Ova stranica koristi kolačiće koje u svakom trenutku možete kontrolirati postavkama u vašem internet pregledniku

Ako ne promijenite postavke preglednika slažete se s korištenjem kolačića Vise o kolacicima

Razumijem i prihvacam

Hod za život - Obrani pravo na izbor

Korisnička ocjena:  / 3
LošeNajbolje 

zagrebPrimjedba posjetitelja stranice iz članak Planovi su sve manje planovi... da je Lošinjanka Dunja Janković probila medijsku blokadu inicijative "Čovjek po mjeru otoka" izjavivši novinarima nakon poznatih događaja uz tzv. "Hod za život" da je aktivistica uključena u rad lokalne inicijative "Čovjek po mjeri otoka" koja se zalaže za održivi razvoj Malog Lošinja te za kulturnu i gospodarsku raznolikost otoka izazvala je niz komentara o samom događaju, pa i komentar da administrator od nje svim silama pokušava napraviti medijsku, a potom i političku zvijezdu.

Ovime se na "dnevni red" stranice stavlja kao zasebna tema akcija "Hod za život" i inicijativa "Obrani pravo na izbor" uz objavu reportaža glavnih TV postaja kako se eventualnom raspravom ne bi ometala rasprava o planiranju prostora.

 

Uz ovaj članak bit će preneseni i prethodni komentari događaja.

N1 televizija

RTL televizija

HRT

NOVA TV

Komentari: 

019 # Probijena medijska blokadaZagor 2016-05-24 19:19
Dunja je morala poći u Zagreb nalemati Markićkine zaštitare da probije medijsku blokadu inicijative Čovjek po mjeri otoka :lol: Jutarnji list piše:
Dunja o kojoj govori je Dunja Janković, 36-godišnja likovna umjetnica rodom iz Malog Lošinja, renomirana crtačica stripova i iskusna aktivistica uključena u rad lokalne inicijative “Čovjek po mjeri otoka” koja se zalaže za održivi razvoj Malog Lošinja te za kulturnu i gospodarsku raznolikost otoka.
www.jutarnji.hr/.../4067403
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
218 # žena po mjeri otokaojme 2016-05-24 19:22
Citat Zagor:
Dunja je morala poći u Zagreb nalemati Markićkine zaštitare da probije medijsku blokadu inicijative Čovjek po mjeri otoka
Nakon ovakvog nastupa u Zagrebu Dunja se može kandidirati za gradonačelnicu Lošinja i premoćno pobijediti ove mlitave lošinjske političare. :lol:
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
144 # novosthranitelj tuljana 2016-05-24 19:24
Nisam znao da je zalaganje za legalnu mogućnost prekidanja jedinstvenog ljudskog života sa jedinstvenom i neponovljivom DNK, samo zato što ne može preživjeti sam bez tuđe pomoći, presudni uvjet za postati gradonačelnik/c a ovog grada?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
314 # BlebetanjeCSS 2016-05-24 19:26
Citat hranitelj tuljana:
Nisam znao da je zalaganje za legalnu mogućnost prekidanja jedinstvenog ljudskog života sa jedinstvenom i neponovljivom DNK, samo zato što ne može preživjeti sam bez tuđe pomoći, presudni uvjet za postati gradonačelnik/c a ovog grada?
Na stranu tvoje pseudoznanstven o blebetanje, ti očito nisi znao da se tu ne radi o zalaganju za neku legalnu mogućnost nego o obrani važeće legalne mogućnosti. A u presudne uvjete za postati gradonačelnik ovog grada sigurno ne spada hrabrost suprotstavljanj a rulji.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
164 # je li onda i prajd rulja?hranitelj tuljana 2016-05-24 19:27
Vidim, libela se čita... Da pseudoznanost je da je fetus NOVO jedinstveno ljudsko biće, jel da. A ono nije bila rulja nego su se istomišljenici okupili izraziti svoj legalan stav na legalan način. Hrabro se suprotstavila kažete, želite reći da je tu "rulju" trebalo - spriječiti? Da izraze svoje mišljenje? I to pišete na portalu koji se "zalaže" za slobodu mišljenja?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
152 # zaključakhranitelj tuljana 2016-05-24 19:28
Iz njenog djelovanja ja mogu zaključiti da bi gospođa zabranjicala i gušila svako okupljanje i inicijativu onih koji nisu na njenoj ideološkoj liniji, to nam ne treba u gradu, ovi sada kakvi god da jesu daju i prostore i sredstva čak i izravnim protivnicima.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
218 # neviolamborgini 2016-05-24 19:30
Citat hranitelj tuljana:
Iz njenog djelovanja ja mogu zaključiti da bi gospođa zabranjicala i gušila svako okupljanje i inicijativu onih koji nisu na njenoj ideološkoj liniji, to nam ne treba u gradu, ovi sada kakvi god da jesu daju i prostore i sredstva čak i izravnim protivnicima.
Zvijezda je rođena i nikakvim spinovima ne može se zaustaviti Dunju na putu prema političkom vrhu. ;-)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
163 # "spontanost"hranitelj tuljana 2016-05-24 19:31
S obzirom da je na protuprosvjed s Lošinja otišla s sa ni više ni manje koordinatoricom protuprosvjeda, izvjesnom B.G. nema u njenom činu nikakve "spontanosti", "hrabrosti" ili "slučajnosti", kako se to želi prikazati.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
16 0 # Pusta željaDioptrija 2016-05-24 19:32
Admin nastoji svim silama napraviti medijsku, a potom i političku zvijezdu od Dunje Janković. Imajući u vidu da mu je to pošlo za rukom sa izvjesnim gospodinom koji je trenutno savjetnik ministrice, a potom i sa aktualnim gradonačelnikom ovaj plan mi se čini potpuno izvjesnim.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
015 # Pašteta##### 2016-05-24 19:34
Citat Dioptrija:
Admin nastoji svim silama napraviti medijsku, a potom i političku zvijezdu od Dunje Janković. Imajući u vidu da mu je to pošlo za rukom sa izvjesnim gospodinom koji je trenutno savjetnik ministrice, a potom i sa aktualnim gradonačelnikom ovaj plan mi se čini potpuno izvjesnim.
O čemu ti pričaš? Jučer i prekjučer nisi mogao upaliti televizor bez da kao iz paštete iskoči Dunja i njeno hrvanje sa Markićkinim zaštitarima i policijom :lol: Isto i u novinama i na portalima. Dvije Lošinjanke okupirale hrvatske medije a na lokalnim stranicama ni riječi. Jedino što je jučer pao komentar da je za neki medij Dunja rekla da je u inicijativi Čovijek po mjeri otoka.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
015 # Sumrak demokracijegrizli 2016-05-24 19:36
Citat #####:
Dvije Lošinjanke okupirale hrvatske medije a na lokalnim stranicama ni riječi.
To najviše govori u kakvoj vukojebini živimo, nije čudo što se događa u Lošinju uz ovakve lokalne medije.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
016 # Razumna spontanostDibidus 2016-05-24 19:41
Citat hranitelj tuljana:
S obzirom da je na protuprosvjed s Lošinja otišla s sa ni više ni manje koordinatoricom protuprosvjeda, izvjesnom B.G. nema u njenom činu nikakve "spontanosti", "hrabrosti" ili "slučajnosti", kako se to želi prikazati.
Ako Dunji negiraš hrabrost, spontanost i slučajnost time što je s Lošinja otišla s koordinatoricom protuprosvjeda izvjesnom B.G. moraš i supruzi premijera vlade RH negirati ne samo hrabrost s masom od 15.000 osoba iza sebe, nego i spontanost. Marširala je na čelu kolone rame uz rame s izvjesnom Ž.M., koordinatoricom "Hoda za život" čiji klerikalni pokrovitelji podupiru njenog supruga, a za savjetnika mu postavili člana katoličke organizacije Opus dei da nadzire i usmjerava aktivnosti na klerikalizaciji RH. Ona s tolikom masom iza sebe i privatnim zaštitarima sigurno nije iskazala hrabrost, a sudjelovanjem u golom interesu vlastitog kućanstva ni spontana. Bila je - jednostavno - razumna.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
015 # Krivi navodsivi 2016-05-24 19:42
Kojih 15000? Markićku je demantirala policija navodeći pola od toga. Mogla bi pasti neka smjena u zagrebačkoj policiji krivog navoda :P
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
143 # DunjaDunja 2016-05-24 19:43
Osoba koja pokušava biti moralna vertikala i borac za ljudska prava bi bila sposobna ubiti vlastito dijete.Što je sa pravom djeteta na život,što je sa pravom oca .Neke žene stvarno ne zaslužuju da budu majke.Iako sam protiv abortusa ako nije medicinski opravdan šteta je što se njezina majka nije odlučila na abortus kada se Dunja već toliko bori za njega
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
417 # Obrana prava, a ne moralaFiolica 2016-05-24 19:45
Citat Dunja:
Osoba koja pokušava biti moralna vertikala i borac za ljudska prava bi bila sposobna ubiti vlastito dijete.
Dunja NE pokušava biti nekakva moralna vertikala. Ona nije zaustavila Markićkine divizije iz moralnih razloga nego u obrani jednog konkretnog, važećeg zakonskog prava koje joj se ovim maršom pokušava oduzeti. A u vrijeme kad zakon dopušta taj zakoniti medicinski zahvat nakupina stanica u organizmu žene još nije dijete.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
115 # Razumnost gospođe OreškovićGajo 2016-05-24 19:48
Citat Dibidus:
Citat hranitelj tuljana:
S obzirom da je na protuprosvjed s Lošinja otišla s sa ni više ni manje koordinatoricom protuprosvjeda, izvjesnom B.G. nema u njenom činu nikakve "spontanosti", "hrabrosti" ili "slučajnosti", kako se to želi prikazati.
Ako Dunji negiraš hrabrost, spontanost i slučajnost time što je s Lošinja otišla s koordinatoricom protuprosvjeda izvjesnom B.G. moraš i supruzi premijera vlade RH negirati ne samo hrabrost s masom od 15.000 osoba iza sebe, nego i spontanost. Marširala je na čelu kolone rame uz rame s izvjesnom Ž.M., koordinatoricom "Hoda za život" čiji klerikalni pokrovitelji podupiru njenog supruga, a za savjetnika mu postavili člana katoličke organizacije Opus dei da nadzire i usmjerava aktivnosti na klerikalizaciji RH. Ona s tolikom masom iza sebe i privatnim zaštitarima sigurno nije iskazala hrabrost, a sudjelovanjem u golom interesu vlastitog kućanstva ni spontana. Bila je - jednostavno - razumna.
Evo nešto o hrabrosti, spontanosi i razboritosti gđe Orešković:

Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
526 # SpontanostBojana Genov 2016-05-24 19:52
Citat hranitelj tuljana:
S obzirom da je na protuprosvjed s Lošinja otišla s sa ni više ni manje koordinatoricom protuprosvjeda, izvjesnom B.G. nema u njenom činu nikakve "spontanosti", "hrabrosti" ili "slučajnosti", kako se to želi prikazati.
Žene su često suočene s time da ih se omalovažava tvrdnjom da netko iza njih stoji, da ih instruira, da za njih misli. Ima li itko razborit tko bi mogao misliti da je moguće manipulurati mladom uspješnom umjetnicom,koja je imala sposobnosti i hrabrosti otići studirati i iskušati se na drugom kontinentu, a još više hrabrosti vratiti se na otok bez okruženja za život i razvoj umjetnika?

Dunja je u Zagreb otišla sama, svojim poslom, kao i ja. Srele smo se prije početka našeg programa na prosvjedu, njezin čin koji je sigurno bio spontan nisam niti vidjela, nego tek na mobitelu novinara Jutarnjeg lista. Ne samo da u tome ima spontanosti i slučajnosti, nego sigurno i hrabrosti, jer nije lako istupiti sam u gomilu koja je trenutačno jedna od najnasilnijih grupacija u hrvatskom društvu.

Logička je pogreška tvrditi da iz toga proizlazi zaključak da bi gušila svaku inicijativu. Dunja, kao i svi mi, znamo da nije mogla zaustaviti 2000 ljudi. Nije bila naoružana, nije nikog napala, samo je iskoračila s pločnika na kolnik da pokaže svoje neslaganje. Od neslaganja do zabrana dug je put, a logička greška se zove strma padina kojom se kotrljaju zamišljeni događaji.

Dunja je pokazala djelom da raspolaže svojim tijelom kako ona hoće, stavljajući ga ispred onih koji joj to pravo žele oduzeti. Oni su pokazali ono što inače rade, napali su njezino tijelo.

Logička je greška također tvrdnja da admin želi od nje napraviti političku zvijezdu. Admin ne uređuje Novi, Jutarnji i Večarnji list, koji su joj dali najbolji medijski prostor, ocjenjujući da je njezin čin bio smion.

Da preduhitrim pitanje čime je ta grupacija najnasilnija. Svi drugi traže da se poštuju njihova prava, seksualne manjine traže poštivanje prava, ali ne propisuju drugima kako će živjeti, oni govore samo u svoje ime. Femnistkinje traže prava žena, ali ne žele poništiti osobne izbore žena koje žele biti samo majke, brinuti za obitelji, ne sudjelovati na tržištu rada niti politici. Dapače, tim ženama pomažu.

Niti jedni niti drugi ne uzimaju si pravo da govore u ime Hrvatske, u ime svih obitelji. Ovaj pokret želi u zakone ugraditi svoje dogme i svoje izbore i nametnuti ih svima, govore u ime Hrvatske, bez ikakvog legitimiteta predstavljaju se zastupnicima hrvatskih interesa. To ih čini prijetećim za tuđu autonomiju i slobodu. Svatko se ima pravo braniti od njihovog nasilja.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
165 # Norma McCorvehranitelj tuljana 2016-05-24 21:17
Ostavimo sad na stranu vjerska pitanja jer nisu svi katolici...
...ja više volim znanstveni pristup.
Je li fetus živ ili mrtav?
Ako je živ, svaki živi organizam spada u neku vrstu. Kojoj vrsti (species) pripada fetus?
(Neki pseudoznanstven ici kažu da fetus pripada vrsti Homo Sapiens.)
Prekida li abortus njegov život?
Kako se naziva prekid života organizma koji spada u vrstu Homo Sapiens?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
617 # .......B. L. 2016-05-24 22:18
Citat hranitelj tuljana:
Je li fetus živ ili mrtav?
Živ je koliko je živ recimo prst na ruci. Bez ostatka tijela propada.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
154 # DunjaDunja 2016-05-25 10:30
Abortus se radi do 12 tjedna.12. tjedan trudnoće
BEBA: U ovom tjednu najznačajniji je razvoj refleksa. Šake bebe počet će se skupljati i širiti, nožni prsti svijati, mišići očiju kontrahirati, a usta će izvoditi pokrete sisanja. Ako prstom blago pritisnete trbuh, beba će se meškoljiti, ali vi to i dalje nećete osjetiti.
Lice je sada potpuno ljudsko: oči su smjestile na svoje mjesto na licu kao i uši. Prstići na rukama i nogama su se razdvojili, a kosa i nokti nastavljaju rasti.
U ovom razdoblju beba počinje gutati manje količine plodove vode te je urinom izbacuje natrag u plodovu vodu. Nepotrebne i otpadne tvari se putem pupkovine i posteljice predaju krvnim žilama majke, a njezin organizam ih dalje eliminira uobičajeno.
U međuvremenu, živčane stanice i živci se munjevito razmnožavaju
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
03 # Hrabrost i kako je stećiFrodo 2016-05-28 08:08
Citat hranitelj tuljana:
S obzirom da je na protuprosvjed s Lošinja otišla s sa ni više ni manje koordinatoricom protuprosvjeda, izvjesnom B.G. nema u njenom činu nikakve "spontanosti", "hrabrosti" ili "slučajnosti", kako se to želi prikazati.
Mislim da ni "izvjesna B.G." ne može svoju hrabrost prenijeti na drugu osobu, ako ta osoba nema potencijal za hrabrost.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
315 # Jadni viZagreb 2016-05-25 07:42
Žalosno je kako vam se dragi Lošinjani promovira Lošinj. Od kud su pale te dije ženske koje vam na takav ružan način promoviraju otok. Nisam niti za jednu niti za drugu stranu. Želim naglasit da je ovo samo na vašu sramotu kako prezentirate Lošinj s jednom osobom koja iskazuje potencijalno nasilje i nepoštovanje prema određenim ljudima. Mi smo grad, pa nemamo ovakvih kao što ima lošinj. Jadni vi!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
18 # Jadan ti@jadni vi 2016-05-26 08:23
Ajde ne kaki. Dunja nije pokazala nasilje već otpor. Žalosno je da ljudi iz provincije dolaze braniti stavove koje bi trebali braniti vi gospoda iz "metropole". Koliko poštovanja imate u ZG prema civilizacijskim dosezima vidi se iz okupljanja hoda za život. Koliko ste nasillni svjedoci činjenica da ste jedan od najnesigurnijih gradova u RH....podsjeti me da li jos uvijek Romi povlače ljude za rukav na svakom koraku??? Koliko ste civilizirani, vidi se iz činjenice koliko vam je grad zapušten (osim fontana). Koliko ste pametni, imate gradonacelnika iz vukojebine koji ide iz afere u aferu i postoje snimljeni razgovori o nj malverzacijama. Ako je Zg središte inteligencije,j adni mi sa vama.
Protiv sam abortusa, ali nisam žensko pa se ne radi o mojem pravu. Nisam za abortus ali sam za pravo izbora.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
205 # SlobodaVilenka Galjanić 2016-05-25 09:42
Postavljam pitanje Dunji Janković :
Da li će mi zabraniti hod po ulicama Malog Lošinja i odlazak na brod na putovanje u Rijeku i dalje vlakom u inozemstvo na liječenje za koje već tražim 40 godina po cijelom svijetu pa i po cijeni ubojstva živog bića ili po cijeni rađanja novog živog bića ?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
315 # Pitaš krivu osobuTriska 2016-05-25 10:04
Citat Vilenka Galjanić:
Postavljam pitanje Dunji Janković:
Da li će mi zabraniti hod po ulicama Malog Lošinja
Okud Dunji moć da ti nešto zabranjuje? Pitaj to Karamarka, Petrova, Ilčića, Hasanbegovića, Željku Markić, Premijerovu suprugu, Bozanića i t.d.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
010 # komaabtanko 2016-05-25 11:25
Daj Vilenka, razjasni to tvoje pitanje.
Ja ga ne razumijem, o čemu se radi?
Što ima Dunja sa time?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
617 # komentaršarlo akrobata 2016-05-25 10:43
ljudi se izlažu javnoj procjeni iznoseći u javnosti svoje stavove. Nije li to hrabro? Ja baš ne bi imala hrabrosti, ne stati pred kolonu tzv. Hoda za život (mislim da ju Kordić, Oreškovićka i sl. užasno kompromitiraju, pa ne radi li se o ubici djece???), već pred odred anonimnih ljudi koji bez ikakve odgovornosti pričaju i napadaju svakoga tko se odvaži javno eksponirati. Ne može me uvjeriti Hod za život da su to ljudi koji poštuju ljudski život, da su to ideje koje afirmiraju mir, solidarnost, pravo različitih...uv ijek me čudi ta agresivnot prema onima u manjini, slabijima
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
621 # Politička moćšarlo akrobata 2016-05-25 11:23
Kako se ne usmjerite na kritiku moćnih...pa Markić, Orešković i ostali su u poziciji financijske moći, nije mi jasno zašto toliko agresije na aktivistkinje a ne na bez skrupulozne kapitaliste i kapitalistkinje , o čemu se tu radi?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
205 # Narod.hr 2016-05-25 12:48
Svi koji su bili na subotnjem Hodu za život, potvrdit će da su sudjelovali na jednom od najljepših događaja u gradu u posljednje vrijeme. Tisuće ljudi, ponajviše mladih, nasmiješenih, dobro raspoloženih, srdačnih. Nije se moglo čuti ružne riječi niti vidjeti bilo kakvog vulgarnog natpisa. Može se reći da su okupljeni ljudi predstavljali sliku Hrvatske za kakvu oduvijek znamo da može biti, ali samo ju rijetko pokazujemo. Hod nam je dao optimizam da još uvijek postoji dovoljan broj ljudi koji tu sliku mogu pretvoriti u stvarnost, gradeći na dobrim temeljima, samo ako im se osiguraju normalni uvjeti.

Ova slika trebala je resiti medije koje su izvještavali o ovom događaju, i uistinu se pojavila na svim portalima kojima je bilo stalo objektivno prenijeti sve što se dogodilo tokom subotnjeg prijepodneva i popodneva u centru Zagreba. Svima je jasno da se u povorci netko slučajno makar glasnije podrignuo, da bi vjerojatno neki novinar postavio „opravdanu sumnju“ u pokušaj biokemijskog napada, ali čak ni to se nije dogodilo. Uistinu, u toj koloni nije bilo niti najmanjeg incidenta. Ljudi koji su bili tamo pjevali su, uživali i sjajno se zajedno provodili.

Svi koji su taj dan razgovarali s ukućanima ili prijateljima o Hodu, zasigurno su prenijeli takvu sliku, tako da je izvještaj iz prve ruke došao možda i do 100 000 ljudi. Mediji, kakvi već jesu, odlučili su po svojoj uobičajenoj praksi dati posve drugačiju sliku, uvjereni da će odraditi još jednu klasičnu obmanu naglašavajući nebitno i zaboravljajući na bitno, ali ovaj puta su otišli predaleko. Možete lagati narod do određene razine, posebno ako ljudi nisu dobro upoznati s tematikom o kojoj pišete, ili nisu prisustvovali događaju o kojemu izvještavate. Ali toliko očit kontrast između onoga što se dogodilo i onoga o čemu su izvijestili ne može nego kod onih koji su bili, i onih koji su slušali o događaju iz prve ruke, izazvati apsolutno nepovjernje prema svim medijima koji su dali iskrivljen izvještaj, toliko da im više ne možemo vjerovati niti kada prikažu dokumentarni film.

Teško da itko tko je bio na Hodu za život može protumačiti izvještaje koji su naglasak stavljali na dvije aktivistkinje koje 90% ljudi iz te kolone nije niti vidjelo, nego kao očitu i namjernu obmanu. One, koje su tako hrabro stale ispred majki s djecom u kolicima, prikazane su kao hrabri i beskompromisni borci. Borci protiv koga? Pa čak i onima koji nisu bili tamo, posve je jasno da ako dvije osobe zaustave 15 000 ljudi, da tada mora biti da su to najpitomiji zamislivi ljudi.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
195 # Narod.hr 2016-05-25 12:50
Da su u bilo kojem dijelu grada prepriječili put grupici od 5-6 ljudi, vjerojatno bi ih ti ljudi odgurnuli sa strane i dobacili nešto ružno. Neka netko pokuša zaustaviti šačicu ljudi kada prelazi semafor u hodu do posla ili škole, i vidjet će da je to nemoguće, osim ako ljudi nisu iznadprosječno dobrohotni, i dobro raspoloženi, kao što su bili sudionici subotnjeg Hoda.

Jedna od aktivistkinja, vjerojatno u nadi da će netko iz gomile nasrnuti na nju, vlastitim je riječima sažela svoje razočaranje reakcijom koja je uslijedila nakon što je „hrabro istrčala“ pred kolonu, a iz njezinih se usta može mnogo toga iščitati o samoj viziji svijeta onih koji su hodali i onih koji su im se suprotstavili. Aktivistkinja svjedoči „Oni su samo gledali kroz mene, pjevali su i to me jako nerviralo“. Vjerojatno je očekivala vulgarizam sličan onome koji je sama izvela, ali ljudi su uzvratili pjesmom i to ju je, kako kaže, u cijeloj priči najviše iznerviralo. To je ujedno i kratak sadržaj sve borbe koja se vodi oko prava na život. Iznerviranost pjesmom i radošću koja nije usiljeni ironični osmijeh, nego radost života. Čovjek može slaviti život ako je duboko sretan. Ako je nesretan, najviše će ga smetati pjesma i radost. Htjet će da prestanu, a onima koji pjevaju prišit će se tko zna kakvi skriveni motivi za pjesmu, samo kako bi sakrio istinu o svome životu u kojem takve pjesme nema.

No, malo tko se to usudi priznati i samome sebi, a kamoli javno istaknuti. Umjesto toga, obično se ističe kako se protivnici Hoda za život bore za nekakav ideal, za pravo na izbor. Ali, zapravo, to baš i nije tako. Primjerice, tko je od aktivista za „pravo na izbor“ ustao na pravo na izbor roditelja koji nisu htjeli da se njihovoj djeci nametne zdravstveni odgoj suprotan njihovim vrijednostima? Ili, ne bi li u duhu prava na izbor ljudi trebali imati pravo izbora hodati za zaštitu života, bez da im se staje na put? Osim toga, ako uzmemo u obzir činjenicu da pravo na rađanje nitko ne spori, pravo na izbor se zapravo svodi na pravo na prekid života. Pravo na lišiti nerođeno dijete svih izbora koje bi ono u životu moglo imati.

Ovdje se, dakle, ne radi o pitanjima izbora, nego o dvije vizije obitelji, domovine, svijeta. Jedne koja smatra da je život apsolutno i nepovredivo pravo, koje proizlazi iz dostojanstva i naravi svakog ljudskog bića. Vizije strahopoštovanj a prema životu pred čijom se tajnom čovjek može samo ponizno zahvaliti što je živ bez da mu je jasno kako to da je dobio život, te ponukan time braniti svaki život, i druge koja smatra da apsolutni principi ne postoje, te da je jedini kriterij prosuđivanja ono što se pojedincu sviđa učiniti u pojedinom trenutku. U razlici između te dvije vizije je srž problema, a sve ostalo su samo parole koje, više ili manje uspješno, pokušavaju zvučati marketinški dobro. O našoj sposobnosti da u društvu obranimo pozitivnu i vedru viziju života kakvu smo u subotu pokazali ovisit će ne samo pitanje zaštite nerođenog života u Hrvatskoj, nego i cjelokupno zadovoljstvo svim segmentima života naše i budućih generacija.

Izvor: Narod.hr
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
417 # PitomostMutivoda 2016-05-25 15:33
Citat .hr:
Pa čak i onima koji nisu bili tamo, posve je jasno da ako dvije osobe zaustave 15 000 ljudi, da tada mora biti da su to najpitomiji zamislivi ljudi.
Činjenica je da su te dvije osobe zaustavile navodnih 15 000 ljudi (Policija tvrdi da ih je bilo pola od toga). Činjenica je da su žene privedene u Policiju. Mediji nisu mogli izbeći da izvjeste o tome i da su htjeli. Dobro, možda narod.hr kojeg kontrolira gospođa Markić a s kojeg je kopiran ovaj tekst ne bi izvijestio ... A koliko su pitomi bili ti ljudi pokazuje donji snimak. Da nije bilo policije koja je dvije žene odvela u zaštitni pritvor pitomost tih ljudi pokazala bi prave razmjere.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
416 # Pripitomljavanj e gorilaBezbeli 2016-05-25 15:49
Pitomi su kad dođe policija


www.youtube.com/.../
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
213 # sunce se ponovno rađaandreas 2016-05-25 16:16
Citat Mutivoda:
Citat .hr:
Pa čak i onima koji nisu bili tamo, posve je jasno da ako dvije osobe zaustave 15 000 ljudi, da tada mora biti da su to najpitomiji zamislivi ljudi.
Činjenica je da su te dvije osobe zaustavile navodnih 15 000 ljudi (Policija tvrdi da ih je bilo pola od toga). Činjenica je da su žene privedene u Policiju. Mediji nisu mogli izbeći da izvjeste o tome i da su htjeli.
Nastala panika u lošinjskim strankama koje su na vlasti i oporbi, boje se da će Dunja krenuti u politiku i pokazati kako se to radi na lokalnoj razini.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
313 # Dunjin programKomikaza 2016-05-25 16:29
Ne trebaju se plašiti Dunje u natjecanju za vlast, ali sigurno će svakoj vlasti stati na put kao i lokalnoj u Čovjek po mjeri otoka.

Otoci net piše:

Postoje li planovi za politički angažman, s obzirom na to da su za godinu dana lokalni izbori?

- Ne, takvi planovi ne postoje. Moj je primarni fokus bavljenje umjetnošću, a ovo sa strane nije ništa drugo nego građanski aktivizam. Svi, ali baš svi to mogu. Ne moraju svi iskakati na cestu, ali kada bi nas više djelovalo aktivnije u okvirima kojima možemo i pokušalo obraniti vrijednosti u koje vjerujemo, tada ne bi ni bilo potrebe iskakati na cestu.

otoci.net/index.php/u-politici/5010-dunja-jankovic-stanje-u-hrvatskoj-je-alarmantno
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
317 # ......Birač 2016-05-25 17:35
Citat Komikaza:
Postoje li planovi za politički angažman, s obzirom na to da su za godinu dana lokalni izbori?
- Ne, takvi planovi ne postoje. Moj je primarni fokus bavljenje umjetnošću, a ovo sa strane nije ništa drugo nego građanski aktivizam. Svi, ali baš svi to mogu. Ne moraju svi iskakati na cestu, ali kada bi nas više djelovalo aktivnije u okvirima kojima možemo i pokušalo obraniti vrijednosti u koje vjerujemo, tada ne bi ni bilo potrebe iskakati na cestu.

Na svakim izborima ista stvar. Kandidati su oni za koje ne želim glasovati.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
315 # Manipulacija snimkomUrsus 2016-05-25 16:19
Ovaj snimak objavljen je i na Markićkinom portalu NAROD.HR, ali su mu odječene početne sekunde da se ne vidi napad zaštitara "Hoda za život" na Dunju. O tom falsifikatu pisao je portal libela.hr i objavio kompletan snimak.
Kako Hod za život manipulira snimkom sukoba
... jučer je na Facebook stranici Hoda za život (bez prava na izbor) objavljen video u kojemu se vidi kako jedan od protuprosvjedni ka 'napada' (kao) mirne i drage redare. Montaža snimke na takav način trebala bi ukazivati na divljaštva i barbarstva onih koji smatraju da bi žene u ovome društvu trebala imati pravo na odlučivanje što učiniti sa svojim tijelom, da im pristup medicinskoj usluzi ne smije biti ograničen nečijom religijskom pripadnošću u državi koja je, još uvijek, Ustavom definirana kao sekularna. Riječ je, jasno, o ponovnoj potpunoj manipulaciji.
Manipulacija snimkom
Naravno, na smontiranoj snimci koja se masovno dijelila sa te stranice, nedostaje prvih nekoliko sekundi koji jasno objašnjavaju kako je do sukoba došlo.
U jučer objavljenom razgovoru sa Dunjom Ercegović i Dunjom Janković, Janković nam je pojasnila kako su policijski službenici prema njoj bili korektni, za razliku od redara.
"Nas su njihovi redari napadali, gurali, derali se na nas. Bili su baš brutalni", rekla nam je Janković.
U tom trenutku, kao što se vidi na snimci dostupnoj na Youtube kanalu Al Jazeere stajao je mladić koji je nakon što su redari počeli gurati i derati se na Dunju Janković jednog od redara odgurnuo, a zatim zadobio udarac šakom, tvrdi kako mu je zaštitar nakon tog obračuna rekao da je to bila samo opomena i da se pazi jer bi moglo uslijediti još.
Njegovo je ime Petar Odak, magistar je komparativne književnosti i sociologije, a kao do sada je surađivao sa portalima VoxFeminae, Kulturpunkt, ali i Libelom. O cijelom slučaju s njim smo porazgovarale.
"Bio sam tamo prije svega zbog temeljne poruke prosvjeda: zato što mislim da je pobačaj osobno pitanje, u koje nitko nema pravo zadirati. I zato što je bjelodano da se ovdje ne radi o brizi za život i majke, već o perfidnom pokušaju da se uspostavi kontrola nad tuđim tijelima", govori nam Odak.
Zamoljen da nam objasni kako je do sukoba kojim se sada manipulira uopće došlo, Odak nam iznosi detalje.
"Naravno, cijeli kontekst je bio vrlo neugodan, a što se horda ljudi zainteresiranih za uspostavljanje moći nad tuđim tijelima više bližila našem skupu, atmosfera je postajala sve nelagodnija. No, moment u kojem sam osjetio da se moram uključiti na način na koji jesam je moment u kojem je od nelagodne atmosfera postala fizički opasna. Konkretno, govorim o trenutku u kojem trojica velikih muškaraca - a barem su dvojica, sudeći po majicama, bili službeni zaštitari inicijative – opkoljuju i fizički napadaju jednu djevojku. Nakon što sam ih odgurnuo da se maknu od nje, doletjela je šaka u lice. Bojim se da mi u toj situaciji nije preostalo bogznašta drugo nego da uzvratim, nagon za samoobranom i adrenalin su doveli do refleksne reakcije. Vjerojatno nije loše spomenuti da mi je zaštitar koji me prvi udario kasnije prišao i rekao da mi je ono bila samo opomena i da se pazim jer bi moglo uslijediti još", prepričava nam Odak.
Snimku koja se preko profila Hoda za život dijeli društvenim mrežama vidio je, a o njoj nam govori kako je jasno da je smontirana i da je početak naprosto uklonjen kako bi se bolje uklopio u sliku kakva im je potrebna.
"Snimka cijelog incidenta nažalost ne postoji, ali postoji koja sekunda više, a koju je istinoljubiva inicijativa odlučila izrezati. To je moment u kojem se vidi da je moje uključenje potaknuto samo željom da nabrijane zaštitare odmaknem od djevojke. Zašto su im te sekunde bile višak, nije teško pretpostaviti - cilj je, dakako, relativiziranje . Zasad, imaju video kojim mašu kao dokaz našeg primitivizma i nasilja. No, ne bojte se, imat će oni video u rezervi i na svako iduće nasilje koje se dogodi sa strane njih i njihovih, a teba imati na umu da nam se Prajd bliži, oni će izvlačiti ovako aranžirani snimak da bi rekli pa niste ni vi ništa bolji. Iz tog razloga meni je žao što se nisam ponio isusovski i pretrpio taj udarac bez uzvraćanja. No, s druge stane, kad malo bolje razmislim, ekipa s kojom imamo posla toliko je vješta u spinovima, da bi vrlo lako pronašla neki drugi izvor manipulacije.

Još su napisali "Stari je to obrazac prisutan u inicijativama koje pokreće U ime obitelji." i podsjetili "Prilikom prikupljanja potpisa za antigej referendum u jednome trenutku tada još iz inicijative (potom udruge, a onda i političke stranke) U ime obitelji dojavili su kako im je zapaljen štand da bi se u konačnici ispostavilo da je zapaljen nepažnjom onih koji su za tim štandom stajali. Ni to, naravno, nije učinjeno slučajno. Trebalo je to ukazati na nasilne 'kršćanofobe' koji haraju Hrvatskom."

Potražio sam članak na narod.hr uz koji je objavljen skraćeni snimak s opširnom uputom kako ga gledati da se shvati poruka ali nisam ga našao. Jesu li ga uklonili sada kad su raskrinkani cjelovitim snimkom?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
211 # Nismo pametni al smo jakiBalvan 2016-05-25 20:49
Pitomi Markićčkini gorile na braniku života, obitelji i Hrvatske

Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
02 # Ružica Čavarhranitelj tuljana 2016-05-26 13:47
Hajde, barem ovaj put "pobornici ljudskih prava" nisu izcipelarili kakvu baku kao onomad Ružicu Čavar.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
04 # Gorila u crnomHrvoje 2016-05-27 08:26
Čiji grb je na prsima pitomog gorile u crnom?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
112 # naslovhmm? 2016-05-25 22:29
Vidim da je netko pod nadimkom Dunja (pretpostavljam Dunja o kojoj se članak i radi) citirao/objasni o definiciju abortusa i što točno on znači, barem u okvirima našeg zakona?

Pa bi ja sada postavio jedno pitanje gđici Dunji, ali i svima drugima koji se smatraju pozvanima da na njega izraze svoje mišljenje:

Osobno nisam znao da je Kanada najliberalnija zemlja što se tiče "prava na izbor" te je jedina zemlja gdje abortus nije pravno reguliran. U teoriji to znači da (sve što zakonom nije izričito zabranjeno je i dopušteno) je moguće legalno pobaciti s bilo kakvim ili bez razloga u bilo koje i cijelo vrijeme trudnoće. U praksi se to, normalno, ne događa pošto ni jedan doktor neće napraviti pobačaj bez medicinskog razloga u 5 dana prije termina, no prema podacima koje sam našao kažu da su abortusi nakon 24 tjedna "jako rijetki".

Ako nekog zanima kako je došlo do ovoga to je što njihov zakone ne prepoznaje dijete/fetus kao osobu sve dok "u potpunosti ne izađe iz rodnog kanala", pa je stoga, logično, pravo osobe (žene) jače od prava ne-osobe (tog djeteta ili kako ga već nazvati). Osim abortusa ovo povlači još neke pravno zanimljive stvari i teme za raspravu (kod njih) tipa napada i zločina protiv trudnica i sl.

No da se vratim na pitanje. Što mislite o ovom slučaju u Kanadi? Kad po vama nastaje život i da li se i kad pravo tog života počinje kositi i dolazi u sukob sa ženinim pravom na izbor?

Pitam zbog toga što smatram (iako sam načelno ZA abortus kako ga definira naš zakon, definitivno sam protiv ovog što omogućava izostanak Kanadskog) da je skup pod parolom/motom "pravo na izbor" pogrešan odnosno da daje pogrešnu sliku o čemu se ovdje radi.

Ako jedni zastupaju stav da se radi o pravu na život, a drugi zastupaju da se radi o ženskom pravu izbora, stječe se dojam da Vi smatrate kako je vaše pravo na izbor jače ili ima prednost pred nečijim drugim pravom na život.

U tom slučaju definitivno nemate pravo pošto ni jedno drugo pravo ne može negirati nečije tuđe pravo na život. Da je riječ samo i jedino o sukobu prava ista stvar bi se mogla onda relativizirati i u drugom i trećem tromjesečju. Ili ako ćemo banalizirati do kraja zašto ne i nakon rođenja. Koja je razlika u djetetu 2 sata prije i nakon poroda?

Druga stvar koja mi je malo bila zbunjujuća je onaj pokušaj zaustavljanja/s ukobljavanja ili ne znam kako bi ga nazvao koje je izvela druga Dunja, a valjda na tragu Tess Asplund i njenog izlaska pred neonacističku povorku.

To nisu iste stvari. Jedno su neonacisti čiji stavovi su apriori diskriminirajuć i i pozivaju na uskraćivanje nečijih prava i uopće ne bi trebali imati pravo izraziti ih dok se u ovom slučaju ne radi o tome, kako sam objasnio iznad, ovdje se ne radi o sukobu dvaju prava (prava na izbor i prava na život) nego o sukobu definiranja kada nakupina stanica postaje osoba. Začećem, nakon 12 tjedana ili u slučaju Kanade nakon rođenja.

Crkva i katoličanstvo život/osobu definira začećem (da ne ulazimo u to kako su i oni svoje stavove o tome mijenjali kroz povijest) dok medicina/zakon definiraju to (ako se ne varam) 12-tim tjednom trudnoće ili koji je već zakonski okvir i stav medicine.

To govorim jer onaj postupak one druge Dunje smatram u ovom kontekstu agresivnim i na kraju krajeva nedemokratskim. Vi imate pravo na svoje mišljenje, oni imaju pravo na svoje mišljenje. Imaju ga pravo izraziti, a ja i svi drugi ih imamo pravo ismijati kao nazadne i ukazati na neviđenu količinu licemjerja. No nemamo pravo pokušavat ih spriječiti u tome da pričaju.

Mislim da se u ovom slučaju feminizam pretvorio u fanatizam, a u sukobu povorki ovaj put definitivno nema pobjednika, moralnog.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
313 # Demonstracija sile, a ne pričanjeUruk 2016-05-25 23:22
Citat hmm?:
To govorim jer onaj postupak one druge Dunje smatram u ovom kontekstu agresivnim i na kraju krajeva nedemokratskim. Vi imate pravo na svoje mišljenje, oni imaju pravo na svoje mišljenje. Imaju ga pravo izraziti, a ja i svi drugi ih imamo pravo ismijati kao nazadne i ukazati na neviđenu količinu licemjerja. No nemamo pravo pokušavat ih spriječiti u tome da pričaju.
Složio bih se s tobom da je postupak one druge Dunje nedemokratski kad bi akcija "Hod za život" zaista bila oblik izražavanja mišljenja. No ona to nije bila. Bio je to agresivni masovni pohod u složenoj operaciji oduzimanja prava manjinama koja se sastoji od niza zasebnih međusobno koordiniranih akcija. Strategija je javno izložena prije par dana od strane udruge Vigilare: potrebno je promijeniti mentalitet ljudi, a zatim zakonom zabraniti pobačaj.
A ciljani mentalitet se već preko dvadeset godina formira kod mladih vjeronaukom u državnim školama, udžbenicima prožetim vjerskim sadržajima, sabotiranjem uvođenja spolnog te građanskog odgoja i konačno otimanjem reforme obrazovnog kurikuluma iz ruku stručnjaka i predavanjem u ruke klerikalnih političarima poput Ilčića i Markićke. Dio te strategije je i gušenje nepodobnih civilnih udruga i nezavisnih medija, pretvaranje javne televizije u katoličku televiziju i t.d.
Dakle, marš za život nije bio samo pričanje i izražavanje mišljenja nego demonstracije sile od 15.000 ljudi protiv njih 500.
A kad već govorimo o demokraciji, ne mogu a da se ne zapitam zašto se sada nedemokratičnos t predbacuje dvjema mladim ženama koje su pružile otpor masovnoj agresiji pod maskom izražavanja mišljenja potpomognutoj neiscrpnim izvorima novca, vladajućim političarima i Crkvom (i zbog desetak minuta otpora bile uhapšene), a trpjelo se pa i hvalilo 550 dana flagrantnog kršenja zakona RH u glavnom gradu RH. Pri tome se građanima prijetilo plinskim bocama, zastrašivalo marširanjem u sablasnim crnim odorama s bijelim križevima isticalo vulgarne parole i sumnjive simbole i t.d.
Pitam se, ali ne znam odgovor. Imaš li ti odgovor na to?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
84 # "ravnopravnost"hranitelj tuljana 2016-05-26 08:30
Smiješna rasprava. Pravo na izbor postoji i nitko ga ne spori. Žene su, kao i muškarci, svoje pravo izbora ispucale ulaskom u (nezaštićeni) spolni odnos jer znamo kako nastaju djeca.

Podsjetite me može li muškarac nakon začeća napraviti "administrativn i abortus" odnosno odreći se budućeg djeteta (i alimentacije) a ako ne može zašto ne može.

Licemjerke kažu, "on je svoju odluku donio nezaštičenim seksom".

Zašto to ne vrijedi i za žene?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
27 # Osporavanje pravaUruk 2016-05-26 08:59
Citat hranitelj tuljana:
Smiješna rasprava. Pravo na izbor postoji i nitko ga ne spori.
Točno, zakonsko pravo na izbor postoji, ali nije istina da ga nitko ne spori. Spore ga molitveni skupovi s transparentima pred ginekološkim klinikama, plakati koji se protiv propisa stavljaju po čekaonicama i liječnici koji zlorabe pravo na prigovor savjesti, a da ne spominjem ovo masovno osporavanje paradom 15 000 muškaraca, žena, djece, svećenika, časnih sestara, političara i njihovih supruga predvođenih Željkom Markić o premijerovom suprugom.Citat:
Žene su, kao i muškarci, svoje pravo izbora ispucale ulaskom u (nezaštićeni) spolni odnos jer znamo kako nastaju djeca.
Mogu se s time složiti, ali u tom slučaju žene koje su u spolni odnos stupile bez zaštite iz vjerskih razloga (zabrana kontracepcije) neka ne idu na pobačaj, ali neka ne maltretiraju nevjernice za koje vjerska zabrana ne vrijedi. Neznanje ne opravdava, ali za izostanak spolnog odgoja odgovorna je Crkva koja je preko svojih eksponenata sabotirala njegovo uvođenje.Citat:
Podsjetite me može li muškarac nakon začeća napraviti "administrativni abortus" odnosno odreći se budućeg djeteta (i alimentacije) a ako ne može zašto ne može.
Muškarčevo tijelo nije nositelj i hranitelj fetusa. Zar to nisi znao?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
91 # ...hranitelj tuljana 2016-05-26 13:50
Aaaa tako, nisam znao, hvala ti. Daj mi samo još reci jer nemam poima, što se događa kod abortusa sa fetusom kojeg nosi i hrani žensko tijelo. Dakle on je živ i ode se na abortus. Ostane li i poslije živ taj fetus ili ga se usmrti?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
17 # Knjigu u ruke, pa naučiUruk 2016-05-26 14:17
Citat hranitelj tuljana:
Aaaa tako, nisam znao, hvala ti. Daj mi samo još reci jer nemam poima, što se događa kod abortusa sa fetusom kojeg nosi i hrani žensko tijelo. Dakle on je živ i ode se na abortus. Ostane li i poslije živ taj fetus ili ga se usmrti?
Fetus se prema zakonu ne smije abortirati, osim u slučajevima predviđenim zakonom.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
63 # chewbacca defenswhranitelj tuljana 2016-05-26 21:15
To nije odgovor na moje pitanje kao što i one prijašnje tvoje mudrolije nisu bile odgovor na ono pitanje. Jasna je tendencija da se korištenjem " chewbacca defense" tehnike ušutka nezgodnog sugovornika.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
05 # Pila naopakoUruk 2016-05-27 09:34
Citat hranitelj tuljana:
To nije odgovor na moje pitanje
Pitao si što se događa s fetusom kod abortusa, a ja sam ti odgovorio da se pri zakonom dopuštenom abortusu fetus ne može abortirati (osim u izuzetnim slučajevima navedenim u zakonu). Abortira se morula, blastula ili gastrula iz kojih se dalje tek razvija fetus.Citat:
Jasna je tendencija da se korištenjem " chewbacca defense" tehnike ušutka nezgodnog sugovornika.
Optuživanje protivnika u raspravi da koristi tzv. chewbacca obranu tipičan je primjer korištenja chewbacca obrane.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # sunčanje na jahtihranitelj tuljana 2016-05-27 12:37
Još tipičniji primjer chewbacca defense metode je navođenje da diskutant koji ukazuje na korištenje ove metode kod drugih, navedenim ukazivanjem također upotrebljava istu.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
05 # U krug, u krug ...Uruk 2016-05-27 15:09
Dakako, zakačio si se za metodu, irelevantnu za raspravu o abortusu, jer nemaš što reći na prvi dio mog odgovora.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # trolašhranitelj tuljana 2016-05-29 07:53
Ne, nisi mi odgovorio na moje prvo pitanje, što se događa sa živim fetusom tijekom abortusa "predviđenog zakonom" i ostaje li i dalje živ? Podsjećam te da je pozivanje na zakon u ovakvim raspravama invalidni argument, jer "tako je po zakonu dakle OK" se tijekom povijesti moglo primjeniti i na npr. robstvo.

Ja nisam pitao je li pobačaj legalan nego je li fetus živ i što se događa s njegovim životom nakon abortusa. To zakon ne govori pa ne pametuj.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # TrologijaUruk 2016-05-29 09:26
Citat hranitelj tuljana:
Ne, nisi mi odgovorio na moje prvo pitanje, što se događa sa živim fetusom tijekom abortusa "predviđenog zakonom" i ostaje li i dalje živ?
Ažuriraj svoj mentalni softver za logiku, pa nećeš postavljati besmislena pitanja. Abortusom u skladu sa zakonom ne uklanja se fetus, te je pitanje što se fetusom događa tijekom abortusa besmisleno. Za vrijeme legalnog abortusa u organizmu majke nema fetusa.Citat:
Podsjećam te da je pozivanje na zakon u ovakvim raspravama invalidni argument, jer "tako je po zakonu dakle OK" se tijekom povijesti moglo primjeniti i na npr. robstvo.
Ne pozivam se na zakon nego ističem razliku između legalnog abortusa kad još nema fetusa i ilegalnog kad se ubija fetus. Prvo je pravo koje se pokušava ukinuti - ono drugo je kriminal koji nitko ne opravdava.Citat:
Ja nisam pitao je li pobačaj legalan nego je li fetus živ i što se događa s njegovim životom nakon abortusa. To zakon ne govori pa ne pametuj.
Stvarno imaš problema s logikom :P U vrijeme kad se obavlja LEGALAN pobačaj, žena ne nosi fetus. Dakle, nečemu čega nema abortusom ne događa se baš ništa. Kad se izvodi ILEGALAN pobačaj nakon roka predviđenog zakonom, a u organizmu žene nalazi se fetus, fetus se ubija i to se zove zločin.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
7 0 # odg1hmm? 2016-05-26 09:22
Citat Uruk:
Složio bih se s tobom da je postupak one druge Dunje nedemokratski kad bi akcija "Hod za život" zaista bila oblik izražavanja mišljenja. No ona to nije bila. Bio je to agresivni masovni pohod u složenoj operaciji oduzimanja prava manjinama koja se sastoji od niza zasebnih međusobno koordiniranih akcija.
Mislim da smo ovdje malo pobrkali lončiće. Ako se radi, a opet ponavljam da se ne radi i ne može raditi o sukobu dvaju prava, o pravima žena...pa žene su većina, u obadvije skupine ima žena tako da ne razumijem o kojoj manjini se ovdje radi. Druga stvar je da, iako deklarativno katolici i vjernici jesu većina, prazne crkve i sekularne postavke države govore da to u praksi nije istina. Treće, pobačaj je institucionalno zaštićen i u razvijenim država (uz par iznimaka) neupitan tako da i u tom smislu su oni manjina. Ne razumijem u kojem smislu su to oni bili većina? Zato jer ih je bilo više na maršu? Pa i pobornika LGBT prava na paradi bude više od budala pa nisu oni zato većina koja agresivnim masovnim pohodom pokušava nešto uzet manjini u nizu organiziranih akcija. Jel tako? Isti argument u drugom kontekstu i s njima se ne slažeš? Znači da ti s argumentom nešto nije u redu. Citat:
Strategija je javno izložena prije par dana od strane udruge Vigilare: potrebno je promijeniti mentalitet ljudi, a zatim zakonom zabraniti pobačaj.
Ne razumijem što s ovim nije u redu osim da se ti ne slažeš s njihovim stajalištem. Pa ovo je najdemokratskiji način i ne znam kako netko može imati išta protiv ovog? Pa to je san svakog pokreta za prava bilo čega. Nizom akcija promijeniti mentalitet ljudi da se stvori kritična masa za promjenu zakona. Demokracija sažeta u jednu rečenicu. Ponavljam opet, ne možemo uzimati razne komade i argumente kako nam pašu. Ako nešto vrijedi za nas mora nužno vrijediti i za drugu stranu. Ako ne opravdavamo nasilje i postupke jednih ne možemo opravdavati nasilje i iste postupke ni naših istomišljenika. Istina?Citat:
...a trpjelo se pa i hvalilo 550 dana flagrantnog kršenja zakona RH u glavnom gradu RH. Pri tome se građanima prijetilo plinskim bocama, zastrašivalo marširanjem u sablasnim crnim odorama s bijelim križevima isticalo vulgarne parole i sumnjive simbole i t.d.
Pitam se, ali ne znam odgovor. Imaš li ti odgovor na to?
Apsolutno se slažem da je to bilo sramotno i da je to trebalo srezati u korjenu odmah prvog dana. Trebala je ući policije i počistit to sve odmah, a ne pustiti da se dogodi što se dogodilo. U ovom se slažemo, samo ne razumijem kakve to veze ima s ovim što se dogodilo neki dan. Jedno loše ne opravdava drugo loše.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
17 # Circus CroatiaUruk 2016-05-26 14:08
Citat hmm?:
Citat Uruk:
Složio bih se s tobom da je postupak one druge Dunje nedemokratski kad bi akcija "Hod za život" zaista bila oblik izražavanja mišljenja. No ona to nije bila. Bio je to agresivni masovni pohod u složenoj operaciji oduzimanja prava manjinama koja se sastoji od niza zasebnih međusobno koordiniranih akcija.
Mislim da smo ovdje malo pobrkali lončiće. Ako se radi, a opet ponavljam da se ne radi i ne može raditi o sukobu dvaju prava, o pravima žena...pa žene su većina, u obadvije skupine ima žena tako da ne razumijem o kojoj manjini se ovdje radi.
Žene čine statističku većinu populacije, ali nemaju one sve iste interese, svjetonazor, odgoj, stavove, znanje i građansku kulturu. Neke od njih smatraju da ljudsko biće nastaje u trenutku oplodnje i već zigotu, jednu jedinu stanicu koja nastaje oplodnjom, ulaskom spermija u žensku spolnu stanicu nazivaju djetetetom, druge pak djetetom smatraju tek fetus ili embrij nakon formiranja unutrašnjih organa za vrijeme trudnoće. Statističku većina ženske populacije koja se prema zadnjem popisu stanovništva izjasnila kao katolkinjama (na temelju ćega KC ubire novac iz državnog proračuna) ukazuje na to da većina žena prihvaća vjersku dogmu o životu čovjeka od začeća do prirodne smrti. To je većina o kojoj govorim. Iz toga logički slijedi da manjinu čine one koje se zalažu za obranu prava na izbor, ne dirajući u pravo većine da postupa prema svom vjerskom uvjerenju.Citat:
Druga stvar je da, iako deklarativno katolici i vjernici jesu većina, prazne crkve i sekularne postavke države govore da to u praksi nije istina.
Ne znam jesu li crkve prazne ili pune, jer tamo ne zalazim, ali znam da su sekularne postavke države u praksi - kako bi to rekao Hasanbegović za antifašizam u ustavu - floskula. U učionicama i državnim ustanovama ističu se raspela, udžbenici sliče materijalima za vjeronauk, javnoj televiziji se opravdano ruga da je katolička televizija, a postoje naznake da je kler postao skriveni četvrti stup vlasti u RH.Citat:
Treće, pobačaj je institucionalno zaštićen i u razvijenim država (uz par iznimaka) neupitan tako da i u tom smislu su oni manjina. Ne razumijem u kojem smislu su to oni bili većina? Zato jer ih je bilo više na maršu?
Objasnio sam ti po čemu su protivnici prava na pobačaj većina. Pozivaju se na statističku većinu katolika.Citat:
Strategija je javno izložena prije par dana od strane udruge Vigilare: potrebno je promijeniti mentalitet ljudi, a zatim zakonom zabraniti pobačaj.Citat:
Ne razumijem što s ovim nije u redu osim da se ti ne slažeš s njihovim stajalištem. Pa ovo je najdemokratskiji način i ne znam kako netko može imati išta protiv ovog? Pa to je san svakog pokreta za prava bilo čega. Nizom akcija promijeniti mentalitet ljudi da se stvori kritična masa za promjenu zakona. Demokracija sažeta u jednu rečenicu.
Podsjećam te da je svojedobno strategija promjene mentaliteta naroda dovela do stvaranja kritične mase za promjenu zakona kojima su neke rase i nacije podvrgnute masovnim likvidacijama. ...a trpjelo se pa i hvalilo 550 dana flagrantnog kršenja zakona RH u glavnom gradu RH. Pri tome se građanima prijetilo plinskim bocama, zastrašivalo marširanjem u sablasnim crnim odorama s bijelim križevima isticalo vulgarne parole i sumnjive simbole i t.d.
Pitam se, ali ne znam odgovor. Imaš li ti odgovor na to?Citat:
Apsolutno se slažem da je to bilo sramotno i da je to trebalo srezati u korjenu odmah prvog dana. Trebala je ući policije i počistit to sve odmah, a ne pustiti da se dogodi što se dogodilo. U ovom se slažemo, samo ne razumijem kakve to veze ima s ovim što se dogodilo neki dan. Jedno loše ne opravdava drugo loše.
Ništa ne opravdam, samo objašnjavam. Činjenica je da su u šator na poklonjenje išli najviši državni dužnosnici, a ove dvije nejake mlade žene se na sve načine pokušava diskvalificirat i - čak i pozivanjem na demokratska načela. Snage koje su po svojoj prirodi nedemokratske predbacuju drugima nedemokratičnos t. Hrvatska se pretvara u cirkus.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
19 # HTV postala KTVLupus 2016-05-26 16:43
Citat Uruk:
javnoj televiziji se opravdano ruga da je katolička televizija,
Klerikalizacija ide dalje: HRT ponovno odgodio Dnevnik zbog prijenosa mise!
U najnovijoj sramotnoj epizodi javnog servisa danas je Dnevnik zbog direktnog prijenosa Tjelovske mise s procesijom iz Gospića počeo u 12 sati i 17 minuta.
Dnevnik je danas krenuo kasnije, a upravo je ovaj katolički blagdan bio udarna vijest, unatoč činjenici da su glavna tema svih rasprava u javnosti danas mogući opoziv Tomislavaka Karamarka, previranja u Vladi i ostavka Borisa Jokića te zaustavljanje kurikularne reforme.
Podsjećamo, upravo je zbog Tijelova Hrvatski sabor proglasio neradni tjedan. Željko Dilber (HDZ) koji prema vlastitom priznanju uopće ne zna što se to na Tijelovo slavi, obrazložio je taj potez riječima:
"Nadoknadit ćemo to. Počinjemo s radom u idući ponedjeljak. Ne vidim ništa sporno u tome, apsurdno bi bilo raditi u srijedu, četvrtak ne raditi, pa ponovno raditi u petak, ovako ćemo početi u ponedjeljak i nadoknaditi".
Najnoviji je to sramotan potez HRT -a, samo nekoliko dana nakon što su dali prostora ustašofilnom Luki Prceli u (još jednom) direktnom prijenosu mise o čemu smo više možete pročitati ovdje i nakon što su dali otvorenu podršku Hodu za život (bez prava na izbor).
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
19 # Marš protiv pravobranitelji caNenad 2016-05-26 17:39
Da se strategija udruge Vigilare uspješno odvija pokazuje i ova vijest:

U sljedećim tjednima tri hrvatske pravobranitelji ce - Ivana Milas Klarić, pravobranitelji ca za djecu, Višnja Ljubičić, pravobranitelji ca za ravnopravnost spolova, i Anka Slonjšak, pravobranitelji ca za osobe s invaliditetom - mogle bi biti smijenjene, što bi bio presedan ne samo u hrvatskim, nego i europskim okvirima.

Nakon što je saborska većina prošli tjedan odbila izvješće pučke pravobranitelji ce Lore Vidović - koje je ranije jednoglasno prihvaćeno na saborskim odborima - u kuloarima se može čuti da ista sudbina čeka i specijalizirane pravobranitelji ce, čija su godišnja izvješća također dobila potporu matičnih odbora, a sljedeći su tjedan na dnevnom redu plenarne sjednice. Za razliku od pučke pravobranitelji ce, koja tim povodom ne može biti smijenjena, prema zakonima koji reguliraju rad specijalizirani h pravobranitelji ca, neprihvaćanje izvješća legalni je razlog za njihovo razrješenje. Navodno vladajuća većina - prva koja uopće razmišlja o smjenama pravobranitelja - već ima svoje kandidate za ta mjesta.
ce/4101909/" rel="external nofollow" target="_blank">jutarnji.hr/.../... ce/4101909/
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
145 # besmisaolino 2016-05-26 16:44
Koliko galame o nevažnom činu dvije nevažne persone. Začuđuje samo da se Bojana Genov lovi na tako trivijalne stvari. Nisam nigdje zapazio da je ova nova inicijativa koja se nazvala Hod za život tražila ukidanje abortusa, zabranu nečijih prava. Kada su na gey pride pojavi neki zajapureni desničar koji se ne slaže pa vrbalno ili na drugi način ometa taj pride onda mediji to nazivaju teškim kršenjem ljudskih prava, primitivizmom isl. Kada do naprave ove dvije "hrabre djevojke", onda mediji to nazivaju herojstvom. Kakvim to herojstvom? Da ometaš druge da imaju pravo misliti i imati svoj stav? Volio bih da se Dunja Janković kandidira za našu gradonačelnicu, da vidim tu hrabrost, odlučnost i brigu za javno i opće dobro, kao i za pravo čovjeka na izbor. Volio bih pri tome vidjeti kako to prihvaćaju moji i njeni sugrađani? Ili smo mi svi njeni sugrađani također svi markićkini? Mislim ukratko da su ove dvije mlade dame obične nasilnice, ponajmanje umjetnice. I jedno pitanje. Zalažem se za sva ljudska prava. Baš sva. Bilo čije pravo da puši, pa kada ima rak pluća koji je zaradio pušenjem bilo bi dobro da svoje liječenje i sam financira. Zalažem se i za legalizaciju droga, ali da se onda ovisnici liječe svojim sredstvima. Zalažem se i za sve što ljudi rade u korist svoje štete, ali da za to sami snose troškove. Zašto bih ja kao porezni obveznik financirao nekome 10-tak i više abortusa iz sredstava javnog zdravstva?? Neka imaju pravo na milijun abortusa, ali neka pri tome zavuku ruku u svoj džep i plate, a ne u naš zajednički. Zašto bi svi financirali nečije prohtjeve? Imaš prava raditi što god poželiš, ali ne na račun zajednice. Kao što se iz proračuna daje crkvi ogromna sredstva. Ništa im ne treba dati, kao niti ovima koji trče i abortiraju iza svakog kuta. Na račun svih nas.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
28 # Nevažne personedn 2016-05-26 16:58
Citat lino:
Koliko galame o nevažnom činu dvije nevažne persone.
Kad netko naoružan samo gitarom, a drugi goloruk stane na put koloni od 15 000 osoba koje marširaju uz potporu cijele vlade RH, katoličke Crkve i financijski moćnih udruga i organizacija prestaje biti nevažna persona. Nevažne persone su one koje ih anonimno diskvalificiraj u kao nevažne.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
08 # Financiranje hodaS. R. 2016-05-26 17:45
Grad Zagreb (Bandić) financirao "Hod za život". Da li se netko tome čudi?
crol.hr/.../...

Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
25 # evita peronwiliam 2016-05-26 20:19
Citat dn:
Kad netko naoružan samo gitarom, a drugi goloruk stane na put koloni od 15 000 osoba koje marširaju uz potporu cijele vlade RH, katoličke Crkve i financijski moćnih udruga i organizacija prestaje biti nevažna persona. Nevažne persone su one koje ih anonimno diskvalificiraju kao nevažne.
Dunja je ušla u povijest kao prva osoba sa Lošinja koja ima građansku hrabrost i inicijativu.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
95 # DunjaDunja 2016-05-27 10:13
Ušla je u povijest jedino po gluposti,netole ranciji i zalaganju za ubojstva djece.Čega se pametan stidi budala se ponosi.Kakva je hrabrost stati pred žene sa djecom u kolicima.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
27 # Lažeš kao MarkićkaUruk 2016-05-27 12:18
Citat Dunja:
Ušla je u povijest jedino po gluposti, netoleranciji i zalaganju za ubojstva djece.
Ne znam je li glupa (a ne znaš ni ti, ali svejedno je tako nazivaš), ne vidim zašto bi netko trebao biti tolerantan prema onima koji ti oduzimaju prava, a da se zalaže za ubojstva djece lažeš kao Markićka. U vrijeme kad joj zakon dopušta pobačaj, žena ne nosi dijete.Citat:
Kakva je hrabrost stati pred žene sa djecom u kolicima.
Snimci pokazuju da nije stala pred žene sa djecom u kolicima nego pred likove na donjoj slici:

Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
05 # O smislu i besmisluČokolino 2016-05-27 08:52
Citat lino:
Zalažem se i za sve što ljudi rade u korist svoje štete, ali da za to sami snose troškove. Zašto bih ja kao porezni obveznik financirao nekome 10-tak i više abortusa iz sredstava javnog zdravstva?? Neka imaju pravo na milijun abortusa, ali neka pri tome zavuku ruku u svoj džep i plate, a ne u naš zajednički. Zašto bi svi financirali nečije prohtjeve? Imaš prava raditi što god poželiš, ali ne na račun zajednice. Kao što se iz proračuna daje crkvi ogromna sredstva. Ništa im ne treba dati, kao niti ovima koji trče i abortiraju iza svakog kuta. Na račun svih nas.
Pročitaj ovo kopirano iz članka o prizivu savjesti liječnika pa onda kukaj što financiraš tuđe prohtjeve:
Zašto je abortus uopće toliko skup ako je legalan?
Prevelikom cijenom abortusa zapravo se ucjenjuju žene koje ga žele/moraju izvršiti, a žena koja se odlučila na pobačaj učiniti će sve da ga realizira. Medikametozni pobačaj je jeftiniji, ali nije svugdje dostupan. Ne znam zašto je cijena tolika i tko određuje cijenu, to biste morali upitati Ministarstvo zdravlja i one koji se bave financijskom politikom u zdravstvu.
ladylike.hr/.../...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
134 # admine mojlidrano 2016-05-26 17:26
Admine je na jedan lucidan način uspio ubaciti ovu temu, kao da se ne zagađuje tema o prostornom planiranju komentarima o Dunji Janković, pa eto da o Dunji komentiramo, kako bi ukazao na veličinu herojstva "jedne male umjetnice" (koliko plaća porez??, koja se suprostavila ogromnoj mašineriji hrvatske države, katoličke crkve svih klekalnih institucija. Ma dajte, na kraju će biti inicijativa za podizanje najvećeg spomenika našoj heroini na našem trgu. Neš ti. Po običaju našega admina. Ali i to treba znati, ali i htjeti.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
212 # Mala umjetnica protiv Ogromne mašinerijeMarianne 2016-05-27 01:01
Citat lidrano:
kako bi ukazao na veličinu herojstva "jedne male umjetnice" (koliko plaća porez??, koja se suprostavila ogromnoj mašineriji

Koliko stvarnost mora biti loša da se (i)umjetnici pobune? A loša je, svi to osjećamo. I lokalno i na državnoj razini događaju se stvari za koje do jučer nismo mogli zamisliti da će se dogoditi.

Bili smo ponosni na očuvanost svoga grada i otoka, a sada gledamo kako nam "gradski oci" potezom miša njegove najljepše i najvrijednije dijelove pretvaraju u beton. Par ljudi se pobunilo, nešto više njih je popljuvalo ove koji su se pobunili, a većina je okrenula glavu "jer se to njih ne tiče".

Vjerovali smo da će se nova vlada baviti reformama i gospodarstvom, no oni su prvo navalili na kulturnjake, udruge i medije. Tko bi pomislio da će ikada jedan naš ministar kulture postati po zlu poznata "međunarodna zvijezda"? Nakon trakavice o "ustašama i partizanima" iz naftalina su izvukli priču o zabrani pobačaja, a sada ruše i teškom mukom sastavljen novi školski kurikulum. A ljudi su već toliko osiromašeni, ucijenjeni, zaduženi, poniženi i umorni od svega da niti ne shvaćaju što im se tek sprema - rad do 67 godine, plaćanje već plaćenog u zdravstvu, porez na djedovinu i rasprodaja svega što imalo vrijedi u ovoj zemlji...

Kada jedna Mala umjetnica stane protiv ove Ogromne mašinerije onda to nije samo hrabar čin, već i poziv na uzbunu, jer u normalnim vremenima umjetnici ne prosvjeduju na ulici, već se bave umjetnošću.

p.s. I umjetnici plaćaju porez, ako uopće išta uspiju zaraditi u ovoj nekulturnoj zemlji.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
102 # Ljudska pravaVilenka Galjanić 2016-05-27 04:05
NITKO na ovoj planeti Zemlji ne može zabraniti nečiji hod! Ne mogu vjerovati da živim na otoku divljaka. Sramota za cijelo čovječanstvo !
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
17 # pogodak "u ništa"lucifer 2016-05-27 07:53
Citat Vilenka Galjanić:
NITKO na ovoj planeti Zemlji ne može zabraniti nečiji hod! Ne mogu vjerovati da živim na otoku divljaka. Sramota za cijelo čovječanstvo !
Vilenka, what are you talking about ?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # AnswerVilenka Galjanić 2016-05-28 12:16
I didn't received the answer of my question to the VIP Dunja Janković on 25th May 2016. It is important to feel myself safe on my future voyage to abroad.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
47 # Proljetni karnevalŠarlo Akrobata 2016-05-27 10:07
Jeste li vidjeli sinić onu gomilu u Hodu za ...što? Karneval?Ne, pre ozbiljni su, ali pomislih u prvi tren da je proljetna verzija karnevala. Mene je osobno sram svjedočiti brojnim događajima u Hrvatskoj pa i ovo je bio pmaknuti karneval. Procesija?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
38 # Pomaknuti karnevalŠarlo Akrobata 2016-05-27 10:12
pročitajte ovo ma sumnje da je zakonsko ograničenje prava na pobačaj krajnji cilj Katoličke crkve u Hrvatskoj i njezinih eksponenata poput Željke Markić i Vice Johna Batarela, koji su prošle subote u Zagrebu organizirali povorku Hod za život, događaj koji su mediji nazvali prosvjedom, iako se zapravo radilo o politički sponzoriranom mitingu. Da nije tako ne bi se uz ratnog zločinca Daria Kordića, osuđenog u Haagu zbog pokolja čitavih obitelji u Ahmićima – 73 muškarca, 32 žene i 11 djece, od kojih je najmlađa bila tromjesečna beba – među najistaknutijim hodačima našli Sanja Orešković, pobožna supruga predsjednika Vlade Tihomira Oreškovića, i njegov savjetnik Stjepo Bartulica, niti bi im zagrebački gradonačelnik Milan Bandić stavio na raspolaganje gradske resurse i pokrio dio troškova za štandove, letke i majice.
www.portalnovosti.com/.../
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
17 # Projekt abortus za mjesta u saboruHomer Simpson 2016-05-27 12:37
Izgleda da je Hod za život bio masovna uvertira u predizbornu kampanju stranke Željke Markić koja očito očekuje ponavljanje izbora.
Markić: 'Programi drugih stranaka su dobri, ali ih nema tko provoditi. To možemo mi'
vijesti.rtl.hr/.../...

Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
16 # Hod za saborske foteljeDrito 2016-05-27 12:44
Sada je valjda već i plavušama jasno čemu je služio Markićkin Hod :lol: :lol: :lol:
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
91 # Magla oko nasKunja 2016-05-27 11:27
Cilj je postignut vidi se i na ovoj stranici.
U našoj zemlji kao i na našem otoku nema sredine sve je lijevo ili desno.
Nema govora o toleranciji već na kojoj si strani - DESNO ili LIJEVO.
Svi ostali životni problemi prolaze mimo toga umjesto da slušamo jedni druge jer i onaj lijevi ima nešto za reći - desnom a desni - lijevom.
Pokušajte poslati kvragu i jedne i druge ako ne rade ništa da svima bude bolje.
I lijevima i desnima!!!!!!!! !!!!!!!!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
13 # Srednji vijekŠarlo Akrobata 2016-05-27 16:49
A što je sa onom brojnom kolonom sinoć?U 21. stoljeću, halo ljudi!!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # Corpus DominiEkaterina Velika 2016-05-27 23:46
Citat Šarlo Akrobata:
A što je sa onom brojnom kolonom sinoć?U 21. stoljeću, halo ljudi!!
Ona brojna kolona sinoć je bila obična procesija za Tjelovo koja se na ovom otoku održava već stotinama godina i nema nikakve veze s gđom Markić i sličnima. Shvaćam da su ljudi nabrijani, ali dajte se malo informirajte zašto je jučer bio neradni dan.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
27 # Bez naslovaŠarlo Akrobata 2016-05-27 16:51
Što lijevo, pa što svi trebamo postati ustaše, hodati iza križeva i mrziti sve strance i općenito drugačije.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
010 # Malo mistoServantes 2016-05-28 03:20
Citat Marianne:
Koliko stvarnost mora biti loša da se (i)umjetnici pobune? Prastara je istina da "nitko nije prorok u svome kraju". Umjetnici ponajmanje. Živimo u čudnim vremenima, pa je sve moguće, čak i to da i inače poslovično "ludi umjetnici" postanu jedini glas razuma u društvu punom raznih "velikih mudraca".
Mijenjam dvije zdrave Dunje za sve trulo voće koje nam žele podvaliti ovih dana. Jer "manje je više".
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
15 # bermudski trokutalf 2016-05-28 07:26
Citat Servantes:
Prastara je istina da "nitko nije prorok u svome kraju". Umjetnici ponajmanje. Živimo u čudnim vremenima, pa je sve moguće, čak i to da i inače poslovično "ludi umjetnici" postanu jedini glas razuma u društvu punom raznih "velikih mudraca".
Mijenjam dvije zdrave Dunje za sve trulo voće koje nam žele podvaliti ovih dana. Jer "manje je više".
Od ove žabokrečine u koju smo upali samo nas umjetnici mogu izvući. Zato dajte podršku Dunji da se angažira u politici i spasi ovaj otok.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
04 # !!!don 2016-05-28 10:13
Lijevo ili desno,svejedno, u ovoj zemlji vlada lopovluk, korupcija, rasprodaja, a što je najgore - primitivizam, sposobni odlaze ,ostaju uhljebi ibaga.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
04 # Wake-up!Anti-depresiv 2016-05-28 10:25
Citat don:
Lijevo ili desno,svejedno,u ovoj zemlji vlada lopovluk,korupcija,rasprodaja,a što je najgore-primitivizam,sposobni odlaze ,ostaju uhljebi ibaga.
Tako nam je jer smo im dopustili da nas ubiju u pojam i to šutke. Ne kažu bez veze da svatko ima vlast kakvu zaslužuje. Ljudi, probudite se, poduzmite nešto protiv tog lopovluka, korupcije i rasprodaje. Lakše je otići no ostati i boriti se.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
04 # Cirkus Monti PajtonaZoZo 2016-05-28 10:52
Citat don:
Lijevo ili desno,svejedno,u ovoj zemlji vlada lopovluk, korupcija, rasprodaja, a što je najgore - primitivizam, sposobni odlaze ,ostaju uhljebi ibaga.
Jučer sam na N1 gledao direktni prijenos zemljotresnog pucanja vlade RH zbog Karamarkove upletenosti u biznis njegove supruge. Meni je izgledalo kao rat za prevlast u nekoj mafijaškoj familiji, samo bez krvi, pucanja i konjskih glava u krevetima. A pomalo i na Cirkus Monti Pajtona.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
04 # Svi u emigraciju!Peronospora 2016-05-28 14:47
Moram priznati da sam se u*ro od straha kad sam pročitao da je Bandić reka Karamarku "Tomica uzmi odgovornost u svoje ruke, idemo zajedno graditi Hrvatsku", a Ladislav Ilčić zvani Nedrk da treba vući čvrste poreze, pristojno, ali vrlo odlučno. Na*ebaćemo više nego smo strahovali :cry:
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
02 # nosporapero 2016-05-28 20:39
Citat Peronospora:
Moram priznati da sam se u*ro od straha kad sam pročitao da je Bandić reka Karamarku "Tomica uzmi odgovornost u svoje ruke, idemo zajedno graditi Hrvatsku", a Ladislav Ilčić zvani Nedrk da treba vući čvrste poreze, pristojno, ali vrlo odlučno. Na*ebaćemo više nego smo strahovali :cry:
Već smo davno nahebali, više se ne čudim ničemu.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
03 # ..pušmipuli 2016-05-29 02:26
Ne odobravam abortus ali ipak bi trebalo ostaviti prostora ženama koje recimo nisu u ezdepeju ili hadezeju jer ta jadna djeca ako se i rode nemaju nikakve šanse za opstanak kako u ovom usranom gradu tako i u državi koja je u još gorem stanju..
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
02 # I dalje o kolonamaŠarlo Akrobata 2016-05-29 08:16
Pa recicite vi EKV zašto su hodalu u koloni
za Tjelovo, a nisu zbog suradnje glavnog im vođe s npr. MOL-om, ili zbog svinjarija u zdravstvu? Što nama ostalima poručuju svojim hodom? Jučer izborom deklariranog ustaše u Predsjedništvo vaše stranke i nikom ništa. Vi kreirate netrpeljivost i isključivost, nema niti jednog mogućeg opravdanja ni težnje od stoljeća sedmog za ovo što se danas događa od strane crkvenih jurišnika. Kolona nije bezazlena, pokazuje nam koliko vas ima iz ideja koje ruše kurikularnu reformu, koje prodaju zadnje u zemlji i sl.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # Manipulacija generalizacijomEkaterina Velika 2016-05-29 14:04
Procesija na Tjelovo nema nikakve veze s prosvjedom, baš kao što ni većina vjernika nisu desničari. Ako ćemo pošteno, Isus bi danas nazvali ljevičarem. A to što neki "veliki kršćani" zbog vlastitih interesa manipuliraju povodljivom ruljom nema nikakve veze s vjerom. Nažalost, zbog takvih pojedinaca su svi vjernici postali etiketirani kao netrpeljivi i isključivi "zadomspremni" nazadnjaci. I to u vrijeme kada tolerantnost i čovjekoljublje jednog pape Franje oduševljava ljude širom svijeta. Šarlo Akrobata, jeste li ikada pomislili da u ovoj našoj šizofrenoj zemlji postoje i vjernici- uvjereni antifašisti koji se već godinama bore za poštivanje ljudskih prava i sloboda? Svaka generalizacija je opasna jer odvraća ljude od kritičkog razmišljanja. Upravo zato su Markićka i slični uspjeli skupiti "stado ovaca" koje ih je bez razmišljanja slijedilo u koloni.

I da, vjernica sam, bila sam u procesiji na Tjelovo, slušam i EKV i Šarlo Akrobatu i grozim se ljudi koji misle da će biti više slobodni ako nekom drugom uskrate njegova prava.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
14 # ”Ta djeca bi mogla postati odrasli ljudi.“Šarlo Akrobata 2016-05-29 08:46
www.autograf.hr/.../

”Ta djeca bi mogla postati odrasli ljudi.“ Evo parole za Hasanbegovića, zadomspremaše.. .u toj koloni hodate i vi EKV i ostali koji blate Dunju, Bojanu i ostale koji su se pobunili
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
16 # ZvonaŽena 2016-05-29 08:57
Crkva je zbilja postala utočište fašističkih zločinaca, pretvorivši ih (tek sad) u zelote svoje 'misije'.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
01 # pa evo osvježenjašarlo akrobata 2016-05-31 11:13
Pročitajte...ne mamo snage da te bolesne mantijaše prisilimo da se u miru svojih crkvi međusobno jebu, a naše [censored]e neka ostave na miru. Da sve krenemo na mise s transparentima Moja [censored]a moj dućan, kome hoću tome dam, i da još tresemo golim sisama i guzicama mračne drkadžije bi se smirile

dubrovackidnevnik.rtl.hr/.../. ..
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj

Dodaj komentar

Komentari koji nemaju veze s temom članka uz koji su uneseni bit će uklonjeni. Za unos "off topic" komentara mogu se koristiti stranice SVAŠTARA 2, SVAŠTARA, ŠKOVACA i SATIRIČKI PRILOZI. Uredništvo ne snosi odgovornost za sadržaj komentara.

Sigurnosni kod
Osvježi

galerije1

mi-logo
wonline
yrno
Vremenska prognoza
za Lošinj


Članak 69. Ustava RH

Volim LošinjSvatko ima pravo na zdrav život.
Volim LošinjDržava osigurava uvjete za zdrav okoliš.
Volim LošinjSvatko je dužan, u sklopu svojih ovlasti i djelatnosti, osobitu skrb posvećivati zaštiti zdravlja ljudi, prirode i ljudskog okoliša.

setnja

ubojstvoborocid

ZADNJI KOMENTARI

  • Neprepoznatljivi Lošinj

    Svetica 19.11.2019 16:36
    Ave Kolinda
    Muzej se raspada poplava u podrumu a Etingerka direktorica se nije pojavila nit jednom ...
     
  • Svaštara br. 2

    adriano 19.11.2019 11:17
    3,2,1 kuhaj
    Kako može predavati stručne predmete osoba koja će dobiti otkaz u hotelu koji već godinama ...
     
  • Svaštara br. 2

    Gost 19.11.2019 07:31
    Šefica
    Uskoro bivša šefica kuhinje u hotelu Helios.
     
  • Prezir prema demokratskoj proceduri

    gost 18.11.2019 18:31
    Serijski troll
    Ovo se zove serijsko trolanje. Trolaš brzinom od tri minute za jedan komentar. :P
     
  • Prezir prema demokratskoj proceduri

    hranitelj tuljana 18.11.2019 18:19
    Žrtve zaslužuju pravdu
    Na tužnu godišnjicu vrhunca još jedne (po Hrvate) tragične suradnje kokarde i petokrake ...
     
  • Svaštara br. 2

    hranitelj tuljana 18.11.2019 18:15
    A joj, je li to moguće?
    Očito nisi sposoban razlikovati "spominjanje mrtve djece" od "spominjanja iskorištavanja ...
     
  • Svaštara br. 2

    hranitelj tuljana 18.11.2019 18:10
    Tako je
    Nisu krivi zločinci što se nisu procesuirali nego oni koji su cijelo vrijeme na vlasti!
     
  • Svaštara br. 2

    Emanero 18.11.2019 17:49
    Poziranje na mjestu posebnog pijeteta
    Za to su odgovorni ovi kojima na tužnu obljetnicu idu suze ... od smijeha. i.imgur.com/XE28ue7.jpg ...
     
  • Svaštara br. 2

    gost 18.11.2019 08:07
    Isprika tuljanu
    Evo ispričavam se. Istina je da je mrtvu djecu prije tebe spominjao Markićkin portal narod.hr ...
     
  • Svaštara br. 2

    hranitelj tuljana 17.11.2019 19:07
    ajme, majko...
    Izvoli... iako, ne očekujem ispriku...
     
  • Svaštara br. 2

    gost 17.11.2019 18:06
    Tuljanska nekrofililija
    A tko je spomenuo iskorištavanje mrtvih osim tebe, tovare?
     
  • Svaštara br. 2

    hranitelj tuljana 17.11.2019 17:31
    Hrvati neka šute?
    O kojem navedenom djetetu su informacije lažne? I, ako pisanje članka o ubijenim cilima za ...
     
  • Svaštara br. 2

    Licemjer 17.11.2019 15:22
    ...
    Znam gdje se informira. Ne čudi me, s obzirom na njegov reksponirani akumen. Čak nije ni ...
     
  • Svaštara br. 2

    gost 17.11.2019 07:47
    Izvori tuljanove mudrosti
    Prikladno skrojenim "informacijama" i njihovim interpretacijam a napaja se s izvora desničarske ...
     
  • Svaštara br. 2

    gost 16.11.2019 19:17
    Horor
    »Every decent man is ashamed of the government he lives under.« (Svaki se pristojan čovjek ...
     
  • Svaštara br. 2

    EK 16.11.2019 18:39
    Oskar za ljigavost ide ....
    Ljigavost mu je osigurala mjesto u Plenkijevoj Vladi ali nije zaboravio ni vjesnika ...
     
  • Svaštara br. 2

    Licemjer 16.11.2019 18:17
    ...
    Pa da, tipično tuljanovski i desničarski, živjeti u prošlosti, hvatat se za slamke i ...
     
  • Svaštara br. 2

    hranitelj tuljana 16.11.2019 16:13
    402!!!
    Sjetimo se na ovu tužnu obljetnicu da je ukupno 402 djece stradalo u Domovinskom ratu ...
     
  • Svaštara br. 2

    hranitelj tuljana 16.11.2019 16:08
    ne ponovilo se
    "Mići Cekinoviću je prije suđenja u Rijeci već dva puta suđeno na sudu u Karlovcu ali je ...
     
  • Bojana Genov: Otoci moraju biti mjesta za život, a ne samo turističke destinacije

    Kvazimodo 16.11.2019 13:52
    Kome zvona zvone? Ne pitaj, tebi zvone!
    Ali zato imamo radost i veselje od zvonjave, a danas kad svatko ima sat ili mobitel i korist ...
     
  • Bojana Genov: Otoci moraju biti mjesta za život, a ne samo turističke destinacije

    gost 16.11.2019 09:19
    Stvarno divno i krasno
    Kao jutros alarm Erste banke ili još češći alarm odnekud s obale Priko.
     
  • Bojana Genov: Otoci moraju biti mjesta za život, a ne samo turističke destinacije

    gost 16.11.2019 09:16
    Vjeruj u sebe, a ne u Erste banku
    Jutrošnja budnica na otoku vitalnosti u cnentru mjesta ugodnog za život svojih stanovnika.
     
  • Svaštara br. 3

    Zico 16.11.2019 07:38
    loš je čak i za standup komičara, laže i samo što ne prasne u smijeh
    iz istih razloga je veliki govornik iz Gline'95 odustao od posjete Zagrebu, da mu ne bude frke ...
     
  • Svaštara br. 3

    Slavonac 16.11.2019 06:55
    toliko o navodnom protjerivanju
    Za one koji su posljednjih 30 godina imali sinkopu... Vezano za navodno protjerivanje iz ...
     
  • Svaštara br. 3

    Administrator 15.11.2019 19:38
    Dogovorena laž o putu za izbijanje Drugog svjetskog rata
    Upravo tako.Pa tako postoje oni koji vole činjenicu da je Jasenovac bio rekreacijski kamp u ...
     
  • Svaštara br. 3

    hranitelj tuljana 15.11.2019 18:02
    Volim činjenice.org
    Želite li reći da je i službena povijest logora Jasenovac „skupina laži oko kojih su se ...
     
  • Svaštara br. 3

    Zico 15.11.2019 14:21
    ako nečemu ne vjerujem, onda su to četnički portali
    a ti vjeruješ svemu što pročitaš, pogotovo na četničkim portalima? tamo piše da je u jasenovcu ...
     
  • Svaštara br. 3

    gost 15.11.2019 12:39
    Troll alert!
    Stara narodna kaže - Ne utrkuj se s konjima i ne svađaj se s budalama. Niti možeš konja ...
     
  • Svaštara br. 3

    hranitelj tuljana 14.11.2019 20:22
    Strawman
    I inače imate običaj vjerovati nacističkim izvorima. Čudi me da tako mudar čovjek nije ...
     
  • Svaštara br. 3

    Administrator 14.11.2019 20:01
    Dogovor o povijesnoj istini
    Kako reče Napoleon Bonaparte, povijest je skupina laži oko kojih su se ljudi složili, a oko ...