Ova stranica koristi kolačiće koje u svakom trenutku možete kontrolirati postavkama u vašem internet pregledniku

Ako ne promijenite postavke preglednika slažete se s korištenjem kolačića Vise o kolacicima

Razumijem i prihvacam

»Razvijanje pravilnog odnosa prema Domovinskom ratu«

Korisnička ocjena:  / 12
LošeNajbolje 

Ministarstvo znanosti i obrazovanja i Agencija za odgoj i obrazovanje odobrili su da se diljem Hrvatske održava predstava ‘Bitka za Vukovar’ u kojoj se pred školskom djecom govori o užitku ubijanja neprijatelja kao ‘prljavih, smrdljivih, bradatih nakaza’

Skromna školska dvorana s poredanim stolicama i platnom koje visi na užetu. Čovjek u majici HOS-a s nezaobilaznim pozdravom ‘Za dom spremni’ pokazuje ratne fotografije, vješa ih na zid. To su pripreme za predstavu ‘Bitka za Vukovar – kako smo branili grad i Hrvatsku’ autora Damira Plavšića i Damira Markuša Kutine, koju uz odobrenje Ministarstva znanosti i obrazovanja te pozitivno mišljenje Agencije za odgoj i obrazovanje gledaju i u njoj aktivno sudjeluju školarci diljem Hrvatske, ali i oni u inozemstvu.

Amaterski uradak, odnosno ‘spektakl’, kako ga nazivaju autori, nastao je na temelju njihovih knjiga, Plavšićeve ‘Ne plači, moj dobri anđele’ i Markuševe ‘58 – HOS u obrani Vukovara i Bogdanovaca’. Sastoji se od izmjena glazbeno-scenskih brojeva u izvedbi djece te recitiranja dijelova priča iz spomenutih knjiga uz prikazivanje fotografija i snimki ratnih zbivanja na velikom platnu. Osim što je umjetnički doseg ovog uratka na vrlo niskoj razini, puno veći problem su ideološka pozadina i sadržaj samog djela, a riječ je o predstavi dosad izvedenoj u 160 gradova u Hrvatskoj i svijetu, pred više od 72 tisuće gledatelja. Tako je barem rečeno na izvedbi u Privlaci početkom prosinca 2018., čija je snimka postavljena na YouTube.

Predstava obrađuje razdoblje u Vukovaru prije rata, borbu za Vukovar i potom logore u kojima su bili zatočeni hrvatski branitelji, a cijeli ‘spektakl’ završava govorima Markuša i Plavšića. Već snimka iz Privlake pokazuje da je riječ o nemuštom uratku, poput seoske zabave koju najavljuje školska ravnateljica svečano odjevena u tamnozeleni saten, a tu je i svećenik koji daje blagoslov. No predstava je u svibnju prošle godine izvedena i na zagrebačkom Velesajmu, i to pod pokroviteljstvom predsjednice Kolinde Grabar-Kitarović.

Predstava ima manipulativni, mrzilački karakter. Vrlo doslovno autori projiciraju svoju mržnju u uratku punom neprimjerenih sadržaja, a koji se prikazuje djeci osnovnih škola. Primjerice, prilikom pripovijedanja priče ‘Partizanska ulica’, o borbi HOS-ovaca u Vukovaru, narator govori o neprijateljima kao ‘pacijentima’ i kaže da su HOS-ovim snajperistima privlačili pozornost ‘kretenskim detaljima na glavi, od šajkača i šubara do zelenih šljemova, odnosno kaciga JNA’. Hrvatski snajperisti, priča se dalje, kokardama i šajkačama davali su prednost. ‘Njih smo skidali s užitkom’, objašnjava se gledateljima ubijanje neprijatelja, koje autori opisuju kao ‘prljave, smrdljive, bradate nakaze’, govoreći o ‘smradu i orgijanju četničkih hordi’. Nešto kasnije se, uz dramatičnu muziku, vrlo plastično opisuje pogodak snajpera u glavu nekog mladića.

Autori, od kojih je jedan bio pripadnik HOS-ovih postrojbi tijekom rata, ne propuštaju priliku veličati takve postrojbe, a posebno je zanimljiv dio s izmjenjivanjem slika ustaške vojske iz Drugog svjetskog rata i hrvatske vojske iz Domovinskog rata tijekom izvedbe pjesme ‘Oj hrvatska mati’. Ako netko i sumnja u sugestivnu funkciju ovog umjetničkog postupka, prilikom obraćanja publici, posebice prisutnim braniteljima, Markuš sve razjašnjava. ‘Nemojte da nam drugi pišu povijest. A kako su je drugi pisali? Nisu slučajno ovdje bili kadrovi nakon Drugog svjetskog rata, Bleiburga, križnih puteva, Jazovke itd. Naime, ista banda, četnička kokarda i crvena JNA, zločinačka petokraka, ubijala je hrvatski narod nakon Drugog svjetskog rata i u Domovinskom ratu. Vidite kako se povijest ponovila’, govori pred publikom Markuš, ne propuštajući priliku ni da se izjasni o ustaškom pozdravu ‘Za dom spremni’. ‘Ja sam pripadnik HOS-a, nosili smo na rukavu ‘Za dom spremni’. I moram reći. Nikada se toga ne možemo odreći’, poručuje Markuš.

A zašto da se i odrekne kad je Damir Markuš, inače zamjenik gradonačelnika Kutine i predsjednik tamošnjeg HSP-a, 2016. tijekom predstavljanja svoje spomenute knjige publiku pozdravio uzviknuvši ‘Za dom’ i dobivši odgovor ‘Spremni!’ Jedna udruga ga je prijavila, ali ga je Prekršajni sud u Daruvaru 2017. oslobodio.

Ni njegovom kolegi iz predstave prijave nisu nepoznate. Damira Plavšića je Državno odvjetništvo istraživalo zbog Facebook statusa koji je objavio uoči vukovarske kolone sjećanja 2017. godine. Naime, na svom Facebook profilu objavio je popis ‘hrvatskih’ restorana i kafića te pozvao na bojkot onih čiji su vlasnici Srbi. ‘Kuda ide ova moja voljena Hrvatska? Za koju godinu neću smjeti niti kazati da sam Hrvat, jer bi mogao zbog toga završiti u zatvoru’, žalio se Plavšić tada na Facebooku.

Bivši hrvatski branitelji skloni spornim istupima tako postaju autori predstava koje počivaju na revizionističkom poimanju povijesti i na vrlo otvorenom propagiranju mržnje. I sve to ne bi bio toliki problem da ih kroz preporuke najviših tijela obrazovnog sistema ne promovira sama država te da im pokroviteljstvo ne daju visoki dužnosnici poput hrvatske predsjednice.

Na naš upit iz Ministarstva znanosti i obrazovanja, koje vodi ministrica Blaženka Divjak, ograđuju se od vlastite preporuke. ‘U mandatu bivšeg ministra Pave Barišića, Ministarstvo znanosti i obrazovanja je 27. siječnja 2017. godine zaprimilo dopis Udruge branitelja Hrvatski pleter sa zahtjevom za verifikacijom glazbeno-scenske predstave ‘Bitka za Vukovar – kako smo branili grad i Hrvatsku”, navode iz Ministarstva i dodaju da su sukladno propisima zatražili stručno mišljenje Agencije za odgoj i obrazovanje u čijoj je nadležnosti stručna procjena. ‘Ministarstvo je zaprimilo pozitivno stručno mišljenje Agencije za odgoj i obrazovanje koje je potpisala tadašnja ravnateljica Jadranka Žarković Pečenković te je temeljem tog mišljenja tadašnja pomoćnica ministra Sanja Putica potpisala suglasnost za provođenje planiranih aktivnosti’, odgovorili su nam iz Ministarstva, uputivši nas na Agenciju.

Iz Agencije su nam odgovorili da su pozitivno stručno mišljenje dali na temelju dostavljene dokumentacije koja sadrži opis programa, a u kojoj je jasno navedeno sljedeće:

‘Video film, tekstovi koji se čitaju i efekti, prilagođeni su za učenike osmih i sedmih razreda te učenike srednjih škola i studente. U predstavi nema politike niti se na bilo koji način potiče međunacionalna mržnja i netrpeljivost. Predstava nosi poruku mira, opraštanja, poštovanja i suživota te upućuje na potrebu njegovanja hrvatske kulturne baštine i učenje novije hrvatske povijesti.’

Opis se očito razlikuje od pravog sadržaja predstave, ali iz Agencije nisu htjeli komentirati ‘prljave, smrdljive, bradate nakaze’ i njihovo ubijanje s užitkom koje se spominje u predstavi, odgovorivši nam da nemaju saznanja o ‘tijeku održavanja predstave’ te da u svakom slučaju osuđuju ‘bilo kakvo pozivanje na mržnju i netrpeljivost na nacionalnoj i vjerskoj osnovi’.

Iz Agencije su nam u nastavku svog odgovora jasno dali do znanja da ne namjeravaju ništa poduzeti, navodeći da po dobivenoj ocjeni projekt predstave ‘kod učenika, učitelja i nastavnika razvija pravilan stav o Domovinskom ratu kao obrambenom ratu i da će poticati učenike na pozitivan odnos prema očuvanju tekovina Domovinskog rata’. Očito, za državu je ovakva predstava pozitivna stvar.

Portal Novosti: Užitak ubijanja pred djecom

Komentari: 

284 # temamiroslav 2019-03-27 19:51
kakve veze ima ova tema sa Malim Lošinjem?
niti A od Ane, niti A od Arsena.
administrator molim da izbrišeš ovu dosadnjikavu temu.
ne želim čitati ništa što nije napisano od pjesnika arsena.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
027 # Veza s Malim Lošinjomgost 2019-03-27 19:58
Citat miroslav:
kakve veze ima ova tema sa Malim Lošinjem?
Pa dogodilo se i u Malom Lošinju. Zar to nije dovoljna veza :lol:
otoci.net/index.php/u-razno/9160-u-sportskoj-dvorani-gorjele-svijece
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
027 # Di je veza???Žuja 2019-03-27 20:04
Citat gost:
Citat miroslav:
kakve veze ima ova tema sa Malim Lošinjem?
Pa dogodilo se i u Malom Lošinju. Zar to nije dovoljna veza :lol:
otoci.net/index.php/u-razno/9160-u-sportskoj-dvorani-gorjele-svijece
O vezi ove teme s Lošinjom je osim članka na otoci.net i članak odmah ispod ovoga "Prepravljanje i relativiziranje povijesti". A on pita di je veza :P
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
27 0 # temamiroslav 2019-03-27 20:05
misliš ovo:
volim-losinj.org/.../...

prije mjesec dana ista tema, a dobro, ako je to tako zanimljivo.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
026 # Devet dana nije mjesec danaŽuja 2019-03-27 20:10
Citat miroslav:
misliš ovo:
volim-losinj.org/.../...
prije mjesec dana ista tema, a dobro, ako je to tako zanimljivo.
Od 18.3. do danas prošlo je samo devet dana, a ne cijeli mjesec. Osim toga, spektakl na Lošinju bio je povod da se stvar istraži kako je opisano u ovom članku.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
295 # .Lošinjan 2019-03-27 22:52
Prekrajanje povijesti ubojstva, teror i ispiranje mozga su vrlo uspješno provođeni preko 50 godina a sada neke spodobe u Lošinju ponovno pokušavaju mijenjati povijest kao da su tisuće ljudi,žena i djece poubijali duhovi a ne isti zločinci sa petokrakom i kokardom.Ovo je sramotan članak pun mržnje prema svim žrtvama u domovinskom ratu.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
027 # ???gost 2019-03-28 09:46
Citat Lošinjan:
Ovo je sramotan članak pun mržnje prema svim žrtvama u domovinskom ratu.
Navedi što u ovom članku govori o mržnji prema žrtvama u domovinskom ratu.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
27 0 # lijepa zvijezda, simbol mirahranitelj tuljana 2019-03-31 11:16
Zanimljiv članak:
narod.hr/.../...
Neki smatraju da je članak preoštar jer vrijeđa one koji su noseći zvijezdu petokraku, suzbijali one koji su nosili "prvo bijelo polje" (i prateće civile)...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
263 # fake newshranitelj tuljana 2019-04-02 18:27
Izgleda da je gospodina Plavšića uzrujalo javno iznošenje blatantno netočnih tvrdnji o putujućoj predstavi za djecu, koju vodi sa svojim suborcem Markušem:

"Jako sam razočaran u vas gospođo Gordana jer se spuštate na razinu Marijane Mirt a vaše prijatelje na facebooku ali i širu Hrvatsku javnost svojim lažima, konstrukcijama i mržnjom okrećete protiv Hrvatskih branitelja koji su ginuli braneći ovu prelijepu Hrvatsku. Još nešto za kraj, ja djeci i mladima govorim i prikazujem samo istinu a nikada poput vas ne bih mogao istinu sakrivati, iskrivljavati i dozirati. Protiv vas a zbog laži i konstrukcija iznesenih u vašem postu pokrećem prijavu DORH-u osim ako se ispričate a tada ću vam kao katolik i vjernik oprostiti isto kao što sam oprostio Srbima koji su na Ovčari ubili dječaka od 16 godina samo zato što je bio Hrvat i trudnicu u 7 mjesecu trudnoće (prethodno su je silovali, tukli a na kraju su joj pucali u plod) samo zato što je bila Hrvatica i moga staroga oca samo zato što je bio Hrvat. Također ću vam oprostiti isto kao što sam oprostio svojim mučiteljima u tri Srpska logora.”


Cijela izjava nalazi se na poveznici:

narod.hr/.../...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
026 # ...Licemjer 2019-04-03 01:37
Hahahha opet narod.hr
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
222 # Živila Italija!Romeo 2019-04-04 12:24
Citat Licemjer:
Hahahha opet narod.hr
Izdavač toga portala je Udruga “U ime Obitelji” koju je ovih dana na Svjetskom kongresu obitelji, skupu ultrakonzervati vnih aktivista, protivnika pobačaja i pobornika tradicionalnog obiteljskog obrasca u Veroni predstavila Željka Markić i zahvaljujući svom već legendarnom šarmu i umiljatosti imala zapažen istup. Ovaj kratki sažetak njenog izlaganja o ljubavi, Rimskom pravu, Romeu i Juliji s radosnim uzvikom "Živila Italija" svjedoči o tom govorničkom uspjehu.

Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
192 # troljevTrol Alert 2019-04-04 18:01
Citat Romeo:
Citat Licemjer:
Hahahha opet narod.hr
Izdavač toga portala je Udruga “U ime Obitelji” koju je ovih dana na Svjetskom kongresu obitelji, skupu ultrakonzervativnih aktivista, protivnika pobačaja i pobornika tradicionalnog obiteljskog obrasca u Veroni predstavila Željka Markić i zahvaljujući svom već legendarnom šarmu i umiljatosti imala zapažen istup. Ovaj kratki sažetak njenog izlaganja o ljubavi, Rimskom pravu, Romeu i Juliji s radosnim uzvikom "Živila Italija" svjedoči o tom govorničkom ...
Portal Narod nema nikakve veze sa temom članka a još manje veze ima Ž Markić. Admin će jamačno biti dosljedan i ukloniti taj troljev.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
120 # Troljevigost 2019-04-04 18:52
Citat Trol Alert:
Portal Narod nema nikakve veze sa temom članka a još manje veze ima Ž Markić. Admin će jamačno biti dosljedan i ukloniti taj troljev.
Ali onda bi trebao ukloniti i troljeve hranitelja tuljana "lijepa zvijezda, simbol mira" i "fake news" s linkovima na taj portal.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
192 # NeTrol Alert 2019-04-04 22:05
Citat gost:
Citat Trol Alert:
Portal Narod nema nikakve veze sa temom članka a još manje veze ima Ž Markić. Admin će jamačno biti dosljedan i ukloniti taj troljev.
Ali onda bi trebao ukloniti i troljeve hranitelja tuljana "lijepa zvijezda, simbol mira" i "fake news" s linkovima na taj portal.
Zapravo ne bi. Njegovi linkovi su vezani uz temu članka-predstav u. Tema nije taj portal nego predstava. Sorry.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
016 # Troljevi 1gost 2019-04-05 09:44
Citat Trol Alert:
Citat gost:
Citat Trol Alert:
Portal Narod nema nikakve veze sa temom članka a još manje veze ima Ž Markić. Admin će jamačno biti dosljedan i ukloniti taj troljev.
Ali onda bi trebao ukloniti i troljeve hranitelja tuljana "lijepa zvijezda, simbol mira" i "fake news" s linkovima na taj portal.
Zapravo ne bi. Njegovi linkovi su vezani uz temu članka-predstav u. Tema nije taj portal nego predstava. Sorry.
Sredi si zbrku u glavi pa tek onda kreni u uređivanje ovog portala. Prvo si napisao da "Portal Narod nema nikakve veze sa temom članka a još manje veze ima Ž Markić". A onda si na primjedbu kako bi tada trebalo ukloniti i linkove na taj portal u komentarima h. tuljana okrenuo ploči i odgovorio da ih ne treba ukloniti jer linkovi su vezani uz temu članka-predstav u. Zbog ovakve vratolomne akrobatike gajim osnovanu sumnju da se pod nickom Trol Alert krije hranitelj tuljana.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
23 0 # svatko razuman ovjde je h.t.?hranitelj tuljana 2019-04-05 18:22
Citat gost:
Citat Trol Alert:
Citat gost:
Citat Trol Alert:
Portal Narod nema nikakve veze sa temom članka a još manje veze ima Ž Markić. Admin će jamačno biti dosljedan i ukloniti taj troljev.
Ali onda bi trebao ukloniti i troljeve hranitelja tuljana "lijepa zvijezda, simbol mira" i "fake news" s linkovima na taj portal.
Zapravo ne bi. Njegovi linkovi su vezani uz temu članka-predstavu. Tema nije taj portal nego predstava. Sorry.
Sredi si zbrku u glavi pa tek onda kreni u uređivanje ovog portala. Prvo si napisao da "Portal Narod nema nikakve veze sa temom članka a još manje veze ima Ž Markić". A onda si na primjedbu kako bi tada trebalo ukloniti i linkove na taj portal u komentarima h. tuljana okrenuo ploči i odgovorio da ih ne treba ukloniti jer linkovi su vezani uz temu članka-predstavu. Zbog ovakve vratolomne akrobatike gajim osnovanu sumnju da se pod nickom Trol Alert krije hranitelj tuljana.
Osjećam se prozvanim odazvati. Je li stvarno moguće da baš nitko nije sposoban spoznati razliku između rasprave o članku koji kao takav ima svoju temu, i samog medija na kojem je članak objavljen.
Pa se tako čude kako je link na članak sa Narod.hr, koji problematizira Bojaninu objavu, povezan sa temom, a rasprava o nekoj tamo Markićkoj i njenoj posjeti Italiji... spada u trolanje.
Raspravljati o Markićkoj i Narodu ispod članka o objavi lošinjske aktivistkinje o hrvatskim braniteljima, ima jednako smisla kao raspravljati o Facebooku i M. Zucenbergu u slučaju nečije objave na Fejsu, npr. objave tzv. inicijative Bolji Lošinj vezane uz "Pišalište Bočac". Ali trolovi ne biraju metodu, čak i ispadnu glupi samo da bi se nabacili balegom na neistomišljenik a...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
016 # Ljubav u VeroniZX 2019-04-06 10:00
Citat hranitelj tuljana:
Raspravljati o Markićkoj i Narodu ispod članka o objavi lošinjske aktivistkinje o hrvatskim braniteljima, ima jednako smisla kao raspravljati o Facebooku i M. Zucenbergu u slučaju nečije objave na Fejsu, npr. objave tzv. inicijative Bolji Lošinj vezane uz "Pišalište Bočac".
Imaš pravo na svoje mišljenje, ali ne i na neke svoje činjenice. Jer činjenica je da ovo nije članak o objavi lošinjske aktivistkinje, nego novinarski članak prenesen s portala Novosti. I nije to članak o hrvatskim braniteljima, nego o predstavi ‘Bitka za Vukovar’ u kojoj se pred školskom djecom govori, pored ostalog i o "užitku ubijanja neprijatelja kao ‘prljavih, smrdljivih, bradatih nakaza". Nadalje, činjenica je da portal narod.hr udruge U ime obitelji sustavno objavljuje huškačke tekstove i komentare posjetitelja uperene protiv svih i svega što se ne uklapa u ultrakonzervati vni klerikalni i revizionistički projekt, a čelnica izdavača tog portala je uoči izbora za EU parlament nastupila na desničarskom kongresu u Veroni, talijanskom središtu neofašista. Stoga je u kontekstu članka o jednoj tendencioznoj revizionističko j predstavi za djecu ("edukacijskom spektaklu") umjesno podsjetiti na to, pa "rasprava o nekoj tamo Markićkoj i njenoj posjeti Italiji..." nikako ne spada u trolanje. Portal njene udruge bez ikakve rezerve objavljuje revizionističke tvrdnje kako ustaški pokret „nije imao ni fašistička ni nacistička obilježja, što mu se danas pripisuje, nego je to bio pokret za hrvatsku državnost i samostalnost“da „u Jasenovac nitko nije bio doveden i ubijen samo zato što je bio pravoslavac i Srbin, morali su postojati neki elementi protudržavne djelatnosti“ te da je NDH „država koja je u naravi bila humana“ i da se NDH „ne trebamo stidjeti, nego se njome ponositi“. Zar to nije dovoljno da uz članak »Razvijanje pravilnog odnosa prema Domovinskom ratu« bude spomenut govor Ž.M. skupu desničara u Veroni završen euforičnim usklikom „Živila Italija“?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
14 0 # Odtrolajhranitelj tuljana 2019-04-06 13:03
Citat ZX:
Citat hranitelj tuljana:
Raspravljati o Markićkoj i Narodu ispod članka o objavi lošinjske aktivistkinje o hrvatskim braniteljima, ima jednako smisla kao raspravljati o Facebooku i M. Zucenbergu u slučaju nečije objave na Fejsu, npr. objave tzv. inicijative Bolji Lošinj vezane uz "Pišalište Bočac".
Imaš pravo na svoje mišljenje, ali ne i na neke svoje činjenice. Jer činjenica je da ovo nije članak o objavi lošinjske aktivistkinje, nego novinarski članak prenesen s portala Novosti. I nije to članak o hrvatskim braniteljima, nego o predstavi ‘Bitka za Vukovar’ u kojoj se pred školskom djecom govori, pored ostalog i o "užitku ubijanja neprijatelja kao ‘prljavih, smrdljivih, bradatih nakaza". Nadalje, činjenica je da portal narod.hr udruge U ime obitelji sustavno objavljuje huškačke tekstove i komentare posjetitelja uperene protiv svih i svega što se ne uklapa u ultrakonzervativni klerikalni i revizionistički projekt, a čelnica izdavača tog portala je uoči izbora za EU parlament nastupila na desničarskom kongresu u Veroni, talijanskom središtu neofašista. Stoga je u kontekstu članka o jednoj tendencioznoj revizionističkoj predstavi za djecu ("edukacijskom spektaklu") umjesno podsjetiti na to, pa "rasprava o nekoj tamo Markićkoj i njenoj posjeti Italiji..." nikako ne spada u trolanje. Portal njene udruge bez ikakve rezerve objavljuje revizionističke tvrdnje kako ustaški pokret „nije imao ni fašistička ni nacistička obilježja, što mu se danas pripisuje, nego je to bio pokret za hrvatsku državnost i samostalnost“da „u Jasenovac nitko nije bio doveden i ubijen samo zato što je bio pravoslavac i Srbin, morali su postojati neki elementi protudržavne djelatnosti“ te da je NDH „država koja je u naravi bila humana“ i da se NDH „ne trebamo stidjeti, nego se njome ponositi“. Zar to nije dovoljno da uz članak »Razvijanje pravilnog odnosa prema Domovinskom ratu« bude spomenut govor Ž.M. skupu desničara u Veroni završen euforičnim usklikom „Živila Italija“?
Trol. Verona nema veze s predstavom na Lošinju. Ono što je izjavio Plavšić, a prenio Narod, ima.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
013 # Veza između Verone i LošinjaZX 2019-04-06 15:14
Citat hranitelj tuljana:
Trol. Verona nema veze s predstavom na Lošinju. Ono što je izjavio Plavšić, a prenio Narod,ima.
Kako sam rekao, pravo na vlastito mišljenje imaš, ali nemaš pravo na vlastite činjenice. Ne možeš negirati činjenicu da se predstavom djeci servira priča o ponavljanju povijesti, a ne možeš negirati ni činjenicu da je u Veroni održan međunarodni skup desničara koje osim homofobije vežu i pokušaji rehabilitacije fašističkih kolaboranata i suradnja s crkvom, dakle klerofašizam. A sve to zaista prenosi Narod.hr i time povezuje Veronu s predstavom na Lošinju.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
14 0 # o Veroni , trolehranitelj tuljana 2019-04-07 11:55
Citat ZX:
pravo na vlastito mišljenje imaš, ali nemaš pravo na vlastite činjenice.
Lijepo rečeno. Jednako tako pravo na vlastito mišljenje imaju i gđa Genov kao i g. Plavšić.
Međutim ni jedno od to dvoje nema pravo na vlastite činjenice vezane uz predstavu održanu na Lošinju.
S obzirom da iznose dijametralno suprotne tvrdnje o istoj predstavi, lako je zaključiti da je jedna od te dvije osobe iznjela tvrdnje koje nisu istinite.
S obzirom da se se klonovi u potpunosti koncentrirali na daleku Veronu a ne na pokušaj pobijanja makar i jedne od brojnih i konkretnih tvrdnji gospodina Plavšića, nije teško zaključiti da među svima nama komentatorima na ovom portalu vlada rijetko viđen konsenzus o tome koja je to osoba.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
115 # Njegovanje tradicijeEmanero 2019-04-07 13:44
Jedna od ključnih tvrdnji g. Plavšića glasi:
Moram gospođu Bojanu razočarati i kazati joj da je HOS (Hrvatske obrambene snage) bio legalna postrojba Hrvatske vojske i da Vukovarska satnija HOS-a nema nikakve veze sa Ustašama.
Idemo redom, prvo o činjenicama:
Oružane snage [Nezavisne države Hrvatske] sastojale su se od redovite vojske Hrvatskoga domobranstva, koje se dijelilo na kopnenu vojsku, zračne snage i mornaricu. U sklopu domobranstva bilo je u početku i oružništvo. Domobranstvo je popunjavano novačenjem i pričuvnicima. Uz redovitu su vojsku od početka djelovale i dragovoljačke ustaške vojne postrojbe, okupljene u Ustaškoj vojnici. Ubrzo su kao posebne postrojbe osnovani Ustaški prometni zdrugovi. Tijekom 1941. i 1942. djelovala je i Poglavnikova tjelesna bojna (PTB), iz koje su se razvili Poglavnikovi tjelesni zdrugovi (sdrugovi; PTS). Poslije je PTB bila isključivo počasna postrojba, u koju su formalno bili svrstani svi bivši ustaški emigranti i vodeći dužnosnici ustaškoga pokreta. Ustaške su postrojbe poslije također bile popunjavane novačenjem i pozivanjem pričuvnika, a početkom 1943. i službeno su postale dijelom Oružanih snaga NDH. Dvojnost oružanih snaga ipak se održala do kraja rata, iako su početkom 1945. sve ustaške i domobranske postrojbe bile uključene u jedinstvene Hrvatske oružane snage (HOS).
Dakle, HOS, odnosno Hrvatske oružane snage je naziv koji su si neke postrojbe HV nadjenule preuzevši ga od negdašnjih jedinstvenih ustaško-domobra nskih postrojbi. Meni to sliči na njegovanje vojničke tradicije iz vremena NDH i predstavlja čvrstu poveznicu s Ustašama. A kad tome dodamo oznake i pozdrav tog obnovljenog HOS-a za koje general HOS-a Prkačin kaže da su kao i sam HOS proizišli iz ustaške ideologije, tvrdnje g. Plavšića zvuče kao izmotavanje radi prikrivanja činjenica.


i.imgur.com/d51BVNi.jpg
hop.com.hr/.../...

A izostanak pobijanja tvrdnji g. Plavšića, ne znači konsenzus o tome da su one umjesne. To je samo tvoje mišljenje na koje imaš pravo kao i ja na svoje. Ali ja ga ne moram napisati. Vidi se iz činjenica koje sam izložio.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
152 # picajzlahranitelj tuljana 2019-04-08 06:30
Citat Emanero:
Vidi se iz činjenica koje sam izložio.
Budući da si dokazao kako znaš koristiti Wikipediju, molim te daj isto stavi opis (a vidim možeš i sliku) grba NDH?
Pliiiiz? Pitam za prijateljicu.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
012 # ...Licemjer 2019-04-08 08:56
Uzalud vam trud, svirači.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
213 # Neuki hranitelj tuljanaEmanero 2019-04-08 09:18
Citat hranitelj tuljana:
Citat Emanero:
Vidi se iz činjenica koje sam izložio.
Budući da si dokazao kako znaš koristiti Wikipediju, molim te daj isto stavi opis (a vidim možeš i sliku) grba NDH? Pliiiiz? Pitam za prijateljicu.
Svatko zna koristiti Wikipediju, pa vjerojatno i ti, a i tvoja prijateljica. Znam je koristiti (Wikipediju, ne tvoju prijateljicu) bolje nego što je to normalno, pa zato znam da tekstove na njoj možeš uređivati čak i ti. Zato je Wiki vrlo nepouzdan i nevjerodostojan izvor informacija o temama poput ove. Tekst o oružanim snagama NDH u komentaru na koji se nadovezuješ kao govno za džon cipele i na ovako glupav način, kopirao sam s portala Leksikografskog zavoda Miroslav Krleža, vjerodostojnije g izvora informacija nego što su to razni kamenjarski portali i "hrvatska" Wikipedija.
Provjeri to na ovom linku, ako se usudiš:
www.enciklopedija.hr/.../ Inače, kad ne bih znao da si trol divio bih se što si u današnje vrijeme uspio naći naći prijateljicu koja ne zna ukucati slova grb ndh u browser računala ili smartfona ili čak ne zna da takvo što postoji, nego traži tvoju pomoć da bi je ti - neuk za korištenje tih čuda - zatražio od mene. Od|ebi, trole.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
143 # au contrairehranitelj tuljana 2019-04-08 18:19
Citat Emanero:
divio bih se što si u današnje vrijeme uspio naći naći prijateljicu koja ne zna ukucati slova grb ndh u browser računala ili smartfona ili čak ne zna da takvo što postoji.
Dragi učeni prijatelju. Začudio bi se kad bi znao koliko su zapravo brojni takvi ljudi, koji ne znaju na internetu naći kako izgleda ustaški grb, nego ustaškim grbom proglašavaju npr. sve one koji imaju prvo polje bijelo.
Njihovo neznanje ih čak ne sprječava da se ničim izazvani po tom pitanju javno očituju i svoj pogrešan stav kao ispravan nude...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
015 # Ima neka (ne)tajna veza ...Snob 2019-04-07 10:13
Citat hranitelj tuljana:
Trol. Verona nema veze s predstavom na Lošinju. Ono što je izjavio Plavšić, a prenio Narod, ima.
Da kongres u Veroni ima veze s predstavom na Lošinju dokazuje činjenica da je predsjednica udruge U ime obitelji, izdavača portala Narod.hr na tom skupu ultrakonzervati vaca održala zapažen govor. Pored Željke Markić govorili su i predstavnici srpske pročetničke stranke Dveri, te vodeći europski radikalno desni političari koji nastoje rehabilitirati fašizam i nacizam, a skupa s njima i njihove kvislinške sljedbenike. A portal narod.hr koji objavljuje uljepšane biografije ustaških i nacističkih dužnosnika, podržava uvođenje ustaškog pozdrava "Za dom spremni" u javnu upotrebu, te ispisuje potjernice svemu što je lijevije od ultrakonzervati zma, klerikalizma i nacionalizma spremno je objavio osvrt autora "spektakla" na jednu FB kritiku sadržaja i poruka te predstave ali pod sugestivnim, a neistinitim naslovom o napadu na imenovanog branitelja.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
235 # SramotaBlack pirat 2019-04-03 15:51
Kako je nije sram više vrijeđati ljude istinu hrvatskoga naroda srami se...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
326 # !!!ZZ 2019-04-03 20:59
Citat Black pirat:
Kako je nije sram više vrijeđati ljude istinu hrvatskoga naroda srami se...
istina je za.ebana stvar
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
193 # Komentargost 2019-04-04 12:20
Citat ZZ:
istina je za.ebana stvar
Da. Ali na žalost čak i ako se ispriča, djeci je vjerojatno već objašnjena "istina" o hrvatskim braniteljima i šteta je učinjena....
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
19 0 # Čl. 99 KZ-agost 2019-04-05 21:30
Danas smo imali primjer šokantnog izričaja komentatora Licemjera, izričaja koji je opisan člankom 99 KZa. Administrator ga je kasnije uklonio, tko zna je li na vrijeme...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
016 # Tvoja kosulja plavaNevio 2019-04-06 14:04
Citat gost:
tko zna je li na vrijeme...
Imam osjecaj da je pitanje retoricko
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
133 # zanimljivohrvatska-danas.com 2019-04-09 08:11 Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
122 # Tko na tvrdoj stini....Nevio 2019-04-09 09:04
Citat hrvatska-danas.com:
Vastase iz 15. stoljeca... i uz istinu uklesanu u kamen neki zaista nemaju srama... ali zato kune ne smetaju...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
313 # Vastase iz 21.stoljeca lazuGost 2019-04-09 09:55
Citat Nevio:
Citat hrvatska-danas.com:
Vastase iz 15. stoljeca... i uz istinu uklesanu u kamen neki zaista nemaju srama... ali zato kune ne smetaju...
Tema me apsolutno ne zanima, ali u pismu iz dijaspore piše Pa čak i bivša SR Hrvatska je imala Grb sa prvim poljem bijelim znači li to da su i bivši komunisti veličali obilježja kako vi navodite NDH. Ne znam tko je tu lud a tko laže, ali grb na jednom mojem dokumentu ima šahovnicu sa crvenim, a ne bijelim prvim poljem. Isti takav je i na wikipediji.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
142 # Bijelo poljebraco 2019-04-09 12:49
Citat Gost:
Tema me apsolutno ne zanima, ali u pismu iz dijaspore piše Pa čak i bivša SR Hrvatska je imala Grb sa prvim poljem bijelim znači li to da su i bivši komunisti veličali obilježja kako vi navodite NDH. Ne znam tko je tu lud a tko laže, ali grb na jednom mojem dokumentu ima šahovnicu sa crvenim, a ne bijelim prvim poljem. Isti takav je i na wikipediji
Interesantno je promatrati koprcanje komentatora koji spontano i na mahove dobivaju i gube moć korištenja interneta, ovisno o tome čiju laž pokušavaju prikriti ili prokazati...

...zanimljivo je vidjeti i kako za njih "ustaše" nisu samo hrvatski branitelji nego su to za njih listom i redom i iseljeni Hrvati ("vastaše iz 21. stoljeća lažu").
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
017 # Trolovi se koprcajuGost 2019-04-09 14:23
Citat braco:
Citat Gost:
Tema me apsolutno ne zanima, ali u pismu iz dijaspore piše Pa čak i bivša SR Hrvatska je imala Grb sa prvim poljem bijelim znači li to da su i bivši komunisti veličali obilježja kako vi navodite NDH. Ne znam tko je tu lud a tko laže, ali grb na jednom mojem dokumentu ima šahovnicu sa crvenim, a ne bijelim prvim poljem. Isti takav je i na wikipediji
Interesantno je promatrati koprcanje komentatora koji spontano i na mahove dobivaju i gube moć korištenja interneta, ovisno o tome čiju laž pokušavaju prikriti ili prokazati...
zanimljivo je vidjeti i kako za njih "ustaše" nisu samo hrvatski branitelji nego su to za njih listom i redom i iseljeni Hrvati ("vastaše iz 21. stoljeća lažu").
Ne znam što je pisac htio reći, ali moj komentar nije nikakvo koprcanje. Naveo sam činjenicu da imam dokument sa grbom SRH na kojem je prvo polje šahovnice crveno (imam i nekoliko isprava sa žigovima grba SRH na kojima je zbog boje tinte prvo polje crno, ljubičato i zeleno. Internetom sam se poslužio zato što je u tom pogledu vjerodostojan, a to je lakše nego snimiti dokument pa se onda patiti oko stavljanja uz komentar.
A meni je zanimljivo to što tvrdiš kako "za njih "ustaše" nisu samo hrvatski branitelji nego ...". Prijatelju dragi, niko ne tvrdi da su (svi) hrvatski branitelji "ustaše". Ali neki to sami za sebe govore s ponosom.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
09 # HraniteljTuljana 2019-04-16 20:32
U Ministarstvu graditeljstva počela uhićenja. Dali netko zna zašto i dali netko može dati neku točniju informaciju?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
011 # Lujoministar 2019-04-16 23:05
Citat Tuljana:
U Ministarstvu graditeljstva počela uhićenja. Dali netko zna zašto i dali netko može dati neku točniju informaciju?

To ti je isto kao što swe na Lošinju radi.
staviš u plan kupljeno zemljište po dva eura kod Osora i kurila u Osoru predvidiš turističko nasele a na Kurilama kamp za koji nije potreban nikakav drugi plan loji regulira izgradnju.
Isti vlasnici sa potrebnim papirima za izgrasnju turističkog naselja na njuškalo profdaju za milion i po eura a kamp na kurilama za tri miliona eura.
E sada ti računaj zaradu i tko je šta dobio koji je sredio i omogućio bez plana da se to izgradi.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
011 # ako ne može drugačije onda poštenokiro 2019-04-17 11:50
Citat ministar:

To ti je isto kao što swe na Lošinju radi.
staviš u plan kupljeno zemljište po dva eura kod Osora i kurila u Osoru predvidiš turističko nasele a na Kurilama kamp za koji nije potreban nikakav drugi plan loji regulira izgradnju.
U Lošinju je sve odrađeno po PS-u, a zarada se dijeli pošteno prema zasluzi. :P
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
014 # $$$RDx 2019-04-17 13:12
Citat kiro:
Citat ministar:

To ti je isto kao što swe na Lošinju radi.
staviš u plan kupljeno zemljište po dva eura kod Osora i kurila u Osoru predvidiš turističko nasele a na Kurilama kamp za koji nije potreban nikakav drugi plan loji regulira izgradnju.
U Lošinju je sve odrađeno po PS-u, a zarada se dijeli pošteno prema zasluzi. :P

stručni naziv za to je sinergija
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
012 # Gradit ćemo koliko god staneZombi 2019-04-17 20:17
Citat kiro:
Citat ministar:
To ti je isto kao što swe na Lošinju radi. staviš u plan kupljeno zemljište po dva eura kod Osora i kurila u Osoru predvidiš turističko nasele a na Kurilama kamp za koji nije potreban nikakav drugi plan loji regulira izgradnju.
U Lošinju je sve odrađeno po PS-u, a zarada se dijeli pošteno prema zasluzi. :P
Više od 660 eura po osobi?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
010 # nije sve u novcu007 2019-04-17 22:00
Citat Zombi:
Više od 660 eura po osobi?
Bogme u Lošinju se dijele automobili i jahte, a ni gotovina im nije mrska.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
111 # jedan tebi dva meniSting 2019-04-18 10:34
Šema, čuvam prijateljev mercedes u svom dvorištu, zauzvrat rekao je da ga mogu koristiti...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
09 # Borba protiv korupcije do 660 €gost 2019-04-19 13:27
Citat Zombi:
Citat kiro:
Citat ministar:
To ti je isto kao što swe na Lošinju radi. staviš u plan kupljeno zemljište po dva eura kod Osora i kurila u Osoru predvidiš turističko nasele a na Kurilama kamp za koji nije potreban nikakav drugi plan loji regulira izgradnju.
U Lošinju je sve odrađeno po PS-u, a zarada se dijeli pošteno prema zasluzi. :P
Više od 660 eura po osobi?
660 € je gornja granica koju je HDZ odredio za ostavljanje dojma o nepokolebljivoj borbi protiv korupcije. Preko tog iznosa se ne ide. Zato lošinjski sudionici prostornog planiranja, izdavanja dozvola, inspekcijskog nadzora i drugi manipulatori mogu mirno spavati.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
09 # Prdekana za mahereJura 2019-04-19 13:58
Citat gost:
Citat Zombi:
Citat kiro:
Citat ministar:
To ti je isto kao što swe na Lošinju radi. staviš u plan kupljeno zemljište po dva eura kod Osora i kurila u Osoru predvidiš turističko nasele a na Kurilama kamp za koji nije potreban nikakav drugi plan loji regulira izgradnju.
U Lošinju je sve odrađeno po PS-u, a zarada se dijeli pošteno prema zasluzi. :P
Više od 660 eura po osobi?
660 € je gornja granica koju je HDZ odredio za ostavljanje dojma o nepokolebljivoj borbi protiv korupcije. Preko tog iznosa se ne ide.
Kad bi se podigla ljestvica ostali bi bez najvažnijih članova. Pa već im je bivši predsjednik stranke i premijer aglavio u prdekani :P
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
010 # takozvana sinergijaPosrnuli Anđeo 2019-04-19 10:32
Citat kiro:
Citat ministar:

To ti je isto kao što swe na Lošinju radi.
staviš u plan kupljeno zemljište po dva eura kod Osora i kurila u Osoru predvidiš turističko nasele a na Kurilama kamp za koji nije potreban nikakav drugi plan loji regulira izgradnju.
U Lošinju je sve odrađeno po PS-u, a zarada se dijeli pošteno prema zasluzi. :P

Na Veliki Petak sve će im biti oprošteno.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
13 0 # #vjerodostojnohranitelj tuljana 2019-04-20 07:56
Citat Posrnuli Anđeo:
Citat kiro:
Citat ministar:
To ti je isto kao što swe na Lošinju radi.
staviš u plan kupljeno zemljište po dva eura kod Osora i kurila u Osoru predvidiš turističko nasele a na Kurilama kamp za koji nije potreban nikakav drugi plan loji regulira izgradnju.
U Lošinju je sve odrađeno po PS-u, a zarada se dijeli pošteno prema zasluzi. :P
Na Veliki Petak sve će im biti oprošteno.
Nema toga što bi pažljivi, neovisni i nepristrani komentatori oprostili gradskoj vlasti, osim jasno, one kupnje jedne obnovljene nekretnine...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
111 # Vandalski čin obnove Nautikegost 2019-04-20 13:04
Citat hranitelj tuljana:
Citat Posrnuli Anđeo:
Citat kiro:
Citat ministar:
To ti je isto kao što swe na Lošinju radi. staviš u plan kupljeno zemljište po dva eura kod Osora i kurila u Osoru predvidiš turističko nasele a na Kurilama kamp za koji nije potreban nikakav drugi plan loji regulira izgradnju.
U Lošinju je sve odrađeno po PS-u, a zarada se dijeli pošteno prema zasluzi. :P
Na Veliki Petak sve će im biti oprošteno.
Nema toga što bi pažljivi, neovisni i nepristrani komentatori oprostili gradskoj vlasti, osim jasno, one kupnje jedne obnovljene nekretnine...
Ako misliš na kupnju dijela obnovljene bivše Nautike, mislim da je to neoprostivo. Gradska vlast se prvo trebala suprotstaviti obnovi te nekretnine kojoj je Jadranka dd kao vlasnik omogućavala da godinama neodržavanja poprima retro izgled poput romantičnih antičkih razvalina. Unatoč brojnim nastojanjima da se obnova onemogući, zgrada je ipak obnovljena da bi svojim izgledom narušila teško stečenu retro vizuru središta grada. Smatram da bi trebalo pokrenuti postupak da se nekretninu vrati u stanje kakvo je bilo prije ovog vandalskog čina obnove. Time bi taj dio grada opet poprimio atraktivan prethodni izgled kao na slici

Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
013 # Opća egzaltacijagost 2019-04-20 18:11
Oduševljeni hranitelj tuljana primio danas na štandu pincu, dar koji mu je osobno uručila gradonačelnica.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # nogost 2019-04-23 13:30
I tko onda na kraju laže, Damir ili Bojana?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
21 # zanimljivo...hranitelj tuljana 2019-04-28 17:01
Gospodina Plavšića su one tvrdnje o hrvatskim braniteljima očito jako pogodile...
Iz gostovanja u Bujici:
“Bojani Genov su se u našoj predstavi pričinjavele nekakve ustaše i Bleiburg, a bila je šokirana kada su joj djeca na Lošinju rekla da im se predstava svidjela,” prisjeća se gostujući u Bujici na Z1 vukovarski dragovoljac Damir Plavšić i nastavlja:
“Uslijedile su neke čudne reakcije… Pitala je djecu čija je bila uniforma onih koji su držali govore, na što su djeca odgovorila da je to bila uniforma Hrvatske vojske. To ju je posebno pogodilo!”

Cijeli članak na:
narod.hr/.../...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj

Dodaj komentar

Komentari koji nemaju veze s temom članka uz koji su uneseni bit će uklonjeni. Za unos "off topic" komentara mogu se koristiti stranice SVAŠTARA 2, SVAŠTARA, ŠKOVACA i SATIRIČKI PRILOZI. Uredništvo ne snosi odgovornost za sadržaj komentara.

Sigurnosni kod
Osvježi

galerije1

mi-logo
wonline
yrno
Vremenska prognoza
za Lošinj


Članak 69. Ustava RH

Volim LošinjSvatko ima pravo na zdrav život.
Volim LošinjDržava osigurava uvjete za zdrav okoliš.
Volim LošinjSvatko je dužan, u sklopu svojih ovlasti i djelatnosti, osobitu skrb posvećivati zaštiti zdravlja ljudi, prirode i ljudskog okoliša.

setnja

ubojstvoborocid

ZADNJI KOMENTARI

  • S_v_a_s_t_a_r_a

    qonamasatodap 16.06.2019 21:52
    Start online loans pacing best payday loans online wet came plotting pharmacy met: acetabulum.
    Sit sbd.einp.volim- losinj.org.uyq. qn this: looser radiographer compare and contrast essay ...
     
  • S_v_a_s_t_a_r_a

    afuwupu 16.06.2019 21:00
    Abdominal disinhibition; vessel downwards tendon.
    Pills www.lxvh.volim-losinj.org.yms. aq (http://www.lxvh.volim-losinj.org.yms.aq) pituitary ...
     
  • Plaža Kadin - redovan rad ili velika investicija

    Nike 16.06.2019 20:47
    .......
    dokle god kod sporta bude prevladavao mentalitet tipa, nemate dvoranu, imate livadu pa ...
     
  • Plaža Kadin - redovan rad ili velika investicija

    El Dorado 16.06.2019 20:04
    sjetit ćemo vas se na izborima
    Vidimo da ovi na vlasti samo slave jer su opet pokupili neke jeftine nagrade. Evo ...
     
  • Satirički prilozi

    Blenton 16.06.2019 16:33
    Organizirana spontanost
    Spontano okupljanje isto kao "spontani" dolazak novinara na proslavu da napiše "A Gari ...
     
  • Satirički prilozi

    Fiumanka 16.06.2019 16:14
    ......
    Zar ovo nije bilo spontano okupljanje?
     
  • Satirički prilozi

    Blenton 16.06.2019 14:36
    Manekeni na okup!
    Navodno je dobio fidbek profesionalaca za PR da njegovo narcisoidno rođendansko preseravanje ...
     
  • Cres: Kratkovidnost odgovornih

    Fanta 16.06.2019 12:26
    ???
    Nitko nije pogodio taj jedan komentar za koji kažeš da su samo zbog njega preneseni i ...
     
  • Cres: Kratkovidnost odgovornih

    Dwayne 16.06.2019 11:59
    u potrazi za izgubljenim vremenom
    Čak i ženski WWE djeluje ozbiljnije od ovog tko zna čime izazvanog kompromitirajuć eg ...
     
  • Cres: Kratkovidnost odgovornih

    CtrlAltDelete 16.06.2019 10:38
    Sinergija na lošinjski način
    Opjevana je i u Novom listu u više nastavaka pod naslovom KONFERENCIJA NOVOG LISTA RAZVOJ OTOKA.
     
  • Izvještaj o izvršenju Proračuna

    desetobojac 16.06.2019 09:12
    ???
    i mene zanimaju odgovori na ova pitanja i.imgur.com/YHm3yw0.jpg ...
     
  • Cres: Kratkovidnost odgovornih

    trinaesto prase 15.06.2019 21:16
    samo za elitu
    Nećeš ni to dugo čekati. Kao što je netko dobro predvidio još prije 5 godina, čim su ...
     
  • Cres: Kratkovidnost odgovornih

    No Shit 15.06.2019 20:46
    2 much 4 me
    prevelika je ovo sinergija za moj ukus
     
  • Cres: Kratkovidnost odgovornih

    Fotofrik 15.06.2019 19:56
    Plodovi sinergije
    To je ta opjevana sinergija u slikama...
     
  • Cres: Kratkovidnost odgovornih

    ZN 15.06.2019 18:59
    Spojene Posude
    Zato jer niti jedna nagradna igra ili otvaranje novoožbukanog dućana izvjesne privatne firme ...
     
  • Cres: Kratkovidnost odgovornih

    gost 15.06.2019 17:54
    ###
    Nije reagirao ni na ravnanje grota ispred dvora Filipović (bivše Željezničko) radi nasipavanja ...
     
  • Cres: Kratkovidnost odgovornih

    gost 15.06.2019 17:39
    alternativna rješenja
    A čemu onda služi cijela gradska vlast, ako alternativna rješenja moraju davati prosvjednici ...
     
  • Cres: Kratkovidnost odgovornih

    zabrinuti građanin 15.06.2019 17:35
    .........
    A mene zanima zašto ministar turizma prošle godine na ovo uopće nije reagirao i.imgur.com/8x2klXM.jpg ...
     
  • Cres: Kratkovidnost odgovornih

    Ljubopitljivi 15.06.2019 16:58
    Kao u priči Car je gol
    Da, sjećam se. Na ovu fotku digao se cjeli grad. Kad je nakon par mjeseci od toga investitor ...
     
  • Cres: Kratkovidnost odgovornih

    RDx 15.06.2019 16:30
    bagerom u more
    ono što je nekada bilo čudno, danas je postalo pravilo volim-losinj.org/.../...
     
  • Cres: Kratkovidnost odgovornih

    Toy BoY 15.06.2019 16:10
    Bager na Kadinu
    Građanska inicijativa zamjera isključivanje javnosti?. Uz javnost od koje je kilavija samo ...
     
  • Cres: Kratkovidnost odgovornih

    Gost 15.06.2019 15:44
    Svi, a ne samo neki
    Citirao sam sve koji se vide kod mene a ne samo nekoliko i.imgur.com/uYETNwr.jpg ...
     
  • Cres: Kratkovidnost odgovornih

    avocat 15.06.2019 15:27
    stranke opasnih namjera
    Cresani su pokazali da se ne boje komunalaca ni lokalne vlasti, dok lošinjani sa strahopoštovanj ...
     
  • Cres: Kratkovidnost odgovornih

    Bitch 15.06.2019 15:15
    pa kad pitamo...
    A možemo pogađati i čiji te komentar smeta. Prilično je jasno kmete. Samo je nejasno čiji si ...
     
  • Cres: Kratkovidnost odgovornih

    kmet 15.06.2019 14:58
    Šuma sumarum
    Citirano nekoliko komentara da se ne vidi da zapravo se željelo prenijeti samo jedan ...
     
  • Cres: Kratkovidnost odgovornih

    Gost 15.06.2019 14:30
    Komentari na otoci.net
    Mario Šimunković Sr. Jedino tako, neposluhom. Emil Kučić Bravo moji Martinšćani, ma ste ...
     
  • Cres: Kratkovidnost odgovornih

    Gromaca 15.06.2019 14:15
    Razlika
    Cresani nemaju niti nikakav portal koji sluzi za plasiranje interesa i promociju nekoliko ...
     
  • Cres: Kratkovidnost odgovornih

    VS 15.06.2019 13:55
    Conditio sine qua non
    Nekada su se plaže i sunčališta uređivala minimalnim zahvatima na prirodnoj groti, a jedini ...
     
  • Cres: Kratkovidnost odgovornih

    Granulom 15.06.2019 13:12
    Pijesak u oči građanima
    Ministar turizma je po običaju palamudio. Sada mu kao ministru devastatori obale nisu ...
     
  • Cres: Kratkovidnost odgovornih

    Dron 15.06.2019 11:34
    .....
    Ministar turizma je neki dan oštro osudio ovakve pojave.