Ova stranica koristi kolačiće koje u svakom trenutku možete kontrolirati postavkama u vašem internet pregledniku

Ako ne promijenite postavke preglednika slažete se s korištenjem kolačića Vise o kolacicima

Razumijem i prihvacam

Vizija turističkog razvoja

Korisnička ocjena:  / 0
LošeNajbolje 

turistNovi list je objavio vijest da je Turistička zajednica Mali Lošinj započela s realizacijom projekta Destinacijski brand management.
Riječ je o izradi i provedbi niza konkretnih programa koji bi trebali pridonijeti poboljšanju sveukupne turističke ponude i većoj prepoznatljivosti Lošinja kao turističkog odredišta.

Prema riječima Đurđice Šimičić, direktorice TZ, prepoznatljivost Lošinja na turističkom tržištu treba se temeljiti na njegovim velikim prostornim i graditeljskim vrijednostima, bogatstvu flore i faune i bogatoj kulturno-povijesnoj tradiciji. Podizanjem kvalitete destinacije na kategoriju četiri zvjezdice postigla bi se adekvatna tržišna valorizacija tih vrijednosti.

Naredna turistička sezona poslužit će za istraživanje tržišta kojim će se anketiranjem gostiju utvrditi njihove potrebe i očekivanja. U skladu s rezultatima istraživanja prišlp bi se kreiranju turističkog proizvoda.

U prvoj fazi projekta izradit će se dokument pod nazivom Vizija turističkog razvoja do 2010. godine, a temeljit će se na Master planu, prostorno-planskoj dokumentaciji i najnovijim turističkim trendovima.

Brendiranje će se raditi u suradnji s lokalnom samoupravom, otočnim gospodarstvom, nevladinim sektorom i svim subjektima koji su posredno ili neposredno vezani uz turizam.

Nositelji projekta su gradonačelnik Gari Cappelli, direktorica TZ Mali Lošinj Đurđica Šimičić, a savjetnica je Marina Đukanović iz zagrebačke tvrtke Carpe Diem Consulting.

Nakon istraživanja tržišta i izrade Vizije bit će osnovana Agencija za brand management, piše Novi list.

 

 

Komentari: 

0 0 # antipod 2007-02-12 15:05
A zašto nema nikoga iz Jadranke u tom projektu? Kako oni misle nešto mijenjat u turizmu bez njih kad oni drže, koliko, 80 % tržišta.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # gost 2007-02-12 22:01
U sudskom registru nema tvrtke Carpe Diem Consulting u Zagrebu. Ima samo Carpe Diem d.o.o.
Na internetu sam našao ovo. (carpe-diem-consulting.com/.../ ...)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # gromača 2007-02-13 13:17
To sve lijepo zvuči ovako napisano - puno stranih i običnim ljudima nerazumljivih riječi i rečenica.... No, što će se KONKRETNO učiniti? Pretpostavljam da se nezna odgovor, jer prvo se mora napraviti istraživanje...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Hakuna matata 2007-02-13 14:04
Pojednostavljen o, anketiranjem turista saznalo bi se što im na Lošinju nedostaje, što žele, što im smeta itd. Tu nastaje problem koje i koliko turista anketirati da bi rezultati bili mjerodavni. Rezultati će ovisiti o izboru anketiranih žena i muškaraca različite starost, obiteljskih osoba s djecom i bez njih, samaca i samica, različitog stupnja obrazovanja koji dolaze iz različitih krajeva (domaći, stranci ...) itd. Rezultati anketiranja trebaju biti "nacrt" prema kojem bi se odredio željeni sadržaj sveukupne ponude - od smještaja i ishrane do ponude zabave, rekreacije, kulturnih sadržaja i t.d. Pri tom će biti važno definirati ono što Lošinj razlikuje od drugih turističkih odredišta.

Vruće se nadam da iz toga neće proizaći slogan da je Mali Lošinj grad u kojem se ne spava kako bi se mahnita cijelonoćna buka iz lokala i s pozornice u centru pretvorila u lošinjski brand.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # gost 2007-02-13 18:15
Gluposti, kao da se nezna što gosti žele. Na svakom projektu (pa i na ovom) se diže velika lova, a tu su i provizije. . .
Kako smo već navikli, puno riječi a malo djela. Za početak treba očistiti grad od psećih govana jer bi nam to mogao postati brend ?!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
1 0 # aj 2007-02-13 18:40
Slažemse da treba čistiti od govana. Naročito od govana koja prave buku da nema sna.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # gromača 2007-02-15 00:07
Vizija koja odreðuje budućnost otoka glasi: Destinacija u kojoj se može uživati u zdravom stilu života, u mirnom i očuvanom okolišu, destinacija u kojoj se može osjetiti otvoreni prostor. Znači Lošinj je turistička destinacija kojoj se odreðuje budućnost u skladu potpuno očuvane okoline i sklada sa stilom života koji asocira na zdrav život i prostor koji takav mora i ostati. Naglašava se važnost očuvanja prirode i dodatne valorizacije povijesnog nasljeða koje je atraktivno turistima, ali nedovoljno promovirano. Konkretno se predlaže:
- izgradnja sustava za upravljanje kvalitetom okoliša;
- izgradnja više tematskih i boutique hotela;
- valorizirati na visokom stupnju centar za vodene sportove na Čikatu;
- podizanje kvalitete turističke valorizacije gradova Mali i Veli Lošinj;
- osmišljavanje prirodno-ekološ ke zone Osoršćice;
- rezervat dupina i edukacijski centar;
- golf igrališta sa pripadajućim sadržajima u Ćunskom;
- javni centar za talasoterapiju; osmišljavanje cjelovitog sustava staza i putova za pješačenje i bicikle;
- eko-centar, eko-naselja Halmac i Tržić (Cerović, 2005.).
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # HZ 2007-02-15 10:15
Umjesto famoznih golf terena u Ćunskom, zbog kojih bi iz Vranskog jezera trebalo potegnuti još jednu vodovodnu cijev (sjetimo se zabrane zalijevanja u ljetnim mjesecima), bilo bi bolje razmisliti o upotrebi visoko kvalitetne poljoprivredne površine - Ćunskog polja! Kad bi se u cijelom polju posadila profitabilna poljoprivredna kultura, to bi daleko više doprinjelo prepoznavanju očuvanog okoliša koji asocira na zdrav život i prostor!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # vizijaEDEN 2008-06-01 13:59
boookkkkk!!!!!. ....ja ne kužim što je vizija?????.... ..molim vas neka mi neko objasni što je to....plizzzzzz zzzzzzzz.....hv ala!!!....pusss sa svima
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Vizijagost 2008-06-01 14:18
Vizija je zamisao o tome kako bi nešto trebalo biti u budućnosti. Dakle, vizija turističkog razvoja bila bi zamisao kako će se dalje razvijati turizam, konkretno na Lošinju. Vizija još uvijek nije plan, ali treba poslužiti za izradu plana.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Gost 2007-02-15 10:39
Opće je poznato da je izgradnja golf terena samo maska pod kojom se skriva apartmanizacija .
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Turist 2007-02-15 18:07
Produžetak piste,golf igrališta,razni sadržaji kao (hoteli-sport centar-luksuzni apartmani-bazen i)sigurni su pogodak na Ćunskom polju ,ma koja poljoprivreda na kamenju moze hraniti ovaj narod na otoku.Turistima treba sadržaja a ne krompira to imaju i doma.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # Xman 2007-02-15 18:14
Turist mi po ovome što piše zvuči kao lobist graðevinarske mafije. Gradi, samo gradi i zauzimaj prostor jer tu je profit.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Gost 2007-02-15 18:20
Golf tereni troše prostor, zhtijevaju mnogo vode, mijenjaju nepovratno okoliš, a zapošljavaju jako malo radnika.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Turist 2007-02-15 19:40
Svatko se hvata samo za golf a što je sa drugim sadržaima.Kod nas vrijedi pravilo ako sam nemaš koristi onda taj projekt ne valja.Nisam ja za betonizaciju ali nisam ni za primitivizam pojedinih ideja na ovim stranicama.Valj da nam je jasno da krompir i kapula nisu za ovo područje ma koliko to netko želio.Izracunaj mo koliko cemo dobiti od poljoprivrede u Ćunskom ili koliko od turizma,pa valjda je to svima jasno.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # gost 2007-02-15 19:55
Pa hajde onda izračunaj korist od golf terena.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Turist 2007-02-16 01:01
Kad sve znaš o golfu onda nevidim zašto da ja računam bolje da računam o krompirima za izvoz sa Lošinja. Kad napravim studiju javim ti odmah.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Golf terenima do eko katastrofeGost 2007-02-16 08:12
Evo ti elementi za računanje koristi od golf terena:

Svako golf igralište, srednjeg tipa, s 18 rupa, prema procjenama Europske Golf Udruge, troši prosječno 2.000 kubičnih metara vode dnevno. Svaka 24 sata jedno golf igralište “popije” istu količinu vode koju potroši jedan gradić s 8000 stanovnika. Hoćemo li si zbog, blago rečeno, neznanja nadležnih u Istarskoj županiji zbog golfa stvoriti poteškoće u opskrbi vodom ljeti? Voda je naše bogatstvo i osnovni uvjet života – ne smijemo dopustiti njeno neracionalno trošenje, kakvo bi se dogodilo izgradnjom tolikih golf terena.

Primjena umjetnih gnojiva, te herbicida i pesticida potrebnih za konvencionalnu vrtlarsku kozmetiku golf igrališta, uzrokuje visoki stupanj kontaminacije zemljišta. U slučaju neadekvatne kontrole tokova i konačnih destinacija odljevnih voda s golf igrališta (što je, s postojećim stanjem i angažmanom naših inspekcijskih službi, gotovo izvjesno), to može dovesti do zagaðivanja izvora pitke vode i tla.

Pokušavajući se oduprijeti rastućim kritikama i protivljenju golf igralištima i stvoriti pozitivnu sliku o sebi u javnosti, golferi nude “terene bez pesticida”, “golf terene prijateljske prema okolišu” ili “osjetljive golf terene”. Treba jasno reći - takvi tereni ne postoje; kreiranje i održavanje “savršenog travnjaka” neizbježno zahtijeva intenzivnu upotrebu kemikalija.

Zašto postoje anti-golf organizacije u cijelom svijetu, a ne postoje, na primjer, anti-rukomet ili anti-vaterpolo organizacije? Zato što, za razliku od ostalih sportova, golf tereni predstavljaju veliko opterećenje i opasnost za okoliš. Zadovoljstvo za malobrojne uz veliku štetu za sve. Ljudi se protiv golfa bore ne samo u našoj zemlji, nego i u daleko “sreðenijim” i bogatijim zemljama poput Japana, u kojem je Svjetska anti-golf organizacija i osnovana.
Čak se i jedna specijalizirana agencija Ujedinjenih naroda, Meðunarodna organizacija rada (ILO) izjasnila vrlo kritičnim tonom o golfu: ”Realizacija golf igrališta u mnogim je državama prouzrokovala pravu katastrofu..,.” ( ILO magazin br. 39 iz lipnja 2001. - broj posvećen društveno odgovornom turizmu)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Vizija turistickog razvojamaggiore 2007-02-16 10:49
Poceti sa anketiranjem gostiju smatram prlicno analfabetski u ovoj fazi losinjskog turizma.Losinju trebaju tehnologija i sadrzaji koji vec negdje postoje i koji su provjereni. U prvom redu trebaju zadovoljavati potrebe najpotencijalni h gostiju iz Bavarske, juzne Austrije, Friuli Italie, Slovenije. Sve ostale "zelje" mogu se dogradjivati usput, isto tako dobrom kopijom vec postojecih sadrzaja (na.pr.: Majorka, Kanari, Madera its.)a sto se vode tice za golf,- pa taj problem je davno rjesen PRECISTACEM SLANE VODE. Pa taj dio je obaveza investitora u golf terene.Te investicije su ogromne, tako da jedan precistac slane vode ne kosta gotovo "nista".Sve u svemu, mnogo se debatira i potsjeca na neka mracna vremena. Ne treba vise govoriti o vizijama nekih celnika, vec o primjeni i realizaciji postojecih projekata, pa makar oni bili mali.Pokazite svijetu da ste sposobni prihvatiti njihov novac i uloziti ga u objekte a pri tome sacuvati autenticnost toga prekrasnog otoka. :-)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Hakuna matata 2007-02-16 10:58
Početi sa anketiranjem gostiju nije samo analfabetski,ne go znači priznati da takvog anketiranja nije već bilo. S druge strane anketiranjem gostiju u narednoj sezoni saznat će se želje i prigovori onih koji već dolaze na Lošinj ili će doći možda po prvi put. Dakako, ako budu obuhvaćeni anketom. No i tu nastaje problem odreðivanja strukture anketiranih, ako o tome već nema podataka. Naime, odgovori na pitanja ovise o tome koga pitaš :D
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Dvorska luda 2007-02-16 21:03
Kanarizacija otoka nam ne treba. Ono što se desilo Kanarima je horor scenarij i ako to ponovimo onda smo totalno neodgovorni.
Pročistač slane vode je rješenje za jedan dio problema, a to je opskrba vodom. A što sa pesticidima? Oni odlaze u zemlju i tamo ostaju, bez obzira kakva ih voda nosila. Osim toga na ovako malom prostoru kao što je otočni to je rasipanje najvrijednijeg resursa za naproporcionaln u dobit. Naravno da treba napraviti i aerodrom i bazene (već zbog naše djece, a ne samo onih iz Bavarske), ali sa oponašanjem masovnoturistič kih destinacija kao što su Kanari treba biti oprezan.
Istina je, sadnja krumpira i kapule na ovako vrijednom prostoru nije profitabilna. Ali prostor treba sačuvati i za buduće generacije, to se tek onda zove održivi razvoj. Kamo će pobjeći naša djeca i unuci kad sve bude izgraðeno i za njih ne bude mjesta? Na Kanare neće zasigurno.
Osim toga danas je turistička ponuda tipa Kanari zadnja kategorija. To je godišnji za luzere. Danas je ekologija veliki trend i ona turistička destinacija koja se može pohvaliti da ima vlastitu zdravo proizvedenu hranu može prodati ne samo krumpir i kapulu skuplje, nego i sve ostale proizvode, krevete pa i zrak.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # krastavac 2007-02-16 22:04
Tko se to razumije u neisplativost krumpira i kapule, a u golf se sigurno razumije kao baba u ...Golf nije nikome interesantan, vec izgradnja apartmana i zatvaranja u Žici.Nismo sposobni sacuvati "karolinu, ville na cikatu, hotele u gradu itd." A mi bi prodali zemlju za profit ali kome i za koga.Ti koji su sve to prodali ( nisu znali sto bi sa svim time sto ih je bog nagradio)ali ih zakon nije jos dostigao, mozda i hoce. Oni znaju sto je profit i
dobrobit za mjesto i mjestane.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Carpe DiemHZ 2007-02-17 23:00
Uvidom u Sudski registar može se naći da u zagrebu postoji jedna jedina tvrtka pod imenom "Carpe Diem" registrirana za trgovinu, graðevinrstvo i montažu. Izmeðu ostaloga tvrtka se bavi graðenjem, projektiranjem i nadzorom nad graðenjem te obavlja trgovačko posredovanje na domaćem i inozemnom tržištu! Osnivač i likvidator tvrtke s temeljnim kapitalom od 20.000 KN je g. Dražen Mašala.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # delfin 2007-03-07 17:24
Postoji firma Carpe Diem koja se bavi turističkim animatorima, ali Carpe Diem Consulting ostaje i dalje enigma. Možda će poslužiti za pranje onih 80.000 kn namijenjenih Marini koja inače radi u Luri (Dukat). Žalosno je da Cappelli i Ðurðica uzimaju ljude koji nemaju potrebnog iskustva i koji nisu educirani u pogledu brandiranja turističke destinacije. Možda ni oni sami ne znaju što je brandiranje… Zašto se takav zadatak nije ponudio zainteresiranim i educiranim osobama koje su cijelo vrijeme na Lošinju i koje imaju i znanja, ali i iskustva? Jer, takvih definitivno ima. Nažalost, očito je da su prevladali interni dogovori temeljeni na osobnim interesima, a kojima se graðanima Lošinja želi samo zamagliti oči.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Kalimero 2008-02-07 19:25
Samo da vas informiram, iako sam kasno uočio ovu temu. Još je uvijek aktualna, mislim. Firma (je?) možda registrirana u Zagrebu, ali cura je naša Lošinjanka. Samo je na privremenom radu u metropoli, pardon Sesvetama.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # prepoznatljivos tSabahudin 2008-06-02 10:31
Cini mi se da smo mi naje... sa ovima. Ulovili su se oni opasno tog "Brendiranja":- ) Iz ove recenice o prostornim i graditeljskim vrijednostima smrdi betonizacija-ap artmanizacija, novi Sv.Jakov. Pitam se kada vec toliko prostora ima, zasto mladi moraju kupaovati stanove sumnjive kvalitete po 3000eur/m?? Toliko o demagoskoj brigi naseg sindaca za mlade. Netko je spomenuo golf terene, cemu to ,pa nemaju ih turisticke rivijere tipa Portoroz i Rovinj, Zadar itd. koji raspolazu sa vise prostora i koji imaju puno bolju povezanost i popunjenost tokom cijele godine.
Mozemo se mi sprdati sa Bavarcima, Austrijancima, Talijanima i Slovencima, ali oni su nase trziste i to treba znati iskoristiti. Nije Monte Carlo zbog Monte Carla, nego njegovog zaledja koje mu gravitira.
Kada bi nas turizam bio tamo gdje je bio prije 30 godina, bilo bi nam dobro. Kada vec toliko tupe o brandiranju, i stvaranju prepoznatljivos ti, nema sto, plan im uspijeva. Kada proseces po rivi uvijek mozes pojesti samo baklavu i sampitu, oko glave ti lete kuglice sladoleda, u kalicama zakantuni uvijek se nadje originalnih suvenira iz Turske. Nema sto postigli su prepoznatljivos t..... Soluna.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # festival bukeLaci 2008-06-02 13:46
A u tu "prepoznatljivo st" spadaju i oni festivali zaglušujuće buke na trgu za koje se plaćaju veliki novci, a pitanje je ko od toga ima koristi osim vlasnika kafića oko trga. Mislim, tko normalan će u staroj pomorskoj napraviti hotel i tko lud bi u njemu odsjeo :-?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # prije Matalde je bio ĆunskiPodsjetnik 2015-07-25 00:14
Citat gromača:
Vizija koja odreðuje budućnost otoka glasi: Destinacija u kojoj se može uživati u zdravom stilu života, u mirnom i očuvanom okolišu, destinacija u kojoj se može osjetiti otvoreni prostor. Znači Lošinj je turistička destinacija kojoj se odreðuje budućnost u skladu potpuno očuvane okoline i sklada sa stilom života koji asocira na zdrav život i prostor koji takav mora i ostati. Naglašava se važnost očuvanja prirode i dodatne valorizacije povijesnog nasljeða koje je atraktivno turistima, ali nedovoljno promovirano. Konkretno se predlaže:
- izgradnja sustava za upravljanje kvalitetom okoliša;
- izgradnja više tematskih i boutique hotela;
- valorizirati na visokom stupnju centar za vodene sportove na Čikatu;
- podizanje kvalitete turističke valorizacije gradova Mali i Veli Lošinj;
- osmišljavanje prirodno-ekološke zone Osoršćice;
- rezervat dupina i edukacijski centar;
- golf igrališta sa pripadajućim sadržajima u Ćunskom;
- javni centar za talasoterapiju; osmišljavanje cjelovitog sustava staza i putova za pješačenje i bicikle;
- eko-centar, eko-naselja Halmac i Tržić (Cerović, 2005.).

Ovako se zamišljao razvoj turizma na Lošinju prije 10 godina. GOLF U ĆUNSKOM???
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj

Dodaj komentar

Komentari koji nemaju veze s temom članka uz koji su uneseni bit će uklonjeni. Za unos "off topic" komentara mogu se koristiti stranice SVAŠTARA 2, SVAŠTARA, ŠKOVACA i SATIRIČKI PRILOZI. Uredništvo ne snosi odgovornost za sadržaj komentara.

Sigurnosni kod
Osvježi

galerije1

mi-logo
wonline
yrno
Vremenska prognoza
za Lošinj


Članak 69. Ustava RH

Volim LošinjSvatko ima pravo na zdrav život.
Volim LošinjDržava osigurava uvjete za zdrav okoliš.
Volim LošinjSvatko je dužan, u sklopu svojih ovlasti i djelatnosti, osobitu skrb posvećivati zaštiti zdravlja ljudi, prirode i ljudskog okoliša.

setnja

ubojstvoborocid

ZADNJI KOMENTARI

  • »Zašto baš sada?!?»

    Siwi 18.10.2019 09:07
    Ne hrani hranitelja tuljana!
    Za raspravljanje s nekim tko se predstavlja pod ovako blesavim nadimkom, a sugovornika u ...
     
  • »Zašto baš sada?!?»

    Nebitno 18.10.2019 06:56
    ....
    Nije bitno zna li odabranik sto je eugenika,vazno da zna da bi samo tako lijepi,zgodni ...
     
  • »Zašto baš sada?!?»

    hranitelj tuljana 18.10.2019 06:53
    How yes no
    Gle, ne znam... razumijem ljutnju koju ti je izazvala kognitivna disonanca u tvojoj ...
     
  • »Smrdiš, ali barem si svoj gazda...«

    pinokio 17.10.2019 16:29
    divlji kapitalizam
    Zgrada tvornice ribe Kvarner i danas je u derutnom stanju, ali su zato direktori postali ...
     
  • »Zašto baš sada?!?»

    Yoda 17.10.2019 16:27
    Prikrivena socijalna eugenika
    Nisam siguran da je taj Kapelijev izabranik za ravnatelja socijalne odgojne ustanove pristaša ...
     
  • »Zašto baš sada?!?»

    Ciciban 17.10.2019 15:54
    Gugutanje na fejsbuku
    Ani instagramuši treba odati priznanje što je zapravo priznala da je ona tu samo radi ...
     
  • »Zašto baš sada?!?»

    DZS 16.10.2019 18:44
    Ako laže koza, ne laže rog
    Nisam očekivao ovako jadan i imbecilan odgovor, ali vjerovatno ne možeš bolje. Pogledaj si ...
     
  • »Zašto baš sada?!?»

    gost 16.10.2019 18:26  
  • »Zašto baš sada?!?»

    Hranitelj tuljana 16.10.2019 18:19
    Osnove biologije
    Žene. Mene su u školi učili da žene rađaju djecu. Ni država ni grad. Žene. Nekad nije bilo ...
     
  • Svaštara br. 3

    Snob 16.10.2019 18:15
    Istina o istini
    Srećom, zaista nismo svi isti. Neki od nas znaju da se pod istinom valja smatrati slaganje ...
     
  • »Zašto baš sada?!?»

    DZS 16.10.2019 18:13
    Na putu prema dolje
    Naravno da su neki umrli, ali su se neki i rodili, a neki su postali punoljetni. Uobičajeni ...
     
  • »Smrdiš, ali barem si svoj gazda...«

    gost 16.10.2019 17:55
    Plavica protiv Kvarnera
    Zanimljivo zapažanje; "U tvornici Plavica na Cresu moglo se živjeti dobro, uzeti kredit ...
     
  • »Zašto baš sada?!?»

    gost 16.10.2019 17:49
    Neka vlast brani istinu
    Ako nedostaje 700 birača jer su ljudi pomrli, to znači da u isto vrijeme 700 osoba nije ...
     
  • Svaštara br. 3

    hranitelj tuljana 16.10.2019 17:24
    nek nam živi živi rad
    Da to nije onaj koji dijeli prezime s jednom "našom" umjetnicom?
     
  • Svaštara br. 3

    hranitelj tuljana 16.10.2019 17:22
    ...
    Da, vjerujem da ljudima kojima ne postoji objektivna istina a vjerojatno ni u moral ne ...
     
  • »Zašto baš sada?!?»

    hranitelj tuljana 16.10.2019 17:15
    Fake News
    Kako znate da je tih 700 "pobjeglo" sa Lošinja a ne da se radi o starcima koji su umrli? I ...
     
  • »Zašto baš sada?!?»

    RDx 16.10.2019 16:01
    Malo tko se više sjeća onoga što se desilo prije gotovo dvije godine
    Državni tajnik za demografiju podnio ostavku pred zaprepaštenom ministricom Murganić: 'Ove ...
     
  • »Zašto baš sada?!?»

    Eugenik 16.10.2019 15:14
    Demografija za početnike
    Pitanje je i tko će ostati u Hrvatskoj kad Hrvatska odumire, a Plenković se ljuti na novinare.
     
  • »Zašto baš sada?!?»

    Otočan 16.10.2019 12:09
    Ljudi bježe a baba se češlja
    Prevedeno na ekonomski rječnik, to je više od 700 radno sposobnih ljudi. Ljudi bježe s ...
     
  • Svaštara br. 3

    Didi 16.10.2019 09:41
    Krstitelj jarića
    Kao prvo, objektivna istina ne postoji, a kao drugo u čemu je problem ako se pravi motivi o ...
     
  • Svaštara br. 3

    hranitelj tuljana 16.10.2019 06:54
    Volitelji
    Da, ako stavimo na lokalnu razinu, pitanje je veliko štite li t.zv. volitelji Lošinja ...
     
  • Deus ex machina

    Gost 15.10.2019 19:29
    Što desnije to besnije
    Bivši navijač Zvezde je mala beba naspram notornog Đapića koji prijeti ambasadoru SAD-a ...
     
  • Svaštara br. 3

    Didi 15.10.2019 09:37
    Liberalna teorija urote
    Istina stvarno boli. Samo pitanje je što je istina. skeptic.com/.../...
     
  • Svaštara br. 3

    hranitelj tuljana 15.10.2019 06:59
    Istina boli
    Zanimljiv članak koji govori o prikrivenim motivima "borbe za okoliš": www.liberal.hr/.../ ...
     
  • »Zašto baš sada?!?»

    Promatrač 14.10.2019 18:32
    Izlet
    Cijeli izlet se događao pod budnim okom najvećeg mozga na Lošinju DARIA HORVATA.
     
  • »Zašto baš sada?!?»

    Gonzo 14.10.2019 15:39
    Bandiera bianca e bandiera verde
    Ana se sada može dičiti Zelenom zastavom da ne zaostane za bivšim šefom Kapelijem koji si je ...
     
  • »Zašto baš sada?!?»

    zločko 14.10.2019 15:15
    .....
    znači, neka institucije i dalje rade svoj posao?
     
  • »Zašto baš sada?!?»

    živko 14.10.2019 14:52
    povuci ga a malo i potegni
    Na koji dignitet koje institucije misliš ? Pa Lošinj je već dugo izvan kontrole svih ...
     
  • »Zašto baš sada?!?»

    Purgativ 14.10.2019 14:42
    Tajna brilijantne probave
    Uopće ne moraš piti Donat Mg, dovoljno je samo povremeno zalutati na taj profil.
     
  • »Zašto baš sada?!?»

    Vazelinko 14.10.2019 14:32
    umjetnost ušupčivanja
    Ima Čazo konkurenciju u umjetnosti ušupčivanja. Vidi ovo: Nemam čast i zadovoljstvo da ...