Ova stranica koristi kolačiće koje u svakom trenutku možete kontrolirati postavkama u vašem internet pregledniku

Ako ne promijenite postavke preglednika slažete se s korištenjem kolačića Vise o kolacicima

Razumijem i prihvacam

"Raskrižje" u povijesti našega Grada

Korisnička ocjena:  / 0
LošeNajbolje 

letakStiglo je proljeće! Proljeće je poznato kao godišnje doba koje, za razliku od tmurne i uspavljujuće zime, u ljudima budi životnu energiju i rađa optimizam, poručuje kandidatkinja za gradonačelnicu Snježana Kučić - Krstaš letkom koji su neki građani primili u poštanske sandučiće.

Baš tako, poletno i samopouzdano, osjećamo se moj tim i ja, i kroz ovaj tekst takvo raspoloženje želimo prenijeti i na Vas. Do predstojećih lokalnih izbora ostalo je tek nešto više od mjesec dana i vrijeme je da se predizborne poruke uobliče, dovrše i pokažu programi, te Vama, građanima koji birate budući put našega Grada, predstave ljudi koje će te programe provesti u djelo. Ja sa time počinjem već danas i ponosno Vam predstavljam mog zamjenika Davida Murljačića iz Velog Lošinja. David, trenutno radi u Jadranka trgpvini d.d., a nakon izbora i on i ja profesionalno ćemo obavljati naše dužnosti i zaposliti se u Gradu. Njegov životopis kao i ostale bitne informacije o predstojećim izborima možete, kao i do sada, pročitati na mojoj web-stranici www.snjezana.net

Lošinj više ne smije čekati ... jer vremena nisu laka. Naš je Grad bez jasne vizije i bez definiranog puta u budućnost. Više nemamo vremena čekati pomoć izvana jer, kao što ni svijet nema previše vremena za Hrvatsku, tako ni naša državna niti županijska vlast očito nemaju previše vremena za Lošinj. Potrebno nam je ono što su sve naše dosadašnje gradske vlasti zanemarivale i ignorirale, a to je udružena snaga pojedinaca, snaga svakog građanina ovoga grada, njegova volja za stvaranjem i želja za napretkom. Lošinj su takvi ljudi gradili i doveli ga do njegova sjaja, a od onog trenutka kada su te vrijednosti zaboravljene, a nešto drugo postalo važnije, Lošinj je počeo blijediti. Eto, upravo bih taj, pomalo zaboravljeni sjaj, htjela vratiti ovom voljenom gradu, i ...zato Lošinj više ne smije čekati.

Lošinj ne može čekati ...a u našem gradu nek' se ideologija i „visoka politika" malo „odmore" i prepuste životni prostor ljudima koji žele htjenjem, radom i poštenjem činiti bolje našem Gradu. Kao što znate, nisam član nijedne političke stranke niti to namjeravam postati, i to smatram vrlinom kada je u pitanju moja sloboda angažmana kao gradonačelnika Lošinja. Nemam ograničenja stranačkom stegom i lako ću surađivati s bilo kime bez obzira na stranačku pripadnost. Izađimo na predstojeće izbore i birajmo najbolje jer nova nam se prilika neće tako skoro ukazati. Ovi su izbori iznimno važni jer u slijedeće četiri godine očekujemo ulazak Hrvatske u Europsku uniju i konačno definiranje položaja lokalne samouprave, pa tako i našeg Grada, u cjelokupnom državnom ustroju. Stoga, ni ja neću čekati: u narednih nekoliko dana objaviti ću sastav izborne liste koja će me podržati i koja će se sa političkim suparnicima nadmetati za mjesta u Gradskom vijeću. Radi se o 15 poznatih, priznatih i vrijednih osoba, naših sugrađanki i sugrađana, spremnih da se stave u funkciju razvoja Malog Lošinja i svih okolnih mjesta i otoka. Pridružite nam se, pomozite da pobijedimo ... jer Lošinj ne može čekati.

Ovo proljeće neka označi početak novog razdoblja naših života, razdoblja tolerancije i razumijevanja u vođenju našeg Grada. Konačno recimo zbogom isključivosti, ignoriranju i zatvorenosti, a promovirajmo i proslavimo pobjedu dijaloga, suradnje i otvorenosti.

Neka ovi izbori postanu „raskrižje" u povijesti našega Grada, a odabir pravoga puta na tom „raskrižju" moguć je samo ako izađete na izbore. Zato Vas pozivam i molim: izađite na izbore! Pogotovo pozivam sve Vas koji do sada, nezadovoljni onime što se nudilo, niste izlazili na izbore: izađite na izbore jer na izborima pobjeđujete Vi, a vjerujući u snagu i sjaj svakog pojedinca... pobijediti ćemo zajedno!

Koristimo ovu priliku da Vama i svim Vašim bližnjima poželimo Sretan i Blagoslovljen Uskrs!

Srdačno Vaši,

Snježana Kučić-Krstaš

letaksk

Komentari: 

0 0 # Moš mislit kandidataNe pušim 2009-04-12 14:50
Nezavisni kandidati Snježana Kučić-Krstaš radi u Jadranka d.d., zamjenik joj je David Murljačić radi u Jadranka trgovina d.o.o. a ne kako nam na letku kažu u Jadranka trgovina d.d. Ako su nesposobni saznati gdje su zaposleni, kako će biti sposobni voditi grad. Oboje su slučajno zaposleni u Jadrankci. Oni mogu biti nezavisni od Šolića i Lekića? Što misle da su ljudi blesavi?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # stiglo proljećeproljećar 2009-04-12 17:58
Ma jedino što stoji u ovoj reklami je to da je stiglo proljeće ;-)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # KasnoProljećar 2 2009-04-14 21:48
A i tu je netko imao 2 iz prirode i društva...Opet se kasni :P
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Dobar duh 2009-04-12 18:18
"...a nakon izbora i on i ja profesionalno ćemo obavljati naše dužnosti i zaposliti se u Gradu."
I kakve veze sad ima Jadranka? Ljudi će se zaposliti u gradu i njemu posvetiti cijeli svoj radni vijek!
Za razliku od Garija koji svoju dužnost obavlja samo 2 radna dana tjedno. Zamisli, najveći grad na otocima, pa ima gradonačelnika koji - volontira: jamstvo razvoja, zar ne? :-)
Ne zaboravite da su svi stranački ljudi još moraju brinuti i o stranci (Gari pogotovo, jer mu je očito cilj probiti se što više u HDZ-u), a i o stranačkim ljudima (što uzima "pameti" i smanjuje dijapazon podobnih).
Ni jedan od ova 2 velika problema ne mori Snježanu i Davida.

Oni su naši, domaći ljudi kojima je cilj odista promjeniti nešto i pokrenuti otok!

Naravno da ćete svima naći zamjerke, to je normalno i dobro.
No doista jednu tiskarsku grešku dovoditi u vezu sa nečijom sposobnošću nije uredu.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # PoduzetništvoDobri duh 2009-04-14 17:53
Hej duše, pa gða. Krstaš je već bila bila kao domaća u Gradu i vede se rezultati njezinog poduzetnog duha...Kako sada planira...i biti će...i kada bude...i truditi će se...i ma ne znam dalje nabrajati...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # doživotni čelnicidfg 2009-04-12 18:43
A kako to misliš da će se zaposliti u gradu i njemu posvetiti cijeli svoj radni vijek? Hoće li se proglasiti doživotnim čelnicima grada? To ti je duhovito, ali mislim da ne bi išlo jer su svake 4 godine izbori :-) A i to o domaćim ljudima mi je malo čudno jer prvi put čujem da Gari valjda nije domaći čovijek :-)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Dobar duh 2009-04-12 18:59
Naravno da nisam mislio na čitav radni vijek nego na vremenski interval od 4 godine (ili više ukoliko budu ponovno izabrani).
Ja nisam rekao da Gari NIJE domaći čovjek, nego sam samo konstatirao da su Snježana i David domaći ljudi.
A uostalom ne znači li biti domaćim čovjekom provoditi vrijeme na otoku? Ili je dovoljno samo roditi se? Znam puno doseljenih ljudi koji su više "domaći" od nekih domaćih.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # dfg 2009-04-12 19:16
Ne znam ja šta si ti mislio ali znam šta si napisao. A ne znam ni šta misliš kad pišeš da će ovi pokrenuti otok. Šta će mu ugraditi motor i pokrenut u toplije krajeve :-) Dajte ljudi pustite te prazne frazetine o promijenama i pokretanju i smislite neš novo
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Dobar duh 2009-04-12 19:28
Mislim da samo vrlo čudan čovjek može misliti da će se netko proglasiti doživotnim čelnikom, odnosno tako protumačiti tu rečenicu.
Da, ugraditi će mu motor vlastitih ideja, motor otvorenosti i poštenja i odvesti Lošinj u toplije krajeve, ako baš inzistiraš.

Promjena, pokret i ostale riječi su postale "frazetine" radi onih koja ta obećanja nisu ispunili (i tu ne mislim samo na lokalnu nego i na cijelu političku scenu u Lijepoj Našoj), a to ne znači da te riječi nemaju svoju težinu i svoje značenje.
Mislim da je važnije ovdje kome će ljudi vjerovati kada kažu da će "pokretati i mjenjati Lošinj": ljudima koji te riječi ponavljaju svake četiri godine, a da u meðuvremenu ne pokušaju napraviti ni p od promjene (kad bolje razmislim promjenili su - svoje radno mjesto) ili novim licima sa novim idejama?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Dopuna...Dobar duh 2 2009-04-14 21:53
"Promjena, pokret i ostale riječi su postale "frazetine" radi onih koja ta obećanja nisu ispunili". Dopuna...žao mi je novog dečka iz Velog Lošinja, ali S.Krstaš je bila u Gradu i vidim što je napravila za svojeg boravka...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Mačka u vrećiLeptir 2009-04-12 19:58
Prijatelju, kad napišeš "Ljudi će se zaposliti u gradu i njemu posvetiti cijeli svoj radni vijek!" samo čudan čovjek koji ima nadnaravnu sposobnost čitanja tuðih misli shvatit će da si mislio na trajanje mandata, a ne na ono što si napisao, t.j. na cijeli životni vijek. Piši kako misliš, pa ćemo čitati kako pišeš i tako znati što misliš.

A glede priče o ugradnje motora vlastitih ideja, otvorenosti i poštenja, treba biti vrlo čudan čovjek pa na temelju samo te šuplje reklamne fraze kupiti mačku u vreći. Po čemu možemo znati da osim smisla za dizajn letka s leptirićima kandidatkinja može imati neke vlastite ideje? U Jadranci radi kao službenica koja provodi tuðe ideje, a u politici se iskazala samo time što je dala ostavku u gradskom poglavarstvu. A mislim da je malo Lošinjana znalo da je uopće članica poglavarstva. Većina je to saznala tek kad ga je napustila.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Molim bez trikovaRentgen 2009-04-12 20:11
Dobar duh je baš navalio. Daj molim te osim blesavih fraza reci i jednu konretretnu stvari zbog kojih bi njih dvoje bili ozbiljan faktor odnosno da bi bili ozbiljni kandidati. Oni sami program tek obećavaju obznaniti. Za sada samo iz daljine, površno i frazama kritiziraju samo Garija. A on nije od Lošinja napravio to što oni u letku govore. Dapče oni koji dolaze iz Jadranke su zadnji koji imaju pravo nekome prigovarati zaostajanje Lošinja kad su oni(Jadranka) najveći krivci za to. Razvoj grada omogućavaju ili ne omogućavaju gospodarski subjekti a čija je važnost odnosno utjecaj na razvoj, proporcionalan svojhoj veličini. Grad kao lokalna samouprava s ograničenim ovlastima nema tu velikih mogućnosti. U tržišnom gospodarstvu sve je na privatnoj inicijativi.
S obzirom na prethodnju vlast u Gradu, Balija koji je bespogovorno radi obiteljskih i političkih veza s Jadrankinim vodstvom odnosno vlasnicima zadnjih 15-estak godina, izvršavao sve od njih zadane mu obveze, kritike Gariju i Gradu općenito su promašene. Sjetimo se samo kao ilustraciju, izmjena UPU-a Punta, u kom roku i na koji način je izmjenjen i što je Grad "dobio" s tim ( nije naplatio ni komunalni doprinos), a što je sama Jadranka s tim izgubila (smanjila je svoj smještajni kapacitet na najatraktivnojo j i naj vrijednijoj lokaciji) , a dobio je samo... netko tko se skriva iza ovih kandidata. Ako je gospodi iz Jadranke potrebna takva gradska vlast a očito je da im to nedostaje, naka se prestanu skrivati iza tobože nezavisnih kandidata jer time varaju. Vjerujem da birači nisu tako glupi i da će prepoznati podvalu krupnog kapitala s Malina i Gravota.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ???Strogi 2009-04-12 20:15
Dobrom duhu koji kaže ..."No doista jednu tiskarsku grešku dovoditi u vezu sa nečijom sposobnošću nije uredu." Slažem se. Samo kako onda znamo što u tekstu je odnosno nije tiskarska greška. Mislim da je sve tiskarska, logička, moralna i politička greška.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # MA tko se to rugaGREŠKA 2009-04-12 20:33
Ma tko se to ruga i pokušava na tiskarskoj grešci omalovažiti ljude koji žele raditi? Vidi tko ljudi čiji se min istri meðusobno obračunavaju šakama pa što nemate nešto bolje nego to pogledajte samo na što vam liče ti vaši ministri sve pamet do pameti a oni su vam uzor.
Vaš premijer je lagao o krizi dok mu ona nije omču oko vrata vezala, a na kraju ju je preokrenuo u svoju korist tako da greške koje čine ustvari nisu krivi oni nego recesija.
Pa sve se bazira na LAŽI.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Dobar duh 2009-04-12 20:51
Leptiriću, priznajem grešku vezanu za konstrukcije te rečenice, ali i dalje nevidim kako netko može pomisliti na išta drugo osim trajanja jednog mandata (ili više naravno, ako budu opet izabrani)?
"U Jadranci radi kao službenica koja provodi tuðe ideje, a u politici se iskazala samo time što je dala ostavku u gradskom poglavarstvu." Mislim da referiranje na ženu koja je od pripravnice dogurala do direktorice Službe pravnih i investicijskih poslova u tvrtci u kojoj se trenutno realiziraju velike investicije kao na "službenicu koja provodi tuðe ideje" nije zdravorazumski.

Rentgenu,
definiraj što znači biti "ozbiljan kandidat", mislim da to znači biti na glasačkom listiću, a prema novom zakonu za to je potrebno skupiti 200 potpisa birača. To još ni Cappelli, ni Fatuta, pa ni Snježana nisu napravili prema tome prema svima bi se mogli odnositi kao prema neozbiljnim kandidatima; a ako uzmemo malo "labavije" kriterije nije li onda objava kandidature i obraćanje biračima u dva navrata dovoljan dokaz ozbiljnosti?
Ako pogledaš generalno lokalne izbore u RH i kandidate 90% njih još nema program, prema tome zašto bi ga Snježana već sada trebala objaviti? Da ga suparnici mogu prepisati? Duboko vjerujem da Snježana i David znaju što muči Lošinjane jer su s njima ipak malo duže od 2 radna dana :-)
Što se tiče "gospodarski subjekata": Grad se mora osigurati svim gospodarskim subjektima (a ne samo velikom kapitalu - kao što je slučaj na Kalvariji) da se razvija, i da to ne radi samo na deklarativnoj razini podrške, nego konkretnim potezima, poput pomoći pri traženju sredstava pri fondovima EU.
Što se tiče "krupnog kapitala sa Malina i Gravota" mogu ponoviti svoju tvrdnju iz par komentara prije, a to je da će se oboje zaposliti u gradu (kao što piše u letku) i time gbe svaku vezu sa Jadrankom pa tako i krupnim kapitalom.

Strogi,
mislim da je vrlo malo vjerovatno da ljudi koji godinama rade u jednoj tvrtci mogu samo tako pogrješiti u pisanju njenog naziva. Zato prije mislim da je tiskarska greška.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Ako može malo pravih argumenataRentgen 2009-04-12 21:34
Dobri duše, kad sam govorio o neozbiljnosti nisam naravno mislio na formalne uvjete koje kandidat mora zadovoljiti da bi se našao na listi. Niti mislim da kad se i naðe na listi , da je time posto ozbiljan kandidat. Ono što su po tebi labaviji kriteriji, su u stvari pravi kriteriji. Pod ozbiljnošću podrazumjevam, osim ozbiljne volje da se postane gradonačelnik i ozbiljan i jasan program s ozbiljnim i jasnim političkim ciljevima s ozbiljnom i jasnom analizom sadašnjeg stanja. Frazama, nema se vremena i sanacijom stanja, a bez da se jasno utvrdi gdje nam se žuri, što sanimramo i gdje idemo, kod mene se ne prolazi. Kad takva retorika dolazi od "nezavisnih" kandidata-jako sam oprezan. Jamstvo nezavisnosti kandidata nije da će preći na plaću u grad pa će kao time postati nezavisni od dosadašnjih poslodavaca. Nakon mandata od 4 ili više godina kako bi htio Dobri duh, gdje će se zaposliti sadašnji nezavisni kandidati, pa naravno u Jadranci. Balija je prije radio u škveru, nakon odraðenog posla se vratio u škver. U meðuvremenu je bio "nezavisan" ?, pa je Vinku poklonio teren za vilu umjesto stanova za graðane.
Više bi vrijedila izjava da nakon završetka mandata neće raditi u Jadranci.

Kako sam Dobri duh kaže za SKK:..."žena koja je od pripravnice dogurala do direktorice Službe pravnih i investicijskih poslova u tvrtci u kojoj se trenutno realiziraju velike investicije kao na "službenicu koja provodi tuðe ideje" nije zdravorazumski. Kojim sposobnostim je ona to postala? Mi to ne znamo. S obzirom da se u Jadranci provodila negativna selekcija, po principu ne talasaj i ne protivi se velikom gazdi, njeno napredovanje ne garantira ništa. O kvaliteti njezina rada, takoðer ne znamo ništa, kako se investicije spremaju, kako se odraðuju, tko odlučuje, kako prolaze na sudovima, kako sama služba izgleda, koliko imaju pravnika u službi i sl. Nepoznato. takoðer je nepoznato i zašto bi netko napustio ..."Službe pravnih i investicijskih poslova u tvrtci u kojoj se trenutno realiziraju velike investicije". Stvarno nije zdravorazumski. Napustiti takav posao u takvom trenutku zbog gradonačelničko g posla mi je sumnjivo. Zato sam i skeptičan u njenu nezavisnost. Mislim da je ona ipak službenica.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # daj ti nama informacijeLeptir 2009-04-12 21:51
Dobri duše, nije stvar u konstrukciji rečenice (padežima, sintaksi i tim stvarima) nego u smislu riječi koje rabiš. Jasno si napisao "cijeli svoj radni vijek", a kako ja poštujem ono što autor napiše, polazeći od pretpostavke da zna što govori, samo si ti odgovoran što sam ja shvatio baš ono što si napisao. Nemaš ti tu što vidjeti ili ne vidjeti, nego trebaš poštovati čitatelja ako očekuješ da i on poštuje tebe.

A glede zdravorazumskog prosuðivanja na temelju toga što je netko od pripravnice dogurao do direktorice Službe pravnih i investicijskih poslova u tvrtci, zdravorazumski zaključujem da je prešla uobičajeni, redoviti put napredovanja jednog zaposlenika. No nema niti jednog razloga da zdravorazumski zaključim kako su velike investicije koje se realiziraju u Jadranki njena ideja, odluka, volja i poslovni rizik. Zdravorazumski je zaključiti da obavlja činovnički posao na realizaciji planova i zamisli Uprave i vlasnika tvrtke. No daj mi reci čime se iskazala u politici osim davanjem ostavke u poglavarstvu i što je još radila a da tzo nije za nadnicu u Jadranki. Daj ti nama informacije, a ne samo poziv na zdrav razum.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # chavez 2009-04-12 21:56
Ajde dobri duše nisi to o cjelom radnom vijeku napisao slučajno. Sigurno misliš da će tvoj kandidat napraviti nešto kao onaj Chavez i postati doživotna gradonačelnica :-) :-) :-)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # LutanjeHermafrodit 2009-04-12 22:14
Mislim da je neozbiljno od ozbiljnih "nezavisnih kandidata" da traže podršku stranaka. Kako su nezavisni kad ih podupiru PGS i IDS. Oni su sami sebi kontradikcija. Što više oni su tražili podršku svih stranaka iz obitelji. Otprilike ovako, ja sam SnježanaK-K nezavisni kandidat, dajte mi vi stranke iz obitelji podršku pa ću ja biti Vaš nezavisni gradonačelnik. Vaši stranački programi, tijela i članstvo neka malo odmore. U tom vrludanju je jedno vrijeme , nakon što su je stranke odbile, tvrdila je da su stranke nepotrebne na lokalnim izborima (gotovo kao Pol Pot), i izaći će samo sa svojom listom. Kad joj ipak neke stranke daju podršku, onda su one o.k. . Mislim da je politika nešto složenije nego što poslušna službenica , vjerna žena zamišlja i lojalna prijateljica zamišlja odnosno što misle njeni šefovi, muž, prijatelj odnosno poslovni partner.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Biračica 2009-04-12 22:17
Mene samo zabrinjava ideja da se programi ne obznanjuju kako ih suparnici ne bi prepisali. Te smo gluposti slušali u prvom krugu višestranačkih izbora u Hrvatskoj i grohotom se smijali političkim nevježama i amaterima. Stvarno se nadam da takve bedastoće ne piše nitko iz tima SKK, nego prostodušni i neuki navijač.
Manjak programa i višak optimizma i leptirića stvar ne čini ozbiljnom nego karikaturalnom. Uz leptiriće i dolazak proljeća sav ostali repertoar fraza je više no potrošen i više no uopćen. Kada SKK objavi program onda ću ja osobno priču smatrati ozbiljnom.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # NEDobar duh 2009-04-12 22:18
Ne mislim da će ona biti doživotna gradonačelnica to misli HDZ za Garija. :D
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Jezikoslovno zabadalo 2009-04-12 22:18
A zašto je riječ raskrižje napisana pod znacima navoda?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Hm, hmLud zbunjenog.. 2009-04-12 22:32
Zanimljivo je to s programom. Hoće li to biti njen program kojeg najavljuje već dugo, ili će to biti program PGS ili IDS-a, ili njihova kombinacija. E sad bi bilo zanimljivo vidjeti čiji program će prevagnuti. Hoće li stranke prihvatiti program nezavisne kandidatkinje ili će nona prihvatiti njihov program. Stvarno je besmislena ova prića o nezavsnom kandidatu i stranačkoj podršci. Tko je tu luði. Nezavisni koje traže podršku ili stranke koje im daju podršku.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # navodnik 2009-04-12 22:44
Pa program će biti ono što je primjetio zabadalo, tj raskrižje pod znacima navoda, znači sve isto :-) Plus leptirići i proljeće.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ipak nepostojani 2009-04-13 16:59
Razočarn sam letkom od Snježane. A još više njezinim dogradonačelnik om. Ja sam želio glasati za nje. Malo me obeshrabrila jer je u novinama popljuvala stranke koje je nisu tada željele podržati u kandidaturi, a sada se ipak ogrnula njihovim plaštom. Dakle tu je neprincipijelna . To bih nekako i zanemario, ali da joj je i dogradonačelnik iz Jadranke, to ne mogu prihvatiti, To znači da Jadranka želi kontrolirati gradsku upravu. Sada ću sa cijelom svojom familijom,a ima nas dvanaest sa bratom i sestrom i nonama i njihovim obiteljima glasati za Fatutu, jer je ipak dosljedan. Možda neće pobijediti Garija, ali me neće poslije peći savjest da sam dao glas poduzeću, a ne osobi. Kako u našoj familiji uvijek glasamo za ljevicu, to čemo učiniti i ovaj puta. Glasati ćemo za Fatutu i za neku nazavisnu listu, jer ovaj Goleš je očajno rješenje u politici. Šteta, Snježana je imala dobre šanse,ali ima loše savjetnike. I njen listić je loše sročen. Kao da mi lošinjani neznamo da je proljeće. Bilo je i prošle godine, a bit će i dogodine. A David je uvijek bio apolitičan, znači-morao je. Pa sada vidim da je tu neka druga igra.... Šteta.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Ljudi jeli to moguće...Nezavisni 2009-04-14 18:11
Kako je moguće da SKK bude nezavisan kandidat kad joj kampanju financiraju Kušeta i Jadranka.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # zavisni 2009-04-14 18:19
To joj omogućuje da bude nezavisna od svojih birača :-)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Kvisko 2009-04-14 18:21
Još je bolje pitanje zašto Kušeti i Jadranci treba privatni gradonačelnik?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # lovaja 2009-04-14 19:48
A ciji ce Gradonacelnik biti Gari???
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # SelonačelnikMi 2009-04-14 19:57
Pa biti će ambasador u Tirani, zar to nije uspjeh. [censored] vas ja, šta nije svaki gradonačelnik nečiji - naš, nas sviju. Onaj koji bude izabran svi će ga po ramenu - ZNAŠ JA SAM GLASA ZATE PA IMAJ U VIDU. Kao neznaš kakvi smo.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # logički zaheb 2009-04-14 20:09
a ček to plača Gariu kanpanju? ili još bolje, tko mu je plačao na prošlim izborima?
dobra vila? :D :P
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Za postojanog. 2009-04-14 23:18
Dugo nisam vidio tako kretenski i zadojeni tekst.
To za koga će ta tvoja obitelj glasovati je sasvim nebitno ovo što si ti napisao je tipična Golešova instrukcija prema tomu ne seri.
cijeli SDP se bazira na dva čovjeka i njihove poslušnike kojih imajoš cca dvadeset a kapital te dvojice je otet preko malverzacija upravo od Jadranke pa ako ćeš glasati za Fatutu glasuj samo ne kenjaj o nekim sranjima tipo glasam za poduzeće jer glasati za Fatutu itekako glasaš za poduzeće samo što od ovog tvog se bogate ova dvojica a od Ovih drugih živi pola grada.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # qwe 2009-04-14 23:45
Ma nemoj me nasmijavati da je neko oteo kapital od Jadranke kad je cjela Jadranka vec oteta u privatizaciji i kasnijim mućkama par njih iz uprave i partnera. I nemoj mi reć da su vlasnici Jadranke sirotinja. Pola grada radi za njihov profit, a jos je jedan direktor dobio zemljiste od grada pa skupo prodao.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # kikiglasac 2009-04-15 00:15
Ako za poduzece gdje radi Fatuta, glasas da bi samo dvojica bila bogatija, dok za drugu opciju SKK, pola grada, radi za profit dva direktora, a molim te? Kome ce se prikloniti ili pokloniti, prvom ili drugom klanu, glasovanjem za Garija, sam Gari :-? Jer treceg izbora nema.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # pitam se, pitamZavisni 2009-04-15 11:01
Logičkom zahebu i ja, stvar je vrlo jednostavna Gariju kampanju plaća HDZ. Gari je HDZ-ov gradonačelnik. Tu je stvar transparentna i to se zna. Tako je postavljen ovaj sustav. Za vas koji ste sumnjičavi da je to tako, sjetite se da je na listiću pored Garijevog imena stajalo HDZ, vidjet će te opet i na ovim izborima . Kod "nezavisnog" kandidata SKK je mali problem. Iza nje se ne zna tko stoji i što hoće. i što nudi ali je financiraju Kušeta i Jadranka. To je sporno.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # nezavisni 2009-04-15 13:43
"Tu je stvar transparentna i to se zna" A zašto se priča da je dobio nekih xy tisuća kuna od VInka?
Imaš neki dokaz da ju financiraju Kušeta i Jadranka? Imaš dokaz da je Garija financirao samoma HDZ?

Dokazi, ljudi - dokazi!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Neupućeni 2009-04-15 13:51
Tko je platio letke?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # dada 2009-04-16 01:41
Zavisni, kome Pinki placa kampanju??? Gariju ili Fatuti...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # prolaznik 2009-04-16 15:07
Na Losinju jos uvijek vlada stari socijalizam, samo su nove gazde, vlasnici jadranke se bogate a normalni ljudi rade i jedva zive. Privatizacija nije bas sprovedena kako je zamisljeno. Poduzetnici se moraju boriti za svaku kunu, placat poreze od kojih nemaju nista nazad. Poduzetnistvo unapredjuje grad, slobodno poduzetnistvo je jedina mogucnost grada Malog Losinja, , olaksati ljudima da dodju do kredita, poslovnih prostora, potrebnih dozvola……..
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Ostajem domaLejzi 2009-04-16 17:21
Ostajem doma toga dana. Tog famoznog 17. 05. 2009. Ili možda još bolje da odem u neku susjednu državu na jednodnevni izlet (npr. do Trsta u šoping jer kod njih dućani nedjeljom rade). Ta golema količina negativne energije koju će posijati tri klana je gotovo opipljiva. A sve je to zapravo isto. Jadno i bijedno. Nitko normalan i pošten toga dana ne bi trebao prijeći prag birališta. Pa neka glasuju samo oni koji moraju (jer im je u firmi nareðeno) ili samo oni koji su baš zadrti hadezovci ili esdepeovci ili kušetini kućni prijatelji. Pa kad im 90% ljudi okrene leða neće moći srati da predstavljaju nas i da rade u našem interesu. Bit će jasno da rade samo za sebe i svoje nalogodavce. I da im je do grada stalo kao i meni do Pušće Bistre.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # jadankaJadranka 2009-04-19 02:19
Ljudi, ja radim u Jadranki, ali neću glasati za Jadranku. Lekić i Šolić troše novac na kampanju Snježane Krstaš Kučić, nama ugovori na odreðeno vrijeme. Radnici Jadranke su ogorčeni, ali moraju šutjeti. Reći ćemo što mislimo o Snježani na biralištu, i sve će biti jasno. Voljeli bismo da ode iz Jadranke, ali kako zaokružiti tu prepotentnu, napuhanu i iskompleksiranu personu. Dosta je što je gledamo i slušamo u Jadranci, još da je slušamo i na radiu... Taj Kušeta još nije prebolio što ga je Vlado Očistio zbog muljaža.... I Bobu, u paketu.... Od takvog poduzeća ostala je sjena i štakori po ruševinama. Sramota.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # MisijaSherlock Holmes 2009-04-19 14:52
Zašto SKK koja je na važnoj funkciji u Jadranci, tako bez problema napušta tako "izuzetno važnu funkciju"-radno mjesto u trenutku kad se ulazi u veliki investicijski ciklus. Očito je ona nevažna. Investicije u Jadranci vodi Šolić odnosno njihov dvorski projektant. Uzgred dati Šoliću da vodi investicije odnosno troši novce, je isto kao pustiti lisicu u kokošinjac. Što bi bio zadatak SKK? Da bi se na to pitanje odgovorilo, bitno je utvrditi kad je SKK dala ostavku na mjesto člana poglavarstva. On je to učinila nakon usvajanja PPUG Mali Lošinj, a koji je omogući u perspektivi Jadranci izuzetnu zaradu kroz apartmanizaciju Čikata. Do tada je ona u poziciji člana poglavarstvo brinula i kontrolirala izradu plana. Tako je cijeli Čikat pretvoren u zonu T2, odnosno omogućena je apartmanizacija najvrijednijeg područja na otoku. Kad je plan usvojen više nije imala potrebu biti član poglavarstva jer je njena zadaće uspješno ostvarena. Idući korak u realizaciji plana apartmanizacije Čikata je izraditi UPU. Budući je to prevažno da bi bilo u rukama nekakvog Garija ili HDZ-a, potrebno im je imati svog čovjeka odnosno Gradonačelnika od povjerenja. Pogotovo je to bitno je je dobar dio Čikata (bez obzira što ga godinama bez naknade koriste u komercijalne svrhe-kamp) u vlasništvu grada. Zašto ima je potrebna apartmanizacija Čikata . Budući je potrebno za 4 godine vratiti vratiti vlasnički udio u Jadranka hotelima d.o.o. od EBRD-a kroz pravo prvokupa (32.000.000 eura), i vratiti kredite za obnovu od kažu 80.000.000 eura, a kroz svoje redovno poslovanju ne mogu servisirati ni kamatu, postoji objektivni problem kako to riješiti. Jedini način na koji vlasnici odnosno sadašnji menadžment to može riješiti je već prokušani recept apartmanizacije koji u kratkom roku može ostvariti veliku zaradu. Da to nije nategnuta teorija potvrðuje iskustvo iz apartmanizacije Punte u Velom Lošinju, gdje su uz pomoć svog gradonačelnika od povjerenja-Bali je, uspjeli hotel pretvoriti u apartmane i te iste prodati strancima. Naravno da je to najatraktivnia lokacija uz more, u Velom Lošinju. Razlog z to je bio sličan, trebali su im novci da bi uspješno završili privatizaciju. Osobe koje su provodile tu operaciju su i SKK i Šolić i dvorski urbanist-projek tant Knezić. Ekipa koje se dokazala na takvim projektima. Za novi poslovni poduhvat samo im treba novi Balija. Gari i HDZ tu smetaju.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ortak 2009-04-19 15:38
Ma koji "dvorski projektant". Lik je ortak vlasnika Jadranke i zato dobija sve poslove. SKK kao šefica investicija je samo poslušni činovnik.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # HA HA. 2009-04-19 16:34
Dragi Detektive!
Iz tvog se izlaganja vidi da si ništa drugo nego Hadezenjara koja priča polu istine jer sve što nije u skladu sa tvojom partijom sotonizirate i nazivate urotom protiv grada.
A istina je da niste nikad i vjerojatno nećete nikad ništa sami učiniti niti poduzeti za ovaj grad jedina stvar koju želite je ostati na vlasti i koristiti se svojim prljavim poslovima kako biste zadovoljavali svoje privatne interese.
Muzete ovaj grad i odnosite novac s njega tako da pomažete strance da prosperiraju pa tako čisti zaraðeni novac odlazi na kosovo ili za kupovinu zemljišta u bosanskoj posavini.
A pravi novac ili točnije kapital kočite sotonizirajući poduzeće koje godinama hrani ovaj grad i doprinosi razvoju i napretku te povećava razinu življenja na otoku.
svatko tko je odavde mora priznati da je Jadranka i Lošinjska ona snaga koja je grad pokrenula davnih šesdesetih, pa to čini i danas. Oni su snaga koja je uspjela povući kapital na otok te će on tu i ostati jer se ulaže u čvrstu ifrastrkturu.
Pa i pored tog što vi pričate protiv jadranke opet se postavlja najosnovnije pitanje tko od nas lošinjana nije čovjek jadranke ili Lošinjske kad svi naši poslovi su bili ili su vezani za poslove koje obavljaju ova dva velika poduzeća.
Samo nekolicina bosanskih profesora koja je na državnim jaslama može reći da se na njih ne odnosi ova tvrdnja a to je šačica ljudi koja je ionako ovdje zadužena za potkopavanje lokal patriotizama jer se boje otočkog ponosa koji je lošinj nekad imao i bio ponosan grad.
Svi lošinjani koji se sjećaju tih vremena priznat će da nema tu Jadrankinih ili ljudi Lošinjske nego ima Lošinjana koji su ovaj grad uvijek voljeli bez obzira na koji su način u njega došli roðenjem ili dosljeavanjem mi takav Lošinj volimo i ponovo želimo i zato je ova nova snaga, koja se stvorila kao protu teža HDZ-u snaga koja će Lošinju pomoći.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # FRANAnalitičarka 2009-04-19 16:46
Žalosna je informacija da kampanju kučić+-krstaš-+ kušeta trio Kkk ¨vodi¨ petnaestogodišn jak sin Dubravka Kušete, ne znam dali je to za pohvalu djetetu, a na žalost roditelja? ja kao majka troje djece mogu reći samo da žalim te iste roditelje koji uopće nisu svijesni što čine svome djetetu, i njegovom razvoju! Mislim da je normalno za tu dob da se djeca druže meðusobno i bave dječijim stvarima koje doprinose njihovom normalnom razvoju, a ne stvari koje u biti ne razumiju, već ispunjavaju bolesne ambicije svojih roditelja... :sigh:
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Ko koga muze?Tramontana 2009-04-19 17:58
Dragi HA HA uzeo si dobar nik jer baš si me nasmijao svojim humorističkim komentarom. Ako iz Šerlokovog posta odmah znaš da je hadezenjara i iz tvoga se iz aviona vidi za koga ti navijaš. Ja na primjer ne navijam za nikoga i neću izići na izbore ali ne volim da mi se prodaju muda pod bubrege. Tako na primijer kažeš da hadezenjare muzu grad. Možda je to istina a ako je istina oni su to radli samo 4 (slovima četiri) godine ,a za to vrijeme nisu mogli izmusti kao neki drugi koji su na vlasti bili puuuuno duže. Pa jednom vlasniku Jadranke na primjer poklonili gradsko zemljište koje je on skupo prodao. Kome? Jednom Maðaru. Pa ako je to dovoðenje kapitala na otok hvala ljepo jer ja nemam ništa od toga da jedan čovjek privatno napuni ðepove na račun graðana. Ili uzmi primijer pretvaranja objekta hotela Punta u apartmane i prodaju. Neš ti brige za Lošinj i Lošinjane kad se zatvaraju turist. kapaciteti i smanji zapošljavanje ljudi. I neš ti lokal patriotizma, to je čisti privatni interes vlasnika.
A posebice me nasmijalo ono što kažešda Jadranka "godinama hrani ovaj grad i doprinosi razvoju i napretku te povećava razinu življenja na otoku." O tome kako hrani znaju djelatnici koji rade za male plaće i graðani koji kupuju u Jadrankinim trgovinama. Ko tu koga hrani? Šta bi bila Jadranka bez djelatnika i kupaca u trgovinama i diskontu? A doprinos Jadranke razini življenja na otoku vidimo na trgu gdje se ruši zgrada Nautike i izaziva čuðenje turista a koju su Jadrankini šefovi prodali, pokupili novac, a gradu ostavili problem. Nećeš valda reći da je to u interesu grada i svih graðana a ne privatni interes vlasnika i uprave Jadranke.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Pitanje za HA HApitalica 2009-04-19 19:08
HA HA tvrdi da su svi hadezenjare lopovi koji rade samo za svoj interes. Evo, slažem se. Ali imam pitanje za njega: jesu li svi lopovi na Lošinju hadezeovci i da li su svi koji rade samo za svoj interes hadezeovci?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Ajmo činjeniceDr. Watson 2009-04-19 20:50
Kako s puno riječi ne reći ništa pokazao je lik koji odgovara poznatom detektivu. U stvari i rekao je ali puno neobaveznih budalaština. Najvažnije, nije mu palo na pamet da neku tezu proba osporiti ili iznijeti neki podatak koji nije točan ili neki podatak koji bi rekao da je detektiv u krivu. Zašto Jadranku poistovjećuje s Lošinjem. Nekada,u bivšem sistemu kad je egzistiralo društveno valsništvo odnosno kad je Jadranka bila naša, pa i lošinjska, kad se ona razvijala i na račun vrijednih radnika a tada ih je bilo tri puta više nego danas, njegova demagogija bi odgovarala. Danas je Jadranka dioničko društvo odnosno privatna firma. Doduše tko je vlasnik je još tajna i zanimljivo da je to javna tajna. Ali HA HA je li istina da je Jadranka profitirala s PPUG odnosno da je cijeli Čikat graðevisnko područje odnosno zona T-2. Iako je Čikat park šuma. HA HA-u nije palo na pamet nešto demantirati, pa da probamo drugi put. HA HA da li je istina:
1- da Jadranka godinama koristi u kampu Čikat gradske terene bez naknade,
2- da je Jadranka tri paviljona hotela Punta pretvodrila u apartmane i pridala ih Talijanima,
3-da nije za to platila komunalni doprinos odnsono platila je onaj po stimulativnoj tarifi za gradnju hotela
4-da je Balija dao Šoliću i Antoloviću besplatno atraktivne graðevisnke terene,
5-da su ih oni skupo prodali Maðarina.
6-da Jadranka danas ima manje od 600 zaposlenih Lošinjana a imala je 1500 zaposlenih Lošinjana (900 Lošinjana je izgubilo posao u Jadranci)
7-da je Jadranka dioničko društvo, odnosno privatna tvrtka u kojoj grad M.Lošinj nema ni jednu dionicu, a nešto malo više imaju mali dioničari koji sad dobijaju ugovore na odreðeno vrijeme.
Ako je sve gore istinito, a demantiraj ako nije, zašto bi se trebalo klanjati Jadranci odnonso privatnom kapitalu koji je neodgovran prema svojoj društvenoj zajednici i prema svojim radnicima odnosno dioničarima. Osim naravno ako si ti HA HA jedan od tajnih vlasnika Jadranke.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ..cikat 2009-04-20 00:17
Svi sami doktori i inspektori, a pitanje je lako rjesivo ?
Zasto grad ne naplati naknadu za koristenje zemljista u campu,
zasto grad ne nplati komunalni doprinos za apartmane u hotelu punta,
Zasto je grad dao dozvolu za izgradnju apartmana na atraktivnom terenu, Šolica i Antolovica, kada je tamo predviðena obiteljska kuca,
zasto je grad dozvolio (odnosno ) omogucio ??? knizenje raznih vila i objekta sa vkasnistva grada na Jadranku?
koliko vrijednosti dionica posjeduju nekadasnji direktorcici Losinjanke d.o.o. a sadasnji direktori jadrannke ....
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # HA HA. 2009-04-20 10:31
Ma ovo sa apartmanima i kampom to Badurina i berberović stalno pokušavaju provući kao grijeh Jadranke a istina je nešto sasvim drugo: pokojni Vlado Antolivić kojem se može zahvaliti što je danas Jadranka živa i što je cijeli rat ostala stabilna kad pola Hrvatske nije imalo plaću Jadrankini radnici su imali i naravno da se to odnekud moralo financirati tako da je Jadranka morala naći načina kako sanirati silne kredite kojima je financirala ratne godine pa je zato napravljen posao sa apartmanima ali napravljen je mudro Talijani i Slovenci a i masu Hrvata meðu kojima i neki Lošinjani su kupili te aprtmane ali pod uvjetom da se eksploatiraju kroz posao Jadranke tako da je zbog tih apartmana koje je prodala jadranka još i na njima zaradila kao iznajmljivač te još i danas to čini.prema tomu to je dobar posao gospodo i to nije bilo samo tako a svi vi koji ste zaboravili kako je bilo za vrijeme rata sjetite se da ste imali što jesti i obući upravo zato jer je Jadranka nalazila modele kako naprijed i opet će pogotovu sad pročitajte malo tisak i pogledajte TV u cijeloj europi i kod nas propadaju firme i pljušte otkazi a Jadranka i dalje nikog nije otpustila i plaće su tu prema tomu dragi moji HDZ-ovci vama ministri bježe kao miševi sa tonućeg broda sve je jasno tko kako plovi. Mirno more vam želim dok budete plivali lijepo vam je nasa Vesna Pusić poručila jučer : vrijeme je da odete, prema tome učinite to dostojanstveno kao ljudi nemojte da vas se ljudi sjećaju kao pljuvače djece primjerice vi gospoðo Analitičarka jer prije nego vam padne na pamet da nečiju djecu uvlačite u prljave smicalice odite raðe na dobru psihoanalizu. :-)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # rupaleglo 2009-04-20 10:43
JADRANKA D.D. MALI LOŠINJ JE LEGLO LOPOVA I NAJLJIGAVIHIH KRIMINALACA. dA SAM JA GRADONAČELNIK OSPORAVAO BIH PRETVORBU TE "SVETICE HRANITELJICE" JER GREAD NEMA NITI JEDNU DIONICU, A MOGAO JE IMATI KAO I OPATIJA ZA LIBURNIA HOTELE, ALI KOMPANJON BALIJA TO NIJE POSTAVIO KAO ZNAČAJNO PITANJE. tAMO TREBA POSLATU USKOK. KAKO DA DIREKTORI NABAVLJAJU STANOVE U ZABREBU ZA VRIJEME REKONSTRUKCIJE AURORE I VESPERE? JESU LI I NJIHOVI DIREKTORI U HDZ-U. BANDO LOPOVSKA. TREBAO BI VAM SUDITI REVOLUCIONARNI SUD ZA ZLODJELA,
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # laudaohoho 2009-04-20 12:23
Dragi HAHA, ovo što si opisao za laudu zahvalnosti upravi (vlasnicima) Jadranke u svezi makinacija oko apartmanizacije Punte u vrijeme socijalizma zvalo se "korisna malverzacija". Okreni priču kako hočeš to je ipak malverzacija. A glede toga da su se neki imali oblačiti i hraniti od rada u Jadranki to je možda točno ali sigurno je točno da su neki kroz privatizaciju postali truli bogataši. A to su platili radnici bjednih plaća i onih tisuć otpuštenih. I još ovo: Mislim da gospoða analitičarka nije uvela djecu u prljave smicalice. Ona je samo zapazila da ih u te igre uvlače neodgovorni ambicijozni roditelji. I to zapažanje napisala.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # pitam 2009-04-20 12:42
A jel bi meni neznalici neko objasnio kakve veze ima poslovanje Jadranke s izborima gradonačelnika. Jeli biramo za upravu grada ili za upravu Jadranke?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # bravoe to 2009-04-20 13:51
Ovaj što pita baš dobro pita. Tko i kako je to izabrao ove u Jadranci. Lako za grad, birali smo i općet će se svake četiri godine birati ,a možda i češće. Ali tko ove odabra i izabra. Koje oni procedure proðeše. Naslijedili od staraca? Obiteljsko blago? I sada hoće potkupiti sve? I savjesti? Ma to je neviðena bagra. Otkuda Kušeti milijuni, koje obećava ljudima da će im podijeliti kredite? Je li on banka? Bankar? Kako to da je radim za 4 131,00 kune godinama i nemam ništa osim dugova, a on ima milijune? Koliko je ukrao dok je bio u Jadranci? Pošteno zaradio? ja sam kao nesposoban, on nije? A što će mu vlast kad je tako sposoban? Za nove i nove milijune. Kakva Snježana? Najobičnija lutkica, a ne liči na Barbiku pa se niti djeca ne bi s njom igrala. Ovi iza nje nemaju muda se pojaviti nigdje pa našli ovu jadnu ženicu. U jednom (istom) trenutku ona dvojica se otrijeznila pa se uspjela dogovoriti da bi bilo dobro uzeti grad. Zadužili tajkuna i svog partnera u boci-Bobu. I eto ti proljeća na Lošinju. Pa ti ljudi svi odreda smatraju nas idiotima i budalama, zato moj glas nedam nikome, a pogotovo lopovima.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # dijagnozadoktorica 2009-04-20 14:17
Ja sve čitam i stalno mislim koji su to bolesnici i što ih motivira da uðu u politiku. Psihijatri javite se...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Ostati normalanNormalan 2009-04-20 14:26
Ja mislim da je jedini način da se ostane normalan i neovisan od te bagre (i hadezeovske i komunjarske i tajkunske) da se ne glasa. Nek si sami uzajamno daju glasove. Uostalom sve je to isto. Andrino je svojim glasom doveo Capelija, a Snježana mu je dvije godine bila dizalica i dizala ručicu za sve što je predložio. Ni jednom nije bila suzdržana ili nedaj Bože protiv. A Fatuta je kao glumio neku oporbu kad je trebalo glasati za gluposti, a kad je bio Prostorni plan bio je i on ZA. Fuuuuuuuuujjjjj jjjjj
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # perorez 2009-04-20 20:51
Možda bude i neka prava nezavisna lista. Čujem da Živko Zuber sprema nezavisnu listu , taj čovjek doista ima kičmu i ima muda, sjetimo se kako je samo ustrajao na otvaranju centra za dijalizu. Mislim da bi on mogao biti iznenaðenje ovaj put
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # hdzrez 2009-04-20 21:55
Zuberu svaka cast, zasluzuje svojom upornoscu i radom mjesto pod "suncem"... Ali vec mu je Badurina, spakirao Fabijanica na listi .
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # žutimate 2009-04-20 22:14
Lipo je napisa prolaznik, obrtnici lošinja su jedini koji rade i pridonose boljitku mjesta, kako cujem ima ih skoro sedamsto, a kako cujem, od ovih novih tajkuna u jadranci i lošinjskoj plovidbi nemaju nikakve koristi, niti šta se tice rada niti koperacije. Samo zaposljavaju i traže usluge koperante iz vanka, a vi lošinjski obrtnici ko vas j..e. Za koga god glasali sve su to naši kandidati, oš Gari, oš Fatuta oš Kučićka oš Rukonićka i ostali dotepenci...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # žutometočno 2009-04-21 10:26
Žuti je u pravu. Koga to u kooperantske poslove uzima škver i Jadranka? Kako to oni doprinose zaposlenosti na otoku? Tako što poslove daju onima izvanka, jer od njih se može uzeti pinka i šute, a ovi domaći bi ipak u oštariji možda izlanuli....
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # perorez 2009-04-21 10:49
a ljudi moji ako uzmu nekoga sa otoka onda ih je sram tražiti proviziju, ovako je sve godinama uhodano
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # perorez 2009-04-21 10:51
a ljudi moji ako uzmu nekoga sa otoka onda ih je sram tražiti proviziju, ovako je sve godinama uhodano
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # NevjerojatnoLopov 2009-04-21 15:01
Čitam ovo i ne mogu vjerovati da se ove HDZ face ovdje pozivaju na poštenje.
pa ću reći ovo dragi moji Serðo kučić svake godine diže bez da prijavi poreznoj te novce više od 4 milijuna kuna. kako čete to izračunati lako u prosjeku dnevno po jahti vam je djesto kuna izbrojite vezove i pomnožite samo sa 70 dana a on je pun i više pa čete dobiti brojku. E taj "biznis" pokriva gari i ekipa i opravdavaju se kako je to pod županijom. kčer mu je zato i ušla u politiku, isto tako i magazin i naravno tu imamo sina koji je ušao u politiku i dečko je od serðove.
pa što treba dalje objašnjavati a da ne spominjemo turističku zajednicu iz koje su nestali više milijuna kroz ove četri godine na razne načine a najviše što je brat od direktorice TZ-a dobijao sve poslove pa tako izvlačio novce te ih dijelio šefovima.
Sve to je bilo skoro pa javno a što tu ima biti tajno pa recite otkud netko tko je vozio autić ( ford KA) odjednom zaradio u četri godine za terenca od četristo tisuća kuna, te za odjeću kao da je direktor ili točnije vlasnik INE.
Sve ovo što je gore navedeno samo budala ne vidi pogotovu za serða i njegovu "kraljevsku" kćer koja se ponaša da je vladarica Lošinja. I svi ti gore navedeni ljudi pljuju po kome po onima koji su ih tamo i doveli točnije po biračima a kako pljuju pa tako da ih svim tim malverzacijama prave budalama.
pa dragi Lošinjani u deset godina koliko serðo crpi novce iz vaše luke se moglo tim novcem investirati u kalice i ulice u rive i rivice pa na kraju i u socijalni program jer Luku je bog darovao svim žiteljima lošinja a ne samo jednom čovjeku, koji sve trpa u svoje džepove.
Sve će to biti još gore ako Gari pobijedi jer su ga svi ovdje gore navedeni kupili a s druge strane ima svoje šefove iz središnjice u ZG. Želim vam svima saučešće i da ostanete živi.
pozdrav iz Rijeke
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # lopove ne kradilopina 2009-04-21 15:13
Eto tko se javio. Lopov. On zavirio u džep navedenih. I to provjerio u poreznoj upravi. Ma ništa ne kaže o ukradenoj Jadranci i Lošinjskoj i škveru. O stotinama milijuna eura. Mlati po koncesiji koja se dobiva na natječaju, pa tko ponudi više. A natječaji za Jadranku, škver i Lošinjsku plovidbu su bili? Transparentno? A gdje je lopove Lošinjanka. Tko je to ukrao. Ma vidi Gari i Hdz su to ukrali? I škver i Lošinjsku i Lošinjanku i Jadranku. Pokrao Hdz? Onda su u HDZ-u i Vlado Antolović, Kušeta, Prusac, Ljiljana Rukonić, Vinko Mužić, Giordano Benvin, Marinko Dumanic, Sanjin Šolić. Darin Lekić, Snježana Kučić-Krstaš. A i sami znate da tome nije tako. Zapravo zna se sve, samo obojano u crveno.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # VRIJEME JE NOVACDangubić 2009-04-21 15:16
Svi ste vi bolesnici, na što trošite vrijeme. Ja sam u penziji pa me boli ona stvar jedino što me fascinira je koliko vas budala i kojekakvih debila ima na ovim prostorima i siguran sam da ste uvijek isti, a što držim da isti pišu i odgovaraju, jer misle da je sve to zanimljivo.

Cijela ova vaša parada je za psihijatriju - idite da se liječite ili idite nešto raditi, a politiku pustite, vi sigurno nečete ništa doprinjeti vašim nebulozama.

Sram cas bilo i pustite ljude neka se bore na svoj način.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Župan 2009-04-21 16:24
Lopove, na žalost lošinjska luka i vezovi jesu pod Županijom a ne pod Gradom. Isto tako i Porezna uprava neme veze s Gradom pa ako neko mučka s prijavom poreza Grad tu neme nikakva ovlaštenje. A ako Serðo već deset godina zaraðuje na vezovima znači duže je zaraðivao za vrjeme bivše nego sadašnje vlasti :-) I još da kažem, Županija nije nikad bila pod HDZ-om. Pa si ti misli ko mu je dao koncesiju?
A ako imaš neka saznanja da su nestali novci iz TZ a ti ljepo podnesi prijavu. A da te ozbiljno shvate nemoj anonimno kao ovdje na stranici nego napiši puno ime i prezime i adresu.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Smijenite KomadinuLaganini 2009-04-21 18:20
Stvarno je nevjerojatno da se ovaj lik obrušio na Garija zbog Serða i gradske luke, a Gari tu ni luk jeo ni luk mirisao. Lopove pogledaj malo u zakone pa vidi tko i kako dodijeljuje koncesije za korištenje luka umjesto što tu širiš laži i spletke. Bog s tim nema ništa a ni Gari kojem savjetujem da se počme oblačiti kao Pinki koji hoda kao odrpanac a sagradio vilu kao na Beverli hilsu na terenu koji mu je poklonila bivša vlast. A ako lošinjanima smeta to s gradskom lukom i koncesijom Serðu neka na narednim izborima smjene sadašnju županijsku vlast.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Sitnom LopovuFBI 2009-04-21 22:00
LOPOV želi postaviti svoju ženicu za gradonačelnicu kako bi i on mogao uzimati novac od vezivanja jahti. a to je toliko očito da bi i sljepci to shvatili,
naravno M/B Marina je Promašena investicija pa se mora nekako na lakši način doći do novaca i eto treba ocrniti i uništiti Serða te zauzeti njegovo mjesto.
Lopove ti si započeo prijevozom putnika morem Pinia , Stela bio si toliko sposoban da nikom ništa nisi plačao a svi su su ti se brodovi gotovo potopili Lošinjani to znaju i budi siguran da neće dozvoliti da potopite Lošinj !!
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # JeepKA 2009-04-21 22:09
Da tako je lopove odakle Dubravku Kušeti novac za novi Jeeap a do jučer je vozio žuti ford Ka ????
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # cilit beng 2009-04-21 22:16
Ma dajte se smirite ljudi, zna se kako to ide: moja škvadra pošteno radi i zaraðuje a vaša krade i vara.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Nebi jaPicajzla 2009-04-22 01:11
Daj laganini šta kakiš i braniš Garija, nebi on maznio ništa i jako je pošten.Reci samo koja auta sada vozi, a šta je vozio ne tako davno, čiji je Glamur (ilirski š.......i), čija je T. zajednica i sad najnovije Nautika. Pa šta mislite da je Gari radio u južnoafričkoj republici i doneo brdo love i sada jebe svih nas.

Nemojte braniti nikoga za koga nemate argumenata i opravdanja od kuda može preko noći doći do tolikog bogatstva. [censored]ga ti pa tek je godinu i pol zastupnik.

Eto vidiš sada postavlja se pitanje di su pare od turističke zajednice. Malo Gari, malo braco Goran e tu trebao zaviriti USKOK. (porezari ne jer su isti kao i on)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # TerenacVozilo 2009-04-22 10:34
Šta ste svi zapeli za Garijev novi auto kad uopće nije njegov nego je od stranke. Čovjek radi odgovoran posao i stalno je na putu pa mu treba sigurno vozilo. A vi zavidni jadnici provjerite prije nego nešto napišete.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # lizingCIA 2009-04-22 11:09
Vozilo, to što pišeš da je novi auto koji Gari vozi od stranke je dobra fora da ispadne kako je gari isti kao Sanader (BMW). Ali promašio si jer auto je na lizing pa nije njegovo vlasništvo. Inače danas ti za velik auto kad kupiš na krediti daju na poklon jedan mali na korištenje :-)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # Za picajzluLaganini 2009-04-22 16:41
Picajzla je baš picajzla tj. dosadan nametnik koji nastaje od nečistoće i nehigijene. On (kao) ništa ne tvrdi nego samo (kao) pita koji auto Gari vozi, pa tko je vlasnik ovog i onog kafiča i t.d. a tim pitanjima (kao) dokazuje da se Gari preko noći obogatio, jer vozi novi auto i jer je neko preuzeo Nautiku. Pa hajde ti Picajzla ljepo reci čija je Nautika i Glamur i ne muljaj. A kad smo kod tih objekata, ma neš ti bogatstva. Glamur je iznajmljen a nautika je velika kao omanji zahod :-) smještena Gortanovoj meðu kontenerima za smeće. Bolje da razmisliš tko su vlasnici Jadranke i Lošinjske i kako su ih se dočepali. A za Garija možeš vidjet podatke jer su javni na stranici POVJERENSTVO ZA ODLUČIVANJE O SUKOBU INTERESA (www.sukobinteresa.hr/.../)

A tamo još piše AGENCIJA TJ D.O.O. VLASNIK JE OSOBNOG VOZILA KAO PO BR. 2 STR. 2 - GRAND JEEP - LEASING 5 GOD.

TAKOÐER AGENCIJA KAO POD BR. 2 STR 2. VLASNIK JE POKRETNINE - GLISER - KUPLJEN KREDITOM PBZ.

DAKLE SVA POKRETNA IMOVINA VLASNIŠTVO JE CTA D.O.O. TJ. LEASING KUĆE I BANKE

Eto ti tvoj auto kao dokaz da se preko noći obogatio :-) :-) :-)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ðipaðijagrand čiroki 2009-04-23 11:49
Pitanje znalcima, dali možda netko zna što Kušeta svakodnevno radi zadnjih 10 dana, u upravi jadranke? Savjetuje?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ÐivðajaZnalac 2009-04-23 15:12
evo odgovora - je.. radoznale
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ðipaðijagrand čiroki 2009-04-23 15:47
a je možda znate o čemu?
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # ured za investicijske poslove 2009-04-23 19:46
Eno ga svaki dan kod svog prijatelja Bobe, zvanog pepeljara. Malo im svrati Sanjin, Darina ni blizu- on je ipak pametan čovjek. Telefonski kontaktiraju Baliju u Škveru, tu tamo Vargu i to je to. Ekipa za hitne intervencije. Ako im je dosadno pošaljemo im Peru Goleša. Franko ih je davno nadrastao. Umalo zaboravih tu je i onaj luzer od kapetana (ids).Ta ekipa bi mogla biti jako radoznala 18 svibnja.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # naznakaAnalitičar 2009-04-23 22:10
Sva ta gore navedena imena nakon 17og će se doć uvlačit HDZ-u, kao šatro da čestitaju na pobjedi. baš me zanima poslije izbora koliki će biti gubitci podvučeni? zamisli ubiš svoju lovu u kampanju daš sve od sebe, staviš šljaku na upit i sve poplava odnese...
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # PobjedaPobjednik 2009-04-23 23:26
pobijedili ili izgubili Hadezenjare će uvjek biti to što jesu a što su jadnici idu po Lošinju i prijete ljudima koji su se usudili postaviti se i reći dosta vašim LAŽIMA.
I što bismo se trebali bojati prijetnji nekog garija pa taj ni sam sebi šamar ne može opaliti jer se BOJI jedino što zna zna slati svoje "dečke" kako ih on voli nazivati i to je sve što ima od njegovih veza u Zagrebu.
Pljujete i pljujete a nemate muda ni za što osim za laži i kaljanje tuðih imena niste ništa drugo nego šiptarski poltroni kupiše vas za šaku kuna.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # bed 2009-04-23 23:36
Koje laži i koje prijetnje? A to o kaljanju , pa kaljaju svi jedni druge. To se zove izborna promiðba :-)
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj
0 0 # nevažnopobjedniku 2009-04-24 10:42
Pobjednik je dobro napisao. Nema potrebe da se ikoga pljuje. Svi mi živimo na malom otočnom prostoru. Premalo nas je i naš broj se stalno smanjuje, ali smo zato toliko podijeljenji. Upravo bi političke stranke trebale poštivati različitost, ali u programima, i ništa više. Ne dijeliti ljude na otoku po tome gdje je roðen, koje je nacionalnosti i za koga tko "navija". ima li slastičarnicu ili nema. Kao nezavisnom promatraču, čini mi se da je HDZ puno bliži pobjedi iz razloga što su pokrili cijeli prostor i aktivno rade s ljudima. Uz to imaju puno ogranaka i puno jaču koaliciju,a i profiliranijeg kandidata. Meðutim, iznenaðenja su uvijek moguća. I Snježana je dobat kandidat, Fatuta takoðer. Treba sve biti fer i korektno i to je najveći doprinos Lošinju. I trebamo se pripremati za sezonu, to je jedino važno. Počistiti smeće i urediti zelene površine, završiti graðevinske radove i dočekati spremni goste. Neka svi budu pobjednici, a jedan bude vladao, tako je to u politici.
Odgovori Odgovori i citiraj Citiraj

Dodaj komentar

Komentari koji nemaju veze s temom članka uz koji su uneseni bit će uklonjeni. Za unos "off topic" komentara mogu se koristiti stranice SVAŠTARA 2, SVAŠTARA, ŠKOVACA i SATIRIČKI PRILOZI. Uredništvo ne snosi odgovornost za sadržaj komentara.

Sigurnosni kod
Osvježi

galerije1

mi-logo
wonline
yrno
Vremenska prognoza
za Lošinj


Članak 69. Ustava RH

Volim LošinjSvatko ima pravo na zdrav život.
Volim LošinjDržava osigurava uvjete za zdrav okoliš.
Volim LošinjSvatko je dužan, u sklopu svojih ovlasti i djelatnosti, osobitu skrb posvećivati zaštiti zdravlja ljudi, prirode i ljudskog okoliša.

setnja

ubojstvoborocid

ZADNJI KOMENTARI

  • Prezir prema demokratskoj proceduri

    gost 18.11.2019 18:31
    Serijski troll
    Ovo se zove serijsko trolanje. Trolaš brzinom od tri minute za jedan komentar. :P
     
  • Prezir prema demokratskoj proceduri

    hranitelj tuljana 18.11.2019 18:19
    Žrtve zaslužuju pravdu
    Na tužnu godišnjicu vrhunca još jedne (po Hrvate) tragične suradnje kokarde i petokrake ...
     
  • Svaštara br. 2

    hranitelj tuljana 18.11.2019 18:15
    A joj, je li to moguće?
    Očito nisi sposoban razlikovati "spominjanje mrtve djece" od "spominjanja iskorištavanja ...
     
  • Svaštara br. 2

    hranitelj tuljana 18.11.2019 18:10
    Tako je
    Nisu krivi zločinci što se nisu procesuirali nego oni koji su cijelo vrijeme na vlasti!
     
  • Svaštara br. 2

    Emanero 18.11.2019 17:49
    Poziranje na mjestu posebnog pijeteta
    Za to su odgovorni ovi kojima na tužnu obljetnicu idu suze ... od smijeha. i.imgur.com/XE28ue7.jpg ...
     
  • Svaštara br. 2

    gost 18.11.2019 08:07
    Isprika tuljanu
    Evo ispričavam se. Istina je da je mrtvu djecu prije tebe spominjao Markićkin portal narod.hr ...
     
  • Svaštara br. 2

    hranitelj tuljana 17.11.2019 19:07
    ajme, majko...
    Izvoli... iako, ne očekujem ispriku...
     
  • Svaštara br. 2

    gost 17.11.2019 18:06
    Tuljanska nekrofililija
    A tko je spomenuo iskorištavanje mrtvih osim tebe, tovare?
     
  • Svaštara br. 2

    hranitelj tuljana 17.11.2019 17:31
    Hrvati neka šute?
    O kojem navedenom djetetu su informacije lažne? I, ako pisanje članka o ubijenim cilima za ...
     
  • Svaštara br. 2

    Licemjer 17.11.2019 15:22
    ...
    Znam gdje se informira. Ne čudi me, s obzirom na njegov reksponirani akumen. Čak nije ni ...
     
  • Svaštara br. 2

    gost 17.11.2019 07:47
    Izvori tuljanove mudrosti
    Prikladno skrojenim "informacijama" i njihovim interpretacijam a napaja se s izvora desničarske ...
     
  • Svaštara br. 2

    gost 16.11.2019 19:17
    Horor
    »Every decent man is ashamed of the government he lives under.« (Svaki se pristojan čovjek ...
     
  • Svaštara br. 2

    EK 16.11.2019 18:39
    Oskar za ljigavost ide ....
    Ljigavost mu je osigurala mjesto u Plenkijevoj Vladi ali nije zaboravio ni vjesnika ...
     
  • Svaštara br. 2

    Licemjer 16.11.2019 18:17
    ...
    Pa da, tipično tuljanovski i desničarski, živjeti u prošlosti, hvatat se za slamke i ...
     
  • Svaštara br. 2

    hranitelj tuljana 16.11.2019 16:13
    402!!!
    Sjetimo se na ovu tužnu obljetnicu da je ukupno 402 djece stradalo u Domovinskom ratu ...
     
  • Svaštara br. 2

    hranitelj tuljana 16.11.2019 16:08
    ne ponovilo se
    "Mići Cekinoviću je prije suđenja u Rijeci već dva puta suđeno na sudu u Karlovcu ali je ...
     
  • Bojana Genov: Otoci moraju biti mjesta za život, a ne samo turističke destinacije

    Kvazimodo 16.11.2019 13:52
    Kome zvona zvone? Ne pitaj, tebi zvone!
    Ali zato imamo radost i veselje od zvonjave, a danas kad svatko ima sat ili mobitel i korist ...
     
  • Bojana Genov: Otoci moraju biti mjesta za život, a ne samo turističke destinacije

    gost 16.11.2019 09:19
    Stvarno divno i krasno
    Kao jutros alarm Erste banke ili još češći alarm odnekud s obale Priko.
     
  • Bojana Genov: Otoci moraju biti mjesta za život, a ne samo turističke destinacije

    gost 16.11.2019 09:16
    Vjeruj u sebe, a ne u Erste banku
    Jutrošnja budnica na otoku vitalnosti u cnentru mjesta ugodnog za život svojih stanovnika.
     
  • Svaštara br. 3

    Zico 16.11.2019 07:38
    loš je čak i za standup komičara, laže i samo što ne prasne u smijeh
    iz istih razloga je veliki govornik iz Gline'95 odustao od posjete Zagrebu, da mu ne bude frke ...
     
  • Svaštara br. 3

    Slavonac 16.11.2019 06:55
    toliko o navodnom protjerivanju
    Za one koji su posljednjih 30 godina imali sinkopu... Vezano za navodno protjerivanje iz ...
     
  • Svaštara br. 3

    Administrator 15.11.2019 19:38
    Dogovorena laž o putu za izbijanje Drugog svjetskog rata
    Upravo tako.Pa tako postoje oni koji vole činjenicu da je Jasenovac bio rekreacijski kamp u ...
     
  • Svaštara br. 3

    hranitelj tuljana 15.11.2019 18:02
    Volim činjenice.org
    Želite li reći da je i službena povijest logora Jasenovac „skupina laži oko kojih su se ...
     
  • Svaštara br. 3

    Zico 15.11.2019 14:21
    ako nečemu ne vjerujem, onda su to četnički portali
    a ti vjeruješ svemu što pročitaš, pogotovo na četničkim portalima? tamo piše da je u jasenovcu ...
     
  • Svaštara br. 3

    gost 15.11.2019 12:39
    Troll alert!
    Stara narodna kaže - Ne utrkuj se s konjima i ne svađaj se s budalama. Niti možeš konja ...
     
  • Svaštara br. 3

    hranitelj tuljana 14.11.2019 20:22
    Strawman
    I inače imate običaj vjerovati nacističkim izvorima. Čudi me da tako mudar čovjek nije ...
     
  • Svaštara br. 3

    Administrator 14.11.2019 20:01
    Dogovor o povijesnoj istini
    Kako reče Napoleon Bonaparte, povijest je skupina laži oko kojih su se ljudi složili, a oko ...
     
  • Svaštara br. 3

    hranitelj tuljana 14.11.2019 19:50
    Naš učo
    Nisam znao da je administrator ovdje i arbitar za istinitost komentara i prenesenih članaka.
     
  • Svaštara br. 3

    hranitelj tuljana 14.11.2019 19:44
    Naslov
    Dakle priznajete samo one izvore koji vam idu u prilog. Ne znam... izgleda da vas stvarno istina ...
     
  • Svaštara br. 3

    Administrator 14.11.2019 19:34
    Vjerodostojnost informacija
    Istina o karakteru ustanka protiv kvislinške ustaške vlasti ne može se naći na portalu ...