Ova stranica koristi kolačiće koje u svakom trenutku možete kontrolirati postavkama u vašem internet pregledniku

Ako ne promijenite postavke preglednika slažete se s korištenjem kolačića Vise o kolacicima

Razumijem i prihvacam

Započela izborna kampanja na Lošinju

Korisnička ocjena:  / 0
LošeNajbolje 

izbori2011Neposredna izborna propaganda na Lošinju započeta je prije nekoliko dana pojavom skromnih letaka Hrvatskih laburista, Stranke rada, nalijepljenih na oglasnim pločama po gradu među oglasima kojima se nude usluge uređenja okućnica te psećih šapica, prodaja štednjaka na drva, kutne garniture i ogrjevnog drveta, ali i vodke s Red Bullom za 12 kn te mami u nekakav "Mafia bar" velikim plakatom erotskog sadržaja. Danas oko podneva na glavnom trgu u Malom Lošinju šator je podigla Kukuriku koalicija, a njeni kandidati i aktivisti dijelili su građanima propagandni materijal

 

lesar2

lesar1

kukuriku-sat

kukuriku4

kukuriku3

kukuriku2

kukuriku1

 

Komentari: 

0 0 # SDPDezorjentacija 2011-11-27 09:44
Valjda je prošlo vrijeme za ovakve aktivnosti (javni nastup u provinciji) u kampanji, pogotovo je ono tzv. predstavljanje na TV jadno. Ali bilo mi je drago uz onako lijep dan vidjeti da ima u Hrvatskoj ipak normalnih ljudi. Ja jesam SDP ov glasač i žao mi je što ta opcija nije jača i politički profilirana u Lošinju. A Komadini i Jovanoviću držim palčeve. Moje pitanje je kome će se Bebićka onda ulizivati. Od Kozare i partizana, preko klera i šahovnice do... Sada je pomalo dezorjentirana
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ABH - SAVEZ ZA HRVATSKUAldo 2011-11-27 10:05
Samo vi uživajte u trenutku, ali ja bih vas samo upitao koja je suštinska razlika izmeðu Sdp-a i Novog hDZ-a. U biti glas za Sdp je glas za hDZ i obrnuto - drugim riječima "ista pašta". Oba saveza, i još malo vladajući Savez za EU-ropsku uniju i još malo opozicijski Savez za Zapadni Balkan, su krajnje protu-hrvatski i najava su kolonizacije Hrvatske i našega otoka. Jedina stvarna i prirodna protuteža tim ugnjetačima i agresorima na hrvatski identitet je SVEZ ZA HRVATSKU. Dragi moji Lošinjani, dolaskom mr.sc. Željka Sačića i Akcije za bolju Hrvatsku ABH, ništa više u Hrvatskoj i Lošinju ne će biti isto.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Aldo i nista vise nece biti istoOdgovor Aldu 2011-11-27 10:15
U pravu si sa zadnjom recenicom, u posljednjem dijelu.
Sutra je novi dan, nece biti kao ovaj.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Laburist 2011-11-27 10:22
Aldo, ne padam ti ja na krupne riječi o protuhrvatstvu, hrvatskom identitetu i savezima opasnih namjera, a ni na čadore i zastave ispod kojih se razliježe kukurikanje ambicioznih pijetlova.

Ja sam za Stranku rada jer se bez velike pompe i krupnih riječi pojavila meðu oglasima kojima mali ljudi traže posla da zarade kruh. Hrvtaski laburisti zasigurno nisu stranka za obranu i promicanje interesa tajkuna nego stranka malih ljudi u svakodnevnoj borbi za opstanak.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ABH - SAVEZ ZA HRVATSKUAldo 2011-11-27 10:36
Ma sve to lijepo zvuči "Laburistu", samo zar je potpuno svejedno gdje se bori za radnička prava i interese malog čovjeka, u Hrvatskoj ili tamo nekom "Regionu". Osim toga, piši propala stvar, Lesar se prodao Sdp-u i već dogovorio postizbornu koaliciju. Trenutno, jedina stvarna oporba postojećem stanju i svekolikoj kaljuži, je ŽELJKO SAČIĆ, ABH I SAVEZ ZA HRVATSKU.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Who is Sacic?Mimoza 2011-11-27 10:53
Aldo je neki zajebant. Savez za hrvarsku je bio Tuðman, Sanader, Šeks, crkva and co.Pa tko puši više te "hrvatske" priče. Svim je jasno da su to izmišljotine za puk.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Laburist 2011-11-27 10:56
Da, svejedno je gdje će biti borba za radnička prava i interese malog čovjeka. Dok smo bili u "Regionu" bili smo netko i nešto; Lošinj je bio pun turista, a hrvatske tvrtke giganti u "Regionu", sada svedeni na ostatke ostataka. A uz toliko ambicioznih pijetlova u Kukuriku koaliciji, Lesar će moći skupo prodati lojalnost SDP-u, a u interesu radnika i malih ljudi.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # neutralac 2011-11-27 11:02
Željko Sačič je bivši policajac s političkim ambicijama. Tomislav Karamarko je sadašnji policajac s istima, samo iz druge stranke od prije par dana. Jeste li za policijsku državu :-?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ujo 2011-11-27 11:09
Ne brini ti dezorjentirani za Maricu. Ima ona parlatinu za svaku opciju. Od Kozaračkog kola pa do Bedema ljubavi
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # PjesmaBraco 2011-11-27 12:09
Ujo ovo je ko narodna pjesma, odlična ti je.Živio
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ..glasačica 2011-11-27 12:16
NE vojno-policijsk oj papinskoj državi Hrvatskoj
Link Text (lupiga.com/.../...)
DA socijaldemokrat skoj Hrvatskoj
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # SSGuest 2011-11-27 15:19
Sve što kukuriče ,glavu na panj i u lonac. Trebaju nam ozbiljni ,obrazovani ekonomisti a to nemaju ni HDZ ni ovi što kukuriču. Ni u budućnosti nas ne čeka ništa bolja situacija nego sada.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Pop Art 2011-11-27 15:26
Baš čujem na radiju kako Kosorica vabi birače pričom kako kukurikala smjeraju ukinuti vjeronauk. Što je obična izmišljotina u panici od poraza, jer svi oni se popovima ulizuju podjednako.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ABH - SAVEZ ZA HRVATSKUAldo 2011-11-27 16:04
Današnja politička situacija u Hrvatskoj, pred skore parlamentarne izbore i referendum, u mnogim svojim aspektima i povijesnim silnicama neodoljivo podsjeća na kraj 1989. i 1990., u vrijeme pred prve višestranačke, demokratske i slobodne parlamentarne izbore.

Te već davne 1990. godine, kao i danas, glede svog odnosa spram pitanja hrvatske suverenosti, isprofilirale su se tri političke grupacije: HDZ-ova suverenistička koja je težila izlasku pod svaku cijenu iz Jugoslavije, SDP-ova yugo-unionistič ka koja je nastojala pod svaku cijenu sačuvati Jugoslaviju i KNS-ova konformistička, koja je balansirala izmeðu ovih dviju, po pitanju ostvarenja hrvatske slobode i suverenosti potpuno oprečnih grupacija, težeći nekakvoj navodnoj demokratskoj i pravednijoj Jugoslaviji, što u biti nije ništa drugo već softicirano jugoslavenstvo prerušeno u tzv. demokratsko ruho.

Danas 20 godina od proglašenja hrvatske samostalnosti, pred ove za hrvatsku opstojnost i budućnost presudne izbore i referendum na kojem se odlučuje ili jesmo ili nismo za suverenu Hrvatsku, imamo gotovo identičnu političku situaciju s početka 90.-ih godina prošlog stoljeća, kad ponovo hrvatski čovjek mora izabrati izmeðu triju opcija: suverenističke, unionističke i konformističke.

Meðutim, situacija je ovaj put umnogome složenija i ozbiljnija s obzirom na činjenicu da su nekadašnji suverenisti (HDZ-e) danas postali najveći unionisti, koji zajedno sa bivšim i sadašnjim yugo-unionistim a, Kukuriku koalicijom, na čelu sa SDP-om, tvore Savez za Eu-ropsku uniju i Zapadni Balkan.

P.S. Bez obzira na sve, ključ hrvatske suverenosti još uvijek je u rukama nas domoljuba koji samo trebamo učiniti ono što smo učinili i na izborima 1990., a poslije na referendumu 1991. godine, glasujući za život u slobodnoj i nezavisnoj hrvatskoj državi odnosno za Savez za Hrvatsku.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # kukuriku forever afterglasačica 2011-11-27 16:59
državu trebaju voditi sposobni političari a ne ekonomisti! Ekonomisti neka se bave ekonomijom! Ono što nemamo jest politički osvješteni i obrazovani graðani, pa nebi bilo loše malo educirati glasače da znaju kome svoj glas daju!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Zločesti Bamby 2011-11-27 17:15
Citat:
imamo gotovo identičnu političku situaciju s početka 90.-ih godina prošlog stoljeća, kad ponovo hrvatski čovjek mora izabrati izmeðu triju opcija: suverenističke, unionističke i konformističke.
Pusti ti te priče da je hrvatski čovjek ikada išta birao. Birali su umjesto njega oni koji su se vrućim domoljubnim parolama domogli vlasti i iskoristili priliku da provedu kriminalnu privatizaciju i rasprodaju strancima sve što je bilo vrijedno. Hrvatski čovjek nema ni sada što birati. Donesena je hrpa zakona i provedene reforme po direktivama EU, a da nas nitko ništa nije pitao. Nitko nas nije pitao ni želimo li sklapanje ugovora s Vatikanom, a ipak je sklopljen, čime se Hrvatska odrekla suverenosti i prije nego je primljena u EU gdje će izgubiti i ono malo nezavisnosti koja joj je ostala. Banke su za siću pokupovali stranci, stranci kupili Hrvatski telekom, prodana je i INA, a Crkva postaje vlasnikom trećine zemljišta u Hrvatskoj i djeluje kao država u državi prema vlastitim zakonima. Pa gdje je tu hrvatska suverenost, dragi moj Aldo? I o čemu hrvatski čovjek još može odlučivati?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # SS 2011-11-27 18:04
Sposoban ekonomista će se snaći i u politici ,a nesposobni i korumpirani političari koji se sada natječu na izborima nikada neće biti sposobni ekonomisti. U situaciji u kakvu su nas doveli političari , može nas spasiti samo ekipa genijalnih ekonomista a ne ekipa političara iz opanaka koji su nas i doveli tu gdje jesmo.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # izboriglasačica 2011-11-27 18:41
Današnja politička situacija u Hrvatskoj totalno je različita od one 1989/90. Tada smo živjeli u jednoj državi koja se počela raspadati nakon Titove smrti i pravo je čudo bilo što je uopće preživjela jedno desetljeće! Nemam dojam da se današnja država u kojoj živim nalazi pred raspadom i upravo suprotno od 89/90 želi ući u jedan savez a ne izaći iz njega! Jedina identična situacija sa 89/90 jest da hrvatski čovjek danas želi promjene i izlaz iz nepodnošljive političke situacije kao i tada! HDZ je oduvijek od kada postoji bio za ulazak u EU i netočno je da se tek sada postali unionisti! Tako svi ugovori i rasprodaja bili su dio te politike. I uostalom nije se ništa hrvatsko rasprodalo već jugoslovensko! Postoje o tome dokumentirani video zapisi to nije nikakva tajna i to je htjela većina hrvatskih graðana! Hrvatski čovjek odlučuje u kakvoj državi želi živjeti i svojim glasom donosi odluku na izborima a otvorena pitanja, otvorene rasprave pomažu mu da donese odluku! Omalovažavanjem protivnika hrvatski čovjek samo šteti sam sebi! SDP je mlada partija nastala nakon raspada Yugoslavije koja nije imala priliku da pokaže svoju političku sposobnost/nesp osobnost. Bilo je tada a čini se i dan-danas hrabro biti SDP-vac a to su bili svi oni koji nisu glasali za rat 89/90. Oni koji su htjeli mirnijim putem rješeiti politički sukob tadašnje Yuge. HDZ-ovci su ih nazivali unitaristi, jugonostalgičar i, komunisti,crven i,titoisti, i dr. Krivili ih za sve što se dogodilo! Bili su krivi jer su bili djeca Yugoslavije, roðeni u njoj i odrasli u njoj, zato što nisu poznavali drugi svijet!!!Evo gledam ove laburiste koji pokušavaju loše kopirati engleze. Ne djeluju mi vjerodostojno. Hrvatski glasači/birači trebaju političku edukaciju a ne kopiranje ovih i onih.Hrvatski čovjek odlučuje o svojoj budućnosti i svoji nezainteresiran im stavom ili neizlaskom na izbore daje glas onim drugima!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # SS 2011-11-27 18:51
SDP nije mlada partija nego je nastavak SKH. Nije točno da nije imala priliku pokazati svoju političku nesposobnost jer su bili na vlasti i korupcija i lopovluk su cvjetali pa su odmah na sljedećim izborima i izgubili ,što bi danas neki htjeli zaboraviti.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ...glasačica 2011-11-27 18:57
I za HDZ se može reći da su bili nastavak SKH! Samo su promjenili ime. Nisu svi došli izvana!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # neglasač 2011-11-27 19:16
glasačica piše:
Citat:
I uostalom nije se ništa hrvatsko rasprodalo već jugoslovensko!
Zanimljiva teorija prema kojoj SR Hrvatska kao federalna država SFR Jugoslavije nije imala nikakva materijalna dobra, već je sve bilo vlasništvo Jugoslavije. Znači li to da se prodavalo tuðe?
Citat:
Hrvatski čovjek odlučuje o svojoj budućnosti i svoji nezainteresiranim stavom ili neizlaskom na izbore daje glas onim drugima!
A koji su to drugi, molit ću lijepo? Gledajući, slušajući i čitajući pak stranačke slogane i prepucavanja u kojima se glupost natječe s praznim govorom zaključujem da je bolji izbor hrvatska kopija engleskih laburista nego sva preostala bulumenta kojoj je stalo samo do toga da se uvali u saborsku fotelju.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ABH - SAVEZ ZA HRVATSKUAldo 2011-11-27 20:28
Samo ću ponoviti još jedanom: "Glas za Sdp je glas za hDZ i obrnuto - ISTA PAŠTA!"
Vrijeme je za nove, nekompromitiran e, nepotrošene i poštene ljude, ali prije svega i za prave domoljube,
koji su spremni vjerno služiti svome gradu i svojoj zemlji, a ne svojim osobnim interesima.
Vrijeme je za SAVEZ ZA HRVATSKU!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # je si ti malo dosadan,aldo?pionirka 2011-11-27 20:35
...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ...glasačica 2011-11-27 20:36
Naravno da se prodavalo tuðe! U bivšoj državi poduzeća su bila u vlasništvu države. Zajedničko dobro svih državljana Yuge a ne samo Hrvata!Oni drugi su oni koji dobiju izbore a onda oni koji nisu izašli kažu mi ih nismo htjeli! Tvojom šutnjom daješ im glas i ne možeš reći da ih nisi htio! Što se tiče hrvatskih laburista mogli su si dati hrvatsko ime "RADNIČKA PARTIJA" što zaboravili su hrvatski?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # neglasač 2011-11-27 20:50
glasačica piše:
Citat:
Naravno da se prodavalo tuðe! U bivšoj državi poduzeća su bila u vlasništvu države. Zajedničko dobro svih državljana Yuge a ne samo Hrvata!
Prodavalo se tuðe utoliko što se prodavalo društveno vlasništvo, a ono nije bilo vlasništvo države. Tek dolaskom HDZ-a na vlast, društveno vlasništvo je pretvoreno u državno, pa je onda što rasprodano, što poklonjeno, što oteto kriminalnom privatizacijom. Nešto je ostalo u državnom vlasništvu, ali i to će otići u privatizaciju (HEP, Hrvatske šume) ako išta ostane nakon što su ga poharali menaðeri.

Citat:
Što se tiče hrvatskih laburista mogli su si dati hrvatsko ime "RADNIČKA PARTIJA" što zaboravili su hrvatski?
Ime laburista su uzeli zbog programa koji je sličan programu svih tzv. laburističkih stranaka u svijetu, a ne zat o što ne znaju hrbvatski. Uostalom, prevod riječi "Labor Party" na hrvatski nije "radnička stranka" nego "stranka rada".
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ...glasačica 2011-11-27 21:37
Radnička partija je radnička partija i hebena sa svih strana! Mijenjanje imena u stranku rada tu ne mjenja ništa!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # PesimizamPesimist 2011-11-27 22:30
Kako god vožno bi bilo da se počne nešto raditi. Od SDP-a za njihova mandata nismo ništa novo vidjeli a puno smo se nadali. Tada se uglavnom glasalo za promjene koje se nisu desile. Sada kada su nam promjene više nogo potrebne žalim što će najvjerojatnije SDP opet doći na vlast (HDZ je u najbolju ruku zaslužio umirovljenje i to ne povlašteno). Kako je neko već rekao glas ovamo ili onamo isto je sve su to bivši ili sadašnji komunisti i bivši udbaši i opet pobjeðuju.Ne razumijem koliko čovjek može biti ljigavac, ponovo obećavati i praviti se kao da je dosada sve bilo u najboljem redu. Sada živimo loše a poslije izbora ćemo živjeti još lošije to je sasvim sigurno.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # OTOČANIN 2011-11-28 00:43
Pa ljudi jeste li vi normalni pa zar mislite da će se nešto promjeniti samo ako glasujete za nekog drugog??? Neće jer stvari će se počet mjenjat onog trena kad Vi počnete mjenjat : prvo sliku o okolini pa onda sa tom spoznajom utječete na okolinu pa tako i na političare.
Nije dovoljno samo izići na izbore i čekati da se nešto promjeni potrebno je tim političarima kojima ste dali povjerenje pomoći u svemu pa tako i vršiti pritisak na njih kad ne ide da se pokrene stvar i ne dozvoliti im da se razbahate i da misle kako im nitko ništa ne može kako je to bio slučaj sa HDZ-om. Ako mislite da stvar prestaje nakon izbora i da je sve rješeno onda ste u zabludi tek tad počinje, tad svi trebate uzeti povećalo i svaki politički korak nadzirati i reagirati čim nešto ne štima.
Recimo primjećujete li da nam recimo cijene goriva rastu i padaju svako malo i nitko se ne pita zašto i koliko profita ima država na račun povećanja od deset lipa. Valjda zato jer mislite da je to nikakva lova e dragi moji zapitajte s jer ako provjerite svoj kučni budžet i pokušate izračunati koliko trošite benzina ili dizela na godinu vidjeti ćete da je to silni novac koji je nekome donjeo profit a taj netko biste trebali biti Vi jer INA je još uvijek i u državnom vlasništvu.
Tako je sa svim državnim kompanijama poput HEP-a i slično----
A da ne kažem kad u tisku pročitam da neki direktor neke banke dobije bonusa na plaću više milijuna kuna recimo zadnje 29 milijuna kuna pa recite vi meni gdje Nam je pamet kad nismo nakon takve vijesti izašli na ulice i digli revoluciju, jer kako je moguće da u državi u kojoj samo tristo tisuća ljudi radi u proizvodnji dodane vrijednosti može pojedinac zaraditi toloki novac.??? Znači svatko tko ne pokuša o ovom razmisliti slaba mu vajda da za bilo koga glasuje izaðite na izbore čak i svi vi koji niste nikad izašli ali nakon što glasujete obećajte sebi da nećete više čekati da proðe četri godine nečijeg nesposobnog voðenja države nego ćete biti korektiv i tražiti svoja prava a ako ne ide, bolje i jeftinije je ponovo na izbore nego pustiti da nas pljačkaju pa ako budemo uporni možda jednom doðe na vlast netko koji će poštivati volju onih koji su ga tamo i postavili i postatiti će uistinu ono što državni službenik i je - sluga narodu!!!!
Zapamtite oni su tamo da vam služe a ne da vas pokoravaju kako su to do sad radili HDZ-ovci jer da nije tako onda se ovo nebi zvala demokracija nego diktatura..
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # DiktaturaPesimista 2011-11-28 02:21
Pa ovo i je diktatura samo umotana kao demokracija. I tko god da dodje na vlast ponašat će se isto. Tako nam i treba jer smo 4 godine ovce a jedan dan tovari. A vama dragi Hadezenjare poručujem dabogda vam za lijek trebalo sve što ste opljačkali.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # re Aldiglasačica 2011-11-28 09:11
SDP i HDZ nikako nisu ista pašta. Znaš da se pašta može prirediti na dosta različitih načina. HDZ su nacionalisti skloni diktaturi, netrpeljivi prema svima koji nemaju njihov svjetonazor! Sljedbenici su najzadrtijih komunista! Poznato je da su najzadrtiji bivši komunisti pobacali petokrake i osnivali ultranaconalist ičke partije na svim stranama u bivšoj Yugi, ne samo Hrvatskoj. Za SDP se to ne može reći! Oni su potomci socijalista. Iako smo u Yugi imali samo jednu partiju i jednog vrhovnog voðu, nakon njegove smrti, u onom desetljeću, postupno je opadala diktatura i otvoren novi svjetonazor nešto kao demokracija. Ne radi se o tome tko je bolji ili lošiji ili pošteniji nego tko je podnošljiviji. Meni ne treba poštenje ni poniznost niti savršenost političara nego njihova odgovornost i privrženost radu! Riječ domoljublje se uvijek veže uz ultranacionaliz am! Zadrti komunisti bili su veliki domoljubi! Zato pažljivo s tim riječima mene to plaši!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # KoalicijaGuest 2011-11-28 09:13
I kada glasam za jedne ,oni se odmah udruže u koaliciju sa najvećim neprijateljima protiv kojih sam htjeo glasati tako da nas i poslije izbora čeka sve isto kao i do sada.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ABH LošinjMirko B. 2011-11-28 09:44
Naravno, da SDP i HDZ nisu ista pašta. Čnjenica je da su zastupnici SDP-a napustili sabornicu kad se glasovalo o hrvatskoj samostalnosti? Meðutim, dok smo mi branitelji bili na bojištu i krvarili za Hrvatsku, u pravednom, obrambenom ratu, protiv brutalnog, dugo-planiranog i nadmoćnog velikosrpskog agresora, stari komunisti i udbaši preuzeli su HDZ kao i sve hrvatske stranke, medije i financijske i poslovne tvrtke. Scenarij je bio jasan. Pokrasti Hrvatsku i dovesti je u duhovno-moralnu i političku kaljužu gdje smo danas, na rubu ponora opće kolonizacije, te diskreditirati same temelje nastanka države. Zato mi domoljubi koji smo sudjelovali u stvaranju države, ali i HDZ-a, ali koji nismo sudjelovali operativno-jteh nički u nikakvim oblicima vlasti i političkog djelovanja, modavno već nismo uz Novi bahati, slugansko izdajnički i interesni hDZ i držimo da je sve to "ista pašta" jer su po modelu vladanja,ali i ideološki puno bliži SDP-u nego nama. Mi idealisti stvroili smo ovu državu, a političari su je doveli u ovo današnje stanje bez "imalo vitra". Mi idealisti sada ćemo je ponovno i obraniti.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ...glasačica 2011-11-28 10:20
šokirana sam ovom izjavom
Citat:
Mi idealisti sada ćemo je ponovno i obraniti.
od koga ćete obraniti Hrvatsku???
kao da ne živimo u istoj državi! Jesmo li u ratu i tko ratuje protiv koga????
Mirko B. ova država je ovakva i tvojom zaslugom! i ti si učestvovao u ovakvom stvaranju države!!! Ono što ti ne želiš prihvatiti jest da se Hrvatska mogla osamostaliti i bez rata, bez krvoprolića i žrtava a ti si dobrovoljno dao svoj glas ratu i razaranju!!!
SDP nije naputio sabornicu kada se glasalo o hrvatskoj samostalnosti nego kada se glasovalo o krvavom ratu kojem si i ti dao glas!!! Nisi se ni pitao tada može li sve proći bez rata!!!! Mržnja ti je zatrovala razum! Mržnja prema kome? čemu? zašto?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ABH LošinjMirko B. 2011-11-28 10:58
Poštovana gospoðo Glasačice,
Mi ništa nismo mogli birati. Hrvatsku nitko ništa nije pitao i nama je rat bio nametnut. Nepravedan, osvajački, imperijalni, nametnuti, agresorski, dobro isplanirani i dugo pripremljeni rat protiv Hrvatske, koji se nikako nije mogao izbjeći. Bili smo stavljeni pred zid, ili se branite ili vas ne će biti. Bio je to rat višestruko nadmoćnijeg i do zuba naoružanog agresora protiv golorukog, nenaoružanog naroda i to u njegovu dvorištu. Očito vaše zasljepljene oči pune mržnje ne žele vidjeti jedinu istinu pa to pokušavate projicirati na druge.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ŠakaliDante 2011-11-28 11:13
Glasačica je postavila dobro pitanje: od koga će ti navodni idealisti ponovno braniti Hrvatsku? Obrana je moguća i ima smisla samo ako si napadnut, a Hrvatsku nitko ne napada jer već je okupirana, rasprodana, pokradena i tako ogoljena upakirana za isporuku Europskoj uniji i njenoj birokraciji. A sve to sada, kad je i sama EU na rubu raspada.

Priče o idalima, obrani, obnovi, planovima, promjenama, nekakvoj "etičkoj Hrvatskoj" i drugi mamci za glasačko stado na plakatima, TV-u, u radio emisijama, crkvenim propovijedima služe samo tome da si tzv "politička elita" glasovima naivnih birača osigura fotelje u Saboru, Vladi, po ministarstvima i javnim poduzećima. Sada imamo dva suprotstavljena bloka konkurenata: na jednoj je strani HDZ napušten od svih dosadašnjih koalicijskih partnera koji tetura poput ošamućenog boksača, a na drugoj je "Kukuriku" koalicija rogova u vreći koja će se zbog prevelikih apetita ambicioznih pijetlova raspasti kao kokošinjac u koji je upala lisica. Oko ta dva bloka kruže šakalske stranke, nezavisne liste i "savezi" koje čekaju ishod da se za dobru cijenu pridruže pobjedničkom bloku. Poput kockara koji na ruletu igraju na boju pa stavlju ulog na "crno" ili "crveno" ti šakali zauzimaju desničarske ili ljevičarske poze, kao na primjer ABH onog umirovljenog policajca i "Savez za etičku Hrvatsku" umirovljenog popa Grubišića. Tu je i šakalski HSLS službeno žute boje, ali mijenjaje prema potrebi, koji se 2000. priključio pobjedničkom SDP-u da bi sudjelovao u podjeli plijena, a kad je za Vladu postalo gusto, tobože iz moralnih razloga zbrisao iz koalicije. Isti šakalski trik HSLS je izveo i uoči ovih izbora.

Zato mislim da bi bilo pošteno da se na ulaze u birališta postave natpisi u Danteovom stilu: "Ostavite svaku nadu da ćete svojim glasovima išta promijeniti, vi koji ulazite!"
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # SSGuest 2011-11-28 13:20
Glasačica se kao pijan plota drži četničke propagande "Ko nas bre zavadi" i pokušava izjednačiti žrtvu i agresora, branitelje Vukovara i JNA potpomognutu Arkanovim i Šešeljevim četnicima. Nažalost izgubila je glavne ideologe Miloševića i Arkana. Sasvim sigurno neću glasati za istu stranku tj. SDP kao glasačica jer smo takvu ideologiju vrlo skupo platili.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ...glasačica 2011-11-28 13:40
SS svatko je sam kovač svoje sreće i sudbine! Tvoja je slobodna volja kome ćeš dati svoj glas! Pred Bogom smo svi jednaki htio ti to ili ne! Gdje si se skrivao sve ove godine! Ja kao žena nisam bila na frontu ali muški članovi obitelji koji su bili ne mrze agresora, borili su se pošteno i vremenom oprostili i danas ne žive u mržnji! Zato mi je čudna tvoja mržnja koja te još drži! Demokratski i socijalno orjentirane države nisu nikakava ideologija. Meni se čini da ti ne znaš što hoćeš! Mislim da ti više nemam što reći. Sretno s tvojim odabirom
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # SS 2011-11-28 14:52
Glasačica,pioni rka,partizanka kako se kada predstavi se kao simpatizerka SDP-a poziva na boga i istovremeno izjednačuje djecu,žene i civile koje je ubila JNA voðena "demokratski i socijalno orijentiranom politikom" sa njihovim krvnicima. Ne znam sa koje strane fronta su bili tvoji muški članovi obitelji ali je očigledno da nisi nikoga izgubila u ovom ratu kada možeš tako pljuvati po nevinim žrtvama i poistovjetiti one koji su nas napali i one koji su se branili. Po tebi nismo smjeli ratovati nego pustiti da nas ubijaju , kolju i siluju. Šteta što nisi bila u Vukovaru a ne pratila ta dogaðanja preko YU-tela.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Rols Rojs 2011-11-28 15:03
Za SS i glasačicu: dajte se sredite i ostavite prošlost povjesničarima. Na dnevnom redu ovih izbora trebale bi biti teme o tome kako preživjeti sadašnjost i što će biti u budućnosti, a ne tko je koga bre posvaðao. Jedina tema iz prošlosti koja nas treba zanimati je tko je koliko jamio i da mu se to oduzme.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # svaštagost 2011-11-28 15:59
Čitam ove poruke koje odražavaju duh otočkoga stanovništva i sve se više brinem, jer i drugdje je tako! Za neke bi bilo bolje da u nedjelju odu na lignje negoli na izbore! Učinili bi uslugu sebi i drugima!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ...otočanin 2011-11-28 16:19
tako sam i planirao napraviti,odlaz ak na ove i bilo koje druge izbore u Hrvatskoj je gubljenje vremena...a sa mojim glasom nek si političari obrišu dupe,kao šta ga brišu već 20 godina sa mojim životom i životom ove jadne zemlje...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ...glasačica 2011-11-28 18:14
Rols Rojs slažem se s tvojim postom ali dosta mi je ovih ratnih profitera koji su izvisili u ratu i nisu ostvarili svoje ciljeve! Rat u Hrvatskoj nije bio samo u Vukovaru! Gorila su i druga mjesta i ljudi su preživjeli a danas ih nitko ne spominje! Odkud SS-u pravo meni zamjeriti da se pozivam na Boga zato što sam simpatizerka SDP-a Zar svako drugačije mišljenje u ovoj zemlji bude bičevano kao izdajničko, partizansko, na drugoj strani itd..Jel u ovoj zemlji žive samo ovce koje slijede svog pastira koji im prodaje gluposti! Tipovi poput SS-a trguju nevinim žrtvama rata u svoju korist i dopustili su Vukovar a i danas trguju nedužnim žrtvama rata koje nikad nisu trebale biti poslane u rat(Purda)
SRAMITE SE SVI VI KOJI I DANAS TRGUJETE ŽRTVAMA RATA U SVOJU KORIST!!!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # odgovor ss-upionirka 2011-11-28 19:15
ja sam uvijek pod istim nikom i glasačica je druga osoba
a sve što ti je rekla dobro ti je rekla
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # esesovcimapionirka 2011-11-28 20:19
churchil:demokr acija je loše rješenje,ali najbolje koje imamo
nedavno sam gledala film experiment po istinitom dogaðaju;američ ki psiholozi su radi psiho-socijalno g istraživanja pokupili 20-tak dobrovoljaca,na cumično ih podijelili u dvije grupe;zatvoreni ci i čuvari u zatvoru..Pokus je trebao trajati 15 dana,nadziran i praćen kamerama,učesni ci su trebali po završetku dobiti svaki po par milja dolara.
Pogodite šta je bilo...
Obični ,slučajni ljudi,obučeni u uniforme su nakon 2-3 dana toliko počeli sadistički maltretirati"za tvorenike" da je experiment nakon pet dana prekinut radi straha za njihove živote
drugi experiment,opet amerika ,60-tih
opet nasumice izabrani ispitanici koji nisu znali da su objekt proučavanja,tre bali su saznati od treće osobe,uz dopuštenu upotrebu struje kao sredstva prisile odreðene informacije,i uz kao naredbu prisutnog državnog autoriteta(agenta)
treća osoba i agent su bili glumci,ali ispitanici to nisu znali,mislili su da se radi o višem državnom interesu
da ne duljim 95% ispitanika je koristilo struju preko svake mjere,mučilo ljude,a u velikom postotku bi to imalo smrtni ishod(simuliran i,ali oni to nisu znali)
5% nije nikako ,pod nikakvim nagovaranjima i zapovjedima to htjelo učiniti
htjela sam samo reći da je churchil u pravu
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # SS 2011-11-28 21:16
Glasačica -partizanka , kao prvo čisto statistikom-usp oredbom vremena kada se pojavljuju tvoji postovi i postovi sličnih Nickov-a sa istom ideologijom retorikom i gramatikom je očigledno da se radi o istoj osobi pod više Nickov-a ,(preporučujem upotrebu novih Nickova,vremena i spola jer si prozirna). Ti u ratu možda nisi ostvarila svoje ciljeve , o žrtvama ne možeš govoriti jer nisi izgubila nikoga od obitelji za razliku od mene i nisi rat vidjela osim na YU-tel-u a znaš sve o ratu.Ja sam rat prošao i ne može mi nitko 20 godina kasnije izmišljati svoje teorije što je bilo iako nije bio tamo.
Žrtvama trguje crveni Josipović koji Tadića dovodi da likuje nad grobovima Vukovarskih žrtava i nakon toga uhiti Hrvatskog branitelja (Purda) koji je prošao logore u Srbiji "koja nas nije napala" nego smo po tvojoj verziji napali sami sebe .
Tvrdiš da SDP i ti imate drugačije mišljenje i odmah si zbog toga ugrožena,takvo razmišljanje je poznato od prije 20 g.. I SDP i HDZ su do sada bili na vlasti i razlika je bila samo u tome tko je više ukrao. Ali ni jedni ni drugi nisu u državnu blagajnu vratili niti lipu od ukradenih više milijardi dolara.
Tebi zbog istočnih korijena više odgovara SDP ,meni ne odgovaraju niti jedni niti drugi , a alternativa su marionete koje će se nakon izbora prikloniti onome tko više daje.
Zaboravljena povijest se ponavlja ,a Hrvatska je platila preveliki danak komunizmu i socijalizmu.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # sesovcuglasačica 2011-11-28 21:29
Sudeći po tvome nick-u tebi zaista nemam više što reći!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # SS 2011-11-28 21:38
Sve si već rekla , da si si se malo potrudila upoznati povijest otoka gdje si se doselila sa istoka ,znala bi da je SS registarska oznaka Suska.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # skretanje s temeBlagoslovljen 2011-11-28 21:59
SS-u. Skrni pogled na tekst koji ja napisala Alisa u zemlji čudesa u temi vjeronauk: i nakon tita tito
optuživati osnivače site-a zbog pojedinih mrzitelja svega zaista je notorna glupost! Što su nam naprvili titomrzitelji i pokorni komunisti kojima u Titovo i komunističko vrijeme vrijeme nije bilo dozvoljeno mrziti Tita i komuniste. Zar se ne sjećate što su ti vrli i podobni titomrzitelji i komunistomrzite lji radili? Pohitali su u Crkve i počeli nareðivati ubojstva u ime Isusa Boga a vrli Crkveni pastiri počeli su krstiti oružje i pjevati hvalospjeve ubojicama kršeći Božije zakone na koje se pozivaju!!! Nikada nisu poštovali Isusovu naredbu " Ko Tebe kamenom Ti njega kruhom" nego su se držali starozavjetne naredbe "Oko za oko, zub za zub" i to i dan danas!!! Sramota svakodnevno izlazi iz njihovih usta na propovjedima!! Isus nije htio takav svijet koji nam Oni nude na Vjeronauku i nedjeljnoj misi!! Nemoram ni reći da je to pisala neka tipo Glasačica-pariz anka. Tada mi je neko napisao da na ću prije poblesaviti nego ovdje naći istomišljenika isto i ja tebi sada kažem. Moje reakcije i komentare su htjeli brisati a ova grozota dan danas tamo stoji.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # nema šansepušmipuli 2011-11-28 22:02
Ma bravo pionirko svi glas SDP-u, golešu i njamu sličnima. Bravooooooooooo o!!!!!!! Pa ti stvarno nisi normalna
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # druga ,drugačijapionirka 2011-11-29 09:32
ovdje stvarno neko ne razumije da se radi o dvije osobe,
ja sam pionirka,ateist kinja i glasaću za popa i pilsela,a ne za sdp,baš zato što mislim da im treba korektiv u saboru,jer ,prije ili kasnije svi se obahate,a sa stavovima glasačice se uglavnom slažem
ako je vama nezamislivo da postoje dvije osobe sa sličnim stavovima na ovon situ onda ste vi bolesni paranoidi,ali mi se skinite,jer ja nikoga ne prozivam radi njegovih postova
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Guest 2011-11-29 13:50
Ne mogu postojati dvije tako glupe osobe.Nevjeroja tno je da postoji i jedna.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Dan Dpušmipuli 2011-11-29 15:29
Dragi pioniri i pionirke,drugov i i drugarice. Sretan Vam dan Republike!!!!1
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # razgovor u Rvatapionirka 2011-11-29 16:03
sada ću ja vama reći isto da ste glupi i čestitati 10 .travnja,
da ti nije bilo Republike živio bi pod berluskonijem,s kijavo
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # tišinapionirka 2011-11-29 16:21
danas žalim za velikim čovjekom,Antom Markovićem,koji isto nije izašao na kraj sa budalama
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Republikanac 2011-11-29 16:54
pušmipuli piše:
Citat:
Dragi pioniri i pionirke,drugovi i drugarice. Sretan Vam dan Republike!!!!
Današnji dan je praznik svih graðana Hrvatske koji radije žive kao graðani pod vlašću koju sami izaberu, nego kao podanici neke okrunjene glave. Sramota je za Hrvatsku što taj datum nije državni praznik.

Oni koji taj datum preziru i ismijavaju pripisujući ga "pionirima, pionirkama, drugovima i drugaricama" ne znaju da su republikanci bili i Fran Supilo, "otac domovine" Ante Starčević i Stjepan Radić čija se stranka prvo zvala Hrvatska republikanska seljačka stranka, ali kad su Hrvati, kako on reče, kao guske u maglu ušli u Jugoslaviju i dobili Karaðorðevića za kralja, morao je izbaciti iz imena ono "republikanska".

Da nije bilo "drugova i drugarica", možda bismo i danas bili podanici nekog Karaðorðevića, a da su "drugovi i drugarice" bili poraženi u 2. svjetskom ratu kralj bi nam po Pavelićevoj volji bio nekakav talijanski princ pod imenom Tomislav II.

29. 11. 1943. Hrvati su po prvi put u svojoj dugoj povijesti nakon kratkog niza domaćih kraljeva, a potom stranih kraljeva i careva po prvi put stekli republiku. A neki glupi Hrvati se tom datumu podsmijevaju.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ...glasačica 2011-11-29 19:09
za one koji misle da smo pionirka i ja ista osoba želim reći da nismo, i da je istina da postoje ne dvije nego više osoba sa sličnim stavovima. Ja sam vjernica i glasaću za SDP! To je moj stav manjkav nesavršen zemaljski.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # navod RepublikancaGuest 2011-11-29 19:34
Ovo što Republikanac navodi ima smisla, ali zašto onda ne neki od datuma zasjedanja ZAVNOH-a, kojima je definirana Hrvatska kao republika (doduše unutar Juge)?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Republikanac 2011-11-29 19:57
ZAVNOH nije raspravljao o pitanju monarhije, odnosno republike prije 29.11.1943. kada je AVNOJ zabranio povratak kralja u Jugoslaviju.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ABH - SAVEZ ZA HRVATSKUMirko B. 2011-11-30 09:08
Gospodo ostavimo prošlost i bavimo se budučnošću našega voljenoga otoka, najljepšega grada i jedine nam Hrvatske.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Guest 2011-11-30 09:36
Naš je otok postao prošlost otkad su ga dohvatili Gari i Ðurðica jedini koji su tu prosperirali su Magazini.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # knezić 2011-11-30 09:56
A bi li ti malo pojasnio u kom pogledu je otok postao prošlost? Usput da kažem nije ga se gari dohvatio, neko su ga graðani izabrali.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # .. 2011-11-30 10:00
Citat:
Gospodo ostavimo prošlost i bavimo se budučnošću našega voljenoga otoka
Evo ga sad, pa baš vi koji promičete taj ABH započeli ste s pričom o prošlosti :-)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # podjela karataspin 2011-11-30 10:08
Tu foru "ostavimo prošlost, okrenimo se budućnost" su nam stalno prodavali partijski Komiteti. Danas ona služi da se ne čačka po privatizacijama , namještanju poslova, zapošljavanju preko veze i prema političkoj, nacionalnoj i vjerskoj podobnosti, korupciji i kriminalu, nego da se dobre karte podijele drugima koji će u budućnosti raditi isto
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Siromah 2011-11-30 14:29
Pitanje bezimenom da li su Magazini prije dolaska Garija na vlast bili siromašni ?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Fashion guru 2011-11-30 14:53
Kada bi izbori išta mijenjali, onda bi bili ilegalni.

Radnička klasa ne glasa!

www.masa.hr
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Guest 2011-11-30 16:47
bili su normalni kao i drugi, a sad vize aute od milijun kuna svaki i imaju nekretnina da bi im naftaši zavidjeli a sve to zaradili u par godina ha he lopovi!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Za kulturu otpora i solidarnostiAnarhistkinja 2011-11-30 16:58


Izaðite na izbore i precrtajte listić. Svijet ne mora izgledati onako kako vam se čini. Ma i prije 20 godina je bio drugačiji, pravedniji. Budite solidarni sa onima koji nemaju i mjenjajte svoj život od danas

RADNIČKA KLASA NE GLASA (www.masa-hr.org/.../)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Guest 2011-11-30 17:40
Bezimenom. Prilično si kratke pameti obitelj Magazin bila je meðu najbogatijima na otoku još za bivše Jugoslavije. Ali više nisu jer su ih prestigli novopečeni bogataši koji su sumljivom privatizacijom i pretvorbom postali pravi tajkuni.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ?fuj 2011-12-01 11:04
Bili su dobrostojeći a onaj na kog se bezimeni referira prije 20 godina nije imao za burek.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Guest 2011-12-01 13:20
Sinoć održan predizborni skup HDZa, ali nekih stranačkih vojnika nije bilo.
Kad brod tone miševi bježe !
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Dvorska luda 2011-12-01 15:06
Razumijevajući bijes ljudi koji u osiromašenoj zemlji gledaju naglo i teško objašnjivo bogaćenje pojedinaca, ali i radi zaštite osoba koje anonimnim pisanjem mogu biti izloženi lažima, klevetama i narušavanjem prava na privatnost, možda je potrebno podsjetiti da u slučaju podnošenja kaznene prijave podaci o komentatorima mogu postati dostupni nadležnim institucijama sustava.
Stoga bi bilo dobro razmisliti o tome da u javni prostor stavljamo tvrdnje koje možemo potkrijepiti, ako ne zbog drugih onda zbog sebe.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Škovacagost 2011-12-01 15:25
U ovom ekstremnom primjeru nekulture i zloporabe slobode koju dopušta ova stranica valja istaknuti kukavičluk autora. Na stranu neuljudno i ispod svakog nivoa zadiranje u intimu drugih ljudi, tvrdnje koje iznosi trebao je potkrijepiti barem navoðenjem svoga imena i prezimena čime bi stajo iza tih tvrdnji. A on nije napisao čak ni neki nadimak. Predlažem da admin taj komentar premjesti tamo gdje mu je mjesto: u škovace.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # neuljudnopionirka 2011-12-01 15:46
prije svega je neuljudno posezati u javne proračune kao u svoj džep
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ... 2011-12-01 16:06
A imaš li ti kakav dokaz za tu tvrdnju ili joj vjerodostojnost daje samo tvoj anonimni nick :-) :-) :-)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Cici 2011-12-01 16:34
Ma zašto prigovori baš je fora kada se malo jave kroničari našega mjesta i osvijetle nam povjest naših lokalnih veličina.
Ja bi jedino malo smanjio doživljaj kod rječi priležnica. malo je prestaromodna. Ljutnja zbog mažnjavanja i lopovluka je ok. Moralno zgražanje zbog seksualnih veza je demodirano.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Priležnik 2011-12-01 16:41
Slažem se s Cici da je moralno zgražanje zbog seksualnihh veza demodirano, a pogotovo je demodirano omalovažavanje žena nazivajući ih priležnicama. Jer moje je mišljenje da je u spomenutom slučaju muško čeljade priležnik.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # HDZ Idemo dalje...... 2011-12-01 17:03
aaaaaaaaaaaaaaa aa sinočnji skup HDZ-a, da slažem se neki vojnici su dezertirali a neki još uvijek ostali budale pa dolaze nadajuči se nekoj koristi a večina od tamo ih je dobila al momci hahahahahahahah ahahahahahahaha ha NEMA VIŠE sve ste razjebali mamu vam............ .. uh sad se već počinjem nervirat aj zdravo drugovi!!!!!!!! !!!!!!!!!!!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ... 2011-12-01 17:05
A kako ti znaš da su neki dezertirali? Bio si na skupu?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Guest 2011-12-01 22:07
Još uvijek imaju vojsku dup?liz?ca zaposlenih u gradskim institucijama i poduzećima.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # . 2011-12-01 22:14
Vrijeme je za smjenu dupelizaca da neki drugi to rade.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Guest 2011-12-01 23:23
Moj tekst je nestao jer je priležnica naravno reagirala i zaprijetila Bojani da će joj skinuti buðet te da neće iz proračuna dobiti više ni novćića.
Ako ju je sram što je priležnica a ne supruga onda nek se uda za onog malog lopovćića koji će ubrzo dolijati skupa sa njegovim tatom.
A bolje neće proći ni njen tata koji je u posljednjih deset godina maznuo 50 milijuna kuna a prijavio poreza ništa ili neznatno sve mu išlo u rashode, a sad graðani moraju uložiti u rivu 13 milijuna.
Pa u koje rashode mu onda odoše silne pare???
Kad se počne istina na ovim stranicama odmah počnu prijetnje sa kaznenim prijavama i slično ali velika pravednica Bojana nebi skočila u obranu istine pa prozvala lopove jer ipak i ona je na njihovim jaslama.
A zasto nema nica iznad mojih tekstova? Pa zato jer stranica to dozvoljava ona je i načinjena da bi se moglo manipulirati pa svima je jasno da ovaj Lošinj vode spodobe poput raznih kvazi moralista a na kraju Sodoma i Gomora sve lopovi koji se nedjeljom pričeščuju bez obzira na svoja (ne) djela.
Dragi moji osobe koje se u crkvi busaju u prsa da su veliki kršćani a kradu i lažu narod žive u raznim grijesima nisu ništa drugo nego ovo kako sam ih opisao, lopovi i smradovi i to će i ostati jer ovo što su oni od ovog grada učinili to ni jedna vlast nije niti će od Austrougarske pa sve do danas.
PS. Još nešto, netko se ovdje pojadao da sam zadirao u nečiju intimu; ha ha ma nemojte a u čiju intimu zadiru Gari i Magazin i njihova priležnica kad grabe naše novce namještanjem poslova sebi i svojim prijateljskim firmicama koje bez ijedne reference dobiju poslove od kojih bi i puno jače kompanije pazile kako će.... prema tomu nemojte mi prodavati priču o intimi pa pogledajte malo teme kojima se bavi ova stranica pa sve je tako samo neke možeš pljuvati i to se traži a neke poput ovdje navedenih ljigavaca ne smiješ ni taknuti odvratni ste da smrdite kroz kompjutor.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ?pušmipuli 2011-12-02 01:52
Čuo sam da naš Grad uz 100-postotnu podršku vijeća prodaje nekakvu zemlju na Čikatu rusima za 10.000.000,00 kuna. Jel to kampanja koju vodi HDZ? Neka me neko ispravi u netočnom navodu.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Bojana Genov 2011-12-02 09:54
Ja nikada ne bih skinula spomenuti tekst sa stranice, a dokaz toj tvrdnji je to da nikada nije skinut niti jedan tekst koji se je ticao mene, moje djece i moje obitelji. Ja jednostavno smatram da je netko kada se odluči baviti javnim radom pod posebnom paskom javnosti i mora ponekad progutati i ono što mu nije drago. To posebno vrijedi za političare, koji imaju veliku moć, i treba ih nadgledati i mora postojati prostor za njihovu kritiku.

Tvrdnja, dakle, da ja skidam nešto sa stranice je nelogična i kao takva frustrirana laž.

Ostaje istina da je moguće otkriti identitet pisca komentara u slučaju kaznene prijave. Smatram da administrator nije trebao skinuti komentar. U slučaju da se prozvani osjećaju nepravedno zakinuti i ne mogu živjeti s time, ostaju im institucije koje ih mogu zaštititi. No ovo što sam ja napisala ni u kojem slučaju nije politika niti jednog medija, jer oni u pravilu ne stavljaju ništa što je utuživo i to je njihovo pravo.

Što je moralno, a što nije, to je za raspravu koja nadilazi kapacitete ovih stranica i komentatora ove vrste komentara.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # neka institucije...pionirka 2011-12-02 10:23
nije naš posao da razbijamo glavu o magazinovom poslu,ali čiji je?
"kritičke"opozicije u gradskom vijeću?
od goleša sam čula 6 mjeseci poslije o problemima u luci,moš mislit hrabre reakcije
činjenice:Prošle godine je gradonačelnik govorio da se kreće u sanaciju rive i da će koštati 20miliona kuna
ove godine sam u novina ma pročitala da košta 29 miliona kuna
bojim se do kraja će doći na 50miliona,jer će kooperanti imati naknadne radove
naravno tko sam ja da brinem o tome tko su kooperanti,i ne sumljam uopće u legalnost,iaoko me malo zbunjuje ta promptnost sa betonarom
ne bih se brinula da na kraju račun ne doðe svima nama,kao i na državnom nivou,a priori uzimati zdravo za gotovo da netko dobro,savjesno i pošteno radi svoj posao samo zato što je dobio izbore je glupo ako nema kontrole
zato je ova stranica super i mislim da ne treba ništa brisati,jer ljudi znaju šta je bitno i šta nije u postu o magazinima
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Cici 2011-12-02 14:11
Slazem se sa pionirkom. Kritičke opozicije nema, pa je paska potrebna. Paska nad tuðim seksualnim životom je dozvoljena ako je u pitanju svećenik, nastavnik koji pipka učenice ili netko tko bogobojazno liže oltare, a seksualni život mu je potpuna negacija svih vjerskih načela. U suprotnom pisanje o tuðem seksualnom životu je nekorektno i neproduktivno.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ~ 2011-12-02 14:17
A kako balkanskog dripca za kojeg zena moze biti samo necija prileznica usutkati nego obristi komentar? Ja to smatram zasluzenim samarom primitivcu.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # zlatna glumačka mladežpionirka 2011-12-02 16:42
ako i je balkanski dripac(osobno,m islim da se radi samo o čovjeku koji je revoltiran bahatošću i licemjerjem)on je porezni obveznik i ima pravo zapitat se šta se radi sa njegovim novcem
to što je forma upita nekome loše sjela...ionako svi patimo od viška tuðe intime u malom mjestu :P
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ABH - SAVEZ ZA HRVATSKUAldo 2011-12-02 19:32
Bliži se Nedjelja. Dan Gospodnji.

Bliži se. 4. prosinac 2011.

Bliži se dan izbora.

To je dan kada svaki Hrvat i kada svaki graðanin ove zemlje ima pravo i obvezu izaći na izbore i povjeriti svoj glas i svoju sudbinu u ruke jedne od ponuðenih političkih opcija.

Kome dati svoj glas?

Kome dati svoje povjerenje?

Kome povjeriti sudbinu svoje djece?

Kome povjeriti sudbinu svoga naroda i domovine?

Izbor nije lagan i to ne zato što je toliko dobrih opcija nego jednostavno zato što ni jedna nije ono čemu se nadao birač kojemu je ova Hrvatska na srcu.

Idemo redom.

HDZ

Svakome tko je ikada (a puno nas je takvih) znao birati HDZ, danas mora biti ili slijep ili gluh ili je protekle godine proveo u apsolutnoj amneziji, da bi zaokružio listu te stranke. Nakon VELEIZDAJE, koju je ova stranka, na čelu sa svojom političkom vrhuškom, napravila, svaki glas HDZ-u je ili ludost ili je težnja za nastavkom sluganske politike koja nas je kao narod ponizila do samog dna.

Istočni grijeh HDZ-a je „judin poljubac“ i „pilatovsko pranje ruku“ kada je u pitanju general Ante Gotovina i svi oni koji su zahvaljujući HDZ-u i šutljivoj hrvatskoj većini skončali u haškim i inim kazamatima samo zato što su se drznuli braniti Domovinu.

Treba li ih nabrajati? Generali Mirko Norac, Mladen Markač, Slobodan Praljak, Dario Kordić i njegova grupa ... znamo mi dobro tko je branio, a tko je ovu zemlju i ovaj narod učinio nesretnima.

Ne treba ni spominjati Hrvate u BiH, ZERP, Savudrijsku valu, Slobodnu Dalmaciju ... popis grijeha HDZ-a je predug. Teorija o „popravljanju“ HDZ-a ne drži vodu, jer nešto što je izdalo temeljne principe, a na kojima je i nastalo, treba umrijeti, zatim se iznova roditi, treba proći svoju pustinju, okajati grijehe, a ne jeftinim predizbornim trikovima vrijeðati i ono malo zdravog razuma koji nam je preostao. Misle li oni uistinu da je naše pamćenje tako loše?

Razno razni apartčici i uhljebi godinama parazitiraju na državnim jaslama, narodu s nekoliko patetičnih fraza pred izbore žele razbuditi ugasli nacionalni ponos kojeg su im sustavno zatirali i sada ... (to je fenomenalno) ... traže od tog istog naroda neka im opet podari povjerenje. Zašto? Pa valjda da im ga opet iznevjere. Kakvi smo nije ni čudo što se oni nadaju.

SDP

Na njih je i suvišno trošiti riječi. Oni nisu državotvorni, jer su svojim postupcima na državotvornost gledali (i gledaju) kao na nešto negativno i retrogradno. Vjerojatno će biti relativni (ne daj Bože i apsolutni) pobjednici izbora, ali to je rezultat apsolutne dominacije u svim relevantnijim medijima kojima sustavno indoktriniraju prosječnog čovjeka koji po svoje mišljenje odlazi na TV Dnevnik.

Činjenica da je za njih najveći zločinac nad Hrvatima, JB Tito, ujedno i najpozitivnija osoba i najveći političar u povijesti, dovoljna je da ih diskreditira kod svakog onog koji Hrvatsku voli. Sve ostalo su nijanse. JBT odnosno komunizam geneza je čitavog zla.

Svi ostali koji su njihovi sateliti, od tzv. laburista pa preko tzv. liberala i tzv. neovisnih lista raznih „bivših popova“, pa „jurčića i bandića“, samo ciljano služe kako bi pokupili eventualne rubne glasove pa da tako uz podršku profesionalnih Srba i manjinaca mogu doći do dvotrećinske većine u Saboru.

Plan je dobar, jer je njima dovoljno dovesti do glasačkih mjesta svoju 1/3 za koju je pokojni predsjednik Tuðman rekao da su „žuti i zeleni mravi“, a u biti to su oni koji nikada ne će prežaliti „jugovinu“ i kojima nikakva Hrvatska nikada nije bila niti će ikada biti poželjna.

HSP

Kada kažem HSP onda mislim i na HČSP i na HSP dr. Ante Starčević i sve ono što za sebe tvrdi da je državotvorno. Oni su najnegativniji likovi ove drame. Mogli su ujedinivši se izvesti narod i Hrvatsku iz gliba u koji je upala i iz ponora u kojeg će tek upasti, ali njihova oholost, samodovoljnost i gola sebičnost pokazali su se u svom punom svjetlu. Nije njima ni do naroda ni do Hrvatske, njima je do sjedalice u Saboru i do njihovih osobnih probitaka.

Pitam se samo zašto je odbačen Zvonko Bušić? Gdje je Thompson? Zašto oni, kao dokazani domoljubi, nisu podržali nikoga od te pravaške svite? Valjda je i njima sve jasno. Prepošteni su oni za te igre. Tu ne treba više trošiti riječi. Puno je onih čestitih ljudi koji će iz naivnosti dati svoj glas, ali to je bačen glas.

I tko je ostao?

HRAST koji se nažalost raspukao i u kojem još uvijek ima pojedinaca koje bih osobno volio vidjeti u Saboru (Ivo Perišić) i onih koji su misteriozno nestali s liste HRASTA, a bili su naše velike nade (Josip Markotić) i za mene jedina opcija kojoj ću dati svoj glas, a to je:


SAVEZ ZA HRVATSKU

general Željko Sačić

Goran Dodig

Milovan Šibl

Benjamin Tolić

Josip Jurčević

Silvana Ćurković ...

... ja sam uvjeren da bi ti ljudi govorili u Saboru ono što bih i ja tamo govorio.

Možda je to malo, (ali mi već poodavno u Saboru nemamo nikoga tko bi zastupao državotvornu ideju) ali ako shvatimo da osim one gore spomenute 1/3 „žutih i zelenih mravi“, drugu 1/3 čine „pragmatici“ koji će biti uz svakoga tko ima šansu dobiti izbore i naravno samo ako to bude u njihovu konkretnu korist, onda onu preostalu 1/3 čine državotvorne, domoljubne snage.

Jedna trećina njih je u poodmaklim godinama i još uvijek misli da je HDZ = Franjo Tuðman. Jedna trećina je još premlada i srce ih vuče prema lažnoj retorici „pravaških trubača“, preostala 1/3 su oni koji se uvijek odazivaju na poziv Domovine.

Oni idu u rat, oni ginu i oni su i stvorili ovu državu.

Oni će i sutra, ako zatreba, opet ratovati.

Oružjem, perom, srcem.

Na njima i počiva budućnost Hrvatske, naša budućnost i budućnost naše djece.

Oni se ne prodavaju za „judine škude“, oni nikada ne bi „locirali, identificirali, uhitili i transferirali“, oni nikada ne bi prepustili medije UDBI i ORJUNI, oni nikada ne bi bili veleizdajnici.

Možda nitko od njih i ne uðe u Sabor. Možda. Ako se to dogodi, onda je naša razjedinjenost razlog što opet u Saboru ne ćemo imati nikoga tko će nas predstavljati. O našoj sudbini odlučivati će oni kojima do nas nije stalo. Ni do nas ni do Hrvatske.

Samo ujedinjeni imali smo i imamo šansu zaštititi sebe i Domovinu. Ako ne uspijemo onda krivca tražimo meðu sobom, meðu onima koji ne žele služiti Hrvatskoj i njezinom narodu, meðu onima koji nas godinama varaju lažnim obećanjima, meðu nama koji takvima dajemo svoj glas ili ga ne dajemo onima koji nas nikada ne bi iznevjerili.

Biti i u manjini (danas), a biti s takvima (Savez za Hrvatsku), velika je čast i privilegija, jer njihovo sutra tek dolazi. Neminovno dolazi. To je povijesna neminovnost. Njihovo sutra i naše je sutra.

Kada ovaj narod, koji je tek izašao iz egipatskog ropstva, sada upadne u babilonsko ropstvo, opet će ona državotvorna i domoljubna manjina morati stvar uzeti u svoje ruke. I spašavati ono što ostane od nas i Hrvatske.

Glasajmo po srcu i po onome što je po Božjoj pravdi pravedno. Nema tu rasipanja glasova. Bolje je da jedan jedini čestit čovjek uðe u Sabor nego da nas još jednom prevedu žedne preko vode. Njegov glas će biti i naš glas.



Makar i jedini.



Zato moj glas i ide SAVEZU ZA HRVATSKU.

Barem ću imati mirnu savjest.

A to je danas rijetkost.

Nažalost.


Ivica Ursić
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # foteljepušmipuli 2011-12-03 00:33
Ja bi dao glas onima koji se zalažu za ukidanje povlaštenih saborskih mirovina i plaća. Neka im plaće budu Hrvatski (prosjek) iako im je i to previše s obzirom na koliko sjednica budu prisutni i koliko govore. Da je to tako bilo bi zanimljivo vidjeti koliki bi se kandidirali za sabor. Uglavnom mislim da toga nema i neće biti pa se u nedjelju nadam slabom vjetru i odo na lignje.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Politika 2011-12-03 21:56
Koliko je ovdje lupanja gluposti da nije ni čudo da imamo ovakvu vlast.
Nitko od vas ne misli što bi učinio na osobnom planu da ova država bude ono što država treba biti. :cry:
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Graðani i graðankePromatrač 2011-12-04 11:11
Bivši predsjednik Vrhovnog suda za NEDJELJNI: Izborna šutnja je potpuno besmislen i zastario institut. Slažem se! A vi?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Neglasač 2011-12-04 11:19
Ja se slažem! Zato evo moje poruke svim kandidatima na ovim izborima, a naročito onima za EU parlament:

Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ZNA SEPromatrač 2011-12-04 13:09
Primitivan si i glup. Ovo nije argument, ni stav...To si trebao dati HDZ- u kada su palili i žarili.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ??pušmipuli 2011-12-04 15:00
Dragi Politika a kako si ti pametan. A kako bi ti na osobnom planu mijenjao državu?? Konju!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # noname 2011-12-04 20:13
molimo Administratora da kontaktira Badurinu i dojavi nam rezultate izbora na Lošinju čim budu dostupni
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Politika 2011-12-04 23:17
Konj te je napravio! ali nema veze što ću tebi objašnjavati kako jer da imaš pameti shvatio bi!
Ali nema veze kako sam i rekao bitno je da ste vi hadezenjare otišli u vražju mater tamo vam je i mjesto. :P
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ?pušmipuli 2011-12-05 01:02
Nešto si krivo razumio konju. Današnji dan mi je jedan od ljepših jer je HDZ prošlost, malo mi je u drugu ruku žao što su došli možda još gori i volike su šanse da se ništa nabolje neće promijeniti ali ti si jako pametan pa nam reci šta to učiniti na osobnom planu da ova država bude ono što država treba biti........... ..
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Guest 2011-12-05 09:36
SDP je uglavnom bezlična stranka koja ne bi postigla ništa da nisu imali jednog velikog čovjeka koji ih je podigao na vlast i učinio za tu stranku više nego kompletno rukovodstvo SDP-a a to je zna se Dr. Ivo Sanader.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ....... 2011-12-05 10:35
pokazivanje srednjeg prsta je kažnjivo pa se protiv Neglasača može podnijeti kaznena prijava!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Guest 2011-12-05 20:20
Ako želiš pobjediti, ne smiješ izgubiti.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Joso Pulutika 2011-12-06 10:24
Jedina istinita izjava:
Mi smo ovdje samo zbog para (www.youtube.com/.../)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ABH - SAVEZ ZA HRVATSKUMirko B. 2011-12-06 11:05
Iako su svi pokazatelji upućivali na to da će nam nakon 04.12.2011.g. na vlast doći crveni, ipak je nekako drugačije kada to postane i zvanično potvrdjeno. Mislim kako čitateljima ovog portala nema potrebe pojašnjavati tko i što su Milanović, Pusić, Čačić, Linić i ostalo društvo.

Oni su naši prirodni neprijatelji, ljudi koji nikada nisu prežalili Jugoslaviju i bratstvo jedinstvo, nikada nisu prestali raditi u korist povratka na staro, u intermezzu kada nisu punili svoje džepove. Zagovornici iste one petokrake koja je prvo ubijala Hrvate nakon WW2 pola stoljeća, a onda i u Domovinskom ratu.

Takvi ljudi, skupa sa trenutnim precednikom Josipovićem koji valjda drugu boju osim crvene i ne priznaje, uspjeli su učiniti ono što su prije par godina i najavljivali: Obojili su Hrvatsku u crveno.

Kao najvećeg krivca za to što smo danas u situaciji da imamo crvenu vladu i crvenog precednika vidim upravo HDZ. Taj je HDZ u osam godina svoje vladavine utro put crvenima da danas mogu raditi što hoće.

Nikada, nikada crveni ne bi uspjeli napraviti sve ove izdaje nacionalnih interesa bez da bi se narod dignuo na noge. Zato je to umjesto njih odradio HDZ, prepustivši im da nas dokrajče.

Nije da smo imali izbora. Dati glas HDZ-u po treći put, nakon svih izdaja i prevara, bilo bi maloumno. To bi bilo kao da tražimo da nas i dalje zatvaraju, sude nam i izdaju, a za sve to ih nagradimo i trećim mandatom.

HDZ je morao izgubiti. Jer, tek sada kada je izgubio možda, samo možda, shvati kako je kažnjen za generale Gotovinu i Markača koji sjede u Haagu, za generala Brodarca kojeg su ubili pritovorom, za generala Glavaša kojem su smjestili politički montiran proces, za sve one hrvatske branitelje koji su im omogućili fotelje, a kojima su, u znak zahvalnosti, napunili hrvatske zatvore. I naravno, za prodaju Hrvatske EU, pri čemu su sebi osigurali astronomske dohotke a narod bacaju ravno u ralje onih koji će ga do kraja opljačkati i iskoristiti na sve moguće načine.

Dakle, ne, nije mi žao što je HDZ izgubio.

Ali, istovremeno, gadi mi se i sama pomisao da živim u državi kojom vladaju zagovornici 'antifašistički h' pokolja, zagovornici izjednačavanja krivnje agresora i žrtve u Domovinskom ratu, ljudi kojima ništa nije sveto i koji još uvijek plaču nad lešinom Jugoslavije.

Što od njih možemo očekivati, osim da nas, kao naciju Hrvata, pokušaju zbrisati sa lica zemlje?

Na žalost, desne se stranke nisu uspjele ujediniti, ignorirajući sve pozive na ujedinjenje koji su cijelo vrijeme dolazili iz naroda. Da jesu, danas bi politička scena u Hrvatskoj izgledala bitno drugačije.

Čini se kako će se nužnost tog jedinstva očitovati u mjesecima koji dolaze, jer mi Hrvati izgleda prvo moramo dobiti po glavi i to pošteno, pa tek nakon toga eventualno nešto poduzeti.

Ni malo ne sumnjam kako ćemo od crvenih po glavi dobivati svakodnevno. Kada pogledam odaziv birača, rekla bih kako ponovno dobivamo ono što smo i zavrijedili. Nadam se samo kako će svi oni koji su ostali doma umjesto da su izašli na birališta jednako tako šutjeti i ostajati doma u slijedećem periodu, što god se dogadjalo. Oni su, po meni, svoje pravo da bilo što kažu izgubili danas.

Mišljenja sam kako prava bitka tek predstoji. Jedna je referendum za ulazak u EU, u koji nas jednakom snagom i jednakim namještaljkama pokušavaju stjerati i SDP i HDZ. I za koji ja osobno duboko vjerujem kako će biti namješten.

Drugo je bitka protiv crvenih.

U oba slučaja radit će se o goloj opstojnosti hrvatskog nacionalnog bića i hrvatske države kao takve.

Iako bih, nakon ove pobjede crvenih, najradije plakala, odavno znam da od suza koristi nema, nego samo i isključivo od djelovanja.

Nadajmo se kako će HDZ konačno shvatiti, sada u oporbi, kako je politika koju je provodio od smrti pok. Tudjmana bila skoro pa identična ovoj SDP-ovskoj i kako je izbore izgubio radi toga, te da su potrebne korijenite i drastične promjene u samoj stranci, što automatski povlači za sobom i odnos te stranke prema hrvatskim nacionalnim vrijednostima, a posebice prema Domovinskom ratu i braniteljima.

Tu je još i Akcija za bolju Hrvatsku, koja nastavlja sa svojim radom, bez obzira na izborne rezultate koji u biti nisu ni malo loši. Stranka koja se oformila tek prije par mjeseci, koja je cijelo ovo vrijeme radila bez ikakvih donacija i takoreći bez prebite pare, izuzev onoga što su uzeli svojima od doma za dobrobit svih nas. Stranka koju su mediji sustavno ignorirali i kojima su podmetani klipovi na svakom koraku. Kada se sve sabere, u biti uopće nije loš izborni rezultat. Ovi im izbori mogu poslužiti kao odskočna daska za daljnje djelovanje, a mišljenja sam kako je braniteljska stranka nužno potrebna ovoj zemlji.

Kao i to da nikada, nikada više ne dajemo svoje glasove onima koji se neće ujedinit radi dobrobiti zemlje i naroda. Ako iz ovih izbora nisu ništa naučili, onda im je vrijeme da potonu i jednostavno nestanu sa hrvatske političke scene. Ovako, samo rade nerede i pomutnju. Neka to u buduće rade doma ako žele, a nas, domoljubne Hrvate, poštede svojih velikih, precijenjenih ega i veličina.

A nama ostaje da u budućnosti podržimo one koji se bore prvenstveno za naše interese i dignemo glas protiv svih koji će nas pokušati strpati u nove jugoslavenske integracije.

Nekako mi se čini da na te pokušaje nećemo dugo čekati.

U Hrvatskoj je podignut crveni zid, koji počinje na Pantovčaku, čvrsto okružuje Hrvatsku i završava na Markovom trgu.

Taj zid treba rušiti.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ...glasačica 2011-12-06 23:06
Bože dragi hvala ti na internetu i dopuštenom anonimnom komentiranju da i ja obična smrtnica mogu čuti(pročitati) ovakve misli i želje mojih susjeda koji su bili rezervirani samo za kastu koja je vladala ispovjedaonicam a.
Citat:
Ali, istovremeno, gadi mi se i sama pomisao da živim u državi kojom vladaju zagovornici 'antifašističkih' pokolja, zagovornici izjednačavanja krivnje agresora i žrtve u Domovinskom ratu, ljudi kojima ništa nije sveto i koji još uvijek plaču nad lešinom Jugoslavije.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Guest 2011-12-07 02:04
Koja patologija je na ovim stranicama pa ovo je za filmove Martina Scorcesea
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # DijagnozaLiječnik 2011-12-07 10:22
U svakoj živoj populaciji (ljudskoj, biljnoj, životinjskoj) dogaðaju se devijacije, aberacije, malformacije. To ide pod normalnu distribuciju pojava. Takoðer i ovaj gore pripada jednoj očekivanoj manjini ljudi koja ima i pravo glasa i pravo na život i pravo na svoje razmišljanje. Ljude zbunjuje i misle da je to velika pojava. Ne, nije. Oni su samo glasni.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Guest 2011-12-23 23:34
Autor: Portal Jutarnji.hr
Objavljeno: 13.04.2007

inShare


RIJEKA - Dokazat ću koliko HDZ može bolje - poručuje novi šef primorsko-goran skog HDZ-a Gari Capelli, najavljujući bitku s najjačom strankom u Rijeci, SDP-om.  

Gradonačelnik Malog Lošinja odlukom stranke postao je šef primorsko-goran skog Županijskog odbora HDZ-a. Naslijedio je državnog tajnika za gospodarstvo Vladimira Vrankovića. Iako sam Vranković i stranka tvrde da je s pozicije šefa županijskog HDZ-a "skinut" zbog previše obaveza u Ministarstvu, iz vrha HDZ-a neslužbeno doznajemo da ga se pred izbore stranka htjela riješiti zbog njegove uloge u aferi Brodosplit.

Vranković je povezan s glavnim akterom afere, vlasnikom brokerske kuće Iceberg Dragom Mačekom s kojim je poslovao kao direktor brodogradilišta Kraljevica. Tako Vrankovićevu ulogu u Primorsko-goran skoj županiji preuzima Cappelli.

Cappelli je pravi stranački "vojnik" jer na svako drugo pitanje u razgovoru odgovara: "Bit će kako stranka odluči".  

- Sada se bavimo analizom gradova i općina u županiji, svakog izbornog rezultata na parlamentarnim i lokalnim izborima. Sagledavamo svaki kutak da bi se napravila strategija - govori Cappelli i dodaje da će prve rezultate ove analize imati sljedećeg tjedna.

HDZ treba inzistirati na tri ključna pitanja, na ekologiji i održivom razvoju, posebno u Gorskom kotaru i na moru, no i na turizmu
Ipak, kaže kako bi HDZ trebao inzistirati na tri ključna pitanja, na ekologiji i održivom razvoju, posebno u Gorskom kotaru i na moru, no i turizmu, branši iz koje i sam dolazi - u Malom Lošinju od 1992. godine s bratom ima i turističku agenciju.

- Rijeku vidimo kao urbano središte, ne toliko bazirano na industriji. Rijeka treba biti moderan lučki grad s razvijenim urbanim turizmom, grad znanosti, visoke tehnologije i s visokim ekološkim standardima - nabraja pomalo sterilno Cappelli.

Na pitanje o brodogradnji, jedinoj pravoj industriji ovog kraja, Cappelli odgovara kako je Vlada riješila problem Lenca pa tako i druga dva škvera prepušta centralnoj državnoj vlasti.

- Ljudima ćemo ponuditi ono što žele u svom kraju, naravno u skladu s našim generalnim odrednicama - govori Cappelli koji na sljedećim parlamentarnim, a i lokalnim izborima očekuje bolje rezultate no što su bili do sada.

- Rezultati će biti daleko bolji, a dokaz tome su i zadnji lokalni izbori na kojima je HDZ u županiji dobio 15 gradonačelnika i načelnika ili pak participira u vlasti - siguran je Cappelli koji se politikom počeo baviti jer "svi su na neki način u politici", a on je htio pridonijeti boljitku svog mjesta.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ABH - SAVEZ ZA HRVATSKUAldo 2011-12-26 19:12
NE U EU!!!!!!!!!!
Možda je političarima to nevažno, obzirom da se ne radi o njihovoj koži, ali se zasigurno radi o koži cjelokupnog naroda, kako onog koji je svjestan opasnosti u koju srljamo, a jednako tako i onoga dijela koji živi u iluziji da će mu u EU biti bolje. Bolje nikako ne može biti jer je riječ o jednom kolonijalnom projektu, projektu globalističkog kapitala koji je zbog svojih materijalnih interesa spreman sve zgaziti što mu stane na putu. Hrvatska je naredna žrtva, (koja će biti progutana u jednom zalogaju) makar to naši političari koji s djetinjom naivnošću prihvaćaju svoju nesretnu ulogu kao svoj najveći uspjeh u političkoj karijeri. U politici prvi stradaju oni naivni, a odmah potom oni kojega oni zastupaju i predstavljaju, a to si ti, moj jadni, politički nemisleći hrvatski narode!

Ova misao je sjeme razbora, onog što se zasijava u ljudima i niče i klija i raste kao dio općeg smisla. Netko mora biti „lučonoša“...?! Volio bih da je to netko drugi, ... ali ne mogu gledati srljanje cijeloga naroda u svoju vlastitu propast, upravo onda kad mu to ne treba. A neki zbog jednog šnicla kojeg će od toga dobiti žrtvuju cijeloga vola. Qvo vadis moja Croatio?!

Sloboda naroda je iznad svih politika. Suverenitet naroda je res extra commercium (nije na prodaju). On se ne smije ni prodati, ni založiti ni iznajmiti. Suverenitet je oltar svetosti svakoga naroda koji misli na sebe i o svojoj budućnosti. Zašto je suverenitet oltar svetosti – zato jer su za njega položeni bezbrojni životi hrvatskih sinova i kćer kroz našu povijest, a sad se netko s njime djetinjasto igra kao sa lego kockicama.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Gdje je ta suverenost?nEUrotik 2011-12-27 10:19
Aldo piše:
Citat:
Suverenitet naroda je res extra commercium (nije na prodaju). On se ne smije ni prodati, ni založiti ni iznajmiti. Suverenitet je oltar svetosti svakoga naroda koji misli na sebe i o svojoj budućnosti.
Suverenitet hrvatskoga naroda i graðana RH je odavno prodan. Prodan je prvo Vatikanu, a zatim Austriji, Njemačkoj i Italiji za priznanje samostalne države. Vatikan je dobio povrat imovine, a k tome mu je mnogo toga i darovano, iz državnog i lokalnih proračuna godišnje dobiva oko pola milijarde kuna (samo od Grada Lošinja oko 200 000 kn godišnje), a djeca u dobi od vrtića do srednje škole prepuštena su katoličkoj Crkvi na odgoj za buduće darovatelje. Ustav RH za Crkvu ne važi, pa je iznad zakona koji važe za sve druge graðane. Banke su za kikiriki dobili Austrijanci, Nijemci i Talijani pa sada kreditiraju uvoz svojih proizvoda u Hrvatsku i kamatama pljačkaju hrvatski narod. Kao što nas nitko nije pitao za ugovor s Vatikanom, nitko nas nije kao suvereni narod pitao ni želimo li uopće ući u NATO i pregovore s EU, ali su svi zakoni donešeni po diktatu EU. Pa gdje je ta suverenost, moj Aldo, koju još treba čuvati kad je uopće ni nema.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj

Dodaj komentar

Komentari koji nemaju veze s temom članka uz koji su uneseni bit će uklonjeni. Za unos "off topic" komentara mogu se koristiti stranice SVAŠTARA 2, SVAŠTARA, ŠKOVACA i SATIRIČKI PRILOZI. Uredništvo ne snosi odgovornost za sadržaj komentara.

Sigurnosni kod
Osvježi

galerije1

mi-logo
wonline
yrno
Vremenska prognoza
za Lošinj


Članak 69. Ustava RH

Volim LošinjSvatko ima pravo na zdrav život.
Volim LošinjDržava osigurava uvjete za zdrav okoliš.
Volim LošinjSvatko je dužan, u sklopu svojih ovlasti i djelatnosti, osobitu skrb posvećivati zaštiti zdravlja ljudi, prirode i ljudskog okoliša.

setnja

ubojstvoborocid

ZADNJI KOMENTARI

  • Izvještaj o izvršenju Proračuna

    građanin 16.07.2019 15:59
    .........
    Radi se o odgovorima na pitanja za koja je na sjednici GV rečeno da će biti odgovoreno ...
     
  • Izvještaj o izvršenju Proračuna

    Radio Gaga 16.07.2019 14:37
    Strah od medija
    Tako to radi gradska vlast...mogu vijećnci dubiti na glavi ali odogovori neće biti objavljeni ...
     
  • Pretvaranje demokratske procedure u sprdačinu

    Vidoviti Milan 16.07.2019 14:32
    izmišljene turističke zone
    u članku Kako objasniti vidovitost Emac fonda? www.index.hr/.../426739.aspx ...
     
  • Svaštara br. 3

    Bimbili 16.07.2019 13:10
    Pretvaranje demokratske procedure u sprdačinu
    O ukazanju rojeva firmi HILIS i ILIRIJA na Lošinju pri kraju Capelijevog mandata pisali su ...
     
  • Svaštara br. 3

    dnevno.hr 16.07.2019 13:03
    KATASTROFA: HRVATSKI GOSTI U TURSKOJ, GRČKOJ I TUNISU
    Mađari snizili PDV u turizmu sa 27 na 5 posto, a mi ga vratili na 25 posto…!? dnevno.hr/.../...
     
  • Svaštara br. 3

    Žuja 16.07.2019 12:56
    Odluke bez čitanja materijala
    Ako se u Lošinju strogo vodilo računa da izmjene budu u korist svih građana a ne pojedinaca ...
     
  • Izvještaj o izvršenju Proračuna

    sd 16.07.2019 12:51
    Pitam te, pitam ...
    Gradonačelnica i njena dvorska posluga na ove stranice samo slučajno zalutaju (a tada ostaju ...
     
  • Svaštara br. 3

    Zig Zag 16.07.2019 12:47
    hoteli usred ničega
    Nova turistička zona T1 - Preslop na k.č. 3415 k.o. Nerezine vlasništvo je tvrtke HILIS TRI ...
     
  • Svaštara br. 2

    Crna Guja 16.07.2019 10:28
    Istina boli
    Da ti je zaista nebitno ne bi minoriziranjem značaja teme pokušao prigušiti raspravu.
     
  • Svaštara br. 2

    Jarić S. 16.07.2019 10:14
    Dvorske igre
    To mi je jednako zanimljivo i bitno kao i kad je Nedić u to isto UV, dakle predzadnje ubacio ...
     
  • Svaštara br. 2

    Crna Guja 16.07.2019 10:05
    Intimnost Upravnog vijeća
    Zar tebi nije barem zanimljivo, ako ne važno, što je većinu sastava UV Odgojnog doma ustanove ...
     
  • Svaštara br. 3

    Lokalni Mida 16.07.2019 08:48
    Kvaka 22
    Patak ti mora da si umočen u lokalni kriminal oko izmjena prostornih planova. Naravno da ...
     
  • Svaštara br. 3

    patak 16.07.2019 07:32
    urbanizam
    Sama izmjena prostornog plana nije kazneno djelo ako se nije pogodovalo određeom investitoru.
     
  • Svaštara br. 2

    Jarić S. 15.07.2019 23:18
    Fantom iz sjene
    Zašto je UV Odgojnog doma tako važno da se o njemu toliko i tako žučljivo piše? Nema važnije ...
     
  • Svaštara br. 3

    PLANOVI 15.07.2019 22:57
    ljubavnice
    Pa ne napuštaju ministarske fotelje ljubavnici razvedenih već korumpirani i ljudi koji znaju ...
     
  • Svaštara br. 2

    Tulio ll 15.07.2019 21:36
    Bevanda a ne žuč
    E moj Tulio baš si politički glupson kao i ministar koji likuje da je naprasno smijenio ...
     
  • Predsjednica na službenom putu

    Crna Guja 15.07.2019 21:19
    Rajska djeva kraljica Hrvata
    Siguran sam da će te razgaliti snimak ovog intervjua s predsjednicom ...
     
  • Predsjednica na službenom putu

    Tri Mora 15.07.2019 19:34
    Doktorat
    Budući da predsjednica stalno ponavlja staru NATO frazu iz doba Hladnog rata o "Tri mora" ...
     
  • Svaštara br. 3

    Vukajlija 15.07.2019 19:22
    U se, na se i poda se
    Uvijek se u svojim postupcima držao hedonističkog načela "u se, na se i poda se", ili kako ...
     
  • Svaštara br. 2

    Kuriozo 15.07.2019 18:43
    Ministrovi kriteriji
    Zna li netko na kojim poslovima u ministarstvu turizma su uhljebljeni Alen Bičević, sin ...
     
  • Svaštara br. 3

    Tonči 15.07.2019 18:29
    haiku s elementima repa
    Svaki tjedan, ministar jedan (thanks to Barbara) ip.index.hr/.../...
     
  • Svaštara br. 3

    gost 15.07.2019 16:32
    Glavna zvjezda
    Sa ovakvim vimenima Garijeva savjetnica bi mogla biti glavna zvjezda u šou Ljubav je na ...
     
  • Svaštara br. 3

    D.S. 15.07.2019 13:23
    Ministrova zadaća
    Prošle godine je o kampanji protiv privatnog smještaja bio članak na VL s jednim komentarom ...
     
  • Svaštara br. 3

    gost 15.07.2019 12:57
    Za rad spremne
    Zapošljavao ih je i po tome što hoće raditi ako su imale što za pokazati :P
     
  • Svaštara br. 3

    Tin 15.07.2019 12:05  
  • Svaštara br. 3

    Čuvar plaže u zimskom periodu 15.07.2019 11:53
    ništa čudno
    i ja to više volim raditi sa ženskim osobama :lol:
     
  • Svaštara br. 3

    vito 15.07.2019 11:40
    gušti su gušti
    Gari je pravi šmeker, a to je više puta izjavio da više voli raditi sa ženskim osobama.
     
  • Svaštara br. 3

    CNB 15.07.2019 09:58
    a ženska samo sunča leđa
    Kad se samo sjetim da je bivša premijerka radi seksizma zabranila HTZ spot radi najljepše hrvatske ...
     
  • Svaštara br. 3

    Fukara 15.07.2019 09:14
    Ministarstvo erotskog poziranja
    Ali ti nisi Gari Capelli. Jer on ju je i zaposlio zbog ovoga što pokazuje, a ne zbog nečega ...
     
  • Svaštara br. 3

    DJ Tramp 15.07.2019 08:57
    ups
    Na prvi pogled mi se učinilo da je ovo reklama za neki ekskluzivni kabare, a onda vidim ...