Prinudna uprava nad stanovima

Korisnička ocjena:  / 1
LošeNajbolje 

mala_kanyVlasnici stanova u stambenim zgradama u Malom Lošinju dobivaju pisma naslovljena kao "Obavijest suvlasnicima stambene zgrade" u kojima se navodi da je odlukom gradonačelnika tvrtka Kany d.o.o. iz Pule imenovana prinudnim upraviteljem više-stambenih zgrada na području Malog Lošinja s uplatnicama

Kako javlja jedan posjetitelj, pitanje o pojavi ovih pisama postavljeno je i putem radija Jadranka, a građani se čude što o tome nisu obaviješteni od strane gradske uprave. Čuđenje kod nekih izaziva i činjenica da je takav posao povjeren poduzeću iz Pule bez ikakvih referenci, unatoč postojanju gradskih poduzeća.

U zadnjoj emisiji "Tražimo odgovor na vaše pitanje" radija Jadranka gradska uprava je odgovorila na upit slušatelja:

kany

 

 

 

 

Komentari: 

0 0 # zbunjimir 2011-08-22 23:30
Lošinj usluge d.o.o.

PREDMET POSLOVANJA

* - cestovni prijevoz robe, prekrcaj tereta
* - ostale prateće djelatnosti u kopnenom prijevozu (parkirališta)
* - ostale prateće djelatnosti u vodenom prijevozu
* - prijenos, vuča i premještanje protupravno parkiranih, znatno oštećenih i napuštenih motornih vozila
* - održavanje horizontalne i vertikalne signalizacije i svijetleće prometne signalizacije u cestovnom prometu
* - održavanje nerazvrstanih cesta i javno - prometnih površina
* - kupnja i prodaja roba te trgovačko posredovanje na domaćem i inozemnom tržištu
* - održavanje cesta - zimska služba
* - graðenje - izvoðenje pripremnih radova, zemljanih radova, radova na izradi graðevinskihi konstrukcija, graðevinsko - instalaterskih radova, graðevinsko - završnih radova, radova na ugradnji graðevnih proizvoda, ugradnja postrojenja i opreme
* - - te drugih radova radi podizanja nove graðevine, rekonstrukcije, adaptacije i održavanja uporabljive graðevine ili radi promjene stanja u prostoru
* - održavanje i upravljanje zgradama
* - upravljanje i održavanje sportskih objekata
* - održavanje javnih površina
* - uklanjanje olupina sa javnih površina
* - javna rasvjeta
* - organiziranje sajmova, kongresa i izložbi
* - djelatnost zabavnih parkova
* - pomorski i obalni prijevoz
* - djelatnosti marina
* - iznajmljivanje ostalih prometnih sredstava
* - održavanje zelenih površina i hortikulturalno g ureðenja
* - pružanje usluga u nautičkom, seljačkom, zdravstvenom, kongresnom, športskom, lovnom i drugim oblicima turizma, pružanje ostalih turističkih usluga
* - pripremanje hrane i pružanje usluga prehrane, pripremanje i usluživanje pića i napitaka, pružanje usluga smještaja te pripremanje hrane za potrošnju na drugom mjestu (u prijevoznim sredstvima, na priredbama i sl.) i opskrba tom hranom
* - prijevoz putnika u javnom prometu

umjesto da zaposlimo domaće ljude u domaćoj firmi, mi dijelimo posao po istri
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # svaki komentar je suvišansuperHik 2011-08-23 00:05
LOŠINJ USLUGE d. o. o.

Osnivači/članovi društva:

GRAD MALI LOŠINJ, OIB: 72167903884
Funkcija - jedini osnivač d. o. o.

Nadzorni/upravni odbor:

Robert Antičević, OIB: 24463034721
Funkcija - predsjednik nadzornog odbora

Ivan Vlašić, OIB: 20911068318
Funkcija - član nadzornog odbora

Tanja Jović, OIB: 80187929513
Funkcija - član nadzornog odbora
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Stanar 2011-08-23 01:21
Dragi stanari stambenih zgrada nemate pojma šta Vam je spremio dragi Gari. Sad će preduzeće iz Pule isisavati pričuvu koju su svi stanari dužni plaćati a kad vlasniku preduzeća poneatane para da ode na godišnji (recimo u Grčku) onda će fino popraviti staru fasadu na stambenoj zgradi pa će fino troškove radova podijeliti na sve stanare pa će ih imati pravo i utužiti zaa naplatu. Sve na silu i PRINUDNO jer je tako odlučio naš Gari. A ko njemu daje za pravo da donosi takve odluke?? Sve bez natječaja kako sada tako u prošlosti pa i u budućnosti
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # zbunjimirPiero 2011-08-23 02:38
Sporan je jedino nacin na koji je odluceno prinudno upravljane zgradama. Da li ce posao obavljati firma iz Losinja, Pule ili Tunguzije nije vazno. Ono sto mene interesira je omjer cijene i kvalitete, pod parolom: "posao nasim ljudima" nas je Jadranka trgovina pljackala.....u ostalom ako si lokal patriota, sto ti Istra smeta, pa to je nasa regija, a u Losinj uslugama ne rade moji patrioti???
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # SAM SVOJ UPRAVITELJBONAVENTURA 2011-08-23 09:59
U OVOJ PRIČI SU SPORNA SAMO DVA DETALJA:KAKO MOŽE UPRAVITELJ IZ PULE DOĆI NA HITNU INTERVENCIJU AKO NEKOME PUKNE CIJEV.TKO ĆE GA POZVATI AKO NEMA IZABRANOG PREDSTAVNIKA SUVLASNIKA?MOŽD A ĆE MU POSAO OBAVLJATI KOPERANT IZ LOŠINJA?ONDA ZNATE KOLIKO ĆE TI RADOVI KOŠTATI.DRUGI DETALJ JE JOŠ ZANIMLJIVIJI PRIČUVA 2,36 KUNA PO METRU KVADRATNOM.NA KOJI JE NAČIN ODREÐENA?JE LI NAMETNUTI UPRAVITELJ SNIMIO STANJE ZGRADA PA DA ZNA U KAKVOM SU STANJU.NAIME MINIMALNA ZAKONSKA PRIČUVA IZNOSI 1,54 KUNE.STOGA DRAGI STANARI SAZOVITE SASTANKE SUVLASNIKA,IZAB ERITE SVOG UPRAVITELJA(POT REBNA SUGLASNOST 50% SUVLASNIČKIH UDJELA)KOJI PO ZAKONU MOŽE BITI I FIZIČKA OSOBA.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Mnogo je to para!dji 2011-08-23 11:19
Javljam se kao jedan od stanara koji je dobio ovo riješenje i ostao jako iznenaðen!
Dobio sam i uplatnice (jučer 22.08) za 8,9,10,11,12 mjesec s tim da prvu moram uplatit već do 25.8!?
Uplatnica iznosi 196kn mjesečno za stan od cca. 80 kvadrata (još jedan harač).
Interesira me da li je ovo sve legalno i pravovaljano i kome se mogu tužiti (osim mami) ako nisam zadovoljan (u roku od 3 dana)?
Oni su nas doveli pred gotov čin, plati ili čemo ti automatski sjest na račun (tipično lopovski)

Ako ima neka osoba koja se malo razumije u ovo molio bih da nam malo pojasni ovo.

Puno hvala
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ?stanar 2011-08-23 11:22
Pričuva se akumulira na zajedničkom računu radi održavanja zajedničkih dijelova zgrade (fasade,krova, stolarije itd.) To ja način da se zgrade urede na silu a to stanari plate milom ili preko suda tj. javnog bilježnika. A poslovi ureðenja će se davati normalno bez natječaja kao i sve u ovom gradu.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # ?stanar 2011-08-23 11:30
bonaventura ima pravo. Po zakonu pričuva se mora plaćati u svim stambenim zgradama a stanari o tome odlučuju s time da se stanari moraju sastati i o tome odlučuju. Znajući kako se susjed sa susjedom slaže znamo da to nije lagan zadatak.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Mafiozo 2011-08-23 11:35
Znači, ubiranje harača od vlasnika stanova kako bi se akumulirali novci za biznis graðevinskih poduzetnika. Lukavo, nema šta. A sve pod prijetnjom zakona. Ima da platiš ili ide pljenidba.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ?Talijan 2011-08-23 11:40
Ovo je još jedna u nizu legalnih pljački. Desit će se da će zbog ovih idiotarija ljudi ostajati bez stanova. Dobar taj Gari stalno radi u interesu graðana.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ??ja 2011-08-23 13:35
Tko je uopće dao podatke o starnarima zgrade?Uplatnic e su došle bez kuverte,samo bačene u sandučić s letcima o pričuvi.
S kojim pravom netko može nametnuti nešto bez obavijesti i mogućnosti izbora???

To trebamo svi zajedno sjesti i neplatiti,ovo više nije normalno
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # još jedan bezobrazluk našega Gradonačelnmicica 2011-08-23 14:45
Zakon koji se navodi u dopisu je donsen 1996. godine i po njemu su sve zgrade koje su u suvlasništvu ( ne piše koliko suvlasnika, teoretski ako su u kući vlasnici jednog stana roditelji a drugog djeca , to su dva suvlasnika i moraju imati upravitelja???? ) moraju odabrati upravitelja i to je trebalo biti već godinu dana od donošenja zakona , odnosno 1997. godine. Obzirom da svi vlasnici ne čitaju "redovito" Narodne novine , da je Grad bio pošten trebao je još 1997. ili kasnije , ali prije odabira prinudnog upravitelja obavjestiti sve suvlasnike o njihivoj obavezi, tako da i sami mogu rješiti problem . Obzirom da upravitelj može biti i fizička osoba ako ima uvjete, ( koji su to uvjeti??????), onda i jedan od suvlasnika može biti upravitelj ako se svi suvlasnici slože, posebno ako se radi o manje suvlasnika. Tako bi bar uplaćeni novac išao u cijelosti na ureðenje zgrade a ne punio nečije ðepove. U dopisu treba navesti koliko od uplaćenog stvarno ide u pričuvu u koliko "pobire" prinudna uprava. Vjerojatno ne rade za čavle, a treba podmiriti i one koji su dodjelili ovaj bajni posao bez natječaja!!!!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # dji 2011-08-23 15:12
Da li je moguće napraviti neki samostalni žiro račun u koji bi suvlasnici zgrade sami uplaćivali mjesečnu svotu pa onda po potrebi sami plaćali te radove?
Ako se može zašto onda ne bismo mogli tako napraviti :-? ?

Hvala
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # samostalni računmicica 2011-08-23 15:59
To je sigurno moguće ali prvenstveno treba odrediti Upravitelja ( tu je bitno vidjeti kako da to bude jedan od suvlasnika, da se to dodatno ne plaća) , napraviti ugovor izmeðu suvlasnika o načinu upravljanja i raspolaganja uplaćenim sredstvima te iznosima uplate. Sve bi to stručne službe Grada mogle javno objasniti ( zašto ne i na ovim stranicama) tako da pokažu tu nisu neki njihovi interesi, umjesto da tako bitnu obajest prepuste nepoznatoj firmi!!!!!! Po čemu mi možemo znati da to nije neka prevara?????? Grad je taj koji bi trebao obavjestiti stanare o cijeloj proceduri i obavezama, takvo pismo može sastaviti svatko od nas i puniti svoj račun!!!!!!!!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # JOŠ O PRIČUVIBONAVENTURA 2011-08-23 16:10
Prema mom iskustvu(imam stan i u Zagrebu)upravit elju ide 10% od predviðene zajedničke pričuve na ime upravljanja.DJI svaka zgrada ima svoj račun i upravitelj ne može uzeti Vaš novac za ureðenje neke druge zgrade.Nadalje novcem raspolažete sami na način da vi dajete nalog upravitelju u što će se novac upotrebiti.Upra vitelj je dužan podnositi financijska izvješća svakome od suvlasnika(kako često to treba precizirati meðuvlasničkim ugovorom)tako da u svakom trenutku znate koliko novca imate na računu.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # dji 2011-08-23 16:19
...a sta bi bilo sa ovim uplatnicama sto smo dobili?
Moramo se obratiti mr. Capelliu ili kako bi to onda trebali rijesiti?

Hvala
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # zbogom novcima...reketaš 2011-08-23 16:21
Sama činjenica da smo 22.08 dobili rješenje i automatske uplatnice kioje moramo uplatiti do 25.08. najbolje govore o namjerama Grada i onima kojima su namjestili posao...otimanj e novca bez ikakve mogućnosti za reakciu,dogovor ili nešto slično zdravom razumu ili nedajbože,pošte nju.I ne brinite se,oni koji su ovo izmislili sigurno su se pobrinuli da je sve sukladno zakonu (kao što je i sve u našoj maloj usranoj zemlji) pa se možete žaliti Uredu za istraživanje ruda i gubljenje vremena (u Alan Fordu). I posve je svejedno kome se uplaćuje,na te novce možemo zaboraviti.Čak mi je lakše da plaćam nekome o kome nemam pojma,nego "domaćim" firmama tipa Lošinj-usluge,k ad znam koga i kako oni predstavljaju.. .njihovog reketa je dovoljno na drugim područjima.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # zAKON JE ZAKONZabrinuti pješak 2011-08-24 01:11
Eto od 97 je zakon, nisu postupili po njemu, nitko ih nije kaznio i još se bune, e pa sta je previse je previse... Ako im se Kany ne sviða, naka se sastanu, izaberu Predstavnika suvlasnike, te promjene Upravitelja... Sredstva koja su im na računu zgrade će Kany prenjeti novoizabranom upravitelju. Što ke tu sporno ?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Sporno jeKonjko 2011-08-24 01:37
U ovom slučaju sporno je samo to što je ljudima uvijek teško kada ih se opali po novčaniku...
neka budu sretni što nisu dobili i zaostatke od datuma kada je Zakon stupio na snagu...
a što se tiče informiranja od strane Grada, ja sam osobno bio na više predavanja na tu temu u Domu kulture, koja se nisu održala u tajnosti, ali nisam tamo vidio previše graðana... očito im je trebalo prije poslati uplatnice pa ih tek onda zvati na predavanje, jer jedino se tako odazovu...

Kod mojih u Zadru, ovo funkcionira već godinama, nije nikakva pljačka niti muljaža, a koliko sam upoznat, nitko mi nije držao niti predavanje o HRT pristojbi, pa znam da je moram platiti... neka budu sretni što uopće imaju stanove, i što će netko voditi računa o tome kako ih urediti ukoliko se pojavi problem
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # da,sporno jekako da ne 2011-08-24 09:34
Moš mislit što ćemo vidjeti toga koji bi trebao održavati zgrade,niti imam želju za to. Tih 200 kuna mjesečno sam već prežalio,ako u meðuvremenu zbog "krize u svijetu" ili tečaja franka ne naraste na 400...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Grad treba službeno obavjestitimicica 2011-08-24 10:45
Sporno je da Grad treba službeno obavjstiti da je ta firma odabrana, to nisu mali novci, što ako sutra dobijete uplatnicu od neke druge firme, kako znate koja je prava?????? A usporedba sa HRT je glupa, tamo bar znamo kome uplaćulemo. A sam zakon je lopovski kao i većina koje donosi HDZ , za našu kuću uz ovu pričuvu treba za pročelje skupljati cca 28 godina, tako da od iste nema nikave koristi ako se stanari van toga ne dogovore, od toga imaju koristi samo upravitelji i oni koji ih postavljaju!!!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # MuljažaStanar 2011-08-24 13:17
Nema problema. Ako Gradski oci zapaze pročelje zgrade ili krov koji narušava izgled grada ili nedajbože sigurnost i živote tada daje nalog upravitelju da se to Prisilno sredi a račun podijeli na stanare pa ih otjeraju u debeli minus a možda i ovršni sudac bude imao posla.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Sanitar 2011-08-24 16:51
Da, kao što su postupili u slučaju stare pomorske škole, natjerali vlasnika da je uredi i osigura sigurnost prolaznika. :cry: :cry:
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
1 0 # Odgovor gradske uprave na upitAdministrator 2011-08-25 12:27
Uz napis možete preslušati odgovor gradske uprave na upit slušatelja radija Jadranka.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ovrhastanko 2011-08-25 16:24
Smatram da bi vlasnici zajedničkih zgrada trebali ozbiljno razmisliti o sklapanju meðuvlasničkih ugovora i izboru upravitelja zgrade po vlastitom nahoðenju. Pročitao sam u nekoliko novina kako se baš po osnovi pričuve masovno obavljaju ovrhe (pljenidbe) bez upozorenja, a na dug se nabijaju još i ogromni odvjetnički troškovi. Ljudi, što vi znate o toj tvrtki koja vam je poslala uplatnice?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # prinudni upraviteljfirula 2011-08-25 16:33
Ja znam ono što piše u sudskom registru na webu :

Predmet poslovanja KANY d.o.o

45 - Graðevinarstvo
51 - Trgovina na veliko i posredovanje u trgovini, osim trgovine motornim vozilima i motociklima
52.1 - Trgovina na malo u nespecijalizira nim prod.
52.2 - Trg. na malo živežnim nam. u spec. prod.
55 - Ugostiteljstvo
* - projektiranje zgrada i nadzor nad gradnjom
* - inženjering, projektni menadžment i tehničke djelatnosti
70 - Poslovanje nekretninama
* - poslovi zastupanja i poslovne usluge kod prodaje nekretnina
* - pružanje usluga kod vježbi izgovora, slušanja, čitanja i pisanja
74.7 - Čišćenje svih vrsta objekata
* - Knjigovodstve ne usluge i porezno savjetovanje
* - Kopiranje, fotokopiranje, šapirografiranj e i sl. djelatnosti
* - Kupnja i prodaja robe te obavljanje trgovačkog posredovanja na domaćem i inozemnom tržištu
* - Zastupanje domaćih i stranih, pravnih i fizičkih osoba u zemlji i inozemstvu
* - Promidžba (reklama i propaganda)

Temelnji kapital 20.000 kn

Ja tu ne vidim upravljanje zgradama :-?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # sumnjičavi 2011-08-25 19:48
zanima me kako to Grad Mali Lošinj i tvrtka Kany d.o.o. znaju da li je neka zgrada od 1997. godine već regulirala skupljanje pričuve i održavanje zgrade
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # juki 2011-08-25 20:49
Ptali vidovitog Milana.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # začuðena 2011-08-26 10:11
u čijem je vlasništvu tvrtka Kany d.o.o. nebi se čudila da je Gari tihi partner.?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # sam svoj upraviteljD. J. 2011-08-26 10:54
Ja ne bih išla tako daleko da u to miješam Garijev osobni interes. Uvjerena sam da su njegovi doglavnici išli linijom lakšeg otpora i našli firmu izvan Lošinja da izbjegnu priče o pogodovanju bilo koga. Druga je stvar što se u Gradu nisu potrudili (ili nisu znali kako to učiniti) da suvlasnicima zgrada za stanovanje približe problem i omoguće im izbor. Ja ću sa svoje strane pokušati uvjeriti susjede da se obratimo nekoj lošinjskoj firmi koja će uzimati manje od 10 % koliko će uzimati Kany ili da sami potpišemo meðuvlasnički ugovor, izaberemo upravitelja, otvorimo račun i ubiremo pričuvu bez ikakve naknade bilo kome. Ta zakonska mogućnost postoji.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ...Cicibela 2011-08-26 11:11
Molim da mi netko napiše sta je sa poslovnim prostorima koji su u vlasnistvu Grada? Zasto i mi moramo plačati kad nismo vlasnici?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # www.maksimus.hr... 2011-08-26 11:26
U Zakonu na kojeg se pozivaju piše da je to obaveza suvlasnika , znači da bi to trebao plaćati Grad, ali to je u stilu APP ( ako proðe - proðe).

Inače na web stranici www.maksimus.hr (www.maksimus.hr) imate pitanja i odgovore vezano za upravljanje zgradama , vrlo informativno.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Sastanak u vezi s upravljanjem zgradamaAdministrator 2011-08-26 15:17
Grad Mali Lošinj i tvrtka Kany d.o.o. najavljuju sastanak o temi prinudno upravljanje zgradama u petak 2. rujna u Domu kulture u 18:30 sati.

Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ...licemjer 2011-08-27 21:54
Sad nakon što su nam na silu izbili lovu iz džepova na najpodliji mogući način,još nam se i smiju u facu...ovaj "sastanak" je trbao biti prije 6 mjeseci,sad je sve jasno.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # MITOLOGIJAGlasačka mašinerija 2011-09-03 11:22
:P naatječaj raspisan, javila se četiri igrača. sve legalno, samo jedan ispunjava uvjete.
jaka tvrtka, donedavno s vlasnikom i zamjenicom pet zaposlenih a danas šest. Najjači su u sve se razumiju, najbolje u uzimanje trideset kuna po stanu pomnoženo sa dvanajst mjeseci pa računaj. dobro se uhljebiše ali i pomogoše još nekome sa sitnim darovima za učinjeno dobro. MITOLOGIJA JE ZA NJEGA IZGLEDA SVETINJA. Ne čini to njemu dobro, maloje to ali taman za one koji mogu to istražiti...... ....
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
# JOyROQKMqJjbgVzGuest 2012-06-14 17:23
Ovaj komentar je obrisao administrator
1 0 # Malo o tvrki Kany d.o.oPrinudni platitelj 2013-01-30 10:49
U ovoj sveopćoj besparici, rastu cijena i poreznim opterećenjima, na grbače suvlasnika stambenih zgrada svaljena je i obveza plaćanja pričuve, a Grad je za prinudnog upravitelja postavio tvrku Kany iz Pule. Krajem godine brojni suvlasnici koji iz nekog razloga nisu redovito uplaćivali odrezani iznos bez ikakve opomene su dobili rješenja o ovrsi s obračunatim zateznim kamatama, a na sve to i visoke iznose 1. Troškova ovrhe i 2. Trošak povlaćenja ovrhe.
Ovo je još jedan primjer legalne pljačke građana pri kojem za plaćaš nešto za ništa, jer trećinu uplaćene pričuve tvrtka uzima za uslugu koju zapravo nema, a k tome osigurava i zaradu odvjetniku koji štanca rješenja o ovrsi. Pitam se da li zaradu dijele ili Kany ima besplatnu pravnu pomoć kad ga netko tuži. Ovo pišem kao upozorenje svima što ih čeka ako ne plate na vrijeme.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
11 # stanarplatitelj 2013-01-30 11:40
A šta ti misliš "prinudni platitelju" da smo mi koji redovito plaćamo budale i da ćemo u nedogled plaćati za one stanare koji ne plaćaju?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # Legalna pljačkaPrinudni platitelj 2013-02-01 12:48
Citat platitelj:
A šta ti misliš "prinudni platitelju" da smo mi koji redovito plaćamo budale i da ćemo u nedogled plaćati za one stanare koji ne plaćaju?

Ja mislim da bi bilo korektno prvo poslati opomenu, a ne ovako postavljati zamku ljudima da moraju plaćati partneru javnom biljezniku. I još nešto: na čiji račun se uplaćuje zatezna kamata, tj. da li na račun tvrtke ili na račun onoga tko je kasnio s uplatom? Šta ti misliš platitelju?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Čuvajte se da vas Kany ne izbaci iz stanaTeo 2013-02-13 16:02
Citat platitelj:
A šta ti misliš "prinudni platitelju" da smo mi koji redovito plaćamo budale i da ćemo u nedogled plaćati za one stanare koji ne plaćaju?
Upraviteljska tvrtka iz Splita otišla je korak dalje u naplati svojih potraživanja - ona, naime, posljednjih mjesec dana šalje prijeteće opomene dužnicima za pričuvu i zajedničke troškove zgrade kojima ih upozorava da podmire dugovanja ili će, u protivnom, ostati bez stana!
danas.net.hr/.../...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
02 # Pljačka bez suvišnih zaštoFiolica 2013-02-01 15:53
"Drpanju novca na ime i nepostojećih troškova te blokadama računa pribjegavaju baš svi: bez obzira na to je li riječ o gramzivim korporacijama, komunalcima ili državnoj televiziji. Zašto? Zato što prolazi!"

Kako pljačkati građane bez suvišnih zašto
slobodnadalmacija.hr/Hrvatska/tabid/66/articleType/ArticleView/articleId/200971/Default.aspx
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
02 # Kome se žaliti na firmu Kany?Gost 2014-11-05 08:18
Molim Vas, ako imate mogućnosti, da malo provjerite kako Kany troši na nekvalitetno izvedene radove novac iz pričuve. Kod njega nije bitno što nakon izvedenih radova stanje postaje još lošije, na reklamacije ne odgovara i ako odgovara drži se onog bit će jednog dana i sve ostaje po starom. Koliko znam nije loše izveo radove samo na zgradi u Creskoj ulici već ima i drugih u Lošinju koje je izigrao. Kome da se obratimo u ovom gradu da nam se pomogne?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
03 # .đuro 2014-11-05 10:22
U Gradu se nikome nemožeš žaliti. Iz grada je dotični instaliran da bi parazitario na našoj pričuvi..
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
04 # daj babi kunupicek 2014-11-05 11:30
Citat đuro:
U Gradu se nikome nemožeš žaliti. Iz grada je dotični instaliran da bi parazitario na našoj pričuvi..
Stanari dobivaju rješenja da im se zabranjuje grijanje na drva jer im dimnjaci nisu propisno izgrađeni i to nakon što se u tim stanovima trideset godina ložilo bez problema. Netko u Gradu je u partnerstvu sa Kany-om d.o.o. i zajedno reketare građane Lošinja.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Porez zvan KanyMate 2014-11-05 11:46
Citat picek:
Citat đuro:
U Gradu se nikome nemožeš žaliti. Iz grada je dotični instaliran da bi parazitario na našoj pričuvi..
Stanari dobivaju rješenja da im se zabranjuje grijanje na drva jer im dimnjaci nisu propisno izgrađeni i to nakon što se u tim stanovima trideset godina ložilo bez problema. Netko u Gradu je u partnerstvu sa Kany-om d.o.o. i zajedno reketare građane Lošinja.
A reketarenje je sve prema zakonu, pa ti ostaje samo da plaćaš i trpiš. Kany od uplaćene pričuve grabi 30 %, a s jednim odvjetnikom ima dil za prisilnu naplatu kad zakasniš s plaćanjem pa plaćaš i troškove ovrhe. Na ime pričuve podiže kredite koje otplaćuju vlasnici stanova za radove koje izvode njegovi izvođači. Ne znam je li u to umrežen i netko iz grada, ali stvar savršeno funkcionira. Baš kao porezni sistem.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # mala pripomoćBonaventura 2014-11-05 12:27
Imam malo iskustva u temi o kojoj se vode rasprave pa ovako.Upravitel ju možete otkazati suradnju i izabrati novog npr.iz Rijeke.Za ovo i za visinu pričuve odlučuju samo suvlasnici natpolovičnom većinom u suvlasništvu.Up ravitelj ne može raditi na vašoj zgradi ništa bez Vaše suglasnosti.Sve pojedinosti možete pročitati u Zakonu o vlasništvu i drugim stvarnim pravima,uredbi o upravljanju zgrada.Na internetu možete pogledati stranicu"HRVATS KA UDRUGA STANARA I SUVLASNIKA ZGRADA"iz Rijeke i gdje možete potražiti besplatan savjet o svim problemima iz djelokruga upravljanja,odr žavanja i drugog vezano za vaš problem,a u svezi sa ovom temom
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # poslovi prinudnog upraviteljagrađanka505 2015-09-07 07:56
Poštovanje, ovako stanujem u zgradi, i imamo prinudnog upravitelja zgrade, sada mene konkretno zanima što se popravlja iz pričuve kada našom zgradom upravlja prinudni upravitelj, odnosno koje poslove obavlja prinudni upravitelj?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # radoviApsyrtides 2015-09-07 09:07
Samo hitni radovi,tj. ako dođe do urušavanja,puca nja cijevi i slično.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj

Dodaj komentar

Komentari koji nemaju veze s temom uz koju su uneseni bit će premješteni u "škovacu" ili uklonjeni. Uredništvo ne snosi odgovornost za sadržaj komentara.

Sigurnosni kod
Osvježi

galerije1

mi-logo
wonline
yrno
Vremenska prognoza
za Lošinj


Članak 69. Ustava RH

Volim LošinjSvatko ima pravo na zdrav život.
Volim LošinjDržava osigurava uvjete za zdrav okoliš.
Volim LošinjSvatko je dužan, u sklopu svojih ovlasti i djelatnosti, osobitu skrb posvećivati zaštiti zdravlja ljudi, prirode i ljudskog okoliša.

setnja

ubojstvoborocid

ZADNJI KOMENTARI

  • Lošinjska plovidba: brodovi u rezališta, 170 radnika na burzu

    Tracee 20.04.2018 06:09
    Lošinjska plovidba: brodovi u rezališta, 170 radnika na burzu
    Thanks a lot for sharing this with all folks you really recognise what you are talking ...
     
  • Kad ne znaš što bi, traži koncesiju

    mrtvaška 19.04.2018 18:39
    ima li kraja nesposobnosti
    Eto, to je naša nepogrešiva gradonačelnica. Nesposobna i bahata. Ona i njen zamjenik da ...
     
  • Kad ne znaš što bi, traži koncesiju

    Fiat lux 19.04.2018 18:26
    Ciljani šlamperaj gradske vlasti
    O razbarušenom koncesioniranju , a u svezi koncesije za javnu rasvjetu na Čikatu pisala je ...
     
  • Kad ne znaš što bi, traži koncesiju

    La Bicicletta 19.04.2018 18:23
    Foresta
    Hranitelju tuljana, Kažu da je nekad bolje šutjeti nego otvoriti usta. Šuma je odavno ...
     
  • Kad ne znaš što bi, traži koncesiju

    hranitelj tuljana 19.04.2018 17:24
    Idem i ja na Downhill
    Neki kažu da je sreća što Downhill ne organizira Jadranka jer bismo u protivnom imali desetke ...
     
  • Kad ne znaš što bi, traži koncesiju

    Bumblebee 19.04.2018 13:35
    najljepša plaža je prirodna plaža
    volim-losinj.org/.../... (http://www.volim-losinj.org/razno/2709-svastara#comment-52515)
     
  • Kad ne znaš što bi, traži koncesiju

    Zumba 19.04.2018 13:10
    Ravnanje reljefa
    Ali dobio je i ravno dno umjetničkim uklanjanjem prirodnih stijena u obalnom podmorju uvale ...
     
  • Parapsihologija kao politika

    Tiramisu 19.04.2018 12:54
    a vidi ti ovo
    skupili su se kao da otvaraju Pelješki most, nedostaju samo Kapeli i Butković
     
  • Parapsihologija kao politika

    Higijeničar 19.04.2018 11:52
    Crvene haringe
    Zašto misliš da je njemu stalo do bilo kakvog saznanja? Tuljanče je cura na zadatku. Posao ...
     
  • Parapsihologija kao politika

    Dron 19.04.2018 11:39
    toliko od mene
    Na ovo pitanje si već dobio odgovor.Ovdje ću ti reći samo da ovaj Dron ima ugrađen vrlo ...
     
  • Parapsihologija kao politika

    Dron 19.04.2018 11:16
    dodatak
    Ne želim poštene ljude stavljati u neugodnu situaciju, ali ako je takva faca onda neka ...
     
  • Kad ne znaš što bi, traži koncesiju

    Fejzbuk 19.04.2018 10:25
    Vjenčanje godine
    Na otvranju trgovinice u Velom Lošinju, voditelj ceremonije je bio gradski vijećnik Domac.
     
  • Parapsihologija kao politika

    Higijeničar 19.04.2018 10:22
    Nje paranoja nego podlost
    Ne radi se kod njega o paranoji, nego o podlosti. Kad na poruku "Bilo bi zanimljivo da ...
     
  • Kad ne znaš što bi, traži koncesiju

    DN 19.04.2018 09:51
    Servisiranje Jadranke d.d.
    Iz članka: "Gradski vijećnici su vijećnicima postali svojom voljom, a ne na silu, i znali su ...
     
  • Parapsihologija kao politika

    Dron 19.04.2018 09:04
    pojasnit ću ti
    Bilo bi zanimljivo vidjeti postupanje policije i epilog priče vezano za propust organizatora ...
     
  • Parapsihologija kao politika

    hranitelj tuljana 19.04.2018 06:25
    kad ne znaš što bi, promijeni nick
    Izvrćem? Pa kqd već čitaš misli "drugih" komentatora i znaš što su željeli reći, pojasni ...
     
  • Parapsihologija kao politika

    gost 18.04.2018 22:39
    manipulant
    Opet izvrćeš tuđe riječi, najprije postavljaš provokativno pitanje, a onda sam odgovaraš ...
     
  • Parapsihologija kao politika

    hranitelj tuljana 18.04.2018 21:47
    zanimljivo???
    Volio bi to, zar ne? Nije lijepo od tebe, ali lijepo da priznaš... nego dron, tko upravlja ...
     
  • Parapsihologija kao politika

    Dron 18.04.2018 21:39
    veliki propust organizatora
    Nekima ne trebaju zaštitari, oni su nedodirljivi. Osim ponekad. Navodno su se u jednom ...
     
  • Parapsihologija kao politika

    bijelac 18.04.2018 21:25
    kapom i šakom
    A gdje su bili zaštitari ?
     
  • Parapsihologija kao politika

    hranitelj tuljana 18.04.2018 21:24
    ...
    Kao i teorija zavjere po kojoj "defoultni" komentator anonimno piše ispod članaka u Jutarnjem ...
     
  • Parapsihologija kao politika

    Dron 18.04.2018 21:15
    Rubikova kocka
    Hvala za info, kockice polako dolaze svaka na svoje mjesto. Inače ne posjećujem ...
     
  • Parapsihologija kao politika

    Šofer 18.04.2018 21:06
    Moro
    Ma nije bilo gotovo ništa bivši djelatnik Jadranke malo Šakom očešao. Velikog direktora ...
     
  • Parapsihologija kao politika

    Dron 18.04.2018 20:55
    teorija zavjere
    I opet si možda u pravu, razotkrio si pojedinačnu ili grupnu teoriju zavjere kojoj je jedini ...
     
  • Parapsihologija kao politika

    Dron 18.04.2018 20:42
    kako ti kažeš
    Možda si u pravu, osim što je Šola danas navodno viđen kako iz čistog mira ulazi u policijsku ...
     
  • Kad ne znaš što bi, traži koncesiju

    nik 18.04.2018 20:40
    Lošinj Plaže
    Po dobivanju koncesije,hitno treba oformiti "Lošinj Plaže",poput "Lošinj Parkinga", uhljebiti ...
     
  • Parapsihologija kao politika

    hranitelj tuljana 18.04.2018 19:38
    poštar popio?
    Da, svi na ovim slikama uključujući nezaposlene i djecu dobit će otkaze ako progovore makar ...
     
  • Parapsihologija kao politika

    hranitelj tuljana 18.04.2018 19:31
    o potpisu, rode
    Krivo si uočio, međutim kad smo već kod "potpisa", ako već i odlučimo ignorirati da "velik" ...
     
  • Parapsihologija kao politika

    milutin 18.04.2018 18:07
    netko dobio stan a netko batine
    Očevici su svi nazočni na tulumu ispred marketa, ali dobili su zabranu da o tome pričaju ...
     
  • Parapsihologija kao politika

    Brancin 18.04.2018 17:41
    Idu mi suze na oči
    Ganut sam prizorom di gradonačelnica i Šolić zajednički režu tortu kao mladenci na svadbenoj ...