Ova stranica koristi kolačiće koje u svakom trenutku možete kontrolirati postavkama u vašem internet pregledniku

Ako ne promijenite postavke preglednika slažete se s korištenjem kolačića Vise o kolacicima

Razumijem i prihvacam

Kakva je to budućnost?

Korisnička ocjena:  / 0
LošeNajbolje 

Iako ne živim stalno na otoku vezan sam sentimentalno i materijalno za njega. Poznajem vremena kada na otoku nije bilo asfalta a bogme ni posla. Kada su mladi bježali u barkama trbuhom za kruhom, a život na otoku izumirao. Poznajem i vremena kada su počeli dolaziti prvi turisti na otok u napuštene kuće koje su propadale i kada se na otoku polako počeo vraćati život zahvaljujući turizmu i novim radnim mjestima u hotelima, kampovima i ostalim djelatnostima vezanim za turizam . . .

Naš otok je pravi biser prirodne ljepote i hvala Bogu da je do sada ostao relativno sačuvan od masovne devastacije. Putujući po bijelom svijetu vidio sam puno toga. Kako je zabetonirana obala u Španjolskoj, Francuskoj, Italiji, Turskoj pa i kod nas u Dalmaciji. Zato s puno pažnje pratim raspravu o novom prostornom planu jer će o njemu ovisiti budućnost našeg otoka. Pratim na stranicama Volim Lošinj i sve komentare u svezi sa njim.

Usput rečeno, žalosno je da je službeni portal grada zatvoren za javnu debatu. Čega se boje gradski oci? Istine? To me podsjeća na neka prošla vremena kada nismo imali pravo da damo svoje mišljenje ako nismo pripadali izvjesnoj eliti. Zato skidam kapu osobama koje su si dale truda i otvorile ove stranice. Bravo! To je demokracija jer svatko tko želi može dati svoje mišljenje. Pa čak i oni koji smatraju da je betonizacija "lijepa stvar", da svatko ima pravo raditi što hoće na " svome" i baš ga briga za susjede - uz poruke da oni kojima se to ne sviđa mogu otići kamo žele. Tko šljivi turizam i prirodu! Da ne spominjem direktna vrijeđanja na vrlo niskom nivou u komentarima oko Artatora. To je tako kakvi smo.

Konkretno u samom naselju Artatore danas živi stalno više od petnaest obitelji. Postoje četiri ugostiteljska objekta (koji su nedavno investirali da poboljšaju nivo svoje ponude) i jedna trgovina sa ukupno dvadesetak radnih mjesta. Svi oni žive od turizma i logično je da računaju na dalji razvoj naselja i nova radna mjesta kako bi osigurali budućnost svojoj djeci. Pitanje je što će raditi ta djeca ako turisti odluče da odu negdje drugdje jer je priroda, danas glavni adut naselja, uništena, jer se neće moći kupati zbog brodova i luke u Ružmarinki, jer će kroz naselje prolaziti tranzitni promet luke Ružmarinka i t. d. Kakva je to budućnost?

Budućnost sigurno nije u jednom kamenolomu koji je zadnjih nekoliko godina nevjerojatno razvio svoju ilegalnu aktivnost niti je u jednom parkingu za vozila i plovila za "ljude sa malih otoka", t. j. legaliziranju bivše suhe marine. S pravom se možemo pitati koliko radnih mjesta konkretno pruža vlasnik tih instalacija i za koliko vremena. Pa da se napravi usporedba.

Budućnost našeg otoka i svih njegovih stanovnika leži u razumnom korištenju prirodnog bogatstva uz obogaćivanje turističke ponude, razvijanju djelatnosti vezanih uz turizam i produženju sezona na cijelu godinu. Budućnost je u osmišljavanju stvarne dobrobiti cjelokupnog stanovništva dugoročnim održivim razvojem otoka.

Ako bude tako biti će posla za sve, kako za ribare i poljoprivrednike, tako i za građevinare, prijevoznike i sve ostale, a ne samo kratkotrajnog brzog bogaćenja povlaštene manjine.

Komentari: 

0 0 # PlaviCvijet 2006-11-14 23:29
Tijekom ljeta gradom se pronijela vijest da su na otoku neki Francuzi turskog porijekla koji sklapaju predugovore za sve od nekretnina što je na prodaju. Navodno za cijenu ne pitaju. S ljudima dogovore prodaju i obećaju platiti za nekoliko mjeseci. Kapare nitko nije vidio, ali su zato svi koji su nešto potpisali bez problema postigli cijene po kojima već godinama ne uspijevaju prodati svoje nekretnine. Navodno je s vrlim poduzetnicima nešto potpisala i naša gradska struktura u liku sadašnjeg gradonačelnika i (navodno) budućeg saborskog zastupnika Garija Cappellija, a da slučajno ne propusti priliku pobrinuo se i direktor holdinga 'Lošinjske plovidbe' gosp. Ðulijano Benvin. Dvočlana uprava 'Jadranke' bila je nešto malo više rezervirana. Dionice im dobro kotiraju na tržištu pa im baš i nije sila da sve rasprodaju. Ekipa iz Turske (ili Francuske) osnovala je u Hrvatskoj društvo s ograničenom odgovornošću kojemu i samo ime govori da za obveze jamči ograničeno do visine uloženog kapitala, a taj iznosi ni manje ni više nego 20.000 kuna. I sad imate firmu 'Duboko more' d.o.o. Mali Lošinj koja je teška 20.000 kuna i koja kupuje kuće od po nekoliko stotina tisuća eura. Osnivač te pravne osobe nije nikakva banka, nikakav fond ni nikakva turistička firma velikog ranga nego fizička osoba tj. izvjesni Ozan Turker (Turčin koji živi u Francuskoj i ima irsku putovnicu). Sjedište društva je u Malom Lošinju na adresi Velopin 31 (hotel Villa Ana).
Nekoliko mjeseci kasnije Grad Mali Lošinj stavlja na javnu raspravu prostorni plan u kojem je predviðeno znatno povećanje obalnog pojasa tj. potpuna izgradnja zone Velopin te izgradnja marine. Istovremeno na stranicama www.dubokomore.com fantomski Turčin i njegova (bjelo)svjetska francusko-irska ekipa reklamira Mali Lošinj kao svoju destinaciju i kažu: 'Projekt Duboko More Marine čine dvije marine koje nizom popratnih sadržaja i potencijalom nalikuju onima na svjetskoj razini. Gradimo uistinu prekrasne vile i kuće s pogledom na more te neke sa mogučnošću vlastitih vezova. Lifestyle i boutique hoteli nuditi će na otoku komfor od četiri ili pet zvjezdica, kao i fantastične vile u prekrasno dizajniranom turističkom naselju.'
Dakle, osim što su nepismeni i ne znaju da se piše mogućnost umjesto mogučnost Turci nam misle uvaliti i neke svoje ekološki neprihvatljive marine i vile koje projektira izvjesni gosp. Robert Dallas i to kao:. 'Prostrane, niske i velikih prozora.' Svjesni ste valjda da na našem otoku takvih kuća do sada nije bilo, ali gosp. Dallas je stručnjak pa kad on kaže da je to kod nas tradicionalno možemo očekivati da mu gosp. Cappelli i gosp. Benvin u glas zaplješću.
E sad: u prostornom planu nije jasno vidljivo gdje je to predviðeno prekrasno dizajnirano turističko naselje s pogledom na more. Može se samo nagaðati da je to uz more tj. ili u području Velopina (koji je vlasništvo HV-a) ili u području Rujnice (koje je u vlasništvu 'Lošinjske plovidbe'). Evidentno je da je povećanje graðevinskog područja u naselju Mali Lošinj poduzeto ne samo da bi se okoristili neki pojedinci (npr. Stelio Cappelli zbog kojega će se rušiti pola šume na Malinu kako bi njegova parcela postala graðevinska) nego i da bi se zadovoljili neki bjelo(svjetski) lovci u mutnom i mešetari koji bi bez novaca htjeli kontrolirati najvrjednije zemljišta uz more. Kada se na stranicama 'Dubokog mora' klikne na rubriku 'O nama' može se doznati da projekt potpisuju već navedeno 'Duboko more', za sada nepostojeći 'Crystal ML', 'Lošinjska plovidba', Robert Dallas i Grad Mali Lošinj.
Bilo bi vrlo poželjno da se gosp. Gari Cappelli i njegova mentorica gða. Ljiljana Rukonić izjasne o tome što ovaj projekt nosi. Koliko je ekološko zagaðenje koje se očekuje? Koliko će ovaj projekt utjecati na demografsku strukturu stanovništva na otoku jer je evidentno da postojeće stanovništvo neće moći opslužiti takav megalomanski projekt? Gdje će stanovati sva ta raja koju će iz Rumunjske, Bugarske, Poljske ili neke četvrte zemlje Europske Unije dovući investitori kako bi opsluživali jahte od 100 m i elitno turističko naselje? Hoće li možda izvor radne snage biti zemlja kandidat za Europsku Uniju – Turska iz koje nam dolazi ovaj poduzetni gosp. Turker? Hoćemo li svim tim ljudima osigurati stanove, škole, bolnice ili će spavati u barakama kao što je osamdesetih godina prošlog stoljeća za svoje radnike osigurala 'Jadranka'? Ako gosp. Cappelli ima bar neki odgovor bilo bi pošteno da kaže. Ako ne kaže s pravom možemo vjerovati da je ovdje samo privremeno da realizira neki projekt nakon čega će se vratiti u hladovinu diplomacije ili će otići u saborske klupe.
S obzirom da se prostornim planom 'Jadranki' ostavlja dominacija u zoni Sunčane uvale i Čikata može se očekivati da će vijećnici Sanjin Šolić i Stipe Goleš podržati plan. S obzirom na umješanost 'Lošinjske plovidbe' sigurno je da će ga podržati i vijećnici Dragan Balija i Dragomir Fatuta. Na taj način oporba je ušutkana, a vladajući su se sigurno osigurali s ponekim privatnim interesom (kao što je ona Cappellijeva za padre Stelia).
Zbog svega navedenog predlažem da vijećnici prije usvajanja prostornog plana potpišu izjavu kojom pod kaznenom odgovornošću jamče da prostorni plan donose po svom najboljem znanju i savjesti i da prilikom donošenja plana nisu u sukobu interesa te da njime ne pogoduju svojim osobnim interesima, interesima članova svoje obitelji i svojim poslodavcima. Ukoliko to ne potpišu možemo vjerovati da je cijela ova javna rasprava jedna velika farsa.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Snob 2006-11-15 11:04
Pregledao sam stranicu na koju PlaviCvijet ukazuje i ne ulazeći u razmatranje zaključaka koje on izvodi rekao bih da tvrtka o kojoj je riječ koristi jedan od klasičnih marketinških trikova. Na stranici "About us", tj. "O nama" (www.dubokomore.com/about.htm) predstavlja se kao tvrtka koja sa "roditeljskom " tvrtkom Crystal ML radi na "brandiranju" Lošinja i računajući s halo-efektom izloženih logotipa Lošinjske plovidbe i grba Maloga Lošinja sugerira svoju povezanost s njima. Meni to liči na hohštapleraj, no u ljubavi, ratu i biznisu sve je - kažu - dopušteno :D

Usput, inspiraciju za logotip tvrtke (dva delfina ukomponirana u znak Yina i Yanga) sam već vidio otisnutu na majicama udruge za zaštitu dupina Morigenos iz Ljubljane.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ... i da dodamSnob 2006-11-15 11:19
... sudski registar poznaje dvije tvrtke s rječju "Crystal" u nazivu i to su LENS CRYSTALLINA D.O.O. SLAVONSKI BROD i VISUS CRYSTALLUM D.O.O. ZAGREB, a o Robertu Dallasu je pisao Nacional (www.nacional.hr/.../5) kao "arhitektu bogatih i slavnih" koji ima i vlastitu web stranicu (www.rdallas.com/).
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # PlaviCvijet 2006-11-15 23:09
Što se tiče grba Lošinjske plovidbe mislim da tu nije samo pitanje neovlaštenog korištenja grba već je izvjesno da su Benvin i Mužić u tome do grla. Za Cappellija ne znam, ali me ne bi čudilo. Sve bi špekulacije otpale ako bi gospoda pristala dati izjavu da nisu u sukobu interesa, ali to je teško očekivati od ljudi koji su stasali u nekim drugim vremenima. Što se Dalasove stranice tiče ne sporim da je za Provansu projektirao lijepe kuće, ali Lošinj nije Provansa.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Snob 2006-11-16 08:12
PlaviCvijet je od raspoloživih "kockica" složio zanimljivu priču, no mislim da je vrijedna samo kao upozorenje pripadnicima vlasti i onima uz nju da se njihove postupke pažljivo promatra i ocjenjuje. Činjenice su jedno, a njihova interpretacija nešto sasvim drugo.

Podsjetio bih da je na javnoj raspravi u kinu Mario Kamalić izrazio svoju sumnjičavost prema prijedlogu da se poslovna zona smjesti na području koje je gotovo u potpunosti u privatnom vlasništvu. Dobio je, po mojem mišljenju, sasvim razuman odgovor: povjerenstvo za izradu prijedloga PPU se ne bavi pitanjem vlasništva nad prostorom nego njegovom budućom namjenom.

No slažem se da bi izjava gradskih čelnika, od gradonačelnika, članova Vijeća i Poglavarstava pa do pročelnika i članova povjerenstva za izradu prijedloga PPU o nepostojanju interesa za odreðena planska rješenja bila malen korak za njih, ali velik korak za stjecanje povjerenja u s pravom sumnjičavoj javnosti.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # PlaviCvijet 2006-11-16 09:58
Teško je povjerovati da se povjerenstvo ne bavi vlasništvom. Uskoro će se dokazati da su "nove" zone upravo na zemljištu koje kontroliraju oni koji odlučuju. Ali sve u svoje vrijeme.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Da ste vi vlasnik zemljištaPoirot 2006-11-16 18:10
Poštovani Z.M
Iako živite u Francuskoj sentimentalno ste i materijalno vezani za naš otok. I mi smo. Navodite da u Artatoru živi 15 obitelji , a ne i da je to brojka od oko 7o ljudi, a ipak smo vikend naselje a ne naselje kao Lošinj, Ćunski itd.I to vas ne bode,jer odgovara vama vikendašima.Pro tiv ste svake gradnje kao I Eko-Kvarner pa čak i na zemljštu koje je PPU Cres-Lošinj, Županijskim prostornim planom predviðena gradnja a ipak izvršena prenamjena iz graðevinskog zemljšta u zelene površine. Nitko ne spominje da je u naselju Artatore umjesto smanjenja 30% graðevinskih površina izvršeno smanjenje 85% graðevinskih površina i da je 30 ha zemljšta za stambenu izgradnju jednostavno nestalo. Ne paše vam nikakva gradnja i nikoga nije briga za lokalno stanovništvo, za djecu i dalnji razvoj naselja Artatore. Samo borba vikendaša protiv pristupne ceste, luke i svega što je i do sada postojalo i što bi trebalo da se gradi.Proučite PPO Cres- Lošinj.Planiran a je velika izgradnja u naselju Artatore.
Da ste kojim slučajem uspjeli postati vlasnici zemljišta u uvali Lozičina- Ružmarinka,a koje ste željeli kupiti , kao i kućice Andrejinog prijatelja austrijanca, da li bi i u tom slučaju bili protiv pristupne ceste , luke i svake gradnje na tom području? :-? :-? :-?

Nekome smeta da se u njegovom susjedstvu gradi i njegove interese podržava i Eko Kvarner a za nešto što im ne odovara mudro šute iako znaju da nije u redu i u skladu sa zakonom izvršena prenamjena graðevinskih područja u zelene površine.A žele pravdu i kritiziraju one koji ne podržavaju Eko Kvarner i buku, pašinu koju dižu oko svega što se planira. Ne vjerujem da bi tako reagirali da ste na mjestu onih kojima je učinjena velika materijlna šteta i nepravda. Pas ne laje za selo, nego za sebe. Srdačni pozdravi.
:-) :-) :-) :-? :-? :-? :-?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Odgovor na komentar PoirotZ.M. 2006-11-17 00:22
Bojim se da osoba pod pseudo Poirot nije dobro razumjela što sam želio reči u gornjem napisu.

Kao prvo bilo bi mi drago da u naselju Artatore ima i puno više od 70 stalno naseljenih osoba. I upravo za njih se treba boriti protiv uništavanja svega što je do sada privlačilo vikendaše i turiste. Jer dok bude vikendaša i turista biti će osigurana i vaša budućnost.

Slažem se sa vama da Artatore nije više vikend naselje kao nekad. Na vama i izabranom mjesnom odboru je da to promijenite.

Nadalje , ni u jednom momentu nisam pisao ni bio protiv daljnjeg razvoja naselja. Naprotiv, treba da se naselje razvije, da dobije svoju dušu i postane pravo mjesto a ne da ostane vikend naselje. Sve je to moguće uz razumno korištenje njegovih prirodnih bogatstava a ne bezumnim uništavanjem istih.

Kao drugo ne znam od kuda vam ideja da sam u bilo kojem momentu imao namjere kupovati bilo šta u naselju, njegovoj blizini ili bilo gdje na otoku. Nemam za to ni želje ni mogućnosti.
A da i jesam bacio oko na tu famoznu malu kućicu za koju me prozivate vjerujte mi da bi se sigurno još više zalagao protiv luke, parkirališta i ceste za Kandiju. Pa ta bi kućica izgubila svu svoju privlačnost njihovom realizacijom. Kako to ne vidite ?

Bojim se da ću prodati i ono malo što imam jer ne vidim lijepu budućnost ako se ovako nastavi sa uništavanjem vrijednosti zbog kojih sam zavolio Artatore.

A što ćete vi i vaša djeca ako vam odu vikendaši i turisti ????
Žalosno je kako neki "domaći" ne vide svoju budućnost dalje od nosa.
Pišete protiv vikendaša koji većinom žele samo dobro ovom naselju i nemaju ništa protiv inteligentnog održivog razvoja samog naselja kao i otoka jer je to u zajedničkom interesu.

Još nešto. Nemam nikakve veze sa investitorima bili oni domaći ili stranci. Niti mi je to potrebno.

p.s. Ne znam tko je ciji pas i za koga laje. To mi nije blisko.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Gost 2006-11-17 08:31
Poirot tvrdi:
- Županijskim prostornim planom predviðena je u Artatoru gradnja ali je izvršena prenamjena iz graðevinskog zemljšta u zelene površine
- u naselju je umjesto smanjenja 30% graðevinskih površina izvršeno smanjenje 85% graðevinskih površina pa je 30 ha zemljšta za stambenu izgradnju jednostavno nestalo.

I mene zanima što se o tome ima reći, ali me zanima i kako je moguće da kamenolom kojem je zabranjen rad i koji eksploatira tuðe vlasništvo i dalje nesmetano radi.

Ima li koga da mi odgovori?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Katamaran 2006-11-17 09:01
Planom se MORALA smanjiti ukupna površina za gradnju za oko 27 %. Zaključak: ovdje se smanjilo više da bi se tamo smanjilo manje ili od do tada negraðevinskog stvorilo graðevinsko. To je kao ono sa sarmom ... kad jedan jede samo kupus a drugi samo meso u postotku oba jedu sarmu :-x
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # PlaviCvijet 2006-11-17 11:48
Ali poanta je u tome da će ovim izmjenama neki jako dobro proći i da će im angažman u politici biti višestruko nagraðen.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Odgovor g. Z.M.only truth 2006-11-17 12:20
Upravo zbog te kućice u naselju Artatore - područje Kozlarica i pojedinca, stranca za čije interese se zalaže glasnogovornica Eko Kvarnera nam je graðevinsko zemljište prenamjenjeno u zelenu površinu iako je zemljište prema PPO Cres Lošinj i Županijskom prostornom planu i usklaðenjem sa Uredbom u graðevinskom području, a ne samo nama.

Naša će djeca uživati u zelenilu bez mogućnosti da planiraju ostanak na otoku jer će prevladati interesi stranca koji na velikoj udaljenosti ne žele nikoga u blizini iako je još 1991. godine planirano nešto sasvim drugo nego što Eko Kvarner sada traži i protiv čega diže veliku buku, prašinu i pri tom mnogima nanosi velike, velike štete...

Mnogim ljudima ovim PPU Grada Mali Lošinj graðevinska područja na području Kozlarica - naselje Artatore prenamjenjena su u zelene površine. A to odgovara Eko Kvarneru i pojedincima za čije interese se zalaže.

Zato su i protiv luke i pristupne ceste za uvalu Ružmarinka i protiv svega što se planira. :sad: :sad: :sad:
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Glede dizanja buke i prašineKatamaran 2006-11-17 13:32
Kad već govori o dizanju buke i prašine, only truth bi za ljubav istine i samo istine trebao primijetiti da u Artatore netko diže veću buku i prašinu. I to sasvim nezakonito :D
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # only thruth 2006-11-17 16:19
Da,dok se niste pojavili Vi i digli jos vecu buku i prasinu oko svega sta se planira svi smo bili zadovoljni i nikome nista nije smetalo,a sad iza Vas ostaje pustos i nezaposlenost lokalnog stanovnistva da bi se zadovoljili interesi stranaca i vikendasa i Eko Kvarnera koji radi za pojedinca :D :D :D
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # prašina ispred katamaranovih vratijužalac 2006-11-17 17:10
Katamaranu!

Najprije pometi prašinu ispred svojih vratiju. Ako nisi A. onda si veoma blizak njoj i odraðuješ za nju.

Što se tiče kamenoloma nema ni trunke prašine jer je sve modernizirano. Više prašine stvara smeće ispred tvojih vratiju.

Valjda se nešto pita i nas mještane,poduze tnike i sve one koji misle da je ta kampanja usmjerena protiv kamenoloma i marljivih ljudi koji pomažu napretku, razvoju otoka i zapošljavanju otočana. Ako je do sada sve funkcioniralo, turisti su dolazili i zadovoljni odlazili sa otoka ne vidim razloga da zbog ljubomore, velike zavisti pojedinaca iz Eko Kvarnera i njihovih pomagača i njihove namjere da unište mnogo zaposlenika , obitelji iza njih ostane prazne zelene livade. Tjerate otočane da bi mogli pojedinci, stranci uživati. Uživali su i do sada, ali vi ste bezdušni.

Može vas biti sramota da na tuðoj nesreći gradite svoju karijeru.Ono što je postojeće i što je bilo neka ostane i daljej jer osim vama nikome ne smeta.

:-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Katamaran 2006-11-17 17:16
Ima li taj kamenolom dozvolu za rad?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Ko pijan plotažalac 2006-11-18 00:36
Katamaranu!

nemoj mi reći da ti nisi glasnogovornik- ca i jedini član Eko- Kvarnera koji još nije očistio smeće ispred svojih vratiju. Ko pijan plota držiš se i ko papiga samo ponavljaš isto.Provjeri GIS podatke pa ćeš vidjeti da ima i da maltretiraš ljudei bombardiraš netočnim informacijama.A netočnih ima previše. :D :D :D :D :D :D :D
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # gost gost 2006-11-18 13:13
Glede kućice u Artatoru - takva se kućica ne vidi nigdje u katastru, postoji li ona uopće ili naprosto nema sve uredne papire ??? (ako mislimo na istu kućicu!)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Odgovor ŽalcuKatamaran 2006-11-18 15:25
Nisam ničiji glasnogovornik -ca samo se kao pijan plota držim činjenice da mu je prije 3-4 godine zabranjen rad. Nisam pravnik, ali to mi liči na nepostojanje dozvole za rad, a ti misli što hoćeš :D
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # TO JE NEPRAVDAžalac 2006-11-18 18:46
Mislimo na istu kućicu. A mozda i ne jer na tom području su dvije... koje nemaju potrebnih dozvola za sve što je izgraðeno.A za interese vlasnika te i tih kućica netko iz Eko Kvarnera i Katamaran ANDREJA prozivaju druge, a oni za čije interese odraðuju nemaju dozvole za tako izgraðene objekte. I po novinama ih ne prozivaju i ne maltretiraju jer su njihovi.
Traže pravdu, bombardiraju nas netočnim podacima , crne druge a one za čije interese rade i koji isto nemaju dozvole ne spominju i mudro šute.
To nije pravda to je velika nepravda. :D :D :D:D :D :D :D
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Katamaran 2006-11-18 19:32
Žalac, ti si me nasmijao. O kućicama o kojima trabunjaš nemam pojma i blage veze. Na Artatore sam zadnji puta bio možda prije deset godina i od tamošnjih stanara ili vlasnika kuća ne poznajem nikoga, a ako netko od poznatih tamo nešto ima, ja to ne znam. Kad promislim, ne trebam ti se smijati .. nije lijepo. Ali žao mi te :cry:
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # CRYžalac 2006-11-19 00:10
I meni tebe. Istina boli. :D :D :D :D :D :D :D :cry:
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Da ne povjeruješNi-na 2006-11-19 11:51
Svi vi koji ste živjeli u idili do dolaska Eko-kvarnera i ostalih domaćih i stranih izdajnika valjda ste investirali u svoju djecu da se obrazuju pa da ne moraju ovisiti o "šljakanju" kod raznih "gazda". Uz to dati ću si truda i provjeriti koliko vas je bilo zaposleno, koliko ste ili vaš poslodavac platili doprinosa i poreza ovaoj državi...znači ako je vaš rad legalan i na dobrobit lokalnog stanovništva koristeći pravo na dostupnost informacija zatražit ću a onada javno obznaniti putem novina i radija koliko je ljudi radilo, koliko ih ima uplaćeno godina radnog staža i koliko je državi vaš poslodavac uplatio poreza. Svaku informaciju ću javno objaviti. I ako je narušen dosadašnji legalan rad poduzetnika Jurekovića te njegov ugled i posao javno ću se boriti protiv djelovanja Eko kvarnera. Uz to , biti će objavljena putem novina i ove stranice br. katastarskih čestica i vlasnika zemlje čiju zemlju bahato koriste samoprozvani vlastodršci. A onda ćemo u prijateljskom tonu konstatirati zbog koga i čega ostaje "pustoš i nezaposlenost lokalnog stanovništva".
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Katamaran 2006-11-19 12:39
Već odavno pitam Jur-išnike na braniku ilegalnog kamenoloma koliko ljudi je tamo zaposleno, ali odgovora nema. Odgovore dobivam na pitanja koja nisam postavio :-) :D :-)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # NEPRAVDADA NE POVKERUJEŠ 2 2006-11-20 09:52
A STO JE SA VLASNICIMA DVIJU KUĆICA CIJE INTERESE PODRŽAVA GLASNOGOVORNICA ?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Katamaran 2006-11-20 10:58
Ovo je već postalo blesavo. Pitam koliko je sati i umjesto da dobijem odgovor dobijem pitanje što igra u kinu.

A o nekakvim kućicama njihovim vlasnicima i ostalome pojma nemam. Ni ne znam o čemu se radi.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Ni-na ispričavam se...žalac 2006-11-20 15:04
Poštovana-ni, primite moje isprike što ste dovedeni u zabludu i došli do netočnih zaključaka.

Samo sam stanovnik naselja i žao mi je da se napadaju oni koji su samo dobro donjeli i željeli našem naselju. Sto ljudi, sto ćudi.Ima ih koji ubadaju kao ose a zaboravljaju da nije bilo marljivih, vrijednih ljudi da danas ne bi imali ugostiteljskog objekta, ne bi radili jer ne bi imali pristupa do svojeg zemljišta i još i sad bi bili okruženi golemom hrpom smeća razbacanog okolnom šumicom kojeg su nesavjesni turisti ostavljali nakon sidrenja u barkama i vršili nuždu u obližnoj šumici.Mi koji ovdje živimo najbolje znamo što je i kako je bilo.

Ako se netko bori za nekakvu pravdu a ne vidi one u svojoj blizini, uz sebe onda to nije pravedno.Ono što je bilo neka i ostane. Kad nikome nije smetalo, zašto bi i od sada.
Kamo sve to vodi? To nikome ne donosi sreću! Treba pronaći zajedničko rješenje za sve a ne kao ose samo napadati. Mislim da nije fer...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ???????Poirot 2006-11-20 20:03
Ni-na da niste to vi gða. iz Francuske koja nije uspjela kupiti zemljšte u uvali Ružmarinka?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Sevdah i kukulelegost 2006-11-20 20:38
U pravu je posjetitelj koji je primjetio da se tu od pravih pitanja bježi kao vrag od tamjana. Stalno se tupi o vrijednim ljudima koji su donjeli sreću ovom kraju, a kad neko pita koliko je zaposleno, kolike su plaće i koliko je plaćeno poreza mjesto odgovora dobijemo sevdah i kukulele i blesava pitanja jel neko nešto kupio ili nije.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ???????Poirot 2006-11-21 13:58
Pitanja nisu blesava nego se prave blesavi oni kojima su upućena, a dobro znaju o čemu se radi!!! Kao npr. otkud ideja o zemljištu u Ružmarinci, kućici i interesima pojedinca čije interese zastupa netko iz Eko Kvarnera! :-? :-? :-? :-? :-? :-? :-? :-?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Logika babe Stanegost 2006-11-22 08:11
Točno, oni kojima su upućena pitanja prave se blesavi pa umjesto da odgovore na njih postavljaju neka druga pitanja i traže da "počistiš vlastito dvorište".

To se zove logika babe Stane, piljarice: Prigovoriš joj što joj je salata uvela, a ona ti odvrati "Gledaj sebe kakva si, a tvoja kći se kurva, sin ti je pijanac, u dvorištu ti raste korov ...", itd.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # pitanje za andrejugost 2006-11-22 12:54
U kojem Prostornom planu Županije je ucrtan kamenolom Bojnak? Dali u istom onom u kojem kamenolom Brdo Kušć nije?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # betonNi - na 2006-11-22 15:51
Nisam francuskinja. Dolazim povremeno na vaš otok.Uostalom betonirajte si ga, zagadite, dozvolite uzurpaciju...sv ejedno mi je. Ovo o podatcima ću istražiti i objaviti da vam pokažem koliko ste oštećeni, i u krivom "filmu", priča je načelnog karaktera. Mene ne zanimaju niti vaše lokalne priče, niti vaše kamenje, niti lokalni vlastodršci...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # sivan 2006-11-28 10:38
Za autora ovog teksta pitanje:Da li poznaje vrijeme prije nego su Lošinjani napuštali otok u barkama, ako se ne sjeca ja cu mu reci tad je isto bio turizam i nisu ga izgradili komunisti nego ondasnji zitelji ovog otoka koji su protjerani a turizam se poceo vracati u napustene kuce kad je jenjala opasnost od rata pa su turisti koji su oduvjek znali za ljepotu lošinja ponovo došli.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # pitanjestella 2006-11-28 14:31
Kada su lošinjani napuštali otok i zašto? Da li su ga izmislili lošinjani ili je to globalna pojava? Turizam je "proizvod" koji podliježe modama, osjetljiv na trendove i društvena dogaðanja. Od ljepote više nećete moći živjeti, a uz to sve ste poduzeli da ju uništite...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Uz Stellin komentar:Babalu 2006-12-03 10:03
Formula sunce + more sve je manje u modi zbog tzv. ozonskih rupa i opasnosti od raka kože. Sveopće starenje svjetskog stanovništva je čimbenik koji mijenja sadržaj turističke tražnje i od sadašnje pomiče je k novima. Prepametni lošinjski turistički radnici i gradski oci na to ne misle. To je za njih daleka budućnost nakon njihovih mandata, a mandate koriste da namire svoje buduće potrebe.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj

Dodaj komentar

Komentari koji nemaju veze s temom članka uz koji su uneseni bit će uklonjeni. Za unos "off topic" komentara mogu se koristiti stranice SVAŠTARA 2, SVAŠTARA, ŠKOVACA i SATIRIČKI PRILOZI. Uredništvo ne snosi odgovornost za sadržaj komentara.

Sigurnosni kod
Osvježi

● ZADNJI KOMENTARI

  • Zemljovid afera

    gost 19.04.2026 19:01
    Bučanje- ovo je Slovenija
    Izgleda da će tamo uskoro pisati ono "ovo je Slovenija" :-| Banić piše da od 1400 evidentiranih nelegalnih građevina na Lošinju više od pola je od slovenskih državljana .I da im po bahatosti konkurišu Česi, Pogledati na Banićevom fejsu www.facebook.com/.../ ...

    Read more...

     
  • Guranje deve kroz ušicu igle

    hranitelj tuljana 13.04.2026 17:00
    Eto...
    Evo, ni tužibaba ne vidi ništa, samo još jedna u nizu...:(

    Read more...

     
  • Sve se nešto nastavlja, pokreće, omogućuje, prepoznaje ...

    ... 10.04.2026 11:09
    ...
    evo, sutra je 14 mjeseci, drveni montažni dječji vrtić još nije gotov gradonačelnice, u čemu je problem, jel opet kriv Pedro

    Read more...

     
  • Oktroirani mjesni odbori

    hranitelj tuljana 08.04.2026 21:55
    O lažima, rode...
    Ovo je, dakako, potpuna besmislica i laž.

    Read more...

     
  • Oktroirani mjesni odbori

    Eu 08.04.2026 07:57
    Non eu
    Od rujna 2026 nema više eu fondova za Hrvatsku. Nema više napasti da se krade. No nema više ni novca. Slijedi bankrot države kao i u Grčkoj . Lošinj se nema šta bojati. Lošinj je propao kao i većina projekata iz eu fondova,

    Read more...

     
  • Oktroirani mjesni odbori

    Ben Hur 08.04.2026 07:38
    otpadomjeri
    Sve je to relativno i nije mi namjera svađati umirovljenike. Gradsko vijeće je podržalo odluku direktora kojom su poručili iznajmljivačima ( i ne samo njima): " Možete odvajati otpad i imati malo otvaranja ostatnog otpada, ali ćete plaćati odvoz otpada ...

    Read more...

     
  • Guranje deve kroz ušicu igle

    Ne 08.04.2026 07:03
    Ne
    Ljudi ne napuštaju drugi mol M. F. Posrao i šefa i stanicu Lučka

    Read more...

     
  • Bez kormila, bez kormilara

    gost 06.04.2026 17:24
    Poslanica Lošinjanima
    Uskrsni blagdani su na izmaku, Iako Isus nije ovdje, nije kasno za poslanicu dragim Lošinjanima. Obraćam vam se s dubokim poštovanjem i još dubljim razumijevanjem vašeg jedinstvenog talenta da u isto vrijeme živite u raju i kukate kao da ste na ...

    Read more...

     
  • Guranje deve kroz ušicu igle

    hranitelj tuljana 06.04.2026 16:21
    @ tužibaba
    Tužibaba, nešto bih provjerio. Do sad nisam od ni jednog komentatora niti autora članka dobio odgovor na ovo pitanje, možda ću od vas dobiti? Izgleda da se zaštitom javnog dobra i bespravnom devastacijom morske obale na Lošinju nitko ne bavi. Čini se ...

    Read more...

     
  • Guranje deve kroz ušicu igle

    Franković 06.04.2026 00:14
    Pije kavu s Arsenom
    Kako to da ovaj portal niš ne piše o prosvjedu ispred lučke uprave jer je Franković zatražio micanjem brodica s drugog mulića u gradu

    Read more...

     
  • Guranje deve kroz ušicu igle

    Franković 05.04.2026 19:35
    Prevara
    M. F veliki prevarant Nadam se da više neće dobit nit jednog vijećnika Navodno je ušao u sdp

    Read more...

     
  • Bez kormila, bez kormilara

    gost 05.04.2026 13:51
    Nije ovdje
    Gradonačelnica nam u povodu uskrsa javlja na fejsu da Isus nije ovdje. To svi znamo. Po stanju u gradu, u državi, Europi i svjetu :sad: Lako Isusu, on je uskrsnuo

    Read more...

     
  • Guranje deve kroz ušicu igle

    Tužibaba 04.04.2026 13:23
    Rudi
    Što se događa u lučkoj upravi navodno više nema za neke lovatore besplatnih vezova ali nema nit sankcija za to

    Read more...

     
  • Web stranicom "budimo" građane

    Tužibaba 03.04.2026 21:24  
  • Oktroirani mjesni odbori

    ST 03.04.2026 16:27
    .
    To znači da je umirovljenik samac koji ne iznajmljuje ili nema što iznajmiti u lošijem položaju od onoga koji iznajmljuje.

    Read more...

     
  • Oktroirani mjesni odbori

    Ben Hur 03.04.2026 11:15
    rješenje
    Prosječna mirovina nije dostatna za život tako da rješenje nije jednostavno kako si napisao prije mjesec dana. Umirovljenik ne iznajmljuje iz objesti nego iz potrebe.

    Read more...

     
  • Javna rasprava - javno razotkrivanje

    Dron 03.04.2026 07:51
    ...
    Nepismeni gradski vijećnici dižu ruke da firma navodno ne bi propala, umjesto da smijene nesposobnog direktora. Ovo je direktno kršenje načela "onečišćivač plaća" (polluter pays principle), koje je temelj modernog gospodarenja otpadom, gdje trošak ...

    Read more...

     
  • Javna rasprava - javno razotkrivanje

    Zvone 02.04.2026 15:15
    Potpore samaca iznajmljivačima
    Ovih dana dobivamo račune za odvoz smeća po novoj metodi obračuna. Ispada da koliko god domaćinstva proizvedu smeća sva plaćaju isto: samac i višečlana obitelj koja otpadometar otvori 10 puta mjesečno plaćaju isto. Što znači da samci osiguravaju potporu ...

    Read more...

     
  • Oktroirani mjesni odbori

    Tužibaba 29.03.2026 13:22
    Laže
    Kako to da S. K. VIŠE NE PIŠE PROTIV HDZ I ANE KUČIĆ VEČ JOJ LAJKA OBJAVE NADA LI SE MJESTU KOMUNALNE PROČELNICE USKORO POVRATAK U HDZ

    Read more...

     
  • Guranje deve kroz ušicu igle

    R.B. 25.03.2026 14:58
    Tko je odgovoran za stagnaciju?
    Akosam dobro shvatio izvješće na otoci.net ugovor je raskinut jer voditeljica izrade nije imala licencu za taj posao. Sumnjivo je što se to saznalo baš dan uoči završetka neobično dobro posjećene javne rasprave. A IGH posve zasigurno nije odgovoran ...

    Read more...

     
  • Guranje deve kroz ušicu igle

    Zabrinuti građanin 25.03.2026 08:46
    stagnacija na otoku vitalnosti
    Kaže gradonačelnica da će tužiti IGH radi nadoknade štete. Hoće li ih tužiti samo za onih 14.000 eura ili će ih tužiti i za višegodišnju stagnaciju cijelog otoka radi onemogućavanja investicija?

    Read more...

     
  • Guranje deve kroz ušicu igle

    Zico 24.03.2026 09:12
    Vjerujem joj kao što vjerujem Trumpu
    Jučer na fejsu GML piše: Pratite uživo prijenos 8. sjednice Gradskog vijeća Grada Malog Lošinja na ovom linku... A na linku ne možeš kvalitetno pratiti prijenos sjednice ni uživo ni umrtvo, svako malo sve se zablokira i ne mrda po desetak minuta. I ...

    Read more...

     
  • Sve se nešto nastavlja, pokreće, omogućuje, prepoznaje ...

    hranitelj tuljana 23.03.2026 16:44
    3 put?
    Kako vam se svaki put naruga, i opet uporno glasate za nju?! Sjeti se samo salvi uvreda kad sam pred izbore ovdje pozivao da se za nju ne glasa, kad sam bezuspješno pokušavao naći barem jednog jedinog anonimnog istomiščjenika koji bi želio da HDZ ...

    Read more...

     
  • Sve se nešto nastavlja, pokreće, omogućuje, prepoznaje ...

    Tovar 23.03.2026 10:43
    Vaša. A svoja.
    Vjerojatno će na kraju mandata doći radnici da se pokaže kako ispunjava obećanje. Isto kao za besplatno dopunsko osiguranje. Obećano na početku izborne kampanje, a ispunjeno tek na kraju mandata. Nakon 4 godine :cry: Gradnju školske sportske dvorane i ...

    Read more...

     
  • Sve se nešto nastavlja, pokreće, omogućuje, prepoznaje ...

    gost 19.03.2026 10:43
    Na vrbi svirala - Dom za umirovljenike
    U sponzoriranom prilogu Novog lista za Mali Lošinj opet po tko zna koji put o projektu dnevnog boravka za umirovljenike. Inače, kako je spomenuto u članku "Dnevni boravak za umirovljenike! Obećan u izbornoj kampanji 2021. pod geslom „Grad za tebe" ...

    Read more...

     
  • Akcijska rasprodaja javne imovine

    gost 17.03.2026 16:05
    Tko donira taj profitira
    "Malo tko je poslovao s gradovima, općinama i državom pod političkom ingerencijom HDZ-a kao tvrtke Radnik i Bistra u suvlasništvu Mirka Habijanca. U posljednjih desetak godina dobile su stotinjak poslova putem javne nabave u iznosu većem od 400 milijuna ...

    Read more...

     
  • Akcijska rasprodaja javne imovine

    Dinko 17.03.2026 16:01
    Nepoznanica športaš godine
    Zbog rezultata prošlih izbora više nije jasno ko će dobivati nagradu kao športaš godine. Veterinar je ispao iz kombinacije a u sadašnjoj političkoj postavi nema športaša.

    Read more...

     
  • Oktroirani mjesni odbori

    gost 17.03.2026 14:38
    Povećavanje plaća?
    23. ovog mjeseca bit će održana sjednica GV s Prijedlogom Odluke o izmjenama i dopunama Odluke o područjima i granicama mjesnih odbora na području Grada Malog Lošinja i prijedlog Odluke o plaći i drugim pravima gradonačelnika iz radnog odnosa, te ...

    Read more...

     
  • Akcijska rasprodaja javne imovine

    župan 17.03.2026 08:28
    kviz bez nepoznanica
    U našem gradu sve je unaprijed jasno. I prije nego je bilo koji natječaj raspisan rezultat istoga je unaprijed poznat. Kao i pozivi za potpore, subvencije - točno se zna tko će dobiti i koliko, kao i procjena nekretnina, točno se zna koliko će se ...

    Read more...

     
  • Akcijska rasprodaja javne imovine

    branitelj tuljana 16.03.2026 15:58
    Lošinj je kolonija za 2-3 osobe
    Lošinj je postao kolonija križevačke tvrtke. Ništa čudno kad je ta i njoj sestrinska firma najveći donator vladajuće stranke, kada je sufinancirala lokalnu izbornu kampanju, kad trguje s gradskim parcelama s jedinstvenim pročelništvom, preko kojeg ne ...

    Read more...

ZADNJI KOMENTARI (desno)

  • Zemljovid afera

    gost 19.04.2026 19:01
    Bučanje- ovo je Slovenija
    Izgleda da će tamo uskoro pisati ono "ovo je Slovenija" :-| Banić piše da od 1400 evidentiranih ...
     
  • Guranje deve kroz ušicu igle

    hranitelj tuljana 13.04.2026 17:00
    Eto...
    Evo, ni tužibaba ne vidi ništa, samo još jedna u nizu...:(
     
  • Sve se nešto nastavlja, pokreće, omogućuje, prepoznaje ...

    ... 10.04.2026 11:09
    ...
    evo, sutra je 14 mjeseci, drveni montažni dječji vrtić još nije gotov gradonačelnice, u ...
     
  • Oktroirani mjesni odbori

    hranitelj tuljana 08.04.2026 21:55
    O lažima, rode...
    Ovo je, dakako, potpuna besmislica i laž.
     
  • Oktroirani mjesni odbori

    Eu 08.04.2026 07:57
    Non eu
    Od rujna 2026 nema više eu fondova za Hrvatsku. Nema više napasti da se krade. No nema više ...
     
  • Oktroirani mjesni odbori

    Ben Hur 08.04.2026 07:38
    otpadomjeri
    Sve je to relativno i nije mi namjera svađati umirovljenike. Gradsko vijeće je podržalo ...
     
  • Guranje deve kroz ušicu igle

    Ne 08.04.2026 07:03
    Ne
    Ljudi ne napuštaju drugi mol M. F. Posrao i šefa i stanicu Lučka
     
  • Bez kormila, bez kormilara

    gost 06.04.2026 17:24
    Poslanica Lošinjanima
    Uskrsni blagdani su na izmaku, Iako Isus nije ovdje, nije kasno za poslanicu dragim ...
     
  • Guranje deve kroz ušicu igle

    hranitelj tuljana 06.04.2026 16:21
    @ tužibaba
    Tužibaba, nešto bih provjerio. Do sad nisam od ni jednog komentatora niti autora članka ...
     
  • Guranje deve kroz ušicu igle

    Franković 06.04.2026 00:14
    Pije kavu s Arsenom
    Kako to da ovaj portal niš ne piše o prosvjedu ispred lučke uprave jer je Franković zatražio ...
     
  • Guranje deve kroz ušicu igle

    Franković 05.04.2026 19:35
    Prevara
    M. F veliki prevarant Nadam se da više neće dobit nit jednog vijećnika Navodno je ušao u ...
     
  • Bez kormila, bez kormilara

    gost 05.04.2026 13:51
    Nije ovdje
    Gradonačelnica nam u povodu uskrsa javlja na fejsu da Isus nije ovdje. To svi znamo. Po ...
     
  • Guranje deve kroz ušicu igle

    Tužibaba 04.04.2026 13:23
    Rudi
    Što se događa u lučkoj upravi navodno više nema za neke lovatore besplatnih vezova ali nema ...
     
  • Web stranicom "budimo" građane

    Tužibaba 03.04.2026 21:24
    Kikić
    Točno tako
     
  • Oktroirani mjesni odbori

    ST 03.04.2026 16:27
    .
    To znači da je umirovljenik samac koji ne iznajmljuje ili nema što iznajmiti u lošijem ...
     
  • Oktroirani mjesni odbori

    Ben Hur 03.04.2026 11:15
    rješenje
    Prosječna mirovina nije dostatna za život tako da rješenje nije jednostavno kako si napisao ...
     
  • Javna rasprava - javno razotkrivanje

    Dron 03.04.2026 07:51
    ...
    Nepismeni gradski vijećnici dižu ruke da firma navodno ne bi propala, umjesto da smijene ...
     
  • Javna rasprava - javno razotkrivanje

    Zvone 02.04.2026 15:15
    Potpore samaca iznajmljivačima
    Ovih dana dobivamo račune za odvoz smeća po novoj metodi obračuna. Ispada da koliko god ...
     
  • Oktroirani mjesni odbori

    Tužibaba 29.03.2026 13:22
    Laže
    Kako to da S. K. VIŠE NE PIŠE PROTIV HDZ I ANE KUČIĆ VEČ JOJ LAJKA OBJAVE NADA LI SE MJESTU ...
     
  • Guranje deve kroz ušicu igle

    R.B. 25.03.2026 14:58
    Tko je odgovoran za stagnaciju?
    Akosam dobro shvatio izvješće na otoci.net ugovor je raskinut jer voditeljica izrade ...
     
  • Guranje deve kroz ušicu igle

    Zabrinuti građanin 25.03.2026 08:46
    stagnacija na otoku vitalnosti
    Kaže gradonačelnica da će tužiti IGH radi nadoknade štete. Hoće li ih tužiti samo za ...
     
  • Guranje deve kroz ušicu igle

    Zico 24.03.2026 09:12
    Vjerujem joj kao što vjerujem Trumpu
    Jučer na fejsu GML piše: Pratite uživo prijenos 8. sjednice Gradskog vijeća Grada Malog ...
     
  • Sve se nešto nastavlja, pokreće, omogućuje, prepoznaje ...

    hranitelj tuljana 23.03.2026 16:44
    3 put?
    Kako vam se svaki put naruga, i opet uporno glasate za nju?! Sjeti se samo salvi uvreda kad ...
     
  • Sve se nešto nastavlja, pokreće, omogućuje, prepoznaje ...

    Tovar 23.03.2026 10:43
    Vaša. A svoja.
    Vjerojatno će na kraju mandata doći radnici da se pokaže kako ispunjava obećanje. Isto kao ...
     
  • Sve se nešto nastavlja, pokreće, omogućuje, prepoznaje ...

    gost 19.03.2026 10:43
    Na vrbi svirala - Dom za umirovljenike
    U sponzoriranom prilogu Novog lista za Mali Lošinj opet po tko zna koji put o projektu ...
     
  • Akcijska rasprodaja javne imovine

    gost 17.03.2026 16:05
    Tko donira taj profitira
    "Malo tko je poslovao s gradovima, općinama i državom pod političkom ingerencijom HDZ-a kao ...
     
  • Akcijska rasprodaja javne imovine

    Dinko 17.03.2026 16:01
    Nepoznanica športaš godine
    Zbog rezultata prošlih izbora više nije jasno ko će dobivati nagradu kao športaš godine.
     
  • Oktroirani mjesni odbori

    gost 17.03.2026 14:38
    Povećavanje plaća?
    23. ovog mjeseca bit će održana sjednica GV s Prijedlogom Odluke o izmjenama i dopunama ...
     
  • Akcijska rasprodaja javne imovine

    župan 17.03.2026 08:28
    kviz bez nepoznanica
    U našem gradu sve je unaprijed jasno. I prije nego je bilo koji natječaj raspisan rezultat ...
     
  • Akcijska rasprodaja javne imovine

    branitelj tuljana 16.03.2026 15:58
    Lošinj je kolonija za 2-3 osobe
    Lošinj je postao kolonija križevačke tvrtke. Ništa čudno kad je ta i njoj sestrinska firma ...