Ova stranica koristi kolačiće koje u svakom trenutku možete kontrolirati postavkama u vašem internet pregledniku

Ako ne promijenite postavke preglednika slažete se s korištenjem kolačića Vise o kolacicima

Razumijem i prihvacam

Živko Zuber donio HDZ-u većinu u Gradskom vijeću

Korisnička ocjena:  / 0
LošeNajbolje 

vecinaPotpisan je sporazum o postizbornoj suradnji s nositeljem Nezavisne gradske liste Živka Zubera s koalicijom HDZ-HSLS-HSS-HKDU, čime je ova koalicija stekla većinu u gradskom vijeću, izvještava Novi list.

Postigli smo sporazum o postizbornoj suradnji s nositeljem Nezavisne gradske liste Živkom Zuberom, čovjekom koji je svoju odlučnost, poštenje i upornost pokazao u borbi za otvaranje hemodijalize, i sada imamo većinu u Gradskom vijeću, izvijestio je na pres konferenciji predsjednik lošinjskog HDZ-a Anto Nedić, koji je naglasio da je po uzoru na državnu vlast, u kojoj participiraju nacionalne manjine, ovim i na Lošinju pokazana tolerancija i suradnja na dobrobit svih građana Lošinja.

Sporazum predviđa sudjelovanje predstavnika Nezavisne liste u komisijama Gradskog vijeća. Nedić je kazao da HDZ pregovara s još nekoliko vijećnika, a u cilju što većeg konsenzusa oko ključnih razvojnih projekata.

Živko Zuber istaknuo je da je sporazum potpisan s HDZ-om garancija da će program koji je ponudio građanima biti proveden. – U Gradskom vijeću zastupat ću sve manjine na otoku, Srbe, Albance, Bošnjake, Talijane, Čehe i druge. Angažirat ću se na projektima kojima je cilj poboljšanje standarda svih građana, a posebno umirovljenika, rekao je Zuber i naglasio da je vezano za gospodarstvo u sklopu postizbornog sporazuma postignuta suglasnost, među ostalim, za rješavanje ribarske luke, rješavanje poljoprivrednog zemljišta i njegovog davanja u najam, sufinanciranje navodnjavanja maslinika, otkupa vune itd.

 

Komentari: 

0 0 # Klackalica 2009-05-22 21:28
Je li to SKK gore?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # gost 2009-05-22 21:34
Nadgleda Garija jeli provodi njezin program :-)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Prof. Horvatić 2009-05-22 21:43
Na izjavu Zubera: "U Gradskom vijeću zastupat ću sve manjine na otoku, Srbe, Albance, Bošnjake, Talijane, Čehe i druge." reagirala je SKK na svojoj stranici ovako: "Udjeljivanje sebi uloge zastupnika svih manjina preambiciozan je pothvat posebice što pripadnici manjina u Gradu Malom Lošinju nisu formalno organizirani osim Srpske i Talijanske manjine, a sigurni smo da Talijanska unija nije ovlastila njega da ih zastupa u Gradskom vijeću."

Nije li to licemjerno da osoba koja je odricala pravo strankama da zastupaju graðane, i koja je kao nestranačka osoba uzela sebi pravo da na neformalan način (kao nezavisna osoba, bez stranačkog ili drugog institucionalno g okvira) zastupa graðane to isto pravo odriče drugom nezavisnom kandidatu, da zastupa manjine jer zaboga Talijanska unija ga nije ovlastila za to, odnosno interese Talijana može zastuapati samo Talijnska unija. Sic. Znači on kao nezavisni kandidat ne može zastupati manjine odnosno neke graðane, ali ona kao nezavisna kandidatkinja je to mogla i očito po reakcijama morala.

Daj SKK sjaši, i nemoj se blamirati jer će se ljudi početi pitati kakva si ti to pravnica. Da...baš bi bilo dobro vidjeti tu stručnost SKK. Od referenci je istaknula pregovore s EBRD-om, baš bi bilo dobro vidjeti taj ugovor, koji je inače ugovor o kreditu. Krunski dokaz velike stručnosti je ugovor koji javnost nikad neće vidjeti.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # StrucnostZlobnica 2009-05-22 21:47
Pitajte SKK da li ima drzavni ili pravosudni ispit pa cete odmah znati kakva je pravnica. :D
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Naivni 2009-05-22 21:51
Netko tko potpisuje onakve Ugovore s graðanima Grada Malog Lošinja ili mora pokidati diplomu ili se ograditi javno od takovg ugovora.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Jadrankina pravnicafiškal 2009-05-22 21:54
Kakva je SKK pravnica? Evo kakva: izgubi izbore, a onda traži da pobjednik radi po njenom. To je isto kao da izgubi spor na sudu, a onda od protustranke traži da ispuni njene zahtjeve. [censored] takvu pravnicu :cry: Ali to je Jadrankina škola prava pa se ne čudim.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Pomoć 2009-05-22 21:58
Hakeri, pomozite SKK. Hakirajte joj stranicu da se više ne blamira.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # SKK i izborno zakonodavstvoAlisa u zemlji čudesa 2009-05-22 22:42
Profesor Horvatić je dobro primjetio dvoličnost SKK po pitanju zastupanja graðana u ovom slučaju manjina.
Na žalost, diplomirana pravnica, koja odriče moralno pravo da Zuber koji je predstavnik manjina, ne zna da taj isti Zuber ima i zakonsku obvezu a prema izbornom zakonodavstvu zastupati manjinu, koja je zastupljena sa više od 6% u populaciji. U populaciji Lošinja jedino Srba ima preko 6%. Svakako je onda utemeljeno da se kao pripadnik manjine ponudi biti zastupnikom i drugih manjina pa i Talijnske. Njemu je to svakako bliže nego li bi to bilo SKK čiji je prvenstveni interes, interes njenih poslodavaca i prijatelja odnoso krupnog kapitala. Nju manjine ne zanimaju. To će na kraju pokazati i rad u vijeću.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Kiselo je grožðeEsop 2009-05-23 00:46
Na stranici SKK su napisali priopćenje i kažu "Nadalje, g. Nedić kaže da pregovaraju još sa nekoliko vijećnika, a ovim putem još jednom ponavljamo da „Alijansa za Lošinj“ nastavlja radom kao jasna i čvrsta oporba i td. Nije mi jasno kakve veze ima to što Nedić kaže s namjerama Alijanse. Da li se time nude za pregovore ili su su frustrirani što se snjima nije pregovaralo? Biće da je to kao u basni kad lisica ne može dohvatiti grožðe pa da se utješi kaže da je kiselo.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # bi ja, ali da ostanem nevinazli zeko 2009-05-23 15:31
Ma to je Snježanina parlatina da se prošverca u vlast ali tako da bude pozvana a ne da se sama nuða. Pa zato poručuje Nediću "bi ja, ali da ostanem nevina".
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Hebeš stanke i manjine tu sam ja SKKSmiljko Soklol 2009-05-23 17:11
Moderana stranica SKK počinje pompozno naslovom Kraj početka. Mislim da bi bio adekvatniji naslov Početak kraja. Kraja politike besmisla i demagogije.

Diplomiran pravnica i velika direktorica u Jadranci koju je opalio mesijanski poriv iz čista mira, je javno odricala legitimitet strankama da na lokalnim izborima zastupaju graðane, iako pritom grubo krši Ustav Republike Hrvatske i ustavni poredak. Tako je 6.3.2009. na svojoj stanici a i na nekom od letaka objavila ovo:

"Nisam član ni jedne političke stranke niti to namjeravam postati, jer u ulogu stranke na lokalnoj razini ne vjerujem, posebice sada kad koaliranja nisu nužna. Moje osobno mišljenje je da smo premala sredina da bi se dijelili po još jednoj osnovi, posebice kad su lokalni programi stranaka na papiru gotovo isti, a rijetki su koji su se odvažili obećati konkretne mjere, već su se držali uopćenih floskula i parola....Stran ke u ovakvom sustavu izboru gradonačelnika, posebice u manjim sredinama - postaju suvišne.
Iz tog razloga pokušala sam oporbenim strankama predstaviti taj koncept, ja ga zovem „pokret graðana“, kojem bi one dale podršku, ali kojeg one ne bi vodile."

Ta ista osoba, diplomiran pravnica (sa ili bez prvavosudnog ispita) sada odriče pravo nezavisnom kandidatu Srbinu, čija je i zakonska obveza zastupati svoju manjinu, da zastupa i druge manjine. Da ne govorimo o tome da je već politička praksa u Hrvatskoj prihvatila standard da predstavnik jedne manjine koja je u parlamentu, predstavlja i onu koja nije ušla u parlament. Npr. predstavnica Češke manjine u Saboru predstavlja i Slovake, Rusine, Njemce i dr. manjine. Naprosto jer sve manjine po definiciji imaju slične probleme i njihov predstvanik može biti samo netko iz manjinskih grupa. Apsurdno bi bilo da HSLS se proglasi predstavnikom manjina.

Zašto se baš SKK osjetila prozvanom ustvrditi da:..." Udjeljivanje sebi uloge zastupnika svih manjina preambiciozan je pothvat posebice što pripadnici manjina u Gradu Malom Lošinju nisu formalno organizirani osim Srpske i Talijanske manjine, a sigurni smo da Talijanska unija nije ovlastila njega da ih zastupa u Gradskom vijeću."

Zašto je to preambiciozno za Zubera, da kao predstvanik manjine zastupa manjine, a njoj nije preambiciozno, odricati prava strankama da zastupaju graðane, nego bi to trebalo biti njena uloga. Što je Ustav i ustavni poredak i izborno zakonodavstvo kad je ona, instinktivno ili proviðenjem osjetila da mora voditi graðane.

Pa dokle ta ludost može ići? Ipak mislim da nije ludost nego ambicije, i to ne njene, nego onih koji stoje iz nje, vlasnici Jadranke i Kušeta, a ti nikad ne prihvaćaju NE.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ukazanjeMesija 2009-05-23 19:36
Citat:
Što je Ustav i ustavni poredak i izborno zakonodavstvo kad je ona, instinktivno ili proviðenjem osjetila da mora voditi graðane.
ukazala joj se Gospa or something?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # talijanska unijaUnija 2009-05-25 10:58
SKK je glupa i neobrazovana. Talijanska unija zastupa Talijane? Znači Matica Hrvatska zastupa Hrvate? I sve političke stranke hrvatskog predznaka trebale bi pitati Maticu Hrvatsku kakav će program imati i što će raditi kao političke stranke? O tempora o mores.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # borba za klijentafiškal 2009-05-25 11:07
Ma to su fiškalska posla, tj. borba da si pribavi klijenta za. SKK predbacuje Zuberu da udjeljuje sam sebi ulogu zastupnika Talijanske manjine i kaže da je sigurna da ga Talijanska unija nije ovlastila da ih zastupa u Gradskom vijeću. Ako je sigurna, znači da je pitala, a ja sada pitam da li joj je Talijanska unija dala punomoć da govori u ime Unije.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Završena priča...Jesus 2009-05-25 18:26
Ma dajte ljudi, izbori su prošli i SKK je završena priča. :D Nemojte se spuštati na njezin nivo, jer nije niti zaslužila da je se ogovara, kao niti voditelja njezine kampanje. Žao mi je samo birača koji su uludo na istu potrošili glasove. :P
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # adio 2009-05-25 19:36
Slažem se s Jesusom, ne treba zlostavljati invalide ;-)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Ova ne pleše samo jedno ljetoFatalist 2009-05-25 20:29
Ma kakav kraj, pogledajte njen zadnji post na svojoj stranici, "Kraj početka". Ona i dalje misli da su ovi izbori mala zabuna birača, koji nisu mogli shvatiti njene poruke ali shvatit će.

Kaže ona, SKK "Ovaj put nismo dobili dovoljno glasova da preuzmemo odgovornost za voðenje Grada, ali preuzimamo odgovornost da budemo glasna oporba i konstruktivan korektiv vlasti." Dakle nakon nasilne kampanje, puno uloženog novca, javno prokazane apsurdnosti njenog programa i politike, javno dokazanog lažnog nezavisnog statusa, javno dokazane nekompetencije i kao pravnice i kao političara, neslavnog rezultata, ne pada joj na pamet završiti političku karijeru. Ona nije svijesna da je uništila na Lošinju i PGS i IDS, razjedinila oporbu i umrtvila politički život na Lošinju. I sve to samo radi interesa Jadranke, Šolića, Kušete i svoga dragog suptilnog, pristojnog i obrazovanog supruga.

Gospodo teatar apsurda se nastavlja, trenutno na njenoj "službenoj stranici izborne kampanje" a uskoro i u Gradskom vijeću.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ???pero 2009-05-25 23:49
Ako zapravo preuzima SKK, odgovornost kao glasna oporba i konstruktivam rad i korektiv vlasti. Pod hitno treba izboriti da Jadranka plati komunalni doprinos za apartmane u punti, komunalnu naknadu i komunalni doprinos zajedno sa Lošinjskom plovidbom za koristenje: gradskog terena u campovima, naknade za montirane limene kucice (mobil home), pa onda idemo dalje i dalje sve dok ne doðe na vlast...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Otočanin 2009-05-26 00:52
A što ste mislili da zato jer ste ucijenili i potkupili pola grada da nema ljudi koji će imati hrabrosti reći nešto o tomu e nećete gospodo samo tako pljačkati i haračiti jer niste na vlasti niti ćete ikad biti osim ako si niste utuvili u glavu da je ponovo komunizam na snazi jer svi ste njegovi učenici svi ste vi bili partijaši pa zato i imate takvu percepciju svijeta.
A što se tiče komunalnog doprinosa što je sa četri milijuna kuna koje ste dobili na račun aerodroma a od gradnje ništa i kako čujemtvrtka "Radnik" traži sredstva nazad jer ste ga preveslali.
Jadranka je uvijek bila snaga lošinja osim za Badurinu koji ju nikako ne želi vidjeti uspješnu pa zato i sere stalno o toj komunalnoj naknadi i to je sve što zna.
jadranka ima milijnun noćenja godišnje pa samo izračunajte od boravišne pristojbe koliko doprinosi turizmu Lošinja treba vas biti sram kad god napadate jadranku koja vas je sve othranila.
a ovaj gore spominjani Badurina veliki Hrvat koji je bio najveći inspektor u općini za vrijeme jugoslavije gdje su se svi bojali da vam ne uleti u lokal danas glumi najvećeg demokratu a u dubini nije niš drugo nego KOMUNJARA.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # DopunaPeko 2009-05-26 01:09
I GOVNO VELIKO
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # O MOJ BOŽEjura 2009-05-26 08:35
I SAD NAM TAKVI SJEDE U VIJEĆU I ODLUČUJU O DOBROBITI GRADA, JADNO I ŽALOSNO !!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # pravi pero 2009-05-26 10:36
Uvažena gospodo, intelektualci: svake četvrte godine, treće nedjelje u svibnju održavaju se izbori u predstavnička tijela jedinica lokalne samouprave, pa vas stvarno molim da se kandidirate pa neka vas vaši sugraðani prepoznaju kao vrijedne, poštene i dostojne svoga glasa. Priče o Badurini ,Zuberu, SKK, Lovrićki, Nediću..... deset dana nakon izbora .su deplasirane i govore više o onima koji to govore tj,pišu. Zato molim uvažene voLUMENE da se angažiraju i uključe u bilo koju stranku, udrugu ili po uzoru na SKK oforme svoju nezavisnu listu, dobiju povjerenje ljudi i da nam mirišu u gradskom vijeću za razliku od gore spomenutog gospodina
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # borisbobo 2009-05-26 10:50
Eto, sve je kriv taj Badurina. Tip je navukao glasova HDZ i tu je problem. A gdje su ti likovi bili? Na listi i popušili ili nisu imali hrabrosti i pojaviti se? E sada su svi lopovi i banditi, a ponajviše birači koji glasaju za Badurinu i slične, a ne za umile i pametne elitiste. Kratko kazano za društvo gubitnika i elitista: Bando nesposobna.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # loše vino i rakijaalkos 2009-05-26 11:54
Otočanine, kako bi bilo da se istrijezniš pa da onda komentiraš. Ovo što si napisao je bućkuriš od lošeg vina i rakije tj. smrdljiva bljuvotina. Pa ako ti se bljuje idi na stranicu SKK jer tamo niko ne komentira :-)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Čudan svat taj OtočaninDr. Freud 2009-05-26 13:06
Tko je Otočanin? O njegovim intelektualnim, moralnim i ljudskim kvalitetama sve nam je poznato. O njegovom obrazovanju, pristojnosti i elokventnosti, agresivnosti i "hrabrosti" takoðer. Ali stvarno tko je on? Koga on brani? Jadranku, SKK, Alijansu?
Zašto? Koja mu je motivacija? Ili je gubitak vremena raspravljati o jednom frustriranom glupanu.

Uzgred ono što on shvaća pljuvanjem po Jadranci su komentari koji se zasnivaju na činjenicama koje on ne pobija. Konstatacija da ..."napadate jadranku koja vas je sve othranila. " je glupa koliko i sam Otočanin. Jadranka nije nikog othranila. Ljudi koji su radili u Jadranci su svojim radom zaradili svoje plaće, pa su oni othranili svoju djecu. Dakle ljudi su vrijedno radili. Nije Jadranka nikome ništa poklanjala, nego su ljudi vrijedno generacijama zaraðivali svoje plaće i od dijela tih plaća se financirao razvoj i rast te iste Jadranke. Nije se ona stvorila Božjim djelom nego znojem generacija vrijednih ljudi. Paradoks je što su sadašnji javni i skriveni vlasnici najmanje doprinijeli razvoju Jadranke. To je stvarni problem, ono što se stvaralo generacijama završilo je u rukama nekolicine najmanje zaslužnih. Kako je to bilo moguće. Privatizacija na naš način. Ugovorima kakve smo vidjeli na ovoj stranici i nekim ugovorima o kojima je bilo riječi u komentarima na ovoj stranici.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Otočanin 2009-05-26 15:42
Da stvarno je gubitak vremena raspravljati o meni ali svi raspravljate.
Svi se evidentno obrecnete na sve moje tvrdnje jer kako kažu istina boli dragi moji neka se javi bilo tko sa te velike pobjedničke liste da barem indirektno imao koristi od Jadranke.
ponovo kažem treba vas sve biti sram jer način na koji polučujete te vaše pobjede je jadan i znate dobro da ste neiskreni u najmanju ruku.
što se tiče komentara pod nicom alkos ma sve se vidi tko si i što si jedino što ti se može reći jadan si žao mi te je.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Stranica ne bi trebala biti javni WCSanitarna inspekcija 2009-05-26 18:02
Otočane žali ti sam sebe, ne moraš druge. Tebe se komentira kao i svakog onog tko na javnom mjestu vrši veliku nuždu. I umjesto da se pokriješ ušima, još si i ponosan što te se komentira.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # frustracijaBob Rock 2009-05-26 18:59
Otočanine, zaista je gubitak vremena raspravljati o tebi, ali još je veći gubitak raspravljati s tobom. Zapravo se s tobom nema što raspravljati jer kao pokvareni gramofon vrtiš jedno te isto po sistemu "ja u kope ti u špade".

A o tebi se raspravlja samo zato jer si uzeo nik Otočanin i praviš se da predstavljaš sve otočane. Već dugo na ovoj stranici prikazuješ otočane kao protivnike zaštite mora, da mrze sve furešte i misle da imaju veća prava od drugih. A u zadnje vrijeme još hvališ poduzeće Jadranka kao majku i hraniteljicu kojoj je na srcu dobrobit grada a ne vlastiti profit.

E pa dragi Otočanine, ovi izbori su pokazali da si zlorabio nik Otočanin, jer otočani su pokazali da su sasvim drugačiji, a ne kakvima si ih ti pokušao prikazati. Lista koja je za glavnu točku programa imala ukidanje rezervata je ispala iz igre, a lista s Jadrankinim kadrovima koja je potrošila veliku lovu za kampanju dobila je manje glasova od SDP-HNS koji se nisu mnogo trudili, a dobili više.

Iz toga je razvidno da pitanje rezervata Lošinjani ne smatraju sudbonosnim kako ti i tvoji partneri prikazujete, te da o Jadranki (tj. njenim vlasnicima) imaju malo drugačije mišljenje nego što bi po tvome trebali imati. Gdje su bile one tisuće bivših radnika Jadranke i kome su dali glas kad je lista Jadrankine direktorice dobila tako malo glasova? Reći ću ti: sjetili su da su godinama bili prisiljavani na odricanje radi ulaganja u Jadranku, da bi onda privatizacijski m mućkama sve to prisvojili pojedinci koji danas grcaju u bogatstvu.

Već znam šta ćeš na ovo odgovoriti, jer frustriran čovjek bez argumenata može jedino izmišljati teorije zavjere. Pa ako želiš i dalje vrijeðati otočane samo ti izvoli i nadalje koristiti ovaj nik :-) Jer otočani su mudriji nego što ste ti i tvoja škvadra mislili, a to su pokazali na izborima.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # RE: otocanuFizikalac 2009-05-27 22:48
Gle otocane moja obitelj i ja zivimo na ovom otoku dulje nego sto je stara tvrtka Jadranka. Zivimo iskljucivo od svog rada i nakad bas nikad nismo dobili ni jedne jedine kune od iste(vjerovatno nismo podobni) ali smo jako puno novaca dali Jadranci a taj je novac zavrsio na racunima nekolicine pijanih nesposobnih direktora,medu kojima je i tvoja zena (SKK) i tvoj mentor Dubravko K . A sto se tice komunjara o kojima pricas da u Jadranci si mogao napredovati jedino ako si u Partiji ili sin starih komunista Antolovica,Leki ca,Solica,Kušet e,Prusca. Stoga ne baljezgaj pokrij se usima,okani se politike zasuci rukave i idi radit
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # plavijadran 2009-05-27 23:20
Zaboravio si Goleša, ali Pervan nije bio sin komunjare niti je on komunjara?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Ma siete dosadni, dddddddddddddd. .. :)Martina 2009-05-28 03:59
Zar vi stvarno mislite da ijedan od gore navedenih ovo cita i opterecuje se time sto vi tu pisete ?? :roll: Ja stvarno mislim da bi se ova stranica trebala zvati Mrzim Jadranku... :P ... Mislim, pa ajde i vi svi koji tu pljujete budite fer, pa prevrtite teme od prije i malo citajte komentare. Doci cete, nadam se :P , do zakljucka da se ovdje vrti nekolicina istih komentatora, a hvala svemu, svi znamo koji su, i da se konstantno pljuje po istima. I ne, nije ovo zato jer tako misli vecina ili sto god, vec je potvrda onoga sto svi znaju, a to je tko ovo pise i stoji iza toga. U krajnjem slucaju, ako nista, vidi se da se barata rijecima i izrazima kojima se znacenje ne zna :-? , a u dubinu ne bih isla, jer mislim da nema svrhe... Ok, Gari je dobio izbore, pa mislim da sada vi, kao veliki intelektualci bez imena ( i intelekta :D ) ste prvi koji bi se trebali drzati one -IDEMO DALJE. Hajde, idemo. Cemu ovo?? I kad smo kod pisanja i konstantnog pljuvanja istih, bar tu i tamo popljujte sebe. Cisto iz razloga da bas ne potvrdjujete svakim komentarom ono sto vec svi znaju :zzz ... I znate sto, ma sramite se! Stare babuskare, pa se bave ovime... :eek: . Ma ustvari, ne. Nemojte se sramiti! Samo pisite.. Dajte materijala za smijanje (tu vam cak ne pali ni ona tko se zadnji smije najsladje se smije). Da, znam. Sada se pitate zasto.. Ah, poveri... Kaj da vam velim.. :-x ... A o tome tko je glup i neobrazovan... Hej, se isplati uopce sto govoriti??? Ajde K, bar ti imas neke skole, pa shvacas??? :-? ... PozdravČek :zzz
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # besmislenodosta 2009-05-28 11:47
Ovo nadmetanje dvojice-trojice komentatora je doista postalo besmisleno. Nema svrhe. Netko manje više ili manje zna ili je upućen, manje ili više zločest, ali treba se okrenuti stvarima koje život znače, inače stranica postaje neproduktivna i opterećena prepucavanjima i dokazivanjima nedokazivog i nedokazivima.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # OTOČANINU, PEKI I JURIPEROREZ 2009-05-28 23:29
Lijepo vi gospodo izvrijeðaste Badurinu, svaka vam čast. Frojdovski zaključak izvodim iz vaših tekstova: ŠTO BI DALI DA GA IMAMO
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Kerum 2009-05-30 14:07
Čitam u Jutarnjem da ukoliko Kerum zasjedne na mjesto gradonačelnika, Split će funkcionirati kao tvrtka ili barem kao jedna od filijala njegovog koncerna i da će velik dio najavljenih projekata realizirati sam sa sobom ili u dealu sa poslovnim partnerima. U gradsku upravu doselit će se i glavnina Uprave tvrtke Kerum čime će simultanost procesa upravljanja gradom i poduzećem biti optimalizirana. Financijska direktorica tvrtke Kerum, bit će istovremeno i direktorica grada Splita, čijim će financijama upravljati kao predsjednica Gradskog Vijeća, a tu su i Kerumovi interesi za prostorno planiranje jer on ima u vlasništvu mnogo terena po Splitu i okolici.

A kakve to veze ima s Lošinjom? Ima, ali veza nije u tome da je zgrada stare lošinjske pomorske na kraju došla u Kerumove ruke nego sa izborima na Lošinju. Jer tu imamo neke sličnosti. Istina, u Splitu se Kerum osobno kandidirao da bi od Splita napravio filijalu svoje firme, a na Lošinju su vlasnici jedne velike tvrtke poturili biračima svoju službenicu, ali sa zadaćom da napravi istu stvar koju Kerum namjerava u Splitu, tj. da grad pretvori u filijalu tvrtke. Zato je izborni program za gradsku vlast te osobe jako sličio na poslovni plan njene tvrtke ali i partnera njenih vlasnika.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Ako lažeš, laži pametnoKerUM 2009-05-30 17:11
S tim da je Kerum to pošteno i javno bez skrivanja i prikrivanja obznanio, za razliku od ovih naših krupnih kapitalista koji sve skrivaju i svoje vlasništovo a kamoli neće skriti svoje motive i svoje interese iza "nezavisne" kandidatkinje SKK. Zbog toga će Kerum i proći a SKK je pala.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj

Dodaj komentar

Komentari koji nemaju veze s temom članka uz koji su uneseni bit će uklonjeni. Za unos "off topic" komentara mogu se koristiti stranice SVAŠTARA 2, SVAŠTARA, ŠKOVACA i SATIRIČKI PRILOZI. Uredništvo ne snosi odgovornost za sadržaj komentara.

Sigurnosni kod
Osvježi

galerije1

mi-logo
wonline
yrno
Vremenska prognoza
za Lošinj


Članak 69. Ustava RH

Volim LošinjSvatko ima pravo na zdrav život.
Volim LošinjDržava osigurava uvjete za zdrav okoliš.
Volim LošinjSvatko je dužan, u sklopu svojih ovlasti i djelatnosti, osobitu skrb posvećivati zaštiti zdravlja ljudi, prirode i ljudskog okoliša.

setnja

ubojstvoborocid

ZADNJI KOMENTARI

  • »Iz dubine duše mrzim ta HDZ-ovska govna«

    M.U. 18.09.2019 19:49
    BMW
    jeli ovo dislikala Silviya ili Mateja, sadašnja ili bivša :lol: :lol:
     
  • »Iz dubine duše mrzim ta HDZ-ovska govna«

    hranitelj tuljana 18.09.2019 18:47
    Danas ja sutra ti
    Isto tako držim krajnje neuvjerljivim da gospodin A nije i prije znao tko je Snob, Dandy, učo ...
     
  • »Iz dubine duše mrzim ta HDZ-ovska govna«

    hranitelj tuljana 18.09.2019 18:41
    Svi ko jedan na paloga
    Ne branivši gospodina A i ne ulazivši u njemu poznate motive pisanja bezbrojnih članaka ...
     
  • »Iz dubine duše mrzim ta HDZ-ovska govna«

    gost 18.09.2019 17:25
    Dublje od dna
    Ako je junačina onaj tko sebe naziva Silvija, šta je onaj koji se naziva Anto stipendija? Ima ...
     
  • »Iz dubine duše mrzim ta HDZ-ovska govna«

    I.J. 18.09.2019 15:47
    Brifing
    njen duhovni vođa i serviser. ;-)
     
  • Umivena nacionalizacija

    DK 18.09.2019 15:34
    lezilebović
    Najjači uhljeb u gradu, živio nam A.M.
     
  • »Iz dubine duše mrzim ta HDZ-ovska govna«

    Veteran 18.09.2019 14:15
    Tko prvi pljune ...
    Ni ja se ne razumijem u medicinu, ali kao veteran raspravljanja na internetu još iz davnih ...
     
  • Umivena nacionalizacija

    Hulk 18.09.2019 13:29
    Lezilebović
    Pa ako te ima tko izdržavati stvarno ne trebaš ići na Zavod za zapošljavanje. Ostani jedan ...
     
  • »Iz dubine duše mrzim ta HDZ-ovska govna«

    Potepuh 18.09.2019 09:45
    Politički masturbator
    Žalosno je i jadno kad lik koji javno napada nepravilnosti u gradu anonimno piše prljave ...
     
  • Umivena nacionalizacija

    novo 17.09.2019 18:26
    Ništa
    Zašto bi AM išao na Zavod za zapošljavanje? Ima još puno onih koji ništa ne rade a lijepo žive ...
     
  • »Iz dubine duše mrzim ta HDZ-ovska govna«

    Inokosni poslovodni organ 17.09.2019 10:54
    Brifing
    Pa pitaj to svog stručnog mentora i tutora kad se u radno vrijeme sastanete kod Dašmira da ...
     
  • »Iz dubine duše mrzim ta HDZ-ovska govna«

    Pravnik 16.09.2019 17:19
    Pojašnjenje
    Da li da ti to pojasnim na normalan ili na pravnički način?
     
  • »Iz dubine duše mrzim ta HDZ-ovska govna«

    silvija94 16.09.2019 12:37
    Simfonija emocija skladana pogrešnim taktovima
    Da li mogu i drugi objavljivati na ovoj stranici primljene privatne mailove ili je to samo ...
     
  • »Iz dubine duše mrzim ta HDZ-ovska govna«

    bo 16.09.2019 10:42
    Veliki korak
    Biće to mali korak za tebe, ali veliki korak za stranicu, Mujagiću :lol:
     
  • »Iz dubine duše mrzim ta HDZ-ovska govna«

    gost 16.09.2019 10:17
    By
    Čekaj, čekaj...Tomisla v Kikić je administarator stranice, Tomislav Kikić administrator ...
     
  • »Iz dubine duše mrzim ta HDZ-ovska govna«

    Tomislav Kikić 16.09.2019 09:20
    Dokoni penzioner dokonom investitoru
    Nisam se uplašio mogućeg pokretanja pravnog postupka ni kad je ovaj portal bio predmet ...
     
  • »Iz dubine duše mrzim ta HDZ-ovska govna«

    gost 16.09.2019 00:12
    A.M.
    Arsene nisam te baš razumio, jel može malo podrobnije
     
  • »Iz dubine duše mrzim ta HDZ-ovska govna«

    Arsen Mujagić 15.09.2019 22:59
    Kraj moje rasprave o anonimnom hračkanju
    Anonimna osoba pod nadimkom gost napisao je komentar: „ A šta ti bildaš sastajanjem sa ...
     
  • »Iz dubine duše mrzim ta HDZ-ovska govna«

    Dr Dolitle 15.09.2019 22:12
    Imaš pravo
    Ne laje kuja radi sela nego radi sebe. U svakom slučaju jako žalosno,već mjesecima se ...
     
  • »Iz dubine duše mrzim ta HDZ-ovska govna«

    Dr. Masturb 15.09.2019 21:52
    ...
    Prije se radi o nejebici koja izaziva izgleda i oštećenja mozga.
     
  • »Iz dubine duše mrzim ta HDZ-ovska govna«

    Dr Dolitle 15.09.2019 21:20
    Farma
    Vidim gužva u našem zdravstvu pa su se psihički problemi i frustracije počele lječiti na ...
     
  • »Iz dubine duše mrzim ta HDZ-ovska govna«

    Ervin 15.09.2019 20:45
    #transparentno
    Na web info se moglo vidjeti da je službeno vlasnik stranice jedan gospodin, međutim ...
     
  • »Iz dubine duše mrzim ta HDZ-ovska govna«

    M.U. 15.09.2019 18:41
    BMW
    gospođa puni a ljubavnica se vozi. :lol: :lol:
     
  • »Iz dubine duše mrzim ta HDZ-ovska govna«

    gost 15.09.2019 18:35
    DM
    upravo sam se vratio iz DM-a, ostavio sam gospođi manču da skupi prije za puni rezervar.
     
  • »Iz dubine duše mrzim ta HDZ-ovska govna«

    gost 15.09.2019 13:38
    Birački promašaji
    Žali se biračima. Izabrali su i onu cirkusanticu Kolindu za predsjednicu države. Da ne ...
     
  • Umivena nacionalizacija

    gost 15.09.2019 13:37
    peticija
    molim da se pokrene peticija za prijavu arsena mujagića na Zavod za Zapošljavanje, da napokon ...
     
  • Raspikuće i budale

    gost 15.09.2019 10:58
    Kultura življenja
    Tako to rade pravi gradovi. Zabiti s provincijalnim kompleksima svojih upravljača i građana ...
     
  • »Iz dubine duše mrzim ta HDZ-ovska govna«

    Losinjan 15.09.2019 10:30
    ....
    Bahat ili ne, osfrustriran ili ne....rekao je istinu. Žalosno je da takva osoba može biti na ...
     
  • »Iz dubine duše mrzim ta HDZ-ovska govna«

    Crna guja 15.09.2019 09:13
    Tužna je nedjelja
    Da ti smeta nadimak Silvija očito je iz tvoje šuplje, mlohave, a sumorne upitne primjedbe "Kaže ...
     
  • »Iz dubine duše mrzim ta HDZ-ovska govna«

    hranitelj tuljana 15.09.2019 07:43
    Borba za javne interese
    Sviđa mi se kako su u nekoliko zadnjih članaka pale sve maske i brižno građeni javni imidži ...