Ova stranica koristi kolačiće koje u svakom trenutku možete kontrolirati postavkama u vašem internet pregledniku

Ako ne promijenite postavke preglednika slažete se s korištenjem kolačića Vise o kolacicima

Razumijem i prihvacam

Hrvatski političari ne poznaju moral i ideologiju

Korisnička ocjena:  / 0
LošeNajbolje 

iuris-protectaUdruga Juris protecta za unapređenje kvalitete zakona i rada pravosuđa u Republici Hrvatskoj uputila je priopćenje povodom predstojećeg drugog kruga izbora za predsjednika države.

Prema vlastitim navodima glavni sponzori Ive Josipovića su odvjetničke kancelarije, pa se od njega ne može očekivati zalaganje za zakonsko reguliranje odvjetničkih tarifa, što je pretpostavka za vladavinu prava, borbe protiv korupcije i zaštite ljudskih prava u Hrvatskoj.

U kojoj je mjeri organizirana pljačka u svim institucijama vlasti na djelu, najbolje pokazuju usporedba "novih" odvjetničkih tarifa u Hrvatskoj s aktualnim tarifama u Njemačkoj. Razlike u cijenama su i do 10 puta, a ako se uzme u obzir razlika u primanjima ta se brojka penje i na 30 puta.

Aktualne odvjetničke tarife su jedan od glavnih generatora korupcije i povrede ljudskih prava u Hrvatskoj. Postoji osnovana bojazan da se predsjednički kandidat Ivo Josipović neće u dovoljnoj mjeri zalagati za razvoj i primjenu dobrih standarda u pravosuđu i slobodi tržišnog natjecanja.

Jedna od najtežih boljki hrvatskog društva je solidarnost pod svaku cijenu. Tako su pravnici iz sudačkih i korporativnih zanimanja, te akademske zajednice u Hrvatskoj solidarni s odvjetnicima i brane njihove interese, jer računaju da im je odvjetništvo uvijek rezervna pozicija.

Hrvatski političari ne poznaju moral i ideologiju. Kod njih je interes presudan. Na kraju ove poruke nalazi se usporedna tablica odvjetničkih tarifa u Njemačkoj i Hrvatskoj (!).

Pored brojnih financijskih afera povezanih s Milanom Bandićem, građani Zagreba ga pamte po organiziranoj pljački putem naplate skupog parkinga na zagrebačkim ulicama. Tako je parking u Zagrebu višestruko skuplji od parkinga u državama u neposrednom okruženju i ostalim državama Europe. Za slučaj prekoračenja dozvoljenog vremena parkinga naplaćuju se nesrazmjerno visoke kazne koje je čak Ustavni sud RH proglasio protuustavnim. Odvoz nepropisno parkiranih vozila povjeren je tvrtki ZAGREBPARKING u vlasništvu Grada, a oni sami određuju cijene i time zloupotrebljavaju monopol. Parkirne zone su višestruko proširene, tako da su rijetki kvartovi u Zagrebu gdje se ne naplaćuje parkiranje.

Taksi monopol u Zagrebu se povezuje s Milanom Bandićem. Cijene taksija su 3 puta veće od zemalja okruženja, zahvaljujući monopolu privatne udruge taksista. Grad je pred bankrotom zbog nekontroliranog trošenja. Za sve je odgovoran gradonačelnik Zagreba i kandidat za predsjednika države.

Zabrinjavajuće je da, bez obzira na unutarnje sukobe, iza svih odluka gradonačelnika stoji SDP-ova većina u Gradskoj skupštini na čelu s Borisom Špremom, bivšim savjetnikom Stjepana Mesića i osobom od povjerenja Zorana Milanovića.

Površnom procjenom troškova izborne kampanje Milana Bandića dolazi se do deseterostruko veće svote od one koju je objavio. Porijeklo promidžbenog novca nije razjašnjeno. Stoga postoji osnovana sumnja da bi osoba poput Milana Bandića zloupotrijebila ovlasti predsjednika države.

Također mislimo da profil Milana Bandića nije pogodan za predsjednika države. To je dovoljno da mu se uskrati povjerenje.

Niže potpisani će od dva zla birati manje i svoj glas dati Ivi Josipoviću.

Istovremeno se ispričavamo svim građanima koji su na osnovi naše sugestije u zadnjim lokalnim izborima u Gradu Zagrebu svoj glas dali nezavisnim kandidatima Josipu Kregaru i Velimiru Srići, kao i drugim zastupnicima te liste u Gradskoj skupštini. Ne samo da nisu postali očekivana alternativa postojećoj gradskoj vlasti, nego su se u nju do te mjere uključili da se nezavisni kandidat i potpredsjednik Gradske skupštine Josip Kregar javno ljubi s gradonačelnikom Milanom Bandićem.

Konačno valja se zapitati nisu li Hrvati hajdučki narod koji nije u stanju iznjedriti ni jednog poštenog političara odnosno upravljati vlastitom sudbinom. U zadnjih 20 godina od stjecanja državne samostalnosti ni jedna vlast nije bila poštena. Svjedoci smo masovnih pljački u redovima vlasti i poduzeća u državnom vlasništvu. Moralni slom je već nastupio, a uskoro se očekuje i financijski slom države.

Postojeće političke snage nemaju moralnu legitimaciju za daljnju vladavinu. Organizirana alternativa ne postoji. Totalni financijski slom mogao bi biti i šansa za novi (politički) početak.

USPOREDBA ODVJETNIČKIH TROŠKOVA U NJEMAČKOJ I HRVATSKOJ 

 
Ukupan prosjek honorara bez PDV-a
VRIJEDNOST SPORA Njemačka Hrvatska
EUR EUR EUR
250,00 63,00 490,00
400,00 113,00 630,00
700,00 163,00 910,00
1.400,00 263,00 1.946,00
13.500,00 1.415,00 4.858,00
35.000,00 2.075,00 9.716,00
138.000,00 3.770,00 19.328,00
700.000,00 8.990,00 116.666,00
1,350.000,00 14.240,00 143.111,00
3,500.000,00 29.990,00 240.944,00
8,500.000,00 67.490,00 340.284,00

 

Komentari: 

0 0 # Cro parking 2010-01-04 16:53
Bandić obećaje da će od Hrvatske napraviti što je napravio od Zagreba. Znači cijela Hrvatska biće parking uz naplatu. Blago nama :sigh:
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # izmisljenomaggiore 2010-01-04 17:40
Navedena tabela odvjetnickih honorara u Njemackoj nije tocna! Honorari su bar za 50% nizi od navedenih.
Za tocne podatke klikni: (rechtsaudit.com/.../...)
A od 01.06.2006 honorari se mogu dogovarati sa njem. odvjetnicima !!

A za kaos u Hrvatskoj nemam komentara. Cak pomislim da su navedeni honorari naucna fantastika !! Ko je to odobrio? Ko ovjerava ili odobrava te cjenike?

Sigurno znam da ti honorari padaju u vodu ulaskom u EU.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Crkva podupire lopinuRat zvijezda 2010-01-05 13:47
Da je Bandić lopov opće je poznato, a to pokazuje i ova vijest:

Milan Bandić morat će promijeniti svoj promotivni spot koji prati glazba iz legendarnog filma Ratovi zvijezda. Davor Varga, direktor izdavača Dancing Beara, reagirao je zbog nedopuštene uporabe glazbene podloge skladatelja Johna T. Williamsa.

- Uporaba glazbene teme "Star Wars, Main Theme" skladatelja Johna T. Williamsa u promidžbenom spotu predsjedničkog kandidata gospodina Milana Bandića nedopuštena je te do sada kao jedina ovlaštena osoba za konkretno dopuštenje nismo primili zahtjev koji bi se odnosio na to - navodi Davor Varga iz Dancing Beara te dodaje da je njegova tvrtka poduzela i pravne korake:

- Odvjetnički ured koji nas zastupa poslao je 4. siječnja zahtjev za hitnom obustavom uporabe navedene skladbe kao i za poduzimanjem ostalih potrebnih radnji u stožer gospodina Bandića, posebno zato što Warner/Chappell kao nakladnik uopće ne dopušta uporabu glazbe iz svog kataloga u političkim kampanjama - zaključuje Varga.

A takva lopina ima podršku Katoličke Crkve, pa kaže:

- Ne odričem se svojih katoličkih i kršćanskih korijena. Ako smo zajedno, ne mogu nam ništa. Ja već imam podršku hrvatske Katoličke crkve - izjavio je Milan Bandić, nezavisni predsjednički kandidat, na skupu podrške u splitskom kazalištu, a te su riječi popraćene burnim pljeskom. Bandić je poručio da nema Hrvatske bez Boga i da je to najveća istina.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Bandić i Crkva žele istoBozo 2010-01-05 17:33
Lopovi kao i nacionalisti se uvijek i dobro razumiju i podupiru. Ne razumijem začuðenost crkvenim stavom.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Guest 2010-04-09 18:48
na temu iz naslova ove vijesti: naš vrli gradonačelnik, po registru branitelja, nema ni jedan jedini dan na fronti, a više puta se okolo hvalio da je bio u ratu
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # registar. 2010-04-09 19:21
Registar branitelja na internetu nije potpun, a to i piše na njemu. Nema podataka o onima koji su bili u postrojbama MUP-a.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Guest 2010-04-10 01:09
nije točno, u bazi postoje osobe kod kojih je pod "postrojba" navedeno upravo: MUP
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # vojničina 2010-04-10 20:05
Nisam čuo da se naš gradonačelnik hvalio da je bio u ratu ali čuo sam kad je sebe nazivao ''vojnikom HDZ-a''. Jao gradu kojme je vojska na mjestu gradonačelnika! Ali kad je trebao biti vojnik i braniti domovinu, časno je dao petama vjetra.
Nema veze, zato je danas osvetoljubiv prema svojim političkim konkurentima :cry:
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # lupežžandar 2010-04-11 20:52
Ovaj komentira sere li sere. O čem bi nego o našem gradonačelniku. Opterećen je likom i djelom potonjeg ili bi volio bar na malo zasjesti u njegovu stolicu. Gradonačelnika nema niti u jednom registru, sva sreća. Zamislite samo da je u recimo popisu branitelja, što bi pisao ovaj "komentira". Bolesni i opterećeni um. Gradonačelnik je bio u rezervnom sastavu policije, a "komentira" je u to vrijeme potkradao gazdu, znamo već kojega i kako je završilo. Od nikoga nisam čuo da je Cappelli bio u ratu, ali je bio na otoku u rezervnoj policiji i u svojoj agenciji. Gdje li je bio "komentira"?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # asd 2010-04-11 21:17
To da Kaplija nema u registru zapazio sam i ja, ali to ne smatram važnim. Jer dobro je napisao neko na Jutarnjem listu: Podaci iz ovakvog nepotpunog registra otkrivaju da se u njemu nalaze imena ljudi koji tamo nikako ne bi trebali biti. Dakle nije toliki problem što u registru nema jednog dijela branitelja VEĆ je puno veći problem što su u registru hrvatski političari i lokalni dužnosnici sa braniteljskim stažom od nekoliko dana. I što se ta činjenica pokušava sakriti. Ja sam branitelj i nema me u registru. Iskreno to mi više nije ni važno jer sam od srca doprinijela obrani domovine i ne trebaju mi nikakve nagrade i povlastice za to. Normalno radim i živim i imam svoju obitelj i to mi je dovoljno.Hoćemo objavu registra radi onih koji tamo ne zaslužuju biti i sankcije za sve one koji su na bilo koji način manipulirali njime. A za Kapelija i ja znam da je bio u rezervnom sastavu MUPa.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # objavaosor 2010-04-12 11:08
Registar branitelja trebalo bi i službeno objaviti, ali zaštiti informacije koje ne idu uz to. "Komentira" zaista pokazuje ne samo da ne podnosni današnjeg gradonačelnika, nego pokazuju i zamjetnu količinu mržnje, koja ne bi smjela biti prisutna u političkim prepucavanjima. To je izvan svake sumnje nedostojno i prenisko udaranje ispod pojasa. Svaki njegov komentar je usmjeren na gradonačelnika koji upravlja gradom s proračunom od 60-tak milijuna kuna, dok recimo Jadranka d.d., Lošinjska Plovidba imaju neusporedivo veće prihode na godišnjoj razini, ali oni nisu važni. Ima na našem otoku još nekih koji imaju promet kao i što naš grad ima proračun, ali ih nitko ne spominje. Jasno je da je gradski proračun zanimljiv jer je riječ o javnim sredstvima, ali nigdje komentara o tome kako jedan manji broj naših obrtnika ne plaća svoje obveze prema proračunu, i nigdje konkretne kritike da grad ulaže novce bez ekonomskog opravdanja ili da to radi mimo utvrðenih pravila i propisa što uostalom nadzire i državna revizija. Stoga stalno stavljanje gradonačelnika, direktora Jadranke ili Lošinjske Plovidbe u kontekst kriminala, lopovluka i nesposobnosti zapravo pokazuje svu bijedu onih komentara koji su usmjereni prema osobama a ne pojavama.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Guest 2010-04-12 11:18
ja sam "komentira" i uopće nisam politički protivnik, nego obični graðanin kojemu je dosta muljatora i u državi i u gradu
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # odgovornostlino 2010-04-13 11:25
Očekujem od "komentira" da se na slijedećim lokalnim izborima kandidira i pobijedi, preuzme odgovornost za naš grad, te barem na lokalnoj razini očisti muljatore, a ne da se skriva iza žrtvenih janjaca koje bez imalo obzira istura u političku klaonicu pred brojnu otočnu stranačku mašineriju.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # .. 2010-04-14 12:36
Ako se ne sjećate ja se sjećam predprošlih lokanih izbora gdje gari navodi da ima časnički čin HV-a ne sjećam se više koji ali ako ima valjda se u registru to i vidi.
A svi mi znamo gdje je bio veći dio rata pa u italiji radio za hrvatski konzulat. :-)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # zlonamjeran, zelen i gluplino 2010-04-14 16:48
"Komentira" ne samo da se ničega ne može sjetiti, ali zato zna dobro izmisliti. Nikada i nigdje Cappelli nije izjavio da je ima časnički čin HV-a, a u Generalni konzulat RH u Trstu je otišao u jesen 1999 do 2003 godine. I to je bilo ratno vrijeme "komentira"? Dobro znaš, a još bolje se sjećaš? Kako to uspijevaš a da se ne poslužiš mozgom?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ispraćajcujo 2010-04-14 17:36
Ja ne znam da je Capeli izjavio da ima časnički čin HV, ali mtočno se sjećam da sam ga viðao u policiskoj odori i to na pr. na "ispraćaju" JNA Marinom na veloj rivi .
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # MahanjePartizan 2010-04-14 23:18
Jel im je mahao crno - bjelim šalom (FK Partizan BG)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Guest 2010-04-15 00:21
koliko se sjećam je navijao za Zvezdu, a ne Partizan
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # 213 2010-04-15 02:53
Da, navijao je za Zvezdu pa za Kroaciju a sad se gura u Upravu Rijeke
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ..ronaldinja 2010-04-15 10:17
Šta Gari ne igra u NK Rijeka?? Ups.. :D
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Guest 2010-04-15 10:36
231 056 to je broj na kojem možete dobiti Gradonačelnika ako ga nema tajnica će zaprimiti pitanje koje bi moglo glasiti: Jeste li bili pripadnik HV-a i imate li čin hrvatske vojske?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # radničkinile 2010-04-15 11:01
Kakve pak sada ima veze tko je za koga navijao? Pa današnji predsjednik Josipović bio je stravstveni navijač Radničkog iz Niša, pa što onda? A Kušeta je navijao za Leutar iz Trebinja, Prusac za OFK-a Beograd. Pa što?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Žuja zakonNavijač 2010-04-15 12:56
Nile, jako je važno za koga navijaš, jer to te odreðuje kao ljudsko biće. Ako si Hrvat, navijaš za Dinamo. Ako si Veliki Hrvat navijaš za Hajduk. Pa kad se sretnete, po Žuja zakonu br 111 krvavo se pomlatite. Jer vi ste Hrvati. Samo ne znam šta su oni koji ne navijaju ni za koga. Izgubljeni u bespućima povijesne zbiljnosti?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Guest 2010-04-15 23:37
nije tu bitno koji je klub, nego te česte promjene koje pokazuju da je spreman na sve da se svidi utjecajnijima
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj

Dodaj komentar

Komentari koji nemaju veze s temom članka uz koji su uneseni bit će uklonjeni. Za unos "off topic" komentara mogu se koristiti stranice SVAŠTARA 2, SVAŠTARA, ŠKOVACA i SATIRIČKI PRILOZI. Uredništvo ne snosi odgovornost za sadržaj komentara.

Sigurnosni kod
Osvježi

galerije1

mi-logo
wonline
yrno
Vremenska prognoza
za Lošinj


Članak 69. Ustava RH

Volim LošinjSvatko ima pravo na zdrav život.
Volim LošinjDržava osigurava uvjete za zdrav okoliš.
Volim LošinjSvatko je dužan, u sklopu svojih ovlasti i djelatnosti, osobitu skrb posvećivati zaštiti zdravlja ljudi, prirode i ljudskog okoliša.

setnja

ubojstvoborocid

ZADNJI KOMENTARI

  • »Zašto baš sada?!?»

    gost 18.10.2019 18:55
    Trash & Kitsch
    Čestitke svima nama od nas samih što plaćamo zastave nagrade i druga priznanja koja si Ana ...
     
  • »Zašto baš sada?!?»

    Vrhunski trash 18.10.2019 18:41
    Čestitke svima nama od nas samih
    To se ne može nazvati primjerenim FB profilom ozbiljnog političara. Reklo bi se da taj ...
     
  • »Zašto baš sada?!?»

    FBS 18.10.2019 18:12
    pitam se pitam
    Zar nije najveći investitor tvrtka Beta ulaganje iz Zagreba ?
     
  • »Zašto baš sada?!?»

    Zombi 18.10.2019 16:25
    Omalovažavanje gradskog vijećnika i građanske inicijative
    Ovih dana će biti jedanaesta obljetnica od početka Aninog uspona od skromne simpatizerke ...
     
  • »Zašto baš sada?!?»

    Siwi 18.10.2019 09:07
    Ne hrani hranitelja tuljana!
    Za raspravljanje s nekim tko se predstavlja pod ovako blesavim nadimkom, a sugovornika u ...
     
  • »Zašto baš sada?!?»

    Nebitno 18.10.2019 06:56
    ....
    Nije bitno zna li odabranik sto je eugenika,vazno da zna da bi samo tako lijepi,zgodni ...
     
  • »Zašto baš sada?!?»

    hranitelj tuljana 18.10.2019 06:53
    How yes no
    Gle, ne znam... razumijem ljutnju koju ti je izazvala kognitivna disonanca u tvojoj ...
     
  • »Smrdiš, ali barem si svoj gazda...«

    pinokio 17.10.2019 16:29
    divlji kapitalizam
    Zgrada tvornice ribe Kvarner i danas je u derutnom stanju, ali su zato direktori postali ...
     
  • »Zašto baš sada?!?»

    Yoda 17.10.2019 16:27
    Prikrivena socijalna eugenika
    Nisam siguran da je taj Kapelijev izabranik za ravnatelja socijalne odgojne ustanove pristaša ...
     
  • »Zašto baš sada?!?»

    Ciciban 17.10.2019 15:54
    Gugutanje na fejsbuku
    Ani instagramuši treba odati priznanje što je zapravo priznala da je ona tu samo radi ...
     
  • »Zašto baš sada?!?»

    DZS 16.10.2019 18:44
    Ako laže koza, ne laže rog
    Nisam očekivao ovako jadan i imbecilan odgovor, ali vjerovatno ne možeš bolje. Pogledaj si ...
     
  • »Zašto baš sada?!?»

    gost 16.10.2019 18:26  
  • »Zašto baš sada?!?»

    Hranitelj tuljana 16.10.2019 18:19
    Osnove biologije
    Žene. Mene su u školi učili da žene rađaju djecu. Ni država ni grad. Žene. Nekad nije bilo ...
     
  • Svaštara br. 3

    Snob 16.10.2019 18:15
    Istina o istini
    Srećom, zaista nismo svi isti. Neki od nas znaju da se pod istinom valja smatrati slaganje ...
     
  • »Zašto baš sada?!?»

    DZS 16.10.2019 18:13
    Na putu prema dolje
    Naravno da su neki umrli, ali su se neki i rodili, a neki su postali punoljetni. Uobičajeni ...
     
  • »Smrdiš, ali barem si svoj gazda...«

    gost 16.10.2019 17:55
    Plavica protiv Kvarnera
    Zanimljivo zapažanje; "U tvornici Plavica na Cresu moglo se živjeti dobro, uzeti kredit ...
     
  • »Zašto baš sada?!?»

    gost 16.10.2019 17:49
    Neka vlast brani istinu
    Ako nedostaje 700 birača jer su ljudi pomrli, to znači da u isto vrijeme 700 osoba nije ...
     
  • Svaštara br. 3

    hranitelj tuljana 16.10.2019 17:24
    nek nam živi živi rad
    Da to nije onaj koji dijeli prezime s jednom "našom" umjetnicom?
     
  • Svaštara br. 3

    hranitelj tuljana 16.10.2019 17:22
    ...
    Da, vjerujem da ljudima kojima ne postoji objektivna istina a vjerojatno ni u moral ne ...
     
  • »Zašto baš sada?!?»

    hranitelj tuljana 16.10.2019 17:15
    Fake News
    Kako znate da je tih 700 "pobjeglo" sa Lošinja a ne da se radi o starcima koji su umrli? I ...
     
  • »Zašto baš sada?!?»

    RDx 16.10.2019 16:01
    Malo tko se više sjeća onoga što se desilo prije gotovo dvije godine
    Državni tajnik za demografiju podnio ostavku pred zaprepaštenom ministricom Murganić: 'Ove ...
     
  • »Zašto baš sada?!?»

    Eugenik 16.10.2019 15:14
    Demografija za početnike
    Pitanje je i tko će ostati u Hrvatskoj kad Hrvatska odumire, a Plenković se ljuti na novinare.
     
  • »Zašto baš sada?!?»

    Otočan 16.10.2019 12:09
    Ljudi bježe a baba se češlja
    Prevedeno na ekonomski rječnik, to je više od 700 radno sposobnih ljudi. Ljudi bježe s ...
     
  • Svaštara br. 3

    Didi 16.10.2019 09:41
    Krstitelj jarića
    Kao prvo, objektivna istina ne postoji, a kao drugo u čemu je problem ako se pravi motivi o ...
     
  • Svaštara br. 3

    hranitelj tuljana 16.10.2019 06:54
    Volitelji
    Da, ako stavimo na lokalnu razinu, pitanje je veliko štite li t.zv. volitelji Lošinja ...
     
  • Deus ex machina

    Gost 15.10.2019 19:29
    Što desnije to besnije
    Bivši navijač Zvezde je mala beba naspram notornog Đapića koji prijeti ambasadoru SAD-a ...
     
  • Svaštara br. 3

    Didi 15.10.2019 09:37
    Liberalna teorija urote
    Istina stvarno boli. Samo pitanje je što je istina. skeptic.com/.../...
     
  • Svaštara br. 3

    hranitelj tuljana 15.10.2019 06:59
    Istina boli
    Zanimljiv članak koji govori o prikrivenim motivima "borbe za okoliš": www.liberal.hr/.../ ...
     
  • »Zašto baš sada?!?»

    Promatrač 14.10.2019 18:32
    Izlet
    Cijeli izlet se događao pod budnim okom najvećeg mozga na Lošinju DARIA HORVATA.
     
  • »Zašto baš sada?!?»

    Gonzo 14.10.2019 15:39
    Bandiera bianca e bandiera verde
    Ana se sada može dičiti Zelenom zastavom da ne zaostane za bivšim šefom Kapelijem koji si je ...