Ova stranica koristi kolačiće koje u svakom trenutku možete kontrolirati postavkama u vašem internet pregledniku

Ako ne promijenite postavke preglednika slažete se s korištenjem kolačića Vise o kolacicima

Razumijem i prihvacam

Predmet mračnih želja

Korisnička ocjena:  / 0
LošeNajbolje 

sEutanazije intelektualnih sposobnosti sudionika javnog uvida u prijedlog PPU

Recimo da ne znate ništa o prostornom planiranju, a želite dati primjedbu na neko prostorno-plansko rješenje. Prvi savjet koji ćete dobiti je da provjerite kako je rješenje tretirano u prostornom planu višeg reda. Ako rješenje nije predviđeno prostornim planom višeg reda onda ga nije moguće realizirati. S obzirom na to da bi vam ovaj savjet dao i student arhitekture, pitanje je što misliti o stručnosti izrađivača prostornog plana koji inzistira na rješenju koje nije u skladu s obvezjućim planom višeg reda. Ili je ovo pitanje morala?

Recimo, imamo slijedeće premise:

Urbanistički studio Rijeka radiprijedlog novog plana prostornog uređenje Grada Malog Lošinja. U Prostornom planu Primorsko-goranske županije na području Grada Malog Lošinja nije predviđena eksploatacija mineralne sirovine.

Zaključak: na području Grada Malog Lošinja nema kamenoloma? Netočno. Na čak tri lokaliteta pokušalo se iznaći modus koji bi omogućio eksploataciju tehničko-građevnog kamena.

U radnoj verziji iskrsnula je genijalna ideja o proširenju kamenoloma Bojnak koji je smješten na području općine Cres, a administrativno graniči s područjem Grada Malog Lošinja, gdje se i trebalo nalaziti proširenje. Problem je u tome što kamenolom Bojnak nije pokazivao nikakvu želju da ga se proširi što je cijelu priču stavilo u realan kontekst - radilo se o pokušaju otvaranja novog kamenoloma.

Ucrtavanje nepostojećeg napuštenog eksploatacijskog polja kod Osora kao prostora kojeg treba sanirati još je jedan pokušaj da se na mala vrata progura eksploatacija odgovarajuće količine tehničko-građevnog kamena. Osim što se radi o falsificiranju činjenica (ucrtano eksploatacijsko polje ne postoji), cijeli zahvat je besmislen jer je prostor već priveden prvotnoj namjeni - katastarski upisan kao pašnjak već se godinama koristi za ispašu ovaca i pčela.

Tu je i kamenolom Brdo Kušć u Ćunskom koji je zbog bespravne eksploatacije zatvoren krajem 2002., a sada više ne može pokrenuti proces za ishođenje rudarske koncesije jer se nalazi unutar 1000 m od mora što je protivno ZOP-u. Iako je bilo teško vjerovati da izrađivač plana nije raspolagao ovim podacima, oni su mu poslani još u srpnju kada nam je dostavljena radna verzija. Prijedlog je, naravno, uključen u konačnu verziju jer se predmetni kamenolom u prostornom planu nije našao greškom, nego po narudžbi.

Cijeli ovaj proces imao je više nego dostojno finale u izjavi gđe. Tatjane Rakovac, predstavnice izrađivača plana, koja je na javnoj raspravi, pred 200-tinjak ljudi, ovakvo nepoštivanje županijskog prostornog plana opravdala pozivanjem na nepostojeće odobrenje MZOPU (na stranici je dostupan odgovor ministrice Matulović-Dropulić koji potvrđuje da nikakvo odobrenje nije dano).

Kamenolomi nisu najveći problem otoka Lošinja, ali su sjajan primjer kako tvorac plana (čitaj: politika i kapital) sasvim elegantno, bez većih trzavica, degradira stručnjake u crtače, a građane u statiste.

Populističke izjave, koje nikada nemaju samo folklorni, nego i funkcionalni karakter, uspješno su potpomogle cijeli proces eutanazije intelektualnih sposobnosti nesuđenih sudionika javnog uvida.

Recimo... Tvrdnja: Grad ne smanjuje županijskim prostornim planom predviđeni maksimum problematičnih T2 zone zbog straha od neusklađenosti s planom višeg reda.

Ucrtavanjem kamenoloma koji ne postoji u županijskom prostornom planu je neusklađenost s planom višeg reda.

Tvrdnja: kamenolomi su nužni jer će ponestati tehničko-građevnog kamena za gradnju na otoku.

Na Cresu postoji legalan kamenolom Bojnak čije rezerve tehničko-građevnog kamena podmiruju potrebe za gradnjom na Cresu i Lošinju za idućih 90-tak godina (Povjerenstvo za utvrđivanje rezervi mineralnih sirovina, 7. srpanj 2006.).

Tvrdnja: kamenolom Bojnak je jaaaaako daleko.

Planirano proširenje Bojnaka bilo bi na jednakoj udaljenosti kao i sam Bojnak, pa je ipak predstavljalo predmet mračnih želja klijenata nekih predstavnika lokalne samouprave.

Iako je kolokvijalno već prihvaćeno da su prostorni planovi u većem dijelu poligoni za ostvarivanje privatnih interesa, ipak zapanjuje besramnost s kojom politika i struka javno, bez straha od bilo kakvih sankcija, istupa s neutemeljenim, a lako provjerljivim tvrdnjama. Na žalost, to manje govori o njima koji to govore, a više o nama koji im to dopuštamo.

Komentari: 

0 0 # eutanazija moraladal-moš 2006-12-07 14:37
pozdrav iz Šibenika
Komentira nostalgija on 2006-12-03 21:11:18
--------------- --------------- --------------- --------------- --------------- -----
Komentira pozdrav iz šibenika on 2006-11-14 15:28:11
--------------- --------------- --------------- --------------- --------------- -----
andrea reci nam kako je neko na opcini izgubio posao
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # gost 2006-12-07 14:54
Ne kužim šta pisac hoće reći. A možda ni on ne kuži :zzz :D
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Confused 2006-12-07 16:38
A ni ja ne kužim. Da li Andreja Gregorina ima nekih tajnih moći kojima utječe na gradsku politiku zapošljavanja?
Može li ona došapnuti koga da otpuste? Ili netko hoće reći da naša gradska vlast krši neke zakonske i moralne norme pa su nekoga otpustili koga su vidjeli da je na ulici pozdravio Gregorinu?
I kakve to ima veze sa kamenolomima? Netko je tko ima veze sa kamenolomima došapnuo u gradskoj vlasti nešto o nekome tko je narušio radnu disciplinu i popio kavu s Gregorinom?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # gost 2006-12-07 17:39
Ovo pitanje je vec ranije postavljeno. Ja mislim da je to trik za odvracanje pozornosti od teme a to je moral struke.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # gost 2006-12-07 22:52
Gregorina nikad nije niš radila pa sad hoce svima drugima uništiti posao, samo sva njena filozofija joj nece pomoći ga shvati da reže granu na kojoj sjedi.
Ali možda ju to i ne zanima jer ća kad ovdje sve ode u materinu ona vjerojatno naći utočište tamo negdje u dijaspori gdje ju bogati roðaci čekaju. :cry:
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ah 2006-12-07 23:36
Upozorenje na važeće propise nije uništavanje nečijeg posla nego poziv da neko počne da radi svoj posao.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # gost gostu 2006-12-07 23:53
Bacio si "bombu" da se raspravlja o Gregorini (koja kao niš ne radi) da se skrene pozornost sa politike i struke koja radi...znamo šta. Ja vidim da Gregorina radi i to ono što trebaju drugi a ne rade!! I još zato dobivaju lovu!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ah 2006-12-08 00:03
Točno. Radi posao za koji drugi dobijaju masne plaće a ne rade ili rade krivo.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # u prolazu 2006-12-08 00:31
Gregorina - Gregorina-Grego rina-sta ste svi neuki.Zar ste cekali sve ove godine Gregorinu da Vam spasi Lošinj.Zar na Lošinju nema još nekog ko je pametan i razborit . Zašto sebi dozvoljavate da vas vodi krivim smjerom služeći se paravanom udruge .........
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # gost 2006-12-08 08:45
Jel problem što gregorina piše o mućkama da se proguraju stvari koje neidu a ne neko drugi? I koji je to "krivi smjer" kad se protivi mućkama u svezi prostornog plana???
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ha ha 2006-12-08 11:09
Krivi smjer to je kad nekog uhvatiš u mućkama :D
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Vir 2006-12-08 18:56
Uskoro ćemo znati kakvu palentu nam se skuhalo a mućke će izići na svjetlo dana. Mene brine što se kuha daleko od Lošinja u Rijeci a tamo je več 10 dana Pročelnica Lj.Rukonić. Šta će ona tamo? Primjedbe na Plan su posao za struku, urbaniste i druge, a gospodja Rukonić je ekonomist prometnog smjera. Kao takva može biti dobar rukovodioc Autotransa ali na primjedbe o prostornom planu nema šta odgovarati. Gradjani se moraju pitati jeli tamo da odlučuje koje primjedbe će struka prihvatiti a koje odbaciti ili je u Rijeci radi dnevnica.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # gost 2006-12-08 19:07
A za to vrjeme joj nerješeni predmeti u ladicama sakupljaju prašinu :sad:
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # pinklec 2006-12-08 22:50
A što je A.G. otišla u Zagreb baš kad je imala roðendan. Kako je mogla pustiti neriješene probleme ovdje u Lošinju baš kad se zaključivao javni uvid, itd.itd.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Xman 2006-12-09 10:53
Pinklec, ispada da ne valja ništa što AG napravi. Ne valja ako iz Lošinja ode u Zagreb, ne valja ako dodje na Lošinj pa poručuju da se tamo vrati. Ne valja ako radi ovo, a ne radi ono, a ako radi i ono prigovaraju joj za sukob interesa.

Pitam Pinkleca tko je AG da samo o njoj ovisi rješenje problema u Lošinju u svezi prostornog plana :D

Placamo strucnjake, imamo povjerenstva, procelnica je u Rijeci, imamo PP Zupanije, zakone, ministarstva ... Zar sve treba obaviti AG i to bez place????
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Hakuna matata 2006-12-09 11:14
Ako je A.G. otišla u Zagreb otičla je na krivo mjesto. trebala je i ona poći u Rijeku jer tamo se rješavaju stvari a ne na Lošinju. Tamo se privremeno nastanila pročelnica Rukonić, a tamo je i Marinko Dumančić, predsjednik Županijske skupštine Primorsko goranske županije.

Idućeg tjedna će u Rijeku krenuti cijelo gradsko povjerenstvo za izradu Plana. Kuhari će im servirati "palentu" po receptu i ukusu pozadinskih igrača. Neka paze da ne opeku jezike :P
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # PlaviCvijet 2006-12-09 11:21
Meni se sve više čini da se ekipa u općini jako uplašila za svoje interese i da sada žestoko lobiraju na sve strane. Njihov je problem što u ovom društvu mobilnih komunikacija i informatizacije niti jedan njihov korak ne može ostati nezamijećen. A možda je razlog puno prozaičniji. Koliko ja procjenjujem gðu Rukonić njoj za obilazak novog Tower-centra u Rijeci treba bar 5-6 dana. E sada: ako za to vrijeme prima svoju ne malu plaću od 16.000 kn i još 170 kn dnevnice za svaki dan onda bismo mogli očekivati da će ostati tamo do Božića. Treba te pare i potrošit.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # gost 2006-12-09 12:22
Ja mislim da je u Rijeci zato što je tamo šef parade Dumančić. Zajedno sa "strukom" smišljaju kako zaobići PP Županije i neugodne primjedbe te progurati izlobirana i obećana rješenja.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # pinklec 2006-12-09 12:22
Evo zašto mi se sviða ova stranica - svatko ima mogučnost reći ono što misli (onako općenito) jer u javnosti to ne čini ali zato ovdje može to sve i napisati, pronaći sebi istomišljenike, zastupnike suprotnih teza, može kritizirati u besvijest, biti konstruktivan (mislim da toga ima najmanje) ili destruktivan, itd.itd.
Koji put je naprosto zgodno samo čitati, a koji put i sudjelovati u svemu tome.
Zaključak - stranica je ok !
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Xman 2006-12-09 12:55
Mislim da je sama mogućnost kritiziranja u besvijest konstruktivna :-) Omogućuje da se opredijeliš za argumente. A svaka mogućnost izbora je konstruktivna.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # pinklec 2006-12-09 14:59
Pardon; izbora u kontekstu izbora ili u kontekstu izbora (mislim na izbore - da nebi slučajno dobio neki glupi odgovor)?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Xman 2006-12-09 16:04
Mislio sam na izbor općenito kao suprotnost nametanju. Tu onda ide sve - od izbora robe koju cu kupiti i trgovine u kojoj cu to uciniti, pa do slobode izbora medju argumentima, ljudima, idejama, opredjeljenjima itd.

Sudbina ne ovisi toliko o nasim sansama koliko o nasim izborima: na sudbinu se ne ceka nego je se postize, rekao je jedan pametan covjek.

Tamo gdje covjek nema izbora moze samo cekati da ga sudbina strefi, a zapravo mu je bira netko drugi.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # pinklec 2006-12-09 21:00
OK - neka i drugi procijene jesi li se uspješno izvukao.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Xman 2006-12-09 21:40
Zar sam se iz nečega trebao izvlačiti? :-?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # pinklec 2006-12-10 00:38
Eh moj Xman, još ćemo te dugo imati na ovim stranicama, barem dok ti A.G. osobno ne objasni stvari kako stoje, tamo u njezinoj tamnijoj strani "bezgriješne" borbe za .....
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # nasloveko-eko 2006-12-10 08:23
Nije mi baš jasno kakve veze ovi komentari imaju s gornjim tekstom. A pogotovo, kupovanje i navike gð.Rukonić.Štet a što su to područja interesa kada ljudi imaju mogućnost reći, razmjeniti, kritizirati...b alkanska boljka je ipak kronična, napad na osobu i samo to ili nekritično slavljenje osobe. Žalosti me razina na kojoj funkcioniramo.E uropske vrijednosti su formirane kroz dugotrajan proces i sigurno da ih nećemo usvojiti silom, političkim pritiskom ili manipulacijom. I do sad imamo prilku gledati kako se neke vrijednosti "primaju" na ovom području tako da sam i ja vrlo skeptičan vezano uz temu Europe.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Dvorska luda 2006-12-10 08:40
Zašto vijećnici idu u Rijeku? Pokloniti se struci? Bilo bi logično da su prvo vijećnici vidjeli kakve su im primjedbe poslali graðani i oni koje ne smatraju graðanima (jer nisu birači njihove izborne jedinice), a tek onda ostali. Ovako vijećnici odlaze u Rijeku e da bi bili impresionirani strukom i da bi lakše pristali na ono što je obećano i dogovoreno.
Kako li će se Cappelli izvući iz priče o kamenolomima?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # gost 2006-12-10 08:45
Gornji tekst ima naslov Eutanazije intelektualnih sposobnosti sudionika javnog uvida u prijedlog PPU. Zato komentari o rjesavanju primjedbi na prijedlog PPU u Rijeci možda imaju veze s tekstom u kojem se kaže da zapanjuje besramnost s kojom politika i struka javno, bez straha od bilo kakvih sankcija, istupa s neutemeljenim, a lako provjerljivim tvrdnjama.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # PlaviCvijet 2006-12-10 10:33
Ma koja Europa? Rukonićka s Europom ima veze kao delfini s pohanom šniclom. Zar je loše za demokraciju kad se stvari nazovu pravim imenom. Ekipa nema pojma, a pravi se da su popili svu pamet svijeta. Pa do kad će Vas taj polusvijet koji ne zna napisati ni svoju titulu kako treba fascinirati samom činjenicom da se lijeo oblači i slatkorječivo zbori. Pa zar ne kužite da je riječ o sitnim dušama koje bi da mogu pristale da se svi delfini sutra izlove kad bi im netko za to isplatio na ruke par tisuća eura. Ili im obećao neko dobro mjesto u diplomaciji gdje će u debeloj hladovini velevažno i dalje mlatiti praznu slamu.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Xman 2006-12-10 12:21
Vijećnici idu u Rijeku na ponizno poklonjenje Struci s Dumančićem i Rukonićkom na čelu :D :D :D
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Odgovor PinklecuXman 2006-12-10 13:05
Koji je napisao "Eh moj Xman, još ćemo te dugo imati na ovim stranicama, barem dok ti A.G. osobno ne objasni stvari kako stoje, tamo u njezinoj tamnijoj strani "bezgriješne" borbe za .....".

Što god bilo na "tamnoj strani", možda misliš na neke skrivene ciljeve, dokle god AG insistira na poštivanju zakona odredbi PP županije i propisanim postupcima njena je borba bezgriješna. Pitam te što je bolje, odnosno moralnije: nezakonitim putem postići korist ili je postići zakonitim putem. Naime, čini mi se da nagovještavaš da AG ima neke skrivene motive.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # PREDMET MRAČNIH ŽELJAPinklec - onaj koji je napisao 2006-12-10 14:42
PREDMET MRAČNIH ŽELJA
Piše: Andreja Gregorina
Četvrtak, 07 Prosinac 2006
pa tek onda naslov EUTANAZIJA ..... itd.
Biti će tu i pinklec na rame, pa .......
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # gost 2006-12-10 14:44
Pinklec, jel to neka zagonetka :-)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Pinklec 2006-12-10 14:55
Odgovor na to pitanje htio sam na neki način dobiti od X-mena, koji mnogo više zna no što hoće reći ali uporan je - ne da se, to mu se mora priznati.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Administrator 2006-12-10 15:18
Ne znam na što aludira posjetitelj potpisan kao Pinklec navoðenjem naslova i podnaslova predmetnog teksta, no administrator smatra obvezom pojasniti njihov izbor.

Po izričitom odobrenju autorice izbor je prepušten administratoru koji je za naslov izabrao dio teksta "predmet mračnih želja" koji je parafraza naslova filma "Taj mračni predmet želja" Luisa Bunuela.

Podnaslov je administrator izveo iz dijela teksta "Populističke izjave, koje nikada nemaju samo folklorni, nego i funkcionalni karakter, uspješno su potpomogle cijeli proces eutanazije intelektualnih sposobnosti nesuðenih sudionika javnog uvida." kojim je autorica rezimirala sadržaj svoga napisa.

Da još jednom naglasim, na izbor naslova i podnaslova autorica je utjecala samo toliko koliko su oni sadržaj njenoga napisa.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Pinklec 2006-12-10 16:04
Hvala administratoru na pojašnjenju. Nitko ne sumnja u sveopću dobru suradnju članstva okupljenog oko stranice "volim-losinj". Diskusije su otvorenog tipa, pa naprosto očekujem X-manov nastavak diskusije, obzirom da nas ima nekoliko koji u njoj sudjelujemo.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Xman 2006-12-10 21:13
Pinklec, stvarno ne znam što ja to znam "više nego što hoću reći" :sigh:
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Pinklec 2006-12-10 21:44
Znaš, znaš ! I ti i još jedan učesnik u diskusijama znate bolje od ostalih; npr. kako se zove onaj s kojim navodno pod ruku šuruje Lj.Rukonić.

Ma koji je taj vaš Dumančić molim vas lijepo (ili molim te lijepo ako si jedan te isti)
Ma znaš ti naprosto pre više toga, samo nečeš pa nečeš reći ......

Nebitno - evo info iz PGŽ:

PREDSJEDNIK SKUPŠTINE - PGŽ

Marinko Dumanić (HNS)
Sjedište: Adamićeva 10/III.
T ++385 51 351 612
F ++385 51 351 613
E


ŽIVOTOPIS

Osobni podaci:

Roðen 29. siječnja 1945. u Splitu

Oženjen, otac dvoje djece

Stanuje u Cerniku (Čavle)



Obrazovanje:

1970.
Položio stručni ispit za zvanje kapetana duge plovidbe
1969.
Diplomirao na Višoj pomorskoj školi u Rijeci

Aktivno znanje engleskog i talijanskog jezika

Profesionalno i političko iskustvo:

1971.-danas
Lošinjska plovidba - časnik, zapovjednik broda, šef nabave, direktor tehničkog sektora, a od 1978. direktor poduzeća
1963.-1971.
Jadroplov Split - od zvanja kadeta do prvog časnika palube
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Xman 2006-12-10 22:48
Precjenjuješ moju informiranost. Ali zahvaljujući tebi malo sam informiraniji. Vidim da Dumančić nosi isti partijski znak kao Kresencio Lekić i Franjo Vodanović, što izoštrava sliku u vezi sa marinom Artac.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Pinklec 2006-12-10 22:59
Marinko Dumanić, Dumanić, Dumanić - .....
evo sad si još informiraniji !!!!!!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Xman 2006-12-10 23:41
Jesam :-)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Sherlock 2006-12-13 12:48
Dobro, zagonetka Dumanić je riješena. Skoro svi akteri priče postali su jasni, za koga i zašto radi Rukonić, tko je kome roðak, prijatelj, kum i tko je jamio, samo mi nije jasan Cappelli. Svi se kunu u to da nije korumpiran, ali jedini pokretač njegovih čini u tom slučaju može biti glupost.
Dati svojim političkim protivnicima da se materijalno okoriste, povećaju svoju moć i naprave te javno lažovom i domaćim izdajnikom može samo budala.
Kad će izbori?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Watson 2006-12-13 15:13
Mr. Holmes, mislim da alternativa nije glupost. Možda Capeli podcjenjuje pohlepu svojih partnera, a to je naivnost a ne glupost.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # mr. Konzum 2006-12-13 22:51
Možda ste u pravu i jedan i drugi, .......
ali što ako niste ?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Pumba 2006-12-14 08:02
Kapeli barem sjednice gradskog vjeća drži javno u domu kulture a ne kao Balija u svom uredu :-)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Dvorska luda 2006-12-14 11:21
Drži ih malo sutra javno. Jedna sjednica (kojoj je zadaća bila proizvesti što veću zbunjenost i po mogućnosti histeriju stanovništva, sa takvom procedurom kakva je opisana na ovim stranicama, i nije baš praksa javnih sjednica.
Nekad su sjednice bile u kinu i narod je dolazio slušati, a bogme i sudjelovati. Balija je to ukinuo, ali ni Cappeli nije bolji. I sjednice poglavarstva su bez prisustva javnosti.
Kaže gradonačelnik da time nisu prekršeni akti Grada. Akti odreðuju minimum demokracije. Kad bi sve sjednice napravio javnima, ne bi prekršio pravila. Kad bi sve napravio bez prisustva javnosti, takoðer ne bi prekršio poslovnike i statut, ali bi prekršio sva pravila demokratskog ponašanja i vlastita predizborna obećanja o transparentnost i rada.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Nora Fora 2006-12-14 13:59
Ali još ne izbacuju novinare ;-)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # PlaviCvijet 2006-12-17 18:26
Balija je imao sjednice u Belviju i bile su javne, neke su išle i na radiju direktno.On je imao i oporbu. Cappelli ju nema. Zar se Franka Vodanovića može zvati oporbom? Time je njegova demokratska odgovornost još i veća.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Nora Fora 2006-12-18 10:58
Ma koja odgovornost :-? :-? :-? Vodanović se nije kandidirao da provodi program HNS-a i zastupa interese svojih birača nego zbog vlastitih interesa. Po tome nije gori od vrha svoje stranke. Glumi oporbu, a drži najunosnije položaje u državnoj službi.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj

Dodaj komentar

Komentari koji nemaju veze s temom članka uz koji su uneseni bit će uklonjeni. Za unos "off topic" komentara mogu se koristiti stranice SVAŠTARA 2, SVAŠTARA, ŠKOVACA i SATIRIČKI PRILOZI. Uredništvo ne snosi odgovornost za sadržaj komentara.

Sigurnosni kod
Osvježi

galerije1

mi-logo
wonline
yrno
Vremenska prognoza
za Lošinj


Članak 69. Ustava RH

Volim LošinjSvatko ima pravo na zdrav život.
Volim LošinjDržava osigurava uvjete za zdrav okoliš.
Volim LošinjSvatko je dužan, u sklopu svojih ovlasti i djelatnosti, osobitu skrb posvećivati zaštiti zdravlja ljudi, prirode i ljudskog okoliša.

setnja

ubojstvoborocid

ZADNJI KOMENTARI

  • »Kontrolirati, revidirati, tjerati«

    Daj me nemoj... 13.12.2019 22:11
    A zašto baš sada?
    Zanimljivo je kako cijela gradska uprava na čelu sa gradonačelnikom već više od dvije ...
     
  • »Kontrolirati, revidirati, tjerati«

    Licemjer 13.12.2019 19:18
    ...
    Propjevat će kad HDZ padne, a optužnice i nalozi počnu stizati na kućnu adresu.
     
  • »Kontrolirati, revidirati, tjerati«

    gost 13.12.2019 17:36
    Instagramična gradonačelnica
    Ana se po uzoru na Kolindu profilirala u estradnu političarku samo što još nije propjevala.
     
  • »Kontrolirati, revidirati, tjerati«

    radovanje 13.12.2019 14:17
    obećanje ludom
    e, ali gradonačelnica je u KGK stilu obećala novo nogometno igralište i natkriveni bazen, samo ...
     
  • »Kontrolirati, revidirati, tjerati«

    Janica Prosinečki 13.12.2019 11:08
    Sport u Bruxelessu
    E onom tko dade tu zastavu Lošinju stvarno treba platiti kvalitetno psihijatrijsko liječenje.
     
  • »Kontrolirati, revidirati, tjerati«

    Emanero 13.12.2019 10:30
    Zastave
    Curavićeva Bijela zastava nad Lošinjom nije tema, ali kao primjer neodgovorne predaje razuma ...
     
  • »Kontrolirati, revidirati, tjerati«

    TTY 12.12.2019 18:20
    ......
    a ja mislio da je u Brisel išla kupiti neki pošteni semafor, koji radi
     
  • »Kontrolirati, revidirati, tjerati«

    Tariguz 12.12.2019 17:51
    Zastave za otočne šerife
    Priznanje po koje je Ana išla u Brisel dodjeljuje udruga ACES Europe, znači nešto kao ...
     
  • »Kontrolirati, revidirati, tjerati«

    Šoping kraljica 12.12.2019 15:16
    Dobar šoping u Bruxelesu
    Vratila se iz šopinga i sada uz Curavićevu Bijelu zastavu imamo i zastavu Europskog ...
     
  • »Kontrolirati, revidirati, tjerati«

    Papa Štrump 11.12.2019 17:30
    A zašto baš sada?
    Kad se vrati iz šopinga u Briselu Ana će pitati "a zašto baš sada" potežu semafore kad ...
     
  • »Kontrolirati, revidirati, tjerati«

    Kremenko 11.12.2019 16:27
    ???
    Javna rasvjeta je na režimu noć - polu noć, pa građani imaju dojam da semafori ne rade.
     
  • »Kontrolirati, revidirati, tjerati«

    građanin 11.12.2019 15:49
    Saga o semaforima se nastavlja...
    jučerašnja emisija (10.12.2019), poslušati od 3:05 do 4:00 i.imgur.com/vaW6vLd.jpg ...
     
  • »Kontrolirati, revidirati, tjerati«

    Pokvareni telefon 11.12.2019 14:59
    .....
    Nadam se da je tvoj komentar bio ironija. U slučaju da nije, moram te razočarati, jer ...
     
  • »Kontrolirati, revidirati, tjerati«

    Gost 11.12.2019 13:01
    Odgovornosti gradonačelnice
    A koga prozivati za sve to ako ne gradonačelnicu? Da si pročitao Statut Grada Malog Lošinja ...
     
  • »Kontrolirati, revidirati, tjerati«

    el diablo 11.12.2019 11:53
    brigo moja pređi na drugoga
    Zašto stalno prozivaš Gradonačelnicu, pa nije ona odgovorna za semafore, odvoženje ...
     
  • »Kontrolirati, revidirati, tjerati«

    Simba 11.12.2019 10:43
    Ne miješajte kruške s jabukama!
    Pohvala vijećniku Devčiću što je pokrenuo to pitanje, ali ga želim i pokuditi što nakon ...
     
  • »Kontrolirati, revidirati, tjerati«

    Kišna glista 11.12.2019 10:35
    preuzimanje odgovornosti za nemar?
    ... i naravno treba kontrolirat, treba revidirat, treba tjerat, naravno treba uvijek biti u ...
     
  • »Kontrolirati, revidirati, tjerati«

    Pokvareni semafor 11.12.2019 04:55
    Na papiru je sve lijepo i krasno, pozivam gradonačelnicu da se makne sa trga i ode pješice u Zagazine
    Izmotavaju se da je za kvarove semafora kriva vlaga, kiša i posolica, kao da su u ...
     
  • Neprepoznatljivi Lošinj

    Licemjer 10.12.2019 23:32
    ...
    Otkako je Franko izgubio MO, Veli za Anu ne postoji.
     
  • »Kontrolirati, revidirati, tjerati«

    Lošinjan 10.12.2019 21:06
    .
    Problem pješačkog prijelaza je odavno trebalo riješiti pothodnikom za pješake ali ne bi ...
     
  • »Kontrolirati, revidirati, tjerati«

    Lsd 10.12.2019 21:04
    Semafor
    Ukoliko se semafor ne popravi treba trubiti pod Aninim prozorom dan i noc
     
  • Neprepoznatljivi Lošinj

    damir 10.12.2019 19:51
    pilot
    Bio je Volarić
     
  • Neprepoznatljivi Lošinj

    VT 10.12.2019 18:42
    Lažeš, Kolinda!
    Jučerašnja epizoda satiričke emisije Prime Time na N1 TV bila je objavljena na Youtube ali ...
     
  • Neprepoznatljivi Lošinj

    Veloselac 10.12.2019 18:02
    Selo moje malo
    Ali Ana zato štedi na manjim mjestima gdje je manje birača. Pa je Mjesni odbor Veli Lošinj ...
     
  • »Kontrolirati, revidirati, tjerati«

    ptica trkačica 10.12.2019 17:18
    lud zbunjenog?
    svi rade svoj posao, kontroliraju, vode dnevnike, međusobno komuniciraju na dnevnoj bazi, i ...
     
  • Neprepoznatljivi Lošinj

    asdf 08.12.2019 16:42
    Ima se, može se
    Troškovima predizbornog adventa treba dodati i klizalište. Na otoci.net piše da će biti ...
     
  • Neprepoznatljivi Lošinj

    Zli zec 08.12.2019 09:33
    Predizborni adventski cirkus
    Ne, to nije rasipanje novca. To je pametno ulaganje u predizbornu kampanju s ciljem ostanka ...
     
  • Ministar Butković na tragu slavnog cara

    Turbo 08.12.2019 04:10
    istočno od Drine
    Degutantno. Kao da je još uvijek iza željezne zavjese.
     
  • Ministar Butković na tragu slavnog cara

    S.D. 07.12.2019 21:27
    Taksi
    Ubuduce cete do katamarana putovati u mrtvasku sa onim taksistom :lol: :lol: :lol: koji Vam ...
     
  • Ministar Butković na tragu slavnog cara

    gost 07.12.2019 13:21
    Turbofolk ministar
    A njegov kolega dupelizački kaže da će Kolinda pobijediti jer je pokrenula dobre priče.