Ova stranica koristi kolačiće koje u svakom trenutku možete kontrolirati postavkama u vašem internet pregledniku

Ako ne promijenite postavke preglednika slažete se s korištenjem kolačića Vise o kolacicima

Razumijem i prihvacam

Žuto obojeno žutim

Korisnička ocjena:  / 0
LošeNajbolje 

nlIma više načina za prepoznati kad se neka tiskovina pridruži vrsti poznatoj kao "žuti tisak", a jedan od njih je najpouzdaniji: kad naslov članka nema veze sa sadržajem. To se dalo primijetiti u ogromnom članku preko dvije stranice u nedjeljnom "Novom listu" posvećenom poništenju natječaja za prodaju jedne garaže.

Nisam siguran da taj događaj zaslužuje toliko prostora, mnogo više nego što ga vijesti sa Malog Lošinja dobiju tijekom mjesec dana, no nije na meni da o tome sudim. Ali mogu suditi o naslovu koji kaže CAPPELLI OSOBNO PONIŠTIO NATJEČAJ, a tekst govori nešto posve drugo: "Gradonačelnik Malog Lošinja predložio je Gradskom poglavarstvu da se natječaj u tom dijelu poništi, što je i usvojeno". Možda sam ja nepismen i glup, ali meni izgleda da su naslov članka i sadržaj istoga u nekakvoj "svađi".

Ali moram priznati, naslov je postigao svrhu kod mene, a vjerujem i kod mnogih drugih. Kad sam ga vidio pomislio sam "zar je to moguće" i pročitao ga, no sumnjam da su svi uočili gorespomenutu "posvađanost" sa sadržajem, nego su ostali u uvjerenju da gradonačelnik osobno poništava natječaje.

garazaNaravno, zanimalo me ima li tu još "žutila" i vidio da su te dvije stranice žute kao limun. Velikim masnim slovima preko obje stranice (većim ne bi izvijestili ni o tsunamiju na Jadranu) naslov vrišti da je "Mala garaža postala veliki problem gradonačelnika Cappelija", a kao pikantni začin iznad naslova je duga rečenica da je Gradonačelnik bio prisiljen (tko ga je prisilio?) poništiti natječaj za prodaju garaže koju bespravno koristi Zlatko Erdec (je li ga on prisilio?), suprug Predsjednice Općinskog suda (ili ga je ona prisilila?), a koju već godinama potražuje Lošinjanka Gabrijela Koncijanić koja živi u Švedskoj.

Kad sam pročitao cijeli članak nisam postao ništa pametniji. Tu ime svega: Erdec od 1996. godine nije plaćao najam, a koristio je garažu. Ni prijašnja ni nova vlast nisu ga tužile, jer je "nezgodna okolnost bila u tome da je predsjednica suda upravo Erdecova supruga". Pa je tu još i oplakivanje Gabrijele Kancijanić koja punih 40 godina živi u dalekoj Švedskoj, a Grad, eto raspisuje natječaj dok je ona u Švedskoj. Zaista ne znam što je pisac htio reći, ali  se ne mogu oteti dojmu da je ovo pjesma na temu "žuto obojeno žutim".

Komentari: 

0 0 # PLAĆENI OGLASIQ 2008-02-28 12:34
Kako ne razumiješ? Cilj članka je pozvati sve dužnike Grada Malog Lošinja da hitno plate svoje dugove i reguliraju svoje odnose u korištenju gradske imovine.Koliko je samo onih koji koriste imovinu Grada, recimo vrtove pretvorene u privatna parkilarišta (a neki i naplaćuju parkiranje), spremišta, garaže. stanove i drugo, a nemaju nikakav ugovor niti su ga ikada imali. A koliko je onih koji i pored ugovora imaju pozamašne dugove prema Gradu? Ovo je efikasan način da ih se pozove na red: ili platite ili ćete u crnu kroniku Novog Lista. Tko bi inače toliko pisao o nekakvoj garaži da to nije plaćeni oglas ???
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Ni kriv ni dužanmmm 2008-02-28 13:16
Ja nemam nikakvih dugova prema gradu a znam još barem nekoliko ljudi koji isto nisu dužni.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Natrag u garažu!Netko 2008-02-28 14:34
Stvarno! Kad rješimo problem te garaže neće biti više problema na otoku, sve smo rješili. Ovi iz Novog lista šetaju Lošinjem i “ne vide” staru pomorsku školu, stari dom JNA na Velopinu, bivši “Namještaj” na Veloj rivi, tzv. Vojnu ambulantu i druge metastaze na tkivu Malog Lošinja. Zašto o tome ne pišu i “probude” gradsku i državnu upravu? Možda čekaju da netko pogine pa će mu onda posvetiti tri reda u novinama.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Ponudabiznismen 2008-02-28 18:38
Imam ja jednu garažu blizu ove. Nudim je novinaru za 3500 eura po kvadratu pa neka i on zaradi 500 po kvadratu kad je već siguran da je može utopiti "po četvornom metru za ne manje od 4000 eura"
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Suho zlatoPrometnik 2008-02-29 13:51
Dobra ti je biznismenu ova o cijenama. Ta garaža bi stvarno bila atraktvni poslovni prostor u koji bi zalazila valjda jedino ova Šveðanka. Čuo sam da je na istom natječaju bio i poslovni prostor Grof na veloj rivi i neki prostor u Braće Vidulića oba po 2700 eura i da nije stigla nijedna ponuda. Zaključak jasan: zatvori promet kroz grad - posao propada.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Crveni Supilo požutio!Marsovac 2008-02-29 21:29
Velika afera Garija Capellija. Veliki naslov, veliki prostor, a na kraju...ništa. U stvari radio se o velikoj..., ali
podvali Novog Lista.

Taj članak NL je podsjetio na "najžuće" doba novinarstva i na Marinka Božića.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ....Izvršno vijeće općine Cres-Loš 2008-03-01 10:15
Ima pravo gradonačelnik što je poništio natječaj. Neka se već jednom sve raspetlja kada to već duže od 30 godina nikom nije uspjelo. A nije se ni pokušavalo :cry:
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # garazanovinar 2008-03-01 10:40
Pocelo je pocelo??? to se na mala vrata otvara afera "gruntovec", jer kako drugo tumaciti dvije strane novog lista za malu garazu. Kako je doticni odnosno suprug djelatnice suda imao u najam garazu a supruga kao kucni knjigovoða nije placao najam jos od 1996 godine, kada je na vlasti bio jedan gradonacelnik, a drugi je ponistio kupovinu ili nije dozvolio da od novaca najma plati (legalizira) garazu.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Guranje pod tepihMarko Polo 2008-03-01 11:46
Pod tepihom se već desetljećima skriva mnoštvo takvih afera, a sada Novi list očekuje da ih Kapeli sve riješi.

Kad novinar već trubi o atraktivnosti lokacije garaže neka razmisli o atraktvnosti dvorišta stare Kapetanije. Taj prostor je uz samu autobusnu postaju na ulazu grad, a već desetak godina ga neovlašteno, bez ikakve naknade koristi jedan ugostitelj kao ljetnu terasu. Za takvo što nema ni minimalne uvjete niti dozvolu i pravo da koristi pečenjaru koja zasmrdi cijeli grad i smeta susjedima. A prostor dvorišta pripada stanarima i vlasnicima stanova u zgradi, a Grad je tu suvlasnik. Hoće li Novi list pisati o ovoj bezobraznoj uzurpaciji ili misli da to čitatelje ne zanima? Za koju godinu taj kriminalac će zbog dugogodišnjeg posjeda taj zaista zlata vrijedan tuði prostor jednostavno preknjižiti u svoje vlasništvo. Koga za to okriviti? Baliju i njegovo Poglavarstvo što je godinama gledalo kroz prste ili Kapelija što nije počistio njihovo smeće? Neka nam to kaže mudri novinar Novog Lista!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Mesar 2008-03-01 12:06
Lik nije samo ugostitelj nego i mesar a i prostor za mesnicu koristi bespravno jer ju je Grad predvidio za trgovinu rublja. Pitanje je dali plaća najam :-?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Balijazuti 2008-03-01 12:29
Gradske prostore i zemljiste svi koriste bez placanja najma niti komunalne naknade, autokampovi jadranke i lošinjske, a niti vojska, za zauzeti prostor.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # zbunjeni 2008-03-01 16:03
Zanimljivo je da za vrijeme 15 godišnjeg (ili koliko već) mandata gradonačelnika Balije , na Lošinju nije bilo afera, naravno prema Novom Listu. Odjednom, nakon promjene opcije, u samo dvije godine skandala i afera ko u priči.
A kad se velike afera, tipa "garaža" razgoliti pokaže se da je to problem od prije deset godina. Da je Balija gradonačelnik da li bi Novi List o tome uopće a sigurno je da ne bi na takav način. To je provjereno jer Novi List o stvarnim aferama vlasti gradonačenika Balije nije pisao, ali to ne znači da ih nije bilo.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Vruči krumpiriMuljator 2008-03-01 16:34
Zanimljivo je kako ni u ovom članku novinar nema primjedbe na to što je (i ovaj) problem Balija kao vruć krumpir ostavio Capeliju. Piše nešto kako Balija mulja da on nije dao usmenu naredbu da se Erdecu ne obračunava najamnina jer, kao, on nije davao usmene naredbe nego samo pismene. Pa kako to da se nije obračunavalo? E to novinara nije zanimalo.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # nekretninemuljaža 2008-03-01 21:39
Balija je stan dao bivsem predsjedniku suda, sudcu stan u Nerezinama, a doticnoj sudkinji osim garaze kucu iako je imala stan,a oni su sve to prodali u roku od tri godine, tako da niti jedan od sudaca nije zadrzao dodijeljeni stan od strane gradonacelnika Balije, odnosno svi su stanove otuðili.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # gruntovecnovinar 2008-03-01 21:49
Muljatoru, novinara zanima afera "gruntovec" glavni akter muljanja nekretninama, on bi preko garaze dosao do spoznaje, velikog kucnog knjigovoðe supruge ljubimca oldtimera koja radi i djeluje na sudu. Ona je u sjeni cijele price, tko je dao i za koliko ustupio garazu bez placanja, a za uzvrat je trebalo nesto uknjiziti odnosno rjesiti na sudu. U doba vladavine bivseg gradonacelnika je dosta uknjizeno, i preknjizeno i otuðeno na sumnjiv nacin, a zadnje vrijeme uzurbano, gruntovnica radila na upisu nekretnina drugova koji su pretvarali od "niceg u nesto".
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ......Giorgio 2008-03-01 23:08
Stvarno je cudan mentalitet ljudi u ovoj drzavi. Na ovoj se temi ocito po partijskom zadatku dizu glasovi ljubitelja lika i dijela clanova nove gradske uprave (mozda onih silnih novo zaposlenih na gradskom proracunu). Imam i ja puno primjedbi na NL ali mislim da nisam kopetentan ocijenjivati rad novinara sto si ovdje vecina dozvoljava. Kada novinari nebi pisali i razotkrivali "afere" ovo drustvo bilo bi jos veca moralna kaljuza, ali ocito ima ljudi kojima zvizdaci smetaju. Neprestano povezivanje ICM i Balije otkriva sa koje strane vijetar puse. Aferi je uvijek bilo i biti ce, a na novinarima je da ih otkrivaju. Garaza je vjerojatno zanemariva "afera", a mozda uopce nije afera odnosu na ostale koje su prosle i prolaze nezapazeno. Zvizdaci i novinar su tu da ih otkriju. Ja ne citam svaku stranicu NL, pa nemojte ni vi ako vas uznemiruje, citajte npr. Vijesnik , Obzor ili Glasnik HDZ itd, jer oni su najobjektivniji , a i procitati cete ono sto i zelite.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Giorgiov Partijski zadatakzviždač 2008-03-01 23:51
Isto tako se moze reci da je Giorgio digao glas po partijskom zadatku ali po zadatku neke druge partije. Svako tko zna čitati i zbrojiti dva i dva kompetentan je ocjeniti novinara i ono što piše. Osobno ne vidim kakve veze ima ICM kad ona niti nije napisala clanak. a istina je da afera /ako je to afera/ potječe od kada je Balija bio na vlasti. To je kao kad čir pukne nakon dugog vremena što zrije a puknuo je kad nije Balija na vlasti. Isto tako mislim da ako tu nekome zviždači smetaju onda su to oni koji su godinama dopuštali to stanje i sonda ga ostavili u "nasljedstvo" drugima.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Lik 2008-03-02 00:09
Svaki Cigan svoga konja hvali. I kudi onog drugog :D
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Afera "Garaža"Popaj 2008-03-02 09:25
I ja sam primijetio da se u svaku raspravu o osjetljivim temama koje dotiču lokalnu vlast i oporbu ubaci netko pa razvodni stvar ubacivanjem kosti da se raspravlja po partijskom zadatku. Pa se onda svaku kritiku pisanja NL proglasi organiziranim napadom na Baliju i njegove ljude, a kritiku sadašnje vlasti predizbornom agitacijom oporbe. I tako se odvrati pozornost od bitnih stvari, a to i jeste cilj. Kao da ljudi nemaju vlastiti um i sposobnost prosudbe činjenica. Tocno je , Girgio, po raspravi se zna sa koje strane vjetar puše, pa se zna i za tvoj komentar. To je vjetar kojim se diže prašina da skrije tendencioznost napisa. Po mojem skromnom mišljenju afere "Garaža" uopće nema. Dobro je neko napisao da je to vruć krumpir koji je sadašnjoj vlasti uvalila bivša i sasvim je normalno da ga se stavlja postrani neka se ohladi. Mislim da Poglavarstvo nije imalo izbora doli poništiti natječaj, a naslov da je CAPPELLI OSOBNO PONIŠTIO NATJEČAJ zaista je neistinit i tendenciozan.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Sve po planugost 2008-03-02 09:37
Novinar uopće nije tendenciozan nego vidovit. Jest da plan Škverića još nije počeo raditi, a on već zna da će izgarðenost ove parcele biti 100% i eto stanova i apartmana! Slažem se da je ovo bio plaćeni oglas, na sljedećem natječaju ponude će biti izdašnije ;-)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # lošinj 2008-03-02 10:02
Ja mislim da su to namještene ponude ,a previše njih je doznalo za ponudu i najlakše je poništiti, kako čujem namješta se i garaža na kročati gosp. Lozančiću i tko zna koliko još nelegalnih stvari i to u ovom poglavarstvu.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ?Brum 2008-03-02 20:27
Novinar kaze:
".........a zadnje vrijeme uzurbano, gruntovnica radila na upisu nekretnina drugova koji su pretvarali od "niceg u nesto....".

Čisto informativno o kome je to riječ?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # da pitampitam 2008-03-02 20:35
Nešto da priupitam: jeli gruntovnica u nadležnosti Suda?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # maliodgovor 2008-03-02 20:59
Nadleznost i glavni izvor korumpiranosti odnosno ustupaka, podmicivanja itd. je sud, jer u gruntovnici se ne smije nista mutno upisati ako ne dobije nalog od predsjednice suda.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # gruntovecgruntovcan 2008-03-02 22:23
Vlasnistvo poljoprivredne zadruge CRES, i LOŠINJ, a zatim poklonjena zemlja i objekti Jadranke d.o.o. kao i dosjelost i tužbe Lošinjske Plovidbe autocampovi.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ....giorgio 2008-03-03 10:43
E moj Popaj, da se ja bavim politickim agitiranjem pisao bih clanke kao ti, a ne replicirao na njih. Da ti mislis da sve znas potpuno mi je jasno, nisi jedini naravno, ima vas jos zato i jesmo tamo gdje jesmo. Neznam odkuda ti to da sa moje strane neki vijetar puse, jer nisam napadao niti velicao, vec samo kritizirao cinjenicu da netko tako proziva novinare koje rade svoj posao. Moja poveznica bivseg gradonacelnika i ICM kao predstavnice vama "nepodobnog" NL.
Smatram da je bivsa gradska vlast radila svasta, ali njihovo je vrijeme proslo, pa ti moj Popaj kad vec znas sam prosudjivati i razmisljati nemoj razmisljati o starim stvarima koje nemozes promijeniti i "vrucim krumpirima" jer i sada ima dovoljno posla za tebe. Bavi se naprimje problemima losinj parkinga, prodaji gradskih poslovnih prostora, cinjenicom zasto su svi novozaposleni (cak i oni koji podizu rampu ili dezuraju u "staroj modi") politicki aktivni u gle slucajnosti u istoj stranci itd.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # otkud ti toja 2008-03-03 22:07
oni koji dežuraju u staroj modi nisu članovi nijedne političke stranke, i to je istina.... čak i većina onih koji su na rampi nije u političkim strankama, no tebi bi bio dovoljan i samo jedan da kažeš da je većina...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # nema problemaopet ja 2008-03-03 22:09
lošinj parking nema problema, to se jednostavno može i provjeriti, njihovo poslovanje u 2007. je u velikom plusu, naravno, opet je jednostavnije napisati običnu laž nego se zaista raspitati
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # problemizutica 2008-03-04 11:52
Svaka cast "ja". Kad je lp stvarno imao problema, nitko se nije bunio, a sad kad ih stvarno nema, netko se buni. Kao i sve kod nas: nikad ne valja. I tako mi od garaze dosli do muzeja. Prave babe tracare. Sve bez dokaza.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ....blento 2008-03-03 15:21
....nemoj tako lošinju...sve su to posteni natjecaji :D ...kao sta je i nas inspektor posten....
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ja tebi ti meniblentavi 2008-03-03 22:59
E moj blento? moji su davali onosno namjestali svoje a tvoji daju odnosno namjestaju i zaduzuj svoje. a znas li mozda tko to sve placa... Nisu porezni obveznici, vec u mutnom novopeceli Losinjski tajkuni. Prebroj prostore koji su "dobili" moji, i cekaj toliko godina da zaslugom dobiju tvoji.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # garazapitaj 2008-03-03 23:05
odgovor Brumu, Ako netko nema novaca da plati najam pa odkud mu novaca da licitira i plati garazu. Garazu bi platio uzurbani rad upisanih u gruntovnicu...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # lošinj 2008-03-04 09:34
Dobro kažeš blentavi ali bi se mogli načekati ? A ja mislio da su ovi naši !
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # naš vašcres 2008-03-04 10:25
Mislio si na inspektora? da li je on naš ?
Da, on je i naš i vaš, pošteniji od natjecaja.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Svete kravePopaj 2008-03-04 17:51
E moj Giorgio, ti kazes da si samo kritizirao cinjenicu da netko tako proziva novinare koje rade svoj posao.. Ne vidim zbog čega se novinare ne bi moglo kritizirati, osim ako ne misliš da su oni savršeni nadljudi koji nikada ne grješe i da su apsolutno objektivni kao božanstva. Naravno da oni to nisu nego obični ljudi koji rade svoj posao, a rade ga dobro ili loše. Po meni posao je loše odraðen kad naslov članka kaže jednio a sadržaj sasma drugo. Ja to zovem prevarom čitatelja. A ti?

I opet ne razumjem to o "poveznicama bivseg gradonacelnika i ICM kao predstavnice vama "nepodobnog" NL. kad je članak napisao Robert Frank :-?

Ako nisi shvatio što govorim reći ću drugačije: novinari nisu svete krave kao što svete krave nisu ni političari, suci, inspektori itd.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ...blento 2008-03-04 19:58
....Loza je sveta krava... :-x
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Sova 2008-03-04 20:05
I Baljak je sveta krava. Okupirao dvorište kapetanije, niš ne plača i nikomu ništa. Ni Balija ni Kapeli /a ni Novi list / ni da bi :sad:
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # jasnocerso 2008-03-06 09:12
dobro kažes imenjače, insp. ti bar kaže sta i koliko hoce....hihihi
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Guest 2008-03-06 12:30
Opce je poznata stvar da je Sutkinja bila na platnoj listi pok. Lesica. i nekih ostalih osoba. Sramota je da netko tko mora biti uzor drugima krsi zakon. Trebamo se vise baviti tom tematikom a ne samim clankom novoga lista.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Ponovno jaše 2008-03-06 13:54
Drago mi je da je veliki novinar Novog Lista razrješio nevjerojatnu tajnu, misteriju i malverzaciju oko vlažne rupe usred ničeg. Od te se nedjelje u Lošinju živi puno puno bolje, cvjetaju ruže i problemi ne postoje,a nesretna sudbina sirote Sveðanke i njezine krvničke patnje dirnule su me do bola.
U gluposti koja nadilazi inteligenciju prosječnog čovjeka nitko ne spominje dvije prebitne činjenice:
1. Zlatko Erdec se NIJE javio na natječaj, dakle, ako se priča o utjecanju njegove supruge, ne bi li bilo logičnije da se JAVIO na natječaj i u njemu uspio, ili u tih 11 godina putem supruge već rješio pitanje garaže?
2. Postoji delegacija nadležnosti suda, što znači da kad bi i došlo do spora, Županijski sud bi predmet premjestio na neki drugi sud, vjerojatno Krk ili Rijeku, što je najnormalnija, gotovo rutinska stvar. U čemu je problem?
I to je sva mudrost ove lakrdije.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # mačka u vrećigost 2008-03-06 14:45
Slažem se Ponovno jaše. Kad nema dogaðaja stvoriš ga. Važno je da se novine prodaju. A to što prodaješ mačku u vreći poslije nije važno.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # boom 2008-03-07 10:02
Oćete reć da nema namještanja i malverzacija :-? :-? :-? pa gdje vi živite i još važnije gdje radite ?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # slučaj Garažagost 2008-03-07 10:25
Naravno da ima malverzacija. Ali mi raspravljamo o slučaju "garaža" kojeg zapravo ni nema, osim što ga je novina napuhao ;-)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ŠveðankaPonovno jaše 2008-03-07 15:02
Najviše me dirnula u čitavom slučaju priča jadne Šveðanke. Ne spominjem to uzalud, jer bliži se 8 Mart, dan žena, pa i švedskih.
Jadna je graðanka Europske unije, puna patnje za vlažnom garažom potegla čak iz Švedske ne bi li sudjelovala na natječaju. Umorna od leta ili vožnje hrabro stiže u kriminalno gnjezdo gdje je svi žele prevariti.
Sve je jasno. Zločinačka organizacija kakve se ni Jelavić i Zg ekipa podzemlja ne bi posramila raspisali su natječaj baš kad ona nije ovdje, jer je poznato da Mali Lošinj živi samo ljeti, i tko se to usuðuje, majku mu, raspisati natječaj baš kad ona nije tu na sunčanju?
Osim toga, zašto bi gða uzela kakvog odvjetnika s područja PG županije da je zastupa i prati natječaje Grada? Pa kome to pada napamet? I nije li užasno da grad objavljuje natječaje na svojoj stranici i najčitanijem dnevnom listu, a ne u recimo lokalnom listu gðe Sveðanke u mjestu u kojem ona živi?
Posramljena i očajna ovim nepravdama ona slučajno zatiče hrabrog Franka, poznatog istraživalačkog novinara Novog Lista koji je raskrinkao mnogo afera u našem kraju kojih se ne možemo baš sjetit u ovom trenutku, ali ga se ipak sjećamo po bombastičnom naslovu u Novom Listu kad su ga u Hercegovni natamburali neki huligani.
Sjeda, jada mu se, priča mu tužnu priču, garža je vlažna, vlažna je, ali ona je želi, želi osjetiti njezinu vlažnost, osvojiti je, imati je. Čitavu.
Priča se komplicira. ne. Nije to obična garaža, to je garaža u kojoj svoje karampane od motora drži suprug sutkinje lokalnog suda!
Afera je na pomolu, pasti će maske-sutkinja smješnog suda s dva i pol suca i limunom u dvorištu zgrade urotila se protiv Šveðanke.
Do zuba naoružana klipovima nebrojenih motora svoge supruga stiže do Grada, upada u kancelariju Capellia i ispaljuje svoje ubojito oružje. Capelli ne posustaje, neda se, viče.
I tada sutkinja, u obrani rupe u centru garad vadi ono čega su se svi bojali; od vilica motora sastavila je praćku, limun iz dvorišta zgrade suda joj je municija. Gaða. Prvi promašaj, drugi, treći. konačno ga pogodi, Capelli sav u limunovu soku leži na podu. Odustaje.
Zove svoju pravu službu, kisel je od limuna, suznih očiju; "povucite natječaj, ima još limuna u ðepu".
Zadovoljna i sretna izlazi iz zgrade suda, na motoru je čeka suprug, sjedaju zajedno i s vjetrom u kosi dodaju gas; da, pobjedili su!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # LL 2008-03-13 13:29
dva i pol suca!???
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # MakinacijeLik 2008-03-07 16:11
Ja isto mislim da su to makinacije. Mozda je tu zlata vrjednu garažu želio kupiti neki Turčin, Kinez, Iranac ili Islanðanin a natječaj je objavljen samo u Novom listu i to samo na hrvatskom jeziku. Nešto je tu zaista sumnjivo.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Dajte joj njenoKarl Marks 2008-03-07 16:57
Ponovo jaše je otprilike definirao cijeli slučaj "Garaža". Tko god ima malo sive tvari u glavi, poslije čitanja cijelog članka, shvatio je sve. Budući se interaktivnost novinara i čitatelja završava s čitanjem članka, ostajemo prikraćeni za mogućnost da pitamo novinara, što on misli, što bi bilo ispravno i zakonito ponašanje Grada M.L u konkretnom slučaju, odnosno da li treba kršiti zakone i dodjeliti gospoði iz Švedske tu garažu, na koju ona polaže svoje pravo. Njemu nije palo na pamet da provjeri pravnu utemeljenost prava koju polaže gospoða, koja se javlja na natječaj da bi je kupila (garažu), a istovremeno tvrdi da ima prava na nju. Zašto bi ju opće kupovala ako ima prava na nju. Što bi Frank i gospoða iz Švedske htjeli? Dobiti besplatno i bez natječaja garažu. Obični smrtnici, graðani Lošinja, moraju na natječaju kupovati komadiće zemljišta da bi formirali svoje okućnice, na javnom natječaju, plaćaju zemlju koju i inače godinama koriste i ne prave afere. Možda se radi o tome da smo mi tek na početku razvoja kapitalističkog društva u kojem sve moraš skupo platiti a gospoða je iz Švedske koja je socijalna država u kojoj svatko dobije ono što mu pripada. On si je utuvila da joj ta garaža pripada i molim lijepo...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Čačkanje mečkemedo 2008-03-07 17:32
Mislim da su Ponovno jaše i K. Marx sveli stvar na njihovu bit. Imam dojam da se zbog rizika uvlačenja u dugotrajan, skup i neizvjestan sudski spor gradska vlast jednostavno povukla po receptu "ne čačkaj mečku ..." :-) A novinar je ispleo priču koja je poprimila različite, čak i klevetničke konotacije.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Guest 2008-03-10 17:00
Ili ne. Još bolji scenarij. Erdec je zapravo vanzemaljac koji sa svog planeta K-pax špijunira zemljane, a u garaži ne drži motore već tajne sofisticirane ureðaje kojima provodi istraživanja u svrhu dominacije svoje rase nad zemljanima. Supruga je s planeta K-17, upoznali su se na intergalaktičko m plesnjaku pred 237 godina ( u sazvježðu APN6 naime vanzemaljci žive u prosjeku 750-800 godina).
Planove za dominacijom i spijuniranjem zemljana remeti im baba iz Švedske koja se želi domoći garaže u kojoj se krije najbolje čuvana tajna planete.
Čitav je projekt ugoržen, naravno, jer bi Šveðanka mogla izbacit ih iz prostora i otkrit tajnu nad tajnama. Oni bi naime rado i pobjegli na svoj planet u slučaju da ih se otkrije, ali je Erdec zabunom pretvorio njihov svemirski brod u satelitsku antenu, a poznato je da avionikoje "kao vozi" zapravo ne mogu ni do Unija, a kamo li do K-pax-a.
Očajni, Erdec i supruga smišljaju i kuju plan - natječaj treba poništit.
U tu svrhu odlučuju se za tajno oružje svoje planeta - ðumbirov sok s krilcem šišmiša treba pomješati žabljim batkom. Taj drevi tajni napitak (koji se koristi i u sazvježðu APN4, ouostalom, zato i jest pod kontrolom sazvježða APN6) koristi za odustajanje.
Erdec i supruga mješaju napitak (pogaðate, u garaži), i noću ga ubacuju u zgradu Grada, točnije u aparat za kavu koji koristi Capellieva tajnica, svako mu jutro pripremajući kavu. I ona malo popije.
capelli dolazi na posao, ni najmanje svjetsan da će biti žrtva intergalčaktiče prijevare. tajnica radi kavu, i sebi na pravi jednu, za pravo dvije, i oni ih popiju.
Jasno Vam je, oboje odustaju od svega u životu, tajnica za 5 minuta zove supruga i kaže mu da se rastaje, da odustaje od današnjeg ručka i života uopće, skače kroz prozor.
capelli odustaje od apoksiomena, proračuna, sabora, i naravno kolateralno od natječaja.
Ponovno su pobjedli.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # stan i garažanovinar 2008-03-16 12:21
Prije dva tjedna, na razmatranju suprug predsjednice suda, a u nedeljnom N.L. sama predsjednica. Pa nije to loše za reklamu i "uspjesnost"
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # zemljisna knjigaadvokat 2008-03-17 16:14
Kopaj dalje, kopaja dalje ??? novinaru, jer u presudama i dilanju sa odvjetnicima po principu, Ja tebi ti meni, lezi zec, a upise u zemljisne knjige za firme, e tu spava pravi Medo, za nju je predsjednica suda iz Dalmacije prava amaterka.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # aferaNL 2008-03-20 00:02
Popaju? afera garaža uopce nije bila tema novinarcica, vec jaci i veci zalogaj... Predjednica Suda... A u kakvom se svjetlu pokazao suprug, svojim izjavama i konstatacijama iz afere "garaza", vlasnica stanova i kuca i ... nije ukazala na aferu. Vjerojatno novinarcic ide dalje, i ukazat ce na pravu aferu gdje moze razotkriti pravu aferu "zemljisne knjige", sa ortacima odvjetnicima skime je u dilu ili na "platnom spisku"
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # MućkePopaj 2008-03-20 14:52
I ja mislim da će priča ići dalje ako novinara ne ućutkaju. Sutkinja se spretno dokopala dva stana (kuće). Jedan joj za bagatelu omogućuje Gradonačelnik Balija a drugi je smućkala preko muža kao uzdržavanje jedne starice. A sve vrijeme je živjela u državnom stanu dok je ureðivala pa iznajmljivala i prodavala svoje nekretnine. Na sve to kaže da se samo trudila da ne ostane siromašna jer, (tako je rekla novinaru) "ne mislimo valjda da sudac mora biti siromašan kako bi bio dobar". Hoće reći: bogat sudac je dobar sudac :eek: , pa je time zasjenila i gluposti koje je izvalio muž u svezi garaže. Sposobna dama, nema šta Siguran sam da je sve po zakonu, a za moral i etiku ionako niko ne mari ni pol %.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Gost 2008-03-20 15:09
Nije mi jasno snedbivanje oko činjenice da je stan u Svetom Martinu kupljen za tadašnjih 10 000 DEM. Pa svi stanovi grada su se tada otkupljivali za te novce!!! Stan u kojem žive moji ima 80 m2 i otkupljen je za tadašnjih 6 000 DEM, a tako su otkupljivani svi stanovi sa stanarskim pravom, pa ne kuzim čemu čuðenje oko nečeg što je tada bilo sasvim normalno!
Osim toga, cijene nekretnina 90-tih su bile neusporedive s današnjim - moj brat je prodao useljivu starinu za 25 000 DEM. To je tada bila jako dobra cijena, naravno, danas je to smiješno i apsurdno jer je njezina današnja cijena iznosi najmanje 130 000 EUR. Čemu čuðenje?
I još jedna stvar. Svi oni koji su ikada boravili u zgradi suda prije njegove obnove znaju da je boravak u zgradi bio rizičan. Mislim da je obnova 2003. bila rezultat činjenice kako se godinu dana ranije srušio dio prvog kata u gruntovnicu. Ne opravdavam sutkinju za bilo kakvu neetičnu radnju, ali mi smeta ton članka koji je opisuje kao ženu koja je živjela u luksuznom stanu na samoj rivi, dok čitav Lošinj zna da je zgarda bila rupa opasna po život.
I još jedno pitanje. Ugovor s gradom je iz 1994., sutkinja je došla u Lošinj prije točno dva desetljeća....z ašto se o ovome piše u ožujku 2008? Vjerujem da nema veze s izborom predsjednika suda u Malom Lošinju koji se očekuje ove godine...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Moral nije u modiGuc 2008-03-20 15:57
Ni meni nije jasno snebivanje oko činjenice da se neko dobro snašao i obogatio od toga što je na položaju. Ko je blizu vatre taj se i ogrije. Moral i etika nisu u modi.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ðolepravda 2008-03-23 01:07
Sutkinju je za zaliti??? jer koliko je ona u dilu sa odvjetnicima koji su pokupili sto se dalo pokupiti, ali zahvaljujuci predsjednici suda, oni su to i mogli uknjiziti, a da li se i njoj nesto "zaljepilo" to je vec pitanje za kviz. A sto se tice upisa nezakonitih, dovoljno je pogledati sudske sporove za dosjelost za Lošinjsku plovidbu u autocampu poljana, i to osoba i ljudi koji zive u Malom Losinju, a mozete misliti kako su prosli oni koji nisu tu. Kako ce proci vlasnici autokampa i Lošinjkse plovidbe kada, se otkrije da je nestala djedovina, nakon sto se to otkrije na gruntovnici.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # oglaskoma 2008-03-23 22:23
zašto napadate samo sutkinju općinskog suda u Malom Lošinju? a sutkinja prekršajnog suda?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # kodglasnogovornik 2008-03-24 15:45
Kod sutkinje prekrsajnog suda se zna koliko je tarifa, i nemas drugih troskova (poredmet ide u zastaru), ali kod predsjednice suda tarifu znaju samo odvjetnici, i dok cijeli ðir odvjetnika i sudca proðe to je malo veca i tarifa u nedogled (spor se uvijek rastegne) opravdano dok se svi ne namire financijski.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Gost 2008-03-26 09:18
Ne, ne stram da sutkinju treba žalit, ali smatram da ruševna kućica u Sv. Martinu nije bogaćenje kao što ne razumijem zašto se članak piše 2008. u godini reizbora predsjednika kad se sve navedeno dogaðalo prije cca 15-20 god.
Drugim rječima, ne pristajem na senzacionalizam već postavljam pitanja i razmišljam svojom glavom.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Jel i to žutilo?Žuti 2008-05-14 14:16
Josipu Privileggiju, osuðenom za zlostavljanje i ubojstvo maloljetnika u Osijeku i bludničenje nad djecom u rodnom mu Malom Lošinju, Općinski sud u Malom Lošinju i Županijski sud u Rijeci izdali su potvrdu o nekažnjavanju piše Večernjak (www.vecernji.hr/.../index.do)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj

Dodaj komentar

Komentari koji nemaju veze s temom članka uz koji su uneseni bit će uklonjeni. Za unos "off topic" komentara mogu se koristiti stranice SVAŠTARA 2, SVAŠTARA, ŠKOVACA i SATIRIČKI PRILOZI. Uredništvo ne snosi odgovornost za sadržaj komentara.

Sigurnosni kod
Osvježi

galerije1

mi-logo
wonline
yrno
Vremenska prognoza
za Lošinj


Članak 69. Ustava RH

Volim LošinjSvatko ima pravo na zdrav život.
Volim LošinjDržava osigurava uvjete za zdrav okoliš.
Volim LošinjSvatko je dužan, u sklopu svojih ovlasti i djelatnosti, osobitu skrb posvećivati zaštiti zdravlja ljudi, prirode i ljudskog okoliša.

setnja

ubojstvoborocid

ZADNJI KOMENTARI

  • Svaštara br. 2

    egisedilo 18.09.2019 19:22
    Younger nitrofurantoin for sale nightmares antithyroid guiding molecular imperfecta, experiences.
    Applying zwa.wiqr.volim- losinj.org.npg. lu drained labour cheapest ketoconazole cream ...
     
  • Svaštara br. 2

    igiedakeworu 18.09.2019 19:22
    Myocardial submucosa; invisible diplopia flagyl er splint disturbance.
    If ghj.liwq.volim- losinj.org.kwa. nb future perplexed fucidin: sci-ed.org/fucidin-for-sale/ ...
     
  • Svaštara br. 2

    aqevuike 18.09.2019 19:21
    Good model, hypothesis, darts, silvitra without a prescription appreciating control?
    If cvc.pass.volim- losinj.org.pit. wt uncommon: online silvitra ...
     
  • »Iz dubine duše mrzim ta HDZ-ovska govna«

    hranitelj tuljana 18.09.2019 18:47
    Danas ja sutra ti
    Isto tako držim krajnje neuvjerljivim da gospodin A nije i prije znao tko je Snob, Dandy, učo ...
     
  • »Iz dubine duše mrzim ta HDZ-ovska govna«

    hranitelj tuljana 18.09.2019 18:41
    Svi ko jedan na paloga
    Ne branivši gospodina A i ne ulazivši u njemu poznate motive pisanja bezbrojnih članaka ...
     
  • »Iz dubine duše mrzim ta HDZ-ovska govna«

    gost 18.09.2019 17:25
    Dublje od dna
    Ako je junačina onaj tko sebe naziva Silvija, šta je onaj koji se naziva Anto stipendija? Ima ...
     
  • »Iz dubine duše mrzim ta HDZ-ovska govna«

    I.J. 18.09.2019 15:47
    Brifing
    njen duhovni vođa i serviser. ;-)
     
  • Umivena nacionalizacija

    DK 18.09.2019 15:34
    lezilebović
    Najjači uhljeb u gradu, živio nam A.M.
     
  • »Iz dubine duše mrzim ta HDZ-ovska govna«

    Veteran 18.09.2019 14:15
    Tko prvi pljune ...
    Ni ja se ne razumijem u medicinu, ali kao veteran raspravljanja na internetu još iz davnih ...
     
  • Umivena nacionalizacija

    Hulk 18.09.2019 13:29
    Lezilebović
    Pa ako te ima tko izdržavati stvarno ne trebaš ići na Zavod za zapošljavanje. Ostani jedan ...
     
  • »Iz dubine duše mrzim ta HDZ-ovska govna«

    Potepuh 18.09.2019 09:45
    Politički masturbator
    Žalosno je i jadno kad lik koji javno napada nepravilnosti u gradu anonimno piše prljave ...
     
  • Umivena nacionalizacija

    novo 17.09.2019 18:26
    Ništa
    Zašto bi AM išao na Zavod za zapošljavanje? Ima još puno onih koji ništa ne rade a lijepo žive ...
     
  • »Iz dubine duše mrzim ta HDZ-ovska govna«

    Inokosni poslovodni organ 17.09.2019 10:54
    Brifing
    Pa pitaj to svog stručnog mentora i tutora kad se u radno vrijeme sastanete kod Dašmira da ...
     
  • »Iz dubine duše mrzim ta HDZ-ovska govna«

    Pravnik 16.09.2019 17:19
    Pojašnjenje
    Da li da ti to pojasnim na normalan ili na pravnički način?
     
  • »Iz dubine duše mrzim ta HDZ-ovska govna«

    silvija94 16.09.2019 12:37
    Simfonija emocija skladana pogrešnim taktovima
    Da li mogu i drugi objavljivati na ovoj stranici primljene privatne mailove ili je to samo ...
     
  • »Iz dubine duše mrzim ta HDZ-ovska govna«

    bo 16.09.2019 10:42
    Veliki korak
    Biće to mali korak za tebe, ali veliki korak za stranicu, Mujagiću :lol:
     
  • »Iz dubine duše mrzim ta HDZ-ovska govna«

    gost 16.09.2019 10:17
    By
    Čekaj, čekaj...Tomisla v Kikić je administarator stranice, Tomislav Kikić administrator ...
     
  • »Iz dubine duše mrzim ta HDZ-ovska govna«

    Tomislav Kikić 16.09.2019 09:20
    Dokoni penzioner dokonom investitoru
    Nisam se uplašio mogućeg pokretanja pravnog postupka ni kad je ovaj portal bio predmet ...
     
  • »Iz dubine duše mrzim ta HDZ-ovska govna«

    gost 16.09.2019 00:12
    A.M.
    Arsene nisam te baš razumio, jel može malo podrobnije
     
  • »Iz dubine duše mrzim ta HDZ-ovska govna«

    Arsen Mujagić 15.09.2019 22:59
    Kraj moje rasprave o anonimnom hračkanju
    Anonimna osoba pod nadimkom gost napisao je komentar: „ A šta ti bildaš sastajanjem sa ...
     
  • »Iz dubine duše mrzim ta HDZ-ovska govna«

    Dr Dolitle 15.09.2019 22:12
    Imaš pravo
    Ne laje kuja radi sela nego radi sebe. U svakom slučaju jako žalosno,već mjesecima se ...
     
  • »Iz dubine duše mrzim ta HDZ-ovska govna«

    Dr. Masturb 15.09.2019 21:52
    ...
    Prije se radi o nejebici koja izaziva izgleda i oštećenja mozga.
     
  • »Iz dubine duše mrzim ta HDZ-ovska govna«

    Dr Dolitle 15.09.2019 21:20
    Farma
    Vidim gužva u našem zdravstvu pa su se psihički problemi i frustracije počele lječiti na ...
     
  • »Iz dubine duše mrzim ta HDZ-ovska govna«

    Ervin 15.09.2019 20:45
    #transparentno
    Na web info se moglo vidjeti da je službeno vlasnik stranice jedan gospodin, međutim ...
     
  • »Iz dubine duše mrzim ta HDZ-ovska govna«

    M.U. 15.09.2019 18:41
    BMW
    gospođa puni a ljubavnica se vozi. :lol: :lol:
     
  • »Iz dubine duše mrzim ta HDZ-ovska govna«

    gost 15.09.2019 18:35
    DM
    upravo sam se vratio iz DM-a, ostavio sam gospođi manču da skupi prije za puni rezervar.
     
  • »Iz dubine duše mrzim ta HDZ-ovska govna«

    gost 15.09.2019 13:38
    Birački promašaji
    Žali se biračima. Izabrali su i onu cirkusanticu Kolindu za predsjednicu države. Da ne ...
     
  • Umivena nacionalizacija

    gost 15.09.2019 13:37
    peticija
    molim da se pokrene peticija za prijavu arsena mujagića na Zavod za Zapošljavanje, da napokon ...
     
  • Raspikuće i budale

    gost 15.09.2019 10:58
    Kultura življenja
    Tako to rade pravi gradovi. Zabiti s provincijalnim kompleksima svojih upravljača i građana ...
     
  • »Iz dubine duše mrzim ta HDZ-ovska govna«

    Losinjan 15.09.2019 10:30
    ....
    Bahat ili ne, osfrustriran ili ne....rekao je istinu. Žalosno je da takva osoba može biti na ...