Ova stranica koristi kolačiće koje u svakom trenutku možete kontrolirati postavkama u vašem internet pregledniku

Ako ne promijenite postavke preglednika slažete se s korištenjem kolačića Vise o kolacicima

Razumijem i prihvacam

Veli Lošinj ispred stranačke pripadnosti

Korisnička ocjena:  / 0
LošeNajbolje 

Za Veli veliNezavisna gradska lista nositelja Siniše Dakića - Barichievicha na izbore izlazi s ciljem da se osigura veće prisustvo Velološinjana kod planiranja i donošenja odluka vezanih uz Veli Lošinj, izvješćuije Novi list o press konferenciji predstavnika liste.

Uz nositelja liste na tiskovnoj konferenciji bili su Raoul Krstačić, Miroslav Čavlek, Ivana Lupić i Abdija Đabir. Ova lista naglašava da nikome od istaknutih kandidata za gradonačelnika i zamjenika gradonačelnika ne iskazuje potporu, već smatraju da građani o tome trebaju odlučiti po vlastitom opredjeljenju.

Dakić-Barichievich ističe da je lista formirana na jedinstven način. Naime, prethodili su joj interni  izbori,  među  četrdesetak Velološinjana koji su iskazali interes za angažman na  izborima, svaki od njih je predložio 15 osoba, pa je lista kandidata rezultat tih internih izbora. Na listi je čak osam kandidata koji su inače članovi pet političkih stranaka, ali su Veli  Lošinj  stavili  ispred  stranačke pripadnosti i kandidiraju se na listi koja nosi slogan »Za Veli Veli«.

Dakić-Barichievich kaže kako su nezadovoljni dosadašnjim odnosom gradske i županijske vlasti prema Velom Lošinju, koji je s 900 stanovnika, drugo mjesto po veličini na lošinjskom otočju, ali su potrebe ovog mjesta nedovoljno prepoznate. Od osamostaljivanja Hrvatske, kroz gradska vijeća i poglavarstva prošlo je stotinjak ljudi, a Veli Lošinj je imao samo troje svojih predstavnika, što se kandidati ove Nezavisne liste nadaju promijeniti. Čavlek kaže kako je u odlučivanju na lokalnoj razini prevladavao stranački, a ne interes Velog Lošinja, a Krstačić zaključuje kako to rezultira sve manjim povjerenjem građana u političke stranke, javlja Novi list.

Komentari: 

0 0 # miraz za gospoðuogi 2009-05-01 15:08
"Ova lista naglašava da nikome od istaknutih kandidata za gradonačelnika i zamjenika gradonačelnika ne iskazuje potporu, već smatraju da graðani o tome trebaju odlučiti po vlastitom opredjeljenju."
Konačno jedna pametna, a ne to što radi SKK koja traži potporu stranaka pa da joj svoje birače daju u miraz. Ako PGS i IDS misle da su birači njihovo vlasništvo pa da ih mogu potjerat na glasovanje kao ovce u ograjice malo su se prešli, a i SKK.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # non sense 2009-05-01 16:37
Pa šta niej David iz Velog? WTF? HDZove ovce.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ogi 2009-05-01 16:50
Je, David je iz Veloga ali njemu Veli nije ispred pripadnosti Jadranki dd i Arhipelag doo.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # HDZ i CapelliGuest 2009-05-01 19:19
Ova lista je toliko prozirno hdz-ova da je to smiješno.
Dakić koji koji si je dodao veloselsko prezime jer se srami svoga pokazuje da je on taj koji misli da su birači budale.
S Davidom veli nije niti će ikad imati veće šanse ovo mu je prva prava prilika da napokon ima nekog tko će se istinski moći zauzeti za taj preljepi gradić koji su Durða i HDZ izbetonirali i uništili one predivne kalice.
Meni nije samo jasno kako ta ekipa koja je oko dakiće ne vidi koliko je proziran?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # .sliniša 2009-05-18 03:01
Oni su svi iskompleksirani ljudi koji u životu nisu navikli ništa raditi, a to što se brinu za svoju djecu i kuću, smatraju poslom i cjelodnevnim radom. Onda bi svaka majka i otac trebali dodatno biti plaćeni za odgajanje svoga dijeteta. Supružnici Dakić Barichievich -LAKO SE KITITI TUÐIM PERJEM! otac, mater i tako redom. Veloselci vam umiru od smijeha i kažu da se trudite biti face, ali vam baš ne ide, a u prilog ulazi i vaše tobože prezime jel.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # prethodnik je slijepacslijepac 2009-05-01 19:57
Pisac prethodnog komentara je sigurno slijepac, ali uz to zlonamjeran. Da bi došao do betoniranih kalica u Velom mora se prije proći pored izbetonirane, apartmanizirane , privatizirane i pokradene Punte. No to ne spominje jer kako to napomenuti svojim drugovima.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # šansaasd 2009-05-01 20:06
Šta Dakić nije šansa za Veli zbog prezimena? Ako je to argument protiv Dakića daj reci argument za Davida da je šansa i prava prilika :-)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Guest 2009-05-01 22:19
Za Slijepca: da ti nema punte pola privatnika u Velom bi mogla zatvoriti jer gosti punte su tamo upravo zato jer vole veli i oni većina svaku večer ostave u prosjeku tri eura po glavi a aurora ima čini mi se Punta ima oko šesto pax-a kapaciteta bez apartmana. Pa onda veloselci koji rade u Punti itd.... ako to ne kužiš pokloni se lošoj kopiji Lešića koja misli da zato jer upravlja prčvarnicom od petnaest ležaja da je Hoteljer.
Za asd: Davidje bolja opcija jer je tom čovjeku ponuðeno drugo mjesto u gradu što znači da je u odnosu na dakića koji će ako se nebo spoji sa zemljom postati samo beznačajni vječnik koji će morati raditi ono što mu je i cilj prodavati se, dok će david ako ga veloselci izaberu imati moć da se bori i da doprinese istinski za svoj grad a tu su i drugi ljudi it tog tima za koje znam da Veli Lošinj vole i poštuju i žele ga kao što i zaslužuje vratiti na vrh turističke ponude otoka Lošinja.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # pitbul 2009-05-01 22:29
Davidu je ponuðeno drugo mjesto u gradu???? Ko mu je ponudio? A ja mislio da je on nezavisan i da se sam kandidirao kad ono, njemu neko ponudio :-)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Guest 2009-05-01 22:42
Vjerojatno si idot kao i nadimak koji nosiš pa valjda nekto nekom ponudi da preuzme dio zadatka što misliš da se sve dogaða samo od sebe.
Pod ponuðeno mislim čovjek je pozvan na suradnju i On je to prepoznao kao šansu da nešto učini za svoje mjesto.Ne znam što je tu nejasno i opet ponavljam Vli nikad nije imao veću šansu ako izabere drugačije biti će rasprodan i izbetoniran jer ovi sad nemaju moć oni su marionete.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # pitbul 2009-05-01 23:03
Ne znam ja šta si ti mislio nisam telepat ali vidim šta si napisao tj. da mu je ponuðeno mjesto. A to da vidi šansu da nešto učini za svoje mjesto pričaj maloj djeci da ti povjeruju. Jer njegovo mjesto nije Veli nego tamo na Dražici. A moj nadimak je bolji od tvog jer nešta znači a ti si bez nadimka, znači nula.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # dežurni klipanasd 2009-05-01 23:06
Ej ti klipane bez nicka, jel radiš po komadu ili na sat. Ako je na sat dokad si dežurni?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Guest 2009-05-01 23:12
Biti ću tu dok se ne zatvori ovo sranje od stranice.
Netko se mora baviti i smećem a ako niste znali gospodarenje otpadom uvijek je vodila mafija pa zato pamet u glavu jer smo počeli gospodariti s vama neće proći dugo i završiti ćete u smeću gdje vam je i mjesto. :D
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Nomen est omen?Dvorska luda 2009-05-01 23:23
Apsolutno najsramotnija stvar koju netko može o nekome reći je to da se srami ili da se treba sramiti svoga prezimena. Kakve veze ima prezime sa kvalifikacijama kandidata za vijećničko mjesto? Koliko znam Dakić - zvao se kako god - je pošten i marljiv čovjek i čija je cijela obitelj angažirana u lokalnoj zajednici. Nacionalnost njegovih predaka ili preci njegove žene nikoga ne zanimaju osim jadnike koji nemaju argumente pa koriste priliku anonimnog komentiranja da pišu ono čega bi se civiliziran čovjek najdublje stidio.
Dakićeva lista je svjež doprinos graðanskog izražavanja stava da im je pun nos stranaka i kao takva može zadobiti samo simpatije.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # asd 2009-05-01 23:28
Znači srat ćeš i nadalje pa da toliko zasmrdi da je se mora zatvoriti. A dobro si počeo ali mislim da je bolje da te admin otkanta kako se radi kad sereš u tuðoj kući.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ...pudlica 2009-05-01 23:42
Komentira, ne pričaj gluposti. Punta je tipičan primjer kako složne ruke Balije i Jadranke vide budućnost Lošinja. Oni su na jednoj fantastičnoj poziciji umjesto hotela izgradili 200 novih apartmana i prodali ih po 2500 eura kvadrat. Većinu istih su kupili talijani koji u njima borave dva put godišnje. Kada su Lekić i Šolić vidjeli da takav model može proći potrudili su se da Snježana odradi dovoljno u poglavarstvu kako bi slični modeli zaživjeli u prostornom planu i primjenili se na drugim elitnim lokacijama jadrankinih hotela.
A David je nemojmo zaboraviti djelatnik Jadranke isto kao i SKK. Pa šta bi trebao napraviti kada su mu "ponudili" mjesto dogradonačelnik a? Riskirati radno mjesto? Zanima me kako će se David iskoristiti svoju nemarionetsku moć, i boriti se za svoje mjesto kada se interesi njegovog mjesta budu kosili sa interesima Jadranke.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Guest 2009-05-01 23:46
Da srat ću ako treba do kraj dok te ne zatrpam govnima.
A što se tiče dakićevog prezimena pa On je sam pokazao da ga ne poštuje jer se srami svog oca zašto jer je Srbin pa što što misli što si je dodao potalijančeno prezime time postaje pravi čovjek za Veli pa to je smijšno to pokazuje kakvo mišljenje ima o svojim sugraðanima.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Guest 2009-05-01 23:54
Za pudlicu: ti apartmani su prodani talijanima i s tim novcem je u krizi Jadranka održana. A uvijet pod kojim su prodani je sljedeći talijani ih iznajmljuju kroz Jadranku tako Jadranka tu opet ubire profit kroz proviziju. tako da srati da je to loše je glupo i svatko tko je u turizmu zna da je to dobar posao jer sami ti talijani-Vlasni ci tjeraju svoje prijatelje da doðu u Lošinj. Ali to nekom tko se naziva pudlica je teško shvatiti. :-)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ti sibic bozji 2009-05-02 00:48
plod socijalisticke jadrankine doktrine.
nisi poduzetan i srami se.
jalan si i bez vlastitih uspjeha u zivotu
da mi te bar upoznati i pljunuti te u lice
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ufo 2009-05-02 00:00
ovo je tipicno komentiranje ljudi koji nemaju zapravo argumenata protiv nekog! ako je problem dakicevo prezime i to sto je srbin onda, dragi moji, hvala vam! znam za kome cu dati glas, srbinu iz velog losinja!!!
ako cijenite ljude prema prezimenima i prema tome koje je nacionalnost a ne prema tome koliko je covjek covjek zalim vas. koliko poznajem dakice ili dakice baricevice ili lesice oni se ne srame svojih predaka ili nacionalnosti! oni vam se smiju sad jer ste jadni u svom nastojanju da date neke argumentice koje nemaju nikakvog smisla.
ajde pustite lesice na miru, zamislite se u njihovoj poziciji. mozda da se probate zamijeniti? jel ugodno kad zamisljate?
david je odlican, pristojan, marljiv i drag, prije svega posten. zasto sjedite doma i nista vam nije dobro? uhvatite se posla...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # bravo na komentarovo je duh 2009-05-02 00:56
Neka svatko radi svoj posao i sve 5
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Guest 2009-05-02 00:03
Ma ne smeta što je dečko Srbin i što ima srpsko prezime, smeta što se On tog srami to pokazuje da ne vjeruje u sebe i da se spreman prodati.
A što se tiče tebe pa glasaj za kog hoćeš to je tvoje pravo živio!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # srami se prezimena svog?Srbi 2009-05-02 00:50
Misljenja sam da bi se dakic sramio svog prezimena samo ako bi ga u potpunosti uklonio.
prije bi mislila da je pšrezime dodao u znak zahvalnosti svojoj majci kopja ga odgojila.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ufo 2009-05-02 00:07
srami se??? zasto se ti sramis svojeg prezimena?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ...vučjak 2009-05-02 00:13
Ako je taj novac poslužio za održavanja Jadranke onda dobro. Neka naprave slično onda i na Čikatu pa da nam se dugo održe. A iako nisam u turizmu znam da je dobar posao prodati 200 apartmana na moru iako neki kažu da to baš nije dobro. (prenosim citat sa stranice ministarstva zaštite okoliša i prostornog ureðenja)
"O devastaciji prostora, apartmanizaciji i betonizaciji hrvatske obale te uznapredovaloj bespravnoj gradnji i načinima kako se protiv nje boriti, razgovarali smo s Josipom Blažević-Peruši ć, pomoćnicom ministrice u Upravi za inspekcijske poslove Ministarstva zaštite okoliša i prostornog ureðenja, koja je u tom ministarstvu provela gotovo cijeli radni vijek.
...
Koji je najgori način uništavanja prostora u Hrvatskoj danas?
Najeklatantiji primjer je apartmanizacija obale, koja se dogaða unutar naselja kojima to nije bilo planirano. Najčešće se to ne radi bespravno nego uz dozvolu, ali su česta odstupanja od nje u gabaritima, a često se koriste i promjene u visini etaža kako bi se na kraju dobila barem još jedna etaža ili potkrovlje. Se radi stjecanja veće graðevinske površine, odnosno profita."
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # PrimjeniDAKICU 2009-05-02 00:52
OBVEZI SE DA CES MODEL PRIMJENJEN NA RJESAVANJU PROBLEMA VELOG LOSINJA PRIMJENITI I NA RJESAVANJE PROBLEMA drugim mjesta u sustavu grada Malog Losinja i nudimo ti glasove sa Ilovika, Unija, Suska, Nerezina, Svetog jakova, Punta Krize, Osora, Artatora i dr
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Robin Hood 2009-05-02 16:32
Ovoj budali što brani apartmanizaciju Punte, treba objasniti da time nije spašena Jadranka, nego su tim novcima gospoda koji su vodili Jadranku završili privatizaciju Jadranke na način da su postali većinski vlasnici Jadranke. Radnici Jadranke od te apartmanizacije nisu vidjeli ni kune. Taj model se upravi (tajnim vlasnicima) tako svidio da to žele ponoviti u puno većoj mjeri pa im treba gradonačelnik od povjerenja. Igrom slučaj taj kandidat je i tvoja osoba od povjerenja. Stvarno si pokvarena osoba, kad lopovluk pojedinaca braniš i prikazuješ ga kao "robinhudski". Ovdje se radi o obrnutom procesu bogati ljudi (uprava Jadranke) krade od siromašnih ljudi (radnika Jadranke) a to želiš prikazati kao borbu za opće dobro. Ti si bolesnik.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # drugu komentirasvirac 2009-05-02 20:05
Ti drugaru nisi baš blesav, čitam tvoje komentare i nemogu vjerovati što ti braniš i za što se ti zalažeš. Zaključujem da si ti obični lopov i bitanga. Da je to uradio kakav šiptar ili nedajbože bosanac, odavno bi ga za to objesili na lošinjskom trgu, ali kada to urade Vlado sa svojim džukelama, onda se to naziva profitabilan posao, samo za koga to lopino?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # prijevodi imenaImena su mrska 2009-05-06 14:57
MALI LOSINj- LIttle bad city
VELI LOSINJ- BIG BAD CITY...
pa sad znate zasto su veloselci krvopije
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj

Dodaj komentar

Komentari koji nemaju veze s temom članka uz koji su uneseni bit će uklonjeni. Za unos "off topic" komentara mogu se koristiti stranice SVAŠTARA 2, SVAŠTARA, ŠKOVACA i SATIRIČKI PRILOZI. Uredništvo ne snosi odgovornost za sadržaj komentara.

Sigurnosni kod
Osvježi

galerije1

mi-logo
wonline
yrno
Vremenska prognoza
za Lošinj


Članak 69. Ustava RH

Volim LošinjSvatko ima pravo na zdrav život.
Volim LošinjDržava osigurava uvjete za zdrav okoliš.
Volim LošinjSvatko je dužan, u sklopu svojih ovlasti i djelatnosti, osobitu skrb posvećivati zaštiti zdravlja ljudi, prirode i ljudskog okoliša.

setnja

ubojstvoborocid

ZADNJI KOMENTARI

  • »Smrdiš, ali barem si svoj gazda...«

    pinokio 17.10.2019 16:29
    divlji kapitalizam
    Zgrada tvornice ribe Kvarner i danas je u derutnom stanju, ali su zato direktori postali ...
     
  • »Zašto baš sada?!?»

    Yoda 17.10.2019 16:27
    Prikrivena socijalna eugenika
    Nisam siguran da je taj Kapelijev izabranik za ravnatelja socijalne odgojne ustanove pristaša ...
     
  • »Zašto baš sada?!?»

    Ciciban 17.10.2019 15:54
    Gugutanje na fejsbuku
    Ani instagramuši treba odati priznanje što je zapravo priznala da je ona tu samo radi ...
     
  • »Zašto baš sada?!?»

    DZS 16.10.2019 18:44
    Ako laže koza, ne laže rog
    Nisam očekivao ovako jadan i imbecilan odgovor, ali vjerovatno ne možeš bolje. Pogledaj si ...
     
  • »Zašto baš sada?!?»

    gost 16.10.2019 18:26  
  • »Zašto baš sada?!?»

    Hranitelj tuljana 16.10.2019 18:19
    Osnove biologije
    Žene. Mene su u školi učili da žene rađaju djecu. Ni država ni grad. Žene. Nekad nije bilo ...
     
  • Svaštara br. 3

    Snob 16.10.2019 18:15
    Istina o istini
    Srećom, zaista nismo svi isti. Neki od nas znaju da se pod istinom valja smatrati slaganje ...
     
  • »Zašto baš sada?!?»

    DZS 16.10.2019 18:13
    Na putu prema dolje
    Naravno da su neki umrli, ali su se neki i rodili, a neki su postali punoljetni. Uobičajeni ...
     
  • »Smrdiš, ali barem si svoj gazda...«

    gost 16.10.2019 17:55
    Plavica protiv Kvarnera
    Zanimljivo zapažanje; "U tvornici Plavica na Cresu moglo se živjeti dobro, uzeti kredit ...
     
  • »Zašto baš sada?!?»

    gost 16.10.2019 17:49
    Neka vlast brani istinu
    Ako nedostaje 700 birača jer su ljudi pomrli, to znači da u isto vrijeme 700 osoba nije ...
     
  • Svaštara br. 3

    hranitelj tuljana 16.10.2019 17:24
    nek nam živi živi rad
    Da to nije onaj koji dijeli prezime s jednom "našom" umjetnicom?
     
  • Svaštara br. 3

    hranitelj tuljana 16.10.2019 17:22
    ...
    Da, vjerujem da ljudima kojima ne postoji objektivna istina a vjerojatno ni u moral ne ...
     
  • »Zašto baš sada?!?»

    hranitelj tuljana 16.10.2019 17:15
    Fake News
    Kako znate da je tih 700 "pobjeglo" sa Lošinja a ne da se radi o starcima koji su umrli? I ...
     
  • »Zašto baš sada?!?»

    RDx 16.10.2019 16:01
    Malo tko se više sjeća onoga što se desilo prije gotovo dvije godine
    Državni tajnik za demografiju podnio ostavku pred zaprepaštenom ministricom Murganić: 'Ove ...
     
  • »Zašto baš sada?!?»

    Eugenik 16.10.2019 15:14
    Demografija za početnike
    Pitanje je i tko će ostati u Hrvatskoj kad Hrvatska odumire, a Plenković se ljuti na novinare.
     
  • »Zašto baš sada?!?»

    Otočan 16.10.2019 12:09
    Ljudi bježe a baba se češlja
    Prevedeno na ekonomski rječnik, to je više od 700 radno sposobnih ljudi. Ljudi bježe s ...
     
  • Svaštara br. 3

    Didi 16.10.2019 09:41
    Krstitelj jarića
    Kao prvo, objektivna istina ne postoji, a kao drugo u čemu je problem ako se pravi motivi o ...
     
  • Svaštara br. 3

    hranitelj tuljana 16.10.2019 06:54
    Volitelji
    Da, ako stavimo na lokalnu razinu, pitanje je veliko štite li t.zv. volitelji Lošinja ...
     
  • Deus ex machina

    Gost 15.10.2019 19:29
    Što desnije to besnije
    Bivši navijač Zvezde je mala beba naspram notornog Đapića koji prijeti ambasadoru SAD-a ...
     
  • Svaštara br. 3

    Didi 15.10.2019 09:37
    Liberalna teorija urote
    Istina stvarno boli. Samo pitanje je što je istina. skeptic.com/.../...
     
  • Svaštara br. 3

    hranitelj tuljana 15.10.2019 06:59
    Istina boli
    Zanimljiv članak koji govori o prikrivenim motivima "borbe za okoliš": www.liberal.hr/.../ ...
     
  • »Zašto baš sada?!?»

    Promatrač 14.10.2019 18:32
    Izlet
    Cijeli izlet se događao pod budnim okom najvećeg mozga na Lošinju DARIA HORVATA.
     
  • »Zašto baš sada?!?»

    Gonzo 14.10.2019 15:39
    Bandiera bianca e bandiera verde
    Ana se sada može dičiti Zelenom zastavom da ne zaostane za bivšim šefom Kapelijem koji si je ...
     
  • »Zašto baš sada?!?»

    zločko 14.10.2019 15:15
    .....
    znači, neka institucije i dalje rade svoj posao?
     
  • »Zašto baš sada?!?»

    živko 14.10.2019 14:52
    povuci ga a malo i potegni
    Na koji dignitet koje institucije misliš ? Pa Lošinj je već dugo izvan kontrole svih ...
     
  • »Zašto baš sada?!?»

    Purgativ 14.10.2019 14:42
    Tajna brilijantne probave
    Uopće ne moraš piti Donat Mg, dovoljno je samo povremeno zalutati na taj profil.
     
  • »Zašto baš sada?!?»

    Vazelinko 14.10.2019 14:32
    umjetnost ušupčivanja
    Ima Čazo konkurenciju u umjetnosti ušupčivanja. Vidi ovo: Nemam čast i zadovoljstvo da ...
     
  • »Zašto baš sada?!?»

    dr House 14.10.2019 13:50
    psihodelično
    svrš, svrš, svrš...
     
  • »Zašto baš sada?!?»

    gost 14.10.2019 12:06
    Depopulacija Grada Malog Lošinja
    A tobožnji Prvi od tisuću nazaduje. O tome je bilo pitanje i komentar prije deset dana.
     
  • »Zašto baš sada?!?»

    SN 14.10.2019 11:00
    .....
    U skladu sa uobičajenom praksom, ako se sa neta prenese neka vijest, onda se na kraju objave ...