Ova stranica koristi kolačiće koje u svakom trenutku možete kontrolirati postavkama u vašem internet pregledniku

Ako ne promijenite postavke preglednika slažete se s korištenjem kolačića Vise o kolacicima

Razumijem i prihvacam

Sabor i europska pravna stečevina za srednjoškolce

Korisnička ocjena:  / 0
LošeNajbolje 

capelliPredavanjem lošinjskog gradonačelnika i saborskog zastupnika Garija Cappellija o temi »Hrvatski sabor i europska pravna stečevina« te Ivane Skazlić koja je govorila o strukturi, institucijama i funkcioniranjem EU u subotu je održan drugi, od četiri modula, projekta LES – Lošinj European School, izvještava Novi list.

Projekt je okupio dvadesetak lošinjskih srednjoškolaca, kojima organizator Društvo naša djeca želi ponuditi najosnovniji pregled znanja o Europskoj uniji. Polaznike je gradonačelnik Cappelli obradovao najavom da će im osigurati odlazak u Zagreb na sjednicu Sabora na kojoj će se raspravaljati i izglasavati jedan od zakona vezano za pristupanje EU. (I. C. M.)

 

 

Komentari: 

0 0 # Sljepac 2011-02-21 00:03
Raduje me što Novi list dosad prati svaki od predviðena četiri modula Losinjske europske škole. Očekujem da poprati i svaku od likovnih radionica na engleskom.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # EU-UaaaaEU 2011-02-21 14:18
Cappelli prodaje maglu o nekakvoj Europi. Neka kaže javno isto ko i ovi iz vlade što nas hoće pošto poto ugurati u tu asocijaciju kakoćemo živjeti u toj famoznoj EU. Troškovi života će na narasti što je potvrðeno u svim članicama koje su pristupile EU. Ovako već živimo teško a kad uðemo tamo onda će biti još teže. Neka kaže graðanima oće biti minimalne plaće ljudima ko u zemljama poput Njemačke , Italije i Francuske ili ćemo mi morati sve prilagoditi tim zemljama a i dalje raditi za 500 eura. Zbilja super je ta EU koja želi da sve zemlje članice budu ravnopravne. E moj Cappelli moja obitelj će svi glasati na referendumu protiv EU u koju nas oće uvući tvoja vlada. Ja hoću da u svojoj zemlji moje djete sutra ako hoće može biti ribar ili da sadai vinovu lozu ili da sadi masline ako hoće ,a ne da mu ovi hohštapleri iz Brisela kroje pravdu.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Eu i CappelliHTZ 2011-02-21 16:12
Lako je Cappelliju palamuditi o EU kad je on na saborskoj plaći, pa u budućnosti i na saborskoj mirovini. Pa onda gosp. Cappelli je u nadzornom odboru Jadrolinije pa u vijeću Turističke zajednice pa u udrugi Jadranski Hoteli pa da vam ne nabrajam sada gdje je sve Cappelli i od kuda bere kajmak. Nego što sa onim koj živi od 3500 kuna plaće i nije u saboru i nadzornim odborima i udrugama što oni imaju očekivati od EU osim što više neće morati davati putovnicu na granici. :-? :-? :-? :-? :-? :sigh: :sigh: :sigh: :sad: :sad: :sad: :sad: :sad: :sad:
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
1 0 # Antiprotiv 2011-02-21 16:54
Antievropsko raspoloženje bazira se na neznanju i zato je održavanje ovakvih radionica dobar potez. Možda će ulazak u EU biti stresan i sigurno skup, ali će biti i koristan za nas, jer ćemo usvojiti standarde evropske pravne stečevine. Mislim da je to za nas dobro. EU ti neće zabraniti da sadiš lozu i budeš ribar.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # standard 2011-02-21 17:02
Ti misliš da je to za nas dobro, ali nisi rekao tko su ti "nas", odnosno "mi". Ja se ne vidim meðu njima, jer od usvajanja "standarde evropske pravne stečevine" neću imati ništa ako nemam posao i novaca da kupim robu kvaltete prema "standardima evropske pravne stečevine".
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # EU-aaaaaEU 2011-02-21 17:42
Nisam baš siguran to što kažeš da ćeš moći biti ribar jer će ti nabiti kvotu koju Hrvatska može imati što se tiče ribarstva i ribara i drugih kultura isto tako. A ako pričaš o nekoj Europskoj pravnoj stečevini, imam masu poznatih koji žive baš u toj pravnoj stečevini i žive lošije ngo prije kad su bili u samostalnim državama i imali vlastitu monetarnu politiku. I to doslovno u svim jakim zemljama EU je tako. neštima ti tamo puno stvari i to je jedna umjetna tvorevina koja je napravljena da bi se moglo parirati Americi i Kini na Istoku. Inače nema nikakvu logiku opstojanja jer u njoj žive narodi koji su ne 100 posto različiti nego 1001 posto i to nemože ići naprijed. A ako si ćorav i neznaš o čemu ti pričam prošaraj malo internetom i čitaj stane komentare na osnovu EU pa ćeš možda doći do zaljučka što bi Hrvatska imala od svega toga , a EU od nas Hrvata. :-? :-? :sigh: :sigh:
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # EUeuropa 2011-02-21 18:15
nakon 20 godina hrvatske demokracije još uvijek nismo u EU niti znamo što je demokracija. protivnici EU pune nam uši o neštimanju svega u EU o zabranama nekih zanimanja o neznam ni ja čemu sve, ali niti protivnici a ni oni koji su za ne nemaju jasne odgovore. Molila bih da se i za slabo obrazovano graðanstvo održe predavanja da i mi možemo odlučiti kome ćemo dati svoj glas. E i mi smo nekad smo bili razvijeni sjeverozapad a sad ćemo biti slabo razvijena republjika na jugu.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # NATO 2011-02-21 18:22
A tko kaže da ćeš ti uopće odlučivati o tome? Nitko nije tražio tvoj glas ni za ulazak u NATO.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # anketaeuropa 2011-02-21 18:27
jest, dosaðivali su mi na telefon s anketo a ja sam rekla da se slažem s NATO-m
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Guest 2011-02-21 18:33
Anketa nije glasovanje. Ne biramo ni predsjednika drzave telefonskom anketom.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ...... 2011-02-21 18:39
sudeći po zadnjim izborima u Lošinju vjerojatno nitko neće više ići birati! Mogli smo postati čalanica NATO-a poslije drugog svjetskog rata pa i Europe ali Tito je htio da bude bog! NATO-a je garancija mira na Balkanu!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # NATO 2011-02-21 18:51
Očito ti nije poznato da smo zapravo još 1953. godine bili u NATO pakto, istina ne formalno, ali stvarno jesmo. Te godine je Jugoslavija pristupila tzv. Balkanskom savezu s Grckom i Turskom s obavezom članica da uðu u rat s agresorom na bilo koju članicu. Jugoslavija je u to vrijeme bila u opasnosti da je napadnu okolne komunističke države po naredbi SSSR-a, jer se Tito posvaðao sa Staljinom. Budući da su Grčka i Turska bile i formalne članice NATO-a, njihov ulazak u rat zbog Jugoslavije uvukao bi u rat i cijeli NATO. Dakako da je cijelu tu stvar amenovala Amerika, a Tito je za uzvrat morao odustati od kolektivizacije seljačke imovine.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ...... 2011-02-21 19:15
ne to nije mi poznato vjerojatno su to cenzurirali. Nama su servirali da se KPJ suprostavia osovinskim silama ( Veliki Njemački Reich, Kraljevina Italija i Japan)i bila na strani saveznika te je zato Jugoslavija bila pozvana u NATO ali Tito se s narodom odlučio za jedinstveni YU-komunizam.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # NATO 2011-02-21 19:23
Da, nešto slično se proturalo kao dimna zavjesa. No istina je da je Eisenhower nudio Titu formalno članstvo u NATO paktu, ali je on to odbio što iz ideoloških razloga, što da ne da "municije" komunsitičkom bloku da je pretrčao u imperijalističk i tabor.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Učiti, učitiEUpućen 2011-02-21 20:15
EU nam je pred vratima, htjeli mi to ili ne. Netko od nas možda je sretan zbog toga jer se vidi u nekom briselskom uredu za lobiranje s plaćicom od desetak tisuća eura + sve privilegije. Netko je možda tužan jer zna da će izgubiti posao u škveru ili na koči. Meðutim, neće nam pomoći da se pokrijemo preko glave i čekamo da to proðe. Jedino što možemo je naučiti što više kako bismo mogli parirati EU-birokraciji znanjem i umješnošću (jer prirodne inteligencije našem narodu ne manjka). Moramo znati kako možemo zaštiti svoje nacionalne interese. Austrijanci su primjer da se možemo kad se zna i hoće. Oni i dalje prodaju proizvode MADE IN AUSTRIA ili čak PRODUCT OF TIROL sa svim mogućim žigovima izvornosti i domaće kvalitete. EU može zabraniti državnoj-obvezn oj komori kakva je HOK da potiče akciju KUPUJMO HRVATSKO, ali EU ne može zabraniti nama trojici lošinjana da osnujemo udrugu KUPUJMO HRVATSKO i da preko te udruge potičemo domaću kvalitetu i čuvamo svoja radna mjesta. Dakle, predstoji nam učenje…. Pozdravljam program za srednjoškolce koji uče o EU, jer kako čujem program nije koncipiran da im kaže da budu za ili protiv već da im se kaže što je bitno znati i kako znanjem mogu pomoći sebi i svojoj državi. I za nas starije bi bilo dobro malo više učenja.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # NepotizamGuest 2011-02-21 21:02
U eu barem nece Magazin kopati vodu za Ilovik, a šef mu je roðak Darin Magazin koji sada radi u Vodovodu! Mi placamo taj vodovod. Ili sada je kooperant gp krku koji kopa kanalizaciju na Velopinu. Gari je uvjetova gp krku ako zele job uzmite moga Karla sa njegovim bagerom
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # arkanðeo 2011-02-21 21:05
Ili popravljat krov na crkvi u vrijednosti pol milijuna kuna po sistemu direktne pogodbe. A dio novca za krov dao je grad. Di je otočna novinarka da o tome malo piše, a ne samo o sumraku.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # pobožnipobožni 2011-02-21 22:23
I to "popravljati krov" , koga je prije tri godine popravljao Ali sada od novaca grada, aprije crkve i grada :sad: :cry: :cry: :cry:
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # GraðevinariGizmo 2011-02-21 22:41
Sve se tu vrti u igri Magazin- Kučić- Cappelli. Pa ti Magazini zbilja znaju sa svim vlastima doći do love. Nisu oni ni tako bedasti kako se o njima priča. Za vrijeme Balije bili su protiv HDZ, lizali se sa takozvanom obitelji stranaka IDS, HNS, SDP i HSLS. A gle ih sada sa Cappellijem , Badurinom i Nedićem u ekipi zbilja su čunke. :D :D :D :D :D
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # gdje gdje gdje?EUneupućen 2011-02-22 00:20
EUpućen gdje se to uči daj nas uputi na neke edukacione linkove i knjige gdje to možemo naučiti
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Dogmatic 2011-02-22 11:17
Vjerovali ili ne, na web stranicama Ministarstva vanjskih poslova i europskih integracija ima jako puno informacija o EU. Svi ćemo morati učiti i nema nam druge.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # oa gje su bosanci?lili 2011-02-22 14:21
Eto baš me "komentira"izne naðuje kad nabraja "Magazine, Kučiće, Cappellijeve idr.", a ne spominje Volariće, Sataliće, Antoniniće, Simičićeve, Dragosloviće, Mužiće, Sučiće i druge domaće "utjecajne" domaće obitelji koje su se skrasile u HDz-u. Bilo bi ih i previše. Ali da je uvaženi "komentator" zaboravio bosance i genovicu, šiptare, muslimane i srbe, talijane i nezavisne koji su u kompi s tim hdz-eom to mi izgleda kao veliki propust, ili veliki napredak.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # pametni moji EuropljaniUEskeptik 2011-02-28 20:23
Pametni moji Evropljani, uvjerite me da mi neće pasti standard ulaskom u EU kao što se to desilo svim članicama, koji su u startu bili DALEKO JAČI igrači od nas, pa ću glasati za EU.
I dokažite mi argumentima da veleizdajnički HDZ i SDP nisu predali za sitne novce u svoje džepove ZERP i ostala prirodna i strateška bogatstva, i sustavno i SVIJESNO uništili gospodarstvo i poljoprivredu.

I objasnite mi zašto nas EU ucijenjuje koječime da uðemo u EU. Omalovažavajuće je kako im se guramo u guzicu a imamo prirodna bogatstva da možemo biti druga Švicarska, samo da nam zemlju vode POŠTENI I PAMETNI ljudi.

Pa ljudi moji zar ne vidite da je EU trula od nakoćene birokracije i manjamuktara i da neće tako još dugo

EU neće zabraniti biti ribar ili nešto drugo niti saditi lozu i maslinu. Samo će ti pomoću birokratske mašinerije nametnuti pravila zbog kojih ćeš sam POŽELJETI DA TO NE RADIŠ. I na vrijeme su se pobrinuli da im eventulna konkurencija u poljoprivredi i ribarstvu iz zemalja budućih članica bude u banani i nemoćna kad dotična zemlja uðe u EU. Kako bi bez konkurencije mogli prodavati na još jednom otvorenom tržištu smeće koje proizvode.

I recite, pametni moji ljubitelji EU koji mi želite skinuti gaće do poda (svoje ste već skinuli kako bi vas EU lakše guzila) ako je ta EU raj zemaljski kojim teče med, mlijeko, pravda i poštenje, kakvim nam stalno prikazujete EU, zašto Švicarska nije ušla u EU??? Što su tamo na vlasti idioti :P
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Pitanja i odgovoriUaeu 2011-02-28 20:31
Isti koji našoj djeci pune glavu ljepotama EU ne usude se organizirati predavanje za nas jer znaju da na neka pitanja neznaju ili ne žele dati točan odgovor ;-)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # mXcomment 2011-02-28 21:39
Nekima je u interesu da što prije uðemo u EU , pogodite kome . Onima koji su kupili najveća zemljišta oko glavnih gradova i prenamjenili ih u gospodarske zone.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # EUKiki 2011-03-01 08:30
Ja imam prijatelje u Eu zemljama i svi do jednoga mi kažu da je lošiji život svima nego prije kad su zemlje bile samostalne. Isto tako imam prijatelje u sloveniji koji mi svi do jednoga kažu da je život od kako su ušli u Eu poskupio duplo. E mi smo sada u banani sa plaćama i životnim standardom pa me samo zanima kako će nam biti u toj famoznoj EU. Dobro je reko jedan u prijašnjem postu. Lako je Cappelliju palamuditi od EU kad prima saborsku plaću i sijedi u nadzornim odborima i drka onu stvar. Isto tako što ovaj Stanić prodaje maglu djeci ,neka pozove starije ljude pa da ga mi pitao o EU i nekim stvarima nego našl su kome će prićati bajke ili stanić isto ima neke kupljene terene pa ih čeka da ih strži velikim Europljanima.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Grabežljivac br.1.Analiza 2011-03-01 10:40
U maloj sredini vidljiv je model, princip, način na koji se u ovoj državi provodi vlast, na koji način je uspostvljeno provizorno, neznalačko vladanje, s jedinim ciljem a taj je vlastita korist. Nikad HDZ nije mislio o ničemu osim o vlastitoj koristi pjedinaca i grupacija, plašeći narod prošlošću, Srbima i td. Za to im sve ove godine logistiku i sadržaj daje crkva, grabežljivac br.1, prije svega nemoralana i nepotrebna institucija u 21. st. Molim vas da prenesete slijedeći tekst

Link Text (h-alter.org/.../... )

jer mi je stalo da ljudi vide kakvi nemoralni tipovi čine HDZ. Sanader mi iz ove perspektive izgleda kao napuhana, koristoljubiva i lakoma b....., a ne opće mjesto užasa i kraja ove garniture HDZ-a
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Do dnaAzra 2011-03-01 13:33
I još nešto što pokazuje koliko smo daleko od EU: David - udruga graðana za zaštitu ljudskih prava podnijela je kaznenu prijavu Državnom odvjetništvu Republike Hrvatske zbog osnovane sumnje povrede odredaba članka 106. KZ RH i članaka 1.,2. i 5. Zakona o suzbijanju diskriminacije RH a u vezi Pitanja pod rednim brojem 21 (pitanje o vjeri) u Obrascu P-1 Popisa stanovništva 2011. Nema kraja neznanju i glupostima koji čine HDZ. Kada će doći vrijeme da se preispitaju štetni ugovori s Vatikanom? Koliko bi Capelli imao posla u Saboru da ga hoće ili zna raditi
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # tužbasuzy 2011-03-01 13:35
Državni zavod za statistiku je u svom obrascu P-1 Popisa stanovništva kod upita «koje si vjere» pod moguće odgovore stavio «katolik i drugo» te time učinio povredu odredaba iz članaka 106 KZ RH i članka 1.,2. i 5. Zakona o suzbijanju diskriminacije.

Vjera i pripadnost nekoj vjeri ili vjerskoj zajednici osobna je stvar svakog graðanina i ne smije se koristiti za manipulaciju u svrhu ostvarenja bilo čijih, pa i državnih, odnosno interesa Katoličke crkve u RH.

RH je sekularna država, znači Crkva je odvojena od države. Pitanje pripadnosti vjeri se uopće ne smije postavljati jer je to osobna stvar svakog pojedinog graðanina sukladno odredbama Ustava RH (čl.40 i 41.), te odredbama KZ i Zakona o suzbijanju diskriminacije RH.

U pitanju pod rednim brojem 21 iz obrasca P-1 Popisa stanovništva ističe se u prvom redu katolik (iako to čak nije vjera, već vjeroispovijed) , a sve ostale se degradira u druge, što je vrlo eklatantan primjer kršenja ljudskih prava i Zakona RH.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # XM 2011-03-01 14:15
Za 80% i više ljudi u Hrvatskoj je pitanje pod rednim brojem 21 jasno , Suzy nije jasno pa ne treba odgovoriti ako se srami svoje vjeroispovjesti jer je nabrojila hrpu članova zakona a čak i ovako anonimno se ustručava navesti svoju vjeru i zašto ju toliko smeta što živi u zemlji koja je pretežno katolička . U svijetu postoji bezbroj vjera i sekti pa je obrazac nemoguće prilagoditi svima jer bi bio deblji od enciklopedije ali na ovaj način omogućava da se svi precizno izjasne koje su vjere , ili vjeroispovijest i , da li pripadaju nekoj sekti koja za neke nije ili je vjera i tisuću drugih mogućnosti.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Popis u režiji KaptolaYuma 2011-03-01 14:40
XM nije shvatio poantu Suzynog komentara ili se pravi blesav. Svinjarija je da se graðanina uopće tjera da se i izjašnjava o privatnoj stvari kao što je vjera ili nevjera, a to što je većina vjernika u RH katoličke vjeroispovijest i ne opravdava bezobrazluk da se pojedinac može izjasnit kao katolik, a sve drugo "pod ostalo". Naime, vjere i vjerske zajednice su prema ustavu ravnopravne, a na ovaj način popisivanja to im se ne priznaje i time se krši ustav. Broj pripadnika neke sekte ne čini tu sektu ravnopravnijom od one s manim brojem pripadnika.

Osobno sam uvjeren da su ovaj dio popisnika izradili žreci na Kaptolu s ciljem da se napuše broj katolika, a da iz Hrvatske statistički nestanu agnostici i ateisti, kako bi se Hrvatsku prikazalo najkatoličkijim vazalom Vatikana. A to donosi i više novaca u već ionako krcate crkvene blagajne.

XM pita Suzy "zašto ju toliko smeta što živi u zemlji koja je pretežno katolička". Suzy to nije ničim pokazala, ali to XM-u ni malo ne smeta. On ovim neumjesnim i podlim pitanjem zapravo želi poručiri da svatko tko nije katolik ima da drži jezik za zubima jer je manjina.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # YumiMinotaur 2011-03-01 17:42
debile, jel znaš uopće razloge zašto se provodi popis stanovništva? Po tvome, ljude se ništa ne bi smjelo pitati u popisu, isto bi nekoga moglo smetati da ga se pita narodnost, jer je recimo maðar, a živi u zemlji koju u velikoj većini čine hrvati. Pročitaj na stranicama državnog zavoda za statistiku što je to popis stanovništva i u koje svrhe se provodi pa onda nećeš srat gluposti. Na kraju krajeva, ako je tebe sram reći koje si vjere il te sram reć da si ateist i smatraš da je to zadiranje u tvoju privatnost onda reci da se nećeš izjasnit i bok, priča gotova.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Ofca 2011-03-01 17:47
Minotaure pogodio si u sridu. S pitanjima o vjeri na ovaj način se baš želi postići da se ljudi odbiju izjasniti da se poslije može mahati podatkom o većini katolika, a na temelju toga potraživati lovu iz proračune. Lukav način šišanja ovaca :-)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Minotaur 2011-03-01 17:55
Ja da sam pravoslavac, izjasnio bih se pravoslavcem. Isto tako da ne vjerujem u boga, reć ću da sam ateist. Ako po pitanju vjere uopće nemam stav reć ću popisivaču da se ne izjašnjavam po tom pitanju i priča gotova. Meni moja vjera nije privatna stvar i reć ću što sam gdje god treba. Ako je Yumi njegova vjera privatna stvar i želi je zadržati za sebe nek se ne izjašnjava po tom pitanju. Koji dio nije jasan?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Ofca 2011-03-01 18:01
Nije jasno kome i zašto trebaju podaci o nečijoj vjeri. Zašto ne pitaju i koje mi je jaje veće, lijevo ili desno? Ne pitaju zato što se iz toga ne može iscijediti novac iz proračuna, eto zašto. A vjera je dobar biznis. Vidiš da biskupi grade luksuzne palače obložene oniksom, toliko love imaju.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Ima se, može sePop Ćiro 2011-03-01 18:09
Biskupi si grade palaču od oniksa s apartmanima

Graðani jedva spajaju kraj s krajem, a Hrvatska biskupska konferencija gradi si buduće sjedište čije će pročelje biti optočeno oniksom i koje će imati panoramske liftove i skup sustav grijanja,

Izvori upućeni u zbivanja na gradilištu zgrade Hrvatske biskupske konferencije ispričali su Nacionalu da se tzv. blenda fasade sastoji od ukupno 600 četvornih metara oniksa te da samo taj graðevinski zahvat stoji 1,2 milijuna eura. Spomenuta zaštitna blenda radi se od odvojenih kamenih ploča oniksa. Svaka od tih kamenih ploča ima oko tri četvorna metra, debela je oko četiri milimetra i izraðena je od jednog komada tog poludragog kamena, a nalazi se smještena izmeðu dva komada stakla.

Dok brojni vjernici žive na ribu egzistencije, pročelje fasade tog objekta štiti tzv. blendom od poludragog kamena. Naime, samo izrada blende od oniksa košta dvije tisuće eura po četvornom metru.

Link Text (tportal.hr/.../...)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Minotaur 2011-03-01 18:23
Popis stanovništva, kućanstava i stanova (u nastavku teksta: Popis 2011.) najveće je statističko istraživanje kojem je cilj prikupiti osnovne podatke o broju, teritorijalnom rasporedu i sastavu stanovništva prema njegovim demografskim, ekonomskim, obrazovnim, migracijskim i ostalim obilježjima.

Zašto se provode popisi?
Popis je najopsežniji izvor podataka o stanovništvu, kućanstvima, obiteljima i stanovima. Ti su podaci nužni za provedbu raznih gospodarskih i socijalnih razvojnih politika te znanstvenih istraživanja.

Ako ćemo već o pitanjima koja se postavljaju u popisu, pitaju te i koja ti je površina kuhinje, broj goveda, koza, svinja i ostalih životinja koje posjeduješ, način na koji se griješ, jel posjeduješ klimu itd. Tebi su ta pitanja možda smiješna, al nekome itekako ti podaci služe.

Ovo o luksuznim palačama crkve ti neću komenirati jer se ne tiče popisa stanovništva. To se zahvali onima koji su potpisali tako dobar ugovor s Vatikanom i onima koji svake nedjelje bacaju novce na misama.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Ofca 2011-03-01 18:31
Minotaur kaže: "Tebi su ta pitanja možda smiješna, al nekome itekako ti podaci služe."

Naravno da ti podaci nekome služe, a lijepo sam napisao i kome služe: popovima da mogu pobrati veću lovu iz državnog proračuna po glavi stoke sitnog zuba u svome stadu.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Minotaur 2011-03-01 18:42
A ja sam ti lijepo odgovorio da to što popovi ubiru lovu iz proračuna nije ti kriv popis stanovništva nego idioti koji su sa vatikanom potpisali takav ugovor. Misliš da sve zemlje na svijetu u kojima žive katolici daju novce iz proračuna katoličkoj crkvi? Malo morgen.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Mujo katolik 2011-03-01 18:55
Minotaure ti ko da si pao s marsa. Pa gledaj malo što popovi govore pa ćeš vidjeti da traže da Sabor donosi zakone po njihovoj volji jer da oni zastupaju većinu naroda tj. katolika kojih po zadnjem popisu stanovništva ima 87 %. I stalno to trube, a po toj osnovi dobivaju i lovu iz proračuna. Ali sad im je frka jer znaju da su se mnogi razočarali popovskom bahatosti, skandalima (da ne nabrajam), licemjerjem, nemoralom i pohlepom pa bi mogli loše proć na popisu. I zato su smislili ovaj trik s popisnim listama. Ako nisi shvatio, popis nije kriv za ubiranje love, ali popis služi za obračun koliko će dobiti.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Minotaur 2011-03-01 19:36
Ovo stvarno već postaje zamorno. "Trik s popisnim listama." Ne znam stvarno s koje si ti planete pao. Ne sviða ti se pitanje? Ne odgovaraj na njega. Racionalni ljudi će razumno shvatit ovaj popis i u skladu s tim će odgovarat (ili neće odgovarat) na pojedina pitanja. Sve mogućnosti su ti otvorene. To što ti u svakoj stvari vidiš neku teoriju zavjere, urotu i sl. tvoj je problem i to riješi sa samim sobom. Jadan taj popisivač koji će tebi doć u kuću. Mislim da će mu trebat cijelo popodne s takvim filozofom.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ovcetovar 2011-03-01 19:41
Jeste ovce, neko baci spačku o katolicima i odmah ste se posvaðali što je dotični i htio, da vas-nas skrene sa teme o ulasku u EU

U EU smo najebali i katolici i muslimani i pravoslavci i ateisti ili kojim već redom hoćete...svaðat e se ko psi kad im se baci kost dok lopine rade šta hoće
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # NapuhavanjeMM 2011-03-01 19:58
– Obrazac ide za tim da se i dalje nerealno napuhuje broj katolika u Hrvatskoj, od kojih će se na popisu tražiti samo odgovor “da, katolik sam“, a za druge će se vjernike tražiti dodatan podatak s potpitanjem popisivača: “A kako se to zove Vaša vjera?“. Pritom ne treba smetnuti s uma kako je izjašnjavanje katolikom u Hrvatskoj često shvaćeno kao dodatna potvrda nacionalnog identiteta, a ne kao čisto vjersko opredjeljenje pojedinca – tvrdi urednik vjerskog portala Križ života Hrvoje Cirkvenec, koji zamjera i to što nigdje nema mogućnosti “agnostik”.

– Agnostici nikako ne mogu ići u skupinu nevjernika (ateista) jer oni to zapravo i nisu, ali s druge strane ne mogu se upisivati i pod ostale vjerske skupine jer nemaju i zapravo ne žele registriranu vjersku zajednicu. Tako se agnosticima zapravo jedino nudi da se ne izjasne o tom pitanju, počevši od samog hrvatskog predsjednika Ive Josipovića koji je deklarirani agnostik.

Pitanje o “vjeri”, na obrascu popisa stanovništva 2011. godine, u samom je startu, čini se, pogrešno postavljeno. Državu u popisu njezinih stanovnika ne bi smjelo zanimati samo jesu li (i koliko) njezini graðani religiozni, nego (ako su religiozni) i kojoj vjerskoj denominaciji, tj. zajednici pripadaju.

Pitanje o vjeroispovijest i intimno je pitanje, a pitanje o pripadnosti nekoj vjerskoj zajednici legalno je i javno. Katoličkoj vjeri vjeruju, primjerice, i rimokatolici i grkokatolici.

Pripadaju čak i istoj crkvi, no pravu statistiku treba zanimati (kao što dosad i jest) pripadaju li oni i različitim oblicima udruživanja, organiziranja...

To ne vrijedi samo za katolički svijet nego i za pravoslavni, protestantski, pa i muslimanski, židovski. Jer državi je pripala zadaća da prebroji duše vjernika, a vjerne će se duše brojiti tek na nebu.

Uostalom, prema tim statističkim podacima vjerske zajednice u Republici Hrvatskoj od države dobivaju i pomoć u obliku novca iz državnog proračuna pa motivi popisa stanovništva moraju biti stopostotno u svjetovnim okvirima.

Bezobrazluk je da postoji mogućnost izbora pod "vjera"

1. Katolička
2. Druga (upisuje se naziv)
3. Nije vjernik
4. Ne izjašnjava se

Ako su sve vjere ravnopravne, samim upitnikom se pokazuje da nisu. Ne vidim zašto se zasebno ne upisuje i katolička, tim prije što postoje i različite katoličke vjeroispovijest i, a ne samo rimokatolička.

Uostalom, zapravo katolička vjera ni ne postoji. Postoji kršćanska vjera, a rimokatolici su samo jedna od mnoštva vjeroispovijest i. Samo naivna osoba i osoba zainteresirana za veću kutlaču za grabljenje novca iz proračuna može reći da ta stvar s popisom nije lukavo smišljena.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # vezapionirka 2011-03-01 20:17
U EU nema nijedna nekrscanska zemlja,i to je jedan od razloga zasto se toliko lome koplja oko Turske(oni cekaju ulazak i duze nego mi, a vjerovatno jos dugo poslije nas nece uci),cak i onih pocetnih 12 plavih zvijezdica eu imaju svoje simbolicko ishodiste u krscanstvu(nest o sa Marijom,zaborav ila sam sta)
Mislim da nismo iskoristili svoj polozaj na rubu velikog carstva,najrazv ijenijeg dijela planete i usprkos svim eumrziteljima to je mjesto gdje obican covjek najbolje zivi(uz Kanadu i Skandinaviju) SAD ne ubrajam u mjesta najbolja za zivot za obicnog smrtnika(zdravs tveno osiguranje upitno ,duplo manje praznika i god.odmora nego u EU)
Pitanje je samo zasto sami od sebe nismo napravili od ove zemlje dobro mjesto za zivjeti,nego napadamo EU,kao evo glavnog negativca koji tek sto nije stupio na scenu, sto smo jadni i sjebani u glavu
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Minotaur 2011-03-01 20:27
Ja ako sam musliman, ne znam koja bi me sila natjerala da se opredijelim da sam katolik ili ako ne vjerujem, odjednom u trenutku popisa za[censored] se i počnem vjerovat zato jer katolička stoji pod 1. !?!?!?! Pitanje vjere nije pitanje kupovine čokolade, pa ajde može proć i ona s lješnjacima i s keksima i s jagodama, sve su mi fine pa koja se u datom trenutku naðe.
99% ljudi na ovom Popisu izjasnit će se onako kako se uistinu osjeća, bili to muslimani, hinduisti, taoisti ili štogod i neće filozofirat zašto "ne izjašnjava se nije" pod 1., zašto se katolik ne upisuje nego zaokružuje i sl.
Rasprava po ovom pitanju postala je strašno zamorna i zato ne mislim više gubiti vrijeme da bi pojedincima filozofima približio nešto od čega 99% ostalog naroda neće pravit problem. Ciaos
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # EUforija 2011-03-01 20:34
To o 12 zvjezdica na zastavi EU kao simbolu kršćanske Europe je mit, neka vrsta europskog folklora. Evo pa se informiraj, ako znaš engleski:

A myth has evolved around Paul Lévy, a Belgian of Jewish descent, who vowed that if he should survive the war, he would convert to Christianity. He duly survived and became a Catholic. When the Council of Europe was established, Lévy became Chief of its Department of Culture. In 1952, when the idea of a European flag was being discussed, Lévy backed the flag of the Pan European Movement. However, the cross element in its design was rejected by Socialists and Turks as too Christian. Allegedly, Lévy one day passed a statue of the Virgin Mary with a halo of stars and was struck by the way the stars, reflecting the sun, glowed against the blue of the sky. Lévy later visited Count Benvenuti, a Venetian Christian democrat and then Secretary General of the Council of Europe, and suggested that he should propose twelve golden stars on a blue ground as motif for the flag of Europe. However, the idea for the flag's design came from Arsčne Heitz, not Lévy, and Lévy has stated that he was only informed of the connection to the Book of Revelation after it was chosen. Official authorities of the European Union disregard the biblical interpretation as myth.

Despite the formal rejection of biblical references, on 21 October 1956 the Council of Europe presented the city of Strasbourg, its official seat, with a stained glass window for Strasbourg Cathedral by the Parisian master Max Ingrand. It shows a blessing Madonna underneath a circle of 12 stars on dark blue ground. The overall design of the Madonna is inspired by the banner of the cathedral's Congrégation Mariale des Hommes, and the twelve stars are found on the statue venerated by this congregation inside the cathedral (twelve is also the number of members of the congregation's council).
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # americanopionirka 2011-03-01 20:37
aj dont spik amerikano
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ...volim losinj 2011-03-01 20:55
Ne vjerujte politicarima, vjerujte narodu. EU je suptilno isplanirana prevara. Opljackat ce vas nasi i vasi, zajedno.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ...volim losinj 2011-03-01 21:17
EU je piramidalna organizacija, po uzoru na lance srece u kojima oni koji budu prvi dobiju najvise, a oni koji se prikljuce kasnije budu prevareni.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # pionirkaEUskeptik 2011-03-01 23:18
Pionirka: ''Pitanje je samo zasto sami od sebe nismo napravili od ove zemlje dobro mjesto za zivjeti,nego napadamo EU,kao evo glavnog negativca koji tek sto nije stupio na scenu, sto smo jadni i sjebani u glavu''

Možda zato jer su prije nas sjebani svi koji su ušli u EU. Učite na tuðim greškama, kad napravimo svoju bit će kasno :cry:
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # EUBepi 2011-03-01 23:30
Neznam ali to hoštaplersko društvo koje sijedi u Briselu i Starsburu ima odlične plače, i sve druge benificije. Slikaju se i poziraju i gledaju kako da običnog radnika koj radi od jutra do mraka oporezuje još i više da bi se punili njihovi budžeti i sanirale posrnule ekonomije članica. Sve je to jedna velika zavjera , a nama nije nitko kriv da imamo bagru na vlasti koja nas je uništila, pokrala iupropastila gore nego Srbi za vrijeme rata. Ovakva zemlja sa ovakvim položajem i stanovništvom od 4 mil. ljudi i da nemože ići naprijed daje za naslutiti da nešto ne štima. Ne štima ljudi koji nas vode sve ove godine rasprodali su nas i rasprodati će nas do kraja da ćemo biti sluge u budućnosti svima iz te famozne Europske unije. I zato ako bude referendum sva moja obitelj će glasati protiv ulaska a gosp. Cappeli gradonačelnik i saborski zastupnik može i dalje prodavati maglu skupa sa Staničem advokatom o EU možda sposobni Cappelli gleda da se uhlijebi i u EU parlament na plaću jer on je lik sa bankarskim, diplomatskim i turističkim iskustvom koj se zbilja cijeni i traži. :D :D :P :zzz
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # arijapionirka 2011-03-02 12:14
izbacimo sve evropsko iz nasih zivota pa da vidim sta ce nam ostati
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # EuBepi 2011-03-02 14:35
Pionirka, kad već toliko vapiš za tom EU je li misliš da tamo nema lopova i Sanadera pod drugim imenom. Moš mislit tamo je sve posloženo ko po satu i svi su sretni zadovoljni. Eto baš prije par dana jedan moj prijatelj dobio u toj bajnoj EU porezno riješenje. Odrali ga ko mladog majmuna da se trese i pije apaurine. A zamislite ima običan mali obrt i sada kaže da neće moći to platiti i da će proglasiti bankrot jer mu se ne isplati raditi sve mu uzme država, pa je odlučio da bolje biti na birou rada i dobivati minimum i nešto raditi tek ako uleti nego puniti vladama proračune da bi gospoda koja sjijedi po EU uredima imala po 20000 eura olaće , privatnog šofera i još masu drugih benificija. Eto to vam je EU.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # arija u glavupionirka 2011-03-02 18:54
moze i obrnuto,izbacim o iz evrope sve hrvatsko(ostace bez kravata,ha,ha)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Zapadni BalkanIstočna Europa 2011-03-02 18:58
A šta mislite da je nama bolje u Hrvatskoj.Po poreznoj prijavi moj dohodak je bio 1.500.000,00 kuna i za to sam platio i platit ću razliku poreza od 600.000,00 kuna.Najbolje je da sve prodam,otpustim radnike i 2.000.000 EUR-a stavim na banku,dobijem 5% kamata godišnje(100.00 0EUR-a) i nema staraha od inspektora,ljub omornih"prijate lja",i političkih neistomišljenik a.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Guest 2011-03-02 19:40
ljudi, razlikujte Europu od EU!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # evropa ili wtfpionirka 2011-03-02 20:34
evropa i/ili eu je najbolje mjesto na planeti zemljici za zivot obicnog covjeka :D ali, nije rajska utopija,mozda je nas problem sto puno ocekujemo od drugih a od sebe nista(kakvu hrvatsku mi unosimo u tu zajednicu???)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # pijaviceEUskeptik 2011-03-02 21:03
Pionirka, lipi ti je Bepo reka, ko će hraniti tu bagru birokratsku? Ili si i ti birokratska pijavica koju je zaposlio barba iz HDZa pa ti paše manjamuktarit skriven iza paragrafa u nekoj fotelji dok tri četiri radnika ili obrtnika rinta za tebe i tvoje beneficije?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # jos nepionirka 2011-03-02 21:28
jos ne hranimo eu birokraciju,ali se prica o novcu iz eu fondova
pitanje je hrvatska birokracija,umi rovljenici koji nisu u radnoj mirovini,branit elji koji to nisu,a imaju privilegije,tun eli koji se duplo farbaju novcem koji cemo vracati za ceste do 2032,demonstran ti koji puno godina prekasno glavinjaju zagrebom,feral kojeg vise nema,a bas mi fali,i ne nisam iz hdz,radim u svojoj maloj,duznoj firmici(nebitno za ovu veliku temu evropskih integracija :D )
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Ko s vragom tikve sadi...EUskeptik 2011-03-02 22:49
''jos ne hranimo eu birokraciju,ali se prica o novcu iz eu fondova ''
Ašta misliš ko daje te novce? Neko je spominjao piramidu...ima pravo. Sve će mo to skupo platiti. Sada to plaćaju oni kojima je pao standard ulaskom u EU. Kad uðemo, mi smo na redu da vratimo EU biromafiji sa (pre) debelim kamatama.

'',i ne nisam iz hdz,radim u svojoj maloj,duznoj firmici(nebitno za ovu veliku temu evropskih integracija ''

Ako je to istitna , onda se ispričavam. Ali ne sviða mi se kako razmišljaš (iako ti ne negiram pravo na to)

Evo što narod misli:
danas.net.hr/.../...

''Prosvjednici palili, gazili i trgali zastave HDZ-a, SDP-a i EU-a''

Ne podupirem nasilje i vandalizam, ali to je posljedica rada vlade zadnjih godina - HDZa i SDP a prije njih.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # EUBepi 2011-03-03 05:47
Ljudi mi smo mali narod koj živi na prekrasnom prostoru koji jedino zanima EU. Mi kao Hrvati smo za njih bagra kojoj treba sve oduzeti, odnosno pokoriti nas i oteti nam zemlju koju je TITO sačuvao za našu djecu a ovi danas su nas rasprodali da ćemo biti robovi u svojoj vlastitioj zemlji. Sve ćemo izgubiti jer smo mali i ne predstavljamo ama baš ništa. Mi smo jedan veći europski grad po populaciji stanovništva. To je samo bivši glupi predsjednik Mesić srao okolo kako je Hrvatska bitan čimbenik samo nikad nije reko čega. Pričaju neki gluposti da ulaskom u EU če se otvoriti magična vrata za Hrvasku ekonomiju i proizvode. Ma molim vas lijepo što i kakvu eknomiju Hrvatska ima sve je u banani, strani lanci su nas već okupirali a mi pričamo o Hrvatskom proizvodu konkurentnom na EU tržištu to mogu pričati samo neškolovanim budalama. Naše more više ne kontroliramo jer nas zajebavaju sa svih strana. Zanimljivo kako Grci, Španjolci i Francuzi kontroliraju svoj ZERP. Ali oni imaju mornaricu i obalnu stražu koja može isploviti u svakakvim vemenskim uvijetima. Na Jadranu ako zapuše bura ili jugo mi nemamo broda koj je sposoban otuči malo jačeg mora da kontrolira granicu.Zato oni koji imalo volite svoju rodnu grudu i zemlju u kojoj živite nažalost je takva kakva je RECITE NE EU!!!!!!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ............... ............Euroseptik 2011-03-03 09:31
Žalosno je što su od nas Hrvata "NAŠI" šerifi vladari napravili jadnike koji sada nemogu samostalno funkcionirati pa nam treba EU da nas hrani svojim obećanjima i bespovratnim kreditima. Nema džabe ni u stare babe. Sve ćemo mi mali radnici i vratiti i platiti. A vi Šerifi pokuputi još pokoju proviziju i razliku iz tih silnih EU fondova pa da Vam i 9-to koljeno ništa nemora raditi. Zapravo jadni smo koliko nas ima minus pokoja familijica koja se dobro uhljebila pa sad navijaju za EU fondove.Dali će u popisu stanovništva biti i podatak o zaposlenosti ? Dali će konačno i taj magični podatak konačno izaći u javnost pa da nam prestanu mazati oči glupostima. Koliko ćemo radnih mjesta otvoriti novcem iz EU fondova tj. koliko ćemo još familijica podpomoć da se osiguraju. Zašto o tome ne pričaju naši vrli vladari? Najžalosnije od svega je što nas nitko neće ni pitati želimo li u EU ili ne.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # napravili??pionirka 2011-03-03 10:43
napravili jadnike,nasi serifi;mali radnici ,kako pateticno
oni,oni ce se uhljebiti(a ja ne bih)
koliko samosazaljenja, kukavicluka,zav isti,kompleksa, demagogije :cry:
EU JE NAJBOLJE MJESTO ZA ZIVJETI NA SVIJETU- ako nisi ruski milijarder,sjev ernoafricki vlastodrzac ili americki magnat
vi ste slijepci pred remek djelom,recimo, posljednjom vecerom pa vam se ne svidje treci nabor zdesna na judinoj haljini
hvala,hvala ti na pravu da govorim,skeptic e :D
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # pionirkoEUskeptik 2011-03-03 11:19
Pionirko, daj bar JEDAN ARGUMENT ILI PRIMJER zašto i što je to u EU zbog čega će meni i mojoj djeci biti bolje u EU nego u samostalnoj HR (ali koju bi vodili pošteni i pametni, časni ljudi za razliku od sada raspoložive bagre)

Do sada samo tupiš bezveze kao da ti je HDZ isprao mozak svojim pričicama 'bit će bolje'
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # hipotetska hrvatskapionirka 2011-03-03 11:33
kada tvoja hipotetska hrvatska ozivi nece ti trebati eu
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # jojEUskeptik 2011-03-03 11:44
Daj onda JEDAN ARGUMENT I PRIMJER kako će mi porasti standard ulaskom u EU uz isti uloženi rad kao i do sada
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # konkurentnostpionirka 2011-03-03 12:12
to je pitanje konkurentnosti tvog rada na trzistu eu ,moze ti se dogoditi da ces morati vise i bolje raditi za isti standard(ako si npr,slasticar i u losinju se otvori 3 predobre talijanske slasticarne) ako si doktor kojih vec sada u hrvatskoj nedostaje i potplaceni su,vjerovatno ce ti se standard udvostruciti
tebi osobno moze biti i bolje i gore,ali nama svima kao zajednici mislim da moze biti samo bolje
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # kupus 2011-03-03 12:18
Pionirka je u pravu, Nama kao zajednici može biti samo bolje. Zajednica će jesti sarmu. Istina, neki će jesti samo kupus, a drugi samo meso, ali zajednica će eto jesti sarmu.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # klada 2011-03-03 12:33
ovo pionirkino tumačenje me podsjeća na koncept kladionice. Ako te nenormalno posreći, onda si na dobitku, i to jebenom dobitku. Al u velikoj većini slučajeva gubiš.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ............... ...........Euroseptik 2011-03-03 13:22
Pionirko!!! Patetika je sve što je od ove zemlje ostalo. Izgmiži ispod tog kamena pa se malo osvrni. Dali igdje vidiš optimizma i dali stvarno misliš da će nam EU donijeti to blagostanje o kojem toliko zboriš?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # oprostitepionirka 2011-03-03 13:42
oprostite sto zelim zivjeti u zajednici uredjenoj zakonom,gdje ministri daju ostavke kada plagiraju doktorat,gdje premijeri budu izvrgnuti ruglu prije nego napuste vlast(naseg su nijemci skinuli,po nama bi jos vladao),gdje javna osoba kao Galliano dobije instant pedalu zbog sovinizma,gdje jedes kupus ako nisi za drugo i ne kupujes auto koji ne mozes placati,jer,eto sta bi susjed bio bolji
prestraseni ste,ali svijet se mijenja, i talijan,nijemac se boji kineza i gore bi mu bilo da nema eu
na kraju krajeva ni nas skoro niko ne zeli u eu,na zalost
pozdrav
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # EUBepi 2011-03-03 13:47
Pionirko, pričaš piz..arije da je milina. Ljudi te pitaju da ima odgovoriš a ti opet okrećeš vodu na svoj mlin. Moja Pionirko samo se ti drži tvoje EU jer u njoj će ti plaća narasti na minimum 1500 eura, a to kako navodiš da deficitarna zanimanja poput doktora i rada slastičarnica vidim dobro jer u Sloveniji je doktorima koji su deficit i traže se ulaskom u EU plaća narasla 3 puta. :D :D Pionirko shvati da te otac uje.o na ovoj strani zemaljske kugle i da si Balkanac- Hrvat i da nemožeš nikad biti niti Talijan, Francuz , Njemac i Englez. Ja vidiš radim poso koj mi je vezan baš sa tim famoznim EU nacijama i znaš što ću ti reći. Po znanju ja sam deset puta bolji od njih u svemu jer znam se snaći u svim situacijama, ali jebi ga to ne pomaže ništa da mi plaća bude ko i njima jer ja sam Hrvat sa brdovitog Balkana.I tako će ti moja Pionirko uvijek biti. Imam jednog Poljaka kone je kćer otišla iz Poljske zamisli Pionirko iz zemlje članice EU raditi u Njemačku ko medicinska sestra jer se to traži u Njemačkoj. Pa je sa plaće iz Poljske od 350 eura otišla na plaću od što misliš koliko 950 eura. Pa kad smo svi jednaki u EU zašto nda Njemica isto medicinska sestra ne radi za 950 eura nego radi za 1700 eura. Ajde Pionirko objasni mi kamo je ravnopravnost u EU i uvažavanje istih standarda za svih.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # To je to 2011-03-03 13:50
Bepi, u EU su svi jednaki, ali neki su jednakiji. I to je to
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # srecapionirka 2011-03-03 13:55
imas srece sto nisi filipinac,mozda tako trebas gledati stvari
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # EUBepi 2011-03-03 14:01
Možda bi bilo bolje i da sam Filipinac, nije tako loše BTW na Filipinima. Sa Hrvatskom plaćom dalo bi se solidno tamo živjeti. :D :D :D :D
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ....Euroseptik 2011-03-03 14:12
U jednom se slažem s Pionirkom. EU zemlje su ureðene pravne zemlje gdje nemoraš poznavati gradonačelnika da ti se u razumnom roku uknjiži stan ili parcela i gdje nemoraš pripadati a niti simpatizirati vladajuću interesnu skupinu (u našem slučaju HDZ ) da bi dobio posao ili bio bar malo jednakiji. A sad pitanje tebi Pionirko: Stvarno misliš da će se to promijeniti ulaskom Hrvatske u EU????????????? ?????????????
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # kakanjeEUskeptik 2011-03-03 17:33
E moja pionirko, mislit i srat nije isto, davno su to pametni ljudi rekli
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # EU_auuuuuuuBepi 2011-03-03 18:32
Pionirko moja, dobro ti je Euskeptik napisao, svi smo mi da se konačno počne bolje živjeti i da se uvede reda u institucije, no kako vidim iz priloženih situacija meni mojih bliskih prijatelja koji žive u toj EU, mi možemo samo oćekivati još lošiji i skuplji život za nas Hrvate. Volio bi da je to drugačije alito je tako već dokazano u svim članicama EU onih koje su od početka u toj organizaciji pa do novih članica koje su to tek postale nedavno. ZATO PONAVLJAM LJUDI AKO VOLITE OVU NAŠU JADNU I NAPAĆENU ZEMLJU ONDA IZAÐITE NA REFERENDUM I DAJTE GLAS NE ZA TU EU KOJA HOĆE SAMO NAŠ TERITORIJ A DRUGO JE SVE MANJE VAŽNO. MISLITE JEDNOSTAVNO NA BUDUĆNOST SVOJE DJECE KOJA ĆE BITI NIŠTA I KOJA ĆE BITI ZADNJA RUPA NA SVIRALI TE ISTE EUROPSKE UNIJE

NE, NE , NE , NE NE I STO PUTA NE ZA TU ORGANIZACIJU
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Guest 2011-03-03 20:06
Hrvati su politicki gledano glup, nesposoban i genetski modificiran narod.
Od stoljeca sedmog vape za slobodom, a samo nekoliko godina nakon ostvarenja povijesnog sna,
ponovo srljaju u nepromisljene integracije.
Nije im bilo dosta i Mletaka i Turaka, i Franaka i Austrijanaca i Madjara koji su ih stoljecima gazili.
Dobrovoljno su uletili u SHS, pa u Yugu.
Nikada nisu bili svoji gospodari, pa je tokom stoljeca nastupila genetska mutacija.
Hrvati jednostavno vape za gospodarom.
Nisu sposobni od Slavonije napraviti Europsku zitnicu.
Nisu sposobni na najljepsem moru na svijetu razviti cjelogodisnji turizam.
Nisu sposobni od Hrvatske napraviti Svicarsku.
Jedino za sto su sposobni je prodati svoju kucu, svoju parcelu, svoju zemlju.
Prodaje se obiteljsko srebro u zamjenu za kratkotrajno stanje blagostanja i nerada.
Zasto raditi kad umjesto toga u kaficu do smrti mogu srkati kavu i zijevati u vjetar?
A poslije ionako, ko ga hebe.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # coporpionirka 2011-03-03 20:17
zasto se vi svi pozivate jedan na drugog kada nesto napisete?te bepi ovo,te skeptik ono
jel to,ono,zajedno smo jaci,ili se samo radi vise shizoidnih osobnosti jednog covjeka?
jos mi nitko nije naveo bolje mjesto za zivjeti od evrope
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ............... ............... ..........Euroseptik 2011-03-03 20:46
Nitko ti ovdje nemože odgovoriti na to pitanje jer nitko vjerujem nije živio ni radio u EU ali ti mogu reći siguran 100% da će nam ulaskom u EU život itekako poskupjeti a s istom sigurnošću znam da nam plaće neće pratiti trendove u EU. Da mi i obećaju plaću kao u EU nebi glasao za ulazak u istu jer mi obećanja HDZ-a znače kao i crno ispod nokta. I daj molim te objasni šta je tako divno u EU. Oće nam se možda smanjiti carina na uvoz bilo čega,sumnjam već će se iznać način da ne osjetimo olakšanje nekakva trošarina ili porez na ko zna šta i na ko zna koga. Ulaskom u EU plaćat ćemo porez i na čisti zrak.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # EUskeptik 2011-03-03 23:30
Hvala Ti Pionirko što si nam sa tako jakim argumantima objasnila da je EU raj na zemlji, sad znam da si Ti najpametnija, a mi smo svi budale glupe i primitivčine. Kao i oni idioti iz vica koji voze u kontra smjeru na autoputu, samo Mujo je u pravom smjeru i čudi se 'što ba jedan, vidi njih stotine vozi u kontra smjeru!'

:cry:
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # je,jepionirka 2011-03-04 10:37
tvoja placa mi je jak argument,bas,on o, bitan za uci u eu
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # pionirkaxena 2011-03-04 10:49
ne, uopće nisu bitne naše plaće, i nije bitno da li će narod živjeti bolje
bitno je da političari dobiju još veće plaće, to je strateški cilj ulaska u EU
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # je,jepionirka 2011-03-04 11:12
je,je, ni moja ,ni tvoja placa nisu bitne bitno je kada u zakonom uredjenom trzistu(gdje su svi ravnopravni,zna ci nema barbe u hadezju) stavis svoj rad o odnos prema radu jednog nijemca,talijan a ,ceha) to sto se svi toga bojite a zivjeli bi standardom nijemca,talijan a,pa i ceha,nije moj problem,zivite i dalje svoj hrvatski san,budicete se godinama
naravno da nam nece bitii bolje stavljanjem potpisa nekog politicara na papir,bice nam bolje kada put postane cilj,kada bolno usvajanje regula eu pocne davati zemlju sa manje barbi i ostalih sranja
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # jao...EUskeptik 2011-03-04 21:54
zašto onda svi koji su ušli uEU su popušili standard? To su sve ljenčine i neradnici? Živila EU pa makar prosili na ulici...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # EUBepi 2011-03-05 06:04
Draga,Pionirko gledam i čitam ove tvoje pametne komentare o prosvijetljenu duha i morla ljudi ulaskom u EU jer tamo je to kako ti kažeš zakon. Moja Pionirko ima i tamo lopovluka samo što se on radi na jedan drugi način. Neznam moja Pionirko draga Hypo Banka u Austriji pa da ti ne govorim sranja u Njemačkoj, pa osvrni se malo u susjedstvo Talijanski pemijer Berlusconi, pa odi malo u blisku deželu pa vidi ko je sve pod istragom u bivšoj vladi radi trgovine sa Finskom Patriom vozilima za vojsku. Moja Pionirko pričaš nebuloze o nekakvom blagostanju. Sve ove institucije u našij državi bi se dalo dovesti u redi kad bi bili pametni ljudi na vlasti i znali upravljati zemljom. U našem slučaju to za sada nije moguće er nema takvih ljudi momentalno ni u HDZ a nažalost još manje i u SDP iz kog su izvirli kojekakvi MIlanovići, Antunovićka, Opačićka , Vrhovnik i drugi. Što misliš da ova zemlja ima kakvu atternativu da bi na rušenju sadašnje vlasti bila skupina od samo 6000 prosvjednika. Moja Pionirko da ljudi imaju kakav bolji izbor bilo bi ih kud i kamo više ovako sve se vrti u krug. Evo ti samo izjave Milanovića koj kaže da on nezna što se dogaða i da mu nije jasno zašto su prosvijednici zapalili zastavu SDP i EU. Pa to je jasno i djetetu iz osnovne škole a ne političaru koj bi trebao biti budući premijer. Moja Pionirko nemaš argumente da nas uvijeriš u bolji život Hrvata ulaskom u EU jer pokazatelji svih zemalja koje su ušle pokazuju da je standard graðanima pao, edino se više ne prelazi granica što nije nikakav plus već minus jer moja Pionirko brzo bi ti crnci i ostala bagra prodavali kišobrane po Korzu i Jelačić placu.Jedino bi možda profitirale Hrvatice koje vole velike ku..e pa bi uživale u nešto novom i većem užitku. I zadnje ako si toliki pobornik za EU onda ti nikako ne pristaje Nick Pionirka nekako me to vuće u neka druga vremena a ti bi na zapad.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # prije je bilo boljepionirka 2011-03-05 11:16
nijemci zive u dubokom uvjerenju da je euro=teuro,odno sno da im je zivot prije eura bio jeftiniji. onda su napravili pokus i stavili 20 svakodnevnih prehrambenih artikala pred njih bez cijena ,da kazu cijene u DM.rezultat je bio da je svatko,ama bas svatko,rekao cijenu najmanje 30-50% manju npr.ako je kava jakobs kostala 6,80DM najblize bi rekli 4,80DM toliko o subjektivnom osjecaju bilo je jeftinije(zanim ljivo je da su muskarci puno bolje znali cijene od zena)
nakon toga su napravili presjek cijena za 300 i prehrambenih artikala za godinu 2001,znaci godinu prije uvodjenja eura,i za 2010 i zakljucili da je 170 artikala jeftinije,130 skuplje ali u prosjeku je hrana 2010 JEFTINIJA 4%
ista stvar je sa odjecom
pojeftinjnje pripisuju strasnoj konkurenciji trgovaca

poskupili su struja,plin(to su stvari u kojima je njemacka ovisna o rusima)
ove navode mozete provjeriti na RTl.de
odgovor bepiju:
ja sam pionirka sa divljeg zapada,ali i titina
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ajojEUskeptik 2011-03-05 11:33
Cijela Evropa griješi. Samo je pionirka u pravu.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ma nepionirka 2011-03-05 11:37
ma ne, 300 miliona ljudi zivi u tamnici naroda ,a mi 4,5 smo slobodni ko ptice
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # EUBepi 2011-03-05 11:58
Svaka ti čast Pionirka na ovim informacijama samo što nisu točne. Eto vidiš moja uža rodbna živi u Minhenu i imam informacije iz prve ruke o živtu u toj Njemačkoj i to imaju dobre radne pozicije što znači da nisu šljakeri i bauštelci. Druga stvar ti je moja Pionirko da moji gosti iz Njemačke od nekad boravka tri do dva tijedna u lijeti u apartmanu su spali na 7 dana. Pitam ih ja moja Pionirko što se dogodilo, a oni mi kažu moja Pionirka Ojro ,otišlo sve u Piz.u materinu di je ona naša dobra Njemačka marka. Život na mje oskupio, sve nam je poskupilo, porez nam se digo, osiguranja su poskupjela sve se to mora plaćati moja Pionirko i rintati od jutra do mraka i čekati na kraju koliko će ti maznuti država. To ti je moja Pionirko EU i zapadno blagostanje. A što se tiče tamnice od 300 miliona ljudi, ja ti sigurno mogu reći da nisu baš sretni sa tom EU i to ti htijela priznati ili ne je istina i samo istina. A to da si TITINA nije ni čudo zato i naginješ kojekakvim unitarnim društvima kojima je sudbina preodreðena od početka na propast.Nakon ulaska Hrvatske u EU mojaPionirko opet će narod reći je.o ja mater onome ko je upalio svijetlo jer je onaj mrak sigurno bio bolji ali onda je kasno.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # EUbalkan 2011-03-05 16:57
Bepi neka ti rodbina doðe vamo živjeti kod nas je bolje. Balkan je zakon
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # EuBepi 2011-03-05 17:54
Moja Pionirko u mojoj obitelji je pravi Njemac pa kad on kaže da je sve gore i gore onda je sigurno to tako jer on najbolje može prosuditi. A da oni bi došli živjeti u HR ali pod jednim uvijetom da Hrvatska ne uðe u EU. Jer njima je dosta da radiš od jutra do mraka sa obitelji jedva da se vidiš i da jedva provedeš vikens skupa a od tog cijelog krvavog rada država ti pojede sve da bi hoštapleri u kojekakvim vladama i EU institucijama imali po 20000 eura plaće. Dosta mi je više prepucavati se s tobom ti si toliko glupa da ne vidiš dalje od svojih vrata. Samo se ti drži EU i baš me zanima kako će ti ruže procvati kad uðemo u EU. Malo će ti se računica poremetiti pa ćemo se onda čuti što govoriš o standardu Hrvatskih graðana. Ja znam da neču nikad dati glas za tu EU a niti moja cijela obitelj a to je sigurnih 8 glasova protiv. Zato Hrvatski graðani glasajte na referendumu protiv EU jer poslije će vam biti kasno.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Guest 2011-03-05 21:05
danas ujutro postavljeni pa maknuti plakati Hrvatska Demonska Zajednica, sa slikama Garija Capelija, Serðove male, Antoninićke, Nedića, Badurine i M. Turkalj?!?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # i što sadaperorez 2011-03-05 21:37
bolesnika je bilo i biti će. Uradak bake i unuka, aktivistice i lošeg informatičara što je i dokazao svojim uratkom
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Digi 2011-03-05 21:53
to je glupo kopiranje glupog kopiranja arapskih revolucija :-) A šta na tom plakatu rade Serðova mala i Antoninićka kad nisu u HDZ?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ........HDZFRNJGHMPLJBGZ 2011-03-05 22:40
Bilo je samo pitanje vremena kad će klima s kopna prihajati i do nas, i eto stigla. Neznam dali je to reakcija na politiku vrha HDZ-a ili tu ima nezadovoljstva i sa lokalnim HDZ-jom.Biće oboje.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # .. 2011-03-05 22:57
Kraj ovakvih prosvjednika lošinjski hadezenjare mogu mirno spavati. Vidio sam plakat i mogu reći da veću bedariju nisam vidio :-)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Micica 2011-03-05 23:06
Neka, pomalo! i u zagrebu su prosvjedi počeli sa tri prosvjednika pa se šire dalje. HDZ mora pasti! Pa makar cijela nacija morala izaci na ulice - naravno osim onim 230 tisuća hadezenjara koji moraju sjediti doma pisat jaci pisma podrske :D :D
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Oggi 2011-03-05 23:27
Micica, ovakve imbecilnosti samo pomažu HDZu. Kad to vidiš misliš si još su ovi dobri kakvi bi htjeli da ih smjene.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # micica 2011-03-05 23:32
ljudi su vec bijesni, treba razumijeti da nece najfinije artikulirati svoje stavove prema hadezeu, uostalom, kako se ta stranka odnosi prema gradjanima nisu bolje ni zasluzili
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Guest 2011-03-05 23:58
ljudi se tome smiju, a bijesan je samo taj koji je stavio plakat ko zna zašto. Pa vidiš da se tek navečer neko sjetio napisati ovdije :-) :-)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # micica 2011-03-06 00:22
narod je bijesan na HDZ, a situacija na ulicama to pokazuje
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # pitanjeNeinformirani 2011-03-06 04:26
O kakvim se to posteriam radi????Tko kaze da Antoninicka i Sergiova mala nisu u HDZ-u...ako nisu one u HDZ-u, HDZ je u njima;-)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Laž je laž je lažInformirani 2011-03-06 09:05
Neinformirani ide istom crtom kao oni što prvo kažu (tj. lažu) da za funkcije moraš biti u HDZ, pa kad im pobrojiš da ih ima više koji nisu i da to nije istina, izvlače se da su simpatizeri. Tako sada neinformirami s Antoninićkom i Kučičkom: Nisu u HDZ, ali HDZ je u njima. Laž je laž je laž.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Gej aktivizamMonitor 2011-03-06 13:15
Nisam primjetio da je za ovu edukaciju čulo puno ljudi u gradu, pa tako nisam ni ja znao da se nešto ovako dogaða. Zanima me vrijednosni stav o EU koji ima i nudi javnosti i mladima Društvo naša djeca. Zalaže li se DND za ovu neoliberalnu tvorevinu ili ne? Imamo li mi ikakve mogućnosti utjecati na odluke, politiku EU i koliko je to uopće demokratska tvorevina? Nekako mi predavači ne ulijevaju povjerenje da poznaju ovu temu ali ostajem oprezan jer nisam bio prisutan. Javlja mi se jedna asocijacija uz Društvo naša djeca koje govori i nekoga obrazuje o EU, a ta je muslimanski gej aktivizam.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ???????????????HDZFRNJGHMPLJBGZ 2011-03-06 13:16
Ako nekome nije jasno zašto se takvi i slični plakati lijepe u Lošinju ali i po cijeloj Hrvatskoj onda mu fali daska u glavi. Koliko treba biti loše ljudima, i koliko još ljudi treba kopati po kontejnerima tražeći boce da bi vlast shvatila da neznaju svoj posao. Anti-HDZ raspoloženje je sasvim normalno i očekivano. Neki dan sam vidio u lidlu nakog starca u štracama kako ima bocu vezanu na špagu pa vuče unutra-van. Zamislite kako je tom jadniku. Kad me vidio protrnuo je valjda misleći da ću ga prijaviti. To ja sramota i HDZ-a našto su ljudi prisiljeni da dodju do nekoliko kuna.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Hebrang-pinokiomimijevac 2011-03-06 13:17
Ovaj "Informirani" je uvjerljiv ko Andrija Hebrang....
Svi mi znamo koje su stranačke boje Antoniničkinog supruga, a o tome da su ovi Kučići radi koncesije uz svakog tko je na vlasti ne treba ni razglabati.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Balkanac 2011-03-06 13:34
Šta je mimijevac, misliš ako tvoja žena ima da bude što si ti (ili dobije po pi...) da je tako i u drugim brakovima? Može Hrvatska otić s Balkana, al Balkanac neće iz Balkanca.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # taman poslaKruha i igara 2011-03-06 13:39
Ma neeeeeee . Ovi što nisu u HDZ-ju oni to stvarno nisu, oni se samo tako češljaju. Ko još u to vjeruje??????? Ako i nisu dio HDZ-ja onda su interesna skupina na kvadrat.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # . 2011-03-06 13:41
Svaki čovjek je u nekoj interesnoj skupini, pa šta? I ti si :-)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # taman poslaKruha i igara 2011-03-06 13:57
Kako si pametan. Pa naravno da jesam. Moja obitelj ja moja interesna skupina. A tvoja????
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # gloriozamimijevac 2011-03-06 14:53
Šta je mimijevac, misliš ako tvoja žena ima da bude što si ti (ili dobije po pi...) da je tako i u drugim brakovima? Može Hrvatska otić s Balkana, al Balkanac neće iz Balkanca.


....... moja žena je fina gospodja.... i voli cvijeće
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # lazi, lazi, lazi me....Neinformirani 2011-03-07 02:58
Informirani me nasmijava...... .kada se dijeli juha onda su svi clanovi/simpati zeri i zele biti cim blize kod padele, kada dodje vrijeme za polaganje racuna onda nitko ne zeli biti blizu. Ovo je dokaz da se i lokalni Hadezenjare bude i zele spasiti obraz. Kao netko rece, ma nisu oni u HDZ-u, oni se samoi tako cesljaju.
Blizi se vrijeme placanja racuna.....
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # živjela EUJoža Prudeus 2011-03-30 21:53
ISTINA O KOJOJ SE U HRVATSKOJ ŠUTI.
PROČITAJ DO KRAJA.
IMAJ STRPLJENJA, JER RADI SE O TEBI, NAMA I ŠTO JE NAJBOLNIJE O NAŠOJ DJECI I UNUCIMA.

ZAŠTO NITKO NE KAŽE ŠTO BI SE DOGODILO DA NAŠA DJECA ILI UNUCI ODLUĆE ISTUPITI IZ EUROPSKE UNIJE. DA LI BI IM BILO GORE NEGO NAMA KADA SMO ISTUPALI IZ JUGOSLAVIJE ??

KOLIKO MRTVIH !??

Vozač kamiona iz Slovenije je negdje na TV-u rekao kako radi dnevno po 16-18 sati za golu plaću, bez plaćenih prekovremenih sati, bez plaćenog toplog obroka. Kada bi se pobunio, kaže, to njegov gazda jedva čeka, jer bi ga poslao na burzu i uzeo Rumunja, koji bi mu vozio u pola cijene, ali gazda istovremeno priča kako je u EU super, jer svaki mjesec kupi novi kamion.


Bugarin (poslovni partner) priča kako je Bugarska živjela od izvoza voća i povrća, a sada sve uvoze iz EU, dok se država sve više zadužuje. Maðari pričaju kako su postali najamni radnici u (do jučer svojim) vinogradima, jer su ih Francuzi najprije uništili sa niskim (dampinškim) cijenama, da bi, kada Maðari nisu više mogli vraćati banci kredite, od banaka kupili za sitan novac gotovo sve vinograde. Tako se sada najpoznatiji Maðarski vinogradi (Tokajac) nalaze u vlasništvu Engleza.


U Češkoj je EU prisilila vlasnike šećerana da zatvore tvornice, dok su radnici završili na burzi, a sve zato jer EU ima previše šećera, a previše šećera ima zato, jer ga EU uvozi iz Kube i na njemu je puno veća zarada.

Njemačka je zbog prekoračenja kvote dozvoljenog zagaðivanja, prema sporazumu iz Kyota, veliki dio prljave industrije prebacila u Češku. Jedini čovjek koji je zbrojio dva i dva je češki predsjednik Klaus, koji tvrdi da je ulazak Republike Češke u EU čisti promašaj i u znak protesta ne dozvoljava da se zastava EU izvjesi na njegovu rezidenciju. Prošle godine u veljači sam jedne nedjelje u vijestima na radiju u osam sati čuo u špici krajnje uznemirujuću vijest:

U Maðarskoj su graðani nezadovoljni sa EU izišli na ulice i krenuli prema parlamentu, policija je napravila barikade, očekuje se ono najgore. Uključio sam radio da čujem vijesti, meðutim Maðarska se nije više spominjala. Navečer sam sa nestrpljenjem čekao dnevnik na TV, no o spomenutom dogaðaju ni riječi. Znači da je Saborska komisija za informiranje već reagirala.

Nakon par dana stjecajem okolnosti sreo sam se sa nekim Maðarima, pa sam upitao što je to bilo. Najprije nisu shvaćali na što mislim, a kada sam im objasnio što je bilo na vijestima, odmahnuli su rukom i rekli 'Ma kod nas su stalno neke demonstracije protiv EU'. E pa sada se pitam gdje je demokracija, gdje je sloboda štampe, sa kojom se toliko busamo u prsa.

Tvrdim da je to zato, jer bi protiv EU bilo ne 50% graðana RH, već 90%, da se ovakve vijesti prikažu na našoj televiziji. Bojim se da na kraju graðani neće niti glasovati o ulasku u EU, već će do tog vremena Sabor promijeniti Ustav, pa će Sabor mjesto nas donijeti najbolje rješenje, a to je ulazak u EU, jer znaju da su im izgledi da narod glasa za EU veoma mali.

Tako je bilo u Nizozemskoj i Sloveniji, kada su kroz ispitivanje javnog mijenja shvatili da će narod biti protiv ulaska u EU. Kada se puk pobunio što se nije izišlo na referendum, odgovor je bio:" Vi ste glasali za našu stranku, koja je u svom programu imala ulazak u EU i mi sada samo izvršavamo ono što smo vam u predizbornoj kampanji obećavali".

Nadalje, zašto Ustav EU nije prošao u Francuskoj i Nizozemskoj, zašto su pribjegli Lisabonskom sporazumu, zašto Lisabonski sporazum prihvaćaju parlamenti, zašto ga ne daju na referendum? Zato jer bi prošli kao u Irskoj, a u Irskoj znamo nisu prošli.

Da li su naši političari svjesni toga što čine ovom narodu? Da li su svjesni toga, da će ulaskom u EU u vrlo kratkom roku sva dobra prijeći u vlasništvo bjelosvjetske mafije i da će naš narod biti najamna radna snaga, bolje rečeno robovi. Oni nisu svjesni, da kada vlasnik plati porez na dobit, ostatak dobiti završava van granica RH. Samo ako je vlasnik Hrvat - ta dobit se opet investira u RH.

Znam dobro o čemu pričam, jer sam donedavno radio u stranoj tvrtci i znam koliko novca je svake godine vlasnik odnosio iz RH. Što je to potaklo sve naše stranke da u svojim programima gotovo svi (osim nekih malih stranaka) imaju ulazak u EU.

Kao jedini logični odgovor nameće mi se misao, da su kupljeni, jer bogatoj EU (sa velikim osjećajem za pronalaženje zlatnog rudnika) nije problem podijeliti našim političarima stotinjak milijuna Eura da bi ovi napravili sve što se od njih traži. Njima investirati taj novac je kao meni dati prosjaku 2 kune.

Zar nitko ne vidi da su vodeće članice EU (Engleska, Francuska, Nizozemska, Portugal, Španjolska i Njemačka), sve od reda bile kolonijalne sile, da su kolonije osvojili ratom, da su u tim ratovima poubijali milijune ljudi i opljačkali sve što se opljačkati moglo.

Ali sve što su oružjem dobili, oružjem su i izgubili. Sada imaju muzeje pune umjetnina, zlata, bjelokosti i dragulja, ali imaju i izdajnike (one koji su za njih ratovali u vlastitoj domovini protiv vlastitog naroda), koji su im sada problem (u Francuskoj: Marokanci, Tunižani, Alžirci, Mauri i.t.d.). London ima preko 50% obojenog stanovništva, a da ne pričamo o tome na što liči Nizozemska; i izvor su kriminala. Sada imaju i jedno veliko iskustvo, pa su poučeni Aljaskom, koju su SAD kupile od Ruskoga cara došle do zaključka: što se otme oružjem, oružjem se može vratiti, ali što se kupi, može se samo kupnjom vratiti, pa su sada krenuli osvojiti svijet na novi način: globalizacijom.

Pročitajte malu plavu knjižicu EU-a, koja se zove Ustav EU-a, u kojoj sve piše... I sada su te zemlje lansirale priču o globalizaciji. Što se to krije iza globalizacije? Globalizacija je kolonizacija bez ispaljenog metka. I mi nasjedamo tim hohštaplerima, koji nas uče što je to demokracija, što je dobro, a što je zlo, a do jučer su sijali smrt širom svijeta. Istrijebili su cijele civilizacije.

Najveći demokrati na ovome svijetu, SAD, donedavno su imali robove, a do jučer se nisu vozili u istim autobusima sa crncima. Dok je Dubrovačka republika 1416. godine donijela zakon o ukidanju ropstva, u to vrijeme Sjeverna Amerika nije ni bila čak ni engleska kolonija, a kao država se oformila preko 350 godina nakon spomenutog zakona Dubrovačke republike (kao država su SAD oformljene 1776. godine). I sada im je taktika da žrtvu najprije bace na koljena (najčešće kroz financijska zaduženja), a onda dolaze sa kovčezima novca, odvjetnicima i ugovorima, pa sve vrijedno kroz kratko vrijeme promijeni vlasnika, naravno za sitan novac, jer i kralj u pustinji, kada umire od žeði, daje kraljevstvo za kap vode(oko koje će se voditi ratovi u 21. stoljeću).

Ja jesam za EU, ali ne EU s ovakvom politikom, politikom koju vode kapitalisti i prikriveni mafijaši, a ne političari. Kakva je to politika, kada su kapitalisti zbog svoje gramzljivosti, pohlepe i nepresušne želje za što većim bogatstvom svoj kapital radi veće zarade prebacili u Kinu (gdje radnik radi za 1 $ dnevno), a radnike uz čiju pomoć su stekli taj isti kapital šalju na burzu. Tako robu proizvedenu u njihovim tvornicama u Kini dopremaju u EU, da je prodaju svojim dojučerašnjim radnicima, koji sada žive od socijalne pomoći.

Tako su do sada uništili tekstilnu industriju u EU, obućarsku industriju, načeli drvno-preraðiva čku industriju, automobilsku industriju i.t.d. Tvrdim da ovakva politika EU nije dobra, da se bazira samo na kapitalu, a za čovjeka više nitko ne brine.

Sada više nije dovoljno raditi radnim danom što bi rekli Zagorci od ve do ve, već je potrebno raditi i subotom i nedjeljom, ali to samo kod nas, dok ti isti centri u svojim matičnim državama nedjeljom ne rade (Austrija i Njemačka).

No, ta politika je politika rezanje grane na kojoj se sjedi, jer kada 50% radnika u EU završi na burzi, a druga polovica više ne bude mogla plaćati socijalu radnicima na burzi, ponovo će poteći krv u potocima.

Da li će se to krvoproliće zvati Oktobarska ili Francuska revolucija nije bitno, ali to je sa ovakvom politikom EU neminovno. Bogataše u EU kod nas najviše zanima nezagaðena Slavonska ravnica, izvori pitke vode (4. zemlja u europi po rezervama pitke vode) i naša obala zajedno sa otocima. Industrija ih ne zanima - pa oni imaju svoju u Koreji, Kini, Vijetnamu, Turskoj i Indiji. Njih naša industrija koja im konkurira, samo smeta. Nju treba uništiti. Pogledajte samo kakav pritisak rade na našu vladu u vezi brodogradilišta .

Naša brodogradilišta im smetaju, jer konkuriraju Korejskima, koja su u njihovom vlasništvu. To opravdavaju slobodnim tržištem i zaštitom tržišnog natjecanja. Kad smo već kod slobodnog tržišta, da kažem i to, da je njihova teorija da sve što nije profitabilno, dakle što ne može na tržištu opstati, treba propasti. Ali to pravilo važi samo za neke, iako tvrde da smo svi jednaki (sve svinje su jednake, samo su neke jednakije = Orwell), pa pitam se zašto onda sada u ovoj krizi ni :cry:
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # živjela EU 2Joža Prudeus 2011-03-30 21:56
Naša brodogradilišta im smetaju, jer konkuriraju Korejskima, koja su u njihovom vlasništvu. To opravdavaju slobodnim tržištem i zaštitom tržišnog natjecanja. Kad smo već kod slobodnog tržišta, da kažem i to, da je njihova teorija da sve što nije profitabilno, dakle što ne može na tržištu opstati, treba propasti. Ali to pravilo važi samo za neke, iako tvrde da smo svi jednaki (sve svinje su jednake, samo su neke jednakije = Orwell), pa pitam se zašto onda sada u ovoj krizi nisu pustili da propadnu sve banke u EU i SAD-u, jer su po toj logici trebale propasti, zašto su automobilskoj industriji dali financijsku injekciju, zašto je samo Amerika, da spasi svoje gospodarstvo, žrtvovala preko tisuću petsto milijardi USD? Zar mi dotacijama ne spašavamo svoje gospodarstvo? Zar nije bolje da im pomognemo sa dva tri milijuna $, nego da ti radnici završe na burzi, gdje će koštati proračun desetak puta više? Dakle mi sve slijepo vjerujemo tim bjelosvjetskim lažovima. Možda ćete reći da sam pregrub u iznošenju svojih ocjena. Ne nisam pregrub, ja sam očajan, mogu ovo pismo poslati i u novine, ali one ovakav tekst neće objaviti. Goebbels, Hitlerov šef propagande, za ove današnje managere propagande je bio dječji vrtić. Ovi danas su učenici Američkog agresivnog marketinga roðenog u potrošačkom društvu (Marketing, što je to ustvari?) Jedna definicija kaže da je potrošačko društvo izgradilo marketing, koji je sposoban čovjeka uvjeriti da kupi nešto što mu ne treba, za novac koji nema (kreditna kartica). To pak znači, da čovjeka treba nagovoriti da se što više zaduži, jer je onda s njime lakše vladati. Ako čovjek nikome ništa ne duguje, tada si može puno toga dopustiti, ali ako duguje, za auto, za kuću ili stan, dovoljno mu je priprijetiti otkazom i čovjek šuti, jer ako ostane bez posla, ostat će bez svega, a nitko ne želi ostati bez egzistencije i dobara koja je stjecao mukotrpnim radom, pogotovo kada iza sebe ima obitelj, koja je svakom radniku svetinja. Koliko su lažljivi, sjetit ćete se i sami, kada Vas podsjetim na obećanja stranih banaka. Dok nisu imali pristup u RH, onda su nas uvjeravali da ako im otvorimo vrata, da ćemo imati kamatu istu kao i u njihovim matičnim državama (kod njih je sada kamata 2 do 3%, a kod nas 13%). Kada su ušli obećavali su tvrtkama, koje preðu k njima iz ondašnjeg SDK, da će im platni promet raditi besplatno. No naše tvrtke na to nisu nasjedale, pa su onda dr. Šošić i dr. Ðodan javno popljuvali SDK, nazvavši SDK komunističkim mastodontom, koji treba ukinuti (jer takvo što ne postoji nigdje u svijetu), a poslovne subjekte prebaciti u poslovne banke. Napokon su donijeli zakon koji je tvrtke prisilio da račune i novac prebace u poslovne banke, ali tog časa više nijednoj banci nije palo na pamet održati obećanje o besplatnom platnom prometu, štoviše cijena platnog prometa je poskupjela otprilike pet puta, a tek koliko su povisili kamate?!? U tim istim bankama danas možete dobiti kredit za auto, kamion, ili bilo što drugo proizvedeno na zapadu u roku par sati do par dana, dok za recimo farmu krava kredit će naš seljak ganjati par godina. Naša vlast je po meni učinila najveći propust 1992. godine, kada je u predpristupnim ugovorima s EU potpisala da će otvoriti naše tržište europskim proizvodima i da će prodati banke. Tim potezom smo uništili domaću industriju, poljoprivredu i tržište novca - ili rečeno šahovskom terminologijom, poklonili smo protivniku kraljicu i topove. Da nastavim sa šahovskom terminologijom: naša vlada igra šah s EU, a ima znanje početnika, koji zna samo kako se vuku figure, dok protivnik zna desetak poteza unaprijed i unaprijed zna gdje će nas navući na tanki led i matirati, odnosno postići sve ono što su naumili. Za ulazak u EU najprije su nam uvjetovali suradnju s Haškim sudom. Zatim smo morali izručiti generala Gotovinu, pa smo morali odbaciti ZERP (tko više i razmišlja o njemu, pa nismo išli u rat zato da budemo slobodni), sada ćemo morati dati Slovencima 90% onoga što traže i tako malo po malo, najednom ćemo se naći na koljenima bez hlača. Ako se samo malo suprotstavimo, izvući će asa iz rukava, a to je da će preko noći zatražiti povrat svih dugova, što je ovoga časa oko 50 milijardi USD. I što mislite što nas onda čeka? Čeka nas jedino moguće, a to je uvoðenje maksimalnih poreza na sve moguće i nemoguće, od poreza na rogatu stoku za seljake, porez na višak stambenog prostora, porez na vikendice, aute (neke od tih poreza već imamo, ali će sada biti nekoliko puta veći), porez na porez - i do čega će to dovesti? Dovest će do drastičnog pada cijena nekretnina i do općeg kolapsa u zdravstvu, školstvu i trgovini. Zar Vam nije jasno zašto EU inzistira na brzom sreðivanju gruntovnice i zemljišnih knjiga?!? Prošle godine, naš bivši premijer je rekao da je Hrvatska jedna velika obitelj, sa čime se ja u potpunosti slažem, samo se pitam, da li je u njegovu malu obitelj dolazila policija i centar za socijalni rad raditi reda, ili je taj red radio sam, pa se pitam zašto mu u velikoj obitelji EU treba raditi reda? Nadalje, mnogi besplatni programi EU su izmišljeni za to da pripreme teren za dan D. na pr. program po kojem emisari EU uče naše lumene kako gospodariti društvenom imovinom, a za to im trebamo dati popis društvene imovine sa procjenom vrijednosti. Da li Vam to nešto govori? (ovaj tekst hrvatskog stručnjaka za gospodarstvo N.N. odbijen u hrvatskim medijima) POTPISUJEM I PROSLJEÐUJEM DOBRONAMJERNIM PRIJATELJIMA LJUDIMA KOJI MISLE. autor - Joža Prudeus



nisam protiv EU ali se moraju znati i uvjeti istupanja iz nje ako našoj djeci i praunucima ne bude odgovaralo u njoj.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Vlada s MarsaMarsovac 2011-03-31 18:22
Koje nebuloze i paranoja. Što je sljedeće vanzemaljska vlada s marsa? Iz Jugoslavije se moglo istupiti bez prolijevanja krvi kao što su neki i istupili ali neki su bili žedni krvi i tražili su žrtvu a sada ti isti uzurpiraju javnost s nebulozama o tajnoj zavjeri protiv Hrvata! Tko je taj Joža Prudeus i što želi postići s ovim pričama o tajnoj zavjeri. Je su li svi hrvati postali ovce, je li im mozak ispran do kraja pa trebaju čobane i pastire da im propovijedaju bedastoće. Do dna nas nije dovela ni EU ni amerika a ni tajna svjetska vlada s Marsa već glupost i pohlepa nekih bedaka i njihovih sljedbenika, koji sada seru o nekima koji su nas upropastili ili žele još više upropastiti i ponavljaju ko papagaji protiv, protiv svega, bez jasnih obrazloženja i ponude rješenja kako bi moglo biti bolje.
sutra nam dolazi radioaktivni oblak iz Japana, zatvorite se u kuće, nemojte nigdje ići niti išta jesti sljedećih desetak godina da izbjegnete zračenje
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # pravda euEUskeptik 2011-04-16 01:57
Danas je Evropa zasjala u svom punom sjaju :cry:

:sad:
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ...Guest 2011-04-16 11:00
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Oglasni stup na trgueukur.. 2011-04-16 11:20
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Dvorska luda 2011-04-17 12:24
Molim administratora da makne gornji plakat sa ovog portala, jer se protivi načelima ove stranice, koje valjda ne žele sudjelovati niti u promociji zločinaca, niti njihovih ciljeva i djela, niti njihovih podržavatelja. Zločin je zločin bez obzira na to tko ga je počinio i ne želim da ga itko čini u moje ime. Zločinci nisu heroji nego zločinci.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Zabranjeni spotvauvau 2011-04-17 15:05
Smanji doživljaj Dvorska, presuda nije pravomoćna ;-) Evo nešto na temu suðenja i krivnje
Link Text (www.youtube.com/.../)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # EU- govnaBepi 2011-04-17 19:27
Graðani eto još jednoga razloga zašto reći NE EU i njihovim hoštaplerima. Mi njima ne značimo ama baš ništa, jedino što ih interesira to je naše more i teritorij. :sad: :sad: :sad: :sad:
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # vodaEUskeptik 2011-04-18 01:50
i VODU, bepi, vodu si zaboravio. voda će uskoro biti vrednija od nafte. EU hoštapleri investiraju u spalionce smeća gle čuda - na svakom važnijem i bogatijem izvorištu pitke vode u HR. Da bi nama prodavali svoju zagaðenu vodu.Kupuju jeftino ono što mogu, ostalo valja uništiti da ne konkurira.
Ma našoj vladi treba suditi zbog veleizdaje :sad:
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ?pionirka 2011-04-18 10:44
jel sve vi to ljutite na onu evropu sto je hrvatsku priznala u njenim avnojevskim granicama 91?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Velika rasprodajaPijonir 2011-04-18 15:11
Pionirka, nije Hrvatsku priznala Europa nego pojedine europske države. A pogledaj redoslijed kojim su je priznavale pa ćeš vidjeti i zašto su žurile. Na vrhu liste su države koje su pokupovale sve što u Hrvatskoj vrijedi, od banaka i telekoma do naftne industrije. A brk je bogami dobro omastio i Vatikan.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj

Dodaj komentar

Komentari koji nemaju veze s temom članka uz koji su uneseni bit će uklonjeni. Za unos "off topic" komentara mogu se koristiti stranice SVAŠTARA 2, SVAŠTARA, ŠKOVACA i SATIRIČKI PRILOZI. Uredništvo ne snosi odgovornost za sadržaj komentara.

Sigurnosni kod
Osvježi

galerije1

mi-logo
wonline
yrno
Vremenska prognoza
za Lošinj


Članak 69. Ustava RH

Volim LošinjSvatko ima pravo na zdrav život.
Volim LošinjDržava osigurava uvjete za zdrav okoliš.
Volim LošinjSvatko je dužan, u sklopu svojih ovlasti i djelatnosti, osobitu skrb posvećivati zaštiti zdravlja ljudi, prirode i ljudskog okoliša.

setnja

ubojstvoborocid

ZADNJI KOMENTARI

  • Ministar Butković na tragu slavnog cara

    Neka jedu kolace 05.12.2019 21:31
    ....
    Prošla baba s kolačima.
     
  • Svaštara br. 2

    gost 05.12.2019 18:40
    Okani se ćorava posla
    Genov je očito pošla od dobronamjerne pretpostavke da se u rasprave upuštaš čitajući komentare ...
     
  • Ministar Butković na tragu slavnog cara

    Njuškalo 05.12.2019 18:01
    ‘Bože, očisti Hrvatsku od ovih demona’
    Najdražeg čovjeka, ovog najboljeg vjesnika proljeća Kapeli je nahvalio i na zadnjoj sjednici ...
     
  • Svaštara br. 2

    hranitelj tuljana 05.12.2019 17:36
    Rad je nasilje?
    Želite li reći da žene nisu sposobne odlučiti same što će sa svojim tijelom? Nemaju jednaku ...
     
  • Ministar Butković na tragu slavnog cara

    gost 05.12.2019 15:28
    Kapelijev ulizički potencijal
    Najveći ulizički potencijal pokazao je do sada Gari Kapeli. Zahvaljujući Sanaderu ušao je u ...
     
  • Neprepoznatljivi Lošinj

    Kišna glista 05.12.2019 15:04
    Vanzemaljci vladaju Lošinjem, zovu se Ferengiji!
    Kad promatramo indolentan odnos prema građanima često se vlast odnosi prema njima kao da ...
     
  • Ministar Butković na tragu slavnog cara

    građanin drugog reda 05.12.2019 14:47
    FB: Imate novi prijedlog za prijateljstvo
    pravi lošinjani su uvijek imali dovoljno potencijala
     
  • Neprepoznatljivi Lošinj

    cesna 05.12.2019 14:42
    strah od letenja
    Zašto bi lošinjski piloti bili na ispraćaju svog kolege, Lošinj ne živi od aerodroma nego od ...
     
  • Ministar Butković na tragu slavnog cara

    gost 05.12.2019 13:24
    Ulizički potencijal
    Treba biti biti umno prikraćen da za činovnika u vladi najbjednije članice EU kažeš da je na ...
     
  • Neprepoznatljivi Lošinj

    Bezobrazna 05.12.2019 13:19
    Sramota
    Jučer je is praćen na iz Lošinja gospodin Nenad Tepeš, jedan od najboljih pilota u Hrvatskoj ...
     
  • Neprepoznatljivi Lošinj

    bingo 05.12.2019 11:47
    lošinjfulloflife
    Uskoro ćemo saznati koliko HDZ ima glasača na Lošinju. Ako Kolinda ne dobije najviše glasova ...
     
  • Neprepoznatljivi Lošinj

    Molekularni ventrilokvist 04.12.2019 17:11
    Jednosmjerna vlast
    Građanima je pun kufer prezentacija i manifestacija, Aninih govorancija, njenog fejsbučenja ...
     
  • Neprepoznatljivi Lošinj

    TTY 04.12.2019 16:23
    nema pitanja
    otoci.net/.../... (https://otoci.net/index.php/u-politici/10353-predstavljanje-proracuna-proslo-bez-pitanja) ...
     
  • Ministar Butković na tragu slavnog cara

    Yoko 03.12.2019 18:36
    Bez iskaznice HDZ-a nema posla
    Dinko Beaković komentirao je i kako HDZ nije podržao županijski proračun za 2020. godinu, a ...
     
  • Ministar Butković na tragu slavnog cara

    gost 03.12.2019 18:14
    Zna se, hoće se, može se
    Na presici se moglo saznati da hadezejci po običaju mlate praznu slamu. Na ministra se nema ...
     
  • Ministar Butković na tragu slavnog cara

    Glumac 03.12.2019 13:46
    Zanimljiva presica
    Na pesici HDZ-a moflo se nešto i saznati: "Komadina je tim svojim izjavama pokazao sujetu i ...
     
  • Ministar Butković na tragu slavnog cara

    OK 03.12.2019 12:59
    Kadroviranje
    Mišljenje je kao s dupetom. Svako ga ima, ali ispravnost mišljenja treba i dokazati. Zato se ...
     
  • Ministar Butković na tragu slavnog cara

    Lošinj 03.12.2019 11:10
    Ravnatelj
    Mislim da trenutno nema gadnije osobe na čelu neke državne institucije na Lošinju od ...
     
  • Neprepoznatljivi Lošinj

    gost 02.12.2019 18:13
    Adventski biznis
    Istovjetne falusne simbole kakve imamo u Malom Lošinju građanima pokazuje i zagrebački ...
     
  • Neprepoznatljivi Lošinj

    Agent 000 02.12.2019 14:47
    Falusi na dar poniznim Lošinjanima
    Falusni simboli položaja poniznih, strpljivih Lošinjana koji s psećim pogledima zahvalnosti ...
     
  • Neprepoznatljivi Lošinj

    DOSTA rasipanja love 02.12.2019 13:31
    zna se
    A PETAR GRAŠO 250.000,00 KUNA.....
     
  • Neprepoznatljivi Lošinj

    orson 02.12.2019 11:38
    ne vjeruj Danajcima ni kad darove nose
    Zašto bi se radovali ? Nisu lošinjani blesavi da se vesele malim stvarima ! :P
     
  • Neprepoznatljivi Lošinj

    Normalno 02.12.2019 10:43
    Ab
    Ono na trgu je rasipanje novaca, Potemkinovo selo, van centra smrad kanalizacije i pančofi ...
     
  • Neprepoznatljivi Lošinj

    Normalno 02.12.2019 10:35
    Ab
    Ona dijeli, a mi plaćamo! Tako se aktualna vlast odnosi od malih stvari (poklona) pa do ...
     
  • Svaštara br. 2

    Bojana Genov 01.12.2019 22:26
    Moje tijelo moj izbor
    Čitanje s razumijevanjem je bitan preduvjet svake rasprave. Nisam nigdje napisala niti ...
     
  • Svaštara br. 2

    hranitelj tuljana 01.12.2019 20:44
    Pošteno?
    Jesi li siguran da sam baš ja uveo moju suprugu i kćer u raspravu? Zaista? Evo oni koji ...
     
  • Svaštara br. 2

    Matrix 01.12.2019 19:47
    Pa napisao si "Postoji puno stvari za koje ne bih volio da ih radi moja supruga ili kćer..." ...
     
  • Svaštara br. 2

    hranitelj tuljana 01.12.2019 19:13
    Markičkizirane feministice
    Gle, ne znam zašto se vi svi "različiti" komentatori toliko bavite sa mnom a kad vam odgovorim ...
     
  • Svaštara br. 2

    Matrix 01.12.2019 17:10
    Oralni tuljan
    A koga briga šta bi ti volio ili ne bi volio o šta misliš o bilo kome i bilo čemu! S obzirom ...
     
  • Svaštara br. 2

    hranitelj tuljana 01.12.2019 15:23
    Otimanje je loše
    Postoji puno stvari za koje ne bih volio da ih radi moja supruga ili kćer. To ne znači da te ...