Čorba

Korisnička ocjena:  / 8
LošeNajbolje 

otpadOko područja zvanog Čorba, inače dijela zaštićene Park – šume Pod Javori u Velom Lošinju, niknula je ograda s upozorenjima zabrane pristupa nezaposlenima, obaveze korištenja zaštitne opreme te opasnosti od visećih tereta. Na ograđenom dijelu zaštićena su stabla drvenim oblogama, a polako se povećavaju hrpe materijala od iskopa. Cijeli prizor zaštićenog šumskog sustava i vrijednog perivoja ukrašava i bager. Zanimljivost, da niti na jednom mjestu nije istaknuta uobičajena i propisana tabla s nazivom projekta, oznakama izvođača, investitora i nadzora potakla je traženje gradilišta.

Najavljeni početak građevinskih radova na izgradnji novog medicinskog trakta Lječilišta Veli Lošinj još nije započeo. Zgrada predviđena za rušenje na čijem će mjestu niknuti nova, s pripadajućim bazenom, ima širom otvorena vrata i iz nje dopiru zvukovi bušilice, očigledno tek traju pripreme za rušenje. U krugu lječilišta nema gradilišta niti oznake gradilišta. Informaciju da građevinski otpad u krugu zaštićene park – šume odlaže tvrtka Radnik moguće je povezati jedino s činjenicom iskopa na području hotela Punta tvrtke Jadranka.  

Dakle, tvrtka Radnik iz Križevaca odlaže građevinski otpad na području zaštićenog dijela prirode (koji doduše, nije ni dosad nikako štićen i čitateljima je poznat kao besplatni parking u sjeni borova). Ne radi se ovdje o slučaju da je netko pod okriljem noći istresao prikolicu građevinskog otpada na rubove između šume i slabo prometnog puta. Ovdje je netko postavio ogradu, upozorenja, obložio stabla i naočigled svima odlaže materijal s iskopa. Tik pored ograde neobilježenog odlagališta građevinskog materijala maskiranog u gradilište vidljiva je obavjesna tabla sa zabranom odlaganja građevinskog otpada. Sve izgleda kao pravo. Kao i obično kad se radi o privilegiranim tvrtkama, redom donatorima stranaka i partnerima u konzumaciji finih ručkova i večera, izostala je reakcija nadležnih tijela, inače promptna u slučajevima kad netko ostavi kariolu pijeska ispred kuće u kojoj obnavlja kupaonicu.

Valja naglasiti da je Gradsko vijeće na posljednjoj svojoj sjednici usvojilo Odluku o donošenju plana gospodarenja otpadom na području Grada Malog Lošinja za razdoblje od 2017. do 2022. godine, u kojoj je cilj 2.1. odvojeno prikupljanje 75% proizvedenog građevinskog otpada s naglašenom potrebom uspostava suradnje komunalnog redarstva sa inspekcijskim službama. Očekujemo, dakle, izvješće komunalnog redarstva i inspekcije zaštite okoliša i inspekcije zaštite prirode o tome što su poduzeli u ovom konkretnom slučaju u kojemu nije potrebno posebno istraživati niti tražiti vinovnika.

Park šuma Pod Javori zaštićena je 1993. godine i u Upisniku zaštićenih područja vodi se pod brojem 862. Obuhvaća 39 ha, od toga je najvrjedniji dio 15 ha perivoja na području lječilišta. 10 ha šume u vlasništvu je županije, pa su tijekom protekle godine na zahtjev župana pokrenute aktivnosti za smanjenje obuhvata zaštite ovog područja, na kojemu je predviđen također investicijski bum. Prvotna je ideja bila da lječilište preuzme tvrtka Jadranka te da izgradi luksuzno lječilište prema ideji poznatog arhitekta Turata (http://www.idisturato.com/project/park-i-kuca-koja-lijeci/). Međutim, Upravno je vijeće lječilišta odlučilo raskinuti već dogovorene aranžmane i srećom za kuharice sa sindromom teniskog lakta i daktilografkinje s upaljenim ramenim tetivama Lječilište će ostati i, zalaganjem Ines Strenje Linić, povećati kapacitete u sustavu javnog zdravstva.

Mišljenjem Ministarstva zaštite okoliša i prirode obuhvat zaštićenog područja ne može se smanjivati i planirani zahvat mora biti u skladu sa šumsko-gospodarskim planovima donesenim u skladu s posebnim propisima koji reguliraju područje šumarstva. Nažalost, takvih planova za zaštićena područja Lošinja nema. Sprega vlasti i investitora uspješno djeluje na uklanjanju onih obilježja zbog kojih su neka područja zaštićena.

Ovaj je najsvežiji primjer gledanje kroz prste odlagatelju građevinskog tpada na zaštićeno područje prirode samo jedan od takvih primjera.

Paradoksalno je da su zaštićena područja prirode vitalni interes zajednice i upravo turizma kojemu toliko smetaju, jer sama uniformna ponuda betoniranih sunčališta, bazena na obali mora i luksuznih hotela nikad nije uspjela učiniti atraktivnom turističku ponudu i markirati poželjnom neku turističku destinaciju. Zaštićena područja, uistinu zaštićena područja od parkiranja, sječe, odlaganja otpada i megalomanske gradnje, jedini su jamac održivosti turizma, od kojega živi većina otočnog stanovništva. Zato je insistiranje na korištenju Čorbe insistiranje na održivosti izvora prihoda većine otočana.

Komentari: 

151 # radnik radi a ostali se čudehranitelj tuljana 2017-10-07 18:05
Ima li neka suštinska razlika je li na nekoj površini GODINAMA makadamski parking sa, uz aute, hrpom razne škovace, šute, starih trejlera i barki... ili je na istoj površini PRIVREMENO dovezen građevinski materijal, u ovom slučaju sa Punte?

Hoćemo li čitati i članak o veloselskom stoljetnom zaštičenom arhitektonskom čudu - marketu, koji je isto sada "otišao" i zamijenit će se ljepšim, starijim i bogatijim za 4 apartmana?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
011 # Tko donira taj profitiragost 2017-10-07 18:49
Nitko se ne čudi. Možda nećeš ni ti kad pročitaš članak volim-losinj.org/.../...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
131 # insistiranjehranitelj tuljana 2017-10-08 07:49
Hvala, međutim poznat mi je taj slučaj, u ostalom živimo u državi socijalističkok crony "kapitalizma", tj. onog gdje je država i poslovanje s državom glavni izvor proračunskih)sredstava.

ALI, nisam to komentirao..

Uočio sam da članak gradi argumente na statusu zaštičenog područja na koje e odlaže otpad i nariče nad sudbinom park-šume, tj. striktno područja parkirališta,na koje će privremeno biti navezen građevinski materijal.

Čitatelja, pogotovo onog koji nije upućen i koji ne zna da i tako na tom području već godinama stoje uz stotine auta i različite hrpe građevinskog materijala, armature, šljunka, šute, starih barki ali ne Jadrankinog otpada(hehehe), navodi se na mišljenje da se uništava sama park-šuma.

"Park šuma Pod Javori zaštićena je 1993. godine i u Upisniku zaštićenih područja vodi se pod brojem 862."

- otpad će se privremeno odložiti na parkiralište, ako je parkiralište dio zaštičenog krajobraza, zašto do sada nismo čitali tekstove o tome da ga treba ukloniti?

odlaže građevinski otpad na području zaštićenog dijela prirode (koji doduše, nije ni dosad nikako štićen i čitateljima je poznat kao besplatni parking u sjeni borova)

- dakle ništa novo u Čorbi, sve se može, ali obrva se digne ako ste Jadranka.

Ne radi se ovdje o slučaju da je netko pod okriljem noći istresao prikolicu

- netko tko po noći istrese prikolicu to radi ilegalno i taj će materijal tamo ostati zauvijek, potpuno promašena usporedba jer je ovo privremeno i dogovoreno.

"Na ograđenom dijelu zaštićena su stabla drvenim oblogama"

- pohvala brizi investitora, kako je ova informacija dospjela u članak?

"Cijeli prizor zaštićenog šumskog sustava i vrijednog perivoja ukrašava i bager"

- opet, radi se o svima znanom parkingu/odlaga lištu svega i svačega...

"Sprega vlasti i investitora uspješno djeluje na uklanjanju onih obilježja zbog kojih su neka područja zaštićena."

- opet patetika o park-šumi a u stvarnosti radi se o parkingu/odlaga lištu, čija stabla su odlagatelji zaštitili daskama.


"gledanje kroz prste odlagatelju građevinskog otpada na zaštićeno područje prirode"


- na parkirališteee. Ako smatrate da je samo područje parkirališta vrijedno zaštičeno krajobrazno područje, zašto onda niste već prije pisali o njegovoj namjeni kao parkirališta/odlagališta?

Iz iznesenog vidi se da članak gradi pozicije na "zaštičenosti" Čorbe pa me zanima iz tog kuta gledišta:


Ponavljam pitanje:

Ima li neka suštinska razlika je li na nekoj površini GODINAMA makadamski parking sa, uz aute, hrpom razne škovace, šute, starih trejlera i barki... ili je na istoj površini PRIVREMENO dovezen građevinski materijal, u ovom slučaju sa Punte?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
010 # Sprega vlasti i investitoraYak 2017-10-08 10:43
Citat hranitelj tuljana:
- otpad će se privremeno odložiti na parkiralište, ako je parkiralište dio zaštičenog krajobraza, zašto do sada nismo čitali tekstove o tome da ga treba ukloniti?
Nismo ih do sada čitali zato što o tome nitko nije pisao. Drugi mogući odgovori su ili nevažni ili legitimni, no sumnjam da ikoga zanimaju. Meni, a možda i drugima, zanimljivija je informacija da je za 10 ha šume u vlasništvu županije tijekom protekle godine na zahtjev župana pokrenute aktivnosti za smanjenje obuhvata zaštite ovog područja, na kojemu je bio predviđen investicijski bum nego zašto do sada nismo čitali o tome da treba ukloniti otpad. Jer zahtjev za smanjenje zaštite park šume pokazuje da SDP "daje žmigavac" lijevo, za zaštitu okoliša, ali vozi desno, baš kako je u članku rečeno da "Sprega vlasti i investitora uspješno djeluje na uklanjanju onih obilježja zbog kojih su neka područja zaštićena."
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
013 # money, money...tajkun 2017-10-08 11:12
Citat Yak:
Jer zahtjev za smanjenje zaštite park šume pokazuje da SDP "daje žmigavac" lijevo, za zaštitu okoliša, ali vozi desno, baš kako je u članku rečeno da "Sprega vlasti i investitora uspješno djeluje na uklanjanju onih obilježja zbog kojih su neka područja zaštićena."
Komadina je poznat po tome da daje lijevi žmigavac a u Lošinju trguje sa HDZ-om i tvrtkom Jadrankom. Za investiciju u Lječilištu dvaput je poništen natječaj za izvođača radova dok nije dobio Radnik iz Križevaca.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
012 # Radnik na dvije stoliceLidlić 2017-10-08 11:30
Citat tajkun:
Citat Yak:
Jer zahtjev za smanjenje zaštite park šume pokazuje da SDP "daje žmigavac" lijevo, za zaštitu okoliša, ali vozi desno, baš kako je u članku rečeno da "Sprega vlasti i investitora uspješno djeluje na uklanjanju onih obilježja zbog kojih su neka područja zaštićena."
Komadina je poznat po tome da daje lijevi žmigavac a u Lošinju trguje sa HDZ-om i tvrtkom Jadrankom. Za investiciju u Lječilištu dvaput je poništen natječaj za izvođača radova dok nije dobio Radnik iz Križevaca.
Tko HDZ donira, profitira.
Donatori koji imaju veze s HDZ-om i unosnim ugovorima s državom dolaze iz tvrtke Radnik d.d. – to je jedna od najpropulzivnij ih firmi kada je riječ o doniranju HDZ-a. Od 2009. godine ta je tvrtka pod rukovodstvom Mirka Habijaneca, inače člana HDZ-a, donirala vladajućoj stranci oko dva milijuna kuna. Prošle godine u javnosti je obznanjeno da je Radnik ispod cijene kupio atraktivno zemljište s tvornicom Kamensko u Zagrebu. Od gradova, agencija, lokalne samouprave, ministarstava i drugih institucija Radnik je dobio oko 50 ugovora u vrijednosti od oko 250 milijuna kuna. Samo u Malom Lošinju, odakle dolazi ministar turizma Gari Cappelli, utržili su 24 milijuna kuna, a prošle godine dobili su milijunske ugovore od više javnih institucija. Radnik je također vlas nik tvrtke Bistra iz Đurđevca, a obje su tvrtke donirale HDZ-u po 160.000 tisuća kuna. Bistra je dosad dobila stotinjak milijuna kuna poslova od države, čega nije manjkalo ni prošle godine.
www.portalnovosti.com/.../

A tko uz HDZ još i SDP donira, dominira.
HDZ-ova bau-štela
Ipak, najzanimljiviji poslovi za Radnik su se odvijali u Primorsko-goran skoj županiji s naglaskom na Mali Lošinj i komunalne tvrtke ove lokalne samouprave. Radnik je od 2011. godine tamo dobio desetak ugovora u vrijednosti od 30-ak milijuna kuna, čime su i najveći pojedinačni dobitnici na javnom natječaju u ovoj lokalnoj samoupravi, od javno-privatnog partnerstva u izgradnji POS-ovih stanova, pa do radova na saniranju otpada.
Svi poslovi su dobiveni za vrijeme gradonačelnika Garija Cappellija, današnjeg ministra turizma i čovjeka koji je gotovo ekstatični odnos prema krupnom kapitalu u lošinjskim mandatima nastavio promovirati po dolasku na čelno mjesto resornog ministarstva. A njegove ambicije i planove – izrečene prije šest-sedam godina, prema kojima će promijeniti naličje turizma Malog Lošinja – nekako u stopu prate malološinjski poslovi kompanije Radnik iz Križevaca i njegovog isturenog predstavnika Habijanca. Još tamo 2010. godine Cappelli je svoju viziju luxury turizma vezivao uz obnovu lokalnog aerodroma uz državnu intervenciju kao preduvjet ostvarenja takvih planova. Danas dionice toga aerodroma, inače na listi strateških projekata ove zemlje, između ostalih posjeduju Republika Hrvatska, Mali Lošinj, Jadranka hoteli i Radnik, u iznosu od devet posto.
Dioničar Jadranke, inače najvećeg poslodavca u tom kraju, bio je i Radnik, koji je uz još nekoliko tvrtki i lokalnu samoupravu prodao dionice ovog hotelijerskog poduzeća ruskim investitorima, energetskim konglomeratima što ih se povezivalo s Kremljem, koji su posljednjih nekoliko godina tamo navodno uložili desetke milijuna eura. Radnik, koji je prošle godine na natječaju dobio koncesije na dvije lučice, osvanuo je i u nedavnom urbanističkom planu uređenja dijela Malog Lošinja. Tamošnje rukovodstvo upisalo je, naime, prijedlog da se izgrade javne sanitarije u objektu koji je, kaže nam lokalna aktivistica Bojana Genov, također u vlasništvu tvrtke Radnik, što je samim automatizmom značilo da će grad o trošku građana koji pune proračun obnoviti inače ruiniranu nekretninu. Iako je prigovor na ovaj prijedlog uključivao i pitanje zašto se javni WC gradi baš u ovom objektu i na području koje dotad nije bilo urbanizirano, odgovor gradske uprave je izostao.
www.portalnovosti.com/.../
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
010 # Poprište urbanizacije i sječe?Dodo 2017-10-08 15:10
Moje mi skromne mogućnosti ne daju shvatiti dubinu hraniteljevih misli, pa ne znam što zapravo želi reći. Ali znam da se o park šumi u Velom pisalo, jer s desne strane gore na stranici pod POVEZANO su linkovi na prva dva članka na tu temu:
volim-losinj.org/.../...
volim-losinj.org/.../...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
113 # Dogovor?!Dre 2017-10-08 12:08
Citat hranitelj tuljana:
- netko tko po noći istrese prikolicu to radi ilegalno i taj će materijal tamo ostati zauvijek, potpuno promašena usporedba jer je ovo privremeno i dogovoreno.
Ovo je vrijedna informacija. Dogovoreno s kim? je li Hranitelj tuljana istražio i vlasništvo nad tim područjem? je li vlasnik dogovorio da građevinski otpad može biti odložen na njegovo zemljište? Usprkos odlukama Grada Malog Lošinja?!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
011 # heheheGost 2017-10-08 13:55
Citat hranitelj tuljana:
- dakle ništa novo u Čorbi, sve se može, ali obrva se digne ako ste Jadranka.
Na sve ovo tvoje trabunjanje u ulozi odvjetnika i spin doktora ruske Jadranke odgovor je donja fotografij.

Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # bager efendijamirko 2017-10-08 08:15
Sama riječ Čorba govori da je to zaštićeno područje ili park prirode. Zao nemojte plakati za prolivenim mlijekom. Market će biti srušen a vjerojatno se neće nikad više napraviti novi nego će to biti parkiralište.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
131 # je li čorba dio parka?hranitelj tuljana 2017-10-08 11:32
Nisam bio siguran, a nisam ni toliko upoznat s ovim dijelom Lošinja, međutim kako volim informacije bazirane na činjenicama a ne na osjećajima, sad sam išao pogledati na GIS pregledniku "Bioportal" i ovo parkiralište nikako nije dio park šume "Pod Javori", nego graniči s njim.
www.bioportal.hr/gis/
Ako sama Čorba nije dio parka, tada cijeli članak (o zagađenju zaštičeno krajobraznog parkirališta "otpadom", a u naravi čistim kamenjem i zemljom od kojih se i onako sastoji cijeli otok) nema baš smisla.
Sad ili lažem ja ili je netko... pogriješio?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
015 # Naše goreList 2017-10-08 12:52
Citat hranitelj tuljana:
Nisam bio siguran, a nisam ni toliko upoznat s ovim dijelom Lošinja, međutim kako volim informacije bazirane na činjenicama a ne na osjećajima, sad sam išao pogledati na GIS pregledniku "Bioportal" i ovo parkiralište nikako nije dio park šume "Pod Javori", nego graniči s njim.
www.bioportal.hr/gis/
Ako sama Čorba nije dio parka, tada cijeli članak (o zagađenju zaštičeno krajobraznog parkirališta "otpadom", a u naravi čistim kamenjem i zemljom od kojih se i onako sastoji cijeli otok) nema baš smisla.
Sad ili lažem ja ili je netko... pogriješio?
Znači u "običnu", nezaštićenu, samo šumu smije se odlagati otpad? Smije se upasti u tuđe vlasništvo i "privremeno", na neodređeni rok, odložiti iskop kako se za odlaganje na drugom mjestu ne bi moralo platiti? Ako ovo nije komunistički način razmišljanja ja ne znam što je. Ono što je društveno ili ekonomski opravdano to se može i smije makar je nazakonito. Nećemo se kao pijan plota držati zakona onda kad znamo da je nešto dobro. A dobro je jer: ionako je tamo već bilo smeća, ionako to područje nije zaštićeno, ionako je Radnik naš partner i prijatelj i bolje da uštedi na radovima, ionako se radi o kamenju kojeg je cijeli otok prepun. Hranitelj tuljana je malo libertijanac, a malo komunjara, jedino što je trajno u njegovom pisanju je da mu je Genovica crvena krpa ispred nosa.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
46 # Gospodar PrstenovaMirko 2017-10-08 13:30
Ma znate kaj ja i dečki iz Jadranke budemo kupili se pa budemo mi radili kaj mi očemo a vi lepo odite proć !!!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
015 # svaka rit dojde na šekretdudek 2017-10-08 16:59
Citat Mirko:
Ma znate kaj ja i dečki iz Jadranke budemo kupili se pa budemo mi radili kaj mi očemo a vi lepo odite proć !!!
Mirko jemaš praf, samo vam fale penezi. Rus vam više ne lifra euriće da bi si kupovali vile, jahte i skupe aute. Sve kaj delaš za Jadranku budeju ti platili na sveto nigdarjevo.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
015 # +Neymar 2017-10-08 19:07
Čudan je taj svat Hranitelj tuljana. Pa tako u svom komentaru na temu nezakonitog postupanja Radnika d.d. o čemu je Genov pisala ustvrdi: “ dakle ništa novo u Čorbi, sve se može, ali obrva se digne ako ste Jadranka”. Ta je misao velikog intelektualca sublimira na najboji način odnose koji definira odnose Svetog Trojstva, velikog svetog investitora, bogom danog izvođača radova i zadane nam gradske vlasti.

Dakle Radnik Križevci, protuzakonito odlaže građevinski otpad na mjesto na kojem to ne smije (građevisnki otpad se smije odlagati samo na odlagalištima a šuma bez obzira bila pod zaštiom ili ne nije odlagalište otpada). Iako ljudi (puno njih) godinama koriste Čorbu na način kako je koriste, dođe bogom dani izvoditelj, sve potjera i ogradi svoju zonu interesa. I na to nitko ne bi smio reagirati? A to područje je u katastru i zemljišnim knjigama upisano kao šuma i za koje u odgovorajućim postupcima Republika Hrvatska želi upisati pravo vlasništva. I sve to naravno treba tolerirati jer se tamo odlaže iskop iz Punte (Jadranka) odnosno jer je to dogovor Svetog Trojstva. Iako je tema Radnikovo nezakonito postupanje, odlaganje otpada, oni koji na to upućuju su pritivnici, jadne, nezaštićene Jadranke. Pa iako je tema Radnik i odlaganje otpada, budući je otpad od Jadranke budni i revni zaštitnik interesa Jadranke Hranitelj tuljana skače iz predostrožnosti i utvrđuje: “ dakle ništa novo u Čorbi, sve se može, ali obrva se digne ako ste Jadranka” jest licemjerna do neba. Ona bi trebala sugeriati da je Jadranka ugoržena, jadna, diskriminirana i nezaštićena od opasnih, zlonamjernih i moćnih pojedinaca koji mogu u birtiji ili pisanjem na ovim stranicama ugroziti njene interesa a to bi po definiciji trebali biti opći interesi.

Zašto je to do neba licemjena izjava? Zato jer je ta ista Jadranka bez dozvola i koncesija nasipavala i betonirala more na Čikatu. Zato jer je ta ista Jadranka izgradila/rekon struirala na nezakonit način i hotel Bellevue, Alhambru a sad će i Puntu bez ikave ozbiljnije reakcije javnosti (izuzimajući ovu stranicu) a da ne govorimo institucija koje regiraju i na puno benignije radnje ostale stoke sitnog zuba. Takvo nezakonito i bahato postupanje Jadranke jest u totalnoj suprotnosti s lažno konstruiranim stanjem da je Jadranka pod lupom i da za bilo koju sitnicu se svima obrve dižu.

Hranitelj tuljana jest hranitelj hipokrizije ove male otočke zajednice.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
152 # ???hranitelj tuljana 2017-10-08 22:01
Puno slova (mnogo njih ad-hominem) je napisano nakon mog javljanja na temu, međutim ne vidim da netko potvrđuje tezu na kojoj je građen članak - da je Čorba dio zaštičene park šume Podjavori..
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
111 # -hranitelj tuljana 2017-10-08 22:08
"Oko područja zvanog Čorba, inače dijela zaštićene Park – šume Pod Javori u Velom Lošinju"

"odlaže građevinski otpad na području zaštićenog dijela prirode"

"gledanje kroz prste odlagatelju građevinskog otpada na zaštićeno područje prirode"

www.bioportal.hr/gis/

Onda?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
016 # ...Gost 2017-10-09 00:27
Umjesto zaštićenog područja prirode stavi šumi...s pravnog aspekta je jednako. Odlaganje građevinskog otpada bilo gdje osim na odlagalištu otpada nije zakonito i točka.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
014 # Odlagalište s 5 *****Čeper 2017-10-09 10:08
Citat Gost:
Umjesto zaštićenog područja prirode stavi šumi...s pravnog aspekta je jednako. Odlaganje građevinskog otpada bilo gdje osim na odlagalištu otpada nije zakonito i točka.
Sasvim točno,ali ja bi gospođu Genov pitao zašto je odlučila napasti najuređenije i još privremeno odlagalište otpada a zanemarila na hrpe smeća u zaštićenoj park šumi Čikat. Neke od njih su tik pored petero zvjezdanog objekta :sad:



Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
010 # helioshelios 2017-10-10 09:36
smeće ispred Heliosa je tamo izbačeno nakon poplave koja je uništila te stvari i to je jučer popodne odveženo.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
014 # Tko se mača laća ...gost 2017-10-09 09:30
Citat hranitelj tuljana:
Puno slova (mnogo njih ad-hominem) je napisano nakon mog javljanja na temu, međutim ne vidim da netko potvrđuje tezu na kojoj je građen članak - da je Čorba dio zaštičene park šume Podjavori..
A što te čudi ako je zaista napisano "puno slova ad-hominem" ? Pa gotovo svi tvoji komentari su ad-hominem. Kažem gotovo jer često preskočim čim vidim tvoj glupavi nick. Iz pročitanih sam zaključio da imaš neki psiho-poremećaj pa unapred izvrjeđaš sve koji ne mogu shvatiti genijalnost tvojih komentara. Normalno je da se na takve "kolektivne" ad-hominem komentare reagira istim. Još si dobro i prošao :P
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
222 # Golia istina&@ 2017-10-08 23:45
Što je odjednom blokada "svetog trojstva" ( bojana,kikić,ar sen). Što bi dali da znate tko je hranitelj tuljana. Sam je jači od vas, a vi mislili da ste jedini i najači.( najinteligentni ji), ha,ha..... On gotovo jedini hrani čitatelje ovog "portala" istinom. H..e vas argumentima. Bravo za Hranitelja. Kikiću ne briši ovaj komentar.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
015 # Tko je jači?Rambo 2017-10-09 16:17
Citat &@:
Sam je jači od vas
Od autorice gornjeg članka sigurno nije jači. Svoj komentar zbivanja u Velom Lošinju ona je potpisala punim imenom i prezimenom i time se izložila sudu javnosti. A dripac koji se javlja pod nickom hranitelj tuljana je slabić koji za takvo što nema ni snage ni hrabrosti pa kukavički pod okriljem anonimnosti podmuklo djeluje zaplotnjački.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
114 # Intelektualna disfunkcijaGost 2017-10-09 07:48
Gola istina je da je Golia istina intelektualni voajer koji nema mogućnosti sudjelovati u igri ali se uzbuđuje prateći ju. Nema sposobnosti uključiti se u raspravu iz jednostavnog razloga jer za to nema sposobnosti. A sposobnost (samo)zadovolja vanja ima
svaka budala.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
115 # ...Halter Tego 2017-10-09 08:56
Hranitelj tuljana jest intelektualni guru sljedbe koju povezuje odioznost prema Genov a ljubav prema krupnom kapitalu. Naravno da samo takva sljedba čiji je primjerni član Golia istina, može imati za intelektualnog gurua tipa kao što je Hranitelj tuljana.

Požali se tako guru: „Puno slova (mnogo njih ad-hominem) je napisano nakon mog javljanja na temu, međutim ne vidim da netko potvrđuje tezu na kojoj je građen članak - da je Čorba dio zaštičene park šume Podjavori..“.
Zapeo guru da je tema članka tvrdnja da je Čorba dio zaštićene park šume Podjavori a tema članka je nezakonito odlaganje otpada tvrtke Radnik. Članak je građen na činjenici da je tvrtka Radnik uzurpirala tuđe zemljište, ogradila ga i nezakonito odlaže građevisnki otpad.

Intelektualni guru ima problem s napadima ad-hominem iako se ne potpisuje svojim imenom nego pod nickom nepostojeće osobe-Hranitelj tuljana? Kako se to može ad-hominem napasti nepostojeću osobu. To je moguće isto koliko se može osobno uvrijediti Zagora ili Rip Kirbija.

Kakvi su mu intelektualni kapaciteti takvi su mu i moralni kapaciteti. Iako se osjeća intelektaulno superiornim okolini, velika muškarčina tek iza busije/nicka Hranitelj tuljana hrabro i nustrašivo napada Bojanu Genov. Tko se krije iz nicka Hranitelj tuljana vjerojatno ne zanima ni njegovu sljedbu. Njima samo treba netko tko će napadati Genov i braniti bilo kakve poteze velikog investitora. Pa to ne mora biti ni stvarna osoba.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
412 # Ad TrollTroll Hunter 2017-10-09 09:46
Citat Halter Tego:
Intelektualni guru ima problem s napadima ad-hominem iako se ne potpisuje svojim imenom nego pod nickom nepostojeće osobe-Hranitelj tuljana? Kako se to može ad-hominem napasti nepostojeću osobu.
Osoba iz tog nadimka postoji, ali istina je da je se ne može napasti ad hominem u prijevodu "na čovjeka", jer hranitelj tuljana je trol, a ne homo (čovjek). Za informaciju, "trolovi su stvorenja iz nordijske mitologije, divovski i nezgrapni stanovnici divljine. Načini na koje ih se prikazuje se razlikuju, ali obično su to stvorenja s velikim nosovima, dugim stopalima i dlakavim tijelima, neprijateljski raspoložena prema ljudima. U nekim pričama trolovi su noćna bića koja se izlaganjem sunčevoj svjetlosti pretvaraju u kamen.", kaže Wikipedia.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # #brukicahranitelj tuljana 2017-10-09 17:31
Trolanje istinom - zanimljivi koncept. Što wikipedija kaže o tome?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
013 # Sad TrollTroll Hunter 2017-10-09 19:30
Pogledaj sam, budalo :lol: Vidjeti ćeš da vrlo precizno opisuje modus operandi lažnog identiteta hranitelj tuljana te da se ne spominje pitanje istinitosti ili laži. Čini mi se da ga najbolje opisuje ovaj dio:
Citat:
tužni - trolovi su obično tužni usamljeni ljudi slabih društvenih umijeća, pa su rijetko u stanju voditi ono što većina ljudi smatra normalnim razgovorom. Usprkos tome, egotriperski su opsjednuti svojom inteligencijom (koju po pravilu precjenjuju) do te mjere da to moraju dati do znanja svakome.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
14 0 # uf sad si mehranitelj tuljana 2017-10-09 19:47
Zašto glumiš jazavca i zamaraš se jadnim trolom umjesto da pišeš inspekciji zaštite okoliša - sad Radnik imate u šaci. Hoćeš da ti nađem njihov kontakt, zar ni to ne možete?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
011 # ? ? ?Troll Hunter 2017-10-09 19:59
Šta izvodiš? Pa pitao si što Wikipedija kaže o konceptu trolanja istinom a ja sam ti na to odgovorio. I zašto bih onda pisao inspekciji, zaboga :o
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
11 # Nekad su se čitale priče a danas...Noćobdija 2017-10-09 09:02
Raduje činjenica koju je podijelio s nama Golia istina, da je zadovoljan išao na spavanje.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
017 # zna semirkec 2017-10-09 10:12
Dali je firma Radnik Križevci platila zauzimanje gradskog terena za deponiju materijala preko puta hotela bellevue .
Dali je imao ugovor na koliki vremenski period i kome je to platio i koliko ?
Da se isto ne dogodi to i sa deponijom materijala na čorbi.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
016 # vrana vrani oči ne kopaF.F. 2017-10-09 12:08
Citat mirkec:
Dali je firma Radnik Križevci platila zauzimanje gradskog terena za deponiju materijala preko puta hotela bellevue .
Dali je imao ugovor na koliki vremenski period i kome je to platio i koliko ?
Da se isto ne dogodi to i sa deponijom materijala na čorbi.
Mirko je sve dobro posložio, jer su Križevci grad pobratim Malog Lošinja. U Velom Lošinju su trenutno u tijeku 4 investicije i to rekonstrukcija Lječilišta, izgradnja novog super marketa, rekonstrukcija bivšeg odmarališta Crvenog križa i izgradnja 4. faze hotela Punta, a sve izvodi Radnik iz Križevaca. Pametnom dosta a budale i tako ništa ne razumiju !!!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
016 # Ekstra bonus za donatoraRambo 2017-10-09 12:45
Citat F.F.:
Citat mirkec:
Dali je firma Radnik Križevci platila zauzimanje gradskog terena za deponiju materijala preko puta hotela bellevue .
Dali je imao ugovor na koliki vremenski period i kome je to platio i koliko ?
Da se isto ne dogodi to i sa deponijom materijala na čorbi.
Mirko je sve dobro posložio, jer su Križevci grad pobratim Malog Lošinja. U Velom Lošinju su trenutno u tijeku 4 investicije i to rekonstrukcija Lječilišta, izgradnja novog super marketa, rekonstrukcija bivšeg odmarališta Crvenog križa i izgradnja 4. faze hotela Punta, a sve izvodi Radnik iz Križevaca. Pametnom dosta a budale i tako ništa ne razumiju !!!
To se zove sinergija. Sastoji se u srastanju podsustava u veći sustav što cjelini dodaje ekstra bonus. U Velom Lošinju vidimo sinergiju četiri podsustava: Grad Mali Lošinj, Županija Primorsko goranska, Jadranka dd i onaj tko ih povezuje - Radnik Križevci. To je ona tvrtka koja istodobno financira dva ljuta politička suparnika - HDZ i SDP, od kojih je prvi na vlasti u ML, a drugi u PGŽ. Vlasnicima tvrtke je sasvim svejedno tko je navlasti. Zadužili su obje strane.
volim-losinj.org/politika/2690-hdz-ova-bau-stela
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
216 # Zaštićeno područjeBojana Genov 2017-10-09 10:55
Istina je da nisam pogledala granice zaštićenog područja i da sam pogriješila navodeći da je upravo taj dio unutar zaštite. Ostaje činjenica da je otpad odložen na područje šume i da se ne smije odlagati nigdje osim na za to predviđeno odlagalište. Činjenica da se ne radi o zaštićenom području ne umanjuje nelegalnost postupanja.
Ispričavam se brojnim čitateljima radi pogreške.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
183 # UdriiiiiiGolija istina 2017-10-09 12:41
Ah, te činjenice! Tipično,važno je prvo osuditi a nakon toga ako me ulove u laži nije se problem ni ispričati. Tvrditi da je nešto unutar zaštičene park šume a ne provjeriti granice parka način djelovanja. Nabacaj blato pa nek se peru. Nego, sveto trojstvo se nešto uzhebalo. Sada će nas intektualno pobit !!!! A joj....
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
016 # ---Gost 2017-10-09 12:56
Ispravak pogreške ne mijenja suštinu. A suština ja da se otpad nepropisno odlaže bilo da je u zaštićenoj park šumi bilo da se odlaze u običnoj šumi. Zar je to tako teško shvatiti ili se ipak radi o prihvaćanju?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
015 # Čorba nije gradski deponijRambo 2017-10-09 13:27
Citat Gost:
Ispravak pogreške ne mijenja suštinu. A suština ja da se otpad nepropisno odlaže bilo da je u zaštićenoj park šumi bilo da se odlaze u običnoj šumi. Zar je to tako teško shvatiti ili se ipak radi o prihvaćanju?
Ovo je vrlo prozirna akcija da se na temelju beznačajne pogreške diskreditira autoricu i odvrati pozornost od suštine njenog napisa. Budući da nisam pročelnica za komunalni sustav ni gradonačelnica, (su)vlasnik Jadranke ili Radnika, a ni profesionalni trol, za mene je suština napisa u sljedećoj rečenici:
Kao i obično kad se radi o privilegiranim tvrtkama, redom donatorima stranaka i partnerima u konzumaciji finih ručkova i večera, izostala je reakcija nadležnih tijela, inače promptna u slučajevima kad netko ostavi kariolu pijeska ispred kuće u kojoj obnavlja kupaonicu.
Zaštićeno područje? Šuma? Livada? Golet? Koga briga što je. Važno je što nije. Nije gradski deponij.

Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
013 # PantaganeMiševi 2017-10-09 13:55
Moćni su onemoćali u seksu pa sad nas ostale pomalo gu ze svojim muljanjem!
Lošinjsku vlast više nitko ne je be i ne sluša jer su se svi od reda prodali za sitnu lovu!
Ovo na čorbi je fenomenalno i pokazuje kako je Mirko Habijanec jači od inspekcija , gradske vlasti i svih ostalih koji nešto tobože seruckaju na ovom portalu. On je odlčio ograditi privatnu imovinu bez ikakvih suglasnosti ,deponirati građevinski iskop . Odraditi posao uštedjeti novce na nafti i plačanju gradskog deponija vjerovatno će iskopani materijal predrobiti i kasnije taj materijal ugraditi !
Nemam što reči nego bravo Mirko ti si moj idol .
A vi ostali samo i dalje pasite !!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
016 # kume izgore ti kesaudarnik 2017-10-09 14:31
Citat Miševi:
Moćni su onemoćali u seksu pa sad nas ostale pomalo gu ze svojim muljanjem!
Lošinjsku vlast više nitko ne je be i ne sluša jer su se svi od reda prodali za sitnu lovu!
Ovo na čorbi je fenomenalno i pokazuje kako je Mirko Habijanec jači od inspekcija , gradske vlasti i svih ostalih koji nešto tobože seruckaju na ovom portalu. On je odlčio ograditi privatnu imovinu bez ikakvih suglasnosti ,deponirati građevinski iskop . Odraditi posao uštedjeti novce na nafti i plačanju gradskog deponija vjerovatno će iskopani materijal predrobiti i kasnije taj materijal ugraditi !
Nemam što reči nego bravo Mirko ti si moj idol .
A vi ostali samo i dalje pasite !!
Obitelj Habijanec je tek jedna od 200 bogatih hrvatskih obitelji. Dekretom HDZ-a dobili su ovaj otok na poklon, a uskoro će preuzeti i Jadranku jer Miha i Filipovići nemaju više love da plate Radniku za sve ove radove u Velom Lošinju.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
151 # stručnosthranitelj tuljana 2017-10-09 17:42
Ljudski je griješiti, međutim od ljudi koji su članovi Odbora za prostorno planiranje javnost s pravom očekuje stručnost, te da im se te greške ne događaju baš tako lako, pogotovo ako na tim greškama temelje javno djelovanje, koje utjeće na svih nas.

Trebalo bi se pripremiti prije javnog djelovanja, a isto se očekuje i da te osobe barem znaju da postoji nešto što se zove "UPU Veli Lošinj" i da znaju isčitati informacije iz njega, pa između ostalog i to da ne samo da Čorba nije dio park-šume Podjavori, nego da Čorba niti nije uopće klasificirana kao nikakva šuma nego kao područje "parkirališta", odnosno "mješovito poslovno-stambe ne namjene".

Drveće koje raste na ovoj makadamskoj površini u vlasništvu državne firme ne čini šumu, kao što šumu ne čini ni npr. drvored.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
014 # ....Gost 2017-10-09 18:06
A jebi ga, opet nije odlagalište otpada...a i dalje je to šuma bez obzira na UPU. Od papira bi nam tu bili važniji papiri iz katastra koji vodi zemljište i po kulturi.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
013 # Ćorba od tuljanaRambo 2017-10-09 19:03
Ali poanta ovog "javnog djelovanja" nije pitanje je li Čorba šuma ili nešto drugo. Poanta je da se Čorba koristi kao odlagalište premda je ZABRANJENO ODLAGANJE GRAĐEVINSKOG I OSTALOG OTPADA IZVAN GRADSKOG ODLAGALIŠTA. Pa je podebljanim slovima napisano Očekujemo, dakle, izvješće komunalnog redarstva i inspekcije zaštite okoliša i inspekcije zaštite prirode o tome što su poduzeli u ovom konkretnom slučaju u kojemu nije potrebno posebno istraživati niti tražiti vinovnika. Pa ako Čorba nije ni šuma ni park prirode nego makadam neka izviješće podnese komunalno redarstvo. Mislim da počinjena greška glede statusa te lokacije ni malo ne "utjeće na svih nas" (pravopisna i gramatička greška pod navodnim znacima citat je hraniteljeve u njegovom komentaru.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
018 # ...Gost 2017-10-09 18:10
Zašto je Hranitelj tuljana tako napaljen na Genov?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
14 0 # projekcijehranitelj tuljana 2017-10-09 18:38
Citat Gost:
Zašto je Hranitelj tuljana tako napaljen na Genov?

To su vaše riječi i projekcije. Protiv gospođe nemam ništa i o njoj ništa ne pišem.

Moja reakcija je na niz iznesenih alternativnih činjenica, jednako bih reagirao i da se radi i o nekom drugom.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
161 # #hranitelj tuljana 2017-10-09 18:40
Uostalom, dobronamjerno sam je upozorio na pogrešku, da se ne osramoti negdje gdje je zaista bitno.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ~ ~ ~~gost 2017-10-09 19:33
Sereš :P
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
013 # Napaljen na alt.činjenicegost 2017-10-09 19:38
Citat hranitelj tuljana:
Citat Gost:
Zašto je Hranitelj tuljana tako napaljen na Genov?
Moja reakcija je na niz iznesenih alternativnih činjenica,
A koje bi to činjenice u članku bile alternativne? Čak ni ova o Čorbi nije alternativna činjenica nego pogreška. Sama tvrdnja da su iznesene alternativne činjenice je alternativna činjenica.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
014 # Crvena krpa pred nosomBik koji sjedi 2017-10-09 20:04
Citat Gost:
Zašto je Hranitelj tuljana tako napaljen na Genov?
Neto je dobro napisao da Hranitelj tuljana je malo libertijanac, a malo komunjara, jedino što je trajno u njegovom pisanju je da mu je Genovica crvena krpa ispred nosa :lol:
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
013 # ----Ghost 2017-10-09 19:42
A tko si ti i tko ti je dao misiju da reagiraš na "alternativne" činjenice.
A to sto tvrdiš da si je dobronamjerno upozorio govori da si vrhunski licemjer .
Poklopi se po ušima i odmori tjedan dana, ako si dobronamjeran.. .
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
153 # barke farenhranitelj tuljana 2017-10-09 20:10
Citat Ghost:
odmori tjedan dana, ako si dobronamjeran...
Ja se još i mogu odmoriti, ali jadni radnici će sad u strahu cijelu noć uklanjati tragove sa Čorbe.
Pozdrav svim kikićima i klincezama uz prigodnu pjesmu!
www.youtube.com/.../
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
014 # -Gost 2017-10-09 21:06
Ti si klaun
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
012 # Lijek protiv bahate vlastipromatrač 2017-10-10 08:40
KAKO SU GRAĐANI STALI NA KRAJ BAHATOSTI GRADSKE UPRAVE i srušili na sudu urbanistički plan

9. October 2017 - 12:26
Kako bi pogodovao investitoru zainteresiranom za izgradnju kompostane, Grad Buzet je Urbanistički plan uređenja za područje gospodarske namjene Mala Huba 2 izmijenio na nezakoniti način. Uzalud je zainteresirana lokalna javnost uporno upozoravala na kršenje propisa odnosno procedure, prikupila brojne potpise za peticiju i pisala primjedbe. Građanska inicijativa „Pravo na čisti grad Buzet“ pokrenula je zahtjev za ocjenu zakonitosti UPU-a Visokom upravnom sudu, koji je presudio da su izmjene usvojene na nezakonit način te ih poništio.

Zahtjev za ocjenu zakonitosti nekog prostornog plana može se podnijeti Visokom upravnom sudu u svim slučajevima u kojima protivno zakonskim propisima, a prostorni planovi spadaju u tu definiciju, donesen neki podzakonski akt (npr. lokacijska dozvola). Tako je Visokom upravnom sudu Inicijativa mogla prijaviti nezakonito usvojeni Urbanistički plan uređenja Mala Huba 2 tek kada je na temelju tog UPU-a ishodovana lokacijska odnosno građevinska dozvola za kompostanu.

Ovaj je slučaj još jedna poruka vlastima da su se građani u obrani svojih interesa naučili koristiti pravnim instrumentima te tim putem sve češće i uspijevaju obraniti svoje interese i zakonitost postupaka. Sudski sporovi odgađaju i dovode u pitanje realizaciju projekata, što za nositelje zahvata može biti skupo i neugodno.

Lokacijska i građevinska dozvola izdane na temelju nezakonitog prostornog plana ne ukidaju se, nažalost, automatizmom, već buzetskoj građanskoj inicijativi predstoji još jedan dugotrajni sudski postupak poništavanja oba dokumenta.
www.zelena-istra.hr/.../
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
152 # ,!!!!!??? 2017-10-10 17:11
U gornjem tekstu navodite da Tvrtka Radnik bespravno deponira iskop na privatno ili gradsko zemljište . Odakle znate ? Dali ste pitali vlasnika ? Dali ste pitali grad ?
Samo nagadate ! Radnik je pre ozbiljna firma da bi ogradila cjelo parkiralište i deponirala toliko materiala bez da je dobila suglasnost !
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
015 # ......Obican građanin 2017-10-10 19:10
Šta misliš bili meni grad dopustio takvo što? I ja sam ozbiljan ali sam obican građanin.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
111 # jasnohranitelj tuljana 2017-10-11 20:23
Citat .Obican građanin:
Šta misliš bili meni grad dopustio takvo što? I ja sam ozbiljan ali sam obican građanin.
Čim bbudeš plaćao toliko poreza kao Jadranka i zapošljavao toliko ljudi, dopustit će ti.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
18 # jednaki i jednakijitodor 2017-10-11 22:33
Citat hranitelj tuljana:
Citat .Obican građanin:
Šta misliš bili meni grad dopustio takvo što? I ja sam ozbiljan ali sam obican građanin.
Čim bbudeš plaćao toliko poreza kao Jadranka i zapošljavao toliko ljudi, dopustit će ti.
Po tom sistemu je nastao Agrokor ...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
02 # Razotkrivanje sustava AgrokorBezbeli 2017-10-16 15:14
Citat todor:
Citat hranitelj tuljana:
Citat .Obican građanin:
Šta misliš bili meni grad dopustio takvo što? I ja sam ozbiljan ali sam obican građanin.
Čim bbudeš plaćao toliko poreza kao Jadranka i zapošljavao toliko ljudi, dopustit će ti.
Po tom sistemu je nastao Agrokor ...
Nakon kurbinog pira koji je trajao dvadeset godina institucije se prave da rade svoj posao. Koji su trebale odraditi još davno dok je Agrokor bio mali. U Zagrebu traje pretres kuća čelnih ljudi Agrokora, koncerna kojem je HDZ kroz minula dva desetljeća ustupio polovicu Hrvatske. U dvorištu doma Todorićevih, pred Kulmerovim dvorcem, istražni organi našli su dovoljno dokaznog materijala za predstojeće suđenje stoljeća. Hrvatski građani napokon će imati priliku doznati kakav sustav je takozvana "stožerna stranka hrvatskog naroda" uspostavila u Hrvatskoj, javljaju mediji.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
12 # DonatorCinci 2017-10-16 15:40
Citat Bezbeli:
Citat todor:
Citat hranitelj tuljana:
Citat .Obican građanin:
Šta misliš bili meni grad dopustio takvo što? I ja sam ozbiljan ali sam obican građanin.
Čim bbudeš plaćao toliko poreza kao Jadranka i zapošljavao toliko ljudi, dopustit će ti.
Po tom sistemu je nastao Agrokor ...
Nakon kurbinog pira koji je trajao dvadeset godina institucije se prave da rade svoj posao. Koji su trebale odraditi još davno dok je Agrokor bio mali. U Zagrebu traje pretres kuća čelnih ljudi Agrokora, koncerna kojem je HDZ kroz minula dva desetljeća ustupio polovicu Hrvatske. U dvorištu doma Todorićevih, pred Kulmerovim dvorcem, istražni organi našli su dovoljno dokaznog materijala za predstojeće suđenje stoljeća. Hrvatski građani napokon će imati priliku doznati kakav sustav je takozvana "stožerna stranka hrvatskog naroda" uspostavila u Hrvatskoj, javljaju mediji.
Uhićuju se sluge, a gazda je i dalje na slobodi. Svoga miljenika i velikog donatora HDZ-a će spasiti. Neće taj ni guliti krumpire, a negdje je spremio milijarde za crne dane.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
02 # K+Nad lipom 2017-10-16 18:59
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # Ortaci u zločinuPovjerenik 2017-10-17 08:38
Citat Cinci:
Citat Bezbeli:
Citat todor:
Citat hranitelj tuljana:
Citat .Obican građanin:
Šta misliš bili meni grad dopustio takvo što? I ja sam ozbiljan ali sam obican građanin.
Čim bbudeš plaćao toliko poreza kao Jadranka i zapošljavao toliko ljudi, dopustit će ti.
Po tom sistemu je nastao Agrokor ...
Nakon kurbinog pira koji je trajao dvadeset godina institucije se prave da rade svoj posao. Koji su trebale odraditi još davno dok je Agrokor bio mali. U Zagrebu traje pretres kuća čelnih ljudi Agrokora, koncerna kojem je HDZ kroz minula dva desetljeća ustupio polovicu Hrvatske. U dvorištu doma Todorićevih, pred Kulmerovim dvorcem, istražni organi našli su dovoljno dokaznog materijala za predstojeće suđenje stoljeća. Hrvatski građani napokon će imati priliku doznati kakav sustav je takozvana "stožerna stranka hrvatskog naroda" uspostavila u Hrvatskoj, javljaju mediji.
Uhićuju se sluge, a gazda je i dalje na slobodi. Svoga miljenika i velikog donatora HDZ-a će spasiti. Neće taj ni guliti krumpire, a negdje je spremio milijarde za crne dane.
Spasit će HDZ i Gazdu i sluge samo da se ne razotkrije njegova umočenost u kriminalni sustav Agrokor i partnerstvo s Gazdom na pljački hrvatskih građana.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
02 # Netko ima anemiju, netko amneziju, a netko sinkopu...Povjerenik 2017-10-17 09:13
Kako će zasvršiti proces protiv Todorića. Evo kako svoj posao rade institucije. Ovo nije potpuni pregled besramnog zataškavanja kriminala. Ima toga još


i.imgur.com/g6OTN6y.png
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # sinkopa007 2017-10-17 19:40
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
02 # Čitava je ova zemlja u jednoj sinkopiSD 2017-10-18 16:54
"Tomislav Horvatinčić vidio je možda u daljini jednu jedrilicu, a zatim je podigao glavu i pogledao plavo nebo bez oblaka. I tu se spustio mrak. Odnekud su kao zazvonila neka zvona. Izašao je okrugli žuti mjesec i osvijetlio travnatu ravnicu kojom je trčalo krdo uplašenih antilopa. Zatim je protutnjao dugački, blistavo osvijetljeni vlak. Na vratima jednog vagona stajao je Ćiro Blažević u uniformi konduktera i svirao usnu harmoniku. Tomo, sine, obuci se, prehladit ćeš se! doviknuo je Ćiro načas prekidajući svirku, a Horvatinčić je pogledao niže i shvatio da je potpuno gol", piše Ante Tomić o presudi.

slobodnadalmacija.hr/.../...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # GDJE MI ŽIVIMO?FBook 2017-10-18 18:53
- Ovdje se abortus pokušava svrstat pod ubojstvo, a ubojstvo pod sinkopu.
- Ovdje ćeš više na[censored] zbog četiri jointa u autu nego zbog četiri leša ispod auta.
- Ovdje se iz prometa umjesto ubojica uklanjaju biciklisti bez kacige i “vozili ste 63 a piše 60.”
- Ovdje bakice koje su na pješačkom prešle na crveno bacaju na pod i privode, a tatine sinove koji na pješačkom poberu dvije 16-godišnjakinj e bacaju na prvi avion za Švicarsku.
- Ovdje inspekcije zatvaraju male trgovce zbog kune viška u kasi, a kase s milijunima manjka ne otvaraju.
- Ovdje si sirotinja ako imaš parsto kuna duga, a s parsto milijuna duga si gospodin.
- Ovdje se gladnim obiteljima kaže da kruh režu na tanje šnite.
- Ovdje pokušavaju dogovorit da možda ipak nisi obitelj ako nemaš dijete.
- Ovdje su svi djeca Božja, osim ako imaš - Downov sindrom, onda te svećenik odbije pričestit jer Bog po novom uz pare broji i kromosome.
- Ovdje je narod dovoljno pametan da glasa za ekipu koja im obeća soma eura za svako dijete.
- I da glasa ponovno iako se to nije dogodilo.
- Ovdje ti žele lupit porez na nekretninu na koju si već platio porez.
- Ovdje je moguće da osoba umre pred zaključanim vratima Hitne pomoći.
- Ovdje moraš platit telekom čak i ako ti nisu isporučili uslugu koju plaćaš.
- Ovdje moraš platit i državnu televiziju iako ju ne želiš gledat, a ona ti zauzvrat u subotu u 8 navečer prikazuje dokumentarac o žgaravici.
- Ovdje te ta ista televizija te sve češće dezinformira i otpušta one koji te informiraju.
- Ovdje se ta televizija usudi reć nešto protiv Gazde tek jučer navečer.
- Ovdje ti lik koji je potrošio tvoju penziju na gaće iz Victoria’s secreta prodaje boce s porukom za bolje sutra, koje ćeš možda već sutra skupljat po kontejnerima.
- Ovdje teta iz Zadra koja radi na odjelu salama dobije otkaz jer je pojela dvije fete pršuta i oštetila poslodavca za par kuna, a teta iz Siska koja je oštetila proračun za 10 milijuna nakon izlaska iz zatvora može aktivirat saborski mandat.
- Ovdje blagajnica želi ići na more, ali ne može jer nema para. Možda i bolje, uz Tominu sinkopu je sigurnija na poslu.
- Ovdje se rodilo ličko rukovanje.
- Ovdje se objavljuje puno ime, prezime i fotografija čistačice za koju se sumnja da je Tariku Filipoviću ukrala nakit, a kad si bez sumnje pregazio ljude jer si prošao kroz crveno, onda si samo M.N., bez slike.
- Ovdje je moja frendica morala platiti 1000 kuna kazne nakon što je pala sa skutera i iščašila vlastito rame. “Za ugrožavanje vlastite sigurnosti” ili nešto slično.
- Ovdje te traže rodni list NE stariji od 6 mjeseci, za slučaj da si se u međuvremenu ponovno rodio negdje drugdje.
- Ovdje smo imali Ured za koordinaciju sustava procjene učinka propisa koji je bio nekoordiniran i neučinkovit, a plaća je svejedno bila 17 tisuća kuna.
- Ovdje ti na carini otvore paket pa ti naplate otvaranje paketa.
- Ovdje carina hvata dedice koji pokušavaju prodat par adventskih vijenaca uz cestu, a nitko ne hvata dedice koji prodaju naše ceste.
- Ovdje poštar ne zvoni dvaput, samo ti ostavi ceduljicu na kojoj piše da nisi bio doma.
- Ovdje ti zbog računa od 25 kuna koji su ti “zaboravili” poslat pošalju ovrhu na 700 kuna.
- Ovdje na četiri milijuna stanovnika imamo 9.000 vijećnika. New York s osam milijuna stanovnika ima 49.
- Ovdje udruge koje skupljaju novac za liječenje hrabre djece troše taj isti novac na vlastite dječje radosti i obeshrabruju sve buduće donacije.
- Ovdje se skupi novac za liječenje Ene Šarac, ali joj ga se ne isplati jer “ga nikad nije tražila” a direktori udruge jesu tražili pršute.
- Ovdje ti pokušavaju privatizirat jajnike i dogovorit da moraš rodit uvijek, čak i ako su te silovali.
- Ovdje je silovanje ozbiljan zločin, osim ako je silovatelj zaređen a žrtva maloljetna, onda samo guliš krumpire i ideš u drugu župu.
- Ovdje majci koja izgubi teško bolesno dijete s njegovim zadnjim dahom oduzimaju status njegovateljice (i pomoć od 2500 kuna mjesečno), a državna sisica ekipu u Saboru njeguje plaćom još godinu dana nakon prestanka mandata (više od 2500 kuna mjesečno).
- Ovdje se ljudi i dalje svađaju tko je gdje bio ’91., dok djeca rođena ’91. sele u Irsku.
- Ovdje se (neka) djeca rođena 2013. i dalje uče da mrze četnike, ali ne i da se ne piše ćetnik.
- Ovdje ljudi u odijelima svake 4 godine obećavaju rast, a raste jedino konfekcijski broj njihovih odijela.
- Ovdje sudac oslobodi frajera koji je silovao maloljetnicu jer nije vikala “NE”, a osudi PSA jer je lajao. Da je vikala “ne”, možda bi i ona dobila kaznu za buku.
- Ovdje se od uhićenja rade kazališne predstave, dok oni koji bi trebali bit u zatvoru gledaju predstave u Londonu.
- Tu živimo, u državi punoj tumora koje nitko ne liječi.
FB
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Prostituirani HNSS.J. 2017-10-17 10:47
Citat Povjerenik:
Spasit će HDZ i Gazdu i sluge samo da se ne razotkrije njegova umočenost u kriminalni sustav Agrokor i partnerstvo s Gazdom na pljački hrvatskih građana.
A u tome će im pripomoći prostituirani HNS da HDZ-u vrati uslugu što će glavni tajnik stranke Ferenčak proći lišo po optužbi za lopovsku špekulaciju zemljištem. Zajedno s pajdašem od Grada Zagreba je po povlaštenoj cijeni uzeo vrijedno građevinsko zemljište, obećavši da će na njemu izgraditi centar za dnevnu skrb invalida, a onda ga za veliku lovu prodao Ivici Todoriću.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # skrivena kameraivo lola 2017-10-17 17:54
Citat Cinci:
Uhićuju se sluge, a gazda je i dalje na slobodi. Svoga miljenika i velikog donatora HDZ-a će spasiti. Neće taj ni guliti krumpire, a negdje je spremio milijarde za crne dane.
Prije će Sava poteći uzvodno nego što će Todorić omirisati buksu. Sva ta silna privođenja obična je predstava za siromašan narod. Premijer je sve dogovorio sa Gazdom a onda pustio državne institucije da prikupljaju dokaze kojih više nema.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
02 # Strogo kontrolirana istragaBagrokor 2017-10-17 18:41
Citat ivo lola:
Citat Cinci:
Uhićuju se sluge, a gazda je i dalje na slobodi. Svoga miljenika i velikog donatora HDZ-a će spasiti. Neće taj ni guliti krumpire, a negdje je spremio milijarde za crne dane.
Prije će Sava poteći uzvodno nego što će Todorić omirisati buksu. Sva ta silna privođenja obična je predstava za siromašan narod. Premijer je sve dogovorio sa Gazdom a onda pustio državne institucije da prikupljaju dokaze kojih više nema.
Zato se HDZ do zadnjeg časa protivio osnivanju saborskog Istražnog povjerenstva. A sada kad je osnovano nakon višemjesečnih burnih rasprava i odgoda i još nije ni počelo s radom, HDZ ga već želi ukinuti. Da sam ja HDZ i ja bih bio protiv rada nekakvog povjerenstva koje ne mogu kontrolirati kao što mogu DORH.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
02 # InvestitorAC 2017-10-16 16:18
Citat todor:
Citat hranitelj tuljana:
Citat .Obican građanin:
Šta misliš bili meni grad dopustio takvo što? I ja sam ozbiljan ali sam obican građanin.
Čim bbudeš plaćao toliko poreza kao Jadranka i zapošljavao toliko ljudi, dopustit će ti.
Po tom sistemu je nastao Agrokor ...
Investitor kakvog se može samo poželjeti.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
03 # pretvorba & privatizacijacrni rok 2017-10-16 20:24
Citat AC:
Investitor kakvog se može samo poželjeti.
Kada će krenuti uhićenja u Jadranci i Lošinjskoj ?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
011 # Pa nećemo se držati zakona k'o pijan plotaTito kapitalista 2017-10-11 23:08
A zakon vrijedi samo za stoku sitnog zuba? Stvarno si debil...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
11 0 # Gdje je problemZyx 2017-10-10 21:13
U velom Lošinju se događaju hvala Bogu veliki radovi i ne vidim ništa sporno da izvođač radova privremeno odloži građevinski materijal koji će djelomično i iskoristiti. Od njega se očekuje da prostor vrati u prvotno stanje. Izgleda ida je veći problem što će i dio materijala mljeti a za mljevenje na Lošinju znamo tko ima ekskluzivu.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
09 # Izuzeće od općeg pravilaRambo 2017-10-11 09:26
Citat Zyx:
U velom Lošinju se događaju hvala Bogu veliki radovi i ne vidim ništa sporno da izvođač radova privremeno odloži građevinski materijal koji će djelomično i iskoristiti.
A ja, hvala Bogu, nisam slijep pa vidim problem: Nekome je dopušteno ono što nije dopušteno svima. Za sve ostale vrijedi ova prijetnja:

Pitam se na čemu se temelji povlastica izuzeća od općeg pravila.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
014 # -Guest 2017-10-10 19:22
Ako su ozbiljni kao sto im je glasnogovornik ...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
015 # stručnost odboraBojana Genov 2017-10-10 19:30
Citat:
Od ljudi koji su članovi Odbora za prostorno planiranje javnost s pravom očekuje stručnost.
Odbori su politička savjetodavna tijela. Od njih se ne očekuje stručnost, nego da artikuliraju JAVNI INTERES. Primjerice, stručnjak mora moći ocijeniti jesu li planirane izmjene na pomorskom dobru Sunčane uvale, Borika i nudističke plaže u okviru zakona i prostornih planova višeg reda i mora ih moći na stručan način pretočiti u odredbe plana.

Član odbora, suprotno tome, nemajući pojma o zakonima i pravilima struke, trebao bi ocijeniti jesu li te predložene izmjene (UPU SUNČANA čeka ponovnu raspravu), nakon već učinjenih izmjena u uvali Čikat, u kontekstu postojećeg zakonodavstva koje regulira koncesije, u javnom interesu ili nisu.
Politička je realnost da se javni interes artikulira sukobom/nadglas avanjem partikularnih interesa, a javni interes će definirati na kraju vijeće. Od svih odbora upravo ovaj spomenuti zahtijeva najmanju stručnost, zato jer prijedloge političkih odluka ugrađuje u prostorne planove specijalizirani izrađivač, koji mora voditi računa o zakonitosti i uzusima struke i za to odgovara.

Upravo zato sadašnji kao i dosadašnji sazivi odbora za prostorno planiranje nisu se formirali temeljem stručnosti, a ne bih ulazila u ocjenu jesu li zadovoljavali neke druge kriterije i osobine ličnosti te jesu li artikulirali javni interes.

Za razliku od ovog odbora, koji ima stručnog izrađivača plana koji neće dopustiti da odbor donosi odluke suprotne zakonima i struci, neki bi odbori doista trebali imati i stručne kadrove. Primjerice, odbor za ravnopravnost spolova – UPS, Grad Mali Lošinj nema takav odbor! - trebao bi imati nekog pojma o problematici, međunarodnom i nacionalnom zakonodavstvu i prilično autonomne ideje jer ovaj odbor nema stručnog pratitelja. Ili odbor za zaštitu okoliša, trebao bi imati članove koji poznaju načela zaštite okoliša, strategije, neke iz širokog raspona područja koje pokriva zaštita okoliša i opet autonomne ideje i prijedloge jer nema stručne službe kojoj je zadaća pratiti baš ideje i sugestije tog odbora.

Možda u ovim različitim zahtjevima za stručnost leži i odgovor na pitanje zašto dobar dio odbora nije radio baš ništa. Nisu bili stručni, a trebali su biti. I obrnuto, odbor za prostorno planiranje bio je hiperaktivan i bez stručnosti, jer su samo artikulirali različite interese koje je netko drugi uobličio u planove. Čije , to je već druga tema.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
011 # ...Gost 2017-10-10 20:21
Na klauna hranitelja tuljana se uopće ne treba osvrtati.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
151 # Alfa hraniteljSlučiajni gost 2017-10-10 20:49
Povremeno pratim ovu stranicu ali argumenti su definitivno na strani hranitelja tuljana. Uradak koji potpisuju Bojana je očigledno jtimski rad više osoba. Glavnu riječ vjerojatno vodi hotelsko turistički radnik, Kikiclćev najdraži učenik koji je međuvremenu evoluirao u građevinara što je sigurno veći skok nego pročelnice profesorice engleskog jezika a za informaciju i dipl. Ekonomistica.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
13 0 # Dvorski građevinarXyz 2017-10-10 20:52
Očito da nekima fale poslovi s gradom
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
011 # -Ghost 2017-10-10 21:24
Slučajni gost nas je počastio argumentiranom raspravom i temeljem nje došao do egzaktnih činjenica odnosno sudova, da su argumenti definitivno na strani hranitelja tuljana???
Kakvim je znanstvenim metodam ustvrdio tko je definitivno u pravu, takvim je metodama radio i forenziku nastanka članka kojega je radio po njegovim tvrdnjama tim ljudi.
Inače koga briga koji je tvoj stav o tome tko je u pravu.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
19 # Namjerni gostSamozvani porotnik 2017-10-11 08:05
A dobar je Slučiajni gost koji povremeno prati ovu stranicu. Ne da je slučajno došao na stanicu na koju povremeno prati nego stalno visi na stranici i stalno komentira. Želi ostaviti dojam da je on neka velika faca
koja eto presuđuje u sporu. Ka da ga je netko pozvao u porotu da bi presudio.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
110 # Anonimac brani anonimcagost 2017-10-11 09:44
Citat Slučiajni gost:
argumenti su definitivno na strani hranitelja tuljana. Uradak koji potpisuju Bojana je očigledno jtimski rad više osoba.
Tvrdnju da su argumenti na strani tuljana moraš argumentirati ako želiš da bude vjerodostojna. Ovako bez argumenata to je preseravanje jednog anonimca da bi pohvalio drugog anonimca. I još nešto. Da li možeš nečim dokazati da je Bojanin uradak timski rad više osoba? Ako ne možeš, to je obično preseravanje.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
011 # ne okreći se sineken 2017-10-11 14:09
Citat Gost:
Na klauna hranitelja tuljana se uopće ne treba osvrtati.
Nemoj podcijeniti hranitelja, taj ima jake veze u hDZ-u. :-x
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
011 # ....Fika 2017-10-11 15:22
Citat ken:
Citat Gost:
Na klauna hranitelja tuljana se uopće ne treba osvrtati.
Nemoj podcijeniti hranitelja, taj ima jake veze u hDZ-u. :-x
Ma može nam ga napuhati. Ako nema daha za sve neka mu pomognu hadezejci.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
61 # o argumentima i trolovima rode...hranitelj tuljana 2017-10-11 19:22
Citat gost:
Tvrdnju da su argumenti na strani tuljana moraš argumentirati ako želiš da bude vjerodostojna. Ovako bez argumenata to je preseravanje jednog anonimca da bi pohvalio drugog anonimca. I još nešto. Da li možeš nečim dokazati da je Bojanin uradak timski rad više osoba? Ako ne možeš, to je obično preseravanje.
Citat Gost:
Na klauna hranitelja tuljana se uopće ne treba osvrtati.
Citat ken:
Nemoj podcijeniti hranitelja, taj ima jake veze u hDZ-u. :-x
Citat Ghost:
Inače koga briga koji je tvoj stav o tome tko je u pravu.
Dečki, dečki (gdje je sad onaj koji sttalno palamudi o argumentima i stavlja definicije trola?)
Ako ne možete dokazati argumentima da je:
- hranitelj tuljana klaun;
- da ima jake veze u hadezeu;
- da argumenti NISU na strani hranitelja tuljana;
- da nikoga zaista ne zanima stav slučajnog gosta tko je u pravu
Ovako, bez argumenata to je samo:
Citat gost:
bez argumenata to je preseravanje jednog anonimca da bi pokudio drugog anonimca.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
09 # ....Vbd 2017-10-11 20:09
Dosadan si brate ko proljev.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
07 # Ja pa ja, pa ja jaRambo 2017-10-11 20:40
Ovaj tvoj post je argument da si klaun.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
17 # Ptica trkačicaGost 2017-10-11 21:21
Hranitelj tuljana je kao ona ptica trkačica i crtanog filma.
Stalno dobiva po nosu ali je neumorna.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
07 # Lažeš!gost 2017-10-12 09:45
Citat:
Ovako, bez argumenata to je samo:
Citat gost:
bez argumenata to je preseravanje jednog anonimca da bi pokudio drugog anonimca.
Tekst koji navodiš kao citat nečeg što je napisao gost ne postoji. Znači krivotvorine poturaš pod činjenice.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
111 # A svaštaH.T. 2017-10-12 10:10
Dakle osim što je glupan koji se ufurao u ulogu intelektualnog gurua
je i manipulator, prevarant. Šta očekivati od lika koji mrtav hladan tvrdi da ako plaćaš poreze i imaš puno zaposlenih imaš pravo kršiti zakone.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
06 # ....gost 2017-10-12 12:12
Citat H.T.:
Dakle osim što je glupan koji se ufurao u ulogu intelektualnog gurua
je i manipulator, prevarant. Šta očekivati od lika koji mrtav hladan tvrdi da ako plaćaš poreze i imaš puno zaposlenih imaš pravo kršiti zakone.
Kao svim manipulatorima i prevarantima i tuljanu idu na živce svi koji, kaže on, "filozofiraju o argumentima, logičkim greškama, pravopisu i definicijama trolova". Argumenti, logika i definicije su neprijatelji manipulatora.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
316 # Stručnost?????Gimli 2017-10-10 19:34
Kakva vas stručnost napala!Prvo od pročelnice koja ima iskustvo u podučavanju engleskog jezika pa dalje nema stručnosti zato ovaj grad i troši golemi novac na intelektualne usluge. Sve veći broj zaposlenih, pročelnika kao pljeve a stručnjake plaćamo obaška.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
119 # Stručno hlađenje Čorbe.Da Vinči 2017-10-10 19:46
Citat Gimli:
Kakva vas stručnost napala!Prvo od pročelnice koja ima iskustvo u podučavanju engleskog jezika
Ekonomistica s iskustvom u podučavanju engleskog u Odgojnom domu postala pročelnica za komunalni sustav, urbanizam, prostorno planiranje i zaštitu okoliša :lol: Svestran renesansni stručnjak za sve. Valjda će znati ohladiti Čorbu :P
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
18 # Neki vrag jest...ghost 2017-10-11 18:58
Zanimljivo je da oduševljeni poklonici hranitelja tuljana redom pate od disgrafije. Npr. Slučiajni gost ili Golia istina. Ili se radi o nečem drugom...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
07 # .....Rambo 2017-10-11 19:18
Citat ghost:
Zanimljivo je da oduševljeni poklonici hranitelja tuljana redom pate od disgrafije. Npr. Slučiajni gost ili Golia istina. Ili se radi o nečem drugom...
A njihov guru ima problem s paravopisom i gramatikom. Ili se radi o nečem drugom :lol:
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
8 0 # komentatorićihranitelj tuljana 2017-10-11 19:52
Citat Rambo:
paravopisom
Ma, to sam sve ja, dok nizovi "različitih" komentatora koji svi imaju slične rečenične konstrukcije, koji me svi isto pitaju "koga briga što ti misliš...", koji svi filozofiraju o argumentima, logičkim greškama, pravopisu i definicijama trolova... su sve različite osobice.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
93 # hm...hranitelj tuljana 2017-10-11 19:26
Mislim da cijelu javnost zanima jesu li zabrinuti zaštitari okoliša obavjestili inspekcije o nečuvenom uništavanju zaštičenog šumskog perivoja znanog kao "Čorba"?
Vjerojatno su zaboravili, evo da ne moraju tražiti:
Inspekcija zaštite prirode (Rijeka):
051/325-776
Inspekcija zaštite okoliša (Šibenik, nadležna i za Kvarner):
022/213-461
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
11 # ...Licemjer 2017-10-12 13:15
A da se vi svi lijepo nađete IRL i pofajtate verbalno, rukama i nogama ili kako već želite umjesto da se tu nadmudrujete kad nijedan niste mudar?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
9 0 # Pravna državamalo upućen 2017-10-12 13:23
Bojana legitimno pita tko baca građevinsku šutu i materijal na neoznačeno i nedozvoljeno mjesto (nebitno je li zaštićeni park ili nije)
Hranitelj tuljana s pravom reagira jer kad se tako nešto na otoku događa nitko ništa ne pita, a kada je u pitanju Jadranka, onda se miču obrve. Pitanje šute i odlaganja građevinskog otpada nije stvar investitora, nego izvođača, gdje on to odlaže.
Da li izvođač odlaže na za to propisano i odobreno mjesto je stvar gradskog komunalnog redarstva.
postavlja se pitanje: gdje je ta gradonačelnica o kojoj se pišu hvalospjevi poput onoga: "Konačno, imamo gradonačelnicu koja će raditi po zakonu."
Tako je i suglasnost za koncesiju u Čikatu naknadno odobrila, ali to ove stranice nisu u tolikoj mjeri problematiziral e kao ovo odlaganje šute.
Radnik d.d. je privatna tvrtka koju zanima profit i briga je za naš okoliš, ali bi to trebalo biti briga ove koje smo izabrali na proteklim lokalnim izborima. Dakle, ostaje dojam da kada je riječ o Jadranci d.d. da se sve stavlja pod povećalo, kada to rade likalni šerifi i sitniji lokalni lupeži iz građevinske mafije, onda je to ok. Npr. od silne prašine i buke na gradilištu Rukavić se nije moglo živjeti u Haračićevoj i oko Bočca, ali nikome ništa, a kada je Jadranka koja hrani pola otoka u pitanju onda se nabavljaju najveća povećala i vade strategije iz ladica. Nije li to sve malo prenategnuto? A mi koji ljeti ne možemo normalno živjeti od silnih gužvi, buke i prljavštine od mnoštva turista, nas nitko ne pita za zdravlje, a pita se hoće li 2-3 bora biti ugrožena šutom? A nitko ne upita zašto je hrpa borova na projektu Rukavić nepotrebno posječeno.
I da, najveći problem je zapravo to što veloselci o ovoj pojavi koja se događa kod njih nemaju što za reći.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
08 # Ciljani šlamperajSisko 2017-10-12 14:16
Citat malo upućen:
postavlja se pitanje: gdje je ta gradonačelnica o kojoj se pišu hvalospjevi poput onoga: "Konačno, imamo gradonačelnicu koja će raditi po zakonu."
Tako je i suglasnost za koncesiju u Čikatu naknadno odobrila, ali to ove stranice nisu u tolikoj mjeri problematizirale kao ovo odlaganje šute.
Ne bih se složio da to nije problematiziran o. Vidi članak Ciljani šlamperaj i komentare posjetitelja:
volim-losinj.org/.../...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
08 # Micanje obrvaCoco Bil 2017-10-12 14:27
Citat malo upućen:
Hranitelj tuljana s pravom reagira jer kad se tako nešto na otoku događa nitko ništa ne pita, a kada je u pitanju Jadranka, onda se miču obrve.
Ni ovo nije točno. Hranitelj tuljana, branitelj Jadranke možda ne zna za druga micanja obrva ili ih ignorira. Na primjer, članak Blokada Artatora ima rekordan broj komentara, a ne radi se o Jadranki :P
volim-losinj.org/.../...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
010 # ---H.T. 2017-10-12 14:13
Istina je da si malo upućen. Bojanin članak je o nepropisnom odlaganju otpada u šumi od strane Radnika dd. Jedina veza s Jadrankom jest otpad. Priču o obrvama i Jadranci nametnuo je hranitelj tuljana.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
74 # istina je voda dubokafrankul 2017-10-12 14:19
Veloselci su ponosni što se četiri najveće investicije na Lošinju događaju upravo kod njih, jer ne zaboravljaju da je prvi direktor Jadranke 1947. godine bio Damiano Baričević.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
013 # pušioniničariJadrankica 2017-10-12 16:24
Citat frankul:
Veloselci su ponosni što se četiri najveće investicije na Lošinju događaju upravo kod njih, jer ne zaboravljaju da je prvi direktor Jadranke 1947. godine bio Damiano Baričević.
Bili bi ponosniji kada bi im Jadranka prema ugovoru sa gradom izgradila izlasnu cestu koju obećava 5 godina ?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
18 # PitanjeCoco Bil 2017-10-12 17:47
Citat Jadrankica:
Citat frankul:
Veloselci su ponosni što se četiri najveće investicije na Lošinju događaju upravo kod njih, jer ne zaboravljaju da je prvi direktor Jadranke 1947. godine bio Damiano Baričević.
Bili bi ponosniji kada bi im Jadranka prema ugovoru sa gradom izgradila izlasnu cestu koju obećava 5 godina ?
A ne znam ni zašto bi bili ponosni jer se događaju investicije. Ponosan si na ono što si sam postigao.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
013 # obećanje ludom radovanjeferkonja 2017-10-12 17:51
Citat Jadrankica:

Bili bi ponosniji kada bi im Jadranka prema ugovoru sa gradom izgradila izlasnu cestu koju obećava 5 godina ?
..a cestu M.Lošinj-Veli Lošinj prebacili u državnu cestu D-100 iako je tu cestu trebala financirati županija i Jadranka.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
07 # Ana Kučić se :-) osjeća pozitivnoFB 2017-10-13 10:01
Citat ferkonja:
Citat Jadrankica:
Bili bi ponosniji kada bi im Jadranka prema ugovoru sa gradom izgradila izlasnu cestu koju obećava 5 godina ?
..a cestu M.Lošinj-Veli Lošinj prebacili u državnu cestu D-100 iako je tu cestu trebala financirati županija i Jadranka.
Više se ne spominju županija i jadranka

Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
015 # -//Godt 2017-10-12 18:31
Obećavaju da ce napraviti cestu već 5 godina a ugovorna obveza im je bila to učiniti 2014. Oni ne moraju ispuniti ugovorne obveze jer zapošljavaju puno ljudi i plaćaju poreze kako kaže hranitelj tuljana.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
011 # naravno i Bojanato Kiko 2017-10-14 20:11
Dakle na čorbi, reducirana je površina za odlaganje materijala za sigurno 80 %.
Radnik Križevci nije imao valjan ugovor za deponiranje materijala a kamoli za okupaciju cijele čorbe ( kom. redari trebaju to sankcionierati)
Odlagalčište tj. deponija će zaraditi od odlaganja materijala radnika Križevci i to popriličnu svotu ( ne kao dosad što je deponirao na privatnoj parceli kod aerodroma).
sva pohvala ovom portalu nadamose da će kominalno podutzeće donirati mali iznos za ovaj portal ?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # Oprečne poruke na ČorbiGimli 2017-10-18 10:19
Citat to Kiko:
Dakle na čorbi, reducirana je površina za odlaganje materijala za sigurno 80 %.
Radnik Križevci nije imao valjan ugovor za deponiranje materijala a kamoli za okupaciju cijele čorbe ( kom. redari trebaju to sankcionierati)
Odlagalčište tj. deponija će zaraditi od odlaganja materijala radnika Križevci i to popriličnu svotu ( ne kao dosad što je deponirao na privatnoj parceli kod aerodroma).
sva pohvala ovom portalu nadamose da će kominalno podutzeće donirati mali iznos za ovaj portal ?
Niknula je nova ograda na Čorbi sa tablama na kojima su oprečne poruke.




Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
03 # ???Gost 2017-10-18 14:40
Što će na to reći hranitelj tuljana i njegova sljedba?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # mirko i slavkocheef 2017-10-18 15:36
Citat Gimli:
Niknula je nova ograda na Čorbi sa tablama na kojima su oprečne poruke.


Gradska vlast izgubila busolu, a vlast preuzeo Radnik iz Križevaca.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # *Picajzla 2017-10-18 19:18
Dakle Radnik je bitno smanjio površinu koju je uzurpirao. Sad je sitni uzrpator. Ali i ta manja površina na koji odlaže građevinski otpad je nečija nekretnina. Čija?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # InspekcijaGimli 2017-10-18 19:53
Koliko je poznato, tvrtka Radnik je dobila nalog da sve vrati u prvobitno stanje. Dakle, i ovo je nelegalno, bez obzira na čijem je zemljištu, a o tome svjedoči ova tabla. Teško je vjerovati da je za potrebe događaja Downhill Losinj postavljena ova ograda i unutar nje smještene kamene gromade. Koga to prave ludim? Hranitelju tuljana, objasni nam molim te je li micanje obrvama umjesno ili nije?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj

Dodaj komentar

Komentari koji nemaju veze s temom uz koju su uneseni bit će premješteni u "škovacu" ili uklonjeni. Uredništvo ne snosi odgovornost za sadržaj komentara.

Sigurnosni kod
Osvježi

galerije1

mi-logo
wonline
yrno
Vremenska prognoza
za Lošinj


Članak 69. Ustava RH

Volim LošinjSvatko ima pravo na zdrav život.
Volim LošinjDržava osigurava uvjete za zdrav okoliš.
Volim LošinjSvatko je dužan, u sklopu svojih ovlasti i djelatnosti, osobitu skrb posvećivati zaštiti zdravlja ljudi, prirode i ljudskog okoliša.

setnja

ubojstvoborocid

ZADNJI KOMENTARI

  • Rušenje zračnog broda nad uvalom Krivica 1915. godine (video 2:09)

    Ariel 18.10.2017 21:33
    GALERIJE - Rušenje zračnog broda nad uvalom Krivica 1915. godine (video 2:09)
    Hi! I've been reading your site for a while now and finally got the bravery to go ahead and ...
     
  • Čorba

    Gimli 18.10.2017 19:53
    Inspekcija
    Koliko je poznato, tvrtka Radnik je dobila nalog da sve vrati u prvobitno stanje. Dakle, i ...
     
  • Čorba

    Picajzla 18.10.2017 19:18
    *
    Dakle Radnik je bitno smanjio površinu koju je uzurpirao. Sad je sitni uzrpator. Ali i ...
     
  • Čorba

    FBook 18.10.2017 18:53
    GDJE MI ŽIVIMO?
    - Ovdje se abortus pokušava svrstat pod ubojstvo, a ubojstvo pod sinkopu. - Ovdje ćeš više ...
     
  • Škovaca

    štef 18.10.2017 17:13
    kaj nam pak moreju
    Kaj dela policija, braća se furt tuku i delaju od Lošinja "grad slučaj". :cry:
     
  • Čorba

    SD 18.10.2017 16:54
    Čitava je ova zemlja u jednoj sinkopi
    "Tomislav Horvatinčić vidio je možda u daljini jednu jedrilicu, a zatim je podigao glavu i ...
     
  • Čorba

    cheef 18.10.2017 15:36
    mirko i slavko
    Gradska vlast izgubila busolu, a vlast preuzeo Radnik iz Križevaca.
     
  • Čorba

    Gost 18.10.2017 14:40
    ???
    Što će na to reći hranitelj tuljana i njegova sljedba?
     
  • Škovaca

    Fudra 18.10.2017 12:44
    Mjerodaviteljstvo
    Elvis je mjerodavan kolko mu Nedić i HDZ dozvole da bude mjerodavan.
     
  • Škovaca

    josip 18.10.2017 11:59
    riječ njegova se je čula
    Tko je mjerodavan župnik Silvio ili predsjednik GV Elvis ?
     
  • Čorba

    Gimli 18.10.2017 10:19
    Oprečne poruke na Čorbi
    Niknula je nova ograda na Čorbi sa tablama na kojima su oprečne poruke. i.imgur.com/DWNyJRS.jpg ...
     
  • Čorba

    007 17.10.2017 19:40
    sinkopa
    i.imgur.com/Mx9zEqp.jpg (http://i.imgur.com/Mx9zEqp.jpg)
     
  • Čorba

    Bagrokor 17.10.2017 18:41
    Strogo kontrolirana istraga
    Zato se HDZ do zadnjeg časa protivio osnivanju saborskog Istražnog povjerenstva. A sada kad ...
     
  • Čorba

    ivo lola 17.10.2017 17:54
    skrivena kamera
    Prije će Sava poteći uzvodno nego što će Todorić omirisati buksu. Sva ta silna privođenja obična ...
     
  • Čorba

    S.J. 17.10.2017 10:47
    Prostituirani HNS
    A u tome će im pripomoći prostituirani HNS da HDZ-u vrati uslugu što će glavni tajnik stranke ...
     
  • Čorba

    Povjerenik 17.10.2017 09:13
    Netko ima anemiju, netko amneziju, a netko sinkopu...
    Kako će zasvršiti proces protiv Todorića. Evo kako svoj posao rade institucije. Ovo nije ...
     
  • Čorba

    Povjerenik 17.10.2017 08:38
    Ortaci u zločinu
    Spasit će HDZ i Gazdu i sluge samo da se ne razotkrije njegova umočenost u kriminalni sustav ...
     
  • Čorba

    crni rok 16.10.2017 20:24
    pretvorba & privatizacija
    Kada će krenuti uhićenja u Jadranci i Lošinjskoj ?
     
  • Čorba

    Nad lipom 16.10.2017 18:59
    K+
    i.imgur.com/dhKNd8n.jpg (http://i.imgur.com/dhKNd8n.jpg)
     
  • Čorba

    AC 16.10.2017 16:18
    Investitor
    Investitor kakvog se može samo poželjeti. www.tportal.hr/.../197866.jpeg ...
     
  • Čorba

    Cinci 16.10.2017 15:40
    Donator
    Uhićuju se sluge, a gazda je i dalje na slobodi. Svoga miljenika i velikog donatora HDZ-a će ...
     
  • Čorba

    Bezbeli 16.10.2017 15:14
    Razotkrivanje sustava Agrokor
    Nakon kurbinog pira koji je trajao dvadeset godina institucije se prave da rade svoj posao.
     
  • Kako graditi golf igrališta tamo gdje se to ne smije

    pinokol 15.10.2017 21:58
    ima li pilota u avionu ?
    Zato jer je Hrvatska mala i nejaka, a Rusija velika i moćna.
     
  • Društvo za zaštitu životinja traži volontere

    zvoni dva puta 15.10.2017 19:43
    Paket bez poštara
    Drago mi je da su otišle u "paketu" sretne što imaju jedna drugu a udomiteljima zadovoljstvo ...
     
  • Društvo za zaštitu životinja traži volontere

    JO 15.10.2017 19:25
    Dobra vijest
    Tko kaže da nema i dobrih vijesti! :lol:
     
  • Društvo za zaštitu životinja traži volontere

    Mirjana 15.10.2017 17:25
    Udomite nas
    Mace sa štanda su udomljene u paketu. Brat i sestra.Sretna cijela obitelj i mace. Zovemo ...
     
  • Čorba

    to Kiko 14.10.2017 20:11
    naravno i Bojana
    Dakle na čorbi, reducirana je površina za odlaganje materijala za sigurno 80 %. Radnik ...
     
  • Škovaca

    janez 13.10.2017 21:41
    planinska staza
    Zna se tko je to napravio ali ih predsjednik gradskog vijeća štiti.
     
  • Škovaca

    FB 13.10.2017 18:47
    Devastacija kapelice sv. Mikule
    Zbog devastacije kapelice sv. Mikule na Osoršćici zaprepašteni građani na fejsu razmjenjuju ...
     
  • Čorba

    FB 13.10.2017 10:01
    Ana Kučić se :-) osjeća pozitivno
    Više se ne spominju županija i jadranka i.imgur.com/8u9Jl0V.jpg ...