Ova stranica koristi kolačiće koje u svakom trenutku možete kontrolirati postavkama u vašem internet pregledniku

Ako ne promijenite postavke preglednika slažete se s korištenjem kolačića Vise o kolacicima

Razumijem i prihvacam

Šokci u Malom Lošinju

Korisnička ocjena:  / 4
LošeNajbolje 

sokciSnimci s današnje priredbe gostiju iz Slavonije na glavnom trgu u Malom Lošinju s pozdravnim govorima gradonačelnika i direktorice Turističke zajednice (video) »

 

Nastup gostiju

Pozdravni govori

Komentari: 

58 # buvljaklussino 2015-05-01 18:16
Ovo sto se danas odvija na trgu uz dužno poštovanje Sokcima je sramota. Na atraktivnom trgu napravljena je atmosfera buvljaka nekakvog slavonskog sela. Falilo je samo još par kamiona gnoja i nekoliko ograjica sa svinjama.
Ovo malo turista sto je zalutalo u Lošinj ovih dana, dobilo je potpuno krivu sliku Lošinja. Očito je da naa turistička zajednica i turistički stručnjak Capeli neznaju i nemoguće organizirati promociju kakvu Lošinj zaslužuje.
Za pozdraviti je da se ostale regije predstavljaju gradjanima Lošinja, ali ipak turisti dolaskom na otok zaslužuju da vide Lošinj, a ne slavonski Buvljak. Ovo je nastavak na najavljeno brandiranje Lošinja.....kin eski suveniri po štandovima, turski cilimi, slastičar na do slasticarne .....sto je sljedeće?lu
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
25 # zlatne žiceđuro 2015-05-01 18:35
Citat lussino:
Za pozdraviti je da se ostale regije predstavljaju gradjanima Lošinja, ali ipak turisti dolaskom na otok zaslužuju da vide Lošinj, a ne slavonski Buvljak. Ovo je nastavak na najavljeno brandiranje Lošinja.....kineski suveniri po štandovima, turski cilimi, slastičar na do slasticarne .....sto je sljedeće?lu
Ovo je vitality destinacija i moramo turistima pokazati ne samo žgvacet i sardele nego i kulenovu seku, čvarke i slavonske kobasice. :eek:
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
010 # tralalajkanaprijed naši 2015-05-01 19:06
Kada ne možeš ponuditi svoje običaje i kulturu, sretan si da možeš ponuditi nečiju drugu. Ovo je još dobro, sljedeće godine bi na trgu mogao biti predstavljen kazačok, uz razdraganu i od uha do uha nasmijanu najavu direktorice TZ.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
09 # ....gost 2015-05-01 20:45
A šta Lošinj ima za pokazati?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # svatko pripada nekoj manjinihranitelj tuljana 2015-05-03 17:15
Šovinizam je uvjerenje u nadmoćnost ili superiornost vlastite skupine ili naroda nad drugima.

Šovinizam je u izvornom smislu oblik pretjeranog ili čak i agresivno pretjeranog nacionalizma. Šovinisti se osjećajaju superiorni prema pripadnicima drugih naroda i tako obezvređuju druge ljude.

Može u ekstremnim slučaju dovesti do politike progonjenja, istrebljivanja, ugnjetavanja, koja je dobila ime po francuskom vojniku Chauvinu, pokloniku Napoleonove imperijalističk e politike.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
42 # ,,lussino 2015-05-01 19:30
Stvar je u tome svom možemo ponuditi svoju kulturu i povijest koja se na ovim otocima prestala razvijati od 1945 na ovamo. Očito je u tome problem, pa moramo skrivati vlastitu kulturu i pokazivati kulturu svih onih koji su naselili otok nakon 45.
Sljedeći ce biti dani Bosne, a potom bacanje noževa po sistemu Lošinjskog siptara.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
04 # kulturagig 2015-05-01 19:44
Citat lussino:
Očito je u tome problem, pa moramo skrivati vlastitu kulturu i pokazivati kulturu svih onih koji su naselili otok nakon 45.
A tko kaže da morate skrivati vlastitu kulturu? Tko vam brani da je pokazujete?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
36 # iilussino 2015-05-01 20:05
To pitaj capelia i simicicku ne mene.
Njima su puna usta prezentiranja destiiunacije,, ,
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
03 # skrivanje kulturegig 2015-05-01 20:39
Citat lussino:
To pitaj capelia i simicicku ne mene.
Pa ti kažeš da morate skrivati vlastitu kulturu, a ne Šimićička i Kapeli.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
22 # ...lussino 2015-05-03 13:12
Ja radim sto najbolje znam i sto je spada u opis mog posla, a drugaricu Simicic i capelija placamo da rade ovo sto rade. Buduci das su im puna usta brandiranja i managmenta destinacije njih smatram odgovornim za ovakve derneke.
zasto losinj prezentiraju na ovakav nacin, to ti najbolje znas kada vec izigravas njihovog odvjetnika.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # krasnojarskkirby 2015-05-02 07:52
Citat lussino:
To pitaj capelia i simicicku ne mene.
Njima su puna usta prezentiranja destiiunacije,,,
Sinoć je opet bio dernek u Velom žalu, neki skorojević slavio rođendan. To nam je dala naša prodaja dionica Jadranke.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
14 # nomen est omen, n-ti puthranitelj tuljana 2015-05-03 17:19
Ha, diskutantu koji se nazvao lussino je "naša" kultura ona italijanska, utjerana žandarskim batinama, ricinusovim uljem i paljenjem svega hrvatskog.

Sigurno je ovaj ____ichich ponosan na svoje talijansko porijeklo.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # kleine lotzingpionirka 2015-05-03 17:29
Povijest ovog otoka nije zapocela tvojim dolaskom na njega..apoxiome n i losinj su jednako hrvatski..
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
48 # vitalitypanceta 2015-05-01 22:49
A ono što kupiš,nema računa.Mi prodo amo kuglu sladoleda i kupac baci račun odmah nas zatvore 10 dana i globa 30.000.Mesnati proizvodi bez zaštite od muha i insekta,na suncu,bez nikakve deklaracije. Bravi Gary i Đurđa.Gary podnesi ostavku i oslobodi građane Lošinja tvojih gluposti.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # FiskalLošinj 2015-05-04 15:13
Obiteljska poljoprivredna gospodarstva ne trebaju imati fiskalnu blagajnu,počni se i ti baviti proizvodnjom a ne preprodajom i švercom pa ti neće trebati fiskalna.Kakva to zaštita od muha,jesi li ti vidio i jednu muhu na mesu ,na mesu je sloj papra i ni jedna muha neće prići.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
7 0 # špekšjor domaći 2015-05-02 08:16
Počelo sa danima slavonaca, pa stižu dani bosanaca, pa nemojte zaboraviti da imamo i vrlo eksponirane bugare, pa očekujemo i njihove običaje. Ma treba svih ugostiti i biti dobar domaćin, ali treba prezentirati i naše domaće, a imamo šta pokazati, imamo, imamo, samo što je ovdje premalo prostora da sve opišem. Oni zaboravljaju da su oni došli na moje, a ne ja na njihovo. Neka se nitko ne ljuti.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
13 # Moje i tvojeГосподин Hовоприбывший 2015-05-02 09:06
Citat šjor domaći:
Ma treba svih ugostiti i biti dobar domaćin, ali treba prezentirati i naše domaće, a imamo šta pokazati, imamo, imamo, samo što je ovdje premalo prostora da sve opišem.
Pa ne moraš opisati baš sve. Dovoljno bi bilo da navedeš barem tri stvari, ako ima toliko ;-) Citat:
Oni zaboravljaju da su oni došli na moje, a ne ja na njihovo.
Tvoja je samo kuća i okućnica (ako ih imaš). A tamo sigurno nisu bili. Sve drugo je prodano ili dato u koncesiju, pa više nije tvoje.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
06 # Turistička ponuda i ŠokciBojana Genov 2015-05-03 13:21
Prije tri dana prošla sam Trogirom. Beskrajno sam se razveselila i zabavila, uz stotine drugih turista koji su ispunili uske dalmatinske kalice, što ovaj mali gradić uz srednjovjekovne zidine ima i srednjovjekovni festival. Na štandovima slanina, čvarci i kobasice (slavonske). Kovački mijeh, čekić i nakovanj (Koprivnica). Starinske dječje drvene igračke, praćke i drvene zvečke s bademovim šuškalicama (opet Koprivnica ). Starinski vrtuljak na ručni pogon, djeca koja radosno vriskaju u pletenim košarama (Križevci). Tkalački stan i bilogorska šara na tkanici. Dječaci koji nepretno zamahuju mačevima. Gađanje lukom i strijelom i roditelji koji se su opušteno izvalili na naramcima slame. (Ovo je možda bilo trogirsko). Prava srednjovjekovna gungula i par srednjovjekovni h kostima. Jedino što je bilo potpuno lokalno domaće, soparnik od metra i više promjera na drvenoj podlozi i uznojena žena koja rukama po njemu razmazuje češnjak u maslinovom ulju, staro sirotinjsko jelo Poljičke republike za koji se stvorio dugi red ljudi svih rasa i boja.

Nisam vidjela deklaracije, fiskalne kase ni najlon kojim bi se pokrila i zaštitila hrana. Svi su uživali u prikazu odumrlih zanata, u atmosferi srednjovjekovno g vašara, u mirisima i okusima prave domaće hrane, u mogućnosti da štipkaju i kušaju, da jedu specijalitete na ulici, da osjete Mediteran kakav je nekad bio, u okolišu koji je sačuvan i autentičan. Okusili su Hrvatsku i nije ih bilo briga je li Koprivnica baš na Mediteranu.

Meni se čini da to ne bi trebalo nikoga zabrinjavati, pa ni u Malom Lošinju slavonski, bosanski pa ni bugarski dani od kojih neki komentatori strahuju. Razmjena hrane, običaja i proizvoda temelj je modernog doba postavljen još duž puta svile kojim su se kretale karavane u težnji da predstave svoje i upoznaju tuđe. Zašto bi ikoga u Lošinju smetali dani Slavonije? Nisam vidjela da su se pokunjeni Slavonci vraćali kući zbrajajući financijske gubitke od dugog i skupog puta i slabe prodaje. Znam da su odlazili večernjim trajektima kući da napune ponovo kombije i vrate se već idućeg jutra s novom robom, veoma traženom robom koju malo tko ne voli.

Sjećate li se prodaje voća i povrća na barkama, koje su bile neprestano opsjedane turistima koji su na njima kupovali i fotografirali ih? Sjećate li se kad je bilo moguće na barci kupiti sendvič s prženom ribom? Sjećate li se kad je Lošinj imao tržnicu? Sjećate li se ribarskih fešti? U nedostatku svega toga, slavonski dani su najbolja ponuda.

Tržnica s lokalnim proizvodima, domaće fešte, domaći ljudi i domaća hrana, domaće barke i domaći običaji ono su zbog čega ljudi žele otići u neki kraj. Nisu to ni hoteli, ni mega jahte naslagane uz stare rive koje zaklanjaju pogled na gradić i more, nisu to ni artificijelne plaže ni bazeni na obalama mora, ni unificirana, fiskalizirana i sterilizirana ponuda hrane. Turizam počiva na trženju radoznalosti prema različitome.

Zato ne samo da je nepravda prozivati Slavonce na glavnom gradskom trgu, nego je u korist vlastite štete.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
14 # Lekcija svima, a ne samo njimaPepi 2015-05-03 14:08
Bravo Bojana! Ovaj živopisni opis trogirske fešte je dobra lekcija ovima što im smetaju Slavonci, njihove pjesme i plesovi, kolači, kobasice i čvarci, a ne kažu što može ponuditi Lošinj. Ali to je lekcija i Gariju i Đurđici kako treba organizirati takva događanje.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
2 0 # tajna organizacijabubi 2015-05-03 15:55
Citat Pepi:
Ali to je lekcija i Gariju i Đurđici kako treba organizirati takva događanje.
..a tko je ovo organizirao ako ne Gari i Đurđica :-? :cry:
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
02 # žalosnohranitelj tuljana 2015-05-03 17:34
D'Annunzio bi bio ponosan, možda i napisao prigodnu pjesmu...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
04 # mussolini ponovo jašeDigić 2015-05-03 19:55
Prima olio di ricino a onda duboko ti ga D'Annunzio zabio !
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # lošinjadasamo daj 2015-05-05 11:30
Ljudi božji ja bih bio najsretniji da ima lošinjanskih događanja da sve bude po domaćem. Ali zašto to domaći Lošinjani ne organiziraju? Zašto? Ima puno dobrih stvari, manifestacija, mogućnosti i prilika. Ali ništa ne rade. Zavist je najgora osobina. I lijenost. Tko ikome brani da bilo što organizira' Što će tu Capeli i Đurđa? Evo organizirajte i ponudite vi Lošinjani nešto a da to nije Šalov. Na primjer da Volarić organizira izložbu svojih prekrasnih fotografija iz zraka. O svom trošku. Bez Garija i Đurđe. Na primjer.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # figasamo sanjaj 2015-05-09 09:56
Citat samo daj:
Ljudi božji ja bih bio najsretniji da ima lošinjanskih događanja da sve bude po domaćem. Ali zašto to domaći Lošinjani ne organiziraju? Zašto? Ima puno dobrih stvari, manifestacija, mogućnosti i prilika. Ali ništa ne rade. Zavist je najgora osobina. I lijenost. Tko ikome brani da bilo što organizira' Što će tu Capeli i Đurđa? Evo organizirajte i ponudite vi Lošinjani nešto a da to nije Šalov. Na primjer da Volarić organizira izložbu svojih prekrasnih fotografija iz zraka. O svom trošku. Bez Garija i Đurđe. Na primjer.

sanjaj i dalje
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
02 # igre bez granicadomorodac 2015-05-05 13:37
Prošle godine kad je bila Lošinjska regata drvenih barki na vesla u rujnu koja je najavljena godinu dana ranije, baš se poklopilo da tada budu i prestavljanje Slavonije koja je bilo dominantnije, namjesto da se puste Lošinjane da imaju cjelodnevnu feštu
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
43 # opća opasnostkeko 2015-05-05 13:59
Citat domorodac:
Prošle godine kad je bila Lošinjska regata drvenih barki na vesla u rujnu koja je najavljena godinu dana ranije, baš se poklopilo da tada budu i prestavljanje Slavonije koja je bilo dominantnije, namjesto da se puste Lošinjane da imaju cjelodnevnu feštu
Lošinjani moraju sami nešto poduzeti, a ne čekati druge i onda kritizirati. Previše su gramzivi i sebični da bi radili nešto za opći interes.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # nemožerakic 2015-05-05 14:26
Nemožeš ništa poduzeti jer te Dragiša odma miče!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
41 # Šokci u Malom Lošinjuzgrožen 2015-05-05 14:53
Cijeli je otok prelijep,svi koji dođu se dive prirodnim ljepotama,čovje k se jednostavno zaljubi u ono što mu oko vidi,ali ono što mu uho čuje je da se zgroziš...život svih je vezan uz turizam,u bilo kojem segmentu svakodnevnice.. .ako mislite živjeti i imati koristi u bilo kojem pogledu od turizma malo se zagledajte u sebe same....kada vam najteže i najgore poslove rade doseljenici sretni ste jer sami niste sposobni,jer da jeste sami bi se uhvatili posla,i imali bi manje vremena kritizirati sve ono što nije otočko..u toliko godina provedenih još nije bilo prave otočne fešte sa domaćim proizvodima,prv a bih bila presretna,za pohvalu onom malom broju ljudi koji se trude prezentirati kvalitetu onoga što ovaj otok nudi,a dragi otočani imate puno toga,od janjetine,sirev a,ribe,toliko ljekovitog bilja...uz svaku barku je povezana neka predivna priča..svaka zgrada ,svaka ulica...samo Vi sami trebate nama to prezentirati na Vaš način vrlo jednostavno...d rugi su Vama uspjeli predstaviti sebe i svoje običaje ,tim činom nisu Vas uvrijedili,već Vas pozvali da Vi svoje običaje prezentirate njima,u njihovom kraju.....nemoj te biti toliko uskogrudni umom i sve na tako loš način tumačiti
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
34 # Organizacija manifestacijaZgrožena 2015-05-05 17:57
E, ovo je prevršilo svaku mjeru! Stvarno nemam ništa protiv slavonskog folklora i klope (posebno kulena!), no opravdavati ovo gostovanje nedostatkom lošinjskih sadržaja - prejadno je. Ovu slavonsku feštu, kao i sve prije nje organizirali su Grad i Turistička zajednica i to je njihov izbor (ne tamo nekih Lošinjana). Zašto radije u goste pozivaju Slavonce, a ne npr. susjedne nam Istrijane (imaju i oni prekrasan folklor i još bolju klopu), to pitajte njih. A ovo za Prvi maj nije uopće bilo namijenjeno turistima (osim ako neki nije slučajno naletio), već za domaću ekipu. Što se mene tiče, bilo bi puno bolje da su napravili jednu retro feštu s crvenim karanfilima, fažolom i popularnim "radničkim" pjesmama iz 80-ih (npr. Maljčiki od Idola ili Radnička klasa odlazi u raj od Azre). Bar bi bili "in".
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # 7 sekretara SKOJ-aoriđinal 2015-05-05 22:13
Citat Zgrožena:
Što se mene tiče, bilo bi puno bolje da su napravili jednu retro feštu s crvenim karanfilima, fažolom i popularnim "radničkim" pjesmama iz 80-ih (npr. Maljčiki od Idola ili Radnička klasa odlazi u raj od Azre). Bar bi bili "in".
..a ne bi smetala ni štafeta za druga Vinka !!!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
05 # Komunjara?Zgrožena 2015-05-06 14:24
Ne smiješ spomenuti ništa vezano uz pojam radnika, 80-ih i rocka, jer te odmah poklopi neki "oriđinal" koji svugdje vidi "komunjare". Po njemu su svi rođeni prije 1991. sumnjivi, posebno ako radije slušaju rock nego folklor.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
03 # tja..pionirka 2015-05-06 14:36
Azra i ostali zvuce jos subverzivnije nego onda..drugovi moji,mladi radnici..ili oni dolaze,kurvini sinovi..prorok đoni..tz je ipak samo tz..
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
03 # Plamene zoreMaljčik 2015-05-06 15:04
Današnji klinci svoje roditelje smatraju zaostalima jer slušaju rock i punk, a ne pale se na cajke kao oni :sad:
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # organizacija manifestacijzgrožen 2015-05-07 00:06
Citat Zgrožena:
E, ovo je prevršilo svaku mjeru! Stvarno nemam ništa protiv slavonskog folklora i klope (posebno kulena!), no opravdavati ovo gostovanje nedostatkom lošinjskih sadržaja - prejadno je. Ovu slavonsku feštu, kao i sve prije nje organizirali su Grad i Turistička zajednica i to je njihov izbor (ne tamo nekih Lošinjana). Zašto radije u goste pozivaju Slavonce, a ne npr. susjedne nam Istrijane (imaju i oni prekrasan folklor i još bolju klopu), to pitajte njih. A ovo za Prvi maj nije uopće bilo namijenjeno turistima (osim ako neki nije slučajno naletio), već za domaću ekipu. Što se mene tiče, bilo bi puno bolje da su napravili jednu retro feštu s crvenim karanfilima, fažolom i popularnim "radničkim" pjesmama iz 80-ih (npr. Maljčiki od Idola ili Radnička klasa odlazi u raj od Azre). Bar bi bili "in".

Ma izgleda da se radio o nerazumijevanju samih sebe koja razlika je bili Slavonci,Istrij ani,Zagorci,Dal matinci....misl im da je to nebitno predstavljamo našu kulturu,običaje ,tradiciju...be z razlike iz koje regije dolazimo,živimo u jednoj zemlji ili?????Ako ste protiv nastupa to trebate dogovoriti sa ljudima iz Grada,sjesti i razgovarati,ma što ja to pišem...najlakš e je pljuvati po svima i svemu....
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
02 # Pokvareni telefonZgrožena 2015-05-07 16:01
Nemam ništa protiv predstavljanja našeg (iz cijele Hrvatske) folklora turistima. Naša različitost je naše bogatstvo. Samo mi nije jasno zašto se u goste poziva uvijek i ponovo samo Slavonce, tj. zašto malo ne pozovu i neke druge (Istrijane, Zagorce, Dalmatince, Gorane, Ličane, Vlaje...). I to ne za Prvi maj, već onda kada ima turista, recimo u 6., 7., 8. ili 9. mjesecu. I moj komentar nije bio nikakvo "pljuvanje", već samo dobronamjerna kritika i sugestija da se može i bolje i drugačije. Pa ako to nekom smeta, ispričavam se.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
04 # Šokci u Malom Lošinjuotočanin 2015-05-06 12:29
Bilo je otočkih običaja i fešta kod nas ali mnogo godina unazad kada se uz cjelu rivu i obalu u centru grada pekla riba nudili naši proizvodi i bilo mnogo raznolike muzike gdje su gosti a i domaći ljudi mogli birati gdje i kod koga pojesti ili kupiti ponuđeno.Izgled a da sve što je nekad bilo uspješno danas se ne primjenjuje ...pa je bolje kritizirati,
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
02 # tuđe hoćemo...tintilinić 2015-05-06 13:45
Citat otočanin:
Bilo je otočkih običaja i fešta kod nas ali mnogo godina unazad kada se uz cjelu rivu i obalu u centru grada pekla riba nudili naši proizvodi i bilo mnogo raznolike muzike gdje su gosti a i domaći ljudi mogli birati gdje i kod koga pojesti ili kupiti ponuđeno.Izgleda da sve što je nekad bilo uspješno danas se ne primjenjuje ...pa je bolje kritizirati,
Ima i danas takvih fešta sa lokalnim specijalitetima i folklorom u Nerezinama, Punti Križa, Osoru pa uživajte. Lošinjani nikada nisu cijenili svoje običaje i pjesme nego im je tuđe bilo milije.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # Eto ti ga naLussignano 2015-05-06 23:02
Citat tintilinić:
Citat otočanin:
Bilo je otočkih običaja i fešta kod nas ali mnogo godina unazad kada se uz cjelu rivu i obalu u centru grada pekla riba nudili naši proizvodi i bilo mnogo raznolike muzike gdje su gosti a i domaći ljudi mogli birati gdje i kod koga pojesti ili kupiti ponuđeno.Izgleda da sve što je nekad bilo uspješno danas se ne primjenjuje ...pa je bolje kritizirati,
Ima i danas takvih fešta sa lokalnim specijalitetima i folklorom u Nerezinama, Punti Križa, Osoru pa uživajte. Lošinjani nikada nisu cijenili svoje običaje i pjesme nego im je tuđe bilo milije.

iteta ne mozes kriviti sacicu Losinjana koji su ostali na otoku nakon 2 svj. rata.

Sada ce me napadati razni novo komponovani Losinjani sa teorijama talijanizma, fasizma i stoljecu sedmom, a ti isti bi dali sve samo da im je dobit talijanski pasos ili jos bolje penziju.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # orca pipaedi 2015-05-07 07:33
Citat Lussignano:
Sada ce me napadati razni novo komponovani Losinjani sa teorijama talijanizma, fasizma i stoljecu sedmom, a ti isti bi dali sve samo da im je dobit talijanski pasos ili jos bolje penziju.
..a djecu upisuju u talijanski vrtić kako bi naučili jezik i bolje se prilagodili otočanima. :roll:
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # BuducnosDjeca 2017-10-05 17:58
Koliko sam razumio u hrvatskom skolstvu i edukaciskom sistemu u zadnje vrijeme se sve radi da se djeca ne pripremaju za edukaciju koja bi donijela buducnost u Hrvatskoj, nego se odmah pripremaju da budu podobni za sluzenje i odlazak u zemlje zapadne Europe, poglavito Irske i Njemacke .Pa zasto ne odmah poceti sa talijanskim vrticem.?
Sto prije to bolje...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
02 # quo licet Jovi non licet bovikaligula 2015-05-08 07:24
Citat otočanin:
Bilo je otočkih običaja i fešta kod nas ali mnogo godina unazad kada se uz cjelu rivu i obalu u centru grada pekla riba nudili naši proizvodi i bilo mnogo raznolike muzike gdje su gosti a i domaći ljudi mogli birati gdje i kod koga pojesti ili kupiti ponuđeno.Izgleda da sve što je nekad bilo uspješno danas se ne primjenjuje ...pa je bolje kritizirati,
Ima i danas lijepih fešta sa vrhunskom spizom i tamburašima koji sviraju za dušu, ali u privatnim vilama za ugledne građane Lošinja.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
02 # FešteIntrattenitore 2015-05-09 21:00
Nisu fešte za biranu publiku samo u privatnim vilama. Mrvice i odjeci fešti zapadnu i nas, otočnu svjetinu. Nekidan je gospodin Perenčević, kojemu svi žitelji otoka tepaju Miha, slavio rođendan. U to je ime upriličen vatromet u čijem su sjaju svi mogli uživati.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
03 # ŠtafetaS.L. 2015-05-10 07:51
Citat Intrattenitore:
Nisu fešte za biranu publiku samo u privatnim vilama. Mrvice i odjeci fešti zapadnu i nas, otočnu svjetinu. Nekidan je gospodin Perenčević, kojemu svi žitelji otoka tepaju Miha, slavio rođendan. U to je ime upriličen vatromet u čijem su sjaju svi mogli uživati.
Za sljedeći rođendan gospodina Perenčevića Turistička zajednica i Grad ML uz vatromet pripremaju i tradicionalnu štafetu. Biće u obliku nebodera koji se planira ispred Punte, a nosit će se od Punte do Čikata. Tamo će je dočekati puhački orkestar, mažoretkinje i uglednici iz grada i okolice.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
02 # peepMiK 2015-05-10 08:08
Citat S.L.:
Citat Intrattenitore:
Nisu fešte za biranu publiku samo u privatnim vilama. Mrvice i odjeci fešti zapadnu i nas, otočnu svjetinu. Nekidan je gospodin Perenčević, kojemu svi žitelji otoka tepaju Miha, slavio rođendan. U to je ime upriličen vatromet u čijem su sjaju svi mogli uživati.
Za sljedeći rođendan gospodina Perenčevića Turistička zajednica i Grad ML uz vatromet pripremaju i tradicionalnu štafetu. Biće u obliku nebodera koji se planira ispred Punte, a nosit će se od Punte do Čikata. Tamo će je dočekati puhački orkestar, mažoretkinje i uglednici iz grada i okolice.
a program će voditi Renata Sopek
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
02 # Međunarodna suradnjaМиха 2015-05-10 08:34
Neće Renata Sopek nego savjetnica za predškolski odgoj, obrazovanje, društvene djelatnosti i međunarodnu suradnju.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
02 # MalaPlavuša 2015-05-10 09:30
Citat Миха:
Neće Renata Sopek nego savjetnica za predškolski odgoj, obrazovanje, društvene djelatnosti i međunarodnu suradnju.
Ma dobra je ona , šef joj kaže da sjedne a ona legne !
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
02 # ------jet set 2015-05-10 09:38
vidi se da nisi upoznat sa navikama Jadrankinih jet set brendiranih managera, za takve prilke uvijek zovu isto tako izbrendiranu Sopekicu

volim-losinj.org/.../...

Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Dobar podsjetnikSopila 2015-05-10 09:58
Hvala što si podsjetio na ovaj članak, ma ne zbog Nedićeve demagogije nego zbog komentara ispod članka. Vrijedi pročitati ih sada nakon više od dvije godine.
volim-losinj.org/.../...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
02 # ljepota nije prelaznafilip 2015-05-10 11:19
Citat jet set:
vidi se da nisi upoznat sa navikama Jadrankinih jet set brendiranih managera, za takve prilke uvijek zovu isto tako izbrendiranu Sopekicu

volim-losinj.org/.../...

Hvala na krasnoj slici, ovo je dokaz da smo ušli u brand destinaciju. Renata bi mogla postati zaštitno lice lošinjskog turizma. Bravo !!!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # SavjetnicaLošo 2015-05-10 20:00
Da li to stvarno imamo u gradu?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Naprijed domaćiInicijator 2015-05-10 11:02
Onda kad će fešta s ponudom domaće hrane začinjena domaćom kulturom? Ne vidim razloga da to organizira TZ ni Grad. Neka vijest i komentari koje pišemo posluže kao povod za osnivanje organizacionog odbora. 3-5 ljudi koji žele i mogu u stanju su napraviti čuda!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # malo mistoluigi 2015-05-10 11:22
Citat Inicijator:
Onda kad će fešta s ponudom domaće hrane začinjena domaćom kulturom? Ne vidim razloga da to organizira TZ ni Grad. Neka vijest i komentari koje pišemo posluže kao povod za osnivanje organizacionog odbora. 3-5 ljudi koji žele i mogu u stanju su napraviti čuda!
..ovi koji pišu komentare nisu u stanju organizirati turnir u briškuli i trešeti. :roll:
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
02 # Trgovi i jesu za trgovinugrađanka 2015-05-10 11:08
ovo prelazi sve granice...admin istratore što radite? ovo o Slavoncima, Bosancima, Albancima je neukusno. Mislim da treba ljudima omogućiti da prodaju svoje proizvode i češće, trg je i nastao u povijesti kao mjesto trgovine, susreta i razmjene. Pa i mediteranski trg. Meni je veći problem igranje nogometa po trgu, a Slavonci, Istrijani, mogu...i trebaju. Moglo bi sve biti i bolje ali krenite, radite, dajte prijedlog, tko vam brani.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # InfoNovinar 2015-05-10 11:11
Iako ne glasam za HDZ mislim da gradončelnik podržava sve inicijative i da on sigurno nije adresa na koju su upućeni ovi neprimjereni komentari...pa odazove se i podržava stvarno širok raspon inicijativa i događaja
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
33 # santo subitoarmin 2015-05-10 17:35
Citat Novinar:
Iako ne glasam za HDZ mislim da gradončelnik podržava sve inicijative i da on sigurno nije adresa na koju su upućeni ovi neprimjereni komentari...pa odazove se i podržava stvarno širok raspon inicijativa i događaja
Novinar je u pravu, gradonačelnik je kulturan čovjek i podržava svaku ideju i inicijativu. Zato će još dugo voditi ovaj grad.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # Šokci u Malom Lošinjuzgrožen 2015-05-10 16:00
Evo povodom svih ovih suvislih debata posjetite otočnu feštu u Osoru za SV.GAUDENTA 01.06.primjer kako zajedništvom,do brom voljom svih se može puno toga,odaziv onih koji žele pridonijeti svake godine je sve veći i svi su dobro došli...bravo evo vam jednostavni primjer ja idem na tu feštu dođite i Vi...domaća atmosfera,harmo nikaši,domaća pijača i domaći kolači
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
2 0 # Žikino koloS.D. 2015-05-11 08:37
Lošinj može pokazati samo lažne sansegote ili mažoretkinje koje samo vrte guzicom na radost pohotnih penzionera. Jednom će Vam netko dovesti žikino ili kozaračko kolo.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
12 # davorike dajke...lucijan 2015-05-11 10:55
Citat S.D.:
Lošinj može pokazati samo lažne sansegote ili mažoretkinje koje samo vrte guzicom na radost pohotnih penzionera. Jednom će Vam netko dovesti žikino ili kozaračko kolo.
Žikino kolo je zaštitni znak Lošinja, očito nisi nikad bio na proslavi rođendana u Velom žalu. :-*
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # TambureMandolina 2017-10-05 17:39
"Ljudi je li to moguce", gdje god podjem po Jadranu svugdje Tambure, cak i u "Lijepom nasom", ne sijecam se ni jedne emisije bez tambura a mandoline se mogu svijecom traziti.
Ipak bi na Jadranu trebala prevladavati muzika sa mandolinama.
Ni docek Nove godine u Opatiji i u Istri ne prolazi u zadnjim godinama bez terora tamburama, pa nakon ponoci Austrijanci I Talijani ,Slovenci i ostali nestanu u predvoje hotela, a u sali ostane samo hrpica , uz blagoslov muzicara, becaraca.
Tako da vec par godina ni ne idem vise na takve skupe i muzicki deplasirane doceke Nove godine, jer ne pripadaju podneblju gdje se sve odvija....
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
13 # sijecampepe 2017-10-05 20:05
Citat Mandolina:
"Ljudi je li to moguce", gdje god podjem po Jadranu svugdje Tambure, cak i u "Lijepom nasom", ne sijecam se ni jedne emisije bez tambura a mandoline se mogu svijecom traziti.
Ipak bi na Jadranu trebala prevladavati muzika sa mandolinama.
Ni docek Nove godine u Opatiji i u Istri ne prolazi u zadnjim godinama bez terora tamburama, pa nakon ponoci Austrijanci I Talijani ,Slovenci i ostali nestanu u predvoje hotela, a u sali ostane samo hrpica , uz blagoslov muzicara, becaraca.
Tako da vec par godina ni ne idem vise na takve skupe i muzicki deplasirane doceke Nove godine, jer ne pripadaju podneblju gdje se sve odvija....
Mandolina, znači li tebi išta trojac Babić, Finka i Moguš?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
12 # MandolinaTambure 2017-10-05 21:48
Mandolina, znači li tebi išta trojac Babić, Finka i Moguš?
Ne, tko su ti ljudi?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
12 # MijesoFlek 2017-10-06 09:11
Citat pepe:
Citat Mandolina:
"Ljudi je li to moguce", gdje god podjem po Jadranu svugdje Tambure, cak i u "Lijepom nasom", ne sijecam se ni jedne emisije bez tambura a mandoline se mogu svijecom traziti.
Ipak bi na Jadranu trebala prevladavati muzika sa mandolinama.
Ni docek Nove godine u Opatiji i u Istri ne prolazi u zadnjim godinama bez terora tamburama, pa nakon ponoci Austrijanci I Talijani ,Slovenci i ostali nestanu u predvoje hotela, a u sali ostane samo hrpica , uz blagoslov muzicara, becaraca.
Tako da vec par godina ni ne idem vise na takve skupe i muzicki deplasirane doceke Nove godine, jer ne pripadaju podneblju gdje se sve odvija....
Mandolina, znači li tebi išta trojac Babić, Finka i Moguš?
Mandolinac je hiperijekavac da netko ne bi pomislio da je nedajbože Srbin ili takvo što. Opreza radi (ne poznaje pravopis) vjerojatno kaže "mijeso" kad kupuje meso.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
21 # hiperijekavacMandolinac 2017-10-06 23:10
Da u pravu si, ne poznajem pravopis i nakon vise od 40 godina sto zivim vani dobro da poznam i ovoliko od hrvatskog jezika koji mi usput nije maternji jezik.
Ovdje se razgovara o izvornoj kulturnoj bastini i muzici.
Ako odem na neku festu u Njemackoj, npr. Bavarskoj, ili Oktobar Fest onda cu slusati muziku iz tog dijela Njemacke a ne iz okolice Hamburga ili Ostfriesland-a..
Ali ako je vama sve jedno sto predstavljate turistima onda je i meni to O.K.
A nije mi strano da kada nemate nekakve drugacije argumente, odmah okrenete na nacionalno ili kako vi to na dobronamjernu kritiku cesto reagirate, umjesto argumenata, brzi odgovor da osoba koja nesto kritizira ne voli Hrvatsku pa netreba ni doci na ljetovanje.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
12 # cicvara i poparaaleksa 2017-10-07 08:07
Citat Flek:
Mandolinac je hiperijekavac da netko ne bi pomislio da je nedajbože Srbin ili takvo što. Opreza radi (ne poznaje pravopis) vjerojatno kaže "mijeso" kad kupuje meso.
Ne vjerujem da kupuje "mijeso" prije bi rekao da kupuje "zejtin" i "vareniku".
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
11 # Mandolinachiperijekavac 2017-10-07 22:15
Ne znam sto vam znaci to jelo I pilo : "zejtin" i "vareniku" ali si mozete svirati tambure i na svom grobu.
sa tamburasima ce vas i sahraniti.
A ovo vam je buducnost...

saznajemo.net/.../...


saznajemo.net/.../
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # TambureMandolina 2017-10-05 17:45
Mala ispravka, prije vise godina ljetovali smo na Losinju i uzivali smo, u sjedenju na vecer, na terasi Velog zala, gdje je jedan gospodin prekrasno svirao mandolinu.
Dali to jos postoji?
Da ne mislite da imam nesto protiv tambura, obozavam "Zlatne Dukate" ali se pre vise forsira prisustvo tamburaske muzike na moru.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
02 # MandolinacHiperijekavac 2017-10-07 22:34
Nemate vaznijih problema nego diskutirati o muzickim instrumentima I jelu i picu sa Balkana.
Uskoro kako se mladi Sokci iseljavaju u Njemacku I Irsku ne ce vam imati ni tko doci iz Slavonije da vam zabavlja goste.
Mislim da govore da se godisnje samo iz Slavonije iseli 40.000 mladih.
Vec ove godine ste muku mucili da na jedvite jade sakupite sezonske radnika na moru, u turizmu.
Sto se ne volite sa Srbima svaka cast, i ja to potpisujem, ali da vam na jedan put nitko vise nije dobar, ni Slovenci, ni Bosanci, ni Crnogorci , ni Madjari, onda nesto nije u redu sa vama.
Ne moze biti da su svi "zlocesti" a samo vi Hrvati dobri.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj

Dodaj komentar

Komentari koji nemaju veze s temom članka uz koji su uneseni bit će uklonjeni. Za unos "off topic" komentara mogu se koristiti stranice SVAŠTARA 2, SVAŠTARA, ŠKOVACA i SATIRIČKI PRILOZI. Uredništvo ne snosi odgovornost za sadržaj komentara.

Sigurnosni kod
Osvježi

● ZADNJI KOMENTARI

  • Neuspjela otmica Zajednice Talijana Mali Lošinj

    asdf 10.07.2026 14:02
    Ispravak netočnog ispravka
    Pitaš Banića što točno znade o Straulinu i da je negdje pročitao da je on bio fašistički diverzant i da to piše u Beogradskim arhivima pod pokroviteljstvo m komunističke partije Jugoslavije. Banić kao i mnogi drugi nisu morali kopati po beogradskim ...

    Read more...

     
  • Neuspjela otmica Zajednice Talijana Mali Lošinj

    gost 09.07.2026 19:54
    Straulino protiv partizana
    Ovo pljuvanje po partizanima liku treba da fašistički diverzant Stralino ispadne pozitivac jer je bio protiv partizana.

    Read more...

     
  • Neuspjela otmica Zajednice Talijana Mali Lošinj

    gost 09.07.2026 14:40
    NOB
    A ja mislio da je NOB bio rat protiv nacističkih i fašističkih okupatora. I njihovih slugu Ustaša u NDH.

    Read more...

     
  • Neuspjela otmica Zajednice Talijana Mali Lošinj

    Petar Banić 09.07.2026 13:58
    anonimni trolovi u napadu sa drekom u ustima
    ali tko su bili vaši partizani koji su klali i ubijali 1945,godine po Zagrebu i Zagorju i Sloveniji.Vaši partizani pod vodstvom vašeg druga Tita su ostavili grobove o kojima se nije smjelo pričati dok su vaši bili na vlasti i djeca su u školi učili o ...

    Read more...

     
  • Neuspjela otmica Zajednice Talijana Mali Lošinj

    Ispravak netočnog navoda 09.07.2026 08:18
    replika
    Komunizam je bio velikosršska snage jer zločini nad Hrvatskim narodom su se vodili još od 1941.Koje tekovine NOB,NOB to je bio rat četnika protiv Hrvata.NOB nije nikada postojao nego samo četnički napadi nad Hrvatima sve do danas.

    Read more...

     
  • Neuspjela otmica Zajednice Talijana Mali Lošinj

    gost 08.07.2026 19:45
    ......
    Ako si bio u Domovinskom ratu nisi se borio protiv komunista nego protiv agresije udruženih velikosrpskih snaga, a za očuvanje tekovina NOB, t.j. partizana ! .

    Read more...

     
  • Neuspjela otmica Zajednice Talijana Mali Lošinj

    Ispravak netočnog navoda 07.07.2026 17:19
    Replika
    Gospodine Baniću prtpostavljam da mislite na Straulina.A što vi točno znadete o Straulinu?Negdj e ste pročitali da je on bio fašistički diverzant i to piše u Beogradskim arhivima pod pokroviteljstvo m komunističke partije Jugoslavije,pro tiv koje ...

    Read more...

     
  • Neuspjela otmica Zajednice Talijana Mali Lošinj

    IGost 07.07.2026 15:03
    .......
    Petre Baniću prestani vrijeđati Lošinjane a sada si počeo i članove Zajednice Talijana.Zajedn ica Talijana postoji davno prije nego što ste vi došli na otok i ponašajte se pristojno prema Lošinjanima koji su vas prihvatili kao dragog su otočana a ...

    Read more...

     
  • Neuspjela otmica Zajednice Talijana Mali Lošinj

    Petar Banić 07.07.2026 13:38
    a što reći?
    te nastaviti njegovati istinsku talijansku kulturu kao nezaobilazan dio identiteta našeg otoka. Molio bih autora članka da mi pojasni kako je organiziranje izložbe fašističkom diverzantu u Muzeju Apoksiomen, njegovanje istinske talijanske kulture?

    Read more...

     
  • Neuspjela otmica Zajednice Talijana Mali Lošinj

    Gost 07.07.2026 10:32
    Di je tu demokracija?
    Bez namjere da raspravljamo, primjećujem da sastavljanje liste kandidata koja broji onoliko koliko se bira, nije u duhu demokracije čak ni da je sastavlja grupa članova, a ne pojedinac.

    Read more...

     
  • Neuspjela otmica Zajednice Talijana Mali Lošinj

    Ispravak netočnog navoda 06.07.2026 17:45
    Replika
    U ovom oglasu ima puno istine.Točno je puno toga što navodi Cavolo.CIL je udruga svih članova koji imaju želju da prihvate program rada Talijanske Unije.Talijansk a Unija je krovna organizacija u koju je uključena i CIL(Comunita degli Italiani di ...

    Read more...

     
  • Odluka Gradskog vijeća kao dimna zavjesa

    RDx 06.07.2026 09:38
    u laži su kratke noge
    Na fejsu gradonačelnica kaže da se borila za građane i da Grad nije odlučivao o cijenama vode, a u zapisniku piše da je glasala za podizanje cijena vode.

    Read more...

     
  • Odluka Gradskog vijeća kao dimna zavjesa

    građanin 02.07.2026 17:17
    Zapisnik sa 80. sjednice skupštine društva Ponikve voda d.o.o.
    U zapisniku piše da su svi načelnici i gradonačelnici jednoglasno glasali za povećanje cijene vode. voda.ponikve.hr/.../... (https://voda.ponikve.hr/sites/default/files/dokumenti/skupstina-drustva-zapisnik/voda-zapisnik-80_0.pdf)

    Read more...

     
  • Svaštara br. 2

    RonaldSpupt 26.06.2026 01:10
    Refreshing your outdoor hangout with high-quality blue stone tiles.
    Structural components have a strong effect on how any installation holds up. Some options provide a earthy look, while others focus more on solid performance. When planning a project, it helps to pair materials with how they will be used. Durable ...

    Read more...

     
  • Guranje deve kroz ušicu igle

    Uvijek isti pojedinci 16.06.2026 21:43
    Tišina
    Šta je, Arsene? Presušila inspiracija?

    Read more...

     
  • Zemljovid afera

    Inicijativa za legalnost Lošin 11.06.2026 09:51
    Bučanje
    Inicijativa za legalnost Lošinj 29. svibnja u 16:39 · Podijeljeno s publikom Javno Lošinj je ustvari mali otok, te držim da je neobično da se ne zna prava istina o Bučanju. Ovaj tekst sa '' Volim Lošinj'', me je motivirao da demantiram tvrdnje, a ...

    Read more...

     
  • Kult Agostina Straulina

    gost 08.06.2026 11:11
    Memorijal A. Straulina
    Malo diskretnije nego prije,ali kult Agostina Straulina se nastavlja gajiti. Sada povodom regate krstaša Pesaro - Lošinj kao memorijal u njegovu čast. Na stranici Grada Mali Lošinj objavljen je opširan izvještaj da su Grad Mali Lošinj i Turistička ...

    Read more...

     
  • Samozadovoljavajuće Gradsko vijeće

    hranitelj tuljana 30.05.2026 07:27
    Klaunska posla
    Jadu nepismeni, da bi se nekome mogao narugati, treba imati barem zrno pameti. To je napisao neki klaun, nisam ja...

    Read more...

     
  • Samozadovoljavajuće Gradsko vijeće

    ... 29.05.2026 14:02
    ...
    Pokušava pomesti pod tepih blamažu sa drvenim dječjim vrtićem koji košta kao Sv.Petra kajgana. Na fejsu su je neki ljudi masovno napali da je upropastila Unije, pa se jutros AK pokušala izvući nekim po običaju kvazi pojašnjenjem, nakon čega su je ...

    Read more...

     
  • Samozadovoljavajuće Gradsko vijeće

    gost 28.05.2026 15:50
    Pravi ili lažni tuljan?
    Jeli ovo poslao pravi tuljan ili mu se neko ruga :P

    Read more...

     
  • Samozadovoljavajuće Gradsko vijeće

    Zozo 28.05.2026 10:18
    Sunčana elektrana?
    Meni je nešto trulo u nedostatku prethodnih informacija, a onda odjednom obilazak sunčane elektrane na Unijama ????

    Read more...

     
  • Samozadovoljavajuće Gradsko vijeće

    Hranitelj tuljana 24.05.2026 10:39
    Dvoboj - tu se krije odgovor
    imgur.com/a/2k4ArdY (https://imgur.com/a/2k4ArdY)

    Read more...

     
  • Samozadovoljavajuće Gradsko vijeće

    Hugo 23.05.2026 19:33
    ...
    Sumnjiv natječaj i vrtoglave cijene: EPPO-u prijavljen važan projekt moćne HDZ-ovke www.index.hr/.../2789360.aspx ...

    Read more...

     
  • Samozadovoljavajuće Gradsko vijeće

    na otoku Lošinju 20.05.2026 07:38
    Nešto je trulo
    Vezano za vrtić Mrav, gradonačelnica je na svom fejsu objavila nekakvo zakašnjelo i općenito objašnjenje, ali bez ikakvih konkretnih detalja. Vidjet ćemo hoće li ovakvo objašnjenje "na majke mi" o 81% povećanja vrijednosti radova zadovoljiti SAFU ...

    Read more...

     
  • Samozadovoljavajuće Gradsko vijeće

    ... 16.05.2026 09:56
    ...
    Jel i ovo spada u lošinjski model gradmje? i.ibb.co/.../... (http://i.ibb.co/3y97ySXT/IMG-20260515-WA0002.jpg)

    Read more...

     
  • Samozadovoljavajuće Gradsko vijeće

    Nadia Comaneci 16.05.2026 00:40
    Odjeci 9. sjednice Gradskog vijeća
    Na portalu Otoci.net objavljena je najava 9. sjednice Gradskog vijeća, kao i izvještaj sa same sjednice i naknadno očitovanje lošinjskog SDP-a povodom enormno velikih troškova prilikom gradnje drvenog dječjeg vrtića. Na dnevnom redu rebalans i zaduženje ...

    Read more...

     
  • Bez kormila, bez kormilara

    hranitelj tuljana 29.04.2026 21:42
    ...
    Ovo vrijedi za jako, jako puno javnih osoba u politici Lopinja. U politici je čest slučj da "prema van" ljuti protivnici zapravo zajedno najtjesnije surađuju. Ako vam padne neko ime, imena na pamet, u pravi ste.

    Read more...

     
  • Bez kormila, bez kormilara

    gost 29.04.2026 17:09
    Politika
    Pa da to kritizira netko drugi još bi shvatio, ali kad se po tom pitanju javlja HDZ pa makar i ovaj lokalni, stvar je smiješna. Nedavno se odigravala sramotna priča o saborskoj zastupnici Boški Ban izabranoj na listi SDP koja je prvo prihvatila sramotnu ...

    Read more...

     
  • Bez kormila, bez kormilara

    Sdp prevara 29.04.2026 15:14
    Hdz
    Jeli se Silvija prijavila na natječaj za komunalnu pročelnicu

    Read more...

     
  • Bez kormila, bez kormilara

    Sdp prevara 29.04.2026 07:14
    Bla bla
    Autor je hdz. Mario je svjestan da neće bit gradonačelnik i posao direktora mu je vrh. Zato glume svađe a uredno svi surađuju 3

    Read more...

ZADNJI KOMENTARI (desno)

  • Neuspjela otmica Zajednice Talijana Mali Lošinj

    asdf 10.07.2026 14:02
    Ispravak netočnog ispravka
    Pitaš Banića što točno znade o Straulinu i da je negdje pročitao da je on bio fašistički ...
     
  • Neuspjela otmica Zajednice Talijana Mali Lošinj

    gost 09.07.2026 19:54
    Straulino protiv partizana
    Ovo pljuvanje po partizanima liku treba da fašistički diverzant Stralino ispadne pozitivac ...
     
  • Neuspjela otmica Zajednice Talijana Mali Lošinj

    gost 09.07.2026 14:40
    NOB
    A ja mislio da je NOB bio rat protiv nacističkih i fašističkih okupatora. I njihovih slugu ...
     
  • Neuspjela otmica Zajednice Talijana Mali Lošinj

    Petar Banić 09.07.2026 13:58
    anonimni trolovi u napadu sa drekom u ustima
    ali tko su bili vaši partizani koji su klali i ubijali 1945,godine po Zagrebu i Zagorju ...
     
  • Neuspjela otmica Zajednice Talijana Mali Lošinj

    Ispravak netočnog navoda 09.07.2026 08:18
    replika
    Komunizam je bio velikosršska snage jer zločini nad Hrvatskim narodom su se vodili još ...
     
  • Neuspjela otmica Zajednice Talijana Mali Lošinj

    gost 08.07.2026 19:45
    ......
    Ako si bio u Domovinskom ratu nisi se borio protiv komunista nego protiv agresije udruženih ...
     
  • Neuspjela otmica Zajednice Talijana Mali Lošinj

    Ispravak netočnog navoda 07.07.2026 17:19
    Replika
    Gospodine Baniću prtpostavljam da mislite na Straulina.A što vi točno znadete o Straulinu?Negdj ...
     
  • Neuspjela otmica Zajednice Talijana Mali Lošinj

    IGost 07.07.2026 15:03
    .......
    Petre Baniću prestani vrijeđati Lošinjane a sada si počeo i članove Zajednice Talijana.Zajedn ...
     
  • Neuspjela otmica Zajednice Talijana Mali Lošinj

    Petar Banić 07.07.2026 13:38
    a što reći?
    te nastaviti njegovati istinsku talijansku kulturu kao nezaobilazan dio identiteta našeg ...
     
  • Neuspjela otmica Zajednice Talijana Mali Lošinj

    Gost 07.07.2026 10:32
    Di je tu demokracija?
    Bez namjere da raspravljamo, primjećujem da sastavljanje liste kandidata koja broji onoliko ...
     
  • Neuspjela otmica Zajednice Talijana Mali Lošinj

    Ispravak netočnog navoda 06.07.2026 17:45
    Replika
    U ovom oglasu ima puno istine.Točno je puno toga što navodi Cavolo.CIL je udruga svih članova ...
     
  • Odluka Gradskog vijeća kao dimna zavjesa

    RDx 06.07.2026 09:38
    u laži su kratke noge
    Na fejsu gradonačelnica kaže da se borila za građane i da Grad nije odlučivao o cijenama ...
     
  • Odluka Gradskog vijeća kao dimna zavjesa

    građanin 02.07.2026 17:17
    Zapisnik sa 80. sjednice skupštine društva Ponikve voda d.o.o.
    U zapisniku piše da su svi načelnici i gradonačelnici jednoglasno glasali za povećanje ...
     
  • Svaštara br. 2

    RonaldSpupt 26.06.2026 01:10
    Refreshing your outdoor hangout with high-quality blue stone tiles.
    Structural components have a strong effect on how any installation holds up. Some options provide ...
     
  • Guranje deve kroz ušicu igle

    Uvijek isti pojedinci 16.06.2026 21:43
    Tišina
    Šta je, Arsene? Presušila inspiracija?
     
  • Zemljovid afera

    Inicijativa za legalnost Lošin 11.06.2026 09:51
    Bučanje
    Inicijativa za legalnost Lošinj 29. svibnja u 16:39 · Podijeljeno s publikom Javno Lošinj je ...
     
  • Kult Agostina Straulina

    gost 08.06.2026 11:11
    Memorijal A. Straulina
    Malo diskretnije nego prije,ali kult Agostina Straulina se nastavlja gajiti. Sada povodom regate ...
     
  • Samozadovoljavajuće Gradsko vijeće

    hranitelj tuljana 30.05.2026 07:27
    Klaunska posla
    Jadu nepismeni, da bi se nekome mogao narugati, treba imati barem zrno pameti. To je napisao ...
     
  • Samozadovoljavajuće Gradsko vijeće

    ... 29.05.2026 14:02
    ...
    Pokušava pomesti pod tepih blamažu sa drvenim dječjim vrtićem koji košta kao Sv.Petra ...
     
  • Samozadovoljavajuće Gradsko vijeće

    gost 28.05.2026 15:50
    Pravi ili lažni tuljan?
    Jeli ovo poslao pravi tuljan ili mu se neko ruga :P
     
  • Samozadovoljavajuće Gradsko vijeće

    Zozo 28.05.2026 10:18
    Sunčana elektrana?
    Meni je nešto trulo u nedostatku prethodnih informacija, a onda odjednom obilazak ...
     
  • Samozadovoljavajuće Gradsko vijeće

    Hranitelj tuljana 24.05.2026 10:39
    Dvoboj - tu se krije odgovor
    imgur.com/a/2k4ArdY (https://imgur.com/a/2k4ArdY)
     
  • Samozadovoljavajuće Gradsko vijeće

    Hugo 23.05.2026 19:33
    ...
    Sumnjiv natječaj i vrtoglave cijene: EPPO-u prijavljen važan projekt moćne HDZ-ovke ...
     
  • Samozadovoljavajuće Gradsko vijeće

    na otoku Lošinju 20.05.2026 07:38
    Nešto je trulo
    Vezano za vrtić Mrav, gradonačelnica je na svom fejsu objavila nekakvo zakašnjelo i općenito ...
     
  • Samozadovoljavajuće Gradsko vijeće

    ... 16.05.2026 09:56
    ...
    Jel i ovo spada u lošinjski model gradmje? i.ibb.co/.../...
     
  • Samozadovoljavajuće Gradsko vijeće

    Nadia Comaneci 16.05.2026 00:40
    Odjeci 9. sjednice Gradskog vijeća
    Na portalu Otoci.net objavljena je najava 9. sjednice Gradskog vijeća, kao i izvještaj ...
     
  • Bez kormila, bez kormilara

    hranitelj tuljana 29.04.2026 21:42
    ...
    Ovo vrijedi za jako, jako puno javnih osoba u politici Lopinja. U politici je čest slučj ...
     
  • Bez kormila, bez kormilara

    gost 29.04.2026 17:09
    Politika
    Pa da to kritizira netko drugi još bi shvatio, ali kad se po tom pitanju javlja HDZ pa makar ...
     
  • Bez kormila, bez kormilara

    Sdp prevara 29.04.2026 15:14
    Hdz
    Jeli se Silvija prijavila na natječaj za komunalnu pročelnicu
     
  • Bez kormila, bez kormilara

    Sdp prevara 29.04.2026 07:14
    Bla bla
    Autor je hdz. Mario je svjestan da neće bit gradonačelnik i posao direktora mu je vrh. Zato ...