Ova stranica koristi kolačiće koje u svakom trenutku možete kontrolirati postavkama u vašem internet pregledniku

Ako ne promijenite postavke preglednika slažete se s korištenjem kolačića Vise o kolacicima

Razumijem i prihvacam

»Sve je po zakonu«

Korisnička ocjena:  / 2
LošeNajbolje 

otpadOdgovor na pitanje slušatelja radija Jadranka o razbacanom smeću oko spremnika može se sažeti u tvrdnju nadležnih - da je sve po zakonu. Odgovor je točan u dijelu koji kaže da je zakon propisao da spremnici otpada budu zaključani i da se količina predanog otpada evidentira i sukladno tome naplaćuje., no zahtjev za uklanjanjem kartica je neosnovan i neprovediv. Ali Grad - ili tko je već dao taj odgovor - propustio se je osvrnuti na ostatak, primjedbe o neredu, razbacanom smeću, nedovoljnom broju komunalnih redara i radnika komunalnog poduzeća

Činjenica je da nije riješeno odlaganje otpada brojnih turista, koji iz svojih automobila i jedrilica izbace otpad pored spremnika, na radost galebova. Nije riješeno ni sankcioniranje građana koji rade to isto. Također nikad nije objašnjeno građanima zašto i za koga postoje nezaključani spremnici te kako se to evidentira i naplaćuje.

Kad ljudi vide da jedni bacaju svoj otpad u nezaključan spremnik i da su time uštedjeli nemali iznos za svako odlaganje otpada, žele to isto. Rezultat je nered oko spremnika i na parkinzima. Grad Mali Lošinj nije to riješio i nije se udostojio odgovoriti kako to misli - ako uopće misli - riješiti.

Diretni link:  http://youtu.be/U_evj_m0HGc

Komentari: 

211 # ...samo na prvom od 1000 2024-06-24 10:03
Zakon nije propisao otpadometre,
u Zagrebu koriste ZG vrećice koje se odlažu u nezaključane spremnike.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
92 # Za šaku eura više...hranitelj tuljana 2024-06-24 10:49
Citat samo na prvom od 1000:
Zakon nije propisao otpadometre,
u Zagrebu koriste ZG vrećice koje se odlažu u nezaključane spremnike.
Vrećicama se ne rješava problem odlaganja pored kontejnera ili u okoliš. Svako naplaćivanje po količini potiče "kreativna" rješenja i bacanje u okoliš. Svatko tko imalo zna o temi, čak i oni koji ne znaju ništa ali imaju "zrnce soli" znali su da će model naplate po količini dovesti do više divljeg odlaganja. Jer ljudima bacanje u okoliš - štedi novac. Oni imaju konkretan i osobni ekonomski poticaj da to rade...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
09 # Cum grano salisNikola 2024-06-24 12:47
... i što ti konkretno predlažeš?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
113 # Imam jedno pravilo..hranitelj tuljana 2024-06-24 13:12
Citat Nikola:
... i što ti konkretno predlažeš?
Profesionalne savjete sa više milijunskom težinom ne dijelim besplatno neotesancima na internetu.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
110 # ------..... 2024-06-24 14:25
Citat hranitelj tuljana:
Citat Nikola:
... i što ti konkretno predlažeš?
Profesionalne savjete sa više milijunskom težinom ne dijelim besplatno neotesancima na internetu.
O jadna frustrirana spodobo :cry:
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
011 # Ono što tuljan ne može shvatitiLana 2024-06-24 14:46
Citat samo na prvom od 1000:
Zakon nije propisao otpadometre, u Zagrebu koriste ZG vrećice koje se odlažu u nezaključane spremnike.
Nedostatak zagrebačkog modela je da će nesavjesni pojedinac umjesto u ZG vrećici, uzeti vrećicu iz Konzuma i besplatno ubaciti miješani komunalni otpad u nezaključani spremnik.
Nedostatak lošinjskog modela je da će nesavjesni pojedinac u vrećici iz Konzuma, svoj miješani komunalni otpad ubaciti u spremnik sa papirom, ili će ga ostaviti pored spremnika na milost i nemilost galebovima i vranama, ili će ga baciti u more ili negdje u šumu.
Pitanje za milijun tuljanovih dolara: Koji model je bolji?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
112 # Poor child.hranitelj tuljana 2024-06-24 15:05
Ono što "Lana" nije u stanju shvatiti, je da je i jedan i drugi model varijacija naplate po količini. Pa se malo javno osramotila, a u nedostatku naznaka konkretnog znanja vrijeđa druge komentatore koji znaju. Pa se pita koji je model bolji, od dva loša modela čiju sam glavnu manu istaknuo. Pazi sad, Lana: ni jedan od ta dva. Štok i vjeverica?! (opet, uvijek se Iznova divim nevjerojatnom samopouzdanju osobica koje nisu kadra shvatiti ono što je jasno prosječnom djetetu 3 razreda osnovne škole, a to je da se "hranitelj tuljana" krati u "hranitelj" a ne u "tuljana", takvi ljudi se smatraju sposobni ući u raspravu samnom...)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
210 # Poor tuljanLana 2024-06-24 15:15
Sam si izabrao nadimak, mogao si izabrati i gore, šuti i trpi. :lol: :lol: :lol:
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
29 # ► Štok i vjeverica?! ◄gost 2024-06-24 15:35
Citat hranitelj tuljana:
Štok i vjeverica?!
Za ulazak u raspravu "stobom" treba imati neku od psihijatrijskih dijagnoza s ruba pameti. I veliku dozu mazohizma uz izostanak samopoštovanja.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
103 # 1,2,3 sve što kažeš to si tihranitelj tuljana 2024-06-24 15:59
Citat gost:
Za ulazak u raspravu "stobom" treba imati neku od psihijatrijskih dijagnoza s ruba pameti. I veliku dozu mazohizma uz izostanak samopoštovanja.
Nisam psiholog, ali iz iskustva znam da ovakvo uvredljivo započinjanje komunikacije ukazuje na neodgojenu a vjerojatno i lošu osobu.
Nego imaš li što reći na temu članka ili samo uvrede?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
210 # Infantilno ....gost 2024-06-24 17:07
Citat hranitelj tuljana:
Citat gost:
Za ulazak u raspravu "stobom" treba imati neku od psihijatrijskih dijagnoza s ruba pameti. I veliku dozu mazohizma uz izostanak samopoštovanja.
Nisam psiholog, ali iz iskustva znam da ovakvo uvredljivo započinjanje komunikacije ukazuje na neodgojenu a vjerojatno i lošu osobu.
A na što li ukazuje tvoje započinjanje komunikacije s nepoznatom osobom uvredljivim naslovom komentara Poor child? Očito je da ukazuje na ne samo neodgojenu, nego posve sigurno vrlo lošu osobu kakvu dobro opisuju riječi "nitkov", "podlac" i "ološ".
Osim što olako tvrdiš kako Lana nešto nije u stanju shvatiti i da se javno osramotila, te da "u nedostatku naznaka konkretnog znanja vrijeđa druge komentatore koji znaju" ... itd. I onda uz budalasti izraz "Štok i vjeverica?!" s ironičnim divljenjem "nevjerojatnom samopouzdanju osobica koje nisu kadra shvatiti ono što je jasno prosječnom djetetu 3 razreda osnovne škole", držiš imbecilno predavanje da se kretenski nadimak "hranitelj tuljana" krati u "hranitelj" a ne u "tuljana". I zgražaš se što se takvi ljudi "smatraju sposobni ući u raspravu samnom...".
No moram priznati da se i sam zgražam što sam se ovim komentarom upustio u čačkanje po septičkoj jami tvoje svijesti čiji krajnji doseg je djetinjarija "1,2,3 sve što kažeš to si ti".
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
111 # tuljanLana 2024-06-24 17:17
Hmm, da.
Njegov intelektualni nivo je djetinjarija iz vrtića, tipa: Reci osam, nos ti posran.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
06 # ............ 2024-06-26 08:32
Hranitelj tuljana guguće: "Nisam psiholog, ali iz iskustva znam da ovakvo uvredljivo započinjanje komunikacije ukazuje na neodgojenu a vjerojatno i lošu osobu.
Nego imaš li što reći na temu članka ili samo uvrede?". Moj odgovor glasi:
Pa baš ti većinu komentara započinješ ničim izazvanim uvredama.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
51 # Hvalahranitelj tuljana 2024-06-26 12:51
Citat ......:
Hranitelj tuljana guguće: "Nisam psiholog, ali iz iskustva znam da ovakvo uvredljivo započinjanje komunikacije ukazuje na neodgojenu a vjerojatno i lošu osobu.
Nego imaš li što reći na temu članka ili samo uvrede?". Moj odgovor glasi:
Pa baš ti većinu komentara započinješ ničim izazvanim uvredama.
Pažljivo sam pročitao komentar tri puta i nisam razaznao kakve veze ima s temom članka; podsjećam to je sustav naplate otpada. Možeš li pojasniti, ili si tek trol koji želi skrenuti pažnju s teme?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
05 # Pitaj onog drugog hraniteljagost 2024-06-26 14:29
Citat hranitelj tuljana:
Citat ......:
Hranitelj tuljana guguće: "Nisam psiholog, ali iz iskustva znam da ovakvo uvredljivo započinjanje komunikacije ukazuje na neodgojenu a vjerojatno i lošu osobu.
Nego imaš li što reći na temu članka ili samo uvrede?". Moj odgovor glasi:
Pa baš ti većinu komentara započinješ ničim izazvanim uvredama.
Pažljivo sam pročitao komentar tri puta i nisam razaznao kakve veze ima s temom članka; podsjećam to je sustav naplate otpada. Možeš li pojasniti, ili si tek trol koji želi skrenuti pažnju s teme?
To pitaj onog drugog hranitelja tuljana koji je prije dva dana uz isti ovaj članak napisao komentar pod naslovom 1,2,3 sve što kažeš to si ti u kojem piše Nisam psiholog, ali iz iskustva znam da ovakvo uvredljivo započinjanje komunikacije ukazuje na neodgojenu a vjerojatno i lošu osobu. Nego imaš li što reći na temu članka ili samo uvrede?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
# Ha ha opet self ownGuest 2024-06-26 15:03
Ovaj komentar je obrisao administrator
# Pa i tada sam prozvao na netrolanjeGuest 2024-06-26 15:18
Ovaj komentar je obrisao administrator
111 # Svi vide a nitko ne vidiInicijativa za legalnost lošin 2024-06-24 19:05
Po meni, fulali ste i metu i odstojanje. Usporedba sa Zagrebom i nema nekog smisla jer u Zagrebu se znaju nosioci stanarskog prava u pojedinim objektima.
E sad recite vi meni koga ćete putati za navacani otpad u Sv.Jakovu, kad niti njena oreuzvišenost ne zna tko su korisnici- vlasnici, četrdesetak ilegalnih objekata u prostoru oko Sv.Jakova!
Pa kako oeotiv njih postupati. Mi legalni žitelji Sv.Jakova imamo kartice i s njima otvaramo kontejner za miešani otpad! A ilegalci ga odlože gdje ga ima na hrpi najmanje u tom momentu.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
8 0 # Porušitihranitelj tuljana 2024-06-25 07:25
Citat Inicijativa za legalnost lošin:
kad niti njena oreuzvišenost ne zna tko su korisnici- vlasnici, četrdesetak ilegalnih objekata u prostoru oko Sv.Jakova!
To je skroz drugo pitanje ne funkcioniranja pravne države, koje nije u nadležnosti sustava gospodarenja otpadom...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
06 # pojašnjenjeInicijativa za legalnost lošin 2024-06-25 15:59
Mali ispravak. Postupanje po Zakonu o komunalnom gospodarstvu je u nadležnosti gradova, koji preko komunalnih poduzeća u svom vlasništvu, provode komunalnu politiku.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
011 # ...samo na prvom od 1000 2024-06-25 08:05
Niste shvatili bit, u Zagrebu u dućanu kupite plavu vrećicu i nitko vas ne pita o TT, jeste li legalni ili ne, a ne treba vam ni kartica.
Poanta je da u Zagrebu ima manje razbacanog smeća oko spremnika nego na Lošinju. A nesavjesnih će uvijek biti.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
06 # PastGost 2024-06-26 22:48
I Lošinjski i zagrebački modeli naplate su loši.Najbolji model je bio prethodni model sa otvorenim kontejnerima iako je tada bio drugi problem ,što se razvrstano smeće tovarilo sve skupa u isti kamion.Toplu vodu nije potrebno izmišljati nego je dovoljno vidjeti kako zbrinjavanje otpada bez ovakvih glupih i skupih ideja sasvim dobro funkcioniraju u drugim okolinama
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
07 # ...Barbika 2024-06-27 08:37
Zagrebački model je sa otvorenim kontejnerima, nažalost moraš kupiti vrećicu zamiješani komunalni otpad.
Nažalost, zakon je rekao da treba provesti neki model naplate, tako da nema više besplatno.
Ovdje je problem u razbacivanju smeća oko kontejnera, da li zbog uobičajenog nemara ljudi, ali i onaj uređaj zna biti u kvaru.

Postavili su kamere da straši vrane?
Čak ni to nisu uspjeli,

U kojim drugim okolinama ovo dobro funkcionira, daj primjere.

Čini mi se da Rijeka i dalje naplaćuje po glavi stanara, što je vjerojatno protuzakonito.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
07 # Imam karticu.Robert 2024-06-28 18:54
I Ja imam karticu samo je nikad nisam koristio niti neću. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
06 # Pristojba za otpadRobert 2024-06-28 19:03
Svakom gostu koji koji je prijavljen i plača boravišnu pristojbu naplatiti po 1 EURO dnevno za otpad koji stvara.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
06 # Korist od otpadomjeraNena 2024-09-14 16:44
Po meni, pored otpada ili smeća bačenog pokraj kontejnera, važna je i količina otpada koja se naplaćuje pri jednom otvaranju otpadomjera, a to je 25l. Obitelji s manjim brojem članova teško mogu nakupiti 25l u kraćem roku tako da su primorani baciti manju količinu, a bit će im naplaćeno 25l. Zapravo ne naplaćuje se stvarno bačena količina otpada već otvaranje otpadomjera. Na taj način korisnik usluge, tj. građanin je oštećen, a komunalno poduzeće zarađuje. Drugim riječima, to je pljačka građana. A o tome nitko ne brine niti se zauzima za preciznije ili točnije mjerenje stvarno bačenog otpada.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
7 0 # To je po zakonuhranitelj tuljana 2024-09-14 17:43
Pa kad god sam se ovdje ja bunio za neke druge nepoštene prakse i zakone, dobio sam uvijek odgovor u stilu "ovaj idiot ne poznaje zakone", "trolu, to je po zakonu", "idiote, to je cijena života u uređenom društvu" i "ako ti smeta, odseli se".

Koji je tvoj prijedlog za naplaćivanje otpada?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
06 # ...hranitelj tuljana 2024-09-14 17:47
Inače pošto se naplaćuje otvaranje otpadomjera najbolje je ako ne stvarate puno otpada, koristiti manje vrećice koje se svakih par dana napune i zatvore, pa kad ih se skupi dovoljno za jedno "punjenje" stavite ih koliko stane. Tako se rješava pitanje smrada kod vrećica kojima treba puno da se napune (a u njima su kosti ili šporkica od riba)...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
07 # Plati koliko zaista potrošišNena 2024-09-15 17:58
Da se naplaćuje onoliko koliko građanin stvarno baci otpada. Ako je bacio 10l, da mu se naplati 10l, a ne 25l. Kako bi bilo tko reagirao da mu na primjer HEP za 2 potrošena kWh električne energije naplati 10kWh?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
# O rapu, rodeGuest 2024-09-16 17:42
Ovaj komentar je obrisao administrator
# Specijalni tretmanGuest 2024-09-16 18:57
Ovaj komentar je obrisao administrator
01 # Tuljanov očajBing 2024-09-18 11:58
Citat hranitelj tuljana:
Inače, ad populum je logička greška, kao i argumentum ad antiquitatem i argumentum ad legem; sve tri si upotrijebio u ovoj raspravi.
Daj, ne budali :-) Nasumićno nabacane latinske izreke ne mogu prikriti tvoj očaj. Evo ti jedna poučna na engleskom jeziku: "Taxation is the price which civilized communities pay for the opportunity of remaining civilized."Citat:
Sve što si napisao ne čini ništa manje istinitom moju izjavu:
- da se porez naplaćuje prisilno;
- da se naplaćuje prijetnjom tamničenja;
- ako pokušam pobjeći mogu biti i ubijen.
znači ništa netočno nisam napisao.
Nisam ni tvrdio da je to netočno. No sve to se u demokratskim državama propisuje zakonima koje donose zakonodavna tijela birana na slobodnim izborima.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
# Laki moždani???Guest 2024-09-18 16:14
Ovaj komentar je obrisao administrator
13 # Zakon ili pljačka?Nena 2024-09-19 21:41
Vidim da je moj komentar o naplati odlaganja otpada izazvao žestoku polemiku s filozofskom konotacijom. Nije mi to bila namjera. Moja namjera je bila da se građanstvo probudi iz sna i zahtjeva pravedniji način naplate. Usput, ako je nešto po zakonu ili po uredbi, ne znači da nije pljačka. Postoji anegdota kako je profesor Pravnog fakulteta pitao studenta na ispitu da li zna tko je najveći mafijaš. Student nije znao odgovor. Profesor mu je rekao da je to država. Toliko o zakonima i pljački.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj

Dodaj komentar

Komentari koji nemaju veze s temom članka uz koji su uneseni bit će uklonjeni. Za unos "off topic" komentara mogu se koristiti stranice SVAŠTARA 2, SVAŠTARA, ŠKOVACA i SATIRIČKI PRILOZI. Uredništvo ne snosi odgovornost za sadržaj komentara.

Sigurnosni kod
Osvježi

● ZADNJI KOMENTARI

  • Vrijeme za podnošenje računa

    gost 08.12.2024 20:29
    ......
    Ništa konkretno ti nisi pisao. Pogledaj kako su to radili iz Ustrina. Fotografije, zemljišne čestice ...Istina, učinka nije bilo ali ovo je Grad za bespravne graditelje.

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    hranitelj tuljana 08.12.2024 18:57
    Anonimno je legitimno
    Znam da nisi zaboravio, namjerno si izostavio - zato navodnici. Iz njemu poznatih razloga o kojima sad ne bih polemizirao, on zaista piše detaljnije, ali radi se o nekoliko pojedinih slučajeva (za koje se da primijetiti da imaju nešto zajedničko). Ja ...

    Read more...

     
  • Dan Grada - distanca prema liberalnom i građanskom

    gost 08.12.2024 18:51
    Vraća li se Elvis?
    Vratit će se Elvis. Veterinar je potrošena roba. Možda će opet sa Maljevcom na izbore a možda i ne. Jer prevarili suga u dva mandata. i.imgur.com/ugpioiR.jpg (http://i.imgur.com/ugpioiR.jpg)

    Read more...

     
  • Dan Grada - distanca prema liberalnom i građanskom

    ****** 08.12.2024 18:34
    Ništa ja nisam zaboravio
    Pa to znači da to nije bila moja nego njegova jugoslavija. Ja nisam imao privatni avion. Malo ih je bilo koji su ga mogli imati. On ga je imao.

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    gost 08.12.2024 18:26
    Irelevantno piskaranje
    Ništa ja nisam zaboravio. Ali o bespravnoj gradnji piše i Banić. Piše više, sadržajnije i pod svojim imenom. Ti s tvojim piskaranjem si irelevantan.

    Read more...

     
  • Dan Grada - distanca prema liberalnom i građanskom

    komunista 08.12.2024 18:11
    pilot
    Zaboravljaš da je G. Volarić za vrijeme tvoje jugoslavije imao svoj privatni avion bio pilot,vodio jeobiteljski obrt fotografske radnje, radio na teh. pregledu vozila. dolaskom nove Hrvatske izgradio je novi centaar RIO zaposlio je svoju djecu obzbjedio ...

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    hranitelj tuljana 08.12.2024 17:49
    Nitko drugi neće
    Bespravna gradnja. Zaboravio si bespravnu gradnju. Najviše o njoj pišem. Doslovno u komentaru na koji odgovaraš pišem o potencijalnoj bespravnoj gradnji o kojoj sam čuo. Kao i o mnogim drugim stvarima, čitatelji ovdje o tome mogu pročitati samo od ...

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    gost 08.12.2024 15:32
    Maskiranje izbornih obećanja
    Povodom ove vijesti je Banić iz Inicijative za legalnost Lošinja je na FB napisao: Baš sam se pitao čega će se dosjetiti Gradonačelnica da zamaskira svoja neispunjena izborna obećanja. Kad ona, hrabra kakva već jest, ravno na Plenkovića i Vladu RH! E ...

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    gost 08.12.2024 15:20
    Tuljanska inicijativa
    Mnogo sveobuhvatnija od Vegeta inicijative je Tuljanska inicijativa. Anonimna, ali miješa se u mnogo širu problematiku. Od od problema što Hrvatice neće da rađaju, tj. demografije i strahota Istanbulske konvencije do ugroze lista Nobocty i ruske ...

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    hranitelj tuljana 08.12.2024 13:45
    ...
    Vegeta Inicijativa... u sve se miješa eto i u tehnologiju pročistača a sad i u poreznu politiku države... valjda je bespravna gradnja riješena pa se ide dalje dok ima elana... ... načuo sam da se sprema novi krug izgradnje uz more na području ...

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    gost 08.12.2024 13:30
    Razočarani trol
    A koji iznos Grad jeste zaradio, ako zaraditi još uvijek znači ono što se zasluži radom, što se dobije za rad; ili nagrada, plaća, nadnica, beriva, primanja, odnosno razlika između kupovne i prodajne cijene, ono što se dobije trgujući; dobit.S bolom u ...

    Read more...

     
  • Glas za Domovinski pokret bit će glas za HDZ

    gost 08.12.2024 13:05
    Navodni
    Dijete drago, ne znam patiš li od sindroma pretjeranog korištenja navodnih znakova, jesi li nepismen ili namjerno griješiš, ali citirani dio teksta je bez prijevoda nerazumljiv. Naime, semantička značenja navodnih znakova su sljedeća: Izravni citat: Kada ...

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    hranitelj tuljana 08.12.2024 11:42
    Točka na "i".
    Taj iznos Grad nije zaradio nego će izmjenama zakona i povećanjem porezne represije pod prijetnjom sile i utamnjičenja biti oduzet onima koji su taj novac zaradili. Razočaran sam vašim stavom o opravdanosti tog harača i svrstavanjem uz HDZ Andreja ...

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    Inicijativa za legalnost Lošin 08.12.2024 11:21
    Kud plovi ovaj brod
    Ta njena najava kod mene izaziva samo bojazan za psihičko stanje građanke Ane Kućić, trenutno u funkciji Gradonačelnice Grada Mali Lošinj. Svakako je zabrinjavajuće. Jedan ugledni političar, rekao je: VLAST SE MOŽE IZGUBITI ALI OBRAZ NE! Argumentaciju ...

    Read more...

     
  • Glas za Domovinski pokret bit će glas za HDZ

    hranitelj tuljana 08.12.2024 10:48
    ...
    Da... Furio je trebao pametnije postupiti. Trebao je biti na čelu organizacije koja izdaje "glasilo", plaćeno novcem poreznih obveznika. U tom "glasilu" trebao je objavljivati "članke" kojima "nemilice dere" i "ne štedi" HDZ. Tada bi ti iz tog glasila ...

    Read more...

     
  • Glas za Domovinski pokret bit će glas za HDZ

    gost 08.12.2024 08:38
    U ime zajednice Talijana
    U Saboru ima ljudi koji su tamo sjedili od 1992 godine, jedan od njih je Furio Radin. U ime svojih birača iz zajednice Talijana, a za vlastitu korist glasao je protiv opoziva Vlade. Ako doživi mirovinu, imat će mirovinu dva puta veću od prosjeka plaće ...

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    gost 08.12.2024 06:53
    Pljuska Plenkiju?
    Ana Kučić, HDZ-ova gradonačelnica Malog Lošinja, objavila je na Facebooku da će potpuno nadoknaditi povećanje paušalnog poreza po krevetu, a planira to učiniti putem poticaja. U slučaju da se zaista odluči na korak koji najavljuje, HDZ-ovka bi se ...

    Read more...

     
  • NISMO SVI NJEZINI

    gost 07.12.2024 21:02
    Idiota za predsjednika!
    Primorac, netom nakon što je Plenković rekao da kandidati nemaju što pametovati o mirovinama, iznio svoj plan za umirovljenike Ustvrdio je da će umirovljenici ove godine božićnicu dobiti zahvaljujući - njemu.

    Read more...

     
  • »Znamo mi otkud vjetar puše!«

    asdf 07.12.2024 17:53
    Poticaj za podršku
    Bilo je to prije dvije godine: [BESPOVRATNI POTICAJI LOŠINJSKIM PODUZETNICIMA I POLJOPRIVREDNICIMA] Danas su u Palači Fritzi svečano potpisani ugovori o dodjeli poticaja za 38 poduzetnika i obrtnika te 32 poljoprivrednik a s područja Grada Malog Lošinja ...

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    gost 07.12.2024 13:19
    Tuljnov kalambur
    Da li si kalambur "Naziv otkriva navodni namjeru" ispljunuo namjerno ili ne znaš gramatiku hrvatskog jezika? Pismeni ljudi znaju da se pridjevi s imenicama slažu u rodu, broju i padežu. Znam da sam ovime ugazio u močvaru, ali nisam mogao odoljeti.

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    gost 07.12.2024 10:36
    Tuljan u ništa
    Nije stvar u nazivu nego proračunskoj stavci koju je usvojio Sabor.

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    ABC 07.12.2024 10:02
    Panika, rizik, diskriminacija
    Ovaj Anin potez treba shvatiti kao potez očajnika. U panici što pola godine prije narednih izbora nije ispunila gotovo ni jedno obećanje kojim je "kupila" ovaj mandat izložila se riziku sukoba sa uobraženim šefom stranke koji ne trpi suprotstavljanj e.

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    gost 07.12.2024 07:10
    Predizborni trik ili greška u koracima?
    I njezin stranački šef se služi svim sredstvima u borbi za popularnost. Nevjerojatni proračunski manevar za predizborni dar. Vlada božićnice umirovljenicima vodi kao 'sanaciju posljedica ruske agresije na Ukrajinu' Vlada je novac za neplaniranu isplatu ...

    Read more...

     
  • »Znamo mi otkud vjetar puše!«

    Nikola 07.12.2024 05:04
    ....
    Slično kao što je Agroproteinka, obiteljska firma ministra Grlić Radmana, monopolist na tržištu, ali je ipak od Vlade RH u dvije godine dobila 1,4 milijuna eura poticaja. S jedne strane poticaji, a s druge strane, tvrtka redovito vlasnicima isplaćuje ...

    Read more...

     
  • »Znamo mi otkud vjetar puše!«

    Zumba 06.12.2024 18:08
    Poticaji monopolistu
    Da se podsjetimo kako je dragom Aleksandru pomagano da može davati neizmjeran doprinos zajednici i obr tništvu.

    Read more...

     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    gost 06.12.2024 17:23
    A.K. protiv A.P.?
    HDZ-ova gradonačelnica pobunila se protiv Plenkovićevog poreza: ‘Odlučila sam poduzeti korake...‘ Ana Kučić tvrdi kako je turizam ključan za Mali Lošinj i da bi porez na nekretnine naštetio stanovnicima grada. Gradonačelnica Malog Lošinja Ana Kučić ...

    Read more...

     
  • Dan Grada - distanca prema liberalnom i građanskom

    asdf 06.12.2024 09:33
    Plastični anđeo
    Ako je nešto neizmjerno ne može se ni vrednovati. Kao magistra ekonomije gradonačelnica bi morala znati da je mjerenje temelj svakog vrednovanja. Ali ona je postala političarka. Političarka hadezeovskog kova :sad:

    Read more...

     
  • Dan Grada - distanca prema liberalnom i građanskom

    Dragi Aleksandar 06.12.2024 08:15
    Aleksandar veliki
    Dragi Aleksandar je dao mjerljiv doprinos gradonačelnici da se dokopa vlasti na otoku. Uključio je svu tazbinu da joj drži štangu dok pozira s osobama koje primaju raznorazna priznanja s kojima ona nema nikakve veze. Otočanima je dao nemjerljiv doprinos ...

    Read more...

     
  • Dan Grada - distanca prema liberalnom i građanskom

    Bezbeli 05.12.2024 20:25
    neizmjeran doprinos
    A sada je dobio nagrsdu zs životno djelo od Obrtničke komore PGŽ. Gradonačelnica na fejsu radosno javlja da je to za njegov neizmjeran doprinos zajednici i obrtništvu. Ako netko zna koji je to neizmjeran doprinos neka javi.

    Read more...

     
  • Glas za Domovinski pokret bit će glas za HDZ

    gost 05.12.2024 18:52
    Zašto se lagalo - zašto se laže
    U Republici Hrvatskoj, državi koja je nastala zahvaljujući masovnom okretanju kaputa 1990. godine, iskrenost i poštenje nikad nisu bili na cijeni. Baš obratno, uvijek se više cijenilo laganje i taktičko prešućivanje, baš u skladu s izjavom Dunje Ujević ...

    Read more...

ZADNJI KOMENTARI (desno)

  • Vrijeme za podnošenje računa

    gost 08.12.2024 20:29
    ......
    Ništa konkretno ti nisi pisao. Pogledaj kako su to radili iz Ustrina. Fotografije, zemljišne ...
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    hranitelj tuljana 08.12.2024 18:57
    Anonimno je legitimno
    Znam da nisi zaboravio, namjerno si izostavio - zato navodnici. Iz njemu poznatih razloga o ...
     
  • Dan Grada - distanca prema liberalnom i građanskom

    gost 08.12.2024 18:51
    Vraća li se Elvis?
    Vratit će se Elvis. Veterinar je potrošena roba. Možda će opet sa Maljevcom na izbore a ...
     
  • Dan Grada - distanca prema liberalnom i građanskom

    ****** 08.12.2024 18:34
    Ništa ja nisam zaboravio
    Pa to znači da to nije bila moja nego njegova jugoslavija. Ja nisam imao privatni avion.
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    gost 08.12.2024 18:26
    Irelevantno piskaranje
    Ništa ja nisam zaboravio. Ali o bespravnoj gradnji piše i Banić. Piše više, sadržajnije ...
     
  • Dan Grada - distanca prema liberalnom i građanskom

    komunista 08.12.2024 18:11
    pilot
    Zaboravljaš da je G. Volarić za vrijeme tvoje jugoslavije imao svoj privatni avion bio ...
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    hranitelj tuljana 08.12.2024 17:49
    Nitko drugi neće
    Bespravna gradnja. Zaboravio si bespravnu gradnju. Najviše o njoj pišem. Doslovno u komentaru ...
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    gost 08.12.2024 15:32
    Maskiranje izbornih obećanja
    Povodom ove vijesti je Banić iz Inicijative za legalnost Lošinja je na FB napisao: Baš sam ...
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    gost 08.12.2024 15:20
    Tuljanska inicijativa
    Mnogo sveobuhvatnija od Vegeta inicijative je Tuljanska inicijativa. Anonimna, ali miješa se ...
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    hranitelj tuljana 08.12.2024 13:45
    ...
    Vegeta Inicijativa... u sve se miješa eto i u tehnologiju pročistača a sad i u poreznu ...
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    gost 08.12.2024 13:30
    Razočarani trol
    A koji iznos Grad jeste zaradio, ako zaraditi još uvijek znači ono što se zasluži radom ...
     
  • Glas za Domovinski pokret bit će glas za HDZ

    gost 08.12.2024 13:05
    Navodni
    Dijete drago, ne znam patiš li od sindroma pretjeranog korištenja navodnih znakova, jesi ...
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    hranitelj tuljana 08.12.2024 11:42
    Točka na "i".
    Taj iznos Grad nije zaradio nego će izmjenama zakona i povećanjem porezne represije pod ...
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    Inicijativa za legalnost Lošin 08.12.2024 11:21
    Kud plovi ovaj brod
    Ta njena najava kod mene izaziva samo bojazan za psihičko stanje građanke Ane Kućić, trenutno ...
     
  • Glas za Domovinski pokret bit će glas za HDZ

    hranitelj tuljana 08.12.2024 10:48
    ...
    Da... Furio je trebao pametnije postupiti. Trebao je biti na čelu organizacije koja izdaje ...
     
  • Glas za Domovinski pokret bit će glas za HDZ

    gost 08.12.2024 08:38
    U ime zajednice Talijana
    U Saboru ima ljudi koji su tamo sjedili od 1992 godine, jedan od njih je Furio Radin. U ime ...
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    gost 08.12.2024 06:53
    Pljuska Plenkiju?
    Ana Kučić, HDZ-ova gradonačelnica Malog Lošinja, objavila je na Facebooku da će potpuno ...
     
  • NISMO SVI NJEZINI

    gost 07.12.2024 21:02
    Idiota za predsjednika!
    Primorac, netom nakon što je Plenković rekao da kandidati nemaju što pametovati o mirovinama ...
     
  • »Znamo mi otkud vjetar puše!«

    asdf 07.12.2024 17:53
    Poticaj za podršku
    Bilo je to prije dvije godine: [BESPOVRATNI POTICAJI LOŠINJSKIM PODUZETNICIMA I POLJOPRIVREDNICIMA] ...
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    gost 07.12.2024 13:19
    Tuljnov kalambur
    Da li si kalambur "Naziv otkriva navodni namjeru" ispljunuo namjerno ili ne znaš gramatiku ...
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    gost 07.12.2024 10:36
    Tuljan u ništa
    Nije stvar u nazivu nego proračunskoj stavci koju je usvojio Sabor.
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    ABC 07.12.2024 10:02
    Panika, rizik, diskriminacija
    Ovaj Anin potez treba shvatiti kao potez očajnika. U panici što pola godine prije narednih ...
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    gost 07.12.2024 07:10
    Predizborni trik ili greška u koracima?
    I njezin stranački šef se služi svim sredstvima u borbi za popularnost. Nevjerojatni ...
     
  • »Znamo mi otkud vjetar puše!«

    Nikola 07.12.2024 05:04
    ....
    Slično kao što je Agroproteinka, obiteljska firma ministra Grlić Radmana, monopolist na ...
     
  • »Znamo mi otkud vjetar puše!«

    Zumba 06.12.2024 18:08
    Poticaji monopolistu
    Da se podsjetimo kako je dragom Aleksandru pomagano da može davati neizmjeran doprinos ...
     
  • Vrijeme za podnošenje računa

    gost 06.12.2024 17:23
    A.K. protiv A.P.?
    HDZ-ova gradonačelnica pobunila se protiv Plenkovićevog poreza: ‘Odlučila sam poduzeti ...
     
  • Dan Grada - distanca prema liberalnom i građanskom

    asdf 06.12.2024 09:33
    Plastični anđeo
    Ako je nešto neizmjerno ne može se ni vrednovati. Kao magistra ekonomije gradonačelnica bi ...
     
  • Dan Grada - distanca prema liberalnom i građanskom

    Dragi Aleksandar 06.12.2024 08:15
    Aleksandar veliki
    Dragi Aleksandar je dao mjerljiv doprinos gradonačelnici da se dokopa vlasti na otoku.
     
  • Dan Grada - distanca prema liberalnom i građanskom

    Bezbeli 05.12.2024 20:25
    neizmjeran doprinos
    A sada je dobio nagrsdu zs životno djelo od Obrtničke komore PGŽ. Gradonačelnica na ...
     
  • Glas za Domovinski pokret bit će glas za HDZ

    gost 05.12.2024 18:52
    Zašto se lagalo - zašto se laže
    U Republici Hrvatskoj, državi koja je nastala zahvaljujući masovnom okretanju kaputa 1990.