Vjetar s Kaptola

Korisnička ocjena:  / 8
LošeNajbolje 

windcardJoš jedna genijalna ideja zrije pod okriljem naše vlade. Ministar turizma Gari Capelli i ministar branitelja Tomo Medved sastančili su s osebujnom skupinom turističkih inovatora iz Udruge specijalne policije i udruga vodiča koji su došli tražiti da se u gradivo ispita za vodičke licence uvrsti i Domovinski rat. Ministri su to objeručke prihvatili složivši se da se »u osnovnim i srednjim školama na satovima povijesti ne uči se dovoljno o Domovinskom ratu«, te da to pogađa i turističke vodiče, komentirala je pored ostalih ovaj zahtjev i Sanja Modrić u Novom listu »

U rubrici »Zapažanja« katoličkog tjednika Glas Koncila objavljen je pod alarmantnim naslovom U HRVATSKOJ UVEDENA APSURDNA LIBERALIZACIJA ZA STRANE TURISTIČKE VODIČE - Vodiči pričaju gluposti o našoj povijesti oštar napis o „degradaciji profesije turističkog vodiča i obezvrjeđivanju naše vrijedne nacionalne, kulturne i prirodne baštine, jer strani vodiči jednostavno nemaju potrebna znanja o njima", tako da „svaki Janez, Hans ili Johan može bezuvjetno sve ono što hrvatski vodiči ne mogu u njihovim zemljama" pa bez ikakve dodatne obuke, provjere znanja ili posebne edukacije goste uče da je u Hrvatskoj bio „građanski rat". 

Članak je objavljen 14. Veljače 2017., a već 9. ožujka Slobodna Dalmacija donosi vijest o snažnom odazivu na ovaj alarm. Pod naslovom Branitelji i turistički vodiči udružili se u obrani istine o Domovinskom ratu i zaštiti struke javlja kako je na sastanku u Ministarstvu turizma zaključeno da Domovinski rat treba uključiti u program obrazovanja turističkih vodiča.

Na sastanku su bili predstavnici Udruge specijalne policije iz Domovinskog rata i predstavnici turističkih vodiča Hrvatske, a budući da je ministar turizma Gari Cappelli i sam hrvatski branitelj, odmah je prihvatio predloženu temu i složio se da istu treba sustavno i stručno obraditi, izvijestila je Slobodna Dalmacija. List također izvještava da bi za sustavnu i stručnu obradu bile mobilizirane jake snage povjesničara iz Instituta Ivo Pilar, Instituta za povijest i Dokumentacijskog centra Domovinskog rata, no u rad na sadržaju bili bi uključeni i Ministarstvo obrazovanja i Ministarstvo vanjskih poslova.

List navodi da turistički vodiči imaju problem, jer nema sustavno i stručno obrađene literature koja bi na jedinstven i istinit način obuhvatila događaje za vrijeme Domovinskog rata, već se vodiči snalaze kako tko zna i umije, a „turisti koji posjećuju našu lijepu Domovinu" često dolaze s predrasudama i netočnim informacijama o događajima iz Domovinskog rata (primjerice; da je u Hrvatskoj bio ''građanski rat'', da su osloboditeljske akcije Bljesak i Oluja ''udruženi zločinački pothvat'', da je prva žrtva Domovinskog rata Josip Jović poginuo od „prijateljske vatre" hrvatskih snaga i niz drugih primjera koji se mogu naći u stranim medijima).

Zahtjeva se da se u obavezan dio predmeta 'Hrvatska povijest' u Pravilniku o stručnom ispitu za turističke vodiče i ispitnom programu za turističke pratitelje uvrsti Domovinski rat (kako za domaće, tako i za strane turističke vodiče) na način da se građa segmentira po županijama i da se uz uvodnu priču o razlozima, okolnostima i posljedicama, napadačima i napadnutima u Domovinskom ratu, u program uvrsti i posebna priča prilagođena lokalitetima, mjestima i gradovima u županijama, da se u turističke karte ucrtaju sva mjesta gdje su se zbili važni događaji, masovne grobnice i muzeji stalnog postava Domovinskog rata kao zaštićeni lokaliteti. Stranim turističkim vodičima može se dozvoliti rad samo uz obavezno stručno obrazovanje, izvedenu praksu i provjeru znanja, navodi se u priopćenju Udruge specijalne policije i turističkih vodiča, izvijestila je Slobodna Dalmacija.

sd

Spremnost ministra turizma da kao branitelj i na zahtjev branitelja pristane turizam - jednu od najvažnijih gospodarskih grana Republike Hrvatske - podčiniti kampanji propagiranja Istine o Domovinskom ratu potaknutoj člankom u katoličkom tjedniku nije baš najbolje „sjela" dijelu javnosti izmrcvarenom svakodnevnim političkim bizarnostima. Pokazuju to kratki komentari čitatelja na portalima:

Ovo prerasta u ludilo. Stranac želi se zabaviti, vidjeti i dobro se najesti. Baš njega zanima gdje su puške pucale. Ako nekakav turist pita o ratu treba mu objasnit, ali uvodit im ratna zbivanja u obilazak ja krajnje morbidno. Došli su uživat u ljepotama prirode i kulture a ne slušat o strahotama rata. Ovo je na razini News Bar-a. Ili se Slobodna Dalmacija počela sprdati ili ovi dinosauri ozbiljno rade na ovome. Pa, valjda hoće na taj način OTJERATI turiste - oni zaboravljaju da su ljudi došli tu na odmor i da ih osim provoda drugo ništa ne zanima. Dosta je što nas maltretiraju i podsjećaju da su gori od SUBNOR-a. Bio sam sve vrijeme u domovinskom ratu i ne mislim da sve oko sebe zbog toga trebam "daviti" sa svojim pričama.

No nisu izostali ni komentari novinara u tiskanim medijima.

• Sanja Modrić je pod naslovom Masovne grobnice kao turistička atrakcija? U Novom listu napisala:

Još jedna genijalna ideja zrije pod okriljem naše vlade. Čitam kako su ministar turizma Gari Capelli i ministar branitelja Tomo Medved sastančili sa osebujnom skupinom turističkih inovatora iz Udruge specijalne policije i udruga vodiča koji su došli tražiti da se u gradivo ispita za vodičke licence uvrsti i Domovinski rat. Ministri su to objeručke prihvatili složivši se da se »u osnovnim i srednjim školama na satovima povijesti ne uči se dovoljno o Domovinskom ratu«, te da to pogađa i turističke vodiče.

Zato će se sada dići na noge Institut Ivo Pilar, Institut za povijest i Dokumentacijski centar Domovinskog rata, ministarstva obrazovanja i vanjskih poslova kako bi se i domaće i strane vodiče obvezalo da polažu module o Domovinskom ratu. Citiram: »(ratna) građa segmentirala bi se po županijama, a uz uvod o razlozima, okolnostima i posljedicama, napadačima i napadnutima u Domovinskom ratu, u program uvrstiti i posebne priče prilagođena lokalitetima, mjestima i gradovima. Plan je da se u turističke karte ucrtaju sva mjesta gdje su se dogodili važni događaji, gdje postoje masovne grobnice i muzeji stalnog postava Domovinskog rata« itd, itd.
Čak ni stranim vodičima ne smije se dozvoliti rad u Hrvatskoj ako nisu prošli »obavezno stručno obrazovanje i provjeru znanja o Domovinskom ratu«.
Naravno da će vodiči koji našim gostima pokazuju Hrvatsku u svoje priče uključiti i poneki detalj iz ratnog vremena i uvjerena sam da to i čine. No napasti turiste koji ovamo dolaze na odmor s masovnim grobnicama, mirnom reintegracijom, Olujom, Haaškim sudom i definicijom žrtve i agresora, to stvarno izgleda kao pokušaj miniranja najisplativije industrijske grane u Hrvatskoj. Svuda sam putovala, ali takav daviteljski pristup nigdje nisam srela. Pa možda da ga se i kod nas ipak okane.

• Pod naslovom Rezolucija turist-biroa Predrag Lucić, također u Novom Listu piše:

Ide to nezaustavljivom brzinom. Samo nekoliko dana nakon nastavnika povijesti – kojima dodatnu poduku iz predmeta kojemu uče puškoškolce i srednjoškolce već pružaju generali i ostali visoki časnici Hrvatske vojske – pred nesavladanim su se gradivom postrojili i turistički vodiči.

U edukativnoj simbiozi s Udrugom Specijalne policije iz Domovinskog rata, koju predvodi doajen šatoraških prosvjeda Josip Klemm, vodiči turista po zemlji Hrvatskoj požalili su se na vlastito neznanje o nacionalnoj povijesti iz prve polovice devedesetih, pravdajući se kako, eto, »nema sustavno i stručno obrađene literature koja bi na jedinstven i istinit način obuhvatila događaje za vrijeme Domovinskog rata«.

Ne opterećujući mozak time što je o Domovinskom ratu doista napisano i objavljeno, turistički vodiči i Klemmovi specijalci su svu tu literaturu proglasili de facto problematičnom, neistinitom, nesustavnom i nestručno obrađenom, što je najžešća pljuska koju je itko do sada prilijepio državotvornim povjesničarima u Hrvata. Mislite li da će – evo npr. npr. – Ante Nazor skupa sa sebi bliskim kolegama iz branše šutke otrpjeti ovaj udarac, pa odmah okrenuti i drugi obraz, ili će ustati u obranu ovako nemilice popljuvanih djela suvremene hrvatske historiografije?

Odgovor se sluti iz same najave projekta uključivanja Domovinskog rata u program obrazovanja turističkih vodiča, njegova prihvaćanja u uredu ministra turizma Garija Cappellija i potpore koju je projektu pružio ministar branitelja Tomo Medved, te plana da se u kursističko vođenje vodiča kroz rat uključe povjesničari iz Instituta Ivo Pilar, Hrvatskoga instituta za povijest i Dokumentacijskoga centra Domovinskog rata, uz dragocjenu pomoć Ministarstva vanjskih poslova i Ministarstva znanosti i obrazovanja.

Sve to miriše na dobro pripremljen teren, na kojemu se neće braniti dignitet Nazorove struke i gdje se samohvalisavim neznalicama neće savjetovati da se uhvate knjige, pa da nešto i nauče, ako ih išta zanima.

Baš naprotiv – štancat će se priručnici »Domovinski rat za turističke vodiče i ostale početnike«, kako bi se ta nagla žudnja za znanjem čim prije utažila i kako bi se naši turistički vodiči najzad oduprli agresivnoj propagandi kolega iz inozemstva koji turiste zatupljuju uzgrednim pričama o građanskom ratu, e da bi im onda mirne savjesti recitirali što sve znaju o Plitvičkim jezerima, o filmovima i serijama snimanim u Dubrovniku, o Dioklecijanovoj palači i pulskoj Areni...

Ali neće to više tako ići, jer su se hrabri turistički vodiči uz pomoć Klemma i sistema odlučili izboriti da Domovinski rat postane obaveznim dijelom predmeta »Hrvatska povijest« u Pravilniku o stručnom ispitu što će ga po novim pravilima polagati i domaći i strani vodiči znatiželjnih gostiju.

Pa da vidimo tko će dobiti licencu za vodanje turista po Hrvatskoj ako ne zna, ako ne zna... npr. npr. – kako se zvala prva oslobodilačka operacija Hrvatske vojske izvedena u zapadnoj Slavoniji, na području Bjelovarsko-bilogorske i Virovitičko-podravske županije? Pritom će im se velikodušno ponuditi odgovori: a) Otkos 10; b) Jesen 10; c) Munja 10 i d) Grom 10.
Ako zaokruže točan odgovor, zaskočit će ih npr. npr. pitanje: koliko je četvornih kilometara privremeno okupiranog teritorija Republike Hrvatske oslobođeno u toj operaciji? Možda 350? Preciznije 288? Okruglo 300? Ili 412?

Jer s kojim bi pravom netko dobio certifikat za vođenje turista u rodnu kuću Nikole Tesle ako pritom ne zna – samo malo, da povjerenstvo izvuče pitanje – tko je bio zapovjednik zbornog područja Gospić za vrijeme vojno-redarstvene operacije »Oluja«? I ako mu pri odgonetanju ne pomažu ni ponuđeni odgovori: a) Miljenko Crnjac; b) Mladen Markač; c) Mirko Norac; d) Ivan Basarac.

U tom testu brzoga znanja, razumije se, neće biti pitanja: zašto ključnu ulogu u borbi za opismenjavanje turističkih vodiča na temama iz Domovinskog rata ima veteranska udruga koju predvodi Josip Klemm i u kakvoj je vezi njegov pedagoški angažman s kandidaturom privatne mu zaštitarske tvrtke za koncesiju na zakup Zrća? Jer povijest je povijest, a posao je posao...

Neka se za to vrijeme oni koji ne vladaju ni povijesnim znanostima ni poslovnim zakonitostima iscrpljuju budalastim prigovorima kako se gradivo Domovinskog rata ne može savladati na brzinskom dvomjesečnom tečaju opće povijesti svega.

Neka tamburaju kako turiste ne zanima Domovinski rat nego Eufrazijeva bazilika i Knežev dvor. Neka prigovaraju kako vlast uz pomoć šatoraša pokušava staviti turiste pod nadzor kakvoga, kažu, nema ni u Sjevernoj Koreji... I neka šire svoje priče o grozomornim tendencijama vladajućih da napokon miniraju i turizam kao najisplativiji segment hrvatskoga gospodarstva.

Ovaj se pokret forsiranja Domovinskog rata u godini 2017. više ne može zaustaviti. Sada kad su, nakon nastavnika povijesti, unovačeni i turistički vodiči, pitanje je samo – tko dolazi na red ovoga tjedna? Dimnjačari, ornitolozi ili berači šparoga?

• U jubilarnom 900. broju pod naslovom Specijalno turističko vaspitanje tjednik Novosti piše:

Znamo već da besposlen pop i jariće krsti, a najnoviji hrvatski poučak kaže da će do jučer policijski specijalac možda uskoro početi raditi kao turistički vodič. Naime, članovi Udruge specijalne policije iz Domovinskog rata nedavno su turističkim vodičima predložili da će im pomoći u edukaciji, jer je njihovo specijalno oko u mjoj uočilo brojne rupe, posebice kad je riječ o možda presudnim znanjima, a to su, dakako, ona o Domovinskom ratu. Oduševljeni prijedlogom , vidiči i specijalci strojevim su korakom pohitali do resornog ministra Garija Kapelija, koji je, očekivano, prihvatio ponudu. Ograničeno vojno-redarstvenu i policijsko-turističku akciju glasnim je klicanjem pozdravio i ministar branitelja Tomo Medved.

Slobodna Dalmacija u prigodno nepotpisanom tekstu snajperski nišani provaliju turističkog neznanja, lucidno uočivši sramotnu pojavu turista koji u „našu lijepu Domovinu jako često dolaze s predrasudama i netočnim informacijama o Domovinskom ratu (primjerice da je u Hrvatskoj bio 'građanski rat', da su osloboditeljske akcije Bljesk i Oluja 'udruženi zločinački pothvat', da je prva žrtva Domovinskog rata Josip Jović poginuo od 'pijateljske vatre' hrvatskih snaga ... i t.d., i t.d. Članak je poentiran ubojitim podnaslovom Udruga specijalne policije educirala bi turističke vodiče o Domovinskom ratu, a na suđenjima za zločine iz Oluje pripadnici specijalne policije nisu se mogli ama baš ničega sjetiti.

Svatko tko iole poznaje turizam zna da je to vrlo osjetljiv skup odnosa i pojava i ne bi se olako upuštao u instrumentalizaciju turizma za odgoj i obrazovanje gostiju o Domovinskom ratu. No aktualni ministar turizma, po obrazovanju pomorac, razumije se u vjetrove, pa je jedra smjesta okrenuo prema ovom vjetru s Kaptola.

Komentari: 

09 # Ministar vjetrokazMalo vitra 2017-03-18 16:19
E moj Kapeli, ošo i ti na kvasinu :cry:
www.index.hr/.../955816.aspx
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
010 # fulao šefa i stanicuturion 2017-03-18 17:18
Citat Malo vitra:
E moj Kapeli, ošo i ti na kvasinu
Nije Kapeli otišao na kvasinu nego onaj tko ga je postavio za ministra. :sad:
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
05 # Prepisiva, budala i ulizicaMijo 2017-03-24 17:01
Citat turion:
Citat Malo vitra:
E moj Kapeli, ošo i ti na kvasinu
Nije Kapeli otišao na kvasinu nego onaj tko ga je postavio za ministra. :sad:
U pravu si. Taj je za ministra znanosti i obrazovanja postavio lika uhvaćenog u prepisivanju, za ministra zdravstva budalu kojoj jedan svećenik vrijedi koliko 20 liječnika, a za ministra turizma ulizicu koja objeručke prihvaća blesavu inicijativu da se turiste indoktrinira desničarskim povijesnim "istinama".
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
09 # ratovanjegost 2017-03-18 21:11
Zanimalo bi me kad ćemo već jednom prestati ratovati? Nakon 2. svj. rata to je prestalo negdje 1968., pa bi sada polako bilo vrijeme da počnemo misliti na budućnost, ako već nije prekasno!!!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
02 # ratovanje ,netko 2017-03-24 20:29
prije 1968 , tad je već i hotel Bellevue radio ,a njemačkih turista već je Lošinju bilo početkom šezdesetih,kod nas doma u privatnom od 1963 a Beatlesi su već 1959 svirali u Hamburgu, odužilo se to u nas
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
05 # Ratovanjeoptimist? 2017-03-18 22:34
Ratovanje gdje već nalaziš optimizam o budućnosti nije samo kod nas prekasno već smo svi debelo zakasnili.
Uporno održavali jedne te iste face.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
011 # Preodgoj turistaDodola 2017-03-19 10:42
Kapeli je oduvijek znao nepogrješivo namirisati vjetar niz koji treba jedriti radi opstanka i napredovanja u karijeri. Cijela karijera mu je obilježena ulizivanju prvo Pašaliću, potom Sanaderu, te Karamarku, a sada Plenkoviću. No vjetrovi koji su zapuhali iz šatora u Savskoj naveli su ga da se prilagodi tim novim vjetrovima pa je već kao ministar bez funkcije u Gradu Malom Lošinju predložio Gotovinu za počasnog građanina. A uzlet i agresivnost klerikalnih inicijativa i pokreta naveo ga je da poslušno, bez pogovora prihvati ovu apsurdnu crkveno-branite ljsku inicijativu potaknutu člankom u Glasu Koncila te cijelo ministarstvo podredi treniranju turističkih vodiča za preodgajanje turista u duhu službene istine o Domovinskom ratu.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
18 # malo vitraSnowball 2017-03-19 12:43
Citat Dodola:
Kapeli je oduvijek znao nepogrješivo namirisati vjetar niz koji treba jedriti radi opstanka i napredovanja u karijeri. Cijela karijera mu je obilježena ulizivanju prvo Pašaliću, potom Sanaderu, te Karamarku, a sada Plenkoviću. No vjetrovi koji su zapuhali iz šatora u Savskoj naveli su ga da se prilagodi tim novim vjetrovima pa je već kao ministar bez funkcije u Gradu Malom Lošinju predložio Gotovinu za počasnog građanina. A uzlet i agresivnost klerikalnih inicijativa i pokreta naveo ga je da poslušno, bez pogovora prihvati ovu apsurdnu crkveno-braniteljsku inicijativu potaknutu člankom u Glasu Koncila te cijelo ministarstvo podredi treniranju turističkih vodiča za preodgajanje turista u duhu službene istine o Domovinskom ratu.
zanimljiva je pojava kako karijere mnogih HDZovaca ničim izazvane naprasno završe u Remetincu
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
06 # putevima Domovinskog rataHrvatska 365 2017-03-19 12:54
posebna pogodnost za VIP goste, šetnje po minskim poljima, specijalni vodič ministar turizma
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
123 # Hrvati pozdravljaju inicijativuhranitelj tuljana 2017-03-19 10:43
Ovo se trebalo već davno provesti a zašto toga nema u drugim turističkim zemljama? Pa prije svega zato što nikome u Parizu ili Londonu ne bi palo na pamet podučati turiste da je u WW2 bio "građanski rat" ili pričati o nekakvom "dogovoru Churchill-Hitle r", također na poprištima povijesnih bitaka sigurno ne bi palo nikome na pamet naglašavati zločine savezničkih snaga.

To bi u zapadnim zemljama bilo jako, jako neobično kao i postojanje (ne)vladinih udruga koje bi širile takvu priču.
Oni koji bi turiste podučavali o "građanskom ratu", "UZP", ili o "protjerivanju nevinog golorukog naroda iz čista mira u kolovozu 1995" ovim prijedlogom su zgroženi i sami su se sada javili. Oni koji podučavaju istinu o Domovinskom ratu, u prijedlogu ne vide ništa sporno.

Isto tako ovoga nije bilo u njihovoj voljenoj Jugi ali ne zato što je juga bila oličenje slobode, već naprotiv... kako bi prošao netko tko bi turistima 1950-te pričao o građanskom ratu u jugi, dolasku diktature na vlast, zločinima partizana...

Mi ipak živimu u državi u kojoj se pojedinci bune zbog grba, zbog valute (kuna), ništa hrvatsko im ne odgovara (za "naci"kune se ipak grebu), pa sukladno tome i ova inicijativa.

Mi Hrvati pozdravljamo, a "građani"?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
15 # Suočavanje s istinom za početnikeXman 2017-03-19 14:21
Citat hranitelj tuljana:
Oni koji bi turiste podučavali o "građanskom ratu", ... ovim prijedlogom su zgroženi i sami su se sada javili. Oni koji podučavaju istinu o Domovinskom ratu, u prijedlogu ne vide ništa sporno.
A kako bi ti nazvao oružani sukob unutar jedne zemlje, ako istina o Domovinskom ratu ne priznaje da je bio i građanski rat? Englezi, Amerikanci, Francuzi, Španjolci i drugi su sigurno gluplji od nas Hrvata kad se ne ustručavaju u svojim muzejima prikazivati izloške iz svojih građanskih ratova. Trebamo im im ponuditi usluge naših stručnjaka za suočavanje s prošlošću koji podučavaju istinu o Domovinskom ratu da se riješe svojih zabluda.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
53 # knjigu u ruke!hranbitelj tuljana 2017-03-19 16:40
Na teritoriju Hrvatske vođeni su u prošlosti građanski ratovi gdje su se Hrvati borili protiv Hrvata (zadnji je bio 1941.-1945.) ali ovdje to nije bio slučaj. Zašto "priznati" nešto što nije ni bilo?

U nekim drugim slučajevima se tebi slični grčevito držite Ustava i ekstrapolirate iz pojedinih dvosmislenih rijeći, pridjeva... cijele nejasne i nategnute konstrukcije u smjeru koji vam odgovara, a s druge strane ignorirate potpuno jasne odredbe, definicije i objašnjenja:

"pobjeda hrvatskog naroda i hrvatskih branitelja u pravednom, legitimnom, obrambenom i oslobodilačkom Domovinskom ratu (1991. – 1995.) kojima je hrvatski narod iskazao svoju odlučnost i spremnost za uspostavu i očuvanje Republike Hrvatske kao samostalne i nezavisne, suverene i demokratske države."
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
19 # Hrvat protiv građaninaXman 2017-03-19 17:23
Citat hranbitelj tuljana:
Na teritoriju Hrvatske vođeni su u prošlosti građanski ratovi gdje su se Hrvati borili protiv Hrvata (zadnji je bio 1941.-1945.) ali ovdje to nije bio slučaj. Zašto "priznati" nešto što nije ni bilo?
Da bi neki rat zaslužio atribut građanski ne mora se raditi o oružanom sukobu pripadnika iste nacije. Da si se poslužio vlastitim savjetom i ti bi znao da građanski rat nije drugo do oružana borba suprotstavljeni h društvenih grupa unutar jedne države. Borba društvenih grupa, ne nužno nacija. Naravno, netko tko napiše Mi Hrvati pozdravljamo, a "građani"? pokazuje primitivno shvaćanje da pravi Hrvat nije i građanin, nego je samo Hrvat.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # iXhranitelj tuljana 2017-03-19 17:54
Koje dvije "društvene skupine" su se prema vama borile u ovom navodnom "građanskom ratu"?

Jedna od strana, kao što vidimo iz Ustava, (joj, taj Ustav!) je "hrvatski narod" a koja je druga?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
09 # naprijed drugovi, ja za vamaBroj 1 2017-03-19 18:02
Citat hranitelj tuljana:
Koje dvije "društvene skupine" su se prema vama borile u ovom navodnom "građanskom ratu"?
Jedna od strana, kao što vidimo iz Ustava, (joj, taj Ustav!) je "hrvatski narod" a koja je druga?
pravu istinu ćeš najlakše saznati od svog idola, hrvatskog branitelja Kapelija, on zna na koga je pucao i čime
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
07 # knjigu u ruke!Xman 2017-03-19 18:16
Posluži se vlastitim savjetom i suoči se s istinom da su se sukobili građani iste države. Amerikanci se ne stide vlastitog građanskog rata, koji je i zbog secesije sličan našem. U ustavu ga ne spominju. No budući da tema nije karakter rata nego Kapelijeva ulizička reakcija na crkveno - braniteljsku SBNOR-ovsku inicijativu zaključujem da si trol sa zadaćom skretanja rasprave s neugodne teme. Zato ti više neću odgovarati. Da ne hranim trola.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
9 0 # buši bušihranitelj tuljana 2017-03-19 18:50
Sramotno je da ste sposobni naveliko filozofirati ali kad treba ponuditi konačni i nedvosmisleni odgovor makar u obliku jedne jedine riječi, tada se hrabro odlučujete na uzmak - predaju meča u obliku optužbe za trolanje, što doživljavate svojom pobjedom kao i što moje dijete bijesno okretanje table "Čovjeće ne ljuti se" smatra svojom pobjedom.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
14 # Branitelj tuljanaXman 2017-03-19 19:09
Sad izvodiš bijesne gliste. Tema nije karakter rata nego karakter ministra. A ti bi silom raspravljao o ratu. Pa šta si drugo nego trol?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
114 # vi se baš trudite dati mi za pravohranitelj tuljana 2017-03-19 20:08
O, ne, dragi gospodine, niste primjetili da ste se upleli u logičku petlju;
"karakter rata" je bitan jer ste svojim upisima dokazali da postoje osobe koje ga dovode u pitanje, dakle samim vašim postojanem ideja (čija god bila, u ovom slučaju Kaptola) o edukaciji turističkih djelatnika na temu Domovinskog rata ne samo da nije suvišna nego je nužna a vi ste tome dokaz, jer tko zna, možda ste i vi netko tko radi s ljudima i prenosi im "znanje".

Hvala.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
15 # Od*ebi u skokovimaXman 2017-03-19 20:22
Opet si pokazao da si trol. Naime, nisam ni rekao da karakter rata nije bitan, kako podmuklo sugeriraš. Rekao sam da karakter rata nije tema (a ne da nije bitan) nego da je tema karakter ministra. A sad od*ebi u skokovima, jer više se zaista neću obazirati na tvoje trolanje. EOD.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
14 # laku noćhranitelj tuljana 2017-03-19 20:24
Za jednog profesora si jako nepristojan.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # O Ustavu, rode ...!Pondi 2017-03-28 09:26
Citat hranbitelj tuljana:
Na teritoriju Hrvatske vođeni su u prošlosti građanski ratovi gdje su se Hrvati borili protiv Hrvata (zadnji je bio 1941.-1945.) ali ovdje to nije bio slučaj. Zašto "priznati" nešto što nije ni bilo?
Zašto tvrditi da nešto nije bilo, a bilo je. Jer svi smo bili građani Jugoslavije, a žitelji Socijalističke republike Hrvatske su bez obzira na vjeru, nacionalnost, spol, itd. imali hrvatsko republičko državljanstvo i bili građani SRH. Pa kad su se međusobno posvađali bila je to građanska svađa, zar ne?Citat:
U nekim drugim slučajevima se tebi slični grčevito držite Ustava i ekstrapolirate iz pojedinih dvosmislenih rijeći, pridjeva... cijele nejasne i nategnute konstrukcije u smjeru koji vam odgovara, a s druge strane ignorirate potpuno jasne odredbe, definicije i objašnjenja:"pobjeda hrvatskog naroda i hrvatskih branitelja u pravednom, legitimnom, obrambenom i oslobodilačkom Domovinskom ratu (1991. – 1995.) kojima je hrvatski narod iskazao svoju odlučnost i spremnost za uspostavu i očuvanje Republike Hrvatske kao samostalne i nezavisne, suverene i demokratske države."
A ti pak podmuklo ignoriraš potpuno jasnu odredbu bez koje ova što ju citiraš ne bi bila moguća. Državnost RH se temelji, kaže Ustav, "... u uspostavi temelja državne suverenosti u razdoblju drugoga svjetskog rata, izraženoj nasuprot proglašenju Nezavisne Države Hrvatske (1941.) u odlukama Zemaljskoga antifašističkog vijeća narodnog oslobođenja Hrvatske (1943.), a potom u Ustavu Narodne Republike Hrvatske (1947.) Podsjećam te da je reagirajući na tužbu žrtava ustaških zločina i sam potpredsjednik Vlade i ministar vanjskih i europskih poslova Davor Ivo Stier istaknuo da Republika Hrvatska nije sljednica NDH i ukazao da to izričito stoji u izvorišnim osnovama Ustava Republike Hrvatske. Vjerojatno znaš, ali ipak ću te podsjetiti da Davor Ivo Stier baš nema antifašistički obiteljski background ;-)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
211 # Ili se pokloni ili se ukloniBeWanda 2017-03-20 09:57
Citat hranitelj tuljana:
Mi Hrvati pozdravljamo, a "građani"?
Moram priznati da je briljantnom sažetošću h.t. ukazao na temeljnu strukturu državljana RH. Hrvati pozdravljaju inicijativu Glasa Koncila, a građani je odbacuju, kritiziraju, omalovažavaju i rugaju joj se. Drugim riječima, pojmovi Hrvat i građanin su u Lijepoj našoj riječi suprotna značenja kao napr. dobar - loš. Kako bi to predsjednica RH rekla, "Hrvat" je prema "građanin" protuznačnica, odnosno suprotnica. No to nije sve. Kao što je poznato, nije Hrvat svatko tko je Hrvat, jer neki među njima su i građani pa se zalažu za toleranciju, a skeptični su prema ustašofilskoj reviziji povijesti i diskreditaciji antifašizma, nisu indoktrinirani Markićkinim i Batarelovim učenjem, ne sudjeluju u sablasnim moliteljskim performansima pred klinikama i t.d. S druge strane riječ Hrvat je prema HDZ-ovac - kako bi to predsjednica rekla istoznačnica, jer HDZ-ovac nije građanin, n ego Hrvat. No čini se da bi zbog masovnog iseljavanja građana u Hrvatskoj mogli ostati samo Hrvati tj. HDZ-ovci. Građanima je s vrha vlasti poručeno da si svi kojima u Hrvatskoj nije dobro nađu drugu domovinu, jer Hrvatska je (kako kaže premijer) slobodna zemlja. A HDZ-ovcima je, kao što znamo, u Hrvatskoj jako dobro.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
15 # Dobar vitar, GariBo! 2017-03-20 18:01
Citat hranitelj tuljana:
Ovo se trebalo već davno provesti ...Mi Hrvati pozdravljamo, a "građani"?
Građani ne znaju dali da se smiju ili da plaču: Davor Domazet Lošo, penzionirani admiral, obilazi hrvatske škole i profesore podučava njegovoj historiji i njegovoj istini.

"Dolazak migranata je kao da vam uštrcavaju drogu."
"Oni žive u skupinama, rađaju se djeca, uništava se kršćanstvo."
"BiH je hrvatska djedovina i hrvatsko kraljevstvo, jedini mi imamo pravo na hrvatsko-bosans ko kraljevstvo."
"Europa je jedina civilizacija koja je išla protjerati svoga Boga, Isusa Krista. I zato joj se to događa."
"Europa je okupirana od anglosaksonaca nakon Drugog svjetskog rata."
"Burke se ne javljaju kao odjeća, već u svrhu asimetričnog rata. Burke se javljaju kao oružje. To nije pismo, to je oružje."
"Europa se nije odrekla Krista sad, već 1789., za vrijeme Francuske revolucije. Svo zlo je krenulo tada."
"Isti šef je sjedio i Paveliću i Titu."

E sad, kako se kaže, ni pola jada da čovjek govori ono što misli, pa bile to i ovakve rečenice, da mu u sklopu nove hrvatske politike nije omogućeno da kao pripadnik Generalskog zbora drži predavanja o Domovinskom ratu profesorima povijesti, koji bi potom ova "znanja" trebali prenijeti na učenike.

U sklopu programa koje financira Ministarstvo branitelja od kraja prošle godine ova ražalovana svita obilazi škole i obrazlaže da su Jugoslaveni najveći problem Hrvatske, da je ratni zločinac Dario Kordić nevin jer je za masakr 116 civila u Ahmićima kriva britanska tajna služba, da je Josip Broz Tito bio Rus i da je Slobodan Milošević vjerojatno živ. Ako i nije živ, sanduk na sprovodu u Požarevcu sasvim sigurno bio je prazan.

To su tvrdnje koje pred više od 300 profesora povijesti uporno ponavlja ovaj propali obavještajac, čiji je um očito zauvijek ostao u onoj školi u kojoj mu, očito, nisu ugradili samo protezu.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
126 # burek je 10 knBojo 2017-03-19 22:01
Poznata autorice ,svi mi znamo tvoje političko opredjeljenje i iako si u nekim segmentima unaprijedila naše društvo ,pročetničko djelovanje u Lošinju -Non pasaran
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
29 # burek i lažiBojana Genov 2017-03-20 11:26
Citat Bojo:
Poznata autorice ,svi mi znamo tvoje političko opredjeljenje i iako si u nekim segmentima unaprijedila naše društvo ,pročetničko djelovanje u Lošinju -Non pasaran
Čini mi se da je korištenjem iskrivljenice mog imena ovdje insinuirano da sam "poznata autorica" gornjeg teksta. Mada mi se tekst sviđa i mada nisam u stanju dokučiti čime bi ovaj tekst bio dio "pročetničkog djelovanja", tekst nije moj. Stvarno ne vidim kojom je logikom moguće izvesti takav zaključak, uzmemo li u obzir da svoje tekstove potpisujem i stvarno ne mislim u čemu bi bila suštinska razlika između mog posljednjeg teksta i ovoga, a zbog koje bih se sustegnula od potpisivanja. A ne vidim niti koliko je korektno da anonimni komentator proziva druge.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
17 # Pizza con fungidd 2017-03-20 18:07
Citat Bojo:
pročetničko djelovanje u Lošinju -Non pasaran
A koje bi to bilo njeno pročetničko djelovanje u Lošinju?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
15 # Živjelianonimci? 2017-03-20 15:30
Imate prilike pisati sve i svašta, tako si dati oduška za ispuhivanje balona.
Pišete kao anonimus bez potpisa i onda vam vrag neda mira već morate druge prozivati?
I to bez čvrstih, dokazivim argumentima?

Bojana to su vas htjeli provocirati da nešto kažete jer se još niste očitovali na ovoj temi.
Tako vam pripisuju i ono što mislite a vi to još u svojoj glavi niste niti imali što se kaže na umu.

Čim nešto pametno bude napisano na ovim stranicama tako da vidim da još ima pametnih ljudi u Lošinju, javi se jedan ili par njih sa provokacijama jer im vrag neda mira.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
07 # 1 svećenik = 20 liječnikaLeon 2017-03-23 18:33
Štafetnu palicu sprdnje ministar turizma je predao kolegi ministru zdravstva koji je na radost hrvatskih liječnika koji još nisu emigrirali izjavio da svećenik u bolnici vrijedi više od 20 liječnika.
hr.n1info.com/a186796/Vijesti/Svecenik-u-bolnici-vrijedi-vise-od-20-lijecnika.html
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
08 # talibanizacijaante portas 2017-03-23 20:16
Citat Leon:
Štafetnu palicu sprdnje ministar turizma je predao kolegi ministru zdravstva koji je na radost hrvatskih liječnika koji još nisu emigrirali izjavio da svećenik u bolnici vrijedi više od 20 liječnika.
Župljani moji, kada vam pozli, zovite svećenika, a ne liječnika
nema problema, zatvorimo medicinske fakultete, umjesto liječnika u bolnicama zaposlite svećenike, neka vas liječe kao u srednjem vijeku, molitva i čvrstom vjera u Svevišnjega sigurno će vas izliječiti, ako ne pomogne, niste ni zaslužili bolje
mislim da je ministar zdravstva promašio struku, slobodno neka vrati diplomu i podnese ostavku
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
03 # 666xxx 2017-03-23 20:27
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
07 # StručnostFrota 2017-03-23 20:43
Citat ante portas:
Citat Leon:
Štafetnu palicu sprdnje ministar turizma je predao kolegi ministru zdravstva koji je na radost hrvatskih liječnika koji još nisu emigrirali izjavio da svećenik u bolnici vrijedi više od 20 liječnika.
Župljani moji, kada vam pozli, zovite svećenika, a ne liječnika
nema problema, zatvorimo medicinske fakultete, umjesto liječnika u bolnicama zaposlite svećenike, neka vas liječe kao u srednjem vijeku, molitva i čvrstom vjera u Svevišnjega sigurno će vas izliječiti, ako ne pomogne, niste ni zaslužili bolje.
mislim da je ministar zdravstva promašio struku, slobodno neka vrati diplomu i podnese ostavku
Zašto bi podnio ostavku? Uklapa se u HDZ-ovska mjerila stručnosti kao i ministar turizma: Član je stranke i ulizuje se crkvi.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
07 # od manjka glava ne bolilucio 2017-03-23 21:46
Citat Frota:
Zašto bi podnio ostavku? Uklapa se u HDZ-ovska mjerila stručnosti kao i ministar turizma: Član je stranke i ulizuje se crkvi.
Što se čudite, pa ni drugi ministri ne pokazuju da imaju viška pameti.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
06 # Sve za fotelju, fotelju nizašto!TR 2017-03-24 17:20
Citat ante portas:
mislim da je ministar zdravstva promašio struku, slobodno neka vrati diplomu i podnese ostavku
Nije lud da dade ostavku. Isto kao Kapeli i ministar zdravstva zna otkud vjetar puše. Prema novoj uredbi katolički svećenici će biti zaposlenici bolnica, a primat će jednake plaće kao glavne sestre zavoda i klinika, dakle veće plaće od zdravstvenih radnika zaposlenih na otvorenim izvorima zračenja, citostaticima, liječenju AIDS-a, u jedinici intenzivne skrbi u operacijskoj sali (instrumentiran je, anesteziologija ), na hemodijalizi, u rađaonici, hitnoj službi i traumatologiji. Također će imati veće plaće od asistenata na fakultetu, lektora, viših stručnih suradnika, ili viših stručnih suradnika HAZU-a.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # master baithranitelj tuljana 2017-03-24 17:39
Čestitam, dobro bačena kost!

Ipak uzmimo u obzir da ja nisam ovdje najveći "hranitelj tuljana".

Pljuc Crkva, hrač HDZ, trkelj branitelji, truć 200 obitelji, kenj oni bljuc mi, hrvatine, gradžani, manjine... nije daleko bio dr. Franjo Tuđman s onom mišlju o stoci sitnog zuba, zato ga mnogi i mrze, jer istina gorko ujeda u srce.

Jesam li propustio još koji razlog da svi skupa budemo posvađani dok treći trljaju ruke?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
04 # wtf?CitizenFive 2017-03-24 20:16
Citat hranitelj tuljana:
Jesam li propustio još koji razlog da svi skupa budemo posvađani dok treći trljaju ruke?
Nekim čudnim slučajem, ispostavi se da su treći uvijek prijatelji ili rodbina uticajnih članova HDZa.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
04 # Budala u ministarskoj foteljiMile 2017-03-25 14:20
Citat TR:
Citat ante portas:
mislim da je ministar zdravstva promašio struku, slobodno neka vrati diplomu i podnese ostavku
Nije lud da dade ostavku. Isto kao Kapeli i ministar zdravstva zna otkud vjetar puše. Prema novoj uredbi katolički svećenici će biti zaposlenici bolnica, a primat će jednake plaće kao glavne sestre zavoda i klinika, dakle veće plaće od zdravstvenih radnika zaposlenih na otvorenim izvorima zračenja, citostaticima, liječenju AIDS-a, u jedinici intenzivne skrbi u operacijskoj sali (instrumentiranje, anesteziologija), na hemodijalizi, u rađaonici, hitnoj službi i traumatologiji. Također će imati veće plaće od asistenata na fakultetu, lektora, viših stručnih suradnika, ili viših stručnih suradnika HAZU-a.
Ova budala u ministarskoj fotelji dobila je gorko ironični odgovor Udruge bolničkih liječnika, no ostat će u fotelji jer poput Kapelija i on jedri niz vjetar s Kaptola:
"... predmnijevamo kako ste podrobnim šestomjesečnim analizama zdravstvenog sustava ustanovili kako im niste u mogućnosti osigurati ni fizičko ni mentalno zdravlje jer će se javni zdravstveni sustav urušiti u narednih 5-7 godina, jer u sustavu nećete imati dovoljan broj liječnika. Vjerujemo kako ste duhovno zdravlje stavili u fokus jer je duh zdrav i neoboljiv te predmnijevamo da na taj način mislite smanjiti troškove u zdravstvenom sustavu koji iznose oko 8 milijardi kuna.
Kako do sada Ministarstvo zdravstva nije donijelo niti jednu mjeru koja bi poboljšala status i uvjete rada liječnika, a time i održivog javnog zdravstvenog sustava za građane, pitamo Vas hoćete li angažirati 215 svećenika u zdravstvenom sustavu kako biste nadoknadili nedostatak od 4.300 liječnika?
Nadalje, žalosna je činjenica kako je ministar poljoprivrede g. Tomislav Tolušić, povlačeći oštre poteze i uvodeći strože kontrole uvoznog mesa, napravio više za javno zdravstvo Hrvata nego jedan ministar zdravstva.
Poštovani gospodine ministre, ne mislimo Vas pozvati da se ispričate, nego da počnete raditi. Vaša najbolja isprika kolegama bit će održiv i uređen zdravstveni sustav u kojem će liječnici biti motivirani na ostanak, a hrvatski građani i u javi, ne samo u snu, biti u mogućnosti ostvariti zdravlje po definiciji Svjetske zdravstvene organizacije."
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
04 # Ministarstvo smiješnog hodaMP 2017-03-28 15:34
Citat Leon:
Štafetnu palicu sprdnje ministar turizma je predao kolegi ministru zdravstva koji je na radost hrvatskih liječnika koji još nisu emigrirali izjavio da svećenik u bolnici vrijedi više od 20 liječnika.
hr.n1info.com/a186796/Vijesti/Svecenik-u-bolnici-vrijedi-vise-od-20-lijecnika.html
U natjecanju za titulu Ministarstva smiješnog hoda u čast legendarnih Monti Pajtonovaca ipak bi pobijedio naš Gari radi osnivanja postrojbe domoljubnih turističkih vodiča. To je veće dostignuće od konzilija svećenika po hrvatskim bolnicama.

www.youtube.com/.../
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
04 # Ministarstvo za dresiranje turistaImpetus 2017-03-24 19:21
Koordinacija braniteljskih, veteranskih i stradalničkih udruga Splita i Splitsko-dalmat inske županije je kazneno DORH-u prijavila trojicu novinara, a među njima i Borisa Dežulovića zbog satiričkog napisa Istina o zlatnom ratu, jer su njihovim pisanjem - tvrde - ostvarena »sva bitna obilježja kaznenih djela javnog poticanja na nasilje i mržnju te povrede ugleda Republike Hrvatske«.

Dakle, tužitelji smatraju da pisanje o planu Ministarstva turizma potaknutom napisom u Glasu Koncila da se turistički vodiči i turisti educiraju o razlozima, okolnostima i posljedicama Domovinskog rata ima »sva bitna obilježja kaznenih djela javnog poticanja na nasilje i mržnju te povrede ugleda Republike Hrvatske«.

Dolje je link na inkriminirani napis u kojem pored ostalog piše:
»... Ministar turizma oduševljeno je tako prihvatio inicijativu Udruge specijalne policije iz Domovinskog rata jer je, kažu, i sâm hrvatski branitelj. Istina, u državi u kojoj postoji poimenično pola milijuna branitelja to i nije bog zna kolike hvale vrijedna kvalifikacija, ali je hvale vrijedna inicijativa: znamo li, primjerice, da je i ministar zaštite okoliša bio hrvatski dragovoljac, nestrpljivi smo dočekati kako će se temeljne vrijednosti Domovinskog rata implementirati i u zaštitu okoliša.«
www.portalnovosti.com/.../
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
011 # od šanka do šankalinija je tanka 2017-03-24 20:04
Navodno su gosti iskazali veliki interes za šetnju borbenim putevima ministra turizma.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
28 # ..Lussigniano 2017-03-26 06:46
U caffe baru Enigma, na šanku su ostale udubine od laktova ratnog heroja Cappella dok se "borio" u pricuvnom sastavu policije za slobodu lijepe nase.
Trebalo bi napraviti odljev otiska pa prodavati pod suvenir.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # Kako naš Gari rasturaFliper 2017-04-16 16:21
U blagdanskoj dokolici prebirem po stranici pa sam naišao na ovaj komentar prije objave ovog članka na istu temu:

Ministarstvo istine — Duje 2017-03-09 20:53
Nema te guzice koju političar neće poljubiti i šupka u koji se neće uvući samo da se domogne ili opstane na položaju i nema te parodije i groteske koja može nadmašiti hrvatsku stvarnost. Ovaj članak nije iz news-bara ni sprdexa nego iz Slobodne Dalmacije, a govori o tome kako naš Gari rastura:

Branitelji i turistički vodiči udružili se u obrani istine o Domovinskom ratu i zaštiti struke

Domovinski rat treba uključiti u program obrazovanja turističkih vodiča, zaključeno je na sastanku u Ministarstvu turizma gdje su bili predstavnici Udruge specijalne policije iz Domovinskog rata i predstavnici turističkih vodiča Hrvatske.

Budući da je i sam ministar turizma Gari Cappelli hrvatski branitelj, odmah je prihvatio predloženu temu i složio se da istu treba sustavno i stručno obraditi.

Tko o čemu, Capelli opet o struci ... Možda ima ambiciju da ministarstvo turizma proširi djelatnost i postane Ministarstvo turizma i istine o domovinskom ratu.

slobodnadalmacija.hr/.../...

A potom je upisan komentar:

# "U se, na se i poda se" — BB 2017-03-10 13:27
Citat MasterCard:
Citat:
Kapeli se kao kameleon prilagođava okolišu. On je u Vladi koja organizatora maltretiranja građana šatoraškim cirkusom tijekom 555 dana, prijetnji plinskim bocama, a nekažnjeno je utajio državi porez nagrađuje koncesijom za Zrće na 20 godina. Jer je branitelj. Kapeli se imenom branitelja kiti za 17.000 kuna plaće i sve one privilegije koje mu život znače: kartica za troškove, putovanja na račun naroda, naknada za odvojeni život i t.d.
Kapeli je ministar u vladi zemlje u kojoj je Bernardić lider opozicije, Cvitan državni odvjetnik, Grabar-Kitarovi ć predsjednica, Plenković premijer, Petrov predsjednik Sabora, i t.d. Da je bolji ne bi u nju bio primljen. Ne bi uklapao u društvo kojem je princip djelovanja parola "U se, na se i poda se".

Ovo je uz članak o sveopćem ushićenju što je Gari postao ministar: volim-losinj.org/.../...Komentari su vrlo aktualni s obzirom da će uskoro izbori ;-)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj

Dodaj komentar

Komentari koji nemaju veze s temom uz koju su uneseni bit će premješteni u "škovacu" ili uklonjeni. Uredništvo ne snosi odgovornost za sadržaj komentara.

Sigurnosni kod
Osvježi

mi-logo
wonline
yrno
Vremenska prognoza
za Lošinj


Anketa

Što je najvažnije čime treba raspolagati kandidat za gradonačelnika?

Članak 69. Ustava RH

Volim LošinjSvatko ima pravo na zdrav život.
Volim LošinjDržava osigurava uvjete za zdrav okoliš.
Volim LošinjSvatko je dužan, u sklopu svojih ovlasti i djelatnosti, osobitu skrb posvećivati zaštiti zdravlja ljudi, prirode i ljudskog okoliša.

setnja

ubojstvoborocid

ZADNJI KOMENTARI

  • Vodič kroz pritiske na lokalnim izborima

    pregolema 22.05.2017 21:12
    "Tuga"
    Otkud vam sada 2.000 glasača, zar nisu zvanični podatci istiniti? Lako vam je bilo s načim ...
     
  • Vodič kroz pritiske na lokalnim izborima

    Spavač 22.05.2017 21:01
    Tuga
    Tužno je kako vas četvero glavnih zagovarača antihdz kampanje misli da ste u pravu, a da ...
     
  • Vodič kroz pritiske na lokalnim izborima

    Bre 22.05.2017 20:41
    Ajde bre
    Ovaj put je dobio i bez Garia.
     
  • Vodič kroz pritiske na lokalnim izborima

    give me five 22.05.2017 18:28
    sveto ime Gari
    HDZ bez Garia i Ane dobio bi 2 vijećnika kao što dobiva SDP sa Nekićem. :-x
     
  • Šlampavost odgovornih

    Gost 22.05.2017 18:25
    Idemo dalje!
    Uzalud naričeš. Ekipi koja je dopustila da se s*ebe Čikat i dade u koncesiju Lošinjani ...
     
  • Šlampavost odgovornih

    Gost 22.05.2017 18:17
    Užas na Zaosiri
    Nećeš ništa postići javljanjem na ovoj stranici. Pošalji e-mail s priloženom fotkom na neku ...
     
  • Vodič kroz pritiske na lokalnim izborima

    Krivo 22.05.2017 18:14
    Platit će neko drugi
    Sve će platiti Pejić jer forsira razgovore s Devčićem. A ni ga ni u vijeću. Brižni.
     
  • Vodič kroz pritiske na lokalnim izborima

    Laž 22.05.2017 18:10
    Nije istina
    Istina je da je Deva platio turu u Brusketi ex Klubu kapetana.
     
  • Vodič kroz pritiske na lokalnim izborima

    Obojana 22.05.2017 18:07
    Hvala Šoliću
    Je li istina da je Šolić platio jamčevinu za puštanje Obojane iz ćorke.
     
  • Vodič kroz pritiske na lokalnim izborima

    WD 41 22.05.2017 18:06
    Za planove spremni
    Mihi može biti svejedno tko je pobijedio i on to zna. Da je pobijedio Nekić, hadezejci bi ga ...
     
  • Vodič kroz pritiske na lokalnim izborima

    Arso 22.05.2017 18:03
    Ja, Kiko i više niko
    Mani se svojih sranja.
     
  • Vodič kroz pritiske na lokalnim izborima

    Hod za 22.05.2017 17:51
    Nije mu lako
    Nije mu lako, jebe ga Crkva i Država.
     
  • Vodič kroz pritiske na lokalnim izborima

    Šerbet 22.05.2017 17:48
    Hvala za zasluge
    Ne bih baš rekao da ih se ismijava zato što zahvaljuju građanima, nego zato što se ne ...
     
  • Vodič kroz pritiske na lokalnim izborima

    Jerko 22.05.2017 17:31
    Samohvala
    Hajde Nediću ne piši laude samome sebi. Ovaj mandat sigurno nisi donio ti nego lova ulupana ...
     
  • Vodič kroz pritiske na lokalnim izborima

    HDZ 22.05.2017 17:24
    Popuši bobana
    Samo sanjaj snove, HDZ ima gradonačelnika i dogradonačelnik a i 6 vijećnika u GV. Nemoguća ...
     
  • Vodič kroz pritiske na lokalnim izborima

    Vlast 22.05.2017 17:09
    Bobo
    Bobane,Bobane sav si vražji i izuzetno informiran. Molim te da nas o svemu informiraš. Hvala ...
     
  • Vodič kroz pritiske na lokalnim izborima

    boban 22.05.2017 16:59
    lupila im vlast u glavu
    Počela je bespoštedna borba oko podjele plijena u HDZ-u između dviju nepomirljivih frakcija.
     
  • Vodič kroz pritiske na lokalnim izborima

    Spavač 22.05.2017 16:26
    Hmmm
    Ne bih se složio s tobom. Ovdje se nitko ne ruga načinima da se dobiju izbori, nego upravo ...
     
  • Vodič kroz pritiske na lokalnim izborima

    lg 22.05.2017 16:21
    moralnost
    Ruganje nekim načinima da se dobiju izbori nije ne priznavanje demokratskih rezultata.
     
  • Vodič kroz pritiske na lokalnim izborima

    maksimović 22.05.2017 15:30
    pogodak u 98. minuti
    Koštati će ga ovi izbori, morali su skupljati glasove po Velom skoro do ponoći.
     
  • Vodič kroz pritiske na lokalnim izborima

    e 22.05.2017 15:05
    ....
    Na kojoj listi je taj bio ?
     
  • Vodič kroz pritiske na lokalnim izborima

    gošća 22.05.2017 14:10
    a pozivaju se na moralnost
    Jadno i nisko ne priznavati demokratske rezultate!
     
  • Vodič kroz pritiske na lokalnim izborima

    Spavač 22.05.2017 13:33
    ???
    Spavaš li mirno, dragi naš Kiko? Gdje je dostojanstvenos t dok se gubi? Više sreće za 4 ...
     
  • Vodič kroz pritiske na lokalnim izborima

    Espumisan 22.05.2017 13:25
    Zahvala za novu rundu
    Kradezeovi uhljebi hodaju gradom ozarenih lica a noćas su uresili plakate zahvalnicom za ...
     
  • Vodič kroz pritiske na lokalnim izborima

    BB 22.05.2017 12:47
    Dakićev most do vlasti
    Siniša je siguran. Na izbore je izišao s podrškom Mosta (to su oni što su umalo opet srušili ...
     
  • Vodič kroz pritiske na lokalnim izborima

    mario 22.05.2017 12:02
    svaka ptica svome jatu leti
    Sve je već posloženo, Siniša i Elvis daju suport HDZ-ovoj listi i gradsko vijeće je o.k. a ...
     
  • Vodič kroz pritiske na lokalnim izborima

    Netko 22.05.2017 11:48
    Ovce
    Kod nas postoje tri vrste ovaca ,jedne ovce vode pastiri ,drugu vrstu ovaca vode alternativni ...
     
  • Vodič kroz pritiske na lokalnim izborima

    Nick Titanick 22.05.2017 10:16
    Znaju oni kako s nama
    i.imgur.com/Aoy7k5P.jpg (http://i.imgur.com/Aoy7k5P.jpg)
     
  • Vodič kroz pritiske na lokalnim izborima

    gost 22.05.2017 08:46
    vuk sit i ovce na broju
    Ipak je ovo veliki uspjeh koji opravadava svaku našu kunu investiranu u reizbor Mihinih ...
     
  • Vodič kroz pritiske na lokalnim izborima

    šola 22.05.2017 08:11
    miha
    previše su love potrošili za tako mali uspjeh?