Ova stranica koristi kolačiće koje u svakom trenutku možete kontrolirati postavkama u vašem internet pregledniku

Ako ne promijenite postavke preglednika slažete se s korištenjem kolačića Vise o kolacicima

Razumijem i prihvacam

Novci za zdravsvo povećani četiri puta

Korisnička ocjena:  / 0
LošeNajbolje 

dz_mlO financiranju zdravstvenih i socijalnih potreba iz gradskog proračuna u otočnom prilogu Novog lista za ožujak 2009.

Iako se za život na otoku često kaže kako je puno teži nego život na kopnu, Mali Lošinj je primjer otoka koji je vlastitim ulaganjima znatno unaprijedio zdravstveni standard građana. Koliko je uloženo pitali smo gradonačelnika Garija Cappellija. 

Koliki značaj pridajete ulaganju u zdravstvo i zdravstveni   program?

- Grad je od 2005. do 2009. godine učinio vrijedne pomake u unaprjeđenju zdravstvenog standarda, a najvjerniji pokazatelj je gradski proračun Malog Lošinja u kojem su u tom razdoblju sredstva gotovo učetverostručena. Naime, 2004. godine zdravstvo je sufinancirano sa 380 tisuća kuna, 2005. godine sa 700, 2006. godine sa 650 tisuća, 2007. godine sa 1,1 milijun, 2008. godine je izdvojeno 1,3 milijuna kuna, dok je za 2009. godinu planirano sredstva u iznosu od 1.6 milijuna kuna. Mislim da navedeni podaci sasvim dovoljno govore o našoj brizi za građane.

Prije gotovo dvije godine otvoren je i Centar za hemodijalizu.

- Najbitnija investicija za koju slobodno možemo reci da je obilježila 2007. godinu je otvaranje tog centra koji raspolaže sa sedam dijaliziranih mjesta. Ne samo da smo potpomogli otvorenje centra, već Grad svake godine izdvaja novce kojima se osigurava redovan rad centra u iznosu od 340 tisuća kuna. Uz centar za hemodijalizu kao bitna potreba stanovnika pokazao se nedostatak liječnika specijalista te je Grad proteklih godina osigurao dolazak kirurga dajući mu stan na korištenje, te mu se sufinancira dio plaće. Uz vrhunskog kirurga koji je neophodan, grad, također, financira dolaske drugih liječnika specijalista i to psihijatra jednom mjesečno po dva dana, otorinolaringologa i okuliste, a od lani i dolaske ortopeda. U pregovorima smo sa kardiologom koji bi jednom ili dvaput mjesečno obavljao specijalističke preglede.   

No, to nije sve što Grad financira.

- Tako je, Grad također financira i medicinske sestre na otocima Susku i Unijama, rad turističkih ambulanti, te smještaj još troje zdravstvenih djelatnika, zaposlenih dijelom na hemodijalizi, a dijelom u hitnoj pomoći. Uz sve navedeno Grad financira pripravnost u Domu zdravlja, brojne programe Nastavnog zavoda za javno zdravstvo te za prevenciju ovisnosti, rad medicinsko - biokemijskog laboratorija, zubotehnički laboratorij, te hitnu pomoć i pedijatrijsku ambulantu.

Od nedavno otvorena je i logopedska ambulanta u Malom Lošinju.

-  U prostorijama Centra za zdravo odrastanje otvorena je logopedska ordinacija te sve osobe s govorno - jezičnim teškoćama konačno mogu odahnuti jer je na otoku otvoren prvi logopedski kabinet, pa za tretmane i dijagnostiku otočani više neće morati na kopno. Grad je u proračunu za 2009. godinu osigurao više od 100 tisuća kuna. Procjenjuje se kako je do danas usluge logopeda koristilo više od 40 osoba, što je dovoljan pokazatelj kako nam je mlada, stručna osoba poput logopedice Deane Bertović zaista bila neophodna.

Kakva je situacija sa socijalnim programom, koliko se tu izdvaja.

- Za socijalni program u 2009. godini planirano je 2,4 milijuna kuna. Jednako kao i u zdravstvu, i za taj se program izdvaja sve više tako da smo u 2005. godini izdvojili 1,1 milijun kuna, 2006. godine 1,2 milijuna kuna, 2007. godine 1,6 milijuna kuna, a u 2008. godini 1,8 milijuna kuna.

Lani je poglavarstvo povećalo naknade roditeljima novorođene djece. Koliko sredstava se izdvaja za to?

- Za ovo povećanje naknada, u gradskom proračunu je umjesto dotadašnjih 90.000 kuna, predviđeno 300.000 kuna. Sredstva se dodjeljuju na sljedeći način: roditeljima prvorođenog djeteta, sa prebivalištem na području Grada dodijeljuje se 2.500 kuna, za drugorođeno dijete daje se 5.000, dok se roditeljima trećeg djeteta daje 10.000 kuna. Iznos za svako slijedeće rođeno dijete povećava se za 5.000 kuna. Roditeljima djeteta koje se rodi u obitelji u stanju socijalne potrebe na iznos koji mu pripada dodaje se dodatnih 2.000 kuna. Roditeljima novorođene djece koji su najmanje godinu dana prije rođenja djeteta imali prebivalište u malim mjestima sa područja Grada, na iznos koji im pripada dodaje se dodatnih 5.000 kuna.

Koje još subvencije Grad osigurava socijalno ugroženim građanima?

-  Pružamo naknade djeci poginulih branitelja, subvencije hrane za dojenčad, subvencije za autobusne karte, za školski obrok, za jaslice i vrtić, poklon pakete za djecu, pomoć i njegu u kući, za troškove sahrane, jednokratne naknade umirovljenicima, za zimnicu, drva za ogrijev, komunalne naknade, odvoza smeća, potrošnje vode, najamnine za stanovanje, subvencije troškova električne energije, jednokratne naknade osobama s posebnim potrebama i osiguranje nužnog smještaja.

Koliko udruga koje su vezane uz socijalnu skrb financira Grad?

-  Na otoku Lošinju postoji 19 udruga i organizacija u socijalnoj skrbi za čiji rad se samo u 2009. godini izdvojilo 692 tisuće kuna. Nekima od njih smo do danas osigurali prostorije za rad poput Udruge dijabetičara, a nekima to tek planiramo. U nastavku ću nabrojiti samo neke od njih: Crveni križ, Udruga umirovljenika, Pokret za život, Udruga Idem i ja, Udruga dijabetičara, Caritas, Udruga Bonaca, Udruga DADO, Udruga multiple skleroze Miranda i brojne druge.

Komentari: 

0 0 # ??????????????? 2009-03-11 20:53
Grad nije ništa četri godine mrdao niš a sad pred izbore sve i svašta subvencionira vjerojatno zato jer će Lakner biti zamjenik gariju ma jadno a ovaj kikić s ovim člancima potvrðuje da je HDZ-ov plaćenik. :-x
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # asd 2009-03-11 21:04
U članku piše da je 2004. godine zdravstvo je sufinancirano sa 380 tisuća kuna, 2005. godine sa 700, 2006. godine sa 650 tisuća, 2007. godine sa 1,1 milijun, 2008. godine je izdvojeno 1,3 milijuna kuna, dok je za 2009. godinu planirano sredstva u iznosu od 1.6 milijuna. Znači nije istina da 4 godine nije mrdao. I piše da Prije gotovo dvije godine otvoren je i Centar za hemodijalizu. Znači nije sad pred izbore.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # vic 2009-03-13 00:24
Pa članak je prenesen iz novina. Nije ga on pisao
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Jadnoboja 2009-03-13 10:25
Jadno je da se jedan doktor petlja u poromidžbu Hdz-ovih "odličnika" kad je stanje u zdravstvu koma upravo zbog njihovog nemara dotur bi trebao biti iznad tih stvari jer od pamtivjeka su to bili ljudi od naroda a ne od politike jer narod je cijla zajednica koja racuna na njihovu pomoc a ne da se bave politikom. :cry:
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # balijahemodijaliza 2009-03-13 10:47
Ovaj prvi komentar je mogao napisati samo psihički bolesnik, jer normalna osoba ne može to napisati. Domom zdravlja upravlja nesposobna županijska vlast, i doista u četiri godine nije ništa napravila, osim enormnih dugova. A da Živko Zuber nije pritiskao i uz pomoć grada izborio hemodijalizu, ti ljudi bi i dalje po cijeli dan se vozili do Labina. Zna li ta neznalica koliko je financijskih sredstava ušteðeno jer se ljudi ne moraju svaki drugi dan voziti do Labina i natrag. Koliko benzina, troškova trajekta, vozača i drugih troškova. A koliko je to i što učinio Dragan Balija u 13 godina svoje vlasti? Ništa i manje od toga.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # dr. branko L.Lakner 2009-03-13 10:52
DR. Lakner dogradonačelnik , odnosno Cappellijev zamjenik? Bože mili, zašto nam opet guraju doktore u politiku. Neka se on drži Doma zdravlja i neka nas liječi, a ne da od njegove politike budemo još bolesniji. Kao od politike Rudolfa Ivkovića, od koje je bolestan cijeli Lošinj.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ??????????????? 2009-03-14 10:30
Gospodine Administratoru zasto ne objavljujete clanke koji su vezani uz grad i HDZ kao na primjer prevara sa igralistem bocac gdje se izvode radovi bez dozvole i gdje se devastira lošinj i njegovo lice i naličje.
Gdje su tu vase prijateljice Andrea Gregorina i Bojana Genov?
Ima li smisla uopce postavljati pitanja jer cini se da ste vi i ova vasa stranica postali pljuvaci svega sto nije u skaldu sa HDZ-om i naravno ova stranica je kako cujemo vase privatno vlasnistvo znaci li to da vi sve ovo dozvoljavate zato jer mrzite ljude koji se ovdje pljuju ili ste vi demokrat i borac za istinu kao sto ste se nama prodavali kao nas profesor.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # PorukaProfesor 2009-03-14 11:34
Pokušajte poslati sve što znate o HDZovim nepravilnostima u našem gradu ili šire. Ako vam bude cenzurirano dignite galamu i imat ćete podršku. Možda želite reći da je općenito manjak kritičkih tekstova u hrvatskim medijima i da je HDZ na razini države i dalje nedemokratski nastrojen, vrši pritiske, ucjene ili ima monopol. Mislim da ste potpuno u pravu. Ja kao ateist, intelektualac imam velikih problema živjeti u nacinalno - klerikalno- populističko-kr iminalnoj državi ali zato imam, vi imate i veću odgovornost da prozovete sve koji u ime vlasti, domoljublja, Vjerskih prava krše prvenstveno ljudska prava, a u suštini se bave kriminalom. Ove stranice, kako ja želim razumjeti slobodu izražavanja postoje da ljudi saznaju ili izreknu svoje mišljenje. Pokušajte.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # PjluvanjeAdministrator 2009-03-14 12:06
Posjetitelj koji se predstavio kao ? pita "zasto ne objavljujete clanke koji su vezani uz grad i HDZ kao na primjer prevara sa igralistem bocac gdje se izvode radovi bez dozvole i gdje se devastira lošinj i njegovo lice i naličje." Dovoljno je malo prelistati ovu stranicu da se vidi kako se na njoj prenose napisi iz raznih medija kako vezani uz grad, tako i vezani uz HDZ, ali i aktivnosti drugih političkih stranaka, nezavisnih političara, udruga i pojedinih osoba, pa i aktivnosti šireg značenja. No, koliko je administratoru poznato, još ni jedan medij nije spomenuo da se zbiva "prevara sa igralistem bocac gdje se izvode radovi bez dozvole i gdje se devastira lošinj i njegovo lice i naličje."

Ako gospodin? ima kakvo saznanje o tome može ga podijeliti s ostalim posjetiteljima komentarom uz odgovarajući članak ili se odzvati Pozivu na suradnju (www.volim-losinj.org/.../69)objavljenom s lijeve strane stranice i sam napisati članak o toj temi.

Svrha ove stranice objašnjenja je u impressumu (volim-losinj.org/.../...) stranice, a jedan od njenih ciljeva je omogućiti graðanima i graðankam slobodno komentiranje dogaðaja, pojava i odnosa, bilo anonimno ili pod vlastitim imenom. Već i površan uvid u komentare pokazuje da tzv. "pljuvanje" nema jednostranačku obojenost, već da "pljuvačka" leti sa svih strana na sve strane. Uostalom, i komentar gospodina ? "druga strana" može s pravom nazvati "pljuvačkim".
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # drvlje i kamenjegrinja 2009-03-14 14:48
Ovo mu je dobro: "Gdje su tu vase prijateljice Andrea Gregorina i Bojana Genov?" Šta su one lošinjski USKOK pa treba da razotkrivaju prevare i kriminal :-) A kad zucnu o nečem i to pod svojim imenom, a ne anonimno kao ovaj upitnik, drvlje i kamenje po njima.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # zato i pitam? 2009-03-14 16:05
vec smo pokusali ali teme su odbijene jer nisu pod navodnicima za ove stranice pa pocemu neka tema je a neka nije?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Re: Zato i pitamAdministrator 2009-03-14 16:15
Citat:
vec smo pokusali ali teme su odbijene jer nisu pod navodnicima za ove stranice pa pocemu neka tema je a neka nije?
Administratoru nije poznat ni jedan pokušaj, a da je bio odbijen ako je bio koliko toliko u skladu s pravilima komentiranja (www.volim-losinj.org/.../69).
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Nisam pametan ali sam zlobanProfesor Grinja? 2009-03-14 19:03
Administratoru, ne gubi vrijeme za debile koji ne znaju s komentarom pogoditi temu. Za kritizirati moraš imati barem malo mozga, a grinje ? i profesor na žalost to nemaju. Zanimljivo je da ? sebe doživljava kao mnoštvo jer kaže ..."već smo pokušali"... ili je podvojena ličnost pa sebe doživljava kao mnoštvo ili je dio neke nedefinirane stranke ili strane koja ne može podnijeti HDZ.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Kad narastem bit ću AdminĆićo 2009-03-14 19:11
Savjet ?. Otvori svoju stranicu pa budi Administrator i deri po HDZ-u i ovoj vlasti.
Profesor i grinja će biti redoviti posjetitelji tvoje stranice.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # bočac 2.bočac 2009-03-15 20:20
Mujagić je glavni investitor? On i Rudolf Ivković? Pa to je kupleraj. Koliko su ti ljudi dužni gradu Malom Lošinju i drugim ljudima na otoku. Kako oni mogu dobiti posao? Daleko je dogurao ovaj Lošinj. Mujagić,Pervan, Magazin, Kruljac, Hofman i Tarcizio Mužić to je lošinjska graditeljska elita. Pa još Ivković, Šimunković, Veber, Bernobić, Jančić, Kačinari, Bilić i slični to je zalog budućnosti. katastrofa. Ako je grad osuðen na ovo društvo onda nema budućnosti. Ako grad nema graðevinsku dozvolu za ovaj projekt a radovi se izvode, treba Cappellija, Mujagića i Magazina strpati u zatvor.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Grinja 2009-03-15 20:28
Bočac, jeli ti pitaš ili znaš koliko su dužni? Ako pitaš znači da ne znaš onda ti je bezveze to da je kupleraj. A ako znaš napiši koliko duguju. Ovako samo lupaš bezveze.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # to je nepravdaKalimero 2009-03-15 20:46
Još jedan frustrirani ili je ? samo promjenio nadimak u bočac . Bočac zar ti to nije izvrsna prililika da ti pored takvih nesposobnih napraviš karijeru u Lošinju. Ako mogu tako nesposobni što čekaš. Oslobodi svoj poduzetnički potencijal...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Žuč 2009-03-15 20:50
Nije Mujagić glavni investitor nego Navam d.o.o. s partnerom Radnik d.d. Kruževci.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # rab 2009-03-15 23:02
BoČac je zamjenio stranicu, napada sve živo, vjerojatno se javlja sa psihijatrije jer je vidio sliku bolnice...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Ima li nade za nas?Psihić 2009-03-16 10:45
U naletu bijesa bočac je iz očajnog društva ispustio Kučana. Iz toga bi se dalo zaključiti da je Kučan jedini pravi graditelj. Zanimljivo. Na žalost po bočac njegovi kriteriji se zanivaju na političko-osobn om-interesnom kriteriju uvjetovnom opsesivno kompulzivnom poremećaju a koji proizlaze iz osobnog osjećaja veće vrijednosti i objektivne činjenice da je realnost bitno drukčija od njegove projekcije sebe u tom svijetu, u kojem živi. Kriteriji i činjenice u tom slučaju samo smetaju.
Netko s takovim stvovima o ljudima u lošinju bi morao biti izuzetnom uspješan, bogat, cijenjen i obiteljski zadovoljan. Bočac to zasigurno nije, jer bi se u protivnom potpisao a svakako bi se znalo za njega.
Ipak ima nade. Postoje doktori i za to. Da se riješiti. U jednome se možemo složiti, ako je grad pun takvi likova kao bočac, koji samo pljuckaju anonimno, bez kriterija i argumenata, a dokazano je da ništa ne rade (znalo bi se i vidjelo, Lošinj bi bio puno napredniji i ugodniji za život) nema budućnosti.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # prdež od Bočacavjetar 2009-03-16 11:38
Ma ne kopčam zašto je Bočac u priču o investiciji upleo Rudia Ivkovića. Mislim da je on tu ni luk jeo ni luk mirisao. A i priča da duguje gradu se rasplinula ko prdež na vjetru :-)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # bočac 2.bočac 2009-03-16 12:13
Eto vidite kako poslije mog komentara svira HDZ-ov orkestar. A nisu odgovorili koliko Rudolf Ivković duguje gradu, a koliko duguje Mujagić. I ima li se za radove na Bočacu graðevinska dozvola, to nisu odgovorili. Tko je tu za psihijatriju? A koliko tek naš grad duguje svima na otoku i možda još dalje? Tu odgovora nema, to ćemo zanemariti? I koliko ovi "poduzetnici" otkinu od države? To ovom orkestru nije važno, važno je "zna se", ali se ne smije reći. Pa do prije 20 godina mi bi pola ovih koje sam pobrojao pozatvarali zbog muljanja i pronevjera.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # adz 2009-03-16 12:40
Što je s Kučanom?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # prdež od bočaca 1vjetar 2009-03-16 13:27
Ja bi ti odgovorio koliko duguju da znam. Ali ne znam. A ako ti znaš, pa napiši brale i ne prdi bez veze. Ovo tvoje kao kad se potajice (tj. anonimno) posereš pred tuða vrata pa ljudi misle da se posrao vlasnik stana.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # bočac 2.bočac 2009-03-16 13:41
Grad duguje 6 904.321,80 kuna, potražuje nešto manje ( 4 821 032.00 kuna), i to duguje bez kreditnih obaveza, a ako ne vjerujete pitajte Cappellija ili direktora Fine, oni znaju, samo se malo potrudite. Samo malo dobre volje i evo velike sage o uspješnosti dragog gradonačelnika i njegove klike.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ro-rotatjana 2009-03-16 13:46
pa ljudi moji Rudi daje okolo naloge da se radi i gradi, na račun grada, neka on plaća dugove, on i stvara obveze.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Reciastrid 2009-03-16 14:53
Kome, kad?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # prdež od bocac 2vjetar 2009-03-16 13:47
A sta ce nam fina i kapeli kad imamo tebe :-) Pa kad tako sve znas napisi koliko gradu duguju rudi i mujagic. A onda i koliko duguju solic i benvin.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # adz 2009-03-16 14:42
Bočac, što je s Kučanom?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # astrid 2009-03-16 14:47
Bočac, zašto se ti ne kandidiraš? Ili počeneš raditi biznis. Ovako ćeš puknut. Isprazni se negdje.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # knjigovoða 2009-03-16 15:20
Zanimljivo je da bočac koji ima nadnaravne sposobnosti i moći da utvrðuje sve činjenice, da zna sve, sve može (samo što nije rekao da je bog), nama hrabrosti se potpisati kad optužuje? konkretne ljude. Za financije Grada Malog Lošinja odgovara gradonačelnik gradskom vijeći i instituacijama RH. Kontrolu zakonitosti raspolaganja proračunskim sredstvima vrši državna revizija RH, permanentno-sva ke godine. Doduše svi oni nemaju sposobnosti kao i bočac pa im promiču pred nosom kaznena djela. Uzgred današnja gospodarska situacija je generalno koma, pa je moguće da je grad ML dužan s obzirom da je i sama država Hrvarska dužna 40-tak milijardi eura. S obzirom na visinu proračuna mislim nije strašno.
Kad sve znaš, prosvijetli nas: Reci koliko je danas Jadranka dužna? Više ili manje od 100.000.000 eura?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # euro 2009-03-16 15:34
Jeli nije Isus rekao "Neka baci prvi kamen tko je bez duga" :-)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # bočac ili zdravstvoplavuša 2009-03-16 15:40
Nije jasno kakve veze imaju financiranje Doma zdravlja sa igralištem na Bočacu. :-x
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # kriv je adminbrineta 2009-03-16 15:54
Za to što se tu pišu komentari bez veze s Domom zdravlja kriv je administrator jer se ne drži svojih pravila, tj. da će brisati komentare kad nisu u svezi teme.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # odgovorcrnka 2009-03-16 15:58
Pitaj bočac.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Re: kriv je adminAdministrator 2009-03-16 16:19
Skretanje s teme nametnuo je posjetitelj koji se potpisao kao ?, komentarom kojem je kao naslov upisao ?????????????? i tekstom u kojem je optužio administratora da ne objavljuje (citat) "clanke koji su vezani uz grad i HDZ kao na primjer prevara sa igralistem bocac gdje se izvode radovi bez dozvole i gdje se devastira lošinj i njegovo lice i naličje.", te iz teško shvatljivih razloga upitao (citat) "Gdje su tu vase prijateljice Andrea Gregorina i Bojana Genov?". Takoðer je ustvrdio da su administrator i (citat) "ova vasa stranica postali pljuvaci svega sto nije u skaldu sa HDZ-om" i iznijeo još neke insinuacije.

Prema objavljenim pravilima ovaj je komentar zaista trebao biti uklonjen, no ostavljen je jer održava jedno stanje duha dijela posjetitelja i njihove kulture komuniciranja prema kojima bi na stranici smjeli biti samo članci čiji sadržaj odgovara njima.

Na spomenutu primjedbu osobe ? administrator je odgovorio komentarom uz ovaj članak (citat): Već i površan uvid u komentare pokazuje da tzv. "pljuvanje" nema jednostranačku obojenost, već da "pljuvačka" leti sa svih strana na sve strane.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # nekulturasrakanjež 2009-03-16 16:50
Nekulturno je raspravljati mimo teme koja je predmet rasprave, takoðer nije oportuno optuživati bilo koga bez konkretnih dokaza. Najlakše je pljunuti drugoga, a da se pri tome ne poštuju elementarna pravila ponašanja. Živimo u malom mjestu i ne bi trebalo biti mjesta za mržnju i netoleranciju. Svaku konkretni napor koji omogućava ravoj i napredak treba pozdraviti. Zato, natječimo se u novih idejama i rezultatima za dobro svih nas, pa i bočca.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # vjetar 2009-03-16 17:04
Slazem se sa srakanjezom, jer neki se na ovom portalu ponasaju kao stoka sto skrivecke pisu prostote u javnom zahodu. A podlost je napisat kao bocac "A nisu odgovorili koliko xxxx duguje gradu, a koliko duguje yyyy." , jer to nije ni pitao nego je napisao kao opce poznatu stvar. Hajde bocac napisi svoje ime i prezime, a ja cu anonimno napisat da dugujes gradu a ti se poslje peri :-)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Xman 2009-03-16 17:51
To što izvodi lik koji se nazvao Bočac školski je primjer podvale kad nekoga hoćeš dezavuirati. U literaturi koja se bavi trikovima te vrste navodi se primjer kad nekoga pitaš "a kad si prestao tući svoju ženu?" Upitani time upada u pravu septičku jamu. Dok objasni da niti nije tuao ženu, to već više nije tema, a temom postaje to kad ju je prestao tući. Tako i Bočac: pita koliko tko duguje Gradu. Dok netko odgovori koliko duguje ili odgovori da ne duguje, već je temom postala priča kako duguje.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Dr. Doolitlle 2009-03-16 18:37
Bočac je lik koji bi trebao hitno stručnu pomoć. Čovjek će puknut. Ima višak ega a manjak obrazovanja. Zna sve a ne zna ništa. Ima puno ambicija a malo uspjeha.
Htio bi puno a ne može ništa. Želje velike, mogućnosti male. Razumljivo je da mu nije lako. Javi se doktoru pomozi sebi i drugima da te ne trpe.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ???/BocacMali 2009-03-16 22:08
Mislim da je Lik koji se skriva iza ??? i Bocaca nas dragi predsijednik ceha prijevoznika morem ili ti ga veliki brodovlasnik,
koji nije ostao duzan samo onima s kojima nikad nije poslovao. Zato je cijelo ljeto imao tjelohranitelja nekakvog razbijaca, pardon izbacivaca.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ??OZ 2009-03-16 22:13
Ako mislis na Krstaša varaš se pa taj ne zna ni upalit PC.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # savjetnikCik cak 2009-03-17 09:18
PC mu upali Dubravko.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Krstas - OtocaninDubravko 2009-03-17 10:40
Iz pozdanih izvora objevljujem da je Krstaš Otočanin!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ....Mali 2009-03-16 22:20
Ma da onda mi reci tko bi drugi mogao biti takvo smece da neosnovano blati sve te ljude ,medu kojima ima postenih i vrijednih za razliku od njega !!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # crvenipartija 2009-03-16 22:56
Bočac se krije iza lika žutog iz banke, samo su oni mogli prije 20 godina pozatvarati nepodobne ....
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # tako jeJA ZNAM 2009-03-17 13:05
Frka nastala a ni oko čega uzbnili se oni koji nemaju muda nista reći pa sad optužuju svega i svakog uglavnom smiješno da ne može biti smješnije.
Admine ili što si već na ovoj lakrdiji od stranice proziran si isto koliko i oni koji te plaćaju. Tu si samo da reklamiraš svoje vlasnike.
zašto si ediju ercegoviću maknuo sa naslovnice temu koja je bila najposjećenija a držiš stranice Bojane koje nitko ne komentira, Vjerojatno jer i ona sam ima pristup tvom poslu e moj admine proziran si.
neces još dugo to moci vjeruj jer poludjet ćeš od tog svi te mrze i ne mogu te vidjeti svi.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ponovo jašeCarcinom 2009-03-17 14:15
Meni je posve logićno da su povećana sredstva za zdravstvo. Ne samo zato što je sve postalo skuplje, nego i zato što grad generira bolesti, pa mora uložiti i u njihovo lječenje.
Uočen je skok malignih bolesti kod zaposlenih u zgradi gradske uprave. Možda je to u uzročno - posljedičnoj vezi sa postavljanjem antene u zgradu općine, što je masa ljudi smatrala skandaloznim i opasnim. Da ja tamo radim i da sam boilestan, ja bi tužio grad. Grad je doslovno prodao zdravlje i sigurnost zaposlenih u toj zgradi za lovu, a sada tobože zaslužuje pljesak jer su povećali davanja za zdravstvo. Važno je da se novac vrti!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # VIP i anteneDR. 2009-03-17 15:32
Ne mogu pronaću onaj članak kada je VIP postavljao antenski sustav, ali ako tko može neka vidi polemiku. Meni je palo na pamet kada ste ovo gore napisali da je to možda ipak štetno i da ne znamo što imamo u sred grada.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # .... 2009-03-17 17:47
Koliko sam ja upućen u stetnosti takvih antena, onda je ekipa u općini najsigurnija. Nagrabusili su oni u malo širem krugu, jer antena ne baca zrake ispod sebe
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj

Dodaj komentar

Komentari koji nemaju veze s temom članka uz koji su uneseni bit će uklonjeni. Za unos "off topic" komentara mogu se koristiti stranice SVAŠTARA 2, SVAŠTARA, ŠKOVACA i SATIRIČKI PRILOZI. Uredništvo ne snosi odgovornost za sadržaj komentara.

Sigurnosni kod
Osvježi

galerije1

mi-logo
wonline
yrno
Vremenska prognoza
za Lošinj


Članak 69. Ustava RH

Volim LošinjSvatko ima pravo na zdrav život.
Volim LošinjDržava osigurava uvjete za zdrav okoliš.
Volim LošinjSvatko je dužan, u sklopu svojih ovlasti i djelatnosti, osobitu skrb posvećivati zaštiti zdravlja ljudi, prirode i ljudskog okoliša.

setnja

ubojstvoborocid

ZADNJI KOMENTARI

  • Svaštara br. 2

    dugurovenufo 18.09.2019 03:14
    Bell's precursors elderly perception, night?
    This zvk.gpnj.volim- losinj.org.wvq. ch menopause, levitra 20mg best price: ralstoncommunity.org/.../ ...
     
  • Svaštara br. 2

    otuvoyur 18.09.2019 01:29
    Indicated hiatus, leads facets meaning, impulsivity.
    Video zhx.llqz.volim- losinj.org.arc. hz conjugation result; himplasia for sale ...
     
  • Svaštara br. 2

    iduneqix 18.09.2019 01:16
    Social, scans: reckless imatinib stages, himcolin lowest price stature nurse-teacher.
    Acid-base agg.yhcd.volim- losinj.org.yyj. yj pillow, best buy cialis: charlotteelliottinc.com/.../ ...
     
  • Svaštara br. 2

    okoxorkev 18.09.2019 00:07
    The online vimax valve-like night, radius generic vimax excise, sticky, endothelium.
    In cey.tjcj.volim- losinj.org.psj. zz undiagnosed, ironic dramamine lowest price ...
     
  • Umivena nacionalizacija

    novo 17.09.2019 18:26
    Ništa
    Zašto bi AM išao na Zavod za zapošljavanje? Ima još puno onih koji ništa ne rade a lijepo žive ...
     
  • »Iz dubine duše mrzim ta HDZ-ovska govna«

    Inokosni poslovodni organ 17.09.2019 10:54
    Brifing
    Pa pitaj to svog stručnog mentora i tutora kad se u radno vrijeme sastanete kod Dašmira da ...
     
  • »Iz dubine duše mrzim ta HDZ-ovska govna«

    Pravnik 16.09.2019 17:19
    Pojašnjenje
    Da li da ti to pojasnim na normalan ili na pravnički način?
     
  • »Iz dubine duše mrzim ta HDZ-ovska govna«

    silvija94 16.09.2019 12:37
    Simfonija emocija skladana pogrešnim taktovima
    Da li mogu i drugi objavljivati na ovoj stranici primljene privatne mailove ili je to samo ...
     
  • »Iz dubine duše mrzim ta HDZ-ovska govna«

    bo 16.09.2019 10:42
    Veliki korak
    Biće to mali korak za tebe, ali veliki korak za stranicu, Mujagiću :lol:
     
  • »Iz dubine duše mrzim ta HDZ-ovska govna«

    gost 16.09.2019 10:17
    By
    Čekaj, čekaj...Tomisla v Kikić je administarator stranice, Tomislav Kikić administrator ...
     
  • »Iz dubine duše mrzim ta HDZ-ovska govna«

    Tomislav Kikić 16.09.2019 09:20
    Dokoni penzioner dokonom investitoru
    Nisam se uplašio mogućeg pokretanja pravnog postupka ni kad je ovaj portal bio predmet ...
     
  • »Iz dubine duše mrzim ta HDZ-ovska govna«

    gost 16.09.2019 00:12
    A.M.
    Arsene nisam te baš razumio, jel može malo podrobnije
     
  • »Iz dubine duše mrzim ta HDZ-ovska govna«

    Arsen Mujagić 15.09.2019 22:59
    Kraj moje rasprave o anonimnom hračkanju
    Anonimna osoba pod nadimkom gost napisao je komentar: „ A šta ti bildaš sastajanjem sa ...
     
  • »Iz dubine duše mrzim ta HDZ-ovska govna«

    Dr Dolitle 15.09.2019 22:12
    Imaš pravo
    Ne laje kuja radi sela nego radi sebe. U svakom slučaju jako žalosno,već mjesecima se ...
     
  • »Iz dubine duše mrzim ta HDZ-ovska govna«

    Dr. Masturb 15.09.2019 21:52
    ...
    Prije se radi o nejebici koja izaziva izgleda i oštećenja mozga.
     
  • »Iz dubine duše mrzim ta HDZ-ovska govna«

    Dr Dolitle 15.09.2019 21:20
    Farma
    Vidim gužva u našem zdravstvu pa su se psihički problemi i frustracije počele lječiti na ...
     
  • »Iz dubine duše mrzim ta HDZ-ovska govna«

    Ervin 15.09.2019 20:45
    #transparentno
    Na web info se moglo vidjeti da je službeno vlasnik stranice jedan gospodin, međutim ...
     
  • »Iz dubine duše mrzim ta HDZ-ovska govna«

    M.U. 15.09.2019 18:41
    BMW
    gospođa puni a ljubavnica se vozi. :lol: :lol:
     
  • »Iz dubine duše mrzim ta HDZ-ovska govna«

    gost 15.09.2019 18:35
    DM
    upravo sam se vratio iz DM-a, ostavio sam gospođi manču da skupi prije za puni rezervar.
     
  • »Iz dubine duše mrzim ta HDZ-ovska govna«

    gost 15.09.2019 13:38
    Birački promašaji
    Žali se biračima. Izabrali su i onu cirkusanticu Kolindu za predsjednicu države. Da ne ...
     
  • Umivena nacionalizacija

    gost 15.09.2019 13:37
    peticija
    molim da se pokrene peticija za prijavu arsena mujagića na Zavod za Zapošljavanje, da napokon ...
     
  • Raspikuće i budale

    gost 15.09.2019 10:58
    Kultura življenja
    Tako to rade pravi gradovi. Zabiti s provincijalnim kompleksima svojih upravljača i građana ...
     
  • »Iz dubine duše mrzim ta HDZ-ovska govna«

    Losinjan 15.09.2019 10:30
    ....
    Bahat ili ne, osfrustriran ili ne....rekao je istinu. Žalosno je da takva osoba može biti na ...
     
  • »Iz dubine duše mrzim ta HDZ-ovska govna«

    Crna guja 15.09.2019 09:13
    Tužna je nedjelja
    Da ti smeta nadimak Silvija očito je iz tvoje šuplje, mlohave, a sumorne upitne primjedbe "Kaže ...
     
  • »Iz dubine duše mrzim ta HDZ-ovska govna«

    hranitelj tuljana 15.09.2019 07:43
    Borba za javne interese
    Sviđa mi se kako su u nekoliko zadnjih članaka pale sve maske i brižno građeni javni imidži ...
     
  • »Iz dubine duše mrzim ta HDZ-ovska govna«

    Anto Stipendija 14.09.2019 22:16
    Ljutko zvani Silvija
    Koliko ljutih junačina večeras na ovoj stranici? Kažeš da je dno dna da za svoj nick uzimam ...
     
  • »Iz dubine duše mrzim ta HDZ-ovska govna«

    gost 14.09.2019 21:52
    Bik koji sjedi pred Lidom
    I samo ti je ime Silvija zasmetalo, a ne to što na primjer piše da je A. M. pisao o Gradu dok ...
     
  • »Iz dubine duše mrzim ta HDZ-ovska govna«

    Anto Stipendija 14.09.2019 21:37
    Baš dno dna
    Kaže junačina koji sebe naziva Silvija?
     
  • »Iz dubine duše mrzim ta HDZ-ovska govna«

    Silvija 14.09.2019 21:26
    Dno dna
    Dno dna je da se vaš dvojica ovako prepucavate i trolate rasprave... Dno dna je da je A.
     
  • »Iz dubine duše mrzim ta HDZ-ovska govna«

    Administrator 14.09.2019 21:16
    Brisanje komentara
    Ovime je prepucavanje između nicka Anto Stipendija i Snob prešlo granicu toleriranja ...