Ova stranica koristi kolačiće koje u svakom trenutku možete kontrolirati postavkama u vašem internet pregledniku

Ako ne promijenite postavke preglednika slažete se s korištenjem kolačića Vise o kolacicima

Razumijem i prihvacam

Zajednička sjednica Gradskih vijeća, ritualna

Korisnička ocjena:  / 4
LošeNajbolje 

ples-kisaAko do pripajanja našeg vodovoda krčkom ne dođe, to će se dogoditi samo zbog aktivnosti drugih jedinica lokalne samouprave i drugih postupaka koji su pokrenuti ranije i temeljem pametnijih, ozbiljnijih i pravoremenih odluka. Alanfordovska politika Ane Kučić i njene većine u Gradskom vijeću u tome neće imati nikakvog utjecaja

Svoju alanfordovsku politiku gradonačelnica Grada Malog Lošinja izvozi i na susjedni otok Cres, pa je u nju usisala i gradonačelnika Cresa Gregorovića i cresko Gradsko vijeće. Iako je prethodno svojoj većini u Vijeću naložila da odbaci prijedlog oporbe da Grad Mali Lošinj pokrene prijedlog ocjene ustavnosti Zakona o vodnim uslugama, samo četiri dana kasnije odlučila je da s creskim kolegom pred Ustavnim sudom pokrene isti postupak.

U ovom suludom igrokazu većina Gradskog vijeća poslušno odbija prijedlog oporbe da se pokrene postupka pred Ustavnim sudom da bi nakon četiri dana – protivno odluci većine Gradskog vijeća koju mu je sama diktirala – gradonačelnica sama pokrenula odbačeni postupak.

No apsurdnim postupcima u lažiranju borbe za spas VIOCL-a radi političkog igrokaza tu nije kraj. Nakon što je s kolegom Gregorovićem pokrenula odbačeni postupak pred Ustavnim sudom priredila je još jednu predstavu u žanru komedije zabune. Od svog poslovno – političkog partnera kojeg je dala izabrati za predsjednika Gradskog vijeća Grada Malog Lošinja zatražila je da zakaže zajedničku sjednicu dvaju gradskih vijeća sa jedinom točkom dnevnog reda – donošenja Odluke o pokretanju postupka za ocjenu suglasnosti Zakona o vodnim uslugama s Ustavom RH. U prvom članku predložene odluke o pokretanju postupka navodi se – da je postupak već pokrenut. Dakle, čelnici dvaju gradova predlažu svojim Vijećima da usvoje odluku o pokretanju postupka koji je već pokrenut!

No zbog očigledne nelogičnosti predlaganja odluke da se pokrene postupak koji je već pokrenut gradonačelnica je na samoj sjednici dala prijedlog izmjene naziva predložene odluke krivo ga nazvavši amandmanom. Predsjednik Gradskog vijeća je taj zahtjev ležerno progutao iako se prema poslovniku amandmanom predlažu izmjene ili dopune sadržaja odluka, a ne nazivi odluka. Predsjednik Vijeća, vođa oporbe u prošlom mandatu koji je skakao na svaki prekršaj poslovnika, sada kao oslonac gradske vlasti nije reagirao na činjenicu da se ne radi o amandmanu nego o ispravku naziva odluke. Propustio je primijetiti i poslovničku odredbu da amandmane predlagatelj može podnositi do 48 sati prije sjednice ili nakon otvaranja rasprave. Podnositi amandmane – koji to uostalom i nisu – na početku sjednice i prije usvajanja dnevnog reda moguće je samo u loše režiranoj komediji zabune, na neformalnom skupu dvadesetak osoba koje su se mogle pitati što uopće rade jednog kišnog popodneva u Osoru na navodnoj zajedničkoj sjednici gradskih Vijeća.

Donošenje odluke ... o već odlučenom
Kao pod utjecajem južine – kršeći odredbe svojih poslovnika – gradska Vijeća su usvojila dnevni red s jednom odlukom; Odlukom kojom se utvrđuje da je pokrenut postupak za ocjenu suglasnosti Zakona o vodnim uslugama s Ustavom! Da, dobro ste uočili apsurd. Ana Kučić je prvo predložila Vijeću da donese odluka o pokretanju postupka – dakle odluku da će se pokrenuti postupak, a potom zatražila da donese odluka da je postupak pokrenut. Tako su pod nazivom „odluka" vijećnici vladajuće koalicije usvojili informaciju da je gradonačelnica pokrenula postupak čije pokretanje su na njezin zahtjev odbili na prethodnoj sjednici. Jer ga je predložila oporba.

No komedija zabune ni tu ne prestaje. Iako su vijećnici usvajali „odluku" kojom se utvrđuje da je pokrenut postupak za ocjenu suglasnosti Zakona o vodnim uslugama s Ustavom u materijalima prijedloga te „odluke" nema. „Odluku" da je pokrenut prijedlog za ocjenu ustavnosti su usvojili, a da nitko od vijećnika nije vidio prijedlog kojeg su usvojili. Temeljem čega su vijećnici dvaju Gradova donijeli „odluku" da su pokrenuli postupak ako nitko nije vidio dokaz da je postupak pokrenut. Valjda pod utjecajem kiše, juga a još više poznate strogoće gradonačelnice Kučić niti jedan gradski vijećnik nije pitao zašto u materijalima nema prijedloga za pokretanje ocjene ustavnosti za koji su „odlučili" da je pokrenut.

Kratki sinopsis ove komedije zabune izgleda ovako. Izvan pravnog okvira, izvan svojih središta, jedno kišno popodne, negdje na pola puta između dva grada našli su se gradski vijećnici Gradova Cresa i Malog Lošinja. Donijeli su "odluku" da su već pokrenuli postupak, a da nisu vidjeli svojim očima šta su to pokrenuli. Nakon svečane, isprazne i besmislene navodne zajedničke sjednice akteri ove komedije su se ritualno slikali. Time je svečano završena komedija glumljenja borbe protiv pripanjana našeg vodovoda krčkom. Pravna i stvarna vrijednost i težina ovog igorokaza Ane Kučić i Marina Gregorovića i zbunjenih gradskih vijećnika sa zajedničkom sjednicom i odlukom koju su donijeli jednaka je utjecaju ritualnog indijanskog plesa na klimatske promjene. Kao što padanje kiše s indijanskim plesom nema nikave veze tako neće ni nespajanje našeg vodovoda krčkom imati veze s održanom zajedničkom sjednicom i usvojenom odlukom.

Bahat, površan i vjerojatno dobro plaćen
Ako do pripajanja našeg vodovoda krčkom ne dođe, to će se dogoditi samo zbog aktivnosti drugih jedinica lokalne samouprave i drugih postupaka koji su pokrenuti ranije i temeljem pametnijih, ozbiljnijih i pravoremenih odluka. Alanfordovska politika Ane Kučić i njene većine u Gradskom vijeću u tome neće imati nikakvog utjecaja.

Naravno da je u takvu politiku uklopljen „pravi" odvjetnik, pravnik koji raspolaže znanjima kakva nedostaju pravnicima u gradskoj upravi. A da je zaista pravi odvjetnik pokazao je svojim obrazloženjem odluke koje se nalazi u materijalima ali i u javljanju uživo putem video linka. Obrazloženje je suhoparno, krcato pravnim frazama i bez ikakvog razumljivog obrazloženja suštine razloga radi kojih se sumnja na neustavnost odredbi koje je Ustavni sud već proglasio ustavnim. Da se radi o napuhanoj odvjetničkoj veličini, a takve tipove odvjetnika vole u gradskoj upravi, pokazuje njegovo javljanje uživo. Tada je samozadovoljno držao suhoparno pravno predavanje koje niti jedan vijećnik vjerojatno nije razumio. A to je našoj gradonačelnici dokaz da se radi o vrhunskom odvjetniku i ustavnopravnom stručnjaku. Vjerojanije je da se radi o vrhunskom licemjeru i površnom svestranom odvjetniku nego pravom ustavnom stručnjaku. Na tvrdnju vijećnika Nedića, koji se želio obračunati s oporbom i njenim prijedlogom osporavanja čl. 91. Zakona o vodnim uslugama, da je to pogrešno jer je Ustavni sud već utvrdio da je ta odredba već utvrđena ustavnom, pravnička zvjezda u usponu, koja je angažiran na netransparentan način, potvrđuje riječi vijećnika Nedića. Ali pri tome zanemaruje činjenicu da je Ustavni sud objavio Odluku: U-I/3379/2019 kojom je objavljeno da se ne prihvaća prijedloge za pokretanje postupka za ocjenu suglasnosti s Ustavom više članaka a među njima i članaka 86. - 91. On je predložio a Gregorović i Kučić prihvatili prijedlog za ocjenu ustavnosti članaka 88. i 89. koje je Ustavni sud već proglasio sukladnim Ustavom i to je pravno utemeljeno, ali prijedlog da se ocjenjuje ustavnost čl. 91. nema smisla iako je istim rješenjem Ustavni sud proglasio sva tri članka ustavnima. Očitio da elementarni pravni principi ali i elementarna logika nisu oruđa koja koristi iz nekog šešira izvučeni odvjetnik.

Od drva ne vide šumu
Postavlja se i umjesno pitanje tko je ovlastio Gregorovića i Kučić da daju punomoć odvjetniku i tko mu je uopće dao upute za sastavljanje prijedloga za ocjenu ustavnosti. Kako nije priložen prijedlog za pokretanje postupka pred Ustvnim sudom nejasno je kojim argumentima se želi rušiti ustavnost odredbi čl.88. i 89. koje je isti sud već proglasio sukladnim ustavom. U svojoj raspravi koja je dogovorena s gradskom vlasti o prijedlogu opozicije da se osporava ustavnost čl.91. odvjetnik obmanjuje vijećnike da se radi o privremenoj mjeri koja je ustavna. Začuđujuće je da predstavljen kao veliki pravni stručnjak odvjetnik ne primjećuje da je donošenje privremene mjera stvar sudske nadležnosti a ne nadležnost izvršne vlasti. U pravnoj državi u kojoj postoji trodioba vlasti koja je ustavom zajamčena preuzimanje nadležnosti jedne grane vlasti drugoj je u najmanju ruku sumnjivo. Ustavnom znalcu ali i našim gradonačelnicima nije jasno da je, iako se naziva privremenom, privremena mjera konačna odluka o spajanju.

Veliki pravni umovi nisu primjetili da se u čl. 91. navodi da privremena mjera ima sadržaj odluke o pripajanju propisan zakonom kojim se uređuju trgovačka društva i da će temeljem nje trgovački sud donijeti rješenje o upisu pripajanja i izvršiti upis pripajanja u sudski registar. Dakle to je konačna stvar. Vrli pravni trojac Španović, Gregorović, Kučić koji vodi ovu pravnu „borbu" čija je očekivana učinkovitost ista kao i indijanskog plesa kojim se priziva kiša (past će ako padne), nije primjetio da čl.88. i 89. nisu neustavni u koliko postoji suglasnost ili želja za spajanjem. Ali im nije problem ni privremena mjera kojom Zakon dozvoljava jednom ministarstvu da raspolaže imovinom jedinica lokalne samouprave protivno njenoj volji iako je to ustavom i organskim zakonom garatnirano pravo predstavničkog tijela.

Umjesto ozbiljne pripreme, stručnih i javnih rasprava prijedlog o pokretanju postupka ocjene ustavnosti sastavio je svojom voljom i po svom nahođenju nepoznati odvjetnik u nepoznatom postupku kojeg su jednog kišnog popodneva post festum amenovali gradski vijećnici dva gradska vijeća koji nemaju pojma kakvu su odluku donijeli. Sretna okolnost po njih ali i građane gradova Cresa i Malog Lošinja je da o toj odluci ne ovisi ništa, a najmanje pripajanje cresko-lošinjskog vodovoda krčkom.

Komentari: 

183 # .......Gost 2022-04-13 18:18
Nije problem pripajanja Vodovoda Cres vodovodu Krk.To je već rješeno i tu nebi trebalo puno raspravljati.In teresantna je bila jučerašnja sjednica Gradskog vijeća gdje je "oporba"već unapred dogovorila da će izazvati cirkus.Cavedoni kako najpametniji u "oporbi"nije mogao doći.Normalno najpametniji od one četvorice koje je autor teksta stavio na početak teksta.Ona četiri plesača,a mislim da ih je pogodio.Čuveni oporbenjak SDP se ponaša kao da je on predstavnik SDSS a ne SDP.Mi smo u SDP prije izbora razgovarali da će on predtavljati SDP ali ne samoinicijativn o,nego da će nastupati sa stavom SDP što sada vidimo da to nije tako,nego on nastupa samostalno kao da ga je Pupovac podučio.Izlazi za govornicom,kome ntira nešto bez glave i repa,nitko ga ne razumije,a nas u SDP-u išta ne konzultura.I molim vas lijepo,on se jučer naljuti i ode sa sjednice i tako osramoti SDP.Mi ćemo u SDP-u ozbiljno porazgovarati o njegovom ponapšanju.Drug i do njega je onaj drugi koji je napustio sjednicu i rekao da se više neće vratiti jer da ovako nema smisla.On postavlja pitanja a nitko mu ne odgovara.On postavlja pitanja USKOK-u,a USKOK ustanovi da to što je napisao da nije točno.I on ode sa sjednice.Nakon toga javi se i treći i kaže da točke dnevnog reda nisu važne za građane Lošinja.Ma molim vas lijepo a to su bile točke o našim terasama za koje čekamo već od jeseni da se sredi način poslovanja na terasama i da konačno saznamo kako će se ove godine voditi politika Grada prema nama ugostiteljima.I on ode za onom dvojicom,a mene čudi da njega pa i nakon toga Kruljca,a pozorno sam promatrao kako ga Kruljac gleda kada je govorio da ove točke nisu važne za građane,nitko ga ne pita kako to da sve nelegalne građevine po otoku a ima ih 76 koje imaju nelegalan priključak vode,tko ih je priključio?Znam o da mi stanovnici Malog Lošinja ne možemo dobiti legalni priključak ako nemamo uporabnu dozvolu zgrade .I nikom ništa.Tu bi trebalo pitati gradonačelnicu i Kruljca kako to da to do sada nije ispitano,kako mogu tih 76 građevina imati priključak na divlje.Tu se vidi da gradonačelnica slabo pozna materiju pa ju Kruljac i ostali iz vodovoda muljaju.U stvari kada pogledamo,ovo je bila jedna od najboljih sjednica Gradskog vijeća jer je bilo nereda samo do tada do kad su oni sa gornje slike otišli.I tako bi bilo dobro i na dalje da se oni naljute i demonstrativno svi nakon Jovića da idu doma,samo ja vas pitam da oni su jučer došli na sjednicu i kad ih je Devčić prozvao da utvrdi prisutnost oni su rekli OVDJE i dobili su 800,00kuna naknade i to našeg novca,nas poreznih obveznika koje plaćamo Gradu po porezu a zarađujemno te navce krvavo radeći na terasama za koje je jučer bila rasprava,a oni su pokazali jednu veliku nekulturu i nepristojno ponašanje prema nama poreznim obveznicima jer su uzeli novce iz Gradske blagajne a nisu bili na sjednici.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
016 # Duplo plaćeni HDZ-ov cirkusČeper 2022-04-13 19:06
Citat Gost:
..Interesantna je bila jučerašnja sjednica Gradskog vijeća ...
Bila je interesantna, ali ovaj članak nije o toj sjednici. A jučerašnja je interesantna po tome što je jučer odlučeno postupiti prema onom prijedlogu oporbe koji je Anina većina na prošloj sjednice odbacila. To ja zovem nekulturom i nepristojnim ponašanjem prema nama poreznim obveznicima jer su zbog toga nepotrebno uzeti novci iz gradske blagajne dva puta.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
016 # Fušistihrod 2022-04-13 19:41
Citat Gost:
...
Možda sam ja lud, ali nije li ono HDZ govorio pred izbore da je Lošinj tolerantna sredina?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
014 # SDP...... 2022-04-14 09:47
U SDP postoji veći problem od Jovića.Pa me zanima kako će te riješiti laži i muljanja gospođe Medarić?Drugo pitanje:Što mislite napraviti s pomahnitali ravnateljem lučke uprave Filipom Balijom?Kada znamo da skrivati dodatne radove na Unijama(koje plaćamo mi građani).Kada znamo daje je spržio 230 000 kuna na dva pauka u jednu noć.Kupuje bijesne laptopa od 11 000kn.Zašto nije smijenjen kada mu je u nazad nađeno 18 grešaka u poslovanju?Kako to da građani sve to vide a vi u SDP ništa ne vidite!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
014 # .. 2022-04-14 09:56
Nema većeg HDZ u Lošinju od Balije i Raka.Pa ih ovi jadnici iz SDP nemogu smijeniti.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
125 # MrtvaškaProvokator 2022-04-14 13:33
SDP kadar u urbanizmu?Potpi suju nedozvoljene građevinske dozvole!I koja je razlika SDP i HDZ?Ni jedni ni drugi ne poštuju pravnu državu.Što ima Jović reći na tu temu?
Nek počiste svoju kuću.Pa onda ne ka pametnije drugima!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
019 # Đirevi ricave hadezejkegost. 2022-04-14 13:11
Citat ......:
U SDP postoji veći problem od Jovića.
Da Jović više ni riječ ne kaže na GV ne bi mu zamjerio. Dovoljno je učinio što je ricavu hadezejku prozvao za osobnu promidžbu na račun gradskog proračuna. Pitao ju je za njene TV Đireve s Jurkotićem a ona kaže da je to radi informiranja sugrađana :lol:
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
116 # Zajednička sjednicaTihi 2022-04-14 17:33
A gosp.Jović nikad ni rijeći o projektu Martvaška.U vijeću LU i građevinske struke i sve zna što i kako treba.Ajde imaj muda i teci tvojim partijašima da nije u dobro.
E moj gosp.Jovic..
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
018 # Gari šuti ko ribagost. 2022-04-14 18:57
Citat Tihi:
A gosp.Jović nikad ni rijeći o projektu Martvaška.
A ne smeta ti što o projektu Mrtvaška u Sabori ni riječi od Kapelija "po majci Ilovčana" nego od Ivane Kekin iz Možemo. Koja je u Saboru govorila kako je Ilovik demografski cvao ali da zbog projekta luke na Lošinju, koji krši brojne propise, stanovnici se sada do Lošinja moraju voziti čak 80 minuta i da otoku prijeti izumiranje i propadanje. Gari se nije javio za riječ ni da je podupre ni da ospori što je govorila.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
14 0 # ......Gost 2022-04-14 19:36
Nemojte zajebavati Garija!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
011 # DevaColina 2022-04-14 21:46
Citat Tihi:
A gosp.Jović nikad ni rijeći o projektu Martvaška.U vijeću LU i građevinske struke i sve zna što i kako treba.Ajde imaj muda i teci tvojim partijašima da nije u dobro.
E moj gosp.Jovic..
Kako je bilo tko mogao govoriti o Mrtvaškoj kad Bucko to nije stavio na vijeće ????
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
18 # Kako steći Anine simpatijeAkter 2022-04-15 09:46
Citat Colina:
Citat Tihi:
A gosp.Jović nikad ni rijeći o projektu Martvaška.
Kako je bilo tko mogao govoriti o Mrtvaškoj kad Bucko to nije stavio na vijeće ????
Krajem prošle godine su oporbeni vijećnici pokušali tražiti sazivanje tematske sjednice o problemu Mrtvaške. Ali Bucko je uvjerio vijećnicu Akcije mladih da će gradonačelnici biti draža i simpatičnija ako se ne druži s akterima "koji koriste Ilovčane za svoju promidžbu". Tako da je za sazivanje sjednice ostao nedovoljan broj od četiri "aktera".
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
39 # Akcija mladih za iseljavanje IlovčanaPromatrač 2022-04-16 09:37
Citat Akter:
Citat Colina:
Citat Tihi:
A gosp.Jović nikad ni rijeći o projektu Martvaška.
Kako je bilo tko mogao govoriti o Mrtvaškoj kad Bucko to nije stavio na vijeće ????
Krajem prošle godine su oporbeni vijećnici pokušali tražiti sazivanje tematske sjednice o problemu Mrtvaške. Ali Bucko je uvjerio vijećnicu Akcije mladih da će gradonačelnici biti draža i simpatičnija ako se ne druži s akterima "koji koriste Ilovčane za svoju promidžbu".
A na izbornom letku je Akcija mladih pozivala sugrađane s "probudimo Lošinj!" jer da je uspavan, postao spor, neučinkovit i dosadan. I da je postao grad odseljenih prijatelja. Podlegavši Aninom nagovaranju pridružila je Akciju mladih akterima koji zbog europskog novca rade na iseljavanju Ilovčana.

Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
05 # .. 2022-04-16 13:04
Niš od akcije.Niti jednu riječ da su rekli na temu Mrtvaška.Ma ko su oni?Ko da su u zemlju propali.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
07 # G. Jović i projekt MrtvaškaAkter 2022-04-15 10:16
Citat Tihi:
A gosp.Jović nikad ni rijeći o projektu Martvaška.U vijeću LU i građevinske struke i sve zna što i kako treba. Ajde imaj muda i teci tvojim partijašima da nije u dobro.
E moj gosp.Jovic..
Dragi Tihi, trebao si biti tiši pa ne bi pisao gluposti. Gosp. Jović je jedan od potpisnika zahtjeva za sazivanje sjednice Gradskog vijeća Grada Malog Lošinja s prijedlogom Zaključka povodom zahtjeva Vijeća mjesnog odbora Ilovik za investiciju izgradnje ili rekonstrukcije luke Mrvaška. A da Deva nije odvratio vijećnicu AM od učešća g. Jović bi bio sudionik prijedloga sljedećih zaključaka:
- da se za vrijeme izvođenja radova omogući prometovanje (državne linije 311 Ilovik – Mrtvaška – Ilovik, ali i drugih osoba) preko luke Mrtvaška.
- da se građevinski projekt dogradnje luke otvorene za javni promet Mrtvaška izmijeni na način da se jedan dio budućeg pristaništa snizi na visinu 1,1 do 1,2 m iznad srednje razine mora kako bi budući gat bio pogodan za pristajanje linijskog broda s Ilovika i drugih manjih plovila. Izmjenom građevinske dozvole i projekta se treba omogućiti fazno građenje.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
014 # IstinaIlovčan 2022-04-15 13:09
Izjava g.Jovića:
"Ako moram birati između Mrtvaške i Ilovčana biram Ilovčane."
Devčić nije imao mudrosti.Deva je mogao spasiti Mrtvašku i aktere u slučaju Mrtvaška.Nije ima mudrosti i hrabrosti.Uglav nom Devčić je pokazao da nema JAJA.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
09 # ZAJEDNICKA SJEDNICATihia 2022-04-15 16:06
Isprika za gosp.jovića nisam znao.A gosp.Devčic nema muda da kaze ja sam ptepredsjednik Gv,jer bi odmh letio......
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
06 # MrtvaškaProvokator 2022-04-16 13:06
Devčić je u rangu Filipa Balije.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
025 # MrtvaškaProvokator 2022-04-13 19:56
Plačete za 800 kn.
Šta niste plakali kada je Gospođa platila ukidanje linije Ilovik - Mrtvaška.Još je dodala i brod Premudu na teret grada Malog Lošinja.To je malo veća cifra od 800kn.Niko nije reko ni riječ!?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
019 # Zajednička sjednicaTihi 2022-04-14 17:24
Napravim prekrsaj za krivo parkiranje i platim kaznu.Moje pitanje je da li će i LU\PGŽ platiti kaznu ili odgovarati za sve oko što rade van Zakona?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
018 # ... 2022-04-14 18:58
Doći će OLAF po svoje!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
19 0 # Gost....... 2022-04-14 20:31
Dosta je te Mrtvaške. Na svaku temu javljaju se provokatori sa Mrtvaškom. Ovdje se priča o ozbiljnim problemima a vi sa glupostima oko Mrtvaške. To je završena priča i bit će sagrađena onako kako su stručnjaci za pomorski promet projektirali. Najbolje da će sada nekompetentno pučanstvo odnosno ulica određivati. A što se tiče Jovića on mora šutiti jer mu je Komadina rekao da ako ne zašuti da će ga izbaciti iz SDP. Uskoro će mu narediti da se na Vijeću više ne javlja jer mu se cijela županija smije, pogotovo na njegov primorski naglasak
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
111 # Ja sam s MediteranaGost 2022-04-14 22:31
Ali mu paše kada se Jović napada.Aj vrati brod na Mrtvaška.Nema ništa od Mrtvaške.Sdp i HDZ čeka Olaf.Kada će ti doći iz guzice u glavu?Očito si loše informiran.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
115 # .......... 2022-04-14 22:46
Priča o Mrtvaški nije još ni počela.Ovo je tek uvod bio.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
112 # ............... ................. 2022-04-15 07:53
Upravo je Gost priznao da ne misle sniziti rivu na Mrtvaški.Lažu Ilovčane.Molio bi Gosta da da u javnost ime tog pomorskog stručnjaka?Pa da ga upitamo:Zašto je riva 2.01metar?Zasad a znamo da je Filip Balija bio upoznat da će imati problema rivom 2.01 od samog projektanta!Pa me zanima koji je to stručnjak za rive?
Taj stručnjak je uništio rivu na Unijama i Susku!Zbog Ilovika ste dobili novce a radite rivu za brodove 45 metara plus!Svi argumenti idu na stranu Ilovčana.
Jučer niska voda.Na staroj rivi i Premuda ima problema s ukrcajem kada je niska voda.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
14 0 # .......Gost 2022-04-15 08:26
Stručnjak za rive je osoba koja je u potpisu Glavnog projekta.Riva će biti sagrađena i smanjit će se visina rive na 1,99 metara tako da ne bude izna 2 metara.Tkvim rješenjem će biti zadovoljene obje strane,to znači da riva neće biti viša od 2 metra.E sada bi Ilovčani trebali biti zadovoljni jer su napokonishodova li da visina rive ne bude 2,01.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
012 # MrtvaškaProvokator 2022-04-15 10:03
Ne Ilovčani traže 1.10 ili 1.20!I POVRATAK LINIJE NA MRTVAŠKU!Zašto dva metra?Nisi mi dao ni jedan argument? Dal' imaš ti barku?ili ti je ovo zezancije?
Na Unijama pol rive dobilo upravnu a pola nije.opet neka mutljavina.A šta sada?I na Susku brod nemože pristajati na novu rivu!Toliko o stručnjacima!Ov de možeš svašta pisati i braniti neobranjivo!
Zanima me ime stručnjaka koji je naložio Rijeka projektu da nacrta rivu 2.01?Rijeka projekt je dao izjavu da je naručen takav projekt!Šta si zaboravimo očitovanje Rijeka projekta.Za sada je to Filip Balija.Ali neko je to naložio F.B.Eee mene zanima taj stručnjak?Ovako i onako doći će na vidjelo.Čeka vas Olaf.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
014 # ........ 2022-04-15 10:19
Balija nezna vezice na cipelama zavezati a kamo naručiti rivu od 2.01 metar.Stoji neko iza njega.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
11 0 # PodrškaIStipe 2022-04-15 10:15
Ha ha ha, baš si duhovit. Jednog dana (za 10-tak godina) kad bude izgrađena riva na Mrtvaški, zajedno ćemo je gledati ili
1.jedan manji dio tj 20-30 dužnih metara biti će prilagođen potrebama Ilovčana a i drugih otočana koji Mrtvašku koriste svojim plovilima
2. napraviti će se po prvom projektu
Takva ti je sudbina!!!!!!!!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
011 # Prćijaasdf 2022-04-15 10:21
A je li tko tvrdio da je HDZ-ova Rvacka pravna država a vlast ricave HDZ-ovke na otoku svojih djedova poštena vlast?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
011 # ........ 2022-04-15 10:41
Olaf odlučuje.
Kada će vam doći iz guzice u glavu.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
07 # gostprijatelj 2022-04-16 13:24
Zalosno da se sprdaš sa zivotno važnim problemom Ilovcana, to govori koji si mentalni jadnik.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
011 # MrtvaškaProvokator 2022-04-15 08:26
Ti stručnjaci imaju ime i prezime.Ali nikako da izađe u javnost.To znači samo jedno:Da se boje za svoje guzice.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
010 # Potlaćeni pokvarenjak ili idiot?Z.C. 2022-04-15 10:01
Citat .......:
Dosta je te Mrtvaške. Na svaku temu javljaju se provokatori sa Mrtvaškom. Ovdje se priča o ozbiljnim problemima a vi sa glupostima oko Mrtvaške. To je završena priča i bit će sagrađena onako kako su stručnjaci za pomorski promet projektirali. Najbolje da će sada nekompetentno pučanstvo odnosno ulica određivati.
Prozivanje odgovornih za nezakonitosti projekta Mrtvaška pred Saborom kao zakonodavnim tijelom državne vlasti od strane zastupnice Kekin samo potplaćeni pokvarenjak ili idiot može nazvati nekompetentnim pučanstvom i ulicom.


Otočić Ilovik demografski je cvao zbog desetminutne linije koja ga je spajala s Lošinjem. Zbog projekta „nadogradnje“ luke na Lošinju, koji krši brojne propise, stanovnici se sada do Lošinja moraju voziti čak 80 minuta i otoku prijeti izumiranje i propadanje
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
010 # Sankcionirati odgovorne!WD 41 2022-04-15 10:42
Citat .......:
Dosta je te Mrtvaške. Na svaku temu javljaju se provokatori sa Mrtvaškom. Ovdje se priča o ozbiljnim problemima a vi sa glupostima oko Mrtvaške. To je završena priča i bit će sagrađena onako kako su stručnjaci za pomorski promet projektirali.
Bizarna priča s Lošinja: Umjesto trajektne luke, više od 400.000 kuna otišlo zaštitarima za čuvanje - parkiranih automobila
Trebao je to biti projekt koji će im olakšati život, a sada ih, kažu, tjera s otoka. Mještani Ilovika, koji su u projektu izgradnje nove trajektne luke u Mrtvaškoj vidjeli spas, tvrde kako radovi stoje, a izvođača nema ni na vidiku.
Početak radova je bio u siječnju prošle godine. No, sada tamo nema bagera, a nema ni radnika. "Jedina novina su zaštitari koje je angažirala Županijska lučka uprava. Oni čuvaju automobile koji su tu parkirani. Najbizanije u tome je cijena zaštitara na gradilištu.
Registar javne nabave kaže da su usluge tjelesne zaštite na gradilištu Mrtvaška na prvom računu 223.200 kuna", izvijestio je reporter Dnevnika Nove TV Domagoj Mikić.
"Imamo još jedan račun usluga pružanja tjelesne zaštite na 230.400 kuna. Dakle, više od 400.000 kuna koštaju sve nas zaštitari koji čuvaju parkirane automobile", dodao je Mikić.
Kontaktirao je županiju da pojasni gdje je zapelo i osigura gosta, no oni su samo rekli kako će se odazvati pozivu za sudjelovanje u trenutku kada se tamo nastave radovi te da mještani Ilovika svojim parkiranim vozilima onemogućuju nastavak radova i time nanose veliku štetu.
Radovi trajali četiri mjeseca
Predstavnik mještana Ilovika Ladislav Radoslović navodi da su se radovi izvodili početkom 2021. godine i da je to trajalo puna četiri mjeseca.
"U ta četiri mjeseca je puno toga razrovano i nakon toga su radovi stali. Nitko nije stopirao radove. Nakon toga je izmještena naša državna brodska linija i mi liniju nemamo i život je stanovnicima Ilovika jako otežan", objasnio je Radoslović.
Na pitanje na koji način će im doći obitelji tijekom blagdana, odgovara da će doći jedino preko Mrtvaške zato što je to još uvijek moguće. "Mi s našim malim brodicama, barkama dolazimo po njih", dodao je.
Pokušali ih onemogućiti
Iako je bilo rečeno da će zaštitari morati zvati policiju, Radoslović navodi kako se zaštitari prema građanima ponašaju korektno. "Bilo je pokušaja da nam se to onemogući, ali mi smo se uspjeli izboriti i na taj način možemo prometovati do Ilovika", rekao je.
Navodi da su puno puta sjedali za stol s drugom stranom. "Nijednom zahtjevu nije udovoljeno. Pošto smo ignorirani punih devet mjeseci, a imali smo samo dva zahtjeva - jedan je vraćanje naše državne linije u Mrtvašku, a drugi zahtjev je bio sniženje dijela rive tako da možemo s našim brodicama pristajati, mi smo dublje ušli u projekt i utvrdili čitav niz eklatantnih nezakonitosti", rekao je i dodao da su nezakonitosti prijavljene.
Smatra da su odgovorni nadležno Ministarstvo i županijska Lučka uprava. "Očekujemo da nam vrate liniju i da se život djece, bolesnih, starijih i ostalih stanovnika vrati u normalu", kazao je Radoslović i dodao da očekuju i istragu koja je u tijeku i da se utvrde nezakonitosti i sankcioniraju odgovorni.

dnevnik.hr/.../...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
08 # Zajecnička sjednicaTihi 2022-04-15 15:58
Mislim da LU PGŽ ima svu pravovaljanu dokumetaciju več bi oni zapoceli Asa radovima,otklon ila auta i ostalo.Medutim nema ništa i boji se OLafa..a samo se izvlači da joj smetaju parkirani auti...Bahato i bezobrano se ponasju prema otočanima.A tko ce ljudim sa Ilovika naplatiti štetu ..
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
91 # Tipičnohranitelj tuljana 2022-04-15 11:53
"Čudno" kako administrator dopušta ad nauseum trolanje na temu Mrtvaške ispod drugih članaka koji s njom nemaju veze...

Neki bi rekli, piši što hoćeš i dokle hoćeš, vrijeđaj, trolaj, samo dok pišeš u korist osobe koja posjeduje ovu stranicu pustit ćemo te.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
112 # Mrtvaška će ući u povijest RH.......... 2022-04-15 12:48
Tuljane dal' shvaćaš što je slučaj Mrtvaška?Mrtvaš ka traje već skoro godinu i pol.Ne traje ona tako dugo jer cvijetaju ruže.Razmisli malo.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
8 0 # Nije bitno. Nije tema.hranitelj tuljana 2022-04-15 14:09
Citat ..........:
Tuljane dal' shvaćaš što je slučaj Mrtvaška?Mrtvaška traje već skoro godinu i pol.Ne traje ona tako dugo jer cvijetaju ruže.Razmisli malo.

To ni milimetra ne mijenja činjenicu da Mrtvaška nije tema ovog članka.

Već dvije godine traje i slučaj "korona" i veći je problem za neusporedivo veći broj ljudi, možemo onda i o tome? Ili bi pisanje o mjerama kojima se ljudima ograničavalo i ukidalo osnovne ljudske slobode, bilo trolanje?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
07 # Arbitar ideološke čistoćeGost 2022-04-15 14:19
Citat ..........:
Tuljane dal' shvaćaš što je slučaj Mrtvaška?Mrtvaška traje već skoro godinu i pol.Ne traje ona tako dugo jer cvijetaju ruže.Razmisli malo.
Nije njega briga za značaj neke teme nego za disciplinu na portalu. Pokušava biti sudac i arbitar ideološke čistoće i ispravnosti. Samo ne znam zašto ne otvori vlastitu stranicu pa ju uređuje po svom profinjenom ukusu.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
5 0 # "glas javnosti"hranitelj tuljana 2022-04-15 15:30
Citat Gost:
Citat ..........:
Tuljane dal' shvaćaš što je slučaj Mrtvaška?Mrtvaška traje već skoro godinu i pol.Ne traje ona tako dugo jer cvijetaju ruže.Razmisli malo.
Nije njega briga za značaj neke teme nego za disciplinu na portalu. Pokušava biti sudac i arbitar ideološke čistoće i ispravnosti. Samo ne znam zašto ne otvori vlastitu stranicu pa ju uređuje po svom profinjenom ukusu.

Pa mogao bi se administrator držati vlastitog pravila koje je toliko puta i to najčešće nategnuto trenirao na meni (i tko zna kome još):

Komentari koji nemaju veze s temom članka uz koji su uneseni bit će uklonjeni. Za unos "off topic" komentara mogu se koristiti stranice SVAŠTARA 2, SVAŠTARA, ŠKOVACA i SATIRIČKI PRILOZI.

Ali drago mi je da priznaješ kako si i sam jako dobro svjesan da je ovo privatna stranica koja je uređivana, baš kao što su i komentari uređivani tako da pašu baš ukusu (interesu) osobe koja ju posjeduje. Pa ako mi se ne sviđa ta pristranost "neka si otvorim svoju".

Još prije par godina napisao sam da bih ssm otišao (ne bih se ni pojavljivao) da u impressumu jasno piše da je ovo privatna stranica koja daje platformu mišljenjima i interesima nekoliko osoba koje prebivaju na Lošinju.

Prevarilo me, vjerujem kao i mnoge, ono što piše o "okupljalištu Lošinjana", mjestu rasprave, slobode izražavanja i sličnih tvrdnji. Nema tu rasprave. Agenda se zna.

Samo zašto to ne piše u impressumu, bilo bi pošteno, tražim li previše? Ili onda "okupljalište", a zapravo nadzirana pozornica, ne bi mogla služiti svojoj svrsi?!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
11 0 # ...Licemjer 2022-04-15 16:54
Tuljane u pravu si.Ali i ja sam razmišljao kao i ti i pošto znamo kako funkcionira komunikacija na ovom mjestu bespotrebno je nervirati se ili komentirati sa administratorom .jasno je da se nesmije pisati u korist gradonačalnice i Devčića i zato u zadnjih godinu dana nema nekih bitnih tema koje bi bile temelj "okupljalištu Lošinjana".5
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
011 # Nebitnost na vlastigost 2022-04-15 19:25
Citat Licemjer:
jasno je da se nesmije pisati u korist gradonačalnice i Devčića i zato u zadnjih godinu dana nema nekih bitnih tema koje bi bile temelj "okupljalištu Lošinjana".5
A da li se ima šta za pisati u korist gradonačelnice i Devčića? Osim problema s Mrtvaškom, gubitka vodovoda i neispunjenih izbornih obećanja u prvoj godini njihovog mandata ni nema nekih bitnih tema. Pa i ova sjednica nazvana ritualna trebala bi se zvati nebitna ili nepotrebna
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
06 # "neće ulica određivati"Promatrač 2022-04-16 09:59
Citat Licemjer:
Tuljane u pravu si. Ali i ja sam razmišljao kao i ti i pošto znamo kako funkcionira komunikacija na ovom mjestu bespotrebno je nervirati se ili komentirati sa administratorom. jasno je da se nesmije pisati u korist gradonačalnice i Devčića i zato u zadnjih godinu dana nema nekih bitnih tema koje bi bile temelj "okupljalištu Lošinjana".5
Ne želim poticati raspravu, ali kad bi bilo zabranjeno pisati u korist gradonačelnice i Devčića ne bi uz ovaj članak stajao na primjer ovajkomentar: # Gost — ....... 2022-04-14 20:31
Dosta je te Mrtvaške. Na svaku temu javljaju se provokatori sa Mrtvaškom. Ovdje se priča o ozbiljnim problemima a vi sa glupostima oko Mrtvaške. To je završena priča i bit će sagrađena onako kako su stručnjaci za pomorski promet projektirali. Najbolje da će sada nekompetentno pučanstvo odnosno ulica određivati. A što se tiče Jovića on mora šutiti jer mu je Komadina rekao da ako ne zašuti da će ga izbaciti iz SDP. Uskoro će mu narediti da se na Vijeću više ne javlja jer mu se cijela županija smije, pogotovo na njegov primorski naglasak
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # ......maca papalajezik 2022-04-16 17:27
Evo demantirajte saborsku zastupnicu!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
111 # Površna pokondirena tikvaNindža 2022-04-15 17:30
Citat ..........:
Tuljane dal' shvaćaš što je slučaj Mrtvaška?Mrtvaška traje već skoro godinu i pol.Ne traje ona tako dugo jer cvijetaju ruže.Razmisli malo.
Trolanju na temu Mrtvaške ispod članaka koji s njom nemaju veze prigovara lik koji je trolao sve moguće teme ubacivanjem prosvjeda za kršenja ljudskih prava suzbijanjem širenja pandemije. A komentare o Mrtvaški naziva "ad nauseum trolanje" da se prikaže učen jer zna latinski. A izreka zapravo glasi "ad nauseam" (do mučnine, povraćanja). Sad će se po običaju pravdati da mu je to "zatipak", a nije. Lik je naprosto poluobrazovana, površna pokondirena tikva.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
10 0 # Za ljudska prava!hranitelj tuljana 2022-04-15 18:17
Citat Nindža:
naziva "ad nauseum"... a izreka zapravo glasi "ad nauseam".
Kada me počnu "loviti" na pogrešno slovo, zatipak ili slično znam da nema dalje... To je samo ljepši način da se prizna poraz i potpuni nedostatak argumenata. Na uvrjede se ne bih posebno obazirao, sastavni su dio argumentacije i definitivno se da razaznati kako su jedan od glavnih razlikovnih elemenata između vas ovdje i nas ostalih.

Neću se ispričavati nikom što sam uvijek na braniku temeljnih ljudskih prava na slobodu izbora (između ostalog i što će primiti u svoje tijelo), na slobodu kretanja, mišljenja, rada, izražavanja... na slobodu od prisile... Žalosno jest što sam očigledno jedini pisac/posjetite lj ovog mjesta kojeg stvarno zanima obrana osnovnih ljudskih prava. Onaj jedan članak na početku kojeg se grčevito držite ne predstavlja ništa jer je prvenstveno napadao gradonačelnicu a ne same mjere, dok se na masovna kršenja osnovnih ljudskih prava tijekom naknadne, 2021. godine nije osvrnuo NITKO od pisaca ni komentatora, OSIM mene, čime ste se svi skupa jasno svrstali. Šutnja je slaganje naučio sam upravo na ovom portalu a osoba koja posjeduje ovaj portal i pripadajuću dtranicu nije se jasno svrstala samo šutnjom nego još više i dijeljenjem sadržaja iz kojih je razvidno da ne podupire pravo žena na izbor što će učiniti sa svojim tijelom, jasno, i muškaraca.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
011 # Pokondireni trolNindža 2022-04-15 19:04
Citat hranitelj tuljana:
Citat Nindža:
naziva "ad nauseum"... a izreka zapravo glasi "ad nauseam".
Kada me počnu "loviti" na pogrešno slovo, zatipak ili slično znam da nema dalje...
Ne lovim ja tebe na "zatipak", nego sam na kraju komentara samo najavio da ćeš se - uhvaćen u neznanju - na "zatipak" bijedno izvlačiti. Što i radiš. Citat:
To je samo ljepši način da se prizna poraz i potpuni nedostatak argumenata.
Usputnu, sporednu i u osnovi nebitnu primjedbu na tvoje paradiranje netočnom latinštinom nazivaš priznanjem poraza i nedostatkom argumenata, iako njome nisam ništa argumentirao. Glavnim dijelom komentara sam samo podsjetio na lako dokazivu činjenicu, citiram samoga sebe, "Trolanju na temu Mrtvaške ispod članaka koji s njom nemaju veze prigovara lik koji je trolao sve moguće teme ubacivanjem prosvjeda za kršenja ljudskih prava suzbijanjem širenja pandemije." A da je to točno pokazuje i ostatak tvog samohvalisavog komentara uz članak o temi sjednice GV o vodovodu - citiram dio - "dok se na masovna kršenja osnovnih ljudskih prava tijekom naknadne, 2021. godine nije osvrnuo NITKO od pisaca ni komentatora, OSIM mene, ..." bla, bla, bla ...bla.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
111 # Ad homineumhranitelj tuljana 2022-04-15 21:06
Citat Nindža:
Ne lovim ja tebe...
... nego sam najavio da ćeš se - uhvaćen u neznanju...
Pročitaš li ti uopće svoj komentar prije slanja? Ne loviš me ali si me uhvatio. Jesi li ponosan na sebe? Možeš li ti uopće u svojoj plitkoj sujeti shvatiti da ni mene ni nikog normalnog nije ni najmanje briga za neko pogrešno slovo. Bitna je poruka koju si vidim - shvatio. Već dulje vrijeme vam pod svim člancima vezano uz Ilovik komentira funkcionalno nepismena osoba koja se često potpisuje točkicama a koja ne razaznaje veliko/malo slovo, poredak riječi u rečenici, padeže... mene si našao loviti na slovo jezika kojeg nikad nisam učio.

Da se spustim na tvoju razinu, i tebi sličnih napisao bih da si klaine šaize ili pikolo merde... bi li i tada shvatio poruku ili bi slavodobitno poentirao kako eto, ne piše se tako. Neka si ti sebi ponosan mene baš briga je li ave Cesar ili ave Cezar ili Ceaser ili Ceaser...nije to izvlačenje, malom štreberskom umu nemože biti shvatljivo da nekoga boli briga je li a ili u ili o...imam stvarme i životne probleme i brige, tko na malo gleda malo i vrijedi. Ti di si nešto životno nebitno naštrebao i sad misliš da si bolji od drugih, da si pametniji, da vrijediš više... nije tako.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
016 # wtfLM 2022-04-16 05:17
Ja ovo, Ja ono.
Teško je probaviti svu tu količinu opsesija koje te vidljivo opterećuju.
Ti si na ovom portalu neki lokalni Sheldon?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
14 0 # Pila naopako?hranitelj tuljana 2022-04-16 06:25
Citat LM:
Ja ovo, Ja ono.
Mene napadate pa se branim, "ti si ovo ti si ono" dobijem na svaki svoj komentar. Konkretno moj prvi komentar odnosio se na očito dozvoljeno trolanje o Mrtvaški. Tada je krenulo vrijeđanje i ad hominem. Jasno, branim sebe ili se.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
010 # Sheldonizam na djelu... 2022-04-16 08:10
Citat hranitelj tuljana:
Citat LM:
Ja ovo, Ja ono.
Mene napadate pa se branim, "ti si ovo ti si ono" dobijem na svaki svoj komentar. Konkretno moj prvi komentar odnosio se na očito dozvoljeno trolanje o Mrtvaški. Tada je krenulo vrijeđanje i ad hominem. Jasno, branim sebe ili se.
Tipično. Samo ti ovdje vidiš pilu naopako.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
015 # ............ 2022-04-15 14:28
A kad je Mrtvaška popularna.
Zvučna imena:
Butković
Ana
Komadina
Medarić
Milošević
Bilaver
Cijela lučka uprava
Gari
Žiković
SAFU
Ilovčani
To je pol države RH.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
012 # Zajednicka sjednicaTihia 2022-04-15 22:58
Nitko se osporava veliku pobjednu Gradonacelnici Ani na proslogodisnjim izborima.I sama je rekla na zadnjoj sjednici Gv da je pobjedila i na će napra iti red....Međutim nista od navedenog reda,došao je "Veliki nered"...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
011 # Propali ekonomistiAna i Balija 2022-04-16 14:19
Dal' se zna kolko je trošak sudske parnice dviju djelatnice grada Lošinja koje su vraćene na posao u grad Lošinj?
KO TO PLAĆA?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
011 # Popušio Aninu pričuPenzić 2022-04-16 14:36
Za sve se ima.Za peniziće nema.Kakako to?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
114 # K kao K***CGradonačelnica Minhauzen 2022-04-16 15:38
Prevarila je 2000 lošinjskih umirovljenika i sve Ilovčane. Više ne smije primirisati na Ilovik ni plivajući.
Prošle godine za Uskrs gradonačelnica je svim umirovljenicima obećala dopunsko zdravstveno osiguranje. Svi umirovljenici su za nju pohrlili glasati. Bez umirovljenika ne bi dobila izbore.
Ove godine za Uskrs ni D od dopunskog zdravstvenog osiguranja. Više ju o tome ne smiješ ni pitati, da se gospodična možda ne bi uvrijedila.


I zato, sretan vam Uskrs gradonačelnice, neka vam prođe u sreći i izobilju.
Da Bog da imali, pa nemali.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
11 0 # Gost....... 2022-04-19 20:38
Zakon o penzionerima nije donijela Ana niti Vijeće. Po kojoj logici bi Ana morala davati dopunska sredstva penzionerima? O penziji odlučuje Sabor RH i tamo se odlučuje kolike će biti penzije. I opet se i u kontekstu penzija ovdje pljuje po Ani ni kriva ni dužna, a ovi što se stalno javljaju kao neki Ilovčani to su provokatori koji su izgubili na izborima i ne uspijevaju ostvariti svoje mračne ciljeve prodaje otoka. U tome su Ana, Devčić, Nedić u pravu što su zaustavili mračne planove pojedinaca koji nemaju ni ljubavi ni poštovanja prema ovom otoku. Svi koji su glasali za Anu i Devčića su ljubitelji ovog otokai imaju poštovanja prema stanovnicima ovoga grada.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
09 # !!!Vito 2022-04-19 23:12
Ne pravi se glupljim nego što jesi. Zakon o penzionerima ne postoji, nikada ga nije donio nikakav Sabor.
Nije Ana ni kriva ni dužna, nego je u cilju sticanja glasova 2000 lošinjskih penzionera obećala ono što ti piše u komentaru malo iznad tvog.
I kao što neki drugi gradovi penzionerima subvencioniraju dopunsko zdravstveno osiguranje, tako bi trebao i Grad koji vodi ona koja je to obećala.
Ničim izazvana, osim računicom da će na taj način od penzionera dobiti dovoljan broj glasova za pobjedu na izborima za gradonačelnika.
E sad curo draga, izvrši ono što si obećala, poslije j... nema kajanja.

Na njoj je da ispuni obećanje, ako neće mi ćemo tome pričati do novih izbora, nema problema. Pamti pa vrati.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
06 # ...... 2022-04-20 07:34
Mislila je, lako ćemo s njima.
Lažljivica još uvijek nije naučila da su umirovljenici najjača i najbrojnija politička snaga na otoku i u državi.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
02 # Brumanje obećanjimaFukara 2022-04-20 10:02
Citat .......:
Po kojoj logici bi Ana morala davati dopunska sredstva penzionerima?
Po logici morala i osobnog poštenja Ana je morala umirovljenicima platiti dopunsko osiguranje. Moralni, pošteni ljudi izvršavaju svoja obećanja pogotovo ako su ih dali iz računa, da na izborima dobiju glasove umirovljenika. Ona ih je prevarila. Zaključimo: Ona nije poštena. Nije moralna.
Da prestaneš s tom glupom propagandom i obranom prevaranata na vlasti šaljem ti snimku dijela njezinog izbornog programa kojim je brumala umirovljeničku populaciju da progutaju ješku obećanja. .

Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
02 # Slaboumnoo|o 2022-04-20 13:17
Citat .......:
a ovi što se stalno javljaju kao neki Ilovčani to su provokatori koji su izgubili na izborima i ne uspijevaju ostvariti svoje mračne ciljeve prodaje otoka. U tome su Ana, Devčić, Nedić u pravu što su zaustavili mračne planove pojedinaca koji nemaju ni ljubavi ni poštovanja prema ovom otoku. Svi koji su glasali za Anu i Devčića su ljubitelji ovog otoka i imaju poštovanja prema stanovnicima ovoga grada.
Ako ovo nije proglas Aninog trusta mozgova primjer je "mudrosti" njenog odanog birača. Kaže da su Ana, Devčić i Nedić zaustavili mračne ciljeve prodaje otoka, a znamo da je Ana već prodala gotovo sve što je na "otoku njenih djedova" ostalo neprodano. Samo što se ne zna gdje su pare od prodaje. Saznaće se kad USKOK završi istragu.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj

Dodaj komentar

Komentari koji nemaju veze s temom članka uz koji su uneseni bit će uklonjeni. Za unos "off topic" komentara mogu se koristiti stranice SVAŠTARA 2, SVAŠTARA, ŠKOVACA i SATIRIČKI PRILOZI. Uredništvo ne snosi odgovornost za sadržaj komentara.

Sigurnosni kod
Osvježi

● ZADNJI KOMENTARI

  • Guranje deve kroz ušicu igle

    hranitelj tuljana 13.04.2026 17:00
    Eto...
    Evo, ni tužibaba ne vidi ništa, samo još jedna u nizu...:(

    Read more...

     
  • Sve se nešto nastavlja, pokreće, omogućuje, prepoznaje ...

    ... 10.04.2026 11:09
    ...
    evo, sutra je 14 mjeseci, drveni montažni dječji vrtić još nije gotov gradonačelnice, u čemu je problem, jel opet kriv Pedro

    Read more...

     
  • Oktroirani mjesni odbori

    hranitelj tuljana 08.04.2026 21:55
    O lažima, rode...
    Ovo je, dakako, potpuna besmislica i laž.

    Read more...

     
  • Oktroirani mjesni odbori

    Eu 08.04.2026 07:57
    Non eu
    Od rujna 2026 nema više eu fondova za Hrvatsku. Nema više napasti da se krade. No nema više ni novca. Slijedi bankrot države kao i u Grčkoj . Lošinj se nema šta bojati. Lošinj je propao kao i većina projekata iz eu fondova,

    Read more...

     
  • Oktroirani mjesni odbori

    Ben Hur 08.04.2026 07:38
    otpadomjeri
    Sve je to relativno i nije mi namjera svađati umirovljenike. Gradsko vijeće je podržalo odluku direktora kojom su poručili iznajmljivačima ( i ne samo njima): " Možete odvajati otpad i imati malo otvaranja ostatnog otpada, ali ćete plaćati odvoz otpada ...

    Read more...

     
  • Guranje deve kroz ušicu igle

    Ne 08.04.2026 07:03
    Ne
    Ljudi ne napuštaju drugi mol M. F. Posrao i šefa i stanicu Lučka

    Read more...

     
  • Bez kormila, bez kormilara

    gost 06.04.2026 17:24
    Poslanica Lošinjanima
    Uskrsni blagdani su na izmaku, Iako Isus nije ovdje, nije kasno za poslanicu dragim Lošinjanima. Obraćam vam se s dubokim poštovanjem i još dubljim razumijevanjem vašeg jedinstvenog talenta da u isto vrijeme živite u raju i kukate kao da ste na ...

    Read more...

     
  • Guranje deve kroz ušicu igle

    hranitelj tuljana 06.04.2026 16:21
    @ tužibaba
    Tužibaba, nešto bih provjerio. Do sad nisam od ni jednog komentatora niti autora članka dobio odgovor na ovo pitanje, možda ću od vas dobiti? Izgleda da se zaštitom javnog dobra i bespravnom devastacijom morske obale na Lošinju nitko ne bavi. Čini se ...

    Read more...

     
  • Guranje deve kroz ušicu igle

    Franković 06.04.2026 00:14
    Pije kavu s Arsenom
    Kako to da ovaj portal niš ne piše o prosvjedu ispred lučke uprave jer je Franković zatražio micanjem brodica s drugog mulića u gradu

    Read more...

     
  • Guranje deve kroz ušicu igle

    Franković 05.04.2026 19:35
    Prevara
    M. F veliki prevarant Nadam se da više neće dobit nit jednog vijećnika Navodno je ušao u sdp

    Read more...

     
  • Bez kormila, bez kormilara

    gost 05.04.2026 13:51
    Nije ovdje
    Gradonačelnica nam u povodu uskrsa javlja na fejsu da Isus nije ovdje. To svi znamo. Po stanju u gradu, u državi, Europi i svjetu :sad: Lako Isusu, on je uskrsnuo

    Read more...

     
  • Guranje deve kroz ušicu igle

    Tužibaba 04.04.2026 13:23
    Rudi
    Što se događa u lučkoj upravi navodno više nema za neke lovatore besplatnih vezova ali nema nit sankcija za to

    Read more...

     
  • Web stranicom "budimo" građane

    Tužibaba 03.04.2026 21:24  
  • Oktroirani mjesni odbori

    ST 03.04.2026 16:27
    .
    To znači da je umirovljenik samac koji ne iznajmljuje ili nema što iznajmiti u lošijem položaju od onoga koji iznajmljuje.

    Read more...

     
  • Oktroirani mjesni odbori

    Ben Hur 03.04.2026 11:15
    rješenje
    Prosječna mirovina nije dostatna za život tako da rješenje nije jednostavno kako si napisao prije mjesec dana. Umirovljenik ne iznajmljuje iz objesti nego iz potrebe.

    Read more...

     
  • Javna rasprava - javno razotkrivanje

    Dron 03.04.2026 07:51
    ...
    Nepismeni gradski vijećnici dižu ruke da firma navodno ne bi propala, umjesto da smijene nesposobnog direktora. Ovo je direktno kršenje načela "onečišćivač plaća" (polluter pays principle), koje je temelj modernog gospodarenja otpadom, gdje trošak ...

    Read more...

     
  • Javna rasprava - javno razotkrivanje

    Zvone 02.04.2026 15:15
    Potpore samaca iznajmljivačima
    Ovih dana dobivamo račune za odvoz smeća po novoj metodi obračuna. Ispada da koliko god domaćinstva proizvedu smeća sva plaćaju isto: samac i višečlana obitelj koja otpadometar otvori 10 puta mjesečno plaćaju isto. Što znači da samci osiguravaju potporu ...

    Read more...

     
  • Oktroirani mjesni odbori

    Tužibaba 29.03.2026 13:22
    Laže
    Kako to da S. K. VIŠE NE PIŠE PROTIV HDZ I ANE KUČIĆ VEČ JOJ LAJKA OBJAVE NADA LI SE MJESTU KOMUNALNE PROČELNICE USKORO POVRATAK U HDZ

    Read more...

     
  • Guranje deve kroz ušicu igle

    R.B. 25.03.2026 14:58
    Tko je odgovoran za stagnaciju?
    Akosam dobro shvatio izvješće na otoci.net ugovor je raskinut jer voditeljica izrade nije imala licencu za taj posao. Sumnjivo je što se to saznalo baš dan uoči završetka neobično dobro posjećene javne rasprave. A IGH posve zasigurno nije odgovoran ...

    Read more...

     
  • Guranje deve kroz ušicu igle

    Zabrinuti građanin 25.03.2026 08:46
    stagnacija na otoku vitalnosti
    Kaže gradonačelnica da će tužiti IGH radi nadoknade štete. Hoće li ih tužiti samo za onih 14.000 eura ili će ih tužiti i za višegodišnju stagnaciju cijelog otoka radi onemogućavanja investicija?

    Read more...

     
  • Guranje deve kroz ušicu igle

    Zico 24.03.2026 09:12
    Vjerujem joj kao što vjerujem Trumpu
    Jučer na fejsu GML piše: Pratite uživo prijenos 8. sjednice Gradskog vijeća Grada Malog Lošinja na ovom linku... A na linku ne možeš kvalitetno pratiti prijenos sjednice ni uživo ni umrtvo, svako malo sve se zablokira i ne mrda po desetak minuta. I ...

    Read more...

     
  • Sve se nešto nastavlja, pokreće, omogućuje, prepoznaje ...

    hranitelj tuljana 23.03.2026 16:44
    3 put?
    Kako vam se svaki put naruga, i opet uporno glasate za nju?! Sjeti se samo salvi uvreda kad sam pred izbore ovdje pozivao da se za nju ne glasa, kad sam bezuspješno pokušavao naći barem jednog jedinog anonimnog istomiščjenika koji bi želio da HDZ ...

    Read more...

     
  • Sve se nešto nastavlja, pokreće, omogućuje, prepoznaje ...

    Tovar 23.03.2026 10:43
    Vaša. A svoja.
    Vjerojatno će na kraju mandata doći radnici da se pokaže kako ispunjava obećanje. Isto kao za besplatno dopunsko osiguranje. Obećano na početku izborne kampanje, a ispunjeno tek na kraju mandata. Nakon 4 godine :cry: Gradnju školske sportske dvorane i ...

    Read more...

     
  • Sve se nešto nastavlja, pokreće, omogućuje, prepoznaje ...

    gost 19.03.2026 10:43
    Na vrbi svirala - Dom za umirovljenike
    U sponzoriranom prilogu Novog lista za Mali Lošinj opet po tko zna koji put o projektu dnevnog boravka za umirovljenike. Inače, kako je spomenuto u članku "Dnevni boravak za umirovljenike! Obećan u izbornoj kampanji 2021. pod geslom „Grad za tebe" ...

    Read more...

     
  • Akcijska rasprodaja javne imovine

    gost 17.03.2026 16:05
    Tko donira taj profitira
    "Malo tko je poslovao s gradovima, općinama i državom pod političkom ingerencijom HDZ-a kao tvrtke Radnik i Bistra u suvlasništvu Mirka Habijanca. U posljednjih desetak godina dobile su stotinjak poslova putem javne nabave u iznosu većem od 400 milijuna ...

    Read more...

     
  • Akcijska rasprodaja javne imovine

    Dinko 17.03.2026 16:01
    Nepoznanica športaš godine
    Zbog rezultata prošlih izbora više nije jasno ko će dobivati nagradu kao športaš godine. Veterinar je ispao iz kombinacije a u sadašnjoj političkoj postavi nema športaša.

    Read more...

     
  • Oktroirani mjesni odbori

    gost 17.03.2026 14:38
    Povećavanje plaća?
    23. ovog mjeseca bit će održana sjednica GV s Prijedlogom Odluke o izmjenama i dopunama Odluke o područjima i granicama mjesnih odbora na području Grada Malog Lošinja i prijedlog Odluke o plaći i drugim pravima gradonačelnika iz radnog odnosa, te ...

    Read more...

     
  • Akcijska rasprodaja javne imovine

    župan 17.03.2026 08:28
    kviz bez nepoznanica
    U našem gradu sve je unaprijed jasno. I prije nego je bilo koji natječaj raspisan rezultat istoga je unaprijed poznat. Kao i pozivi za potpore, subvencije - točno se zna tko će dobiti i koliko, kao i procjena nekretnina, točno se zna koliko će se ...

    Read more...

     
  • Akcijska rasprodaja javne imovine

    branitelj tuljana 16.03.2026 15:58
    Lošinj je kolonija za 2-3 osobe
    Lošinj je postao kolonija križevačke tvrtke. Ništa čudno kad je ta i njoj sestrinska firma najveći donator vladajuće stranke, kada je sufinancirala lokalnu izbornu kampanju, kad trguje s gradskim parcelama s jedinstvenim pročelništvom, preko kojeg ne ...

    Read more...

     
  • Web stranicom "budimo" građane

    hranitelj tuljana 16.03.2026 13:27
    Tempus fugit
    Zamislite, da vam je te, 2007. godine netko rekao da će se stranica toliko promijeniti da ne samo da ni jednog jedinog komentatora neće biti briga o devastaciji obalnog pojasa, ne samo da neće biti moguće kroz više od 40 dana pred izbore naći i jednog ...

    Read more...

ZADNJI KOMENTARI (desno)

  • Guranje deve kroz ušicu igle

    hranitelj tuljana 13.04.2026 17:00
    Eto...
    Evo, ni tužibaba ne vidi ništa, samo još jedna u nizu...:(
     
  • Sve se nešto nastavlja, pokreće, omogućuje, prepoznaje ...

    ... 10.04.2026 11:09
    ...
    evo, sutra je 14 mjeseci, drveni montažni dječji vrtić još nije gotov gradonačelnice, u ...
     
  • Oktroirani mjesni odbori

    hranitelj tuljana 08.04.2026 21:55
    O lažima, rode...
    Ovo je, dakako, potpuna besmislica i laž.
     
  • Oktroirani mjesni odbori

    Eu 08.04.2026 07:57
    Non eu
    Od rujna 2026 nema više eu fondova za Hrvatsku. Nema više napasti da se krade. No nema više ...
     
  • Oktroirani mjesni odbori

    Ben Hur 08.04.2026 07:38
    otpadomjeri
    Sve je to relativno i nije mi namjera svađati umirovljenike. Gradsko vijeće je podržalo ...
     
  • Guranje deve kroz ušicu igle

    Ne 08.04.2026 07:03
    Ne
    Ljudi ne napuštaju drugi mol M. F. Posrao i šefa i stanicu Lučka
     
  • Bez kormila, bez kormilara

    gost 06.04.2026 17:24
    Poslanica Lošinjanima
    Uskrsni blagdani su na izmaku, Iako Isus nije ovdje, nije kasno za poslanicu dragim ...
     
  • Guranje deve kroz ušicu igle

    hranitelj tuljana 06.04.2026 16:21
    @ tužibaba
    Tužibaba, nešto bih provjerio. Do sad nisam od ni jednog komentatora niti autora članka ...
     
  • Guranje deve kroz ušicu igle

    Franković 06.04.2026 00:14
    Pije kavu s Arsenom
    Kako to da ovaj portal niš ne piše o prosvjedu ispred lučke uprave jer je Franković zatražio ...
     
  • Guranje deve kroz ušicu igle

    Franković 05.04.2026 19:35
    Prevara
    M. F veliki prevarant Nadam se da više neće dobit nit jednog vijećnika Navodno je ušao u ...
     
  • Bez kormila, bez kormilara

    gost 05.04.2026 13:51
    Nije ovdje
    Gradonačelnica nam u povodu uskrsa javlja na fejsu da Isus nije ovdje. To svi znamo. Po ...
     
  • Guranje deve kroz ušicu igle

    Tužibaba 04.04.2026 13:23
    Rudi
    Što se događa u lučkoj upravi navodno više nema za neke lovatore besplatnih vezova ali nema ...
     
  • Web stranicom "budimo" građane

    Tužibaba 03.04.2026 21:24
    Kikić
    Točno tako
     
  • Oktroirani mjesni odbori

    ST 03.04.2026 16:27
    .
    To znači da je umirovljenik samac koji ne iznajmljuje ili nema što iznajmiti u lošijem ...
     
  • Oktroirani mjesni odbori

    Ben Hur 03.04.2026 11:15
    rješenje
    Prosječna mirovina nije dostatna za život tako da rješenje nije jednostavno kako si napisao ...
     
  • Javna rasprava - javno razotkrivanje

    Dron 03.04.2026 07:51
    ...
    Nepismeni gradski vijećnici dižu ruke da firma navodno ne bi propala, umjesto da smijene ...
     
  • Javna rasprava - javno razotkrivanje

    Zvone 02.04.2026 15:15
    Potpore samaca iznajmljivačima
    Ovih dana dobivamo račune za odvoz smeća po novoj metodi obračuna. Ispada da koliko god ...
     
  • Oktroirani mjesni odbori

    Tužibaba 29.03.2026 13:22
    Laže
    Kako to da S. K. VIŠE NE PIŠE PROTIV HDZ I ANE KUČIĆ VEČ JOJ LAJKA OBJAVE NADA LI SE MJESTU ...
     
  • Guranje deve kroz ušicu igle

    R.B. 25.03.2026 14:58
    Tko je odgovoran za stagnaciju?
    Akosam dobro shvatio izvješće na otoci.net ugovor je raskinut jer voditeljica izrade ...
     
  • Guranje deve kroz ušicu igle

    Zabrinuti građanin 25.03.2026 08:46
    stagnacija na otoku vitalnosti
    Kaže gradonačelnica da će tužiti IGH radi nadoknade štete. Hoće li ih tužiti samo za ...
     
  • Guranje deve kroz ušicu igle

    Zico 24.03.2026 09:12
    Vjerujem joj kao što vjerujem Trumpu
    Jučer na fejsu GML piše: Pratite uživo prijenos 8. sjednice Gradskog vijeća Grada Malog ...
     
  • Sve se nešto nastavlja, pokreće, omogućuje, prepoznaje ...

    hranitelj tuljana 23.03.2026 16:44
    3 put?
    Kako vam se svaki put naruga, i opet uporno glasate za nju?! Sjeti se samo salvi uvreda kad ...
     
  • Sve se nešto nastavlja, pokreće, omogućuje, prepoznaje ...

    Tovar 23.03.2026 10:43
    Vaša. A svoja.
    Vjerojatno će na kraju mandata doći radnici da se pokaže kako ispunjava obećanje. Isto kao ...
     
  • Sve se nešto nastavlja, pokreće, omogućuje, prepoznaje ...

    gost 19.03.2026 10:43
    Na vrbi svirala - Dom za umirovljenike
    U sponzoriranom prilogu Novog lista za Mali Lošinj opet po tko zna koji put o projektu ...
     
  • Akcijska rasprodaja javne imovine

    gost 17.03.2026 16:05
    Tko donira taj profitira
    "Malo tko je poslovao s gradovima, općinama i državom pod političkom ingerencijom HDZ-a kao ...
     
  • Akcijska rasprodaja javne imovine

    Dinko 17.03.2026 16:01
    Nepoznanica športaš godine
    Zbog rezultata prošlih izbora više nije jasno ko će dobivati nagradu kao športaš godine.
     
  • Oktroirani mjesni odbori

    gost 17.03.2026 14:38
    Povećavanje plaća?
    23. ovog mjeseca bit će održana sjednica GV s Prijedlogom Odluke o izmjenama i dopunama ...
     
  • Akcijska rasprodaja javne imovine

    župan 17.03.2026 08:28
    kviz bez nepoznanica
    U našem gradu sve je unaprijed jasno. I prije nego je bilo koji natječaj raspisan rezultat ...
     
  • Akcijska rasprodaja javne imovine

    branitelj tuljana 16.03.2026 15:58
    Lošinj je kolonija za 2-3 osobe
    Lošinj je postao kolonija križevačke tvrtke. Ništa čudno kad je ta i njoj sestrinska firma ...
     
  • Web stranicom "budimo" građane

    hranitelj tuljana 16.03.2026 13:27
    Tempus fugit
    Zamislite, da vam je te, 2007. godine netko rekao da će se stranica toliko promijeniti da ne ...