Ova stranica koristi kolačiće koje u svakom trenutku možete kontrolirati postavkama u vašem internet pregledniku

Ako ne promijenite postavke preglednika slažete se s korištenjem kolačića Vise o kolacicima

Razumijem i prihvacam

»Svi projekti koji se provode po mjesnim odborima unaprijed se dogovaraju sa samim stanovnicima tih odbora«

Korisnička ocjena:  / 3
LošeNajbolje 

Susak"Grad Mali Lošinj prati reakcije građana koji su na portalima i društvenim mrežama iznijeli niz pitanja i iskazali svoju zabrinutost vezano uz investicije koje se trenutno realiziraju ili su u planu na području otoka Suska. Ovim putem želimo dodatno razjasniti pojedina pitanja jer se nadamo da će naši odgovori pomoći u otklanjaju sumnji u postojanje nedostataka navedenih projekata", objavljeno je na službenoj gradskoj stranici »

Očitovanje Grada prenosimo u cijelosti: "No prije toga, napomenula bih kako se svi projekti koji se provode po mjesnim odborima unaprijed dogovaraju sa samim stanovnicima tih odbora, i to je praksa koja se odnosi na sva mala mjesta i otoke. To se ne odnosi samo na investicije, već i na situacije kada Grad određene nekretnine koje se nalaze u mjesnim odborima daje u najam ili zakup.

Dio gornjeg sela otoka Suska je izvan sustava kanalizacije jer u prvoj fazi nije bio predviđen. Za dio gornjeg sela potrebno je izgraditi crpnu stanicu, priključiti preostale kuće na sustav odvodnje te sa tlačnim vodom na postojeći sustav odvodnje. Projekt kojim bi se obuhvatila odvodnja za preostale kuće je trenutno u fazi izrade i s time su upoznati mještani Suska.

Biološki pročistač je uređaj koji postiže viši standard pročišćavanja od potrebnog za tu količinu otpadne vode i za taj recepijent(more). Na žalost, zbog specifičnih uvjeta na otoku dolazi do poteškoća u njegovu održavanju. Naime, postoji još dosta kuća koje za ispiranje sanitarija koriste vodu iz bunara koja je opterećena kloridima te se proces održanja kvalitetne biološke strukture narušava jer kloridi uvjetuju odumiranje mikroorganizama razlagača koji razgrađuju organsku tvar do anorganske.

Upravo zbog tih poteškoća naručena je izrada projekta koji bi iskoristio djelove postojećeg uređaja za mehaničko pročišćavanje i taloženje, a postojeći ispust bi se produljio na odgovarajuću dubinu (cca35 m) i dovoljnu udaljenost od obale. Uzgred rečeno, projektant je 13.svibnja 2015. na otoku Susku s djelatnicima komunalnog poduzeća kako bi prikupio potrebne podatke i na licu mjesta porazgovarao sa mještanima.

Za potrebe vodoopskrbe predviđen je najsuvremeniji desalinizator koji postupkom obrade vode reverznom osmozom koja sadrži polupropunske membrane visoke učinkovitosti i odstranjuje 99% soli i kontaminanata. Takva tehika pročišćavanja koristi se na velikim brodovima sa brojnom posadom i putnicima. Odabir ovog načina vodoopskrbe je predložen od Hrvatskih voda jer se tehnološkim razvojem, nano tehnologijom, cijena pročišćene vode znatno smanjila pa su velika ulaganja u klasičnu vodoopskrbu neprimjerena u odnosu na mogućnosti koje pruža desalinizacija.

Teško je za očekivati u ova krizna vremena, kada je i način sufinanciranja projekata vodoopskrbe promijenjen, izgradnju tako velikog sustava za relativno mali broj stanovnika.

Rješavanje problema deponije potrebno je uskladiti sa zakonom o gospodarenju otpadom. Aktivnosti po rješavanju tih problema koje komunalno društvo planira provoditi podijelili bi u dvije faze s kojima su mještani Suska itekako upoznati. Prva faza su hitne aktivnosti koje su i dogovorene na sastanku sa mještanima, a to je izrada spremnika za pojedine vrste otpada i postavljanje kanti za odvojeno prikupljanje otpada, te dogovor s građevinskim poduzetnicima oko privremene deponije građevinskog otpada. Drugi dio djelovanja je izrada idejnog rješenja sabirnog mjesta za odgovarajućim spremnicima i mobilnom drobilicom za drvni materijal i biootpad, te nabavka odgovarajućeg plovila koje bi moglo transportirati pres kontejner kapaciteta 10 m3.

Što se tiče parternog uređenja, upravo se na prijedlog mještana otoka Suska izradio projekt parternog uređenja javne površine u Donjem selu, faza I. Ta faza obuhvaća predio spoja sa postojećom rivom zaključno s uređenjem trga. U samom startu bilo je većih problema zbog odstupanja katastra te se pristupilo usklađenju svih katastarskih podloga zaključno sa ulicama u drugom redu, a sve da se realizira projekt i da se ishodi građevinska dozvola.

Nadalje, sam projekt prezentiran je mjesnom odboru odnosno predstavnicima lokalnog stanovništva u prostorijama Grada i drugi puta u prostorijama mjesnog odbora na Susku. Uglavnom je tadašnja primjedba predsjednika MO bila zašto se ne radi betonom, jer drugo na Susku ne bi opstalo i uglavnom se razgovaralo o vrsti biljaka koje su otporne na buru. Oba puta mještani su bili izuzetno zadovoljni projektom. Isti obuhvaća parterno uređenje, javnu rasvjetu, oborinsku odvodnju i hortikulturu. Kako je Susak pod zaštitom konzervatora, tako su ispoštovani i tehnički uvjeti i uvjeti Ministarstva kulture, te je naposljetku u listopadu 2013.g. ishođena građevinska dozvola.

Grad Mali Lošinj se u više navrata prijavljivao na otvorene natječaje radi financiranja realizacije projekta,a obzirom da je vrijednost ukupnog izvođenja 12 milijuna kuna. Obzirom da projekt Suska nije ušao u uži izbor provedenih natječaja, a zbog ograničenog broja projekata koji su financirani natječajima, ove godine je Grad Mali Lošinj osigurao u Proračunu dio sredstava za izvođenje dionice koja je mještanima najvažnija, a to je dio od marketa do škole, sa spojem do luke. Dakle, taj dio je mještanima najvažniji jer su isticali da su na tom putu poplave i da se to mora riješiti.

Istovremeno prvi atraktivni dio projekta, sam ulaz nakon rive se ne bi niti izvodio u ovoj fazi zbog izgradnje desalinizatora, o čemu se također vodilo računa. Da bi se pripremio taj javni natječaj projektant je posebno tehnički i financijski izdvojio funkcionalnu cjelinu, za koju radovi počinju u jesen, ovisno o javnom natječaju.

Vjerujem kako smo s dodatnim pojašnjenjima razjasnili određena pitanja.
Kako bi se unaprijed izbjegle ovakve situacije, ukoliko građani žele preciznije odgovore ili postaviti nova pitanja, najljepše vas molimo da nas kontaktirate. Jedino dijalogom razumjet ćemo potrebe, razmišljanja, želje i osjećaje svih zainteresiranih strana i samo tako moći raspraviti sve nedoumice."

Očitovanje Grada Malog Lošinja povodom reakcija i komentara građana objavljenih na društvenim mrežama

Na ovo očitovanje Grada Malog Lošinja reagirao je putem Facebooka Milan Jurlina predsjednik mjesnog odbora Susak:

Očito je da sam ja predsjednik nekog drugog Suska jer se o svemu očito razgovaralo sa nekim drugim.

O nikakvoj kanalizaciji se nikad nije govorilo za gornje selo iako je bilo upita,protiv ovog biološkog pročistača i mjesta na kojem je postavljen sam bio još davne 2000 godine kad se počelo raditi , ali tada sam bio neprijatelj dok se mnoge ubijedilo da će se moći piti voda koliko će biti čista,sad se vide rezultati. O desalinizatoru smo čuli prije cca 2 godine i tada sam tražio da se netko pojavi i objasni što će se raditi ali niko nikad do prošle nedjelje nije dao odgovor , a sada je po riječima naručitelja kasno (bojim se da ne završi kao i pročistač). Stanovništvo je tražilo da se betonica cijela trasa puta radi lokvi koje nastaju po kiši a ostatak da se uređuje sukladno kako bi bilo novca. Ono o čemu se intezivno razgovaralo je deponij ali niti to nije urodilo plodom, znamo i zašto. Prebacivati da mjesni odbor sve zna je neozbiljno i netočno, a da smo se sa nečim slagali i u kojoj mjeri najbolje govori rasprava koja je bila u nedjelju.

Stoga još jednom molim da se ne mješa mjesni odbor u neke stvari za koje nije imao saznanja ili djelomična.

Komentari: 

06 # Stanovnici odboraVS 2015-05-15 09:51
Još jedan "biser" polupismenih a dobro plaćenih gradskih savjetnika i stručnih suradnika: Tko su to "stanovnici odbora" za Boga miloga ??? :cry:
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
03 # Mi, vi, oniSavijetnik 2015-05-15 15:54
Citat VS:
Još jedan "biser" polupismenih a dobro plaćenih gradskih savjetnika i stručnih suradnika: Tko su to "stanovnici odbora" za Boga miloga ??? :cry:
Nije to jedini biser. U Očitovanju Grada piše "Ovim putem želimo dodatno razjasniti pojedina pitanja jer se nadamo da će naši odgovori ... itd" (znači u množini; "mi" i "želimo", a onda iznenada čitamo "No prije toga, napomenula bih...". Grad koji je gramatički imenica muškog roda odjednom postaje žensko ("napomenula bih"), a "mi" se pretvara u "ja". Mislim da gradu nedostaje i savjetnik za opismenjavanje djelatnika "na iznimno složenim i odgovornim poslovima."
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
06 # savjetovanje ludom radovanjeMajčina dušica 2015-05-15 11:35
Gradsko priopćenje navodi: "...svi projekti koji se provode po mjesnim odborima unaprijed se dogovaraju sa samim stanovnicima tih odbora, i to je praksa koja se odnosi na sva mala mjesta i otoke."

Nagradno pitanje glasi zašto ta praksa ne postoji u velikom mjestu? Zašto Mali Lošinj nema mjesni odbor ili mjesne odbore?

I retoričko pitanje za kraj: Kome odgovara situacija neinformiranost i, neznanje i pasivnosti?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
05 # susak2susak1 2015-05-15 12:39
Očito je da sam ja predsjednik nekog drugog Suska jer se o svemu očito razgovaralo sa nekim drugim.

O nikakvoj kanalizaciji se nikad nije govorilo za gornje selo iako je bilo upita,protiv ovog biološkog pročistača i mjesta na kojem je postavljen sam bio još davne 2000 godine kad se počelo raditi , ali tada sam bio neprijatelj dok se mnoge ubijedilo da će se moći piti voda koliko će biti čista,sad se vide rezultati. O desalinizatoru smo čuli prije cca 2 godine i tada sam tražio da se netko pojavi i objasni što će se raditi ali niko nikad do prošle nedjelje nije dao odgovor , a sada je po riječima naručitelja kasno (bojim se da ne završi kao i pročistač). Stanovništvo je tražilo da se betonica cijela trasa puta radi lokvi koje nastaju po kiši a ostatak da se uređuje sukladno kako bi bilo novca. Ono o čemu se intezivno razgovaralo je deponij ali niti to nije urodilo plodom, znamo i zašto. Prebacivati da mjesni odbor sve zna je neozbiljno i netočno, a da smo se sa nečim slagali i u kojoj mjeri najbolje govori rasprava koja je bila u nedjelju.

Stoga još jednom molim da se ne mješa mjesni odbor u neke stvari za koje nije imao saznanja ili djelomična.
Gospodine Jurlina, ti si bio na drugom Susku kada su pripovjedali i odlucivali o pravom Susku, pa valjda oni znaju više o kanalizaciji i vodi, na sastanku jedini koji je pisao Gosp. Badurina i to je to.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
08 # Lud zbunjenogMajčina dušica 2015-05-15 15:49
Mislim da smo tijekom proteklih mjeseci puno doznali o načinu na koji gradska vlast informira građane i dogovara se. Primjer Suska samo je jedan od mnogih. Cijeli otok je u drastičnim promjenama, nepovratnim i nepopravljivima , zahvaljujući njima. Blagoglagoljanj em o tome kako se sve radi na zahtjev stanovnika (!) i sve dogovara o mjesnim odborima ima samo prikriti pravo stanje, gdje se sve dogovara u krugu izabranih i za njihovu korist. Počelo se je progovarati o tome. A tek da progovore i ostali! Vrijeme je za reći dosta!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
08 # CILJANO ANKETIRANJEPappagallo 2015-05-15 16:27
Stvari treba nazvati pravim imenom: Laž je da se gradska vlast dogovara s građanima, a brbljanje o sudjelovanju građana u planiranju prostora i razvoju vrijeđa zdrav razum i inteligenciju svakog tko misli svojom glavom, a ne po partijskoj zadaći. Uz slučaj Suska primjer manipulacije "željama građana" je i odustajanje od uređenja plaža Kadin i Zagazinjine jer, kao, građani izražavaju različite želje, a treba pitati i turiste što misle o tome. Pa će Grad i TZ ulupati novac u CILJANO ANKETIRANJE turista s pitanjima na koje odgovori neće moći biti drugačiji nego u skladu s ciljevima i željama Kapelija i njegovih klijenata te njegove poslušne kamarile u upravi i Gradskom vijeću. Pa ćemo opet na radiju slušati Kapelijeve papagajske propovijedi o poštivanju želja građana i turista sukladnih dogovorima u krugu izabranih i za njihovu korist, a sve to uz potporu mišljenja potplaćene struke.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
1 0 # transparenttransparent 2015-05-15 21:56
Napokon na stranicama grada UPU Nerezine .
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # 3210mk 2015-05-16 11:25
Citat transparent:
Napokon na stranicama grada UPU Nerezine.
gdje i kad je izglasan?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # UPUrudi 2015-05-16 14:05
Citat mk:
Citat transparent:
Napokon na stranicama grada UPU Nerezine .
gdje i kad je izglasan?
tek je stavljen na javnu raspravu :roll:
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # polupismeni retardiPandora 2015-05-16 14:12
onda treba reći da je Prijedlog UPUa stavljen na raspravu, a ne UPU. i zašto tek a ne već?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
06 # u laži su kratke nogelaž 2015-05-15 22:00
O nikakvoj kanalizaciji se nikad nije govorilo za gornje selo iako je bilo upita,protiv ovog biološkog pročistača i mjesta na kojem je postavljen sam bio još davne 2000 godine kad se počelo raditi , ali tada sam bio neprijatelj dok se mnoge ubijedilo da će se moći piti voda koliko će biti čista,sad se vide rezultati. O desalinizatoru smo čuli prije cca 2 godine i tada sam tražio da se netko pojavi i objasni što će se raditi ali niko nikad do prošle nedjelje nije dao odgovor , a sada je po riječima naručitelja kasno (bojim se da ne završi kao i pročistač). Stanovništvo je tražilo da se betonica cijela trasa puta radi lokvi koje nastaju po kiši a ostatak da se uređuje sukladno kako bi bilo novca. Ono o čemu se intezivno razgovaralo je deponij ali niti to nije urodilo plodom, znamo i zašto. Prebacivati da mjesni odbor sve zna je neozbiljno i netočno, a da smo se sa nečim slagali i u kojoj mjeri najbolje govori rasprava koja je bila u nedjelju.

Stoga još jednom molim da se ne mješa mjesni odbor u neke stvari za koje nije imao saznanja ili djelomična.
To je ocitovanje Predsjednika mjesnog odbora Susak.
Dakle tko laže?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
21 # žulja li žulja....žulj 2015-05-16 18:56
Al Badurina nekome smeta... Žulja li ga žulja...... anonimno, ..... a ništa pri tome ne može promijeniti. Eh, Borise, Borise...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
32 # žulljevi na gu.icižuljevi 2015-05-17 19:48
Žalosno je da takav lik svojim karakterom
i ponašanjem zaslužuje da ga se uvažava kod mešetarenja gradskom imovinom, diktiranjem rada procelnica, gradonacelnik ne smije bez njegovog odobrenja i amenovanja ništa sam odluciti.
Kakvo mišljenje imaju investitori skojima je on al pari kod "dogovaranja" ni po strucnosti a kamoli po znanju i ponašanje.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
29 # Muda pod bubregePila naopako 2015-05-17 20:29
Citat žuljevi:
gradonacelnik ne smije bez njegovog odobrenja i amenovanja ništa sam odluciti.
Kaj god. Hoćeš prikazati da gradonačelnik nije odgovoran za rasprodaju gradske imovine i pogodovanje velikim investitorima, uhljebljenje prijatelja i prijateljica, dijeljenje stanova i t.d. nego da to sve rade neki drugi a da je on čist ko suza.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
25 # ne talasaj&&& 2015-05-17 22:57
"gradonačelnik je odgovoran za rasprodaju gradske imovine i pogodovanje velikim investitorima", priprema i dogovori oko podijele plijena (provizije%)rad e u tandemu G C. i B. B po dogovoru a sve to amenuje vijeće uz malo zerice provizijice predsjednik Nedić.
"uhljebljenje prijatelja i prijateljica, dijeljenje stanova i t.d." E to je zadatak samo Cappellia, to je njegov resor kao domaći Lošinjanin, pobogu moraju ga domaći podržati...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
08 # tutankamongregor 2015-05-18 07:41
Citat &&&:
"uhljebljenje prijatelja i prijateljica, dijeljenje stanova i t.d." E to je zadatak samo Cappellia, to je njegov resor kao domaći Lošinjanin, pobogu moraju ga domaći podržati...
Šteta da se tako srozao, a tako je puno obećavao kada je izabran na funkciju Gradonačelnika. Opila ga je moć koju je osjetio i ulizivanje svojih suradnika koji sada rade protiv njega. Treći mandat je poguban za svakoga, a posebno za labilne ličnosti koji nemaju svoj stav nego se prepuste stihiji.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
09 # FaraonOportunist 2015-05-18 10:11
Ne radi se kod njega o prepuštanju stihiji nego o svjesnom korištenje prilike koju mu pružaju okolnosti pa se zaista ponaša poput faraona. U vijeću nema opozicije, građani su pasivni, a "institucije pravne države" ne rade svoj posao ili u njima rade krtice, oportunisi koji konja vežu gdje im aga kaže, a i potplaćeni djelatnici.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
05 # istinaistina 2015-05-18 19:55
Treći mandat je bio potreban da uzme još love i da se uzeta lova zbrine da zataška trag i da zajedno sa Pinkijem pripreme nasljednika koji neće puno talasati.
Lova od Mihe i lova od pinkija je dovoljno za kupit podobnog gradonacelnika, a taj mora imati veze sa uskokom i policijom.
Pa zar taj uskok toliko je nesposoban kada za svaku "p zdariju" dođe i ne nađe ništa.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
03 # lov u mutnomkalimero 2015-05-18 20:22
Citat istina:
Lova od Mihe i lova od pinkija je dovoljno za kupit podobnog gradonacelnika, a taj mora imati veze sa uskokom i policijom.
Znam jednog koji odgovara takvom profilu, poslušan je, član HDZ-a i ima dobre veze u policiji.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
03 # bonacapostenjacina 2015-05-19 10:27
Citat kalimero:
Citat istina:
Lova od Mihe i lova od pinkija je dovoljno za kupit podobnog gradonacelnika, a taj mora imati veze sa uskokom i policijom.
Znam jednog koji odgovara takvom profilu, poslušan je, član HDZ-a i ima dobre veze u policiji.

Takav profil nije tesko naci , i ne mora biti niti clan HDZ a, samo mora biti proffil koji ne talasa i koji moze lopovluk tajiti i ne kopati po papirima unatra. Mora gledati samo naprijed u lijepu buducnost.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
05 # naprijed našiorson 2015-05-19 11:02
Citat postenjacina:

Takav profil nije tesko naci , i ne mora biti niti clan HDZ a, samo mora biti proffil koji ne talasa i koji moze lopovluk tajiti i ne kopati po papirima unatra. Mora gledati samo naprijed u lijepu buducnost.
..ako je tako onda ima dosta kandidata u HNS-u, oni gledaju samo naprijed !!!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
013 # SUSAKSPIAZZA 2015-05-19 16:00
Pocevsi citati clanak srce mi je zakucalo malo jace i za sekundu sam povjerovao da ce se napokon nesto uciniti za moj Susak ali poslije par recenica vidi se da niti su ikad imali namjeru niti je imaju za POMOC uredit taj mali raj kad su izbori obecavaju svega i svasta dodu na nas otok cak imaju i kuraja za sjest u NASOJ crkvi na klupama nasih predjeda koji su se tako tesko mucili da bi opstao Susak isli su trbuhom za kruhom bjezali su od tadasnje politike ne da bi samo nju izbjegli nego da bi nasitili i skolovali svoju djecu ali opod NIKAD nisu zaboravili svoj otok oni koji su bili po svjetu 1929 kad su ljudi pocinjavali samoubijstvo jer su izgubili sve zbog velike svjetske resesije oni su radili bilo kakav posao ako se je mogao zvat posao jeli su jednom sedmicno kuhane obroke a drugo sto su putem naasli pola izgrizene jabuke dio kupusa sto je prije njih stakor jeo zivjeli su 15-20 njih u jednom stanu ali vracali su se natrag na svoj otok poslije 5-10godina iscrpljeni sa dovoljno novaca da bi dogradili ili renovirali neki cak sagradili novu kucu za sebe slali su djecu u Losinj i na kopno u skolu ili da izuce zanat ali na zalost uvjek se ima pojam od Sucana da su (pardon)"stupid i", zaostali, glupi jer je nas dijalekt bio mnogim bio nepoznat jer smo uvjek bili izolirani od svjeta pa smo se kako to oni kazu ponasali cudno neki jos misle da svi zive u Hobokenu,NJ e dragi moji kad bi ti znali da je Hobokem mnogima nepristupacan koliko je skupi i ljudi koji zive u njemu su ljudi u visokim,visokim polozajima...al i sve to nije vazno vazno je da se obecaje i obecaje a da se nista ne radi nas Gosp. Capelli se je na zalost opio kruhom a znate sto stara poslovica kaze blago onome tko se vinom opio jer sutra c se rastrjeznuti ali onaj koji se kruhom opija nikad se ne otrjezni OTVORITE OCI gospodin Capelli pogledajte sto vam Susak pruza iako ne mislite na nas mislite na vasu pohlepu kad se ljeti Susak puni ljudima koji dolaze sa LOSINJA jer je lijepi za djecu jer je miran pa ga ostave prljavoga jer sto njih briga Susak je "otok smeca" vas Ilovik je "otok cvjeca" kad bi se pobrinuli za nas svima bi bilo bolje i ljepse a kamo li ne bolji standar za nas koji smo ovdje toliko ste se vec uznojili sto, kako i cime popraviti put samo jedno pitanje "kako to da ste na Priko i na rivi u Losinju brzo rjesili taj problem?" Samo vi cimentirajte tako da nas "SPRAVITE" pa ce do godine dana bit mapa svjeta jos cemo bolje padat nego sada. Nasem Presjedniku gospodinu Milanu svaka cast i slava jer nitko se ne brine za nas kao on Hvala Vam
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
07 # ma ti ga je stavilsansego 2015-05-19 20:34
"Gosp. Capelli se je na zalost opio kruhom a znate sto stara poslovica kaze blago onome tko se vinom opio jer sutra c se rastrjeznuti ali onaj koji se kruhom opija nikad se ne otrjezni OTVORITE OCI gospodin Capelli... mislite na vasu pohlepu "
Trebaš se zamisliti na ovu kletvu, a postoji i ona naša " da bogda imao i ne mogao pokazati"
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
08 # nevera s Kvarneramikula 2015-05-20 07:31
Citat sansego:
"Gosp. Capelli se je na zalost opio kruhom a znate sto stara poslovica kaze blago onome tko se vinom opio jer sutra c se rastrjeznuti ali onaj koji se kruhom opija nikad se ne otrjezni OTVORITE OCI gospodin Capelli... mislite na vasu pohlepu "
Trebaš se zamisliti na ovu kletvu, a postoji i ona naša " da bogda imao i ne mogao pokazati"
Izgleda da se gradonačelniku trese fotelja, ove strelice sa Suska gađaju ravno u glavu. Na vlast ga je doveo jedan Milan a skinuti će ga drugi Milan. 8)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
011 # FoteljaFrodo 2015-05-20 08:50
Gradonačelniku se ne trese fotelja jer je sustav tako ustrojen da se ne može zatresti. Vjerojatno je točna procjena da nema šanse dobiti sljedeće izbore ni on ni njegovi, ali dotad je još dvije godine. U to vrijeme mogu se napraviti još dvaput izmjene prostornog plana, utržiti zemljišta, okoristiti se pogodovanjima.. .. Nakon svega, kad se dobro osigura, bio bi budala da želi biti gradonačelnik, izložen očima javnosti i mogućim prijavama. Naći će neko fino savjetničko mjesto u tvrtkama koje je zadužio... Predstojeće dvije godine bit će pune promjena u zemljišnim knjigama i prostornim planovima, vidjet ćete.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
010 # Magija pretvorbe pašnjaka u građevinsko zemljišteGospodar prstenova 2015-05-20 09:29
Citat Frodo:
Predstojeće dvije godine bit će pune promjena u zemljišnim knjigama i prostornim planovima, vidjet ćete.
Tih promjena već ima na pretek, a sljedećih dvije godine stavljat će se samo točke na i. Da tim povodom podsjetim na članak "Drugi val pljačkaške privatizacije" od prije osam godina u kojem se kaže:
Citat:
Ovaj je tekst posvećen hrabrim borcima protiv pljačkaške privatizacije jedinog preostalog javnog dobra u Hrvatskoj – prostora. To su ljudi koji od betona i vulgarizacije brane napadnute uvale i kamenita brda, šume i maslinike, polja i životinjska staništa, način života i uvjet za budućnost.
Posvećen je ljudima koji neće nikada uznapredovati do pozivnih lista za domjenke, koji neće biti predloženi za godišnje i ine gradske nagrade, onima za koje svi znaju da je od njih i njihovog djelovanja oportuno ograditi se. Prenosimo ga zato i na ovu stranicu uz čestitku.
Sretnu novu godinu, za neograđene i svima dostupne plaže, za zvjezdano noćno nebo, za čisto more i brojne dupine, za ravnice bez golf terena i uzvisine bez kamenoloma!
Citat:
U ovoj zemlji čini se više i nema fabrika, hala i robnih kuća koje bi ozbiljnom kapitalu još bile zanimljive. Ono što je kapitalu zanimljivo danas je nešto drugo. To nešto drugo ujedno je i jedina vrijednost koja nam je preostala: prostor.
Citat:
Ekonomija koja počiva na održivom javnom interesu ustupa mjesto "take money and run" ekonomiji kratkoročnog profita koji će se odliti drugamo. Pritom ovu "drugu privatizaciju" provode iste zakulisne nomenklature kao i onu prvu. Ponovo su u zajedničkom valceru lokalna i ne tako lokalne političke elite, potkupljeni državni aparat i nezajažljivi biznis, arhitekti, banke, urbanisti i političke stranke.
Citat:
Rezultat procesa se nazire. Kad on bude dovršen, živjet ćemo u društvu koje neće nalikovati sadašnjem. Plaže će postati zatvoreni posjedi hotelskih koncesionara, a turistička naselja bit će zabranjeni gradovi okruženi žicom. Na gradske će trgove imati pravo samo oni koji plate europski skupi kapučino, a na gradska' središta samo oni koji pristaju vući potrošačka kolica. Plutokracija će uzeti svoj profit i otići, a nama će šutnuti sve probleme koji ostaju, od otpadnih voda do prometnica i od akulturacije do droge. To je društvo prema kojem idemo - društvo u kojem je za mlade predviđen zidić ispred samoposluge, društvo u kojem se zbog parking mjesta poteže pištolj. Ta "druga privatizacija" događa se upravo ovdje i sada, ispred vaših očiju. Njezine posljedice bit će jezive kao i kod one prve.
Prepoznajete li sve ovo i na primjeru Lošinja?
Cijeli članak na linku:
volim-losinj.org/.../...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
08 # poljoprivredno zemljišteobelisk 2015-05-20 10:10
Citat Frodo:
Predstojeće dvije godine bit će pune promjena u zemljišnim knjigama i prostornim planovima, vidjet ćete.
Tako je, jučer je zasjedala komisija za promjene u zemljišnim knjigama kod Kate. ;-)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
09 # to je topušmipuli 2015-05-20 15:55
Da rezimiramo.... Gospodinu Gariju se fućka za Susak isto kao i za Lošinj i sva druga mjesta na otoku..
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
05 # autotransđani 2015-05-20 16:50
Citat pušmipuli:
Da rezimiramo.... Gospodinu Gariju se fućka za Susak isto kao i za Lošinj i sva druga mjesta na otoku..

Gari se obogatio, a Milan nema love za napuniti spremnik benzina pa se vozi autobusom do Cresa.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
014 # sujcanod sansiga 2015-05-21 08:25
Točno je da se gradonačelnoku fućka za Susak ali i za Lošinj.U zadnjem mandatu njegove vladavine Mali Lošinj je izgubio Poreznu Upravu i u Lošinju je postala Isšpostava porezne uprave Krk(malo mjesto na otoku Krku),Mali Lošinj je izgubio Turističku inspekciju i postali smo Ispostava turističke inspekcije Krk(malo mjesto na otoku Krku).Inspekcij a rada nam je na Krku(malo mjesto na otoku Krku).Općinski sud je postao ispostava Suda u Rijeci.Javno komunalno poduzeće Lošinja ima sjedište u Cresu(malo mjesto na otoku Cresu).Autotran s najveće transportno poduzeće koje djeluje na našem otoku,sjedište je na Cresu(malo mjesto na otoku Cresu).Biskupij a je na Krku(malo mjesto na otoku Krku).Ljetne kulturne događaje kao što imaju neki gradovi(Rab,Krk ,Dubrovnik) na Jadranu,Lošinj nema nego se hvali Osorskim glazbenim večerima(malo mjesto na otoku Cr4esu).T-com usluge ,ako imamo problema moramo rješavati sa T com sa sjedištem u Crikvenici.Glav no sjedište najvećeg D.D. koji poslije na Lošinju je u Zagrebu(Beta ulaganja je vlasnik) itd itd.Sve one dane koje je gospodin gradonačelnik provodio izvan Lošinja(tobože on je na putu) da je samo 5% vremena provdio po ministarstvima i objašnjavao im da je Lošinj otok udaljen od Rijeke 250 kilometara(125 prema Rijeci i 125 natrag) i da malo manje priča gluposti Lošinj bi imao status ozbiljnog Grada i Grada s poštovanjem,a ovako imamo priliku slušati njegove hvalospjeve o uspjesima i napretku Lošinja,a u stvari jadni smo i bijedni.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
07 # treba znate lipi moji 2015-05-21 16:19
Ja mislim da ste vi svi zavidni. Stvari se ne rijesavaju samou gradu, nego i u prostorijama uprave Jadranke d.d., gdje vidim barem dva puta tjedno gdje dolazi onaj predsjednik g.vjeca i ispija bocice dobrog kvalitetnog vina sa glavnim i sve dogovore, a na vijecu i prijevjeca glumata kako je on jako ljut. Da,moj prijatelju tako tije to. Sve su to glumci,a svi se ovima zavlace g.-u. No neka te ovo neobeshrabri, samo ti pisi i dalje, samo ne zaboravi kredu, za napisat na DIMNJAK .
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
08 # KrumpirEl bahati 2015-05-21 21:31
Nije problem što je samo gradonačelnik i sa njim složna opozicija izgubila kompas nego se cijela gradska uprava sa pročelnicama ponaša jednako bahato kao da im je to tatina prčevina.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
05 # Treba znat IIMajčina dušica 2015-05-22 08:53
Istina je, pisanje i istesanje svojih frustracija na ovom mjestu je kao pisanje kredom po dimnjaku. Ali naša nemoć da se usprotivimo hobotnici koja je dobro premrežena sa sebi sličnima trajat će još samo kratko. Istina, može se puno toga još upropastit u dvije godine, ali izbori su dan prestanka nemoći.
Neka glas za njihove kupoprodajne ugovore bude glas za njihovu smjenu!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # dođoh, vidjeh, pojedohkorado 2015-05-22 10:46
Citat Majčina dušica:
Neka glas za njihove kupoprodajne ugovore bude glas za njihovu smjenu!
Sprema se još jedna velika kupoprodaja do sezone. Mashalla!!!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
011 # Beskrajni bezobrazlukFrodo 2015-05-22 12:15
Ono što je neizmjerno iritantno je uvjerenost lokalnih šerifa u glupost, neznalaštvo i ustrašenost ljudi. Zato jer su toliko toga napravili nekažnjeno, ponijelo ih je da više nemaju nimalo obične ljudske pristojnosti. Primjer: osnivanje Partnerskog odbora za razvoj Grada Malog Lošinja. Sastavljenog od predstavnika javnog, privatnog i civilnog sektora?!
Uživajte u ovom bezobrazluku!

Na temelju čanka 47. Statuta Grada Malog Lošinja (»Službene novine Primorsko-goran ske županije« broj 26/ 09 i 32/09), Zakona o regionalnom razvoju Republike Hrvatske (»Narodne novine« broj 153/09) i Strategije regionalnog razvoja Republike Hrvatske, gradonačelnik Grada Mali Lošinj dana 5. listopada 2011. godine donosi sljedeći

ZAKLJUČAK

o osnivanju i imenovanju Partnerskog odbora za razvoj Grada Malog Lošinja

1. Prilikom izrade i provedbe Programa Ukupnog Razvoja i Gospodarske podloge za izradu Programa za Izmjene i dopune prostornog plana uređenja Grada Malog Lošinja, a u skladu sa Zakonom o regionalnom razvoju Republike Hrvatske (»Narodne novine« broj 153 / 09) te Strategijom regionalnog razvoja Republike Hrvatske usvojenoj na sjednici Vlade Republike Hrvatske 4. lipnja 2010, osniva se Partnerski odbor za razvoj (POR) Grada Malog Lošinja.

2. Partnerski odbor za razvoj Grada Malog Lošinja je savjetodavno tijelo u izradi svih aktualnih i budućih strateških dokumenata koji imaju za cilj razvoj Grada, odnosno savjetodavno tijelo u provedbi istih dokumenata.

3. Partnerski odbor za razvoj Grada Malog Lošinja, sastavljen od predstavnika javnog, privatnog i civilnog sektora s područja Grada Malog Lošinja, osigurava konsenzus među relevantnim dionicima u procesu utvrđivanja i ostvarivanja zajedničke vizije razvoja Malog Lošinja.

4. Partnerski odbor za razvoj Grada Malog Lošinja će aktivno djelovati u svim fazama izrade i provedbe projekata, od analize stanja i SWOT analize, preko utvrđivanja vizije, strateških ciljeva, prioriteta i mjera do odabira razvojnih projekta i praćenja provedbe svih projekata strateškog i razvojnog značaja za Grad.

5. Za članove Partnerskog odbora za razvoj Grada Malog Lošinja imenuju se predstavnici Grada, relevantnih institucija i istaknuti stručnjaci u područjima svoga djelovanja:

- Mirta Lozančić, dipl. oecc., Pročelnica za financije, gospodarstvo i turizam,
- Ružica Baumgarten, dipl. iur., Pročelnica Ureda Grada i upravljanja gradskom imovinom,
- Tanja Jović, dipl. oecc., Pročelnica Upravnog odjela za komunalni sustav, urbanizam, prostorno planiranje i zaštitu okoliša,
- Denis Popov, dipl. ing. građ., Voditelj Pododsjeka za urbanizam, prostorno planiranje i zaštitu okoliša,
- Ivka Šimunović, mag. oec. Viši savjetnik za gospodarstvo i vođenje projekata predpristupnih i drugih fondova,
- Višnja Morić, dipl. ing. agronomije, Viši stručni suradnik za poljoprivredu i poljoprivredno zemljište,
- Đurđica Šimičić, direktorica Turističke zajednice Grada Malog Lošinja,
- Renata Žugić, mr. pharm., Ravnateljica Lječilišta Veli Lošinj,
- Ana Kučić, mag. oecc. Zamjenica gradonačelnika,
- Boris Badurina, vijećnik gradskog vijeća.

6. Partnerski odbor za razvoj zadržava pravo, za potrebe pojedinih razvojnih projektnih zadataka, uključivati relevantne sektorske stručnjake i institucije koji će imati zadatak savjesno i stručno pratiti metodologije izrade gradskih razvojnih projekata.

7. Ovaj će zaključak biti objavljen u »Službenim novinama PGŽ«, službenom glasilu Primorsko-goran ske županije.

Klasa: 301-01/11-01/5
Ur. broj: 2213/01-01-11-2
Mali Lošinj, 5. listopada 2011.

Gradonačelnik
Gari Capelli, ing., v.r.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
09 # klub ljubitelja čokoladeCivil 2015-05-22 13:39
Citat Frodo:
3. Partnerski odbor za razvoj Grada Malog Lošinja, sastavljen od predstavnika javnog, privatnog i civilnog sektora s područja Grada Malog Lošinja, osigurava konsenzus među relevantnim dionicima u procesu utvrđivanja i ostvarivanja zajedničke vizije razvoja Malog Lošinja.
Zaista je bezobrazluk napisati (a kao gradonačelnik potpisati) da je odbor sastavljen i od predstavnika civilnog sektora, osim ako se time misli da je netko od imenovanih član udruge dijabetičara, pleše u mažoretkinjama ili da je član Udruge ljubitelja čokolade.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # hdz??? 2015-05-27 12:53
Tko od njih može odgovarati za pogrešne razvojne projekte ili razna pogodovanja od investitora a kojih nema u razvojnim programima ( koje nitko nije vidio).
Može li ih se prozvati na odgovornost za mito i korupciju.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
011 # Poziv na analizuFrodo 2015-05-22 12:20
Proanalizirajte malo doprinos ovih istaknutih stručnjaka u područjima svog djelovanja! Zanima me tko je predstavnik civilnog sektora? A tko od njih privatnog? Tko je od njih zaradio i kunu utržujući svoje znanje i stručnost na slobodnom tržištu, a ne ispod stranačkih skuta i sigurnosti sinekure?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
08 # PPP; partnerski prostorni planOrtak 2015-05-22 13:05
Citat Frodo:
Zanima me tko je predstavnik civilnog sektora? A tko od njih privatnog?
Pa svi imenovani su civili. Jedino gradonačelnik je vojnik svoje partije kako je jednom rekao za novine :P A velika većina članova Partnerskog odbora koje je imenovao Capeli već vrlo dobro surađuje s privatnim sektorom pa je preko njih uključen i privatni sektor. Što se vidi iz donesenog Prostornog plana i tzv. ciljanih izmjena.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
07 # feminemprinc 2015-05-22 14:10
Citat Ortak:
Pa svi imenovani su civili. Jedino gradonačelnik je vojnik svoje partije kako je jednom rekao za novine ;) A velika većina članova Partnerskog odbora koje je imenovao Capeli već vrlo dobro surađuje s privatnim sektorom pa je preko njih uključen i privatni sektor. Što se vidi iz donesenog Prostornog plana i tzv. ciljanih izmjena.
Gradonačelnik je na početku mandata u jednom intervjuu Novom listu izjavio da je okružen suradnicama i da njima više vjeruje. Ovaj sastav Partnerskog odbora samo potvrđuje taj stav o njegovom načinu rada u lokalnoj upravi.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
07 # FondoviTrla baba dlan 2015-05-22 16:29
Citat Frodo:
Tko je od njih zaradio i kunu utržujući svoje znanje i stručnost na slobodnom tržištu, a ne ispod stranačkih skuta i sigurnosti sinekure?
Koliko je na primjer Ivka Šimunović, mag. oec. Viši savjetnik za gospodarstvo i vođenje projekata predpristupnih i drugih fondova uspjela dobiti novaca za Grad iz tih fondova?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # daj kunuloris 2015-05-22 16:36
Citat Trla baba dlan:
Koliko je na primjer Ivka Šimunović, mag. oec. Viši savjetnik za gospodarstvo i vođenje projekata predpristupnih i drugih fondova uspjela dobiti novaca za Grad iz tih fondova?
Vjerojatno će dobiti kad se promijeni vlast u državi a Gari postane ministar turizma.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
07 # EU fondoviFrodo 2015-05-24 11:31
Nitko pa ni nova vlast ni Gari kao eventualni ministar (što se ne može dogoditi) ne može učiniti da netko dobije EU novac ako nema suvisli projekt i troši ga namjenski, s dokazivim rezultatima i s opravdanim svakim eurom. To je vjerojatno razlog zašto Mali Lošinj nema europskih projekata (sav prihod od EU projekata tijekom godina je manji od sto tisuća eura). S jedne strane nisu sposobni napisati pristojan projekt, a s druge im se ni ne da. EU projekti nisu od prioritetnog značaja za partnere koji drmaju gradskim poslovima, jer tu nema provizija, nenamjenskog trošenja ni zamračivanja.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
016 # Glup, glupljiZagorec 2015-05-22 13:22
Da se radi o partnerstvu, to već znamo. Njihov ortakluk pokazuje već rezultate, a neke čekamo u sedmim ciljanim izmjenama. Nemreš sve pokazat odjednom. A mogli su izbjeći optužbu za nedostatak privatnog sektora da su jednog tajnog partnera, za kojeg svi znaju, stavili u spisak. Dašmir Abdija tajni je član ovog neobičnog tijela, koje radi u potaji mada je njegov osnutak oglašen u službenim novinama. Jesu li ikad Slađana i Purić izvijestili o njihovom radu? Ima neki godišnji izvještaj na vebu?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
014 # PartneriBalvan 2015-05-22 15:58
Dašmir Abdija, privatnik i Boris Badurina gradski vijećnik i predstavnik javnog sektora u Partnerskom odboru za razvoj Grada Malog Lošinja su suvlasnici oko 3000 m četvornih s poljskom kućicom blizu uvale Balvanida. Znači da privatni sektor blisko surađuje s javnim sektorom u planovima razvoja Grada. Prema knjigama tamo je sada pašnjak ali razvoj bi moga krenuti prema zoni za gradnju.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
33 # ortaciBalvanida 2015-05-22 17:54
Dašmir Abdija, privatnik i Boris Badurina gradski vijećnik i predstavnik javnog sektora u Partnerskom odboru za razvoj Grada Malog Lošinja su suvlasnici oko 3000 m četvornih s poljskom kućicom blizu uvale Balvanida, balvanu spojio si nespojivo oni se međusobno toliko mrze da o suvlasništvu zemlje nema ni m2. A to što su više zajedno, to je zbog gradonačelnika i privatnog interesa.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
09 # zemljišna knjigaBalvan 2015-05-22 18:16
Citat Balvanida:
balvanu spojio si nespojivo oni se međusobno toliko mrze da o suvlasništvu zemlje nema ni m2.
Ovaj dokument na linku kaže nešta drugo
i.imgur.com/NDuJUjt.jpg
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
19 # !!!poskok 2015-05-22 18:47
Citat Balvan:
Citat Balvanida:
balvanu spojio si nespojivo oni se međusobno toliko mrze da o suvlasništvu zemlje nema ni m2.
Ovaj dokument na linku kaže nešta drugo
i.imgur.com/NDuJUjt.jpg
vrlo zanimljivo, sa velikim zanimanjem ćemo pratiti razvoj situacije po pitanju navedene zone
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
141 # Dno dnažulj 2015-05-22 18:03
Komentari trojice prethodnika, odnosno jednog te istoga komentatora zaista predstavlja dno dna. Toliko mržnje, jala, insinuacija, podmetanja i neograničenih količina zavisti je previše i za ovu slobodu izražavanja na ovoj stranici. Ovom sada već svima znanom bolesnom komentatoru doista treba ukazati da svoja saznanja prijavi dorhu ili uskoku. Jedna veše ili manje, svejedno, već ih je toliko podnio pa može i još poneku. Ali to svakako nije rješenje, njegova bolest se time neće izliječiti ili primiriti. Biti će još bolesniji, zavidniji i jalniji. A tu doista nema pomoći.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
014 # Konsenzus i te pričeCivil 2015-05-22 18:56
Pusti ti te komunjarske fore o jalu, mržnji i zavisti nego reci što se tu insinuira i podmeće. Je li podmetanje da u odboru nema predstavnika civilnog sektora? Ako ga ima, navedi njegovo ime. Nadalje, da li je insinuacija da nema predstavnika privatnog sektora? Ja vidim da su većina članova odbora gradski službenici (osim Badurine koji je vijećnik i Žugićke koja je županijski službenik) pa je lako zaključiti da oni uz javni zastupaju i privatni sektor jer lijepo piše da odbor "osigurava konsenzus među relevantnim dionicima u procesu utvrđivanja i ostvarivanja zajedničke vizije razvoja Malog Lošinja." Pa kako postići konsenzus ako odbor ne brine o interesu privatnika? i svakako nam reci ko od članova Odbora brine o konsensusu s civilnim sektorom ;-)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
15 0 # budalasti civilžulj 2015-05-23 18:20
Doista ne znam o čemu budalasti civil govori? Zašto bi netko iz civilnog sektora bio u stručnim odborima a koje opet bira skupštinska većina? Kakvi bakrači? Na ovim stranicama se uporno piše kako će HDZ izgubiti slijedeće lokalne izbore, ali nema veze zato, važno je da se privatni i civilne udruge uvale u odbore. Zašto bi ih skupštinska većina imenovala u odbore? Ionako znaju da su udruge civilnog društva na izborima uvijek protiv HDZ-ea. Neka sačekaju, pa kada HDZ izgubi lokalne izbore neka ih u sve odbore imenuje lošinjanska ljevice, za koju uvijek i glasaju. Ma nemojte, pljujete po HDZ-u i partnerima, ali bi u izvršnu vlast? S tim da HDZ nosi odgovornost. Pa izađite zainteresirani na izbore i vi udruge civilnog društva, pobijedite pa vodite grad i odbore i se. Ali gle mudraca, oni bi da HDZ radi, vodi kampanju, organizira vlast i vođenje grada, pa onda da vlast preda luzerima, kojekakvim udrugama civilnog društva? Baš si pametan civilu, ali ti to nemože proći. Ti si civilu kao i Volarić, pljuješ po HDZ-u a očekuješ da te HDZ-eov gradonačelnik prima, sluša njegove tirade i ispunjava želje. Na izbore gospodo, pred građane - birače, pobijedite i radite što ste naumili. A do tada -pričekate izbore 2017.godine.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
08 # Stranački odbor za razvoj LošinjaDemokroata 2015-05-23 19:20
Citat žulj:
Doista ne znam o čemu budalasti civil govori? Zašto bi netko iz civilnog sektora bio u stručnim odborima a koje opet bira skupštinska većina? Kakvi bakrači?
Mislim da budalasti civil govori o Zaključku o osnivanju i imenovanju Partnerskog odbora za razvoj Grada Malog Lošinja koji je potpisao gradonačelnik u kojem pod točkom 3. piše: Partnerski odbor za razvoj Grada Malog Lošinja, sastavljen od predstavnika javnog, privatnog i civilno g sektora s područja Grada Malog Lošinja, osigurava konsenzus među relevantnim dionicima u procesu utvrđivanja i ostvarivanja zajedničke vizije razvoja Malog Lošinja.
Možda bi zato u odboru trebao biti netko iz civilnog sektora, zar ne :lol:
Ili javi Kapeliju da to o civilnom sektoru briše i izričito navede da je Partnerski odbor za razvoj Grada Malog Lošinja čisto stranački i isključivo hadezeovski.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
07 # Skupštinska većinaBudalasti civil 2015-05-23 19:42
Citat žulj:
Zašto bi ih skupštinska većina imenovala u odbore? Ionako znaju da su udruge civilnog društva na izborima uvijek protiv HDZ-ea.
A zašto u odbor nije imenovan nitko iz privatnog sektora? Je li zato što skupštinska većina ionako radi za privatni sektor?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
04 # Žulj na mozguDoremi 2015-05-25 08:54
Citat žulj:
Doista ne znam o čemu budalasti civil govori? Zašto bi netko iz civilnog sektora bio u stručnim odborima a koje opet bira skupštinska većina?
Budalasti žulj nije shvatio da je Partnerskog odbor za razvoj Grada Malog Lošinja imenovao gradonačelnik, a ne "skupštinska većina", tijelo koje zapravo uopće ne postoji, jer ne postoji gradska skupština. Možda je u svom smušenom mozgu mislio na gradsko vijeće, ali ni ono nije imenovalo ovaj odbor.
Osim toga, u Kapelijevoj odluci jasno piše "Partnerski odbor za razvoj Grada Malog Lošinja je savjeto davno tijelo u izradi svih aktualnih i budućih strateških dokumenata koji imaju za cilj razvoj Grada, odnosno savjeto davno tijelo u provedbi istih dokumenata." Znači, odbor nije izvršna vlast, nego savjetuje izvršnu vlast, tj. gradonačelnika.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
06 # Politički muljFrodo 2015-05-25 09:25
Citat žulj:
Doista ne znam o čemu budalasti civil govori? Zašto bi netko iz civilnog sektora bio u stručnim odborima a koje opet bira skupštinska većina? Kakvi bakrači? Na ovim stranicama se uporno piše kako će HDZ izgubiti slijedeće lokalne izbore, ali nema veze zato, važno je da se privatni i civilne udruge uvale u odbore. Zašto bi ih skupštinska većina imenovala u odbore? Ionako znaju da su udruge civilnog društva na izborima uvijek protiv HDZ-ea. Neka sačekaju, pa kada HDZ izgubi lokalne izbore neka ih u sve odbore imenuje lošinjanska ljevice, za koju uvijek i glasaju. Ma nemojte, pljujete po HDZ-u i partnerima, ali bi u izvršnu vlast? S tim da HDZ nosi odgovornost. Pa izađite zainteresirani na izbore i vi udruge civilnog društva, pobijedite pa vodite grad i odbore i se. Ali gle mudraca, oni bi da HDZ radi, vodi kampanju, organizira vlast i vođenje grada, pa onda da vlast preda luzerima, kojekakvim udrugama civilnog društva? Baš si pametan civilu, ali ti to nemože proći. Na izbore gospodo, pred građane - birače, pobijedite i radite što ste naumili. A do tada -pričekate izbore 2017.godine.
Ovaj komentator ne shvaća funkcioniranje moderne liberalne demokracije, nego se je zaglavio u konceptu demokracije 18. stoljeća. Jedino po tom konceptu građani su samo glasački stroj koji ima izaći na birališta, a potom vlast tijekom svog mandata radi što hoće i poručuje biračima "ako ste nezadovoljni, čekajte sljedeće izbore".

Takav koncept više nigdje u EU ne prolazi, pa ni u Hrvatskoj, u kojoj postoji niz mehanizama uključivanja građana u procese odlučivanja. To se radi zato što je prtedstavnička demokracija pokazala ozbiljne manjkavosti i uvođenjem nekih elemenata direktne demokracije pokušava se poboljšati proces i rezultat donošenja odluka. Mislim da žulj izrazito podcjenjuje građane i udruge, tvrdeći da su se oni politički nekritički svrstali i da je njihov doprinos vlasti samo neprijateljski.

Podcjenjivanje građana, međutim, ne može rezultirati drugačije nego gubitkom vlasti.

Što se tiče ovog partnerskog odbora, on nije niti stručan, niti može polučiti ikakav cilj, jer okuplja ljude koji su inače na vrhu piramide odlučivanja. Formiranje ovog odbora pokazuje želju vlasti da poštuje forme, ali su te forme samo niz dimnih zavjesa kojima skriva da se odlučivanje zbiva u parainstitucion alnim krugovima, da je netransparentno , isključuje građane i usmjereno je na kratkoročne poteze koji utječu na preraspodjelu javnog dobra u korist privatnog. Takve su dimne zavjese ovaj odbor i svi odbori, za zaštitu okoliša, ravnopravnost spolova, Komisija za unaprjeđenje malih mjesta....i tako redom. Ti odbori ne rade ništa, ne iniciraju i ne postižu ništa, ali to i nije njihova svrha. Njihova je svrha da dekoriraju vlast kako bi bila nalik na modernu demokratsku, a koja zapravo teži da bude carska, imperativna, neupitna i da sveobuhvatno odlučuje o svemu.

Malim naknadama korumpira članove onih odbora / vijeća /komisija / povjerenstava koji su ionako nebitni i bezvezni, kao ravnopravnost spolova, a većim protuuslugama i udjelom u podjeli kolača one koji utječu na bitna pitanja, raspodjelu i namjenu prostora. Zato je analiza sastava ovog odbora potrebna i ljekovita za otočne prilike, a komentar osobe koja se je nazvala žulj odličan indikator stanja političke zapuštenosti i nazadnjaštva lokalne političke elite i njihovih satelita i sljedbenika.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Uhljebnički odborU2 2015-05-27 16:07
Citat Frodo:
Što se tiče ovog partnerskog odbora, on nije niti stručan, niti može polučiti ikakav cilj, jer okuplja ljude koji su inače na vrhu piramide odlučivanja. Formiranje ovog odbora pokazuje želju vlasti da poštuje forme, ali su te forme samo niz dimnih zavjesa kojima skriva da se odlučivanje zbiva u parainstitucionalnim krugovima, da je netransparentno, isključuje građane i usmjereno je na kratkoročne poteze koji utječu na preraspodjelu javnog dobra u korist privatnog.
Nestručan je i onaj tko je gradonačelniku sastavio zaključak o osnivanju i imenovanju Partnerskog odbora za razvoj Grada Malog Lošinja, a Cappeli koji ga je potpisao je i lijen, a možda i glup. Da je uključio mozak prije nego je imenovao odbor bez i jednog predstavnika civilnog i privatnog sektora shvatio bi da je smiješno, bezobrazno i uvredljivo trabunjati javnosti o konsenzusu javnog, civilnog i privatnog sektora imenovanjem odbora sastavljenog od samih gradskih uhljeba.Citat:
Takve su dimne zavjese ovaj odbor i svi odbori, za zaštitu okoliša, ravnopravnost spolova, Komisija za unaprjeđenje malih mjesta ... i tako redom. Ti odbori ne rade ništa, ne iniciraju i ne postižu ništa, ali to i nije njihova svrha. Njihova je svrha da dekoriraju vlast kako bi bila nalik na modernu demokratsku, a koja zapravo teži da bude carska, imperativna, neupitna i da sveobuhvatno odlučuje o svemu.
Jednostavnije rečeno, ne bira ih se da nešto rade, nego da ništa ne rade.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
09 # Razvojni projektiŠoto braco 2015-05-24 22:17
Naprosto je neshvatljivo kako naš gradonačelnik zamišlja partnerski odbor za razvoj grada u kojem ustvari nema partnera ni iz civilnog ni iz privatnog sektora nego samo službenici na plaći, nešto dužnosnica i glavni "strateg" razvoja Lošinja! Što to savjetodavno tijelo ustvari radi vidi se iz učestalih i žurnih ciljanih izmjena prostornih planova i megalomanskog "razvoja. Žulj se nešto uzbudio i uspjenio u obrani hadezeove vlasti koja voli pogodovati poslušnicima i uvlakačima pa brka pojmove. Ovdje se ne radi o zavisti i jalu već o moralu i poštenju, pametnjakoviću. Nadam se da će te nakon 2017 stvarno žuljati .
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
06 # građevinski turizamdarije 2015-05-25 07:36
Citat Šoto braco:
Naprosto je neshvatljivo kako naš gradonačelnik zamišlja partnerski odbor za razvoj grada u kojem ustvari nema partnera ni iz civilnog ni iz privatnog sektora..
..ovako mali Ivica zamišlja vođenje Grada, zato i jesmo pali na niske grane. Turisti bježe iz Lošinja ko vrag od tamjana, Čikat više sliči na poprište nekog međuetničkog sukoba na Bliskom istoku nego na turističku zonu sa 5 zvjezdica.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
04 # cjelogodišnji građevinski turizammuving 2015-05-25 08:32
Kapeli se na radiju hvališe kako već imamo cjelogodišnji turizam jer tisuću radnika radi na ruskim investicijama što produljuje sezonu na cjelu godinu. Kaže kako kupuju hranu, posjećuju kafiće itd.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
06 # Koga će žuljati?Vox debili 2015-05-25 09:34
Citat Šoto braco:
Nadam se da će te nakon 2017 stvarno žuljati .
Neće. Politika koja se ovdje vodi nije usmjerena na to da bude omiljena, podržana i da pobijedi ponovo. Ovdašnja politika je zgrabi i bježi. Kad izgube vlast, neće ih žuljati ništa. Imaju oni debele jastuke na koje će se prizemljiti, alternativne stanove i lokacije i financijsko osiguranje sebe i svojih koje će ima odagnati depresiju zbog pada popularnosti. Ništa ih neće žuljati. Žuljat će samo nas spoznaja što smo sve dopustili, prešutjeli, čemu sve konformizmom suučestvovali.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # glave na kupleo 2015-05-25 14:20
Citat Vox debili:
Politika koja se ovdje vodi nije usmjerena na to da bude omiljena, podržana i da pobijedi ponovo. Ovdašnja politika je zgrabi i bježi.

Nije baš tako, ova politika će ponovno pobijediti na izborima jer nema alternative. :P
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
09 # OdboriGerma 2015-05-25 09:53
Nije baš da se samo hvale i dekoriraju svojim odborima. Neki su dobro skriveni i rade incognito. Pogledajte listu odbora objavljenih na gradskim stranicama:
ODBOR ZA STATUTARNO – PRAVNA PITANJA
ODBOR ZA IZBOR I IMENOVANJA
MANDATNA KOMISIJA
OCJENJIVAČKI SUD
POVJERENSTVO ZA PROCJENU ŠTETA OD ELEMENTARNE NEPOGODE
VIJEĆE ZA DODJELU KONCESIJSKIH ODOBRENJA
KOMISIJA ZA UNAPRIJEĐENJE I RAZVITAK MANJIH MJESTA
ODBOR ZA SOCIJALNU ZAŠTITU GRAĐANA
POVJERENSTVO ZA RAVNOPRAVNOST SPOLOVA
ODBOR ZA GOSPODARSTVO I RAZVOJ
ODBOR ZA ZAŠTITU OKOLIŠA
ODBOR ZA MEĐUGRADSKU I MEĐUNARODNU SURADNJU

Najvažnijih odbora nema. Niti ovog partnerskog za razvoj niti Odbora za prostorno planiranje. Budući da je u tijeku izrada VI. ciljanih izmjena prostornog plana, ovaj odbor radi punom parom. Koga možemo ciljati svojim prijedlozima?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
05 # .........incognito 2015-05-25 12:40
Citat Germa:
Najvažnijih odbora nema. Niti ovog partnerskog za razvoj niti Odbora za prostorno planiranje. Budući da je u tijeku izrada VI. ciljanih izmjena prostornog plana, ovaj odbor radi punom parom. Koga možemo ciljati svojim prijedlozima?
Svrati kojiput do Velog Žala, Buena, sljastičarne Lido, Utopie ili Kate pa se pokušaj ubaciti.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Tajni odbor za urbanizam i prostorno planiranjeTajni agent 2015-05-26 15:46
Citat Germa:
Nije baš da se samo hvale i dekoriraju svojim odborima. Neki su dobro skriveni i rade incognito. Pogledajte listu odbora objavljenih na gradskim stranicama:
ODBOR ZA STATUTARNO – PRAVNA PITANJA
ODBOR ZA IZBOR I IMENOVANJA
MANDATNA KOMISIJA
OCJENJIVAČKI SUD
POVJERENSTVO ZA PROCJENU ŠTETA OD ELEMENTARNE NEPOGODE
VIJEĆE ZA DODJELU KONCESIJSKIH ODOBRENJA
KOMISIJA ZA UNAPRIJEĐENJE I RAZVITAK MANJIH MJESTA
ODBOR ZA SOCIJALNU ZAŠTITU GRAĐANA
POVJERENSTVO ZA RAVNOPRAVNOST SPOLOVA
ODBOR ZA GOSPODARSTVO I RAZVOJ
ODBOR ZA ZAŠTITU OKOLIŠA
ODBOR ZA MEĐUGRADSKU I MEĐUNARODNU SURADNJU
Najvažnijih odbora nema. Niti ovog partnerskog za razvoj niti Odbora za prostorno planiranje. Budući da je u tijeku izrada VI. ciljanih izmjena prostornog plana, ovaj odbor radi punom parom. Koga možemo ciljati svojim prijedlozima?
Izgleda da ipak postoji neki odbor za urbanizam i prostorno planiranje, samo što se njegovo postojanje i sastav drži u strogoj tajnosti. Evo kako sam saznao za njega. 22.10.2013. na gradskoj stranici je stavljena vijest Prezentiran Razvojni plan Jadranka grupe u kojoj piše "Uz gradonačelnika Garija Cappellija, koji je prisutne pozdravio na samom početku, istaknuvši kako je namjera ovakvih prezentacija unaprijed predvidjeti situacije kojima bi se trebalo detaljnije pozabaviti, prezentaciji su prisustvovali članovi Gradskog vijeća, članovi Vijeća i Skupštine Turističke zajednice, članovi gradskih odbora za gospodarstvo, turizam, urbanizam i prostorno planiranje, predstavnici Upravnih odjela, Udruženja obrtnika te Odjela za graditeljstvo i zaštitu okoliša Primorsko goranske županije, te predstavnici Jadranka grupe.
mali-losinj.hr/.../...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # ODLUKA o imenovanju predsjednika i članova Odbora za prostorno planiranjeg00gL3 2015-05-26 17:43
U Odbor za prostorno planiranje imenuju se:
1.Luigi Stalić - za predsjednika,
2.Anto Nedić - za člana,
3.Boris Badurina - za člana,
4.Elvis Živković - za člana,
5.Kemal Berberović - za člana,
6.Ante Kovač - za člana,
7.Slaven Kupina - za člana.

www.sn.pgz.hr/.../
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # jednoumljeangel 2015-05-26 18:29
Citat g00gL3:
U Odbor za prostorno planiranje imenuju se:
1.Luigi Stalić - za predsjednika,
2.Anto Nedić - za člana,
3.Boris Badurina - za člana,
4.Elvis Živković - za člana,
5.Kemal Berberović - za člana,
6.Ante Kovač - za člana,
7.Slaven Kupina - za člana.

www.sn.pgz.hr/.../
..pa to su sve iz HDZ-a !!!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
02 # Sedam patuljakakonsensus 2015-05-26 19:08
Formalno nisu, ali gledaju Badurinu pa glasuju kao on. A ostaje tajna zašto nisu na gradskoj stranici.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # zaklela se zemlja rajujames bond 2015-05-27 07:56
Citat konsensus:
Formalno nisu, ali gledaju Badurinu pa glasuju kao on. A ostaje tajna zašto nisu na gradskoj stranici.
Nije samo prostorno planiranje koje ih povezuje, sve su to članovi jedne tajne organizacije koja trenutno nije baš popularna, vjerojatno zato i nisu objavljena njihova imena na gradskoj stranici.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
04 # slažem se sa leompolicarp 2015-05-25 17:42
Slažem se sa Leom. Možemo mi tu sada svi palamuditi i Bojana također, ali nećemo se potruditi i izaći na izbore. Mi ne da se nećemo aktivno politički angažirati i sudjelovati u izborima, biti na ili nositi izborne liste, mi nećemo niti izaći na izbore. Ali ćemo sr.ti na ovoj stranici i pametovati. Ništa ne želimo i nećemo učiniti, ali bi s pozicije anonimnosti sve mijenjali, trpali u zatvore i što sve nebi. Zato se slažem s Leom, male su šanse da se nešto promijeni do lokalnih izbora, tim prije što će i Kukuriku izgubiti na lokalnoj razini, a onda slijedi raspad SDP-a kojeg na okupu drži još samo fotelje. HDZ će opet i po četvrti put pobijediti, a da se ne mora nimalo pomučiti. Piatanje je tko će ga srušiti? Možda Rudolf Ivković? Dubravko Devčić? Dorijan Božićević? Milan Pejić? Pa ja nikada nisam glasao za HDZ i neu, ali za ove ne mogu. Ne mogu niti zatvoriti nos pa ih zaokružiti. Sve gore od gorega. Zato smatram i sebe velikim krivcem za nečinjenje, jer niti ja kao jedinka ništa ne poduzimam. Zato i isplivaju likovi poput Ljiljane Rukonić, Domaca, Lovakovića i sličnih. Jao si ga nama u blistavoj budućnosti Island of vitality.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
02 # policarpova manipulacijaŠoto braco 2015-05-26 10:49
Policarp je defetista i pesimista. Uvijek je vrijeme za promjene ali one se dešavaju kada sazrije u glavama većini ljudi i nagna ih na pokretanje! Prema tome ovakve stranice su dobrodošle kao i razni načini pobune ili izražavanja drugačijeg mišljenja građana. Policarp neka se pokrene a ne da izigrava mučenika i konstruira, kao svi su isti, nema boljih i sl. Uvijek ima alternative i boljih opcija, pa makar one i ne bile savršene, ali su promjena na bolje u odnosu na dosadašnju učmalu i premreženu vlast , slugane i potkupljivce. Policarp svojim stavom o "svi su jednaki" samo vodi vodu na mlin aktualnoj hadeze vlasti pa on, možda i nesvjestan, manipulira posjetiteljima stranice. Poćni djelovati a ne kukati!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
02 # policarpova istinaprostorni plan 2015-05-25 20:50
Evo, potpisujem sve što je policarp napisao. Mi koji dolazimo na ove stranice, dolazimo da se ispraznimo i izlijemo nezadovoljstvo, ali ćemo se mudro držati sa strane. Zato, nažalost ne može uspjeti niti Bojana, niti će se išta promijeniti, ali ćemo mi i dalje pljuckati i pljuckati......
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
011 # Zna se HDZSanader 2015-05-25 22:46
Citat Balvan:
Dašmir Abdija, privatnik i Boris Badurina gradski vijećnik i predstavnik javnog sektora u Partnerskom odboru za razvoj Grada Malog Lošinja su suvlasnici oko 3000 m četvornih s poljskom kućicom blizu uvale Balvanida. Znači da privatni sektor blisko surađuje s javnim sektorom u planovima razvoja Grada. Prema knjigama tamo je sada pašnjak ali razvoj bi moga krenuti prema zoni za gradnju.
Gospodin Dasmir Abdija je partner gradu u vise situacija, naime bivsi frizerski salon Frankovic (koji je u GRADSKOM ili javnom vlasnistvu) a koji isti ima u zakupu spojio je sa svojim PRIVATNIM poslovnim prostorom. Na taj nacin, onemoguceno je svako buduce raspolaganje gradskom imovinom, u smislu prenamjene prostora ili davanje GRADSKOG poslovnog prostora u zakup ponudjacu koji bi ponudio vise od Dasmira Abdije.
Ovo je planski obavljeno sa odobrenjem gradonacelnika Kapelija i uz svesrdnu pomoc gospodje Hofman, a i gradskog vijeca.
Pitanje je dana kada ce ovaj atraktivni gradski prostor od GRADSKOG postati PRIVATNI.
Eto, mozemo reci da je gradska vlast ovakva ili onakva, no sigurno je vrlo otvorena za suradnju sa pojedinim gradjanima.

Pogotovo, ako vas financijska inspekcija zatvori zbog izigravanja fiskalnih propisa, tim ste vise bolji partner gradu malom Losinju.

Zna se HDZ!!!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
04 # Treći čin privatizacijeLogos 2015-05-26 09:42
Odvija se finale privatizacijske pljačke Lošinja. Zemljišta, nekretnine, javni prostor prelaze u ruke onih koji su u vlasti, slizani s vlasti ili potkupljuju vlast. Najzanimljivije je kako svi sve znaju i nitko ništa ne poduzima. Ono na čemu počiva njihova moć upravo je naša šutnja. Kad jednom netko izgovori da je car gol, ta bi moć trebala izgubiti. Tribine koje su se dogodile su početak. Pobuna mjesnog odbora Susak je početak. Hodočašćenje gradske uprave po malim mjestima pokazuje da im je ipak stalo do toga da prizvedu što više dima i magle da bi ispali bolji no što jesu. Nije istina da se ne može ništa. Važno je samo progovoriti.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
07 # hoćemo promjenegg 2015-05-26 11:21
Citat Logos:
Odvija se finale privatizacijske pljačke Lošinja. Zemljišta, nekretnine, javni prostor prelaze u ruke onih koji su u vlasti, slizani s vlasti ili potkupljuju vlast. Najzanimljivije je kako svi sve znaju i nitko ništa ne poduzima. Ono na čemu počiva njihova moć upravo je naša šutnja. Kad jednom netko izgovori da je car gol, ta bi moć trebala izgubiti. Tribine koje su se dogodile su početak. Pobuna mjesnog odbora Susak je početak.
Kritična masa se polako skuplja i moglo bi doći do promjena puno brže nego što "oni" računaju. Susak je pokrenuo proces, a sada treba uključiti sve normalne građane i smijeniti sve korumpirane političare Lošinja (HDZ, SDP, IDS, HNS i PGS) !!!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Losinjani i politikaLussignano 2015-05-27 20:34
Ljudi doci ce izbori, tada ce nam se opet prodavati razno-razni "posteni" sugradjani koji "nisu sudjelovali u placki" i "nista nisu znali". Opet ce se pojaviti nekakvi domaci likovi tipa A.Maglevaz, R. Ivkovic koji nisu nista znaali samo su obilazili domjenke .....
E pa ljudi ni za takve "postene Losinjane" koji drze svijecu dok se krade i rastura nasa i njihova djedovina treba poslati u ropotarnicu povijesti i ne glasati za njih, pa bili oni jos sto puna veci Losinjani.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # poštenjačinebenito 2015-05-28 07:26
Citat Lussignano:
Ljudi doci ce izbori, tada ce nam se opet prodavati razno-razni "posteni" sugradjani koji "nisu sudjelovali u placki" i "nista nisu znali". Opet ce se pojaviti nekakvi domaci likovi tipa A.Maglevaz, R. Ivkovic koji nisu nista znaali samo su obilazili domjenke .....
Upravo ta kombinacija se priprema za izbore, nevjerojatno !!!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # nije negoFiuman 2015-06-15 20:27
»Svi projekti koji se provode po mjesnim odborima unaprijed se dogovaraju sa samim stanovnicima tih odbora«

ŠTO DA ???
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Ko to tamo laže?vito 2015-06-15 20:50
Citat Fiuman:
»Svi projekti koji se provode po mjesnim odborima unaprijed se dogovaraju sa samim stanovnicima tih odbora«
ŠTO DA ???
Prijesna laž. Vidi članak volim-losinj.org/.../...
"Na kraju tribine organizatorice su kao zaključak tribine na prijedlog Petra Goleša predložile osnivanje Mjesnog odbora Mali Lošinj te unaprjeđenje procesa javne rasprave i uvjeta javnog uvida.
Gradonačelnik je odgovorio da su Mjesni odbori nepotrebni, da su neaktivni i teško ih je pokrenuti, da Grad ne gura rad MO ne bi ga ni bilo, te da imamo zakonsku proceduru prikupljanja potpisa za inicijativu osnivanja ako ga želimo."
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj

Dodaj komentar

Komentari koji nemaju veze s temom članka uz koji su uneseni bit će uklonjeni. Za unos "off topic" komentara mogu se koristiti stranice SVAŠTARA 2, SVAŠTARA, ŠKOVACA i SATIRIČKI PRILOZI. Uredništvo ne snosi odgovornost za sadržaj komentara.

Sigurnosni kod
Osvježi

galerije1

mi-logo
wonline
yrno
Vremenska prognoza
za Lošinj


Članak 69. Ustava RH

Volim LošinjSvatko ima pravo na zdrav život.
Volim LošinjDržava osigurava uvjete za zdrav okoliš.
Volim LošinjSvatko je dužan, u sklopu svojih ovlasti i djelatnosti, osobitu skrb posvećivati zaštiti zdravlja ljudi, prirode i ljudskog okoliša.

setnja

ubojstvoborocid

ZADNJI KOMENTARI

  • _sv-aštara br. 2

    dr House 24.06.2019 15:41
    ...
    I danas radimo na ključnim pitanjima za građane – gospodarstvu i socijalnoj uključenosti’ ...
     
  • _sv-aštara br. 2

    Gost 24.06.2019 15:37
    Malo selo gori a Ana se češlja
    Hrvatska na dnu EU: Prosječan Rumunj svojim si primanjima sada može priuštiti veću potrošnju ...
     
  • _sv-aštara br. 2

    Krampus 24.06.2019 15:17
    Zlo je i naopako
    Kad otkvačeni satiričari na svoj način govore isto što i ozbiljni novinari, a nemaš čime ...
     
  • _sv-aštara br. 2

    Dron 24.06.2019 15:02
    tko je najveći izvoznik u državi?
    Hrvatski radnici i njihove obitelji su najveći izvozni brend ove države, odnosno HDZ-a.
     
  • _sv-aštara br. 2

    gost 24.06.2019 13:24
    Vladavina kriminalaca
    Kad premijer Vlade i predsjednik HDZ-a onemogućava rad Povjerenstva za odlučivanje o sukobu ...
     
  • _sv-aštara br. 2

    El Dorado 24.06.2019 12:44
    obećana zemlja
    To su bile koke koje nesu zlatna jaja. A uz to je i član HDZ-a pa može sve što poželi. Eto ...
     
  • _sv-aštara br. 2

    RDx 24.06.2019 10:29
    .........
    dokazao je da je kupio 11 kokoši i umjesto u 2 m2 kokošinjca, smjestio ih u štalu na kat ...
     
  • _sv-aštara br. 2

    dnevnik.hr 23.06.2019 21:31
    .........
    dnevnik.hr/.../...
     
  • Smeće se vraća kući

    gost 23.06.2019 17:54
    Prioriteti
    Grad Mali Lošinj radije financira prevarantsku Curavićevu udrugu nego lošinjske udruge.
     
  • Projekt Bijele zastave nije ekološki, nego promotivni projekt

    Wrana 23.06.2019 16:55
    Proaktivno PR djelovanje
    Kladiš se na sigurno, jer Ana je ovisnica o priznanjima i nagradama kakav je bio njezin ...
     
  • Projekt Bijele zastave nije ekološki, nego promotivni projekt

    Čuvar plaže u zimskom periodu 23.06.2019 16:15
    Neki shvate odmah, a neki nikada
    Kladim se da će i sljedeće godine GML platiti Curaviću pripadajući reket. Gnejna Bay after ...
     
  • Projekt Bijele zastave nije ekološki, nego promotivni projekt

    SN 23.06.2019 16:03
    našla krpa zakrpu
    Ne znam podsjeća li ovo nekoga na sličnu epizodu sa Malte... "Malteški mediji također tvrde ...
     
  • Projekt Bijele zastave nije ekološki, nego promotivni projekt

    Zico 23.06.2019 15:48
    !!!!!
    dakle, ovo je urnebesno !!! :lol: :lol:
     
  • Projekt Bijele zastave nije ekološki, nego promotivni projekt

    Wrana 23.06.2019 15:10
    Hohštapleraj na račun građana
    Rade mu to zato što je hohštapler kao što je hohštaplerica i njegova nasljednica na mjestu ...
     
  • Projekt Bijele zastave nije ekološki, nego promotivni projekt

    Zozo 23.06.2019 11:49
    ###$
    Rade mu to zato što je muškarac :lol:
     
  • Projekt Bijele zastave nije ekološki, nego promotivni projekt

    Gost 23.06.2019 10:35
    Prvi na Kvarneru
    A Kapeli je od sebe (i od nas sviju) napravio majmune samo da bi se tada slikao za Novi ...
     
  • Digitalna gradonačelnica

    Bob Rock 22.06.2019 17:37
    shit is going down
    i muška i ženska sranja jednako smrde
     
  • _sv-aštara br. 2

    Gost 22.06.2019 17:32
    Počasni građanin Malog Lošinja
    Vidi pajde kako se lijepo druže :-) Počasni građanin našega Grada Lošinja drži štangu ...
     
  • Digitalna gradonačelnica

    Silvija 22.06.2019 17:19
    Ams
    Ne bi joj to radili da nije žena.
     
  • _sv-aštara br. 2

    ZZ 22.06.2019 16:34
    ........
    u pravilu banda štiti bandita iz vlastitih redova i time dokazuje da su svi oni isti
     
  • _sv-aštara br. 2

    SN 22.06.2019 15:40
    minista u vladi HDZ-a si radom za opće dobro si priskrbio nebrojene nekretnine
    Nakon što je upropastio vlastitu privatnu firmu i ostalo dužan dobavljačima i državi 1.300.000 ...
     
  • _sv-aštara br. 2

    Snob 22.06.2019 11:35
    Korolar
    Postoje pošteni političari. Postoje bogati političari. Nema poštenih bogatih političara.
     
  • _sv-aštara br. 2

    Golum 22.06.2019 11:20
    Vjerodostojno
    Ministar Kuščević ima novo zgodno objašnjenje za aferu koju je otkrio Telegram: ‘smještaju ...
     
  • _sv-aštara br. 2

    građanin 22.06.2019 10:53
    drugi od 1000
    Nakon serije članaka o aferama ministra Kuščevića (HDZ), mislim da smo pali na neslavno ...
     
  • _sv-aštara br. 2

    Deficit demokracije 22.06.2019 09:46
    Prava osoba na pravom mjestu
    Za predsjednika UV Odgojnog doma Gari je postavio pravu osobu: "Vezano za ratifikaciju – ...
     
  • Diktatura u luci

    Bali beg 21.06.2019 23:38
    mali Balija beg
    LJUDI pa jel to moguce ???
     
  • Diktatura u luci

    A.M. 21.06.2019 22:44
    Pitam se pitam....
    Ima puno pitanja za ravnatelja i za ŽLU. Npr.: -Zašto je čekao godinu dana od stupanja ...
     
  • Diktatura u luci

    Mali od palube 21.06.2019 22:42
    Care,care gospodare
    I ja bi jedan vez
     
  • Diktatura u luci

    Barkariol 21.06.2019 22:20
    Balija te tuži Balija ti sudi...
    Evo citiram članak: Članak 22. Na utvrđeni redoslijed i izvršeno bodovanje podnositelj ...
     
  • Diktatura u luci

    car 21.06.2019 22:09
    car ŽLU
    Neka autor ili urednik portala prenese ili skenira točku 22 pravilnika ŽLU Mali Lošinj tko ...