Odbijen zahtjev za radove u uvali Studenčić

Korisnička ocjena:  / 0
LošeNajbolje 

Studenčić Gradsko je poglavarstvo jednoglasno i bez rasprave odbilo zahtjev za obnovu dijela rive u uvali Studenčić  koji je podnio Dinko Kuvač. O zahtjevu je Poglavarstvo izvijestila pročelnica Mirta Lozančić koja je istaknula da investitor nije poštovao zakonsku proceduru jer je zahtjev za obnovu dijela rive uputio je Gradu nakon što je već započeo radove, za koje je Lučka kapetanija, a potom i građevinska inspekcija izdala rješenje o obustavi, odnosno zabrani radova i vraćanju u prvobitno stanje.

Poglavarstvo je donijelo zaključak kojim se investitora upućuje da lokacijske, odnosno građevinske dozvole i koncesije za posebnu upotrebu radi provođenja zahvata u prostoru zatraži od organe državne uprave.

Današnji Večernji list  pod naslovom  "Privezište i put izgradili su bez valjanih dozvola" donosi prilog o slučaju uvale Studenčić.

 

 

Komentari: 

0 0 # Tužibaba 2007-04-06 12:44
Piše u večernjaku da će Kuvač tužiti grad :D :D :D
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # zuza 2007-04-06 12:49
Tuzibabo, a koji Kuvać?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Tužibaba 2007-04-06 15:30
Firma Kuvač, naravno!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # zuza 2007-04-06 17:53
Tuzbu za odrzavanje zapustenih puteva, ne za ovce vec za bagere,kao i tuzbu za omogucavanje priveza jahti na novi mulic.Kako je do sada bilo zapusteno, nije mogao vise gledati, jer ce tamo doci elitni turisti, na popodnevni odmor. Dinko vrati tablu.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Hakuna matata 2007-04-06 17:57
Možda će tužiti zbog uskraćivanja slobode poduzetništva :D
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # HZ 2007-04-06 23:56
Obnova rive? Kakve sad rive? U Studenčiću u zadnjih 80-tak godina nije bilo nikakve rive! Za mene je obnova rive ono što je bilo načinjeno u Malom Lošinju. Zahtjev za obnovu rive je nevažeći jer implicira postojanje nepostojećeg! Sutra će se javiti već poznati poduzetnik iz Artatora sa zahtjevom za obnovu pristaništa u Ružmarinki/Lozi čini! Tko je ovdje lud?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ARA 2007-04-07 02:03
Ma šta ti brkaš u Ružmarinki postoji oduvijek molić,ali u Studenčiću ga nikad nije bilo pa ga netreba niti sada napraviti .
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Andreja Gregorina 2007-04-09 01:38
Prilikom izrade posljednje topografske karte toga podrucja (1988., Drzavna geodetska uprava) na predmetnom podrucju nije postojao nikakav molic ili riva.
Da se u jugozapadnom dijelu uvale Studencic nalazio uruseni molic, investitor je zahtjev za njegovom obnovom trebao uputiti PRIJE nego sto se upustio u radove.
Ovako se samo radi o pokusaju naknadne legalizacije bespravne gradnje.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # E, Andreja!che gevara 2007-04-10 18:11
Daj Gregorina saberi se. Na jednom mjestu kažeš da je riva nekad tamo bila, čak si navela i k.č., sada kažeš da je nema... Dižeš galamu i huškaš ljude. Jesi li se u svom ludilu počela boriti i protiv sebe? Daj nas pusti svojih učenih komentara i objašnjenja zakona i tumačenja činjenica. Ohladi malo........... ......
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # gost 2007-04-10 18:42
A kako bi bilo da navedeš gdje je gregorina navela kč rive?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ima rive - nema riveche gevara 2007-04-11 01:07
POGLEDATI POD: Uvala Studenčić u Jutarnjem listu, stranica 1
Komentira Andreja Gregorina 2007-03-11 22:59:56
Sakupljamo podatke o arheoloskom nalazistu zupanijskog znacaja u uvali Studencic kako bi se sa sto vise argumenata mogli obratiti Ministarstvu kulture. Svi podatci i fotografije biti ce dostupni i citateljima ove stranice. Pri tome pozivamo sve zainteresirane na suradnju (mogu se obratiti administratoru ove stranice ili meni osobno).
Inace, na temelju Prostornog plana Primorsko-goran ske zupanije nije moguce odrediti lokaciju arheroloskog nalaziste tocno u metar, ali radimo na tome da konzervatori izvrse istrazivanja koja ce dati odgovor i na to pitanje.
Cinjenica da je molic ucrtan(5079/2) nista ne mijenja na stvari da su radovi na pomorskom dobru i u moru izvrseni bez potrebne dokumentacije. O tome koliko dugo molic (ne)postoji u prostoru ne mogu argumentirano govoriti(ili, bolje receno, mogu, ali u vrlo ogranicenom vremenskom periodu), jedino se mogu pozivati na starije mjestane koji su svjedoci njegovog (ne)postojanja.
--------------
Riva je nekad bila tamo, to je očito, a kada ju je more odnjelo to je već drugo pitanje. Isto tako je očito da za neverina tamo nema veza. Tko je tamo bio po tramontani zna kako je u dnu uvale. A Andreja dušo, ne trkelji uzalud, graðevinska za kuću je tu, a brzo će se riješiti i ostalo.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Hakuna matata 2007-04-11 09:17
Che Gevara, mislim da sve ovo pokazuje da je Gregorina znala što radi kad je napisala članak o bespućima birokratske zbiljnost :D Te mutne vode su bogato lovište za odvjetničke ajkule.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # gost 2007-04-11 11:08
Čini mi se da je mlada čuvarica okoliša pobrkala lončiće. :zzz
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # HZ 2007-04-12 11:29
Molić u Studenčiću, a pogotovo ne riva, nije postojalo u prošlom stoljeću! Možda su to još stari rimljani izgradili pa je propalo s vremenom, a netko se je sjetio da bi to trebalo "obnoviti"! :D
Ucrtati se može lako...i ne pretjerano skupo!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # odgovor HZ-udržavni činovnik 2007-04-12 12:14
Ovaj put neće biti baš tako. Prošetaj do katastra i suda: upis je malo stariji - na talijanskom. Reći će ti to i Gregorina. Što se tiče starih rimljana, ipak nije tako star, koliko znam nisu vodili zemljišne knjige :-)
E, možeš vidjeti i na internetu (ministarstvo pravosuða - zemljišne knjige: k.č. imaš). Da baš ne blatimo čovjeka i kad treba i kad ne treba.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # studencic 2007-04-12 14:13
Covjek, odnosno Kuvać blati i bahati samoga sebe. Radi bez dozvole, a to sto je napravio to je devastacijai molica i pristupnog puta. Jer za vrijeme rimljana na postojecoj hridi(molic), postavili bi se tavaloni i na daljini do broda, jer "molic" je sluzilo za krcanje drva. A pristupni put koji je prosiren za bager, tuda se prolazilo samo pjesice.I nitko nije zavidan i jalan sto on radi, samo nije u redu da on i njegov Muzic rade to bez dozvole.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # molba državnom činovnikuHZ 2007-04-13 15:59
Molim pouči me gdje ja to mogu na web stranicama Ministarstva naći i nacrt na kojem se vidi ucrtan molić??? :sigh:
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # nevjernom tomi HZ-udržavni činovnik 2007-04-13 16:50
Na web stranicama Ministarstva nema kopije plana / nacrta, ali zato ima vlasnički list za česticu. Ako te tako jako zanima nacrt, morat ćeš protegnuti noge, to su javne knjige i svatko ima pravo uvida u njih, pa i zatražiti službenu kopiju plana. Ne budi lijen. 8)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # državnom činovnikuHZ 2007-04-14 19:42
Imam razloga za nevjericu, što god da je ucrtano u službenoj kopiji plana. Moji znanci, rodom iz Ćunskoga, a sada žive dugi niz godina u SAD, imaju takoðer zemljište u Studenčiću. Niti njihovi roditelji, već skoro 90-godišnjaci, niti itko od njihovih roðaka ne pamte da je u Studenčiću ikada postojao molić, a pogotovo ne riva. Provjerio sam to ponovno u osobnom kontaktu. Ako je tako nešto i postojalo, onda je to bilo prije 100-tinjak godina.
Ako danas uzimamo zdravo za gotovo stvari koje su postojale prije 100 i više godina pa nam je to jedina valjana osnova za obnovu, onda bi se trebali duboko zamisliti nad čitavim pravnim sustavom! Naime, nove dobre ideje često bivaju odbačene s kojekakvim obrazloženjima, a neki ucrtani kokošinjci iz davnih vremena dobivaju kvazi-automatsk u dozvolu za obnovu i proširenje.
Meni je dobro poznato da se pravna država temelji na provedbi postojećih zakona, no jednako tako se svakodnevno vješto pronalaze rupe u zakonodavstvu. Tko je imalo blizak pravnom sustavu, naći će niz primjera u našem zakonodavstvu u kojima neki od postojećih zakona nemaju pravno uporište. Područje stanovanja samo je jedan od primjera, a ja kao nestručnjak iz tog područja mogao bih ad hoc navesti još neke! No, to je već druga tema...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Andreja Gregorina 2007-04-14 20:21
U mojim izjavama nema kontradiktornos ti - činjenica je da je molić katastarski upisan kao č. zem. 5079/2, činjenica je da na topografskoj karti Državne geodetske uprave (sekcija otok Unije, list br. 39, 1988.) molić nije ucrtan.
Dakle, molić je nekada postojao, a sa sigurnošću možemo reći da ga nema od 1988. godine kada je izraðena zadnja topografska karta tog lokaliteta.
Do kada je molić odoljevao vremenu prije 1988. ne mogu argumentirano tvrditi, jedino se mogu pozivati na sjećanja mještana, što sam napomenula.
To da netko želi \"rekontstruira ti\" molić kojeg nema već 20 godina, pri čemu se u \"rekonstrukcij u\" upustio prije nego što je zatrašio graðevinsku dozvolu, koncesiju ili, barem , forme radi, iskamčio ugovor od grada, ne treba posebno komentirati.
Kao što ne treba komentirati niti najavu naknadne legaliziacije bespravne gradnje - pa to je barem tradicija na ovim područjima, tradicija koju s velikim samoprijegorom održavaju institucije ove države, a svojim ponašanjem potpomažu njeni graðani.
Prema tome, jasno mi je da se takve stvari neće prestati dogaðati samo zato jer sam ih ja odlučila problematizirat i, meðutim, nadam da svojim djelovanjem sudjelujem u stvaranju konteksta koji će (jednom)rezulti rati sankcioniranjem takvog ponašanja od strane države, odnosno osudom od strane društva.
Ljudima koji rade bez dozvola i time se još hvale, smatrajući to dokazom vlastite hrabrosti, važnosti, nadmoći, muškosti, točnije, socijaliziranos ti, samo su otužan i karikaturalan dokaz poremećenog sustava vrijednosti čije blagodati svi živimo.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Xman 2007-04-14 20:30
Osudu društva ćeš malo počekati. Upravo je zastrušujuće kako probisvijeti koji bezobrazno krše zakone dobivaju potporu i na ovim stranicama. Što veći probisvjet, to je jača potpora, a ako na nezakonitost ukažu ekolozi, potpora prerasta u pravu histeriju :D
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # tedi 2007-04-14 21:14
A svoju hrabrost, važnost, nadmoć i muškost pokazuju tako što te anonimno napadaju i vreðaju. nemaju hrabrosti da se potpišu a to je valjda tradicija :sigh:
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # tedi spalato 2007-04-15 02:04
Ako drzavna institucija to jest, drzavni organi, inpekcije itd.itd.
nemaju "hrabrosti" kazniti napadane i izvrijeðane "postene" graðane pa sta preostaje nego da anonimusi ukazuju javno na krsitelje odnosno bahate pojedince koji su iznad zakona.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # gost 2007-04-15 10:10
Mislim da tedi govori o "junacima" koji anonimno pljuju po onima koji pod punim imenom i prezimenom djeluju protiv bahatih pojedinaca.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # vecernji list 2007-04-16 09:07
Investitor Dinko Kuvač (SIN) iz Malog Lošinja ...

Uklonjeno kao spam.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ZA ANDREJUGost za Gregorinu 2007-04-16 11:07
Vi kazete kako pojedinci pokazuju misice te rade sto hoce itd.., pa tim potrjepljujete tezu kako sistem i drustvo u kojem zivimo dozvoljava takove stvari.
Imenom i prezimenom prozivate prekrsitelje te i s njima dolazite u sukob.
A postavlja se pitanje zasto ne prozovete sluzbe koje su izravno krive za takovu situaciju u drzavi.
Zasto prozivate pojedince a ne one koji su uistinu krivi za takove radnje jer ih ne sprecavaju u korijenu.Ako ste uistinu pravi borac uhvatite se u kostac sa onima koji su dostojan protivnik za dobiti odličje jer ovo što sad radite je rezanje grane na kojoj sjedite.
ljudi koji s vama zive ce vam kad tad trebati a sustavi i zakoni su promjenjivi i jednog dana ce sve to biti mozda gradevinsko podrucje jer ce neki novi politicki mocnik traziti novi izvor zarade za sebe i drzavu i to je nazalost tako, a vi cete tad biti stari i puni ogorcenja jer vam je zivot prosao uzalud i jer su vam prijatelji bili jedino oni koji koji su vas htjeli da za njih grizete. RAZMISLITE nebi li bolje bilo baviti se necim ljepsim od borbe s vjetrenjacama ili kad ste vec u borbi pogledajte tko je uistinu neprijatelj ovog naseg drustva.
Pusa od onog tko vas smatra simpaticnom osobom i zelim vam da vas ne iskoristavaju ;-)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Hakuna matata 2007-04-16 11:20
Gost za Gregorinu pita "Zasto prozivate pojedince a ne one koji su uistinu krivi za takove radnje jer ih ne sprecavaju u korijenu". U tom pitanju nalazi se neistina, jer sadrzi tvrdnju da Gregorina NE proziva one koji ne sprečavaju nezakonitosti. Proziva ih ona, proziva, a to možeš naći i na ovom sajtu.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # za georginucunskot 2007-04-16 18:51
Samo da razjasnimo neke stvari oko brojeva k.č.5079, 5079/1 i 5079/2, navedene cestice odnose se na plazu ili obalu, nijedna se ne odnosi na molo(mul), kao primjer cu navesti cesticu k.č. 9189/2 molo i zato bi molio da se ne upusta u nesto sto ne razimije i samo pravi konfuziju, slucajno ili namjerno, u vali studencic nije bilo mola, sto moze iole ozbiljnija komisija vrlo lako dokazati.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Za GostaAndreja Gregorina 2007-04-17 04:44
Cijeli moj trud usmjeren je na POJAVE, a ne na pojedince koji iskorištavaju postojeći kaos. Meðutim, argumentirano govoriti o pojavama mogu jedino ukoliko sam se bavila POJEDINAČNIM slučajevima jer jedino iz njih mogu izdestilirati ono opće. Sve ostalo predstavljalo bi tek kultiviranu frazeologija. Devastator uvale Studenčić, Ružmarinke ili (uskoro) neke treće uvale je XY koji nije lošinjski raritet, nego proizvod vremena koje smo proživjeli i koje još uvijek živimo.
Zato uvijek nastojim dati do znanja da SUSTAV ne funkcionira (graðevinske inspekcije, prekršajni sudovi, lokalna vlast...), na pojedince referiran tek toliko koliko je to nužno za autentičnost cijele priče. Jer ljudi reagiraju na ljude, mitologija je pozadina koja rješavanje problema čini još nerješivijim.
Jasno mi je da kod nas postoji običaj personiliziranj a sukoba, meðutim, u trenutku kada sam odlučila djelovati nisam bila u nikakvom odnosu s devastarorima iz jednostavnog razloga što ih nisam poznavala.
To je zapravo najčešći izvor nepovjerenja: ljudi su izdresirani da vjeruju kako je svako djelovanje prožeto materijalnih interesom ili ostrašćeno nekih sukobom. Tako se devastatori uvijek naprežu shvatiti čime su mi se zamjerili, politička opcija koja je na vlasti uvjerena je da sam plaćenica onih koji žele doći na vlast, tzv. \"normalni ljudi\" uvjereni su da me netko debelo sponzorira za sve što radim.
Činjenica je da će se netko uvijek okoristiti time što radim, ali to ne može biti razlog da to ne radim.
Objašnjenje je, zapravo, sasvim jednostavno - dovoljno sam nepraktična da svoje vrijeme i energiju trošim na nešto što se, prilično nedefinirano, naziva javnim interesom.
Naobrazba me je osposobila za kritično promišljanje i pružila mi kategorijalni aparat da artikuliram vlastite misli, ostalo je moj izbor.
Aktivizam troši, neprekidno koketirate s ekskomunikacijo m, imate posla s glupošću i konformizmom češće nego što je to dobro za mentalno zdravlje, ponekad ste nemoćni i razočarani, meðutim, istovremeno ste i zadovoljni. Jer učite, djelujete, družite se s kvalitetnim ljudima, a ponekad, usprkos svemu, uspijete nešto i napraviti. Putovanje putovanja radi tako ima svojih prednosti, a vjetrenjače na koje nailazite na tom putu zapravo su
dobrodošle.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Za ĆunskotaAndreja Gregorina 2007-04-17 05:24
Spomenute čestice 5079/1 i 5079/2 katastarski se vode kao obala, meðutim, posljednja je ucrtana kao molo. O tome da li je tamo bio molo ili nije već sam izjavila da ne mogu argumentirano govoriti jer je moje sjećanje mlaðe od topografske karte iz 1988. na kojoj molo nije ucrtan.
Ukoliko gospodin ima volju svjedočiti, odnosno okupiti dovoljan broj svjedoka ili ponuditi dokumentaciju koja bi potvrdila da se tamo nikada nije nalazio molo, molim ga da se javi administratoru ili meni. Takva potvrda bila bi dragocjena.
Nisam voðena nikakvim skrivenim namjerama, jedino faktokrafijom koja nije uvijek usustavljena. Tako je, recimo, u katastru kao posjednik druge čestice upisan Grad. Zato se investitor obratio Gradu kada je htio naknadno legalizirati bespravno izgraðeni molić, iako se radi o izvangraðevinsk om području.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # za Andrejacunskot 2007-04-17 15:25
Cestica k.c.5079 u gruntovnici je javno dobro i vodi se pod plaza, ako mogu sugerirati, da se trazi napismeno od katastra, kada je nastala cestica k.c.5079/2 obala 70m2, koje godine i na temelju cega, a k.c.5079/1 je obala 25619m2,jer u gruntovnici ima samo cesticu 5079, a iste nema u katastru, a u katastru postoje cestice 5079/1 i 5079/2, kojih u gruntovnici nema, zasto ih nema??
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # za Andrejacunskot 2007-04-17 17:14
k.c. 5079 postoji samo u gruntovnici i na stranici se lijepo vidi na talijanskom popis svog javnog dobra koje pripada cunskom, u katastru nema te cestice ali zato ima cestica 5079/1 koja je obala i pomorsko dobro, koje pripada cunskom i 5079/2 obala, a ne molo i gle cuda spada pod grad mali losinj, pitanje je zasto dvije nastale cestice nema u gruntovnici??
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # za cunskot-astudenac 2007-04-17 18:03
Pitaj ex Predsjednika suda Kuvać-a
dok je nosio papire od suda kuci na doradu.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Za ĆunskotaAndreja Gregorina 2007-04-18 03:30
Hvala na sugestiji. Da, nepodudarnosti postoje.
Recimo, cijelo to područje je izvangraðevinsk o, objekt u vlasništvu investitora je gospodarske namjene i ne može se staviti u drugu funkciju.
S obzirom na to da se radi o izvangraðevinsk om području pomorsko dobro bi trebalo biti u vlasništvu države, a ne grada. U našem slučaju ta je čestica katastarski u vlasništvu grada kojem je investitor uputio zahtjev za rekonstrukciju molića. Naravno, nakon što je molić već izgradio.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Andreja Gregorina 2007-04-19 02:36
Isprika zbog slučajne zamjene pojmova u gornjem komentaru - umjesto "vlasništvo" treba pisati "posjed".
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj

Dodaj komentar

Komentari koji nemaju veze s temom uz koju su uneseni bit će premješteni u "škovacu" ili uklonjeni. Uredništvo ne snosi odgovornost za sadržaj komentara.

Sigurnosni kod
Osvježi

galerije1

mi-logo
wonline
yrno
Vremenska prognoza
za Lošinj


Članak 69. Ustava RH

Volim LošinjSvatko ima pravo na zdrav život.
Volim LošinjDržava osigurava uvjete za zdrav okoliš.
Volim LošinjSvatko je dužan, u sklopu svojih ovlasti i djelatnosti, osobitu skrb posvećivati zaštiti zdravlja ljudi, prirode i ljudskog okoliša.

setnja

ubojstvoborocid

ZADNJI KOMENTARI

  • Plan guranja otpada pod tepih

    građanin 20.01.2018 15:58
    Uhljeba, uhljeba, gospodaru...
    Gomila nesposobnih uhljeba, ništa drugo, ukoliko gradonačelnica nije u stanju dovesti u red ...
     
  • »Svaštara«

    Dino 20.01.2018 15:46
    još jedno mrtvo slovo na papiru
    evo, vlada već duže vrijeme proprema novi Zakon o otocima, čim se usvoji sve će biti u ...
     
  • »Svaštara«

    katar 20.01.2018 15:14
    vitality destinacija
    ...ali zato mi imamo ministra turizma kakvog nema ni Austrija ni Italija. :-)
     
  • Plan guranja otpada pod tepih

    Gost 20.01.2018 13:51
    Kako vrijeme leti
    Inače zakon radi kojeg naglo skraćuju javnu raspravu je usvojen 2013. god. Ovi kao da su ...
     
  • »Svaštara«

    KJ 20.01.2018 13:46
    Traži se vijećnik
    Saznali bi i bez Novog Lista da imamo ovakvog gradskog vijećenika: Zbog čestog otkazivanja ...
     
  • Plan guranja otpada pod tepih

    Chuck N. 20.01.2018 13:26
    Aha
    Da. Oni mogu stvarno sve. Mogu u tri dana usvojiti prostorne planove nakon proteka svih ...
     
  • »Svaštara«

    24sata.hr 20.01.2018 13:04
    Nije sve u moru: Švicarska i Belgija zarađuju više od nas
    Vlada se hvali rekordnim zaradom od turizma u 2017., ali i dalje zaostajemo. Austrija samo ...
     
  • »Svaštara«

    24sata.hr 20.01.2018 13:01  
  • Plan guranja otpada pod tepih

    bb 20.01.2018 11:41
    karneval
    Misliš na "nestručne službe" iz Grada ?
     
  • »Svaštara«

    Marinero 20.01.2018 10:55
    Krupnim koracima idemo unazad
    Novi koncesionar na brzobrodskoj liniji Lošinj-Cres-Rij eka: Kapetan Luka istisnuo Jadrolinijinu ...
     
  • »Svaštara«

    Sir Oliver 20.01.2018 10:41
    Halo Bing
    www.index.hr/.../1019696.aspx ...
     
  • Primjedbe na prijedlog Plana gospodarenja otpadom Grada Mali Lošinj za razdoblje od 2017. do 2022. godine

    R.Z. 20.01.2018 10:00
    Koliko će nas to koštati?
    Zanima me je li još netko predao primjedbe na ovaj plan. Imajte u vidu da se nazivom "Plana ...
     
  • Plan guranja otpada pod tepih

    Gost 20.01.2018 08:28
    Majstori tvrde da će u 6 dana od završetka javne rasprave odraditi: -referirati se na ...
     
  • Plan guranja otpada pod tepih

    Chuck N. 20.01.2018 08:16
    Prvi među 1000
    Grad Mali Losinj ima stučne službe koje će ući u legendu...nema toga što oni ne mogu...
     
  • Plan guranja otpada pod tepih

    watafak 19.01.2018 21:48
    ???
    Kaže: Promjena datuma je uslijedila zbog zakonske obveze usvajanja Odluke do 01. veljače ...
     
  • Plan guranja otpada pod tepih

    mali-losinj.hr 19.01.2018 21:01  
  • »Svaštara«

    hranitelj tuljana 19.01.2018 18:29
    verbalni delikt
    "Ako sloboda išta znači onda znači pravo da se ljudima kaže ono što ne žele čuti." George Orwell ...
     
  • Sljepilo za brojeve

    DZ 19.01.2018 18:19
    Besmislica
    Pa nije se baš pretrgnuo da Kapelija prikaže suvislim govornikom. U tekstu piše "golf teren ...
     
  • Sljepilo za brojeve

    gost 19.01.2018 12:43
    Tko su to MI ?
    Prije će biti da si je Prodan dao mašti maha pa je Kristijanu prišio nešto što ovaj nije ...
     
  • Sljepilo za brojeve

    ruđer 19.01.2018 11:19
    šegrt Hlapić
    Kristijan je očito pobrkao lončiće, golferi ne koriste usluge postolara nego jednostavno ...
     
  • Sljepilo za brojeve

    mihujlo 19.01.2018 10:38
    cipelić
    da, baš će netko od bogatih golfera (ako ikada uopće dođe do tog "obrovac" projekta) ići u ...
     
  • Sljepilo za brojeve

    gost 19.01.2018 10:01
    Nije problem Kardum nego glavni urednik znakovitog prezimena Prodan što je dobar opis ...
     
  • Sljepilo za brojeve

    kada 19.01.2018 08:39
    šta se čeka
    Šta se čeka ? Samo ne u Novom listu tamo je Kardum HDZ.
     
  • Sljepilo za brojeve

    klimavo stajanje 18.01.2018 19:13
    Dokle
    Moguće je da dva ministra stoje iza Ane, a tko stoji iza njih i dokle? Dok nešto ne izađe u ...
     
  • Sljepilo za brojeve

    osoran 18.01.2018 17:51
    sile osovine
    Nije Ana tako bespomoćna kako se čini iza nje stoje ministri Gari i Oleg. :lol:
     
  • Plan guranja otpada pod tepih

    Bojana Genov 18.01.2018 16:22
    Iznenađenje
    Između strategije i plana postoji ogromna razlika. Ovaj se dokument naziva planom, upravo zato ...
     
  • Sljepilo za brojeve

    Slast 18.01.2018 15:15
    Strategija
    Nije riječ o rasulu nego o strategiji. Na izborima za gradsko vijeće, bez obzira na pobjedničku ...
     
  • Sljepilo za brojeve

    AV 18.01.2018 13:06
    Šaptači gradonačelnici
    Mislim da Ana nije nikakva frakcija u HDZ-u jer u stranku je ušla samo zato što se to od ...
     
  • Sljepilo za brojeve

    komplot 18.01.2018 13:04
    Lobi na račun građana
    Nažalost, to je komplot između Siniše i Ane. Tu se stvara nova osovina Barichievich ...
     
  • Sljepilo za brojeve

    darije 18.01.2018 11:48
    vlast je slast
    Lošinjski HDZ je postepeno uništavao sve lokalne stranke kako bi se održao što dulje na ...