Ova stranica koristi kolačiće koje u svakom trenutku možete kontrolirati postavkama u vašem internet pregledniku

Ako ne promijenite postavke preglednika slažete se s korištenjem kolačića Vise o kolacicima

Razumijem i prihvacam

Profesionalizam

Korisnička ocjena:  / 0
LošeNajbolje 

Pprofessionalismonovno jaše drži zastrašujućim administratorovo shvaćanje pojma neprofesionalnosti i inzistriranje na "određivanju općekolokvijalnog pojma".

 Administrator poštuje riječi kao sredstvo razmjene misli i informacija, pa ih nastoji koristiti u njihovom osnovnom značenju lišenom konotacija i stilske obojenosti.

Riječ "liberal", na primjer, ne rabi kao politički diskvalifikativ, već kao naziv jedne političko-gospodarske doktrine, kao što ni pojam "komunist" ne koristi kao pogrdu, osudu, ili poziv za lustraciju već kao oznaku jedne ideološko-političke orijentacije. Zato bi se dobro čuvao da bilo kome pripiše, na primjer, epitet "desničar" ili "ljevičar" jer im je baš općekolokvijalna uporaba  pridala funkciju pogrde, gotovo psovke.

 

Stoga administrator predlaže konzultaciju priznatih izvora kao "priručnika" za uporabu riječi:

  1. Veliki riječnik hrvatskoga jezika, Vladimir Anić, Novi liber 2000.:

Profesionalizam - bavljenje čime kao profesijom, opr. amaterizam.

Profesija - Glavna djelatnost za koju tko ima određenu spremu i kojom zarađuje za život.

Profesionalac (profesionalka) - a. Onaj koji se bavi nekim poslom kao stalnom profesijom. b. Onaj koji svoj posao obavlja savjesno, vješto i temeljito.

Profesionalan - 1. koji se odnosi na profesiju i profesionalce 2. Koji je nastao kao posljedica profesije 3. razg. koji je temeljit, dosljedan, dobar u poslu.

Profesionalnost - ukupnost osobina profesionalca, stanje onoga koji je profesionalac, opr. amaterizam, diletantizam

  1. Rječnik hrvatskoga jezika, Leksikografski zavod Miroslav Krleža i Školska knjiga 2000.

Profesija - Stalno zanimanje kojim čovjek zarađuje novac za životne potrebe; zvanje, struka, služba

Profesionalac m (ž profesionalka) - Stručnjak ili umjetnik koji živi od profesionalnog rada

Profesionalka ž - razg. prostitutka

Profesionalnost - svojstvo onoga koji je profesionalan, onoga što je profesionalno

  1. Hrvatski enciklopedijski rječnik, Novi liber 2000.:

Profesija - 1. glavna djelatnost za koju tko ima određenu spremu i kojom zarađuje za život; zanimanje 2. sve osobe koje se bave istom profesijom 3. rij. arh. otvorena deklaracija (u pravilu neka vjerska poruka)

Profesionalizam - bavljenje čime kao profesijom, opr. amaterizam

Profesionalka ž 1. ženska osoba profesionalac 2. žarg. prostitutka

Profesionalno - kao profesionalac, na način profesionalaca

Profesionalnost - ukupnost osobina profesionalca, stanje onoga koji je profesionalac, opr. amaterizam, diletantizam

 U smislu izvornog značenja odnosnih riječi administrator ovoga sajta nije profesionalac, jer se administracijom stranice ne bavi kao stalnom profesijom i njome ne zarađuje novac za životne potrebe. Stoga je besmisleno razglabati o njegovu (ne)profesionalizmu.

  • Ponovno jaše uređivačku politiku ne smatra objektivnom i profesionalnom, teško mu je povjerovati da ima bilo kakvu elementarnu logiku posebice stoga što "od svih crkvenih zbivanja, molitvenih zajednica, enormne humanitarne pomoći koju je crkva skupljala za vrijeme rata, obnova crkvenih objekata, dom za starice sa Suska koje drže časne sestre i inih zbivanja vrijednih pažnje administrator smatra da je u redu da objavi članak o događanjima u župi Marije Bistrice".

Kako je već rečeno, uređivačka politika nije, ne može i ne želi biti profesionalna jer joj pokretač nije materijalna dobit. A što se tiče objektivnosti (premda bi i taj pojam valjalo definirati jer je također izložen zloporabi u svrhu manipulacije), ako je mjerimo samo obuhvatom i izborom tema, ona je određena interesom suradnika i dostupnošću informacija. Kako je napisala Bojana Genov,  dobro je da čitatelji shvate kako funkcionira stranica:

"Ova stranica nema uredništvo, nema hijerarhiju, nema cenzuru, na njoj svatko može napisati štogod hoće, slijedeći svoje asocijacije kako god hoće i nitko ne preispituje njegove asocijativne puteve i ima li to veze sa Lošinjem. Stranica je posve slobodna i ograničena samo istaknutim ograničenjem, koje štiti ustavne vrednote iz članka 3. Ustava, dakle ljudska prava.

Na stranici jesu bile pretežno teme o zaštiti okoliša, prostornom planiranju i zaštiti životinja, ali najviše slijedom činjenice da su aktivistički nastrojeni građani i građanke pisali o onome što ih najviše zanima. Osjeti li itko poriv da napiše traktat o glazbi, objavi na volim-losinj poeziju ili problematizira činjenicu da na Lošinju nema udruge za zaštitu potrošača, sve će biti objavljeno. "

Dakle, osjeti li tko poriv da piše o crkvem zbivanjima, molitvenim zajednicama,  humanitarnoj pomoći, obnovi crkvenih objekata, ili bilo kojoj drugoj temi o djelovanju bilo koje vjerske zajednice, biti će objavljeno.

Ponovno jaše izjavljuje da će i dalje posjećivati ovu stranicu siguran da nikada neće naći članak koji govori išta pozitivno o katoličkoj Crkvi, uvjeren da nema onih koji su ih spremni objaviti ih.  U tome se može lako razuvjeriti. Dovoljno je da napiše članak i pošalje ga na način opisan u pozivu na suradnju . U obrascu za slanje e-mail poruke valja upisati e-mail adresu pošiljatelja, no ako Ponovno jaše insistira na posve legitimnoj anonimnosti, može upisati fiktivnu adresu.

Komentari: 

0 0 # Ponovno jaše 2007-03-20 09:48
Zaista mi nije jasno zbog čega toliko inzistiranje na profesionalnost i i definiranju pojma. Čak i da sam pogriješio (a nisam) smatram da je bit mog reagiranja jasna, bez obzira je li upotrebljeni pojam gramatički i književno ispravan.
Kad smo već kod toga, ja nisam tvrdio da je administrator profesionalac u smislu ureðivačke politike (što sam takoðer već napisao), svjestan sam da je amater i da posao radi volonterski. No upravo u objašnjenju pojma profesionalnost i koje navodi administrator iz Hrvatski enciklopedijski rječnik, Novi liber 2000. piše kako je ;Profesionalno - kao profesionalac, na način profesionalaca. Dakle, da bi se posao obavljao profesionalno nije bitno da osoba bude profesionalac, već da posao obavlja“ kao profesionalac, na način profesionalca“. Stoga je jasno da se posao može obavljati profesionalno – na način profesionalca bez da je osoba uistinu profesionalac u poslu koji radi.
Kako se ova prepiska pomalo privodi kraju moram izraziti svoje puno zadovoljstvo njome. Vjerujem da sam dokazao bit svojeg nastupa, i drago mi je da sam bio napadan isključivo argumentima tipa inkvizicija, vještica, Brajša (zaista mi nije jasno kakve to veze ima s ovom temom, no ok) „ako ti se ne sviða klikni na drugu stranicu“ i inim. Iako sam već pomalo dosadan i sam sebi, nitko me nije uspio uvjeriti kako je tekst o nekakvom „zvonosviru“ imao elementarne logike i veze s Lošinjem, iako sam priznajem pravi argument nestrpljivo čekao.
Moj nastup je uvijek agresivan no u svojoj biti je dobronamjeran.
Zahvaljujem se na pozivu za suradnju. Ja osobno nisam s Lošinja no prilike na otoku su mi prilično poznate. Ipak, ne pratim ih toliko redovito a iskreno nemam baš niti vremena da bih mogao sudjelovati u kreiranju stranice na taj način. U svakom slučaju, poziv smatram otvorenim, i ako budem u prilici napisati koji tekst ili upozoriti na neko zbivanje vezano uz Lošinj svakako ću se prijaviti.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Administrator 2007-03-20 10:47
Točno je da u jednom od rječnika piše kako je "profesionalno - kao profesionalac, na način profesionalaca" , te da to dopušta tumačenje da za profesionalno obavljanje posla nije bitno da osoba bude profesionalac, već da posao obavlja “kao profesionalac, na način profesionalca“. No kako se se i za uspješnu pljačku kaže da je izvedena profesionalno, na način profesionalca, zbog mogućnosti slobodnog tumačenja sadržaja tog pojma, administrator insistira na njenom izvornom značenju: profesionalizam je bavljenje čime kao profesijom, a profesija je glavna djelatnost za koju tko ima odreðenu spremu i kojom zaraðuje za život.

I administrator je zadovoljan ovom raspravom, i ističe da je i sam zapazio kako je Ponovno jaše bio "napadan" argumentima tipa inkvizicija, vještica i Brajša. Pojava da rasprave na internetu ovisno o temi imaju tendenciju da zaglibe u potezanju Hitlera i fašizma, Tita i komunizma ili Inkvizicije i spaljivanja vještica već je spomenuta na ovom sajtu u članku GODWINOV ZAKON (volim-losinj.org/.../...)
No administrator je zapazio i da Ponovno jaše nije bio "napadan" isključivo tim argumentima, što se vidi iz komentara uz članak. Argument „ako ti se ne sviða klikni na drugu stranicu“ administrator smatra neuljudnim, ali u sustavu koji je ozakonio individualna prava dajući im prioritet pred kolektivnim, taj je argument legitiman.

Budući da ga nitko nije uspio uvjeriti kako tekst o „zvonosviru“ ima elementarne logike i veze s Lošinjem, predlažem da pročita dio članka u kojem se navodi kako je za opisani pothvat zaslužan župnik Nacionalnog svetišta Majke Božje u Mariji Bistrici. Zvona će zaista biti postavljena u Mariji Bistrici a ne na Lošinju, ali u nacionalnom svetištu i bit će to prema župnikovoj najavi zvona hrvatske, a ne samo Marija Bistričke slobode.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # eko eko 2007-03-20 16:22
I dalje mi nije jasno što je kriterij da je nešto važno za Lošinj a nešto ne. Odreðene pojave u Hrvatskoj su paradigmatske i uvijek se tiču ili mogu ticati svih ljudi.Diskusija je mogla krenuti kada se tiče Ponovo jašem u pravcu njegovih niskih udaraca prozivajući Genov ili tendencioznost administratora ili u pravcu reagiranja na poteze crkve koji su nemoralni i kriminalni i jasno da nas asociraju i na Brajiše i povijest nemorala. Zbog toga ponovo jašem nije pošten niti dosljedan. Ja mislim da ga je zasmetalo pisanje o crkvi i članak o crkvi samo zato što je nekom palo napamet da uopće dovodi njihovo djelovanje u pitanje. A onda je napravio skok (logički pogrešan ali tako ljudi rade kada ne žele u suštini diskutirati)i pokušao priču prebaciti na nekoliko drugih tema. Iritantno, vrlo.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Ponovno jaše 2007-03-20 16:37
Toliko pisanja i objašnjavanja, citata i navoda, istraživanja po tražilici i onda.....eko eko.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Hakuna matata 2007-03-20 16:59
Ponovno jaše po ne znam koji put ponavlja da ga nitko nije uspio uvjeriti kako tekst o „zvonosviru“ ima veze s Lošinjom. Ako ni u čemu drugome vezu bi mogao naći u činjenici da Lošinj nije corpus separatum ni Hrvatske kao države, niti katoličke Crkve kao vjerske zajednice i institucije koja ima svoje teritorijalno ustrojstvo.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Xman 2007-03-20 17:07
A kad bi Cappelli kupio novcem iz proračuna nešto iz župnikovog cjenika za ime na zvonosviru, bi li ta vijest imala veze s Lošinjom :-?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # gost 2007-03-20 17:37
Ja mislim da nije profesioalno da nije objavljeno iz Slobodne dalmacije:

Crkva mi ne da posao
jer su mi roditelji razvedeni
slobodnadalmacija.hr/.../...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Ponovno jaše 2007-03-21 09:25
Kada bi Capelli to učinio, tada bi to itekako imalo veze s Lošinjem i svaku logiku s ovom stranicom.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Xman 2007-03-21 10:48
Bolje je spriječiti nego liječiti: Cappelli je upozoren, a stranica je izvršila korisnu društvenu funkciju :-) Amaterski, ali "profesionalno" ;-)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Boli me logika 2007-03-21 11:41
Ponovo jaše je sebe proglasio pobjednikom u raspravi oko pitanja da li na ovoj stranici treba pisati o zvonosviru. Dokazao je??? da je u pravu.Čime? Ne razumijem. Ako njegovu logiku da tema koja nije lokalna, lošinjska nema razloga biti na stranici koja u svom nazivu ima imenicu Lošinj, prihvatimo kao logičnu konkluziju, premisa da Lošinjani trebaju raspravljati samo o lošinjhskim temama i da www.volim-lošinj.org posjećuju samo Lošinjani, onda je Ponovo jaše nelogičan je po toj logici nema razloga da je i on koji nije s Lošinja uopće i posjećuje. Pogotovo ne da prigovara o sadržaju, jer je lošinjski. Još je zanimljivije pitanje motivaciji za takvo obrušavanje na ovu stranici odnosno želju da kontrolira tog asocijacija misli ili sličnih moždanih dešavanja.
Ako mu se ne sviða asocijacija koju svojim stavom pobuðuje i kod mene -inkvizicija, mogu mu ponuditi s svoje-partijski sekretar, Veliki brat i sl.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Noli me tangere circulos meosXenofan i Zenon 2007-03-21 13:58
1.premisa: Mačke jedu ribe
2.premisa: Ribe žive u moru
Konkluzija: Mačke žive u moru
Poučak: Ponovo jaše-sjaši!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Mica 2007-03-21 17:40
Kako to da čovjeku koji nije sa Lošinja prva asocijacija koja mu padne na pamet bude Genov?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Ponovo Jaše 2007-03-22 11:25
Ovo je prestrašno.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # gost 2007-03-23 21:58
Što je prestrašno?
Prestrašno je što netko misli svojom glavom ili... U nedostatku argumenata dobri su i pridjevi, a na kraju će vjerojatno zavšiti s glagolima...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj

Dodaj komentar

Komentari koji nemaju veze s temom članka uz koji su uneseni bit će uklonjeni. Za unos "off topic" komentara mogu se koristiti stranice SVAŠTARA 2, SVAŠTARA, ŠKOVACA i SATIRIČKI PRILOZI. Uredništvo ne snosi odgovornost za sadržaj komentara.

Sigurnosni kod
Osvježi

galerije1

mi-logo
wonline
yrno
Vremenska prognoza
za Lošinj


Članak 69. Ustava RH

Volim LošinjSvatko ima pravo na zdrav život.
Volim LošinjDržava osigurava uvjete za zdrav okoliš.
Volim LošinjSvatko je dužan, u sklopu svojih ovlasti i djelatnosti, osobitu skrb posvećivati zaštiti zdravlja ljudi, prirode i ljudskog okoliša.

setnja

ubojstvoborocid

ZADNJI KOMENTARI

  • Izvještaj o izvršenju Proračuna

    desetobojac 16.06.2019 09:12
    ???
    i.imgur.com/YHm3yw0.jpg (http://i.imgur.com/YHm3yw0.jpg) i mene zanimaju odgovori na ova ...
     
  • Cres: Kratkovidnost odgovornih

    trinaesto prase 15.06.2019 21:16
    samo za elitu
    Nećeš ni to dugo čekati. Kao što je netko dobro predvidio još prije 5 godina, čim su ...
     
  • Cres: Kratkovidnost odgovornih

    No Shit 15.06.2019 20:46
    2 much 4 me
    prevelika je ovo sinergija za moj ukus
     
  • Cres: Kratkovidnost odgovornih

    Fotofrik 15.06.2019 19:56
    Plodovi sinergije
    To je ta opjevana sinergija u slikama...
     
  • Cres: Kratkovidnost odgovornih

    ZN 15.06.2019 18:59
    Spojene Posude
    Zato jer niti jedna nagradna igra ili otvaranje novoožbukanog dućana izvjesne privatne firme ...
     
  • Cres: Kratkovidnost odgovornih

    gost 15.06.2019 17:54
    ###
    Nije reagirao ni na ravnanje grota ispred dvora Filipović (bivše Željezničko) radi nasipavanja ...
     
  • Cres: Kratkovidnost odgovornih

    gost 15.06.2019 17:39
    alternativna rješenja
    A čemu onda služi cijela gradska vlast, ako alternativna rješenja moraju davati prosvjednici ...
     
  • Cres: Kratkovidnost odgovornih

    zabrinuti građanin 15.06.2019 17:35
    .........
    A mene zanima zašto ministar turizma prošle godine na ovo uopće nije reagirao i.imgur.com/8x2klXM.jpg ...
     
  • Cres: Kratkovidnost odgovornih

    Ljubopitljivi 15.06.2019 16:58
    Kao u priči Car je gol
    Da, sjećam se. Na ovu fotku digao se cjeli grad. Kad je nakon par mjeseci od toga investitor ...
     
  • Cres: Kratkovidnost odgovornih

    RDx 15.06.2019 16:30
    bagerom u more
    ono što je nekada bilo čudno, danas je postalo pravilo volim-losinj.org/.../...
     
  • Cres: Kratkovidnost odgovornih

    Toy BoY 15.06.2019 16:10
    Bager na Kadinu
    Građanska inicijativa zamjera isključivanje javnosti?. Uz javnost od koje je kilavija samo ...
     
  • Cres: Kratkovidnost odgovornih

    Gost 15.06.2019 15:44
    Svi, a ne samo neki
    Citirao sam sve koji se vide kod mene a ne samo nekoliko i.imgur.com/uYETNwr.jpg ...
     
  • Cres: Kratkovidnost odgovornih

    avocat 15.06.2019 15:27
    stranke opasnih namjera
    Cresani su pokazali da se ne boje komunalaca ni lokalne vlasti, dok lošinjani sa strahopoštovanj ...
     
  • Cres: Kratkovidnost odgovornih

    Bitch 15.06.2019 15:15
    pa kad pitamo...
    A možemo pogađati i čiji te komentar smeta. Prilično je jasno kmete. Samo je nejasno čiji si ...
     
  • Cres: Kratkovidnost odgovornih

    kmet 15.06.2019 14:58
    Šuma sumarum
    Citirano nekoliko komentara da se ne vidi da zapravo se željelo prenijeti samo jedan ...
     
  • Cres: Kratkovidnost odgovornih

    Gost 15.06.2019 14:30
    Komentari na otoci.net
    Mario Šimunković Sr. Jedino tako, neposluhom. Emil Kučić Bravo moji Martinšćani, ma ste ...
     
  • Cres: Kratkovidnost odgovornih

    Gromaca 15.06.2019 14:15
    Razlika
    Cresani nemaju niti nikakav portal koji sluzi za plasiranje interesa i promociju nekoliko ...
     
  • Cres: Kratkovidnost odgovornih

    VS 15.06.2019 13:55
    Conditio sine qua non
    Nekada su se plaže i sunčališta uređivala minimalnim zahvatima na prirodnoj groti, a jedini ...
     
  • Cres: Kratkovidnost odgovornih

    Granulom 15.06.2019 13:12
    Pijesak u oči građanima
    Ministar turizma je po običaju palamudio. Sada mu kao ministru devastatori obale nisu ...
     
  • Cres: Kratkovidnost odgovornih

    Dron 15.06.2019 11:34
    .....
    Ministar turizma je neki dan oštro osudio ovakve pojave.
     
  • Cres: Kratkovidnost odgovornih

    1st of 1000 15.06.2019 10:06
    osipa se glamur "prvog od 1000"
    Ali zbog građana Martinščice Cres bi zaslužio slogan prvog od 1000 prema hrabrosti ...
     
  • Cres: Kratkovidnost odgovornih

    Zdravko Razum 15.06.2019 09:28
    Ono kad pratiš uzor, a uzor...
    Pametnjakoviće iz Grada Cresa i iz Komunalnih usluga netko bi trebalo uputiti na Zakon o ...
     
  • S v a s t a r a

    gost 15.06.2019 08:56
    Vazelinko
    O Kapeljijevoj servilnosti mogu se pisat romanii i snimati sapunice. Ova fotka može poslužiti ...
     
  • Cres: Kratkovidnost odgovornih

    Dendi 15.06.2019 08:30
    Lekcija iz građanskog odgoja
    U Martinščici žive građani, a ne ponizni, šutljivi kmetovi. Lošinjani, gledajte i učite ...
     
  • Predsjednica na službenom putu

    hranitelj tuljana 14.06.2019 20:44
    zanimanje: ugroženi
    Slažem se. Iz nekog razloga ostaju i svi koji "su ugroženi" (kako oni kažu) eskalacijom ...
     
  • Predsjednica na službenom putu

    hranitelj tuljana 14.06.2019 19:55
    iskrenost...
    I, u koju od ove dvije skupine nam ti spadaš?
     
  • S v a s t a r a

    DK 14.06.2019 15:09
    Njonjo, njonjo, moj dobri njonjo ...
    To mogu biti riječi svakoga tko je pratio Garijevu karijeru od posilnog Margite Nikolić do ...
     
  • Predsjednica na službenom putu

    MM 14.06.2019 11:34
    beži jankec
    Ne mogu otići samo oni kojima je oduzeta putovnica, znači ostaju nam uhljebi i kriminalci.
     
  • Predsjednica na službenom putu

    Bodul 14.06.2019 10:46
    Tri Mora
    A gdje su famozna "Tri Mora" da se spojimo sa Baltickim i Crnim morem.
     
  • S v a s t a r a

    Lokalac 14.06.2019 08:53
    Ultraš
    Eno ga Garašin spreman za Ultru Split 2019,-'takav olinjali šta ce među ljudima koje on ne ...