Ova stranica koristi kolačiće koje u svakom trenutku možete kontrolirati postavkama u vašem internet pregledniku

Ako ne promijenite postavke preglednika slažete se s korištenjem kolačića Vise o kolacicima

Razumijem i prihvacam

Studenčić: Živahni bespravni graditelji

Korisnička ocjena:  / 0
LošeNajbolje 

padobranac Nakon prodora s mora započetog prije tri mjeseca, uslijedio je i prodor s kopna - probijanje puteva preko Polanže i Taraboće.  Slijedi li zračni desant pri kojem će iz aviona iskakati dobro utrenirani građevinski radnici sa zadatkom da betoniraju devastirano? Generali će, kao što to uvijek biva, ostati negdje u pozadini. Na sigurnom.

Ova epizoda malo kasni zbog živahnosti bespravnih graditelja koji gravitiraju prema uvali Studenčić: nakon prodora s mora koji je započeo prije tri mjeseca, nedavno je uslijedio i prodor s kopna - probijanje puteva preko Polanže i Taraboće.  

Za pretpostaviti je da sada slijedi zračni desant pri kojem će iz aviona iskakati dobro utrenirani građevinski radnici sa zadatkom da u rekordnom roku betoniraju devastirano. Generali će, kao što to uvijek biva, sigurno biti negdje u pozadini. Na sigurnom.

Dakle, vraćamo se birokratskoj zbilji.

 Ministarstvo zaštite okoliša, prostornog uređenja i graditeljstva (ured u Rijeci)

Inspektor zaštite okoliša je 30.03.2007. izdao rješenje u kojem se investitoru D. Kuvaču nalaže uklanjanju građevinskog otpada s k. č. 5071/2 k. o. Ćunski (parcela ispod parcele koja okružuje štalu). Otpad je nastao uslijed bespravnih građevinskih radova (na primjer, kopanje cisterne za vodu).

Na stranicama je nedavno objavljena fotografija koja pokazuje kako je u jugozapadni dio uvale Studenčić dovezen novi građevinski materijal. Pametnome dosta.

 Ministarstvo poljoprivrede, šumarstva i vodnoga gospodarstva (Rijeka)

Šumarska inspektorica je 10.05.2007. izvršila inspekcijski nadzor i utvrdila da se na jugozapadnom dijelu uvale Studenčić nije sjekla šuma.

Objašnjenje je slijedeće: čestice na kojima su izvršeni bespravni radovi vode se kao katastarska kultura put i katastarska kultura pomorsko dobro i kao takvi nisu "šuma", iako je cijelo područje označeno kao šuma Liski.

Inspektorica je zaprimila prijavu i za probijanje puteva preko Polanže i Taraboće, te je nadzor po tom predmetu obavila isti dan. Prema mojim spoznajama u ovom slučaju ne radi se o "katastarskoj kulturi put", očitovanje tek očekujem.

 Ured državne uprave, Rijeka

Uvid u lokacijsku dozvolu investitora D. Kuvača zatražila sam temeljem Zakona o pravu javnosti na pristup informacijama od službenika za informiranje u Rijeci.

Nakon što sam obaviještena da se dozvola nalazi izvan njihovog ureda, te je rok za dostavu nešto duži, informaciju mi je dostavljena u zakonskom roku. Više nego korektno.

Zašto to spominjem? Kada sam prije pola godine zatražila informaciju koja je bila u posjedu Grada Malog Lošinja rekli su mi da "šef nije u gradu". U posljednje tri godine naslušala sam se svakakvih budalaština od javnih službenika, ali ova definitivno konkurira za "greatest shit". ("Šef" se vratio za par dana, informaciju nisam dobila do danas, ali o tome drugi puta.)

Dakle, zbog čega nam treba lokacijska dozvola? Kako bi mogli opovrgnuti ovakve izjave investitora:

"Imamo svu dokumentaciju za rekonstrukciju postojećeg objekta..." (Jutarnji list, 8.3.)

U čl. I. lokacijske dozvole lijepo piše da se ne radi samo o rekonstrukciji, nego o "rekonstrukciji-dogradnji i nadogradnji". Članak IV. potvrđuje da za takav zahvat nije dostatna lokacijska dozvola ("Na temelju ove lokacijske dozvole ne može se započeti sa građenjem, već je potrebno ishoditi građevnu dozvolu...").

Pitanje: što bi se dogodilo da ja dajem lažne izjave za novine?

 Ministarstvo mora, turizma, prometa i razvitka (Zagreb)

Obavještena sam da je 23. 2. 2007. izdano rješenje o zabrani radova na pomorskom dobru u uvali Studenčić jer investitor ne posjeduje koncesiju i građevinsku dozvolu.

Ponovo citat:

"O svom trošku želim očistiti i urediti pristupni put, kao i molić kako bi se moglo doći s morske strane, ne treba mi nikakva koncesije ili nešto slično." (Jutrnji list, 8.3.)

Komentar suvišan.

Pozdrav do slijedeće epizode u kojoj glavnu ulogu igra Grad Mali Lošinj, moj favorit u ovoj priči.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Komentari: 

0 0 # odvjetnik 2007-05-19 10:56
Kako je moguce ? Ako nije dozvoljena gradnja na studencicu, da se izda gradevinska dozvola: za rekonstrukciju, dogradnju i nadogradnju, to znaci da ce stala koja je prizemnica od cca 12 m2 dobiti povrsinu prema projektu treba vidjeti ali ne manje od 50 m2 isto tako nadogradit ce se kat od 50 m2. Ako je rekonstrukcija, onda ta ista stala ne bi smjela na mjestima gdje nije dozvoljena gradnja biti veca od 100% to znaci 24 m2.ali nikako ne kat. Neznam kako stoji sa zakonom, ali mislim da tu nesto ne stima ???
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Odvjetniku na uvidAndreja Gregorina 2007-05-19 13:24
LOKACIJSKA DOZVOLA (klasa UP/I 350-05/06-01/22 9) kaže:

- investitoru D. Kuvaču izdaje se lokacijska dozvola za rekonstrukciju - dogradnju i nadogradnju postojećeg gospodarske graðevine (štala) na č. zgr. 304 i č. zem. 5071/2 k. o. Ćunski

- graðevinska parcela nastaje spajanjem č. zgr. 304 (štala 20 m2) i č. zem. 5071/2 (pašnjak 883 m2, maslinik 883 m2) k. o. Ćunski

- namjena graðevine je gospodarska graðevina (štala) poljoprivredne namjene koje se može koristiti i kao spremište

- parcela je poljoprivredne namjene kao i predmetna graðevina te nema uvjeta za njeno ureðenje u smislu stalnog boravljenja

- stanje izgraðenosti je gospodarska graðevina-štala brutto tlocrtnih gabarita 5,0 x 4,2 m (cca 20 m2), katnost P (prizemnica) i visina 3,0 m

- predmetnim zahvatom u prostoru planira se dogradnja i nadogradrnja graðevine tako da će njena brutto tlocrtna površina iznositi 5,0 x 6,0 m, odnosno 30 m2, katnost ostaje P (prizemnica), a povećava se njen volumen i visina

- visina graðevine na sjeveroistočnom pročelju iznositi će 3,6 m nakon nadogradnje (nadogradnja od 60 cm), a visina krovnog sljemena predmetne graðevine maksimalno 5,65 m

- planirana je izvedba jednostrešnog krova čime se dobiva mogućnost izvedbe galerije za spremanje stvari s obzirom na novu visinu krovišta

- na temelju lokacijske ne može se započeti s graðenjem nego je potrebno ishoditi graðevinsku dozvolu.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Pastir 2007-05-20 00:01
Možda vlasnik misli izgraditi SUIT štalu u poljoprivredne svrhe .Kako smo čuli budući pastiri moraju ići u školu isto tako položiti majstorski ispit.Zaključak je trba veća štala za pastira i ovce ili koze. :-x
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # pastir 2007-05-20 00:02
Investitoru D.Kuvać izdana je lokacijska dozvola stale za uzgoj žirafa. (Naime visina sadasnje stale je tri metra??? sto ne odgovara sadasnjem stanju). A kako je za žirafe potrebna visina umjesto lojtri (skala),u dozvoli je data i visina kata.A samom izjavom D. Kuvaća da "on radi objekat" za bogati turizam, onda to nece biti gospodarski objekat poljoprivredne namjene "stala za žirafe", vec "stala" za turiste, u kojoj ce se boraviti samo ljeti.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Xman 2007-05-20 10:32
A čemu se tu ima čuditi, Pastir? Već je tu negdje napisan naputak kako prepoznati da odvjetnik laže: Miče usnama!

Sada samo treba vidjeti kako će nadležne službe pomoći da odvjetničke laži proðu.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Uskok 2007-05-20 17:30
U ovoj priči je sve jasno unatoč lažima. Rekonstrukcija poljoprivrednog objekta je priča pod kojom se namjerava progurati stambeni objekt, a onda ga pretvoriti u poslovni. To je politika "mic po mic", ali ne ide bez suradnje nesposobnih i lijenih ili korumpiranih državnih i drugih službenika. Negdje tijekom priče treba u radnju uvesti i Uskoka pa nek leti perje od vatrogasne postaje preko katastra do inspektorata :-)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # MN 2007-05-20 17:40
Samo beskrajnom upornošću i strpljivošću mogu se pokrenuti stvari. Jasno da su inspekcije u ovoj maloj sredini nedjelotvorne, korumpirane...P a sudci, inspektori, načelnici i pročelnici su povezani, licemjerni, oholi. Ali postoji nešto na što reagiraju. Mediji i emisije tipa latinice i sl. ipak ih ne ostavljaju ravnodušnima. Zato slijedi cirkus! Onda više neće hodati tako oholi i nedodirivi. Nemate se koga bojati kod prijavljivanja i vlastitog angažiranja. Sve su to lažljive i sitne duše. Sva nastojanja da zadovolje formu prozirna su. Neće ih sve ophodnje crkvi i novac zaštititi. Zato hrabro naprijed!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Za AndrejuPravedni Ekolog 2007-05-20 23:06
Kada smo kod bespravnih cesta, evo spisak nekih cesta na otoku Cresu i Losinju koje:
-Nisu ucrtane u planove
-Nisu uknjižene u zemljišne knjige
-Nisu imovinsko riješene
-Nemaju graðevinsku i uporabnu dozvolu:

1.Deponija M.Losinj-Uvala Kornu 6,0Km
2.Osor-Punta Križa 13,5Km
3.Raskrižje Ćunski-Aerodrom 2,5Km
4.Dražica-Sunčana Uvala 2,2Km
5.Državna cesta 101 Merag-Pržić 5,0Km
6.Cesta kod A/C Poljana 0,35Km
7.Cesta iza Runjice(Kod mosta) 0,30Km
8.Obilaznica Martišćica 1,7Km
9.Raskrižje Dari(Cres)-Nase lje Gavza 3,4Km
10.Južna zaobilznica Orlec 2,0Km
11.Prilazak sjeverna strana Ustrine 1,8Km
12.Cesta od zaobilaznice za uvala Zabodarski do naselja Kandija 0,65Km
13.Od bespravne ceste za aerodrom preko Ćunskog polja do parkirališta za uvalu Liski i Studenčić 0,70Km
14.Cesta od uvale Ružmarinka(Arta tore) do bespravne ceste prema aerodromu 1,1Km

Ukupna dužina: 42Km

Andreja ti to voliš,uhvati se posla!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # HZ 2007-05-21 00:16
Pravedni ekolože, zanimljivi podaci, do malo ste se zabunili što se tiče tzv. cesta navedenih pod točkama 11 i 13! Ti su putevi uredno ucrtani u Prostornom planu (nekad se on mogao naći na službenim stranicama Grada pod imenom datoteke PPU-Promet.pdf) . Oni nisu niti dobili status ceste jer Grad nije nikada niti izvršio svoju ugovornu obavezu da naselje Kandija poveže s javnim prometnim putevima!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Andreja Gregorina 2007-05-21 06:46
Malo poduke za početak: nije stvar u tome da li Andreja nešto voli ili ne voli, nego da Andreja nešto pokušava napraviti, za razliku od velike većine grintavih anonimusa koj se zgražaju, ali se ne žele izložiti.

Po tko zna koji puta: Andrej nije graðevinska inspektorica plaćena od strane poreznih obveznika, nego volonter, odnosno graðanin koji djeluje u skladu sa svojim mogućnostima. Prema tome, to nije moj "posao", i ja ništa ne "moram". Ili bolje rečeno, to je jednako moj "posao" kao što je i Vaš, a Vi "morate" raditi na boljitku zajednice jednako toliko koliko i ja.

I ovo sam već napisala: skrušeno se ispričavam što se nisam rodila prije sto godina i što neću živjeti idućih sto godina kako bih rješila sve vaše nagomilane i nadolazeće probleme. Ma što prije sto godina, bilo bi najbolje da sam se rodila oko stoljeća sedmog, sigurno je sigurno. A svemu tome treba pridodati još i nezamislivi bezobrazluk da sam se rodila u Zagrebu, a ne na Lošinju. Ma zamislite vi to, em kratko živim, em cijeli svoj životni vijek nisam posvetila radu na lošinjskoj dobrobiti...

Za kraj: neke su se stvari (ipak) promijenile, pa ono što se nekada više-manje toleriralo danas je potpuno neprihvatljivo. Npr. nekad su se škrile koristile kao graðevinski materijal, danas se to zove bepravnog eksploatacijom i predstavlja kazneno djelo. S druge strane neke se tvari nikad ne mijenjaju: ljudska glupost.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Hakuna matata 2007-05-21 13:56
I mene je naljutila i pomalo ražalostila poruka "Pravednog ekologa" koji nabraja bespravne ceste, a onda umjesto da opravda nadimak koji je uzeo poručuje: "Andreja ti to voliš, uhvati se posla!"

Na stranu kretenska tvrdnja da se netko bavi ekologijom zato što voli podnositi prijave i time se izlagati prijetnjama, osudama i klevetama, "Pravedni ekolog" zapravo piše ono što većina Lošinjana misli i želi. Netko drugi, samo ne oni sami, dužan je raditi opasne poslove, kako bi oni uživali plodove njihova truda. Dakako, oni sami će se pridružiti stadu koje bleji protiv aktivista i javno će ih osuðivati kao Srbe, četnike, furešte, ćelave, mršave, debele, pedere, komunjare ili strane plaćenike i protivdržavne elemente. U potaji će pak likovati kad u nečemu uspiju.

Da je ekolog, i još k tome pravedan, ovaj posjetitelj bi se prisjetio da svaka aktivnost znači enormno trošenje vremena i novca, u slučaju lošinjskih ekoloških aktivista, svoga vlastitog novca (Proračun za ovu godinu pokazuje da ni jedna ekološka udruga - osim Plavog svijeta - nije dobila ni kune od Grada).

Shvatio bi da je u najmanju ruku bezobrazno od drugoga tražiti da ih troši kako bi iz sigurnosti vlastitog kukavičluka on mogao promatrati i koristiti rezultate.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # gost 2007-05-21 14:50
Hakuna je malo preoštar. Mislim da je pohvale vrjedno već što su poslani tako precizni podaci. kamo sreće da je toga više jer bi devastatori, inspektori i vlast znali da ih javnost promatra.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Andreja Gregorina 2007-05-21 17:51
Podaci sami po sebi ne znače ama baš ništa, koliko god precizni bili, ukoliko ih nitko ne procesuira. Ako ih želite kvalitetno procesuirati kao prvo ne smijete nastupati anonimno, a kao drugo trebate uložiti golemu količinu energije kako bi neprekidno nadzirali način na koji se predmet procesuira.
Javni službenici koji ne rade kvalitetno svoj posao sigurno se neće prestrašiti činjenice da to netko zna, kad to ovako i onako svi znaju, ponekad ih tek može uznemiriti činjenica da netko inzistira na nekom nerješenom predmetu i da se o tome govori u medijima, pogotovo ako je izborna godina.
Koliko ljudi na Lošinju poznajete koji su spremni trošiti vlastito vrijeme, zdravlje i novac kako bi birokratski procesurirali i medijski obradili neku društvenu nepravilnost koja narušava kvalitetu života svih graðana?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Za Andrejugošća 2007-05-21 18:05
Sve je to točno. Bez uvrede, ne poznam nikoga kao tebe Andreja. Zbilja čovjek treba imati nešto posebno u sebi da troši svoj život na tako bedaste stvari. Sorry, ali mislim da je to borba sa vjetrenjačama, nitko ti neće reći hvala. A ako ti je to zadovoljstvo i ako nemaš drugoga posla od kojeg možeš živjeti, tvoj izbor. Život je kratak, toliko je stvari puno vrednijih koje ne stignem napraviti, a kamoli da ispravljam krive Drine, možda na onome svijetu.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Xman 2007-05-21 18:20
U pravu si Gošća. Da nije bilo budala koje troše život na bedaste stvari ti danas ne bi imala pravo glasa, nego bi živjela u blaženstvu nedoraslog djeteta i jedini posao bi ti bio raðati djecu. S pravom žališ i borce s vjetrenjačama, jer zbog njih nema na primjer, trgovine robljem. A da ne govorim o onima koji su potratili život na rušenje fašizma, komunizma i borbu za neovisnost. Život je kratak i treba ga koristiti da stekneš za se i poda se i bolje je zajedno s drugima kriviti Drine nego ih ispravljati. To si htjela reći?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Andreja Gregorina 2007-05-22 01:39
Hvala, ali ja nisam mislila na sebe jer nisam sa Lošinja.
Na Lošinju ima takvih ljudi i ja ih imam čast poznavati, ali ih, na žalost, nema dovoljno da bi se napravila kritična masa za promjene.

Nevjerojatno mi je kako ljudi, bez obzira na to da li su dobronamjerni ili zlonamjerni, nikako ne mogu shvatiti ili, bolje rečeno, prihvatiti jednu stvar: moj rad je volonterski, dakle to nije \"posao\", ja od njega ne živim, odnosno NISAM PLAĆENA za ono što radim. Dapače, ovakvo djelovanje TROŠI energiju, zdravlje, vrijeme i novac.
Znam da u materijalističk om sustavu vrijednosti
kakav danas prevladava ovakvo djelovanje izaziva nelagodu i nepovjerenje jer ga se ne može ugurati niti u jednu od unaprijed pripremljenih ladica, ali to ne govori ništa o meni nego o društvu u kojem živimo. Po toj logici jednako je \"bedast\" i studij filozofije i književnosti, nepraktičan i neprofitabilan, sve u svemu, gubitak vremena. To što vam pruža mogućnost da se osposobite za kritično mišljenje, kome to još danas treba. E, pa treba meni da bi se osjećala kao ljudsko biće. Kao što mi treba i ovo čime se trenutno bavim.

Ovo je moj izbor, ne očekujem da me netko slijedi, još manje očekujem pohvale. Problem nastaje u trenutku kada me oni koji su izabrali ne djelovati počnu prozivati da ne rješavam njihove probleme. U većini slučajeva čak se i ne radi o cinizmu, nego o manjku inteligencije, što je prilično obeshrabrujuće.

Za kraj jedna molba: koliko god Vam bilo interesantno pisati o meni, puno bi učinkovitije bilo pisati o problemu koji obraðujem. Za sve nas.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj

Dodaj komentar

Komentari koji nemaju veze s temom uz koju su uneseni bit će premješteni u "škovacu" ili uklonjeni. Uredništvo ne snosi odgovornost za sadržaj komentara.

Sigurnosni kod
Osvježi

galerije1

mi-logo
wonline
yrno
Vremenska prognoza
za Lošinj


Babuška Kolinda i druge teme, video

prime

 


SVJETSKI STATISTIČKI PODACI U STVARNOM VREMENU


 

Članak 69. Ustava RH

Volim LošinjSvatko ima pravo na zdrav život.
Volim LošinjDržava osigurava uvjete za zdrav okoliš.
Volim LošinjSvatko je dužan, u sklopu svojih ovlasti i djelatnosti, osobitu skrb posvećivati zaštiti zdravlja ljudi, prirode i ljudskog okoliša.

setnja

ubojstvoborocid

ZADNJI KOMENTARI

  • Jesu li radovi na Poljani legalni, snimak s tribine

    SOFIJA ROSA 21.01.2019 00:12
    VIA EMAIL: vladimirafinancijskiinvestitor@yahoo.com
    Ja sam gospodica SOFIJA ROSA. Iz Zagreba u Hrvatskoj želim dati pouzdano svjedocanstvo o ...
     
  • Uz desetu obljetnicu www.volim-losinj.org

    Dian 20.01.2019 23:57
    Uz desetu obljetnicu www.volim-losinj.org
    This design is spectacular! You obviously know how to keep a reader entertained. Between ...
     
  • Istiskivanje

    objektivno_117 20.01.2019 23:28
    Objektivni(ji) portal
    :lol: Pa to neće biti teško, od objave članka tek 30 hitova, od kojih je desetak mojih ...
     
  • Istiskivanje

    Astro Nautika 20.01.2019 22:55
    A nema
    Jesu li te istisnuli ili si ti prodao svoje dionice? U svakom slučaju tebi Jadranka ...
     
  • Istiskivanje

    Astro Nautika 20.01.2019 22:43
    Što se duriš kao malo dijete
    Ti si ljut ali nećeš reći što te ljuti? Zašto ti drugi mora pisati o tome što tebe ...
     
  • Primjedba ili ne, pitanje je sada!

    Karina 20.01.2019 22:38
    Primjedba ili ne, pitanje je sada!
    Tremendous things here. I'm very happy to peer your article. Thanks so much and I'm taking ...
     
  • Istiskivanje

    Nautika 20.01.2019 22:33
    Ima
    Naravno da ima. Ja sam prodao svoje dionice kako bih mogao dati zajam za stan, koji sada ...
     
  • Istiskivanje

    Nautika 20.01.2019 22:32
    Necu
    Pišite vi.. Zar nije malo čudno da se na portalu otoci NET pojavi tekst u kojem u samom ...
     
  • Istiskivanje

    objektivno_117 20.01.2019 22:05
    Ukratko...
    ... Rusi su šupci. :D Pa što onda? Ima Kineza, ima Sirijaca, ima Rusa... da parafraziram ...
     
  • Istiskivanje

    Astro Nautika 20.01.2019 21:01
    Čovječe ne ljuti se ...
    Pa piši ti o tome što tebe muči. Zašto čekaš da te Arsen iznervira, pa tek onda reagiraš. Inače ...
     
  • Istiskivanje

    gost 20.01.2019 20:14
    ???
    A jel to ima veze sa izbacivanjem malih dioničara Jadranke?
     
  • Istiskivanje

    Nautika 20.01.2019 20:07
    Gdje su pare
    A tko je vlasnik vijećnice? Tko je stavio zabilježbu na Rukavić? Niti slova niti riječi ...
     
  • Istiskivanje

    Kezić Tihi 20.01.2019 19:18
    ???
    "Mi kao izrađivači UPU-a Čikat..." kaže Šolić. A zar planove ne izrađuje grad?
     
  • Istiskivanje

    gost 20.01.2019 18:50
    Ograničena odgovornost
    Znači neće biti Jadranka d.d. nego Jadranka d.o.o. Zvat će se kako spada; društvo sa ...
     
  • Istiskivanje

    mazalo 20.01.2019 18:45
    koperant
    Arsene, a gdje su tvoje dionice Jadranke ?
     
  • Istiskivanje

    d.p. 20.01.2019 18:09
    ........
    :-) tužno
     
  • Istiskivanje

    Z.C. 20.01.2019 16:58
    .....
    Svako malo se pojavi ali admin ga miče. ljute ga Ekstremni eko-aktivisti i neki skejo :-)
     
  • Istiskivanje

    gost 20.01.2019 16:49
    ob je ktivno?
    Gdje je budući gradonačelnik? Istekao mu ugovor o djelu 18.12.2018. - 18.1.2019.? Beli ...
     
  • Govor kojim je gradonačelnica začarala Gradsko vijeće

    Dodo 20.01.2019 13:05
    Hahahhahahahahahhhh
    Pa ovo je nevjerojatno! Div nasuprot patuljcima koji vlastite definicije i vlastite političke ...
     
  • Govor kojim je gradonačelnica začarala Gradsko vijeće

    Genov 19.01.2019 20:26
    Uvjerena sam
    Slažem se s Hraniteljem tuljana da ne postoje dobre ideje koje dovode do nestanka zajednice.
     
  • Govor kojim je gradonačelnica začarala Gradsko vijeće

    Genov 19.01.2019 20:22
    Izumiranje i nestanak?
    Brutalnost i izostanak prava, sredstava, ikakve pravne zaštite... postojala je cijelu ljudsku ...
     
  • Ignoriranje javnosti

    Z.C. 19.01.2019 16:04
    Priznanje za prodaju muda pod bubrege
    Pa nisu dobili priznanje za komunikaciju s građanima nego s turistima, agencijama, medijima ...
     
  • Govor kojim je gradonačelnica začarala Gradsko vijeće

    picajzla 19.01.2019 11:58
    vrsta
    A ja uopće ne vidim problem u opadanju nekih zajednica bjeloglavih supova dokle god se ...
     
  • Ignoriranje javnosti

    No. 1 19.01.2019 11:40
    podanički mentalitet
    Zna se tko je gazda u Lošinju a sve ostalo nema veze !!!
     
  • Ignoriranje javnosti

    Kontrapunkt 19.01.2019 11:33
    Hm, hm, hm...
    Ta nagrada je upravo smiješna nakon nalaza Povjerenika za informiranje čije mišljenje o ...
     
  • Ignoriranje javnosti

    Z.C. 19.01.2019 10:30
    Bijela zastava
    Pa zar još netko vjeruje u priznanja i nagrade Gradu čiji političari se diče nekakvom bijelom ...
     
  • Ignoriranje javnosti

    Bond, James Bond 19.01.2019 10:00
    U službi njenog veličanstva
    Ovo je bilo tek zagrijavanje za njegovu današnju fanatičnu obranu lika i djela gradonačelnice ...
     
  • Osvrt na dvanaest godina postojanja

    Bordel majstor 19.01.2019 09:46
    "Erupcija krkanluka u saboru"
    A kad se "dogodi nasilje usred grada, a logični je niz negativnih posljedica na ovakav način ...
     
  • »Svaštara« 2

    hranitelj tuljana 19.01.2019 08:07
    vijesti iz besvjesti
    Sumrak saga: www.liberal.hr/.../ ...
     
  • Govor kojim je gradonačelnica začarala Gradsko vijeće

    gost 18.01.2019 18:18
    Reprodukcija Hrvata u dijaspori
    Bolje da se zapitaš što Hrvate tjera iz Hrvatske pa se reproduciraju u Irskoj, Češkoj ...