborno vrijeme besplatno dijele sadnice plaćene iz gradskog proračuna novcima poreznik obveznika.
Ne mogu vjerovati da svoju izbornu promičbu plaćaju našim novcem! Pa to bi značilo da mi plaćamo da ih izaberemo :-)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
11 # LogikaCrvić 2017-04-08 20:06
Kako si ti pametan, logično razmišljanje , hoćeš i ti glasat za njih.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
02 # Gledajući sa straneTin 2017-04-11 08:25
Citat Crvić:
Kako si ti pametan, logično razmišljanje, hoćeš i ti glasat za njih.
Budući da sam pametan pa logično razmišljam spadam u ovu skupinu glasača:

Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # LegendaCrvić 2017-04-08 21:45
Kiko legenda i šire.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
7 0 # EODhranitelj tuljana 2017-04-09 11:26
Citat Crvić:
Kiko legenda i šire.
Bit će Ana izvrsna gradonačelnica, samo da ne bi opet bilo kao sa Garijem, prije izbora potpora (od nekih) a onda poslije drvlje & kamenje...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # e moj tuljasti tuljanewatafak 2017-04-09 12:04
Citat hranitelj tuljana:
Citat Crvić:
Kiko legenda i šire.
Bit će Ana izvrsna gradonačelnica, samo da ne bi opet bilo kao sa Garijem, prije izbora potpora (od nekih) a onda poslije drvlje & kamenje...
Samo da opet ne bi bilo kupovanja vijećnika nakon izbora.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
04 # neprijatelj nikad ne spavaoreste 2017-04-10 07:37
Citat watafak:
Samo da opet ne bi bilo kupovanja vijećnika nakon izbora.
Neće trebati kupovati, jer su već kupljeni. Prva dva mjesta na svakoj listi za gradsko vijeće drže simpatizeri HDZ-a. Sve je to moćna trojka posložila na vrijeme u restoranu Zakantuni i Velom žalu.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
05 # Vidoviti TuljanFrodo 2017-04-09 13:07
Citat hranitelj tuljana:
Citat Crvić:
Kiko legenda i šire.
Bit će Ana izvrsna gradonačelnica, samo da ne bi opet bilo kao sa Garijem, prije izbora potpora (od nekih) a onda poslije drvlje & kamenje...
Bi li ti nama kojima je uskraćen dar vidovitosti pojasnio na temelju čega proričeš njenu izvrsnost? Mora da imaš neka saznanja o njoj koja su nedostupna običnim ljudima?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
03 # barbikakornelije 2017-04-09 13:42
Citat Frodo:
Bi li ti nama kojima je uskraćen dar vidovitosti pojasnio na temelju čega proričeš njenu izvrsnost? Mora da imaš neka saznanja o njoj koja su nedostupna običnim ljudima?
Obični ljudi ne vole narcisoidne osobe pune sebe a bez pokrića.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
04 # .....Vademecum 2017-04-09 16:11
Osvojila je njegovo srce rezanjem dotacija nepodobnim udrugama ;-)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
7 0 # hranitelj tuljana 2017-04-09 16:42
Citat Vademecum:
Osvojila je njegovo srce rezanjem dotacija nepodobnim udrugama ;-)
Nije time, ali kad smo već kod toga, i da se držimo teme, nedavno sam bio na putu i navečer se skupilo šire društvo na piću ili dva i tako mi se jada jedan od tamo negdje da za njegovu udrugu koja se bavi jednom umjetnošću, grad nema sluha jer je tražio za jednu radionicu sa lokalnom djecom, sredstva koja po procjeni broja polaznika ispadaju oko 90 kuna po djetetu.

I sad on meni kuka kako to da grad ne da tu siću, 90 kuna po djetetu.

Kad sam ga upitao zar roditeljima te djece i samoj djeci, taj program tako malo znači i vrijedi da nisu spremni za njega izdvojiti čak ni, kako on kaže, "pišljivih 90 kuna", šok i nevjerica.

Da kako ja to tako mogu, zar ne znam vrijednost kulture...

Toliko o "potrebnosti" i "vrijednosti".. .
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
04 # Djed šumom, baba biciklomVademecum 2017-04-09 17:45
Prvo kažeš "da se držimo teme" a onda pričaš ciljano izmišljenu pričicu o 90 kuna da raspravu skreneš na svoj mlin. Na stranu to što ti očigledno živiš u svijetu u kojem svi roditelji imaju 90 kuna za kulturne potrebe svoje djece, ali budući da u svom postu nisam spomenuo ni "potrebnost" niti "vrijednost" tvoja zaključna rečenica "Toliko "potrebnosti" i "vrijednosti" visi u zraku kao da je iz neke druge rasprave.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Osvajanje tuljanovog srcaVademecum 2017-04-11 12:57
Citat hranitelj tuljana:
Citat Vademecum:
Osvojila je njegovo srce rezanjem dotacija nepodobnim udrugama ;-)
Nije time, ali kad smo već kod toga, i da se držimo teme,..
Ako nije time, reci čime je osvojila tvoje srce. To je tema. Udruge si izbacio iz priče, pa ostaje otvoreno pitanje osvajanja tvoga srca. Drži se teme.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Čl12hranitelj tuljana 2017-04-09 16:51
Citat Vademecum:
nepodobnim udrugama ;-)
Nisam za popise nepodobnih i kažnjavanje političkih neistomišljenik a ovisno o trenutnoj vlasti, jer nas to podsjeća na neka minula vremena.
Ipak držim da je minimum minimuma koji se mora očekivati, taj da sve udruge rade u potpunosti u skladu sa svim ustavnim odredbama, bile "lijeve, "desne" ili neutralne, Ustav RH nije samoposluga iz koje uzimamo samo ono što nam se sviđa, jer svatko je dužan držati se Ustava i prava i poštivati pravni poredak Republike Hrvatske.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
06 # ......rd 2017-04-09 17:56
Citat hranitelj tuljana:
Citat Vademecum:
nepodobnim udrugama ;-)
Nisam za popise nepodobnih i kažnjavanje političkih neistomišljenika ovisno o trenutnoj vlasti, jer nas to podsjeća na neka minula vremena.
Ali ipak kažeš da Bit će Ana izvrsna gradonačelnica :lol:
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
04 # e moj tupkoMama 2017-04-09 19:57
Citat hranitelj tuljana:
Citat Vademecum:
nepodobnim udrugama ;-)
Nisam za popise nepodobnih i kažnjavanje političkih neistomišljenika ovisno o trenutnoj vlasti, jer nas to podsjeća na neka minula vremena.
Ipak držim da je minimum minimuma koji se mora očekivati, taj da sve udruge rade u potpunosti u skladu sa svim ustavnim odredbama, bile "lijeve, "desne" ili neutralne, Ustav RH nije samoposluga iz koje uzimamo samo ono što nam se sviđa, jer svatko je dužan držati se Ustava i prava i poštivati pravni poredak Republike Hrvatske.
Tupko, vidi se da lupetaš bez veze i nemaš pojma o udrugama.
Udruge moraju imati Statut koji mora biti u skladu sa Zakonom o udrugama, po potrebi i drugim zakonima (Zakon o sportu, itd...) iz djelokruga rada udruge, a samim tim i sa Ustavom.
Ako nemaš statut koji je u skladu sa svim tim, ne možeš registrirati udrugu.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
51 # how yes nohranitelj tuljana 2017-04-10 07:01
Citat Mama:
Citat hranitelj tuljana:
Citat Vademecum:
nepodobnim udrugama ;-)
Nisam za popise nepodobnih i kažnjavanje političkih neistomišljenika ovisno o trenutnoj vlasti, jer nas to podsjeća na neka minula vremena.
Ipak držim da je minimum minimuma koji se mora očekivati, taj da sve udruge rade u potpunosti u skladu sa svim ustavnim odredbama, bile "lijeve, "desne" ili neutralne, Ustav RH nije samoposluga iz koje uzimamo samo ono što nam se sviđa, jer svatko je dužan držati se Ustava i prava i poštivati pravni poredak Republike Hrvatske.
Tupko, vidi se da lupetaš bez veze i nemaš pojma o udrugama.
Udruge moraju imati Statut koji mora biti u skladu sa Zakonom o udrugama, po potrebi i drugim zakonima (Zakon o sportu, itd...) iz djelokruga rada udruge, a samim tim i sa Ustavom.
Ako nemaš statut koji je u skladu sa svim tim, ne možeš registrirati udrugu.
Ma nemoj. I ja sam član udruge, moja udruga se financira članstvom i (dobrovoljnim) donacijama privatnika. Znam sve o statutima međutim unatoć navedenom čne možemo poreći da u RH ne postoje udruge odnosno njihovo vodstvo koje se bore protiv pojedinih odredbi Ustava kojeg su dužne poštovati, primjerice "ne znaju" ili ne prihvaćaju narav Domovinskog rata, koji je jezik službeni u RH ili što je to brak...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
13 # glede unatoĆFritula 2017-04-10 09:20
Citat:
... međutim unatoć navedenom čne možemo poreći da u RH ne postoje udruge odnosno njihovo vodstvo koje se bore protiv pojedinih odredbi Ustava kojeg su dužne poštovati, primjerice "ne znaju" ili ne prihvaćaju narav Domovinskog rata, koji je jezik službeni u RH ili što je to brak...
Misliš li na one koje antifažizam nazivaju floskulom, pozdravljaju sa ZDS i stavljaju ga na spomen ploče uz šahovnicu s bijelim prvim poljem?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
13 # Za bolji ustavDomagoj 2017-04-10 16:01
Citat Fritula:
Citat:
... međutim unatoć navedenom čne možemo poreći da u RH ne postoje udruge odnosno njihovo vodstvo koje se bore protiv pojedinih odredbi Ustava kojeg su dužne poštovati, primjerice "ne znaju" ili ne prihvaćaju narav Domovinskog rata, koji je jezik službeni u RH ili što je to brak...
Misliš li na one koje antifažizam nazivaju floskulom, pozdravljaju sa ZDS i stavljaju ga na spomen ploče uz šahovnicu s bijelim prvim poljem?
Na ove sigurno nije mislio. Oni se bore da njihove privilegije uđu u ustav, pa da tako postane bolji.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
04 # Pravi domoljubTT 2017-04-10 10:00
Baš me briga za narav Domovinskog rata i službeni jezik RH kad mu je jedna od krajnjih stečevina zakon kojim će država dobiti Agrokorove dugove, a Todorić zadržati vlasništvo nad tvrtkom, dok Hrvati masovno iseljavaju u strane zemlje u kojima se se ni ne govori hrvatski.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
04 # totalno si se pogubioMama 2017-04-10 19:43
Citat hranitelj tuljana:
Citat Mama:
Citat hranitelj tuljana:
Citat Vademecum:
nepodobnim udrugama ;-)
Nisam za popise nepodobnih i kažnjavanje političkih neistomišljenika ovisno o trenutnoj vlasti, jer nas to podsjeća na neka minula vremena.
Ipak držim da je minimum minimuma koji se mora očekivati, taj da sve udruge rade u potpunosti u skladu sa svim ustavnim odredbama, bile "lijeve, "desne" ili neutralne, Ustav RH nije samoposluga iz koje uzimamo samo ono što nam se sviđa, jer svatko je dužan držati se Ustava i prava i poštivati pravni poredak Republike Hrvatske.
Tupko, vidi se da lupetaš bez veze i nemaš pojma o udrugama.
Udruge moraju imati Statut koji mora biti u skladu sa Zakonom o udrugama, po potrebi i drugim zakonima (Zakon o sportu, itd...) iz djelokruga rada udruge, a samim tim i sa Ustavom.
Ako nemaš statut koji je u skladu sa svim tim, ne možeš registrirati udrugu.
Ma nemoj. I ja sam član udruge, moja udruga se financira članstvom i (dobrovoljnim) donacijama privatnika. Znam sve o statutima međutim unatoć navedenom čne možemo poreći da u RH ne postoje udruge odnosno njihovo vodstvo koje se bore protiv pojedinih odredbi Ustava kojeg su dužne poštovati, primjerice "ne znaju" ili ne prihvaćaju narav Domovinskog rata, koji je jezik službeni u RH ili što je to brak...
Više ni sam ne znaš o čemu pričaš, počeo si sa žalopojkom o 90 kuna po djetetu, nakon toga si se uhvatio Ustava, a sada pričaš o Domovinskom ratu. Daj se skoncentriraj malo.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
02 # Praviprimjer 2017-04-11 15:56
Ti si sigurno pravi primjer svega što navodiš, uzor?
Sad bi ja trebao biti kao ti?
Mislim da neće ići.
Možda je moje poimanje drugačije od tvoga a primjer braka koji si naveo neznam uopće zašto?
Što mene briga što je brak za tebe ja svoj status ne trebam tebi objašnjavati ustvari nikome.
Znači moja udruga nije u redu jer ja ne mislim kao ti a tu je brak najvažnija stvar za osnovati udrugu.

Ustvari gdje su ovih dana ti dušobrižnici kada se događa krah oko Agrokora za kojega znamo a sve drugo što nam nije poznato?
Tolike lopine, najvjerojatnije su svi u "svetom braku" ali to ih ne spriječava da marišu?
Uvijek se javi neki "pravi".
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
61 # domagojčićuremember 2017-04-10 17:55
E moj domagojčići, bilo bi dobro da znaš da je g.Slavko Linić, tadašnji potpredsjednik Vlade RH vodio Ivicu todorića u London kako bi mu pomogao da kod britanskih banaka dobije kredit od 60.000.000, Eura zaAgrokor. Bilo je to na dnevniku HTV-a, a ti jadnik drviš o stopostotnom invalidu u kolicima, a ne o pravim i svemogućim tajkunima i političarima, neovisno iz koje su stranke, ali su dobro, dobro uvezani.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
18 # Pravi se TošoDomagoj 2017-04-10 18:23
Citat remember:
E moj domagojčići, bilo bi dobro da znaš da je g.Slavko Linić, tadašnji potpredsjednik Vlade RH vodio Ivicu todorića u London kako bi mu pomogao da kod britanskih banaka dobije kredit od 60.000.000, Eura zaAgrokor. Bilo je to na dnevniku HTV-a, a ti jadnik drviš o stopostotnom invalidu u kolicima, a ne o pravim i svemogućim tajkunima i političarima, neovisno iz koje su stranke, ali su dobro, dobro uvezani.
Taj invalid u kolicima i njegova bratija su 500 dana maltretirali cijelu Hrvatsku da umjesto jednih na vlast dođu drugi, još veći lopovi. A sad kad vidimo kaos što ga prave ovi što ih je doveo na vlast, pravi se tošo, kao on se ne bavi politikom.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
31 # domagojčićuremember 2017-04-11 14:41
Bio bi ti Domagojčiću doista dosljedan kada bi uz ove koji su "maltretirali cijelu Hrvatsku 500 dana da skinu s vlasti jedne a dovedu druge", da si onako barem uzgred spomenuo i one koji su maltretirali 50 godina sve nas da se ne smijemo baviti politikom, nego samo oni pravovjerni komunisti. Pa kad si i zapjevao Vilu Velebita išao bi na besplatno "dugogodišnje ljetovanje na Goli otok". Pravo je svakoga da demonstrira na svaki mogući dopušteni način, a u ovom slučaju je bio dopušten, jer su u tom šatoru sjedili i Josipović i kojekakvi ministri itd. Ili si ti Domagojčiću razočaran što se to nije rješavalo kao s Vilom Velebita?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
05 # Oj ti vilo, vilo VelebitaDomagoj 2017-04-11 16:08
Citat remember:
Bio bi ti Domagojčiću doista dosljedan kada bi uz ove koji su "maltretirali cijelu Hrvatsku 500 dana da skinu s vlasti jedne a dovedu druge", da si onako barem uzgred spomenuo i one koji su maltretirali 50 godina sve nas da se ne smijemo baviti politikom, nego samo oni pravovjerni komunisti. Pa kad si i zapjevao Vilu Velebita išao bi na besplatno "dugogodišnje ljetovanje na Goli otok".
A zašto bih to spominjao? Kakve veze ima šatoraška revolucija sa socijalističkom :lol: Trebam li u ime te tvoje dosljednosti spomenuti i one koji su nas prije 70 godina suradnjom s nacistima i fašistima osramotili pred cijelim slobodnim svijetom, a možda i još neke iz dubina povijesti zbog kojih imenom Hrvat plaše malu djecu?"Citat:
Pravo je svakoga da demonstrira na svaki mogući dopušteni način, a u ovom slučaju je bio dopušten, jer su u tom šatoru sjedili i Josipović i kojekakvi ministri itd.".
Samo što šatoraško divljanje nije bilo dopušteno, nego nasilan čin, na granici s terorizmom, koji je zbog Milanovićevog kukavičluka ostao nekažnjen.Citat:
Ili si ti Domagojčiću razočaran što se to nije rješavalo kao s Vilom Velebita?
Domagojčiću sloboda revanja nekakvog nacionalističko g pjesmuljka znači koliko i pravo pozdravljanja ustaškim pozdravom, dakle ništa. No da te Domagojčić priupita zar nisi ti razočaran što šatoraši nisu ovih dana, kao nekoć, promarširali gradom u sablasnim crnim mantijama s bijelim križevima i podigli šator pred vladom u znak prosvjeda zbog aktualnih zbivanja s Agrokorom. Kako je netko dobro napisao

Đuro Glogoški i Josip Klemm digli su čuveni šator u Savskoj tražeći smjenu dvoje ljudi u Ministarstvu branitelja koje su smatrali nedostojnima funkcije. Šator je trajao 555 dana! Nadbiskup Bozanić prije točno dvadeset godina zagrmio je o “grijehu struktura”, Željka Markić organizirala je referendum zbog definicije braka, dok Ladislav Ilčić trajno diže dreku zbog izdaje kršćanskih zasada...
No sad, kad je Hrvatska u najvećem iskušenju nakon rata, kada su zaista nacionalni interesi u pitanju, svi oni su naglo zašutjeli. Bilo bi razumno očekivati da u ovakvoj situaciji oživi stara uzrečica “sve glave na kup” i da svi daju doprinos rješavanju problema.
itd, itd, a onda zakucavanje:

Nastavak hrvatske šutnje To su razlozi zbog kojih naši ljudi odlaze van, ali ovih dana nećemo čuti ni glasa od Kaptola, udruge U ime obitelji, Hrasta, braniteljskih udruga. Zašto sva ta šutnja?
Zašto ne glasovi vapijućih u pustinji, zašto ne osude, zašto ne analize, zašto ne šator?
Pa odgovor je vrlo jasan: zato što su na vlasti naši. Da se ova situacija dogodila bilo kojoj lijevoj vladi, buka bi bila nesnosna.

A ti pjevaj Vilu Velebita i uživaj. Ali možda bi trebao naučiti i koju rusku pjesmu. Jer uzeli Rusi prvo Čikat, a sada i Agrokor pa je njihova Baranja i skoro cijela Slavonija.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
31 # Domagojčić je nervozanremember 2017-04-11 18:21
Nervozan si Domagojčiću. Jako sam zadovoljan akcijom branitelja koji su pomogli skinuti Milanovića i društvo. Kao što ovi studenti na filozofskom i hrvatskim studijima pokušavaju sada. Ako supiju svaka čast. No, ono što upada u oči je bolesna konstatacija Domagojčića koji Vilu Velebita naziva "revanjem nekakvog nacionalističko g pjesmuljka". Samo ti Domagojčiću nedostaje otvoren i ustrojen Goli otok da nas sve kojima to nije nacionalističko revanje lijepo potrpaš na tucanje kamena. Ili još jednostanije da nas potamaniš odmah da ne trošiš na putne troškove?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
11 # Izgubio si nit.Domagoj 2017-04-11 18:57
O čemu ti to brabonjaš, sinko?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
13 # ŠutnjaBezjak 2017-04-11 19:20
Koji bolesnik :lol: :lol: :lol: Njemu drago za Milanovića i društvo a ništa o šutnji šatoraša dok Hrvatska gubi i ono malo suverenosti što je ostalo nakon što je sve rasprodano.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # plać&škrgutgego 2017-04-11 19:27
Citat Bezjak:
Koji bolesnik :lol: :lol: :lol: Njemu drago za Milanovića i društvo a ništa o šutnji šatoraša dok Hrvatska gubi i ono malo suverenosti što je ostalo nakon što je sve rasprodano.
A tebi žao što Hrvatska gubi suvetenost...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
18 # Todor TodorićSansigot 2017-04-12 21:57
Da se odmorite od surove stvarnosti mala pričica:
Subject: Pocetnica ekonomije kapitala lex Agrokor

 
Pitate se tko će platiti Todorićevu pohlepu? Evo odgovora u "Ekonomiji kapitalizma" za početnike :
"Helga je vlasnica bara. Svjesna je da su njeni gosti uglavnom nezaposleni alkoholičari, od kojih bar ne može opstati.
Da riješi taj problem, skovala je novi marketinški plan, koji dozvoljava njezinim gostima da piju "na kredu" (piješ sada / plaćaš kasnije).
Helga bilježi dugove svojih stranaka, dakle praktično im odobrava kredite za piće.
To se pročuje uokolo i rezultat je jasan - stranke navale u Helgin bar.
Vrlo brzo njezin bar ima najveći promet u gradu. Pošto mogu piti sa odgodom plaćanja, nitko od gostiju se previše ne sekira, što Helga povremeno digne cijene vina i piva - pića koja se najviše prodaju.
Kao dodatna posljedica toga, dolazi do ogromnog povećanja bruto prihoda.

Mladi i dinamični podpredsjednik lokalne banke prepozna ogroman budući potencijal tih dugova i povećava Helgi kreditni limit u svojoj banci.
Pri tome ne vidi nikakav problem, jer su garancija neplaćeni dugovi nezaposlenih alkoholičara.
Sve to zamijete i eksperti za burzovno poslovanje u centrali banke i dosjete se načina, kako doći do enormnih bonusa.
Dugove alkoholičara pretvore u ALKO-OBVEZNICE.
Tim vrijednosnim papirima se onda trguje na burzi.
Naivni investitori u stvari ne razumiju da su "preporučene" obveznice, koje su kupili, u stvari dugovi nezaposlenih alkoholičara.
Cijena obveznica je stalno rasta i ubrzo one postaju vrijednosni papiri s najvećim prometom na burzi.

Jednog dana (iako cijene obveznica i dalje rastu), menadžer u lokalnoj banci odluči da je došlo vrijeme za naplatu Helginog limita, koji je ona dobila na osnovu odgođenih plaćanja za sva popijena pića.
O tome obavijesti Helgu, a ona zahtijeva naplatu od svojih gostiju.
Pošto su oni samo nezaposleni alkoholičari, naravno da ne mogu platiti.
Pošto Helga ne može ispuniti svoje obveze, najavi bankrot.
Bar se zatvara, a njezinih 11 zaposlenika ostaje bez posla.
Preko noći cijena ALKO-OBVEZNICA pada za 90%.
Srušena vrijednost obveznica je temeljito načela likvidnost banke:
banka više nije mogla odobravati nove kredite, pa je bila zamrznuta i njezina ekonomska aktivnost.

Pošto su dobavljači isto tako Helgi odobravali odgodu plaćanja i čak investirali u obveznice visoke vrijednosti, moraju sada otpisati sav njezin dug, a uz to imaju i 90%-tni gubitak zbog pada vrijednosti obveznica.
Njezin dobavljač vina objavljuje bankrot i zatvara obiteljsko poduzeće, koje je uspješno poslovalo pune tri generacije;
Njezinog dobavljača piva preuzima konkurentska firma, koja odmah zatvara lokalnu pivovaru i otpušta svih 150 radnika.

Na sreću, banka, brokerska firma i njihovi direktori spašeni su multi-milijunsk om infuzijom od strane vlade.

Sredstva, koja su bila potrebna za tu dokapitalizacij u, bit će dobivena iz nekoliko novouvedenih poreza, koji padaju na leđa zaposlenih iz srednje klase, koji uglavnom ne piju alkohol i nikada nisu izbliza ni vidjeli Helgin bar."
Helginu ulogu zamijenite imenom po vlastitom nahođenju.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj

Dodaj komentar

Komentari koji nemaju veze s temom uz koju su uneseni bit će premješteni u "škovacu" ili uklonjeni. Uredništvo ne snosi odgovornost za sadržaj komentara.

Sigurnosni kod
Osvježi

mi-logo
wonline
yrno
Vremenska prognoza
za Lošinj


Anketa

Što je najvažnije čime treba raspolagati kandidat za gradonačelnika?

Članak 69. Ustava RH

Volim LošinjSvatko ima pravo na zdrav život.
Volim LošinjDržava osigurava uvjete za zdrav okoliš.
Volim LošinjSvatko je dužan, u sklopu svojih ovlasti i djelatnosti, osobitu skrb posvećivati zaštiti zdravlja ljudi, prirode i ljudskog okoliša.

setnja

ubojstvoborocid

ZADNJI KOMENTARI

  • Vodič kroz pritiske na lokalnim izborima

    pregolema 22.05.2017 21:12
    "Tuga"
    Otkud vam sada 2.000 glasača, zar nisu zvanični podatci istiniti? Lako vam je bilo s načim ...
     
  • Vodič kroz pritiske na lokalnim izborima

    Spavač 22.05.2017 21:01
    Tuga
    Tužno je kako vas četvero glavnih zagovarača antihdz kampanje misli da ste u pravu, a da ...
     
  • Vodič kroz pritiske na lokalnim izborima

    Bre 22.05.2017 20:41
    Ajde bre
    Ovaj put je dobio i bez Garia.
     
  • Vodič kroz pritiske na lokalnim izborima

    give me five 22.05.2017 18:28
    sveto ime Gari
    HDZ bez Garia i Ane dobio bi 2 vijećnika kao što dobiva SDP sa Nekićem. :-x
     
  • Šlampavost odgovornih

    Gost 22.05.2017 18:25
    Idemo dalje!
    Uzalud naričeš. Ekipi koja je dopustila da se s*ebe Čikat i dade u koncesiju Lošinjani ...
     
  • Šlampavost odgovornih

    Gost 22.05.2017 18:17
    Užas na Zaosiri
    Nećeš ništa postići javljanjem na ovoj stranici. Pošalji e-mail s priloženom fotkom na neku ...
     
  • Vodič kroz pritiske na lokalnim izborima

    Krivo 22.05.2017 18:14
    Platit će neko drugi
    Sve će platiti Pejić jer forsira razgovore s Devčićem. A ni ga ni u vijeću. Brižni.
     
  • Vodič kroz pritiske na lokalnim izborima

    Laž 22.05.2017 18:10
    Nije istina
    Istina je da je Deva platio turu u Brusketi ex Klubu kapetana.
     
  • Vodič kroz pritiske na lokalnim izborima

    Obojana 22.05.2017 18:07
    Hvala Šoliću
    Je li istina da je Šolić platio jamčevinu za puštanje Obojane iz ćorke.
     
  • Vodič kroz pritiske na lokalnim izborima

    WD 41 22.05.2017 18:06
    Za planove spremni
    Mihi može biti svejedno tko je pobijedio i on to zna. Da je pobijedio Nekić, hadezejci bi ga ...
     
  • Vodič kroz pritiske na lokalnim izborima

    Arso 22.05.2017 18:03
    Ja, Kiko i više niko
    Mani se svojih sranja.
     
  • Vodič kroz pritiske na lokalnim izborima

    Hod za 22.05.2017 17:51
    Nije mu lako
    Nije mu lako, jebe ga Crkva i Država.
     
  • Vodič kroz pritiske na lokalnim izborima

    Šerbet 22.05.2017 17:48
    Hvala za zasluge
    Ne bih baš rekao da ih se ismijava zato što zahvaljuju građanima, nego zato što se ne ...
     
  • Vodič kroz pritiske na lokalnim izborima

    Jerko 22.05.2017 17:31
    Samohvala
    Hajde Nediću ne piši laude samome sebi. Ovaj mandat sigurno nisi donio ti nego lova ulupana ...
     
  • Vodič kroz pritiske na lokalnim izborima

    HDZ 22.05.2017 17:24
    Popuši bobana
    Samo sanjaj snove, HDZ ima gradonačelnika i dogradonačelnik a i 6 vijećnika u GV. Nemoguća ...
     
  • Vodič kroz pritiske na lokalnim izborima

    Vlast 22.05.2017 17:09
    Bobo
    Bobane,Bobane sav si vražji i izuzetno informiran. Molim te da nas o svemu informiraš. Hvala ...
     
  • Vodič kroz pritiske na lokalnim izborima

    boban 22.05.2017 16:59
    lupila im vlast u glavu
    Počela je bespoštedna borba oko podjele plijena u HDZ-u između dviju nepomirljivih frakcija.
     
  • Vodič kroz pritiske na lokalnim izborima

    Spavač 22.05.2017 16:26
    Hmmm
    Ne bih se složio s tobom. Ovdje se nitko ne ruga načinima da se dobiju izbori, nego upravo ...
     
  • Vodič kroz pritiske na lokalnim izborima

    lg 22.05.2017 16:21
    moralnost
    Ruganje nekim načinima da se dobiju izbori nije ne priznavanje demokratskih rezultata.
     
  • Vodič kroz pritiske na lokalnim izborima

    maksimović 22.05.2017 15:30
    pogodak u 98. minuti
    Koštati će ga ovi izbori, morali su skupljati glasove po Velom skoro do ponoći.
     
  • Vodič kroz pritiske na lokalnim izborima

    e 22.05.2017 15:05
    ....
    Na kojoj listi je taj bio ?
     
  • Vodič kroz pritiske na lokalnim izborima

    gošća 22.05.2017 14:10
    a pozivaju se na moralnost
    Jadno i nisko ne priznavati demokratske rezultate!
     
  • Vodič kroz pritiske na lokalnim izborima

    Spavač 22.05.2017 13:33
    ???
    Spavaš li mirno, dragi naš Kiko? Gdje je dostojanstvenos t dok se gubi? Više sreće za 4 ...
     
  • Vodič kroz pritiske na lokalnim izborima

    Espumisan 22.05.2017 13:25
    Zahvala za novu rundu
    Kradezeovi uhljebi hodaju gradom ozarenih lica a noćas su uresili plakate zahvalnicom za ...
     
  • Vodič kroz pritiske na lokalnim izborima

    BB 22.05.2017 12:47
    Dakićev most do vlasti
    Siniša je siguran. Na izbore je izišao s podrškom Mosta (to su oni što su umalo opet srušili ...
     
  • Vodič kroz pritiske na lokalnim izborima

    mario 22.05.2017 12:02
    svaka ptica svome jatu leti
    Sve je već posloženo, Siniša i Elvis daju suport HDZ-ovoj listi i gradsko vijeće je o.k. a ...
     
  • Vodič kroz pritiske na lokalnim izborima

    Netko 22.05.2017 11:48
    Ovce
    Kod nas postoje tri vrste ovaca ,jedne ovce vode pastiri ,drugu vrstu ovaca vode alternativni ...
     
  • Vodič kroz pritiske na lokalnim izborima

    Nick Titanick 22.05.2017 10:16
    Znaju oni kako s nama
    i.imgur.com/Aoy7k5P.jpg (http://i.imgur.com/Aoy7k5P.jpg)
     
  • Vodič kroz pritiske na lokalnim izborima

    gost 22.05.2017 08:46
    vuk sit i ovce na broju
    Ipak je ovo veliki uspjeh koji opravadava svaku našu kunu investiranu u reizbor Mihinih ...
     
  • Vodič kroz pritiske na lokalnim izborima

    šola 22.05.2017 08:11
    miha
    previše su love potrošili za tako mali uspjeh?