Ova stranica koristi kolačiće koje u svakom trenutku možete kontrolirati postavkama u vašem internet pregledniku

Ako ne promijenite postavke preglednika slažete se s korištenjem kolačića Vise o kolacicima

Razumijem i prihvacam

Ako ne može katamaranom, HZZO plaća i ostale opcije

Korisnička ocjena:  / 0
LošeNajbolje 

dorcicVezano za promjenu povrata putnih troškova pacijentima s cresko lošinjskog otočja, koji su do prošlog mjeseca povrat dobivali u visini cijene autobusne povratne karte do Rijeke, a sada u visini cijene katamarana, što je izazvalo burne reakcije na otočju, pismeno se očitovao mr. sc. Fedor Dorčić, rukovoditelj riječkog Područnog ureda HZZO-a, izvijestio je Novi list

– Osigurane osobe HZZO-a ostvaruju pravo na naknadu troškova prijevoza javnim prijevoznim sredstvima po najnižoj cijeni i najkraćoj relaciji prema službenom daljinomjeru javnog prijevoznika.

Ako katamaran ne vozi u vrijeme kada osigurana osoba treba koristiti zdravstvenu zaštitu, isplaćuju se troškovi prijevoza drugim raspoloživim javnim prijevoznim sredstvom.

Ako iz nekog mjesta ne prometuje katamaran, pa osigurane osobe imaju troškove prijevoza do polazišne luke, u takvom slučaju će HZZO naknaditi nastale troškove prijevoza.

Prema aktima HZZO-a, osobi se može odobriti i troškove prijevoza skupljim prijevoznim sredstvom, ako je prema mišljenju izabranog doktora osigurane osobe, to potrebno zbog njezinog zdravstvenog stanja, navodi Dorčić.

(I. C. M.)

Komentari: 

0 0 # dgtk 2012-04-14 20:13
Iz ovoga što kaže gospodin magistar Dorčić, kad ne vozi trajekt možemo lijepo pozvati taksi i pravac Rijeka, a HZZO ima da plati. Isto važi i za žitelje malih mjesta kad nemaju autobus da ih doveze do trajekta: pozoveš taksi i uživaš na račun HZZO. Samo je važno da liječnik na putni nalog napiše "javnim prijevozom". Provjereno u odnosnim zakonima i pravilnicima. Uživajte ;-)

Tko želi i sam provjeriti evo
Link Text (hidra.srce.hr/arhiva/263/18315/www.nn.hr/clanci/sluzbeno/2005/2232.htm)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Anonimus 2012-04-14 21:14
Na facebook profilu Vlade ima nekoliko pitanja u svezi ovog problema, ali u odgovorima se izmotavaju da nisu upućeni i savjetuju da se obrati na mail adresu

E pa lijepo, iskoristimo to i ne čekajmo da netko drugi riješi taj problem. Učinimo nešto i sami. Pozivam posjetitelje ovog sajta da zaspu vladu pitanjima i prosvjedima na gornju adresu.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # vlakovoða 2012-04-14 23:23
Ljudi, još smo i dobro prošli. A zamislite da nam Dorčić priznaje samo troškove prijevoza vlakom.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Guest 2012-04-14 23:42
Došli su i opančari na vlast . prvi rezultati su dojmljivi.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # što to znači?pacijent 2012-04-15 00:06
Citat:
Ako katamaran ne vozi u vrijeme kada osigurana osoba treba koristiti zdravstvenu zaštitu, isplaćuju se troškovi prijevoza drugim raspoloživim javnim prijevoznim sredstvom.
Znači li to ako zdravstvenu zaštitu koristim u 8 ili 9,10 sati da će mi se obračunati cijena autobusa?
Citat:
Ako iz nekog mjesta ne prometuje katamaran, pa osigurane osobe imaju troškove prijevoza do polazišne luke, u takvom slučaju će HZZO naknaditi nastale troškove prijevoza.
Iz Nerezina mogu samo stići autobusom (ili osobnim automobilom) u Rijeku na termin u 8 ili 9 pa će mi se obračunati cijena busa?
Imamo previše nezaposlenih u HZZO-u nego pacijenata! Trebalo bi te nezaposlene poslati na burzu rada i tako uštedjeti novac za pacijente koji trebaju pomoć!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Guest 2012-04-15 09:22
Djelatnice na šalteru HZZO-a u ML koje unose povrat ne mogu znati kad si koristio uslugu jer na ovjerenom putnom nalogu nikada ne piše u koliko je sati bio tvoj pegled. Onda, masu puta sestra odmah ovjeri i pošalje te na hodnik a doðeš na red za 2-3 sata. Isto tako, nekad si naručen u 8 a uzmu te u 11. Ma ne može to tako.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Guest 2012-04-15 14:07
putnom nalogu priložite račune za prijevoz
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ....... 2012-04-15 17:12
uvažava li se račun od trajekta i benzina ako putujem osobnim automobilom?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Pitajte Vladu kad vas poziva da pitate!Anonimus 2012-04-15 17:18
To su sve pitanja koja treba postaviti na adresu

Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # .....Komentira podobni 2012-04-15 18:54
Za ovaj problem bi se trebao pobrinuti gradonačelnik,i zaštiti graðane koji su mu dali glas na izborima.Ako je zaposlio tolike rodijake i stranačke kolege u Gradu,onda neka zaposli još jednog Gocija,i neka kupi jedan kombi koji će voziti nas pacijente u Rijeku.A do tada neka koristi Šepuku,koji i onako ne radi ništa.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ... 2012-04-15 19:42
Citat:
uvažava li se račun od trajekta i benzina ako putujem osobnim automobilom?
Korištenje osobnog automobila nije sredstvo javnog prevoza.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Guest 2012-04-15 19:55
Ma je, sad svi moramo katamaranom iako imamo aute. Ovo nema šanse da se održi jer nema veze s mozgom. Dobivalo se cca 250 kn kao autobusna karta i to je da si pokriješ trajekt (130 kn) i gorivo (cca 2x125 kn = 250 km, ako prosječni auto danas troši 6 l = 15 l x 10 kn = 150 kn), i to ti je to. Nema šanse da ću ići katamaranom, za koji k.. plaćam kredit za auto, da mi stoji doma a ja da se vozim katamaranom i ustajem u 5 ujutro da bi katamaran krenuo u 6 i bio u RI u 10, ako mogu ustati u 7 i ići na trajekt u 8,30 i biti u RI isto u 10? I ne sam ja jer nemam još tolike godine ali recimo zašto da se neka nonica tako ustaje i tramakiva iz Nerezina ili Ćunskog? Koji debili.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ...trajekt 2012-04-15 20:02
ali trajekt jest sredstvo javnog prevoza!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # miljeovca 2012-04-16 02:36
Katamaran preðe dulji put od autobusa. Autobusom je najkraći put. Kraće je jedino na magarcu do porozine, a dalje plivajući do Rijeke. Magarac se zove Rukovoditelj.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Pitali ste, mi odgovaramoovca 2012-04-16 21:08
Postavio sam pitanja u HZZO:
Pitanja su vezana uz nedavnu odluku rukovoditelja Područnog ureda HZZO-a u Rijeci da stanovnicima otoka Lošinja ukine pravo na nadoknadu putnih troškova za zdravstvene usluge koje moraju obaviti u Rijeci, u iznosu autobusne putne karte (preko 200 kn), te im se isplaćuje samo cijena karte za katamaran (80kn).
Da pojasnim, autobus vozi redovno, sa više linija dnevno, a vozni red je takav da svaki pacijent može stići na vrijeme u zdravstvenu ustanovu, obaviti pregled, i vratiti se na otok.
Katamaran, osim što zbog jačeg vjetra ne može održavati redovitu i pouzdanu liniju, vozi više vremena i prelazi dulji put, te mu je vozni red takav da se u bolnicu ne može stići prije 10 ili 11 sati, ovisno o voznom redu i stanju na moru, a pregled zimi treba završiti do 13 sati da bi se stiglo na brod do polaska.
Stoga većina pacijenata za odlazak liječniku specijalisti van Lošinja (znači tu je i Zagreb, ne samo Rijeka) koristi autobus, vlastiti prijevoz i tek najmanje katamaran.


Pitanje za rukovoditelja Područnog ureda HZZO-a u Rijeci:
1) Dali zna da katamaran do Rijeke prijeðe dulji put i putuje više vremena nego autobus? To je lako provjerljiva činjenica, podatke se može dobiti iz brodskog GPS ureðaja. Neka obrazloži kako je to po službenom daljinaru put katamaranom najkraći, ako u praksi prijeðe dulji put od autobusa.
2) S obzirom da je najkraći i najjeftiniji put do Rijeke ipak na magarcu cestom preko otoka, pa plivajući do Rijeke, dali možda razmišlja da nam HZZO potpuno ukine naknadu za putne troškove, kako bi bilo sve po zakonu koji je tako krasno štreberski naveo u svom zadnjem odgovoru? Magarca će mo nazvati ''Rukovodioc'', a bit će na jaslama HZZO-a.
3) Dali će HZZO isplatiti nakande za noćenje u Rijeci i dnevnicu za prehranu ako je pacijent naručen za pregled izmeðu 8 i 10 sati ujutro, pa mora doputovati dan ranije? I ako mora ostati u Rijeci jer nije završio pregled prije odlaska katamarana?
4) Dali je HZZO spreman izdati pismenu naredbu zdravstvenim ustanovama u Rijeci da se pacijenti sa otoka moraju naručiti i primiti u vrijeme kad mogu stići sa katamarana u bolnicu i da ih se obradi na vrijeme da mogu stići na katamaran prije polaska?
5) Dali je HZZO spreman o svom trošku voziti pacijente na preglede u dane kad katamaran ne vozi zbog lošeg vremena? Ako nije, dali će HZZO dogovoriti sa Autotransom da te dane voznu kartu naplaćaju samo do iznosa cijene vozne karte za katamaran?
6) Dali će HZZO u suradnji sa Jadrolinijom promijeniti vozni red katamarana u skladu sa potrebama pacijenata i uvesti katamaran koji može ploviti u svim vremenskim uvijetima?
7) Dali je HZZO organizirao da se napravi pristanište za katamaran u Ćunskome, Velom Lošinju, Nerezinama, Svetom Jakovu, Osoru, Punta Križi, Beleju, Stivanu, Vrani, Orlecu... ?
8) budući da je otočanima smanjio socijalna prava i zdravstveni standard u odnosu na stanovnike na kopnu, dali će tim istim otočanima HZZO ukinuti plaćanje obaveznog i dopunskog zdravstvenog osiguranja?
9) zar ravnatelj HZZO misli da smo mi graðani drugog reda, ako ne priznaje da smijemo ići autobusom u bolnicu u Rijeku? Dali zna da je to diskriminacija?
10) Dali je svjestan da je svojom nepromišljenom odlukom drastično ugrozio ionako loš zdravstveni i socijalni standard najsiromašnijem , nabolesnijem i najugroženijem sloju otočkog stanovništva?
11) Dali je polagao test intelignecije i psihotest prije nego je dobio posao rukovoditelja Područnog ureda HZZO-a?
Molimo Vas da ova pitanja proslijedite rukovoditelju Područnog ureda HZZO-a u Rijeci, možda i u ministarstvo zdravstva, i vratite odgovore.
Takoðer rukovoditelju HZZO poručujem da vrati prava koja nam je oduzeo jer mi otočani uredno svaki mjesec izdvajamo za zdravstveno osiguranje i da da ostavku na mjestu rukovoditelja, a Ministarstvu zdravstva preporučamo da na mjesta rukovoditelja zapošljavaju osobe koje su sposobne sagledati cijelokupnu situaciju na terenu koja se tiče živih ljudi od krvi i mesa a ne samo suhoparne članke zakona, a siguran sam da bi se s tim prijedlogom složili i ostali otočani.
Takoðer Vas podsjećam, jer ste to očito zaboravili, da je HZZO servis graðana i da zaposlenici HZZO dobivaju plaću od novca koji mi izdvajamo za zdravstvo, te da se počnete ponašati u skladu s tom činjenicom.
Hvala!
Otočna ovca

Stigaoje odgovorr sa
Glasnogovornica Zavoda []

Poštovani,
osigurane osobe Hrvatskog zavoda za zdravstveno osiguranje (HZZO), kao i prije, u vezi korištenja zdravstvene zaštite iz obveznog zdravstvenog osiguranja, ostvaruju pravo na naknadu troškova prijevoza javnim prijevoznim sredstvima po najnižoj cijeni i prema najkraćoj relaciji prema službenom daljinomjeru javnog prijevoznika, pod pretpostavkom ispunjenja i ostalih uvjeta (ako je zdravstvenu zaštitu koristila u ugovornoj zdravstvenoj ustanovi, odnosno ordinaciji ugovornog doktora privatne prakse ili kod ugovornog isporučitelja pomagala u mjestu koje je udaljeno više od 50 kilometara od mjesta njezina prebivališta, odnosno boravka jer potrebnu zdravstvenu zaštitu nije mogla ostvariti u bližoj ugovornoj zdravstvenoj ustanovi, odnosno ordinaciji ugovornog doktora privatne prakse s ugovorenom djelatnošću za tu vrstu zdravstvene zaštite ili kod bližeg ugovornog isporučitelja pomagala).
Pod troškovima prijevoza podrazumijevaju se troškovi prijevoza javnim prijevoznim sredstvima po najnižoj cijeni i prema najkraćoj relaciji prema službenom daljinomjeru javnog prijevoznika.
U konkretnom slučaju radi se o prijevozu katamaranom autoprijevoznik a „Jadrolinija“ d.d.
Meðutim, ako katamaran ne vozi u vrijeme kada osigurana osoba treba koristiti zdravstvenu zaštitu, isplaćuju se troškovi prijevoza drugim raspoloživim javnim prijevoznim sredstvom, sukladno naprijed navedenom.
Ako iz nekog mjesta ne prometuje katamaran, pa osigurane osobe imaju troškove prijevoza do polazišne luke, u takvom slučaju će HZZO naknaditi nastale troškove prijevoza.
Prema aktima HZZO-a, osobi se može odobriti i troškovi prijevoza skupljim prijevoznim sredstvom, ako je prema mišljenju izabranog doktora osigurane osobe, to potrebno zbog njezinog zdravstvenog stanja.
S poštovanjem,
Hrvatski zavod za zdravstveno osiguranje

Kako nisam bio zadovoljan odgovorima, opet sam postavio pitanja:

1) niste obrazložili zašto mislite da katamaran vozi na najkraćoj relaciji kad autobus prijeðe kraći put.
2) niste objasnili kako će mo dokazivati da katamaran nije vozio ili ne stiže na vrijeme kad liječnici ne stavljaju sat i minutu dolaska u bolnicu na putni nalog, već samo datum pregleda.
3) Što kada katamaran krene, pa se vrati zbog lošeg vremena (što se u pravilu dogaða), pa se ne može više stići u Rijeku ni autobusom jer je isti već krenuo, pa se zbog Vaših nepromišljenih propisa izgubi termin koji se ponekad čeka mjesecima? Hoćete li platiti troškove trajekta i goriva za osobni automobil ili taxi?
4) Rezervaciju za autobus treba kupiti dan ranije jer uvijek bude pun autobus. Kojem proroku da se obratimo sa pitanjem ''dali će katamaran sutra voziti''? Možda vidovitom Milanu?
5) Otkad je Jadrolinija DD autoprijevoznik ? Mi otočani smo do sada živjeli u zabludi misleći da Jadrolinija obavlja pomorski putnički promet brodovima.
6) Opet zaboravljate da mi plaćamo vas a ne vi nas.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Bravo!jarac 2012-04-16 21:27
Bravo Ovco, svaka ti čast!

Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # mići mali 2012-04-16 21:48
i na ovom postu im [censored] mater, pretpostavljam da je i to dozvoljeni oblik demokratske borbe za prava korisnika usluga koje sami plaćamo, a onda nam ih jebivjetri omogućavaju ili uskraćuju prema vlastitom "ćefu". Sjetit će se bolesni da smo nekad imali bolnicu u Lošinju pa smo i uslugu zdravstva mogli koristiti u nekom drugom obliku. Nisam primjetio da nam na otoku od tih davnih dana naplaćuju manje izdvajanje za HZZO jer da bi smo koristili istu uslugu kao i Riječani moramo, eto, nešto malo putovati, o vlastitom trošku, naravno...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # dijagnoza 2012-04-16 21:59
pridružite se komenarima na FB profilu vlade RH

www.facebook.com/wwwvladahr (www.facebook.com/wwwvladahr)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ...... 2012-04-17 00:45
jel mi može netko reći kojim javnim prijevozom stignem na katamaran iz Nerezina?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # tovarja 2012-04-17 00:50
Na katamaran druga Komadine
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # javni prijevozovca 2012-04-17 03:11
Citat:
jel mi može netko reći kojim javnim prijevozom stignem na katamaran iz Nerezina?
Imaš magarca koji se zove Upravitelj.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # tresla se brda...ovca 2012-04-22 13:26
Kako to kod nas bude uvijek kad nas gaze, državna administracija se malo poklopi po ušima dok proðe prvi udar nezadovoljnih grintavih otočana i poslije sve padne u zaborav a život teče dalje po novim usranim propisima :cry: :cry:
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ...rodio se mišovan 2012-04-22 16:32
dok god živimo u državi s mlohavim parazitima našeg društva koji nas zastupaju po državnim administracijam a iz koristoljublja jebaće nas sa svih strana! Život će i dalje teći po novim posranim propisima dok ne doðe netko tko će se moći suprostaviti ovakvoj nehumanosti! Postoji li udruga graðana koja bi mogla dobiti odgovore i javno ih objaviti na ovoj stranici ako već nekrofilni predstavnici nemaju muda da postave pitanje, služe samo da dignu ruku kad se glasa. Za to ih plaćamo da seru po nama! Imamo pravo na informacije i odgovore na takva pitanja koja su postavljena ovdje u vezi HZZO-a i katamarana ali SAMO NA PAPIRU!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # mg 2012-04-22 18:22
Prije nekoliko dana sam i ja postavio upit HZZO-u u svezi ove bezobrazne odluke o putnim troškovima za preglede u Rijeci i dobio sam sljedeći odgovor:

> Subject: odgovor, daje se
> Zagreb, 19. travnja 2012. godine
>
> Poštovani,
>
> dana 17. travnja 2012. godine zaprimljena je u Direkciji Hrvatskog zavoda za zdravstveno osiguranje (u daljnjem tekstu: Zavod) Vaša elektronska pošta, kojom nam prosljeðujete poveznicu na članak „Jao za otočane“, a u vezi naknade troškova prijevoza pri korištenju prava na zdravstvenu zaštitu iz obveznog zdravstvenog osiguranja.
> S tim u vezi, izvješćujemo Vas sljedeće ...

... Dalje slijedi isto birokratsko preseravanje kao i u članku. Mora biti da su ga kopirali iz novina ili s ove stranice. Na to sam im uludno odgovorio sljedeće:


Gospodo, shvatio sam Vaš odgovor, ali ostalo mi je otvoreno pitanje jeste li vi autistični, znate li vi uopće gdje su Cres i Lošinj ili ste jednostavno dobili naredbu da dijelu osiguranika ONEMOGUĆITE korištenje zdravstvenih usluga radi uštede sredstava. Time ćete svako doprinijeti i štednji u mirovinskom fondu, jer ćete onemogućavanjem zdravstvenih usluga prije svega umirovljenicima , ubrzati njihov odlazak sa spiskova primatelja imovina.


Vaš odgovor i moj komentar objavit ću na istom portalu, a pokušat ću se obratiti i drugim medijim. Smatram da javnost zaslužuje saznati kako nova državna vlast štedi na najugroženijima da bi mogla isplaćivati vrtoglave naknade svojim partijskim drugovima direktorima javnih poduzeća.

Bez imalo poštovanja, potpis
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # bravo mgovca 2012-04-24 01:46
dobro si im napisao, mg. Samo, oni imaju predebelu i presluzavu kožu da bi im to zasmetalo. Ovan je nažalost u pravu - seronje su se uhljabile u državnoj službi, ne odgovaraju nikome nizašta, i predobro žive od naših poreza i davanja za mirovinsko i socijalno.
Neće se ništa promijeniti dok se narod ne digne i ne po***di i pobije stoku ðabalebarošku. Svu tu lijenu bandu izdajničku treba potjerati da kopaju kanale golim rukama. :sad:
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Čist račun duga ljubavračun 2012-04-24 18:11
umirovljenici nisu pogoðeni ovom odlukom! Oni niti ne dobivaju puno naknade jer plaćaju nisku cijenu busa! Pogoðeni su mladi i mlaði radno sposobni graðani koji se razbole pa moraju tražiti u Rijeci liječenje i preglede. Partijski drugovi žele pokazati staljinovsku čvrstoću i trenirati partijsku srogoću. A liječenje i pregledi po riječkim bolnicama su partijsko naslijeðe gdje se bijela svita još bavi partijskom politikom i pacijente tretira ko radnosposobnu stoku koja im treba osigurati plaće! Dosta njih treba pojuriti sa državne sise zbog nehumanog ponašanja prema pacijentima! Treba privatizirati zdravstvo! Tada neće biti nepotrebnih izdataka a partijski drugovi neće imati prednost pri liječenju jer drugovi neće biti liječeni o trošku graðana već o sopstvenom! Liječnici neće biti tako darežljivi prema partijskim drugovima kada budu plaćali iz sopstvenog džepa
Jebeš liječnika koji se bavi politikom i administracijom !
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ?? 2012-04-24 20:40
I šta sad s tim, jel netko nešto poduzima da se vrati stari način obračunavanja putnih troškova? Da li neka udruga/stranka organizira potpisivanje peticije? Što gradonačelnici Cresa i Lošinja rade po tom pitanju?????
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj

Dodaj komentar

Komentari koji nemaju veze s temom članka uz koji su uneseni bit će uklonjeni. Za unos "off topic" komentara mogu se koristiti stranice SVAŠTARA 2, SVAŠTARA, ŠKOVACA i SATIRIČKI PRILOZI. Uredništvo ne snosi odgovornost za sadržaj komentara.

Sigurnosni kod
Osvježi

galerije1

mi-logo
wonline
yrno
Vremenska prognoza
za Lošinj


Članak 69. Ustava RH

Volim LošinjSvatko ima pravo na zdrav život.
Volim LošinjDržava osigurava uvjete za zdrav okoliš.
Volim LošinjSvatko je dužan, u sklopu svojih ovlasti i djelatnosti, osobitu skrb posvećivati zaštiti zdravlja ljudi, prirode i ljudskog okoliša.

setnja

ubojstvoborocid

ZADNJI KOMENTARI

  • »Smrdiš, ali barem si svoj gazda...«

    pinokio 17.10.2019 16:29
    divlji kapitalizam
    Zgrada tvornice ribe Kvarner i danas je u derutnom stanju, ali su zato direktori postali ...
     
  • »Zašto baš sada?!?»

    Yoda 17.10.2019 16:27
    Prikrivena socijalna eugenika
    Nisam siguran da je taj Kapelijev izabranik za ravnatelja socijalne odgojne ustanove pristaša ...
     
  • »Zašto baš sada?!?»

    Ciciban 17.10.2019 15:54
    Gugutanje na fejsbuku
    Ani instagramuši treba odati priznanje što je zapravo priznala da je ona tu samo radi ...
     
  • »Zašto baš sada?!?»

    DZS 16.10.2019 18:44
    Ako laže koza, ne laže rog
    Nisam očekivao ovako jadan i imbecilan odgovor, ali vjerovatno ne možeš bolje. Pogledaj si ...
     
  • »Zašto baš sada?!?»

    gost 16.10.2019 18:26  
  • »Zašto baš sada?!?»

    Hranitelj tuljana 16.10.2019 18:19
    Osnove biologije
    Žene. Mene su u školi učili da žene rađaju djecu. Ni država ni grad. Žene. Nekad nije bilo ...
     
  • Svaštara br. 3

    Snob 16.10.2019 18:15
    Istina o istini
    Srećom, zaista nismo svi isti. Neki od nas znaju da se pod istinom valja smatrati slaganje ...
     
  • »Zašto baš sada?!?»

    DZS 16.10.2019 18:13
    Na putu prema dolje
    Naravno da su neki umrli, ali su se neki i rodili, a neki su postali punoljetni. Uobičajeni ...
     
  • »Smrdiš, ali barem si svoj gazda...«

    gost 16.10.2019 17:55
    Plavica protiv Kvarnera
    Zanimljivo zapažanje; "U tvornici Plavica na Cresu moglo se živjeti dobro, uzeti kredit ...
     
  • »Zašto baš sada?!?»

    gost 16.10.2019 17:49
    Neka vlast brani istinu
    Ako nedostaje 700 birača jer su ljudi pomrli, to znači da u isto vrijeme 700 osoba nije ...
     
  • Svaštara br. 3

    hranitelj tuljana 16.10.2019 17:24
    nek nam živi živi rad
    Da to nije onaj koji dijeli prezime s jednom "našom" umjetnicom?
     
  • Svaštara br. 3

    hranitelj tuljana 16.10.2019 17:22
    ...
    Da, vjerujem da ljudima kojima ne postoji objektivna istina a vjerojatno ni u moral ne ...
     
  • »Zašto baš sada?!?»

    hranitelj tuljana 16.10.2019 17:15
    Fake News
    Kako znate da je tih 700 "pobjeglo" sa Lošinja a ne da se radi o starcima koji su umrli? I ...
     
  • »Zašto baš sada?!?»

    RDx 16.10.2019 16:01
    Malo tko se više sjeća onoga što se desilo prije gotovo dvije godine
    Državni tajnik za demografiju podnio ostavku pred zaprepaštenom ministricom Murganić: 'Ove ...
     
  • »Zašto baš sada?!?»

    Eugenik 16.10.2019 15:14
    Demografija za početnike
    Pitanje je i tko će ostati u Hrvatskoj kad Hrvatska odumire, a Plenković se ljuti na novinare.
     
  • »Zašto baš sada?!?»

    Otočan 16.10.2019 12:09
    Ljudi bježe a baba se češlja
    Prevedeno na ekonomski rječnik, to je više od 700 radno sposobnih ljudi. Ljudi bježe s ...
     
  • Svaštara br. 3

    Didi 16.10.2019 09:41
    Krstitelj jarića
    Kao prvo, objektivna istina ne postoji, a kao drugo u čemu je problem ako se pravi motivi o ...
     
  • Svaštara br. 3

    hranitelj tuljana 16.10.2019 06:54
    Volitelji
    Da, ako stavimo na lokalnu razinu, pitanje je veliko štite li t.zv. volitelji Lošinja ...
     
  • Deus ex machina

    Gost 15.10.2019 19:29
    Što desnije to besnije
    Bivši navijač Zvezde je mala beba naspram notornog Đapića koji prijeti ambasadoru SAD-a ...
     
  • Svaštara br. 3

    Didi 15.10.2019 09:37
    Liberalna teorija urote
    Istina stvarno boli. Samo pitanje je što je istina. skeptic.com/.../...
     
  • Svaštara br. 3

    hranitelj tuljana 15.10.2019 06:59
    Istina boli
    Zanimljiv članak koji govori o prikrivenim motivima "borbe za okoliš": www.liberal.hr/.../ ...
     
  • »Zašto baš sada?!?»

    Promatrač 14.10.2019 18:32
    Izlet
    Cijeli izlet se događao pod budnim okom najvećeg mozga na Lošinju DARIA HORVATA.
     
  • »Zašto baš sada?!?»

    Gonzo 14.10.2019 15:39
    Bandiera bianca e bandiera verde
    Ana se sada može dičiti Zelenom zastavom da ne zaostane za bivšim šefom Kapelijem koji si je ...
     
  • »Zašto baš sada?!?»

    zločko 14.10.2019 15:15
    .....
    znači, neka institucije i dalje rade svoj posao?
     
  • »Zašto baš sada?!?»

    živko 14.10.2019 14:52
    povuci ga a malo i potegni
    Na koji dignitet koje institucije misliš ? Pa Lošinj je već dugo izvan kontrole svih ...
     
  • »Zašto baš sada?!?»

    Purgativ 14.10.2019 14:42
    Tajna brilijantne probave
    Uopće ne moraš piti Donat Mg, dovoljno je samo povremeno zalutati na taj profil.
     
  • »Zašto baš sada?!?»

    Vazelinko 14.10.2019 14:32
    umjetnost ušupčivanja
    Ima Čazo konkurenciju u umjetnosti ušupčivanja. Vidi ovo: Nemam čast i zadovoljstvo da ...
     
  • »Zašto baš sada?!?»

    dr House 14.10.2019 13:50
    psihodelično
    svrš, svrš, svrš...
     
  • »Zašto baš sada?!?»

    gost 14.10.2019 12:06
    Depopulacija Grada Malog Lošinja
    A tobožnji Prvi od tisuću nazaduje. O tome je bilo pitanje i komentar prije deset dana.
     
  • »Zašto baš sada?!?»

    SN 14.10.2019 11:00
    .....
    U skladu sa uobičajenom praksom, ako se sa neta prenese neka vijest, onda se na kraju objave ...