Ova stranica koristi kolačiće koje u svakom trenutku možete kontrolirati postavkama u vašem internet pregledniku

Ako ne promijenite postavke preglednika slažete se s korištenjem kolačića Vise o kolacicima

Razumijem i prihvacam

Ne postoji ljubak i umiljat način kritike

Korisnička ocjena:  / 0
LošeNajbolje 

slika2Temeljna vrijednost na kojoj počiva odnos države i civilnog društva jest neovisnost civilnog društva

„Tko financira ovu lakrdiju pitam se kako je moguće da se iz udruge koje financira grad može toliko i nonstop otrov širiti protiv iste.“ Gornji navod iz komentara na ovoj web stranici jedan je od mnogih koji stavljaju u korelaciju kritiku i činjenicu financiranja iz proračunskih sredstava, podržavajući tezu da je onaj tko financira neupitno u pravu. Drugi u diskusijama često rabljen izraz jest sukob interesa, primijenjen na udruge. Ako udruga ili njeni pojedini članovi javno zastupaju neki određen interes prepoznat kao „svoj“ (primjerice "sebičan" interes da mu u mjestu gdje se budi cvrkuću ptice ili ne bruji teška mehanizacija), tada kao kontraargument često biva potegnuta sintagma sukob interesa.

Logika ovih tvrdnji proizlazi iz nepriznavanja činjenice da su vlasnici proračunskih sredstava građani, a trenutačna vlast tek servis koji obavlja javni posao za građane, gospodareći proračunom i ostalim resursima zajednice na način što se naziva brigom dobrog gospodara . . .

Sredstva, dakle, namijenjena za djelovanje i aktivnosti udruga, nisu sredstva stranaka ili koalicija na vlasti, nego sredstva građana. Vlast nije privatni donator, nego upravljač javnog novca u javnom interesu.

Je li u interesu javnog dobra, dakle građana, raspoređivati sredstva za rad udruga, napose udruga koje artikuliraju jasno prepoznatljiv interes i koje kritiziraju institucije?

Pogledajmo kako udruge definira Zakon o udrugama: „Udruga u smislu ovoga Zakona je svaki oblik slobodnog i dobrovoljnog udruživanja više fizičkih, odnosno pravnih osoba, koje se, radi zaštite njihovih probitaka ili zauzimanja za zaštitu ljudskih prava i sloboda, te ekološka, humanitarna, informacijska, kulturna, nacionalna, pronatalitetna, prosvjetna, socijalna, strukovna, športska, tehnička, zdravstvena, znanstvena ili druga uvjerenja i ciljeve, a bez namjere stjecanja dobiti, podvrgavaju pravilima koja uređuju ustroj i djelovanje toga oblika udruživanja.“

Nacionalna strategija stvaranja poticajne okoline za razvoj civilnog društva navodi: “Među sadržajnim vrijednostima najznačajnije su aktivnosti civilnoga društva koje pridonose oživotvorenju najviših vrednota ustavnog poretja u Hrvatskoj, a to su sloboda, jednakost, nacionalna ravnopravnost i ravnopravnost spolova, mirotvorstvo, socijalna pravda, poštivanje prava čovjeka, nepovredivost vlasništva, očuvanje prirode i okoliša, vladavina prava i demokratski višestranački sustav.“

 Legalno je, legitimno, čak i poželjno, dakle, udruživati se radi zaštite probitaka, uvjerenja, ciljeva i prava. Svojih i tuđih.

U Hrvatskoj postoje brojne organizacije koje djeluju na zadovoljavanju interesa svojih članova (sport, rekreacija...) i one koje djeluju u interesu javnog dobra (ljudska prava, zaštita okoliša...). Općine, gradovi i države, kao i međunarodne institucije i integracije (barem one koje funkcioniraju na načelima liberalne demokracije), ne samo da podnose i dozvoljavaju rad udruga, nego podupiru njihov rad na brojne načine.

U Hrvatskoj djeluje Ured Vlade RH za udruge („koji obavlja stručne i druge poslove iz djelokruga Vlade Republike Hrvatske, a u vezi sa stvaranjem uvjeta za partnerske odnose i međusektorsku suradnju s nevladinim, neprofitnim sektorom u Republici Hrvatskoj; Ured prati rad i djelovanje udruga, te stvara pretpostavke za transparentno financiranje programa udruga...“ (Uredba o Uredu za udruge), Nacionalna zaklada za razvoj civilnog društva, Savjet za razvoj civilnog društva, donesena je Nacionalna strategija stvaranja poticajnog okruženja za razvoj civilnog društva, financira se rad udruga koje djeluju za javno dobro ...

Zašto sve to? Zato što udruženi građani djeluju kao stalni promatrač i kontrolni mehanizam vlasti, nadzirući procedure u kojima se donose odluke, preispitujući s mnogo različitih aspekata sadržaj donosenih odluka i nadzirući provedbu tih odluka te istražujući njihove posljedice na zajednicu.

Društva u kojima postoje razvijeni ovi kontrolni i korektivni mehanizmi smatraju se demokratičnijima, jer je veća uključenost građana u javne procese, a željeni smjer stalnog rada na preispitivanju i širenju prostora za razvoj civilnog društva je taj da država sve više ima ulogu medijatora i partnera, a sve manje isključivog kreatora društvenih i ekonomskih promjena.

Temeljna vrijednost na kojoj počiva odnos države i civilnog društva jest neovisnost civilnog društva. To znači da država / županija / općina / Grad mora osigurati slobodu izbora vrijednosnih i interesnih orijentacija građanki i građana, te slobodu njihova javna izražavanja i djelovanja.

Druga temeljna vrijednost je pluralizam i prakticiranje razlika. Uzimajući u obzir ovakvu jasno deklariranu i zakonima potvrđenu opredijeljenost hrvatskog društva, postavljanje pitanja koje je uvodno pitanje ovog teksta je odraz neznalaštva i prostakluka.

Ne postoji ljubak i umiljat način da se izrekne kritika. Kritika, preispitivanje odluka i procesa donošenja odluka, davanje alternativnih prijedloga i javno prezentiranje toga procesa i rezultata dragocjen je način participiranja u zajednici i vrijedan oblik suradnje u kreiranju javnih politika, mada sve to nije tako lako primiti kao što je lako primiti laskanja i pohvale.

Činjenica da Grad Mali Lošinj jest sufinancijer (nekih od) udruga koje se na ovaj način bave unapređenjem života u zajednici upravo je vrhunski dokaz da vlast aktivno oživotvoruje Nacionalnu strategiju razvoja poticajnog okruženja za razvoj civilnog društva, da je sposobna biti demokratična i djelovati na povećanju socijalnog kapitala.

Dakle, vlast od javne kritike, javnog dijaloga, javne konfrontacije mišljenja i uvažavanja i podupiranja onih koji monitoriraju politički proces može imati samo korist i dobitak.

Kad bi nekim slučajem vlast Grada Malog Lošinja uskratila financiranje udruga, što sugerira uvodno pitanje, napravila bi ogroman korak unazad i time demonstrirala sirovu silu, neznanje i nedemokratičnost, autoritarnost i želju da se civilno društvo pacificira, što nije uspjelo niti jednom režimu čak niti upotrebom vojne sile.

Onaj tko proklamira ovakve stavove ne samo da je protivnik razvoja građanske participacije, nego je loš saveznik vlasti, jer je poziva na korak koji bi joj donio skandal u nacionalnim razmjerima i gubitak potpore u zajednici.

Komentari: 

0 0 # Sherlock 2006-12-03 19:22
Ma jel grad financira Ekokvarner?
Njih stvarno ne bi trebao.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Holmes 2006-12-03 19:23
Slažem se, u tom bi im se slučaju mogla desiti autocenzura, pa da postanu plašljive, ulizičke i jalove kao ostale.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Xman 2006-12-03 19:32
Uvjeren sam da ih Grad neće financirati jer kad bi to učinio gradska vlast ne bi "demonstrirala sirovu silu, neznanje i nedemokratičnos t, autoritarnost i želju da se civilno društvo pacificira".
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Neka cvjeta tisuću cvjetova 2006-12-03 19:37
Treba financirati sve, Eko Kvarner uz boćare i nogometaše.
Pa nije nam nogomet, mada najvažnija sporedna stvar na svijetu, valjda važniji od udruga koje štite ustavne vrijednosti. Nije valja Genovica namjerno izbacila nogomet iz nabrajanja ustavnih vrednota?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Holmes 2006-12-03 19:40
Nogomet je sigurniji, ima više navijača, prelasci u druge timove su normalni, vrti se više love, sve ko u politici.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # gost 2006-12-03 19:40
A ja mislim da Eko Kvarner neće ni tražiti financiranje :D
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Marko 2006-12-03 19:43
Šta vam to znači pacificirati? Oni koji su dobili na izborima ne trebaju nikoga pacificirati. Oni jednostavno imaju vlast i rade što hoće sve do sljedećih izbora. Ko nije zadovoljan, bira druge.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Confused 2006-12-03 19:48
A zašto Eko Kvarner ne bi tražio financiranje? Zašto to financiranje ne bi dobio? Pa ta udruga može dokazati sate i sate rada, a mogme i efikasnost /dva dolaska bagera/. Ja bih rado dao dio svoga poreznog kolačića tako učinkovitoj udruzi. kad dovede grad bagere da ruši preležernom tajkunu, meni mogu povisiti i porez.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Xman 2006-12-03 19:49
He, he, provalio komunjarski primitivizam :D
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Xman 2006-12-03 19:51
Ono o primitivizmu je u vezi s tim kako Titov pionir Marko zamišlja demokraciju.

I da, i ja bih pristao da mi povise porez za takvu udrugu ;-)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Ivana 2006-12-03 19:51
Jel iko vidio kriterije za dodjelu proračunskih sredstava? ja mislim da je Balija davao ko mu se sviðao, a ova vlast da nastavlja davati istima. Koji se sviðaju Baliji.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Kriterij 2006-12-03 19:53
Kriteriji su nejasni.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # gost 2006-12-03 19:55
Marko ljepo ti je objašnjeno da vlast nije privatni donator novca graðana nego servis da njime upravlja. Znaš čitati ili se praviš lud?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Bravo Ivanagost 2006-12-03 19:57
:D :D :D
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Kalimero 2006-12-03 20:11
Eko Kvarner bi trebao tržiti financiranje samo da testira europejstvo naše gradske vlasti ;-)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # gost 2006-12-03 20:24
Ma koje europejstvo kad ce odlucit Lekic, Muzic i Jurekovic :sigh:
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # nejasnoća u startunije bitno 2006-12-03 20:37
„Tko financira ovu lakrdiju pitam se kako je moguće da se iz udruge koje financira grad može toliko i nonstop otrov širiti protiv iste.“
Da nije u ovoj rečenici možda akcent bio na -toliko i non stop otrov- ?
Članak je zgodan i nosi elemente objašnjenja mnogo čega ali ne odgovara na ovo -toliko i non stop otrov-.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Hakuna matata 2006-12-03 20:51
Marko me nije razočarao, ostao je primitivac do kraja. Napisao je što se od njega očekuje "Oni koji su dobili izbore jednostavno imaju vlast i rade što hoće sve do sljedećih izbora. Ko nije zadovoljan, bira druge".

On drži da je novac poreznih obveznika kao vreča iz koje se 4 godine grabi bez obzira na potrebe graðana. A onda tko je jamio jamio je, a graðani neka se ....
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # TROVANJESambadi 2006-12-04 09:34
Moguće je da je akcent prigovora na rad udruga na "toliko" i "non stop", ali meni je zanimljiva uporaba riječi OTROV. Kad to vidim osjetim ledenu jezu sjećanja na bivša vremena kad se svaka kritika totalitarnog sustava skrivenog pod lijepim imenom "socijalizam" nazivala OTROVOM.

Sjećam da se tada kritika nekog lokalnog partijskog glavešine odmah nazivala otrovnim napadom na socijalizam, Tita, Partiju itd.

Sustav se promijenio, ali način gušenja kritike se ne mijenja. Ukažeš li na neku nepodopštinu moćnog pojedinca odmah to nazovu napadom na cijelu zajednicu.

Osobno smatram da ekološke udruge prosipaju premalo "otrova". Planet je pred katastrofom globalnog zatopljenja, uništenja šuma, betoniranja plodnog tla, nestanka života u morima i oceanima, izumiranja biljnih i životinjskih vrsta ... To je otrov koji truje planet i čovječanstvo, a ne kritike uglavnom bespomoćnih udruga.

A kad smo kod financiranja, na ovim stranicama negdje piše da je premalo novca za zaštitu okoliša, a previše za njegovo uništenje.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Marsovac 2006-12-04 10:13
„Tko financira ovu lakrdiju pitam se kako je moguće da se iz udruge koje financira grad može toliko i nonstop otrov širiti protiv iste.“

"Ma tko je ta Bojana Genov sto nju tjera da tako mrzi cijeli svijet, sto to nju muci koji demoni ju proganjaju mozda joj treba malo svete vode"


Rasprave, i slični komentari koji se pojavljuju na ovoj stranici, ukazujuju na jedan problem. To je (ne)shvaćanje vremena u kojem živimo. Na žalost prethodno povjesno iskustvo, da ga sad ne bih površno ocjenjivao, može se reći bilo je izvan parlamentarne demokracije.

Svako djelovanje je počivalo na klasnim, nacionalnim ili drugim koliktivnim interesima. Osobno i privatno je bilo isključeno. Takvo povijesno iskustvo nas dovodi u situaciju da svaki ili gotovo svaki ozbiljniji problem nesvjesno gledamo kroz prizmu kolektivnog (obiteljskog, cehovskog, gradskog, otočnog i sl. pa do nacionalnog).

Svaku kritiku od pojedinca ili udruga shvaća se kao napad na kolektivitet. Naravno, da slijedom te svijesti koja je formirana kroz dugi niz godina, svako javno djelovanje pojedinaca ili civilnog društva uopće, se shvaća kao subverzivna djelatnost, odnosno napad na opće vrijednosti iza kojih se skrivaju moji vlastiti interesi...

Taj osjećaj napada od strane pojedinaca ili civilnog društva uopće, doživljavaju oni koje kolektivnu svijest imaju kao barijeru koja će zaštiti njihov interes,slabost koju kriju (nesposobnost, nezaslužene pozicije, nesnošljivost, …).

Demokracija i privatno vlasništvo nam je svima milo ako ono uključuje moju osobnu slobodu i moj novac. Ali demokracija i osobna sloboda nam je mrska, kad nam je ona zapreka u ostvarivanju osobnog bogatstva, pogotovo ako je način na koji se stjeće dvojben, sumnjiv i upitan. Tad ne bismo htjeli uživati u blagodatima slobodnog društva, jer ta sloboda daje i slobodu pojedincu da se bori za one ciljeve koji su u suprotnositi s mojim privatnim interesima.

Kad se to dogodi kao što se i dogaða onda se naravno postavlja pitanje tko su ti koji "rogobore", tko ih plaća, i sl.

Gospoda kojima smeta sloboda pojedinca i civilno društvo moraju shvatiti da i socijalni slučajevi kao i najbogatiji pojedinci u gradu ili društvu u demokraciji jednako vrijede. Svatko vrijedi jedan glas na izborima. Svaki stanovnik Hratske ima jednu dionicu, jednako vrijednu kao i sve ostale koja mu daje "vlasnička prava" da slobodno govori samo u svoje ime i da za to ne mora nikome odgovarati niti se opravdavati.

Pa se tako nitko ne mora opravdavati ni tko je, ni koga predstavlja ni tko ga plaća, a niti to da li je mentalno zdrav.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Buš 2006-12-04 10:18
Vjerojatno je točno da "vlast od javne kritike, javnog dijaloga, javne konfrontacije mišljenja i uvažavanja i podupiranja onih koji monitoriraju politički proces može imati samo korist i dobitak", ali ako lošinjska vlast tako ne misli bilo bi pošteno da s udrugama postupa kao američki predsjednik Buš sa državama i otvoreno kaže koga hoće a koga neće (i zašto) financirati.

Kad raspisuje natječaje za udruge neka gradska Uprava navede što od udruga očekuje, što smiju a što ne smiju raditi, na primjer da ne smiju "non stop širiti otrov protiv iste".
:zzz
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # onaj od malo prije 2006-12-04 11:15
... i kao da bOJANA Bojana Genov i ostali Bee Gee-s nisu živjeli u "ono doba" pa se služe nekim novim načinima izričaja, ....
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Xman 2006-12-04 11:29
Mnogi od nas živjeli smo u ono doba, ali nismo svi prihvatili regule i duh demokracije nego smo zadržali stari kolektivistički mentalitet. O tome Marsovac piše.

Kod takvih je na mjesto "klasnog" ili partijskog kolektivističko g interesa stupio nacionalni, lokalni, vjerski ili cehovski, ali samo kao sredstvo da potisne i omalovaži druge legitimne interese.

Stari partijaški mentalitet u novom društvenom okruženju služi se onim "neće nama purgeri odreðivati što ćemo raditi". Ista sredstva drugi riječnik, a i cilj je isti: osobni probitak na račun drugoga.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # gost 2006-12-04 11:53
Pa samo su se prilagodili. Ko je privatizirao društveno vlasništvo, OURE i SOURE? Isti oni koji su ga kao štitili od buržujskog mentaliteta :D :D
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ????? 2006-12-04 11:55
A sto je Bojana Genov radila u to doba što tad nije bila aktivistica, i što tad nije prozivala vlast, pa bismo sad umjesto kakanja imali njenu bistu ili bi se po njoj zvala neka ulica, što se ona ne ugleda na glavaša pa ne pokaže što je borba, kad toliko voli ovu zemlju, ali nije mogla to učiniti jer dok smo mi živjeli pod komunizmom ona je autostopm putovala po europi,ne znam tko joj se brinuo za obitelj????
Pa sad svima takovi mogu solit pamet kako je bilo onda i kako je sad ma ljudi što vi ne vidite što i tko stoji iza tog navodnog aktivizma. 8)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # gost 2006-12-04 12:05
To što nisam radio jučer nije razlog da ne radim danas. A šta si ti radio za vrijeme socijalizma?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Marsovac 2006-12-04 12:09
"A sto je Bojana Genov radila u to doba što tad nije bila aktivistica, i što tad nije prozivala vlast, pa bismo sad umjesto kakanja imali njenu bistu ili bi se po njoj zvala neka ulica"

Skroz nebitno, što je Bojana radila u ono vrijeme. ????? bi valjda prava dao samo žrtvama. Žrtvu koju ????? traži od Bojane je netko već platio. Za puno manja prava nego ih danas graðani imaju, se moralo puno žrtvovati, pa i živote. Zbog toga je danas demokracija besplatna.Netko prije ju je skupo za nas platio.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Bo! 2006-12-04 12:10
Ovo je glupo, gluplje da ne može biti gluplje. Pitanje uloge civilnog društva i odnosa sa vlašću povezati s tim jel neko putovao po europi je obično sranje. Barem je vidjela kako je tamo. Bojana bacili ste kako se kaže "Bisere pred svinje" ovim člankom :-)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # opet onaj od malo prije 2006-12-04 12:37
Netko bisere naprosto ima, netko ih dobiva besplatno, netko ih stekne zakonitim a netko nezakonitim radnjama, ... činjenica je da se netko može njima i razbacivati (pa makar pred svinje)što kazuje da se biseri nalaze naprosto u krivim rukama. Slažem se da je tijek rasprave skrenuo u smjeru "glupo" !
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Bo! 2006-12-04 12:52
"biseri pred svinje " kaže se kada nekom dadeš (napišeš)nešto vrjedno a on to ne cjeni jer ne razumije. A "biseri" za koje kažeš da su "u krivim rukama" to je iz zakona RH :D
što piše u tekstu.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # gost 2006-12-04 12:56
Marsovac kaže "Skroz nebitno, što je Bojana radila u ono vrijeme.". Ja mislim da je bitno: putovala je po Europi i vidjela kako je tamo. Kad neko ne ode dalje od Beleja ni ne zna za bolje pa cjeli život prosipa komunjarske gluposti.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # aa 2006-12-04 13:19
Glupo i sramotno je što neki ljudi pljuvanjem po osobi pljuju po politici RH da se potporom udrugama i civilnom društvu približi EU i duhovno se makne sa Balkana i uðe u krug civiliziranih država.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # LLL 2006-12-04 13:23
U to doba nije bilo aktivizma jer ga nije smjelo biti. Sve što se radilo a da nije bilo u emigraciji radilo se pod kapom Socijalističkog saveza radnog naroda, koji je bio transmisija partije.
Aktivizam nije bio moguć osim u partijski podobnim članicama SSRN kao što su Crveni križ, Društvo naša djeca, AFŽ i slično.
Postojao je i sindikalni aktivizam i ja čak mislim da je Bojana Genov bila sindikalna aktivistica.
Ali na isti način na koji vi niste bili katolici, jer to nije bilo in, i drugi imaju pravo na to da nisu bili aktivisti.
Da li su se za to vrijeme dok se nisu bavili aktivizmom ševili, slušali muziku, putovali po Evropi ili bili samo graðanski glupi i neodgojeni, kao većina nas, za to ne moraju polagati račune.
Ljudi imaju pravo na učenje i napredovanje. Gdje ste vi tu?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # aa 2006-12-04 13:37
Pitaš gdje su? Tu su pored nas i žale za vremenima kad su aktivni smjeli biti samo "provjereni kadrovi" s potvrdom Komiteta 8)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Kreten 2006-12-04 13:51
Ljudi, vratite se pitanju trebaju li (i mogu li) udruge biti neovisne o vlasti iako se financiraju iz proračuna. Da li je njihov posao da promatraju vlast i kritiziraju ili treba da joj ljube "pozadinu"?

Koliko znam, GONG dobiva velike novce za promatranje izbora. Dobivaju novac i antikorupcijske udruge. A vlast je najviše na njihovoj meti. Pa o čemu mi govorimo u Lošinju. O tome jel neko putovao po Europi. Kreteni!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # IQ 2006-12-04 14:38
Sva sreća da nije samo Bojana Genov putovala po Europi, nego i Gari Cappelli koji je ključna osoba koja će o tome odlučit.
A upitnici i ostali dijakritički znaci koji se tako neštedimice rasipaju po ovim stranicama valjda nisu išli dalje od Trsta.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Odgovor IQKreten 2006-12-04 14:50
Ključna osoba će biti u progodi odlučiti hoće li imati u vidu da "Temeljna vrijednost na kojoj počiva odnos države i civilnog društva jest neovisnost civilnog društva. To znači da država / županija / općina / Grad mora osigurati slobodu izbora vrijednosnih i interesnih orijentacija graðanki i graðana, te slobodu njihova javna izražavanja i djelovanja." ili će napraviti korak unazad "i time demonstrirat sirovu silu, neznanje i nedemokratičnos t, autoritarnost i želju da se civilno društvo pacificira, što nije uspjelo niti jednom režimu čak niti upotrebom vojne sile."

Dijakritički znakovi služe da označim citate iz članka o kojem raspravljamo :-)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # GONG 2006-12-04 14:53
Nije Gari Cappeli ključna osoba, on je nositelj izvršne vlasti, glavno je u vlasti vijeće u kojemu treba uzeti u obzir tko je bio aktivan u SSRN, tko je bio aktivan uopće, tko je jamio jamio je, a tko je uopće bio dovoljno puta u Evropi da bi našao put prema tamo kud nas treba odvesti.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Kalimero 2006-12-04 15:04
Meni se gade sudionici ove rasprave koji pljuju po osobi koja javno govori što misli i o svom djelovanju, a sami ostaju anonimni. za njih ne znamo gdje su bili prije a gdje su sada, što su radili i što rade.

Ako je važnije TKO nešto radi nego ŠTO radi neka se izvole predstaviti pa ćemo na temelju njihova društvenog djelovanja (prije i sada) znati ocijeniti snagu njihovih argumenata.

No za to treba hrabrosti, zar ne?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # drugačiji od ostalih ???jedan od prije 2006-12-04 15:09
Vrijedi li to i za Kalimera ili možda ne, samo zato jer je mali i crni .....
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Kalimero 2006-12-04 15:14
Vrijedilo bi kad bi Kalimero sudio prema tome TKO nešto radi. Kalimera zanima ŠTO radi. Kalimero ne osuðuje ni one koji su se vjenčali u crkvi u zreloj dobi jer dok su bili mladi škodilo bi karijeri, ako stekne dojam da njihov rad doprinosi javnom interesu :-).
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # zanimljivostimo mi 2006-12-04 16:17
Znaći: ne vrijedi - koliko možemo izdvojiti iz konteksta prethodnika u diskusiji ?!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Sherlock 2006-12-04 16:38
nagadili ste sve osobe koji su se imali hrabrosti javno potpisati, a ne znate čak niti zadržati pažnju na temi.
Tema je financiranje udruga i novina, podsjećam.
Baš me zanima hoće li grad dati novce Eko Kvarneru.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # IQ 2006-12-04 16:40
Pitanje je jel Eko Kvarner tražio novce.
Drugo je pitanje koje tijelo odlučuje o tome.
Ne vjerujem da se time bavi vijeće niti gradonačelnik.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # -IQ 2006-12-04 16:56
1. Uvjeren sam da nije tražio
2. Stručne službe pripremaju prijedlog, poglavarstvo ga amenuje
3. Gradsko vijeće usvaja
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # sumnjamo mi 2006-12-04 17:22
Ovaj IQ (ma što to značilo,) čini se da komentita i pod drugim imenom. Možda zato zna nešto više od nas ostalih. Eko-kvarner sigorno do sada nije tražio novce. Pa oni tek od nedavna postoje. No, kad budu tražili, ....... dobiti će kao i svaka druga udruga - naime prema procjeni, koju će usvojiti gradsko vijeće (ili neće).
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # jmo zajedno 2006-12-04 17:31
Temeljna vrijednost na kojoj počiva odnos države i civilnog društva jest neovisnost civilnog društva
„Tko financira ovu lakrdiju pitam se kako je moguće da se iz udruge koje financira grad može toliko i nonstop otrov širiti protiv iste.“

A da krenemo iz početka ???
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # gost 2006-12-04 18:06
Rasprava je pokazala da mnogi misle kako se udruge trebaju neovisno ulizivati vlasti :D
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # nadovezuje sejoš jedan gost 2006-12-04 18:23
... ili da članovi raznih udruga ne trebaju izlaziti na izbore, npr.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Marsovac 2006-12-04 18:45
Ako je rimski car dozvoljavao svom robu da ga podsjeća da je obični smrtnik, ne znam zašto bi se udruge morale ulizivati vlasti koja je osvojena bez sile, mirno na izborima.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Gost 2006-12-04 18:51
Mošda zato što su ti Kaligule i Neroni bili malo civiliziraniji od ovdašnjih Marka, Hitlera i ???? :D
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Radio Mileva 2006-12-04 19:00
Danas je gradonačelnik na radiju rekao da će biti novaca za udruge. Rekao je da će dobiti i kritičari. Vidljivo je da je gradonačelnik bio u Europi i da zna što se pristoji. Oni koji su išli samo do Trsta kupovati genetski modificirane paprike neće biti sretni, ali Lošinj je usprkos njima u Europi.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # udruga 2006-12-04 19:18
Idemo osnovati udrugu kad već ima novca-nazvat ćemo je UDRUGA KRITIČARA -cujem da su jako dobro plaćeni za svoje aktivnosti.:-x
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Dvorska luda 2006-12-04 19:27
Gradonačelnik je rekao i da je bio na sastanku u Ministarstvu kulture, sve sa samim stručnjacima koji su pohvalili naš prostorni plan. Rekao je da će plan, budući dobar, biti od Ministarstva kulture prihvaćen i da neće biti vraćanja.
Samo još da treba ucrtati rezervat dupina.
Zvuči li to ikome osim meni kao vraćanje na ucrtavanje?
Znači da će jedna od primjedbi koju su uputili prezreni neprijatelji svega pozitivnog biti prihvaćena.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # UdruziStella 2006-12-04 19:35
Šta ćeš kritizirati? Kazališne predstave?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # xx 2006-12-04 19:38
Ako je to točno biti će to pobjeda zdravog razuma nad primitivnim egoizmom.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # XXL 2006-12-04 19:41
Ma ne vjerujem da je uopće postojala mogućnost da gradonačelnik posluša primitivni egoizam.
Primitivni egoizam nije pobijedio na izborima. Ako i ima koji mandat, nije u većini :D
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # xx 2006-12-04 19:49
Bojim se da taj "koji mandat" ucjenjuje većinu ... Dovaljan mu je jedan mandat da jami što se jamiti dade, a onda mili moji kud koji :sigh:
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # xx 2006-12-04 20:14
Mislim na jedan mandat od 4 godine. Dovoljno za zgrabiti što više.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # PlaviCvijet 2006-12-04 21:58
Da li je sukob interesa kad je Gradonačelnik u osobi gosp. Garija ujedno i predsjednik nogometnog kluba Lošinj? Da li to znači da ta udruga ima povlašten tretman? Možda bi ga trebalo pitati da postane predsjednik EKO-kvarnera. Mislim da njegov ego to ne bi mogao odbiti. I stvar riješena. EKO-kvarner dobije brdo love.
Navodno da USKOK češlja Milana Mužića pa možda završi tamo od kuda je Glavaš otpušten (bolnica za osobe lišene slobode, Svetošimunska u Zagrebu). Proračun komunalnog društva se rastereti za 30.000 kn mjesečno, a troškovi prehrane ove komunističke izjelice padnu na bolnicu. Prostor ostane sačuvan i svi sretni i zadovljni. Ali..zapravo to bi moglo biti samo u pravnoj državi....
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # PlaviCvijet 2006-12-04 22:01
I još nešto...Da je Gari faca raskinuo bi koaliciju s ex-komunistima i na novim izborima dobio stabilnu većinu. E..da su babi muda ....
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # xx 2006-12-04 22:04
Mislim da nema razloga zaključiti da nogometni klub ima povlašten tretman zato što mu je Kapeli predsjednik. Za takav zaključak trebalo bi vidjeti barem razliku u primanjima kluba iz proračuna prije i sada kad mu je predsjednik. Osim toga, na prihode tog kluba vjerojatno više utječe lobiranje kod članova poglavarstva nego sam Kapeli.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ?????? 2006-12-04 23:04
Da Plavi cvijet ima muda bi se kndidirao i probao nešto učinit kad je tako pametan da sva puca :D
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # xx 2006-12-05 08:37
Za kandidiranje treba mnogo više od samih muda, a ????? po običaju lupa gluposti. Kad bi bilo po njegovom svi graðani koji žele boljitak ili nešto mijenjati morali bi se kandirat. Graðanin svojim glasom bira one koji će zastupati njegov interes i ima pravo promatrati da li to rade ili ne. Ima pravo kritizirati kao što ima pravo na reklamaciju za robu u trgovini koja ne valja.

Ovo što ???? govori je ušutkavanje graðana da ne kritiziraju kao kad kažeš ako ti ne valja ovaj auto napravi si ga sam. A to je glupost!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Laci 2006-12-05 11:54
Nisam Purger, ali ni Lošinjan pa me to u očima nekih učesnika ove rasprave svakako diskvalificira ;-)

Ipak ću se usuditi iznijeti mišljenje da je velik broj priloga u svez teme uloge udruga u društvu sasvim promašen i svjedoči o političkom neznalaštvu i nedostatku političke kulture.

Neki učesnici izriču stav da izvjesne (meni nepoznate) osobe nemaju pravo zastupati odreðene ciljeve i raditi na razvoju civilnog društva zamjerajući im za takvu aktivnost posvema nebitne pojedinosti iz njihova života.

Jedna izreka kaže da nije važno kakve je boje mačka; važno je da lovi miševe. Onaj tko "kritizira" mačku zbog njene boje i sprečava je da lovi dopušta zaključak da miševe ne smatra štetočinama i želi da nastave svoju štetočinsku rabotu.

Onaj tko grubim, neuljudnim i besmislenim napadima na osobu pokušava omesti njeno djelovanje pokazuje da je protiv samoga djelovanja, u rečenom slučaju, protiv aktivnosti na unaprijeðenju civilnoga društva.

Ne osporavam nikomu pravo da ideju civilnog društva drži opasnom i neželjenom. No bilo bi korektno da se koriste argumenti protiv ideje, a ne protiv osoba koje je zastupaju. I nadasve kulturno, kako to dolikuje sredini kakvom zamišljam vaš lijepi grad duge tradicije povezanosti sa svijetom zahvaljujući pomorcima.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Nogometni klub na čelu sa gradonačelnikoEho 2006-12-05 12:34
Pitanje sukoba interesa nije jednostavno, trebalo bi znati odgovor na pitanje da li gradonačelnik zna za činjenicu da taj klub ne može opravdati dvjestotinjak potrošenih tisuća kuna, za koje nema računa niti ostalih relevantnih dokumenata. Trebalo bi znati odgovor na pitanje da li je suglasan da se to zataška ili kani napraviti prijavu.
Trebalo bi znati da li je još netko osim Nogometnog kluba prilikom rebalansa dobio iznose tako velike (200.000 kn) kao Nogometni klub, a isto tako i znati tko je odbijen i sa kojim iznosima.
Jasno da uz to postojanje ili nepostojanje sukoba ovisi o tome koliki je ovogodišnji iznos odobrenih sredstava, da li je povećanje u skladu povećanju ostalih športskih udruga. Isto tako ovisi da li su udruge koje se bave promicanjem ustavnih vrijednosti nabrojanih u Nacionalnoj strategiji dobile novac za svoj rad.
Samo to da je gradonačelnik predsjednik kluba ne govori ništa, ali na ova pitanja javnost bi trebala postaviti pitanja. Možda gospoða Umiljat i Ljubak način Kritike sa Lošinjskog radija.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # gost 2006-12-05 14:41
Ne kaže se zaludu da umiljato prase dvje majke sisa :D :D :D
Pa je onda takva i kritika ;-)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # vjerodostojnosteko-eko 2006-12-05 19:06
sigurno da je potrebno imati znanje, iskustvo za odreðeni prije svega javni rad. Dovoditi vjerodostojnost pojedinih osoba u pitanje bilo bi moguće kada bi mogli točno znati što je u podlozi, tj. koja je točno etologija odreðene pojave npr.ovisnosti. Kako je to složen problem i pojava uvjetovana brojnim faktorima svaki sud ili tvrdnja da je nešto posljedica nečeg u takvim pojavama je vrlo proizvoljno. Mi možemo pojednostavniti život i tako jednostavno povezati uzroke i posljedice ali to nije ipak istina. Zato ova diskusija, kada su ovakve proizvoljnosti u pitanju gubi svaki smisao. Mi možemo diskutirati o dječijim bolestima rada udruga, ali i brojnih pojava koje je donijela tranzicija i sigurno je zanimljivo čuti različita mišljenja, ali neka diskusije budu konstruktivne, afirmativne pa se možemo i intelektualno razigrati, ali ljudi što je ovo?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # PlaviCvijet 2006-12-05 21:22
Gospodin ili gða. ????? ima zadatak nadzirati ovaj medij i braniti svog (vjerojatno stranačkog) šefa Cappellija. Nedaj Bože da za to prima plaću tj. da je jedan/jedna iz one hrpe bezveznjaka koje je gosp. Cappelli zaposlio. Ipak se nadam da je to na volonterskoj tj. stranačkoj bazi, ZNA SE kojoj.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Hakuna matata 2006-12-06 08:27
Plavi Cvijete, po meni "upitnik" nije stranački aktivist. Meni on izgleda kao frustrirani Titov omladinac koji poziva na ustanak protiv demokracije. napisao je "Mislim da se ovdje nema sto reći osim što ćemo utjecat na vlast tako da prestane financirat one koji ju ruše, čak i komunisti su imali za to rješenje a i kraljevi koje spominješ petokolonaše se tretiralo kao gamad nepitroidom". Mislim da ovakve ideje ne idu uz Capelija ni sadašnju ZNA SE stranku.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Zna se 2006-12-06 17:54
Zna se stranka nije koliko znam povećala niti intelektualni i demokratski potencijal pa ne vidim zašto isključiti ???? kao stranačkog aktivistu.
I meni se čini da mu ili joj je pljuvanje po ljudima i rasipanje diskusije partijski zadatak.
To je optimističnija varijanta nego da se radi o radnom zadatku :zzz :zzz 8)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Lidija Lešić 2006-12-06 18:45
Ako se sustavno kritizira rad Cappellia i time proziva stranka koje je i on član, zbog čega nebi se malo pokrenuli i hdz-ovci,zašto bi samo odreðeni pojedinci koji se ulogiraju sa 10-ak različitih nadimaka stvarali prividan osječaj masovnog nezadovljstva , imali ste izbore,valjda biraju punoljetni graðani slobodnom voljom bez prisile, pa ste ga izabrali...Gari Cappelli nije stranački gradonačelnik nego gradonačelnik svih graðana Malog Lošinja...zahva ljući njihovoj podršci.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # PlaviCvijet 2006-12-06 22:33
Apsolutno se slažem s tezom da bi Cappeli trebao biti gradonačelnik svih graðana. Ali činjenica je da se on tako ne ponaša. Prije svega zapošljava po stranačkom principu, a i ponaša se HDZovski kao Sanader, a ne kao predsjednik svih graðana Mesić. To što smo mu dali glas je naš zajeb i sad nam ostaje ili da ga trpimo ili da ga rušimo. Ali kako je krenulo srušit će ga njegovi. Jer ako ne odradi zadatak zbog kojeg je došao (apartmanizacij a, osiguranje terena za graðevinsku mafiju, izgradnja marine...) ode mu mandat, a i politička karijera. Vratit će se prodaji karata za izlete na Susak.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ružićasti cvijet 2006-12-07 02:17
Gradonačelnik je tzv. "frontman" iza njega se nalazi siva masa u kojoj je nekome teže, a nekome lakše prepoznati bitne igrače (to je u cijelome svijetu isto, osim trenutno još samo vrlo kratko vrijeme u Venezueli). Postaviti ću hipotetsko pitanje: Što ako HDZ-ovska vlast na razini države na slijedećim izbrima padne, a Cappelli se u svoje vrijeme opet kandidira u nekom obliku za prvog čovjeka ovoga grada ????
............... To je samo jedna moguća varijenta, naravno ako on to bude odlučio kao graðanin i pripadnik ovome svome rodnome kraju.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # H.S. 2006-12-07 09:02
Odgovor na hipotetsko pitanje ne znam, a mislim da na njega nitko ne zna odgovoriti sa sigurnošću. Na odluku birača na lokalnim izborima vjerojatno utječe uspjeh neke stranke na državnom nivou, ali u kojoj mjeri nije lako procijeniti. Izbori se u Hrvatskoj sve više personaliziraju , usmjeravaju prema opredjeljenju za osobe pa se to može očekivati i na Malom Lošinju.

Mislim da će Lošinjani na izborima ocjenjivati osobe a ne stranke i prema tome zaokruživati na listićima. Dovoljno su razumni da ocijene kako je na politiku grada utjecao sastav većine u Gradskom Vijeću, Poglavarstvu i Upravi a ne samo Kapeli koji ovisi o njima. Čovjek na takvom položaju ne može voditi samo svoju politiku nego je prisiljen i na politiku partnera koji imaju svoje zaleðe sa zahtjevima i željama.

Osim toga puno je potreba koje su u "sukobu interesa", na pr. zaštita Bogom dane prirode i gospodarstva.

Kapeli je do sada po mojem mišljenju pokazao da se trudi biti gradonačelnik SVIH Lošinjana. Slobodan sam reći. imam dojam da ga neki u tome ometaju :sigh:
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Dvorska luda 2006-12-07 11:22
Istina je da podudarnost lokalne i vlasti na nacionalnoj razini ima značajnih prednosti za lokalnu zajednicu. Novac za lokalne projekte teže bi se dobilo iz zajedničke kase kojom upravlja politički protivnik.
Mislim da to ipak nije važno za rezultat izbora na lokalnoj razini. I da HDZ padne, Cappelli ima šanse ponovo osvojiti vlast. Imao bi još veće šanse kada bi uspio uvjeriti sve graðane da ne zastupa parcijalne interese i kada bi naučio reći NE.
Za to treba imati muda.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # gost 2006-12-07 11:27
Dvorska luda želi mozak s jajima na političkom meniju :D

Cappelli jesi ti taj?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # PlaviCvijet 2006-12-09 11:28
Cappelli je šarmer bez pokrića, slabe naobrazbe (u školi je bio loš ðak) i velikih ambicija. Nije se ni naradio u životu. Jedino što mu se mora priznati je da je zgodan i da se lijepo oblači. Loše se snalazi u kriznim situacijama i teško zatomljuje svoj ego. Nema jasne vizije i pliva od danas do sutra. Ako je to najbolje što imamo onda neka nas vodi još 30 godina. Uostalom i Tito je imao sve te karakteristike pa je izdržao 45 godina, a o Castru da i ne govorimo.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # onaj od početka priće 2006-12-09 12:30
Lidija Lešić - svaka čast i pohvala za vaš komentar, mislim da bi ga svatko trebao još jednom dobro pročitati i pokušati razumjeti bit napisanog teksta.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # PlaviCvijet 2006-12-09 18:21
Svaka priča ima dvije strane. Zašto Lidija Lešić brani Cappellija? Zato što očekuje da joj kao prosvjetnom kadru dodijeli gradski stan. Samo tako drugarice učiteljice.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # onaj isti od početka 2006-12-09 19:36
Ma svatko nešto očekuje, već onda kad da svoj glas za nekoga ali mu onda ne okrene leða pljuvajući po njemu i svemu oko njega, pa i po sebi na koncu, već pomaže pa makar moralno - mao sebi a malo sebi sličnima da stanu iza čovjeka a ne samo vječita kontra i nezadovoljstvo. Jutro je pametnije od večeri kaže se - :-)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # gost 2006-12-09 20:35
"Onaj isti od početka" je potpuno u pravu. Zbog čega bi učiteljica trebala biti drugačija od onih koji podržavaju stranke i političare, financiraju njihove kampanje, tjeraju svoje radnike da za njih glasuju jer očekuju narudžbe koje se plaćaju iz proračuna ili političku potporu nekom njihovom investicijskom projektu.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ama ljudi 2006-12-09 21:58
Vlasnik Godimenta je svima pričao da mu niko neče ništa za buku koju radi jer je platio za JEDNU stranku promiðbu za izbore!!!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # stanovieko-eko 2006-12-10 08:38
Nije mi jasno da se dovodi u pitanje potreba da ljudi koji godinama rade imaju stan i da im za to treba ulizivanje gradonačelniku kao osobi. Zbunjuje me kako se stav jedne osobe koja je imala hrabrosti potpisati se odmah izvće ili mu se pridodaje odmah drugo značenje. Pa bilo bi normalno da se vodi računa o stručnjacima na ovom intelektualno zapuštenom otoku, Je li i to problem?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # gost 2006-12-10 08:49
Slazem se s eko-eko jer znam da nastavni kadar koji nema stan ima veliki problema kad završi šk. godina. Stanuju kao podstanari a s početkom sezone dobivaju šup kartu ili da plačajau stan kao turisti.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Ludo 2006-12-10 08:58
Jasno da je potrebno davati stanove stručnjacima. Pa nema šanse da bi itko obrazovan došao živjeti na otok, stanovati po rupama zvanim apartmani i seliti se svakog ljeta od nemila do nedraga, ako igdje drugdje može živjeti jeftinije i sa manje ponižavanja. Zato i imamo same nestručne osobe na radnim mjestima u školi. Cappelli treba davati stanove stručnjacima.
Vidjet ćemo da li će ih davati samo partijski opredijeljenim stručnjacima ili i onima koji to nisu. Lidiju Lešić ovaj grad treba, pa ne bi bilo loše niti da je udomi.
To ne umanjuje činjenicu da je Cappelli površan šarmer na ego tripu. Usporedba sa Titom je samo naoko dobra; Tito nije bio najbolje što imamo, imao je odlične i stručne suradnike, cijele timove koji su mu osiguravali opstanak. Cappelli jest najbolje što imamo i okružen je bezveznjacima i neznalicama bez hrabrosti, što sve zajedno ne ulijeva optimizam. Jr je upravo onakav kako ga je opisao Plavi cvijet.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # nasloveko-eko 2006-12-10 09:00
Ideja da se u ovoj državi sve ostvaruje ili može ostvariti djelovanjem"isp od Žita" je bolesna. I oni koji tako misle i koji tako postupaju.I onak koji misli da se tako radi govori samo o sebi.Od Europe smo dalje od Tasmanije.Sve je problem. I biti stručnjak i ne biti stručnjak, i biti dobro obučen gradonačelnik, i biti demodiran i zapušten gradonačelnik, i biti aktivista i otići za svoj roðendan u Zagreb...i biti HDZ -ovac i biti potpuno apolitičan
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # PlaviCvijet 2006-12-10 10:42
OK. Uzmimo da je Cappelli najbolje što imamo. Ali kako vjerovati stranci koja je ponizila i opljačkala Hrvatsku i koja iz dana u dan pokazuje svoje pravo lice aferama. I kao što je Sanader izgubio živce i nazvao europskog veleposlanika lažovom samo je pitanje dana kada će Cappelli izgubiti živce i pokazati svoje pravo neeuropsko lice. Još mu malo fali. Što ga više budemo ovdje,a i drugdje rasturali veće su šanse da se prije pokaže. Pa da i drugi vide ovo što već tjednima govorim. A što se tiče tete Lidije pa njoj stan treba dati i tu dvojbe nema. Ali žalosno je da se jedna prosvjetna radnica mora uvlačit u dupe gradonačelniku da bi ga dobila. To pokazuje koliko smo bolesno društvo. I Grad.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # gost 2006-12-10 12:33
Nemam dojam da se teta Lidija uvlacila u dupe bas Capeliju, ako se uopće uvlači, što sumnjam. Stvar je u tome da je sudbina prosvjetnih radnika uopce da zbog prezivljavanja moraju ici niz dlaku vlasti. Svaka vlast ih tretira kao nuzno zlo i nema razlike tko je vlast, Šuvar ili Primorac.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Lidija Lešić 2006-12-10 16:05
Plavi cvijete...svaki tvoj komentar gubi na vjerodostojnost i, jer ne možeš stati iza svoga stava imenom i prezimenom...št o je dokaz da još živiš u nekim mračnim vremenima...bar em je jedno od obilježja demokracije i sloboda govora , pa se ne moraš plašiti da ćeš biti interniran...št o se tiće kadrovskih stanova, u mome kolektivu vrlo dobro znaju moje mišljenje, tko treba dobiti prioritet pri dodjeli stanova...snaga mojim argumentima i stavovima je čista savjest...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Xman 2006-12-10 16:35
Ldija, pružate loš uzor drugima. Potpisujete punim imenom ono što pišete, a to ne može ostati nekažnjeno ;-)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Lidija Lešić 2006-12-10 16:53
a da...poruka za Plavi cvijet...ostala ti je stara navika što se tiće oslovljavanja.. .nismo zajedno pohaðali neke kursove da bi me oslovljavao sa "drugarice" , to više govori o tebi nego o meni
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # crveni cvijet 2006-12-10 19:28
Plavi cvijete, molim te, tko je opljackao otok, stranka koja je opljackala Hrvatsku mislim da nije ali zato vjerovatno znas imena osoba koja su to ucinila , pa budi hrabar napisi, ako ne znas, netko je tu na nekoj temi spomenuo domace tajkune "lopove" sve jedno kojoj stranci pripadaju "lopov je uvijek lopov" on ima ime i prezime a ne stranku.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Xman 2006-12-10 19:39
Lopovi su se pravilno raspodijelili po svim strankama. Njihova je pripadnost "nadstranačka" ;-)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # PlaviCvijet 2006-12-10 19:53
Zapravo više ne vjerujem da se iza nicka "Lidija Lešić" krije učiteljica povijesti. Koji bi pismeni prosvjetni radnik napisao "tiće" umjesto "tiče"? To je sigurno neki nepismeni HDZ-ovac koji iskorištava ime jadne žene.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Lidija Lesic 2006-12-10 20:14
Evo sad pisem zapadnjacki,heh e...pozdrav.... btw. ima toliko ljepsih stvari nego gubiti vrijeme na neke anonimuse poput tebe
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # gost 2006-12-10 20:20
Kad nema boljih argumenata hvata se pravopisa ;-)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ?????? 2006-12-10 23:47
pozdrav svima.
Vidim neka guzva se stvorila sto se dogada?
Onako usput imam jedan komentar onoj budali sto se potpisuje sa LLL.
Mi smo bili katolici dok je vasa bojana bila komunisticka sindikalna aktivistica, mi smo u skoli bili sikanirani jer smo nosili krizeve i zato jer smo za vrijeme blagdana isli na misu, i bili su to nasi stari koji su pedeset godina trpili pod cizmom komunjara koji su jos i danas prisutni u javnom zivotu ovog grada i uistinu su prva bolest i mislim da su upravo oni ti koji stoje iza vecine udruga koje potkopavaju ovu drzavu jer daleko negdje u dusi (ako je imaju)zale za onim sistemom gdje su jedino oni bili u pravu.Ali to je vrijeme proslo i ako se pokusa vratiti bit ce zatrto, jer je dokazno nametnicko a znamo sto se s nametnicima radi NEOPITROID 8)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Xman 2006-12-11 08:10
Dragi ????,
Vec si cak i ti mogao shvatiti da ono sto ti zoves potkopavanjem drzave ista ta drzava financira. Znam da te to izludjuje, ali to je navada svih civiliziranih demokratskih drzava. Da financira one koji je "potkopavaju"!! ! Znam da te to boli, jer smatras da je ova drzava tvoja prcija, pa ti savjetujem da pokusas osnovati udrugu koja ce se boriti protiv njih. Ovako kucas na kriva vrata.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # FAŠISTIČKA ČIZMAgost 2006-12-11 09:05
Gospodin ???? bi da čizmu komunjara zamijeni fašistička čizma. Neće proć!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # upitnikueko-eko 2006-12-11 11:37
Ne bi bio problem čovjek koji se potpisuje s upitnik da nisam čuo takve nebuloze od mnogo ljudi koji su bili frustrirani i nesretni u prošlom režimu. Nije mi jasna njihova neosjetljiovost prema brojnim kriminalcima tipa Pašalića, brojnih generala- dilera i kriminalaca, brojnih deklariranih antikomunista i Hrvata koji su u proteklih 15-ak godina nanijeli ovoj zemlji toliko bola i štete. Jednostavno to ne razumijem.U jednom notornom kriminalcu tipa Glavaša gledaju hrvatskog junaka.Zanima me gdje si ti upitniče odrastao? I kako ravnodušno gledaš što pravi Hrvati rade ovoj zemlji i vrtiš priče bez ikakvog uvida u realitet. Ako nisi pokvaren, onda si izrazito glup i neuk čovjek. A svoju religiju i katolicizam objesi mačku o rep jer toliko mržnje ne može imati jedan katolik. Ti si politički katolik, a s duhovnošću ti nemaš nikave veze. Pitaj svog svećenika koliko smiješ i imaš pravo toliko mrziri i osuðivati ljude.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Bravoeko-eko 2006-12-11 11:56
Uživam na ovim stranicama čitati pismene, razumne i upućene komentare osobe koja se zove Plavi cvijet.Vi mi dajete nadu da na ovim prostorima žive i pametni ljudi, mada ipak više čujem i srećem budala, koji se samoproglašavaj u katolicima pa u to ime mrze druge. I samo mrze druge. Valjda vam je jasno da je Gari nešto što je ipak iznad mjerila i potreba neukih glupana ( ili pokvarenih i tendecioznih ljudi). Pa zamislite čovjeka koji o društvenim, ekološkim, zakonskim i sl. pitanjima razmišlja kroz nošenje križa oko vrata. Nakit koji nosi i Madona izmežu golih sisa. Koji normalan muškarac ima tako jaku potrebu da se kiti.Zamislite poslovnog čovjeka u tamnom odjelu pa da mu vjese ogrlce oko vrata.Ustvari znam, uroðenik.Isto tako možete si staviti i kosti u nos. Upitniče pokušaj!.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Hakuna matata 2006-12-11 12:53
Eko-eko je o "upitniku" napisao "Ti si politički katolik, a s duhovnošću ti nemaš nikave veze.".

Točno je u toj rečenici samo da on nema veze s duhovnošću, ali netočno je da je on politički katolik. Upitnik je svojim komentarima pokazao da je profiterski katolik jer iz vjerskog opredjeljenja želi izbiti profit.

Nazvati upitnika političkim katolikom znači dati mu kompliment koji mu ne pripada :D
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # hvalaeko-eko 2006-12-11 13:38
Dobro, može se i tako reći. Ali nisam siguran koliko te ljude vodi interes a koliko glupost. To mi je zagonetka. Mnoge je vodio goli interes ali me zbunjuje da viðm i ljude koji nemaju vidljivih interesa osim nekih iz područja fantazije i iracionalnosti, a zdušno podržavaju popove koji se valjaju u blagostanju (isključivo materijalnom), hrvatske kriminalce i ubolice svih vrsta
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # egzorcist 2006-12-11 16:19
Najviše boleština se skriva iza crkve,besramno uzimaju od penzionera,kori ste poziciju da javno na misi prozivaju i još se osiguravaju nekretninama,ka kve apartmane si samo grade u gradu
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # gost 2006-12-11 17:06
Biznis je biznis :-)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Sancta 2006-12-11 17:08
Biti katolik ne znači okititi se križevima, a pogotovo nedaj Bože kako to radi Madona. Biti katolik ne znači ni obasipati ljude mržnjom i napadima, nego osjećati ljubav za njih čak i kada griješe.
????? kaže za sebe da je katolik, ali veličina njegove mržnje i osjećaja nesretnosti pokazuje da nije našao Boga niti da je Božja riječ našla put do njega.
Upitniče, suosjećam s tobom i nadam se da ćeš nači put iz pakla mržnje.
Zato što rade i govore pojedinci koji su katolici nije kriva cijela crkva, pa ne hulite opužbama na nju.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # PlaviCvijet 2006-12-11 17:25
A ti bi, Lidija,dogovori la dejt? Bez uvrede..teško bi to išlo. :-) Probaj s Cappellijem. Kažuu da on voli maznut sve što nosi suknju. U to se i ti uklapaš.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Dvorska luda 2006-12-11 17:26
Pa ne može se huliti na crkvu. Crkva je ljudska organizacija i kao takva nesavršena i sklona grijehu. Izraz huljenje je primjenjiv samo na kritiziranje Boga.
Ovdje nitko nije kritizirao Boga, nego ljudsku organizaciju u kojoj smrtni i griješni ljudi, članovi te organizacije, rade protiv načela svoje organizacije. Baš kao i Upitnik.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # be be 2006-12-12 00:33
Plavi cvijet je obična nekulturna seljačina koja je zatrovana mržnjom i ljubomorom .Vjerovatno mu je žao što nemože on nikog maznut pa se na ovaj način zadovoljava.... .
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Protivnicima Hrvatske?????? 2006-12-12 11:14
Pa vidi se kako ste zajaukali kad vas se podbode i kako ste uistinu tamo gdje se i sumnja da jeste.
drago mi je da se pomalo razotkrivate, i nebojte se sve vise i vise je ljudi koji su vas skuzili kao sto su i stari rezim komunisticki zgazili tako ce i vas nema mjesta ljudima poput vas u ovoj drzavi koja je krvlju njenog naroda stecena, i svi vi koji mislite da cete samo tako zivjeti na njenoj grbaci varate se.
To sto prozivate ljude koji su se za nju borili pokazuje u koju skupinu spadate,samo vi rezite na istinu ali od nje necete pobjeci.
Morat cete se pomiriti s tim da lajanjem nema djela nego radom i akcijom, a na to niste spremni jer da jeste nebiste zivjeli od tudeg nego svog rada i dobro pazite kako se izrazavate jer i zidovi imaju oci, a kamoli ovako transparentna stvar kao sto je NET. ;-) 8) :roll:
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Pitanje s mnogo upitnikagost 2006-12-12 11:36
Gospodin koji anonimno prijeti a naziva sebe ???? neka mi kaze jesu li se oni koji su se borili za Hrvatsku to radili da mogu ignorirati i kršiti zakone, jesu li se borili da budu iznad zakona države za koju su se borili i jesu li se borili za to da imaju više prava nego drugi graðani ????
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # asd 2006-12-12 15:39
U poruci "Neprijateljima Hrvatske" (moš mislit Hrvata :D ) Upitnik kaže "Pa vidi se kako ste zajaukali kad vas se podbode". S ovakim pisanjem neprijatelj je on, a on bogami i jauče :D
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ?????? 2006-12-12 16:06
Gledam van kroz prozor i mislim sto je potres, a kad ono ja se tresem od straha. :D
Kad bi se mi takvih bojali nosili bi macku u depu. 8)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # asd 2006-12-12 16:07
A ko ste to MI???
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # gost 2006-12-12 16:13
Ma pusti retarda
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # gost 2006-12-12 16:16
Vidiš da ne zna odgovoriti na pitanje. Ili ne smije?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # PlaviCvijet 2006-12-13 21:21
Mora pitat Cappellija što smije napisat. A ovaj mora nazvat Sanadera. :-) Potrajat će malo.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # gost 2006-12-14 08:41
Isto tako bi moglo biti da treba pitat Ðapića, Pusićku ili Jakovčića, Račana itd. Svi su isti, prije komunisti sada kapitalisti :sad:
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Odjek 2006-12-14 14:01
Isti, isti, isti ... :P
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Euze 2006-12-15 04:16
E da, to što ????? piše, baš nekako nalikuje na one : "Neprijatelj nikada ne spava!" i slično.
Netko je jednom rekao "Svaka vjera i sistem je u suštini dobar, samo ga ljudi izopače!" ;-)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # gost 2006-12-15 10:57
Ljudi sve izopače, pa onda po Marxu pljuju zbog Staljina i Tita, a po Isusu zbog inkvizicije i Brajše.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # upitnikmama 2006-12-16 08:52
Zanimaju me samo programi, odgovornost prema dobivenom novcu, odgovornost prema ostalim graðanima svih udruga koji se okupljaju oko HVIDRE te raznih braniteljskih priča i malverzacija- kada ćete to dovesti u pitanje, vi upitnici?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # gost 2006-12-16 10:44
Nikada! Najglasniji meðu njima kažu "imamo Hrvatsku" i pri tom misle na državu jednakih prava, u kojoj su oni jednakiji od drugih :P
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ?????? 2006-12-16 21:32
Pozdrav svima!
Dobro ste skuzili bio sam na putu i uistinu u Zagrebu, ali na zalost mog idola Sanadera nisam vidio jer je i on negdje na putu.
Ovako tko smo to mi postavise mi pitanje????
Mi smo oni od kojih vi zivite ali necete jos dugo jer cemo vam zasarafit pipe necete vise na nasoj grbaci zivit jer smo vas skuzili, pa tako cete opet morati kod vaseg dragog sorosa po njegove prljave novce ali tad cemo barem znati na cijoj ste vi strani. :D ;-) 8) :P
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # gost 2006-12-16 22:02
To sam i mislio. Vi ste oni koji "imate Hrvatsku" i ponasate se kao da je to vasa privatna imovina. Vi ste lopovska bagra koja u ime laznog domoljublja jami sve sto se dade jamiti.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # yx 2006-12-16 22:14
Lik je obični bolesnik. Treba ga ignorirat, to će ga najviše uzrujati :D
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # PlaviCvijet 2006-12-17 17:58
Vodanović ima veze s HNS-om i s liberalima otprilike koliko i Rukonićka s ekologijom. Čovjek se stavio u stranku koja je u datom momentu (polovinom devedesetih) činila vladajuću (lokalnu) koaliciju. S tom strankom je išao na izbore i kad je vidio da je vlast osvojio HDZ lijepo se čovjek prilagodio. Pa nije valjda lud da mu izmakne onolika plaća u Vodovodu. Uopće je nepristojno nazivati ga oporbenim vijećnikom jer od početka Garijevog mandata nije ni jednom glasao protiv nekog njegovog prijedloga. Ako bi Gari tražio da ga u subotu u podne na sred trga poljubi u guzicu on bi to sigurno učinio. Vjerujem da se slažu svi koji ga znaju. Da je to prije cca. 2 godine tražio Balija sigurno je da bi i njemu udovoljio. Jednostavno je takav.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Xman 2006-12-17 18:10
Prelistao sam jučerašnji Novi list i našao sasvim ozbiljan članak koji me ipak nasmijao. Piše da je održana sjednica Gradskog vijeća i da je Franjo Vodanović protiv proračuna za financiranje udruga u narednoj godini, jer da je prijedlog predizborni da se podiðe biračima.

Smješno je jer Vodanović jev ijećnik HNSa, a na web stranici njegove stranke u vezi s izborima piše “Vrlo važan segment je i civilno društvo, koje ionako percipira HNS kao «svoju» stranku tj. jedinu stranku koja razumije problematiku civilnog društva.”. Pa se ja sada pitam da li predsjednica njegove stranke zna šta on govori na Lošinju i kako će njenu stranka tu percipirati. Sigurno ne da razumije civilno društvo ;-)

Vesna Pusić je daleko, ali u sali je bio vjećnik HDZa pa je mjesto nje poučio HNS da se civilno društvo radom udruga razvija i da ih zato treba podržavati. Kako to piše u programu HNSa :D
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ?????? 2006-12-18 18:25
Da treba me ignorirati jer sam počeo po istini pa se sad počelo svrbiti više guzica koje se skrivaju iza lažnih borbi za pravicu, a u biti su poslušnici onih koji ih financiraju.
Dragi moji vi pojma nemate tko vam glavu nosi jer da znate bili biste sretni sto je u lošinju ipak stanje da smo na svome, ali zahvaljujuci nekim aktivistima tu sve vise i vise stranci sa zlim namjerama imaju pravo glasa.
Sve su to zaostaci i profinjeni okupatori koji su i 91.g. pokušali ovdje gazdovat ali ponovo vam kažem sužili su vas i nećete dugo po domovini rovariti. :eek: :D 8)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Dvorska luda 2006-12-18 18:36
Ne možemo biti sretni zato što smo na svome, jer će zahvaljujući domaćim izdajnicima i njihovoj ljubavi prema lovi, a ne prema domovini, uskoro sve pripadati strancima.
Nije problem što stranci imaju pravo reći što misle, nego što će ovdje postati gospodari, bez imalo obzira prema nama i prema otoku i prema budućnosti naše djece.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Neka cvate tisuću cvjetova 2006-12-18 18:42
Vodanović stvarno nema veze sa programom HNs-a.
Baš me zanima tko je njegov nalogodavac. HDZ očito nije jer je i radio prijedlog proračuna.
Ako HNS nije protiv razvijanja civilnog društva, možda ostale stranke oporbe? Imaju li lokalne stranke uopće ikakav stav prema udrugama, osim kad im te udruge stanu na žulj pa ih žele kazniti? A kako su udruge stale na žulj Vodanoviću? Ne bih rekao. HSLS i Ivković? Mužić? Ekocidna politička opcija ljuta zbog lokalnih ekoloških egzibicija?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Xman 2006-12-18 19:00
Vodanović i Kresencio Lekić su stranački drugovi. Jel sad jasno 1000 cvjetova?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # sorosmama 2006-12-18 19:17
Kako je bjeda, ljudska bjeda našla za svoj predmet mržnje udruge i strane donatore!Pa da čovjek ne povjeruje. Tko je iznio novac na strane račune i opljačkao Hrvatsku. Tko je upropasti toliko radnih mjesta? Ljudi kao upitnik su najveće štetočine u ovoj zemlji i drago mi je što ipak malen broj takvih je u prilici da donosi odluke jer su ipak neuki i trajni marginalci,. U svim sistemima!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # PlaviCvijet 2006-12-18 19:25
Dragi moj upitniče! Oni na čiju se ti stranu svrstavaš su već prodali našu budućnost. Oni [censored]uni iz Jadranke su prodali bivšu Istru i sad imamo Apoksiomen koji radi samo u sezoni. U staroj Istri si bar mogao popiti bićerin i pojest marendu. Prodali su i mliječni pa imamo famozni Godimento koji ljeti maltretira sve živo, a zimi je zatvoren. U starom mliječnom se moglo popit kavicu i uživat na terasi skoro cijele jeseni i već od ranog proljeća. Cappelli je prodao luku i uvalu Francusko-tursk o-britanskom konzorciju pa će stanje biti još i gore. Tako da bi se o njihovom domoljublju mogle knjige napisati. Što se tiče Franka Vodanovića i njegove inicijative to je jasno. Pa on je jedini bio dovoljno glup da iznese taj stav. Vjerojatno bi ga i drugi (Cappelli, Mužić) iznijeli, ali ih je strah da bi to mogla biti sjena na njihovim vrlim demokratskim reputacijama. Ovako su našli jadnička i nagovorili ga da to kaže. Jer on tako nešto ne bi znao sam artikulirati ni da cijelu noć razmišlja.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # lošinjlošinjan 2007-10-12 19:29
e ljudi ljudi, bijedni ljudi...samo znate pljuvat po drugima a sami ni da bi prstom makli!! maže vas biti sram..sta vam je sad kriov capelli, vodanović i ostali koji se bore za opće dobro..vi svi ostali,kao za losinj,iz bosne i okolice dosli na nas lijepi otok i pljujete po vrijenim ljudima koji obavljaju svoj posao :zzz
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # informacijemama 2006-12-18 20:40
Koliko je Vodanović stav mogao utjecati na odluke Vijeća? Ako je tako beznačajan lik tko ga uopće onda i uvažava? Ili možda da?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # gost 2006-12-19 08:25
Vodanović je rekao nešto što dio javnosti želi čuti. Govorio je ono što žele čuti ????, Marko i još neki komentatori na ovim stranicama. Vodanović se nada da će takvi glasati za njega, tj HNS jer - kao - on je protiv financiranja "rušitelja države". Ajme, da ga čuje Pusićka, punih usta civilnog društva :D
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # u prolazu 2006-12-20 02:11
Kako samo znate pljuvati po drugom pa pogledajte sebe u ogledalo pa si pošteno recite što mislite o sebi .Zar ste vi najbolji,najpam etniji kad ovako bolesno razgovarate o Vodanoviću i ostalim ljudima koji su trenutno na vlasti.Jadan ovaj Lošinj sa vama.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # gost 2006-12-20 08:11
Zašto bi obični, anonimni birač trebao gledati sebe u ogledalu, za ime Božje? Birač je čovjek koji zaokružuje jedan broj na glasačkom listiću jer je povjerovao da će ljudi koji stoje iza tog broja zaista raditi to što su obećali. Pa kad neki od njih doðe u vlast, a radi nešto drugo u ogledalu se on treba pogledati. Nije birač prevario izabranog, nego je izabrani prevario birača. Ova stranica je njihovo ogledalo :D
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # prolaznik 2006-12-20 16:44
Meni se cini da je ova stranica ogledalo ovih par ljudi koji nemaju sto raditi vec se medjusobno vrijeðaju .Zasto se ne potpišete punim imenom i prezimenom pa da onda nešto pokušate riješiti.MIslim da je to bit ove stranice a ne skrivanje iza nekih lažnih imena.,srećete s aktualne teme i lupetate u prazno.Vratite se tako da mozemo i mi koji nismo na Lošinju biti upoznati sa aktualnim temama a ne sa vašim svaðama koje nikamo ne vode.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Prolaznik je udbaš!gost 2006-12-20 20:42
Prolaznika nervira što se ljudi ne potpisuju punim imenom i prezimenom a on sam se potpisuje kao "prolaznik" :D Pomiješali mu se lončići pa lupa kao neki partijski sekretar. Ako misli da se potpisivanjem punim imenom nešto može riješiti neka se upozna sa slučajem gðe. Balenović koju su nogirali iz INE i sada je progone po sudovima., a ona se potpisala punim imenom, zar ne?
Tvrdnja da je "ova stranica ogledalo par ljudi koji nemaju sto raditi vec se medjusobno vrijeðaju" vrijedi koliko i moja da je Prolaznik zapravo bivši udbaš koji ne moše bez špijanja ljudi. Koliko on može znati dali mi radimo ili ne radimo, toliko i mi možemo znati o njemu :D
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Xman 2006-12-20 21:03
Goste, oprosti ali nisi shvatio "dubokoumnu" Prolaznikovu misao. Mislim da hoće reći da je ova stranica ogledalo ljudi koji raspravljaju, a ne onih o kojima se raspravlja. Pa mu smeta što se ne potpisuju :D
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # PlaviCvijet 2006-12-20 23:20
Nebitan je prolaznik. Bitni su oni koji nas vode. A takvu ekipu na vlasti ovaj otok nije vidio od rujna 1943.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Dobar tek 2006-12-21 00:09
Recept za nedjeljni rucak...

Kupite prase.
Popijte jednu rakiju.
Stavite prase u rernu.
Popijte jos dvije rakije.
Postavite celzijuse na 375 rerni.
Popijte jos 3 rakije casice.
Ukljucite rernu.
Rakijte jos 4 casice.
Prenite okrase.
Rakijte jos bocu jednu.
Povi pilo na prase.
Casite jos sipaj rakije jednu.
Pecite rakiju jos 4 sata.
Izvadite rernu iz praseta.
Ohladite da se prase saceka.
Uzmite rakije jos bocu jednu.
Isprasite sece.
Stolirajte na servis.
Bogolite se mogu.

Dobar tek !!!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Euze 2006-12-22 17:11
A sto ako ne volim rakiju?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # gost 2006-12-22 17:27
Nećeš uspjeti stolirati na servis i bogoliti se mogu :-)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # .....CICO 2007-10-13 15:23
Čitajući ove postove, nemogu se oteti dojmu da je za graðane ove države bio i uvijek če biti socijalizam/kom unizam najbolji sistem. Sada se svi od jednom bune i javljaju da su bili šikanirani i da su djelovali kao oporba, a šutjeli su i uvlačili se šefovima. Pa što ne vidite, da su ti šefovi iz ondašnjih društvenih firmi postali večinski dioničari ili bar krupni dioničari istih firmi i opet im se oni isti koji su bili "šikanirani" uvlače. Bolje da se prestanete prozivati bivši sistem i nj podanike jer samo se naziv promjenio a igrači su isti, samo još močniji.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # KOMENTIRA CICOGIANNI CALVARIO 2007-10-13 21:49
CICO NIJE MOGAO BOLJE ISTINU NAPISAT,BAS TI HVALA.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj

Dodaj komentar

Komentari koji nemaju veze s temom članka uz koji su uneseni bit će uklonjeni. Za unos "off topic" komentara mogu se koristiti stranice SVAŠTARA 2, SVAŠTARA, ŠKOVACA i SATIRIČKI PRILOZI. Uredništvo ne snosi odgovornost za sadržaj komentara.

Sigurnosni kod
Osvježi

galerije1

mi-logo
wonline
yrno
Vremenska prognoza
za Lošinj


Članak 69. Ustava RH

Volim LošinjSvatko ima pravo na zdrav život.
Volim LošinjDržava osigurava uvjete za zdrav okoliš.
Volim LošinjSvatko je dužan, u sklopu svojih ovlasti i djelatnosti, osobitu skrb posvećivati zaštiti zdravlja ljudi, prirode i ljudskog okoliša.

setnja

ubojstvoborocid

ZADNJI KOMENTARI

  • Izvještaj o izvršenju Proračuna

    građanin 16.07.2019 15:59
    .........
    Radi se o odgovorima na pitanja za koja je na sjednici GV rečeno da će biti odgovoreno ...
     
  • Izvještaj o izvršenju Proračuna

    Radio Gaga 16.07.2019 14:37
    Strah od medija
    Tako to radi gradska vlast...mogu vijećnci dubiti na glavi ali odogovori neće biti objavljeni ...
     
  • Pretvaranje demokratske procedure u sprdačinu

    Vidoviti Milan 16.07.2019 14:32
    izmišljene turističke zone
    u članku Kako objasniti vidovitost Emac fonda? www.index.hr/.../426739.aspx ...
     
  • Svaštara br. 3

    Bimbili 16.07.2019 13:10
    Pretvaranje demokratske procedure u sprdačinu
    O ukazanju rojeva firmi HILIS i ILIRIJA na Lošinju pri kraju Capelijevog mandata pisali su ...
     
  • Svaštara br. 3

    dnevno.hr 16.07.2019 13:03
    KATASTROFA: HRVATSKI GOSTI U TURSKOJ, GRČKOJ I TUNISU
    Mađari snizili PDV u turizmu sa 27 na 5 posto, a mi ga vratili na 25 posto…!? dnevno.hr/.../...
     
  • Svaštara br. 3

    Žuja 16.07.2019 12:56
    Odluke bez čitanja materijala
    Ako se u Lošinju strogo vodilo računa da izmjene budu u korist svih građana a ne pojedinaca ...
     
  • Izvještaj o izvršenju Proračuna

    sd 16.07.2019 12:51
    Pitam te, pitam ...
    Gradonačelnica i njena dvorska posluga na ove stranice samo slučajno zalutaju (a tada ostaju ...
     
  • Svaštara br. 3

    Zig Zag 16.07.2019 12:47
    hoteli usred ničega
    Nova turistička zona T1 - Preslop na k.č. 3415 k.o. Nerezine vlasništvo je tvrtke HILIS TRI ...
     
  • Svaštara br. 2

    Crna Guja 16.07.2019 10:28
    Istina boli
    Da ti je zaista nebitno ne bi minoriziranjem značaja teme pokušao prigušiti raspravu.
     
  • Svaštara br. 2

    Jarić S. 16.07.2019 10:14
    Dvorske igre
    To mi je jednako zanimljivo i bitno kao i kad je Nedić u to isto UV, dakle predzadnje ubacio ...
     
  • Svaštara br. 2

    Crna Guja 16.07.2019 10:05
    Intimnost Upravnog vijeća
    Zar tebi nije barem zanimljivo, ako ne važno, što je većinu sastava UV Odgojnog doma ustanove ...
     
  • Svaštara br. 3

    Lokalni Mida 16.07.2019 08:48
    Kvaka 22
    Patak ti mora da si umočen u lokalni kriminal oko izmjena prostornih planova. Naravno da ...
     
  • Svaštara br. 3

    patak 16.07.2019 07:32
    urbanizam
    Sama izmjena prostornog plana nije kazneno djelo ako se nije pogodovalo određeom investitoru.
     
  • Svaštara br. 2

    Jarić S. 15.07.2019 23:18
    Fantom iz sjene
    Zašto je UV Odgojnog doma tako važno da se o njemu toliko i tako žučljivo piše? Nema važnije ...
     
  • Svaštara br. 3

    PLANOVI 15.07.2019 22:57
    ljubavnice
    Pa ne napuštaju ministarske fotelje ljubavnici razvedenih već korumpirani i ljudi koji znaju ...
     
  • Svaštara br. 2

    Tulio ll 15.07.2019 21:36
    Bevanda a ne žuč
    E moj Tulio baš si politički glupson kao i ministar koji likuje da je naprasno smijenio ...
     
  • Predsjednica na službenom putu

    Crna Guja 15.07.2019 21:19
    Rajska djeva kraljica Hrvata
    Siguran sam da će te razgaliti snimak ovog intervjua s predsjednicom ...
     
  • Predsjednica na službenom putu

    Tri Mora 15.07.2019 19:34
    Doktorat
    Budući da predsjednica stalno ponavlja staru NATO frazu iz doba Hladnog rata o "Tri mora" ...
     
  • Svaštara br. 3

    Vukajlija 15.07.2019 19:22
    U se, na se i poda se
    Uvijek se u svojim postupcima držao hedonističkog načela "u se, na se i poda se", ili kako ...
     
  • Svaštara br. 2

    Kuriozo 15.07.2019 18:43
    Ministrovi kriteriji
    Zna li netko na kojim poslovima u ministarstvu turizma su uhljebljeni Alen Bičević, sin ...
     
  • Svaštara br. 3

    Tonči 15.07.2019 18:29
    haiku s elementima repa
    Svaki tjedan, ministar jedan (thanks to Barbara) ip.index.hr/.../...
     
  • Svaštara br. 3

    gost 15.07.2019 16:32
    Glavna zvjezda
    Sa ovakvim vimenima Garijeva savjetnica bi mogla biti glavna zvjezda u šou Ljubav je na ...
     
  • Svaštara br. 3

    D.S. 15.07.2019 13:23
    Ministrova zadaća
    Prošle godine je o kampanji protiv privatnog smještaja bio članak na VL s jednim komentarom ...
     
  • Svaštara br. 3

    gost 15.07.2019 12:57
    Za rad spremne
    Zapošljavao ih je i po tome što hoće raditi ako su imale što za pokazati :P
     
  • Svaštara br. 3

    Tin 15.07.2019 12:05  
  • Svaštara br. 3

    Čuvar plaže u zimskom periodu 15.07.2019 11:53
    ništa čudno
    i ja to više volim raditi sa ženskim osobama :lol:
     
  • Svaštara br. 3

    vito 15.07.2019 11:40
    gušti su gušti
    Gari je pravi šmeker, a to je više puta izjavio da više voli raditi sa ženskim osobama.
     
  • Svaštara br. 3

    CNB 15.07.2019 09:58
    a ženska samo sunča leđa
    Kad se samo sjetim da je bivša premijerka radi seksizma zabranila HTZ spot radi najljepše hrvatske ...
     
  • Svaštara br. 3

    Fukara 15.07.2019 09:14
    Ministarstvo erotskog poziranja
    Ali ti nisi Gari Capelli. Jer on ju je i zaposlio zbog ovoga što pokazuje, a ne zbog nečega ...
     
  • Svaštara br. 3

    DJ Tramp 15.07.2019 08:57
    ups
    Na prvi pogled mi se učinilo da je ovo reklama za neki ekskluzivni kabare, a onda vidim ...