Ova stranica koristi kolačiće koje u svakom trenutku možete kontrolirati postavkama u vašem internet pregledniku

Ako ne promijenite postavke preglednika slažete se s korištenjem kolačića Vise o kolacicima

Razumijem i prihvacam

Zemljovid afera

Korisnička ocjena:  / 0
LošeNajbolje 

afere Afera, u političkom smislu, obično se odnosi na bilo koju uključenosti u nezakonit, neetičan ili nemoralan posao ili aktivnost bilo kojeg javnog djelatnika ili ustanove. Na web stranici afere.pollitika.com objavljen je geo-katalog poznatih afera. Ako znate za aferu koja ovdje nije navedena možete je dojaviti.

Afera može biti:

• indicija, opravdana sumnja ili dokazan sukob interesa

• neaktivnost državnog ili lokalnog dužnosnika, državne ili lokalne samouprave

• aktivosti koje su nanijele štetu pojedincu, tvrtkama ili zajednici

• pogodovanje (dokazano ili ne) pojedincima, tvrtkama ili institucijama

• zataškavanje informacija koje moraju biti javno dostupne

• zataškavanje aktivnosti

• zloupotreba položaja Ili bilo koja kombinacija gornjih opisa, s time da svakako jedan od sudionika mora biti državni/lokalni dužnosnik, tijelo državne ili lokalne uprave, institucija ili tvrtka koja je u cijelosti ili značajnim dijelom u državnom vlasništvu.

Komentari: 

0 0 # ČIKAT-privezišt egost 2007-09-28 09:47
Opće je poznato da su svi u Malom lošinju protiv toga da se u uvali ČIKAT radi marina za jahte i naplačuju vezovi, protiv toga je čak i naša dobra gratska vlast ali gospodin koji je nedavno doselio u M. Lošinj Dražen Valerijev osobno poznaje župana Komadinu koji mu je kontra svih odluka i urbanističkih planova M. L. dodjelio koncesiju na dio naše preljepe uvale Čikat ali ipk samo na ronilački klub DIVER ali se uredno iznajmljuju vezovi. DI SU NADLEŽNE INSPEKCIJE !!!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Čikat, koncesijaAdministrator 2007-09-28 10:41
Putem kontakt opcije sajta primili smo poruku sljedećeg sadržaja:

Zar stvarno želimo da se od jedne prekrasne uvale koju je zavolio čak i Austro-ugarski Franc Jozef napravi marina i podjeli sve u koncesije kako bi se jedna pridošlica Lošinja bogatila, a mi ostali da se u našoj uvali više ne možemo kupati a niti šetati.

Ispod konobe Čigale je uvijek 20-30 jahti i znakom je obilježeno područje koncesije.

Pitam dali je to cijenjenom gospodinu dao grad u koncesiju i dali on to uopće legalno radi!!!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # BučanjeRobi 2007-09-30 13:21
Dok smo mi ratovali Slovenci su u Bučanju kod Nerezina započeli i dovršili velike zemljane radove kojima su zapravo promijenili zemljovid na terenu koje su kupili još za vrijeme Juge. Sve vrijeme kao da je zasebna država tamo nisu imali pristup policija ni inspekcije, nije bilo kontrole i nisu se plaćali porezi. tek sada piše Novi list inspekcija je sve zapečatila jer da nema minimalne uvjete za ugostiteljstvo i uslugu smještaja. I još da zemljište nije urbanizirano i da se vodi kao poljoprivredno pa je onda sve ilegalno. Piše i da Slovenci poduzimaju da se legalizira, pa me baš zanima ishod. Siguran sam da će se prjetiti i Europom ako im se ne dopusti legalizacija, jer da šta su oni gori od drugih kojima se ide ususret. A možda će dobro platiti kome već treba.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # mrlje na LošinjuKajman 2007-09-30 18:20
Mislim da bi bilo zanimljivo napraviti zemljovid Lošinja s označenim "mrljama" kao što su Bučanje, Osoršćica, Studenčič, Artatore i t,d, Hajde ljudi, dajte prjedloge za zemljovid. :D
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # bucanjemali pero 2007-09-30 19:56
Bravo za inspekciju. Da bi se legaliziralo i promjenila kultura zemljista od poljoprivrednog u graðevinsko potrebno je:
da se prvo plati zemljiste koje je otuðeno vlasnicima,
da se na prvobitnoj izgradnji, plate sve potrebne dazbine koje su potrebne za graðevinsku dozvolu itd.
da se snimi razlika izmeðu prvobitne i u zadnje godine adaptacije, gradnje i nadogradnje, plate kazne za izvrsene radove bez dozvole, plate sve moguce dazbine na ono sto se gradilo ili
inspekcija graðevinska da nalog za uklanjanje naknadno sagraðenih i dograðenih objekata,
ispita tko je to radio i gdje je prijavljen rad i tko je radio.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Novi zakon za SlovenceJanez 2007-09-30 20:02
Mislim da novi zakon ide na ruku Slovencima. Kao, usklaðenje sa EU a zato je možda i donesen da Slovenci legaliziraju sve što su gradili na divlje. Gdje su inspekcije bile do sada?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # inspekcijeperica 2007-09-30 20:18
To je bio zlatni rudnik za inspekcije, koliko su oni koverti primili i koliko godina, Jadni inspektori.
Inpekcije su uredno bile na radnom mjestu, uredno primali place, uredno trenirali strogocu kod domacih itd. Zato se treba inspekciju pozvati na odgovornost , odnosno kaznjavati za nerad i korupciju (klasican primjer), kako netko moze raditi 15 godina, bez dozvole bez papira bez... i to bezobrazno, znaci da su inspektori bili "nasi slovenci"
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Neovisna država BućanjeS.I. 2007-10-09 18:28
NL danas piše da če se iz slovenske mini države u Hrvatskoj po imenu Bućanje kraj Nerezina slabe i nejake inspekcijske službe RH povući i kapitulirati pred nadmoćnim snagama slovenskih bezpravnih graditelja i utajivača poreza. Biće to još jedan dokaz da su nam inspektori sasvi nepotreban teret koji plaćaju graðani da oni ne bi ništa radili ili čak primali napojnice od prekršitelja.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # inspekcijeinspektor 2007-10-09 22:15
Perice, Perice, odose moje kovertice. A ako me sefovi pozovu na odgovornost za sve ove godine...mito i korupcija, tesko meni. Tjesi me to, da nisam sam, ima nas dovoljno za belu u via Romi.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Sve u 16Jadranko 2007-10-10 12:45
Inspektore ne brini, neće te niko pozvat na odgovornost zato što si Janezima omogućio da dočekaju zakon koji im legalizira bespravnu gradnju sve ove godine. Kud bi došli kad bi zakon funkcionirao? Ne bi ni Jadranka mogla ureðivati Auroru za 4 zvjezdice iz kredita koje je digla. Rade sve u šesnaest, a sve bez dozvola ;-) I nigdje inspektora da zaustave.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Novi zakon-ludo radovanjezbunjeni 2007-10-10 19:57
Slovenci kažu za PSK, da ne brinu puno jer da će temeljem novog zakona, gotovo po sili istog zakona, skinuti pečate i nastaviti bez problema raditi kao i do sada. Jer po novom zakonu objekti koji su izgraðeni do 19.lipnja 19991. ne trebaju
uporabnu dozvolu. Dakle što kaže novi Zakon o prostornom ureðnju i gradnji?

Članak 331.
 
(1) Za izgraðenu graðevinu na temelju graðevinske dozvole, odnosno drugoga odgovarajućeg akta nadležnog tijela izdanog do 19. lipnja 1991. godine ne izdaje se uporabna dozvola.
(2) Graðevina iz stavka 1. ovoga članka upisuje se u katastarski operat ako je uz zahtjev priložena pravomoćna graðevinska dozvola i potvrda da u vezi s tom graðevinom nije u tijeku postupak graðevinske inspekcije.

Ako gospoda iz PSK misle da je to njihovo rješenje, malo su se prerano poradovali jer ne znaju čitati zakon ili računaju da su oni iznad zakona. Dakle prvo moraju pokazati pravomoćnu graðevinsku dozvolu koje nemaju i ne mogu imati jer ne postoji uopće plan koji predviða takovu gradnju. I da postoji plan, nisu mogli ishodovati graðevinsku dozvolu,jer ni do dan danas nisu riješeni vlasnički odnosi.
Budući Bućanje nije eksteritorijaln i posjed odnosno Ambasada Republike Slovenije, na vidim razloge da im se skinu pečati.
Mislim da bi uvjeti da im se legalizira bespravno vlasništvo i bespravno ponašanje bilo retroaktivno plaćanje svih poreza i doprinosa koji su se plaćali u Sloveniji umjesto u RH i naravno bitnom doprinosu loklnoj samoupravi u razvoju komunalne infrastrukture.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Čitanje zakonaXman 2007-10-10 20:24
Dakle, ostaje nam nadati se da naši inspektori i drugi nadležni znaju i hoće čitati zakone kao ti. I da su spremni primijeniti ih ...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # legalnost ili korupcijapero 2007-10-10 23:39
Vise mi nista nije jasno ??? Objekti su graðeni prije vise od 20 godina, na terenu kojem nisu bili vlasnici (tko im je teren poklonio), sa kakvom dozvolom su graðeni, to je bilo u onoj drzavi, ali tko su ljudi koji su im to omogucili??? isti ljudi koji danas zive u nasoj drzavi, referenti ,inspektori, odvjetnici itd. itd. Kako je moguce da u nasoj drzavi, referenti, inspektori, odvjetnici itd.itd. dozvole, da netko koji je u onoj drzavi dobio sve to, a nisu bili ljudi sa otoka, odnosno ljudi koji zive na otoku, u nasoj sadasnjoj pravnoj drzavi, mogli su nesmetano, baviti se ugostiteljstvom i turizmom pored svih propisa, inspektora, referenata itd.itd. Ovdje je netko lud , lud ili je u pitanju velika lova onima koji su to omogucili. Molim Vas ,dali Vam je poznato da je itko tko zivi i radi na ovom otoku 15 godina bio lisen ikakove kontrole, inspekcije, referenata ili papira sagradio vise desetaka objekta bezpravno, i natuðem zemljistu da bi mu zakon sada legalizirao.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # melimeli 2007-10-10 23:53
Pero znam za jednog koji tu zivi i veliki je direktor u uvali Meli, ali njemu je bila inspekcija i dala nalog da se objekat rusiiiii. I on kao i slovenski drzavljani ,po novom zakonu ce legalizirati bespravno izgraðeni objekat, (manje ce platiti, vec koliko je dosad davao, i nudio da se objekat odrzi i saceka zakon). Bravo za direktora iz Melog a.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # neće meli, ali tko zna...ggost 2007-10-11 00:19
Ne bi mu se smijelo legalizirati jer nema grað. dozvolu a pogotova što je inspekcija odnosno MZOPZ donijelo rješenje o izvršenju, pa bio on i direktor u "Lošinjskoj". Zakon o prostornom ureðnju i gradnji nije zakon o legalizaciji bespravno izgraðenih graðevina, nego on samo u svojim odredbama omogućava legalnim objektima (izgraðenim po poravomoćnoj graðevinskoj dozvoli) da se po jednostavnijoj proceduri upišu i steknu legalni status. Ali kod nas je sve moguće... Vidi samo tko su vlasnici najvećih lošinjskih firmi. Dakle sve je moguće ali... nije po zakonu.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Pravo na informacijuMelin Pelin 2007-10-11 11:27
Dragi Meli i Ggoste, bolje bi vam bilo da se poslužite pravom na pristup informacijama i upitate nadležne gdje je zapelo s provoðenjem rješenja u rušenju te bespravne graðevine u uvali Meli nego što kukate anonimno na ovoj stranici. Sve upute, adrese i formulare za ispuniti imate na ovoj stranici (gong.hr/hr/gong.asp?cat=22&subcat=61) a objavljeno je i na Volim Lošinj članak "Pravo na pristup informacijama"
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Hrabri i pametni Melin Pelingggost 2007-10-11 19:37
Poštovani Meline Peline, pokazao si graðansku hrabrost i javno si se predstavio i nisi se sakrio kao anonimac te si im ljepo odbrusio. Šteta jedino što ne postoji pravo na pristupa pameti, pa sugeriraš postavljanje glupih pitanja nadležnima. Mi znamo gdje je zapelo a ako ti ne znaš, pitaj nadležne..
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Hrabri i pametni gggostMelin Pelin 2007-10-11 20:27
Dragi gggost, pokazao sam isto toliko hrabrosti koliko i ti jer sam se javno predstavio kao ti i ova dvojica. Svatko tko ima pristup pameti zna da nema glupih pitanja: postoje samo glupi odgovori. A ako vi znate gdje je zapelo, postavlja se pitanje zašto to ne prijavite nadležnima umjesto što kukumavčite anonimno na internetu. Nemate čak ni tolikoi hrabrosti da to napišete ovdje ili ne znate a htjeli bi da drugi za vas izvlači kestenje iz vatre.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Hrabri i pametni Melin Pelingggost 2007-10-11 22:30
Meline Peline, mislim da ima glupih pitanja. Mislim da je i tvoje pitanje koje bi trebalo postaviti MZOPU, "gdje je zapelo s rušenjem objekta...?" glupo pitanje. Odgovor bi bio pametan. Vjerojatni odgovor nadležnih (MZOPU) bi bio da se čeka rješenje Upravnog suda ili da nisu osigurana sredstva za izvršenje ili sl. l Sigurno je da nadležni ne bi odgovorili da čovjek ima veze, i novca da je podmitio sve u lancu odlučivanja ili da pravna država ipak ne funkcionira i sl. Pitanja na koja se znaju odgovori se ne postavljaju.
Kaže Melin Pelin: "...poslužite pravom na pristup informacijama i upitate nadležne gdje je zapelo s provoðenjem rješenja u rušenju te bespravne graðevine u uvali Meli ..."
Da gdje je zapelo? Svašta. Meline Peline imaš li ti 12 godina?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # pitanjaMelin Pelin 2007-10-11 23:26
gggost pokušava oboriti jedno poznato pravilo. On kaže "Pitanja na koja se znaju odgovori se ne postavljaju", a dobar odvjetnik postavlja SAMO ona pitanja na koja zna odgovor.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # melinu pelinupero 2007-10-12 00:15
Pita melin pelin, dali znamo gdje je zapelo, zapelo je tamo gdje i treba prijaviti kod nadlezznih. Mislim da doticni negdje i nesto radi, i za to sto radi nekom odgovara a ako ne radi mozda i ne primi placu. E sad, zar je potrebno nekoga prijaviti , u konkretnom slucaju sluzbe inspekcije , kako to da napisu prijavu, zatvore objekat, nadlezni izdaju rjesenje za rusenje za zatvaranje itd. i to se ne sprovodi, i doticni primaju placu iako se nista dalje nije dogodilo. Za Bucanje, sve su inspekcije znale za to sto su ih zatvorili, ali se cekalo 15 godina, tko je primao placu 15 godina (i placu i mito). Za Meli zasto se ne rusi sa nalogom 15 godima netko prima placu( i placu i mito). Prema tome korumpirani dvostruko placeni i inspektor i njeov sef i njegov nadsef i njegov ministar, i kome ces ti to prijaviti.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Komentira Melin Pelingggost 2007-10-12 00:27
Ne razumijem te. Mislim da nemaš ni 12 god.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Opasna pitanjaHakuna Matata 2007-10-12 09:27
Melin Pelin je podsjetio na jedno poznato i vrlo racionalno pravilo primjenjivo u brojnim životnim situacijama. Uzeo je primjer odvjetnika, no tako postupaju i novinari, poslovni ljudi, diplomati, razni pregovarači, roditelji, učitelji i t.d., ukratko, svi kojima su potrebne informacije koje druga strana iz nekog razloga taji.

U slučaju navodne bespravne gradnje u uvali Meli (o kojoj znam samo koliko je ovdje napisano) poznavanje činjenica bilo bi najjači adut onome tko bi se odvažio da zatraži informacije na temelju zakona o pravu na pristup informacijama. Što više zna mogao bi to bolje sročiti pitanja i time bi one koji na njih moraju odgovoriti doveo u vrlo osjetljivu situaciju, a ovisno o činjenicama i u iskušenje da odbiju dati odgovor, što otvara mogućnost pokretanja uvijek opasne tužbe upravnom sudu.

Dakle, što više odgovora znaš, to su tvoja pitanja opasnija po onoga tko nešto taji.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # jalovostAndreja Gregorina 2007-10-12 12:18
Dok ne posjedujete niti jednu konkretnu informaciju ne možete argumentirano govoriti o sustavu koji ne funkcionira, a do informacija ne možete doći ukoliko ne pošaljete (potpisanu) prijavu ili upit nadležnima. Do tada se sve svodi na jalovo naklapanje, anonimno, naravno, koje siguno neće pomoći da taj isti sustav jednom počne bolje funkcionirati.

U ovom konkrtnom slučaju najprije treba vidjeti da li je neto podnio prijavu temeljem koje je izvršen inspekcijski nadzor na predmetnoj lokaciji. Ukoliko je prijava podnesena, a nije procesuirana, imate prvog krivca.

Ukoliko je prijava podnesena i inspekcija utvrdila da se radi o bespravnoj gradnji trebate tražiti uvid u rješenje kako bi saznali do kada investitor mora ukloniti objekt i da li žalba investitora odgaða izvršenje rješenja.

Ukoliko investitor nije uklonio objekt u propisanom roku trebate tražiti zaključak o dozvoli izvršenja kojim MZOPUG na sebe preuzima obavezu rušenja (troškove plaća investitor).

Nakon toga šaljete upit glasnogovornici MZOPUG zbog čega do sada nije uklonjen predmetni objekt, a potom taj isti upit šaljete ministrici. Tada, sukladno dobivenim odgovorima (ili šutnji), možete početi upirati prst u krivce u želji da nešto promijenite.

Problem nije u pitanjima, čak niti u onima koji bi na njih trebali odgovoriti, nego u onima koji bi ih trebali postaviti. A najčešće to ne rade.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # betonizacija i apartmanizacijamali perica 2007-10-18 23:29
Komentar malo sutra moze, biti i pod i na ovom mjestu "zemljovid afera"
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # mudracKranjc 2007-10-19 10:15
Drugari, tko vam je kriv kada zivite v banana republiki v kojoj svatko radi sto ga je volja, a drzavni aparat stiska samo postene(-jeb... ) i naivne.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Alpski fašistiZmago 2007-10-23 14:00
A u kakvoj državi žive Slovenci, Kranjc? Svaki peti birač je glasovao da joj onaj fašist koji je Hrvate nazvao stokom, a Rijeku i Istru proglasio slovenskim teritorijem bude predsjednik. Mislim da je to mala fašistička državica čiji graðani se u Hrvatskoj ponašaju kao okupatori koji ne poštuju hrvatske zakone.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # prijavakcinovnik 2009-10-19 23:16
Andrei, tko placa graðanina da postavlja pitanja , kada za postavljanje pitanja, odgovora i odgovornosti placeni su inspektori i jedni i drugi, za izdavanje graðevinskih dozvola, placeni su strucni ljudi, isto tako za legalizaciju iliti za ozakonjeno onoga sto nije prema dozvoli placeni su isti ljudi. Dakle ako inspekcija ili strucni ljudi koji kontroliraju, dozvolu za objekat koji nije izveden prema dozvoli, duzni su podnijeti prijavu. Ali ako su "naplatili " ili primili mito , onda prijava nije podnesena, placu redovno primaju... :cry: Kako za izdavanje dozvole tako i za prijavu.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj

Dodaj komentar

Komentari koji nemaju veze s temom članka uz koji su uneseni bit će uklonjeni. Za unos "off topic" komentara mogu se koristiti stranice SVAŠTARA 2, SVAŠTARA, ŠKOVACA i SATIRIČKI PRILOZI. Uredništvo ne snosi odgovornost za sadržaj komentara.

Sigurnosni kod
Osvježi

galerije1

mi-logo
wonline
yrno
Vremenska prognoza
za Lošinj


Članak 69. Ustava RH

Volim LošinjSvatko ima pravo na zdrav život.
Volim LošinjDržava osigurava uvjete za zdrav okoliš.
Volim LošinjSvatko je dužan, u sklopu svojih ovlasti i djelatnosti, osobitu skrb posvećivati zaštiti zdravlja ljudi, prirode i ljudskog okoliša.

setnja

ubojstvoborocid

ZADNJI KOMENTARI

  • Ministar Butković na tragu slavnog cara

    Bezbeli 26.01.2020 18:34
    Baksuz kokoš
    Ne pratim sport, ali na fejsu vidim objavu: Yebote!! Na koje god finale dođe plava kokoš ...
     
  • Raspad klijentelističko-koruptivne Hrvatske

    gost 26.01.2020 17:58
    Pismo podrške
    Gari bi trebao požuriti. Eno i onaj pi3dun RESSLER SE POVUKAO I STAO UZ PLENKOVIĆA Prije ...
     
  • Ruska kolonija na Lošinju?

    veš mašina 26.01.2020 17:33
    njet banka
    na internetu otvoriti"panopt ikum ruska kolonizacija Malog lošinja", na hrvatskom verzija pranja ...
     
  • Ministar Butković na tragu slavnog cara

    Štokholm 26.01.2020 17:32
    ukazala se
    Gdje god se ona pojavi, naši izgube. Hoće li danas biti drukčije?
     
  • Raspad klijentelističko-koruptivne Hrvatske

    Crna guja 26.01.2020 15:50
    Najboljem vjesniku proljeća
    Ne znam da li mi je promakla Garijeva podrška Plenkoviću. Ako mu još nije izjavio vjernost ...
     
  • Ministar Butković na tragu slavnog cara

    gv 26.01.2020 11:05
    Muž naše jedne jedine precjednice
    A šta je ovo, Gari? Nitko ne zna zašto se prvi gospodin odlučio na ovaj potez i zašto su ...
     
  • Ministar Butković na tragu slavnog cara

    gost 26.01.2020 09:37
    Kolindino cvrkutanje
    Garijeva i njihova jedina predsjednica popušila jer Rijeka kao i Hrvatska zna. Ali ona se ne ...
     
  • Ministar Butković na tragu slavnog cara

    Žulj 25.01.2020 21:03
    Izvoli, posluži se portalom
    A da li ti netko brani da navedeš tko, što i u kojim uvalama gradi?
     
  • Ministar Butković na tragu slavnog cara

    Little Brother 25.01.2020 20:18
    ,,,,,,
    Ne bi me čudilo da nam se sutra ukaže na finalu rukometa.
     
  • Ministar Butković na tragu slavnog cara

    echo 25.01.2020 19:55
    ???
    a u kojim to gotovo svim uvalama, daj nabroji, tko, što, gdje nemam barku pa nemam pojma o ...
     
  • Ministar Butković na tragu slavnog cara

    gošća 25.01.2020 19:10
    Opraštam...
    O izgradnji u gotovo svim lošinjskim uvalama? Ni slova. Nije Jadranka pa nema veze.
     
  • Ministar Butković na tragu slavnog cara

    Žulj 25.01.2020 18:45
    reakcija
    Oprosti, ali jedino se na ovom portalu i reagiralo: volim-losinj.org/.../...
     
  • Ministar Butković na tragu slavnog cara

    gošća 25.01.2020 18:17
    Problema nema
    Sve uvale budu izgrađene, ali nitko na portalu neće reagirati; nije GML ni Jadranka pa nema ...
     
  • Ministar Butković na tragu slavnog cara

    gost 25.01.2020 15:36
    Svoj svome
    Naravno. Ne treba im smetati, jer ovo je njihova Hrvatska, a ne naša. Oni imaju licencu za ...
     
  • Ministar Butković na tragu slavnog cara

    gost 25.01.2020 15:00
    Da, zašto bi?
    Imaš pravo, treba ih pustiti da rade kako oni hoće, ne treba ih smetati.
     
  • Ministar Butković na tragu slavnog cara

    pitam se 25.01.2020 14:15
    pitam se
    Da su naši vaterpolisti jučer pobijedili Španjolce, bi li naša predsjednica u ekstazi ...
     
  • Ministar Butković na tragu slavnog cara

    buba 25.01.2020 14:01
    Zašto bi?
    ŽLU nije ni GML, a nije ni Jadranka, zašto bi netko reagirao?
     
  • Ministar Butković na tragu slavnog cara

    PRdac 25.01.2020 13:51
    Ruganje zdravom razumu
    O stručnim pa i intelektualnim kapacitetima vodstva ŽLU ML na ovoj stranici je bilo puno ...
     
  • Ministar Butković na tragu slavnog cara

    df 25.01.2020 13:25
    Rijeka zna ...
    Istina je jedino to da je bila prisutna u svakom domu i kutku Lijepe naše, ali većini dosadna ...
     
  • Ministar Butković na tragu slavnog cara

    ti meni 25.01.2020 11:50
    ja tebi
    na Lošinju ne postoje slučajnosti, bavljenje politikom je VIP iskaznica za namještanje ...
     
  • Ministar Butković na tragu slavnog cara

    tata i sin 25.01.2020 10:26
    sin i tata
    Tata je tati a sada sin je sinu, tako ide s koljena na koljeno namještanje poslova ?
     
  • Ministar Butković na tragu slavnog cara

    gost 25.01.2020 10:04
    Morski.hr
    Sanacija Rive, lošinjskih kapetana na portalu morski.hr morski.hr/.../...
     
  • »Kontrolirati, revidirati, tjerati«

    Lero 25.01.2020 09:56
    Kraljica na zrnu graška
    Da se ponaša kao kraljica dopušta joj njonjavo, mlitavo vodstvo lošinjskog HDZ-a i pasivni ...
     
  • Čikat kao vlastito dvorište investitora

    Franko 25.01.2020 08:36
    Naši vs. Tuđi
    Chauvinism?
     
  • Ministar Butković na tragu slavnog cara

    Stenice 25.01.2020 08:30
    Slučajnost
    otoci.net/.../... (http://otoci.net/index.php/u-razno/10559-uskoro-popravak-dijela-rive) ...
     
  • »Kontrolirati, revidirati, tjerati«

    Pust 25.01.2020 07:32
    Zadržite i kraljicu!
    Bolje kraljica karnevala, nego gradonačelnica koja se ponaša kao kraljica.
     
  • »Kontrolirati, revidirati, tjerati«

    gost 24.01.2020 18:18
    Zadržite ključeve!
    Danas nam je Ana odfejsbučila radosnu vijest Preuzimanjem ključeva Grada, započelo je peto ...
     
  • Raspad klijentelističko-koruptivne Hrvatske

    Figa 24.01.2020 16:38
    Tko će koga?
    Ministar zna da i šugavi tovar na listi HDZ-a dobija oko 30 posto glasova jer tako je i sam ...
     
  • Čikat kao vlastito dvorište investitora

    petar pan 24.01.2020 16:32
    ptice umiru pjevajući
    Menadžment se pomlađuje sa Švicarcima, Kinezima, Bugarima. Domaći nisu više poželjni za ...
     
  • Raspad klijentelističko-koruptivne Hrvatske

    gost 24.01.2020 14:02
    Bit će ono pojeo vuk magare.
    Nad ministrovim rodijacima je provedeno kriminalističko istraživanje, nakon čega će ...