Ova stranica koristi kolačiće koje u svakom trenutku možete kontrolirati postavkama u vašem internet pregledniku

Ako ne promijenite postavke preglednika slažete se s korištenjem kolačića Vise o kolacicima

Razumijem i prihvacam

Besmislena cesta

Korisnička ocjena:  / 0
LošeNajbolje 

placeholder3PRIMJEDBA NA PREDLOŽENU TRASU LOKALNE CESTE KOJA POVEZUJE UVALU RUŽMARINKU S NASELJEM KANDIJA

Cesta koja se tek planira ucrtana je kao postojeća iako NE POSTOJI. Istovremeno nisu ucrtani svi postojeći putevi prema Kandiji koji su u upotrebi - sjeverni put, odnosno sjeverni dio kružnog toka - što otvara prostor manipulaciji. Osim toga predložena cesta nije životno i ekonomski (posljedično i ekološki) opravdana . . .

Širenjem piste Zračnog pristaništa Mali Lošinj neće nestati cesta koja omogućava pristup Kandiji s gornje (zapadne) strane. Glavni projekt, izrađen od strane arhitektonskog studija ALKING d.o.o., Zagrebačka 15, Zagreb, predviđa izmiještanje ceste koju će "progutati" novi koridor, odnosno njeno spajanje na već postojeće dvije ceste za Kandiju, što ponovno stvara kružni tok.

Glavni projekt osnova je za dobijanje građevinske dozvole, a izgradnja produljenja uzletno-sletne staze Zračnog pristaništa Mali Lošinj je na sjednici Vlade dana 28. travnja (NN 49/06) proglašena od interesa za Republiku Hrvatsku.

Policijska uprava primorsko-goranska, Sektor upravnih, inspekcijskih i poslova civilne zaštite u Rijeci, dana 17.8.2006. utvrdila je da se vatrogasnim vozilima može pristupiti naselju Kandiji (broj: 511-09-21/1-176/228-2006. K.Š.). Kod projektiranja novih prometnica i mjesnih ulica ili rekonstrukcije postojećih obavezno je planiranje vatrogasnih pristupa koji imaju propisanu širinu, nagibe, okretišta, nosivost i radiuse zaokretanja, a sve u skladu s Pravilnikom o uvjetima za vatrogasne pristupe (NN 35/94 i 142/03). Planirana cesta nije adekvatna za vatrogasni prilaz jer uspon ili pad za vatrogasne prilaze ne smije prelaziti 12% nagiba, što nagib budućeg puta premašuje.

Zakretanje ceste prema zapadnom dijelu južne strane uvale bitno ne smanjuje nagib, ali zato dodatno devastira zaštićeni obalni pojas. Za dovođenje nagiba u propisanu veličinu trebalo bi poduzeti enormne zemljane radove koji bi dodatno devastirali priobalje. U konzultaciji s osobama koje rade na zaštiti od požara doznali smo da postoji mogućnost pristupa vatrogasnih vozila morskoj vodi (pored starog mola), a kružni tok važan je za slučaj izbijanja požara jer omogućuje istovremeni odlazak vozila stanovništva i dolazak vatrogasnih vozila, u Kandiji postoje čak dva – jedan unutar naselja i jedan oko naselja - manji zahvati i prometna regulacija situaciju bi učinili više nego zadovoljavajućom. Proširenjem do jednog metra donje trećine južnog puta poboljšao bi se kružni tok unutar naselja, a proširenjem sjevernog puta do jedan metar poboljšao bi se kružni tok oko naselja).

MO Kandija 27.6.2006. uputio je Gradu predstavku protiv gradnje sporne ceste koja im se čini potpuno besmislenom jer već postoje dva ulaza u naselje (kružni tok) koja su dovoljne širine da bi njima mogla proći vatrogasna vozila (u što su se uvjerili kada su prije oko 2 g. na njihov poziv i došla do naselja).

Cesta cijelom predloženom trasom prolazi unutar zaštićenog obalnog pojasa (oko 20 m od mora). Planiranje i gradnja lokalnih cesta unutar zaštićenog obalnog područja nije zabranjena Uredbom o uređenju i zaštiti zaštićenog obalnog područja mora (NN 128/2004), međutim, način planiranja prometnica u prostornom planu "ovisi o prostorno planerskim mogućnostima područja kojima ista prolazi", pri čemu su "jedinica lokalne samouprave i stručni izrađivač prostornog plana odgovorni za ispravnost odabira trase" (gđa. Vlatka Durković, pomoćnica ministrice Ministarstva zaštite okoliša, prostornog uređenja i graditeljstva, 3. listopad 2006., klasa: 350-01/06-02/581, urbroj; 531-06-06-2).

Dakle, cestu je opravdano graditi u zaštićenom obalnom pojasu ukoliko ne postoji druga prostorna mogućnost da se kvalitetno riješi prometno povezivanje dvije točke u prostoru, a to ovdje nije slučaj.

Komentari: 

0 0 # gost gost 2006-11-12 14:15
Molim da se proispita legitimitet postojanja tijela koji se predstavlja kao MO (mjesni odbor) očigledno u ime svih vlasnika nekretnina naselja Kandija, a kojim se samozvanim odborom koristi udruga eko-kvarner u svojim tekstovima !

MO Kandija 27.6.2006. uputio je Gradu predstavku protiv gradnje sporne ceste koja im se čini potpuno besmislenom jer već postoje dva ulaza u naselje (kružni tok) koja su dovoljne širine da bi njima mogla proći vatrogasna vozila (u što su se uvjerili kada su prije oko 2 g. na njihov poziv i došla do naselja).
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # HZ 2006-11-12 17:03
Obor naselja Kandija neformalno je tijelo koje su izabrali zajedno svi vlasnici objekata u Kandiji. Budući da Kandija ima samo jednog stalno nastanjenog stanovnika koji povremeno sudjeluje i u radu MO Artatore, a ostalih 20-tak su tzv. vikendaši, izabrani odbor vodi brigu o potrebama Kandije. Odbor redovito komunicira s predsjednikom MO Artatore putem svojih predstavnika. Iako je to neformalno tijelo, ono predstavlja stanovnike Kandije te ih o svojem radu redovito obavještava i o rješavanju problema se s njima konzultira tijekom cijele godine.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # gost gost 2006-11-12 17:35
Hvala na odgovoru i objašnjenju. Mislim da jedino udruga eko-kvarner nije bila upoznata činjenicom da je mjesni odbor Kandija neformalno tijelo, te bi možda trebalo razjasniti tu činjenicu i glasniogovornic i eko-udruge. Ukratko, to neformalno tijelo dakle ne predstavlja interese svih vlasnika nekretnina u naselju Kandija, već samo jednu interesnu grupu ljudi, dakle jedan dio vlasnika nekretnina koji se deklariraju članovima odbora Kandija.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Pitanje legitimitetaNezeljeni Gost 2006-11-12 17:59
Mislim da je posve svejedno da li se o interesu stanovnika ili vlasnika kuca u Kandiji izjasnjavaju putem formalnog ili neformalnog tijela i da li je Eko Kvarner upoznat s karakterom tog tijela.

Javna rasprava je otvorena za graðane kao pojedince i svaki pojedinac može dati prigovor ili primjedbu na bilo koji dio plana. Primjedba koju Veloselac postavi u vezi s nekim pitanjem u Osoru mora se razmotriti, baš kao i primjedba nekog tko živi u Osoru, Karlovcu ili Splitu.

Dakle, formalno ili neformalno tijelo - to uopće nije važno.

Tisuće ljudi ili cijelo gradsko Vijeće kao formalno tijelo ne mogu ništa ako pojedinac ili neformalno tijelo na propisani način podnese na Zakonu utemeljen prigovor. Neće tu pomoći ni broj onih kojima se zakon ne sviða ni to što je protiv njega "formalno tijelo"
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Ivan 2006-12-01 09:47
Znate sto je interesantno to sto ta Gregorina toliko napada Jurekovica zbog ovog i onog, a iznad kuce ce joj se napraviti aerodrom na koji ce u blizoj buducnosti slijetati avioni od kojih ce joj pokucstvo padati po podu.To samo pokazuje da sve to radi iz zloce, jer posao sa brodicama uopce nije ni bucan a ni ekoloski opasan ni petinu od tog sto ce se tamo dogoditi prilikom uzlijetanja i slijetanja aviona, te nedaj Bog nesrece. :P
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj

Dodaj komentar

Komentari koji nemaju veze s temom članka uz koji su uneseni bit će uklonjeni. Za unos "off topic" komentara mogu se koristiti stranice SVAŠTARA 2, SVAŠTARA, ŠKOVACA i SATIRIČKI PRILOZI. Uredništvo ne snosi odgovornost za sadržaj komentara.

Sigurnosni kod
Osvježi

galerije1

mi-logo
wonline
yrno
Vremenska prognoza
za Lošinj


Članak 69. Ustava RH

Volim LošinjSvatko ima pravo na zdrav život.
Volim LošinjDržava osigurava uvjete za zdrav okoliš.
Volim LošinjSvatko je dužan, u sklopu svojih ovlasti i djelatnosti, osobitu skrb posvećivati zaštiti zdravlja ljudi, prirode i ljudskog okoliša.

setnja

ubojstvoborocid

ZADNJI KOMENTARI

  • »Zašto baš sada?!?»

    Siwi 18.10.2019 09:07
    Ne hrani hranitelja tuljana!
    Za raspravljanje s nekim tko se predstavlja pod ovako blesavim nadimkom, a sugovornika u ...
     
  • »Zašto baš sada?!?»

    Nebitno 18.10.2019 06:56
    ....
    Nije bitno zna li odabranik sto je eugenika,vazno da zna da bi samo tako lijepi,zgodni ...
     
  • »Zašto baš sada?!?»

    hranitelj tuljana 18.10.2019 06:53
    How yes no
    Gle, ne znam... razumijem ljutnju koju ti je izazvala kognitivna disonanca u tvojoj ...
     
  • »Smrdiš, ali barem si svoj gazda...«

    pinokio 17.10.2019 16:29
    divlji kapitalizam
    Zgrada tvornice ribe Kvarner i danas je u derutnom stanju, ali su zato direktori postali ...
     
  • »Zašto baš sada?!?»

    Yoda 17.10.2019 16:27
    Prikrivena socijalna eugenika
    Nisam siguran da je taj Kapelijev izabranik za ravnatelja socijalne odgojne ustanove pristaša ...
     
  • »Zašto baš sada?!?»

    Ciciban 17.10.2019 15:54
    Gugutanje na fejsbuku
    Ani instagramuši treba odati priznanje što je zapravo priznala da je ona tu samo radi ...
     
  • »Zašto baš sada?!?»

    DZS 16.10.2019 18:44
    Ako laže koza, ne laže rog
    Nisam očekivao ovako jadan i imbecilan odgovor, ali vjerovatno ne možeš bolje. Pogledaj si ...
     
  • »Zašto baš sada?!?»

    gost 16.10.2019 18:26  
  • »Zašto baš sada?!?»

    Hranitelj tuljana 16.10.2019 18:19
    Osnove biologije
    Žene. Mene su u školi učili da žene rađaju djecu. Ni država ni grad. Žene. Nekad nije bilo ...
     
  • Svaštara br. 3

    Snob 16.10.2019 18:15
    Istina o istini
    Srećom, zaista nismo svi isti. Neki od nas znaju da se pod istinom valja smatrati slaganje ...
     
  • »Zašto baš sada?!?»

    DZS 16.10.2019 18:13
    Na putu prema dolje
    Naravno da su neki umrli, ali su se neki i rodili, a neki su postali punoljetni. Uobičajeni ...
     
  • »Smrdiš, ali barem si svoj gazda...«

    gost 16.10.2019 17:55
    Plavica protiv Kvarnera
    Zanimljivo zapažanje; "U tvornici Plavica na Cresu moglo se živjeti dobro, uzeti kredit ...
     
  • »Zašto baš sada?!?»

    gost 16.10.2019 17:49
    Neka vlast brani istinu
    Ako nedostaje 700 birača jer su ljudi pomrli, to znači da u isto vrijeme 700 osoba nije ...
     
  • Svaštara br. 3

    hranitelj tuljana 16.10.2019 17:24
    nek nam živi živi rad
    Da to nije onaj koji dijeli prezime s jednom "našom" umjetnicom?
     
  • Svaštara br. 3

    hranitelj tuljana 16.10.2019 17:22
    ...
    Da, vjerujem da ljudima kojima ne postoji objektivna istina a vjerojatno ni u moral ne ...
     
  • »Zašto baš sada?!?»

    hranitelj tuljana 16.10.2019 17:15
    Fake News
    Kako znate da je tih 700 "pobjeglo" sa Lošinja a ne da se radi o starcima koji su umrli? I ...
     
  • »Zašto baš sada?!?»

    RDx 16.10.2019 16:01
    Malo tko se više sjeća onoga što se desilo prije gotovo dvije godine
    Državni tajnik za demografiju podnio ostavku pred zaprepaštenom ministricom Murganić: 'Ove ...
     
  • »Zašto baš sada?!?»

    Eugenik 16.10.2019 15:14
    Demografija za početnike
    Pitanje je i tko će ostati u Hrvatskoj kad Hrvatska odumire, a Plenković se ljuti na novinare.
     
  • »Zašto baš sada?!?»

    Otočan 16.10.2019 12:09
    Ljudi bježe a baba se češlja
    Prevedeno na ekonomski rječnik, to je više od 700 radno sposobnih ljudi. Ljudi bježe s ...
     
  • Svaštara br. 3

    Didi 16.10.2019 09:41
    Krstitelj jarića
    Kao prvo, objektivna istina ne postoji, a kao drugo u čemu je problem ako se pravi motivi o ...
     
  • Svaštara br. 3

    hranitelj tuljana 16.10.2019 06:54
    Volitelji
    Da, ako stavimo na lokalnu razinu, pitanje je veliko štite li t.zv. volitelji Lošinja ...
     
  • Deus ex machina

    Gost 15.10.2019 19:29
    Što desnije to besnije
    Bivši navijač Zvezde je mala beba naspram notornog Đapića koji prijeti ambasadoru SAD-a ...
     
  • Svaštara br. 3

    Didi 15.10.2019 09:37
    Liberalna teorija urote
    Istina stvarno boli. Samo pitanje je što je istina. skeptic.com/.../...
     
  • Svaštara br. 3

    hranitelj tuljana 15.10.2019 06:59
    Istina boli
    Zanimljiv članak koji govori o prikrivenim motivima "borbe za okoliš": www.liberal.hr/.../ ...
     
  • »Zašto baš sada?!?»

    Promatrač 14.10.2019 18:32
    Izlet
    Cijeli izlet se događao pod budnim okom najvećeg mozga na Lošinju DARIA HORVATA.
     
  • »Zašto baš sada?!?»

    Gonzo 14.10.2019 15:39
    Bandiera bianca e bandiera verde
    Ana se sada može dičiti Zelenom zastavom da ne zaostane za bivšim šefom Kapelijem koji si je ...
     
  • »Zašto baš sada?!?»

    zločko 14.10.2019 15:15
    .....
    znači, neka institucije i dalje rade svoj posao?
     
  • »Zašto baš sada?!?»

    živko 14.10.2019 14:52
    povuci ga a malo i potegni
    Na koji dignitet koje institucije misliš ? Pa Lošinj je već dugo izvan kontrole svih ...
     
  • »Zašto baš sada?!?»

    Purgativ 14.10.2019 14:42
    Tajna brilijantne probave
    Uopće ne moraš piti Donat Mg, dovoljno je samo povremeno zalutati na taj profil.
     
  • »Zašto baš sada?!?»

    Vazelinko 14.10.2019 14:32
    umjetnost ušupčivanja
    Ima Čazo konkurenciju u umjetnosti ušupčivanja. Vidi ovo: Nemam čast i zadovoljstvo da ...