Ova stranica koristi kolačiće koje u svakom trenutku možete kontrolirati postavkama u vašem internet pregledniku

Ako ne promijenite postavke preglednika slažete se s korištenjem kolačića Vise o kolacicima

Razumijem i prihvacam

Mujagić: Vi meni teren, ja vama gradsku vijećnicu

Korisnička ocjena:  / 1
LošeNajbolje 

pom-skolaLošinjski poduzetnik Arsen Mujagić jedan je od zainteresiranih investitora za stambenu izgradnju na predjelu Rukavić, a prvi je dobio priliku svoj koncept izložiti vijećnicima, koji po najavi gradonačelnika Garija Cappellija mogu očekivati još prezentacija potencijalnih investitora, izvijestio je Novi list.

 

Inače, plan da se lokacija sadašnjeg parkirališta na Rukaviću namijeni za stanogradnju već je izazvala prijepore. Najviše se protive stanovnici Haračićeve ulice, koji su već pisali peticije. Održano je i nekoliko press konferencija, a najglasniji je lošinjski HSLS, čiji predsjednik Rudolf Ivković spornim smatra stanogradnju na tom dijelu, kao i potencijalnu namjeru Grada da po tom pitanju uđe u partnerstvo upravo s poduzetnikom Arsenom Mujagićem, što je u već nekoliko navrata javno isticao.

Skinuti maglu

Gradski stanovi

Vijećnici su bili vrlo zainteresirani za temu, konačna odluka nije donesena, jer se radilo tek o prvoj prezentaciji zainteresiranog investitora, a po riječima gradonačelnika Cappellija za sada ih ima još troje zainteresiranih. Inače, Cappelli je najavio da će na proljeće iduće godine Grad biti investitor gradnje ukupno 30 stanova i to 6 + 13 stanova na Kalvariji u Malom Lošinju, pa po četiri stana u Velom Lošinju i Nerezinama i tri u Ćunskom. Istovremeno Grad je u suradnji s državnom Agencijom za promet nekretnina krenuo i u POS program po kojem se iduće godine kreće u realizaciju 47 stanova, od čega 20 u Creskoj ulici u Malom Lošinju te 12 stanova u Nerezinama i 15 u Ćunskom, a njihov završetak planira se u 2014. godini. Na javni poziv javilo se stotnjak osoba koji su zainteresirani za gradski stan bilo po POS-u ili nekom drugom programu, pa Cappelli ocjenjuje s obzirom na to da će se u prvom krugu tijekom 2013. i 2014. godine sigurno riješiti 77 stanova, a u planu je izgradnja još sedamdesetak, da bi u idućem razdoblju u cijelosti bile zadovoljene potrebe otočnog stanovništva za stanovima.

Stoga je izlaganje vijećnicima Arsen Mujagić započeo upravo riječima da je potrebno »skinuti maglu« zbog priča u javnosti te je podsjetio na projekt koji je u partnerstvu s Gradom odradio na predjelu Bočac, gdje je Grad bez ulaganja financijskih sredstava dobio u vlasništvo garažu sa 153 parkirališna mjesta i gradsko igralište, uz to još i 2,7 milijuna kuna u gradski proračun od komunalnog doprinosa. Kako bi ilustrirao da je Grad Mali Lošinj, za razliku od drugih jedinica lokalne samouprave u sličnim projektima neusporedivo više profitirao, rekao je da Grad Rijeka za otplatu kredita plaća 50 tisuća eura, jer se zadužio 62 milijuna kuna na 15 godina za izgradnju garaže sa 148 parkirališna mjesta pa će ga u konačnici svako parkirališno mjesto stajati 63 tisuće eura.

I dok se u javnosti Rijeka ističe kao primjer odgovornog raspolaganja novcem, Grad Mali Lošinj se zbog Bočaca želi predstaviti kao sredina koja bi trebala biti predmetom istraga, kazao je Mujagić, najavivši da će, ukoliko vijećnici prihvate njegov prijedlog vezano za stanogradnju na Rukaviću, Grad profitirati, kao što je i u projektu Bočac.
Naime, Mujagić preko tvrtke Nautika turizam radi rekonstrukciju zgrade stare pomorske škole, u kojoj je, među ostalim, projektom predviđena i dvorana gradske vijećnice veličine 260 metara četvornih. Investitor predlaže da za vijećnicu u rekonstruiranoj pomorskoj školi Grad u zamjenu ustupi teren za stanogradnju na Rukaviću, a on se obvezuje izgraditi 93 stana koja bi na tržištu ponudio za 1.400 eura po metru četvornom. U prezentaciji je koristio podatke vezane za Program poticane stanogradnje (POS) te je rekao da bi Grad, ukoliko bi na Rukaviću radio po POS modelu, imao trošak preko 19 milijuna, a da bi uz model stanogradnje kako ga on predlaže dobitak Grada bio preko 10.875.000 kuna čime bi u kompleksu Rukavić mogao steći dvadesetak stanova i dalje s njima raspolagati sukladno odlukama Vijeća.

Inače Arsen Mujagić garantira da bi većina stanova na tržištu bila prodana otočanima, jer je interes za kupnju po cijeni do 1.400 eura iskazalo pedesetak Lošinjana, a većina njih je na gradskoj listi. Uz to, on kaže kako se mogu napraviti dodatni instrumenti osiguranja da će stanovi biti prodani stanovnicima Lošinja po sličnom pravnom modelu koji je korišten i na kompleksu Bočac, po kojem Grad daje tabularnu ispravu i tako kontrolira prijenos vlasništva.

Zvjezdarnica na krovu

Investitor projekta rekonstrukcije stare pomorske škole, nekadašnje zgrade Nautike, od konzervatora traži dozvolu za postavljanje zvjezdarnice na krovu zgrade. Zahtjev se temelji na činjenici da je svojedobno bila na zgradi o čemu postoji fotodokumentacija, no konzervatori za sada nisu skloni podržati tu ideju. Na prezentaciji projekta Arsen Mujagić je zatražio podršku vijećnika za izgradnju zvjezdarnice te je najavio da je, ukoliko se ipak uspije ishodovati dozvola konzervatora, voljan zvjezdarnicu kao i prostor u zgradi za potrebe astronomskog društva ustupiti Gradu bez naknade.

(Ira Cupać Marković)

 

Komentari: 

0 0 # PomorskaXM 2012-12-05 08:02
Koja je trenutno vlasnička struktura stare pomorske škole ,nakon što ju je bivša vlast u suradnji sa kolegama kriminalcima ustupila vlasnicima koji su svakodnevno bili u crnoj kronici zbog organiziranog kriminala.Tko je sada i u kojem omjeru vlasnik nekretnine u koju se ulaže gradski novac.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # zemljišteulagač 2012-12-05 09:16
Citat XM:
Koja je trenutno vlasnička struktura stare pomorske škole ... Tko je sada i u kojem omjeru vlasnik nekretnine u koju se ulaže gradski novac.

Ja iz ovoga nevidim da se ulaže gradski novac. Zamjena za zemljište nije ulaganje novca nego zemljišta :)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
32 # genijalno..pionirka 2012-12-05 09:15
mene zanima da li bi vijećnici,da imaju vlastiti teren,ušli u takav posao? Dali bi dali građevinski teren na kojem se može izgraditi 90-tak stanova za prostor od 260m2?
ja,iskreno,ne bih
Koliko se ja laički znam ,vrijednost terena je uvijek oko 30% građevine,dakle ,taj gradski teren vrijedi fizički oko 30 stanova,ako će se graditi 90..a 260m2 nove vijećnice(upitn e potrebe)sigurno nije protuvrijednost 30 stanova..
lijep posao za provizioniste-i luzioniste,bank are i developere..
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
11 # poduzetništvo na lošinjskiđžon 2012-12-05 09:18
Ne bi bilo loše da lošinjski poduzetnik "skine maglu" sa dugova izvođačima i kooperantima koje je iza sebe ostavio još za zgradu opskrbnog centra, o bočacu da i ne govorim.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
13 # ...galeb 2012-12-05 09:58
Takvog prevaranta koji je isprevarao velik broj ljudi,ostao dužan svim tvrtkama ,koji je prvi na listi poreznih dužnika,prava i poštena gradska vlast nebi niti primila,ali ona to nije.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
22 # StanogradnjaLošinjan 2012-12-05 10:52
"Inače Arsen Mujagić garantira da bi većina stanova na tržištu bila prodana otočanima"

Kojim "otočanima" i kada će javno biti iznesena lista onih koji imaju pravo konkurirati za te stanove?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
12 # ostrvojoško s skoja 2012-12-05 13:43
naravno otocanima istim onim kakvi je i on otocanin. otocanin iz bosne..
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
03 # Otočani i otočaniRođo 2012-12-05 14:24
Citat joško s skoja:
naravno otocanima istim onim kakvi je i on otocanin. otocanin iz bosne..

Naravno, za stanove trebaju moći konkurirati samo pravi otočani, oni koji su ovdje rođeni, a žive i rade širom svijeta. A ne da smiju konkurirati dotepenci rođeni u Bosni, Dalmaciji ili Slavoniji, koji samo žive i rade na otoku.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
12 # multikultibono 2012-12-05 14:54
Citat Rođo:
Citat joško s skoja:
naravno otocanima istim onim kakvi je i on otocanin. otocanin iz bosne..

Naravno, za stanove trebaju moći konkurirati samo pravi otočani, oni koji su ovdje rođeni, a žive i rade širom svijeta. A ne da smiju konkurirati dotepenci rođeni u Bosni, Dalmaciji ili Slavoniji, koji samo žive i rade na otoku.

A nije u redu ni da mogu konkurirati djeca Bosanaca i Slavonaca mada su rođena na Lošinju.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
51 # Lošinj prije svegaTiha voda brege dere 2012-12-05 16:34
Nitko tko je na Lošinj došao ne voli stavljati prednost domaćina ispred sebe točnije svi većinom dolaze na otok koji ih hrani i gdje su stekli novi život i sebe uzdižu iznad lokalnog stanovništva a to je kriva dosadašnja politika koja je na Lošinj dovela nezahvalne ljude. Prebrojimo sada trgovačke centre i zbrojimo koliko sve skupa tu ljudi radi, što mladih a što starijih, pa kada sve to zbrojimo izdvojimo koliko ih je pravih Lošinjana. Ne znam ako će ih biti 20. Zato svatko tko je došao na Lošinj i tu stekao obitelj i neku kunu u džepu prije svega mora biti dobar gost i biti jako zahvalan.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
16 # Tko to plaća?bono 2012-12-05 17:30
Citat Tiha voda brege dere:
Zato svatko tko je došao na Lošinj i tu stekao obitelj i neku kunu u džepu prije svega mora biti dobar gost i biti jako zahvalan.

A kome treba biti zahvalan? Jesu mu tu kunu džep stavili dobri Lošinjani ili ju je zaradio svojim rukama? Kakvu zahvalnost prema "pravim Lošinjanima" (ma što tebi to značilo) treba osjećati radnik koji radi svoj posao i za njega od poslodavca dobiva plaću? Ne plaćaju ga "pravi Lošinjani" nego onaj za koga radi. A kad bi plaćali samo "pravi Lošinjani", ne bi Lošinj imao ni doktora ni učitelja, profesora, pa ni popa.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
16 # Ća!Xenofob 2012-12-05 17:20
Sve doktore ća, osim Šimeta (on je iz orleca)!
Sve profesore ća!
Sve škverane (osim malobrojnih) ća!
Sve radnike Jadranke (osim malobrijnih) ća!
Onaj koji bude zadnji neka ugasi svjetlo i zatvori vrata.
Sram vas bilo!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
11 # Lošinj prije svegaTiha voda brege dere 2012-12-05 17:24
Zaboravio dodati: kome se ne sviđa neka spremi torbe i preseli se u Cres. Nije Lošinj jedino mjesto na kugli zemaljskoj za život.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
14 # Tihoj vodi koja brege sereHrvat 2012-12-05 17:42
Citat Tiha voda brege dere:
Zaboravio dodati: kome se ne sviđa neka spremi torbe i preseli se u Cres. Nije Lošinj jedino mjesto na kugli zemaljskoj za život.

Slažem se s tobom. Pa ako ti se ne sviđa ideja o ravnopravnosti građana republike Hrvatske, a misliš da si rođenjem na Lošinju stekao zlatno dupe i pravo na privilegije, pakuj torbe i seli tamo gdje će to nešto značiti.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
11 # DOTEPENECmrki 2012-12-06 21:22
...a dok "pravi lošinjani rentaju apartmane i vozikaju barke DOTEPENCI rintaju po diskontima,birt ijama i na baušteli.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
1 0 # NezahvalniciZoro 2012-12-06 21:35
Citat mrki:
...a dok "pravi lošinjani rentaju apartmane i vozikaju barke DOTEPENCI rintaju po diskontima,birtijama i na baušteli.

A nisu zahvalni pravim Lošinjanima za tu privilegiju.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # HrvatinaTiha voda brege dere 2012-12-05 18:25
Ova se stranica ne zove Volim Hrvatsku pa ako misliš da si Hrvat onda se ti slobodno u toplije krajeve seli ako misliš kako nisi dobrodošao. I da si pročitao što sam pisao onda si mogao viditi da upravo o ravnopravnosti pišem Da ti citiram "Zato svatko tko je došao na Lošinj i tu stekao obitelj i neku kunu u džepu prije svega mora biti dobar gost i biti jako zahvalan." a ne pljuvati po Lošinjanima.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
14 # zahvalnostgost 2012-12-05 19:21
Citat Tiha voda brege dere:
Da ti citiram "Zato svatko tko je došao na Lošinj i tu stekao obitelj i neku kunu u džepu prije svega mora biti dobar gost i biti jako zahvalan." a ne pljuvati po Lošinjanima.

Građanin Republike Hrvatske koji je došao na Lošinj i tu stekao obitelj i satvio koju kunu u džepu nije gost na Lošinju, nego punopravni građanin. I ne mora biti nikome zahvalan samo zato što je taj netko "pravi Lošinjanin". Nije gost ni vlasnik vikendice ili kuće koji živi u Rijeci, niti mora biti kome zahvalan. A što se tiče turista, oni jesu gosti, ali Lošinjani njima trebaju biti jako zahvalni jer im omogućuju da stave koju kunu u džep
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # astigospepušmipuli 2012-12-05 19:39
Pobište se oko stanova a stanovi ni na papiru. Pa pisao sam već nešto o ovome nedavno u smislu da je taj teren namijenjen za podstolni dil sa bratićem od susjedove kume oni zelenih očiju. Bio to ovaj ili onaj to su zadnji trzaji gdje se treba omastit brk pa onda ko ga j... kako će proći izbori. Šta se prodalo prodalo ko je jamio jamio je a jedva čekam vidjeti te stanove što ih Lupiga uradi od temelja do krova sa svim izolacijama.... ..
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
51 # LošinjLošinjan 2012-12-05 21:58
Istina da se naseljavaju nezahvalnici
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
04 # ...do kadazeleni 2012-12-06 08:53
Dok se vi međusobno prepucavate tko je od kuda dosao i tko ima pravo na stan,stranci(ta lijani)i poneki hrvatski tajkun preko Arsena i korupirane gradske vlasti žele doći do atraktivnih nekretnina.U konačnici bi to izgledalo ovako:Arsen ostao dužan izvođačima, državi i ponekom naivnom građanu,pojedin ci iz vlasti pokupili bi nešto ispod stola,stranci bi došli do apartmana za prodaju svojim sunarodnjacima. Ustvari čista apartmanizacija na dobro poznati hrvatski način od kojeg koristi imaju samo mitoprimci,a nas ostale tko j...,260m2 vječnice za Rukavič....,a svi šute,pogledajte slovence.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
24 # !!lošinjanin 2012-12-06 22:36
Citat Tiha voda brege dere:
Nitko tko je na Lošinj došao ne voli stavljati prednost domaćina ispred sebe točnije svi većinom dolaze na otok koji ih hrani i gdje su stekli novi život i sebe uzdižu iznad lokalnog stanovništva a to je kriva dosadašnja politika koja je na Lošinj dovela nezahvalne ljude. Prebrojimo sada trgovačke centre i zbrojimo koliko sve skupa tu ljudi radi, što mladih a što starijih, pa kada sve to zbrojimo izdvojimo koliko ih je pravih Lošinjana. Ne znam ako će ih biti 20. Zato svatko tko je došao na Lošinj i tu stekao obitelj i neku kunu u džepu prije svega mora biti dobar gost i biti jako zahvalan.

majmune jedan,pokaži mi jednog lošinjanina koji želi radit??? zašto vam dolazi cijela slavonija po ljeti,a vaši lošinjani ne rade? hoćeš čut zašto? zato što ne žele,zato što su debili i ljenčine kao i ti...da vam nema tih sa strane nebi imali šta jest,da vam također nema ove jadranke po kojoj uredno pljujete,nebi se ni znalo za vas. zato začepi
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # !!XM 2012-12-08 15:53
Citat lošinjanin:
Citat Tiha voda brege dere:
Nitko tko je na Lošinj došao ne voli stavljati prednost domaćina ispred sebe točnije svi većinom dolaze na otok koji ih hrani i gdje su stekli novi život i sebe uzdižu iznad lokalnog stanovništva a to je kriva dosadašnja politika koja je na Lošinj dovela nezahvalne ljude. Prebrojimo sada trgovačke centre i zbrojimo koliko sve skupa tu ljudi radi, što mladih a što starijih, pa kada sve to zbrojimo izdvojimo koliko ih je pravih Lošinjana. Ne znam ako će ih biti 20. Zato svatko tko je došao na Lošinj i tu stekao obitelj i neku kunu u džepu prije svega mora biti dobar gost i biti jako zahvalan.

majmune jedan,pokaži mi jednog lošinjanina koji želi radit??? zašto vam dolazi cijela slavonija po ljeti,a vaši lošinjani ne rade? hoćeš čut zašto? zato što ne žele,zato što su debili i ljenčine kao i ti...da vam nema tih sa strane nebi imali šta jest,da vam također nema ove jadranke po kojoj uredno pljujete,nebi se ni znalo za vas. zato začepi


Raditi dolazi onaj kome je to zadnja slamka spasa jer ga u njegovom mjestu svi dobro znaju pa više nema šanse da se zaposli.Lošinja ni bez obzira iz koje generacije bili rade ili barem pokušavaju raditi ako poslodavcu nije isplativije zaposliti nekoga izvana kome je to zadnja šansa i mogu ga vozati kako hoće jer još nezna gdje je došao.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
05 # PovijestAutohtoni 2012-12-07 01:50
Neki od sudionika ove rasprave misle da je povjest Losinja i losinjana pocela kada su oni dosli trbuhm za kruhom "spasiti" Losinj i prosvjetliti Losinjane ili najranije 20.04.1945 godine. Toj ekipi bih porucio neka odvoje jedno posljepodne vremena (od istih bi bilo previse za ocekivati da citaju literaturu), pa neka se prosetaju po groblju Sv. Martina i imati ce priliku vidjeti sto je Losinj bio i sto su Losinjani bili prije "pripajanja matici drzavi" i "po narodnjavanja otoka". Zivima su '45 zacepili usta, ali grobovi mogu "govoriti", barem oni grobovi kojima jos nisu uklonili losinjanska - nenarodna imena. Tko su bili Losinjani, govori cinjenica da je ovaj (austrijiski) dio bivse carevine, u Jugoslaviji bio najrazvijeniji. Ovi koji predstavljaju sadasnje doktore, profesore i sl. kao spasitelje nas "divljaka", ne shvacaju da su na Losinju djelovali doktori i skole i prije 1945. Eto toliko o Losinjanima, a o ostacima Hrvatske ili bivse Jugoslavije ne treba govoriti jer smo sami svjedoci novije povjesti i kamo je otislo ono sto se generacijama stvaralo. Jedan primjer je upravo Losinjska plovidba, firme koja je nikla iz nacionalizirane imovine Losinjana, a unistena je od strane "spasioca" bivsih zkletih sljedbenika marsala Titta.
Uglavnom ovi koji pluju po Losinju i Losinjanima, zaboravljaju da su napustili svinjce na brdovitom balkanu i uselili u kapetanske kuce iz kojih su bivsi vlasnici bili uglavnom protjerani.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
24 # Kako prepoznati pravog LošinjanaDomaći 2012-12-07 08:27
Citat Autohtoni:
Neki od sudionika ove rasprave misle da je povjest Losinja i losinjana pocela kada su oni dosli trbuhm za kruhom "spasiti" Losinj i prosvjetliti Losinjane ili najranije 20.04.1945 godine. Toj ekipi bih porucio neka odvoje jedno posljepodne vremena (od istih bi bilo previse za ocekivati da citaju literaturu), pa neka se prosetaju po groblju Sv. Martina i imati ce priliku vidjeti sto je Losinj bio i sto su Losinjani bili prije "pripajanja matici drzavi" i "po narodnjavanja otoka".

Upravo ono što se može vidjeti na groblju, a o literaturi da ni ne govorim, kazuje da s poviješću problema imaš ti. Lošinj je vrhunac svoga razvoja doživio oko 186o. do 1870., a onda je počelo naglo opadanje. Razlog tome bilo je napuštanje plovidbe i brodogradnje jedrenjaka i prelaz na pogon parnim strojevima, a u to vrijeme je sklopljena i austro-ugarska nagodba prema kojoj je Lošinj ostao pod Austrijom, a Rijeka pod Mađarskom upravom. Pa je Austrija počela forsirati razvoj Trsta i Pule na uštrb Lošinja, a Mađarska Rijeke. Već tada je počelo raseljavanje Lošinjana, a situacija se za Lošinj nije popravila ni kad je nakon Prvog svjetsko rata potpao pod Italiju. Za fasističku Italiju Lošinj je bio plijen u koji ne vrijedi ulagati. Kraj Drugog svjetskog rata Lošinj je dočekao s oko 2000 stanovnika, a bio je zapušten, bez vodovoda i električne struje.
Citat:
Zivima su '45 zacepili usta, ali grobovi mogu "govoriti", barem oni grobovi kojima jos nisu uklonili losinjanska - nenarodna imena.
A koja su to "lošinjanska - nenarodna imena"? Ona koja završavaju na "ich", umjesto na "ić", a za vrijeme Italije bila promijenjena na "ich" nasilno ili zato da umili vlasti? Evo jednog komentara na tu temu s ove stranice:
Citat:
Koliko je meni poznato, iza Italije ne Lošinju zaista ništa nije ostalo. Gradili su samo Austrijanci i nešto malo Francuzi. Zapravo, nešto je ipak ostalo, a to su prezimena :-) Kad su Cres i Lošinj 1920. g. Rapalskim sporazumom pripali Italiji kao ratni plijen za nagradu što je prišla Antanti u ratu protiv Njemačke i Austrougarske, započeta je nasilna talijanizacija domaćih na način da su bili dužni slavenska imena i prezimena promijeniti u talijanska. 1928. g. je čak donesen zakon kojim je zabranjeno nadijevati djeci "smiješna i nemoralna imena kojima se uznemiruje javnost". Budući da je bilo dosta domaćih koji nisu promijenili prezime i osobno ime, izdavali su se dekreti pa su im imena jednostavno dodijeljena. Srećko je postajao Fortunato, Ribarić Pescatore, Glavan Galvani, Slavica bi postala Gloria, a poneki Antonić bi postao prvo Antonich, a onda Antonelli. Dakako da je bilo i dobrovoljnog mijenjanja prezimena iz različitih razloga (koje ne bih osuðivao), a mnoga su se održala do danas. Zanimljivo je da ima i prezimena koja zvuče slavenski, ali su nastala iz talijanskih, kao na pr. Anzulović, Alfirević, Pecotić ...
Citat:
Ovi koji predstavljaju sadasnje doktore, profesore i sl. kao spasitelje nas "divljaka", ne shvacaju da su na Losinju djelovali doktori i skole i prije 1945.
To nitko ne poriče. Ali bilo ih je manje, jer i žitelja je bilo manje, a i opći standard se povećao.
Citat:
Eto toliko o Losinjanima, a o ostacima Hrvatske ili bivse Jugoslavije ne treba govoriti jer smo sami svjedoci novije povjesti i kamo je otislo ono sto se generacijama stvaralo. Jedan primjer je upravo Losinjska plovidba, firme koja je nikla iz nacionalizirane imovine Losinjana, a unistena je od strane "spasioca" bivsih zkletih sljedbenika marsala Titta.
Zaboga, pa širom svijeta se zatvaraju nekoć moćna brodogradilišta i brodarske firme jer ne mogu konkurirati Korejancima, Indijcima i Kinezima. I sad bi Lošinjska plovidba morala biti svjetski raritet po uspješnosti, ali nije jer je su za to krivi sljedbenici Tita :)

Citat:
Uglavnom ovi koji pluju po Losinju i Losinjanima, zaboravljaju da su napustili svinjce na brdovitom balkanu i uselili u kapetanske kuce iz kojih su bivsi vlasnici bili uglavnom protjerani.
Na ovaj šovinistički ispad se neću osvrnuti, jer bi to bilo spuštanje na nisku moralnu razinu, ali podsjećam te da nisi objasnio tko su "pravi Lošinjani" i što čini "pravog Lošinjana". I zbog čega bi neki Bosanac radnik na baušteli trebao sići s trotoara u znak poštovanja i zahvalnosti kad sretne "pravog Lošinjana". I kako da uopće prepozna da je to "pravi Lošinjan"?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
2 0 # DomacemAutohtoni 2012-12-07 15:43
Nisam velicao Italiju, vec ukazivao da povijest Losionja nije pocela kada ste VI dosli u Losinj. No ti se ceses gdje tebe svrbi.....kako je lose bilo pod Italijom govori ti cinjenica da je hrpa ovih sa "ic" uclanjena u Talijansku manjinu....a SIGURAN sam da si i ti jedan od njih. Preko vikenda slusate Thompsona, a preko tjedna, kada nitko ne vidi ganajte talijanski passaporto:)))
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
02 # malipijun 2012-12-07 09:39
gle ovo,ko naši političari,skre nuli daleko od teme :-)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
03 # Prvi građanin LošinjKrivac 2012-12-07 10:26
Očito se počelo zakuhavat.Počel a su preucavanja između stranih oni koji su došli poslije nas,i onih koji se nazivaju "Domaći".Ja nebi tako dijelila na domaće i furešte,jer ako uzmemo u razmatranje tko je najviše štete napravio Lošinju to su domaći direktori koji vode Lošinjsku plovidbu(pokojn a) i Jadranku koja je ovih dana prodana Rusima.Ljudi koji vode te dvije pokojne firme, napravili su najveću štetu ovom otoku, nesposobnošću i bahatošću kojom su se ponašali i kada bi zapelo zbog njihovog neznanje pozivali bi banke da im pomognu i za "siću"prodavali ono što
su stanovnici Lošinja godinama gradili(ljudi koji su bili od svukuda ali su volili Lošinj).Sramota je toliko veća što je i prvi građanin Lošinja "Lošinjan"i zajedno sa tom nesposobnom "elitom"busines mana sustavno uništava Lošinj i za našu djecu i unuke neće ostati ništa.Oni su sebi opskrbili dobre iznose na računima za njih i njihovu djecu a našu djecu,(ma bilo i od tih koji su došli na otok poslije nas a vole Lošinj)neće ostati nište.Ja sam Lošinjanka koja je rođena na ovom otoku
ali TVRDIM da su najveće štetočinje baš oni koji se nazivaju Lošinjani,zajed no sa najvećom izdajicom koji se naziva"Domaći", a to je "prvi građanin Lošinj"(čini mi se da ima neko talijansko prezime)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ...đžon 2012-12-07 11:34
S ovim prepucavanjima ste odlutali daleko od teme.
Nije važno jel investicije pokreće "domaći" na ich ili Arsen Mujagić ili Mehmet Mehmeti, bitno je kako radi i što iza sebe ostavlja. Ako će investitor ostavit dugove, neplaćene račune i sudske sporove, hvala lijepo, al takvih investicija lošinj ne treba.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ...đžon 2012-12-07 11:39
O kvaliteti izgradnje ne bih jer je to priča oko izvoditelja, al ako će budući stanovi curit kao zgrada opskrbnog kroz dvije etaže, ili plivat kao garaža na bočacu za malo jače kiše, radije nek ostane parking, nego da od sirotinje pokupi 1400 eura za kvadrat, a za nedostatke prilikom gradnje nek se obrate upravi vodovoda.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # RespectSrbin 2012-12-07 12:02
Lošinjani su Lošinjani a ostali nisu
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
11 # Imbecilna definicijaEskim 2012-12-07 12:26
Citat Srbin:
Lošinjani su Lošinjani a ostali nisu

Ova imbecilna definicija Lošinjana zapravo savršeno opisuje stav onih koji smatraju da su Lošinjani nešto posebno, pa da imaju pravo na privilegije, zahvalnost drugih i poštovanje koje zaslužuju samo time što sebe proglašavaju Lošinjanima.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # krivcuPravac 2012-12-07 13:17
Slažem se KRIVCEM koja piše istinu.Krivci su Lošinjani direktori firmi koje su propale prodane i još nam sole pamet kako mi neznamo raditi.Sramota i za Garia što takvim ljudima vjeruje i laže ljude koji su mu dali glas.Nismo mu dali glS DA NAS RASPRODAJE u paketu sa propalim direktorima.To on mora platiti na izborima.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
03 # ..Bratstvo i jedinstvo 2012-12-07 13:24
Ne treba se opterećivati o domaćim i fureštima jer Lošinj je Jugoslavija u malom.
Gari-talijan
Đurđica-srpkinja
Nedić-bosanac
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # imbecilnox-man 2012-12-07 15:07
Tu se provlači riječ "imbecilno" ali izvan prave teme, a zapravo te ista riječ najbolje opisuje temu pogotovo njen naslov. Autor naslova možda je tako trgovao u svom zavičaju nadajući se priskrbiti svojoj kravi koju balu sijena više ali tako se ne govori i ne trguje Gradskom imovinom bilo to Lošinja,Bukureš ta ili Brčkog. Iz naslova se može isčitati kolike smo mi građani Malog Lošinja zapravo ovce u njegovim očima i šta o nama misli. Nije dovoljno što šeta gradom kao da nas je oslobodio od mrskog neprijatelja sad i u novinama glumi nekakvog boga noći i dana a sve to uz odobravanje i pljesak naših vrlih vijećnika i šefa štaba.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # O naslovima i imbecilimaimbecil 2012-12-07 15:14
Citat x-man:
Autor naslova možda je tako trgovao u svom zavičaju nadajući se priskrbiti svojoj kravi koju balu sijena više ali tako se ne govori i ne trguje Gradskom imovinom bilo to Lošinja,Bukurešta ili Brčkog. Iz naslova se može isčitati kolike smo mi građani Malog Lošinja zapravo ovce u njegovim očima i šta o nama misli.


A znaš li ti tko je autor naslova? Imbecilno je pomisliti da ga je stavio itko drugi osim novinarke ili urednika rubrike :lol:
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # Re.Imbecilux-man 2012-12-07 15:22
Sumnjam da ga je stavio urednik rubrike ili novinar jar bi to bio poziv na (ODERI ME NA SUDU)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # X-manuimbecil 2012-12-07 16:03
Citat x-man:
Sumnjam da ga je stavio urednik rubrike ili novinar jar bi to bio poziv na (ODERI ME NA SUDU)

Da, sigurno :) Novine ne uređuje urednik, nego onaj o kome se piše. Pa novinama uvali naslov da ih može oderati na sudu. Ajme, imbecila na ovoj stranici :sigh:
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # konjinipušmipuli 2012-12-07 17:26
Da, sigurno :) Novine ne uređuje urednik, nego onaj o kome se piše. Pa novinama uvali naslov da ih može oderati na sudu. Ajme, imbecila na ovoj stranici :sigh:
Pa o čemu pričaš onda. Ako novine uređuje onaj o kome se piše kakva je mogućnost tužbe. Stvarno imbecilnijeg posta dugo nisam pročitao
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Glup, gluplji ...imbecil 2012-12-07 18:53
Citat pušmipuli:
Da, sigurno :) Novine ne uređuje urednik, nego onaj o kome se piše. Pa novinama uvali naslov da ih može oderati na sudu. Ajme, imbecila na ovoj stranici :sigh:
Citat:
Pa o čemu pričaš onda. Ako novine uređuje onaj o kome se piše kakva je mogućnost tužbe. Stvarno imbecilnijeg posta dugo nisam pročitao
To je zato što si glup, pa ne razumiješ. Uvališ novinama naslov koji ti odgovara, a onda ih tužiš i zaradiš lovu. A ideja da novine uređuje onaj o kome se piše, a ne oni koji ih pišu može pasti na pamet samo kretenu. To nije uspjevalo ni Sanaderu, a ne uspjeva ni Milanoviću :)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
1 0 # hahapušmipuli 2012-12-08 01:35
Znači da si ti kreten jer si sam napisao da novine uređuje onaj o kome se piše. Da pročitaj svoj tekst tovare.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # retardimbecil 2012-12-08 07:02
Citat pušmipuli:
Znači da si ti kreten jer si sam napisao da novine uređuje onaj o kome se piše. Da pročitaj svoj tekst tovare.

Koliko ti imaš godina? Pitam to zato jer mala djeca ne razumiju ironiju. A kad je ne razumije odrasla osoba, to je znak da je retardirana.
No u pravu si kad kažeš da sam kreten jer sam napisao da novine uređuje onaj o kome se piše, a ne novinar i urednik. Kreten sam jer sam krivo mislio da se na ovoj stranici javljaju samo barem prosječno inteligentne oobe koje razumiju ironiju. Prevario sam se.
Inače, da je naslov odredio novinar ili urednik i da nisu citirane riječi onoga s kim se razgovaralo dokazuje to što riječi naslova nisu stavljene pod znakove navoda. Već u osnovnoj školi se nauči da se piše na pr: Ivo je rekao: "Idem u školu", a ovaj naslov glasi Mujagić: Vi meni teren, ja vama gradsku vijećnicu. Nema navodnih znakova.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # retardi, imbecili, debili, kreteniGanudnik 2012-12-08 11:54
U svoj ovoj poplavi zlonamjernih komentara, upućenih od anonomnih komentatora od kojih mnogi između svakog posta mijenjaju nick, ponekad je vrlo teško pretpostaviti u kakvom raspoloženju je komentator napisao svoj post, a mnogi to ne žele niti odgonetati. Kod direktne f2f komunikacije imamo sugovornika pred sobom, pa iz njegove grimase ili tona i boje glasa možemo jasno razabrati radi li se o ironiji, sarkazmu, šali ili koječemu drugom.
Iz tog razloga su u komunikaciji preko interneta izmišljeni smajliji, pa ih treba koristiti, ali i znati čitati, jer inače vrlo lako može doći nesporazuma, a time i do flejmanja koje nemaju veze sa temom.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # O ironiji, rode ...imbecil 2012-12-08 14:26
Citat Rabljanka:
... ponekad je vrlo teško pretpostaviti u kakvom raspoloženju je komentator napisao svoj post, a mnogi to ne žele niti odgonetati. Kod direktne f2f komunikacije imamo sugovornika pred sobom, pa iz njegove grimase ili tona i boje glasa možemo jasno razabrati radi li se o ironiji, sarkazmu, šali ili koječemu drugom.
Iz tog razloga su u komunikaciji preko interneta izmišljeni smajliji, pa ih treba koristiti, ali i znati čitati, jer inače vrlo lako može doći nesporazuma, a time i do flejmanja koje nemaju veze sa temom.


U pravu si općeniti govoreći, ali u konkretnom slučaju o kojem je riječ smajliji su bili nepotrebni da bi se u nedostatku kreveljenja ili namigivanja posebno označilo da je tvrdnja "Naslov odredjuje onaj o kojem se piše" ironična, jer počiva na opreci između pozitivnog oblika izražavanja i negativnog stava koji se želi sugerirati. Dakako mogućnost da netko sam odredi pod kojim će naslovom biti objavljena vijest o njemu postoji, ali za takvo što treba biti moćan vlastodržac, vlasnik lista ili to dobro platiti novinaru ili uredniku. Osoba kojoj je pripisana ponuda iz naslova nije ni prvo ni drugo, a za naručiti i platiti takav naslov nitko nije dovoljno glup.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
14 # ......Rabljanka 2012-12-08 08:05
Na Rabu imbecile i retarde drže u posebnoj ustanovi, na Lošinju slobodno šetaju gradom, a neki još vode i visoku politiku.

:lol:
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
11 # ne vrijeđajtrc mrc proli 2012-12-08 11:25
Molim ne vrijeđaj predsjednika jedne neparlamentarne stranke i buduću kandidatkinju za gradonačelnika
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ....bosanac 2012-12-14 23:58
cijeli Lošinj je ta posebna ustanova otvorenog tipa :-)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
21 # neprilagođenimax-man 2012-12-08 18:15
Optuživanje novinara da samovoljno ispisuju naslove netreba komentirati jer se danas press konferencije zapisuju i snimaju a novinari od straha od tužbi nebi samo tako stavljali u naslov nešto što nije rečeno. Kako bilo bezobrazluku i prepotentnosti nema granica. Kao što je već napisano tu i takvu trgovinu koja se prakticira neznam više gdje treba javno popljuvati a autore tih ideja da ima zakona i pravde zatvoriti. To mi sliči na "mijenjam ženu od 60 godina za dvije od trideset" Zanima me dokad će se sa imovinom Grada raspolagati i o njoj raspravljati kao da je to nekakva privatna prćija dobivena na lotu.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
02 # Što se babi snilo to joj se i zbilofat-man 2012-12-08 18:51
Citat x-man:
Optuživanje novinara da samovoljno ispisuju naslove netreba komentirati jer se danas press konferencije zapisuju i snimaju a novinari od straha od tužbi nebi samo tako stavljali u naslov nešto što nije rečeno.

Prijatelju dragi, postoje i tzv. tendenciozni naslovi. Nije isto hoće li novinar napisati da je tvrtka xy dala ponudu za ovo ili ono, ili će napisati da je rečeno "Vi meni ovo, ja vama ono". A kad prelistaš novine vidiš da naslovi jako često nemaju veze s rečenim, a objavljivali su se intervjui kojih uopće nije bilo.
Citat:
Kako bilo bezobrazluku i prepotentnosti nema granica.
A u čemu ti vidiš prepotenciju i bezobrazluk? Je li prepotentno i bezobrazno ako na tržnici kažem "Ja tebi xxx kuna, ti meni deset kg kupusa"?
Citat:
Kao što je već napisano tu i takvu trgovinu koja se prakticira neznam više gdje treba javno popljuvati a autore tih ideja da ima zakona i pravde zatvoriti.
Znači uveo bi opet verbalni delikt kao za vrijeme komunizma?
Citat:
To mi sliči na "mijenjam ženu od 60 godina za dvije od trideset"
A jesi li ti uopće pogledao što se nudi?
Sve što se nudi i što se traži zauzvrat ima svoju tržišnu cijenu i sve će procijeniti nezavisni procjenitelji, a ovo je samo jedna od ponuda. Vjerojatno ce ih biti jos.
Citat:
Zanima me dokad će se sa imovinom Grada raspolagati i o njoj raspravljati kao da je to nekakva privatna prćija dobivena na lotu.
Pa ni ne raspravlja se tako. Imovinom Grada se raspolaže na način kako to zakon propisuje, a za sve postoji revizija i nadzor.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
1 0 # ???žrtva neoliberalizma 2012-12-08 21:26
Citat fat-man:
Imovinom Grada se raspolaže na način kako to zakon propisuje, a za sve postoji revizija i nadzor.


Poznaje li javna nabava pojmove tipa: "Ja tebi 3 kile krumpira, ti meni deset kg kupusa"?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
12 # vamakooperant 2012-12-08 23:47
Vama što zdušno branite Arsena i kliku želim od sveg srca da otvorite male građevinske obrte, uložite sve što imate pa uđete kao kooperant Arsenu i škvadri. Pa da vas po završenom poslu a i par godina kasnije pitam ko je i kakav je Arsen..
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # ja tebi, ti meniTrgovac 2012-12-09 08:06
Citat kooperant:
Vama što zdušno branite Arsena i kliku
Ne znam ništa o njihovim poslovima, i ne zanimaju me, ali nisam stekao dojam da ih netko brani u tom pogledu. Svatko ima pravo dati ponudu za neki projekt, a da li je on domaći "pravi Lošinjanin" ili Kinez sasvim je svejedno. Pitanje je samo što bi Grad dao, a što dobio. A ovdje se komentira tako da je neko pitao Kako prepoznati pravog Lošinjana :)Mislim da je admin takve komentare trebao baciti u škovacu jer kako piše "Komentari koji nemaju veze s temom uz koju su uneseni bit će premješteni u "škovacu" ili uklonjeni."
Nadalje tu se vodi šašava rasprava da li je Mujagić rekao to iz naslova članka ili nije, što uopće nije važno. Oni koji su bili na prezentaciji znaju šta je rekao, a čak i da je rekao baš tim rječima nema ničega spornog. Ono što će reći ostali zainteresirani investitori moći će se takođe ukratko (za naslov) prepričati na isti način: ja vama - vi meni... Mislim da je nerazumno predbacivati Mujagiću bahatost, a novinarki zlonamjernost kad su riječi iz naslova samo prikaz sadržaja jedne poslovne ponude kakve su oglašene u svim izlozima gdje je na artiklu koji se prodaje izložena cijena. "Ja tebi ovaj predmet, ti meni ovaj iznos novca".
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # ???žrtva neoliberalizma 2012-12-09 11:16
na ovom artiklu nigdje nije izložena cijena, a Grad je dužan provesti postupak javne nabave u skladu sa zakonom
nema tu: ja tebi, ti meni
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
2 0 # nepodnošljiva lakoća..pionirka 2012-12-09 10:49
zanimljivo je da g.mujagić uspješne poslove ima samo sa gradom i jadrankom,još nisam čula da je negdje od privatne osobe kupio teren i platio tržišnu cijenu...i izgradio za nepoznatog kupca..
to o nekakvom izlogu,cijeni kupusa i tržištu su bajke,sasvim je jasno da je sve dogovoreno,i da će ti vijećnici odraditi formalnost,jer svaki od njih ima neki svoj sitni dil ..(od goleša do dakića,pa nadalje..)iznen adila bih se da bude drugačije,,
jedino dobro za nas građane je što barem više nećemo imati ruševinu u centru,ali doduše ni parkiralište..i cijene naših nekretnina će malo pasti (dok on ne proda tih 90 stanova)..i još malo (nelojalne?)kon kurencije u apartmanskom rentanju jer čikat je blizu...a sve to jer je neophodna gradska vijećnica :lol:
mislim da je pos model puno transparentniji ( o kako volim tu ofucanu riječ)
a g.mujagić neka na tržištu proda svojih
260m2..(što bi bilo cirka 500.000 eura)
za usporedbu ,mislim da je g.pervan za teren na kojem je izgradio 12 stanova platio oko 400.000 eura
ako ćemo o tržištu..
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
1 0 # ???žrtva neoliberalizma 2012-12-09 11:19
Citat pionirka:
zanimljivo je da g.mujagić uspješne poslove ima samo sa gradom i jadrankom,još nisam čula da je negdje od privatne osobe kupio teren i platio tržišnu cijenu...i izgradio za nepoznatog kupca..


sa Jadrankom je na sudu, znači ostaje samo Grad
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
14 # ..ovrhovoditelj 2012-12-09 11:59
Ukratko to ide na Hrvatski način. Posudiš za školu onda na školu dobiješ kredit pa od Grada za dio škole koji nije ni približno gotov dobiješ terenčinu koju pak daš za dug od škole. Izvučeš se ostane ti pola škole nešto eura i nikom ništa. U poslovnom svijetu to štima dok se radi o privatnom vlasništvu a ovo raditi sa imovinom građana.... Gade mi se
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
# mućkanjeGuest 2012-12-09 15:21
Ovaj komentar je obrisao administrator
21 # kooperantu.. 2012-12-09 17:57
Kooperantu u pravu si.Čudi me kako ti administrator nije skinuo taj tvoj navod jer on skida s portala sve što ne odgovara njegovom prijatelju Ars.Ovaj moj će odmah skinuti jer on vidi tko piše i ono što mu ne odgovara briše i sprema u svju arhivu.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
1 0 # Zar je vrijedno?Lošinjan 2012-12-09 18:05
[censored] vas Mujagić!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
11 # VijećnicaJa tebi ti meni 2012-12-09 18:09
O kojoj vijećnici pričate.Prema naslovu:Vi meni teren,ja vama gradsku vijećnicu ,ispada da gospodin Mujagić ima neku vijećnicu koju želi prodati gradu.O staroj pomorskoj školi i Rukaviću odlučivat će Pozzo.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
13 # zvjezdarnicagost 2012-12-09 18:33
Ne bih se želio miješati u lokalne okršaje, no samo napominjem da se je nekoć na brijegu iznad luke nalazila zvjezdarnica Manora koje je utemeljio Spiridon Gopčević, poznatiji kao Leo Brenner. Zvezdarnica je postala poznata po otkrivanju niza planetoida, no to može zahvaliti činjenici da je imala izvrstan teleskop i tome da je Mali Lošinj u to doba (1894.-1909.) imao izvrsne uvjete za promatranje. Danas bi tako nešto bilo potpuno nemoguće i uz bolje instrumente zbog svjetlosnog zagađenja grada i upotrebu neekološke rasvjete. Bojim se da bi zvjezdarnica na krovu Pomorske škole u gradskoj luci bila neupotrebljiva, ako i dobije dozvolu. Umjesto da naprežu moždane vijuge oko toga, možda bi gradski vijećnici mogli odobriti neka sredstva lokalnim astronomima da se pokrene projekt postavljanja gradske zvjezdarnice na mjestu koje bi više odgovaralo za promatranje?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
11 # ZamjenaS.D. 2012-12-10 14:21
Mujo Vam nudi u zamjenu za teren nešto nešto što nije njegovo.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # SD-uDobro jutro 2012-12-10 16:57
Dobro jutro.Napokon jedan pametan.Pomorsk a škola je od Pozza.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # + -=kooperant 2012-12-10 17:15
A ako mu ne vrne pare da nove godine i sve ostalo što je Arsenovo biti će Pozzovo.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
1 0 # adminuY mann 2012-12-12 10:31
Tvrdnja da je ovo portal nekih ljudi koji ga plaćaju iz Gradskog proračuna je činjenica da nema teme o tome da se u Rijeci predstavila predstavnica SDP za gradonačelnicu Malog Lošinja.Admin je dobio strogi naputak da se o tome ne komentira i on poslušno postupa po naređenju od onoga tko ga plaća.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Re: adminuadmin 2012-12-12 12:43
Citat Y mann:
Tvrdnja da je ovo portal nekih ljudi koji ga plaćaju iz Gradskog proračuna je činjenica da nema teme o tome da se u Rijeci predstavila predstavnica SDP za gradonačelnicu Malog Lošinja. Admin je dobio strogi naputak da se o tome ne komentira i on poslušno postupa po naređenju od onoga tko ga plaća.

Tvrdnja da se održavanje ovog portala plaća iz gradskog proračuna bila je oduvijek, a nakon ovog komentara je i ostala jednako besmislena. Članci koji se na ovom portalu prenose iz drugih medija u pravilu se objavljuju dan kasnije, a vijest o kandidatkinji za gradonačelnicu Grada Malog Lošinja bila je "skrivena" kao vijest s Krka.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # nije temapušmipuli 2012-12-12 14:07
Nije tema ali do sada je bilo puno gorih stvari pi Gradsku upravu koje su objavljene i komentirane tako da se baš i ne slažem s tvrdnjom da se tu nešto prikriva i zataškava
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # bez naslovafijubriju 2012-12-12 18:20
Citat pušmipuli:
Nije tema ali do sada je bilo puno gorih stvari po Gradsku upravu koje su objavljene i komentirane tako da se baš i ne slažem s tvrdnjom da se tu nešto prikriva i zataškava


A ja bi rekao svaka čast Gariju da zaista plaća za ovaj sajt, jer bi to značilo da se ne plaši kritike :lol: A tu se mnogo više "lupa" po gradkoj vlasti nego po oporbi.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # ---kgkg 2012-12-12 19:13
po kojoj oporbi?
u vijeću su svi slizani zajedno
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # debilanaAman 2012-12-12 18:30
Citat Y mann:
Tvrdnja da je ovo portal nekih ljudi koji ga plaćaju iz Gradskog proračuna je činjenica da nema teme o tome da se u Rijeci predstavila predstavnica SDP za gradonačelnicu Malog Lošinja.Admin je dobio strogi naputak da se o tome ne komentira i on poslušno postupa po naređenju od onoga tko ga plaća.

Ajde debilu, ne kenjaj. Pa već mjesecima se zna da će Rukonjićka bit kandidat po naređenju odozgo a o tome se već pisalo na ovoj stranici.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
# LujkoGuest 2012-12-12 20:19
Ovaj komentar je obrisao administrator
# bosanciGuest 2012-12-13 14:36
Ovaj komentar je obrisao administrator
0 0 # AmanuY mann 2012-12-13 17:40
Amane poručuješ mi da ne kenjam i da sam debil.Po ovome možeš primjetiti koji ste vi frajeri(mislim i na tvog administratora) kada upotrebljavaš ovako vulgaran riječnik kao da dolažiš iz srbije ili iz istoćnih krajeva.Nauči se da si došao na kulturni otok mediteranske kulture koju su stvarali naši stari pomorci koji su kulturu donosili iz cijelog kulturnog svijeta,a nekulturu su donijeli ti i oni kao ti koji su do nedavno gu zi cu brisali klipovima od kukuruza.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ratjoško s skoja 2012-12-14 23:54
naravno svako svoje voli i svako svoje stiti. tako i mi losinjani cuvamo ovaj jadni otok od silnih okupatora naravno ne cakavskog naroda vec ekavskog i slicni takvima. hvala
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj

Dodaj komentar

Komentari koji nemaju veze s temom članka uz koji su uneseni bit će uklonjeni. Za unos "off topic" komentara mogu se koristiti stranice SVAŠTARA 2, SVAŠTARA, ŠKOVACA i SATIRIČKI PRILOZI. Uredništvo ne snosi odgovornost za sadržaj komentara.

Sigurnosni kod
Osvježi

galerije1

mi-logo
wonline
yrno
Vremenska prognoza
za Lošinj


Članak 69. Ustava RH

Volim LošinjSvatko ima pravo na zdrav život.
Volim LošinjDržava osigurava uvjete za zdrav okoliš.
Volim LošinjSvatko je dužan, u sklopu svojih ovlasti i djelatnosti, osobitu skrb posvećivati zaštiti zdravlja ljudi, prirode i ljudskog okoliša.

setnja

ubojstvoborocid

ZADNJI KOMENTARI

  • »Iz dubine duše mrzim ta HDZ-ovska govna«

    Ams 18.08.2019 10:37
    Kako misliš
    Misliš kao Arso I Silvih?
     
  • »Iz dubine duše mrzim ta HDZ-ovska govna«

    gost 18.08.2019 10:08
    .....
    Nešto kao Haso i Esih prije svađe :lol: Nove zvjezede na političkim nebom prvog od 1000?
     
  • »Iz dubine duše mrzim ta HDZ-ovska govna«

    gost 18.08.2019 09:52
    Sve je već bilo jasno
    Objašnjeno nije ništa, a stvari sada nisu ni malo jasnije. Ovo je neuspjeli pokušaj da ...
     
  • »Iz dubine duše mrzim ta HDZ-ovska govna«

    Tizian 18.08.2019 08:53
    Kandidat s programom
    Dobro iskorištena prilika za besplatnu reklamu. Ili bolje rečeno ulaganje u bolju budućnost.
     
  • »Iz dubine duše mrzim ta HDZ-ovska govna«

    Mad Max 18.08.2019 08:46
    sve je jasno od početka
    onome ko je gledao Kuma ne treba nikakvo pojašnjenje
     
  • »Iz dubine duše mrzim ta HDZ-ovska govna«

    gost 18.08.2019 06:48
    ???
    A di je tu obrat. Šta je neočekivano?
     
  • »Iz dubine duše mrzim ta HDZ-ovska govna«

    ZS 17.08.2019 21:31
    .....
    Zar nakon ovog prozirnog hvalospjeva stvarno misliš da smo svi takvi krelci da ne znamo tko ...
     
  • »Iz dubine duše mrzim ta HDZ-ovska govna«

    asd 17.08.2019 18:01
    Druker
    Zato sad imaju dežurnog drukera koji razotkriva anonimne komentatore pomoću jednađbi.
     
  • »Iz dubine duše mrzim ta HDZ-ovska govna«

    građanin 17.08.2019 17:42
    forsiranje rasprave?
    Zna se kome ne odgovara komentiranje. Ni anonimno, ni bilo kakvo drugo. Boje se da će ...
     
  • »Iz dubine duše mrzim ta HDZ-ovska govna«

    Spin doktor 17.08.2019 16:28
    Magla svuda oko nas
    Previše pitaš brale. Na ta zločesta pitanja ne smijemo znati pravi odgovor pa nas malo ...
     
  • »Iz dubine duše mrzim ta HDZ-ovska govna«

    Blefer 17.08.2019 16:10
    Nametanje pozitive
    Sve se zna po tome što raspravu guraš u pozitivu (svaka cast ... stvari su jasnije). Nismo ...
     
  • »Iz dubine duše mrzim ta HDZ-ovska govna«

    Program 17.08.2019 15:07
    Kandidati
    Kako to znate? Nije li ovdje dopusteno anonimno komentirati ?
     
  • »Iz dubine duše mrzim ta HDZ-ovska govna«

    Blefer 17.08.2019 14:56
    Naivna umjetnost
    Daj ne forsiraj. Zna se ko si i zašto forsiraš raspravu :lol:
     
  • »Iz dubine duše mrzim ta HDZ-ovska govna«

    Program 17.08.2019 14:33
    Kandidati
    Valjda su kandidati predstavili program rada. Ili ce zauvijek ostati nepoznato po kojem su ...
     
  • »Iz dubine duše mrzim ta HDZ-ovska govna«

    Polako se odmotava 17.08.2019 14:08
    Klupko
    Svaka cast na objasnjenu. Ipak su stvari malo jasnije. Tuzno je samo sto program rada ...
     
  • Pokušaj osnivanja povjerenstva – coitus interruptus

    Administrator 17.08.2019 13:51
    13.
    Prije deset dana bila je usput spomenuta, ali neobilježena trinaesta obljetnica postojanja ...
     
  • Pokušaj osnivanja povjerenstva – coitus interruptus

    Bojana Genov 17.08.2019 13:37
    Argumenti s dna
    Vraško mi je žao što sam se ovako prevarila. K vragu, netko je ustvrdio da na ovaj portal dolaze ...
     
  • Pokušaj osnivanja povjerenstva – coitus interruptus

    ZM 17.08.2019 12:06
    ...
    Arsen Mujagi'= Error majke i oca = čimpanza :lol:
     
  • Pokušaj osnivanja povjerenstva – coitus interruptus

    guest 17.08.2019 12:03
    AM
    Arsen Mujagić = Error majke i oca
     
  • »Iz dubine duše mrzim ta HDZ-ovska govna«

    Neočekivan 17.08.2019 12:01
    Obrat
    otoci.net/.../...
     
  • Pokušaj osnivanja povjerenstva – coitus interruptus

    EM 17.08.2019 12:00
    priviđenja
    Nisi mujagić isto kao što ni nemaš ništa u gačama. :lol: :lol:
     
  • Pokušaj osnivanja povjerenstva – coitus interruptus

    Čitatelj 17.08.2019 11:56
    Aproksimacija
    Usprkos vašim naporima, ima onih koji su pročitali tekst. Zašto se čuditi osnivanju ovog ...
     
  • »Iz dubine duše mrzim ta HDZ-ovska govna«

    NN 17.08.2019 10:37
    ...
    dovoljno govori činjenica da na gradskom webu nema službenih informacija, a preko Purića ...
     
  • »Iz dubine duše mrzim ta HDZ-ovska govna«

    Scully 17.08.2019 10:13
    Laži, neistine i zavaravanje
    Šeću ljudi tamo i komentiraju. Nitko ne vjeruje u ulje iz friteze.
     
  • Pokušaj osnivanja povjerenstva – coitus interruptus

    gost 17.08.2019 10:09
    Neizlječivo
    "Nema ludila od kojeg se čovjek ne može izliječiti, osim taštine." Jean-Jacques Rousseau
     
  • »Iz dubine duše mrzim ta HDZ-ovska govna«

    gost 17.08.2019 10:01
    Ulje iz friteze
    I povodom zagađenja plaže na Bojčiću i zabrani kupanja se Čovjek po mjeri otoka zbog ulja iz ...
     
  • »Iz dubine duše mrzim ta HDZ-ovska govna«

    građanin 17.08.2019 09:51
    nešto je trulo na Lošinju
    Nisu bili kod nas? Osim fekalija u moru, Kijac i okolica, zagađen je i zrak, smrdi 200-300 ...
     
  • »Iz dubine duše mrzim ta HDZ-ovska govna«

    Dron 17.08.2019 09:45
    Pet zvjezdica
    Glavno da si mi tepamo kako smo destinacija s pet zvjezdica. Ponuda sunca i sve više betonom ...
     
  • »Iz dubine duše mrzim ta HDZ-ovska govna«

    gost 17.08.2019 09:16
    Kraj turističkog sna
    Bolje bi bilo da je radio posao za koji je plaćen umjesto što je gurao nos u izbor direktora ...
     
  • Pokušaj osnivanja povjerenstva – coitus interruptus

    Vuki 17.08.2019 09:02
    Taština
    Šteta za dobar članak upropašten napadajem glupe taštine. Kako je netko rekao, "Svako ...