Ova stranica koristi kolačiće koje u svakom trenutku možete kontrolirati postavkama u vašem internet pregledniku

Ako ne promijenite postavke preglednika slažete se s korištenjem kolačića Vise o kolacicima

Razumijem i prihvacam

Brodovi lošinjskoga postojanja

Korisnička ocjena:  / 0
LošeNajbolje 

marina"Lošinjska plovidba 1958. - 2008." naziv je monografije što ju je u povodu svoje 50. obljetnice izdala istoimena tvrtka, danas holding, iz Malog Lošinja. Reprezentativno izdanje na 230 stranica većeg formata dolikuje kompaniji što je slijednik bogate tradicije lošinjskog pomorstva i brodogradnje, a u jednom dijelu i turizma, napisao je Branko Šuljić u rujanskom otočnom prilogu Novog lista.

Knjiga koja nudi mnoštvo podataka, dokumentarne građe važne za slaganje bogate povijesti lošinjskog i hrvatskog pomorstva i brodogradnje. U tekstovima se mnogi nalaze i prepoznaju, brodovi i plovidba dio su njihove svakodnevice, njihov život i egzistencija.

Lošinj ima dugu pomoračku tradiciju

 Monografija kao prilog obilježavanju 50. obljetnice djelovanja. Ili, nekog drugog prigodnog datuma. Objavljuju se stalno, u nas i u svijetu, možda tek malo manje u ovim kriznim vremenima kad se na svemu štedi. I, mnoge od tih knjiga, uobičajeno lijepe i raskošne vanjštine a raznolika sadržaja, završe na policama, ili u kakvu škabelinu, a da nisu pošteno ni prolistane. Većina nas ima takve navike, knjigu površno listamo, gledamo fotografije, ako nam je tematika bliska tražimo na njima poznate osobe. Rijetke se monografije čitaju i pročitaju, od prve do posljednje stranice. A, treba ih čitati, Jasno, pritom i slike gledati, kod monografija to je važno.

Jedna od takvih monografija, koju istodobno treba čitati i gledati, objelodanjena je nedavno, prije ljeta. Povod njenu pisanju i objavljivanju obljetnica je proslavljena prošle godine. Malo zakašnjenje nebitno je za 50 godina poslovanja jedne tvrtke, zanemarivo u odnosu na bogatstvo sadržaja i povijesnu vrijednost što je u njoj pohranjena. Tim je zanimljivija i privlačnija za čitanje što u njoj prepoznajemo mnoge aktere, svoje susjede, prijatelje, poznanike iz raznih prigoda i susretanja, često i svoje najbliže.

"Lošinjska plovidba 1958. - 2008." naziv je monografije što ju je u povodu svoje 50. obljetnice izdala istoimena tvrtka, danas holding, iz Malog Lošinja. Reprezentativno izdanje na 230 stranica većeg formata dolikuje kompaniji što je slijednik bogate tradicije lošinjskog pomorstva i brodogradnje, a u jednom dijelu i turizma. Nakon crtica iz bogate pomorske povijesti otoka Lošinja, čitatelj može kronološki pratiti povijest Lošinjske plovidbe, od njenih skromnih početaka sa starim brodovljem, pa rast, traženje pozicija na domaćem i međunarodnom pomorskom tržištu, logičnost integracije lošinjskog pomorstva i brodogradnje, koji su u kasnijem poslovanju prigrlili i turizam. Izrasla je iz tog konglomerata i zračna luka na Lošinju. Da, bez Lošinjske plovidbe možda je otok ni danas ne bi imao. Sve ono što karakterizira gospodarstvo otoka Lošinja objedinjeno je u Lošinjskoj plovidbi.

Brodovi lošinjskoga postojanja

Kao glavni urednik monografiju potpisuje Julijano Sokolić. A, tko bi drugi kad je Lošinj u pitanju. K tome i Lošinjska plovidba, s kojom je rastao i živio, u kojoj je proveo skoro čitav radni vijek, od prvog radnog mjesta u brodskoj strojarnici po završetku srednje pomorske škole, do direktora Turizma, s kojeg je nedavno umirovljen. Uz njega, autorstvo tekstova uvodničarski potpisuju dugogodišnji djelatnici i direktori Marinko Dumanić i Giordano Benvin, zatim Vanja Kabalin, te stihovima upućenima moru David Kabalin Vinodolski. Nakladnik je Lošinjska plovidba - Holding d. d. a izvršni nakladnik Glosa iz Rijeke.

 Poseban, najopsežnije a po mnogima i najznačajniji dio monografije naslovljen je: "Brodovi lošinjskoga postojanja", čiji je autor splitski kolega Marijan Žuvić, bez sumnje najbolji u nas poznavalac brodova i njihovih sudbina. U tom poglavlju predstavljeni su svi brodovi koji plove, ili su plovili pod zastavom Lošinjske plovidbe, ukupno 128 brodova. Brodovi i njihove sudbine, od gradnje, prve plovidbe i prvog brodara, do dolaska u flotu Lošinjske plovidbe, pa dalje kod novih vlasnika kojima i danas služe, odnosno posljednje plovidbe prema nekom rezalištu. Upravo onako kako je davno zapjevao pokojni Toma Bebić: "brodovi su isti ka´ i ljudi..." Ponekad skončaju i na dnu mora, to je neminovnost njihova življenja, nisu toj tužnoj sudbini utekli ni neki od lošinjskih brodova. Da, ima i takvih kojima je nepoznata konačna sudbina... Pri svemu tome Julijano Sokolić izražava žaljenje što nisu do kraja uspjeli u naporima na prikupljanju fotografija svih tih brodova.

Bez suvišnih podataka

Te fotografije imaju posebnu "dokumentacijsku i povijesnu vrijednost za Lošinjsku plovidbu", ističe urednik u svom uvodniku. Ne samo fotografije, nego čitava knjiga koja nudi mnoštvo podataka, dokumentarne građe važne za slaganje bogate povijesti lošinjskog i hrvatskog pomorstva i brodogradnje. "Katkad izgleda da je poneki podatak suvišan, a već sljedeći trenutak vidimo da je bitan i nezaobilazan, i stoga nadam se da je pronađen pravi razmjer", piše Julijano Sokolić i nastavlja: "Nakon ovog bit će lakše u dogledno vrijeme napraviti novo, prošireno, dopunjeno i ispravljeno izdanje. Tada će se uvažiti svaka dobronamjerna, obrazložena primjedba i dopuna."

Do tada, do neke nove prigode, još neke značajne obljetnice lošinjskog pomorstva ili brodogradnje, čitat ćemo ovo što je pred nama, napisano u povodu polustoljetnog jubileja Lošinjske plovidbe.

Komentari: 

0 0 # brodovi su isti ka´ i ljudi...marinero 2009-09-17 15:15
Čujem da je Marina po drugi put otpisana jer da je inspekcija zabranila rad bez potrebitih dozvola. Jeli to kao šta je davno zapjevao pokojni Toma Bebić: "brodovi su isti ka´ i ljudi..." :sigh:
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # istragabeny 2009-09-17 16:13
Oduvijek sam tvrdio da su Dubravko Kušeta i drug Krstaš u najmanju ruku sumnjivi tipovi, što se izgleda i dogaða. Zašto je "Marina" zatvorena i o čemmu se tu radi, vjerujem da će istražiti Ira Cupač Marković te da će izvjestiti lošinjsku javnost. Na taj način će pokazati da joj je stalo do informiranja javnosti koju doista ovo pitanje zanima, kao i nedavni članak o prljavštini po otoku u vrijeme kada se treba ocjenjivati cijelo mjesto za prestižnu nagradu. Naprijed Ira.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # birokrat 2009-09-17 16:34
Zna se kako će ICM pisati o Marini, isto kao za ilegalnu marinu u Osoru. Okriviće sporu birokarciju da ne snosi odgovornost što poštenim poduzetnicima pravi probleme.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Guest 2009-09-17 21:46
Vidim da su vam je pljuvanje Krstaš/Kušeta forte ovdje, a ne razmišljate da Marina doprinosi (noćnom) životu Lošinja? Ovo ljeto nije ništa radilo nakon 00:00 osim Marine. Zamislite, turističko mjesto koje umire nakon 00:00! Baš super, jelda? Sramota.
Zanimljivo da je ime registranta ove stranice Udruga postpesimisti.

Izgleda da ste svi njeni članovi.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # 00.00bočac 2009-09-18 11:26
Baš lijepo. Lošinj nema noćnog života, pa idem sada ja otvoriti lokal bez ikakvih papira i dozvola gdje će se mladi opijati, drogirati, pišati i srati u more i to ću proglasiti poduzetništvom i brigom za noćni život mladih. Umjesto da se to ilegalno društvo prvede i oduzme mu se protuzakonito stečena dobit za vrijeme rada, ovaj gospodin "komentira" i lije krokodilske suze za lošinjskim ilegalnim ugostiteljima, prevarantima i muljatorima, a istovremeno predvodnicima "lošinjskog elitizma" i našeg lošinjskog nadmenog i bahatog intelektualnog kruga bez poštenja i pameti. A što se Ire Marković tiče, nikada nije i neće biti objektivna, pa stoga i nemože biti novinar nego piskaralo koje će pisati o creskom janjcu kako je zalutao s pašnjaka u grad i pokakao se na novom trgu naočigled brojnih turista što nenamjerno izazva atrakciju, ali neće napisati o rasulu u gradskoj upravi Cresa i ovim lopovlucima u "Marini". Neobjektivna, pristrana, paušalna, nepravovremena, opisivačica, polukroničarka, nepovjerljiva i dramatično neinformirana naša lokalna izvjestiteljica . A istražiteljski dio novinarstva kod nje je prisutan samo kada se radi o istraživanju domaćih otočkih delicija, što je vidljivo na prvi pogled u ocjeni lika i djela.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Kvisko 2009-09-18 14:03
Ako može jedno pitanje ovome koji kuka nad sudbinom Marine odnosno njenih vlasnika: da li je i jedan jedini turist došao na Lošinj zbog Marine i da li je i jedan jedini turist otišao s Lošinja zbog zatvaranja iste?
Ako može i još jedno ( [censored] ga, tijek misli) da li je i jedna jedina kuna s Marine ušla u gradski proračun?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # govnarinonić 2009-09-18 14:56
Pljujete po svemu i svakome. Sada i po Iri Cupač Marković. Iz svih ovih komentara jasno je da to režiraju lokalni hadezeovci, čija je uostalom ova stranica. Samo lud čovjek može pomisliti kako ovo nisu ciljani komentari. Vama dragi hadezeovci ništa i niko nevalja. Vi ste pametni i pošteni? Ma molim vas na desetine primjera vam mogu navesti kako to vi u Lošinju funkcionirate, plaćate poreze, dajete poslove namještate svaku stvar i jednostavno ste Mali Lošinj pretvorili u logor hadezeovskog lopovluka i bahatosti na čelu sa Cappellijem i to će vam se kad tad obiti od glavu. A to što taj isti gradonačelnik troši naš novac na svoje drugove i njihove interese nikome ništa.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # 00,00mare 2009-09-18 14:58
Kikiću pederu.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Guest 2009-09-18 15:45
opće je poznato da je Kikić prije nekog vremena kupljen, tj. kritike na ovoj stranici su postale preopasne vlastima, pa su ga odlučile kupiti
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # gost 2009-09-18 16:59
Ma kakve sad veze imaju hadezeovci i Capelli sa Marinom? To je ubačeno samo da se priča prebaci sa Marine na hadeze.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # Silovanje Marine i straniceZlopamtilo 2009-09-18 19:10
Kad se nema argumenata u raspravi onda je najbolje galamiti protiv Kikća, Garija ili HDZ-a. Svakome kome se ne sviða ova stranica ima vrlo jednostavno riješenje-ne mora ju posjećivati. Razina zadnjih komentara a i tema koja ih je potakla podsjeća na raspravu takoðer o Marini prije nekog vremena, kada se upravo i postavljalo pitanje upitnosti tako voðenog projekta.
U nedostatku argumenata ajmo pljuvati a po mogućnosti i zatvoriti stranicu. Tako je i sad. Kad se nema odgovarajućeg argumenta za raspravu, skretanje s teme i pljuvanje. Doduše kao pozitivnu stvar treba istaknuti da više nema fizičkih prijetnji i poziva na fizički obračun tipa: "pojest ćeš tastaturu kad te naðem u gradu", i poziva za posjetom Marini "naði me znaš gdje sam".
Treba pohvaliti nonića koji koristi internet, ali mu svakako treba reći da ovako postavljena stranica s otvorenom mogućnošću komentiranja ne može biti niti osobna niti stranačka. Stranica tipa npr. www. snjezana.net su osobne. Ova stranica vrijedi onoliko koliko i vrijede komentari posjetitelja. Na žalost ponekad, vrijedi jako malo.

Noniću, mari i anonimnom komentatoru, zašto ste tako nervozni? zašto uopće posjećujete ovu stranicu, kad je od pedera i hadezeovaca. Čuvajte živce, kojih očito nemate puno, na www.snjezana.net
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Suljicevo ispiranje mozga...autohtoni 2009-09-19 04:32
navod: Knjiga koja nudi mnoštvo podataka, dokumentarne graðe važne za slaganje bogate povijesti lošinjskog i hrvatskog pomorstva i brodogradnje

U cemu to pomorstvo Losinja ima vezu sa hrvatskom povijescu? Suljic opet dokazuje da su mu sposobnosti pisanja na razini seoskog ucitelja. Losinjsko pomorstvo svoju slavu najmanje moze zahvaliti Slavenskoj komponenti (Jugoslavija i Hrvatska). Stovise, upravo ti veliki Jugo sinovi, nekada drugovi, a danas gospoda koja se hvale da su rasli sa LP najobicniji su krvnici tog slavnog losinjskog pomorstva i tradicije. Cinjenica da je flota nastala na temeljima nacionalizirani h brodova, da su se kampovi/airodor m gradili na nacionalizirani m terenima Losinjana. Danas isti ti zagovornici bratstva i jedinstava te opce narodne imovine, ovcari iz creskih sela manageri su i suvlasnici poduzeca i zagrizeni kapitalisti. Kako bi losinjsko pomorstvo i tradicija tek izgledali da ga nisi u ruke uzeli ti veliki jugo drugovi....pard on gospoda??
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Uskok 2LP 2009-09-19 11:01
Drugi nastavak monografiji o lošinjskoj plovidbi, biti ce rjeci o pretvaranju gore nacionalizirane , zemlje, brodovlja u mocni holding Losinjska plovidba. A sve to zavrsava u privatne tvrtke morus alba-Benvin, asparagus sokolic, Buga mužić , sa drugovima . kada bi tu monografiju pisao Uskok bila bi zanimljivija.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # kikiczidar 2009-09-19 13:20
gost i dalje brani cappellia
pa je li moguce da gari jos uvijek financira idem i ja i razne neradnicke udruge, a nama ne placa racune

sramota
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Lud zbunjenogWTF 2009-09-19 13:44
A kako to gost brani Capellija? Pa i mene zanima kakve veze ima brod Marina s Capellijem i HDZ. Uostalom kakve veze ima obljetnica Lošinjske s Kušetom, Marinom, Capellijem, Kikicem i sto zidaru neko nije platio :-)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # tradicijamare 2009-09-19 19:22
Točno je da je pomorsku tradiciju uništila Jugoslavija, i ne samo pomorsku. Uništila je i vinogradarstvo i to iskoristila da iseli brojne otočane i Hrvate i Talijane što dalje od njihovog zavičaja. No danas sinovi istih komunjara i dalje vode glavnu riječ u Lošinju. Pogledajte samo udbaške komunističke sinove u javnosti Lošinja. Pogledajte samo strukturu najmoćnijih ljudi Lošinja, tko su najbogatiji i korumpiraniji, stare komunjare i revolucionari. Pa onda tko ima najviše dionica, tko to dobiva najbolje poslove u gradu. A gdje je tu neki pošteni obični Hrvat. Sve polusvijet komunistički, projugoslovensk i ili protalijanski svejedno, zašto nitko od hrvatskih velikana nema niti jednu jedinu ulicu na ovom našem usranom otoku, a da nije komunjara ili udbaš, ili pak talijan. Zašto nema mjesta za kardinala kuharića, dražena petrovića, enu begović, tuðmana, ruðera boškovića i slične, a ne samo za komunističke titine ideologe.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Povijest 2009-09-19 20:28
Mare, Mare pojma nemaš o povjesti Lošinja. Pomorstvo Lošinja nije uništila Juga nego zamjena jedrenjaka parnim brodovima i austro ugarska nagodba kojom je Austrija dobila Trst, a Maðarska Rijeku pa su u njih ulagali. A za vrijeme Juge bilo je i brodogradnje i pomorstva od čega u neovisnoj Hrvatskoj uskoro neće biti ništa. A vinogradarstvo nije uništila Juga nego peronospora još prije 1. svj. rata kao i u cijelom Primorju.

A u svezi imena ulica neznam zašto bi Kuharić, Ena Begović i Dražen Petrović bili važni za Lošinj. Pa to smo već imali da se Srednja škola zvala po Veljku Vlahoviću :-)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # Povijestautohtoni 2009-09-20 09:07
Mare doista nepozna povijest Losinja. Iseljeni otocani, barem kada govorimo o otoku Losinju vecinom su bili Talijani. Od tuda su i proizisle sve moguce udruge i organizacije losinjskih iseljenika, koji po svijetu njeguju uspomenu na otok predaka i koji gle cuda ne nalaze nijednu lijepu rijec za Slavene. Otisli su ne zbog vinogradarstva, vec zbog politickih pritisaka. Zasto su bili protjerani??? Jer je nekome zapela za oko njihova imovina. Tako se je i stvorio pokret ovcara-revoluci onara pretece danasnje ovcarsko-manage rske struje koja je zaposjela napustenu imovinu. Odkada su se ovcari prebacili u kapitaliste nema vise dobre creske janjetine, a nemozemo reci ni da je otocka privreda njihovim transferom profitirala. ;-)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Guest 2009-09-20 14:19
Talijana je bilo vrlo, vrlo malo (samo oni koji su doselili s druge strane Jadrana, jer je njihov režim to poticao), jer Talijani zapravo nisu oni koji su se dali potalijančiti da bi bolje kotirali u društvu, itd. A toga ima i danas, raznih "vidulicha", "maglievaza", "tarabocchia", "nicolicha", iako je očit hrvatski korijen prezimena. Dakle taj prelazak ljudi na talijanstvo je bio čisti oportunizam i nepoštivanje vlastitih korijena. Povijesno su Lošinj i gotovo sva sela na cresko-lošinjsk om području bila naseljena uvijek Hrvatima u ogromnoj većini, a samo u Cresu i Osoru je bilo značajnijeg ostatka ranijih naroda.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Guest 2009-09-21 10:38
Kako bi bilo da se ova tema obraðuje na način da govori o onomu što ona uistinu jest a sve što nema veze s temom neka se makne.
Ili kikić miče samo one postove koji imaju veze s njegovim političkim hraniteljima??
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # kikićimakiko 2009-09-21 10:46
Slučajno poznajem gospodina Tomislava Kikića, bivšeg profesora a sada umirovljenika. Koliko je meni poznato boli njega ona stvar za takozvanim političkim hraniteljima, kako ih netko nazva. Od [censored]a su i ovi sada i oni prije njih, Niti od jednih , niti od drugih nema ama baš nikakvih koristi, osim što ga šonetko može napucati i prijetiti. Kikić kakvog mi poznajemo njegovi bivši učenici nije tip koji bi se dodvoravao bilo kome, niti komunistima a niti ovim grabežljivcima. Zato, pustite Kikića, taj nema interesa, osim da se bori protiv zvonjave i drugih [censored]arija .
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Lussinkale 2009-09-28 00:02
Lošinjsko Pomorstvo je na dnu dna i od njega nije ništa ostalo.Još malo će i Pomorsku školu zatvoriti jer ko će od mladih otići na more da ga izmaltretiraju barabe i kompleksaši na bordu. Mladić koj završi Pomorsku školu mora godinu dana da puže pred cijelom posadom broda uglavnom malo će mu tko dati da radi i uči poso koj mora sutra raditi stoga će prati kanižele i pijate kuharu. Tek nakon toga će biti treći oficir palube ili stroja pa će ga zajebavati svi redom od prvog palube i zapovjednika i tako sve redom dok ne doðe za Kapetana ili Upraviltelja stroja. E sada kad je na vrhu tek sada poćinje vazelina od odgovornosti i napastvovanja od kompanije pa sada vidite ko hoće na more. Uz to još mora sve brevete položiti da bi uopće stupio na brod ,a za to mu treba dobra kesa da sve plati i da mu se još kakav kreten iz naših Kapetanija i fakulteta naoštri proći će na ispitu iz petog puta.Samo je dovoljno viditi koliko učenika otiðe na more od svih generacija pa će sve biti jasno. Nema više naše flote tate su sve razjebale skupa sa savjetnikom HNS iz Rijeke. Kiko legendo potpuno imaš pravo i svaka ti čast :D :D :D :D :D
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj

Dodaj komentar

Komentari koji nemaju veze s temom članka uz koji su uneseni bit će uklonjeni. Za unos "off topic" komentara mogu se koristiti stranice SVAŠTARA 2, SVAŠTARA, ŠKOVACA i SATIRIČKI PRILOZI. Uredništvo ne snosi odgovornost za sadržaj komentara.

Sigurnosni kod
Osvježi

galerije1

mi-logo
wonline
yrno
Vremenska prognoza
za Lošinj


Članak 69. Ustava RH

Volim LošinjSvatko ima pravo na zdrav život.
Volim LošinjDržava osigurava uvjete za zdrav okoliš.
Volim LošinjSvatko je dužan, u sklopu svojih ovlasti i djelatnosti, osobitu skrb posvećivati zaštiti zdravlja ljudi, prirode i ljudskog okoliša.

setnja

ubojstvoborocid

ZADNJI KOMENTARI

  • »Smrdiš, ali barem si svoj gazda...«

    pinokio 17.10.2019 16:29
    divlji kapitalizam
    Zgrada tvornice ribe Kvarner i danas je u derutnom stanju, ali su zato direktori postali ...
     
  • »Zašto baš sada?!?»

    Yoda 17.10.2019 16:27
    Prikrivena socijalna eugenika
    Nisam siguran da je taj Kapelijev izabranik za ravnatelja socijalne odgojne ustanove pristaša ...
     
  • »Zašto baš sada?!?»

    Ciciban 17.10.2019 15:54
    Gugutanje na fejsbuku
    Ani instagramuši treba odati priznanje što je zapravo priznala da je ona tu samo radi ...
     
  • »Zašto baš sada?!?»

    DZS 16.10.2019 18:44
    Ako laže koza, ne laže rog
    Nisam očekivao ovako jadan i imbecilan odgovor, ali vjerovatno ne možeš bolje. Pogledaj si ...
     
  • »Zašto baš sada?!?»

    gost 16.10.2019 18:26  
  • »Zašto baš sada?!?»

    Hranitelj tuljana 16.10.2019 18:19
    Osnove biologije
    Žene. Mene su u školi učili da žene rađaju djecu. Ni država ni grad. Žene. Nekad nije bilo ...
     
  • Svaštara br. 3

    Snob 16.10.2019 18:15
    Istina o istini
    Srećom, zaista nismo svi isti. Neki od nas znaju da se pod istinom valja smatrati slaganje ...
     
  • »Zašto baš sada?!?»

    DZS 16.10.2019 18:13
    Na putu prema dolje
    Naravno da su neki umrli, ali su se neki i rodili, a neki su postali punoljetni. Uobičajeni ...
     
  • »Smrdiš, ali barem si svoj gazda...«

    gost 16.10.2019 17:55
    Plavica protiv Kvarnera
    Zanimljivo zapažanje; "U tvornici Plavica na Cresu moglo se živjeti dobro, uzeti kredit ...
     
  • »Zašto baš sada?!?»

    gost 16.10.2019 17:49
    Neka vlast brani istinu
    Ako nedostaje 700 birača jer su ljudi pomrli, to znači da u isto vrijeme 700 osoba nije ...
     
  • Svaštara br. 3

    hranitelj tuljana 16.10.2019 17:24
    nek nam živi živi rad
    Da to nije onaj koji dijeli prezime s jednom "našom" umjetnicom?
     
  • Svaštara br. 3

    hranitelj tuljana 16.10.2019 17:22
    ...
    Da, vjerujem da ljudima kojima ne postoji objektivna istina a vjerojatno ni u moral ne ...
     
  • »Zašto baš sada?!?»

    hranitelj tuljana 16.10.2019 17:15
    Fake News
    Kako znate da je tih 700 "pobjeglo" sa Lošinja a ne da se radi o starcima koji su umrli? I ...
     
  • »Zašto baš sada?!?»

    RDx 16.10.2019 16:01
    Malo tko se više sjeća onoga što se desilo prije gotovo dvije godine
    Državni tajnik za demografiju podnio ostavku pred zaprepaštenom ministricom Murganić: 'Ove ...
     
  • »Zašto baš sada?!?»

    Eugenik 16.10.2019 15:14
    Demografija za početnike
    Pitanje je i tko će ostati u Hrvatskoj kad Hrvatska odumire, a Plenković se ljuti na novinare.
     
  • »Zašto baš sada?!?»

    Otočan 16.10.2019 12:09
    Ljudi bježe a baba se češlja
    Prevedeno na ekonomski rječnik, to je više od 700 radno sposobnih ljudi. Ljudi bježe s ...
     
  • Svaštara br. 3

    Didi 16.10.2019 09:41
    Krstitelj jarića
    Kao prvo, objektivna istina ne postoji, a kao drugo u čemu je problem ako se pravi motivi o ...
     
  • Svaštara br. 3

    hranitelj tuljana 16.10.2019 06:54
    Volitelji
    Da, ako stavimo na lokalnu razinu, pitanje je veliko štite li t.zv. volitelji Lošinja ...
     
  • Deus ex machina

    Gost 15.10.2019 19:29
    Što desnije to besnije
    Bivši navijač Zvezde je mala beba naspram notornog Đapića koji prijeti ambasadoru SAD-a ...
     
  • Svaštara br. 3

    Didi 15.10.2019 09:37
    Liberalna teorija urote
    Istina stvarno boli. Samo pitanje je što je istina. skeptic.com/.../...
     
  • Svaštara br. 3

    hranitelj tuljana 15.10.2019 06:59
    Istina boli
    Zanimljiv članak koji govori o prikrivenim motivima "borbe za okoliš": www.liberal.hr/.../ ...
     
  • »Zašto baš sada?!?»

    Promatrač 14.10.2019 18:32
    Izlet
    Cijeli izlet se događao pod budnim okom najvećeg mozga na Lošinju DARIA HORVATA.
     
  • »Zašto baš sada?!?»

    Gonzo 14.10.2019 15:39
    Bandiera bianca e bandiera verde
    Ana se sada može dičiti Zelenom zastavom da ne zaostane za bivšim šefom Kapelijem koji si je ...
     
  • »Zašto baš sada?!?»

    zločko 14.10.2019 15:15
    .....
    znači, neka institucije i dalje rade svoj posao?
     
  • »Zašto baš sada?!?»

    živko 14.10.2019 14:52
    povuci ga a malo i potegni
    Na koji dignitet koje institucije misliš ? Pa Lošinj je već dugo izvan kontrole svih ...
     
  • »Zašto baš sada?!?»

    Purgativ 14.10.2019 14:42
    Tajna brilijantne probave
    Uopće ne moraš piti Donat Mg, dovoljno je samo povremeno zalutati na taj profil.
     
  • »Zašto baš sada?!?»

    Vazelinko 14.10.2019 14:32
    umjetnost ušupčivanja
    Ima Čazo konkurenciju u umjetnosti ušupčivanja. Vidi ovo: Nemam čast i zadovoljstvo da ...
     
  • »Zašto baš sada?!?»

    dr House 14.10.2019 13:50
    psihodelično
    svrš, svrš, svrš...
     
  • »Zašto baš sada?!?»

    gost 14.10.2019 12:06
    Depopulacija Grada Malog Lošinja
    A tobožnji Prvi od tisuću nazaduje. O tome je bilo pitanje i komentar prije deset dana.
     
  • »Zašto baš sada?!?»

    SN 14.10.2019 11:00
    .....
    U skladu sa uobičajenom praksom, ako se sa neta prenese neka vijest, onda se na kraju objave ...