Ova stranica koristi kolačiće koje u svakom trenutku možete kontrolirati postavkama u vašem internet pregledniku

Ako ne promijenite postavke preglednika slažete se s korištenjem kolačića Vise o kolacicima

Razumijem i prihvacam

Ekološka afera Artatore

Korisnička ocjena:  / 0
LošeNajbolje 

artatore Današnji Jutarnji list u svome tiskanom izdanju pod naslovom "Dio divlje gradnje na Lošinju netaknut" donosi napis u kojem se tvrdnji udruge Eko Kvarner da dio bespravno sagrađenih objekata vezanih uz suhu marinu suprotstavlja priopćenje Ministrastva zaštite okoliša, prostornog uređenja i graditeljstva da tvrdnje Eko Kvarnera o postupanju inspekcije nisu točne.

Online izdanje Jutarnjeg lista napis o istoj temi donosi pod naslovom "Ministarstvo ne ruši bespravnu gradnju na otoku Lošinju" . "U Ministarstvu lažu da je sve učinjeno prema rješenjima jer neka nisu ni napisali, a neka nisu provedena", citira se izjava koju je Jutarnjem dala Andreja Gregorina iz Eko Kvarnera.

Vjjesnik i Novi list prenose reagiranje Ministarstva o tvrdnjama Udruge Eko Kvarner iznesenim na konferenciji za novinstvo, a H-alter.org da "udruga Eko Kvarner nakon priopćenja Ministarstva graditeljstva o uklanjanju bespravno sagrađenih objekata na otoku Lošinju izričito tvrdi da spomenuto ministarstvo laže."

Pod naslovom "Ministarstvo negira tvrdnje Eko Kvarnera" Vjesnik 13. siječnja 2007. piše:

 Iz Ministarstva zaštite okoliša, prostornog uređenja i graditeljstva u petak su reagirali na konferenciju za novinare udruge Eko Kvarner na kojoj je rečeno da investitor Kamenolom »Brdo Kušć«, već desetak godina sustavno uništava krajolik i podmorje oko Artatore na otoku Lošinju, a da odgovorni u Hrvatskoj nisu učinili ništa da spriječe to pustošenje.

Ministarstvo napominje da je inspekcijskim rješenjima naređeno investitoru tvrtki Kamenolom »Brdo Kušć« d.o.o. iz Artatorea uklanjanje više građevina. Budući da u zadanom roku nije postupio po naredbi inspektora, izdano je šest zaključaka o dozvoli izvršenja rješenja putem druge osobe, pa je od travnja 2006. u uvali Ružmarinka uklonjen kameni lukobran, plato na obali, kolni pristup, a zakopana je i prostorija koja je bila ukopana uz rub zasjeka kolnog puta. Zatim je uklonjen nasip na pomorskom dobru i niz drugih objekata.

Novi list je priopćenje Ministarstva objavio pod naslovom "Bespravna gradnja na Lošinju rušena u skladu s propisima":

Tvrdnje Udruge »Eko Kvarner« o postupanju Građevinske inspekcije u naselju Artatore na otoku Lošinju nisu točne, priopćeno je iz Ministarstva zaštite okoliša, prostornog uređenja i graditeljstva.

Inspekcijskim rješenjima naređeno je investitoru tvrtki »Kamenolom brdo Kušć« d.o.o. iz Artatorea, zastupanoj po direktoru Davorinu Jurekoviću, uklanjanje više građevina koje je izgradio bez građevinske dozvole u uvali Ružmarinka i na području mjesta Artatore.

Kako investitor nije u zadanom roku postupio po naredbi inspektora, izdano je ukupno šest zaključaka o dozvoli izvršenja rješenja putem druge osobe, temeljem kojih je administrativni postupak izvršenja rješenja u travnju 2006. započela građevinska inspekcija putem ugovornog izvođača Ministarstva, tvrde iz Ministarstva.

U uvali Ružmarinka uklonjen je kameni lukobran, uključujući i podmorski dio, plato na obali uz lukobran, kolni pristupni put je zatrpan do stijena obale, a prostorija ukopana uz istočni rub zasjeka kolnog puta u cijelosti je zatrpana. Dakle, sva rješenja o uklanjanju bespravne gradnje investitora »Kamenolom brdo Kušć« d.o.o. u uvali Ružmarinka, kao i na području »suha marina Artatore«, u potpunosti su izvršena sukladno zakonskim propisima i pravilima struke, poručeno je iz Ureda glasnogovornice Ministarstva.

T iskano izdanje Jutarnjeg lista nadnaslovom napisa navodi kako udruga Eko Kvarner optužuje Ministarstvo da Građevinska inspekcija nije srušila sve bespravno sgrađene objekte u turističkom naselju Artatore:

Navodi se kako udruga Eko Kvarner nakon priopćenja Ministarstva graditeljstva o uklanjanju bespravno sagrađenih objekata na otoku Lošinju izričito tvrdi da spomenuto ministarstvo laže. Naime, dok ministarstvo uvjerava kako su svi bespravni objekti uklonjeni, Eko Kvarner tvrdi da nije uklonjena sva infrastruktura.

Rješenja nisu provedena

Tvrdnje Eko Kvarnera o postupanja Građevinske inspekcije u naselju Artatore na otoku Lošinju nisu točne. Naime, nije istina da je prostorija s infrastrukturom pažljivo zaštićena prilikom zatrpavanja kolnog puta - stoji u priopćenju Ministarstva.

Eko Kvarner pak tvrdi kako je infrastrukturu trebalo ukloniti. Međutim nije uklonjena infra struktura kao ni dio bespravnih objekata vezanih uz suhu marinu, poput žičane ograde, dvokrilnih željeznih vrata i polovice kamenog zida. Infrastruktura nije uklonjena s predumišljajem, odnosno kako bi se prostornim planom, u kojem je planirano da u uvali budu svi objekti koji su sada uklonjeni, došla u funkciju.

Devastacija terena

U Ministarstvu lažu da je sve učinjeno prema rješenjima jer neka nisu ni napisali, a neka nisu provedena - ističe Andreja Gregorina iz Eko Kvarnera.

U Ministarstvu tvrde kako prostorija s instalacijama nije uklonjena jer to nije bilo moguće bez daljnje devastacije prirodnog terena, ali su iz nje uklonjeni uređaji elektroinstalacija, a vrata su zatrpana zemljom.

Inače, inspekcijskim rješenjima naređeno je investitoru, tvrtki Kamenolom brdo Kušć d.o.o. iz Artatora, kojeg zastupa direktor  Davorin Jureković, uklanjanje više građevina koje je sagradio bez građevinske dozvole u uvali Ružmarinka i na području mjesta Artatore.

Kako investitor nije u danom roku postupio po naredbi inspektora, izdano je ukupno šest zaključaka o dozvoli izvršenja rješenja putem druge osobe, priopćilo je Ministarstvo, a što se tiče ograda, u Ministarstvu ističu da je ograda zbog svoje visine u odnosu na okolno tlo jednostavna građevina za koju nije potrebna građevinska dozvola.

Prijava Europskoj komisiji 

Devastaciju područja Artatore na otoku Lošinju udruga Eko Kvarner prijavit će sljedećeg tjedna Europskoj komisiji, jer sve dosadašnje prijave nadležnim institucijama nisu zaustavile uništavanje okoliša i gradnju ilegalne marine. Suha marina i kolni put napravljeni su bez dozvola, a mini marina, uz navedeno, nema ni koncesiju, ni studiju utjecaja na okoliš, no ni prošla, niti sadašnja lokalna vlast nisu ništa učinile, rekla je Gregorina, javlja Jutarnji list.

 

Komentari: 

0 0 # Ekolog 2007-01-13 13:27
Da, graðani trebaju vjerovati više glasnogovornici ministarstva nego vlastitim očima.
Baš je Eko Kvarner zločest i zlonamjeran!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # eko-eko 2007-01-13 19:37
Nakon godina i godina devastacije i nelegalnih djelatnosti oko Artatora nevjerovatna je brzina reakcije Ministarstva.Za mislite da tako reagiraju na bespravne gradnje, dopise upućene njima... Znači jedini način da se oglasi ta kafkijanska birokracija je staviti ih u novine. Evo recepta i za domaće veličine!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # gost 2007-01-13 22:53
Spori na djelu - brzi na jeziku. Lakše je brbljati nego raditi.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # eko-eko 2007-01-14 10:21
Pred cijelim gradom i okolinom čovjek javno ruši, minira, eksploatira prirodu i to godinama. Kako je upće moguće to opravdati i upakovati u ijedan racionalan pojam ili opravdanje? Kada to Latinica iznese Gari i ostali dolaze u predinfarktno stanje, kada novinari nešto napišu odmah se svi , i do ministarstva, naðu pozvani pričati o njihovom ispravnom, zakonitom i sl. postupanju. Zamislite da ne postoje. Isto bi bilo kao i ovako. Postoje sami zbog sebe i zadovoljavanja vlastitih interesa.A takvo djelovanje upakiravaju u "stručnost", "odgovornost"," transparentnost "(i kao riječ je užasno), pa onda djelovanje pravne države...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
1 0 # Neka se pročelnica očitujegost 2007-01-14 10:43
Kako piše u jednom članku na ovoj stranici "Na ilegalni rad kamenoloma u uvali Artatore ekološki aktivisti upozoravaju već godinama, no gradska vlast takav rad ne smatra devastacijom već korisnom djelatnošću", a pročelnica Ljiljana Rukonić za Novi list izjavljuje da je kamenolom Lošinju potreban.

Kome je uistinu kamenolom na Lošinju potreban? Potreban je onome tko na njemu enormno zaraðuje, a ne Lošinju uz žrtvu devastacije okoliša. Rukonićka i drugi iz gradske vlasti nas smatraju budalama koje će olako progutati priču o interesu svih da se sakrije interes pojedinca.

Kamenolom postoji na Cresu, on je legalan sa svim potrebnim papirima i ima sirovine za gotovo cijelo stoljeće.

Da bi nas uvjerila kako kamenolom u Artatore treba Lošinju neka LJ. Rukonić navede kolika je razlika u cijeni izmeðu creskog i lošinjskog kamenoloma. Neka navede koliko radnika zapošljava lošinjski kamenolom. Koliko kroz poreze i doprinose kamenoloma godišnje ostaje gradu?

Dok to ne izloži pročelnicu Rukonić smatrat ću službenikom vlasnika ilegalnog kamenoloma, a ne grada Malog Lošinja i njegovih stanovnika.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # eko-eko 2007-01-14 12:11
Tu tezu o korisnoj djelatnosti nisam smatrao potrebnim dapače normalnim ni komentirati. Znači, javnost zanima koliko je dopriinosa tj. vidljivih novaca uplaćeno od kamenoloma. Pa tu ženu treba kazniti i protjerati iz svake pozicije davanja javnih izjava tj.sadašnjeg posla.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # gost 2007-01-14 12:20
Ako se pročelnica Rukonić zalaže za kamenolom na Lošinju u ime interesa svih Lošinjana, neka kaže kakvu korist imaju svi Lošinjani. Ne izrazi li tu korist u kunama (može i u eurima) znat ćemo da lobira za interes vlasnika kamenoloma, a ne za interes graðana od kojih prima plaću.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # gad 2007-01-14 12:51
Zanimljiv je moralni i mentalni sklop PROČELNICE. Kome daje podršku? Jurekoviću i Magmi. Nebitno joj je što netko krši zakon, a koristan je samo sebi (i kamenolom i betonara su bezobrazno skupi, a ne prijavljuje prihode), ali je to korisno za cijeli grad?. Nebitno je što netko radi samo tri mjeseca u sezoni, nema stalno zaposlenih, zaradi novce i zatvori hotel u centru grada ostalih 9 mjeseci, a porez prijavljue u Opatiji.

I tome se daje podrška. Prilagodi mu planove.

Čija je to politika? Ne sjećam se da je to bio bilo čiji izborni program.

Doduše PROČELNICA i nije bila na izborma, pa se ne može reći da je ona nekog prevarila.

O tome bi se morala zapitati vlast koja ju je tu i postavila: Čiju politiku ona vodi i čiji izborni program provodi?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # EHO-EHO 2007-01-14 19:14
Tu se netko opasno pravi lud.
Kamenolom Brdo Kušć imalo je u mjesecu studenom nekoliko policijskih posjeta. One su služile tome da se službeno utvrdi da kamenolom ne radi, jer lošinjska policija nikoga nije tamo zatekla.Tom je prigodom vlasnik i direktor, uzorni gospodin Jureković i dobrotvor Lošinja, priložio peticiju potpisanu od viðenih graðana i poduzetnika Lošinja, meðu njima dogradonačelnik a, kojom traže da se legalizira kamenolom.
To je odgovor na to čiju politiku vodi pročelnica. Politiku lošinjskog kapitala u sprezi sa lokalnom politikom.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Police 2007-01-14 19:21
Lošinjska policija ima problema da utvrdi da kamenolom radi, jer inače ima problema s time da utvrdi bilo što. Lošinjska policija ne može naći ljude koji izazivaju ubojstva, palež, kraðe i provale, raspačivače droge.
Dobro da su pronašli kamenolom. Kad su pozvonili i vidjeli da nikoga nema kod kuće, pristojno su otišli.
Nije im palo na pamet da pogledaju poslovne knjige, prihode i rashode i da tako utvrde da li kamenolom radi.
Odličan plan, pozvati policiju da posvjedoči da kamenolom ne radi. Jureković nije glup, pa zašto niste njega birali za gradonačelnika?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Čeper 2007-01-14 19:49
Iz izvješća Večernjaka oneskrivenoj ljubavi izmedju policije i Jurekovića:

Krivograditelju draži policajci od novinara

Pola sata trebalo je da se donesu trake za osiguranje radova, sat vremena je prošlo dok nije uklonjen lanac kojim je Jureković zagradio prilaz uvali s javne ceste, a još dva sata da počnu uklanjati barku koja je smetala bageru. Tek poslije četiri sata počeli su rušiti dio betonirane obale! Ni to nije bio najveći problem, nego kako su se službene osobe odnosile prema novinarima!

Borislav Damjanić, u Ružmarinki u ime ministarstva, svima je dao na znanje da novinari ne mogu blizu rušenju. Zato su se kozjom stazom uspinjali na suprotnu stranu uvale i odatle radili svoj posao. Da nas nije pozvalo to ministarstvo, pomislili bismo da rušenje žele samo fingirati.

Na zakon se pozivao i zapovjednik Policijske postaje Cres-Lošinj Krešimir Rebrović, a njegove su "uniforme" sve vrijeme projateljski ćakulale s investitorom kojmu su rušili.

(vecernji-list. hr)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # legaliziranlegaliziran 2007-01-15 09:32
Ma dragi moji pošteni sugraðani, žao mi je da toliko energije trošite u provoðenju i dokazivanju "Zakona i pravila o devastaciji uvale Artatore". Sve je to unaprijed i mnogo, mnogo ranije odlučeno, da se "LEGALNO DEVASTIRA", u korist štovanog JUREKOVIĆA - VOLARIĆA -BRUSIĆA,(GLAVN A KARIKA) i mnogo duži rep u nastavku koristo-ljubaca - potiču od 1996 godine, oni su familijarni korjeni u prisvajanju, otuðivanju i legaliziranju tuðeg vlasništva (sve po Zakonu) postavljenja skrbnika,progla šenja nepoznatog vlasnika itd... sve u korist svojeg vlasništva, a u spregi s vlašću bivšeg sistema i nove DEMOKRACIJE, legalizirano kao svoje vlasništvo, pa ponašanje gospodina Jurekovića je zatajno i šutnjom poručuje, Vi možete govoriti, dokazivati uz sve moguće insitucije, ali je to moje od 1996 godine.Imam papire na sve "čestice" i mogu raditi što me je volja, naravno,pravno legalizirano i ja sam GAZDA .Gospodin Jureković kao "vrstan i dobar poduzetnik" na zahtjev pojedinih graðana Artatora , bolje rečeno "Crkvenog odbora", radi kao vlasnik i ne tiče ga se što "Narod zbori", ja sam gazda. Sadašnje mu ugroženo zdravstveno stanje ne dozvoljava da se očituje o "Rabotama" jer se nalazi na bolničkom liječenju i rehabilitaciji. Žao mi je , zbog zdravlja, vjerojatno je zdravstveno spriječen da svoja sada i ranije objašenjenja izreče i obrazloži graðanima, susjedima i šire, spriječen u odgovoru na sve "prljave radnje", u njegovom biznisu .!???
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # PlaviCvijet 2007-01-15 18:35
Sram Vas bilo. Prozivate poštene i dične graðane i poduzetnike. Da li Vi uopće znate da je gospodin Aleksandar Volarić član Odbora za gospodarstvo? Nije vas sram optuživati za kriminal njega i njegovu rodbinu kad su oni odmah nakon otimačine zemljišta smjerno ispovijedili sve svoje grijehe. I kad je za sva kaznena djela nastupila zastara. Zar vi ne znate za pravilo "tko je jamio - jamio". Sram vas bilo. :D
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # mama 2007-01-16 11:40
Malo mjesto a toliko opskurnih tipova. Da li je ikada i napravljena ikakva prijava? Ali vidjeli smo da je Capelijeva percepcija kriminalnih radnji "Malo se čovijek zaletio". Zanima me kakva argumentacija slijedi nakon što se ovaj proces prosljedi Europskoj komisiji? I objave interna pisma koja se ipak netko iz grada usudio poslati u Rijeku tako da su postala dostupna svakom tko se pozove na zakon o dostupnosti informacijama. Izdavanje dozvola izvan radnog vremena i ostalo. Razumljivo je da toliku količinu nečiste savjesti pokušavaju isprati u kod svojih supomagatelja i braće po djelu i duhu-popova.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj

Dodaj komentar

Komentari koji nemaju veze s temom članka uz koji su uneseni bit će uklonjeni. Za unos "off topic" komentara mogu se koristiti stranice SVAŠTARA 2, SVAŠTARA, ŠKOVACA i SATIRIČKI PRILOZI. Uredništvo ne snosi odgovornost za sadržaj komentara.

Sigurnosni kod
Osvježi

galerije1

mi-logo
wonline
yrno
Vremenska prognoza
za Lošinj


Članak 69. Ustava RH

Volim LošinjSvatko ima pravo na zdrav život.
Volim LošinjDržava osigurava uvjete za zdrav okoliš.
Volim LošinjSvatko je dužan, u sklopu svojih ovlasti i djelatnosti, osobitu skrb posvećivati zaštiti zdravlja ljudi, prirode i ljudskog okoliša.

setnja

ubojstvoborocid

ZADNJI KOMENTARI

  • Naličje izbornog trijumfa

    gost 10.07.2020 19:15
    Ne šamarajte govno
    Nevjerojatno je kako vas taj dripac uvijek navuče na raspravu i samoga sebe nametne kao ...
     
  • Naličje izbornog trijumfa

    Ljubopitljivi 10.07.2020 17:35
    Luj, Lujo, tuljan
    Tuljan svoju važnost izjednačava s važnosti države. Omalovažavanje jedne države izjednačava ...
     
  • Naličje izbornog trijumfa

    Licemjer 10.07.2020 16:18
    ...
    To Si BuDeM zApAmTiO kada bude nešto za NDH i derivate istoga.
     
  • Naličje izbornog trijumfa

    Rambo 10.07.2020 15:25
    To je nama naša borba dala
    A zašto bi trebao reagirati? U tom nazivu nema ništa uvredljivo. Jer naziv Domovinski rat je ...
     
  • Naličje izbornog trijumfa

    hranitelj tuljana 10.07.2020 14:20
    Licemjerje ljevičara
    Zašto pokvareni Patolog i za ovo iskrivljavanje imena nije reagirao kad netko vrijeđa ...
     
  • Naličje izbornog trijumfa

    hranitelj tuljana 10.07.2020 14:12
    Apologetu totalitarizma
    To si budem zapamtio kada mene drugi budu omalovažavali na ovom portalu. Inače, omalovažavao ...
     
  • Naličje izbornog trijumfa

    Broj 1 10.07.2020 11:59
    wannabe tajkun pod okriljem visoke politike
    Sjeća li tko onog dečka, zvao se Bruno Orešar. Nekad je dobro igrao tenis, i ničim drugim se ...
     
  • Naličje izbornog trijumfa

    gost 10.07.2020 10:04
    Politika bez programa
    Koji stranački programi? Anin program bila je laž da je Lošinj bio i da će ostati prvi ...
     
  • Naličje izbornog trijumfa

    Patolog 10.07.2020 09:44
    Simptom bjesnila
    Potreba da se nešto ili netko omalovažava iskrivljavanjem imena odaje ekstremnu tendencioznost ...
     
  • Naličje izbornog trijumfa

    Amigo 10.07.2020 09:32
    .....
    Da, neke firme su bile u ozbiljnim problemima. Ali daleko od toga da je njihova vrijednost ...
     
  • Naličje izbornog trijumfa

    NN 10.07.2020 07:39
    ne znam otkud samo dolaze svi ovi članci
    POVIJESNA OBMANA NARODA: Što nam je to dala velebna privatizacija? Da bismo razumjeli zašto ...
     
  • Naličje izbornog trijumfa

    Rambo 10.07.2020 07:11
    Imovinski rat
    Zato ga neki s pravom nazivaju Imovinski rat.
     
  • Naličje izbornog trijumfa

    NN 10.07.2020 07:10
    Vrijeme je za istinu
    PROČITAJTE IMENA TAJKUNA KOJI VLADAJU HRVATSKOM Prema podatcima HNB-a, u nepune dvije godine ...
     
  • Naličje izbornog trijumfa

    hranitelj tuljana 10.07.2020 07:07
    Baš...
    Prodane su za kunu, istina ali ili ste namjerno prešutjeli da su imale milijunske dugove ...
     
  • Naličje izbornog trijumfa

    Amigo 10.07.2020 06:49
    kako su se bogatili naši tajkuni
    A prilike za lopovluk su se ukazale još za vrijeme Domovinskog rata, kada je gomila tvornica ...
     
  • Naličje izbornog trijumfa

    Rambo 09.07.2020 21:04
    Prilika čini lopova
    Samo što je HDZ češće imao vlast s time i priliku za lopovluk i korupciju. Jedini koji ima ...
     
  • Naličje izbornog trijumfa

    P 09.07.2020 20:44
    ......
    Kao stari partijski kadar dobar je u spletkarenju, a možda će s Anom Kučić postati svojta.
     
  • Naličje izbornog trijumfa

    Mijau mijau 09.07.2020 19:09
    Koja steta
    Bilo bi puno bolje da je Mirko B. Na cElu SDP - a .
     
  • Mala zemlja za veliku pljačku

    gost 09.07.2020 15:32
    Suučesnici, a ne žrtve
    Pokazalo se da je general s pravom upitao hoće li ovi izbori išta promijeniti kad je u ...
     
  • Naličje izbornog trijumfa

    BR 09.07.2020 14:55
    Ostavke!
    Dobar početak bio bi da predsjednik ogranka i cijeli Gradski odbor HDZ-a daju ostavku prije ...
     
  • »Ako kaniš pobijediti ne smiješ izgubiti«

    gost 09.07.2020 12:56
    "Veličanstvena pobjeda"
    "I opet smo dopustili da se mizeran broj birača proglasi većinom, da se sa stvarnih 17 koma ...
     
  • Naličje izbornog trijumfa

    Zumba 09.07.2020 09:31
    Čudo na Lošinju
    Zar ćeš na izborima za gradsku vlast glasovati za ove koji pokušavaju oživit mrtvaca?
     
  • Naličje izbornog trijumfa

    Gost 08.07.2020 21:09
    ?
    Zašto se uopće stalno uspoređuje HDZ i SDP kao neke suprostavljene stranke kada su to skoro ...
     
  • Naličje izbornog trijumfa

    NN 08.07.2020 15:31
    Degeneracija vlasti
    Kad u vlasti sudjeluje predugo ista škvadra vlast degenerira. Vrhunac degeneracije lošinjske ...
     
  • Naličje izbornog trijumfa

    Tin 08.07.2020 14:57
    Zvonili ste, milorde?
    Umjesto da rade svoj posao, gradski vijećnici uživaju izigravati običnu služinčad
     
  • Naličje izbornog trijumfa

    cica maca 08.07.2020 09:54
    izgubljeni u vremenu i prostoru
    Nakon ovakvih rezultata u Lošinju protuprirodna koalicija na vlasti može početi pakirati ...
     
  • Naličje izbornog trijumfa

    gost 08.07.2020 09:15
    Luftiguzi
    Manekenstvo je njen najviši domet. Prava zamjena na čelu Grada nakon manekena Cappelija.
     
  • Naličje izbornog trijumfa

    gost 08.07.2020 09:06
    Korona? Sifilis? TBC? ...
    A što je tek onda Ana Kučić? Nedić je ipak samo njen zamjenik.
     
  • Naličje izbornog trijumfa

    Licemjer 08.07.2020 08:46
    ...
    HDZ je rak, a nedić je samo jedna od metastaza.
     
  • Naličje izbornog trijumfa

    Kec 08.07.2020 08:00
    , ###
    A ja ne želim OVAKAV lošinjski HDZ, HDZ kojeg preko mlitavog Nedića kontrolira ...