Ova stranica koristi kolačiće koje u svakom trenutku možete kontrolirati postavkama u vašem internet pregledniku

Ako ne promijenite postavke preglednika slažete se s korištenjem kolačića Vise o kolacicima

Razumijem i prihvacam

Lošinju nedostaje četiri liječnika

Korisnička ocjena:  / 0
LošeNajbolje 

doktorHitnoj liječničkoj službi na otoku Lošinju trenutno nedostaju čak četiri liječnika jer ih je dvoje otišlo na specijalizaciju, a dvoje se preselilo u Zagreb nakon što u metropoli pronašli radna mjesta, a na nedavno završen natječaj nije javio nitko tko želi raditi na Lošinju. piše Jutarnji list.

Voditelj ispostave Doma zdravlja u Malom Lošinju Branko Lakner kaže kako se na nedavno završen natječaj nije javio nitko tko želi raditi na Lošinju.

- Najveći je problem stan. Na otoku ostaju oni koji ovdje sklope brak, a svi ostali uglavnom odlaze kada nađu posao negdje drugdje. Smatram da pitanje liječnika na otocima treba sustavno riješiti na razini države, treba reagirati društvo - kaže Lakner te dodaje kako je u planu uređenje stanova za liječnike po sistemu javno-privatnog partnerstva, no realizacija će potrajati, a liječnici na otoku su hitno potrebni.

Liječnicima pronađem stan za neku pristojnu cijenu, no u svibnju, kada počinje sezona, oni moraju van jer stižu turisti - objašnjava Lakner. Također dodaje kako liječnici radeći na Lošinju najbolje nauče svoj posao jer rade sve, od reanimacije do poroda.

- Trenutno se na hitnoj “krpamo” liječnicima iz primarne zdravstvene zaštite, no to nije rješenje. Zimi još i može proći, no u sezoni nema nikakve šanse - govori Lakner te dodaje kako “pokrivaju” površinu od čak 570 četvornih kilometara.

 - Intervencije na Susku ili Unijama oduzimaju nam strašno puno vremena, no to naša birokracija ne prepoznaje - kaže voditelj lošinjskog Doma zdravlja.

Malološinjski gradonačelnik Gari Cappeli kaže kako će liječnicima da bi pristali doći u Mali Lošinj, ponuditi stan na desetogodišnje korištenje bez naknade, pa čak i mogućnost povoljnog otkupa nakon određenog vremena.

- Imali smo sličan problem i s kirurgom jer nitko nije htio doći na otok. Stoga smo kirurgu dali stan na korištenje i isplaćujemo mu razliku u plaći do one koju je imao u Zagrebu. Što se tiče liječnika koji su sada potrebni na otoku, ako dođu adekvatni ljudi, i s njima smo spremni pregovarati o plaći - zaključio je Cappeli.

Hemodijaliza moguća i u Malome Lošinju

U Malom Lošinju u lipnju je konačno pokrenuta dijaliza, a kako kaže voditelj ispostave Doma zdravlja u Malom Lošinju Branko Lakner, u tijeku je izrada web stranice s podacima o malološinjskoj dijalizi.

- Cilj je da strani turisti kojima je potrebna dijaliza znaju da ona postoji u Malom Lošinju - kaže Lakner. 

Komentari: 

01 # golum 2007-10-17 22:05
uopce ne sumljamo u sposobnosti dr Laknera.
sve sto je rekao stoji,mislim da bi lokalna samouprava trebala podmetnut i svoja leda!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # drfrodo 2007-10-17 22:18
Pa po ovom što piše u Jutarnjem lokalna vlast to i radi. Nudi stan a rješila je za kirurga plaću i stan.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # otočki životmala 2007-10-18 18:31
Doktorice sa hitne su dobile gradski stan na korištenje tako da teza o lošem smještaju ne stoji, nekada je bilo puno gore. Istina je puno jednostavnija - život na otoku nije atraktivan. Ja sam došla na otok prije osam godina čisto da se malo odmorim od velikog grada. Zbog udaje taj "odmor" se produžio do daljnjega. Sviða mi se ovaj grad, ali atmosfera je koma. Totalna apatija podvučena korupcijom. Visoko sam obrazovana ali nisam doktorica. Čekam da vidim slijedeći sastav gradske vlasti i ako se ništa nabolje ne promijeni, pakujem kofere i sa obitelji via civilizacija.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # otockiGino 2007-10-19 10:55
Losa situacija u zdravstvu na otoku, dio je lose situacije zdravstva u drzavi. Nije ML neka vukojebina da nitko ne zeli doci na otok. Tome svjedoce mnogi mladi ljudi koji su se nakon skolovanja ipak odlucili vratiti na otok, a ima primjera gdje su ljudi iz grada doselili radi posla u ML. Neki ocito misle da na kopnu (u RI, ZG i drugdje) tece med i mlijeko, a to je daleko od istine, no preporucujem svakome tko tako misli, neka proba na kopnu.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # otokmama 2007-10-20 12:17
I Zagreb je na neki način provincija, a Lošinj je vukojebina, geografska, kulturna, akademska...Za liječnike, profesore i td.je stvarno neprikladno mjesto za kontakte, razmjenu stručnih znanja i informacija. Pa ljudi nitko ne priča o izlascima, šopingu i sl.već o nužnim uvjetima funkcioniranja od stanovanja pa nadalje.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Otok otočanimaPurger 2007-10-20 13:29
A one koji bi usprkos tome što je Lošinj vukojebina mora odvratiti ako čita komentare s pljuvanjem po Purgerima, Bosancima i svim došljacima na ovom webu. Ko je tako glup da doðe gdje ga smatraju nižim bićem bez prava???
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # gino@net.hrgino 2007-10-21 10:35
Ej mamice, nisam ni rekao da je Zagreb svijetska metropola kao sto mu vole tepati u ovoj drzavici, ali Losinj za nase uvjete nije vukojebina ili ste vi doselili iz New Yorka. Ako cemo vec tako razgovarati mamice, cijela je Hrvatska periferija po mnogocemu od znanja, kulture, mentaliteta itd. Zasto isticati visoko obrazovanje, ili mislite da ste jedina obrazovana, a ostali na otoku su cobani? Nitko ne ocekuje da ce nas doci ljeciti kirurg iz Houstona, ali nemogu svi raditi u najboljim centrima, niti mogu svi zivjeti u New Yorku, netko mora zivjeti i na periferiji. I ako vas gradska vlast razocara svojim postupcima, pakirajte mama kofere, sjedite u auto i nemojte stati barem do Frankfurta, jer ako je suditi po onome sto ste napisali nista vas nece zadovoljiti kao Frankfurt.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # podrskamrvica 2007-12-01 16:17
e, ova ti je super stvarno svaka cast... :D
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Otok otočanima ?Furešt 2007-10-21 12:55
Mislim da nije stvar u obrazovanju, ali oni koji to jesu bolje uočavaju koliko je neka sredina dosegla stupanj "vukojebine", ili da se uljudnije izrazim, provincijalne zabiti. Naravno da Losinj ne moze ponuditi sadrzaje kao Zagreb, Rijeka i t.d. koji bi zadovoljili one koji imaju nešto veće prohtjeve za kulturnim zbivanjima, ali se ne moze reci da ih nema. Lošinj je jedan od rijetkih gradova koji imaju kino, održavaju se povremeno koncerti i kazališne priredbe, predavanja i javne tribine i baš jučer je bilo predavanje o zanimljivoj temi o odgojnim sadržajima u školskim udžbenicima. Nisam bio, ali čujem da je bilo vrlo zanimljivo jer je otvorilo sasvim novi pogled na to što se kroz udžbenike "servira" našoj djeci.

Hoću reći da u tom pogledu M. Lošinj nije ni bolji ni gori od drugih manjih gradova, posobice otočnih. Meðutim, ono što ga čini provincijskom zabiti je neprimjeren odnos prema došljacima koji u potrazi za poslom dolaze na otok. Često se može čuti kako se nekome prigovara što govori ili radi ovo ili ono, a "nije Lošinjanin", a da pri tom nitko ne objašnjava što zapravo znači biti Lošinjan.

Stekao sam dojam da se tim dijeljenjem na domaće i one druge služe uglavnom neki politički angažirani graðani i oni koji žele steći prednost pred drugima na temelju nepostojećih većih prava za "domaće". Dakako, mnogima, a naročito obrazovanijim ljudima, sredina u kojoj ih se smatra graðanima drugog reda nije privlačna i prihvatljiva kao mjesto življenja prema slobodnom izboru. U takva se mjesta dolazi samo pod prinudom okolnosti i dolazak u njih je tek nužno zlo.

Kad bi bilo moguće da svi furešti kažu "Ostavljamo otok otočanima" i napuste otok, tek tada bi "domaći" (ma što taj pojam značio) shvatili koliko su uskogrudnost i ksenofobija štetni po cijelu zajednicu.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Euze 2007-10-21 22:34
Mislim da je malo onih kojima je važno da li je netko furešt ili ne, pogotovo na lošinju gdje većina ljudi nije roðena na otoku. problem je u tome što se riječ vukojebina stalno ističe, a to pomalo ljude vrijeða, čak i doseljene, kao što bi vjerovatno ljude u Zagrebu, Rijeci ili drugdje uvrijedilo da im se kaže da žive u npr. jazbini ili septičkoj jami. Pa meni ipak ne pada na pamet to govoriti, a kamo li vukati na sred ulice. :roll:
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # nisam odavdje 2007-10-21 23:35
Ne znam kako vama, ali meni je ovdje mrak. Prosla sam većinu kontinenata, vidjela dosta, iskusila isto toliko, završila faks i sve to skupa. Ovdje je super, ako si tako organiziraš život. Najlakše je cijeli dan sjediti u kafiću i govoriti ajme kako je dosadno, ajme ovaj Lošinj, ajme sve je u k... i sl. Onako ti je kako si napraviš.
Osobno, da moram živjeti u gradu tipa ZG, vjerojatno bih dobila slom živaca, misleći pritom na promet, traženje parkinga, milijon traka, gužve, radove na cesti, redove u banci, redove u zapu, redove u općini, gradske odjele na sasvim drugim krajevima grada do kojih ti opet treba cijeli dan ili barem 3-4 sata zbog radova, gužvi, nesreća i ostaloga gore navedenog.
Kazalište i sl. je drugi par rukava. Koliko zapravo zagrepčana ide u kazalište? Vrlo malo. Svi pričaju kako u gradovima imaš mogućnosti. To je ok ako te tješi samo postojanje te činjenice. Jer vrlo ćeš malo tih mogućnosti zapravo iskoristiti. Ustajanje u 05,30. Vožnja do posla sat vremena. Radno vrijeme do 17,00 sati (tzv. američko, europsko ili kakvo već). Ðir do nekog ogromnog shopping centra di gledaš neke police ili ideš kupiti klopu za doma. Već je brdo sati navečer. Vožnja doma sat vremena, gužva, kiša, bljuzga. Zapravo cijeli dan sjediš u autu i na poslu. Dvaput tjedno eventualno stigneš popiti kavu s frendicama. Upišeš se na jogu ali ti do[cenzurirano] i nakon dva tjedna jer ne stižeš, a kad stigneš, zapravo si koma i niti ti se ne da. Hoćeš ići doma leći na kauč i skinuti cipele. Šetnja po svježem zraku? Moš' si mislit! Nikad pa ni tad jer vikendom spavaš do 11,00, a i onda su ta dva puta tjedno kada ideš s frendicama popiti kavu. Ipak ne možeš bit asocijalac.
A osim toga, pa ni u Rijeci nema žive duše na cesti poslije 20,00-21,00, max 22,00 sata, skoro isto kao ni na Lošinju. A niti u ZG-u nema baš neke vreve u to doba. Tako da ja ne kužim zašto svi ovdje nekog boga stalno pljuju po tom Lošinju. Priroda je super, svjež zrak. Imaš vremena za sve. Doma si začas, na poslu si začas. Imaš vremena za čitanje, opuštanje, učenje, bavljenje nekim sportom. Ja stvarno ne razumijem zašto je tu toliko loše. Ništa kulturnije se ne živi u Zagrebu. Po meni je kvaliteta života još lošija.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Lošinjlošinjanka 2007-10-22 11:03
Slažem se s tobom , ali na žalost tako ne razmišljaju riječki ili zagrebački doktori. Boli njih ona stvar za lošinjsku prirodu. Treba voljeti ovaj otok i ljude da ostaneš živjeti.
Zato 5+ za svakoga koji ostaje a posebno visokoobrazovan e (ne podcjenjujem ostale) ali njih je manje.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
1 0 # svaka castsuncica 2007-10-22 14:52
Eto ja sam mislila da samo ja tako mislim. I ja sam visokoobrazovan a rodjena Losinjanka, koja je bila u New Yorku gdje sam trebala ostati raditi i to samo zbog bolje place, a odlucila sam na manje luksuzniji zivot ( sto se tice novaca ). Meni je luksuz u trenerci izaci iz kuce i prosetati po Cikatu, a to ne mogu ni u New Yorku, ni u Opatiji...Ne mozemo reci da to zele oni koji su tu odrasli, niti oni koji zive u gradovina. Sto ljudi, sto cudi, ali svaka cast onome koji tako zeli zivjeti jer ce nas biti vise. Ja imam protiv onih koji nisu Losinjani ako dobiju vise od nas Losinjana. Npr. imamo mi i Losinjana doktora koji ne rade na Losinju i ako se vrate, sigurna sam da im se nece ponuditi besplatan stan, jer mogu zivjeti i kod roditelja. Ponudimo im isto i sigurna sam da bi se neki i vratili.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # komentar na komentaregolum 2007-10-24 23:56
Malo smo skrenuli s teme,ali kad smo vec skrenuli….
Brija o domacima i furestima je prica koja je aktualna i u metropoli iz koje sam i sam.
Njurgamo na dotepence,otoca ni na fureste i kaj sad?
Osobno se nisam osjecao kao neko nepozeljan na otoku,iskreno bilo je nekih komentara ali sam to rjesavao vrlo jednostavnim odgovorom «NISAM DOSAO OVDJE DA NEKOM OTMEM POSAO,KRUH IZ RUKE ILI STO VEC NEZNAM NI SAM JEDNOSTAVNO ME SILA NATJERALA I SPLET NEKIH OKOLNOSTI»
U svom gradu imam rjeseno stambeno pitanje,roditel je,prijatelje…. ali nisam imao posao i eto nasao se na otoku.
I kaj sad?da sam imao posao ne bi mi bilo ni na kraj pameti doci na otok osim naravno kao turist.
I ja njurgam na dotepence ali to je ionako samo lavez u prazno to je jednostavno tako i moram se pomirit s tim.
A kaj se tice otoka ma dajte molim vas pa sto bi vi htjeli?
Tramvaje?tablu na Meragu na kojoj pise Zagreb,lazno bljestavilo,5km putovat 1h ….
Ajme nedaj vam boze toga!!!!!
Uzivajte u ovome sto imate M. Losinj ima sve sto je jednom otoku potrebno sa svim drugim otok bi izgubio sve te cari.A boze moj kome ne pase nek pakira kofere u New York,San Francisco,Zagreb……
Ne kazem da je idealno i da ne bi moglo biti bolje ali barem se zivi zdravo (najmanje mislim na klimu)bez stresa guzvi,buke,ubij anja na cesti….itd.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # pitanje suncici?golum 2007-10-25 00:02
"Ja imam protiv onih koji nisu Losinjani ako dobiju vise od nas Losinjana."



ovu sam recenicu procitao poslje mog prethodnog komentara.Pa sto je to "VISE"
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # odgovorsuncica 2007-10-30 15:24
Pa to "vise" znaci ono sto sam napisala poslije te recenice, a pocinje sa npr......
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ...Gino 2007-10-25 08:56
Evo ljudi, slozili smo se da zivot na otoku ima svojih prednosti koje nisu tako male. Sada nam samo predstoji naci ljecnika i sve OK. Ako su ljecnici dolazili u Losinj iza II Svj. rata trebali bi i sada.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Zivot na otokumoozeech 2007-10-25 12:29
Evo da i ja dam svoj komentar... vec sam 9 godina ca s losinja..prvo sam isao u srednju u rijeku,pa na fax u zg...mislim da je na losinju ok za zivjet, problem je sto u gradu imas puno vece mogucnosti za skolovanje i napredovanje i vecu mogucnost izbora da radis bas ono sto zelis...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # sitnice koje život značedotepenka 2007-10-25 13:54
Završila faks, došla raditi na Lošinj da se malo odmorim od zagrebačke vreve, zaljubila se i udala prije kusur godina i tu počinje golgota.
Kupili smo pedesetak kvadrata stambenog prostora najlošije kvalitete i to platili 2500 eura/m2. Već tri godine mučimo muku s majstorima koje ne možeš dobiti a ako ti se i smiluju naplaćuju svoje ruke više nego američki neurokirurg. Kvaliteta odraðenog naravno bijedna.
Odvoðenje djeteta na banalnu stvar, tipa spaljivanje bradavica, je iscrpljujuća avantura koja traje cijeli dan, a ako je bradavica tvrdokornija ponavlja se x-puta. Zašto katamaran ne plovi direktno Mali Lošinj-Cres-Rij eka???!!
Skupljanje obaveznih bodova za produženje licence je takoðer preskupi, višednevni gubitak vremena. Ne daj Bože da poželim upisati doktorat, nemoguća misija.
Odlazak sa otoka do Zagreba osobnim automobilom ili autobusom košta najmanje 500-600 kuna.
Slažem se da je priroda lijepa i da je mir neprocjenjiv, ali šta je sa stvarnim životom?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # stvarni životgost 2007-10-25 16:04
Što je stvarni život u Zg ili nekom većem gradu?
Iscrpljujuće avanature započinju svakog dana odlaskom na posao. Vožnja i čekanje u koloni, parking ... Sve što je donekle blizu traje najmanje 1 sat vremena, pa isto toliko natrag, pa sve to još 5 puta na tjedan. Djete odvodiš u vrtić ili školu ujutro, a s njim se ponovo vidiš naveče. Vrijeme izgubljeno je svakodnevno i bez odlaska kod doktora u Rijeku, a novac za put do Zg nevidljivo nestaje svakodnevno na zagrebačkim ulicama u vožnji na posao ili kupovinu. Većina stanovnika vikendom završavaju zaostale kućne poslove ili šetaju velikim shoping centrima.
Slažem se da imaš više mogućnosti, ali kojih i za koga? Što s mogućnostima ako nemaš vremena ili novaca da ih iskoristiš.
Dakle!! Nigdje nije idealno. Svi smo različiti, imamo različite prioritete i želje koji se mjenjaju s godinama života. S mojim iskustvom život na otoku je definitivo kvalitetniji pogotovo kad imaš obitelj. Mladi treba da idu u velike gradove, da se školuju, da upoznaju svijet. Da se obogaćeni životnim iskustvom i znanjem vraćaju na naš otok i tako nam poboljšaju jedan dio našeg "stvarnog života".
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # replikagolum 2007-10-25 22:33
bravo!
Kratko jasno i jezgrovito u potpunosti se slazem s tobom!
Mislim da bi svako trebao provest jedan dan u zagrebu otici na posao,kod doktora,platiti racune u postu,banku,akc ije u onom centru,rasproda ja u drugom........d a bi shvatio koliko je u biti sve potpuno isto osim sto je zivot na otoku ipak bez stresa,zdraviji ,opusteniji....
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ....Gino 2007-10-26 06:58
Ljudi stvarno kukaju bez veze. Zivot na otoku nije za svakoga, a ako nisi rodjen na otoku tesko se je priviknuti, ili ces se priviknuti jer volis taj nacin zivota. Ako je ljudima to golgota, neznam zasto se toliko muce. Ja bih se osobno tesko priviknuo na zivot u ZG ili RI. Otoci su bili naseljeni i prije nas i ljudi su zivjeli sretno. Kako je ljudima na jos manjim otocima npr. Susuku? Pita netko, zasto mu treba cjeli dan katamaranom do Rijeke i zasto brod ne ide direktno(?), valjda misli da stanovnicima malih otoka ne treba lijecnik.
Bez razlozno je kukati o tome kako se nemoze upisati doktorat, bolnice su daleko itd. Kada covjek dolazi zivjeti na otok sa nekim stvarima se mora pomiriti, ili ostati zivjeti tamo gdje je. To je kao da ja odem zivjeti u ZG i pocnem kukati kako ZG nema rivu kao ML ili da se moram voziti dva sata da bih se okupao u moru.....sve je u zivotu relativno.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Cijenegost 2007-10-26 10:32
Nitko ovdje ne spominje da je život na otoku mnogo skuplji nego na kopnu. Da se to vidi dovoljno je usporediti cijene oća i povrća na rječkoj tržnici s cijenama na lošinju. A jesu li i plaće na otoku veće. Nisu!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # dotepenka 2007-10-26 12:26
Izgleda da život na otoku definitivno nije za mene. Pogotovo kad pročitam masu komentara tipa pa nije vam ni u Zagrebu bolje. Ne želim živjeti u Zagrebu već u nekoj maloj sreðenoj sredini čiji birokratski aparat stoji na usluzi svojim graðanima. A ovdje većina stanovnika ima glavu u pijesku. Ako se problemi koji život znače ne priznaju ne mogu se niti početi rješavati. Mi koji doðemo izvana privučeni ljepotom i mirom brzo shvatimo da je to jedino što se nudi. Djeca koja su ovdje roðena i završavaju škole to već znaju pa se niti ne vraćaju. Imamo najvišu stopu razvoda u Hrvatskoj. Drogu da ne spominjem. Potrošnja sredstava za smirenje je meðu najvišima u Europi. Psihijatrijskih bolesnika dovoljno za malu bolnicu. Čujte, meni je lako. Kad mi prekipi spakiram se i odem, ali žao mi je većine koja to ne može.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # život..povratnik 2007-10-26 14:21
Razmislimo malo o životu na otoku...
Živio sam u Rijeci 3 godine, u Zagrebu 6, proputovao sam pola svijeta, posjetio vrlo, vrlo siromašne zemlje kao i vrlo,vrlo bogate i bacio oko na metrople poput New Yorka, Dubaia ili "zabiti" poput nekakvih sela u unutrašnjosti Indije ili Pakistana..
Ali da ne bi netko rekao, ma pusti sad ta udaljena mjesta, posjetio sam gotovo cijelu Hrvatsku od juga Dalmacije do istoka Slavonije..
Odite malo vidjet "kvalitetu i skupoću života" recimo u Virovitici, Sl. Brodu, Metkoviću, da ne spominjem neke otočke gradove u Dalmaciji ili tu, odmah do nas, na sj. jadranu... Ti gradovi nemaju ni kino, ni kazaliste, ni mnogo drugih stvari koje Lošinj ima.. A na kopnu su!!! Jeste li znali da je u ne tako dalekoj prošlosti Lošinj bio najjače pomorsko središte na istočnoj obali jadrana sa flotom od 120 prekooceanskih jedrenjaka, jači i od Trsta i od Rijeke.. Imao je 6 brodogradilišta u luci! Zamisli da su ljudi tada kukali, joooj, ovaj otok! Jel bi bili tako močnan centar?! Ne bi! Jeste li znali da je danas Mali Lošinj po BDP-u po stanovniku najjači u županiji PG! A ta ista Županija 3 u HR! I to nešto govori, zar ne? Jeli znate što je germanij? To je element koji služi za terapijsko lječenje protiv raka i u prirodi je vrlo rijedak! E pa samo za info ljudma koji žive na Cresu i Lošinju, pronaðen je u Vranskom jezeru i taj pronalazak se smatra senzacionalnim! !! O zraku na otoku neću ni pričati, t i ptičice na grani već znaju sve! Itd,itd.. Da se naslutiti da osim radikalno zdravog okruženja, otok pruža i ekonomski zdravo područje..
I da, odite malo do Zagreba, Rijeke ili neke gradove koje sam nabrojao a i neke koje nisam, pa zaključite sami gdje je život kvalitetniji! Vjerujte mi, niste toga ni svjesni! A osim toga, ja se vraćam na svoj otok, pitanje dana, iz Zagreba, rješavam si posao koji ću dobiti, bez ikakve veze, zahvaljujući isključivo svom znanju, sposobnostima i prezentiranju istih..
Znači, može se.. I to jako dobro!
Ljudi uživajte u onome što vam je dano i ono što ćete si sami svoriti na tom prekrasnom otoku!! Vjerujte mi, malo je takvih mjesta na ovome svijetu, bez prevelikog pretjerivanja!
VOLIM LOŠINJ!
Pozz
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # odgovor golumagolum 2007-10-28 19:31
"u nekoj maloj sreðenoj sredini čiji birokratski aparat stoji na usluzi svojim graðanima"


Na zalost ovo u nasoj banana drzavi ne postoji!

Uzivajte u losinju ja vam zavidim! :zzz
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # život..povratnik 2007-10-27 12:54
Razmislimo malo o životu na otoku...
Živio sam u Rijeci 3 godine, u Zagrebu 6, proputovao sam pola svijeta, posjetio vrlo, vrlo siromašne zemlje kao i vrlo,vrlo bogate i bacio oko na metrople poput New Yorka, Dubaia ili "zabiti" poput nekakvih sela u unutrašnjosti Indije ili Pakistana..
Ali da ne bi netko rekao, ma pusti sad ta udaljena mjesta, posjetio sam gotovo cijelu Hrvatsku od juga Dalmacije do istoka Slavonije..
Odite malo vidjet "kvalitetu i skupoću života" recimo u Virovitici, Sl. Brodu, Metkoviću, da ne spominjem neke otočke gradove u Dalmaciji ili tu, odmah do nas, na sj. jadranu... Ti gradovi nemaju ni kino, ni kazaliste, ni mnogo drugih stvari koje Lošinj ima.. A na kopnu su!!! Jeste li znali da je u ne tako dalekoj prošlosti Lošinj bio najjače pomorsko središte na istočnoj obali jadrana sa flotom od 120 prekooceanskih jedrenjaka, jači i od Trsta i od Rijeke.. Imao je 6 brodogradilišta u luci! Zamisli da su ljudi tada kukali, joooj, ovaj otok! Jel bi bili tako močnan centar?! Ne bi! Jeste li znali da je danas Mali Lošinj po BDP-u po stanovniku najjači u županiji PG! A ta ista Županija 3 u HR! I to nešto govori, zar ne? Jeli znate što je germanij? To je element koji služi za terapijsko lječenje protiv raka i u prirodi je vrlo rijedak! E pa samo za info ljudma koji žive na Cresu i Lošinju, pronaðen je u Vranskom jezeru i taj pronalazak se smatra senzacionalnim! !! O zraku na otoku neću ni pričati, t i ptičice na grani već znaju sve! Itd,itd.. Da se naslutiti da osim radikalno zdravog okruženja, otok pruža i ekonomski zdravo područje..
I da, odite malo do Zagreba, Rijeke ili neke gradove koje sam nabrojao a i neke koje nisam, pa zaključite sami gdje je život kvalitetniji! Vjerujte mi, niste toga ni svjesni! A osim toga, ja se vraćam na svoj otok, pitanje dana, iz Zagreba, rješavam si posao koji ću dobiti, bez ikakve veze, zahvaljujući isključivo svom znanju, sposobnostima i prezentiranju istih..
Znači, može se.. I to jako dobro!
Ljudi uživajte u onome što vam je dano i ono što ćete si sami svoriti na tom prekrasnom otoku!! Vjerujte mi, malo je takvih mjesta na ovome svijetu, bez prevelikog pretjerivanja!
VOLIM LOŠINJ!
Pozz
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Surova istinatoni 2007-12-02 01:53
Ukoliko gradska vlast odvoji samo 10% od onog dijela proracuna za komunalne djelatnosti koje si stavljaju u privatni dzep (to je onaj dio u kome se ugovori namijestaju "povoljnijem" ponudjacu, bilo bi dovoljno novaca da se plate lijecnici.

... ili da se lijecnicima dozvoli da sami ugovaraju usluge bolnice i "proviziju" stave sebi u dzep. Ne bi im bilo ni na kraj pameti da povrh toga traze i stan i platu! Dolazili bi raditi volonterski.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # istinadotur 2007-12-03 10:41
Narod ima vlast kakovu zaslužuje.
Na ovim negotovim izborima se moglo nešto promjeniti ali ne narod je glasao ili za jedne ili za druge koji nas već godinama sustavno uništavaju.
prema tomu tako je kako je mogli ste neš promjeniti ali niste prema tomu tišina.
A oni koji nisu ni na izbore izišli pa što oni hoće oni pogotovu tišina jer ih uopće ne zanima tko im kroji sudbinu.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # RezimiranjeLošinjan 2012-12-10 22:30
Nebi bilo loše malo prekopati stare članke pa da vidimo kako se radilo "u međuvremenu".
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj

Dodaj komentar

Komentari koji nemaju veze s temom članka uz koji su uneseni bit će uklonjeni. Za unos "off topic" komentara mogu se koristiti stranice SVAŠTARA 2, SVAŠTARA, ŠKOVACA i SATIRIČKI PRILOZI. Uredništvo ne snosi odgovornost za sadržaj komentara.

Sigurnosni kod
Osvježi

● ZADNJI KOMENTARI

  • Sve se nešto nastavlja, pokreće, omogućuje, prepoznaje ...

    gost 19.03.2026 10:43
    Na vrbi svirala - Dom za umirovljenike
    U sponzoriranom prilogu Novog lista za Mali Lošinj opet po tko zna koji put o projektu dnevnog boravka za umirovljenike. Inače, kako je spomenuto u članku "Dnevni boravak za umirovljenike! Obećan u izbornoj kampanji 2021. pod geslom „Grad za tebe" ...

    Read more...

     
  • Akcijska rasprodaja javne imovine

    gost 17.03.2026 16:05
    Tko donira taj profitira
    "Malo tko je poslovao s gradovima, općinama i državom pod političkom ingerencijom HDZ-a kao tvrtke Radnik i Bistra u suvlasništvu Mirka Habijanca. U posljednjih desetak godina dobile su stotinjak poslova putem javne nabave u iznosu većem od 400 milijuna ...

    Read more...

     
  • Akcijska rasprodaja javne imovine

    Dinko 17.03.2026 16:01
    Nepoznanica športaš godine
    Zbog rezultata prošlih izbora više nije jasno ko će dobivati nagradu kao športaš godine. Veterinar je ispao iz kombinacije a u sadašnjoj političkoj postavi nema športaša.

    Read more...

     
  • Oktroirani mjesni odbori

    gost 17.03.2026 14:38
    Povećavanje plaća?
    23. ovog mjeseca bit će održana sjednica GV s Prijedlogom Odluke o izmjenama i dopunama Odluke o područjima i granicama mjesnih odbora na području Grada Malog Lošinja i prijedlog Odluke o plaći i drugim pravima gradonačelnika iz radnog odnosa, te ...

    Read more...

     
  • Akcijska rasprodaja javne imovine

    župan 17.03.2026 08:28
    kviz bez nepoznanica
    U našem gradu sve je unaprijed jasno. I prije nego je bilo koji natječaj raspisan rezultat istoga je unaprijed poznat. Kao i pozivi za potpore, subvencije - točno se zna tko će dobiti i koliko, kao i procjena nekretnina, točno se zna koliko će se ...

    Read more...

     
  • Akcijska rasprodaja javne imovine

    branitelj tuljana 16.03.2026 15:58
    Lošinj je kolonija za 2-3 osobe
    Lošinj je postao kolonija križevačke tvrtke. Ništa čudno kad je ta i njoj sestrinska firma najveći donator vladajuće stranke, kada je sufinancirala lokalnu izbornu kampanju, kad trguje s gradskim parcelama s jedinstvenim pročelništvom, preko kojeg ne ...

    Read more...

     
  • Web stranicom "budimo" građane

    hranitelj tuljana 16.03.2026 13:27
    Tempus fugit
    Zamislite, da vam je te, 2007. godine netko rekao da će se stranica toliko promijeniti da ne samo da ni jednog jedinog komentatora neće biti briga o devastaciji obalnog pojasa, ne samo da neće biti moguće kroz više od 40 dana pred izbore naći i jednog ...

    Read more...

     
  • Akcijska rasprodaja javne imovine

    Tovar 16.03.2026 13:04
    Donator, kupac nekretnina, izvođač radova
    U Postupku javne nabave za izgradnju nove školske sportske dvorane Osnovne škole Maria Martinolića u Malom Lošinju je dovršen, a kao najpovoljniji ponuditelj odabran je Radnik Križevci objavio je današnji Novi list. Posao je pripao "jednom od dva ...

    Read more...

     
  • Javna rasprava - javno razotkrivanje

    gost 15.03.2026 18:23
    I ovo nanovo
    Velik interes građana na prezentaciji i ogroman broj primjedbi su možda uplašili gradonačelnicu. Da joj donošenje izmjena plana ne bi politički štetilo odlučila se na raskid ugovora s IGH. No i to će koštati, a sve mora ići opet odpočetka.

    Read more...

     
  • Javna rasprava - javno razotkrivanje

    RoCo 15.03.2026 13:32
    Tko tu koga...?
    Za ovaj grad neuobičajenom brzinom ugovor s IGH je ekspresno raskinut i cijela stvar vraćena na početak. Sedam izgubljenih godina iz vrlo sumnjivih razloga. Da li zbog prevelikog interesa građana na prezentaciji ili zbog prijedloga u javnom pozivu?

    Read more...

     
  • Lošinjske muke s planiranjem prostora

    gost 14.03.2026 14:35
    Razumio sam da ništa ne razumijem
    Pokušajmo se iskobeljati iz ove zbrke - 2019. godina – Početak (Odluka o izradi): Postupak VII. izmjena službeno počinje prije 7 godina. Činjenica da se plan "kuhao" toliko dugo sugerira da se nije tražilo urbanističko, već "političko" rješenje koje će ...

    Read more...

     
  • Javna rasprava - javno razotkrivanje

    RDx 03.03.2026 18:21
    ...
    Optužiti IGH za nešto na kraju javne rasprave, za nešto što si mogao znati i prije početka javne rasprave, tj. samo mjesec dana prije, mi je sumanuto... očito je javna rasprava iskristaliziral a nešto što su ovi iza zatvorenih vrata muljali i pripremali ...

    Read more...

     
  • Javna rasprava - javno razotkrivanje

    gost 03.03.2026 17:38
    Jedno od ovo dvoje
    Pretpostavljam da se desile jedna od dvije moguće stvari: Netko je poslao predstavku u ministarstvo navodeći da je plan neprovediv ili štetan, pa je ministarstvo potiho reagiralo nekim upozorenjem. Ili su primjedbe u javnoj raspravi bile tako ozbiljne ...

    Read more...

     
  • Lošinjske muke s planiranjem prostora

    ZC 02.03.2026 17:52
    Odgađanje problema do boljih vremena
    Po izjavi IGH plan je bio spreman za raspravu još prošle godine u 5. mjesecu. To je bilo vrijeme izbora, pa je možda rasprava zato odgođenja, ali se nakon izbora mogla održati. A nije nego nakon nakon 8 ili 9 mjeseci. Meni je to sumljivo jer isto tako ...

    Read more...

     
  • Lošinjske muke s planiranjem prostora

    jadran.k.o. 02.03.2026 16:09
    Objektivni navijač
    Autor navodi poznatu izreku: "tri puta mjeri jednom reži", koja upućuje na potrebu i nužnost provjere prilikom izrade bilo kakvog proizvoda. To vrijedi za stolare, ali ne vrijedi za prostorno planiranje na Lošinju. Prostor se planira bez ikakvih ...

    Read more...

     
  • Javna rasprava - javno razotkrivanje

    gost 01.03.2026 16:03
    ZNA SE tko će platiti.
    Hitno sazivanje izvanredne sjednice traži četvero članova Gradskog vijeća Malog Lošinja s nestranačke liste Marija Frankovića te jedina SDP-ova članica. Postupak VII. izmjena i dopuna Prostornog plana traje od 2019. godine. Ističu da je nakon višegodišnjeg ...

    Read more...

     
  • Bez kormila, bez kormilara

    hranitelj tuljana 28.02.2026 17:54
    Mislite da su takvi?
    Hvala što ste mom popisu lokacija dodali još toliko puno slučajeva o kojima samozvani "zaštitnici" okoliša, javnog dobra, obale... ne pišu ni slovca. Vaše objašnjenje da to ne spominju zbog sitnointeresne pašte, zvuči zanimljivo.

    Read more...

     
  • Oktroirani mjesni odbori

    hranitelj tuljana 28.02.2026 17:50
    ?!?
    Ovim ste komentarom otkrili nemjerljivo veliko neznanje o financijama. "Besplatno" a račun "uvijek nekako dođe do vas"?!?! A do koga bi trebao, tko bi trebao plaćati za vaše "besplatne" stvari zbog kojih uvijek glasate za Nju?

    Read more...

     
  • Javna rasprava - javno razotkrivanje

    Zbunjoza 28.02.2026 13:57
    Tko tu pije, a tko će platiti?
    Ako se u vrijeme prethodne vlasti HDZ-a odvijala prostorno devastirajuća gradnja, kako nazvati gradnju u zadnja tri mandata vlasti iste stranke. Nisam znalac problematike, ali dovoljno znam da budem zbunjoza nakon ove dvije vijesti u NL: *** Sedme ...

    Read more...

     
  • Oktroirani mjesni odbori

    Vito 27.02.2026 19:37
    ...
    600? Ne valja ti matematika. Ako misliš da je umirovljenik samac koji iznajmljuje apartman u lošijoj poziciji od umirovljenika samca koji ništa ne iznajmljuje, onda je rješenje jednostavno.

    Read more...

     
  • Oktroirani mjesni odbori

    BenHur 27.02.2026 14:27
    umirovljenica
    50 x 12 = 600 eura godišnje. Jedna prosječna mirovina pa ti zarađuj. Ima pravo na 10 bacanja kao kućanstvo pa će za goste dodatno plaćati. Mladi nezavisni vijećnici stali uz starog vijećnika (vidi sliku na otoci.net) i glasali za odluku starog direktora.

    Read more...

     
  • Oktroirani mjesni odbori

    ... 27.02.2026 13:14
    ...
    ako iznajmljuje onda nije jedini korisnik nego ima i neke goste koji prave smeće, a možda nešto i zaradi od tih gostiju, a možda joj i gradonačelnica vrati dio poreza

    Read more...

     
  • Oktroirani mjesni odbori

    BenHur 27.02.2026 12:08
    umirovljenica
    Smeće se najskuplje naplaćuje umirovljenici koja iznajmljuje jednu sobu ljeti ,a plaća 39 eura + PDV ljeti i zimi.

    Read more...

     
  • Oktroirani mjesni odbori

    Dron 27.02.2026 11:43
    ...
    Prije nekoliko godina su pričali da će plaćati najviše oni koji proizvode najviše smeća jer je to pošteno. Po novom načinu obračuna gotovo sva kućanstva će plaćati fiksni dio 19 + pdv, jer je 10 otvaranja već uračunato u paušal. Znači, najveću cijenu ...

    Read more...

     
  • Oktroirani mjesni odbori

    Nesposobni lopovi na vlasti 27.02.2026 11:04
    Bolje da propadne selo nego običaji
    Smeće se najskuplje naplaćuje umirovljenici koja živi sama i nikome ništa ne iznajmljuje, i gotovo da ni ne proizvodi nikakav komunalni otpad. Čisti harač, 19 eura + PDV po glavi umirovljenika.

    Read more...

     
  • Oktroirani mjesni odbori

    hector 27.02.2026 08:20
    važna tema
    Ovdje je obrađena nevjerojatno "važna" tema za život, a u komentarima se raspravlja o smeću.

    Read more...

     
  • Javna rasprava - javno razotkrivanje

    Gost 26.02.2026 18:16
    Investitori planiraju prostor
    Upravo aktualno i u našoj maloj zajednici, naročitu u recentnom trenutku raskidanja ugovora za VII izmjene i dopune PPUG Mali Lošinj, a nakon provedenog Javnog uvida. IIz intervjua sa iznimnim arhitektom i čovjekom, Nikolom Bašićem:….”stih ija koju ...

    Read more...

     
  • Javna rasprava - javno razotkrivanje

    Dundo 26.02.2026 16:01
    ......
    A kako to dvorana odzvanja znatiželjom i promišljanjem o bilo čemu? Je li te objave sastavlja neka preemotivna umjetna inteligencija sa sklonošću pretjerivanju?

    Read more...

     
  • Javna rasprava - javno razotkrivanje

    JD 26.02.2026 14:31
    ...
    ni svi prosvjetitelji ovoga svijeta njoj ne mogu pomoći

    Read more...

     
  • Javna rasprava - javno razotkrivanje

    Estragon 26.02.2026 14:07
    u očekivanju Godota
    ????✨ Sinoć je u punoj kinodvorani Vladimira Nazora odzvanjala znatiželja i promišljanje o budućnosti! U organizaciji Rotary kluba Lošinj, Korado Korlević održao je iznimno zanimljivo predavanje na temu “Transhuman agenda , sljedećih pedeset godina” ...

    Read more...

ZADNJI KOMENTARI (desno)

  • Sve se nešto nastavlja, pokreće, omogućuje, prepoznaje ...

    gost 19.03.2026 10:43
    Na vrbi svirala - Dom za umirovljenike
    U sponzoriranom prilogu Novog lista za Mali Lošinj opet po tko zna koji put o projektu ...
     
  • Akcijska rasprodaja javne imovine

    gost 17.03.2026 16:05
    Tko donira taj profitira
    "Malo tko je poslovao s gradovima, općinama i državom pod političkom ingerencijom HDZ-a kao ...
     
  • Akcijska rasprodaja javne imovine

    Dinko 17.03.2026 16:01
    Nepoznanica športaš godine
    Zbog rezultata prošlih izbora više nije jasno ko će dobivati nagradu kao športaš godine.
     
  • Oktroirani mjesni odbori

    gost 17.03.2026 14:38
    Povećavanje plaća?
    23. ovog mjeseca bit će održana sjednica GV s Prijedlogom Odluke o izmjenama i dopunama ...
     
  • Akcijska rasprodaja javne imovine

    župan 17.03.2026 08:28
    kviz bez nepoznanica
    U našem gradu sve je unaprijed jasno. I prije nego je bilo koji natječaj raspisan rezultat ...
     
  • Akcijska rasprodaja javne imovine

    branitelj tuljana 16.03.2026 15:58
    Lošinj je kolonija za 2-3 osobe
    Lošinj je postao kolonija križevačke tvrtke. Ništa čudno kad je ta i njoj sestrinska firma ...
     
  • Web stranicom "budimo" građane

    hranitelj tuljana 16.03.2026 13:27
    Tempus fugit
    Zamislite, da vam je te, 2007. godine netko rekao da će se stranica toliko promijeniti da ne ...
     
  • Akcijska rasprodaja javne imovine

    Tovar 16.03.2026 13:04
    Donator, kupac nekretnina, izvođač radova
    U Postupku javne nabave za izgradnju nove školske sportske dvorane Osnovne škole Maria ...
     
  • Javna rasprava - javno razotkrivanje

    gost 15.03.2026 18:23
    I ovo nanovo
    Velik interes građana na prezentaciji i ogroman broj primjedbi su možda uplašili gradonačelnicu.
     
  • Javna rasprava - javno razotkrivanje

    RoCo 15.03.2026 13:32
    Tko tu koga...?
    Za ovaj grad neuobičajenom brzinom ugovor s IGH je ekspresno raskinut i cijela stvar vraćena ...
     
  • Lošinjske muke s planiranjem prostora

    gost 14.03.2026 14:35
    Razumio sam da ništa ne razumijem
    Pokušajmo se iskobeljati iz ove zbrke - 2019. godina – Početak (Odluka o izradi): Postupak ...
     
  • Javna rasprava - javno razotkrivanje

    RDx 03.03.2026 18:21
    ...
    Optužiti IGH za nešto na kraju javne rasprave, za nešto što si mogao znati i prije početka ...
     
  • Javna rasprava - javno razotkrivanje

    gost 03.03.2026 17:38
    Jedno od ovo dvoje
    Pretpostavljam da se desile jedna od dvije moguće stvari: Netko je poslao predstavku u ...
     
  • Lošinjske muke s planiranjem prostora

    ZC 02.03.2026 17:52
    Odgađanje problema do boljih vremena
    Po izjavi IGH plan je bio spreman za raspravu još prošle godine u 5. mjesecu. To je bilo ...
     
  • Lošinjske muke s planiranjem prostora

    jadran.k.o. 02.03.2026 16:09
    Objektivni navijač
    Autor navodi poznatu izreku: "tri puta mjeri jednom reži", koja upućuje na potrebu i nužnost ...
     
  • Javna rasprava - javno razotkrivanje

    gost 01.03.2026 16:03
    ZNA SE tko će platiti.
    Hitno sazivanje izvanredne sjednice traži četvero članova Gradskog vijeća Malog Lošinja ...
     
  • Bez kormila, bez kormilara

    hranitelj tuljana 28.02.2026 17:54
    Mislite da su takvi?
    Hvala što ste mom popisu lokacija dodali još toliko puno slučajeva o kojima samozvani ...
     
  • Oktroirani mjesni odbori

    hranitelj tuljana 28.02.2026 17:50
    ?!?
    Ovim ste komentarom otkrili nemjerljivo veliko neznanje o financijama. "Besplatno" a račun ...
     
  • Javna rasprava - javno razotkrivanje

    Zbunjoza 28.02.2026 13:57
    Tko tu pije, a tko će platiti?
    Ako se u vrijeme prethodne vlasti HDZ-a odvijala prostorno devastirajuća gradnja, kako ...
     
  • Oktroirani mjesni odbori

    Vito 27.02.2026 19:37
    ...
    600? Ne valja ti matematika. Ako misliš da je umirovljenik samac koji iznajmljuje apartman ...
     
  • Oktroirani mjesni odbori

    BenHur 27.02.2026 14:27
    umirovljenica
    50 x 12 = 600 eura godišnje. Jedna prosječna mirovina pa ti zarađuj. Ima pravo na 10 bacanja ...
     
  • Oktroirani mjesni odbori

    ... 27.02.2026 13:14
    ...
    ako iznajmljuje onda nije jedini korisnik nego ima i neke goste koji prave smeće, a možda nešto ...
     
  • Oktroirani mjesni odbori

    BenHur 27.02.2026 12:08
    umirovljenica
    Smeće se najskuplje naplaćuje umirovljenici koja iznajmljuje jednu sobu ljeti ,a plaća ...
     
  • Oktroirani mjesni odbori

    Dron 27.02.2026 11:43
    ...
    Prije nekoliko godina su pričali da će plaćati najviše oni koji proizvode najviše smeća jer ...
     
  • Oktroirani mjesni odbori

    Nesposobni lopovi na vlasti 27.02.2026 11:04
    Bolje da propadne selo nego običaji
    Smeće se najskuplje naplaćuje umirovljenici koja živi sama i nikome ništa ne iznajmljuje, i ...
     
  • Oktroirani mjesni odbori

    hector 27.02.2026 08:20
    važna tema
    Ovdje je obrađena nevjerojatno "važna" tema za život, a u komentarima se raspravlja o ...
     
  • Javna rasprava - javno razotkrivanje

    Gost 26.02.2026 18:16
    Investitori planiraju prostor
    Upravo aktualno i u našoj maloj zajednici, naročitu u recentnom trenutku raskidanja ugovora ...
     
  • Javna rasprava - javno razotkrivanje

    Dundo 26.02.2026 16:01
    ......
    A kako to dvorana odzvanja znatiželjom i promišljanjem o bilo čemu? Je li te objave sastavlja ...
     
  • Javna rasprava - javno razotkrivanje

    JD 26.02.2026 14:31
    ...
    ni svi prosvjetitelji ovoga svijeta njoj ne mogu pomoći
     
  • Javna rasprava - javno razotkrivanje

    Estragon 26.02.2026 14:07
    u očekivanju Godota
    ????✨ Sinoć je u punoj kinodvorani Vladimira Nazora odzvanjala znatiželja i promišljanje o ...