Ova stranica koristi kolačiće koje u svakom trenutku možete kontrolirati postavkama u vašem internet pregledniku

Ako ne promijenite postavke preglednika slažete se s korištenjem kolačića Vise o kolacicima

Razumijem i prihvacam

'Osorski otoci' ne namjeravaju odustati

Korisnička ocjena:  / 1
LošeNajbolje 

mala_ustrine1U firmi »Osorski otoci« potpuno su iznenađeni odlukom lošinjskog Gradskog poglavarstva koje nije dalo suglasnost na pismo namjere i njihov projekt o formiranju ribogojilišta u uvali Ustrine, javlja Novi list pod naslovom "Izigrani vlasnik traži pomoć Ministarstva".

Ta je djelatnost na tom mjestu predviđena Prostornim planom Grada Malog Lošinja, koji je usvojen još prije deset mjeseci. Od Stjepka Gugića, predstavnika tvrtke, Novi list doznaje da su jučer poslali dopis .u Ministarstvo zaštite okoliša i prostornog uređenja u kojem traže mišljenje o postupanju i zaključku lošinjskog Poglavarstva.

Naime, navodi list, odbijenica Poglavarstva nije utemeljena u analizi ponuđenog programa, nezadovoljstvu njegovim obimom, karakteristikama ili nekim drugim oblicima projekta, nego se prvenstveno temelji na stavu Mjesnog odbora Ustrine koji ribogojilište ne želi u svojoj uvali. Takav stav mještani Ustrina nisu iskazivali u vrijeme javne rasprave koja se morala prosveti u sklopu procedure donošenja prostornog plana. Tada uopće nije bilo primjedbi, pa sadašnje protivljenje mještana Ustrina kao i podrška Poglavarstva još više začuđuju.

Osim toga, potencijalni investitori uopće nisu dobili priliku dodatno pojasniti projekt, iako su to u više navrata predlagali te su bili spremni sve detalje programa uskladiti s lokalnom zajednicom.

Stjepko Gugić navodi kako su pismo namjere uputili upravo iz razloga što žele projekt realizirati i živjeti u sinergiji s lokalnom zajednicom, te da bi se oni orijentirali na neku drugu lokaciju za ribogojilište da ju je prostorni plan predvidio na nekom drugom mjestu. U svakom slučaju od projekta ribogojilišta u tvrtci »Osorski otoci« ne namjeravaju odustati, jedino u slučaju da ih Grad Mali Lošinj u tome onemogući izmjenama plana.

Inače, Prostorni plan Grada Cresa i Prostorni plan Grada Malog Lošinja predviđaju marikulturu u uvali podno mjesta Ustrine, koje je u pomorskom dijelu područje administrativnih granica dvaju otočnih susjeda. Upravo ponukani mogućnošću da se na tom dijelu formira ribogojilište, tvrtka »Osorski otoci« d.o.o. razradila je projekt i u studenom je uputila pismo namjere gradovima Cresu i Lošinju u kojem je izvijestila o svojoj inicijativi da formira uzgajalište školjaka i bijele ribe.

Grad Cres je inicijativu prihvatio, a gradonačelnik Gaetano Negovetić kaže da je suglasnost dana, jer je projekt u skladu s planovima, a da je glavni cilj plan što skorije realizirati. Marikultura je djelatnost koja osigurava novo zapošljavanje, što je za otok vrlo važno, navodi Negovetić, koji je također iznenađen odlukom lošinjskog Poglavarstva, za koju smatra da nije dobra poruka potencijalnim investitorima, jer se odstupa od onog što je planom predviđeno.

Novi list podsjeća da je na lošinjskom Poglavarstvu zaključak da se ne daje suglasnost za ribogojilište donesen jednoglasno, što znači da su protiv bili i gradonačelnik Gari Cappelli i dogradonačelnik Rudolf Ivković, a oba su bili članovi Povjerenstva za izradu Prostornog plana. Zašto su prije manje od godinu dana podržali marikulturu i u prostornom planu je predvidjeli upravo u uvali Ustrine, a sada taj projekt odbijaju, ostalo je nejasno, konstatira Novi list, te dodaje da na Poglavarstvu to nisu objasnili, i da je tek dogradonačelnik Ivković rekao da bi se forimiranjem ribogojilišta uništila ekologija mora i da bi ono naštetilo Ustrinama.

Od obale udaljeni 300 metara

U sklopu marikulture u uvali Ustrine planira se uzgoj bijele ribe - orada, brancin, pic te uzgoj školjaka - dagnje, kamenice i vongole. Dubina na kojoj je predviđeno uzgajalište riba iznosi oko 40 metara, a lokacija je na poluotvorenom moru, izložena jugozapadnim i zapadnim vjetrovima. Investitor se odlučio na polikulturu - uzgoj riba i školjaka, iz ekoloških razloga jer su školjke purifikataori mora, to jest konzumiraju organski otpad i zooplanktone. Servis uzgajališta obavljao bi se brodom iz Osora. Prva faza ribogojilišta obuhvatila bi postavljanje 8 četvrtastih kaveza dimenzija 7x7 metara. Formiranju uzgajališta školjki prethodio bi osamnaestmjesečni monitoring veterinarske uprave nadležnog Ministarstva koje treba utvrditi bakteriološke uvjete. Prostornim planovima Cresa i Malog Lošinja za marikulturu je predviđeno 300.000 metara četvornih, a plan investitora je iskoristiti 211,701 metar četvorni. Ukoliko se to od lokalne samouprave ocijeni prevelikim, investitor ga je spreman smanjiti. Najbliža točka koncesijskog područja do obale bila bi udaljena najmanje 300 metara, a moguće je povećati je i na više od 400 metara. U prvoj fazi u planu je zapošljavanje šest radnika.

Donosimo i zemljovid područja projekta ribogojilišta s ucrtanim plažama, prostornim planom za marikulturu, uzgajališta školki i zaštićenog obalnog pojasa primorsko goranske županije.
Pritiskom miša prikazuje se uvećani zemljovid.

ustrine1

Komentari: 

0 0 # ...ugor 2009-02-07 00:59
Tko je komu smjestio: Urbanisticki studio koji je izradio prostorni plan, grad Cres i Lošinj koji je to platio, Ministarstvo koje je dalo dozvolu za takav plan kao i PGŽ koja poštuje zašticeni obalni pojas od 300m. i dala suglasnost. Ili možda gosp. koji je imao namjeru zaposliti 6 ljudi na ribogojilistu.. . Prije ce biti, da je želio ih zaposliti kao cuvare plaža. Poglavarstvo grda Cresa sigurno ima debeli razlog za dodjelu, jer je suglasnost dana i prihvacena inicijativa, projekta koji je u skladu sa planovima ??? iz priloženog se vidi da nije. Ali Mjesni odbor sa dva ribara i dva poljoprivrednik a, je morao ukazati da nesto ne ide tamo gdje nije mjesto. A gospodin Gugić je morao, podastrti plan i program za marikulturu koja ce se dogaðati na prostoru zasticenih plaza i dubini 2-6 m. i svoje kaveze postavio na 20 m. od plaza a ne na udaljenosti od 300m. kako stoji u planovima i programu uzgoja, "slika govori više od rijeci" a to je skica ponuðenog programa.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # tko je ovdje lud???gromača 2009-02-08 16:25
Nije mi samo jasan gosp. Ivković, donese prostorni plan kojm se dozvoljava sporna djelatnost, a sada se protivi istom!!! Možda je on imao vlastitog interesa u tome (želio je osnovati vlastitu tvrtku i baviti se marikulturom) ili skuplja bodove za sljedeće izbore!?! Pitam se pitam, da li bi bio isti odgovor lošinjskog Poglavarstva da je neka druga tvrtka u igri :-?
A što se Ustrinjana tiće, znamo kakvi su naši ljudi - vjerujem da nisu ni išli na javni uvid pp-a kojeg neću komentirati jer je izmeðu ostalog graðevinsko zemljište u Ustrinama toćno do parcele koja je u vlasništvu punice jednog lošinjskog graðevinara i sl., a znamo da i Ivković ima iste veze u Ustrinama... To su sve mutne vode od kojih će m se nadam se i pamet zamutiti!!!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # plažaZagrebčan 2009-02-08 17:50
Mislim da na otoku nema ljepše paže od Ustrinske, pa neznam tko je toliko lud da je uništi i da su svi drugi komentari bespremetni.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # zec... 2009-02-08 17:58
Kamenica, gromača, da je Htio Ivković marikulturu onda bih sigurno poglavarstvo na isti nacin reagiralo. Ovaj PP sa marikulturom je popusilo i ministarstvo i PGŽ , a sto se tice politickih bodova u Ustrinama ih nema. A sto se PP plana Ustrina tice, najvise je sacuvano od ostalih mjesta. Ako si toliko pametan, pogledaj prilozeno, provjeri pa onda piši gluposti, jer u predizborno doba imaš pravo i na gluposti.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Naši ljudiOsoran iz Zagreba 2009-02-08 20:51
Da, znamo kakvi smo mi domaći ljudi. I ja sam porijeklom s mora.
Ipak domaći nerezinci su se na legitiman način usprotivili projektu marine i to
kod prezentacije Studije utjecaja na okoliš i kod usvajanja PP.
Prva peticija protiv izgradnje marine u Nerezinama kružila je prije 20 godina!
Gdje ste bili Ustrinjani kad se prezentirao PP? Vi i Vaši VIP lošinjski zetovi?
Znamo i da u našoj korumpiranoj državnoj vlasti prolaze sve Studije i svi PP!
Jedina Studija koja je srušena je ona o Družbi Adria. I to zbog sposobnosti i sreće koju je imao Vjeran Piršić da je crkva bila protiv Družbe.
Nema veze što je sve korumpirano , LJUDI BUNITE SE. GLAS NARODA MORA SE DALEKO ČUTI.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ppnerezinec iz nerezina 2009-02-08 21:20
Bravo za Osoranina, znaci na legitiman način nisu Nerezinci uspjeli, i pored toga PP je prošao, a kako bi malobrojni Ustrinjani pokusali sprijeciti nakanu ili namjeru lobija, gdje je tu ukljucen sada i politicar iz Cresa. Za Nerezine se zna tu su dva lokalna šerifa zajedno sa bracom iz Orleca, potpomognuti roðakom Predjednika Vijeca. Glas naroda, prozivanje i buna, ne moze sprjeciti naum tako bezkrupuloznih ljudi, koji samo misle za sebe, ako su do sada uspjeli toliko pokrasti bez da ikomu odgovaraju, pa imaju valjda toliko da mogu nekoga i potplatiti da ih stiti, "vrana vrani oci ne vadi" :cry: :cry: :cry:
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # nerezinski šerifidodi 2009-02-08 21:36
Naum te dvojice lokalnih šerifa i njihovih orlečanskih kompanjona nije omelo ni proglasenja rezervata za dupine. Dečki su uložili lovu i pokrenuli kampanju plakata s tri prsta (kao Srbi štite dupine na štetu domaćih), podbunili lažima ribare a neke i potplatili i napravili da će rezervat biti ukinut. A onda mogu mirno raditi, nasipati more i zagaðivati. Njih ne zanima probitak drugih Nerezinaca nego njiov i partnera.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # David protiv GolijataOsoran iz Zagreba 2009-02-09 00:21
Na Krku su fratri digli glas protiv Družbe i od projekta ništa.
Da nije bilo Vjerana Piršića to se ne bi desilo.
Na Lošinju je proglašen Rezervat za dupine i još nije počela gradnja Marine u Nerezinama.
Da nije bilo ekologa to se ne bi desilo
U redu, za sada možda je to samo privremeno. Hoću reći MI GRAÐANI TREBAMO JASNO UPOZORITI NA NEPRAVDU JER IMAMO NA TO PRAVO.
Treba vjerovati u pravdu pa će možda domaći tajkuni ostarjeti i otići u mirovinu ili .....
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Ne treba...Macmalić 2009-02-09 11:29
...miješati kruške i jabuke. Marina Nerezine se radi na lokaciji koja tako i tako nije pogodna za turističke aktivnosti, tamo je brodogradilište itd itd. Jasno je da treba čuvati okolinu, no od nečega se mora i živjeti. Od zraka i mora se ne može. Neka jedne godine zakaže turizam u Lošinju će biti katastrofa. A uvala Ustrine je jedna od najljepših uvala na zapadnoj strani Cresa i samo neki bez mozga može tamo predvidjeti ribogojilište. Osim ribogojilište zagaðuje više od marine (otiðite samo pogledati kako izgleda tamo oko onog postojećeg ribogojilišta u Kaldonti). Ključna riječ je "održivi razvoj". I pamet. Najviše od svega treba izbjegavati isključivost.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # demagogijakeko 2009-02-09 13:08
Macmaliću, okani se demagogije o tome da marina u Nerezinama neće oštetititi ljude koji žive od turizma u Nerezinama, a ne samo od brodogradilista i priveza jahti. Sam kažeš da područje nije pogodno za turizam jer tamo je već brodogradilište , a bit će još gore kad se sagradi marina. Posao vlasnika marine uzet će posao drugima. A kad jednom uništiš okolinu, tj. zrak i more, više je ne možeš vratiti. Izgubljena je zauvjek, a za šaku eura u ðepu tajkuna.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # A koji je tvoj prijedlog?macmalić 2009-02-10 20:11
A koji je tvoj prijedlog?

Zatvoriti škver, zabranti držanje barki jer zagaðuju, ribe loviti isključivo s kraja a za odlazak na Susak i Unije nabaviti jedrenjak ali nikako mu ne dati antivegetativni premaz, posaditi palme vješati se po njima i pjevati "Oh mister Tallyman tally my banana"? Kao što rekoh da se sluša ekologe mi bi i danas tebali živjeti u pećinama i hraniti se korijenjem i biljkama. E a kud ćeš veću demagogiju od toga? Usput onaj Friščić mi baš i ne izgleda kao vegetarijanax.. .
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # kurvine gaćekeko 2009-02-10 20:29
Moj prijedlog je da se ekologiju ne razvlači kao kurvine gaće. Kad imaš interes, pričaš o ekologiji kao u Ustrinama da neće marikulturu, ali ne daju da se ukloni neekološka rasvjeta po sudskoj presudi. A u Nerezinama će zbog marine biti oštećeni mnogi ljudi koji tamo žive, a korist će imati samo Lekićeva i Zorovićeva škvadra. Ili pogledaj Fabijanića koji je za Lekića odradio posao ukidanja rezervata, a sada kao brani ekologiju mora u Ustrinama. Kurvinjska posla.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Nemaju ti likovi sramamariNEkultura 2009-02-10 20:07
Neka si Gugić stavi marikulturu u rjecku luku, Teskeredzic nek si stavi jednu na Jarun, a Gaetano Negovetic nek si jednu zatakne u crekou luku. MIlan Muzic bi isto mogao jednu stavit kod svoje kuce u Martinscici. Mislim da bi to bilo savim dovoljno ribe za cijelu EU pa ne bi trebalo dirati losinjski akvatorij.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # inspiracijalirski stočar 2009-02-12 23:05
USTRINE
Smjestile se iznad mora
Na jugu Cresa škoja
Pogled lijep na uvalu
Pogotovo prema Velom Žalu
Tu su i druge prekrasne uvale
Neke su vele, a neke male
Zalazak sunca i pogled na Istru
Očarava svakog novog turistu
Noći su tako blage i lijepe
Pogotovo kad u uvali barke i jahte svijetle
Sa sjevera okružen primorskim borem
Odsjaj se mjesta vidi pod morem
Tu se more plavi i blista
Priroda je netaknuta i beskrajno čista
Crkva i zvona Svetog Martina
Su spomenik mjesta i zaštitnik njima
I zato ljeto provest u Ustrinama
Treba preporučit svima

...hoće li ovo postati prošlost???
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # DebiliRetardirani 2009-02-18 04:13
Da li je itko od gore navedenih pajaca pročitao, slijedi link: mali-losinj.hr/.../...

Odbor za prostorno planiranje:
Branimir Kojić
Mikelj Kačinari
Andrino Magljevaz
Boris Badurina
Dragutin Kačinari

Jedan od gore navedenih imao je muda pojaviti se čak i u Novom listu kao sugovornik. Ovo me podsjeca na ministra Vukelića kada je izjavio da nema vremena čitati izvješće Brodosplita. Vjerojatno su se koncentrirali kako sve svoje parcele staviti u graðevinsko zemljište.
Ova petorica, a ja bi rekao da prvi, drugi i četvrti bas i nisu u nekoj poziciji da bilo koga prozivaju za stanje u prostornom planu.
P.s. kada ce biti gotovi UPU-i graðani nemojte zaboraviti da bez UPU-a nista od prostornog planiranja.
Ja bih okarakterizirao sadašnju vlas kao pijance jer to uistinu i jesu
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ispravakRetardirani 2009-02-18 04:15
Odbor za prostorno planiranje:
Branimir Kojić
Mikelj Kačinari
Andrino Magljevaz
Boris Badurina
Dragutin Fatuta
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ispravak netočnog navoda-drugi dio :)Bratoljub Klaić 2009-02-18 08:45
Dragomir Fatuta
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj

Dodaj komentar

Komentari koji nemaju veze s temom članka uz koji su uneseni bit će uklonjeni. Za unos "off topic" komentara mogu se koristiti stranice SVAŠTARA 2, SVAŠTARA, ŠKOVACA i SATIRIČKI PRILOZI. Uredništvo ne snosi odgovornost za sadržaj komentara.

Sigurnosni kod
Osvježi

galerije1

mi-logo
wonline
yrno
Vremenska prognoza
za Lošinj


Članak 69. Ustava RH

Volim LošinjSvatko ima pravo na zdrav život.
Volim LošinjDržava osigurava uvjete za zdrav okoliš.
Volim LošinjSvatko je dužan, u sklopu svojih ovlasti i djelatnosti, osobitu skrb posvećivati zaštiti zdravlja ljudi, prirode i ljudskog okoliša.

setnja

ubojstvoborocid

ZADNJI KOMENTARI

  • Maturanti 2019.

    Ireland 24.05.2019 14:50
    Sretno
    Dragi maturanti želimo vam puno sreće u daljnjem hodu kroz život i na putu kroz visoko ...
     
  • Nezakonito, neprihvatljivo, neodrživo

    Eko A 24.05.2019 14:16
    Grubi demanti g. Galjanića
    Pod naslovom "Verbalni sudar svjetova na temu divljači" portal otoci.net je donio izvještaj ...
     
  • Razvoj civilnog društva ili razvoj klijentelističke mreže?

    Gonzo 24.05.2019 13:16
    Hvala Sanaderu!
    A pripomogla je i korupacija. Vrhovni sud očitao bukvicu Sanaderu: Osmislio je političku ...
     
  • Razvoj civilnog društva ili razvoj klijentelističke mreže?

    gost 24.05.2019 12:49
    Mjehur od sapunice
    To je iz vremena kad se Genovica bavila projektom Participativno budžetiranje: građani ...
     
  • Razvoj civilnog društva ili razvoj klijentelističke mreže?

    Emanero 24.05.2019 10:08
    U kastriranoj stranci nema sukoba
    U vladajućoj stranci umrtvljenoj i kastriranoj pod vodstvom predsjednika ogranka kojem ...
     
  • Razvoj civilnog društva ili razvoj klijentelističke mreže?

    građanin 24.05.2019 09:42
    GRAD MALI LOŠINJ DOBIO PRIZNANJE ZA TRANSPARENTNOST PRORAČUNA
    Objavljeno 15.07.2016. GRAD MALI LOŠINJ DOBIO PRIZNANJE ZA TRANSPARENTNOST PRORAČUNA ...
     
  • Razvoj civilnog društva ili razvoj klijentelističke mreže?

    gost 24.05.2019 09:31
    Strah od transparentnosti
    Mislim da nema vijećnika koji bi pokrenuo inicijativu, niti bi je gradonačelnica prihvatila.
     
  • Razvoj civilnog društva ili razvoj klijentelističke mreže?

    RDx 24.05.2019 08:38
    može li ova aplikacija zaživjeti na prvom od 1000?
    predlažem da gradski vijećnici pokrenu inicijativu www.index.hr/.../2087429.aspx ...
     
  • Razvoj civilnog društva ili razvoj klijentelističke mreže?

    Newcomer 24.05.2019 08:01
    ~~~
    Kumstva i nepotizam su upropastila ovu državu.
     
  • Razvoj civilnog društva ili razvoj klijentelističke mreže?

    Patronat 23.05.2019 19:57
    Uzaludna očekivanja
    A previše očekuješ od Ane, hebi ga, kumstvo je kumstvo...
     
  • GRAĐANSKI DEBAKL: Hrvati nisu spremni preuzeti odgovornost za ono što se događa u ovoj zemlji

    gost 23.05.2019 18:57
    Pabirci o mirovinskoj katastrofi
    Jasno je zašto nije bilo šatora povodom vladine odluke da svi ostali moramo raditi do ...
     
  • Razvoj civilnog društva ili razvoj klijentelističke mreže?

    Pesticid 23.05.2019 18:40
    Tjeranje gamadi iz Lošinja
    Bilo bi lijepo da gradonačelnica zaluta na ovaj portal i vidi ovaj izričaj. Jer, kako je ...
     
  • Razvoj civilnog društva ili razvoj klijentelističke mreže?

    Dendi 23.05.2019 18:27
    Kad trolovi utihnu ...
    Naravno, trol je ušutio.
     
  • Razvoj civilnog društva ili razvoj klijentelističke mreže?

    Gost 23.05.2019 17:35
    Nepismenost
    Pored ostalog i tragično su nepismeni. "Održan je Gradski odbor" je čista besmislica. Gradski ...
     
  • Razvoj civilnog društva ili razvoj klijentelističke mreže?

    Insekticid 23.05.2019 16:56
    Ima neka tajna veza
    Znaš ti jako dobro koga i od kuda bi potjerao...ali nećeš reći? Zašto se onda uopće javljaš ...
     
  • Razvoj civilnog društva ili razvoj klijentelističke mreže?

    Newcomer 23.05.2019 16:41
    netko joj podmeće
    Očito su se unutarstranački obračuni u vladajućoj stranci proširili i na ovaj portal.
     
  • Razvoj civilnog društva ili razvoj klijentelističke mreže?

    Lošinjan vero 23.05.2019 16:39
    Kakva ženstvenost
    Žene su dokazano izdržljivije i jače ka spol,,,i znam ja jako dobro koga i do kuda bi ...
     
  • Razvoj civilnog društva ili razvoj klijentelističke mreže?

    Insekticid 23.05.2019 16:26
    Trebljenjem do ženstvenosti
    Ne razumiješ što je specifikacija? Ajmo probati drukčije. Tko su "gamad govnare i smeča" ...
     
  • Razvoj civilnog društva ili razvoj klijentelističke mreže?

    Lošinjan vero 23.05.2019 16:11
    Tijeraj gamad
    Tako je tjeraj gamad govnare i smeča pokaži da si žena ,,,
     
  • Razvoj civilnog društva ili razvoj klijentelističke mreže?

    Granulom 23.05.2019 15:20
    članak pogodio u sridu
    A zbog manjka argumenata i posljedično viška histeričnog bijesa jednog komentatora je više ...
     
  • Razvoj civilnog društva ili razvoj klijentelističke mreže?

    SN 23.05.2019 14:59
    naravno da je izgubio živce kad ima kratak fitilj
    Nije bas tako anoniman kao sto misli. Kad zbrojis jedan i jedan uvijek dobiješ dva.
     
  • Razvoj civilnog društva ili razvoj klijentelističke mreže?

    Insekticid 23.05.2019 14:33
    ...
    Bilo bi super kad bi specificirao zahtjev gradonačelnici.
     
  • Razvoj civilnog društva ili razvoj klijentelističke mreže?

    Bon Ton 23.05.2019 14:15
    Ima li u HDZ-u tko pristojniji?
    Vidljiva je sve veća nervoza i očito smanjeni prag tolerancije u lokalnoj vlasti. Komentator ...
     
  • Razvoj civilnog društva ili razvoj klijentelističke mreže?

    Dendi 23.05.2019 14:09
    Dokaži ili ušuti!
    Odgovore zahtjevam od tebe, a ne od njega. Ti tvrdiš - ti dokaži. Sve drugo bit će kukavičko ...
     
  • Razvoj civilnog društva ili razvoj klijentelističke mreže?

    gost 23.05.2019 14:03
    Molba adminu
    Molim admina da ne ukloni ovaj zahtjev gradonačelnici Grada Malog Lošinja (HDZ).
     
  • Razvoj civilnog društva ili razvoj klijentelističke mreže?

    gost 23.05.2019 13:59
    Ti tvrdiš - ti dokaži
    Dendi vire ti noge iz arsenove guzice. Pusti guzonju neka piše.
     
  • Razvoj civilnog društva ili razvoj klijentelističke mreže?

    gost 23.05.2019 13:56
    coitus
    tvoj sigurno jesam, pitaj staru.
     
  • Razvoj civilnog društva ili razvoj klijentelističke mreže?

    Dendi 23.05.2019 13:52
    Ti tvrdiš - ti dokaži.
    Dokaži da je to suradnja, a ne samo slični i podudarni interesi.Zašto bi se on trebao ...
     
  • Razvoj civilnog društva ili razvoj klijentelističke mreže?

    Interruptus 23.05.2019 13:19
    Coitus
    Koliko je pametan, dokazat će i da je samom sebi otac.
     
  • Razvoj civilnog društva ili razvoj klijentelističke mreže?

    RDx 23.05.2019 13:10
    logika ti je jača strana
    ako ovako nastaviš niz, izvest ćeš dokaz da svi surađuju sa svima :lol: