Ova stranica koristi kolačiće koje u svakom trenutku možete kontrolirati postavkama u vašem internet pregledniku

Ako ne promijenite postavke preglednika slažete se s korištenjem kolačića Vise o kolacicima

Razumijem i prihvacam

Nitko nema većinu

Korisnička ocjena:  / 5
LošeNajbolje 

vagaZa subotu u podne sazvana je konstituirajuća sjednica lošinjskog Gradskog vijeća koja po dnevnom redu predviđa izbor predsjednika i potpredsjednika. U Vijeću nitko nema natpolovičnu većinu, izvještava Novi list.

Od petnaest vijećnika, šest je iz koalicije HDZ/HSS, pet je iz redova SDP / HNS / PGS / IDS, dvoje je s liste nositelja Dubravka Devčića, jedan iz HSLS-a i jedan vijećnik nositelj liste, Siniša Dakić Barichievich. Predsjednik HDZ-a Anto Nedić najvjerojatnije će biti kandidat desne koalicije za predsjednika vijeća, ali nam jučer prije podne to nije želio službeno potvrditi jer se o tome odlučivalo na sinoćnjoj sjednici. No, sudeći po njegovoj izjavi ne samo da je siguran da će biti kandidat koalicije HDZ/HSS, nego i predsjednik budućeg saziva Vijeća. Naime, Nedić kaže: 

- Uvjeren sam da će sve proći u najboljem redu. Iako nemamo osam vijećnika, vjerujem da ćemo u konačnici doći do tog broja. HDZ kao politička stranka i kao koalicija ima najviše mandata, jer HDZ-u pripada pet vijećničkih mjesta, odnosno s vijećnikom koalicijskog partnera HSS-a, ukupno imamo šest mandata. Smatramo kako nam to daje za pravo i da odredimo tko će biti predsjednik Vijeća. Lošinj ne treba krizu, nego stabilnost koja će osigurati maksimalno kvalitetan rad lokalne samouprave, ljudi od političara očekuju odgovornost i vjerujem da će vijećnici tako i postupati. HDZ vodim posljednjih deset godina, od tada smo na svim lokalnim izborima dobili najveću podršku birača, kaže Nedić. 

SDP-ovka Ljiljana Rukonić jučer prijepodne još nije bila sigurna tko će biti i da li će imati svog kandidata za mjesto predsjednika Vijeća. Rudolf Ivković (HSLS) kazao jeda njegova stranka sigurno neće podržati HDZ-ovog kandidata, a da bi na mjestu predsjednika Vijeća najradije vidio Dubravka Devčića. Devčić pak kaže kako mu je drugi vijećnik s njegove liste, Danijel Pupovac, već najavio da će podržati HDZ-ovog kandidati za predsjednika, a da on, kako je i najavljivao, neće ni s kim potpisivati koaliciju, već će u Vijeću glasati za one prijedloge koje bude smatrao kvalitetnim i korisnim ta Lošinj, što je i obećao biračima te vjeruje da je upravo zbog toga i dobio njihovu podršku.

Siniša Dakić Barichievich najavljuje da će podržati kandidata kojeg smatra za Lošinj najboljim.
(I. C. M.)

Komentari: 

612 # lažpepegrilo 2013-06-07 18:55
Ovo mi je najbolja fora:Siniša Dakić će podržati kandidata kojeg smatra za Lošinj najboljim.A znamo mi tog fuliranta i prevaranta koji je već jednom prevario nas Veloselce.A Pupovac.Eeeee to je faca za sebe.A u Danskoj kažu:Laže ko Srbin.To znači bez obzira tko će pobijediti,da sudbina Lošinja ovisi o jednom srbinu.A to je možda i pošteno jer dokazujemo da smo narod sa velikom Europskom kulturom.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
43 # istinavs 2013-06-08 09:05
nemoj manipulirati tako da se skrivas iza nas veloselaca. jedino mjerilo sto misle veloselci su izbori, a covjek je dobio sve izbore u velom unazad 8 godina na kojima je bio.
ja sam ga svaki puta podrzao i opet cu, zato jer sto je rekao to je i napravio, kad god sam ga zvao za pomoc pomogao je, a za uzvrat nije trazio da glasam za njega (sto su trazile druge stranke). dao sam mu glas jer ce sigurno napraviti nesto da mi bude bolje, a ako mu za to treba suradnja desnih ili ljevih nije me briga.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # istinaTočno u podne 2013-06-07 18:59
A i Dakić je srbin pa šta onda.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
21 # kikokiko 2013-06-07 22:48
Gosp. Devcicu nista od vasega azila za zivotinje jer se borite za svoju fotelju a sada Ti i Hos osnujte zajednicku listu i napravite azil =prihvatiliste za KURDE!Citat Točno u podne:
A i Dakić je srbin pa šta onda.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
54 # Hrvatinaustasa 2013-06-07 23:02
Bravo Dado Bog si!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
010 # Novi slogan za promociju LošinjaInstitut TNT 2013-06-07 19:38
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # loš, lošinji, najlošijiAlan Ford 2013-06-07 21:17
Citat Institut TNT:
Dobra fora, ali ja mislim da su birači bili bistri jer su imali na biranje loše i još lošije. Pa su izabrali loše :sad: Šta je tu je ...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
163 # Danijel Bog!Losinj Novi! 2013-06-07 23:15
Gosp. Danijel jedna sam od vasih glasaca zbog vaseg programa kojeg gosp. Devcic nazalost ne podrzava i zbog kojeg sam bila sigurna da ce koalirati sa HDZ-om,medutim slusajuci danas radio Losinj shvatila sam da si ne samo vrhunski sportas nego si dobar covjek,koji pokazuje koliko politika vrijedi odnosno pokazao si nam da postoji tolerancija jer se boris samo za programe a ne za svoju STOLICU!!!...Hv ala i drzi se!!!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
315 # ...HSS 2013-06-07 20:20
E moj Danijele da ti znaš u što si se uvalio.Najveći grijeh u životu je prevariti birače.Taj grijeh i ta prevara će te pratiti celog života.Neka ti ceo život bude srećan ali bit ćeš zabeležen kako si prevario birače koji su ti dali glas jer su verovali u tebe
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
1712 # pusimic mic 2013-06-07 21:01
Mozete vi pricati sto god zelite, ali Pupovac ima ono stovi nemate, kao i Sinisa i svaka im cast. Imaju m... da javno kazu sto zele, a koliko je meni poznato podrzali su one programe koje su zastupali njihovi partneri i prijatelji sa liste. Sve drugo je cista laz. Da je tome tako ja vjerujem da ce i Pupovac kao i Dakic objaviti svoje sporazume na vebu, cimece otkloniti svaku sumnju i price sa sebe. Bravo decki, djelujte u vijecu na isti nacin, borite se uvjek za dobro svih i nitko vam ne moze nista prigovoriti. A onikoji bi se j.... , a da im ne u udje, nisu uopce vrijedni mojih rijeci, a to su redom gubitnici i oni koji iza tih gubitnika stoje. Ali znajte da ova prica je zakljucena, u to cemo se sutra uvjeriti, i tona najbolji moguci nacin.jer u protivnome bi doslo do krize vlasti, novih izbora, i grad bi vegetirao do zime. A to ije cilj ovih jadnika koji kukaju po sistemu " cim gore tim bolje " kako bi ispali frajeri kad su vec izbore izgubili. Sakrijte se u misju rupu i cvilite do slijedecih izbora.
Napomena :sa vama nemam namjeru polemizirati, tako da sto semene tice ,smo zavrsili. Pa,pa i laku noc
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
48 # MicMic 2013-06-07 23:04
Da imaju m... , vlastito mišljenje i program kao što ti kažeš ne bi se nekome uvlačili u čmar.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
110 # zlo i naopakoxxx 2013-06-08 04:24
nema se on više za šta boriti, njegovo je da poslušno diže ruku
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
05 # ...HSS 2013-06-07 21:12
Mic mic koja si ti budaletina.Toji moraju znati da se situacija promijenila i da na više 15:0,a to što pišeš govori o tvojoj političkoj nepismenosti jer po tebi nitko nebi smio iznijeti svoje mišljenje nego jedino ispravnoišljenj e po tebi je da ga imaju oni koji rasprodaju otok a sada je to i Pupovac
Uostalom imaš pravo ne zamaraj nas tvojim glupostima.8

.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
92 # rasprodajanono 2013-06-07 21:56
Citat HSS:
... da ga imaju oni koji rasprodaju otok a sada je to i Pupovac
Uostalom imaš pravo ne zamaraj nas tvojim glupostima.8

.

Jedino Pupovac to trenutno moze, i Dakic, Devcic sigurno vise ne ....
decki samo naprijed!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
111 # manjadamanjada 2013-06-07 23:41
Dabogda se ponovili izbori,da se opet kod Devcica jede gulas a kod Macka besplatno pije pivo!!!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # samo jedan glashuso 2013-06-07 21:16
a kome će glas dati Andrino nitko ne spominje, a tu se krije zamka za Ljiljinu koaliciju...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
04 # najglupljoglup glluplji 2013-06-07 22:41
Andrino je sllučaj za sebe jer on je marioneta Tarcizia.On nije toliko inteligentan da može sam zaklkučivati i zato ako netko mora biti izdajica dobro je da to bude Andrino.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # kvaka 22walter 2013-06-07 22:52
noćas nitko od vijećnika neće mirno spavati, čeka ih najduža noć. Sami sa svojim mislima, a onda buđenje i odlazak na povijesnu sjednicu gradskog vijeća gdje ih čeka nemoguća misija. Bilo koga izaberu pogriješiti će i nikad neće zaboraviti sutrašnji dan.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # malo vedrijenezavisan 2013-06-08 00:19
koliko loših i zlih misli ,
,zar se baš mora tražiti izdajicu među ljudima koji tek ulaze u politiku,ili da netko izda stranku ili ideal .
Ti bi ljudi nas građane trebali voditi .
Ponovite izbore ,neka glasači odluče ,glasači biraju .
Uostalom upoznati su sa pričom,
situacija je ionako sužena ..
Pa kako bude
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
24 # Chi xe...??Beppi 2013-06-07 23:19
Mamma mia!! Chi xe questo Anto??? Da dove xe lui? Xe un bosniaco???
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # -----Beppo 2013-06-09 14:41
Citat Beppi:
Mamma mia!! Chi xe questo Anto??? Da dove xe lui? Xe un bosniaco???

Porco sciovinista!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
117 # ..bob rock 2013-06-08 02:11
Pupovac ća definitivno bez obzira na sve ostati obilježen.. Prodao se tu nema dileme pitanje je samo za šta. Pokazao je koliko drži do parola "zaustavimo rasprodaju Lošinja". Fućka se njemo za Lošinj i Lošinjane. Jadniče tvoje političko samoubojstvo je dokaz koliko si pametan i dosljedan. Zapravo ništa novo ni prvi ni zadnji koji je prevario birače.... Laka ti noć izdajniče..
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
215 # Frizerajdno 2013-06-08 18:22
Citat bob rock:
Pupovac ća definitivno bez obzira na sve ostati obilježen.. Prodao se tu nema dileme pitanje je samo za šta. Pokazao je koliko drži do parola "zaustavimo rasprodaju Lošinja". Fućka se njemo za Lošinj i Lošinjane. Jadniče tvoje političko samoubojstvo je dokaz koliko si pametan i dosljedan. Zapravo ništa novo ni prvi ni zadnji koji je prevario birače.... Laka ti noć izdajniče..

Ajde vjerovatno je dobio prostor za frizerski kao nagradu!!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
15 # evo zore, evo danajure 2013-06-08 07:45
konačno je svanuo i taj dan, palača Frizi će biti pretijesna da primi sve dokone i znatiželjne lošinjane koji će htjeti uživo pratiti političku dramu. Samo će jedan čovjek biti pobjednik, a svi ostali veliki gubitnici. Sindrom M.Mužića zatrovao je Lošinj i pretvorio politiku u najprljaviju trgovinu...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
814 # IškariotJuda 2013-06-08 08:55
Napokon se zna tko je Juda u našem gradu.Danas će i službeno izdati sve svoje birače za dva škuda kao što je to učinio Juda iškariot kada je izdao Isusa.A Juda u Velom Lošinju je isto tako izdao svoje birače jer da su birači koji su njemu dali glas htjeli glaqs dati HDZ-u tada on nebi prošao prag.To je najmizernije što čovjek može učiniti da prevari birače.
I zato Jude Malološinjski i Veloselski sramite se.Jude pokvarene.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
37 # Koalicijski sporazum na sunce!Benjo 2013-06-08 09:10
Citat Juda:
Napokon se zna tko je Juda u našem gradu.Danas će i službeno izdati sve svoje birače za dva škuda kao što je to učinio Juda iškariot kada je izdao Isusa.A Juda u Velom Lošinju je isto tako izdao svoje birače jer da su birači koji su njemu dali glas htjeli glaqs dati HDZ-u tada on nebi prošao prag.To je najmizernije što čovjek može učiniti da prevari birače. I zato Jude Malološinjski i Veloselski sramite se.Jude pokvarene.

Juda, ne lupetaj. Svi koji su izašli na izbore izložili su interese za koje će se zalagati, pa su izabrani ili nisu. A te interese mogu ostvariti samo ako se priklone strani koja ima najviše šansi formirati većinu. U ovom slučaju to je svakako HDZ, jer vijećnici iz Ljiljine koalicije je nemaju, tim više što neće ni da čuju za koaliranje s Rudijem. Sada je samo pitanje za koji dio svoga izbornog programa je Dakić dobio garanciju za ostvarenje, a uvjeren sam da će kako je najavio taj sporazum objaviti. O nama, građanima ovisi hoćemo li saznati sadržaj cijelog koalicijskog sporazuma ili će on ostati tajni dokument. Ako ne bude objavljen na službenoj gradskoj stranici znat ćemo da je tu nešto mutno i s pravom sumnjati da su te dvije ruke u vijeću "kupljene" u nekom privatnom aranžmanu.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
510 # SporazumSiniša Dakić-B. 2013-06-08 09:31
Nemam iluzija da ćemo zbog svoje zajednički donesene odluke naići na brojne kritike, (mislim da je ova posljednja posebno pristrana jer su svi koji du dali glas našoj listi znali da postoji mogućnost suradnje sa nekom stranom, na način i kako smo djelovali i zadnje 4 godine) ali pozivamo sve birače, i one koji su glasali za nas i one koji to nisu učinili, neka svoj sud daju na kraju ovog mandata.
U međuvremenu, otvoreni smo za sve konkretne, konstruktivne prijedloge koje bi unaprijedile naše djelovanje u cilju ostvarivanja svih zadanih programa, a na dobrobit cijele naše zajednice. Samo zajedničkim snagama možemo ostvariti pozitivne promjene.
Kao što sam jučer obećao poslao sam skenirani sporazum adminu da ga objavi.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
37 # Koalicijski sporazumAdmin. 2013-06-08 09:37
Citat Siniša Dakić-B.:
Kao što sam jučer obećao poslao sam skenirani sporazum adminu da ga objavi.

volim-losinj.org/.../...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
64 # Gravotdno 2013-06-08 18:44
Čitam i ne vjerujem ali nema veze, zašto gravot ? zato jer gosp. Predrag Piljek tamo ima kuću kojoj nema pristup autom a parking mu je ispred kuće koji je zakupio gosp. Cavedoni i jer on ima toliko para da mu možete svi sisati , a gore navedeni gosp. ja na listi Sinise i to ti tako ide kod nas . Bit ću na tvojoj listi ali mi riješi parking u Gravotu .A o drugim stvarima u sporazumu da ne govorimo.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
42 # cestitke!giurichich m 2013-06-08 21:53
Bravo Siniša! Bravo Veli Lošinj, Bravo Ilovik!, Bravo Mali Lošinj!

Vi radite polako, ali sigurno i vaš rad daje rezultate. Siguran sam da bi rezultati bili još bokji kad bi Unije, Susak, ćunski, Atatote, Sveti Jakov, Nerezine, Osor! belej i Punta Križa pratili rad nezavisne liste Siniše Dakića.... Ugledajte se na Listu, na ljude s liste!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
28 # ....chglup glluplji 2013-06-08 22:46
Vi koji se sramite vaseg Hrvatskog prezimena i slovo ć pišete sa ..ch nemate pravo glasa i zato kuš te sram vas bilo što se javljate.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
56 # sveti ivan ,a ne judapionirka 2013-06-08 09:57
krasno..dođe mi da se preselim u veli..
sve ovo,dakle ,radi wc-a na parkingu..
Devčiću,naklon i poštovanje..
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
23 # dobra rjesenjaBiserka i Miriam 2013-06-08 11:46
Devčiću naklon za što? Što je dobio?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
54 # a?pionirka 2013-06-08 13:35
..šta je to trebao dobiti od politike,što već nije imao..
mogao je samo izgubiti..nije on dakićevski tip za ispeglane covere obiteljskih biznisa..pod egidom neka pucaju cijevi u malom,glavno da ja imam novu špinu u velom
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
910 # ....Točno u podne 2013-06-08 10:55
Nemoj se pravdati Dakiću.Ti si Juda još iz davnih vremena i ti si prevario nas Velološinjane.Š ta nas briga za tvoj sporazum.Mi smo glasali za tebe a ne za HDZ i zato si VEĆI JUDA OD ONOGA KOJI JE IZDAO ISUSA.I zapamti da će ti život vratiti onako kako si posijao.JUDA
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
12 # što si tražio to si dobioyaya 2013-06-08 12:09
Citat Točno u podne:
Šta nas briga za tvoj sporazum.Mi smo glasali za tebe a ne za HDZ
Pa i dobio si to za što si glasao: Dakića. Za HDZ su glasovali neki drugi i dobili su ga. Što tebe zapravo muči?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
05 # juda2juda1 2013-06-08 09:39
Tko ce na voditi ?
Oni koji kupuju ni ucjenjuju vijecnike,
ili vijecnik juda koji se prodao iz osobnih interesa, samo je pitanje cijene i koliko je mala u odnosu na M. Mužića koji im je naplatio.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
67 # odlukaKlompa 2013-06-08 11:51
Dobra rjesenja su jednostavna, ne vidim nista sporno u sporazumu ako su ostvarili ono što su i naveli. Tko je kriv Devčiću što ne zna kako se postaviti? A i njihova lista mi se ne čini toliko ujedinjena kao ova od Dakića!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # točno u podnedoc holiday 2013-06-08 12:03
tko je pobijedio kod O.K. korala Pupovac ili Devčić...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
64 # Zaboravili na RudiaRudi Juda 2013-06-08 12:54
Dobro su napravili koje Jude pa nece dopustiti valjda da nam Lili i Rudi vode grad????
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
41 # padovanskisv. Ante 2013-06-08 14:06
pobijedila je demokracija, čestitamo novom i starom predsjedniku g. Antu Nediću !!!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
18 # web stranicaJura 2013-06-08 16:15
Citat sv. Ante:
pobijedila je demokracija, čestitamo novom i starom predsjedniku g. Antu Nediću !!!
I da je izabran netko drugi za predsjednika, na pr. predloženi Devčić bila bi i to pobjeda demokracije. Ali ja vidim pobjedu nemara, aljkavosti i neodgovornosti jer na gradskoj web stranici je još uvijek samo najava današnje sjednice. Znam da je subota, ali za plaće koje dobivaju gradski bi službenici trebali pokazati da barem malo drže do onih koji ih plaćaju. Jer ne pretrgnu se od posla ni inače.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
112 # webkara marko 2013-06-08 17:31
A ja bih molio novog-starog Predsjednika Gradskog vijeća da se više nego u prethodnom mandatu potrudi oko poštivanja Poslovnika Gradskog vijeća Grada Malog Lošinja.

Konkretno, u poglavlju XVI. JAVNOST RADA u članku 85. stoji:

"O radu Gradskog vijeća javnost se obavještava putem sredstava javnog priopćavanja, oglasne ploče i objavom na web stranicama Grada.

Najava održavanja sjednice i materijal za sjednicu objavljuju se na službenim web stranicama Grada."

Molim dakle, da se dnevni red i materijali za sjednice na vrijeme javno objave na web stranici Grada.

Isto vrijedi i za održane sjednice, na web stranici Grada treba objaviti zaključke, odluke i slično.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
010 # zaboravili na Rudiaalex 2013-06-08 21:11
da ste izabrali Devčića i Rudia u ovom gradu bi tekli med i mlijeko u potocima. Deva ima ovce, Ljilja novce, a Rudi pčele i košnice. Ne postoji bolje kombinacije za blagostanje, ali niste htjeli ili niste smjeli.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
59 # ..pušmipuli 2013-06-08 21:41
Citat alex:
da ste izabrali Devčića i Rudia u ovom gradu bi tekli med i mlijeko u potocima. Deva ima ovce, Ljilja novce, a Rudi pčele i košnice. Ne postoji bolje kombinacije za blagostanje, ali niste htjeli ili niste smjeli.

Šalu na stranu ali njih dvoje su jedini koji su zaslužili stisak ruke i čestitku. Ove druge ne želim komentirati...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
514 # INAKRALJICA BENZINA 2013-06-08 22:54
Mene bi bilo sram hodati gradom da sam na mjesto Dakića i Pupovca.Sada im se cijeli grad smije da su gori od Jude
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
116 # tko se zadnji smijekulin ban 2013-06-08 23:38
Zašto bi izabranog vijećnika u gradskom vijeću bilo sram zbog toga štoje glasovao po savjesti. Nisu se oni udali ni oženili s Antom i Garijem , a niti Ljiljom i Rudijem. Kritičari s bilo koje strane ne znaju, neuki su i neinformirani zapravo su kreteni na n-tu ili su pak zlonamjerni. Dubravko Devčić je legitimno pristao kao izabrani vjećnik da neće poduprijeti nikog i ja mu to ne zamjeram jer to je njegovo pravo kao izabranog vijećnika . Smetami samo to što se nešto zamjera Dakiću i Pupovcu a Devčiću ne. No
Devčić je izgubio svoju autentičnost i ono što je dva tjedna pilio da neće s nikim potpisati ništa što je legitimman stav ali je pristanko da bude kandidat manjine sve to bacio u vodu. Ispada da je u potzadini njegova stav bila imak samo osobna ambicija dakle mjesto predsjednika gradskog vijeća. Zato Dakkiću i Pupovac svaka vam čast potpisali ste sporazum sa većinom koja ima izvršnu vlast tj 90% poluga vlasti i gradsku blagajnu i najvjerojatnije ćete većinu stvari iz vašeg programa i realizirati. Kao dio većine sudjelovat ćete u kreiranju odluka bitnih za ovaj grad i na taj način se odužiti građanima koji su vas podržali. Devčić je politički nepismen i mislim da se osobno precjenio. Dobio je 100% od ništa a Devčić i Pupovac su dobili 10% od nečega. Zato naivci moji kao u onoj pjesmi " Više sreće drugi put....
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
35 # judas priestnaifa 2013-06-09 00:06
Znači,to se tako kaže,kada ne možeš nekoga potkupiti ,onda je on "politički nepismen",baš zanimljivo
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
37 # PrezimeIvan - Giovanni 2013-06-08 23:06
Ne kuzim zasto gosp. Dakic koji jos koristi i staro hrvatsko (slavensko) prezime Baricevic to drugo prezime pise u nekom cudnom obliku. naime, mi u hrvatskoj (jednako kao i u Srbij), citamo "po Vuku". Zasto gosp. Dakic ne pise evoje prezime u izvornom obliku, kao sto su ga pisali i njegovi preci. Sto to Dakic pokusava nama dokazati?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
21 # ćiril bez metodaglagoljica 2013-06-08 23:15
U određenom trenutku povijesti je bilo oportuno maksimalizirati udaljenost od prvog prezimena..
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
83 # xxlmali 2013-06-08 23:21
Ako je to jedini grijeh Siniše Dakić Barichevich, ako jedini grijeh Danijela Pupovca da je SRBIN i Ante Nedića da bosanski Hrvat anda dižem obje svoje ruke za njih. Sramite se gospodo, jadni ste i kukavni zato vam i jeste ovako. Na taj način oni će i 2017. igrati glavnu riječ. Razmislite malo o tome
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
16 # muda pod bubregeIvan - Giovanni 2013-06-09 16:37
Bosanski Hrvat je nesto sto nepostoji. Postoje jedino Bosanci. Klasifikaciju bosanski hrvat je izmislio F,. Tudjman na tragu politike, o kojoj je svoje misljenj dao sud u Haagu, prije nekoliko dana. Da je pozivio, i Tudjman bi tamo odsijedio koju godinicu. Za Pupovca i Dakica me briga. To sto su Srbi, meni ne smeta. Smijesno mi je da Dakic (koji se ponosi ovim srbskim prezimenom) svoje hrvatsko prezime, pokusava prikazati u iskrivljenom obliku i ugurati se pod Talijana. Ne smeta me niti to sto je Nedic Bosanceros, ali mi smeta kada se ljudi srame svojeg porijekla.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
54 # lussingrandesiprevareni 2013-06-08 23:23
Siniša bi prezime pisao ćirilicom ali nema kompjuter na ćirilici pa ga piše nekim iskrivljenim veloselskim samo da ne bude Hrvatski.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
22 # 9ihkhtmngi7z 2013-06-09 08:45
ko da je to neki problem
Синиша Дакић Барицхевицх
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
2 0 # sjedi,petrobi k. 2013-06-09 08:55
Super,položio si test za hadezeovog džepnog vijećnika.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
32 # VLVL 2013-06-09 12:57
Rudi piši što hoćeš, nikad nećeš dobiti Veli. što je više kleveta i laži Siniša nam miliji i Draži!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # kontrola štetešete,sete 2013-06-09 13:15
Ok,al zadržite si ga u velom,nek vam vodi mjesni odbor,a ne da tu kao slučajno kopulira sa hdz
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
33 # "JUDE2Pipi 2013-06-08 23:07
DA SU KOJIM SLUĆAJEM DVOJICA SPOMENUTIH POTPISALI SA DRUGOM KOALICIJSKOM LISTOM, BILO BI U REDU ?
JESTE VI NJEKAKI I NIKADA NISU SVI ZADOVOLJNI.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
03 # @PipiIvan - Giovanni 2013-06-09 16:52
Pipi moji, ili se ne sijecas ili se pravis glup. Sinisa Dakic je ponosno nosio svoje srpsko ime i prezime dok na vlast nisu dosli HDZ i ekipa (npr. njegov tast). piru. Nakon toga da bi rvatima dokazao da ipak nije cisti srbin, pocinje se predstavljati pod imenom Barcicevic.
a sada sa istim tim ljudima sadi tikve. HDZ u je dobar srbin, pokorni srbin.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
31 # SetebandijereKameleon 2013-06-09 17:02
Citat Ivan - Giovanni:
HDZ u je dobar srbin, pokorni srbin.
Baš smješno da o pokornosti pričaju lošinjanske setebandijere :lol: :lol: :lol:
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
11 # hvala,nesrpkinja 2013-06-09 17:33
On više nije Srbin,na izbornoj listi piše da je Hrvat.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # cijenazen 2013-06-09 01:56
Nazalost, svatko ima svoju cijenu...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
24 # koaliranjeEuze 2013-06-09 06:01
Sve je to divno i krasno, legitimno da, ali da bi bilo moralno, koalicija se osniva prije izbora, a ne poslije. Nije bitno tko, što i zašto ali nije u redu zavaravati glasače. Pa zar je najbolje malo ucijenjivati buduće koalicijske partnere a onda mozak na hybernation i dizat rukicu po nečijoj želji a ne po svojoj prosudbi. Svatko po svojoj savjesti.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
06 # senjski uskocidomagoj 2013-06-09 08:02
pipi zaboravlja da je upravo HDZ počeo sa brojanjem krvnih zrnaca devedesetih godina, ali danas su dobri Srbi oni koji glasuju za njih, a loši Srbi u HNS-u, SDP-u, PGS-u, IDS-u. Sve se vraća sve se plaća, brzo će se Anto uvjeriti u značenje riječi poštenje i vjernost u politici.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
310 # P.Z.srbin 2013-06-09 12:01
Pupovče sramoto. Ovo što si ti napravio je najobičniji protuprirodni blud. Sramim se što sam zajedno s tobom dio zajednice koja nikad neće biti prihvaćena baš zbog takvih govana kao što si ti. Od kada srbi po prirodi glasaju za kradeze ako im he druga opcija esdepe ili još bolje nositelj tvoje liste. Srami se jadniče jadni...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
13 # nema vezesrpkinja 2013-06-09 12:55
Ni meni nije drago što je glasao tako,ali ne možemo sada njemu uvaljivati krunu dvostrukog izdajnika.Prvo su ga optužili da će se zahvljujući njemu Lošinj dalje rasprodavati ,a sada da je narušio imidž Srba.(?)
To je preveliki teret za pleća malog,lošinjsko g Srbina.
Ne može Pupovac spasiti Lošinj od samoga sebe.
Srbi uopće ne bi trebali učestvovati direktno u politici,baš radi ovoga što se događa Pupovcu..
Nosimo teret kolektivne krivnje i prelako se nama manipulra ili plaši ili kupuje za siću.
Iako,nije ni Hrvatima puno bolje.
Zbog toga niti ne postoji nekakva "srpska zajednica" čiji je fantomski ugled Pupi mogao srozati.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # Glas razumaGigabajt 2013-06-09 13:21
Citat srpkinja:
Ni meni nije drago što je glasao tako,ali ne možemo sada njemu uvaljivati krunu dvostrukog izdajnika. Prvo su ga optužili da će se zahvljujući njemu Lošinj dalje rasprodavati ,a sada da je narušio imidž Srba.(?)

A zbog čega bi Pupovac uopće bio izdajnik? Je li Devčićeva lista unaprijed, prije izbora, javno zajamčila da neće koalirati s HDZ-om ili da neće uopće koalirati? Ako je, Popovac je zaista izdajnik. Ako nije, on nije izdajnik, a svi koji ga razapinju kao izdajicu su frustrirane budale i pokvarenjaci.
Citat:
Ne može Pupovac spasiti Lošinj od samoga sebe.
Upravo tako. Oportunizam Lošinjana, nedostatak građanske hrabrosti, sitni privatni interesi i kukavičluk omogućit će onima koji djeluju iz pozadine da zgrabe sve što se ima za zgrabiti. Ne mogu vijećnici i gradonačelnik biti bolji od samih Lošinjana. Opet smo dobili vlast kakvu zaslužujemo, a kao građani nemamo volje i snage da je učinimo boljom.
Citat:
Srbi uopće ne bi trebali učestvovati direktno u politici,baš radi ovoga što se događa Pupovcu..
Ružno zvuči, ali u tome ima istine.
Citat:
Nosimo teret kolektivne krivnje i prelako se nama manipulira ili plaši ili kupuje za siću. Iako,nije ni Hrvatima puno bolje.
Pa bolje je. Mogu se skuplje prodati 8)
Citat:
Zbog toga niti ne postoji nekakva "srpska zajednica" čiji je fantomski ugled Pupi mogao srozati.
Konačno glas razuma.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
25 # re:srbin drugi 2013-06-09 13:53
Ciat[A zbog čega bi Pupovac uopće bio izdajnik? Je li Devčićeva lista unaprijed, prije izbora, javno zajamčila da neće koalirati s HDZ-om ili da neće uopće koalirati? Ako je, Popovac je zaista izdajnik. Ako nije, on nije izdajnik, a svi koji ga razapinju kao izdajicu su frustrirane budale i pokvarenjaci.]
Dok budala vidi pametan se nagleda. Neki bi svakako opravdali Pupovčev čin kao nije on u predizbornoj kampanji ovjerio kod javnog bilježnika ugovor o nekoaliranju sa kradezeom. To su gluposti. Izdao je svoju listu kao prvo jer se i sam Devčić ogradio od njegovih izjava i postupaka i to je svima jasno a kao drugo i treće izdao je birače svoje liste i sve građane koji su htjeli promjene. Ne znam ti cijenu Pupovče ali svaka je premalena jer si politički gotov kao i lista kojoj si jaaaako naštetio a to će budućnost pokazati. Definitivno si se jako osramotio kao jedan mlad čovjek koji tek stvara svoj put kako životni tako i politički.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # Javni bilježnikGigabajt 2013-06-09 14:34
Citat srbin drugi:

Neki bi svakako opravdali Pupovčev čin kao nije on u predizbornoj kampanji ovjerio kod javnog bilježnika ugovor o nekoaliranju sa kradezeom. To su gluposti.

Pa nije morao ovjeriti ugovor o neokoaliranju: Bilo bi dovoljno da je to stavljeno u program liste. Meni nije trebala ovjera kod bilježnika da glasujem za njega, a glasovao sam za njega samo zato što je najavio zalaganje za sklonište za napuštene životinje. Bez da je to ovjerio kod bilježnika.
Citat:
Izdao je svoju listu kao prvo jer se i sam Devčić ogradio od njegovih izjava i postupaka
Baš me briga što se Devčić ogradio od njega. Devčić se sam izbacio iz kombinacije. Da li je Pupovac izdajnik prosudit ću kad vidim kakav je sporazum sklopio. Pa ako je u sporazumu sklonište za životinje, ja zadovoljan. Nisam bacio svoj glas. Znam samo jedno. Devčić na strani s Ljiljom i Rudijem sigurno neće lako postići da se njegov izborni program ostvari, pa je to sada na Pupovcu.
Citat:
a kao drugo i treće izdao je birače svoje liste i sve građane koji su htjeli promjene.
Kao što sam rekao, je li izdao birače svoje liste vidjet ćemo kad kao Dakić objavi svoj sporazum s HDZ-om. A što se tiče "svih građana" koji su htjeli promjene, Pupovac im ništa ne duguje jer niti nisu glasovali za njega. Osim toga nije jasno koje su to "promjene" osim onih u predizbornim programima.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # ....prevareni 2013-06-09 14:00
Kiko ne lupetaj ti nemaš pravo pisati
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # da ,da kako da ne!!!djuro 1 2013-07-16 03:15
:D Citat Gigabajt:
Citat srpkinja:
Ni meni nije drago što je glasao tako,ali ne možemo sada njemu uvaljivati krunu dvostrukog izdajnika. Prvo su ga optužili da će se zahvljujući njemu Lošinj dalje rasprodavati ,a sada da je narušio imidž Srba.(?)

A zbog čega bi Pupovac uopće bio izdajnik? Je li Devčićeva lista unaprijed, prije izbora, javno zajamčila da neće koalirati s HDZ-om ili da neće uopće koalirati? Ako je, Popovac je zaista izdajnik. Ako nije, on nije izdajnik, a svi koji ga razapinju kao izdajicu su frustrirane budale i pokvarenjaci.
Citat:
Ne može Pupovac spasiti Lošinj od samoga sebe.
Upravo tako. Oportunizam Lošinjana, nedostatak građanske hrabrosti, sitni privatni interesi i kukavičluk omogućit će onima koji djeluju iz pozadine da zgrabe sve što se ima za zgrabiti. Ne mogu vijećnici i gradonačelnik biti bolji od samih Lošinjana. Opet smo dobili vlast kakvu zaslužujemo, a kao građani nemamo volje i snage da je učinimo boljom.
Citat:
Srbi uopće ne bi trebali učestvovati direktno u politici,baš radi ovoga što se događa Pupovcu..
Ružno zvuči, ali u tome ima istine.
Citat:
Nosimo teret kolektivne krivnje i prelako se nama manipulira ili plaši ili kupuje za siću. Iako,nije ni Hrvatima puno bolje.
Pa bolje je. Mogu se skuplje prodati 8)
Citat:
Zbog toga niti ne postoji nekakva "srpska zajednica" čiji je fantomski ugled Pupi mogao srozati.
Konačno glas razuma.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
38 # maicoaime 2013-06-09 12:18
priča se da su Curri i Tomović na galeriji stražarili i čekali kome će Pupovac dati glas, a kad je glasao za Nedića, zadovoljno su se pokupili.Koliko je poznato,braća Janković,Mujo,T omović, Goci, Curri & ekipa su produžene ruke Garija I Nedića, "sređuju" nekoga tko ne sluša.
Evo vam...albanska mafija i probisvijeti vladaju Lošinjem,"al' bitno da je naš ADZ na vlasti!".
- dugu i laku noć želim
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
52 # AimeComedy 2013-06-09 12:57
Ma da,neko se njih boji,koga su oni to sredili,znam samo da su pokušavali,pa kad im je došla prava ekipa Curriji su od batina skakali u more i plivali preko luke na drugu stranu da pobjegnu.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
37 # tradžedimaico 2013-06-09 13:02
a dobro, a šta ako čovjek nema "pravu ekipu", kako ti kažeš?
U ML baš nema ljudi koji se mogu od njih obranit. Ima, ako se mobilizia 10ak ljudi, ali pojdinac, koji ima obitelj, se može slikat. Nije stvar tko je jači, nego to da se neke političke opcije služe takvom bagrom za zastrašivanje normalnih građana. kaos
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
15 # nemoze nam niko ništaleonard 2013-06-10 13:28
pa ta tvoja prava ekipa je sa 296 šavova otišla sa lošnja a brača curi su imali o šavova ako nisi znao majmune
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
32 # jači od sudbineComedy 2013-06-10 16:11
Koliko znam nisu imali ni jedan šav jer ih nije bilo volja plivati za vama,bili ste brži,a svakome se dogodi da popije batine,neki priznaju,neki ne,uostalom meni svejedno.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
24 # svjedokfrenky 2013-06-10 17:42
pa kada si toliko pametan pitaj malo pa češ saznati koliko su dobili batina sigurno si ti jedan od puno njih sto su dobili batina od njih
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # BožeIvo 2013-06-10 14:59
ovo je jedna od najglupljih stvari koje sam čuo.
da si provalio da je Tomović desna ruka HDZ stvarno ti nije trebalo.
Dragi moj Hdz i Tomović ti neidu zajedno.
Plus Devčić mu je ženin brat.
Što se tiče drugih navedenih, ne bih želio komentirati.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ludakdamir 2013-06-10 17:35
pa dobro da ima takvih na lošinju a ne pun grad [censored]i kao ti koj samo sere i gleda tuđe stvari KRETENU GLUPI
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
32 # aimemaico 2013-06-09 12:20
...pa je moguće da je Pupovac prisiljen, a ne kupljen. Dešavalo se i prije, zveckalo se oružjem, prijetilo se smrću...Šušak/P ašalićeva škola.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
13 # treći čovjekmaca2orson 2013-06-09 15:26
pa cijeli lošinjski HDZ je Pašalićev, zato su tako dugo na vlasti, da su bili Sanaderovi davno bi obrali bostan...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # znamoda 2013-06-09 17:24
...a i dalje ih bira većina...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
15 # .prevareni 2013-06-09 17:46
Ne bira ih većina nego Magazini i Šiptari
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
03 # eeesimpatizer 2013-06-10 17:51
pa bolje šiptari i magazini nego kreten kao ti kako si glup pa zna se ko je GLAVNI u gradu :lol: :lol:
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
03 # ----jadno 2013-06-10 17:57
Citat simpatizer:
pa bolje šiptari i magazini nego kreten kao ti kako si glup pa zna se ko je GLAVNI u gradu :lol: :lol:
Ma šta serete o Šiptarima i Magazinima jer su na rezultat izbora imali utjecaja koliko i Mimijevci. Da je pobijedila Lili ili Rudi Šipci i Magazini bi se hvalili da su oni zaslužni za to.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
02 # ,,,,Ivan - Giovanni 2013-06-11 04:19
Ma kakvi Sipci i Magazini, i jedni i drugi su oportunisti (ljigavci) i puno zuje, a malo meda daju. Od Sipaca, jedino je onaj iz Lida aktivan u politici. Refik, koji je daleko jaci (financijski) stoji sastrane i smije se.
Ovo me podsjeca na situaciju na fenomen Milana Bandica....pobj edjuje na izborima u ZG, a Zagrebcanci za to optuzuju Bosance.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
1 0 # Tko zna, znaHNS 2013-06-09 18:43
Ovako to radi HNS:
Jasmin Krizmanić je kao kandidat HNS-a pobijedio na izborima za načelnika općine Gornja Stubica, odstupivši s mjesta predsjednika uprave Hrvatskih autocesta - Održavanje i naplata cestarine zbog sukoba interesa. Zanimljivo je da je dan prije svog razrješenja uveo novo radno mjesto u HAC-ONC-u - dužnost savjetnika uprave, koju će za plaću od 15.000 kuna obnašati upravo on.
Gari, gledaj i uči!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
13 # trokolicalučano 2013-06-09 19:45
...a Anto je zaposlen u srednjoj školi na mjestu profesora,radi kao agent osiguranja kod Sandra na tehničkom pregledu vozila, te dobiva naknadu kao predsjednik gradskog vijeća. Jasmin Krizmanić je za njega mala beba, tako to radi HDZ.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ....HNS 2013-06-09 20:41
Citat lučano:
...a Anto je zaposlen u srednjoj školi na mjestu profesora,radi kao agent osiguranja kod Sandra na tehničkom pregledu vozila, te dobiva naknadu kao predsjednik gradskog vijeća. Jasmin Krizmanić je za njega mala beba, tako to radi HDZ.
Nedić nije otvorio sam sebi radno mjesto kod Sandra kao Krizmanić u HAC-u, a ni naknada za predsjednika vijeća sigurno nije 15 000 kuna.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
11 # NamještaljkeComedy 2013-06-09 20:25
Zanimljivo bi bilo znati tko i na osnovu čega zapošljava one koji nadziru glasanje i broje glasove.Ti ljudi su direktno odgovorni za rezultate i mogu bez problema postaviti gradonačelnika koji nije dobio niti jedan glas,tako da ispune glasačke listiće onih koji uopće nisu glasali.Nisam primjetio nikakav oglas kojim se traže ti nadzorni odbori pa pretpostavljam da je to ključ pobjede.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # jaja 2013-06-09 20:39
pero, pero
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ------Krkan 2013-06-09 20:48
Citat Comedy:
Zanimljivo bi bilo znati tko i na osnovu čega zapošljava one koji nadziru glasanje i broje glasove.Ti ljudi su direktno odgovorni za rezultate i mogu bez problema postaviti gradonačelnika koji nije dobio niti jedan glas,tako da ispune glasačke listiće onih koji uopće nisu glasali.Nisam primjetio nikakav oglas kojim se traže ti nadzorni odbori pa pretpostavljam da je to ključ pobjede.
Gospode Bože, ispod kojeg kamena si ti ispuzao??? Da ne gubim vrijeme na krkana navest ću samo ovo:

Članstvo u biračkom odboru na lokalnim izborima 2013. regulirano je odredbama članka 42. Zakona o lokalnim izborima („Narodne novine” 144/2012), kojima je propisan sastav biračkih odbora. Pa ti čitaj.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # KrkaneComedy 2013-06-09 21:09
Citat Krkan:
Citat Comedy:
Zanimljivo bi bilo znati tko i na osnovu čega zapošljava one koji nadziru glasanje i broje glasove.Ti ljudi su direktno odgovorni za rezultate i mogu bez problema postaviti gradonačelnika koji nije dobio niti jedan glas,tako da ispune glasačke listiće onih koji uopće nisu glasali.Nisam primjetio nikakav oglas kojim se traže ti nadzorni odbori pa pretpostavljam da je to ključ pobjede.
Gospode Bože, ispod kojeg kamena si ti ispuzao??? Da ne gubim vrijeme na krkana navest ću samo ovo:

Članstvo u biračkom odboru na lokalnim izborima 2013. regulirano je odredbama članka 42. Zakona o lokalnim izborima („Narodne novine” 144/2012), kojima je propisan sastav biračkih odbora. Pa ti čitaj.


Teoretski to štima ali tko je u dosadašnjoj vlasti bio oporba kada su skoro sve odluke donošene jednoglasno uz pokoji rijetki glas protiv,tek formalnosti radi.Nedostatak oporbe u vlasti i je problem lošinja.Vlast bez kontrole brzo postaje diktatura.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Blebetalo ComedyKrkan 2013-06-10 09:16
Citat Comedy:
Citat Krkan:
Citat Comedy:
Zanimljivo bi bilo znati tko i na osnovu čega zapošljava one koji nadziru glasanje i broje glasove.Ti ljudi su direktno odgovorni za rezultate i mogu bez problema postaviti gradonačelnika koji nije dobio niti jedan glas,tako da ispune glasačke listiće onih koji uopće nisu glasali.Nisam primjetio nikakav oglas kojim se traže ti nadzorni odbori pa pretpostavljam da je to ključ pobjede.
Gospode Bože, ispod kojeg kamena si ti ispuzao??? Da ne gubim vrijeme na krkana navest ću samo ovo:

Članstvo u biračkom odboru na lokalnim izborima 2013. regulirano je odredbama članka 42. Zakona o lokalnim izborima („Narodne novine” 144/2012), kojima je propisan sastav biračkih odbora. Pa ti čitaj.

Teoretski to štima ali tko je u dosadašnjoj vlasti bio oporba kada su skoro sve odluke donošene jednoglasno uz pokoji rijetki glas protiv,tek formalnosti radi.Nedostatak oporbe u vlasti i je problem lošinja.Vlast bez kontrole brzo postaje diktatura.
To pitaj vijećnike koji su dizali ruke za odluke Vijeća umjesto što blebećeš o "zapošljavanju" članova biračkih odbora o čemu možeš sve saznati iz Zakona o lokalnim izbora koji sam naveo.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # lud,zbunjen ,normalanHANFA 2013-06-09 21:42
Comedy ili si glup i zalutao na ovaj portal i komentiraš teme za koje si analfabeta ili si mudrac i pametnjaković kojio zajebavaš pošten svijet. Očito da ti fali pozornosti pa je želiš na ovaj način ispod svog smiješnog nika i dobiti od svekolike publike. Članove biračkih odbora određuju političke stranke sukladno rezultatima posljednjih izbora i to 4 iz redova pozicije i četiri iz redova opozicije. Predsjednika i zamjenika određuje gradsko izborno povjrenstvo a predjednik gradskog izbornog povjerenstva je uvjek po funkciji predsjednik suda.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
11 # nepismeni i neinventivninikolich 2013-06-09 21:49
Zaista čudi koliko naivnosti i neinventivnosti ima kod pušmipulija, pionirke, bob rocka, a ovaj pod nickom comedy je retardiran. Razvezli su priče o izdajicama, lopovima i tko ne zna čime još. To što oni pišu uopće nema veze s tim. tu je samo patološka mržnja prema hadezeu, jer nisu sposobni podnijeti poraz i činjenicu da će se morati za četiri godine puno više potruditi da dođu do uspjeha. Ali pri tome moraju ozbiljno raditi a ne lamentirati i pametovati. Izbori su odlučeni u prosincu prošle godine na jednom tajnom dogovoru u Velom Lošinju, gdje su nazočni bili sudionici ovih izbora. Hadeze je već tada imao dobivene izbore, a sdp je tek u siječnju smjenjivao svog legalno izabranog predsjednika. Na tom sastanku je odlučeno da se mora smijeniti Žugićku, jer će ona u ključnom trenutku zbog posla biti ucijenjena i morati će podići ruku za Rukonićku. Kao što se poslije vidjelo, dobro su procijenili, ona bi sada odlučila, zar ne? Dakle, ne Pupovac, Devčić ili Dakić, nego još tada u prosincu se sve znalo. Samo Rukonićka i Rudi to nisu znali. Oni su se bavili svojim veličinama i sujetom. Znali su da Rudi neće sa Ljiljom i tu je stvar već bila riješena. Usput u gradskoj upravi su producirali dokumenta za koja su znali da će Tatjani biti dostupna, da će ista završiti kod Rudija i Ljilje, a potom na Uskoku i državnom odvjetništvu, pa su se i nadležni inspektori smijali glupostima koje su anonimno dobijali. Tako su znali kako kanal iz uprave funkcionira, pa su mogli pustiti što im padne na pamet. Sada hadeze nije samo osvojio ovaj mandat, nego ga nitko ne može ugroziti niti na slijedećim izborima. Tko ga to uopće može ugroziti? Ljilja i Rudi? Puno ozbiljnije i vjerojatnije Ivan Lovaković.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # dear john..pionirka 2013-06-09 23:07
..hvala što si podijelio svoje najiintimnije trenutke s nama,a sad..odgmiži
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
03 # Cappelicch-Hanf aComedy 2013-06-09 22:20
Izgleda da sam pogodio na pravo mjesto,jer sam odmah pokupio pozornost HDZ tipkača.Svugdje u svijetu su se događala namještanja glasova ali ako netko pomisli da je to moguće u Lošinju odmah je glup,retardiran itd.Epitete zadržite za sebe jer su vam vrlo prikladni.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # budalaprevareni 2013-06-09 22:37
Dali mi netko može kazati dali su Rudi ili Ljilja mogli u protekle tri godine dovesti vodu na Ilovik napraviti rivu Priko početi radove na Poljani ili na muzeju Apoksiomen?
NISU.
I zato je licemjerno veličati nešto sto je napravljeno novcima poreznih obveznika i pripisivati u zasluge nekome komu je to bioposao.To je ljigavo varanje birača.
A zašto ti isti ljudi nisu govorili ono što nisu napravili a morali su.
I na kraju veseli me da ćemo imati kontrolu među vladajućima.Zam islite kada Kamala počne kontrolirati Badurinu i javlja Rudiu koji tada ide u akciju USKOK.Bit će veselo i pošteno.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
52 # BravoRazum 2013-06-09 22:52
Gospodo vi ste obični nepismenjaci na izbore smo izašli da pobijedimo i da vladamo neki su uspjeli neki nisu oni koji nisu imaju se pravo ljutiti.Ja osobno sam izgubio i priznam poraz čestitao sam pobjednicima pardon ne svima ali ovim putem kažem Vam borba je bila za vlast ne za oporbu samo budala ide u oporbu.Borili smo se i da pomognemo boljitku otoka Lošinja i otoka ostalih i to je bit nije bit sada zabijati klinove već izrasti u čovjek i pomoći da se dignemo iz prašine.
Dakiću i Pupovac nek vas ne brine što vam kažu već ko to kaže .Bravo dečki iako sam bio na izborima protiv vas imate moju podršku i ne samo moju već većine stanovnika.Osta li poklopite se ušima i šutite ako ne znate pomoći.
Vaš Vrač
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
04 # bravorazumubob rock 2013-06-09 23:26
Citat Razum:
Gospodo vi ste obični nepismenjaci na izbore smo izašli da pobijedimo i da vladamo neki su uspjeli neki nisu oni koji nisu imaju se pravo ljutiti.Ja osobno sam izgubio i priznam poraz čestitao sam pobjednicima pardon ne svima ali ovim putem kažem Vam borba je bila za vlast ne za oporbu samo budala ide u oporbu.Borili smo se i da pomognemo boljitku otoka Lošinja i otoka ostalih i to je bit nije bit sada zabijati klinove već izrasti u čovjek i pomoći da se dignemo iz prašine.
Dakiću i Pupovac nek vas ne brine što vam kažu već ko to kaže .Bravo dečki iako sam bio na izborima protiv vas imate moju podršku i ne samo moju već većine stanovnika.Ostali poklopite se ušima i šutite ako ne znate pomoći.
Vaš Vrač

A sad pusti vodu!!!!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
# kovači svoje srećeGuest 2013-06-10 15:43
Ovaj komentar je obrisao administrator
0 0 # me zanimaio sono altrove 2013-06-12 10:08
nisam dugo u Lošinju, samo mi objasnite zašto LJ.R. zovu Ljiljana IQ ?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # inteligence servisma dove sei tu... 2013-06-12 16:47
ako te baš zanima kvocijent inteligencije IQ iznad 140 smatra se genijalnošću, a Ljilja ima kvocijent negdje između 170 i 180, to ti objašnjava njene nevjerojatne uspjehe u karijeri kad je sa minimalnim znanjem preveslala mnoge svoje poslodavce od Jadranke, Erste banke, Grada M.Lošinja, Kermes grupe i PGŽ-a. Ovaj rezultat na lokalnim izborima je samo mali zastoj u briljantnoj karijeri, a vrlo brzo krenuti će u novi uzlet.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # aha...io sono altrove 2013-06-16 18:37
a zašto je onda tolika tooka? :D
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # PicasoPaloma 2013-06-13 19:07
Inteligence servis-IQ 25.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # tuk na utukuno di noi 2013-06-17 08:20
kakvi su tek tukci oni kojima je ona pojam uspješne poslovne žene i daju joj najznačajnije funkcije u Gradu, banci, Kermesu, SDP-u, PGŽ-u...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
02 # @tuk na utukyo soy mymoon 2013-06-17 12:12
slažem se s tobom 160-180%
A kao i sve pozicije u lošinju, cirkulira se unutar kruga od nekoliko ljudi, po nekim skroz nepoznatim kriterijima.
Npr. ako je nekto bio u timu KK Jadranka. to je Šoliću nužniji uvijet od, npr. znanja...ili?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj

Dodaj komentar

Komentari koji nemaju veze s temom članka uz koji su uneseni bit će uklonjeni. Za unos "off topic" komentara mogu se koristiti stranice SVAŠTARA 2, SVAŠTARA, ŠKOVACA i SATIRIČKI PRILOZI. Uredništvo ne snosi odgovornost za sadržaj komentara.

Sigurnosni kod
Osvježi

galerije1

mi-logo
wonline
yrno
Vremenska prognoza
za Lošinj


Članak 69. Ustava RH

Volim LošinjSvatko ima pravo na zdrav život.
Volim LošinjDržava osigurava uvjete za zdrav okoliš.
Volim LošinjSvatko je dužan, u sklopu svojih ovlasti i djelatnosti, osobitu skrb posvećivati zaštiti zdravlja ljudi, prirode i ljudskog okoliša.

setnja

ubojstvoborocid

ZADNJI KOMENTARI

  • »Iz dubine duše mrzim ta HDZ-ovska govna«

    Ams 18.08.2019 10:37
    Kako misliš
    Misliš kao Arso I Silvih?
     
  • »Iz dubine duše mrzim ta HDZ-ovska govna«

    gost 18.08.2019 10:08
    .....
    Nešto kao Haso i Esih prije svađe :lol: Nove zvjezede na političkim nebom prvog od 1000?
     
  • »Iz dubine duše mrzim ta HDZ-ovska govna«

    gost 18.08.2019 09:52
    Sve je već bilo jasno
    Objašnjeno nije ništa, a stvari sada nisu ni malo jasnije. Ovo je neuspjeli pokušaj da ...
     
  • »Iz dubine duše mrzim ta HDZ-ovska govna«

    Tizian 18.08.2019 08:53
    Kandidat s programom
    Dobro iskorištena prilika za besplatnu reklamu. Ili bolje rečeno ulaganje u bolju budućnost.
     
  • »Iz dubine duše mrzim ta HDZ-ovska govna«

    Mad Max 18.08.2019 08:46
    sve je jasno od početka
    onome ko je gledao Kuma ne treba nikakvo pojašnjenje
     
  • »Iz dubine duše mrzim ta HDZ-ovska govna«

    gost 18.08.2019 06:48
    ???
    A di je tu obrat. Šta je neočekivano?
     
  • »Iz dubine duše mrzim ta HDZ-ovska govna«

    ZS 17.08.2019 21:31
    .....
    Zar nakon ovog prozirnog hvalospjeva stvarno misliš da smo svi takvi krelci da ne znamo tko ...
     
  • »Iz dubine duše mrzim ta HDZ-ovska govna«

    asd 17.08.2019 18:01
    Druker
    Zato sad imaju dežurnog drukera koji razotkriva anonimne komentatore pomoću jednađbi.
     
  • »Iz dubine duše mrzim ta HDZ-ovska govna«

    građanin 17.08.2019 17:42
    forsiranje rasprave?
    Zna se kome ne odgovara komentiranje. Ni anonimno, ni bilo kakvo drugo. Boje se da će ...
     
  • »Iz dubine duše mrzim ta HDZ-ovska govna«

    Spin doktor 17.08.2019 16:28
    Magla svuda oko nas
    Previše pitaš brale. Na ta zločesta pitanja ne smijemo znati pravi odgovor pa nas malo ...
     
  • »Iz dubine duše mrzim ta HDZ-ovska govna«

    Blefer 17.08.2019 16:10
    Nametanje pozitive
    Sve se zna po tome što raspravu guraš u pozitivu (svaka cast ... stvari su jasnije). Nismo ...
     
  • »Iz dubine duše mrzim ta HDZ-ovska govna«

    Program 17.08.2019 15:07
    Kandidati
    Kako to znate? Nije li ovdje dopusteno anonimno komentirati ?
     
  • »Iz dubine duše mrzim ta HDZ-ovska govna«

    Blefer 17.08.2019 14:56
    Naivna umjetnost
    Daj ne forsiraj. Zna se ko si i zašto forsiraš raspravu :lol:
     
  • »Iz dubine duše mrzim ta HDZ-ovska govna«

    Program 17.08.2019 14:33
    Kandidati
    Valjda su kandidati predstavili program rada. Ili ce zauvijek ostati nepoznato po kojem su ...
     
  • »Iz dubine duše mrzim ta HDZ-ovska govna«

    Polako se odmotava 17.08.2019 14:08
    Klupko
    Svaka cast na objasnjenu. Ipak su stvari malo jasnije. Tuzno je samo sto program rada ...
     
  • Pokušaj osnivanja povjerenstva – coitus interruptus

    Administrator 17.08.2019 13:51
    13.
    Prije deset dana bila je usput spomenuta, ali neobilježena trinaesta obljetnica postojanja ...
     
  • Pokušaj osnivanja povjerenstva – coitus interruptus

    Bojana Genov 17.08.2019 13:37
    Argumenti s dna
    Vraško mi je žao što sam se ovako prevarila. K vragu, netko je ustvrdio da na ovaj portal dolaze ...
     
  • Pokušaj osnivanja povjerenstva – coitus interruptus

    ZM 17.08.2019 12:06
    ...
    Arsen Mujagi'= Error majke i oca = čimpanza :lol:
     
  • Pokušaj osnivanja povjerenstva – coitus interruptus

    guest 17.08.2019 12:03
    AM
    Arsen Mujagić = Error majke i oca
     
  • »Iz dubine duše mrzim ta HDZ-ovska govna«

    Neočekivan 17.08.2019 12:01
    Obrat
    otoci.net/.../...
     
  • Pokušaj osnivanja povjerenstva – coitus interruptus

    EM 17.08.2019 12:00
    priviđenja
    Nisi mujagić isto kao što ni nemaš ništa u gačama. :lol: :lol:
     
  • Pokušaj osnivanja povjerenstva – coitus interruptus

    Čitatelj 17.08.2019 11:56
    Aproksimacija
    Usprkos vašim naporima, ima onih koji su pročitali tekst. Zašto se čuditi osnivanju ovog ...
     
  • »Iz dubine duše mrzim ta HDZ-ovska govna«

    NN 17.08.2019 10:37
    ...
    dovoljno govori činjenica da na gradskom webu nema službenih informacija, a preko Purića ...
     
  • »Iz dubine duše mrzim ta HDZ-ovska govna«

    Scully 17.08.2019 10:13
    Laži, neistine i zavaravanje
    Šeću ljudi tamo i komentiraju. Nitko ne vjeruje u ulje iz friteze.
     
  • Pokušaj osnivanja povjerenstva – coitus interruptus

    gost 17.08.2019 10:09
    Neizlječivo
    "Nema ludila od kojeg se čovjek ne može izliječiti, osim taštine." Jean-Jacques Rousseau
     
  • »Iz dubine duše mrzim ta HDZ-ovska govna«

    gost 17.08.2019 10:01
    Ulje iz friteze
    I povodom zagađenja plaže na Bojčiću i zabrani kupanja se Čovjek po mjeri otoka zbog ulja iz ...
     
  • »Iz dubine duše mrzim ta HDZ-ovska govna«

    građanin 17.08.2019 09:51
    nešto je trulo na Lošinju
    Nisu bili kod nas? Osim fekalija u moru, Kijac i okolica, zagađen je i zrak, smrdi 200-300 ...
     
  • »Iz dubine duše mrzim ta HDZ-ovska govna«

    Dron 17.08.2019 09:45
    Pet zvjezdica
    Glavno da si mi tepamo kako smo destinacija s pet zvjezdica. Ponuda sunca i sve više betonom ...
     
  • »Iz dubine duše mrzim ta HDZ-ovska govna«

    gost 17.08.2019 09:16
    Kraj turističkog sna
    Bolje bi bilo da je radio posao za koji je plaćen umjesto što je gurao nos u izbor direktora ...
     
  • Pokušaj osnivanja povjerenstva – coitus interruptus

    Vuki 17.08.2019 09:02
    Taština
    Šteta za dobar članak upropašten napadajem glupe taštine. Kako je netko rekao, "Svako ...